#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/05/2012 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ἡ "Δραχμὴ" βολεύει τὸν Ἀλέξη Τσίπρα και ... ξεβολεύει τη ΝΔ

Ο Ἕλληνας τῆς Μεταπολίτευσης ἔχει τατουὰζ "ΠΑΣΟΚ" στὴν καρδιά

[caption id="attachment_162242" align="alignnone" width="600" caption="Ανδρέας Παπανδρέου"][/caption]

Ὁ Ἀλέξης Τσίπρας τό'χει πιάσει.

Ἀκόμα καὶ μέσα στὸ Μνημόνιο τοῦ ΓΑΠ καὶ τοῦ Βενιζέλου, ὁ Ἕλληνας τῆς Μεταπολίτευσης ἔχει τατουὰζ "ΠΑΣΟΚ" στὴν καρδιά. Ψάχνει ἕναν Ἀντρέα Παπανδρέου, ψάχνει ἕνα "λεφτὰ ὑπάρχουν", ἕνα "Τσοβόλα δῶσ'τα ὅλα" βρὲ ἀδελφέ, ψάχνει ἕνα "ἔξω ἀπ' τὸ μνημόνιο, καταγγελία καὶ ἀκύρωση" κι ἂς εἶναι ψέμμα.

 

Ὁ πρόεδρος τοῦ ΣΥΡΙΖΑ τὸ γνωρίζει αὐτό. Καὶ δρᾶ ἀναλόγως. Ἐπιδιώκει συστηματικὰ νὰ καταστεῖ κληρονόμος τοῦ "πλέγματος ἐξουσίας ΠΑΣΟΚ", τοῦ πλέγματος ἐξουσίας τῆς Μεταπολίτευσης. Τώρα ποὺ ἡ ΔΗΜΑΡ ἀπέτυχε νὰ καταστεῖ τὸ διαμαντοπούλειο "PASOK plus", ἡ μαζικὴ μετανάστευση τῶν πασοκικῶν ψηφοφορικῶν καὶ μεσαίων στελεχιακῶν πληθυσμῶν ἔχει ΕΝΑΝ προορισμὸ- γιατί, ξέρετε, ὅταν τὸ 40-45% γίνεται 13%, ἡ διαφορὰ κάπου πάει: κάποιοι καταλήγουν σὲ πολλοὺς παραλῆπτες, ἀλλὰ ἡ μεγάλη μάζα κυρίως σὲ ἕναν. Ἀκόμα καὶ εὐρωπαϊστὲς δὲν διανοοῦνται νὰ ρίξουν τὴν ψῆφο τους ἔξω ἀπὸ τὰ ὅρια τοῦ "τοτὲμ Ἀριστερά", καὶ ἔτσι ἐθελοτυφλοῦν πιστεύοντας τὸν Τσίπρα ὅταν διακηρύττει πὼς "δὲ θὰ βγοῦμε ἀπ' τὸ Εὐρώ". Δεῖτε τὶς θέσεις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ γιὰ τοὺς δημοσίους ὑπαλλήλους, καὶ θὰ καταλάβετε ἀμέσως ὅτι ἦρθε ἡ "ὥρα ΠΑΣΟΚ".

 

Ἐντάξει, ὁ Τσίπρας προσπαθεῖ νὰ κληρονομήσει τὸ "κόμμα ΠΑΣΟΚ", ὥστε νὰ κυβερνήσει τὸ "κράτος ΠΑΣΟΚ". Πῶς γίνεται ὅμως κάτι τέτοιο, ὅταν λεφτὰ ΔΕΝ ὑπάρχουν; Ναί, ἡ κουτάλα εἶναι ὁ βασικὸς μοχλὸς συσπείρωσης τῆς "κοινωνίας ΠΑΣΟΚ", μὰ ποῦ εἶναι ἡ κουτάλα στοὺς καιροὺς τῆς λιτότητας καὶ τοῦ Μνημονίου; Δὲν ἐξεμέτρησε τὸ ζῆν;

 

Ἐδῶ ἔρχεται ἡ Δραχμή. Ἐπὶ δραχμῆς, ἀπόλυτος κυρίαρχος τοῦ ἐλάχιστου ἐναπομείναντος χρήματος θὰ εἶναι τὸ κομματικὸ κράτος, χωρὶς πλέον "ντιρεκτίβες" ἀπὸ τὴν EE. Tὸ κράτος δὲν ἔχει; Τὸ κράτος τυπώνει. Καὶ τὸ κράτος μοιράζει- ἔστω καὶ ἂν μιλᾶμε γιὰ χρῆμα αἰσχρὰ ὐποτιμημένο, πληθωριστικό, "αὐτὸ ἔχουμε"- καὶ τὸ κομματικὸ κράτος θὰ ἀποφασίζει ποιοί θὰ τὸ πάρουν, χωρὶς ἐνοχλητικοὺς εὐρωπαίους ἑταίρους νὰ ἐλέγχουν καὶ νὰ σιχτιρίζουν, χωρὶς μνημόνια νὰ βάζουν νάρθηκες στὸν κομματικὸ ἀμοραλισμό.

 

Ὁ Ἀλέξης Τσίπρας γνωρίζει ὅτι τὸ "κράτος ΠΑΣΟΚ" μπορεῖ νὰ συνεχίσει τὴν λειτουργία του μόνο μὲ τὴν κρατικὴ κουτάλα σὲ μικρογραφία, ἀλλὰ ἔστω. Γνωρίζει ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ ἡγεμονεύσει μακροπρόθεσμα ἁπλῶς καὶ μόνον μὲ τὸ νὰ καθίσταται δοχεῖο γιὰ ψῆφο διαμαρτυρίας: πρέπει νὰ κληρονομήσει τὸ ἑλλαδικὸ φεουδαρχικὸ σύστημα καὶ τὶς "ἕτοιμες" δομές του, ἁπλῶς καὶ μόνον ἀλλάζοντας κάποιες ἀπὸ τὶς ταμπέλες. Γνωρίζει τί πρέπει νὰ κάνει γιὰ νὰ δώσει παράταση στὴν "τελειωμένη" Μεταπολίτευση καὶ στὸ πλέγμα ἐξουσίας της, φτάνει νὰ παραδώσουν τὰ κλειδιὰ σ' αὐτὸν καὶ τὸ μετα-πασοκικὸ πλέον κόμμα του. Καὶ φαίνεται ἀποφασισμένος νὰ τὸ κάνει. Κι ἂς εἶναι τὸ τίμημα μιὰ ἐξαθλιωμένη δραχμικὴ Ἑλλάδα πέρα ἀπὸ κάθε μνημονιακὴ φαντασία. Ἡ πατρίδα δὲν ἦταν ποτὲ "τὸ φόρτε" τῶν ἰδεολογικῶν ἀναλύσεων τοῦ ΣΥΡΙΖΑ γιὰ νὰ γίνει τώρα...

 

Βέβαια, ὑπάρχουν συνιστῶσες μέσα στὸ κομφούζιο τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ποὺ περὶ ἄλλα τυρβάζουν καὶ δὲν μεριμνοῦν γιὰ τὴν πασοκικοῦ τύπου διακυβέρνηση τῆς χώρας. Ἐδῶ καὶ χρόνια ἐργάζονται γιὰ νομιμοποίηση καὶ θεσμοποιημένη λατρεία τῶν λαθρομεταναστῶν, ἐθνομηδενισμὸ στὴν παιδεία καὶ ἄλλα πολλά. Τί θὰ ἀπογίνουν; Φυσικὰ καὶ θὰ τοὺς ἀφήσει ὁ Τσίπρας νὰ "παίζουν", μὲ θεότρελλους νόμους γιὰ τὴν μετανάστευση καὶ φρικώδεις ἐκπαιδευτικὲς μεταρρυθμίσεις-κατεδαφίσεις. Παράλληλα ὅμως τὸ χρῶμα τῆς διακυβέρνησης δὲν θὰ εἶναι τὸ ρὸζ τοῦ σύριζα, μὰ τὸ φαιοπράσινο τοῦ παπανδρεϊσμοῦ. Καὶ αὐτὸ γίνεται μόνο -μόνο!- μὲ Δραχμή.

 

Γιὰ τοὺς παραπάνω λόγους πιστεύω ὅτι ὁ Τσίπρας θέλει καὶ ἐπιδιώκει ἔξοδο ἀπὸ τὸ Εὐρώ, ὄχι ἁπλῶς ὅτι θὰ ἀποτύχει νὰ τὴν ἀποφύγει. Θὰ τὴν ἐπιδιώξει καὶ θὰ τὴν καταφέρει.

 

Ἀντὶ νὰ προσπαθεῖ ἡ ΝΔ νὰ μαζέψει τοὺς ψηφοφόρους "της" ἀπὸ τὰ ἄλλα κόμματα-νυχτοκάματα καὶ νὰ κάνει ὅ,τι μπορεῖ γιὰ νὰ φαίνεται πὼς σαρκώνει τὸν παλαιοκομματισμό, ἴσως θὰ ἔπρεπε νὰ ἐπικεντρωθεῖ στὴν παρουσίαση ἀξιόπιστης ἐναλλακτικῆς ποὺ νὰ πείσει τὸν ἀπελπισμένο πολίτη ὅτι ἐπιδιώκει ὁριστικὴ ἀλλαγὴ σελίδας...

Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 20/05/2012 16:41:25

    Πολύ καλό . Συμφωνώ.

  2. περιοδικό manifesto avatar
    περιοδικό manifesto 20/05/2012 16:49:25

    Τις σελίδες θα τις γυρνούν εκ περιτροπής ο Γιακουμάτος και ο Ψωμιάδης. Θα υπαγορεύει ο ελληνομαθής Άδωνης και θα είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα.

    • περιοδικό manifesto avatar
      περιοδικό manifesto @ περιοδικό manifesto 20/05/2012 17:28:41

      Άδωνις

  3. man8os avatar
    man8os 20/05/2012 17:02:55

    Η τηλεοπτικη παρουσια του Σαμαρα να εξηγησει ζωντανα μεσω τηλεοπτικης συζητησης με τους δημοσιογραφους τις επιλογες της χωρας μας θα ηταν μια πολυ καλη επιλογη.

    • leleki avatar
      leleki @ man8os 20/05/2012 18:26:41

      Αν θεωρείτο πως η παρουσία Σαμαρά σε ελεύθερο διάλογο με δημοσιογράφους , πολίτες ή άλλους πολιτικούς αρχηγούς , θα του παρείχε κάποιας μορφής πλεονέκτημα, θα είχε επιλεγεί στην πρόσφατη προεκλογική περίοδο.

      • man8os avatar
        man8os @ leleki 20/05/2012 21:06:25

        Ειναι μια παλαιοκομματικη τακτικη ο αρχηγος του πρωτου κομματος και του δευτερου να μην γινονται τηλεμαιντανοι. Ομως εδω οι δικοι μας το εχουν παρακανει. Ο Σαμαρας μια χαρα ανθρωπος ειναι, γιατι τον κρατανε μεσα?

        • leleki avatar
          leleki @ man8os 20/05/2012 22:30:38

          Αυτό θα γίνει αντιληπτό σε όλους στη διάρκεια της τηλεμαχίας, αν αυτή πραγματοποιηθεί τελικά.

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ leleki 20/05/2012 22:50:46

            βρε μπας και είσαι ο Παπαδημούλης και δεν το έχουμε καταλάβει;

    • vapori sun avatar
      vapori sun @ man8os 21/05/2012 01:02:29

      με ποιους δημοσιογραφους δεν μας λες?μηπως με αυτους που εχουν το τατοο

  4. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 20/05/2012 17:12:54

    Θεωρώ πως το άρθρο πέφτει στην κλασική παγίδα:
    απλοποίηση των κοινωνικών δρωμένων.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μανιάτης 20/05/2012 17:19:31

      Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά και δεν χρειάζονται αναλύσεις.
      Οι περισσότεροι που θέλουν τον Τσίπρα είναι ήδη καμμένοι, και τώρα σκέφτονται "τι είχαμε τι χάσαμε", και "νυν αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων".
      Όπως και οι ψηφοφόροι της Χ. Αυγής δεν έιναι όλοι τους ναζιστές, έτσι και οι Συριζαίοι απλά βρήκαν ένα αποκούμπι, να τους εκφράσει την πικρία τους, αδιαφορώντας για τις συνέπειες, και για το σύνολο.

      • Νικος Γαβριηλ avatar
        Νικος Γαβριηλ @ Strange Attractor 20/05/2012 17:37:57

        μηπως μπορεις να μου εξηγησεις γιατι ο περιβοητος Φωτοπουλος της ΔΕΗ μετακομισε στο αρμα του Αλεξη?

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Νικος Γαβριηλ 20/05/2012 18:27:51

          Που να ξέρω; Μήπως μυρίστηκε εξουσία;

          • juliet avatar
            juliet @ Strange Attractor 20/05/2012 18:52:49

            Από τον πράσινο ήλιο ,στον ήλιο με τις 13 συνιστώσες....

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Νικος Γαβριηλ 20/05/2012 19:39:17

          Γιατί οι συνδικαλιστές υπερασπίζονται τα "κεκτημένα".... όπως και κάποιοι κάποτε φώναζαν το "νυν αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων" αλλά η πλειοψηφία ορισμένων ομάδων έλεγε καλύτερα σαρίκι τούρκικο...

          Όταν οι επιλογές είναι το εγώ από το σύνολο κάποιοι θέλουν τον Χολαργό...

        • vapori sun avatar
          vapori sun @ Νικος Γαβριηλ 21/05/2012 01:07:50

          γιατι ρωτας την απαντηση την ξερεις! ολη η πασοκιαδα μετακομισε τι νομιζες ετσι ευκολα θα ξεμπλεξουμε με το πασοκ !γελαστηκες οικτρα φιλε

    • Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς avatar
      Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς @ Μανιάτης 20/05/2012 22:35:47

      ΣυνΜανιάτη, μιὰ πλευρὰ δείχνει. Ὑπάρχουν κι ἄλλες πλευρές. Νὰ μιὰ ἀκόμα: http://www.antinews.gr/2012/05/16/161573/ . Καὶ ὑπάρχουν ἀκόμα περισσότερες. Κανεὶς δὲν εἶπε "ἔχουν ΜΟΝΟΝ ἔτσι τὰ πράγματα καὶ τελείωσε".

  5. τυφεκιοφόρος avatar
    τυφεκιοφόρος 20/05/2012 17:15:25

    η επιστροφή στη δραχμή είναι το απόλυτο όνειρο της πασοκικής μεταμοντέρνας εκδεξιευμένης ταϊζόμενης νομενκλατούρας της αλλαγής, της αριστεράς και της προοόδου και της προοδευτικής δημοκρατικότητας. μάζευανε στην άκρη τόσα χρόνια τα ευρώ τους, τα βγάλανε έξω τώρα τελευταία και με αυτά θα γαμάνε και θα δέρνουνε εμάς τους υπόλοιπους τους μαμελούκους από εδώ και πέρα στεγανοποιώντας πια την ταξική τους ανωτερότητα. αφανίστε τους.

  6. airman avatar
    airman 20/05/2012 17:18:01

    Ενδιαφέρουσα προσέγγιση και αρκετά σαφής, αν και κατά τη γνώμη μου λίγο ακραία, ανάλυση. Ακραία με την έννοια όχι ότι ο Αλέξης νοιάζεται για το έθνος αλλά υπό την έννοια ότι οι Έλληνες με τον Αντρέα έμαθαν στα ''λούσα'' (το περίφημο ''έρχεται ο Αντρέας να φάει ο κόσμος κρέας'' προσπεράστηκε γρήγορα και το απλό κρέας έγινε μπον φιλέ, χαβιάρι κλπ). Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ακόμα ''κρατάει'' το πατριωτικό αίσθημα στη μεγάλη πλειοψηφία του λαού (όσοι γενήθηκαν ακόμα και μετά το '80 έχουν πάρει ''μαγιά'' από την οικογένεια και τον ευρύτερο κοινωνικό περίγυρο), θα εξελιχθεί πολύ σύντομα σε bumerag.
    Το πισωγύρισμα της Ελάδας βέβαια θα είναι μοιραίο, αλλά τελικά δεν θα το αφήσει ο λαός να περάσει έτσι.
    Γι' αυτό και πρέπει πάση θυσία να αποφευχθεί κάτι τέτοιο.

    • Dr. Liar avatar
      Dr. Liar @ airman 21/05/2012 02:57:47

      boomerang

  7. S.R. avatar
    S.R. 20/05/2012 17:27:47

    Εξυπνοτατη αναλυση. και απολυτως ευστοχη....Μπραβο....

  8. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 20/05/2012 17:32:36

    Διαβασα ενα κεμενο παρόμοιου περιεχομενου του Αποστολου Μασταπιανη. Ειναι κι αυτη μια αποψη.

    • Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς avatar
      Κωνσταντῖνος Λ. Μαστακουνᾶς @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 20/05/2012 22:38:00

      Ὁ Μασταπιάνης εἶναι ἐξαιρετικὸς συνάδελφος, πραγματικὸ διαμάντι στὸν χῶρο.

  9. o deksios avatar
    o deksios 20/05/2012 17:47:27

    σωστο το αρθρο...
    επισης, δευτερος ογκος ψηφοφορων θα ειναι οι λαθρομεταναστες, που θα νομιμοποιηθουν μαζικα

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ o deksios 20/05/2012 18:00:20

      Συμφωνώ

  10. juliet avatar
    juliet 20/05/2012 18:03:35

    Εχετε διαρωτηθεί οι νέοι που ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ από που προέρχονται;
    Αυτό το καιρό μιλάω με παιδιά και προσπαθώ να δω τη σκέψη του και τον τρόπο που ψηφίζουν .Δεν κατευθύνω ,θέλω να δω πως λειτουργούν .Η γνώση είναι ένας τρόπος άμυνας και επίθεσης .
    Σήμερα έκανα και μια συζήτηση με τη κόρη μου-προς αποφυγή παρεξηγήσεων με τα γνωστά που είπε το παιδί μου τι να ψηφίσω- αν θ' 'ελθουν να ψηφίσουν και που είπαν ΝΑΙ.
    Θα ψηφίσουμε Ν.Δ ,τα παιδιά δεν ενδιαφέρονται για Ντόρες ,Ντολόρες ,Λάκηδες κλπ.Τους είναι αδιάφορα αυτά.Τους ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και αυτό είναι να ομαλότητα στη χώρα .Τους ενδιαφέρει να μπορούνε να έρχονται και να ξέρουν ότι υπάρχει ασφάλεια .
    Είπανε ότι πρέπει να μη βγει ο ΣΥΡΙΖΑ και χάσουν την περιουσία που οι γονείς τους έφτιαξαν με κόπους και στερήσεις.
    Συζητώντας κατάλαβα το έξης και αν κάνω λάθος .....εντάξει ,αλλά της πιάτσας είμαι και κάτι καταλαβαίνω.
    Πασόκοι που μέχρι σήμερα περνούσανε καλά ,μιλάμε για καλά ,δουλείτσες αεράτες ,δημόσιοι υπάλληλοι που συνταξιοδοτήθηκαν στα 38-40 και μετά έκαναν άλλες δουλειές ,συνδικαλιστές ,γενικά ότι δήλωνε πράσινο και υποταγή .Αυτοί λοιπόν τώρα ξέρουν ότι η βασιλεία του πράσινου τελείωσε και βλέπουν ότι τα παιδιά τους θα βοσκήσουν σε άγονα λιβάδεια και αυτό δεν αρέσει.Ως εκ θαύματος προβάλει ένας ήλιος με 13 συνιστώσες -για να είμαι στο πνεύμα-και ρέπουν προς το φως οι γόνοι .Είναι ένας τρόπος για να πάρουμε πάλι από τ'έτοιμα των άλλων αυτή τη φορά .Δεν έχει σημασία αρκεί ν'ελθουν σε μας .Δηλ. είδαν το εύκολο , δεν θα διστάσουν να λεηλατήσουν ,να ξεπουλήσουν ,να προδόσουν για να περάσουν καλά .....έτσι έμαθαν.Η υποκρισία και το γλύψιμο για να κάνουν τη δουλειά τους.Εδώ τα παιδιά ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ.
    Τα παιδιά όμως που είδανε τους γονείς τους να φτύνουν αίμα ,να πληρώνουν ,να γυρίζουν σπίτι μετά από 10-12 ώρα ,να τρέχουν ,να πληρώνουν και να μη κτυπάει το τηλέφωνο του τάδε ....για ρουσφετάκι ,πιστεύετε ότι θα πάνε να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ;
    Αυτά αν δεν προέρχονται από αριστερούς ....ψηφίζουν Ν.Δ.
    Αρα έχουμε να πολεμήσουμε τους βολεμένους και τους γόνους τους.Δεν ενδιαφέρονται για τον άνεργο και τον βιοπαλεστή που κλείνει το μαζαγάκι γιατί δεν αντέχει τα έξοδα ...ενδιαφέρονται για την συνέχεια της ψεύτικης αλλαζονικής ζωής τους .

    • tas avatar
      tas @ juliet 20/05/2012 18:12:55

      Διαφωνώ πλήρως και από ότι φαίνεται το παιδί σας δεν ανήκει στη κατηγορία εκείνων που λυποθημούν από την πείνα. Σας εύχομαι να συνεχίσετε το ευζήν ασχέτως αν οι άλλοι δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ούτε το ζην.

      • juliet avatar
        juliet @ tas 20/05/2012 18:49:57

        tas
        Δεν κατάλαβες, ουδέποτε είμαστε από τους βολεμένους .Το παιδί μου έφυγε όπως και τόσα παιδιά για ένα καλύτερο αύριο .Δεν θεωρώ τον εαυτό μου υπεύθυνο ,γιατί δουλέψα και ανασφάλιστη για να πάρω περισσότερα χρήματα ,εις γνώση μου και δεν ρίχνω ευθύνες σε κανέναν .Αυτή τη στιγμή αγωνιζόμαστε με νύχια και δόντια για να σώσουμε αυτά που βρήκαμε και έχουμε πληρώσει με αίμα .
        Οσο για τα παιδιά που λιμοκτονούν να είσαι σίγουρος ότι μπορώ να μοιράσω το κομάτι το ψωμί και να δώσω χωρίς να λεηλατήσω .
        Θέλω η Πατρίδα μου να μπορεί να ζει τους πολίτες της .
        Μου ρίχνεις το μπαλάκι του πεινασμένου παιδιού; Μάθε ότι ο έχων είναι εκείνος που κάθεται να φάει τζάμπα με μεγαλύτερη ευκολία από τον αξιοπρεπή άνθρωπο που δεν έκλεψε αλλά κάποιοι τον παίζουν μπαλάκι ότι μπορούν να του χαρίσουν αξιοπρέπεια κλέβοντας από τους άλλους.

      • ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
        ex-zivagos lamogios laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ tas 20/05/2012 20:39:01

        tas
        -----
        Σας εύχομαι να συνεχίσετε το ευζήν ασχέτως αν οι άλλοι δεν μπορούν να εξασφαλίσουν ούτε το ζην.
        ......................................................................................................

        Ψηφίζουμε λπν,τόν Μέγα καί Θαυματουργό Σέφ-Τσίπρα.
        Άλλωστε αυτός μάς υπόσχεται σήμερα, διά τό αύριο.
        Δλδ,μάς προσκαλεί στό Νέο καί Μεγάλο Φαγοπότι καί....... τά μυαλά στά κάγκελλα!!!!
        Καλή όρεξη λπν!!!

        Πόσο Μέγας καί Σοφός ό Πάγκαλος καί πόσο παρεξηγημένος τελικά!!!!

        Μαζί τά...........φάγατε!!!!!!
        Συνεχίστε λπν καί καλή Χώνευση!!!

      • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
        ΓΣΠΥΡΟΥ @ tas 20/05/2012 21:31:14

        @tas: Κτίσατε το επιχείρημα λιμοκτονίας για να δικαιολογήσετε την πολιτική σας επιλογή. Ο λαικισμός και η υπερβολή δεν συμβάλλουν σε λογικές αποφάσεις που απαιτουν οι στιγμές. Η επιστροφή στη δραχμή σιγουρα θα οδηγήσει σε λιμοκτονούντα παιδια που τόσο πολύ θέλετε. Επειδή η φρικη σας ειναι προσφιλής οι επιλογές σας δειχνουν να σας οδηγούν σε αυτούς που ποτίζουν το εκλογικό τους αποτέλεσμα με αιμα και μιζέρια.
        Η κατασκευή φρικιαστικών βεβαιοτήτων στη φαντασία κάποιου δεν πιστοποιεί και τη μεγάλη συνάφεια του με τον πραγματικο κόσμο.

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ juliet 20/05/2012 18:40:20

      Συμπέρασμα, απο το κείμενο σας:
      Τα παιδιά δεξιών και "κεντροδεξιών" ή, εν άλλοις λόγοις, των
      εύπορων και βαστηγμένων μεσαίων τάξεων είναι πολιτικά
      υπεύθυνα.
      Τα παιδιά των λαικών πασόκων και των αριστερών δεν ξέρουν
      τί τους γίνεται....και τρέχουν πίσω απο ανεύθυνες γραμμές.
      Μπορεί,ενδεχομένως, να απλοποιώ τη σκέψη σας.....άν,όμως,
      κάτι τέτοιο υπονοείτε, τότε πάμε σε κοινωνικό έμφύλιο, που
      δεν απέχει και πολύ απο τον γενικευμένο.
      'Ηρεμα! Ο τόπος χρειάζεται ένα λειτουργικό κοινωνικό συμβόλαιο,
      ευθύ και δίκαιο....δεν είναι εύκολο, είναι όμως αναγκαίο!

      • juliet avatar
        juliet @ βαγόνι 20/05/2012 19:32:40

        βαγόνι μου ,
        ακριβώς....με μιά διευκρίνηση δεν μίλησα για παιδιά αριστερών.
        Αριστερούς εννοώ το ΚΚΕ της Παπαρήγας .
        Μίλησα για παιδιά που έχουν μάθει την ευκολία.Οσο και να μη θέλουμε να το δούμε είναι γεγονός.
        Ακουσα παιδιά ,μιλάω για ηλικίες 24-32 ,θα πάρω καραμπίνα αν παραβιάσει κάποιος τα σπίτι μου.
        Για σκέψου από ποιές κοινωνικές τάξεις είναι τα παιδιά που κατηγορήθηκαν για εκρηκτικά στα σπίτιά τους;
        Δεν είναι απλά τα πράγματα..με ότι συνεπάγετε.

      • GEORGE_SPOROS avatar
        GEORGE_SPOROS @ βαγόνι 20/05/2012 21:02:55

        Καλά το ΠΑΣΟΚ ήταν καθεστώς 24 χρόνια. Η πασοκοαριστερά επιβλήθηκε παντού στον κρατικό μηχανισμό, στα πανεπιστήμια, στην τηλεόραση, στις τέχνες, στη διανόηση και ακόμα είναι ο λαός; Εξουσία δεν έγιναν ποτέ κατά τα άλλα, μια ζωή είναι ο "λαός". Τώρα πηγαίνουν οι ίδιοι στον Τσίπρα και πάλι είναι ο λαός. Οι δεξιοί δεν είναι λαός, είναι οι εύποροι, οι βαστηγμένοι και η πλουτοκρατία. Όλα τα χρόνια παραμύθια.

        • juliet avatar
          juliet @ GEORGE_SPOROS 20/05/2012 21:25:39

          Aκριβώς ....αν έχει φτύσει αίμα κάποιος να φτιάξει ένα σπίτι και να σπουδάσει τα παιδιά του επειδή είναι δεξιός είναι πλουτοκράτης .
          Οι πασόκοι μπορεί να πηγαίνουν όπου το χρήμα και να κερδίζουν από αεριτζήδικες μπίζενες είναι λαός. Και βέβαια αυτό είναι κληρονομικό χάρισμα .
          30 χρόνια εννοείτε φιλίας ,με το που ψώφαγε το πασοκ και αναγεννιώτανε ο ΣΥΡΙΖΑ ,γύρισε και είπε ....ο κύριος να μας δώσετε γιατί έχετε περισσότερα.
          Και βέβαια η κυρία του συν/χος νηπιαγωγός από τα 38 ,αυτός άστο δεν λέω...,τα παιδιά αιώνιοι φοιτητές .Οι άλλοι έφτυναν αίμα με ρίσκο και όλα μετρημένα .
          Σαν λέω δεν φοβάμαι το ΚΚΕ ,φοβάμαι τον διεφθαρμένο Ελληνα που θα προδόσει για τη χλίδα του .Και είναι πολλοί ,αδέλφια.......

    • S.P. avatar
      S.P. @ juliet 20/05/2012 22:00:03

      Juliet,
      Κάνεις καταπληκτικές κοινωνιολογικές αναλύσεις!!
      Αυτό το "τα παιδιά τους θα βοσκήσουν σε άγονα λιβάδεια " πολύ μου άρεσε.!!!χα, χα, χα!!!

      • juliet avatar
        juliet @ S.P. 20/05/2012 22:15:43

        Kαλησπέρα ,
        ήμουνα Βουλγαρία αυτές τις μέρες .100.000.000 ευρώ κατατέθηκαν από Ελληνες στις τράπεζες εκεί.Γελάνε ότι θ'έχουμε σοσιαλισμό στην Ελλάδα.
        Δεν φαντάζεσαι τι βλέπεις και τι ακούς γενικά .Σήμερα ένα μικρό μαγαζάκι εδώ κλείνει μετά από 15 χρόνια.Τι να του πω περίμενε να έλθει ο Τσίπρας και θα σωθούμε ;
        Απλά πράγματα που κανείς ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε .

        • S.P. avatar
          S.P. @ juliet 20/05/2012 22:38:26

          Καλησπέρα,
          Η κλίση και η συμπόρευση του λαού προς τον λεγόμενο "σοσιαλισμό" κατά την μεταπολιτευση οφείλεται στο γεγονός ότι οι εκπρόσωποι του προσέφεραν άκοπο αδούλευτο δανεικό χρήμα, ρουσφέτι, ασυδοσία, ισοπέδωση και ελπίδες συμμετοχής στην ανομία και παρανομία.
          Αυτό βαφτίστηκε συνθηματικά "Σοσιαλισμός¨και ο λαός το υιοθέτησε, επειδή ήταν απόλυτα προσαρμοσμένο στην νοοτροπία του.

  11. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 20/05/2012 18:20:11

    ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ : ΨIΛΟ ΓΑΖΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ!

    Επίθεση κατά του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων εξαπολύει μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της η Χρυσή Αυγή σχετικά με τις θέσεις που έχει εκφράσει ο Πάνος Καμμένος για το μνημόνιο. Αναλυτικά αναφέρει: "Δεν μιλάμε αυτή...
    τη φορά για το θέμα της περίφημης επιστολής που απέστειλε ο Καμμένος στον πρόεδρο της δημοκρατίας, την οποία άρχισε να αποκαλεί «πλαστή» μόνο αφότου το επικοινωνιακό του επιτελείο τον πληροφόρησε για δυσφορία των ψηφοφόρων του ως προς αυτή του την κίνηση. Μιλάμε για τις ουσιαστικές θέσεις του αποκόμματος, αναχώματος που δημιούργησε με τις ευλογίες της Νέας Δημοκρατίας, για να γίνει Καρατζαφέρης στην θέση του Καρατζαφέρη. Μιλάμε για τις θέσεις του κόμματος Καμμένου, όπως αυτές διατυπώνονται στην επίσημη ιστοσελίδα του. Γράφει, λοιπόν, εκεί σχετικά με το μνημόνιο: Καταγγελία Μνημονίου Ι και ΙΙ, Καταγγελία των αντίστοιχων Δανειακών Συμβάσεων και Κατάργηση όλων των σχετικών Εφαρμοστικών Νόμων. Οι ανωτέρω καταγγελίες θα γίνουν μόνον εφόσον περιέλθει ο έλεγχος της ΤτΕ στο Ελληνικό Δημόσιο, αφού η ΤτΕ λειτουργεί ως αντιπρόσωπος του Ελληνικού Δημοσίου στις σχετικές συμβάσεις, ενώ θα έχει ήδη τεθεί το ζήτημα των Γερμανικών Αποζημιώσεων στα αρμόδια Διεθνή Δικαστήρια και τη Διεθνή Κοινότητα και θα έχει προηγηθεί η Ανακήρυξη της Ελληνικής ΑΟΖ, η εξασφάλιση βραχυπρόθεσμης ρευστότητας και εναλλακτικών πηγών χρηματοδότησης του Ελληνικού Δημοσίου και μετά την ολοκλήρωση του λογιστικού ελέγχου του Δημοσίου Χρέους, με τον προσδιορισμό του επαχθούς και επονείδιστου μέρους αυτού, προκειμένου η Ελλάδα να έχει στη διάθεσή της ισχυρά διαπραγματευτικά όπλα και εναλλακτικές λύσεις χρηματοδότησης, για να μη διακινδυνεύσει η ρευστότητα του Ελληνικού Δημοσίου, οι εισαγωγές και η καταβολή μισθών και συντάξεων. Δηλαδή καταγγελία του μνημονίου, αλλά με προϋποθέσεις που θα την μεταθέτουν διαρκώς μέχρι την Δευτέρα παρουσία. Δηλαδή υπέρ του Μνημονίου το κόμμα Καμμένου, μέχρι να ικανοποιηθούν όλες οι συνθήκες, να περιέλθει η ΤτΕ στο Ελληνικό Δημόσιο, να έχουν πληρώσει οι Γερμανοί τις πολεμικές αποζημιώσεις, να έχει ανακηρυχθεί η Ελληνική ΑΟΖ, να έχουν βρεθεί εναλλακτικές λύσεις χρηματοδότησης. Το μόνο που λείπει από τις προϋποθέσεις που θέτει ο Καμμένος για να καταγγείλει το μνημόνιο είναι να εκπληρωθεί η προφητεία των Μάγιας".

    http://fimotro.blogspot.com/2012/05/blog-post_9661.html

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/05/2012 19:24:17

    Το γράφω αγγλικά για να το πιάσει και ο Τσίπρας!
    Leaving the euro is hard for Greece to do. Even if it stopped repaying all of its debt, the government would still spend more than it takes in. The bailout money is now the only thing plugging that gap; without the bailout, Greece would have no choice but to suffer more of the painful cuts Greeks are rebelling against.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Strange Attractor 20/05/2012 22:41:01

      Ναὶ ἀλλὰ τὸ ἐλάχιστο "λιπάκι" θὰ διαμοιράζεται στοὺς ἡμέτερους, καὶ τῶν φρονίμων τὰ παιδιὰ πρὶν πεινάσουν μαγειρεύουν.

  13. Greco avatar
    Greco 20/05/2012 20:34:25

    Aυτο πραγματι που επισημαινει το αρθρο εννοουμε με τον ορο "θα μας κανουν Αλβανια". Τα πραγματα πλεον θα ναι πολυ χειροτερα καθως δεν υπαρχουν πλεον γεματα ταμεια, ουτε αφθονα ευρωπαικα πακετα. Η μονοι που μπορει να κερδισουν απο μια τετοια εξελιξη ειναι τα μελη μιας στενης κρατικης νομενκλατουρας, οπως συνεβαινε στο κομμουνιστικο παραδεισο.

    Και φυσικα εκατονταδες χιλιαδες ελληνες θα μεταναστευσουν αν ερθει η καταστροφη. Αυτοι βεβαια δε θα εχουν και δικαιωμα ψηφου καθως το νεοελληνικο κρατιδιο δεν το επιτρεπει ακομα, κυριως λογω αντιδρασεων των αριστερων για ευνοητους λογους. Αντιθετως μπορει να εχουμε μαζικα δικαιωματα ψηφου σε αλλοδαπους για το νεο στρατο που θα χρειαστει. Το εργο το χουμε ξαναδει...

    Σας φαινονται επιστημονικη φαντασια? Μη ξεχνατε οτι η χωρα εδω και καιρο ειναι καραβι ακυβερνητο και οτι το "συστημα πασοκ" ειναι αδιστακτο. Αν βρει νεο χωρο να διοχετευτει θα επαναλαβει τα ιδια με τροπο ομως πλεον που ουτε οι χειροτεροι εφιαλτες δεν μπορουν να απεικονισουν

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Greco 20/05/2012 23:47:22

      Τὄ ἔχω γράψει πολλές φορές: τό πασοκ εἶναι πολύ σκληρό γιά νά πεθάνη! Ὅταν διαβάζω ὅτι τό πασοκ διαλύθηκε, μειδιοῦσα καί ἀναρωτιὀμουν τί ἀντεπίθεση θά ἑτοίμαζε. Τήν εἰδαμε αὐτή τήν ἀντεπίθεση κρυμμένη στό 3% τοῦ συνασπισμοῦ πού ἐν μιά νυκτί ἐκτοξεύθηκε στό 16% καί συνεχίζει νά ἀνεβαίνει! Προσωπικές καί οἰκογενειακές ἐμπειρίες στό πράσινο νησί--πρέπει νά ἔχει ζήσει κάποιος στό πετσί του τό βαθύ πασοκ γιά νά καταλάβη τί ἐννοῶ. Χτυπᾶτε τό πασοκ τώρα πού εἶναι λαβωμένο γιά νά τό τελειώσετε!

    • vapori sun avatar
      vapori sun @ Greco 21/05/2012 01:27:50

      το “συστημα πασοκ” ειναι αδιστακτο. Αν βρει νεο χωρο να διοχετευτει θα επαναλαβει τα ιδια με τροπο ομως πλεον που ουτε οι χειροτεροι εφιαλτες δεν μπορουν να απεικονισουν. ΑΥΤΟ ειναι ολο το ρεζουμε και εμεις για αλλα τριβαζουμε το πασοκ δουλευει υπογειος με στοχο την συνεχιση του ολοκαυτωματος της χωρας για δειτε μετα τις εκλογες δεν ακουγετε πουθενα αλλα ομως αυτο δουλευει!για να εχει την εξουσια παλι στα χερια του! συμφωνω φιλε

  14. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 20/05/2012 21:59:35

    Εγώ θα τα έλεγα κάπως αλλιώς αλλά συμφωνώ με την ουσία.
    Το σοβιετικού τύπου μοντέλο οικονομίας καταρρέει και πρέπει να καταρρεύσει, αν θέλουμε να είμαστε δυτικού τύπου οικονομία.
    Γι΄αυτό θα βιώσουμε ισχυρούς κλυδωνισμούς.
    Ποτέ το πέρασμα από τη μια μορφή στην άλλη δεν γίνεται χωρίς τριγμούς.
    Πρώτη και καλύτερη, την πλήρωσε και την πληρώνει, η ραχοκοκαλιά της οικονομίας, η μεσαία τάξη και η νέα γενιά.
    Οι υπόλοιποι κάτω από την ομπρέλλα του κρατισμού, προσπαθούν να διατηρήσουν τα κεκτημένα. Μόνο που αυτά τα κεκτημένα, είναι βάρος για τους υπόλοιπους, τόσο μεγάλο, που κατέρευσε όλη η οικονομία, καταρρέει και η κοινωνία.
    Οι μάσκες πρέπει επιτέλους να πέσουν!
    Δικαιούται αυτή η χώρα να έχει μεσαία τάξη, δικαιούται να έχει υγιείς επιχειρήσεις όπως σε όλο τον κόσμο, διακαιούται να κρατήσει τα παιδιά της , τη νέα γενιά, το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό.
    Αυτός είναι ο αγώνας του χθές με το αύριο.
    Γι αυτόν τον αγώνα, αξίζει να τα δώσουμε όλα!

  15. maria madytinoy avatar
    maria madytinoy 20/05/2012 22:31:30

    Πολύ καλό άρθρο!!!! Απαντάει σέ απορίες , λύνει τό δίλημα ευρω η δραχμή.Τό ιδιο καί γιά τά σχόλια....

  16. Economist avatar
    Economist 20/05/2012 23:16:01

    Για να λειτουργήσει θετικά για την οικονομία η δραχμή χρειάζεται πολύ συνάλλαγμα το οποίο δεν υπάρχει. Επίσης επειδή το ελληνικό κράτος και η ελληνική οικονομία πρέπει να χτιστούν από την αρχή χρειάζονται άνθρωποι με όραμα και σχέδιο που επίσης δεν υπάρχουν.
    Εάν ήθελα να διαλύσω την Ελλάδα θα ακολουθούσα το εξής σχέδιο. Πρώτα θα αφαιρούσα τα μετρητά από την ελληνική επικράτεια. Έτσι θα την οδηγούσα στο εθνικό νόμισμα και θα φρόντιζα να ηγηθεί της χώρας κάποιος που δεν θα τον ενδιέφερε εάν παραλάβει χώρα και παραδώσει χώρο γιατί ο χώρος εύκολα προσαρτάται από άλλες χώρες.

  17. ΔΚ avatar
    ΔΚ 20/05/2012 23:27:56

    Πόσες φορές πρέπει να το δηλώσει κάποιος για να γίνει κατανοητό πως είναι υπέρ του ευρώ; Παλιά κατηγορούσαν τον Σαμαρά για μελλοντικό πρωθυπουργό της δραχμής. Τώρα το ίδιο γίνεται με τον Τσίπρα. Ούτε ο Σαμαράς, ούτε ο Τσίπρας θέλουν τη δραχμή. Τελείωσε. Πάμε παρακάτω. Ας εστιάσουμε σε υπαρκτά θέματα, π.χ. ποιος από τη ΝΔ ή τον ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να αναλάβει την οικονομία. Αυτό μάλιστα.

  18. Nik avatar
    Nik 21/05/2012 01:01:03

    Το τι λέει δεν είναι εφικτό με Ευρώ, αυτό λέει το άρθρο και πολύ σωστά.

    Οταν αναγγέλλεις 100 000 προσλήψεις στο δημόσιο, ε διάολε, με Ευρώ δεν γίνεται και στην Ευρωζώνη ούτε να το ακούσουν θένε. Αρα, αναπόφευκτο συμπέρασμα είναι ότι ή οι προσλήψεις είναι μπαρούφα κυνική, ή ότι πάμε δραχμούλα. Διαλέγεις και παίρνεις.

    Οσο για τους ψηφοφόρους της νέας γενιάς. Δεν έχουν ζήσει τον πληθωρισμό των 70s & 80s, ούτε τον εξευτελισμό των συναλλαγματικών ελέγχων, ή τα γυμνάσια στις τράπεζες για να στείλεις λεφτά για μια συνδρομή επιστημονικού περιοδικού.

    Το άλλο που διαπιστώνει κανείς με την ελληνική νεολαία είναι πόσο συντηρητική είναι, παρά τις παρόλες περί αριστερισμού κλπ. Μιλώντας μαζ ί τους συχνά έχεις την αίσθηση ότι είναι μυαλά 100 χρονών σε νέα σώματα. Με τίποτε δεν θέλουν να ρισκάρουν, το παν είναι η καταραμένη η ¨"θέση". Αυτό το ξέρει ο Τσιπ και σε αυτό ποντάρει.

  19. makis avatar
    makis 21/05/2012 01:33:33

    3 λόγοι για τους οποίους ο Τσίπρας δεν θα κυβερνήσει ποτέ http://shar.es/q3qcs

  20. Αλέξης avatar
    Αλέξης 21/05/2012 08:41:55

    Ήδη το σύστημα άρχισε το μακρύ ταξίδι της Ελλάδας μέσα στη νύχτα προπαγανδίζοντας και τρομοκρατώντας στα κυριακάτικα φύλλα τον πανικό αναλήψεων από τις τράπεζες. Σήμερα Δευτέρα θα γίνει ο κακός χαμός στα γκισέ οπότε η κατάρρευση των τραπεζών θα αποδοθεί στον πανικόβλητο κοσμάκη. Έτσι ο Τσίπρας στις εκλογές θα φαντάζει ως η (μόνη) σωτηρία της χώρας και η δραχμή ως η "λογική" επιλογή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.