#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/02/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Για μια Μεγάλη Πατριωτική Παράταξη



Η προσχώρηση του Βορίδη και του Γεωργιάδη στη ΝΔ ενόχλησε πολλούς που ήθελαν τη ΝΔ αποκομμένη από ένα χώρο πατριωτών που έδιωξαν στο παρελθόν από την παράταξη της ΝΔ οι μεσαιοχωρίτικες αντιλήψεις και τα βιβλία της Ιστορίας. Μεταξύ τους και διάφοροι μεγαλοπαράγοντες της κατεστημένης δεξιάς των οποίων ενοχλήθηκε η ... αισθητική. Περαστικά τους...

Τους αρέσει δεν τους αρέσει, οι προσχωρήσεις ήταν η πρώτη επιθετική κίνηση της ΝΔ απέναντι στο ΛΑΟΣ, ύστερα από πολλά χρόνια. Κάποτε η ΝΔ ούτε που μιλούσε για τον Καρατζαφέρη, τώρα του πήρε τα καλύτερα στελέχη. Θα προτιμούσαν άραγε όλοι αυτοί που διαφωνούν να πήγαιναν στη Ντόρα και να την έβαζαν στην Βουλή; Θέλουν να ξεχνάνε και να παραβλέπουν ότι στο τέλος, στην κάλπη, αν το ΛΑΟΣ και η ΔΗΣΥ δεν θα μπούνε στην Βουλή, θα αυξηθούν οι έδρες της ΝΔ;

Πάμε παρακάτω. Βλέπουμε τις τελευταίες ώρες να δημοσιεύονται διάφορες δημοσκοπήσεις από εκείνους που υπερθεμάτιζαν για την αναγκαιότητα των κυβερνήσεων τεχνοκρατών και του Παπαδήμου και τώρα μιλάνε για επτακομματική και οκτακομματική Βουλή και για κυβερνήσεις συνεργασίας του Σαμαρά με τον αποτυχημένο Βενιζέλο ή με τον ... δημοδιδάσκαλο κ. Φώτη.

Αναμενόμενη και η δυσαρέσκεια του κόσμου προς το πολιτικό σύστημα γενικά, αλλά και η αγωνία της κρατικοδίαιτης διαπλοκής  μπροστά στο ενδεχόμενο ο Σαμαράς να εκλέξει ισχυρή και αυτοδύναμη κυβέρνηση. Είναι επίσης δύσκολο στις σημερινές περιστάσεις να γίνουν δεκτές επώδυνες αποφάσεις, όπως η υπερψήφιση της δανειακής.

Υπάρχει όμως μια λέξη που τα κρίνει όλα: Εμπιστοσύνη.

Και να μην ξεχνάμε ποτέ πως ξεκίνησε αυτός ο δύσκολος αγώνας. Από... αποσυνάγωγος, ο Σαμαράς είναι τώρα ο μόνος συνομιλητής της Τρόικας και των Δανειστών. Και μόνο ότι οι δανειστές και οι ντόπιοι εντολοδόχοι τους επιμένουν ακόμα για την απόλυτη δέσμευσή του αποδεικνύει ότι τον θεωρούν και νικητή των εκλογών, αλλά και μην ελεγχόμενο παίκτη. Όσοι πιστεύουν το αντίθετο θα διαψευσθούν οικτρά.

Το άνοιγμα προς τος ΛΑΟΣ θα ακολουθήσει σύντομα η διεύρυνση προς τα αριστερά της Νέας Δημοκρατίας. Ο Σαμαράς είναι αποφασισμένος να προχωρήσει στην συγκρότηση μιας μεγάλης πατριωτικής παράταξης που θα αγωνισθεί για την έξοδο από το Μνημόνιο, την Ανάπτυξη, την Ανασυγκρότηση της χώρας και την υπεράσπιση των Εθνικών Συμφερόντων. Μια πραγματικά Πατριωτική και Λαϊκή Παράταξη  που θα σπάσει το απόστημα της  διαπλοκής και θα γίνει πρωτοπορία για την εθνική, κοινωνική και πνευματική αναγέννηση.  Που θα ξαναφέρει στην χώρα την αληθινή πολιτική.

Η παράταξη αυτή θα υψώσει το ανάστημά της απέναντι σε εκείνους που είτε λόγω ανικανότητας, είτε λόγω δόλου εξωθούν τη χώρα σε χρεοκοπία για να την χρεώσουν μετά στον Σαμαρά και να λεηλατήσουν την χώρα. Και παράλληλα, επιχειρούν να στήσουν μια γιγάντια κολυμβήθρα του Σιλωάμ για το ΠΑΣΟΚ και τα εγκλήματά του, είτε αφήνοντας τον ΓΑΠ στο απυρόβλητο, είτε προωθώντας άλλες κομματικές λεοντές για το «σύστημα ΠΑΣΟΚ», τύπου Κουβέλη.

Η καθεστωτική πολιτική της εγχώριας και ξένης διαπλοκής αντιπαλεύεται μόνο με κοινωνικό μέτωπο, γράφαμε παλαιότερα και ισχύει απόλυτα σήμερα. Μόνο ένα ευρύ κοινωνικό μέτωπο, στη βάση του εθνικού προσδιορισμού, της διατήρησης της εθνικής ταυτότητας και με κοινωνική πολιτική που θα επιδιώκει να αγκαλιάσει δοκιμαζόμενους πολίτες όλων των κατηγοριών και ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, μπορεί να οδηγήσει στην εδραίωση μιας εκλογικής νίκης που θα καταστήσει αδιαμφισβήτητη την πρωθυπουργία Σαμαρά.

Η κρίση σήμερα ξεβρακώνει όλο το διεφθαρμένο μεταπολιτευτικό σύστημα που μας έφερε ως εδώ, τραβάει το κουρέλι της βερεσέ ευμάρειας που παγίδευσε τόσα χρόνια τους πολίτες και βγάζει στο φως του Ήλιου όλες τις κακοφορμισμένες πληγές στους θεσμούς, στην Οικονομία, την Παιδεία, την Άμυνα και την Εξωτερική Πολιτική. Σε λίγο όλη η βάση, όλων των κομμάτων θα είναι λαϊκή και ...προλεταριακή. Επιστήμονες και εργάτες θα ζουν σχεδόν το ίδιο, με τα απολύτως απαραίτητα ή και στερούμενοι πολλά από αυτά. Γιαυτό αυτή η νέα μεγάλη Πατριωτική Παράταξη ή θα είναι λαϊκή ή δεν θα υπάρχει.

Το χρέος αυτής της παράταξης δεν θα είναι να καταστείλει την λαϊκή οργή αλλά να την εκφράσει, να την μετατρέψει σε δύναμη αναδημιουργίας της Πατρίδας. Οι κόκκινες γραμμές απέναντι στον ενδοτισμό και τον εξευμενισμό των εχθρών του έθνους, τους δολιοφθορείς  της ιστορίας μας και τους καταστροφείς της Παιδείας μας θα υπάρχουν πάντα. Αλλά αυτή η παράταξη θα είναι το αντίθετο του ΠΑΣΟΚ. Όσοι οδήγησαν το Έθνος ως εδώ θα τιμωρηθούν. Πρώτιστο μέλημα θα είναι, όμως, η προστασία των πολλών και αδυνάτων.

Η ανάδειξη του Αντώνη Σαμαρά στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας έγινε από το ποτάμι της λαϊκής βάσης, που σάρωσε σόγια, μαφιόζικες παρέες και διαπλοκές δεκαετιών. Αναγκαία προϋπόθεση για την συγκρότηση αυτής της μεγάλης Πατριωτικής Παράταξης και για τη Νέα Μεταπολίτευση είναι συνεπώς η αναζωογόνηση αυτού του κινήματος.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ντίνος avatar
    Ντίνος 20/02/2012 07:29:01

    Ο κόσμος τώρα θα ψηφίσει - περισσότερο από ποτέ - βάσει της τσέπης του. Χρειάζονται στελέχη ικανά, που θα πείσουν το λαό ότι μπορούν να εργαστούν αποδοτικά. Ο Σαμαράς πρέπει τέτοιους ανθρώπους να προβάλει, ανθρώπους που μπορούν για παράδειγμα να αυξήσουν γρήγορα την απορρόφηση από το ΕΣΠΑ. Τα χώνουμε στους Ευρωπαίους, αλλά ταυτόχρονα οι πόροι του ΕΣΠΑ λιμνάζουν, τα μόνα διαθέσιμα χρήματα στη χώρα! Η υψηλή πολιτική που μας έφερε εδώ τέλος. Ο Σαμαράς πρέπει τέτοιους ανθρώπους να βρει, να διαλέξει και να προβάλει.

  2. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 20/02/2012 07:52:42

    Χίλιοι καλοί χωράνε, έλεγαν οι γιαγιάδες μας. Την καλημέρα μου.

  3. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/02/2012 08:24:45

    Μπορεί να βάλει στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας σημαντικές προσωπικότητες της πατριωτικής αριστεράς και του πρώην κέντρου. αν και αυτοί το θέλουν για να ξεμπροστιάσουν τη στείρα άρνηση της αναγκαιότητας που επέβαλε την ψήφιση της νέας δανειακής

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 20/02/2012 10:16:25

      Για πες ένα όνομα;

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Dexi Extrem 20/02/2012 10:29:53

        Χμ,ας ξεκινησει απ'τον Καραμπελια.
        Ας εξηγησει βεβαια,πως ενας απο τους βασικους λογους που το κανει,ειναι το οραμα αλλαγης της πολιτικης
        πρωτευουσας της Πατριδας μας.
        Φανταζεσαι?

        • Dexi Extrem avatar
          Dexi Extrem @ Δικερως 20/02/2012 10:40:57

          Δεν τον ξέρω τον κύριο και αλλά και ούτε θέλω να τον μάθω.

          • Σικελιανος avatar
            Σικελιανος @ Dexi Extrem 20/02/2012 11:20:26

            Ο Καραμπελιας ειναι ενας εξαιρετος δημοσιογραφος με αριστερο πατριωτικο λογο εδω και 3 δεκαετιες..τον παρακολουθω χρονια τοσο απο τα περιοδικα που εκδιδει (αρδην, ρηξη) , οπως και παλιοτερα που αρθρογραφουσε στην Ελευθεροτυπια (δεκαετια 80)... εδω και χρονια πολεμαει την επιχειρουμενη εθνοαποδομηση , την πασοκικη και οχι μονο προδοσια στα εθνικα θεματα, την αριστερη υποστηριξη στην λαθρομεταναστευση, την εγκαταλειψη της αγροτικης και παραγωγικης δομης της χωρας, τις ελληνοτουρκικες λυκοφιλιες.. εχει λογο μεστο, ιστορικα τεκμηριωμενο και αληθινα πατριωτικο.. τον θαυμαζω εδω και πολλα χρονια και πιστευω οτι θα μπορουσε να βοηθησει μια νεα πατριωτικη και συναμα πεφωτισμενη λαικη δεξια...
            Επισης εξαιρετο πρωην στελεχος του ΠΑΣΟΚ που θα μπορουσε να συνεισφερει τα μεγιστα στην πατριωτικη παραταξη του Σαμαρα μας ειναι ο Χαραλαμπιδης.. εξαιρετικο μυαλο, με φλογερη φιλοπατρια, οραμα, και κυριως προτασεις για την αυτοργανωση της ελληνικης οικονομιας, κοινωνιας, παραγωγης και διοικησης... ειναι 2 ανθρωποι που πολυ θα τους ηθελα να στελεχωσουν αυτο το νεο πατριωτικο και αληθινα λαικο ξεκινημα της Νεας Δημοκρατιας και του Αντωνη Σαμαρα...

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ Σικελιανος 20/02/2012 11:26:11

            Σαμαράς-Αριστερός-Αυτοοργάνωση-Dexi extrem είναι συνδυασμός ασυμβίβαστος.

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Dexi Extrem 20/02/2012 12:18:56

            Μια άλλη καλή λύση είναι ο κ. Βολουδάκης του κόμματος ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Πατριωτισμός και Ορθοδοξία σε ένα.

          • ΓΙΑΝΝΑ avatar
            ΓΙΑΝΝΑ @ Σικελιανος 20/02/2012 12:25:24

            Σικελιανέ,
            συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για τον Καραμπελιά.

        • IKAROS avatar
          IKAROS @ Δικερως 02/03/2012 19:39:50

          Τον Καραμπελιά τον ρώτησες άν θέλει?

      • dimx avatar
        dimx @ Dexi Extrem 20/02/2012 14:05:17

        Να μην ξεχασει και τον Ζουράρι για να βοηθαει και στην συνενόηση με Αδωνη .

        • johnnie avatar
          johnnie @ dimx 20/02/2012 14:08:23

          !!!!!!

  4. GO avatar
    GO 20/02/2012 08:37:38

    Δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι οι "μεσαιοχωρίτικες αντιλήψεις" μας απέδωσαν πολλές και μεγάλες εκλογικές (βουλευτικές, ευρωβουλευτικές, δημοτικές και νομαρχιακές) νίκες.
    Νίκες που τις ξαναθέλουμε!!!

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ GO 20/02/2012 10:18:01

      Δεν είναι ώρα για συμβιβασμούς. Δεν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Η επόμενη μεγάλη κυβέρνηση πρέπει να έχει εθνικό σωτήριο χαρακτήρα.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 20/02/2012 08:45:51

    Άϊ ν' αγιάσει το στόμα σας. Οι σκέψεις μου ακριβώς...Και θα προσθέσω ότι το νυστέρι που θα βάλει ο Αντώνης Σαμαρλας στο σάπιο πτώμα της μεταπολίτευσης του Πολυτεχνείου και των επαγγελματιών "προοδευτικών" και λοιπών, πρέπει να είναι βαθυ, παρατεταμένο και αποφασιστικό. Ειδάλλως οι διαπλεκόμενοι θα επιβιώσουν, όπως οι δωσίλογοι της κατοχής...

  6. makis p avatar
    makis p 20/02/2012 09:03:11

    ..........( Η ανάδειξη του Αντώνη Σαμαρά στην προεδρία της Νέας Δημοκρατίας έγινε από το ποτάμι της λαϊκής βάσης, που σάρωσε σόγια, μαφιόζικες παρέες και διαπλοκές δεκαετιών. Αναγκαία προϋπόθεση για την συγκρότηση αυτής της μεγάλης Πατριωτικής Παράταξης και για τη Νέα Μεταπολίτευση είναι συνεπώς η αναζωογόνηση αυτού του κινήματος.)
    Συμπληρώνω .....Η Αυτοδυναμία θα εξαρτηθεί κατά πολύ από την στάση του Αντώνη Σαμαρά κατά την προεκλογική περίοδο.
    θα δείτε έναν Αντώνη τελείως διαφορετικό , όπου απαλαγμένος απο τα PSI και τα άλλα σχετικά , θα δείξη την δύναμη του.
    Θα δείτε τότε τον πραγματικό ηγέτη Αντώνη Σαμαρά.
    Την αποφασιστικότητα του και την αρετή του θα την δείτε μετά τις εκλογές ώς Πρωθυπουργού της Ελλάδος.

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: (ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ )
    ΥΠΟΜΟΝΗ.... ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΤΟΥ 2009

  7. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 20/02/2012 09:11:55

    Οι αριστεροί δεν καταλαβαίνουν από τέτοια. Δεν πρόκειται ποτέ να δεχτούν ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ. Ο εγωισμός και η μεγάλη τους αγάπη για την ύλη δεν τους επιτρέπει να έχουν αρχές και σεβασμό σε θεσμούς. Μην περιμένετε να πειστούν. Η ελπίδα μας είναι ότι ενδόμυχα ο Έλληνας έχει δεξιά αντανακλαστικά τα οποία την τελευταία τριακονταετία έχουν πέσει σε χειμερία νάρκη εξαιτίας της πλύσης εγκεφάλου του ΠΑΣΟΚ και των διαπλεκόμενων ΜΜΕ. Πλέον όμως έχουν ξεβρακωθεί. Οι μάσκες θα πέσουν σύντομα και θα χτίσουμε πάνω στα συντρίμια που άφησαν κτίριο συμπαγές, νέο και με προοπτική πολλών ετών.
    Αρχηγέ, επένδυσε σε μια μεγάλη πλειοψηφία, ας είναι και λίγο ετεροχρονισμένη, ώστε να αλλάξουμε εκ βάθρων το σοσιαλιστικό ύφος της νομολογίας μας και να παγιώσουμε ένα Σύνταγμα απαλλαγμένο από σοσιαλιστικές αρλούμπες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Dexi Extrem 20/02/2012 13:22:08

      Οι ταμπέλες (=όροι χρησιμοποιούμενοι με αδόκιμο τρόπο) και η απόλυτη κατάταξη πολλές φορές αδικούν τη στάση ζωής ανθρώπων που φεύγουν από τα γνωστά καλούπια. Ας μη γενικεύουμε, γιατί θα χάσουμε τις φωτεινές εξαιρέσεις. Και τις περιπτώσεις ειλικρινούς μεταμέλειας.

  8. Γιάννης Σύρρος. avatar
    Γιάννης Σύρρος. 20/02/2012 09:16:45

    Αντικειμενικά καλές οι προσχωρήσεις Βορίδη-Γεωργιάδη. Αν και εκτέθηκαν λόγω του Μνημονίου και της στήριξης στο ΠΑΣΟΚ, δεν άντεξαν τις συνεχείς κωλοτούμπες του ΛΑΟΣ και έσωσαν τη σοβαρότητά τους...
    Μπορούν να προσφέρουν πολλά στα Εθνικά θέματα και στο Μεταναστευτικό που τα υπερασπίστηκαν πολύ πιο πειστικά από τους περισσότερους δικούς μας. Στα υπόλοιπα ας μην ανακατευθούν και ειδικά στους λεπτούς χειρισμούς του Αντώνη Σαμαρά με το Μνημόνιο 2...Αν και είμαι σίγουρος ότι κατάλαβαν που είχαν μπλέξει...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Γιάννης Σύρρος. 21/02/2012 08:08:03

      Μα υπάρχουν και οι κατάλληλες υπουργικές θέσεις για Βορίδη & Γεωργιάδη: ας πούμε ο Βορίδης στο Δημοσίας Τάξεως (ελπίζω ο Σαμαράς να επαναφέρει τ α σωστά ονόματα στα υπουργεία μετά τις αρλούμπες του γνωστού ψηλού αρλεκίνου από την Μινεσσότα) και ο Γεωργιάδης στο Εθνικής Παιδείας. Δεν θα τους πήγαινε;

  9. Γιαννης Π. avatar
    Γιαννης Π. 20/02/2012 09:29:00

    Καλημέρα φίλες και φίλοι!! Αμφίπλευρη διεύρυνση για την τελική ευθεία!! Ο σχεδιασμός απ΄ότι αρχίζει και δείχνει είναι καλά οργανωμένος!! Όποιος έχει να προσφέρει για την πατρίδα είναι ευπρόσδεκτος!! Για όσους δε, ξίνισαν με την προσχώρηση του Βορίδη, θυμίζοντας και καλά το παρελθόν του, ένα έχω να ρωτήσω μόνο: Εάν λοιπόν ο Βορίδης στα νιάτα του, είχε συλληφθεί να πετάει μολότοφ και να καίει καταστήματα και αστυνομικούς ή αν μοίραζε το ριζοσπάστη στα αμφιθέατρα, τότε θα είχε όλα τα εχέγγεια για να ενταχθεί στην παράταξη; Είναι τουλάχιστον υποκριτικό και ρατσιστικό, λάθη του παρελθόντος που γινανε με τον αυθορμητισμό της νιότης και αναγνωρίστικαν ή.........αμαρτίες γονέων, να ακολουθούν κάποιον-κάποια για όλη τους τη μετεπειτα ζωή!!! Και πάλι καλημέρα σας από τα βόρεια!!!!

  10. franc avatar
    franc 20/02/2012 09:42:40

    Αγαπητέ factorx, πολύ σωστά διαπιστώνεις:
    "Το άνοιγμα προς τος ΛΑΟΣ θα ακολουθήσει σύντομα η διεύρυνση προς τα αριστερά της Νέας Δημοκρατίας."

    H διεύρυνση προς τα Αριστερά θα γίνει μονόδρομος σε περίπτωση διακοπής των "δόσεων" αν ο λαός δεν μπορέσει πχ. να πληρώσει άλλο το "χαράτσι". Κι αυτό γιατί η Αριστερά και την πλειοψηφία θα έχει και τη νομιμότητα του χρέους εξ αρχής αμφισβήτησε και δεν ψήφισε κανένα μνημόνιο. αρα δεν έχει καμμία δέσμευση έναντι των "δανειστών". Επομένως ο Σαμαράς ώφειλε να είχε προετοιμάσει το έδαφος προς αυτή την κατεύθυνση ΧΤΕΣ. Το έκανε?

  11. Δ.Τ. avatar
    Δ.Τ. 20/02/2012 10:09:18

    Δεν αρκεί ένας Σαμαρά.
    Χρειάζονται άτομα που θα στελεχώσουν τα μελλοντικά υπουργεία.
    Δεν είναι δικαιολογία οι χίλιοι καλοί χωράνε . Ποιοί θα είναι στη λίστα με τους υποψήφιους βουλευτές ; Δεν θα έχει Άδωνη και Βορίδη; ή μήπως δεν θα έχει Ρουσόπουλο (που άκουσα ότι επανέρχεται με συνέντευξη στο NBC) . Ο κόσμος πλέον είναι συνειδητοποιημένος ! Έστω ότι θέλει να ψηφίσει Σαμαρά και στη λίστα των ψηφοδελτίων είναι από μέτριοι - έως ηλίθιοι , τι θα ψηφίσει; Αναγκαστικά κάποιον υποψήφιο βουλευτή που δεν θέλει ούτε να τον βλέπει όμως το κάνει λόγω επιλογής κόμματος και το χειρότερο είναι πως επειδή η ανοησία είναι ακατανίκητη , το πιθανότερο είναι να γίνει και υπουργός ή υφυπουργός της κυβέρνησης. Το έχουμε δει πάρα πολλές φορές αυτό το φαινόμενο και μετά ακολουθεί η καταστροφή ή ο στρατηγός άνεμος ή το αναψυκτήριο και άλλες ανοησίες από κάθε παράταξη.
    Δεν αρκεί λοιπόν μόνο ο προπονητής . Χρειάζονται και καλές μεταγραφές !

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ Δ.Τ. 20/02/2012 10:35:03

      Δεν χρειάζονται τόσοι πολλοί όσο νομίζεις για μια πετυχημένη και αποτελεσματική διακυβέρνηση. Εδώ ο δικτάκτορας Παπαδόπουλος πήρε παγκόσμια πρωτειά στην οικονομία με τρεις συνεργάτες.

  12. Y. avatar
    Y. 20/02/2012 10:14:01

    Ο κύριος πυρήνας των διαχρονικών οπαδών και ψηφοφόρων της ΝΔ, απέχει ακροδεξιάς ιδεολογίας. Απόδειξη αυτού, η όποια δημιουργία πολιτικών φορέων/κομμάτων στο παρελθόν, ήρθε από την ακραία δεξιά πλευρά του (..ΕΠΕΝ, Βασιλόφρωνες, ΧΑ). Η Δύση της Ντόρας ε’ιναι άλλο καπέλλο, που έχει αναφορές στη πάγια διαπλοκή του Μητσοτακέϊκου, και της πελατειακής νοοτροπίας και λογικής του
    Οι παραδοσιακά δημοκράτες και πατριώτες ΝΔκράτες, πιστοί οπαδόι και αιμοδότες της Παράταξης που είναι και η συντριπτική πλειοψήφία, αναμένουν ασμένως “..την διεύρυνση προς τα αριστερά της Νέας Δημοκρατίας”, από αντίστοιχους δημοκράτες και πατριώτες Έλληνες

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ Y. 20/02/2012 10:29:08

      Η ΝΔ δεν ξανακάνει τα ίδια λάθη. Δεν θα διευρύνει προς τα αριστερά αλλά θα επενδύσει στην απο-αριστεροποίηση της ελληνικής κοινωνίας. Η διεύρυνση προς τα αριστερά 'κρύβει τη σκόνη κάτω από το χαλί'. Η λύση είναι να πειστεί η ελληνική κοινωνία ότι η αριστερά είναι αρλούμπα και ότι ο λόγος που φτάσαμε εδώ είναι η αγάπη του Έλληνα για το σοσιαλισμό.
      Αγάπη που ήρθε ως αποτέλεσμα 'δηλητηριασμού' από τα ξένα συμφέροντα. Θέλουμε εθνική κυβέρνηση, καθαρόαιμη χωρίς 'δηλητηριασμένους'.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Dexi Extrem 20/02/2012 10:33:38

        Προφανως αναφερεσαι στην καθεστωτικη αριστερα.
        Και εχεις δικιο.Παντως υπαρχει μια ''περιθωριακη''
        αριστερα που ειναι πιο ''δεξια'' απο πολλους μεσα στο κομμα.

      • Y. avatar
        Y. @ Dexi Extrem 20/02/2012 14:58:44

        Μιάς και το νικ σου παραπέμπει σε ποδοσφαιρικά δρώμενα, θα σου απαντήσω ανάλογα. Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο, τα εξτρέμ έχουν και τα δύο πόδια ικανά να βάλουν γκολ. Παίζουν δε εννίοτε και ανάλογα με τις απαιτήσεις του αγώνα και του συστήματος, στην αριστερή και δεξιά πτέρυγα, αλλά και φουνταριστά φορ. Κλασικά εξτρέμ με ένα μόνο ικανό πόδι να βάζει γκολ, άρα και στη μία μόνο πλευρά γηπέδου, υπήρχαν στην εποχή του μακαρίτη πατέρα μου, που μ’ έπερνε στα γήπεδα από τότε που ήμουν τεσσ’άρων χρονών

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Y. 20/02/2012 14:42:02

      Y.
      αποδίδεις σωστά το αίσθημα των πατριωτών δημοκρατών ψηφοφόρων της ΝΔ κι όχι των ακραίων και μόνιμα χθεσινών πατριδοκάπηλων.

  13. firiki2010 avatar
    firiki2010 20/02/2012 10:26:57

    Μια ερώτηση για να καταλαβαίνω για τι πραγμα μιλάμε: "...η διεύρυνση προς τα αριστερά της Νέας Δημοκρατίας...." στην οποία αναφέρεται η ανάρτηση ποιους θα μπορούσε να περιλαμβάνει;;;;

    • franc avatar
      franc @ firiki2010 20/02/2012 11:19:39

      Αγαπητέ firiki2010,
      Αφου δεν το λέει, υποθέτω δια της εις άτοπον απαγωγής.
      Ητοι: 1) Αποκλείεται ο Κουβέλης αφού στην ουσία είναι η μάσκα του ΠΑΣΟΚ που δεν τολμά να επανεμφανιστεί.
      2) Αποκλείεται το ΚΚΕ για ευνοήτους λόγους.
      Αρα απομένουν οι Υπόλοιποι, ήτοι ΣΥΝ, Ε.Λ.ΑΔ.Α, ΕΑΜ, ΑΡΜΑ, οικολόγοι κλπ.
      Δηλαδή η Ευρωπαική Αριστερά που αμφισβητεί την Νομιμότητα του χρέους και το θεωρεί Επαχθές και επιπλέον δεν έχει ψηφίσει Μνημόνια και Δανειακές, άρα σε μια συγκυβέρνηση με τον Σαμαρά σε περίπτωση αποτυχίας και του νέου μνημονίου, έχει δικαίωμα να ανατρέψει ακόμα και το Αγγλικό δίκαιο που ψήφισε (Λόγω αναγκαστικού πολιτκού ελιγμού) και ο Σαμαράς.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ franc 20/02/2012 15:02:44

        Δεν αντιλαμβάνομαι οι δυνάμεις στις οποίες αναφέρεσαι να έχουν καμμιά διάθεση συνεγασίας με τη ΝΔ και το βρίσκω πολύ φυσικό. Ούτε νομίζω πως ο Σαμαράς θα διενοείτο να συεργαστεί με παρατάξεις που έχουν απολύτως διαφορετικές στρατηγικές επιλογές. Και θα ήταν και εξαιρετικά αστείο να έχεις διαγράψει τους "δικούς σου" επειδή ψηφισαν "όχι" στη συνφωνία (έστω και αν τους "ξε-διαγράψεις") και να πας να προσπαθήσεις συνεργαστείς με κάποιους άλλους που ψήφισαν επίσης "όχι" και που δεν έχουν καμμία σχέση με κοινωνικό φιλελευθερισμό

  14. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 20/02/2012 10:36:28

    Ola ta grounia ton idio sourlo exoun.
    Λαϊκή σοφία.

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ Dexi Extrem 20/02/2012 10:42:08

      "Θέλει και το γουρούνι κουδούνι."
      Λαϊκη σοφια.

      • Dexi Extrem avatar
        Dexi Extrem @ Δικερως 20/02/2012 10:57:39

        Θα έλεγα 'ωραία ιδέα' όμως πρέπει να κάνουμε τις διαμάχες στην άκρη. Με τους αριστερούς μας χωρίζουν πολλά όμως ζούμε στο ίδιο σπίτι. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να συμβιβαστούμε. Επειδή συμπεριφέρονται σαν τον ασθενή που δεν παραδέχεται ότι είναι άρρωστος θα τους αφήσουμε να το καταλάβουν από μόνοι τους.

        • Σικελιανος avatar
          Σικελιανος @ Dexi Extrem 20/02/2012 11:34:35

          Δεξι εξτρεμ.. δεν χρειαζονται μιση ουτε διαχωρισμοι που φερνουν την Ελλαδα τοσα χρονια πισω... υπαρχουν στον χωρο της Αριστερας εξαιρετικοι πατριωτες που μπροστα τους δεν πιανουν μπαζα πολλοι του κεντροδεξιου χωρου.. ακομα μεσα στον Συριζα.. εχεις ακουσει τον Λαφαζανη να μιλαει για τα εθνικα θεματα? θα ανατριχιασεις.. ο μονος ευρωβουλευτης που εκανε τιτανια προσπαθεια να αναδειχθει το θεμα των τουρκων εμπρηστων στα ελληνικα δαση στο ευρωπαικο κοινοβουλιο με ερωτησεις επι ερωτησεων ειναι ο Νικος Χουντης του Συριζα.. ουτε νεποδημοκρατες ουτε πασοκοι... ο συριζαιος..
          επειδη εχω πολλους φιλους απο το ΠΑΜΕ και τον χωρο του ΚΚΕ σε πληροφορω οτι μπροστα στο δικο τους πατριωτικο αισθημα κατι κετροδεξιες νεοφιλευθερες φιγουρες ωχριουν... σου εγραψα πιο πανω 2 εξαιρετους ανθρωπους του πατριωτικου χωρου τον Καραμπελια και τον Χαραλαμπιδη που ειναι γεννημα θρεμμα της αριστερας και ομως ο λογος τους και η διαχρονικη τους παρουσια βριθουν αληθινου φωτισμενου λαικου πατριωτισμου.. τετοιοι ανθρωποι εχουν πιο πολυ σχεση με εναν δεξιο πατριωτικο χωρο απο οτι κατι αρουληδες, γεωργιαδηδες, βαρβιτσιωτηδες, και αβραμοπουλαιους...

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ Σικελιανος 20/02/2012 11:43:25

            Η συζήτηση ξέφυγε. Κανένας δεν έχει το μονοπώλιο του πατριωτισμού. Η συζήτηση ξεκίνησε από την ανάγκη ύπαρξης 'εθνικής κυβέρνησης' - βλέπε παραπάνω- πράγμα που σημαίνει ότι η νέα κυβέρνηση θα εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα και όχι τα ξένα. Άνθρωποι οι οποίοι εξυπηρέτησαν -έστω και χωρίς να το γνωρίζουν- τα εθνικά συμφέροντα δεν χρειάζονται.

          • Dexi Extrem avatar
            Dexi Extrem @ Σικελιανος 20/02/2012 11:54:01

            διόρθωση στην τελευταία πρόταση: '...οι οποίοι ΔΕΝ εξυπηρέτησαν...'.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Σικελιανος 20/02/2012 13:01:15

            Μην τα μπερδεύουμε. Πέρα από τον πατριωτισμό τον οποίο ο καθένας μπορεί και να ορίζει όπως θέλει υπάρχουν ένα σωρό πολιτικές διαφορές ανάμεσα σε ανθρώπους που είναι ή θεωρούν πως είναι πατριώτες. Κι αυτές οι διαφορές δεν μπορεί να κουκουλώνονται . Η αριστερά πατριωτική ή μη έχει τις απόψεις της και είναι πολύ-πολύ διαφορετικές απο αυτές του ριζοσπαστικού/κοινωνικού φιλελευθερισμού.

      • Οικαδεκοντούτης avatar
        Οικαδεκοντούτης @ Δικερως 20/02/2012 15:05:57

        "Πρώτιστο μέλημα θα είναι, όμως, η προστασία των πολλών και αδυνάτων."
        Αυτό δεν πρέπει να γίνη επειδή είναι μόνο φιλάλληλοι και φιλάνθρωποι οι "δυνατοί" αλλά γιατί είναι και πρός το συμφέρον τους-να υπάρχουν πολίτες που τους εμπιστεύονται, αφού δεν μπορούν όλοι να ανακατεύονται με τα δύσκολα, αλλά και η ασπίδα τους στα μελλούμενα, διότι οι συμφωνίες με τον μεφιστοφελή είναι αίολες.

  15. pirandello avatar
    pirandello 20/02/2012 10:37:40

    Ας κάνουμε λοιπόν ψηφοθηρία στο πτώμα του ελληνικού λαού...Αίντε αίντε, οτι να ναι ακούμε και σημερα

    • GO avatar
      GO @ pirandello 20/02/2012 10:41:26

      Όλοι όσοι αποδέχονται τις αρχές και τις αξίες της παράταξης καθώς και την ιδεολογική της πλατφόρμα, η οποία, να μην το ξεχνάμε, είναι ο ριζοσπαστικός - κοινωνικός φιλελευθερισμός.

      • GO avatar
        GO @ GO 20/02/2012 10:43:01

        Απευθύνεται στον firiki2010.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ GO 20/02/2012 15:06:29

        Καοι ποιοι ακριβώς είναι αυτοί στα "αριστερά" της παράταξης;;;; (Ό,τι κι αν αυτό το "αριστερά" σημαίνει)

        • GO avatar
          GO @ firiki2010 21/02/2012 07:57:49

          Να ανατρέξεις στη σύγχρονη πολιτική ιστορία της Ελλάδας. Θα βρεις, διαχρονικά, πλείστες όσες αμφίπλευρες διευρύνσεις των κομμάτων.
          Εξαιρετικά επιτυχημένες διευρύνσεις είχε κάνει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, τόσο στη δεκαετία του '50, όσο και μεταπολιτευτικά.
          Μερικά ονόματα (από το Κέντρο), για να καταλάβεις: Κωνσταντίνος Τσάτσος, Ευάγγελος Αβέρωφ, Κωνσταντίνος Παπακωνσταντίνου και τόσοι άλλοι μεγάλοι πολιτικοί άνδρες.

  16. Ντίνος avatar
    Ντίνος 20/02/2012 10:38:26

    Δεν υπάρχει διεύρυνση προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά. Η κρίση καταργεί τα νοητικά σχήματα, που η ζωή έχει ξεπεράσει. Υπάρχουν πατριώτες και ικανοί άνθρωποι, υπάρχουν και το αντίθετο. Ο κόσμος θα πεισθεί όταν η ΝΔ και ο Σαμαράς αναδείξουν πατριώτες και ικανούς ανθρώπους. Κι όπως έλεγε κι ένας αείμνηστος δημοτικός σύμβουλος Καλαμάτας "να έχουν διοικήσει τουλάχιστον περίπτερο"!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ντίνος 20/02/2012 13:31:51

      ακριβώς

  17. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 20/02/2012 12:01:45

    Όσοι ψήφισαν το μνημόνιο 1 και υποστήριξαν το ΓΑΠ στο "θεάρεστο" έργο του να καταστρέψει την Ελλάδα και τους πολίτες της να ξέρουν ότι δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ όχι γιατί είμαστε μνησίκακοι αλλά γιατί η καθημερινή μας πραγματικότητα δεν σταματά να μας το θυμίζει!

  18. thrilos avatar
    thrilos 20/02/2012 12:01:47

    Είναι διεύρυνση της Ν.Δ. στο χώρο των πατριωτών, που κάποτε τους διώξαμε, ή προσχώρηση κάποιων, οι οποίοι προσκύνησαν τη διαπλοκή και σαν υπουργοί, ιδιαιτέρως ο Βορίδης, έκαναν και κάνουν όλα της τα θελήματα; Ότι ισχύει το δεύτερο, το δείχνει με σαφήνεια ο ερχομός στο προσκήνιο κάποιων στελεχών μας, επιφανών υπηρετών της διαπλοκής, οι οποίοι ανεθάρρησαν και πάλι και κατακλύζουν τα κανάλια της...Και όταν αυτό έρχεται, μετά την τοποθέτηση του γιου του Ψυχάρη δίπλα στον Πρόεδρο, τότε είμαστε πραγματικά καχύποπτοι..

  19. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 20/02/2012 12:04:13

    Η προσχωρηση Βοριδη, Γεωργιαδη , ειναι η πρωτη σωστη στρατηγικα κινηση του Αντωνη μετα απο ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.. οταν κυνηγας την αυτοδυναμια ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙΣ ΕΝΑ 10% ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΔΕΞΙΩΤΕΡΑ ΣΟΥ (και ολο ανεβαινει..) ουτε κοιτας τι θα πει ο ενας τυχαρπαστος και ο αλλος..

    Αληθεια ποιος απο σας πιστευει οτι ο μεσος ΝεοΔημοκρατης θα επελεγε αν μπορουσε την Μαριετα Γιαννακου αντι του Γεωργιαδη (πχ) σαν υπουργο παιδειας ? Η ποιος απο σας πιστευει οτι (ξανα πχ) ο μεσος ΝεοΔημοκρατης θα επελεγε Παυλοπουλο η Αρη Σπηλιοτοπουλο η Μητσοτακη η Μιλτο Βαρβιτσιωτη η Αντωναρο ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΔΗ σε ενα πχ Υπουργειο Εσωτερικων η Δημοσιας ταξεως ? Ας μην κοροιδευομαστε , ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ (και πρωτος εγω) ΑΥΣΤΗΡΑ τον Αντωνη για τα πολλα του λαθη , ας μην τον κατακρινουμε και για τα σωστα του γιατι αυτο καταντα εμπαθεια και βγαζει αλλου ειδους κινητρα στον αφρο...

    Αν και πιστευω ειναι καπως πλεον αργα , θα πρεπει ο Αντωνης να διαγραψει καποιους ΑΛΛΟΥΣ απο το κομμα και να παρει πισω αυτους που διεγραψε, καθως και να παρει μια - δυο προσωπικοτητες του κεντρου η της δημοκρατικης κεντροαριστερας και οπωσηποτε και αλλα στελεχη απο δεξιωτερα του... μονο τοτε θα αρχισει παλι να φλερταρει με την αυτοδυναμια.. ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ... ο χρονος πια πιεζει αφορητα...

    • babis avatar
      babis @ Νικηφορος Φωκας 20/02/2012 12:53:20

      Συμφωνώ, σειρά έχει ο Σόιμπλε!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Νικηφορος Φωκας 20/02/2012 15:58:04

      ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ !!!!!!
      ΦΤΟΥ,ΦΤΟΥ,ΦΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΜΟΥ.
      ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ (ΟΧΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙ)
      ΚΑΙ ΟΙ ....ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΑΝ .
      ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.

  20. δρόμος avatar
    δρόμος 20/02/2012 13:09:41

    κι εγώ, και για τους δύο

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ δρόμος 20/02/2012 14:43:27

      O Καραμπελιάς έχει εξελιχθεί αρκετά. Γράφει πολύ ενδιαφέροντα βιβλία και σίγουρα μπορεί να βοηθήσει στην επαναεθνικοποίηση της Παιδείας μας και σε άλλα.

  21. δρόμος avatar
    δρόμος 20/02/2012 13:13:26

    αν αφαιρέσεις το "αριστερός, καθόλου!

  22. Πεταλάς Σάββας avatar
    Πεταλάς Σάββας 20/02/2012 13:17:33

    "Το χρέος αυτής της παράταξης δεν θα είναι να καταστείλει την λαϊκή οργή αλλά να την εκφράσει, να την μετατρέψει σε δύναμη αναδημιουργίας της Πατρίδας. Οι κόκκινες γραμμές απέναντι στον ενδοτισμό και τον εξευμενισμό των εχθρών του έθνους, τους δολιοφθορείς της ιστορίας μας και τους καταστροφείς της Παιδείας μας θα υπάρχουν πάντα. Αλλά αυτή η παράταξη θα είναι το αντίθετο του ΠΑΣΟΚ. Όσοι οδήγησαν το Έθνος ως εδώ θα τιμωρηθούν. Πρώτιστο μέλημα θα είναι, όμως, η προστασία των πολλών και αδυνάτων."
    Αν αυτά δεν τα πράξουμε θα οδηγήσουμε τη χώρα σε εμφύλιο...... ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ... ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΙΤΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΕΞΕΓΕΡΣΗ......

  23. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 20/02/2012 13:56:32

    1. ''Κάποτε η ΝΔ ούτε που μιλούσε για τον Καρατζαφέρη, τώρα του πήρε τα καλύτερα στελέχη...''

    2. '' Το άνοιγμα προς τος ΛΑΟΣ θα ακολουθήσει σύντομα η διεύρυνση προς τα αριστερά της Νέας Δημοκρατίας ''

    ΣΧΌΛΙΑ :
    1. Τα ψώνια από το ......φθηνιάρικο πανέρι του λαϊκισμού, του απόλυτου trash και της καταφανούς διανοητικής και ιδεολογικής ένδειας, ποτέ μα ποτέ δεν μπορεί αποτελέσουν έξυπνες και ...κερδοφόρες επιλογές. Μάλλον εκθέτουν και θέτουν διλήμματα στους μη καταβροχθίζοντες αμάσητη τροφή.....

    2. Αυτό να το εκλάβουμε ως ευσεβή αλλά μάταιο πόθο ή ως ατυχές αστείο, εκτός εάν ως ....''αριστερό'' θεωρήσουμε, κάποιον απαστράπτοντα αστέρα του ήθους, του βεληνεκούς και του διαμετρήματος ενός .....Μπίστη ή και Ψαρριανού.....
    Γιαλαντζί και τρέχα γύρευε δηλαδή..........

    Ήμαρτον ΚΥΡΙΕ!!!!!!!!!!

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ BLACKQUEEN 20/02/2012 14:45:50

      Ενω BLACKQUEEN αμα προσχωρουσαν τιποτα ρεταλια η διεθνιστικα σκουπιδια της αριστερας (Ρεπουση, Δραγωνα, Φραγκουδακη , Γιαννουλοπουλος , Τσατσοπουλος , Βερεμης , Τσουκαλης κ α ) η τιποτα αντεθνικοι οικΩλογοι , ολα θα ηταν ενταξει για σενα BLACKQUEEN υποθετω... τοτε δεν θα ειχαμε ιδεολογικη και διανοητικη ενδοια ε ? Η αν μας εκαναν την 'τιμη' οι Μανο - Ανδριανοπουλοι το κυρος μας αντιλαμβανομαι οτι θα ανεβαινε κατακορυφα (στην συνειδηση του Σοιμπλε εννοω..) φιλτατη BLACKQUEEN , ετσι δεν ειναι ?
      Ευτυχως ομως αυτοι που εχουν τις δικες σου αποψεις ειναι εξαιρετικα λιγοι και σε αλλο (αριστερο) χωρο... οποτε μπορειτε να τα παρετε εσεις τα ανωτερω 'λουλουδια΄ (among the others - if you know what i mean) στην χωματερη σας και ετσι ολοι μας να ειμαστε ικανοποιημενοι .

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Νικηφορος Φωκας 20/02/2012 15:14:31

        Kαι αυτοί που προσεχώρησαν και αυτοί που αναφέρετε και δεν προσεχώρησαν......ακόμα, ως ''επαναστατικές επιλογές΄΄, αποτελούν σιχαμερά λουλούδια του ίδιου σιχαμένου κήπου αγαπητέ....... Χάρισμά του, όποιου γουστάρει να τα οσμίζεται.....
        Μακριά από εμένα....
        Δεν μπορείτε, ούτε μία αξιοπρεπή και πειστική επίθεση να στοιχειοθετήσετε και να υποστηρίξετε.....

      • GO avatar
        GO @ Νικηφορος Φωκας 21/02/2012 08:05:03

        Και όμως, ο Στέφανος Μάνος υπήρξε ένας εξαιρετικός Υπουργός Δημοσίων ΄Εργων, έκανε πολλά, χωρίς ποτέ κανένας να του προσάψει κάτι (διαπλοκή κλπ).
        Εξαρτάται που θα χρησιμοποιηθεί ο καθένας.
        Βέβαια, είχε αρχηγό του και Πρωθυπουργό τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, οπότε κάθε νεοφιλελεύθερη σκέψη του την "έκανε γαργάρα".

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 20/02/2012 15:21:32

    Τα κόμματα εξουσίας, όπως η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, ήταν και θα είναι πάντοτε πολυσυλλεκτικά - προγραμματικής ενότητας: Κόμματα που ενώνουν διαφορετικά ρεύματα σε κοινούς προγραμματικούς στόχους. Μεγάλοι εθνικοί προγραμματικοί σταθμοί της ΝΔ από το 1975 ήταν η ένταξη στην ΕΕ (1981), μετά η λεγόμενη κάθαρση (1989), στη συνέχεια (έστω και ως συνεργού από τη θέση της αντιπολίτευσης) η ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη και της Κύπρου στην ΕΕ, τέλος η λεγόμενη επανίδρυση του κράτους (2004).
    Άν και δεν μου πέφτει λόγος, υποθέτω ότι ο μέγιστος εθνικός προγραμματικός στόχος που έχει επιλεγεί τώρα από την ηγετική ομάδα της ΝΔ, είναι η σωτηρία της χώρας: Η παραμονή στην Ευρωζώνη και στην ΕΕ με τούς καλύτερους δυνατούς όρους για την πλειοψηφία των πολιτών, το να παραμείνει η Ελλάδα χώρα της Ευρωπαικής Νοτιοανατολικής Ευρώπης (των Ευρωπαικών Βαλκανίων άν προτιμάτε) και να μή γίνει προγεφύρωμα της Αφρικής ή στην καλύτερη περίπτωση μια νοτιότερη Αλβανία ή Κοσσυφοπέδιο.
    Αυτή η επιλογή είναι φυσικό να καθορίσει πολιτικές διευρύνσεις, συμμαχίες και κυβερνητικές συνεργασίες στο ορατό μέλλον. Και κυρίως την κυβερνητική συνεργασία μετά τις εκλογές σε περίπτωση μή αυτοδυναμίας.
    Πολιτικές διευρύνσεις, συμμαχίες και κυβερνητικές συνεργασίες με βάση ιδεολογήματα και ιδεοληψίες και όχι προγραμματικές ρεαλιστικές επιλογές, είναι απλώς πύργοι χτισμένοι στην άμμο, κατάλληλοι για λέσχες ιδεολογικής ζύμωσης ανήσυχωςν ανθρώπων και όχι για πολιτικούς φορείς εξουσίας.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ο Θείος 20/02/2012 16:43:59

      ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΡΕ ΘΕΙΕ .ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ.
      ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Ο Θείος 21/02/2012 01:05:53

      Ο Θείος είπε μεταξύ άλλων:
      20/02/2012 στις 3:21 pm
      "Πολιτικές διευρύνσεις, συμμαχίες και κυβερνητικές συνεργασίες με βάση ιδεολογήματα και ιδεοληψίες και όχι προγραμματικές ρεαλιστικές επιλογές, είναι απλώς πύργοι χτισμένοι στην άμμο, κατάλληλοι για λέσχες ιδεολογικής ζύμωσης ανήσυχωςν ανθρώπων και όχι για πολιτικούς φορείς εξουσίας".
      Σοφές οι κουβέντες σου. Η δε ονοματολαγνεία κάποιων κάθε τόσο καταντά κουραστική.
      Σε ότι αφορά τον Καραμπελιά, το Ζουράρις, τον Χαραλαμπίδη είναι καλοί να τους ακούς σε think tank πολιτικής ανάλυσης και στρατηγικής. Ο Χαραλαμπίδης βέβαια για να μην τον αδικώ απέχει παρασάγγας όλων αυτών και ξεχωρίζει ακόμη πιο πολύ με τη σεμνή παρουσία του . Αλλά και πάλι όλοι τους καλύπτουν το μέρος. Για να το πω σχηματικά εκφράζουν τον ανατολικό νοητικό πνεύμονα του Ελληνισμού. Δηλαδή το ένα μέρος. Μάλιστα ο Καραμπελιάς κι ο Ζουράρις ρέπουν συχνά προς την υπερβολή κι εκφράζονται κατά τρόπο έντονα ιδεοληπτικό.
      Διάβαζα το τελευταίο βιβλίο του Καραμπελιά για το Ρήγα. Στο προηγούμενό του για το Βυζάντιο είχε ενδιαφέρον η προσέγγισή του. Αν και τότε δεν απέφυγε τις πρωθύστερες αναγνώσεις. Ο Κορδάτος είχε βγάλει τον Ρήγα κομμουνιστή. Ο Καραμπελιάς ρωσόφιλο. Έλεος. Ο οπαδός και πιο λαμπρός διερμηνευτής των ιδεών του ριζοσπαστικού Διαφωτισμού ρωσόφιλος....
      Γι' αυτό λέω συμφωνόντας με τον "Θείο" ότι όλοι αυτοί καλοί είναι για πολιτικό όμιλο και κουβέντα. Για να κυβερνήσει τη Χώρα ο Σαμαράς χρειάζεται ανθρώπους απ' την κοινωνία με αναφορά στο ΑΥΡΙΟ αυτής. Νέους, ικανούς και πρακτικούς ανθρώπους από όλους τους κοινωνικούς κι επαγγελματικούς χώρους. Να μιλούν τη γλώσσα της εποχής και της κοινωνίας. Να γνωρίζουν το αντικείμενό τους, να θέλουν και να μπορούν να εργαστούν στην κατεύθυνση που ο Ηγέτης δίνει.

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ Εύμηλος 21/02/2012 10:12:25

        Οσο και αν ακουγεται ντεμοντε χρειαζονται και ανθρωποι με παθος φλογερο με ικανοτητα να εμπνευσουν... να δωσουν οραμα... στον Ελληνα αλλα πιστευω και σε καθε λαο ιδιως οταν βρισκεται σε τραγικη κατασταση χρειαζεται ο ενωτικος συσπειρωτικος πατριωτικος λογος που θα εξασφαλισει κοινωνικη συνοχη , και συμπορευση προς τον μεγαλο στοχο της αναγεννησησης της πατριδας μας...
        Δεν ειναι μονο για θινκ τανκ.. ειδικα ο Χαραλαμπιδης προτεινει συγκεκριμενα μοντελα κοινωνικης και οικονομικης αναπτυξης εφαρμοσιμα και πιστευω εξαιρετικα καταλληλα για την εποχη που ζουμε...
        Τί σημαινει ανατολικος νοητικος πνευμονας..τι διαχωρισμοι ειναι αυτοι? και γιατι ακομη και ετσι ενας τετοιος απεχει απο εναν δυτικο νοητικο πνευμονα? μαλλον δεν αντιλαμβανομαι τι ακριβως θελετε να πειτε...
        Συμφωνω οτι η ονοματολογια κουραζει και θυμιζει καλοκαιρινη καφενειακη συζητηση για τις μεταγραφες που θα κανει ο προεδραρος... ομως πιστευω σε μια ευρυτερη συνεργασια με πατριωτικες πνευματικες (και οχι ζουγκλικες) φωνες...
        Το επιχειρημα για τον Καραμπελια το βρισκω φτωχο..σε σχεση με την υπολοιπη εξαιρετικη τοποθετηση σας (διοτι στο συμπερασμα συμφωνω απολυτως).. δεν εχει σημασια η προσωπικη του εκτιμηση για ενα ιστορικο προσωπο (ακομα και αν προκειται για τον σπουδαιο και 2 αιωνες μπροστα απο την εποχη του Ρηγα).. σημασια εχει ο σταθερος και αταλαντευτος πατριωτικος του λογος οχι με κορονες αλλα και με τεκμηριωνες προτασεις αυτοοργανωσης και σε πεισμα του ενγενει εθνοαποδομητικου πνευματος που κυριαρχει ακομα και μεσα στους Ελληνες πολιτες πια... επομενως μονο ιδεοληπτικο δεν θα τον ελεγα..αλλα φωτισμενο ανθρωπο απο αυτους που μπορουν να συμβαλλουν σε μια νεα αρχη...

  25. firiki2010 avatar
    firiki2010 20/02/2012 15:22:18

    Διευρύνσεις και συμπαρατάξεις μπορούν να γίνονται μόνο με δυνάμεις με τις οποίες έχεις κοινές στρατηγικές επιλογές και ιδεολογικές ταυτίσεις . Ολα τα υπόλοιπα είναι καιροσκοπισμός και κοροϊδία (των άλλων και του εαυτού σου).

  26. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 20/02/2012 15:27:03

    Μερικες αποψεις μου προκαλουν θλιψη διοτι συνεχιζουν στο ιδιο μοτιβο διαχωριστικων γραμμων που δεν θελουμε να υπαρχουν σε μια πατριωτικη παραταξη.... τί σημαινει ριζοσπαστικος φιλελευθερισμος εντελει?..και ειναι πανω απο τον ειλικρινη πατριωτικο λογο?.. δηλαδη σαν τα αριστερα ανθυποκομματιδια που αυτοβαφτιζομενοι με κατι τετοιες βερμπαλιστικες ετικετες διασπαστηκαν και ξαναδιασπαστηκαν... και εφτασαν καθε συνιστωσα της αριστερας να αποτελει και αλλο πολιτικο φορεα.. ετσι θελουμε την μεγαλη δημοκρατικη πατριωτικη παραταξη της Νεας Δημοκρατιας?.. να αποκλεισουμε ανθρωπους με ακεραιο και οχι πατριδοκαπηλο πατριωτικο λογο που με διαχρονικη αξιοπιστια χωρις ανακολουθιες ακολουθουν στον εντιμο βιο τους?.. προτιμουμε δηλαδη φιλελευθερους δεξιους απο ανθρωπους που με προσωπικο κοστος και αγωνα εδω και χρονια αντιτασσονται στην εθνοαποδομητικη πολιτικη των μεταπολιτευτικων κομματων?.. ανθρωποι που εχουν αφιερωσει την ζωη τους στο να πολεμανε τον βιαιο ιστορικο αναθεωρητισμο που προσπαθουν να μας επιβαλλουν οι κατ επιφασιν σοσιαλιστες και οι πρακτορισκοι αλλοτριων συμφεροντων?.. καλος ο ριζοσπαστικος φιλελευθερισμος αλλα ακομα καλυτερη η πατριδα.. και μια πατριωτικη δεξια φωτισμενη παραταξη χωραει ολους οσους πονανε την πατριδα και τον Ελληνισμο... και οχι μονο με λογια αλλα με την διαχρονικη αταλαντευτη σταση τους χωρις να υπολογιζουν κοστος... εγω για τρεις λογους θα ψηφισω για πρωτη φορα στην ζωη μου Νεα Δημοκρατια (1ον λογω Σαμαρα που τον εκτιμω αφανταστα ηδη απο την επαρατο εποχη Μητσοτακη..εκτιμω τον ειλικρινη πατριωτισμο του, την ελληνικη σκεψη του και εχει την στοφα του ηγετη που μπορει να δωσει νεο οραμα στον λαο..διοτι αυτο λειπει πρωτιστως..το οραμα 2)για τον Κυριο Κρανιδιωτη που εχει αγωνιστει με νυχια και και με δοντια για την εθνικη αξιοπρεπεια και τα εθνικα μας συμφεροντα τοσο με πραξεις ουσιαστικες οσο και με τον πυρινο λογο του που συγκινει ακομα και τους απατριδες 3)για τον Κυριο Λαζαριδη που τον εκτιμω πολλα χρονια.. ακομα και αν υπαρχουν διαφορες (λογικο ειναι) χαιρομαι που ο Σαμαρας προεβη σε εναν τοσο επιτυχημενο συγκερασμο προς οφελος της πατριδας μας.. διοτι και η αξια ενος ηγετη φαινεται και απο το επιτελειο του.. (συγκρινετε το επιτελειο του ΓΑΠ ,γελοιοι επαγγελματιες ψευτοσοσιαλιστες χωρις ιχνος αγαπης για την πατριδα τους οποιους και βολεψε ολους..Δρουτσα, Θεο,Μπιρμπιλη,Βαρτζελη εναν εμπιστο του με κρητικο ονομα που δεν το θυμαμαι και δεν συμμαζευεται και το επιτελειο του κυριου Σαμαρα που αποτελειται απο ανθρωπους φωτισμενους πατριωτες με πολλα γαλονια στον εθνικο αγωνα υπερ πατριδος).. αν θελουμε να δουμε την πατριδα μας να αναγενναται πρεπει να ξεπερασουμε φθηνους ιδεολογικους βερμπαλισμους και να αγκαλιασουμε ολους τους ανθρωπους που ειναι ταγμενοι να υπηρετησουν την πατριδα , τον Ελληνισμο και την Ελληνικοτητα, απο το δικο τους μετεριζι ο καθενας..

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Σικελιανος 20/02/2012 15:59:03

      Πέρα από τον πατριωτισμό (ποιος είναι πατριώτης; ποιος το αποφασίζει;) υπάρχουν και ιδεολογίες και πολιτικές διαφορές. Μέσα από άλλους δρόμους βλέπει ο Χ το καλό της πατρίδας μέσα από άλλους -τελείως διαφορετικούς- ο Ψ. Γι αυτό υπάρχει δημοκρατία, κόμματα, εκλογές κλπ Οχι για να μετράμε τον πατριωτισμό μας
      Εσείς αποφασίσατε να ψηφίσετε ΝΔ για πρώτη φορά λόγω τριών προσώπων. Δεν το βρίσκω και πολύ .... πολιτικό. Πρεμπιπτόντως και αν δεν γίνομαι αδιάκριτος άλλες φορές τι ψηφίζατε πχ το 2009;;;

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ firiki2010 20/02/2012 16:39:20

        δεν εχω ψηφισει ποτε ΠΑΣΟΚ και ειμαι ευτυχης για αυτο.. διοτι θεωρω οτι εχει μεταλλαξει τον νεοελληνα.. εχει κατακρευργησει την εθνικη συνειδηση και εχει πεισει τον μεσο νεοελληνα να ταυτιζει το πατριωτικο με το εθνικιστικο, το ακροδεξιο ή το ρατσιστικο..δυστυχως.. 30 χρονια πανειστημιακου ανθελληνικου παραληρηματος, επιλογες σε καιριες θεσεις που δημιουργησαν σνθηκες ειςβαρος της πατριδας μας (απο το Δουβλινο 2 μεχρι την επιλογη Δραγωνα στον τομεα μειονοτικης εκπαιδευσης και απο την αθροα νομιμοποιηση λαθρομετανατσων για να κερδισουν τις εκλογες του 2000 μεχρι την χρηματοδοτηση ΜΚΟ υποπτου εργου , απο την συνειδητη καταστροφη καθε παραγωγικου τομεα μεχρι τον ιστορικο αναθεωρητισμο).. επισης ποτε δεν εχω ψηφισει ως τωρα ΝΔ διοτι δεν με εξεφραζαν πολλες σημαντικες προσωπικοτητες του που νομιζω αλλοιωναν τον πατριωτικο χαρακτηρα που επρεπε να χει ενα δεξιο κομμα (απο την Μπακογιαννη εως την Κουτσικου και απο την Ελσα Παπαδημητριου μεχρι τον Αβραμοπουλο και διαφορα αλλoυς που μια χαρα θα εκαναν για το ΠΑΣΟΚ αλλα οχι για εναν χωρο φωτισμενης Δεξιας.. παρολο που ο Καραμανλης μου ηταν ιδιαιτερα συμπαθης και θεωρω οτι εχει δεχτει πολεμο και λασπη που δεν το αξιζει...)
        Επισης δεν εχω ψηφισει ποτε Συνασπισμο ή Συριζα διοτι ο χωρος της ανοητης αφελους ανανεωτικης αριστερας του δηθεν και του επαγγελματικου "ανθρωπισμου" παντα με ανατριχιαζαν.. συνηθως ψηφιζα ΚΚΕ διοτι το θεωρουσα το πιο πατριωτικο απο τα αριστερα κοαμμα.. και συμφωνουσα σε καποια θεματα κοινωνικης οργανωσης τα οποια μπορει να τα υποστηριξει πολυ καλυτερα μια πατριωτικη λαικη Δεξια χωρις να χασει το μετρο..
        Πραγματι η επιλογη βασει προσωπων δεν ειναι πολιτικο κριτηριο..ομως εδω σηματοδοτουν μια νεα πορεια για τον χωρο της Δεξιας.. δηλαδη ενα μιγμα πνευματικης λαικης πατριωτικης και φιλελευθερης ιδεολογιας... ουτε ο στυγνος φιλευθερισμος ειναι λυση ουτε ο μη αποδοτικος κρατισμος... ουτε ο κουφιος πατριωτισμος ειναι λυση ουτε φυσικα η υπερισχυση των αγορων εναντια στην ελληνικη βουληση ή ακομα και στο εθνικο καλο...
        Ναι δεν ειμαι ο παραδοσιακος ψηφοφορος της ΝΔ... αλλα ουτε εχω συμφεροντα... αγαπω την πατριδα μου οπως οι περισσοτεροι και δεν αντεχω να την βλεπω να υποφερει στα χερια ηγετων-πρακτορων (βλεπε ΓΑΠ, Σημιτη), στα εδρανα καθηγητων-πρακτορων (Ρεπουση, Λιακο, Κουλουρη, Χριστοπουλο, Δραγωνα), στις οθονες ιδιωτικων σταθμων που ξεχαρβαλωσαν μεσα σε 20 χρονια την ελληνικη γλωσσα και τον πολιτισμο, που εδραιωσαν το ασημαντο και την ποπ αισθητικη σε εναν λαο με βαθεια πολιτιστικα και ιστορικα βιωματα, δεν αντεχω να βλεπω τους μεταναστες να γινονται χειμωνα καλοκαιρι δουρειος ιππος για την αυθυπαρξια μας (πληθυσμιακοι συσχετισμοι, θρησκευτικος φονταμενταλισμος, δολιοφθορες, ληστεις φονοι... μην ξεχναμε τις πυρκαγιες του 2007.. εργο εθνικιστικων βαλκανικων κυκλων, μην ξεχναμε τον οργανωμενο Δεκεμβρη του 2008..και τα επεισοδια της προηγουμενης Κυριακης)... κοινως δεν αντεχω να βλεπω την πατριδα μας να βουλιαζει μερα με την μερα απο τις αφελεις δηθεναριες και τον βιασμο της κοινης λογικης.. θελω μια νεα Ελλαδα που θα αναγαγει εκ νεου τον πολιτισμο ως οπλο αιχμης, που θα αυτοργανωθει σε επιπεδο παραγωγης αλλα και βιοτεχνιας -βιομηχανιας, που θα προωθησει με τον καλυτερο δυνατο τροπο τα εξαιρετικα προιντα μας χωρις να μας τα καπηλευονται τριτοι, που θα παρεχει στον μεσο Ελληνα ασφαλεια (αληθεια ποσο αντιδημοκρατικος και αντιαναπτυξιακος ειναι ο καθημερινος φοβος για την ιδια μας την ζωη απο τις βαλκανικες μαφιες και τους λαθροταλιμπαν?), και τελος μια χωρα που θα παλευει καθε μερα για τα εθνικα μας συμφεροντα, την προασπιση της ελληνικης γλωσσας και την αναγεννηση του νεου Ελληνικου πολιτισμου.. υπαρχουν υγιεις δυναμεις στην χωρα να υποστηριξουν αυτο το εργο και σε αυτες αναγνωριζω τα προσωπα που προανεφερα...
        ειλικρινως ενας απο εσας....

  27. neos avatar
    neos 20/02/2012 15:37:33

    Για εκλογες..εχει ακουσει κανεις ημερομηνια ;;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ neos 20/02/2012 15:41:29

      Την ημέρα που εορτάζει ο Άπιστος Απόστολος, καλά είναι;

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ neos 20/02/2012 15:51:12

      NAI. Άκουσα εγώ!!!!
      31 Φεβρουαρίου 2012.
      Αν δεν σας εξυπηρετεί όμως, πείτε μας να τις μεταθέσουμε.....
      Από το Γραφείο
      Τύπου του Πρωθυπουργού κ. Λουκά Παπαδήμου

  28. franc avatar
    franc 20/02/2012 16:02:23

    Tελικά τι είναι ο ριζοσπαστικός – κοινωνικός φιλελευθερισμός και σε ποιό κράτος έχει εφαρμοστεί?
    Γιατί αν είναι φιλελευθερισμός αυτό το σύστημα που επιτρέπει πλήρη ελευθερία στις τράπεζες και οταν σκάνε τις κρατικοποιεί επειδή It's too big to fail και μετά το κράτος τους παρέχει ολες τις εγγυήσεις ώστε να επανέλθουν στα επιθυμητά τους κέρδη, ή επιτρέπει σε 3 σουπερμαρκετάδες να καθορίζουν την τιμή του γιαουρτιού στην Ελλάδα της κρίσης πάνω απ' την τιμή του ίδιου γιαουρτιού στη Γερμανία, εγώ θα προτιμήσω την επαναφορά του υπαρκτού Σοσιαλισμού...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ franc 20/02/2012 20:49:02

      Μετα απ αυτό που είπες περί "υπαρκτού" συνεννοηθήκαμε....

      • franc avatar
        franc @ firiki2010 21/02/2012 09:04:29

        Δεν το νομίζω...
        Θα πάρει πολύ χρόνο να συνεννοηθούμε, έστω κι αν τελικά ψηφίσουμε τον ίδιο Πρωθυπουργό.

  29. Y. avatar
    Y. 20/02/2012 16:08:30

    Όσα αμετανόητα σταγωνίδια της επταετίας, του Λάος ή άλλων ακροδεξιών φορέων που βρήκαν στέγη στη ΝΔ και πιστεύουν ότι θα τη καταλάβουν, είναι βαθειά νυχτωμένοι. Η ΝΔ τους δέχτηκε, γιατί υποσχέθηκαν ότι θα ακολουθήσουν τις δημοκρατικές αξίες της Παράταξης και του κόμματος που οριοθέτησε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. Τη Παράταξη και κόμμα από όπου ξεκίνησε και ανδρώθηκε πολιτικά και ο Αντώνης Σαμαράς. Οι όποιες δε διαφορές του Αντώνη με τον Εθνάρχη το ‘93, ήταν επί στρατηγικής και τακτικής, και όχι για την ιδεολογική φυσιογνωμία του κόμματος

  30. monson avatar
    monson 20/02/2012 19:28:41

    ...Μηπως αντι για blackqueen..να το εκανες darkqueen??? ...λεω ...μηπως??

  31. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 20/02/2012 19:33:15

    Κάποια πράγμα μήπως παραείναι γραφικά;

  32. dimitris avatar
    dimitris 20/02/2012 19:38:28

    Παιδιά αφήστε τους νέους να κάνουν κουμάντο, με φρέσκιες ιδέες και χωρίς κομματικές αγκυλώσεις.. Οι νέοι δεν έζησαν το αδελφικό αίμα ούτε το γειτονικό μίσος..
    Χωρίς δεξιά και αριστερά θα προσπεράσουμε το διαίρει και βασίλευε.. ειδάλως θα ..καταστραφούμε ολοσχερώς!
    Τέρμα πια τα ψευτοδιλλήματα. Ο Σαμαράς το ξέρει αυτό αλλά κουβαλάει στο κόμμα 15% κουρσούμια παλαιολιθικής εποχής με τη σφραγίδα παραμάσχαλα..
    Καλό κουράγιο σε όλη την κοινωνία που θέλει να πετάξει τους παλαιοκομματικούς στα τάρταρα..

  33. airman avatar
    airman 20/02/2012 20:45:44

    Όλοι όσοι διαθέτουν κοινή λογική, κινούνται με σχέδιο και δεν έχουν οφελιμιστικούς στόχους (προϋποθέσεις απαραίτητες για την επίτευθη μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων προς όφελος του κοινωνικού συνόλου) είναι χρήσιμοι στην προσπάθεια για την αναχαίτιση της κατήφειας και την αναπτέρωση του ηθικού.
    Με πίστη και όραμα, μέσα από την ζοφερή σημερινή πραγματικότητα μπορεί να βγει η Ελλάδα. Όσο υπάρχει λεβεντιά, η ελπίδα δε θα σβήσει! Και λεβέντες ακόμα υπάρχουν!

  34. δημητρης avatar
    δημητρης 20/02/2012 21:49:59

    Κύριοι ψηφίζω NΔ 32 χρόνια.Ψήφισα τον σαμαρά και στις εσωκομματικές της ΝΔ . Μ'αρεσε ο σαμαρας με αυτά που έλεγε ,ολα αυτά
    εναντίον του μνημονίου.Αλλά ξαφνικά από το οχι στο μνημόνιο στις διαγραφές. Τι ωράια λόγια .Τώρα λέει ναί σε όλα.Προσωπικά θα κοιτάξω πια το συμφέρον μου,διότι κάποια στιγμή πρέπει να κοιτάξω και πως θα επιβιώσω.Μιλάμε πια για επιβίωση .Επιβίωση εαν θα 'εχω και την αυριανή ημέρα αυτά τα ελάχιστα που 'εχω σήμερα .Βλέπω 'οτι δεν με συμφέρει να ψηφίσω κόμμα που ειναι υπέρ του μνημονίου ,κάποιον που θα συνεχίσει να με ποδοπατά ,και να μην νοιάζεται εαν 'εχω να δώσω το φαγητό στη κόρημου,εάν θα 'εχω να δώσω την δόση του δανείουμου,έαν η μητέραμου θα μπορέι να ζήσει με τη πενιχρή σύνταξητης, εάν η άνεργη αδελφήμου θα έχει να πληρώσει το δανειότης ,τόσα εάν.Ποιός νοιάζεται? .Και λέω πια,μετά απο τόσα χρόνια, ότι ήρθε ο καιρός να αλλάξω.Ποτέ ,όλα αυτά τα χρόνια δεν γνώρισα αλλα ούτε και επιδίωξα να γνωρίσω κάποιον βουλευτή για μεσάζοντα .Οσους ψήφισα δεν τους ήξερα ,ούτε τους γνώρισα.Ούτε τους γνωρίζω .Ημουν καθαρά υπέρ αυτού του κόμματος ,ιδεολογικά , διότι πίστευα στον Κωνσταντίνο Καραμανλή και στην ευρωπαική προοπτική της Ελλάδος.Ολα αυτά τα χρόνια εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα .Ότι έχω καταφέρει τα έχω καταφέρει με τις δυνάμεις μου .Και θα τα καταφέρω και πάλι .Με τη συγκατάθεση του σαμαρα και την ψήφιση του μνημονίου άλλαξα ριζικά τη γνώμημου .Δεν πιστεύω σε αυτο το κόμμα και σε αυτον τον 'ανθρωπο.Δεν πιστεύω στην Ευρώπη .

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ δημητρης 21/02/2012 08:55:48

      αγαπητέ Δημήτρη,
      κανείς δεν μπορεί να σε σώσει παρά μόνον ο εαυτός σου!
      κοίταξε πως θα επιβιώσεις και άσε όλους τους άλλους να ...κουρεύονται.
      την ώρα των εκλογών με το χέρι στην καρδιά ψήφισε το λιγότερο ...κακό!

      • GO avatar
        GO @ Κατερινα 21/02/2012 09:14:33

        Δυστυχώς η Ν.Δ, ως μη όφειλε, έμπλεξε.
        Μπήκε στο κάδρο της κατάκρισης από τους πολίτες, που είχαν στόχο τους το ΠΑ.ΣΟ.Κ και τους λοιπούς πρόθυμους.
        ΄Ολες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν max. 25-30% για το κόμμα.
        ΄Οταν τα νέα μέτρα γίνουν αισθητά στη τσέπη μας, τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα και οι εκλογές είναι πολύ κοντά πια.
        Προβλέπω κυριαρχία της ψήφου διαμαρτυρίας που θα μας συμπεριλάβει.
        Δυστυχώς, γιατί έτσι η λύση ολοένα και θα απομακρύνεται.

  35. Dexi Extrem avatar
    Dexi Extrem 21/02/2012 08:44:21

    Απευθυνόμενος σε πολλούς από τους παραπάνω θέλω να επισημάνω ότι:
    1. Στο εγγύς μέλλον θα υπάρξει απόδοση ευθυνών και κάθαρση για το χάλι της οικονομίας και τη διαφθορά πολιτικών προσώπων. Οι 'λερωμένοι' καλό θα είναι να βρίσκονται εκτός ΝΔ.
    2. Σε καταστάσεις όπως η τωρινή ευνοούνται οι ακραίες φωνές και έχουν μεγαλύτερη απήχηση στους αγανακτισμένους πολίτες. Καλό θα ήταν να μην τους εκμεταλλευτούν οι λαοπλάνοι. Η ΝΔ αυτούς προστατεύει κυρίως.

  36. αγθ avatar
    αγθ 21/02/2012 08:50:15

    Πραγματικά, εκεί (στο site) κάτι σας έχει ...πειράξει. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Θα πρότεινα σοβαρά να εισηγηθείτε την αναβολή των εκλογών επι μακρόν, μήπως και συνέλθετε λίγο... Είναι δυνατόν παρόμοιες απόψεις να "συμβουλεύονται" σε κορυφαίο επίπεδο?? Και να πάμε σε εκλογές με τέτοια ...ατζέντα??? Όσο για την ουσία, τα είπε όλα ο "δημήτρης" πιο πάνω, με τον οποίο και είμαι και αισθάνομαι ...ομοιοπαθών.

    υγ. Να μην παραλείψω τα θερμά μου "συγχαρητήρια" προς όσους "προσπάθησαν" για το μέγα επίτευγμα της περασμένης βραδιάς, όσους τους στήριξαν σε αυτή την "προσπαθεια" καθώς και όσους ψήφισαν και θα ψηφίσουν την κατάπτυστη "νέα δανειακή", αυτό το σάβανο που υφάνθηκε αριστοτεχνικά, έξωθεν και έσωθεν, για τον οριστικό ενταφιασμό, ζωντανής, της κοινωνίας μας...

    • Dexi Extrem avatar
      Dexi Extrem @ αγθ 21/02/2012 08:55:46

      Έχεις πληθώρα επιλογών :
      1. Παπαρήγα
      2. Τσίπρας
      3. Κουβέλης
      4. Άρμα
      5. Οικολόγοι
      6. Πρώην ένστολοι
      7.ΠΑΣΟΚ
      8.Ντόρα
      9.ΛΑΟΣ
      κλπκλπκλπκλπκλπ
      Για ελευθερία, δημοκρατία, εξωστρέφεια, κοινωνικοποίηση και άλλα πολλά με αποκορύφωμα την πείνα.
      Άντε ξυπνήστε ρε !!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.