#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/07/2013 13:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ διόριζαν ... αριστερούς στην ΕΡΤ και το δημόσιο



 «Φίλες και φίλοι, στην ΕΡΤ διέπραξαν σφάλματα όλοι όσοι κυβέρνησαν μέχρι τώρα. Και επωφελήθηκαν ιδιαίτερα όλοι όσοι δεν κυβέρνησαν. Ασφαλώς και το ΠΑΣΟΚ διόριζε. Και η Νέα Δημοκρατία διόριζε. Αλλά –γιατί μου αρέσει να τα λέω όλα «ξώπορτα»- και οι δύο διόριζαν κυρίως ανθρώπους της Αριστεράς

Αυτή η αποστροφή στην ομιλία του Πρωθυπουργού κατά το συνέδριο της ΝΔ περικλείει μέσα της μια μεγάλη αλήθεια. Και είναι κρίμα που δεν αξιοποιήθηκε επικοινωνιακά, αφού τα ΜΜΕ προτίμησαν να στρέψουν την προσοχή τους στις δηλώσεις Βορίδη και άλλα ...παραλειπόμενα και όχι στα μεγάλα θέματα που τέθηκαν στο συνέδριο.

Η πείρα – και οι συνδικαλιστικές εκλογές επίσης – δείχνουν πως αυτό δεν ισχύει μονάχα για την ΕΡΤ και – πράγμα παράδοξο – δεν είναι ένα φαινόμενο που γεννιέται μετά την άνοδο στην εξουσία του ΠΑΣΟΚ το 1981.

Ολόκληρη την δεκαετία του ’70, αλλά πάντως μετά την μεταπολίτευση, διορίζονταν στο δημόσιο αβέρτα αριστεροί από δεξιές κυβερνήσεις. Το ίδιο συνέβαινε σε μεγαλύτερο βαθμό στην τότε ραδιοφωνία – τηλεόραση. Η οδυρόμενη και κλαίουσα αριστερά που δήθεν ήταν απομονωμένη στην γωνία και δυναστευόμενη από τα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων της απάνθρωπης και σκληρής δεξιάς την δεκαετία του ’70, είναι άλλος ένας αστικός (αριστερός τούτη την φορά) μύθος της πρόσφατης πολιτικής μας ιστορίας. Ακόμη και παλαιότερα, κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ήταν ο κανόνας στις αστικές τουλάχιστον περιοχές, αφού αν διαβάσει κανείς ιστορίες, βιογραφίες και «αγιογραφίες» των στελεχών της «παράνομης» και κυνηγημένης αριστεράς, θα διαπιστώσει με έκπληξη πως οι περισσότεροι των κορυφαίων είτε ήταν αστοί είτε μάλλον εύποροι επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες, πράγμα εύλογο, παντού στον κόσμο έτσι ήταν τα πράγματα, ενώ η μεγάλη πλειοψηφία των μεσαίων και μικρών στελεχών ήταν υπάλληλοι του δημοσίου (δάσκαλοι, καθηγητές, καθηγητές πανεπιστημίου, ηθοποιοί των εθνικών θεάτρων, υπάλληλοι βιβλιοθηκών, οργανισμών, υπουργείων, του ραδιοφώνου, κλπ)!

Αν ασχοληθεί κανείς λιγάκι, θα διαπιστώσει με έκπληξη πως η ελληνική κυνηγημένη και «παράνομη» αριστερά, έχει τον μεγαλύτερο μέσο όρο κατά κεφαλήν μεταπτυχιακών και διδακτορικών, συνήθως στο εξωτερικό, σε ακριβές και «κουλτουριάρικες» περιοχές του Παρισιού, του Λονδίνου, του Βερολίνου ή της Ρώμης, ακριβώς τα χρόνια (μεταπολεμική εποχή, χούντα) που υποτίθεται πως βρισκόταν εξορισμένη, καθημαγμένη, φυλακισμένη, ταλαίπωρη και υποφέρουσα τα μύρια όσα.

Ομοίως, τα στοιχεία λένε πως αμέσως μετά την άνοδο στην εξουσία του ΠΑΣΟΚ, που δήθεν ήρθε για να βγάλει από την αφάνεια και το σκοτάδι την μισή ελληνική κοινωνία που καταπιέζονταν από μια σκληρή, απάνθρωπη και συστηματικά αμείλικτη δεξιά, τα ποσοστά δεξιών υπαλλήλων στον δημόσιο τομέα ήταν ήδη πολύ χαμηλότερα από αυτά των αριστερών. Κι αυτό το 1981 – 1982, προτού εισέλθουν οι  ορδές των πρασινοφρουρών και των πάσης φύσεως «δημοκρατικών δυνάμεων» και κατακλύσουν φουσκώνοντας ασύμμετρα έναν δημόσιο τομέα, που τότε έβαζε τις βάσεις της μετεξέλιξής του σε βραχνά και βρόγχο που τελικά κατέπνιξε οικονομικά την χώρα.

Για να επανέλθουμε στην ΕΡΤ, αμέσως μετά την άνοδο του Ανδρέα στην εξουσία, ελάχιστοι ήταν οι δεξιοί που βρήκε το νέο καθεστώς στο ραδιομέγαρο. Κάποιοι που θυμούνται, διηγούνται ακόμη πως τα γραφεία αυτών των ολίγων δύστυχων υπαλλήλων και στελεχών, είχαν βρεθεί από την μια στιγμή στην άλλη στους διαδρόμους του κτιρίου και οι ίδιοι είχαν μπει στην κατάψυξη προτού ακόμη προλάβουν να αρθρώσουν την λέξη «αλλαγή». Στο ίδιο μοτίβο συνέχισαν οι προσλήψεις στην ΕΡΤ τα επόμενα χρόνια, ακόμη και αυτά που κυβερνούσε η ΝΔ! Έτσι, αισίως στις συνδικαλιστικές εκλογές της ΠΟΣΠΕΡΤ του 2012, φτάσαμε να παίρνουν οι συνδικαλιστικές παρατάξεις των «προοδευτικών δυνάμεων» το σταλινικό ποσοστό του σχεδόν 90%!

Αν κάνουμε μια προσπάθεια να αναλύσουμε γιατί άραγε να συνέβη αυτό, γιατί δηλαδή η ΝΔ να διορίζει αριστερούς στο δημόσιο και ειδικότερα στην ΕΡΤ, θα σκοντάψουμε πάνω σε όλες τις δομικές, ιδεολογικές και οργανωτικές αγκυλώσεις που διαχρονικά ταλαιπώρησαν την δεξιά στην χώρα μας και από νικητή στα πεδία των μαχών ενός καταστροφικού εμφυλίου, την μετέτρεψαν σε ηττημένο στα πεδία της ιδεολογίας, της πολιτικής και της διακυβέρνησης μιας αναπτυσσόμενης ευρωπαϊκής χώρας. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, θα πρέπει να ομολογήσουμε πως κανένα πολιτικό κόμμα έως σήμερα στην Ελλάδα, άσχετα αν κυβέρνησε ή όχι δεν υπηρέτησε την αξιοκρατία και την δικαιοσύνη στην επιλογή όλων όσων προώθησαν τόσο στο δημόσιο, όσο και σε διοικητικές θέσεις ευθύνης. Αυτό ισχύει κατά μείζονα λόγο για τα δύο (μέχρι πριν λίγο καιρό) μεγάλα κόμματα εξουσίας που κυβέρνησαν κατά την μεταπολίτευση την χώρα. Ισχύει όμως και για ελάσσονα κόμματα της αντιπολίτευσης (αριστερά ως επί το πλείστον) που όπου τους «έπαιρνε» προωθούσαν ομοίως αναξιοκρατικά τα κομματικά τους στελέχη. Χειροπιαστό παράδειγμα αποτέλεσε η ΔΗΜΑΡ κατά τον έναν μόλις χρόνο της τρικομματικής συγκυβέρνησης. Η απάντηση λοιπόν στο αρχικό ερώτημα αυτής της παραγράφου, μπορεί να είναι πολύ απλούστερη των βαθυστόχαστων αναλύσεων που εμφανίστηκαν μετά την πρωθυπουργική αναφορά στο διαδίκτυο. Ανικανότητα, τσαπατσουλιά, πολιτική αφέλεια, δομικά προβλήματα οργάνωσης (φέουδα, βαρωνίες, πριγκιπάτα) και προσωπικές στρατηγικές και ατζέντες, οδήγησαν κατά τη γνώμη μου την ΝΔ να διορίζει αναξιοκρατικά και χωρίς κανένα κανόνα δικαίου ή ηθμό ικανοτήτων, κοπάδια αριστερών στην ΕΡΤ (και αλλού) όλα τα χρόνια της Μεταπολίτευσης. Με τον ίδιο αδιαφανή και σόλοικο τρόπο διόριζε άλλωστε – όταν το κατάφερνε (!) – και τα «δικά της» παιδιά.

«Εμείς, λοιπόν, είπαμε τέρμα σε αυτά. Η δημόσια ραδιοτηλεόραση δεν ανήκει σε κανένα κόμμα, ανήκει σε όλο τον Ελληνικό λαό. Θα στελεχωθεί αξιοκρατικά». Αυτά ήταν τα λόγια του Πρωθυπουργού στην συνέχεια της ομιλίας του και νομίζω πως σε αυτά πρέπει να επικεντρώσουμε κλείνοντας αυτό το σημείωμα. Το ίδιο ισχύει φυσικά για όλο τον δημόσιο τομέα, όπου η αξιοκρατία και η επιβράβευση των ικανών και εργατικών πρέπει να πάρει την θέση της έως τώρα κομματοκρατίας, του νεποτισμού και του «μέσου». Αυτό μονάχα αν καταφέρει ο Πρωθυπουργός τόσο στην ΕΡΤ, όσο και σε ολόκληρο τον δημόσιο τομέα, η χώρα θα έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Θα περιμένουμε να δούμε, αρχής γενομένης από τις επιλογές στην νέα ΕΡΤ αλλά και από άλλες κρισιμότερες αποφάσεις για τοποθετήσεις στελεχών σε θέσεις διοικητικής ευθύνης του δημοσίου τομέα, όπως π.χ. οι θέσεις των διοικητών νοσοκομείων που οσονούπω θα ανακοινωθούν. Καιρός να περάσουμε από τα λόγια στα έργα, αφήνοντας πίσω μας την φαύλη εποχή της μεταπολίτευσης που σημάδεψε ανεξίτηλα την χώρα και ολόκληρο το πολιτικό της σύστημα.

Akenaton

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Απόλυτη ομοφωνία avatar
    Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 13:58:03

    Ας αφήσουμε την παρελθοντολογία όμως και το κυνήγι μαγισσών, όσο και αν είναι ...τρέντυ! Όλοι όσοι άσκησαν την εξουσία διόριζαν, ''τα δικά τους παιδιά'' πρωτίστως κι επειδή ....λεφτά δανεικά υπήρχαν, ενίοτε και τα παιδιά των ...άλλων. ΄Εως το 1981 κακά τα ψέματα, οι εγκατεστημένοι στον κρατικό μηχανισμό, ήταν κατά συντριπτική πλειοψηφία προερχόμενοι -φυσικά-, από τη συντηρητική παράταξη. Πόσο να την ...αλλοιώσουμε πια για προπαγανδιστικούς σκοπούς την έρμη την πραγματικότητα; :-) Το 1981, με την έλευση του Πασόκ στην εξουσία, ο επίγειος αυτός παράδεισος, ο κατασκευασμένος για ''εκλεκτούς'', άνοιξε διάπλατα τις πόρτες του σε ΟΛΟΥΣ όσους πριν ήτανε αποκλεισμένοι! Πρασινοφρουροί, κοκκινοφρουροί και γαλαζοφρουροί φυσικά (αρκεί να μην ήταν κομματικοποιημένοι, γιατί τότε δεν ήτανε οι Πασοκ-ΝΔτες τόσο ...αγαπημένοι όπως σήμερα 4-3-1), φιλοξενήθηκαν με γενναιοδωρία στον απάνεμο λιμένα της μόνιμης μισθωτής ευδαιμονίας, με αντίτιμο την ψήφο, την ανοχή, τη στήριξη του υπάρχοντος συστήματος και την πολιτική υποταγή τους, όπως πριν όπως μετά, όπως και τώρα.......
    Είναι κατά τη γνώμη μου λανθασμένη η ...''εκτίμηση'' οτι διορίζανε οι ασκούντες την εξουσία τότε, τάχα...αριστερούς :-)!! Απλά οι εκατοντάδες χιλιάδες Πασοκοψηφοφόροι που συνέβαλλαν τότε στα υψηλά εκλογικά ποσοστά του, παρελθόντος του χρόνου μετακινήθηκαν εκτός πράσινης ομπρέλας, πρόσφεραν το 6% στο Βενιζέλο και σήμερα, λογίζονται ως......αριστεροί!!! 'Οχι αγαπητοί μου. Απλά πρώην Πασόκοι είναι οι άνθρωποι, που είδαν το λύκο να έρχεται και αλλάξανε ...μαντρί. Αριστερό δεν σε κάνει το ευκαιριακό παρδαλό σημαιάκι που εναλλακτικά ανεμίζεις. Τυχοδιώκτη και ιδιοτελή παρτάκια σε κάνει. Τίποτε παραπάνω. Ας μην αναλωνόμαστε όμως να μετράμε ....κεφάλια και χάνουμε άσκοπα την ώρα μας. Άρση της μονιμότητας το συντομότερο δυνατό, να μπει ένα τέλος στον εξευτελιστικό εμπαιγμό, την ατιμωτική συνδιαλλαγή των φαύλων εξουσιαστών, αλλά και των ασυνείδητων πελατών τους.

    • GO avatar
      GO @ Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 17:22:02

      "Έως το 1981 κακά τα ψέματα, οι εγκατεστημένοι στον κρατικό μηχανισμό, ήταν κατά συντριπτική πλειοψηφία προερχόμενοι -φυσικά-, από τη συντηρητική παράταξη. Πόσο να την …αλλοιώσουμε πια για προπαγανδιστικούς σκοπούς την έρμη την πραγματικότητα;".

      Αστικός μύθος, πέρα για πέρα.
      Όταν το 1982 καθιερώθηκαν (Νόμος Κουτσόγιωργα - Γιαννόπουλου) για πρώτη φορά, τα παραταξιακά ψηφοδέλτια για τις εκλογές στους συλλόγους των Δημοσίων Υπαλλήλων, τα αποτελέσματα ήταν ΠΑΣΟΚ 65%, ΝΔ 20%, ΚΚΕ 15%, λοιποί 5%. Αυτό συνεχίστηκε για πάρα πολλά χρόνια. Αναζήτησε τα στοιχεία όπου θέλεις. Βρές τα και θα με δικαιώσεις πλήρως.
      Τα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων για πρόσληψη στο δημόσιο, ήταν ένα μεγάλο παραμύθι.

      • pan avatar
        pan @ GO 05/07/2013 18:00:32

        εγω ειχα συναδελφους διορισμενους το 70-71 αριστεροι και με τη βουλα.γιατι ειχαν καποιο γνωστο που υπεγραψε για αυτους .τοτε δεν ειχες αναγκη την κλαδικη ,αν ειχες εναν γνωστο σε εχωνε μεσα ,ολα τα αλλα ειναι παραμυθια ,ενος κατατρεγμενου αριστερου

        • Απόλυτη ομοφωνία avatar
          Απόλυτη ομοφωνία @ pan 05/07/2013 18:36:14

          Οι 3-4 φίλοι σας, δεν εξαφανίζουν με την ύπαρξή τους τους χιλιάδες που δεν είχανε ...γνωστό να ...υπογράψει αντί γι αυτούς μιας κι ήταν πιό ...επιβαρυμένοι, οικογενειακώς...
          Ξέρετε τώρα, εκείνα τα παραμύθια με τους φακέλους και μαύρα κατάστιχα...
          Η Ιστορία ΔΕΝ παραχαράσσεται λέμεεεε!
          Πάμε όμως παραπέρα. Το χθες είναι χθες και οι διαχωρισμοί βαρετοί κι επιζήμιοι για όλους μας.

      • Απόλυτη ομοφωνία avatar
        Απόλυτη ομοφωνία @ GO 05/07/2013 18:09:54

        Αγαπητέ, όπως όλοι πολύ καλά γνωρίζουμε, την πλειοψηφία στα δύο μεγάλα κόμματα, την προσέφεραν πάντα οι ''μετακινούμενοι'' ψηφοφόροι. Αυτοί που έγερναν την πλάστιγγα ανάλογα με το πιό εμπνευσμένο.....σύνθημα, την πιό γενναιόδωρη υπόσχεση, το πιό καλοφτιαγμένο ψέμα, την πιό χρωματιστή αυταπάτη!
        Το 1981 το Πασόκ έλαβε το μυθώδες 48% !!! Δεν ήταν όλοι αυτοί ....πρασινοφρουροί, δεν ήταν....κρυφοαριστεροί, ήταν απλά οι εκφραστές μιάς κοινωνικοπολιτικής μετάλλαξης. Οι μετατοπισμένοι ψηφοφόροι από τη δεξιά που έφευγε, προς το κέντρο που ερχόταν. Το 1982, δεν είναι παράταιρο τα στοιχεία που καταγράφετε να είναι ακριβή, μιας και πάντα στο Δημοσιοϋπαλληλικό χώρο, ξέρουμε όλοι οτι οι ''επιλογές'' των ατόμων διαμορφώνονται όχι από ιδεολογικά, αλλά από καθαρά ωφελιμιστικά ....κριτήρια. Το Πασόκ στην εξουσία; Όλοι Πασόκ λοιπόν και οι μέχρι χθες ...δεξιοί!! Αρκεί να εξασφαλίσουμε τη θέση μας. Δεν δικαιώνεστε, απλά επιλέγετε να αναγνώσετε ...υποκειμενικά τα γεγονότα.
        '' Τα πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων για πρόσληψη στο δημόσιο, ήταν ένα μεγάλο παραμύθι.''
        Ε, τώρα!! Μη διαφωνήσουμε και για τα απολύτως αποδεδειγμένα!!

        • Απόλυτη ομοφωνία avatar
          Απόλυτη ομοφωνία @ Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 18:10:12

          @ GO

          • GO avatar
            GO @ Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 18:34:00

            Μικροκάμερες μέσα στα παραβάν δεν είχαν βάλει, οπότε ο καθένας ψήφιζε ελεύθερα.
            Αλλά και έτσι όπως τα λες εσύ να είναι, 80 - 20%; Τρελή διαφορά για να είναι απλώς in οι ψηφοφόροι! Και στο τέλος-τέλος, στο ξαναείπα, αυτό κράτησε για πάρα πολλά χρόνια. Ακόμα και σήμερα όλα τα σωματεία, όλες οι ομοσπονδίες και συνομοσπονδίες έχουν Πρόεδρο ΠΑΣΟΚ (τρομάρα μας).

    • Τσιούνης Ηρακλής avatar
      Τσιούνης Ηρακλής @ Απόλυτη ομοφωνία 06/07/2013 23:29:47

      Αγαπητέ, "Απόλυτη Ομοφωνία" να σού θυμίσω ότι το 1979, πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ ήταν ο Άμαλλος, κάθε άλλο παρά πρόσωπο ανήκον στην συντηρητική παράταξη.

  2. fitsoulas avatar
    fitsoulas 05/07/2013 14:02:07

    Εξαιρετικό άρθρο! Θα προσέθετα και το εξής: όσοι λίγοι διορίσαμε εμείς, αποδείχτηκαν ικανοί και με πρόθεση να αλλάξουν τα κακώς κείμενα. Για παράδειγμα, ο κ. Κεδίκογλου που ανακοίνωσε ο ίδιος το κλείσιμο της διεφθαρμένης ΕΡΤ. Αντίθετα, οι αριστεροί διορισμένοι επιμένουν στις παλιές, αποτυχημένες πρακτικές, όπως αποδεικνύουν οι κινητοποιήσεις στην ΕΡΤ!

  3. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 05/07/2013 14:03:07

    Απο το 1947 μέχρι σήμερα, διαχρονικά στην οικοδόμηση του μοντέλου της καχεκτικής δημοκρατίας, της επίπλαστης ανάπτυξης η Αριστερά με την εν γένει στάση της προσέφερε τα μέγιστα .Αναπαρήγαγε όλα τα στοιχεία που συνέθεταν την καχεκτική δημοκρατία και με την πολιτική σκέψη και δράση της Χρησιμοποίησε τους ίδιους μηχανισμούς για την ανέλιξη της. Ακόμα και όταν δεν μετείχε στην Εξουσία , με την παρουσία της στο πολιτικό σκηνικό δεν έκανε τίποτα για την αλλαγή του

    Ο Κος Σαμαράς είπε όμως άλλο.Οτι η Ν.Δ. επι Καραμανλή και Μητσοτάκη έχασε το ιδεολογικό της στίγμα και ότι άγονταν και φέρονταν απο το ίδιο το σύστημα που και αυτή είχε διαμορφώσει.Οτι είχαν παραχωρήσει την Ηγεμονία σε ΠΑΣΟΚ και Αριστερά και ότι παραχώρησε και το Ηθικό της Πλεονέκτημα ως Χώρος Πολιτικός .

    Με πρότυπα και στερεότυπα εμποτισμένα με εμφυλιακά και μετεμφυλιακά δεν θα ασχοληθώ δεν τα θεωρώ οτι πρέπουν στην σημερινή κατάσταση που βιωνει ο Ελληνισμός.Τα θεωρώ ιταμή πρόκληση και έτσι τα αντιμετωπίζω.

    Η Αναμόχλευση παθών δεν προσέφερε ποτέ τίποτα στον τόπο μας και δεν μιλώ για Ιστορική μνήμη μιλώ για αναμόχλευση.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Δρόλαπας 06/07/2013 20:02:33

      Στο διαδίκτυο υπάρχουν και άλλες, περισσότερο ψυχαναλυτικές "απαντήσεις" στο ίδιο αδυσώπητο ερώτημα. Μπορεί να σας καλύψουν αν σας ενδιαφέρει και μια άλλη οπτική γωνία του θέματος. Προσωπικά, δεν εμπιστεύομαι την ψυχανάλυση στην πολιτική, οπότε δεν υπολογίζω και πολύ θεωρίες και εξηγήσεις που βασίζονται σε ψυχαναλυτικά ή συνομωσιολογικά υποθετικά υπόβαθρα.

  4. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 05/07/2013 14:06:35

    Και τους ίδιους Αριστερούς της ΕΡΤ ,θα τους πριμοδοτήσουμε τώρα ,μην τυχόν μας λείψουν απο την Νέα ΕΡΤ!

  5. Kostas nikolaou avatar
    Kostas nikolaou 05/07/2013 14:09:28

    φαντάσου ακενατόν πόσο λίγοι και άχρηστοι ήταν και είναι οι ''ηγέτες'' της δεξιάς για να τους κάνουν κουμάντο η αριστερά του 10 % παλαιότερα και το πασοκ του 5 % τωρα. πραγματική καταντια

  6. Maou-Maou avatar
    Maou-Maou 05/07/2013 14:22:59

    Καλά έχει η Ελλάδα τόσους πολλούς αριστερούς;Δεν πρέπει να έχει μείνει κανείς αδιόριστος...

    • Μύγα τσε τσε Γκεβάρα avatar
      Μύγα τσε τσε Γκεβάρα @ Maou-Maou 05/07/2013 20:36:43

      Ε, κοίταξε, εάν μου τάξεις και εμένα ένα διορισμό στο Δημόσιο, και εγώ αριστερός γίνομαι...

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 05/07/2013 14:31:01

    Εξαιρετικό άρθρο! Θα προσέθετα και το εξής: όσοι λίγοι διορίσαμε εμείς, αποδείχτηκαν ικανοί και με πρόθεση να αλλάξουν τα κακώς κείμενα. Για παράδειγμα, ο κ. Κεδίκογλου που ανακοίνωσε ο ίδιος το κλείσιμο της διεφθαρμένης ΕΡΤ. Αντίθετα, οι αριστεροί διορισμένοι επιμένουν στις παλιές, αποτυχημένες πρακτικές, όπως αποδεικνύουν οι κινητοποιήσεις στην ΕΡΤ!Εξαιρετικό άρθρο! Θα προσέθετα και το εξής: όσοι λίγοι διορίσαμε εμείς, αποδείχτηκαν ικανοί και με πρόθεση να αλλάξουν τα κακώς κείμενα. Για παράδειγμα, ο κ. Κεδίκογλου που ανακοίνωσε ο ίδιος το κλείσιμο της διεφθαρμένης ΕΡΤ. Αντίθετα, οι αριστεροί διορισμένοι επιμένουν στις παλιές, αποτυχημένες πρακτικές, όπως αποδεικνύουν οι κινητοποιήσεις στην ΕΡΤ!

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ ΓΙΑΝΝΗΣ 05/07/2013 15:21:53

      κ. Γιάννη, με αντιγράφετε εις διπλούν!

  8. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 05/07/2013 14:48:52

    καλά το ΠΑΣΟΚ λεηλατούσε ψήφους, γι αυτό το έκανε, εμείς;
    όσον αφορά τους ικανότερους, που πρέπει να αναλαμβάνουν υπεύθυνες θέσεις ένα έχω να πω ιδού πεδίο δόξης λαμπρό

    • akenaton avatar
      akenaton @ Ελευθεριάδου Βούλα 05/07/2013 17:49:21

      α. ανικανότης; ευήθεια; προσωπικές τακτικές; θα σας γελάσω!
      β. έχετε απόλυτο δίκιο.

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 05/07/2013 15:06:25

    Αγαπητέ niko:
    Δεν με εκπλήσσει η φρασεολογία σου, σε συγχαίρω επιπλέον γιατί έχεις το θάρρος να μην διστάζεις να φανερώνεις την απώτερη ιδεολογία σου που είναι απόλυτα συνυφασμένη με τα αρχέγονα συστατικά του ηθικού σου DNA!
    Και βέβαια υπήρξε η Μακρόνησος, η οποία δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα ίσως ξερονήσι που φιλοξενούσε ορισμένους εγκληματίες αλλά και αρκετούς πιθανόν αθώους , τη στιγμή που άλλοι από την άλλη πλευρά, πιθανόν ένοχοι αλλά και σίγουρα μερικοί πιθανόν αθώοι, ...φιλοξενούνταν στους Φαινεούς και τις Πηγάδες!!
    Και καλό κάνει να μην υπάρχουν γιορτές μίσους, αλλά κάνει εξίσου κακό να υπάρχουν από τη μια πλευρά Μνημεία που να θυμίζουν πόσο ταλαιπωρήθηκαν ορισμένοι ...κατασκηνωτές σε ένα Νησί και από την άλλη να χορταριάζουν ξεχασμένοι, οι σταυροί, των αδικοχαμένων και χωρίς δίκη εκτελεσθέντων , προφανώς θύματα των προσωρινά ...παραθεριστών της Μακρονήσου!

  10. Χου-χου avatar
    Χου-χου 05/07/2013 15:30:16

    Φαντάσου πως το μόνο χαρτί που τους ζητούσαν για τον διορισμό τους,ήταν η απόδειξη αγοράς μιας φιάλης vodka από το beach bar της Μακρονήσου.

  11. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 05/07/2013 15:36:34

    Μας δικαιώνεις και σε ευχαριστούμε...

  12. deldio avatar
    deldio 05/07/2013 15:44:52

    Και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ διόριζαν αριστερούς (τύπου Κουβέλη και Κύρκου βέβαια) διότι είχαν ανέκαθεν ακομμάτιστη και αξιοκρατική δημόσια διοίκηση! Αχαχούχα!!!

  13. laz avatar
    laz 05/07/2013 15:49:23

    αν υπαρχει αναγκη απολυσεων,διαθεσιμοτητας κτλ να τις παρουν απο την δεξαμενη των αναριθμητων ρουσφετιων...αυτο ειναι το μοναδικο κριτηριο...κατω τα χερια απο τους επιτυχοντες του γραπτου ΑΣΕΠ...

    αφου λοιπον η δεξαμενη ειναι τα ρουσφετια μετα εκει μπαινει το θεμα..χρειαζονται ολοι αυτοι; εχουν προσοντα;καποιο πτυχιο για την θεση που επιλεχτηκαν; αυτα ειναι τα κριτηρια

    μην αρχισουνε παλι να προστατευουν τους παλιους και θεσπισουν κριτηρια παλαιοτητας,γαμου,12ετιας και ιστοριες για αρκουδες προκειμενου να καλυψουν τις μεγαλες μαζες και επομενως αναγκαστικα να στοχοποιησουν οσους νεους βαλανε τον κωλο τους κατω ,δεν παρελασαν απο κομματικα γραφεια,αλλα ζοριστηκαν διαβαζοντας 2 χρονια για να πετυχουν με γραπτο ΑΣΕΠ τον διορισμο τους...
    τους χαντακωσανε στον ενιαιο,προς οφελος των πολυ μικροτερων αναλογικα περικοπων που δεχτηκαν οι παλαιοι...τωρα τους στοχοποιουν για το μεγαλο ξεσκισμα...
    ε ελεος ρε !ποτε θα γινουμε χωρα της ευρωπης..μια ζωη αλα παπανδρε θα προχωρα αυτη η χωρα;
    ειναι λιγοι,δεν εχουν προστατες,ξεσκιστε τους...το ρεζουμε...

    • foros1 avatar
      foros1 @ laz 05/07/2013 16:13:45

      επειδη υπονοεις και τους εκπαιδευτικους, σου υπενθυμιζω οτι πριν τον ΑΣΕΠ ο ΝΟΜΙΜΟΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τροπος διορισμού ηταν η επετηριδα, χωρις κομματικα γραφεια.

      • Thymios avatar
        Thymios @ foros1 07/07/2013 11:35:12

        στα κεντρικά σχολεία -με τα ακριβά ιδιαίτερα- πως πηγαίναν, πάντα οι ίδιοι, χρόνια και χρόνια ήλιος μακαρόνια, προπαγανδίζοντας στα παιδιά της “μπουρζουαζίας” το αριστερό τους νεροζούμι, ή κάνοντας αντεκδικήσεις στα παιδιά όσων μισούσαν ή ζήλευαν;

  14. Απόλυτη ομοφωνία avatar
    Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 15:51:48

    Η Ιστορία ΔΕΝ παραχαράσσεται αγαπητέ, ότι και αν κάνετε, όσα και αν πείτε. Τζάμπα παιδεύεστε. ΌΛΟΙ σας.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 17:53:31

      Η ιστορία στην Ελλάδα παραχαράκτηκε ήδη. Μερικές φορές απλώς προσπαθούμε να "φωτίσουμε" τα κίβδηλα ψιμύθια με τα οποία την "μακιγιάρισε" η αριστερά, μπας και αντιληφθούν οι νεότερες γενιές το χαμένο της περίγραμμα.

      • Απόλυτη ομοφωνία avatar
        Απόλυτη ομοφωνία @ akenaton 05/07/2013 18:22:22

        ''Και η άκρη άκρη, έχει τη μέση της'' Ο.Ε
        Μάταιος ο κόπος, να καταλογισθεί εκ των υστέρων το 100% της ευθύνης για την καταστροφή, στον αντίπαλο. Οι σκεπτόμενοι δεν πρόκειται να παραμυθιαστούν, ο χρόνος λίγος και οι φανατικοί χαμένη υπόθεση..... Αδιάφορος πολτός.
        Τζάμπα κι η κούραση τελικά.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Απόλυτη ομοφωνία 06/07/2013 20:05:33

          Τίποτε δεν πάει χαμένο .....

          • αΠύθία avatar
            αΠύθία @ akenaton 06/07/2013 21:00:49

            Άμα είναι ...ταγμένος ο άνθρωπος, δε λυπάται να σπαταλιέται ασκόπως. Με αυτή την έννοια, οκ.

          • GO avatar
            GO @ αΠύθία 06/07/2013 21:52:14

            Τόσο στην ουσία του θέματος, όσο και στις παράπλευρες “διανθίσεις” του, τα έχεις κάνει ρόιδο.
            Σου εκφράζω, ειλικρινά, την συμπάθειά μου.
            "I'm sorry, so sorry"
            http://www.youtube.com/watch?v=BGLR25EJtfE

          • αΠύθία avatar
            αΠύθία @ GO 07/07/2013 08:41:02

            Πολύ συγκινητικό. Τώρα δικαιώθηκε η ύπαρξή μου. Τη συμπάθεια αυτή ειδικά, περίμενα μιά ζωή. Μη σας πω και τρείς. Zωές.... :-)

  15. Απόλυτη ομοφωνία avatar
    Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 15:52:59

    Όχι δεν τα λέτε καλά. Αρκούσε το ομπρελάκι από το κοκτέϊλ.....

    • GO avatar
      GO @ Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 17:28:57

      Το beach-bar στη Μακρόνησο το έφτιαξε ο Σοφούλης, αν ξέρεις και ο Καραμανλής από το 1955 την άδειασε, αν ξέρεις.

      • Απόλυτη ομοφωνία avatar
        Απόλυτη ομοφωνία @ GO 05/07/2013 18:23:53

        Ε, και; Υπάρχουν φυλακές παντού κι έξω απ΄τα σίδερα!

        • GO avatar
          GO @ Απόλυτη ομοφωνία 05/07/2013 18:39:50

          Εγώ σου παραθέτω ιστορικά στοιχεία και συ αγαπητή (μπρρρ!) ευφυολογείς [(;),(μπρρρ!)].

  16. akenaton avatar
    akenaton 05/07/2013 17:47:56

    Ένα δακρύβρεχτο παραμύθι που το στήσαν οι "αριστεροί αγωνιστές" στα μακρόσυρτα βράδια που "διάβαζαν" για το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό τους στην ριβ γκος των Παρισίων, τις εποχές που ο μέσος Έλληνας ήθελε να μαζεύει τρεις μήνες μεροκάματα για το εισιτήριο μονάχα για Παρίσι!

    • GO avatar
      GO @ akenaton 05/07/2013 18:16:59

      Σιγά μην έκαναν τότε μεταπτυχιακές σπουδές, αφού καμιά εικοσαριά εξάμηνα χρειάζονταν για το βασικό πτυχίο.
      Μετά το 1995 και στα εδώ πανεπιστήμια παίχτηκε το μεγάλο παιχνίδι, αβέρτα παροχής τίτλων, πάσης βαθμίδας, στους πολύ μάγκες ΠΑΣΟΚους.

  17. πολίτης avatar
    πολίτης 05/07/2013 18:07:15

    Ο παππούς μου είχε πολλά να λέει για το μπιτς μπαρ της Μακρονήσου μιας και ήταν θαμώνας και γύρισε με μόνιμες ζημιές από το ξύλο που έφαγε εκεί, πιθανόν να ήταν μασάζ στο σπα και να μην το κατάλαβε.
    Κάποιοι γίνονται στα σχόλιά τους υπερβολικά προκλητικοί. Όσο για τις θέσεις των αριστερών, μήπως αυτό συνέβαινε γιατί ήταν πολύ μορφωμένοι; Σε αντίθεση θα έλεγα με σημερινούς αριστερούς.
    Δεν φταίνε οι αριστεροί αν οι δεξιοί υστερούσαν, τι να κάνουμε τώρα...

    • Gb avatar
      Gb @ πολίτης 05/07/2013 20:10:50

      Αγαπητέ μου είναι γνωστό, πως το ξύλο στη Μακρόνησο και τα άλλα beach bars έπεφτε και μεταξύ αριστερών φραξιών, stalin vs. trotsky vs. hroutsof και πάει λέγοντας.
      Επίσης, όντως, οι αριστεροί δείχνουν μια αξιοζήλευτη προσήλωση στην σταδιακή κατάληψη του δημόσιου τομέα, προωθώντας παντοιοτρόπως τα "δικά" τους παιδιά, για να έχουν προφανώς έτοιμο μηχανισμό σε περίπτωση ανάληψης της εξουσίας. Οι δεξιοί δεν υστερούν σε προσόντα, άλλα πάσχουν παραπάνω στην προώθηση.

      • πολίτης avatar
        πολίτης @ Gb 05/07/2013 22:57:41

        Eσείς αγαπητέ από που το γνωρίζετε; Από εκείνους που το έριχναν;
        Όσο για την ύπαρξη του κράτους, πράγματι υπάρχει μεγάλη διαφορά απόψεων για το μέγεθος και την ποιότητα του ρόλου του, ειδικά όπως σχεδιάζεται από τους σωτήρες μας.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ πολίτης 05/07/2013 21:07:28

      Για σπουδές στο εξωτερικό μίλησε ο αρθρογράφος. Και για να πας εκεί θέλει χρήμα καπιταλιστικό όχι εργατικό μεροδούλι...

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 05/07/2013 19:01:00

    " ... Το πως διόριζε ο “δικομματισμός” στα χρόνια της Μεταπολίτευσης θα μπορούσε να γίνει αντικείμενο ολόκληρης μελέτης γιατί με κάθε διαφορετική κυβέρνηση και σε διαφορετικές περιόδους έχουν ακολουθηθεί διαφορετικές τακτικές. Ενδεχομένως θα μπορούσε να γίνει και αντικείμενο ενός μεγάλου, τεράστιου …. ευθυμογραφήματος. Χοντρικά όμως το μεν ΠΑΣΟΚ διόριζε/ προωθούσε/ έδινε δουλειές / αναδείκνυε “επειδή είναι δικός μας” η δε ΝΔ έκανε ό,τι έκανε κυρίως “έτσι χωρίς σχέδιο” ή στην χειρότερη περίπτωση ” για να μην πάει με τους άλλους”.

    Το “διόριζαν κυρίως ανθρώπους της Αριστεράς” του κ Σαμαρά είναι προφανώς μια υπερβολή. Φυσικά διόριζαν και αριστερούς, αλλά η Αριστερά παραείναι μικρή στην Ελλάδα για να πλημμυρίσει το Δημόσιο. Ενδιαφέρον θα είχε να σκεφτούν οι αρμόδιοι μήπως με τον τρόπο λειτουργίας του Δημοσίου την έλλειψη αξιοκρατίας , ελέγχων και την διαφθορά κατάντησαν τα “ρουσφέτια τους” να γίνουν “αριστεροί” του βολέματος και της αρπαχτής που σήμερα τους φτύνουν . "
    Από το "2-3 σχόλια στην ομιλία Σαμαρά" στο firiki2010 στις 29/6/2013

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ firiki2010 07/07/2013 00:30:14

      Ωραίο, όπως συνήθως, σχόλιο.

  19. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 05/07/2013 19:26:51

    Το Πασοκ τοσα χρονια εχτιζε και ειχε μαλιστα εξαιρετικους οικοδομους.Αυτο που εχτισαν αντεχει ακομα και σημερα,ισως και οι ιδιοι να δυσκολευονται να το πιστεψουν.
    Για την ΝΔ εμενε μονο ο ρολος του μεσιτη.Και τα πηγαμε καλα,πολυ μπλα μπλα,τις περισσοτερες φορες χωρις ουσια αλλα στην ουσια δειχναμε στον αγοραστη τα εργα του Πασοκ.Και ο αγοραστης ,ο λαος,τον οικοδομο εμπιστευοταν και οχι τον μεσιτη.
    Σημερα ο Σαμαρας το εχει καταλαβει γι'αυτο θελει να ξεκινησει απο τη βαση,απο τον οικοδομο.

  20. Hans avatar
    Hans 05/07/2013 20:19:24

    Γιατί δεν είχε μείνει καμία δεξιά ούτε πασοκική οικογένεια που να μην είχε τουλάχιστον έναν διορισμένο στο δημόσιο. Είχε στερέψει το target group.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Hans 06/07/2013 11:22:47

      ΧΑχαχαχαχα! Καλό, αλλά τουλάχιστον μία δεξιά μπορώ να σας δείξω!

    • Εva avatar
      Εva @ Hans 06/07/2013 23:32:57

      Στο δημόσιο διοριζόντουσαν οι ζήτουλες.
      Κι όταν είσαι ζήτουλας
      δεν είσαι ουτε ΠΑΣΟΚ
      ούτε ΝΔ
      ούτε τίποτα.
      Απλά αλλάζεις χρωματιστή σημαιούλα.
      Οσοι νομιζουν οτι διοριζουν τους ψηφοφόρους ΤΟΥΣ -
      πλανώνται πλάνην οικτράν.

  21. Αρχιμήδης1 avatar
    Αρχιμήδης1 05/07/2013 20:52:22

    Δηλαδή για να καταλάβω, με την αξιοκρατική μέθοδο τώρα πλέον δεν θα διοριστούν Αριστεροί στην ΕΡΤ?
    Ή μήπως γίνει το αντίθετο? Εκτός αν βρεθεί κάποιο "άλλο κόλπο" για να αποκλειστούν...

    • akenaton avatar
      akenaton @ Αρχιμήδης1 06/07/2013 20:15:51

      Η ουσία είναι αγαπητέ πως ΚΑΙ οι αριστεροί που διορίστηκαν διορίστηκαν ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ και όχι πως ήταν αριστεροί. Αυτό είναι το βαθύτερο νόημα της ρήσης του Πρωθυπουργού, ευθύ χτύπημα στην "άλλη ηθική" που υποτίθεται πως πρεσβεύει η αριστερά, που όμως την έκανε τόσα χρόνια "γαργάρα", όμοια με τον επάρατο "δικοματισμό" προκειμένου να χρησιμοποιεί τα ίδια πελατειακά "κανάλια" για να βολεύει τα "δικά της" παιδιά στην ΕΡΤ και αλλού στο δημόσιο. Ομοίως έπραξε και η ΔΗΜΑΡ, η οποία στον έναν χρόνο συγκυβέρνησης, στο μόνο σημείο που έδειξε αξιοσημείωτη σταθερότητα απόψεων και πολιτική επιμονή μουλαριού ήταν η "απορρόφηση" ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ και σύμφωνα με τον ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ κανόνα 4-2-1 των "δικών της" παιδιών στην δημόσια διοίκηση. Μάλιστα, με απόφαση του κόμματος, αυτά τα στελέχη που ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ και δια της ΠΛΑΓΙΑΣ ΟΔΟΥ εισπήδησαν σε θέσεις ευθύνης στην διοίκηση, δεν θα παραιτηθούν, αλλά θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους στο βαθύ δημόσιο. Δεν είδα δυστυχώς απάντηση από την μεριά της κυβέρνησης για αυτή την ακατανόητη απόφαση μη παραίτησης των στελεχών (λέμε τώρα!) της ΔΗΜΑΡ από τις θέσεις ευθύνης τους στην δημόσια διοίκηση!

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ akenaton 06/07/2013 23:51:46

        Απ' το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί αγαπητέ Ακενατών. Καλές είναι οι ευχές μας, αλλά όπως και ο ίδιος διαπιστώνεις και συμφωνώ μαζί σου, "Δεν είδα δυστυχώς απάντηση από την μεριά της κυβέρνησης για αυτή την ακατανόητη απόφαση μη παραίτησης των στελεχών (λέμε τώρα!) της ΔΗΜΑΡ( και των υπολοίπων "φυτευτών"προσθέτω εγώ) από τις θέσεις ευθύνης τους στην δημόσια διοίκηση!"

  22. Εva avatar
    Εva 05/07/2013 21:14:09

    Οπως στρώνεις κοιμάσαι...

  23. Ανήσυχο πνεύμα avatar
    Ανήσυχο πνεύμα 05/07/2013 21:43:16

    Σου εξηγούν κρυουλιάρη (μπρρρ ξε μπρρρ) το κλασσικό '' Κι αν βγω απ΄αυτή τη φυλακή, μιά άλλη θα με περιμένει...''. Ξεκόλλα. Τα ''ιστορικά στοιχεία'' σου, δε λένε τίποτε για τον μετά τη Μακρόνησο συνεχή διωγμό.
    Ρίξε τώρα και καμιά ζακετούλα επάνω σου.

    • GO avatar
      GO @ Ανήσυχο πνεύμα 05/07/2013 21:48:54

      Βρε συ, τι ανήσυχο πνεύμα είσαι;
      Η τόση ανησυχία δεν σε άφησε να δεις ότι για τον μετέπειτα "διωγμό" τα έχουμε πει προηγουμένως.
      Για κουλάρισε τώρα, γιατί με την αδρεναλίνη στα ύψη δεν σε βλέπω καλά. Σέρνονται και αυτοάνοσα.

    • GO avatar
      GO @ Ανήσυχο πνεύμα 05/07/2013 22:32:07

      Άντε στο καλό, με μπέρδεψες με το "πνεύμα" στο νικ σου.
      Βάλε "ανήσυχη πολυ-πολυπλοκο-προσωπικότητα" ή "ανήσυχη σκακιέρα" να συνεννοούμαστε πιο γρήγορα.

    • GO avatar
      GO @ Ανήσυχο πνεύμα 05/07/2013 22:35:50

      Όταν εγώ σύχναζα στο Ροντέο και στο Κύτταρο, εσύ έτρωγες βελανίδια.

      • GO avatar
        GO @ GO 06/07/2013 13:21:35

        Το νου σου στην αδρεναλίνη σου. Το είπαμε "αγαπητή", το είπαμε!

      • GO avatar
        GO @ GO 06/07/2013 14:36:37

        Γυναικουλίστικα κολπάκια με τα nicks, δεν τα έχεις ανάγκη.
        Γιατί το κάνεις;

      • GO avatar
        GO @ GO 06/07/2013 20:40:16

        Τόσο στην ουσία του θέματος, όσο και στις παράπλευρες "διανθίσεις" του, τα έχεις κάνει ρόιδο.
        Σου εκφράζω, ειλικρινά, την συμπάθειά μου.

  24. anonymous avatar
    anonymous 05/07/2013 22:50:41

    πολύ μπλα μπλα για το πολύ απλό. Ο ΓεροΚαραμανλής στο πλαίσιο της εθνικής συμφιλίωσης αποφάσισε να διορίσει αριστερούς στα ΜΜΕ και τα πανεπιστήμια. Αυτοί έκαναν εισοδισμό σε αυτούς τους χώρους και απέκλεισαν όλους τους υπόλοιπους. Γρήγορα άρχισαν να παράγουν διαφθορά και για να συντηρήσουν τη σαπίλα τους μας παραμύθιαζαν με διάφορα ιδεολογήματα.

    • Gb avatar
      Gb @ anonymous 06/07/2013 00:01:24

      Έτσι ακριβώς. Απόδειξη όλων αυτών τα αποτελέσματα των εκλογών ΕΣΗΕΑ, ΠΟΣΠΕΡΤ, ΠΟΣΔΕΠ κλπ.

    • WY avatar
      WY @ anonymous 06/07/2013 10:12:57

      ##Αυτοί έκαναν εισοδισμό σε αυτούς τους χώρους και απέκλεισαν όλους τους υπόλοιπους. ##
      ...........................................


      Τήν εισέπραξαν αυτήν τήν πρακτική τού αποκλεισμού,αξιόλογοι,μή αριστεροί,πανεπιστημιακοί (Χριστοδούλου,Νανόπουλος κ.α.),οί οποίοι διαπρέπουν από χρόνια στό εξωτερικό!!!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ anonymous 06/07/2013 11:23:56

      Είμαι φαφλατάς τι να κάνουμε; :)

  25. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 06/07/2013 00:42:50

    Επειδή μάλλον μένουμε στις ταμπέλες και χάνουμε την ουσία...
    Τί θα πει "αριστερός";
    Ο οπαδός του ΚΚΕ με το "Ριζοσπάστη" κάτω από τη μασχάλη; Ο άχρωμος και ουδέτερος ψηφοφόρος του Συνασπισμού; Ο νεοτρομοκράτης του εκτρωματικού ΣΥΡΙΖΑ; Ο λιγδιάρης ΠΑΣΟΚος των '80s; Ο κομψευόμενος ΠΑΣΟΚος του εκσυγχρονισμού; Ο "ευρωπαϊστής" ΠΑΣΟΚος του Γιωργάκη και των NGOs;
    Οι εποχές αλλάζουν. Τα αρκτικόλεξα και η αισθητική συμπαρασύρονται. Τί μένει; Ανηθικότητα. Αναξιοκρατία. Διαφθορά. Μιζέρια. Εξουσιομανία. Θέλω εγώ να είμαι καλύτερα, να ζω από τους δικούς σου φόρους, ενώ εσύ θα δουλεύεις από το πρωί μέχρι το βράδυ. Εύκολα προκύπτει πως διαχρονικά και διατοπικά, ΑΡΙΣΤΕΡΑ = ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΣ.
    Ε, όσοι από εμάς δεν είμαστε κρατικοδίαιτοι, όσοι έχουμε ακόμη κάποιες αρχές, όσοι πιστεύουμε στην κοινή δικαιοσύνη και υπακούμε στην κοινή λογική είμαστε εξ ορισμού απέναντι από τα κοινωνικά παράσιτα.

    • Α και Χ avatar
      Α και Χ @ Κωνσταντίνος 06/07/2013 16:49:49

      Ευτυχώς! Επί τέλους μία σοβαρή επιστημονική και εμπεριστατωμένη ανάλυση, για το τι σημαίνει αριστερά και αριστερός! Εσύ δεν είσαι απλά ένας ...Κωνσταντίνος. Είσαι ο σύγχρονος Κωνσταντίνος ο Μέγας ο σοφός!!
      Υποκλίνομαι κι αυτό λίγο είναι, μπροστά στο μεγαλείο του πνεύματός σου!

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Κωνσταντίνος 06/07/2013 23:35:39

      Αγαπητέ Κωνσταντίνε, αυτοί που συμφωνούν μαζί σου είναι μειοψηία. Οι περισσότεροι το διατυπώνουν αντίθετα: Λένε, Δεξιοί=πλούσιοι, ζουν απο τον κόπο των άλλων, άρα ΔΕΞΙΑ= ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΣ.
      Δεν βρίσκεις άκρη έτσι. Είναι όπως στο ποδόσφαιρο. Ολοι θεωρούν την αντίπαλη ομάδα παράσιτο και με τίποτα στον κόσμο δεν τους πείθεις οτι κάνουν λάθος...

  26. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 06/07/2013 10:19:38

    Από τα υπόλοιπα ευρήματα της δημοσκόπησης ξεχωρίζουν η παρακολούθηση της διαδικτυακής ΕΡΤ από ένα πολύ σημαντικό αριθμό πολιτών (1.650.000 εκτιμάται με την αναγωγή στον πληθυσμό) !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. τέστε avatar
    τέστε 06/07/2013 19:07:53

    Τι σημαίνει αριστερός? Κατά πλήθος όχι ο αγωνιστής ,ούτε αυτός που μάχεται τον καπιταλισμό.
    Αριστερός είναι ο υποκριτής ,ο τυχοδιώκτης που μ'αυτό το άναρχο καπιταλιστικό σύστημα των 35 τελευταίων ετών ,διορίστηκε στο δημόσιο και αναρριχήθηκε σ' αυτό καταφέρνοντας να ζει μια πλουσιοπάροχη ζωή.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ τέστε 06/07/2013 23:37:30

      Αστα αγαπητέ τέστε τα ίδια πιστεύουν και οι Αριστεροί για τους Δεξιούς που είναι κατά κανόνα και πιο πλούσιοι...

      • mara M. avatar
        mara M. @ Αρχιμήδης 07/07/2013 00:01:20

        ......φτάνει να κοιτάξετε τα αποτελέσματα των εκλογών στα βόρεια προάστια.

        • Αρχιμηδησ avatar
          Αρχιμηδησ @ mara M. 07/07/2013 12:34:34

          Aκριβώς. Στα βόρεια προάστεια θριαμβεύει το Δεξιό ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ.

    • αΠύθία avatar
      αΠύθία @ τέστε 07/07/2013 13:06:01

      ''τέστε'', αφού δεν γνωρίζετε και αναρωτιέστε, του στυλ ''τι είν ο αριστερός μην είναι οι ..κάμποι'', δείτε οτι περιγράφετε ένα ωφελιμιστή, ανήθικο, χυδαίο ανθρωπάκο.
      Αυτός όμως, ο εκ φύσεως φαύλος, άλλοτε δηλώνει, αριστερός, άλλοτε δεξιός και άλλοτε αριστεροδέξιος. Δυστυχώς λοιπόν, απλοϊκός ο εξορκισμός σας, πνιγμένος στην απάτη της εμπάθειας.

  28. Εva avatar
    Εva 06/07/2013 23:50:56

    Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ έπρεπε να διορίζουν
    τους δικους τους?
    Κανένας να μη διορίζεται κύριοι άμα δεν έχει τα προσόντα
    διαφορετικά να γυρίσουμε στην πλατεία Κλαυθμώνος.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Εva 07/07/2013 00:55:17

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας αγαπητή μου. Αυτός ήταν και ο βαθύτερος λόγος της πρωθυπουργικής αναφοράς στο θέμα. Ελπίζω να τηρηθεί στο μέλλον μια πρωτόγνωρη για την Ελλάδα αξιοκρατία στην τοποθέτηση στελεχών ή υπαλλήλων στο νέο δημόσιο αρχής γενομένης από την καινούρια ΕΡΤ.
      Αμήν!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.