#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/01/2010 21:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί το σύστημα της Ντόρας θέλει να βγάλει πρόεδρο στην ΟΝΝΕΔ;

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την εξής επιστολή:

 Αγαπητέ Φάκτορα

 Δεν ξέρω αν στην Ρηγίλλης παρακολουθούν την μπλογκόσφαιρα, τώρα που εξελέγη ο Σαμαράς, αλλά  αν  αφήσουν τα λιβάνια και ασχοληθούν λίγο μαζί της θα διαπιστώσουν την εξής τραγελαφική κατάσταση: Ελάχιστα μπλογκ, που ειδικεύονται όμως στην λάσπη και την παπαρολογία για να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη, διαγκωνίζονται για το ποιο θα δημοσιεύσει την πιο αποκλειστική είδηση από την Ρηγίλλης και την ΟΝΝΕΔ. Και ποιο θα κάψει το περισσότερο λιβάνι. Εντελώς συμπτωματικά τα ίδια μπλογκς δεν είχαν αφήσει ούτε σταγόνα λάσπης της Αγίας Οικογένειας που να μην την είχαν πετάξει εναντίον του Σαμαρά.

 Η γνώμη μου, ύστερα από σχετική έρευνα, είναι ότι τα σχετικά δημοσιεύματα εξυπηρετούν το παραπαίον σύστημα της Ντόρας που σε μια υπαρξιακή αναλαμπή θέλει να επιβάλει ως πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ τον κ. Παπαμιμίκο.

 Ο στόχος της συγκεκριμένος:

 1.     Δεν θέλει να μείνει έξω από το παιχνίδι, και γι αυτό το λόγο έχει σπρώξει στην υποψηφιότητα Παπαμιμίκου  όσους Νεολαίους μπορεί ακόμα να επηρεάζει. Τοκάκης και Κατσαφάδος  είναι δύο από τους ομαδάρχες της κυρίας οι οποίοι, ανήκουν στην ηγετική ομάδα Παπαμιμίκου. Την ομάδα αυτή συμπληρώνει ο Θ. Μητράκας από τη Θεσσαλονίκη και ο Γ. Ράζος από το Πάντειο,  που έχει αναλάβει την τροφοδότηση με «υλικό» blogs και φίλους δημοσιογράφους. Παράλληλα έχει αναλάβει μέσω της εταιρίας στην οποία εργάζεται (με ποιο κόστος άραγε;) την επικοινωνιακή υποστήριξη του κ. Παπαμιμίκου.  Ο Γιάννης Ράζος, υπήρξε ο στενότερος συνεργάτης του Γιώργου Βουλγαράκη, ενώ στην εταιρία του εργάζεται ο υπεύθυνος τύπου του πρώην υπουργού Οικονομικών Παπαθανασίου Άρης Μηλιώνης (που και αυτός στήριξε Ντόρα και τώρα στηρίζει Παπαμιμίκο) ενώ πέρασε από κει και ο στενότερος συνεργάτης του Γιώργου Αλογοσκούφη   Βασίλης Τοκάκης, σκληρός πολέμιος του Αντώνη Σαμαρά.

2.     Γνωρίζει ότι η υποψηφιότητα Παπαμιμίκου, κόντρα στην υποψηφιότητα Χατζή, μπορεί να συσπειρώσει ποσοστό κοντά στο 25-30%. Αυτό πιστεύουν στο επιτελείο της Ντόρας, ότι θα την κρατήσει στο παιχνίδι των κομματικών ισορροπιών. Αν οι συσχετισμοί την ευνοήσουν και οι κατακερματισμένοι μηχανισμοί της καταφέρουν και συσπειρωθούν γύρω από τον Παπαμιμίκο, τότε μπορεί να ελπίζει…

3.     Επιθυμεί έναν ανίσχυρο και ελεγχόμενο Πρόεδρο. Γνωρίζει καλά ότι ο  κ. Παπαμιμίκος δεν μπορεί να αντέξει και πολύ έχοντας απόφαση στην πλάτη του από τη θητεία του στην ΕΥΑΘ. Γνωρίζει ότι αν ο Παπαμιμίκος «λανσαριστεί» ως Σαμαρικός, η φθορά από τις αποκαλύψεις για τη διασύνδεση αμαρτωλών ΜΚΟ, Πρυτάνεων, καθηγητών πανεπιστημίων, στελεχών πολιτικών γραφείων και επιχορηγήσεων μέσω του  ΥΠΕΞ, θα βαρύνει τελικά τον ίδιο τον Αντώνη Σαμαρά.

4.     Γνωρίζει ότι η άλλη πλευρά, η πλευρά Χατζή είναι ακραιφνής Σαμαρική.  Ο Χατζής ηγήθηκε των νεολαίων που υποστήριξαν την υποψηφιότητα Σαμαρά για την ηγεσία της Ν.Δ., είναι ένας από τους 50 που υπέγραψαν την υποψηφιότητα Σαμαρά, και βρέθηκε σε κόντρα ακόμα και με τον τ. Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Γιώργο Παπανικολάου.

5.     Γνωρίζει ότι την ώρα που ο Σαμαράς ξεκινούσε –πίσω από κείνη στις δημοσκοπήσεις-  η ομάδα Παπαμιμίκου  μάζευε υπογραφές για να διαπραγματευτεί με τους δύο υποψηφίους και περίμενε την τελευταία εβδομάδα για να επιλέξουν (οι μισοί την μία) και οι άλλοι μισοί την άλλη υποψηφιότητα. Την ίδια ώρα 28 ΟΝΝΕΔίτες  με επικεφαλής  τον Κώστα Χατζή καλούσαν τον Αντώνη Σαμαρά με την ιστορική επιστολή τους (Οννεδίτες καλούν Οννεδίτη) να είναι υποψήφιος για την ηγεσία της Ν.Δ.

 Είναι σαφές ποιον επιθυμεί για πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ ο Αντώνης Σαμαράς. Όπως σαφές είναι και ποιον θέλει η Ντόρα.

 Ο Χατζής δεν θα κατέβαινε για υποψήφιος αν δεν το ήθελε ο Σαμαράς. Γιατί είναι ένα γνήσια δικό του παιδί. Θα τον απέτρεπε να κατέβει, και θα επέβαλε άλλη υποψηφιότητα. Δεν θα τον έριχνε στη μάχη. 

Όπως και η Ντόρα αν δεν ήθελε τον Παπαμιμίκο για πρόεδρο, θα αποκήρυσσε τους δικούς της τον Κατσαφάδο και τον Τοκάκη που είναι τα πρωτοπαλίκαρα Παπαμιμίκου. Για να μην χρεωθεί άλλη μια καθολική ήττα και έναν «Σαμαρικό» πρόεδρο.

 Ο δρόμος για την προεδρία μακρύς. Αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο ξεκάθαρα γίνονται τα πράγματα…

 Με εκτίμηση

 Δ. Μανιάτης

(το σκίτσο είναι απο το σημερινό ΒΗΜΑ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Wolf avatar
    Wolf 31/01/2010 22:15:40

    Καλά ο Τοκάκης δεν ηταν και επικεφαλής του γραφείου τυπου του Αλογοσκούφη?
    Πως βρέθηκε αυτός στη Ντόρα?
    Και ο Αλογοσκούφης ψαχνοταν να δει γιατι τον σκίζει η Ντόρα?
    Αχ καημένε, Αλογοσκούφη!!!

    Οι διαδρομές αυτές ειναι λιγο ανακατεμενες ή μου φαίνεται?

    Ας ηρεμήσουν ομως αυτα τα παληκαράκια, γιατι θα πεσουν πανω σε τοίχο, πάνω σε μπετον αρμε! Οι 800.000 κόσμος που πηγε στις κάλπες και μερικές χιλιάδες απ αυτούς πρόερχονται από τις τάξεις της ΟΝΝΕΔ και της ΔΑΠ, τους περιμένουν στη γωνία. Ας προσέχουν λοιπόν, γιατι ο τοιχος που θα υψωθει μπροστα τους θα ειναι τετοιος που θα χασουν το φως τους, ασε που αν πανε πηδηξουν τον τοιχο, μπορει να σκισουν κανα καλσόν. Μπορεί, λέω εγω τωρα.

    Το νού σας...

    • provocateur avatar
      provocateur @ Wolf 31/01/2010 22:22:07

      Ο Ζορμπάς ξέρει τίποτα;

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Wolf 31/01/2010 22:38:52

      το σύστημα Μητσοτάκη ξέρει να βγάζει προέδρους στην ΟΝΝΕΔ. Θυμηθείτε πώς έχασε ο Αδαμόπουλος, πως αναρριχήθηκε στην ιεραρχία η Ντόρα, πως έγινε πρόεδρος ο Βαγγέλας κλπ, κλπ.
      Το ανησυχητικό είναι ότι ο Σαμαράς δεν μπορεί -όπως φαίνεται- να κεφαλαιοποιήσει τη λαΐκή εντολή. Και δεν είμαι σίγουρος για το τί σκέφτεται. Αν έχει κάποιο σχέδιο, τί περιμένει... Και τελικά ας βγεί στην ΟΝΝΕΔ ο οποιοσδήποτε. Πόσο αυτό μπορεί να επειρεάσει την κοινωνία; Η ΝΔ στην εξουσία δεν είναι αυτοσκοπός ηια τον κόσμο που τηνπιστεύει. Η υπεύθυνη πολιτική για τον τόπο, είναι.

    • Soustom avatar
      Soustom @ Wolf 31/01/2010 22:54:40

      Μόνο ή με τήν έννοια τής "Φιλικής Εταιρείας" στρατηγική πολιτικού σχεδιασμού,και εκτέλεσης πολιτικών κινήσεων σώζει(αλλά και αρμόζει) σε αυτήν την φάση τήν Ν.Δ και τόν Αντώνη Σαμαρά.
      Ως τό συνέδριο...εκεί οφείλει(πλέον)νά τούς οδηγήσει ώς τήν έξοδο από τήν αίθουσα και τό κόμμα.Καί αν μαζί με τά ξερά καούν και μερικά χλωρά δεν πειράζει. Εχει ΕΛΛΗΝΕΣ ακόμη καί διαφορετικών πολιτικών αποχρώσεων(και απολιτίκ ίσως) πού με χαρά θα τούς αναπληρώσουν άν τό πράξει.

    • fiaimf avatar
      fiaimf @ Wolf 17/04/2010 15:18:32

      Έχετε δεί τις ομιλίες των δύο κυρίων? Ψάξτε λίγο στο youtube.Ακούστε τι έχουν να πούν.
      Προσωπικά έβγαλα συμπέρασμα.. ο ένας είναι αυτός που σας αξίζει, και ο άλλος αυτός που αξίζει παραπάνω.

      Και κάτι που θέλω να θίξω: Διαβάστε και κανά βιβλιο, το επίπεδο της ΟΝΝΕΔ είναι χαμηλότερο από ποτέ

      ΥΓ. Είμαι βαριά άρρωστος ΝΔ

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 31/01/2010 22:29:38

    Σιγά μη γίνει πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ ο ψευδός Παπαμιμίκος!!!Τόσο χαμηλά θα πέσουμε πια??Ο ΧΑτζης θα βγει με 70 % (και βάλε).

    • dap avatar
      dap @ ΓΙΑΝΝΗΣ 28/03/2010 14:22:23

      Φίλε Γιάννη, τα συγχαρητήριά μου για τα άκρως πολιτικά και σοβαρά σου επιχειρήματα!...Ρε,που πάμε;;;;!!!

  3. thess02 avatar
    thess02 31/01/2010 22:43:37

    ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ,
    ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΨΕΤΕ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ "ΦΟΡΤΩΝΕΤΕ" ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ. Ο ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΛΙΚΑΡΟ ΤΩΝ ΣΑΜΑΡΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ" ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΛΙΔΕΙΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΦΥΣΙΚΑ...
    ΑΦΗΣΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

  4. rex avatar
    rex 31/01/2010 23:21:43

    Γιώργο να είσαι καλα. Μην κάνειs τα ίδια λάθη που έκαναν κάποιοι άλλοι πριν λίγο καιρό. Ο κόσμος θα μιλήσει…

  5. oapantaxou avatar
    oapantaxou 31/01/2010 23:41:45

    ΓΕΛΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ
    ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2005 Ο ΧΑΤΖΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΜΠΡΕΛΟΚ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.
    Κ ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ, ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ???

    • eregoz avatar
      eregoz @ oapantaxou 01/02/2010 10:38:43

      Ο απανταχού μάλλον δεν ξέρει τι του γίνετε..χατζής και Μητσοτάκης μαζί...μυαλό δεν βάλατε εσείς εκεί στην Αραβαντινού..τετοιες μ...ς λέγατε στον κόσμο και πριν την ανάδειξη αρχηγού και τώρα....ειστε για την "Νέα Ελλάδα". Δεν πειράζει θα αποφασίσει και πάλι ο λαός της ΝΔ ποιός θα τον εκπροσωπεί και στην ΟΝΝΕΔ. Και καλά κάνετε..ριξτε λάσπη οσο βρέχει ακόμα γιατί οταν κατα την άνοιξη βγει ο Χατζης πρόεδρος δεν σας βλέπω καλά..Ο Χατζής δεν είναι ούτε Σαμαράς να κρατά ισοροπίες ούτε Παπανικολάου να θέλει να τα έχει με όλους καλά..Το νού σας..

    • oapantaxou avatar
      oapantaxou @ oapantaxou 01/02/2010 12:03:29

      eregoz αναρωτιέμαι...
      αν μ' αυτόν τον τρόπο πρεσβεύεται το ήθος, η ιδεολογία και η μαχητικότητα από κάποιους...
      Πολλά λόγια για το τίποτα πάλι..

    • vaskos avatar
      vaskos @ oapantaxou 02/02/2010 13:09:33

      ΦΙΛΕ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΟ ΜΡΕΛΟΚ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΣΕ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ...ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΡΕΘΕΙ ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΘΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΚΛΕΞΟΥΝ ΠΑΝΥΓΗΡΙΚΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΣΤΑ Ο ΧΑΤΖΗΣ

    • oapantaxou avatar
      oapantaxou @ oapantaxou 02/02/2010 21:31:24

      Προσέξτε την έννοια ''παρελθόν'' και πως τη χρησιμοποιείται εκεί στο επιτελείο σας.. Το παρελθόν της ΟΝΝΕΔ συνδέεται με το όνομα του Παπανικολάου. Και δυστυχώς για σας και ο Χατζής συνδέεται με το όνομα Παπανικολάου.
      Μήπως ήταν στο σύστημα όλα αυτά τα χρόνια ο "νέος πρόεδρος" (μια και απ' ότι βλέπω εσείς τον εκλέξατε ήδη...) ;;;
      Για ποιό παρελθόν να μας πει;;
      Μήπως για τις κλασσικές τακτικές του Παπανικολάου και της παρέας του..;;

  6. dominant avatar
    dominant 01/02/2010 00:03:39

    Γιώργο, τελικά Ολυμπιακός είσαι ή Άρης ;;;
    Κατάλαβε το !! Οι μπαμπάδες τελείωσαν...
    Οι Δαπίτες και οι Οννεδίτες ξέρουν..

  7. Game over avatar
    Game over 01/02/2010 00:45:47

    Ο Χατζης είναι ο μόνος που στα γραφεία την Οννεδ είχε φωτογραφία Καραμανλη και Αβερωφ. Αντίθετα οι υπόλοιποι Που αναφέρεις είχαν φωτογραφίες του Βουλγαρακη του Αλογοσκουφη, του Ευρυπιδη, του Βαληνακη και του Καλιδη (λαϊκός τραγουδιστής). Είναι πολλά τα λεφτά Αρη...

  8. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 01/02/2010 00:49:33

    Μήπως πρότεινε να γίνει με γερμανικό μοντέλο και ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ

  9. Game over avatar
    Game over 01/02/2010 01:28:10

    ΟΝΝΕΔ 84, η γνήσια ΟΝΝΕΔ στηρίζει τον Χατζη για πρόεδρο. Κόντρα στα πολιτικά γραφεία τελειωμενων πολιτικών. Βατοπεδι, ομόλογα, στρατηγος άνεμος, φορτηγά. Όλοι αυτοί οι τελειωμενοι ποιον στήριξαν για πρόεδρο της ΝΔ; Ποιον στηρίζουν σήμερα στην ΟΝΝΕΔ; Πάντως όχι τον Χατζη!

  10. ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ avatar
    ΣΟΦΙΑ ΚΛΑΔΟΓΕΝΗ 01/02/2010 12:36:21

    Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΞΑΛΛΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΑΛΚΙΔΕΟΣ. ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΠΑΤΡΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ, ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ! ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΕΤΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΑΤΖΗ. ΙΔΙΩΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΟΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ!

  11. Wolf avatar
    Wolf 01/02/2010 12:44:24

    Σοφία οι ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ και ΔΑΠΙΤΕΣ αυτοί που ψήφισαν στις εκλογές για την ανάδειξη του Προέδρου του κόμματος, αυτοδικαίως ψηφίζουν και στις εκλογές της ΟΝΝΕΔ.

  12. αρης avatar
    αρης 01/02/2010 12:56:35

    καλα ο χατζης εχει διπλα του νεολαιο φιλοδοξο που εβγαζε ανακοινωσεις το 2007 κατα του Σαμαρα χαρακτηριζοντας τον προδοτη....εχουν να πεσουν πολλα γελια....και ειναι και πολυ κρατικοδιαιτο παλικαρι....οποτε αυτοσυγρατηση παιδες εχει δρομο το παιχνιδι....

  13. Λελα avatar
    Λελα 01/02/2010 14:32:13

    Ας συνέλθουμε λίγο και ας σοβαρευτούμε. Ο καθένας μας θα κατέβει και θα ψηφίσει αυτόν που θεωρεί ικανό και σοβαρό για Πρόεδρο. Όλες αυτές οι ιστορίες για το τι ήταν ο ένας πρίν και τι έκανε μετά δε βλαπτουν αυτούς αλλά τη νεολαία μας. Οπότε ας αφήσουμε τις μπηχτές και να δείξουμε λίγη σοβαρότητα.Και οι δυο υποψήφιοι είναι ΟΝΝΕΔΗΤΕΣ και στελέχη μας.
    Σχετικά με το Σαμαρά, ξεκολλήστε ρε σείς και αφήστε τη λάσπη, αφού το είδατε και στο κοντινό παρελθόν δε σας έβγαλε πουθενά. Είναι πρόεδρος του κόμματος. Σεβαστείτε το, σας αρέσει δε σας αρέσει αυτόν αποφάσισε ο κόσμος μας και είναι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ όλων των νεοδημοκρατών, τέλος. Όσο για το ποιος απο τους δυο ήταν ή είναι πιο κοντά στον Πρόεδρο, ξέρουμε καλά οπότε μην επιχειρείτε να πασάρετε ιστορίες. Έλεος πια!!!!Δείξτε λίγη σοβαρότητα!!!!!

  14. Konstantinos avatar
    Konstantinos 01/02/2010 15:10:34

    Το τι ασυναρτησίες γράφετε, ή έστω αναπαράγετε δε λέγετε....
    Λυπάμαι που το λέω αλλά είναι πολλά τα φαντάσματα που βλέπετε παντού! Η Ντόρα έχει επιλέξει να μην εμπλακεί, και σε καμία περίπτωση δε θα στήριζε άνθρωπο με βεβαρημένο μητρώο!!

  15. Ντίνος avatar
    Ντίνος 01/02/2010 16:07:04

    είμαι ένας από τους 800.000 νεοδημοκράτες που ψήφισαν στις εκλογες της 29ης νοεμβρίου...και ψήφισα γιατί ήθελα να βάλω και εγώ τολιθαράκι μου και να βγει η ΝΔ από το τέλμα στο οποίο είχε περιέλθει...Πιστεύω πως αυτό επιτεύχθηκε με την εκλογή του Σαμαρά στην προεδρία του κόμματος(πράγμα το οποίο καθυστέρησε λόγω του συστήματος μητσοτάκη 1990-93) δεν θα μπω σε παρα πέρα ανάλυση...
    Τώρα έχουμε εκλογές στην ΟΝΝΕΔ από τη βάση γεγονός το οποίο δίνει την ευκαιρία σε όσους δεν είχαν συμμετάσχει τοσο καιρό στην μεγαλύτερη νεολαία της χώρας να συμμετάσχουν στη διαδικασία εκλογής προέδρου και μέσα από αυτή την διαδικασία να καταδικάσουν συμπεριφορές που τους έχουν πληγώσει...
    διεκδικητές της θέσης του προέδρου έχουμε:
    από την μία τον Κώστα Χατζή,αγωνιστή από τους λίγους,με ήθος ιδεολογικό υπόβαθρο και αξιοπρέπεια.Είναι ένα άτομο πουμε την εκλογή του θα σπάσει το κατεστημένο,που θέλει τον πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ εναν γόνο οικονομικά εύρωστης οικογένειας που η εκλογή του προκύπτει μεσα απο διάφορα παζάρια....
    από την άλλη εχουμε τον Παπαμιμικο ο οποίος αφού είχε χαθεί μετά τα δημοσιεύματα περι ΟΝΝΕΔ ΑΕ, ΜΚΟ,καταδικη για υπόθεση ΕΥΑΘ,επανέρχεται στο προσκήνιο ως διαπραγματευτής 10.000 υπογραφών στις εσωκομματικες,μαζί με τον πάνου(πολιτικο παιδι του βουλγαράκη,που έπληξε την ΝΔ με τα σκανδαλα).αφού παζάρεψαν τις υπογραφές λες και ήταν πρόβατα τα παιδιά.στην ουσία δηλαδη κοίταξαν να στηρίξουν όχι βάση ιδεολογίας αλλά βάση συμφέροντος τον πρόεδρο της ΝΔ.
    το ερώτημα που προκύπτει τώρα στους ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ είναι:
    αν θέλουν ένα πρόεδρο με αξία ήθος και αξιοπρέπεια ή αν θέλουν έναν πρόεδρο που δρά με γνωμονα το προσωπικό συμφέρονκαι αδιαφορούν για την ιδεολογία και το μέλλον της παράταξης....

    εγώ ψηφίζω ΧΑΤΖΗ ο λόγος απλός:Η ΟΝΝΕΔ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΛΑΜΠΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΡΥΔΙΑ ΤΗΣ ΟΝΝΕΔ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΕΠΙΒΙΩΝΑΝ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ....

    • dapitisa avatar
      dapitisa @ Ντίνος 21/02/2010 03:31:00

      Φίλε Ντίνο, μάλλον δεν ξέρεις όλα τα γεγονότα ή τα ξέρεις αλλά απλά διαλέγεις να παρουσιάσεις τα γεγονότα όπως συμφέρουν εσένα και την μερίδα εκέινη που υποστηρίζεις.Προσπάθησες να είσαι αντικειμενικός στο κείμενό σου αλλά δυστυχώς απέτυχες. Η μνησιακακία που σου εχουν επιβάλλει δεν μπορεί να κρυφτεί.Και λέω ότι σου την έχουν επιβάλλει γιατί αν ήσουν σε θέση να έχεις προσωπική άποψη, είμαι σίγουρη ότι θα ήταν διαφορετική.
      Φυσικά και ο καθένας θα ψηφίσει με γνώμονα τις ιδέες του για μια καλύτερη ΟΝΝΕΔ, και φυσικά την προσωπική του άποψη και κρίση. Όμως είναι καιρός να σταματήσουν επιτέλους οι λασπολογίες κάθε είδους και να επικεντρωθούμε οι νέοι στην ουσία των πραγμάτων.
      Η ΟΝΝΕΔ χρειάζεται νέα πνοή, νέα δυναμική.Η ΟΝΝΕΔ χρειάζεται αλλαγή.

  16. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 01/02/2010 17:31:18

    Εκτιμώ το ANTINEWS για το υψηλό επίπεδο αναρτήσεων ΚΑΙ σχολιασμών. Με λύπη μου διαπστώνω ότι, έπεσε σημαντικά, μόλις αγγίχτηκε θέμα της ΟΝΝΕΔ. Έχω ακούσει ότι, η ποιότητα οι βλέψεις και οι διαπλοκές των πρωτοκλασσάτων μελών της είναι απαξιωτικές του ρόλου της ΟΝΝΕΔ, αλλά τώρα το βλέπω και με τα μάτια μου. Οι άθλιοι διαξιφισμοί, που διάβασα δείχνουν παρέες συμφεροντολόγων, που διαγκωνίζονται για την μελλοντική κουτάλα με όπλο τα πιό βρώμικα επιχειρήματα. Περιμένουμε (τρομάρα μας) να αναδυθούν οι μελλοντικές ηγετικές φυσιογνωμίες από ένα χώρο, που οι θαμώνες του ερίζουν ποιός γλύφει καλύτερα και ποιόν.
    Καληνύχτα !

  17. litsa avatar
    litsa 01/02/2010 17:50:25

    HMARTOn!!!
    ntino mou k oloi oi ipoloipoi. to poios agwnizetai k poios prospathei na koroidespei "ta provata ta paidia" einai profanes. apo to oti kapoios fovatai tin anoixti vasi prepei na katalaveis ti paizetai. k kala kanei k tin fovatai gt pote den itan konta stous foitites k ti neolaia para mono sto kolonaki ka ta sinafi. i vasi tha milisei gia alli mia fora. apo ekei k pera ola ta ipoloipa k oi laspologies erxontai oxi apla deutera... TELEUTAIA!!!

  18. αρης avatar
    αρης 01/02/2010 19:46:17

    παντως παιδια καλα αυτα που λετε αλλα κρατικοδιαιτος νεολαιος στηριζει και την υποψηφιοτητα χατζη και με ανακοινωσεις του στο προσφατο παρελθον το 2007 εβριζε τον αντωνη σαμαρα ως προδοτη...και τωρα δηλωνει ακραιφνης σαμαρικος...ευτυχως βεβαια τα γραπτα μενουν.....

  19. Ντίνος avatar
    Ντίνος 01/02/2010 22:36:32

    litsa to poios einai konta stous foithtes ase na to krinoun alloi.konta stous foithtes den eisai otan diorizeis grammateies gia na e3ypyretoun ta sumferonta sou oute otan toys exeis ws phgh esodwn mesa apo party.....to susthma papamimikos einai gnwsto gia to pws leitourgei...edw den suzhtame gia to poios einai samarikoteros tou samara,auto to 3erei o idios o samaras kai ftanei..to thema einai h onned na leitourghsei opws prepei kai oxi na ginei meso proswpikhs anelikshs kai proswpikwn diapragmateusewn....

  20. vangel avatar
    vangel 02/02/2010 09:03:55

    Εγώ ψηφίζω Χατζή γιατί το ποτάμι πίσω δεν γυρνά και η εκλογική βάση της ΟΝΕΕΔ θέλει κατι καινούργιο, την αλλαγή που το απαρχαιωμένο σύστημα της Ντόρας αδυνατεί να επιφέρει...

    • kyriakos avatar
      kyriakos @ vangel 03/02/2010 12:49:47

      Που είναι το κάτι καινούργιο που θέλει η ΟΝΝΕΔ;; Στα τσιράκια του Παπανικολάου πάλι;; Έλεος ρε παιδιά...
      Το κάτι καινούργιο άρχισε να φαίνεται με τις ανοιχτές διαδικασίες.. Όχι μ αυτούς που πάλευαν να σώσουν ότι μπορούν για να γίνουν κλειστές εκλογές.... Ποιό είναι το απαρχαιωμένο σύστημα γιατί τα συγχέετε λίγο.. Ξεμπερδευτείτε πρώτα εσείς και μετά τα λέμε...

  21. tasos avatar
    tasos 02/02/2010 10:20:23

    Ντίνο μας δουλεύεις ;;;
    Ο Χατζής, ο άνθρωπος που τόσο υποστηρίζεις, ήταν Αναπληρωτής Διευθυντής Οικονομικών επί προεδρίας Παπανικολάου. Όλο το σύστημα που ελέγχει την ΟΝΝΕΔ τα τελευταία χρόνια τον στηρίζει... Αυτό θα πει ανανέωση για σένα ;;;
    Ο Παπαμιμίκος τόσα χρόνια ήταν στη κόντρα με το υπάρχον σύστημα.
    Οπότε άσε τα προσωπικά σου συμφέροντα στην άκρη και να πούμε καμιά αλήθεια..
    Ο Παπαμιμίκος καλώς ή κακώς το μόνο που ζήτησε ήταν ανοιχτή διαδικασία, να μπορούν να ψηφίσουν όλοι. Τι φοβάστε σε αυτό τελικά;; Τη δημοκρατικότητα ;
    Αφήστε τη λάσπη γιατί οι Οννεδίτες σας γνωρίζουν καλά έναν έναν πολλά χρόνια τώρα.
    Η κλειστή σας παρέα τελειώνει...

  22. ΝΑΥΣΙΚΑ avatar
    ΝΑΥΣΙΚΑ 02/02/2010 10:59:34

    Αν γνώριζαν καλά όλοι οι νεολαίοιτον ΧΑΤΖΗ, θα έβγαινε με ποσοστό 99,999%. Ρωτήστε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Χαλκίδα και επιτέλους ας αναλάβει την ΟΝΝΕΔ ένας άνθρωπος καθαρός,ιδεολόγος, μαχητικός! Δυστυχώς οι υποψήφιοι συνήθως περιβάλλονται με δυσπιστία. Ας δώσουμε στην ΟΝΝΕΔ μία ευκαιρία να μείνει μακριά από υποψίες, εξαρτήσεις και τζάκια.

    • kyriakos avatar
      kyriakos @ ΝΑΥΣΙΚΑ 03/02/2010 12:43:27

      ΝΑΥΣΙΚΑ μ αρέσει που αφήνεις έστω και 0,001% πιθανότητα ο κάθε άνθρωπος να διατηρεί την προσωπική του άποψη... Δημοκρατικότατη σε βρίσκω.. Ή μάλλον τέτοια εντύπωση έχετε για την διαμόρφωση της κοινής γνώμης.. Η μάχη δεν δίνεται στα bloggs αλλά στις ιδέες.. Όταν κάποιος δεν έχει ιδέες και σοβαρές προτάσεις τότε αναλώνεται σε άλλου είδους παιχνίδια επιρροής. Βασικοί κανόνες πολιτικής επικοινωνίας.. Μάθε τε τους γιατί ο κόσμος τα ξέρει και τα αναγνωρίζει.. ΄Ολοι εκτός από σας..
      Που πάτε να μας πείσετε ότι Ο Χατζής είναι ο ΑΦΘΑΡΤΟΣ νέος της χώρας μας. Από πότε έγινε ΚΑΘΑΡΟΣ ρε παιδιά ο Χατζής; θα μας πείτε; Το παρελθόν του νομίζετε δεν το ξέρουμε ;;
      ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ παιδιά...
      Εσείς τι φοβάστε λοιπόν;;; Θα μας πείτε;;

  23. αρης avatar
    αρης 02/02/2010 13:07:41

    δυστυχως καποιοι συνεχιζουν να παραλειπουν κατι βασικο,ο χατζης ειναι συνεχεια του συστηματος παπανικολαου που οδηγησε την οργανωση σε παρακμη και εγκλωβισμο σε μια κρατικοδιαιτη νοοτροπια...μην προσπαθουν καποιοι να προκαλεσουν συγχυση στους οννεδιτες οτι ο χατζης πολεμαγε το συστημα που κυριαρχουσε γιατι πολυ απλα συναποφασιζε με τον παπανικολαου και την παρεα του...μεχρι χθες πολεμαγαν την ανοιχτη διαδικασια επιθυμωντας ενα κλειστο συνεδριο με ελεγχομενο σωμα...και ετσι και αλλιως τον τελικο λογο θα τον εχουν οι απλοι οννεδιτες που ξερουν πολυ καλα ποιοι ηταν διπλα τους σε αυτην την διαδρομη....

  24. blue avatar
    blue 02/02/2010 14:54:42

    Κυριοι με πιανουν τα γελια γιατι ως Θεσσαλονικιος ξερω τι εστι Παπαμιμικος!Αν πιστευουμε οτι ειναι το κατι νεο ο ανθρωπος που ειναι διαπλεκομενος με τον πρυτανη του ΠΑΜΑΚ,εχει καταδικαστει ηδη και ειχε δημιουργησει την ΟΝΝΕΔ ΑΕ μαλλον κοροιδευουμε τον εαυτο μας!Θα περιμενα τουλαχιστον να καταθεσει μια σοβαρη πολιτικη προταση τουλαχιστον αφου το μονο το οποιο τον ενδιαφερει ειναι μια καρεκλα τοσο καιρο και τι προτεινε, να αποκτησει η ΟΝΝΕΔ ΑΦΜ ενω ηδη χρησιμοποιει το ΑΦΜ της ΝΔ!Ο ανθρωπος εκτος απο το βρωμικο παρελθον που εχει ειναι και λιγος!Επιπλεον, η επιλογη του Παπαμιμικου να στηριξει Σαμαρα τις τελευταιες 5 ημερες ηταν υστεροβουλη και με συμφωνια με Πανου κλπ οτι θα τον στηριξει για προεδρο αφου μοιραστηκαν στη μεση με Κατσαφαδο και Τοκακη που στηριξαν Ντορα!Οποιος εβγαινε για προεδρος της ΝΔ θα ειχαν πατημα!
    Απο την αλλη ο Χατζης προεδρος της ΟΝΝΕΔ Ευβοιας που κανενας δεν μπορει να αμφισβητησει το ηθος του,το χαρισμα της επικοινωνιας που διαθετει και το οραμα για μια συμμετοχικη ΟΝΝΕΔ που θελει να κανει πραξη!Επιπλεον διετελεσε συνεργατης του Σαμαρα στα δυσκολα μεσα στη ΝΔ τα τελευταια χρονια και απο το πρωτο λεπτο ηταν διπλα του στην πορεια προς την αρχηγια της ΝΔ!Σε οτι αφορα οτι στηριζε τη κλειστη διαδικασια δεν προκυπτει απο καπου παρα μονο απο φημες που θελει να περασει ο Γρηγορακης για εντυπωσεις!Ειναι δυνατο αυτοι που στηριζαν την ανοιχτη διαδικασια της ΝΔ να θελουν κατι αλλo;Το οτι συμμετειχε στο συστημα Παπανικολαου και συναποφασιζε, θελω να πω οτι παραιτηθηκε οταν διαφωνησε!Επισης, και ο Παπαμιμικος ηταν στο εκετελεστικο αν δεν κανω λαθος την πρωτη περιοδο του Παπανικολαου και αναγκαστηκε να παραιτηθει οταν ξεσπασε το σκανδαλο ΟΝΝΕΔ ΑΕ!Και ο Χατζης μπορει να φερει ευθυνες ως στελεχος της Κεντρικης Διοικησης αντιστοιχες που φερει και ο Σαμαρας ως Υπουργος της κυβερνησης Καραμανλη!
    Ειναι η πρωτη φορα που εχουμε επιλογη να οδηγησουμε την οργανωση μπροστα χωρις δεσμευσεις!Μη γελιομαστε η νεα γενια εχει κριση και θα το δειξει οταν ερθει η ωρα!Προς το παρον εκτακτο συνεδριο ΟΝΝΕΔ 14 Μαρτιου οπως ακριβως ηθελε ο Γρηγορακης (μαλλον λαθος κανω ε;)
    ΥΓ1 Ακομα περιμενουμε τις 10500 υπογραφες!Που ειναι οι υπογραφες οεο!!!
    ΥΓ2 Γρηγορακη προσεξτε και τη Θεσσαλονικη μην παθετε πατατρακ απο τους Θεσσαλονικεις που δεν συμπαθουν και πολυ το Λαρισαιο νταβαντζη της πολης με τα ποσοστα στα νυχτερινα μαγαζια!Προσοχή!

    • kyriakos avatar
      kyriakos @ blue 02/02/2010 20:51:16

      Εσύ ρε Θεσσαλονικιέ που τον ξέρεις τόσο καλά τον Χατζή;;
      Ήθος, χάρισμα επικοινωνίας και όραμα που δεν μπορούν μάλιστα να αμφισβητηθούν από κανέναν...
      Ποιόν πάτε να δουλέψετε ρε παιδιά με όλες αυτές τις "αυθόρμητες" παρατηρήσεις όλων για τον άνθρωπο Χατζή..;;; Τον ξέρατε κ από χθες ή κάνατε μαζί φαντάροι;; Με αυτό τον τρόπο νομίζετε ότι θα πείσετε τον κόσμο ;
      Ή μήπως ο κάθε ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ της Ελλάδος έχει γνωρίσει προσωπικά τον Χατζή και μπορεί να τον κρίνει σαν άνθρωπο ;;; Όλα αυτά τα παιχνίδια των εντυπώσεων υποτιμούν την νοημοσύνη μας αλλά και τη δική σας.. Καταλάβετε το ..
      Εκτός βέβαια αν καταφέρω να γνωρίσω και εγώ από κοντά τον Κώστα (μου επιτρέπεται φαντάζομαι η οικειότητα απέναντι στο πρόσωπο του, καθώς είναι ένας από μας όπως αναφέρετε κ εσείς...) και μπορώ να σχηματίσω την δική μου προσωπική άποψη..

  25. Χρήστος Δ. avatar
    Χρήστος Δ. 02/02/2010 16:25:15

    Καλησπέρα σε όλους.
    Για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, η υποψηφιότητα Παπαμιμίκου αποτελεί μαύρη κηλίδα για το το κόμμα και για την οργάνωση. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δούμε κάποια ιδιαίτερα σημεία για όλη αυτή τη γνωστή ομάδα (Παπαμιμίκος-Πάνου-Κατσαφάδος), που ειδικεύονται στην επικοινωνιακή απάτη.
    -Αφού είναι τόσο ''Σαμαρικοί'' οι δύο πρώτοι, γιατί δεν τάχθηκαν από την αρχή υπέρ της υποψηφιότητας του Προέδρου αλλά το έκαναν την τελευταία στιγμή κι αφού η πλάστιγγα είχε γύρει πια υπέρ του?
    -Γιατί ο Παπαμιμίκος στη Θεσσαλονίκη κυνηγούσε όσους βγήκαν ανοιχτά από την πρώτη στιγμή υπέρ του Αντώνη Σαμαρά? Μήπως γιατί του χάλαγαν τις διαπραγματεύσεις?
    -Είναι τυχαίο ότι η ομάδα αυτή που προσπαθεί -ανεπιτυχώς- να αλώσει την ΟΝΝΕΔ τα τελευταία 10 χρόνια, στις εκλογές για Πρόεδρο ΝΔ έσπασε (Σαμαρά οι Παπαμιμίκος-Πάνου, Ντόρα ο Κατσαφάδος)ακριβώς στο ίδιο χρονικό σημείο και τώρα είναι ξανά μαζί???
    -Είναι δείγμα πολιτικής σοβαρότητας το γεγονός ότι εδώ και δύο μήνες διατυμπανίζουν σε όλη την Ελλάδα ότι ελέγχουν άνθρωπο πολύ κοντά στον Πρόεδρο με τον οποίον τους συνδέουν συμφέροντα και φέρεται να είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία???
    Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αναφερθούμε σε όλα τα υπόλοιπα (εταιρίες, νυχτερινά μαγαζιά κλπ) αφού είναι ευρέως γνωστά και η αναφορά σε αυτά μόνο κακό κάνει στην οργάνωση.
    Δυστυχώς αυτοί είναι τόσα χρόνια, αυτά κανουν, αυτά θα κάνουν και στη συνέχεια. Θα ρίχνουν λάσπη στα blogs, θα φουσκώνουν τη δύναμή τους με ανύπαρκτες υπογραφές, θα το παίζουν δημοκράτες και υπέρμαχοι των καθαρών διαδικασιών.
    Μήπως ξέρει κανείς τι δουλειά κάνουν, τι δουλειά έκαναν τόσα χρόνια και από που έβγαζαν λεφτά? Ας βγουν να το πουν.
    Ο Κώστας Χατζής σίγουρα δεν είναι σωτήρας και δεν κρατάει μαγικά ραβδιά, αλλά σαν προσωπικότητα και ήθος, σε σύγκριση με όλους αυτούς είναι 5 σκάλες πάνω.
    Και το κυριότερο, ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.
    Ολα τα υπολοιπα στις εκλογες.

    • kyriakos avatar
      kyriakos @ Χρήστος Δ. 02/02/2010 20:59:10

      Χρήστο Δ. μήπως σε λένε και blue?? Γιατί δεν βλέπω καμία αλλαγή σ΄αυτά που λές....
      ΄Ή μήπως είσαι και εσύ ένας άλλος απλός ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ που θέλησε να δηλώσει την προτίμηση του και την προσωπική του άποψη "αυθόρμητα" πάντα........... ;;;;;;

    • dapitisa avatar
      dapitisa @ Χρήστος Δ. 21/02/2010 03:39:53

      "ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ." αυτό είναι το υποτιθέμενο "χρίσμα"? Και τώρα-μερικές μέρες μετά το σχόλιό σου- έχετε σταματήσει να μιλάτε για τα δικά σας ανύπαρκτα χρίσματα και έχοντας τίποτε άλλο να "ανανδείξετε" γυρίσατε στην παλιά καλή και γνώριμή σας λάσπη;

  26. litsa avatar
    litsa 02/02/2010 16:54:32

    afou loipon ola auta einai gnwsta pou anaferete gt tote i neolaia stirizei papamimiko??? einai tifloi ?? i den kseroun?? i apla gnwrizoun oti o xatzis einai i sinexeia tou papanikolaou?? i onned prepei na simvadizei me tous kairous k oxi na xathei se ena paixnidi entipwsewn kai laspis gia mines oloklirous. opoios einai apodektos k opoios einai konta sti neolaia xronia as vgei na kanei ekloges twra oxi to maio mpas k prolavei na gnwrisei kanenan dapiti i onnediti parapanw girnontas stin eparxia k sta nisia san zitianaki. ton proedro tous ton kseroun idi. auta ta liga eixa na prosthesw k na koitane merikoi pws na swthoun para pws na riksoun laspi k anakriveies se anthrwpous pou oti kanoun to exoun kataferei monoi tous.

  27. Λίνα avatar
    Λίνα 02/02/2010 16:56:50

    Άρη οκ καταλάβαμε ποιον στηρίζεις και έχεις κάθε δικαίωμα, όμως καλέ μου σταμάτα να ρίχνεις λάσπη στο Χατζη. Προφανώς δεν τον ξέρεις καθόλου, γιατί αν τον γνωρίσεις και μιλήσεις μαζί του θα καταλάβεις πόσο ικανό και αξιολόγο παιδί είναι. Τι σήμαίνει οτι μαζί του είναι κάποιος που δεν ήταν σαμαρικός και τώρα είναι????Ο Χατζής είναι που διεκδικεί όχι αυτός που τον στηρίζει. και με τη λογική σου τι θες να μας πείς οτι οι 800000 που ψήφισαν για πρόεδρο της ΝΔ ήταν όλοι σαμαρικοί εξ αρχής??? Στήριξαν το Σαμαρά και πίστεψαν- πιστεύουν σε αυτόν. Έλεος πια...

    • kyriakos avatar
      kyriakos @ Λίνα 02/02/2010 21:05:20

      Τελικά κρίμα που δεν έχουμε όλοι την τύχη να γνωρίσουμε από κοντά και να μιλήσουμε με αυτόν τον υπέροχο άνθρωπο που λέγεται Κώστας Χατζής.. Να καταλάβουμε κ εμείς όπως όλοι σας από ότι βλέπω πόσο ικανό και αξιόλογο παιδί είναι..
      Πραγματικά κρίμα..
      Όλοι όσοι συμμετέχετε σε αυτή την διαδικτυακή συζήτηση είχατε από ότι φαίνετε την τύχη..
      Ρε παιδιά αφού βλέπω ότι είστε τόσο φίλοι κανονίστε σε κάποια περιοδεία του να τον γνωρίσουμε κ εμείς.
      Κρίμα είναι...

  28. olympia avatar
    olympia 02/02/2010 17:55:44

    Διάψευση για την ΔΑΠ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ
    Με μεγάλη έκπληξη διαβάσαμε στο fimotro.blogspot.com ένα δημοσίευμα που αφορούσε τη ΔΑΠ-Οικονομικού και τη στάση που αυτή ακολουθεί στο θέμα των επικείμενων διαδικασιών για την εκλογή Προέδρου της ΟΝΝΕΔ και όχι μόνο. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα (χωρίς καμία ευθύνη του εν λόγω blog) το χαρακτηρίζουμε τουλάχιστον ως εμετικό και ντροπιαστικό για αυτόν που το συνέταξε, καθώς θίγει πρόσωπα και υπολήψεις με χυδαίο τρόπο.
    Επιτρέψτε μας λοιπόν να αποκαταστήσουμε την αλήθεια… Καταρχάς, οι συντάκτες αυτού του κειμένου αναφέρονται στη ΔΑΠ-Οικονομικού αλλά αγνοούν ποια πραγματικά είναι αυτή! Αναφέρονται σε ονόματα παιδιών που ανήκουν στο ένδοξο μεν, αλλά παρελθόν της ΔΑΠ-Οικονομικού και τα οποία χαίρουν της εκτίμησής μας. Ουδείς αναφέρεται στους απλούς, ενεργούς Δαπίτες που «τραβάνε» τόσα χρόνια όλο το κουπί των επιτυχιών και των αυτοδυναμιών. Φαίνεται ότι όσοι προσπαθούν να «ανακαλύψουν» πρόβλημα στη ΔΑΠ-Οικονομικού με τέτοια δημοσιεύματα, πέραν του ότι αγνοούν την αλήθεια, ενεργούν και υπό άλλες λογικές, ξένες προς εμάς. Μάθετε λοιπόν κύριοι ότι στο Οικονομικό δεν κυριάρχησαν ποτέ και ούτε πρόκειται να κυριαρχήσουν πρακτικές που εκφράζονται από όσους έχουν οδηγήσει την οργάνωση σε παρακμή, από επαγγελματίες ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ και από εκφραστές μιας εποχής διχασμού. Μάλλον οι ηθικοί αυτουργοί του κειμένου κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια…
    Η επίσημη θέση της ΔΑΠ-Οικονομικού, όπως αυτή εκφράζεται από τα εκατοντάδες μέλη της, το Συμβούλιο Σχολής και τους Υπευθύνους της είναι απλή. Μένοντας πιστοί στις αρχές και στις αξίες μας θέλουμε μια ΔΑΠ-ΝΔΦΚ αυτόνομη, ανεξάρτητη, μακριά από διαχωρισμούς του παρελθόντος που ωφελούν τους λίγους αλλά βλάπτουν τους πολλούς. Θέλουμε μια ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ενωμένη, χωρίς «ινστρούκτορες» της ΟΝΝΕΔ, χωρίς καθοδηγητές και πουλέν , και όχι μια ΔΑΠ «ΑΕ» με μοναδικό στόχο να βολεύονται και να πλουτίζουν ορισμένοι στις πλάτες των απλών Δαπιτών που μάχονται καθημερινά στα αμφιθέατρα. Οι ίδιες αρχές πρέπει να διέπουν και την ΟΝΝΕΔ. Για τους λόγους αυτούς στηρίζουμε με θέρμη την υποψηφιότητα του Κώστα Χατζή.
    Όποιος δεν συντάσσεται με αυτές τις αρχές, είτε είναι φοιτητής του Οικονομικού είτε όχι, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που πρεσβεύει η ΔΑΠ-Οικονομικού. Καλούμε όσους έχουν τις ίδιες θέσεις, αρχές και αξίες με εμάς, ανεξάρτητα σε ποια οργάνωση της ΔΑΠ ανήκουν, να γυρίσουν την πλάτη σε αποτυχημένες λογικές και στους βαρόνους που τις εκφράζουν. Η τύχη των οργανώσεών μας βρίσκεται στα χέρια των παιδιών, και μόνο αυτών, που αγωνίζονται από το πρωί ως το βράδυ για το καλό της παράταξης που αγαπάμε και του Ελληνικού Πανεπιστημίου.
    Υ.Γ. Είμαστε υπερήφανοι που ανήκουμε στη ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Οικονομικού. Εκφράζουμε και θα εκφράζουμε τις θέσεις μας όταν εμείς το κρίνουμε σκόπιμο δημόσια, ανοιχτά κι επώνυμα.
    Εκ μέρους της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Οικονομικού
    Οι Υπεύθυνοι
    Κουναδέας Θοδωρής
    Κορνιωτάκης Αλέξανδρος

  29. Deep blue avatar
    Deep blue 02/02/2010 21:21:23

    Σημασία έχουν οι ιδέες, οι θέσεις και οι πολιτικές του κάθε υποψηφίου για την ανασυγκρότηση της ΟΝΝΕΔ. Κακά τα ψέματα δεν με ενδιαφέρει ποιος είναι πιο καλό παιδί από τον άλλο.. Οι κακοί είναι στη φυλακή..
    Ας ξεφύγουμε επιτέλους από την κατάντια των συστημάτων, των κλειστών παρεών και τη λογική των πολιτικών μπαμπάδων..
    Ας μιλήσουμε ανοιχτά, καθαρά και κυρίως πολιτικά. Τα προσωπικά παιχνίδια εκτόξευσης λάσπης τα ξέρουμε και τα έχουμε ζήσει όλοι μας με τα παιδιά του Παπανικολάου τόσα χρόνια. Μεγαλώσαμε.. Ήρθε η ώρα να αποδείξουμε στην κοινωνία ότι δεν είμαστε μια νεολαία που πλάθει και δημιουργεί τα νέα της λαμόγια... Τους παράγοντες του μέλλοντος. Σε ποιους αρέσει όλο αυτό ;;
    Ήρθε η ώρα για ριζικές αλλαγές σημασίας.. Για να μη ντρεπόμαστε αύριο που είμαστε ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ..
    Άς δώσουμε το βήμα κάθε υποψήφιος να μας παρουσιάσει το δικό του όραμα για την νέα ΟΝΝΕΔ. Για μια καινούργια ΟΝΝΕΔ, βασισμένη σε ιδέες και όχι σε κενές εντυπώσεις...
    Σημασία έχει αν γνωρίζουμε καλύτερα τον Χατζή ή τον Παπαμιμίκο; Ή ποιον στηρίζει ο Σαμαράς ;; Φυσικά και όχι...
    Σημασία έχει ποιος μπορεί να πάει αυτή τη νεολαία μπροστά επιτέλους.

  30. tasos avatar
    tasos 03/02/2010 00:55:04

    Ρε παιδιά μη μας τρελαίνετε κιόλας… Ο Χατζής όπως είναι γνωστό στη Χαλκίδα, εκδρομές με σχολεία και με φοιτητές έκανε.. (Καταλαβαίνετε πολύ καλά τα παραλειπόμενα..)
    Ήταν διευθυντής στην ΟΝΝΕΔ και τα σπασε με τον Παπανικολάου την περίοδο της ανακαίνισης των γραφείων. (Τυχαίο ;;)
    Ο Βασίλης Κουρής , γιός του Νομάρχη (τζάκι) και ο Άγγελος Παπανικολάου, υπεύθυνος του 15% ΔΑΠ Ιατρικής, το ξέρατε ότι ταξιδεύουν στην Ελλάδα με τα χρήματα του ελληνικού λαού και της ΟΝΝΕΔ;;; Ότι μένουν σε ακριβά ξενοδοχεία και τάζουν θέσεις σε όλους ;;;
    Ποιος σας έχει δώσει τέτοιο δικαίωμα;;;
    Για αυτό σταματήστε την κοροϊδία.
    Ήσασταν το σύστημα που κατέστρεψε την ΟΝΝΕΔ.
    Θέλετε να συνεχίσετε να είστε και για αυτό και τρέμετε τις ανοιχτές διαδικασίες.
    Καλές είναι οι δουλειές που κάνετε και με τα μπουζούκια και με τις εκδρομές στη Μύκονο…

  31. tasos avatar
    tasos 03/02/2010 12:19:04

    Αυτά τα παιχνιδάκια με τη Ντόρα και ποιός έχει το χρίσμα του Σαμαρά ή όχι αφήστε τα ρε παιδιά..
    Και επιτέλους φέρτε αυτόν το κόσμο που θέλει να ψηφίσει τόσο μαζικά τον Κώστα Χατζή να τον εκλέξει....Να το δούμε κ εμείς... Ο άνθρωπος που μέχρι τώρα φοβόταν τις ανοιχτές διαδικασίες εκλογής τι μπορεί να μας πει;; Ότι δεν στηρίζεται σε συστήματα ή ότι είναι αυτοδημιούργητος;;
    Τι περιμένετε για να κάνετε τις εκλογές;; Να γυρίσετε όλη την Ελλάδα, να τάξετε τα πάντα για να σας βγουν τα κουκιά που δεν έχετε τώρα;;; Ή να συνεχίσετε ένα πόλεμο λάσπης και παραπληροφόρησης;;
    Μήπως να πάμε για εκλογές τον Δεκαπενταύγουστο;; Σας βολεύει παιδιά;; προλαβαίνετε να στήσετε τα παιχνιδάκια σας ;;
    Ο κόσμος δεν είναι χαζός.. Τα ίδια είχε ζήσει και με τον Παπανικολάου, το φιλαράκι σας..
    Ξυπνήστε...

  32. Λίνα avatar
    Λίνα 03/02/2010 12:37:52

    Βρε συ Τάσο, κατ αρχήν δε μπορείς να λές οτι είμαστε μέρος του συστήματος. Προσωπικά είμαι σε Περιφερειακή πόλη και γνωρίζω και τους δυο υποψηφίους (μέχρι στιγμής) αρκετά καλά....Οκ καταλάβαμε οτι στηρίζεις τον Αντρέα δικαίωμά σου, αλλά πάψε να ρίχνεις λάσπη στον άλλο υποψήφιο το Χατζή. Δεν εξυπηρετεί σε κάτι αυτό ή εξυπηρετεί και δεν το ξέρουμε?????Ποιός είναι μέρος του συστήματος και ποιος όχι θα το κρίνει ο κόσμος. Ποιός θα έχει τα κουκιά και ποιος όχι εμένα προσωπικά δεν με απασχολεί, με ενδιαφέρει να βγει ένα σοβαρό άτομο, ικανό με αρχές και ιδέες και στηρίζω Χατζή επειδή ξέρω οτι έχει ολο αυτό το πακέτο. Τωρα εσυ αν νομίζεις οτι το έχει ο Αντρέας, οκ αλλά άσε τις ιστοριές για λάσπη και παραπληροφόρηση, εσυ την κάνεις όχι εμείς...
    Θα μπορούσα και εγω να αρχίσω να λασπολογώ και να λέω διάφορα για τον άλλο υποψήφιο,ακριβώς όπως κάνεις εσυ με αυτά που γράφεις, αλλά ρίχνεις τελείως το επίπεδο άσε που στρέφεσαι κατά οποιουδήποτε γράψει οτι στηρίζει το Χατζή!!!!!!!Έλεος άσε τους δυο υποψηφίους να κάνουν τις περιοδίες τους, να τους γνωρίσουν οσοι νεολαίοι μας δεν είχαν την ευκαιρία και μετά να κρίνουν και να ψηφίσουν αυτόν που θεωρούν ικανό!!!!Αυτή είναι και η λογική της περιοδίας και όχι οι κακοήθειες που μας γράφεις!!!!

  33. tasos avatar
    tasos 03/02/2010 13:15:02

    Φίλη Λίνα, και εμείς καταλάβαμε ότι στηρίζεις τον Χατζή (όπως και οι περισσότεροι που γράφουν και χυδαιολογούν σ αυτή την ανάρτηση). Άρα το ποιός θέλει να παραπληροφορήσει και να ρίξει λάσπη φαίνεται.. (το αρχικό άρθρο αυτής της συζήτησης είναι αρκετό).. Προσπαθείτε διαρκώς να βρείτε και κάτι καινούργιο για να το συνδέσετε με το όνομα του Παπαμιμίκου... Μέχρι και την Ντόρα σκεφτήκατε.. (Τι άλλο θα ακούσουμε;;) Τον ποιόν βοηθάει αυτός ο πόλεμος λάσπης το ξέρουμε... Ποιός έχει τα μέσα και μπορεί να τα προβάλλει όπως θέλει και όταν θέλει...
    Οι κακοήθειες είναι δημιουργήματα της ομάδας του ΗΘΙΚΟΥ ΧΑΤΖΗ... Οπότε μη μου το παίζετε και υπεράνω τώρα που βρεθήκατε σε δύσκολη θέση.. Τώρα που επιτέλους βρέθηκε κάποιος να μιλήσει για τον ΑΦΘΑΡΤΟ κατά τα άλλα Χατζή.. Ή μήπως κάποιοι ζορίστηκαν και είπαν να χαλαρώσουν το παιχνίδι ;;;
    Απλά αναρωτιέμαι..

  34. Λίνα avatar
    Λίνα 03/02/2010 15:31:43

    Τάσο,
    Ο Χατζής είναι ηθικός και σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό που εσυ προσπαθείς να παρουσιάσεις, οπότε άστο. Θα είναι κρίμα να ανοίξουμε θέμα περί ηθικής....και ξέρεις πολύ καλά σε τι αναφέρομαι. Δε χρειάζεται να γράφονται τέτοια στην παρούσα φάση....Ας γυρίσουν την Ελλάδα και οι δυο υποψήφιοι να τους γνωρίσει ο κόσμος και να επιλέξει!!!Και όπως λές προσπαθείς να μιλήσεις για ένα Χατζή αλλά γράφεις ασυναρτησίες και ρίχνεις λάσπη χωρίς να έχει βάση! κρίμα!!!!

  35. tasos avatar
    tasos 03/02/2010 15:55:27

    Δυστυχώς δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι... Το ότι δεν χρειάζεται να γράφονται τέτοια στην παρούσα φάση πες το πρώτα στο επιτελείο σας...
    Εκτός κ αν αλλάξατε την τακτική σας εκεί πέρα..
    Είδατε ότι δεν σας βγήκε ρε παιδιά αυτό που ξεκινήσατε με τόσο ζήλο και είπαμε να το αλλάξουμε;;
    Αποφασίστε τι θέλετε εκεί πέρα επιτέλους... Ανοιχτές ή κλειστές εκλογές, λάσπη ή πολιτικές ιδέες ...;;;;

  36. mpakos avatar
    mpakos 03/02/2010 16:28:24

    ola ta lamogia me th nuxta me tis kafeteries apenanti apo tis sxoles einai me to tokakh to papamimiko kai olo ekeino to brwmiko susthmapou ploutise apo ta pnepisthmia, pou esthne mpouzoukia kai etaireies se sxoles kai upourgeia.samara mazepse ta palikaria sou kai tous sunergates sou pou exeis dipla sou giati tha xaseis kai su thnaksiopoistia sou mazi me ta lamogia pou ektrefeis.....

    • emerald avatar
      emerald @ mpakos 03/02/2010 17:42:14

      einai geloio plon na vgainei o kathenas k analoga me ta sumferonta tou na petaei kathe kotsana pou tou erxetai ston egkefalo.to ti exei kanei o kathenas k to ti kanei eite to theloume eite oxi fanike k fainetai..k opws proaneferan kapoioi parapanw sto kontino parelthon mas eidame pws o laos kserei k psifizei k varethike na akouei laspologies k dithen anthrwpakia na spilwnoun ton kathena. oloi mas kseroume ti prepei na kanoume k eleos mh sygrinoyme to xatzh me kanenan paidia..den einai aytos pou exei kanei apanotes lamogies ..alloi tis exoun kanei k alloi synexizoun k tis kanoun.mou vgalate twra istories me mprelok ti allo tha akousw; se ligo tha vgaloume k ti vraki foragane kapote k an eixe th ntora h to samara..eleos!k na isxian kiolas ayta na pw ok , alla edw milame oti eglimateite!eleosss!tha vgei o xatzis stante k ante na doume k mia swsth mera!

  37. emerald avatar
    emerald 03/02/2010 17:47:42

    eleos pia eleos!tha vgei paidia o xatzis k vgalte na mas diksete k ti vraki forouse to 2004 stous olimpiakous agwnes an eixe ntora epanw h samara ..an einai dynaton pia!eseis thelete na thn katastrofh ths onned..den varethikate me ta lamogia;;

  38. Τιμωρος avatar
    Τιμωρος 03/02/2010 19:46:12

    Θαυμάζω όλους τους υποστηρικτές της βδελυρης καθεστωτικης ομάδας Παπανικολαου - Χατ που με τόση μανία επιχειρηματολογουν υπέρ του εκλεκτού τους. Σαν οννεδιτης ελω να θέσω μερικά απλά καθημερινά ερωτήματα.
    1) υπήρξε ποτέ δαπιτης ο Κωστας Χατζης; Που ασχολήθηκε και με ποιον τροπο; Χρόνια στα γραφεία της Οννεδ και στη Λυκουργου τώρα αλλά και στη Νικηταρα νωρίτερα ουδέποτε τον είδα συμμέτοχο στις κοινές δράσεις της οργάνωσης!
    2) αληθεύει ότι στο Μιθε που ήταν φοιτητής (για κάποιους άλλους βέβαια υπήρξε φοιτητής του Πολυτεχνειου) δεν ψήφισε ποτέ σε φοιτητικές εκλογές;
    3) γιατί η ΟΝΝΕΔ Ευβοιας απολάμβανε προνόμια που καμία άλλη οργάνωση της Περιφέρειας ή και του Λεκανοπεδιου δεν είχε; Όπως πχ λ.χ. Πληρωμή του μηνιιου μισθώματος των γραφείων της από το ταμείο της ΟΝΝΕΔ; Έχει κάποια σχέση αυτό με την μετέπειτα τοποθέτηση του Κωστα Χατζη στη θέση του αν. Δ/ντη Οικονομικων της Οργανωσης υπό τον Ταμεια Νικο Ζωγανα;
    4) γιατί μόνο ο Κωστας Χατζης είχε το προνόμιο να έχει λύσει το πρόβλημα της οικονομικής επιβίωσης της Οργανωσης του την στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι συμπληρώνουν από την τσέπη τους για να κρατήσουν τα γραφεία των οργανώσεων τους;
    5) από ποτέ όλοι οι αναφερόμενοι στο γκεμπελικο κείμενο που δημοσιεύεται στο εγκριτο αυτό site έγιναν Ντορικοι; Γιατί γνώριζα ότι αυτοί είχαν κάνει τα περσσοτερα «πεσιματα» σε σχολές και οργανώσεις που ελεγχονταν από την Ντορα, βλέπε Παντειο, Οννεδ Νεας Σμυρνης, ΤΕΙ και αλλά.
    Τέλος, θλίβομαι για ένα και μόνο λόγο. Συμφωνώ στη λογική ανταλλαγής πολιτικών επιχειρημάτων μεσα από όλα τα μέσα του Διαδικτύου όμως όταν η αλήθεια παραποιειται και κάποιοι σφουγγοκωλαριοι προσπαθούν να μας παραπλανησουν με ψευδή και κατασκευασμένα στοιχεία καταληγω στο εξής συμπέρασμα. Φαίνεται ότι υπάρχουν πολλά καλά κρυμμένα μυστικά στην ΟΝΝΕΔ από την διοίκηση Παπανικολαου που αν αποκαλυφθούν πολλοί θα χάσουν τον ύπνο τους και μπροστά σε αυτή την εφιαλτική για κάποιους κατάσταση επιλέγουν να πορευτούν με όπλο τους την συκοφάντηση και το διχασμό. Το μόνο που έχω να πω είναι ένα. Ντροπή στους εμπνευστες αυτής της Πολιτικης.

  39. panos avatar
    panos 04/02/2010 10:21:28

    Καλημέρα σε όλους τους φίλους.
    Προσπάθησα να διαβάσω όλα τα μηνύματα που έχετε αναρτήσει. Και τους δυο υποψηφίους που αναφέρετε τους γνωρίζω μιας και εγω ανήκω χρόνια στην ΟΝΝΕΔ και πιο παλιά στη ΔΑΠ. Όχι κάτι το φοβερό να έχω αξιώματα και τέτοια, αλλά ως απλό μέλος που έτρεξα και κατέθεσα προσωπικό χρόνο στη μεγαλύτερη πολιτική νεολαία της χώρας.
    Διαβάζοντας όλα αυτά θεωρώ ότι έχετε μπεί σε ένα τριπάκι που λασπολογείτε και χυδαιολογείτε για τους υποψηφίους προέδρους και είναι άσχημο.
    Προσωπικά και δεν με πείθει κανένας σας αλλά είναι προσωπική άποψη και επιλογή, θα ψηφίσω και θα στηρίξω το Χατζή. Τον θεωρώ αξιόλογο παιδί και ικανότατο νέο. Είναι απο αυτούς που έβλεπα να τρέχουν τόσα χρόνια μέσα στην ΟΝΝΕΔ και το εκτιμώ και σέβομαι. Όλα τα άλλα που γράφετε εγω τα ακούω βερεσε.
    Σας χαιρετώ όλους.

  40. nikolas avatar
    nikolas 04/02/2010 23:47:38

    kalispera paidia. diavasa me perissia prosilwsi ta osa oloi sas grafete k stirizete me pathos. eimai gennimenos to 1983 k exw perasei apo ti dap-ndfk k apo tin onned opws oloi sas. oi entipwseis mou apo ti dap einai oi kaliteres k nomizw oti den exei idrithei kalitero sxoleio apo auti.gia tin onned makari na mporousa na pw to idio.
    i alitheia einai oti den gnwrizw proswpika kanenan apo tous 2 ipopsifious distixws, alla exw akousei polla k gia tous 2. k kala k asxima opws exw akousei k exete akousei k eseis gia olous tous antrwpous girw sas. kapoia einai alitheia k kapoia kakoithies. i tapeini mou apopsi loipon, einai oti me autes tis proseggiseis analwneste oloi sas.
    theloume oloi o neos proedros mas na einai ikanos, dinamikos, me nees idees-kainotomes ,me anthrwpous me oreksi k mialo dipla tou, na ekfrazetai mesa apo to proswpo tou i pleiopsifia tis neolaias mas. den theloume enan proedro pou tha mas kratisei pisw apo tis ekselikseis, pisw apo tis kleistes portes, pisw apo ton eauto tou k to pareaki tou. theloume enan proedro diaforetiko. diaforetiko apo autous pou eixame mexri twra. ma pragmatika den varethikate tin katantia tis neolaias mas toso kairo?? de thelw na riksw laspi se kanenan gt to thewrw anandro k anaksioprepes. kserete oloi sas k enas enas proswpika oso k an thelete na kerdisete ton paixnidi twn entipwsewn ti paizotan olo auton ton kairo sta ipsila klimakia tis onned k de tha eimai egw autos pou tha katonomasw. kathiste loipon k skefteitai an thelete na sinexistei auti i katastasi k na diaiwnistei.
    Onnedites san k emena me orama kai elpides gia tin onned tha stiriksoun enan anthrwpo pou pisteuoun k tous dinei to vima na exoun logo k idees gia ti sinexeia tis neolaias autis. tha riskaroun an thelete na ekleksoun proedro apo ligo pio voreia. apo ekei pou arxizei i niki. apo ekei pou oloi oi megaloi igetes empneontai. tha stiriksoun papamimiko. giati ton proedro tous ton theloun alliws.

  41. chrisss avatar
    chrisss 19/02/2010 15:41:48

    Νομίζω πως οι περισσότεροι από εδώ είναι εκτός πραγματικότητας..η υποψηφιότητα Χατζή έχει καεί καιρό..ο Παπαμιμίκος είναι το μεγάλο φαβορί και ο Αξιώτης το μεγάλο outsider που ανεβαίνει όμως συνέχεια..τυχαίνει να γνωρίζω τον Βασίλη Αξιώτη από κοντά και μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως τους αγώνες που έχει δώσει ο Βασίλης στο Πολυτεχνείο κρατώντας μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ 1η και καλύτερη,μέσα σε ένα ιδιαίτερα αρνητικό περιβάλλον για την παραταξή ο Αξιώτης κατάφερε να κάνει την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ίσως την πιο καλή και οργανωμένη παράταξη στην Ελλάδα και προκαλώ όποιον θέλει και ξέρει να το αμφισβητίσει..
    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΟΝΝΕΔ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΝΕΟΙ..ΣΤΗΡΙΖΩ ΒΑΣΙΛΗ ΑΞΙΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ,ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΑΠΙΤΩΝ ,ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ..
    ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ..

    • niaou avatar
      niaou @ chrisss 16/03/2010 04:03:07

      o axiwtis EXASE ti sxoli otan vgike upefthunos, mi psevdesai

  42. Ανώνυμος69 avatar
    Ανώνυμος69 23/02/2010 23:40:13

    Διάβασα όλα τα σχόλια του άρθρου και πραγματικά λυπάμαι που είμαι μέλος της ΟΝΝΕΔ, Έλληνας, και Δεξιός.

    Κατ'αρχήν επειδή δεν μου έρχεται κανένα δημιουργικό κουτσομπολιό στην φαντασία μου για τον Χατζή και τον Παπαμιμίκο καλό θα είναι να αναφέρω πως δεν γνωρίζω ως μέλος της ΟΝΝΕΔ κανέναν από αυτά τα δυο στελέχη. Ίσως τους έχω δει αλλά γενικά το σκέφτομαι πολύ εάν πάω να ψηφίσω..

    Άποψή μου είναι πως με όλη αυτήν την συμπεριφορά ντροπιάζουμε όχι μόνο την ΝΔ αλλά και την δεξιά ή τουλάχιστον την κεντροδεξιά. Μπαίνει ο ένας που έχει μια μίσθαρνη θεσούλα σε μια τοπική που στηρίζει Παπαμιμίκο και λέει ότι ο Χατζής κυκλοφορούσε με το μπρελόκ του Μητσοτάκη (!), μπαίνει ο άλλος με μια αντίστοιχη θέση που στηρίζει Χατζή και λέει ότι ο Ππαπαμιμίκος είναι νονός της νύχτας.. και μετά μιλάμε για πολιτική ; Από που και ως που;

    Ποια πολιτική να κάνει κανείς με τέτοια επιχειρήματα και τέτοια στελέχη (μιλώ για τους σχολιαστές); Μετά απορεί κανείς γιατί το να είσαι δεξιός θεωρείται εκκεντρικό και το να είσαι αριστερός προοδευτικό. Γιατί απλούστατα όλα αυτά που λέτε δεν είναι τίποτα άλλο παρά διαλεκτικός (μέσω της κακώς εννούμενης επικοινωνίας) υλισμός (γιατί δεν πάτε και λίγο παραπέρα από το συμφέρον σας, δεν βγαίνετε και καθόλου εκτός παρέας, έξω από το "μαντρί" που λέγαν και οι ακραίοι..).

    Η ουσία είναι μια και είναι η εξής γιατί το παιχνίδι είναι πολιτικό, όχι playstation: Ο Σαμαράς έπαιξε σωστά το χαρτί της βάσης το οποίο έτρεμε η Ντόρα* και κέρδισε την ιεραρχία όταν το σύνολο της οργάνωσης ήταν με την Ντόρα. Η Ντόρα πρέπει να συμμορφωθεί όπως και δήποτε. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί δεν δείχνει θέληση!

    Ο Παπανικολάου ήταν ναι μεν του παλαιού συστήματος αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μια "αλλαγή" προς Ντόρα μεριά στην νεολαία είναι υπέρ του θετικού. Αφήστε λοιπόν αυτού του είδους τα επιχειρήματα στην άκρη. Τον Παπανικολάου ο Καραμανλής τον έστειλε στην Ευρώπη Σε όλες τις μάχες πάντοτε υπήρχαν φαύλοι σε όλες τις πλευρές.

    Το θέμα λοιπόν δεν είναι τι στηρίζουν οι υποψήφιοι αλλά τι στηρίζει η Ντόρα. Κατανοώ ότι τώρα φαίνομαι απροκάλυπτα προκλητικός , ειδικώς για όλους τους απολιτίκ συνΟΝΝΕΔίτες αλλά η Ντόρα στηρίζει Παπαμιμίκο.

    Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει πως όχι μόνο δεν κάθεται ήσυχη αλλά ήδη αυτήν την στιγμή που μιλάμε οι μηχανισμοί της έχουν αρχίσει να κινητοποιούν κόσμο υπέρ του Θεσσαλονικού.

    Από εκεί και πέρα πιστεύω δεν υπάρχουν πολλοί δυσεπίλυτοι γρίφοι για τον καθένα, εάν θέλει να επιμορφωθεί. Το τι σημαίνει πχ ανοιχτή ή κλειστή διαδικασία που στην προκειμένη περίπτωση μπορεί να αποδειχθεί αντίστροφη κατάσταση από ότι συνέβαινε στις προεδρικές, το καταλαβαίνουμε..

    Αυτή η κατάσταση με θλίβει. Όχι για κάτι άλλο αλλά για το γεγονός ότι η βάση , γέροντες, μεσήλικες, ακόμα και νέοι που είχαν δεξιά-εθνικά ιδεώδη τάχθηκαν μαζικά υπέρ μιας δεξιάς αλλαγής, παρά το γεγονός ότι τα μικροστελέχη οδηγήθηκαν με το τουφέκι από τα μεγαλοστελέχη στις κάλπες για να ψηφίσουν Ντόρα, και καταντήσαμε να έχουμε τρομακτική διαφορά βάσης-οργάνωσης σε ντροπιαστικό επίπεδο. Και εμείς φοβόμαστε έστω και να το αναφέρουμε στην Ντόρα. Είμαστε άξιοι αυτής της δεξιάς βάσης;

    Εύχομαι να ξανααποτύχουν οι μηχανισμοί και ειλικρινά δεν γνωρίζω εάν αυτό το πράγμα που λέει στο 7:43 το εννοεί αλλά δεν θα μπορούσε να το θέσει πιο σωστά !!! Ας βγει ένας της Ντόρας (όχι επαγγελόμενος ηθικός ή φοιτητής) και ας διαψεύσει το οτιδήποτε
    http://www.youtube.com/watch?v=8Ak4_wL2aII

    • Αγγελική avatar
      Αγγελική @ Ανώνυμος69 15/04/2010 00:04:17

      Δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ μαζί σου φίλε Ανώνυμε69!!

  43. ΓΟΝΟΣ avatar
    ΓΟΝΟΣ 24/02/2010 12:10:43

    Εγώ θλίβομαι και μόνο στο γεγονός ότι μπορεί να μπαίνει το δίλημμα Παπαμιμίκος-Χατζής.Ερωτώ:
    1.Είναι λάσπη ότι ο Παπαμιμίκος είχε ιδρύσει ΜΚΟ με την ονομασία ΟΝΝΕΔ Α.Ε.?
    2.Είναι λάσπη ότι έχει πρωτόδικη καταδικαστική απόφαση εις βάρος του για την συμμετοχή του στην ΕΥΑΘ?
    Δεν θα επεκταθώ στα υπόλοιπα που ακούγονται,γιατί δεν μπορώ να τα τεκμηριώσω.
    Όσον αφορά τον Βασίλη Αξιώτη,είναι κρίμα το παιδί αυτό που έχει πράγματι δώσει αγώνες για την ΔΑΠ-ΝΔΦΚ,να γίνετε αχυράνθρωπος των Βολουδάκη και Κασελάκη που δεν μπόρεσαν να προωθήσουν την δική τους υποψηφιότητα.

  44. DHMHTRHS avatar
    DHMHTRHS 18/04/2010 23:41:24

    είμαι 50 ετών έχω 3 παιδιά ηλικίας από 15 ετών 'εως και 28 το μεγαλύτερο.
    έχω διατελέση για πάνω απο 20 έτη σε τοπική οργάνωση της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    σε διάφορα αξιώματα.οι μάχες έρχονται και παρέρχονται το μόνο που μένη είναι η πικρία και η αγανάκτηση για το σύστημα της παράταξης μας.Ακόμα και εμείς είμαστε εναντίον των ανθρώπων που έχουν την εξουσία (αυταρχισμό)στο κόμμα μας. Έτσι έγινε και στις σημερίνες εκλογές της ΟΝΝΕΔ.

    • DHMHTRHS avatar
      DHMHTRHS @ DHMHTRHS 18/04/2010 23:44:54

      ΜΕ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Ο ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΛΛΟΙ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.