#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/08/2013 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για να εκδικηθούμε την μεταπολίτευση θα ψηφίσουμε Χρυσή Αυγή;



Μα, Δημοκρατία είναι αυτή; Κοινοβούλιο είναι αυτό; Πολιτικοί είναι αυτοί; Κράτος είναι αυτό;

Εύλογος ο θυμός, κατανοητή η αγανάκτηση, αναμενόμενη η οργή, δικαιολογημένη η απελπισία, θεμιτή η έκρηξη των πολιτών ενάντια στο πολιτικό σύστημα που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για την καταστροφική πορεία της χώρας.

Η λύση όμως ποια είναι αγαπητοί μου συνέλληνες;

Ακόμη κι αν υποθέσουμε πως θα πάρει χρόνο για να ορθοποδήσουμε ως χώρα, είναι δυνατόν να προκρίνουμε απέναντι και στην πιο αποτυχημένη ίσως εκδοχή μιας ατελούς Δημοκρατίας τους εθνικοσοσιαλιστές της Χρυσής Αυγής και τους οπαδούς του Μάο, του Τρότσκυ και του Στάλιν;

Μήπως είναι η στιγμή να σταθούμε μπροστά στο καθρέπτη μας;

Το πολιτικό σύστημα που πυροβολούμε με τόση προπέτεια, είναι αυτό το ίδιο που με ενθουσιασμό ψηφίζαμε τα 40 τελευταία χρόνια μετά την μεταπολίτευση. Η Δημοκρατία, όσο ατελώς και αν την βιώνουμε δεν μπορεί να συγκριθεί καν, με τα άθλια και βουτηγμένα στο αίμα πολιτεύματα, που αυτοί οι ακραίοι παρασιτούντες στο κορμί της επαγγέλλονται.

Μοιάζουμε δυστυχώς με τον Αγά του μύθου, που για να εκδικηθεί την γυναίκα του που τον απατούσε, έκοψε τα … φρύδια του.

Έτσι κι εμείς για να εκδικηθούμε το φαύλο πολιτικό σύστημα που οι ίδιοι είχαμε αναδείξει ετοιμαζόμαστε να αποκόψουμε από την χώρα  την Δημοκρατία, το πολίτευμα που αυτή η ίδια πρωτο-εφάρμοσε χιλιάδες χρόνια πριν; Δεν μας απάτησε η Δημοκρατία φίλοι μου αλλά οι λειτουργοί της που εμείς οι ίδιοι εκλέξαμε να μας εκπροσωπήσουν.

Όπως δεν θα γίνουμε Μωαμεθανοί αν σαπίσει ολόκληρο το ιερατείο της Ορθόδοξης Εκκλησίας, έτσι δεν θα γίνουμε έρμαια των ακραίων φανατικών που πρεσβεύουν τον απολυταρχισμό κάθε χρώματος και κάθε ιδεολογίας, επειδή κακοφόρμισε το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα που διακόνησε την Δημοκρατία μας κατά τις μεταπολιτευτικές δεκαετίες.

Επομένως, λύση υπάρχει και βρίσκεται εντός του δημοκρατικού παιχνιδιού. Είναι στο χέρι μας, αντί να κόψουμε μονάχοι μας τα … φρύδια της χώρας, να απομακρύνουμε απλώς τα σάπια ρετάλια του παλαιού πολιτικού συστήματος που μας έχουν προδώσει και αποδείχτηκαν ανάξιοι της εμπιστοσύνης μας.

Ας μην διαπράξουμε εμείς ατόπημα χειρότερο ακόμη και από εκείνου του αφελή κερατά. Ας τιμωρήσουμε το ανίκανο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, αναδεικνύοντας πολιτικές δυνάμεις καινούριες, ικανές και τίμιες. Ας μην διαπράξουμε το έγκλημα να τιμωρήσουμε σκληρά τους εαυτούς μας και ολόκληρη την χώρα, τυφλωμένοι από πρόσκαιρη οργή και θυμό πάνω στα οποία σπεκουλάρουν συστηματικά οι ακραίοι για να μας παρασύρουν σε ομαδικό ευνουχισμό και απεμπόληση κάθε έννοιας Δημοκρατίας, ελευθερίας και πολιτικής ομαλότητας.

Αυτά τα ακραία μορφώματα, όχι μονάχα δεν έχουν κάποια λύση να προσφέρουν στην χώρα, αλλά είναι βέβαιο πως αν ενισχυθούν θα την οδηγήσουν πολλές δεκαετίες πίσω, με ορατό στον ορίζοντα τον κίνδυνο μιας ανείπωτης εθνικής καταστροφής.

Akenaton    

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ avatar
    ΒΙΛΛΥ ΣΙΧ 24/08/2013 10:44:42

    Πολύ καλά τα λόγια σας,αλλά άν εμείς ψηφίζαμε ,όπως λετε για 40 χρόνια το ίδιο σύστημα,την πληρώνουμε καλά πολυ μάλιστα τα 3 τελευταία χρόνια,χαράτσια,φόροι επι φόρων κλπ.Αυτοί όμως που βγαίνουν και κυβερνά τα 40 χρόνια δεν έχουν πληρώσει τίποτε.Αντίθετα μάλιστα σε κάθε νόμο..που ψηφίζουν βάζουν και μία αυξηση στον εαυτό τους...άλλωσ τε κανένας απο αυτούς δεν τιμωρήθηκε για τις λάθος επιλογές του όταν κυβέρνησε τον τόπο..,ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ και απολαμβάνουν τις παχυλές συντάξεις τους.¨οσων αφορά τη χρυσή αυγή,δέν κυβέρνησε ακόμη για να δούμε το ποιόν της.Είναι ένα κόμμα της βουλής εκλεγμένο νόμιμα.Δεν ξέρω τί φοβούνται οι κυβερνώντες και όλα τα κόμματα τα οδηγούν απέναντί της.....

  2. feygw pali avatar
    feygw pali 24/08/2013 10:48:36

    καλά τα λες. ''Μήπως είναι η στιγμή να σταθούμε μπροστά στο καθρέπτη μας;''

    • Βασίλης Κ. avatar
      Βασίλης Κ. @ feygw pali 24/08/2013 20:56:00

      Μπροστά στους καθρέφτες μερικοί βάζουν μαύρα σεντόνια για να μη βλέπουν και ας κάνουν πως κοιτούν.

  3. MAΡΑ avatar
    MAΡΑ 24/08/2013 11:14:27

    Toυς κυβερνωντες δεν φαινεται να τους απασχολει η ανοδος της ΧΑ αν δεν τους βολευει κιολας. Κυβερνωντας ετσι χωρις προγραμμα , με μετρα εξοντωτικου χαρακτηρα για τους απλους πολιτες και συγχρονως τρωγωντας προκλητικα δημοσιο χρημα σε τοσο χαλεπους καιρους ( Βενιζελος 700.000 Ε ,Καψης 450.000 Ε) αυτοι και οι φιλοι τους ,κουμπαροι κ.λ.π κανουν οτι μπορουν για να ενισχυσουν το φαινομενο της εκδικητικης ψηφου (εξαιρω αυτους που ψηφιζουν για ιδεολογικους λογους ΧΑ,υπαρχουν και τετοιοι δυστυχως).
    Οσο πλησιαζουμε προ τις εκλογες η ορεξη τους για να φανε οτι προλαβουν εκτιμω οτι θα γινεται μεγαλυτερη και προκλητικοτερη .

  4. Δρυς avatar
    Δρυς 24/08/2013 11:21:31

    Akenaton, και η Ντόρα τιμωρήθηκε από τους πολίτες, αλλά την είδαμε από το παράθυρο στη Βουλή. Ο Παπούλιας δεν κατάφερε καν να εκλεγεί βουλευτής στην περιφέρειά του, και τον είδαμε Πρόεδρο της Δημοκρατίας; Ο Παπουτσής δεν τιμωρήθηκε ακόμα και από τους πασόκους, αλλά παρολίγον να τον χρυσοπληρώνουμε για το τίποτα (και πάλι); Και άλλα πολλά που λίγο πολύ όλοι μπορούμε να προσθέσουμε κάτι ο καθένας.

    Καταλαβαίνεις σε παρακαλώ πως ο λαός εμπαίζεται από το πολιτικό σύστημα. Τα παραδείγματα είναι δυστυχώς πάρα πολλά. Και δεν χρειάζεται μόνο όπως λες να "τιμωρήσουμε το ανίκανο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, αναδεικνύοντας πολιτικές δυνάμεις καινούριες, ικανές και τίμιες", δηλαδή να βάλουμε άλλους στη θέση των σημερινών καταστροφέων, αλλά κάτι ακόμα πιο δυνατό.

    Και ελπίζω να μη ξεσπάσει όπως ακριβώς ακούγεται η οργή του κόσμου, γιατί δεν θα είναι μόνο "εκδικητική ψήφος", όπως βολεύει το πολιτικό σύστημα, αλλά και κάτι άλλο ακόμα βροντότερο. Οι γιούχες ήδη ξεκίνησαν αν το πήρες χαμπάρι. Σέβομαι απόλυτα τα άρθρα σου, τις γνώμες σου, ακόμα και τις θέσεις σου. Αλλά το ποιός και πόσο είχε δίκιο από όλες τις απόψεις, θα το δούμε τα επόμενα χρόνια και μάλιστα ιστορικώς. Ελπίζω να σε διαβάζουμε και τότε.

    • kat avatar
      kat @ Δρυς 24/08/2013 17:46:35

      Kαι δεν τους ψηφίσαμε όλοι.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δρυς 25/08/2013 08:25:34

      Γιατί από το παράθυρο αγαπητέ Δρυ; Πιστεύετε πως αν κατέβαινε κανονικά με την ΝΔ δεν θα έβγαινε; Εδώ βγήκαν όλα σχεδόν τα .... ΝΤΟΡΑΚΙΑ!

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ akenaton 25/08/2013 13:15:40

        Σωστά και άριστα τα λες akenaton.
        Εμένα αυτό που με χαλάει είναι οι δυναστείες στην πολιτική.Εχω στο νού μου τον καινούργιο που έρχεται από τας Σέρρας .
        Εδώ όμως δεν μπορώ να παραλείψω πολιτικούς που αν μη τι άλλο έχουν τον κοινον νούν και ανταποκρίνονται στο κοινό περί δικαίου αίσθημα. Οπως ο Αδ. Γεωργιάδης. Ακόμα κι ο Βορίδης. Υπάρχουν κι άλλοι και παλιοί και νέοι. Πρέπει να αναφέρουμε τα ονόματά τους ώστε να μην καταπιεί όλους τους κοινοβουλευτικούς η δίνη του μηδενισμού πολιτικών και πολιτικής. Επιλογή Σαμαρά βεβαίως,βεβαίως.

  5. Zugzwang avatar
    Zugzwang 24/08/2013 11:25:00

    Αγαπητε Ακενατον ολα αυτα που λες ειναι ωραια και καλα στην θεωρια αλλα στην πραγματικη ζωη φανταζουν χλιαρα γιατι το παρτυ συνεχιζεται. Και οσο το παρτυ συνεχιζεται τοσο θα πηγαινουν ψηφοφοροι στην ΧΑ η στο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ. Και οχι μονο το παρτυ συνεχιζεται αλλα συνεχιζεται και η αφαιμαξη των πιο αδυνατων. Νεο κολπο τωρα με τις επικουρικες συνταξεις που παν να τις εξαφανισουν. Ενημερωσου λιγο για το τι παει να γινει στο νεο μεγαλο συγκεντρωτικο ταμειο επικουρικης συνταξης των μισθωτων! Και αυτο μετα το τρομακτικο κουρεμα των ομολογων των ασφαλιστικων ταμειων. Και σημερα, μειωση η κοψιμο συνταξης σημαινει δραμα για ολη την οικογενεια! Και δεν θα αναφερθω στα χαρατσια και στους πλειστηριασμους πρωτης κατοικιας. Θα αναφερθω ομως στους ασθενεις που δεν μπορουν πλεον να συνεχισουν τις θεραπειες μακρας διαρκειας. Στους καρονοπαθεις, στους νεφροπαθεις, στους διαβητικους, σ'αυτους που εχουν παθησεις των πνευμονων και εχουν αναγκη οξυγονου. Επισης δες γυρω σου τι γινεται με την εγκληματικοτητα των λαθρομεταναστων και ποσο γεροντες σφαχτηκαν, καηκαν, βασανιστηκαν τουτη μονο την εβδομαδα. Δες γυρω σου τι γινεται με τις καταληψεις που συνεχιζονται παρα τις κορωνες του Δενδια. Δες το παραεμποριο-λαθρεμποριο που συνεχιζει να κλεινει νομιμα μαγαζια. Δες τι γινεται με την Αλβανια, με τα Σκοπια, με την Τουρκια.
    Και τελος, πως θελεις ο αλλος ν'ακουσει τι του λεs οταν βλεπει αντιπροεδρο της κυβερνησης και υπουργο των Εξwτερικωνν ενα Βενιζελο και τις λιστες Λαγκαρντ κλπ να παραμενουν αναξιοποιητες ποινικα και φορολογικα, την ωρα που γινεται κατασχεση στην οικια ανεργου για χρεος προς την εφορια 1600 Ευρω.
    Αν θελεις να μην ανεβαινουν τα ποσοστα της ΧΑ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΚΕ, αλλου πρεπει νa απευθυνεις συστασεις, οχι σ'αυτους που υποφερουν...Αυτοι δεν μπορουν πια να σ'ακουσουν.
    Φοβαμαι ομως οτι ο χορτατος τον πεινασμενο δεν τον καταλαβαινει.
    Και ερχεται και νεο μνημονιο...

  6. Περίεργος avatar
    Περίεργος 24/08/2013 11:27:32

    Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τί ακριβώς γίνεται με την ΧΑ. Δεν είναι ούτε η κρίση, ούτε η μεταπολίτευση του Αντρέα και της Αριστεράς που μας σπρώχνει στην ΧΑ. Και φυσικά κανείς δεν έγινε νεοναζί ούτε ψαρώνουμε με τους αρχαιοελληνικούς παιάνες του Κασιδιάρη.

    Αν θες να καταλάβεις γιατί στις δημοτικές εκλογές ο υποψήφιος της ΧΑ στην Αθήνα θα περάσει σίγουρα στον δεύτερο γύρο διάβασε το άρθρο που προηγήθηκε του δικού σου στο antinews με τίτλο "Απογραφή: Οι Έλληνες γερνούν εν μέσω μεταναστών και λαθρομεταναστών".

    Εκδίκηση θα είναι, αλλά θα είναι εκδίκηση προς όλους τους κατοίκους του Χαλανδρίου, της Εκάλης και του Ψυχικού που αφού πρώτα αποφάσισαν οι δικές μας γειτονιές να γίνουν Τίρανα και Καμπούλ, στη συνέχεια άρχισαν να μας δείχνουν ως φασίστες επειδή διαμαρτυρόμαστε.

    Ένας κάτοικος των Πατησίων.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Περίεργος 24/08/2013 15:01:54

      Δυστυχώς, η ιστορία και τα νούμερα έχουν δείξει την αιτία αύξησης της εκλογικής επιρροής της ΧΑ και των άλλων ακραίων μορφωμάτων. Και αυτή είναι καθαρά η κακή οικονομική κατάσταση όλο και περισσότερων ελλήνων. Όλα τα άλλα υπήρχαν και προ κρίσεως αλλά η ΧΑ έμενε στο 0,5% όπου και ανήκει.

      • George avatar
        George @ akenaton 24/08/2013 18:29:45

        Η οικονομική κρίση έβγαλε το καπάκι από την χύτρα. Από κάτω κόχλαζε όμως και λίγοι το είχαν αντιληφθεί στο ελληνικό πολιτικό σύστημα. Υποτίμηση αντιπάλου και εσφαλμένη ανάγνωση πραγματικότητας συνήθως φέρνει ήττα. Θέλει πολύ προσοχή...

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 24/08/2013 11:35:35

    Κατ΄ αρχήν ας μην απαξιώνουμε " το φαύλο πολιτικό σύστημα της Μεταπολίτευσης" και κυρίως ας μην τους περιλαμβάνουμε όλους σε αυτό. Δεν υπήρξαν και δεν είναι όλοι ίδιοι. Ο καθένας έχει τις δικές του ευθύνες και υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ πράγματα που φταίνε και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ νοοτροπίες Και αν τέλος πάντων το "πολιτικό σύστημα" ευθύνεται για τα σημερινά προβλήματα της χώρας στο ίδιο πολιτικό σύστημα πρέπει να πιστωθεί και η ευημερία και η δημοκρατική ομαλότητα των τελευταίων 39 χρόνων. Από την ευημερία που κατακτήθηκε μικρό μόνο μέρος της έχει απωλεσθεί κι αυτό (ελπίζουμε) προσωρινά. Στο κάτω-κάτω ποτέ η πορεία μιας οικονομίας δεν είναι ευθύγραμμα ανοδική. Στην περίπτωση μας ζήσαμε μια απότομη προσγείωση σαν αποτέλεσμα μιας διεθνούς κρίσης (που αποκάλυψε τις αδυναμίες μας) και των τραγικών Γεωργοπαπανδρεϊκών χειρισμών.
    Και βέβαια όπως γράφεις ... ας ρίξουμε μια ματιά στον καθρέφτη μας....

    • akenaton avatar
      akenaton @ firiki2010 24/08/2013 15:02:51

      Δεν απαξιώνω αγαπητέ φιρίκη. Προσπαθώ να ιχνηλατήσω τρόπους σκέψης αυτών που πέρασαν τον ρουβίκωνα της ψήφου τους.

  8. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 24/08/2013 11:54:02

    "Ακόμη κι αν υποθέσουμε πως θα πάρει χρόνο για να ορθοποδήσουμε ως χώρα, είναι δυνατόν να προκρίνουμε απέναντι και στην πιο αποτυχημένη ίσως εκδοχή μιας ατελούς Δημοκρατίας τους εθνικοσοσιαλιστές της Χρυσής Αυγής και τους οπαδούς του Μάο, του Τρότσκυ και του Στάλιν"

    Θα πάρει χρόνο ε; Κι άλλο χρόνο; Έχουν ήδη περάσει πάρα πολλά επώδυνα χρόνια. Αυτός είναι ο λόγος της ανώδου των ακρών: Όταν έχεις περάσει τόσο άσχημα με τους μεσαίους οι οποιοι σου λένε κι απο πάνω φράσεις του τύπου: έχουμε κάνει (μόνο!!) το 1/3 της διαδρομής, τότε σκέφτεσαι ότι τα άκρα δεν μπορεί να είναι χειρότερα.

    Δεν μπορεί να σταθεί κράτος με ανεργία 30%. Είναι πολλοί οι εξαγριωμένοι συμπολίτες. Και ποιος μπορεί να τους πει κακώς είσαι θυμωμένος; Αν δει κάποιος τον εαυτό του απολυμένο, το εισόδημά του στο -50%, τα παιδιά του να υποφέρουν, τι θα τον συγκρατήσει; Και γιατί να συγκρατηθεί; Για να μπορούμε να γράφουμε εμείς άρθρα και σχόλια συνιστώντας ηρεμία; Η ηρεμία έρχεται σαν επιστέγασμα της κοινωνικής ευημερίας αλλιώς δεν έχει λόγο ύπαρξης.

    • el eternauta avatar
      el eternauta @ Γιώργος Αχαιός 24/08/2013 14:11:56

      στο κουγκι θυσιαστηκαν και σωθηκαν οι επομενοι.
      Κουγκι λοιπον.να σωθουν οι επομενες γενεες

      • akenaton avatar
        akenaton @ el eternauta 24/08/2013 15:04:33

        Κάνετε λάθος: από το Κούγκι δεν επέζησε κανείς! Εσείς ζητάτε να κάνουμε Κούγκι ΟΛΗ την ΧΩΡΑ. Ποια επόμενη γενιά θα επιζήσει;

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ el eternauta 24/08/2013 17:20:25

        Υπάρχουν διάφορες, πολύ διαφορετικές εκδοχές ιστορικών για το γεγονός (Περραιβός, Αραβαντινός, Λαμπρίδης, Παπαρρηγόπουλος).
        h**p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22733&subid=2&pubid=702484
        Αδιευκρίνιστη παραμένει η ανάμειξη στη φάση του τέλους των ανθρώπων του Ναπολέοντα Βοναπάρτη και των αντιπάλων του (Άγγλοι, Ρώσοι), που ακριβώς τότε καταλάμβαναν τα Γαλλικά τότε Επτάνησα + Πάργα .
        Ωε γνωστόν, οι Σουλιώτες έπαιρναν τις προμήθειές τους από την Πάργα (Γαλλική από το 1797), με τη Γαλλία να τους παρέχει τα απαραίτητα όπλα και πυρομαχικά. Όταν οι Βρετανοί και Ρώσοι, προκειμένου να ενισχύσουν τις δυνάμεις εναντίον του Ναπολέοντα, απέκλεισαν ναυτικά την Πάργα, οι προμήθειες Γαλλικών όπλων και πυρομαχικών διακόπηκαν. Χωρίς υποστήριξη από το εξωτερικό και με τους Σουλιώτες καταπονημένους από τη χρόνια πολιορκία, η ενότητα των γενών τους άρχισε πλέον να διασπάται.
        Εν τω μεταξύ οι Ρώσοι είχαν καταλάβει τα Επτάνησα και την Πάργα...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ el eternauta 24/08/2013 17:34:56

        Κατ΄ αρχήν , el eternauta, κανείς δεν σώθηκε ΕΠΕΙΔΗ καταστράφηκε το Κούγκι Η σωτηρία ήρθε για λόγους ανεξάρτητους της καταστροφής του.
        Δεύτερον καλόν θα είναι όταν δίνετε τέτοιου είδους προτροπές να είστε πιο ξεκάθαρος ! Πείτε το : " Να καταστραφούμε ΕΜΕΙΣ, για να σωθούν οι επόμενοι !" Αν δεν το λέτε ή δεν το εννοείτε έτσι , η προτροπή εκτός από ούτως ή άλλως ανόητη - αφου δεν οδηγεί σε αποτέλεσμα - είναι και υστερόβουλη και μάλλον δεν θα ανήκετε στους πρόθυμους να θυσιαστούν.

        • el eternauta avatar
          el eternauta @ firiki2010 24/08/2013 22:50:22

          Ανηκω σε οικογενεια που οι προγονοι της αφησαν τα κοκκαλακια τους σε ολα τα πεδια μαχων απο το 21 μεχρι τους Μακεδονικους αγωνες για την απελευθερωση της χωρας.
          Αγαλματα και Ανδριαντες διασπαρτα σε ολη την χωρα των και ειμαι περηφανος για αυτο.
          Ειμαστε μαθημενοι στην θυσια.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Γιώργος Αχαιός 24/08/2013 17:33:39

      @Γιωργος Αχαιος: η τελευταια σας φραση μνημειο ευθυκρισιας !!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Γιώργος Αχαιός 25/08/2013 08:30:26

      Φίλτατε Αχαιέ, θα μας οδηγήσουν στην ευημερία ο Κασιδιάρης, ο Δραχμαζάνης κκαι ο Κουτσούμπας; Η ψήφος κατά τη γνώμη μου οφείλει να είναι μια λογική διαδικασία, όχι μέσον εκδίκησης και τελικά αυτοτιμωρίας.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ akenaton 25/08/2013 10:48:09

        Και θα μας οδηγησouv στην ευημερια ο Βενιζελος και οι δικοι του; Αυτοι που μας εφεραν εδω που ειμαστε;

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ akenaton 25/08/2013 12:28:04

        Δεν με ενδιαφέρει αν ο επόμενος είναι χειρότερος.

        Επικεντρώνομαι στο τώρα, στο ποσο άσχημη είναι η κατάσταση στο παρόν.

        Πριν την Γαλλική επανάσταση ένα επιχείρημα του τύπου:
        "και τι περιμένετε να γίνει μόλις φύγει ο βασιλιάς; Θα έρθουν οι ροβεσπιέροι, οι ναπολέοντες, όλοι οι ανισόρροποι", αν και θα ήταν πραγματιστικό δεν θα δούλευε.

        Μπορεί να ακούσω την "λογική¨ και να ψηφίσω ξανά ΝΔ. Μπορεί και όχι. Ας σφίξουν λίγο οι κ......

  9. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 24/08/2013 13:03:59

    Αν ολο το ιερατειο της Ορθοδοξιας αποδειχθει αχρηστο ΔΕΝ θα γινουμε μουσουλμανοι γιατι πανω απο το ιερατειο υπάρχει ο Συνεχων τα Συμπαντα που ειναι η Αληθεια και η Ζωη, οποτε θα ημασταν ηλιθιοι. Ο Θεός του Φωτος "ου μεν ολους χειροτονει, δι ολων δε ενεργει". Η διαφορα λχ μεταξυ των Χριστοδουλου Αθηνων, Κονιτσης Σεβαστιανου, Χρυσανθου Τραπεζουντος, Πετρου Αλεξανδρείας, Χρυσοστομων Κυπρου και Σμύρνης και κατι τυπων που θεωρουν τους αριστερους καλλιτερους χριστιανους ειναι οτι οι πρωτοι θα ειναι αρχιερεις εις τον Αιωνα κατι που δεν θα ισχυσει για τους δεύτερους
    Κατι αναλογο με τα του ιερατειου ΔΕΝ ισχύει για τη μεταπολιτευτικη σηπεδονα, γιατι δεν εχει πισω της τη Δημοκρατια, αλλά τη δημοκρατία του κλεωνα την οποια τελικα εκανε δΕΙμοκρατια. Η μεταπολιτευση ειναι το απολυτο κακο γιατι περαν της οικονομικης καταστροφης
    - εκμαυλισε τον Λαο
    -εξαχρειωσε τα ηθη
    - εκανε τους προδοτες ηρωες (λχ τους συμοριτες του βελουχιωτη) και απαξιωσε Ηρωες οπως τους ΕΛΔΥΚαριους του 74
    - εφερε τον Λαο στο χειλος της βιολογικης εξαλειψης
    -μειωσε μεχρι εξαφανισεως την Λαϊκη Κυριαρχία και την Εθνικη Ανεξαρτησια
    Συνεπως βλαπτει το Λαο αποδεδειγμενα και γιαυτο πρεπει να εξαφανιστει μαζι με τους υπηρετες της. Μη βαυκαλιζονται ομως οι χρυσαυγίτες οτι αυτοι ειναι η λυση. Ο ιστορικος ρόλος της ΧΑ ειναι να εξοντωσει αυτο το συστημα, οπως και ο ρολος του ΛΑΟΣ ηταν να "απενοχοποιησει" τη μονη αποτελεσματικη και μη ανακατεμενη στο πλιατσικο μεριδα της κοινωνιας : την (πραγματικη) Δεξια
    Οταν σβηστει και το ονομα των πασοκων ειδικα ου μην αλλα και των πασοκοειδως σκεπτομενων μεταπολιτευτικων"ταγων" ακομα και απο τα μητρωα των Ελληνων, τοτε οι αξιες της (πραγματικης) Δεξιας (Κοινωνικη Δικαιοσυνη, Λαϊκη Κυριαρχία, Εθνικη ανεξαρτησια, Ανιδιοτελια και αγαπη για Λαο) θα δωσουν γεννεση στον πολιτικο φορεα που θα οδηγησει την Πατριδα και το Λαο στον δρομο της προοδου

    • akenaton avatar
      akenaton @ IOKLOS ZARAS 24/08/2013 15:08:37

      Οι πρώτοι που ψηφίζουν ΧΑ αγαπητέ είναι οι πάλαι ποτέ ανδρεοπαπανδρεϊκοί οπαδοί του κράτους, του "εοκ και νατο το ίδιο συνδικάτο", του "έξω οι βάσεις του θανάτου", κλπ, κλπ. Με την ψήφο στην ΧΑ το παλαιό ΠΑΣΟΚ αναβιώνει με άλλη λεοντή. Για να το θέσω αλλιώς: ένας χρυσαυγίτης ιδεολογικά ενημερωμένος, έχει πολλά περισσότερα κοινά με ένα κνίτη παρά με έναν κεντρώο φιλελεύθερο.

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ akenaton 24/08/2013 18:22:44

        Oι ανδρεοπαπανδρεϊκοί ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ και τώρα κινούνται για την δημιουργία δικής τους "συνιστώσας".

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ akenaton 24/08/2013 18:26:48

        Μ'ενα κεντρωο φιλελευθερο; δηλαδη τον Βενιζελο; Οχι μονο οι χρυσαυγιτες και οι κνιτες αλλα το 95%, θα ελεγα,των Ελληνων αισθανονται μακρια απο τον κεντρωο φιλελευθερο Βενιζελο. Οπως αισθανονται μακρια απο τον κεντρωο φιλελευθερο ΓΑΠ και απο τον κεντρωο φιλελευθερο Σημιτη. Ξερει πλεον ο Ελληνας ποιοι κατεστρεψαν την χωρα και πως.
        Σε αντιθεση με την ΝΔ, το κεντρωο φιλελευθερο ΠΑΣΟΚ των Σημιτη, ΓΑΠ και Βενιζελου δεν υπολογισε ποτε το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ κοστος της πολιτικης του. Ο δε Ανδρεας Παπανδρεου ηταν η ενσαρκωση της δημαγωγιας, σε αντιθεση με τους πρωθυπουργους της ΝΔ, απο τους οποιους ΚΑΝΕΙΣ δεν ηταν δημαγωγος. Με εξαιρεση τον Μητσοτακη.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Zugzwang 24/08/2013 18:50:40

          Πλήρης σύγχιση στο σχόλιό σας αυτό αγαπητέ!

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ akenaton 24/08/2013 19:06:55

            Καμμια συγχιση. Ειναι η στυγνη πραγματικοτητα. Ειναι σκληρη μεν αλλα ειναι η πραγματικοτητα.

            Υ.Γ Οι "αντρεïκοι" του ΠΑΣΟΚ, αυτοι που φωναζαν "ΕΟΚ ΝΑΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ" μαζι με τον ΓΑΠ, τον Βενιζελο, τον Παγκαλο,τον Τσοχατζοπουλο και τον Σημιτη, εχουν παει ως επι το πλειστον στον ΣΥΡΙΖΑ.

      • George avatar
        George @ akenaton 24/08/2013 19:17:16

        Σωστό αλλά τότε δεν είναι και η χα ένα κομμάτι της μεταπολίτευσης? Πολύ brute, με αντισιωνισμό αλλά στη βάση του?

        • akenaton avatar
          akenaton @ George 25/08/2013 08:39:57

          Η ηγεσία της ΧΑ είναι εθνικοσοσιαλιστές με προβιές εθνικιστών, η βάση της κατά ένα μεγάλο μέρος της, αποτελείται από καταστραμμένους οικονομικά ψηφοφόρους που γυρεύουν εκδίκηση παρασυρμένοι από το θυμικό τους. Όλοι αυτοί παριστάνουν πως δεν αντιλαμβάνονται τι ακριβώς ψηφίζουν και είναι ώρα κάποιος να τους φέρει προ των ευθυνών τους. Τουλάχιστον, μετά να μην λένε δεν ξέραμε, δεν βλέπαμε, δεν μας τα λέγατε.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ akenaton 24/08/2013 21:32:29

        Ξέρετε αγαπητέ τι έχει ακόμα μεγαλύτερη πλάκα. Οι ψηφοφόροι της ΧΑ ελάχιστη σχέση έχουν με τις γραφικότητες , τις ολοκληρωτικές απόψεις και τις τραμπούκικες πρασκτικές της ηγεσίας της που μάλλον σε αρκετά ζητήματα παραπέμπουν σε γραφικότητες, ολοκληρωτικές απόψεις και τραμπούκικες πρακτικές κομμάτων της "Αριστεράς".

      • George avatar
        George @ akenaton 25/08/2013 02:31:10

        η χα είναι εθνικο-σοσιαλιστικό κόμμα. το δεύτερο συνθετικό παραπέμπει στην αριστερά. το αντικείμενο (σκοπός) είναι το ίδιο, το υποκείμενο μόνο αλλάζει και είναι το έθνος και όχι το προλεταριάτο. κοινός εχθρός των αριστερών και της χα είναι η φιλελεύθερη ιδεολογία και πάνω σε αυτήν την αντίθεση χτίζουν το είναι τους,

      • Α.Μ avatar
        Α.Μ @ akenaton 25/08/2013 10:38:08

        Μιλάμε εκ πείρας.....

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ IOKLOS ZARAS 25/08/2013 19:31:19

      IOKLOS ZARAS ,
      Μακάρι να γίνουν όπως τα λες τα πράγματα γιατί μιλάς και με βεβαιότητα λες και τα έχεις δει σε όραμα.

      Θα χαιρόμουν πάρα πολύ.

  10. MCA avatar
    MCA 24/08/2013 13:14:50

    Αγαπητέ Αkenaton καλύτερα να τα σπάει κάποιος με την ψήφο του,παρά στον δρόμο. Αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματα της Δημοκρατίας. Δίνει την δυνατότητα στον πολίτη να εκδηλώσει έμπρακτα τον θυμό του προς την εξουσία χωρίς την πρόκληση βίας και ταραχών. Εκτονώνεται δια της ψήφου. Σε απολυταρχικά καθεστώτα με τέτοια οικονομική κρίση, θα είχαμε βίαιες ταραχές.

    Τουλάχιστον μέχρι στιγμής, τα πράγματα δεν είναι και τόσο δραματικά. Η Δημοκρατία μας λειτουργεί και προσφέρει διεξόδους. Χ.Α, ΚΚΕ και μερικά ακραία μικρά κόμματα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, στο σύνολο δεν φαίνεται να ξεπερνούν το 20% με 25%.Υπάρχει ένα 75% με 80% που μπορεί να συνεργαστεί σε διάφορους συνδυασμούς.
    Η ΝΔ στην δυσκολότερη ίσως χρονιά διακυβέρνησης της χώρας μετά την μεταπολίτευση κρατάει τα ποσοστά της. Το ΠΑΣΟΚ φαίνεται να έχει φτάσει στον πάτο του βαρελιού, πιο κάτω δεν πάει και δείχνει μια τάση για άνοδο. Το τι θα γίνει στις Ευρωεκλογές μικρή σημασία έχει για την Ελλάδα. Τους Ευρωπαίους θα τσούξει περισσότερο. Ας φάνε στην μάπα τα αποτελέσματα των πολιτικών τους και ας δουν τι προμηνύεται στις χώρες τους αν χειροτερέψουν τα δημοσιονομικά τους. Οι δημοτικές έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα. Εάν κάποιος υποψήφιος της ΧΑ περάσει στον 2ο γύρο, δύσκολο αλλά όχι αδύνατο και ο αντίπαλος του είναι αριστερός, τότε τι θα ψηφίσουν οι δεξιοί ψηφοφόροι; Εδώ υπάρχει ένα θέμα και το λαθρομεταναστευτικό το μεγενθύνει. Για αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να προσέξει τι υποψήφιους θα βάλει στους ΄΄επικίνδυνους΄΄ Δήμους. Μην βάλει τίποτα περίεργους ΄΄διεθνιστούληδες΄΄,φίλους των λαθρομεταναστών γιατί τα αποτελέσματα θα είναι…….
    Αυτό το κομμάτι είναι το δύσκολο για την ΝΔ και ίσως ο ΣΥΡΙΖΑ να το επιδιώξει για μικροκομματικά οφέλη. Να αναγκάσει δηλαδή δεξιούς ψηφοφόρους που σε καμιά περίπτωση δεν θα ψήφιζαν ΧΑ, να την ψηφίσουν στον δεύτερο γύρο, διαμορφώνοντας έτσι προϋποθέσεις, για φθορά της ΝΔ σε τυχόν επερχόμενες βουλευτικές εκλογές.
    Για αυτό πιστεύω ότι αν η δικομματική κυβέρνηση καταφέρει και διατηρήσει τα ποσοστά της στα τωρινά ή έστω λίγο χαμηλότερα επίπεδα δεν έχει κανένα λόγο να κάνει βουλευτικές εκλογές. Παράλληλα πρέπει σιγά σιγά να γίνει ανανέωση ώστε ο κόσμος να βλέπει νέα πρόσωπα τα οποία να είναι ικανά, όχι απαραίτητα έμπειρα πολιτικά, τα οποία να παίρνουν πρωτοβουλίες.

    Ο κόσμος είναι σοφός και ας μην τον υποτιμάμε. Άλλο η ΄΄χαλαρή΄΄ ψήφος και άλλο αυτή που ΄΄βγάζει΄΄ κυβέρνηση. Κανείς σώφρων άνθρωπος δεν θέλει να ρισκάρει με ακραίες επιλογές που θα διασαλεύσουν την τάξη ,την ασφάλεια, αλλά και θα στερήσουν την ελευθερία και τα υλικά αγαθά που είναι απαραίτητα για την αξιοπρεπή προσωπική , οικογενειακή διαβίωση. Το μαχαίρι και το καρπούζι είναι στα χέρια της κυβέρνησης. Βεβιασμένες και σπασμωδικές κινήσεις πανικού δεν χρειάζονται. Εργατικότητα, μέθοδο, ικανότητα, υπομονή και επιμονή είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις.

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 24/08/2013 13:36:00

    Αγαπητέ Ακενατών, τα πράγματα είναι απλά: Από τη στιγμή που στα ΜΜΜ γίνονται οι έλεγχοι μόνο για τους Έλληνες και οι αλλοδαποί αφήνονται ελεύθεροι, σημαίνει ότι ως Έλληνας είμαι υπό διωγμό.
    http://www.eglimatikotita.gr/2013/08/3_23.html
    Από τη στιγμή που εξακολουθεί να ισχύει ο κατάπτυστος νόμος Καστανίδη, με τον οποίο ουδείς σχεδόν προφυλακίζεται αν δεν έχει προηγουμένως ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ καταδικαστεί για το ίδιο ή παρόμοιο αδίκημα, αυτό σημαίνει ότι ως νομοταγής πολιτης είμαι υπό διωγμόν.
    Να σε πληροφορήσω ότι με τον νόμο Καστανίδη αφέθηκε ελεύθερη συμμορία Ρουμάνων, αφού ορίστηκε δικάσιμος, και στο μεταξύ τους ξανάπιασαν να ληστεύουν σπίτια στη γειτονιά μου...
    Να σε πληροφορήσω ότι στο Σύνταγμα και το Αιγάλεω και το Θησείο, το παρεμπόριο εξακολουθεί, όπως και το εμπόριο θανάτου στην Εθνική Βιβλιοθήκη, οδός Πανεπιστημίου, από μαύρους, μέσα στο κηπάκι της ΕΒ, μέρα μεσημέρι...Κράτος που δεν μπορεί να προφυλάξει τα κεντρικότατα σημεία, μπροστά στο μετρό, για εμένα είναι κράτος που έχει θέσει τους νομοταγείς πολίτες υπό διωγμό.
    Αναρωτιέμαι επίσης αν οι διάφοροι ισλαμοφασίστες Πάκιδες, Μπάγκληδες και διάφοροι συναφείς πληθυσμοί καταβάλλουν κάποιο αντίτιμο στα Νοσοκομεία. Αντί τούτου, φημολογείται ότι ο ΕΟΠΥΥ θα κόψει να καλύπτει τις εξετάσεις στα ιδιωτιικά διαγνωστικά κέντρα, άρα θα μας υποχρεώσει να στηθούμε στον Ευαγγελισμό πίσω από έναν εσμό 50 Πακιστανών -που δεν έχουν πληρώσει δεκάρα ασφάλεια και κρατήσεις - για να κάνουμε μία απλή εξέταση αίματος...
    Εχει ελάχιστο χρόνο μέχρι τις Ευρωεκλογές η ΝΔ να μαζέψει την κατάσταση...Διαφορετικά, η ψήφος πολλών δεξιών θα είναι τιμωρητική. Και ξέρεις κάτι; Too bad...Οι "ορθοφρονούντες" θα κλαίτε με μαύρο δάκρυ....
    Το μόνο που συγκρατεί ακόμα την οργή των συντηρητικών πολιτών των λαϊκών συνοικιών είναι ο βλακώδης και χονδροειδής τρόπος που η ΧΑ προβάλλει το ναζιστικό της πρόσωπο. Είτε δεν τους περισσεύει εξυπνάδα, είτε το κάνουν για να συνηθίσουμε (μέθοδος μιθριδατισμού), είτε τα δύο μαζί...

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΒΙΣ 24/08/2013 17:43:07

      @ΒΙΣ: σωστη και ρεαλιστικη προσεγγιση!!

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ ΒΙΣ 25/08/2013 08:39:43

      Σωστός.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ΒΙΣ 25/08/2013 08:43:53

      Αυτά φίλτατε υπήρχαν και προ κρίσης, υπήρχαν και μέχρι το 2011 αλλά η ΧΑ έμενε στο 0,5%. Ότι και να λέτε, η φτώχια την εκτόξευσε. Μαζεύει ψήφους απελπισίας από οικονομικά στριμωγμένους συνέλληνες, αυτό κάνει. Όλα τα άλλα είναι ο "φερετζές" του Κασιδιάρη και της παρέας του.

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ akenaton 25/08/2013 20:28:47

        Συνδυασμός των δύο είναι. Τα προβλήματα με τους λαθρομετανάστες υπήρχαν και πριν και αυτά έβαλαν την ΧΑ στον Δήμο Αθηναίων το 2010, όχι η φτώχεια. Κάποτε θα γινόταν αυτό, αφού το κράτος, όχι μόνον αδιαφορεί, αλλά περιέργως στηρίζει τους λάθρο. Άρα σωστός ο ΒΙΣ.

        Και η φτώχεια ήλθε να ξεχειλίσει το ποτήρι, διότι η ΧΑ την εκμεταλλεύτηκε σωστά επικοινωνιακά, εν αντιθέσει προς όλα τα άλλα κόμματα.

    • helios avatar
      helios @ ΒΙΣ 26/08/2013 13:23:05

      ''Αναρωτιέμαι επίσης αν οι διάφοροι ισλαμοφασίστες Πάκιδες, Μπάγκληδες και διάφοροι συναφείς πληθυσμοί καταβάλλουν κάποιο αντίτιμο στα Νοσοκομεία. Αντί τούτου, φημολογείται ότι ο ΕΟΠΥΥ θα κόψει να καλύπτει τις εξετάσεις στα ιδιωτιικά διαγνωστικά κέντρα, άρα θα μας υποχρεώσει να στηθούμε στον Ευαγγελισμό πίσω από έναν εσμό 50 Πακιστανών -που δεν έχουν πληρώσει δεκάρα ασφάλεια και κρατήσεις – για να κάνουμε μία απλή εξέταση αίματος…''



      Κουτουρού
      πρίν 4 ώρες


      (21)
      "Ο ίδιος σημείωσε πως ζήτησε από τις διοικήσεις των νοσοκομείων στοιχεία για την νοσηλεία λαθρομεταναστών το πρώτο εξάμηνο του 2013 και το τελικό ποσό που θα προκύψει θα ζητηθεί από τις ευρωπαϊκές δομές"

      Αντε μπράβο.
      Δεν αρκεί όμως.
      Πριν μερικές βδομάδες, πήγαμε στο νοσοκομείο του Ρίου.
      Μετά από αναμονή 5 ωρών (!!!!) σε καρέκλα γιατί ελεύθερο κρεβάτι δεν υπήρχε, φύγαμε άπρακτοι.
      Μαντέψτε ποιοι είχαν καταλάβει όλα τα κρεβάτια.
      Ενα 10% ήταν ηλικιωμένοι. Οι υπόλοιποι πακιστανοί, μπαγκλαντεσιανοί, σομαλοί, γύφτοι και δεν ξέρω τι άλλο.
      Εμείς πληρώονυμε ΙΚΑ, ΤΕΒΕ ανελλιπώς και δεν χρωστάμε μία και φύγαμε χωρίς να μας δει γιατρός καθότι απασχολημένοι όλοι.
      Οι λάθρο και οι γύφτοι, προφανώς πληρώνουν περισσότερα...
      Δεν λέω, άνθρωποι είναι και να τους κοιτάξουν, άλλά έλεος πια. Εμείς που θα πάμε να βρούμε γιατρό και γιατ'ί πληρώνουμε εκατοντάδες ευρώ το μήνα εισφορές?..........

  12. Μάρα (Mara...) avatar
    Μάρα (Mara...) 24/08/2013 14:08:27

    Mην προδικάζεις αγαπητέ Akenaton.
    Δεν έχουμε ακόμα εκλογές.

  13. akenaton avatar
    akenaton 24/08/2013 14:58:25

    Φοβάμαι ότι η Δημοκρατία είναι όντως "χλιαρή". Γεμάτη συμβιβασμούς, συνεργασίες και αργόσυρτες διεργασίες σύγκλισης και συνεννόησης. Για τους εραστές των "χοτ" καταστάσεων, τους παρακαλώ αντί για αυτοκτονική ψήφο να ασχοληθούν με κανένα εξτρημ σπορ!

  14. Τιγρης avatar
    Τιγρης 24/08/2013 15:57:42

    Αγαπητέ Ακενατών. Οι αμερικάνοι λένε enough is enough. Οί Ελληνες τόχουν υπερβεί αυτό πρό πολλού καί βάλε. Εφόσον τό σύστημα δέν καταλαβαίνει Χριστό, ε, τότε ναί, ή ψήφος θά είναι εκδικητική καί νά είναι πολύ ευχαριστημένοι πού ό κόσμος δέν έχει ξεσηκωθεί ακόμα νά τούς εκδιώξει διά τής βίας κακήν κακώς !!! Ο καθένας μας μπορεί νά γεμίσει εκατοντάδες σελίδες μέ τίς ατελείωτες βρωμιές τους πού δυστυχώς εντείνονται καί εσύ μού λές νά τό σκεφτούμε ;; Τί νά σκεφτούμε δηλαδή όταν απαγορεύθηκε ακόμα καί νά αναφέρουν τίς αυτοκτονίες απελπισμένων πολιτών πού αυξάνονται καί πληθύνονται ώς οί κόκκοι τής άμμου !!!!! Ειλικρινά δέν ξέρω εάν πρόσκεισαι στήν Ν.Δ. καί τό άρθρο σου έχει τήν "αποστολή" εκτόνωσης ενός κάποιου θυμού διά τής δημιουργίας ενοχικών συναισθημάτων, όμως όποιος καί νά είναι ό στόχος σου νά θυμάσαι ένα πράγμα. Γιά ότι καί άν ακολουθήσει, ΑΥΤΟΙ θά ευθύνονται !!!!!!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ Τιγρης 25/08/2013 08:45:35

      Δεν εκτελώ καμιά "αποστολή" για κανέναν. Γράφω ελεύθερα αυτά που πιστεύω, όπως κάνω πάντα.

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/08/2013 16:38:22

    Ολόκληρος σοφολογιότατος Χότζας, για να εκδικηθεί τη γυναίκα του έκοψε τις μπίλιες του.
    Στούς Χου-Eggs θα κολλήσουμε τώρα;

  16. Δήμητρα avatar
    Δήμητρα 24/08/2013 18:21:19

    Στο τιθέμενο ερώτημα του άρθρου, η απάντηση κάθε σκεπτόμενου πολιτικού όντος ,είναι όχι, και επιβάλλεται να πραγματοποιηθεί , αυτό που αναφέρεται στο άρθρο: ......να απομακρύνουμε απλώς τα σάπια ρετάλια του παλαιού πολιτικού συστήματος που μας έχουν προδώσει και αποδείχτηκαν ανάξιοι της εμπιστοσύνης μας.....
    Όμως , γεννώνται πολλά ερωτηματικά : θα γίνει , κι αν ναι , πότε και από.... ποιούς ;.....Κι αν ακόμα αναδυθούν ή " και ... εμφανιστούν " νέες πολιτικές δυνάμεις και πρόσωπα , θα είναι ικανές και με δυναμική να διορθώσουν τα όποια "κακώς κείμενα" και να οδηγήσουν την Ελλάδα και τους Πολίτες της εκεί που πραγματικά τους αξίζει , πέραν των προσωπικών συμφερόντων του καθενός με οποιαδήποτε μορφή εξουσίας; ........

  17. Theo1 avatar
    Theo1 24/08/2013 18:23:05

    Αντιγράφω από άλλο άρθρο του blog: ''Στο εκρηκτικό ύψος των 321 δισ. ευρώ ανέβηκε και πάλι το δημόσιο χρέος στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2013, ύψος μεγαλύτερο από το χρέος που είχε η Ελλάδα το 2009, προτού ξεσπάσει η κρίση. ''.
    Άρα η απάντηση στο ρητορικό ερώτημα του συγκεκριμένου άρθρου και σε συνδυασμό με όλα τα εύστοχα σχόλια των φίλων που προηγήθηκαν είναι απλά : Γιατί όχι Χ.Α; Γιατί όχι ΚΚΕ; Γιατί όχι ΜΛ-ΚΚΕ; Γιατί όχι ....;
    Πόσο ποιο σκ..ά μπορούν να τα κάνουν οι άλλοι;
    Έτσι θ΄ απαντήσει ο κοιμισμένος καναπεδάτος Έλληνας.
    Και αν αντιληφθεί ότι μεγαλύτερο φόβητρο είναι η Χ.Α, ε αυτή πανικόβλητος θα ψηφίσει.

    • Με ποιά πλευρά είσαι; avatar
      Με ποιά πλευρά είσαι; @ Theo1 24/08/2013 19:15:58

      Μεγαλύτερο φόβητρο η Χ.Α; Μπορεί. Αλλά για ποιούς!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Με ποιά πλευρά είσαι; 25/08/2013 09:02:46

        Για το διεθνες συστημα.Δε βλεπεις που ανησυχει ή παριστανει ότι ανησυχει για τη ΧΑ περισσοτερο απο την αριστερα;
        Αυτο φυσικα ειναι αναμενομενο.Εδω και πολλα χρονια ο ναζισμος ειναι ο επισημος μπαμπουλας.Ο Μιλοσεβιτς,ο Κανταφι,ο Σανταμ και άλλοι βομβαρδισθηκαν με αιτιολογια οτι ησαν "νεο Χιτλερ" ενω φυσικα κανεις απο αυτους δεν δηλωνε θιασωτης του Χιτλερ.Και ξαφνικα εμφανιζεται καποιος που δηλωνει θιασωτης του πραγματικου Χιτλερ.Τετοια ευκαιρια αντιπαραδειγματος και μπαμπουλα δεν ηλπιζε κανεις να βρει.
        Αυτο το κλιμα μεταφερεται και στο εσωτερικο και πολλοι απελπισμενοι λενε αφου αυτο σας φρικαρει αυτο ψηφιζουμε.

  18. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 24/08/2013 18:57:31

    Οταν ακομη κανει.....κουμαντο το σοβιετικο κρατος της αισχρης μεταπολιτευσης του ΠΑΣΟΚ σε ολους τους οργανισμους του δημοσιου-δεκο κ.λ.π. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ αγαπητε akenaton??? Οταν ο φαυλος βενιζελος......βολευει τους πασοκους, ωστε να μην εχει....εσωτερικες ενοχλησεις τι να περιμενουμε αγαπητε?Οταν το....συστημα γινετε 2-1 για ολους τους δημ. οργανισμους-γεν.γραμματειες κ.λ.π. απο ....αποτυχημενα στελεχη για χαρη βολεματος τι γινετε αγαπητε akenaton? Οταν το ΣΔΟΕ δεν....μπουκαρει σε κανενα μεγαλο σε λιστα και εκτος λιστας τι θελεις να κανει ο.....αδαης πολιτης? Ειναι και αλλα πολλα που τα ξερεις καλυτερα απο μενα, αλλα η ουσια ειναι οτι το ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ θελει τη χωρα εκτος Ευρωπης και την ανοδο των ΑΚΡΩΝ, ωστε να διατηρησει ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ και τα κεκτημενα απο την ΑΝΔΡΕΙΚΗ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΗ ΕΠΟΧΗ...

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Σαρακατσανος 27/08/2013 10:49:53

      Στην μεταπολίτευση, το σοβιετικό κράτος δεν το εφάρμοσε το ΠΑΣΟΚ, αλλά η ΝΔ, με τις κρατικοποιήσεις, το αβαντάρισμα των συνεταιρισμών και την παράδοση της παιδείας στην αριστερά.

      Λίγη ενημέρωση και κάποια αντικειμενικότητα δεν βλάπτουν.

  19. Με ποιά πλευρά είσαι; avatar
    Με ποιά πλευρά είσαι; 24/08/2013 19:36:26

    Αγαπητέ Αχαιέ την ηρεμία, τη σύνεση και την ψυχραιμία και την αυτοσυγκράτηση, την συνιστούν μονάχα αυτοί που διαθέτουν αρκετά ευρώ για να εξασφαλίζουν στον εαυτό και τις οικογένειές τους την αξιοπρεπή ζωή. Εννοείται.... Σκάστε και μείνετε ήσυχοι Πληβείοι, μην πάθουμε (εμείς), χειρότερα. (Εννοούν φυσικά, να μην καταντήσουμε κι εμείς σαν εσάς). Μιλάμε για κοινωνική συνείδηση κι αλτρουισμό τώρα.
    Όχι γι αστεία.

  20. Με ποιά πλευρά είσαι; avatar
    Με ποιά πλευρά είσαι; 24/08/2013 20:24:20

    Αγαπητέ, εδώ ξαναγράφουμε όλη τη νεότερη Ιστορία και τη διαβάζουμε κατά το δοκούν! Όπως κάθε φορά μας συμφέρει. Είναι το νέο ''τρικάκι''. Λέγε-λέγε, κάποιος αδιάβαστος μπορεί να πλανηθεί! Κυβερνούσε ανέκαθεν η αριστερά, οι διορισμένοι απο ΝΔΠασόκ ήτανε όλοι αριστεροί, και ο Μιχαλιολάκος κατά βάθος, είναι θαυμαστής του Μπογιόπουλου. Όπως μας κάτσει και όπως μας βγεί.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Με ποιά πλευρά είσαι; 24/08/2013 22:19:37

      Δεν φταίει κανείς αγαπητέ εάν η νεότερη πολιτική μας ιστορία ήταν μια απίστευτη σούπα, ένας χυλός, μια κατσαρόλα όπου ο καθένας προσπαθούσε να πάρει την κουτάλα και άλλα έλεγε, άλλα έπραττε, άλλα πίστευε και άλλα διέπραττε.
      Και ναι, ο κνίτης κι ο χρυασαυγίτης στην βάση της ιδεολογικής τους συγκρότησης (όσοι έχουν τέτοια) έχουν πολλά κοινά σημεία. Όποιος δεν το βλέπει, ίσως να είναι ο ίδιος αδιάβαστος τελικά ...

      • Α.Μ avatar
        Α.Μ @ akenaton 25/08/2013 10:39:04

        Για λευκός Ιπποπόταμος, κάτι πάει κι έρχεται.

  21. airman avatar
    airman 24/08/2013 21:11:54

    Η εκδίκηση είναι έκφραση θυμού.
    Ο θυμός τρέφεται από την αδικία.
    Η αδικία πηγάζει από ότι κατά την κρίση του καθενός έγινε λάθος και απέβει εις βάρος του. Επίσης δευτερευόντως πηγάζει από την ατιμωρισία και την ανοχή σε φαύλες συμπεριφορές. Σε κάθε περίπτωση λοιπόν απαιτείται να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου και η επικράτηση του κράτους δικαίου σε όλες του τις εκφάνσεις.
    Εάν λοιπόν κάποιος πιστεύει ότι η ΧΑ θα επιβάλει το κράτος δικαίου σε αυτό τον τόπο μάλλον θα περιμένει άσκοπα.
    Στην πολιτική - όπως και στη ζωή - θέλει δύναμη, υπομονή και πίστη για ''επώδυνες'' αλλαγές, όπως το να αλλάξεις ριζικά χρόνια στρεβλές καταστάσεις, διαβρωμένες δομές και χαώδεις διαδικασίες.
    Δυστυχώς στη ζωή κάποιοι επιλέγουν την αυτοκτονία.
    Εάν είναι προτιμότερη η ''πολιτική αυτοκτονία'' επιλέγοντας τη ΧΑ, η δημοκρατία δεν μπορεί να την αποτρέψει.
    Το ζητούμενο είναι πόσοι και ποιοι από εκείνους που προτρέπουν σε αυτή την επιλογή έχουν ''δεμένο το γάιδαρό τους''.

  22. Zugzwang avatar
    Zugzwang 24/08/2013 21:30:48

    "Σε κάθε περίπτωση λοιπόν απαιτείται να αποκατασταθεί το αίσθημα δικαίου και η επικράτηση του κράτους δικαίου σε όλες του τις εκφάνσεις.
    Εάν λοιπόν κάποιος πιστεύει ότι η ΧΑ θα επιβάλει το κράτος δικαίου σε αυτό τον τόπο μάλλον θα περιμένει άσκοπα."

    Και αυτος που δεν πιστευει οτι το κρατος δικαιου θα το επιβαλει η ΧΑ αλλα πιστευει οτι θα το επιβαλει η ΝΔ, ποτε θα δικαιωθει; Ειναι δυνατον να επιβληθει κρατος δικαιου με ενα Βενιζελο αντιπροεδρο της κυβερνησης και υπουργο Εξωτερικων και αναξιοποιητες τις λιστες Λαγκαρντ κλπ;

    • airman avatar
      airman @ Zugzwang 25/08/2013 00:11:35

      'Η πιστεύεις ότι η ΧΑ θα επιβάλει κράτος δικαίου ή δεν το πιστεύεις.
      Εγώ δεν το πιστεύω και αγωνιώ πότε και σε τι έκταση θα επιβληθεί ώστε να σταματήσει η ''τροφοδοσία'' της, διότι όντως η απελπισία μπορεί να οδηγήσει σε ολέθριες επιλογές.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ airman 25/08/2013 10:49:28

        Αυτη δεν ειναι απαντηση στην ερωτηση μου!

  23. occultist avatar
    occultist 24/08/2013 22:19:45

    @Αkenaton
    Πολύ ωραία τα γράφεις φίλτατε Αkenaton. Αλλά σε παρόμοια συζήτηση που είχα με φίλο μου απάντησε λακωνικά. " Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλλων". Σήμερα έχω 5 ευρώ στην τσέπη μου και μπορώ να πάρω δέκα κουλούρια, αύριο θα έχω 10 εκατομύρια δραχμές και θα μπορώ να αγοράσω πάλι 10 κουλούρια. Τι θα έχει αλλάξει για μένα;;;;;

  24. Zugzwang avatar
    Zugzwang 24/08/2013 22:35:01

    Ενω ο Βενιζελος ειναι ο λευκος ιπποτης...

  25. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 24/08/2013 23:33:11

    Κοινωνίες που δεν τιμωρούν, καταρρέρουν.
    Λαοί που δεν τιμωρούν, ατιμώνονται.
    Αφού οι ηγετικές (=κυβερνητικές) ελίτ, οι υπευθυνες για τα δεινά του τόπου, δε μπορούν να αυτοτιμωρηθούν πρέπει να τιμωρηθούν.
    Αυτός είναι ιστορικός κανόνας χωρίς εξαιρέσεις.

    • kat avatar
      kat @ Μανιάτης 25/08/2013 15:16:22

      Κάποιοι το ξεχνάν και θέλουν να μείνουν ατιμώρητοι...Θα τους αφήσουμε ,ΟΧΙ.

  26. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 25/08/2013 09:23:32

    Ἀκοῦστε. Ἐγὼ εἶμαι ὁ γκρεμιστής, γιατί εἶμ᾿ ἐγὼ κι ὁ κτίστης,
    ὁ διαλεχτὸς τῆς ἄρνησης κι ὁ ἀκριβογιὸς τῆς πίστης.
    Καὶ θέλει καὶ τὸ γκρέμισμα νοῦ καὶ καρδιὰ καὶ χέρι.
    Στοῦ μίσους τὰ μεσάνυχτα τρέμει ἑνὸς πόθου ἀστέρι.
    Κι ἂν εἶμαι τῆς νυχτιᾶς βλαστός, τοῦ χαλασμοῦ πατέρας,
    πάντα κοιτάζω πρὸς τὸ φῶς τὸ ἀπόμακρο τῆς μέρας.
    ἐγὼ ὁ σεισμὸς ὁ ἀλύπητος, ἐγὼ κι ὁ ἀνοιχτομάτης·
    τοῦ μακρεμένου ἀγναντευτής, κι ὁ κλέφτης κι ὁ ἀπελάτης*
    καὶ μὲ τὸ καριοφίλι μου καὶ μὲ τ᾿ ἀπελατίκι*
    τὴν πολιτεία τὴν κάνω ἐρμιά, γῆ χέρσα τὸ χωράφι.
    Κάλλιο φυτρῶστε, ἀγκριαγκαθιές, καὶ κάλλιο οὐρλιάστε, λύκοι,
    κάλλιο φουσκῶστε, πόταμοι καὶ κάλλιο ἀνοῖχτε τάφοι,
    καί, δυναμίτη, βρόντηξε καὶ σιγοστάλαξε αἷμα,
    παρὰ σὲ πύργους ἄρχοντας καὶ σὲ ναοὺς τὸ Ψέμα.
    Τῶν πρωτογέννητων καιρῶν ἡ πλάση μὲ τ᾿ ἀγρίμια
    ξανάρχεται. Καλῶς νὰ ῾ρθῆ. Γκρεμίζω τὴν ἀσκήμια.
    Εἶμ᾿ ἕνα ἀνήμπορο παιδὶ ποὺ σκλαβωμένο τό ῾χει
    τὸ δείλιασμα κι ὅλο ρωτᾷ καὶ μήτε ναὶ μήτε ὄχι
    δὲν τοῦ ἀποκρίνεται κανείς, καὶ πάει κι ὅλο προσμένει
    τὸ λόγο ποὺ δὲν ἔρχεται, καὶ μία ντροπὴ τὸ δένει
    Μὰ τὸ τσεκοῦρι μοναχὰ στὸ χέρι σὰν κρατήσω,
    καὶ τὸ τσεκοῦρι μου ψυχὴ μ᾿ ἕνα θυμὸ περίσσο.
    Τάχα ποιὸς μάγος, ποιὸ στοιχειὸ τοῦ δούλεψε τ᾿ ἀτσάλι
    καὶ νιώθω φλόγα τὴν καρδιὰ καὶ βράχο τὸ κεφάλι,
    καὶ θέλω νὰ τραβήξω ἐμπρὸς καὶ πλατωσιὲς* ν᾿ ἀνοίξω,
    καὶ μ᾿ ἕνα Ναὶ νὰ τιναχτῶ, μ᾿ ἕνα Ὄχι νὰ βροντήξω;
    Καβάλα στὸ νοητάκι* μου, δὲν τρέμω σας ὅποιοι εἶστε
    γκρικάω,* βγαίνει ἀπὸ μέσα του μιὰ προσταγή: Γκρεμίστε!

    ~Κωστής Παλαμάς~

  27. akenaton avatar
    akenaton 25/08/2013 09:46:23

    Συμφωνώ μαζί σας για την κάθαρση! Θεού θέλοντος θα υπάρξει άρθρο μου πάνω στο θέμα αυτό σύντομα στο αντινιούζ.

  28. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 25/08/2013 10:47:50

    Όσο ασκείται η κεντρομόλος δύναμη(ΣΥΡΙΖΑ)θα υφίσταται και η φυγόκεντρος(Χ.Α).
    Το "εαμ,Ελλάς,Μελιγαλάς"αυξάνει το αντίπαλο δέος,ώστε να υπάρχει ισορροπία στο σύστημα....

  29. Last_Chance avatar
    Last_Chance 25/08/2013 11:02:16

    Κύριοι και αγαπητέ Ακένατον ας είμαστε ειλικρινείς.
    Αυτήν την στιγμή κυβερνά το 20% το υπόλοιπο 80%

    Το 20% συνεχίζει να αποφασίζει με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου για το υπόλοιπο 80%
    Το 20% αποφασίζει ότι πρέπει να ξεκινήσουν οι πλειστηριασμοί για το υπόλοιπο 80%
    Το 20% αποφασίζει να πληρώνουμε όλοι 25 ευρώ στα νοσοκομεία για το υπόλοιπο 80%
    Το 20% αποφασίζει την εισφορά αλληλεγγύης έως το 2016 για το υπόλοιπο 80%
    Το 20% αποφασίζει την μονιμοποίηση του χαρατσιού μέσο της ΔΕΗ για το υπόλοιπο 80%
    Το 20% αποφασίζει ότι η λίστα λαγκαρντ κάπου χάθηκε μέσα στα συρτάρια και τα στικακια για το υπόλοιπο 80%
    Το 20% αποφασίζει ότι με ανεργία στο 35% όλα είναι μια χαρά και μιλάμε και για success story για το υπόλοιπο 80%

    Κατά τα λοιπά
    το 20% συνιστά ηρεμία και ψυχραιμία στο υπόλοιπο 80%

    Μάλιστα πολύ ωραία λοιπόν συνεχίστε έτσι και η ηρεμία και η ψυχραιμία που ζειτατε που ζητάτε από το "υπόλοιπο" 80% θα είναι σύντομα παρελθόν….
    ¨
    Σας παρακαλώ ένα θέλετε δημοσιεύστε το
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  30. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 25/08/2013 13:41:24

    Aκενατον, και ευγενικός είσαι με τους "αγανακτισμένους" που απειλούν πως θα προσχωρήσουν στη ΧΑ. Η σωστή απάντηση είναι "να κόψετε το λαιμό σας, δεν μας νοιάζει τι θα κάνετε".
    Αν κάποιος εμφανιστεί σήμερα και πει " πιστεύω στο σύνθημα του ΓΑΠ πως λεφτά υπάρχουν" θα τον περάσουμε για ημίτρελο.
    Κι όμως το σύνθημα για παράδειγμα της ΧΑ περί "μαζικών απελάσεων" που τάχα σύντομα θα λύσουν το μεταναστευτικό είναι ακόμη γελοιωδέστερο ψέμα από το "λεφτά υπάρχουν". Όσοι γνωρίζουν πως λειτουργεί ο πλανήτης Γη ξέρουν πως για να μπει σε αεροπλάνο ο λάθρομετανάστης θα πρέπει να έχει έγγραφα τα οποία θα έχει βγάλει η εν ελλάδι πρεσβεία της χώρα του. Αλλιώς δεν γίνεται. Σε αυτόν τον κόσμο, επαναπροώθηση λαθρομετανάστη δεν γίνεται με άλλο τρόπο. Και γι΄αυτό μέχρι να πειστούν οι παράνομοι να συνεργαστούν για την χώρα προέλευσης και για την επιστροφή τους κλείνονται στα κέντρα κράτησης που ίδρυσε ο Δένδιας. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
    Ποιά είναι η θέση της ΧΑ για τα κέντρα κράτησης; Μήπως είναι υπερ; Όχι! Αυτοί και ο Σύριζα εναντιώνονται. Άλλους λόγους επικαλείται το κάθε άκρο βέβαια , αλλά τι σημασία έχει; Εναντιώνονται στην μόνη πολιτική που μπορεί να οδηγήσει σε κάποιο αποτέλεσμα. Και φωνάζουν ως άλλοι οπαδοί του ΓΑΠ το δικό τους "λεφτά υπάρχουν" , το - αδύνατον σε αυτόν τον πλανήτη-"μαζικές απελάσεις".
    Είναι οι ίδιοι που συμπαρατάχθηκαν με το ΠΑΜΕ στην απεργία της Χαλυβουργικής. Είναι οι ίδιοι που συμμερίζονται το άλλο φαιδρό σύνθημα της αριστεράς περί τάχα "κατάργησης του μνημονίου σε ένα άρθρο και με ένα νόμο". Είναι οι ίδιοι που τάχα εξεγείρονται με την οικογενειοκρατία της μεταπολίτευσης, αλλά δεν τους ενοχλεί πως εκλεγμένος βουλευτής της ΧΑ παραιτήθηκε( και μετά διορίστηκε στη Βουλή) για να ανάλαβει ο Ματθαιόπουλος με μόνο κριτήριο την φιλία του προς μέλος της οικογένειας Μιχαλολιάκου. Είναι οι ίδιοι που τάχα αγανακτούν με τις θωπείες της αριστεράς στην τρομοκρατία, αλλά δεν τους ενοχλούν οι βόμβες του Μιχαλολιάκου στους κινηματογράφους Έλλη και Ρεξ( για τις οποίες εν συνεχεία κατέδωσε ως δειλός τους συνεργάτες του, ως καρφί της Ασφάλειας).
    Γι΄αυτό σου λέω Ακενατόν, και πάλι ευγενικός είσαι. Να κόψουν τον λαιμό τους, να ψηφίσουν ΧΑ και ό,τι τους κατέβει , μόνο να σταματήσουν να μας απειλούν, τους βαρεθήκαμε. Η επιλογή της ΧΑ πρέπει να εξηγηθεί και με ψυχολογικούς όρους, με τα συμπλέγματα των εν δυνάμει ψηφοφόρων της. Δεν έχει νόημα η πολιτική κουβέντα μαζί τους. Να κόψουν τον λαιμό τους και να δώσουν στη ΧΑ 30%. Αλλά μετά, τους ενόχους του εμφυλίου και του εθνικού ακρωτηριασμού που θα ακολουθούσε μια τέτοια εξέλιξη θα τους αναζητήσουμε στους απλούς ψηφοφόρους.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Κώστας ΜΠ 26/08/2013 12:03:40

      Τα κέντρα κράτησης έχουν αποτυχεί από την πρώτη στιγμή. Είναι υπερπλήρη και κάθε τόσο έχουμε μικρο/μεγαλο εξεγέρσεις των λαθρομεταναστών που κρατούνται σε αυτά.

      • Siegfried avatar
        Siegfried @ Θησειώτης 26/08/2013 15:31:39

        Αυτές οι μικρο/μεγαλοεξεγέρσεις είναι ίσως δείγμα ότι τα κέντρα επιτυγχάνουν το στόχο τους: πνίγονται και ασφυκτιούν εκεί μέσα κι έτσι ανεβαίνει το τίμημα τής παραμονής τους στη χώρα (Μετά θα το πούνε και στους φίλους τους). Ίσως αυτό ακριβώς να είναι ανομολόγητο μέρος του σχεδιασμού του μέτρου.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Κώστας ΜΠ 26/08/2013 13:30:56

      "Και γι΄αυτό μέχρι να πειστούν οι παράνομοι να συνεργαστούν για την χώρα προέλευσης και για την επιστροφή τους κλείνονται στα κέντρα κράτησης που ίδρυσε ο Δένδιας. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος."

      Αφελέστατη άποψη, που φανερώνει άγνοια. Αλίμονο αν περιμέναμε από τους λάθρο να δηλώσουν την χώρα προέλευσής των! Υπάρχουν άλλοι τρόποι διαπίστωσής της, αφού οι -συνήθως- "αλιευόμενοι" δηλώνουν όλοι Παλαιστίνιοι πολιτικοί πρόσφυγες. Η αστυνομία έχει Παλαιστινίους και όχι μόνο για την διαπίστωση των λεγομένων, οι οποίοι καταλαβαίνουν την προέλευση από την προφορά (αν μιλά και καθόλου αραβικά, ο "πρόσφυγας"). Στην συνέχεια καλείται η πρεσβεία του (π.χ. η Ιρακινή, αν διαπιστωθεί ότι είναι από το Ιράκ) και αναλαμβάνει τα περαιτέρω. Σε περίπτωση άρνησης, γίνεται προσφυγή στην Ύπατη Αρμοστεία Προσφύγων του ΟΗΕ, διότι η Ελλάδα δεν είναι υποχρεωμένη να αναλάβει τα έξοδα επαναπροώθησης του μετανάστη.

      Αν μιλά παστούν ή φαρσί, ασφαλώς δεν ... κάνει για Παλαιστίνιος πρόσφυγας. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι τα ξέρεις όλα.

      ΥΓ: Τα περί απελάσεων και ανακαταλήψεων των πόλεών μας, δεν μάς τα είπε ο Μιχαλολιάκος, ούτε έφτιαξε αυτός την σαπουνόφουσκα, που λέγεται "Ξένιος Ζεύς". Μήπως να προσπαθούσες να θυμηθείς;

  31. Zugzwang avatar
    Zugzwang 25/08/2013 14:02:03

    Ο Ακενατον γραφει πιο πανω:
    "Όλοι αυτοί παριστάνουν πως δεν αντιλαμβάνονται τι ακριβώς ψηφίζουν και είναι ώρα κάποιος να τους φέρει προ των ευθυνών τους. Τουλάχιστον, μετά να μην λένε δεν ξέραμε, δεν βλέπαμε, δεν μας τα λέγατε."

    Αυτο το επιχειρημα δεν μπορει να πιασει γιατι οι ανεργοι (των οποιων ο αριθμος συνεχως μεγαλωνει), οι αστεγοι, οι ασθενεις που δεν μπορουν να συνεχισουν τις θεραπειες τους, οι συνταξιουχοι (οι οποιοι θα δουν συντομα τις επικουρικες τους συνταξεις να εξανεμιζονται οπως εξανεμιστηκαν και τα ομολογα των ταμειων τους), αυτοι που κινδυνευουν να χασουν το σπιτι τους, οι καταστηματαρχες που βλεπουν οτι τα μαγαζια τους κλεινουν, ειτε απο ελλειψη κινησης ειτε απο απο τον αθεμιτο ανταγωνισμο των λαθρεμπορων-φοροφυγαδων-λαθρομεταναστων, οσοι βλεπουν τις γειτονιες τους υποβαθμισμενες, την αξια της ακινητης περιουσιας τους να εχει εκμηδενισθει και τους εαυτους τους θυματα της ολοενα και ανερχομενης εγκληματικοτητας των ανεξελεγκτων λαθρομεταναστων, οσοι δεν μπορουν να πληρωσουν τους φορους τους και βλεπουν οτι οι μεγιστανες της λιστας Λαγκαρντ κλπ δεν ενοχλουνται και τον Βενιζελο αντιπροεδρο της κυβερνησης, οσοι δεν μπορουν να βαλουν σε παιδικο σταθμο τα παιδια τους γιατι πρηγουνται τα παιδια λαθρομεταναστων που δεν δηλωνουν εισοδηματα, αυτοι και τοσοι αλλοι που παραλειπω δεν μπορουν πια ν'ακουσουν αυτα τα επιχειρηματα, τα οποια ειναι εγκυρα μονο για οσους εχουν ακομα λιπος η ειναι παικτες στο παρτυ που ακομα συνεχιζεται. Για τους περισσοτερους απο τους μη εχοντας η καταστροφη εχει επελθει και ο μπαμπουλας του Ακενατον δεν τους φοβιζει γιατι η ζωη τους εχει ηδη καταστραφει. Και το τσουναμι ανεβαινει συνεχως προς τα πανω και ρουφαει ολο και περισσοτερους.
    Οσοι πιστευουν οτι η μονο η Νεα Δημοκρατια μπορει να σωσει την κατασταση χωρις να γνωρισουμε ανωμαλες καταστασεις, οφειλει να πιεσει ωστε το κομμα να αλλαξει πολιτικη και να εφαρμοσει ουτα που ελεγε ο Σαμαρας πριν το Νοεμβριο του 2011. Που ειχει δει ολα τα λαθη του Μνημονιου και προβλεωει την καταστροφη. Αυτα πρεπι να γινουν και να φυγει η ΝΔ απο τον θανασιμη αγκαλια του Βενιζελου και των ανθρωπων του.

  32. kostas avatar
    kostas 26/08/2013 01:16:13

    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ:

  33. Kimon avatar
    Kimon 27/08/2013 11:59:45

    Προς πολιτικούς της μεταπολίτευσης: Η εκδίκηση είναι η υπερτάτη ηδονή που απολαμβάνεται αργά και σιωπηλά! Στην Μεσσηνία και Λακωνία τα ποσοστά της ΧΑ ξεπερνούν το 40%, όλοι εκεί μιλούν μόνο για εκδίκηση και περιμένουν.. Δεν τους ενδιαφέρει ο ναζισμός γιατί απλά έζησαν τον κομμουνισμό της μεταπολίτευσης. Η αρθρογραφία για σβάστικες δεν έχει κανένα αποτέλεσμα στην μάζα των ψηφοφόρων επειδή το πολιτικό σύστημα αγιοποίησε τα σφυρορέπανα με σκοπό την επιβιωσή του.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.