#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/04/2012 12:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ρε Πύρρο;



Ο Διαγόρας ο Ρόδιος  θεωρείται ένας εκ των  κορυφαίων  πυγμάχων της αρχαιότητας. Κέρδισε τον κότινο   στην 79η Ολυμπιάδα το 464 π.Χ ,ενώ είχε νικήσει 4 φορές στα Ισθμια, 2 φορές στα Νέμεα και τουλάχιστον μια φορά στα Πύθια.

Ο Διάγορας ευτύχισε, σε προχωρημένη ηλικία το 448 π.Χ.,  να είναι παρών στην Ολυμπία όταν οι γυιοί του Δαμάγητος και Ακουσίλαος στέφθηκαν Ολυμπιονίκες στο Παγκράτιο και την Πυγμαχία, αντιστοίχως.

Οι δύο Ολυμπιονίκες, αμέσως μετά τη στέψη τους, σήκωσαν στους ώμους τους  τον γέροντα πατέρα τους και έκαναν το γύρο του θριάμβου υπό τις θερμές επευφημίες των θεατών.

Τότε, λέγεται, ότι ένας  θεατής  φώναξε, απευθυνόμενος στον Διαγόρα:

«Κάτθανε Διαγόρα, ούκ εις Ολυμπον αναβήση» (Ώρα να πεθάνεις Διαγόρα, δε θ' ανέβεις και στον Όλυμπο!)

Τότε, ο Διαγόρας, εν μέσω των επευφημιών του πλήθους,  άφησε την τελευταία του πνοή, στο χώρο που δοξάστηκε.

Για την ιστορία, Ολυμπιονίκης στέφθηκε και ο τρίτος γιος του Διαγόρα Δωριέας καθώς και τα εγγόνια του Ευκλής και Πεισίδωρος, γιοι των θυγατέρων του Καλιπάτειρας και Φερενίκης.

Θυμήθηκα αυτή την ιστορία, όταν άκουσα ό,τι ο Πύρρος Δήμας θα ηγηθεί του ψηφοδελτίου Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ.

Γιατί ρε Πύρρο Δήμα, άφησες τη γαλανόλευκη για μια κομματική σημαία;

Τα ίδια θα σου έγραφα με οποιοδήποτε κόμμα και αν κατέβαινες στις εκλογές.

Εσύ δεν έλεγες ότι ένας Ολυμπικονίκης ανήκει σ’ όλο το λαό και όχι σε ένα κόμμα;

Τι παραπάνω μπορεί να σου προσφέρει το Βουλευτικό αξίωμα, από τα 4 Ολυμπιακά σου μετάλλια;

Γιατί δέχτηκες να σε χρησιμοποιήσουν;

Τι περισσότερο θα μπορέσεις να κάνεις στη Βουλή, που δεν μπορείς να κάνεις τώρα;

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 25/04/2012 10:50:25

    Ο σοφός λαός λέει χαρακτηριστικά "τα στερνά τιμούν τα πρώτα".
    Δυστυχώς "ο Πύρρος όλων των Ελλήνων" μας απογοητεύει με τις επιλογές του.
    Ένας Έλληνας που έχει γράψει ιστορία στον αθλητισμό, τρεις φορές χρυσός Ολυμπιονίκης και μία χάλκινος, αγαπητός σε όλους τους Έλληνες και "επώνυμος" σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης δεν μπορεί... δεν πρέπει... να αλλάζει ρόλους και να ταυτίζεται με οποιοδήποτε πολιτικό κόμμα!
    Ένα "κεφάλαιο" για την χώρα... αυτοκαταστράφηκε!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΜΑΝΙΑ 25/04/2012 11:20:29

      Εξαρτάται από τις μεθόδους με τις οποίες κάποιος "έχει γράψει ιστορία", αγαπητέ. Τους πολυολυμπιονίκες της Ανατολικής Γερμανίας, τους θυμάσαι; Αν η πτώση του καθεστώτος δεν ήταν βίαιη και γινόταν δημοκρατικά (με εκλογές), να είσαι σίγουρος ότι θα στήριζαν Χόνεκερ στις εκλογές...

  2. ΑποΜηχανηςΦτωχος avatar
    ΑποΜηχανηςΦτωχος 25/04/2012 10:52:23

    Τι γιατί ρε παιδιά; Τίνος δημιούργημα είναι ο Πύρρος;
    Την δύσκολη στιγμή στηρίζει τους δικούς του.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ ΑποΜηχανηςΦτωχος 25/04/2012 13:01:29

      Ορθότατα! Φαντάσου τι υποχρέωση είχε, που δεν μπορούσε να αρνηθεί, αυτή τη δύσκολη στιγμή για το κόμμα. Αλλά τι μας κάνει εντύπωση; Έτσι είχε οικοδομηθεί η κοινωνία μας και τώρα απλά παρακολουθούμε την αποκαθήλωση των πάντων.

    • Πατωματζής avatar
      Πατωματζής @ ΑποΜηχανηςΦτωχος 25/04/2012 23:14:18

      Από όταν άρχισαν στην πολιτική να μπαίνουν οι Στάθηδες του Καλημέρα Ζωή, οι Σελήνες της Λάμψης, οι ακοντίστριες Σοφίες, ποδοσφαιριστές του ΟΣΦΠ κλπ κλπ τότε να μην σας ξενίζουν ανάλογες κινήσεις όπως αυτή του Πύρρου.
      Η πολιτική καταντά show bussiness, συνεπώς για να έχει ακροαματικότητα θα πρέπει να προσλαμβάνει τέτοια πρόσωπα.

  3. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 25/04/2012 10:54:29

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΝΑΣ
    ΚΑΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΑΚΟΠΑ ΚΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ.
    ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΣΦΑΛΩΣ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΣ ΘΕΛΕΙ
    ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ....ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
    Ο ΜΟΝΟΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΙΑΚΩΒΟΥ,
    ΑΡΧΙΠΑΣΟΚΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΝΤΟΠΑΣ ΤΗΣ ΤΟΤΕ "DREAM ΤΕΑΜ" .
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ?

    • noldor avatar
      noldor @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 25/04/2012 11:55:25

      ...και προφανώς η ντόπα στην άρση βαρών ξεκίνησε αφού είχε φύγει ο Πύρρος...

  4. Το όνομα του Ρόδου avatar
    Το όνομα του Ρόδου 25/04/2012 10:54:36

    Ένας Ολυμπιονίκης δεν μπορεί να ανήκει ούτε στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., ούτε στη Ν.Δ. Ανήκει στον ελληνικό λαό. Άλλωστε εγώ έμαθα να σηκώνω ψηλά την ελληνική σημαία και όχι τη σημαία κάποιου κόμματος». Αυτά είπες το 2009.
    Πέσανε τείχη για τις νίκες σου, οι έλληνες απανταχού σε λάτρεψαν, η πατρίδα σε τίμησε, σε έκανε ένστολο (αξιωματικό), σε πλούτισε και εσύ μαζί με την ελληνική σημαία βάζεις δίπλα την σημαία της διαφθοράς. Τί να σου πώ ρε Πύρρο. Γνωρίζεις πόσο θα μικρύνεις;
    Ένας φίλος

  5. ilektro77 avatar
    ilektro77 25/04/2012 11:04:53

    Δηλαδή η επιλογή Πύρρου θα αποφέρει κέρδη για το ΠΑΣΟΚ; Το ΠΑΣΟΚ ελπίζει να "σώσει την παρτίδα" με κινήσεις σαν και αυτή όμως οι κινήσεις αυτές κρύβουν ρίσκο το οποίο μπορεί να κοστίσει ακριβά. Η επένδυση σε ψαλίδισμα των εκ βορείου Ηπείρου ψήφων προς την Ν.Δ μπορεί και να αποτύχει. Όμως σίγουρα θα έχει βάλει τον Πύρρο στη βουλή. Αυτό από μόνο του έχει κόστος για το ΠΑΣΟΚ του Μπένι. Λάθος κίνηση η οποία δείχνει την πολιτική ανεπάρκεια του πράσινου ηγέτη.

  6. νικίας avatar
    νικίας 25/04/2012 11:06:46

    Έκανε λάθος το παλικάρι. Η διαδρομή Χειμάρα, Αθήνα, Βαρκελώνη, Ατλάντα, Σύδνευ και πάλι Αθήνα ήταν πλήρης. Το κομμάτι ΠΑ.ΣΟ.Κ. Βουλή τι το ήθελε; Τι επιθύμησε που δεν το είχε και νόμισε ότι μπορούσε να το αποκτήσει;

  7. GO avatar
    GO 25/04/2012 11:12:38

    Από 'μένα, συγχωρεμένος. Το αξίζει.
    Η ολυμπιακή ιστορία του ανήκει στους πανέλληνες. Δεν χαρίζεται σε κόμμα.

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ GO 25/04/2012 20:19:35

      Κι από μένα.
      Λεβέντης, Ηπειρώτης.
      Χαλάλι.

  8. ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ avatar
    ΑΝΑΧΑΡΣΙΣ 25/04/2012 11:17:55

    ΚΡ (Κ.Ροδινος?)

    Δεν θα διαφωνήσω καθόλου με όσα αναφέρεις .Ίσα ίσα η άποψη αυτή πιστώνεται στην δυναμική της νέας ελληνικής κοινωνίας ,που αντιμάχεται εκείνη της"μοιρασιάς" και του "τιμαριου"
    Θα πρέπει όμως να γραφεί και κάτι αντίστοιχο (δεν μπορεί κάτι θα υπάρχει στην αρχαιοελληνική ιστορία) για τον εκπρόσωπο του θεσμού-αποτελεί το καταφύγιο καθε καταφρονεμένου - που κοσμεί και το ψηφοδέλτιο του άλλου κόματος.

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 25/04/2012 11:20:41

    Αφελής και εκτός θέματος ερώτηση:

    Αφού έχουμε Δημοκρατία (και αγανακτούμε με τους φασίστες της Χ.Α) , γιατί κανενας δεν τόλμησε να ψάξει λίγο , μήπως η συμπαθής κυρία στο μέσο της φωτογραφίας έπαιξε κανένα ρόλο-αθέλητα βέβαια- στην πτώχευση της χώρας?

    Μπάαα! Ουτε θυμόμαστε ποιά είναι,έτσι? Πως τη λένε μωρε, πως τη λένε.....

  10. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 25/04/2012 11:26:39

    Aδικείται από την επιλογή του. Δεν έπρεπε να μπλέξει με αυτά τα κατακάθια.

  11. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 25/04/2012 11:30:14

    Νομίζω οτι είναι άδικη ή τουλάχιστον υπερβολική η κριτική στον Πύρρο. Αν κατέβαινε με σταυρό σε κάποια εκλογική περιφέρεια, τότε όντως θα ήταν άκομψο ( ή και ξεφτίλα θα συμπλήρωναν κάποιοι πιο παρορμητικοί) Τώρα επέλεξε να έχει την πιο τιμητική θέση ενός ούτως ή άλλως τιμητικού ψηφοδελτίου. Στο Επικρατείας τοποθετούνται διακεκριμένες προσωπικότητες από διάφορους οικονομοκοινωνικούς χώρους, οι οποίοι αφενός επιθυμούν να προσφέρουν στον τόπο τους, αφετέρου δεν επιθυμούν να εμπλακούν στον έντονο κομματικό αγώνα. Αν ο Δήμας είχε επολέξει να κατέβει με τη ΝΔ, τότε είμαι βέβαιος οτι τα αρνητικά σχόλια στο site θα ήταν ελάχιστα ως ανύπαρκτα. Ο.Κ. ο Βενιζέλος έκανε πετυχημένη επιλογή όσον αφορά τον επικεφαλής του ψηφοδελτίου και όσον αφορά τον κ. Καρυώτη ( που δυστυχώς δεν θα εκλεγεί, καθώς είναι τέταρτος) Μέχρι εκεί. Δεν είναι και κάποιο σούπερ ψηφοδέλτιο. Ασχολούμενοι τόσο μαζί του, μεγαλοποιείτε άνευ λόγου τις καταστάσεις.

    • JKAL avatar
      JKAL @ μεταρρυθμιστής 25/04/2012 11:39:15

      Εδώ σας βρίσκω καλά ρυθμισμένο.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ μεταρρυθμιστής 25/04/2012 12:06:10

      ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΝ ΤΙΜΑΕΙ ? ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ? η ΜΗΠΩΣ ΤΟ 1.200.000 ΑΝΕΡΓΟΥΣ .
      ΑΜΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΠΙΑ .....................

    • kristim avatar
      kristim @ μεταρρυθμιστής 25/04/2012 12:19:23

      Σωστός!
      Συμφωνώ στο 100!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ μεταρρυθμιστής 25/04/2012 16:19:10

      Από τότε που έγινε Ολυμπιονίκης -και τον σέβομαι γι΄αυτό- ο Πύρρος Δήμας δεν προέβη σε καμμία κοινωνική ή πολιτική δραστηριότητα.Αν δεν κάνω λάθος δεν έκανε κανενός είδους παρέμβαση. Τώρα τί θα κάνει, αφού τόσα χρόνια φαινόταν ότι δεν τον ενδιέφεραν τα δημόσια πράγματα;
      Μήπως έκανε καμμιά δήλωση για τον συνταξιούχο που περιεκόπη η συντάξή του, για τον μισθωτό, για την ασφάλεια στην χώρα , τέλος πάντων να πεί κάτι για μνημόνιο; Μήπως κάνω λάθος; Θα παίζει δηλ. τη γλάστρα του Βενιζέλου ....Κρίμα και πάλι κρίμα για τον βορειοηπειρώτη.

    • ΠΚ avatar
      ΠΚ @ μεταρρυθμιστής 26/04/2012 06:19:35

      AN o ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας είχε οποιαδήποτε πρότερη ενασχόληση με τα "κοινά", θα ήταν διαφορετικά!
      Π.χ. ο Φασούλας (για να δώσω κι ένα παράδειγμα διακεκριμένου αθλητή που επίσης πολιτεύτηκε με το ΠΑΣΟΚ) είχε έντονη δράση στο "συνδικαλιστικό" φορέα των καλαθοσφαιριστών, πριν συμμετάσχει ως υποψήφιος βουλευτής (και αργότερα δήμαρχος)...

      ΑΝ ο Ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας κατείχε την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ θέση του ψηφοδελτίου επικρατείας, θα ήταν διαφορετικά!
      Έχετε λάθος αγαπητέ... Το ψηφοδέλτιο επικρατείας ΔΕΝ είναι ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ, που εισάγει στη βουλή άτομα απλά και μόνο για να τα τιμήσει! ΤΙΜΗΤΙΚΗ είναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ θέση του ψηφοδελτίου επικρατείας...
      Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ του ψηφοδελτίου επικρατείας θεωρείται πως είναι ο "μπροστάρης" του αγώνα, το ΠΡΩΤΟ άτομο στη μάχη...

      Ως επικεφαλή, λοιπόν, περιμένω τον φίλτατο κ. Δήμα να στηρίξει τις θέσεις του κόμματος που εκπροσωπεί απέναντι στους όμορους επικεφαλείς...

    • ΠΚ avatar
      ΠΚ @ μεταρρυθμιστής 26/04/2012 06:30:20

      AN o ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας είχε οποιαδήποτε πρότερη ενασχόληση με τα "κοινά", θα ήταν διαφορετικά!
      Π.χ. ο Φασούλας (για να δώσω κι ένα παράδειγμα διακεκριμένου αθλητή που επίσης πολιτεύτηκε με το ΠΑΣΟΚ) είχε έντονη δράση στο "συνδικαλιστικό" φορέα των καλαθοσφαιριστών, πριν συμμετάσχει ως υποψήφιος βουλευτής (και αργότερα δήμαρχος)...

      ΑΝ ο Ολυμπιονίκης Πύρρος Δήμας κατείχε την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ θέση του ψηφοδελτίου επικρατείας, θα ήταν διαφορετικά!
      Έχετε λάθος αγαπητέ... Το ψηφοδέλτιο επικρατείας ΔΕΝ είναι ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ, που εισάγει στη βουλή άτομα απλά και μόνο για να τα τιμήσει! ΤΙΜΗΤΙΚΗ είναι η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ θέση του ψηφοδελτίου επικρατείας...

      Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ του ψηφοδελτίου επικρατείας θεωρείται πως είναι ο "μπροστάρης" του αγώνα, το ΠΡΩΤΟ άτομο στη μάχη...
      Ως επικεφαλής, λοιπόν, περιμένω τον φίλτατο κ. Δήμα να στηρίξει τις θέσεις του κόμματος που εκπροσωπεί απέναντι στους όμορους επικεφαλείς...

  12. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 25/04/2012 11:33:24

    Τη δόξα, πολλοί εμίσησαν, το ΧΡΗΜΑ ουδείς (ειδικά άν είναι και ...χορτασμένος από δόξα)

  13. karamanlikos avatar
    karamanlikos 25/04/2012 11:53:29

    Ο Πύρρος συμβολίζει ότι ακριβώς δημιούργησε το ΠΑΣΟΚ στην Ελλάδα!
    Ντοπαρισμένες αρπαχτές που υπερπροβάλλονται ως παραδείγματα επιτυχίας...
    Ντοπαρισμένα λαμόγια, υπηρέτες του συστήματος που ακόμα και τώρα προσπαθεί να επιβιώσει στηριζόμενο στο βασικό Πασοκικό πυλώνα εξουσίας. Για σκεφτείτε... ντοπάρουν και προβάλλουν Βενιζέλο!
    Απ' την άλλη... η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ! Σημάδι ότι έρχεται η ώρα τους...
    Ότι δεν έκανε ο Καραμανλής... Γι' αυτό στηρίζει και υποστηρίζει Σαμαρά... Ξέρει ότι μόνο αυτός μπορεί να το κάνει! Είναι η τελευταία μας ελπίδα...

    • ΠΚ avatar
      ΠΚ @ karamanlikos 26/04/2012 06:10:17

      Θεωρώ ΑΤΥΧΗ την επιλογή του Δήμα, όμως, ΟΤΑΝ πανηγυρίζαμε για τα μετάλλια που έφερνε δε μίλαγε κανείς για ντόπα...

      Ας ΜΗΝ ρίχνουμε το επίπεδο...

  14. partyman avatar
    partyman 25/04/2012 12:06:35

    το θέατρο του παραλόγου παρακολουθούμε στην πολιτική τους τελευταίους μήνες!
    για αυτό ο κόσμος έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια!!

    ποιόν και τι εξυπηρετεί τώρα αυτή η κίνηση του Πύρρου Δήμα?
    δεν είναι να τρελαίνεσαι?

    και δεν ξέρω πόσοι το γνωρίζουν: ένας απο τους σταθμούς του μετρό στο Λονδίνο θα πάρει το όνομα του Πύρρου για τους Ολυμπιακούς αγώνες

  15. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/04/2012 12:06:57

    To ψηφοδέλτιο Επικρατείας καθιερώθηκε για να εξυπηρετήσει άλλους σκοπούς και όχι το να μπαίνουν stars στη Βουλή. Τον Πύρρο τον αγαπάμε, μας έκανε να δακρύσουμε, αλλά η πολιτική και το βουλευτιλίκι είναι eντελώς άλλη ιστορία. Δεν ξέρω τι μπορεί να προσφέρει ως βουλευτής.
    Εχω και σοβαρές αμφιβολίες αν η λαϊκίστικη αυτή επιλογή του Βενιζέλου μπορέσει τελικά να προσφέρει κάποιο εκλογικό κέρδος στο ΠΑΣΟΚ, μια και ο Πύρρος θα βγει βουλευτής ακόμα και αν το ΠΑΣΟΚ πάρει 10%. Θα μου πείτε : "συμβολισμός" ..... Σε άλλους καιρούς ("χαλαρούς") μπορεί να λειτουργούσε. Σήμερα παίζεται το μέλλον του τόπου.

  16. gloup avatar
    gloup 25/04/2012 12:32:02

    εμείς τους είχαμε για αθλητές και αυτοί είναι μόνο "φουσκωτοί"

  17. van damme avatar
    van damme 25/04/2012 12:41:47

    εγω θελω να τον ακουσω να αγορευει στα εδρανα τησ βουλης....ο καθε αμορφωτοσ απο κει πρεπει να περασει?
    κ παπαμιχαηλ for president....

  18. dimx avatar
    dimx 25/04/2012 13:04:10

    Διαβαζω την αναρτηση και τα σχολια και τα συμπερασματα που βγαινουν ειναι οτι οι βουλευτες δεν ενδιαφερονται για την χωρα αλλα για το κομμα , εκλεγονται μονο για το μισθο , δεν εχουν δικη τους βουληση αλλα ειναι φερεφωνα καποιων που τους χρησιμοποιουν για τους δικους τους σκοπους , ειναι λαμογια κλπ.
    Αν μη τι αλλο ολα αυτα προσβαλουν οχι μονο τους Ελληνες βουλευτες αλλα τον ιδιο τον λαο που τους ψηφιζει και την Δημοκρατια μας ,
    τετοιες θεσεις θα ταιριαζαν στο site της Χ.Α. αλλα οχι εδω.
    Για την περιπτωση του Πυρρου εχω μονο να πω περιμενετε και θα σας καταπληξει ειναι γνωστο το ηθος και ο χαρακτηρας του οσο για πτυχια και διδακτορικα η βουλη ειναι γεματη ας εχει και εναν απλο Ελληνα πατριωτη .

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ dimx 25/04/2012 14:07:40

      KANONIKA ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΗΝ 2ηΘΕΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ.
      ΑΠΟ ΗΘΟΣ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ .................
      ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ.
      Ο ΙΑΚΩΒΟΥ ΚΑΙ Ο ΤΖΕΚΟΣ ΕΔΙΝΑΝ ΤΑ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ. ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ? Ο ΚΑΝΕΝΑΣ ?

  19. van damme avatar
    van damme 25/04/2012 13:10:06

    πατριωτης κ πασοκ? ασε, δωσαμε....

  20. jkr avatar
    jkr 25/04/2012 13:21:54

    Ροδινέ, συγχαρητήρια για την ανάρτηση...και για όσους τους ξενίζει η επιλογή του Δήμα, σημειώνω...σχέδιο Κόροιβος....

  21. monomaxos avatar
    monomaxos 25/04/2012 13:25:43

    Τελικά το μοντέλο ΠΑΣΟΚ στηρίζεται στο όλοι να χρωστάνε σε όλους.

    Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι και οι δύο Ολυμπιονίκες μας (Πατουλίδου - Δήμμας) πολιτεύτηκαν με το ΠΑΣΟΚ.

    Και οι δύο αθλητές μας έγιναν μεγάλοι επί των ημερών του ΠΑΣΟΚ.
    Του ΠΑΣΟΚ των σκανδάλων ντοπαρίσματος των Κεντέρη - Θάνου, των αρσιβαριστών του Ιακώβου κ.α.

    Άμα το σύστημα σε φτιάξει ωραίο τότε θα έχεις και χρέη όπως λέει το τραγούδι

  22. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 25/04/2012 13:28:43

    Ὁ Πύρρος Δήμας εἶναι ἀναμφησβήτητα ἓνας Ὀλυμπιονίκης πού μᾶς χάρισε 4 ὀλυμπιακά μετάλλια,καί Ἐθνική ὑπερηφάνια καί αὐτό δέν ἀλλάζει μέ τίποτα!
    Ὃμως,ἡ ζωή συνεχίζεται,καί ὁ Πύρρος,ἀνθρωπος εἶναι κι αὐτός,κάτι ψηφίζει καί σίγουρα ἒχει τό δικαίωμα τοῦ ἐκλέγεσθαι μέ ὃποιο κόμμα ἐπιθυμεῖ...
    Τά μετάλλιά του,τά ἒφερε ἐκεῖνος,ἀνήκουν σέ ὃλους μας,καί τό χρώμα τους δέν ἀλλάζει,συνεχίζουμε νά ἀγαπᾶμε τόν Ὀλυμπιονίκη καί ἂνθρωπο Πύρρο Δήμα,καί τόν ὑποψήφιο βουλευτή ἑάν δέν θέλουμε δέν τόν ψηφίζουμε οὒτε τόν ἀκοῦμε στήν τηλεόραση ἂν ἐκλεγεῖ.Σήκωσε ὃλη τήν Ἐλλάδα στά χέρια του σέ τέσσερις Ὀλυμπιάδες,νομίζω ὃτι δέν πρέπει νά ἐρίζουμε ἂν πρέπει ἐμεῖς νά σηκώσουμε τό πολιτικό του βάρος...

  23. Ox avatar
    Ox 25/04/2012 13:40:18

    Απάντησε ήδη.
    -------------------------
    Αυτές τις μέρες βρίσκομαι στις Ηνωμένες Πολιτείες, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις της ομογένειας. Είχε μόλις ξημερώσει όταν δέχθηκα το τηλεφώνημα με την πρόταση του Ευάγγελου Βενιζέλου για την κεφαλή του ψηφοδελτίου Επικρατείας. Ζήτησα λίγο χρόνο να το σκεφτώ και να το συζητήσω με τους δικούς μου ανθρώπους. Και πιστέψτε με, ήταν μία πολύ δύσκολη απόφαση. Ίσως η πιο δύσκολη που έχω πάρει στη ζωή μου.

    Η πρόταση είναι, βεβαίως, τιμητική. Και η ευθύνη μεγάλη. Και άλλες φορές στο παρελθόν είχα δεχθεί προτάσεις για κάθοδο στην πολιτική. Τις είχα απορρίψει. Δεν ήταν λογικό να κάνω το ίδιο τώρα που η πολιτική έχει απαξιωθεί τόσο πολύ; Δεν θα ήταν πιο φρόνιμο να μείνω μακριά από το Κοινοβούλιο, ασφαλής από τη φθορά που προκαλεί η έκθεση στην πολιτική; Ναι, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τη δική μου λογική, με τη δική μου αίσθηση καθήκοντος απέναντι στην πατρίδα. Επέλεξα να πάω τώρα που άλλοι φεύγουν φοβισμένοι μπροστά στην ευθύνη και στην οργή. Δεν έχω να κερδίσω κάτι από την πολιτική. Και ίσως έχω να προσφέρω περισσότερα από αυτά που θα χάσω. Θα το δούμε. Αν η πολιτική είναι το μέσο με το οποίο αλλάζουμε τα πράγματα, τότε οφείλω να συμμετάσχω. Βάσανο είναι, όχι προνόμιο. Είναι περιπέτεια, όχι καταφυγή. Δεν έχω ανάγκη να μπω στην πολιτική. Η πατρίδα είναι που έχει ανάγκη και μας χρειάζεται όλους. Αισθάνομαι υποχρεωμένος να βγω μπροστά, να εκπροσωπήσω την Ελλάδα που μπορεί να καταφέρει ακόμα και όταν οι συνθήκες είναι αντίξοες και οι πιθανότητες εις βάρος της. Να θυμίσω σε όλους ότι η σκληρή δουλειά, η μεθοδικότητα και η προσήλωση σε στόχους οδηγούν σε θεαματικά αποτελέσματα.

    Από μένα δεν πρόκειται να ακούσετε λέξη για κομματικές αντιπαραθέσεις. Δεν πρόκειται να με δείτε σε συζητήσεις για την απόδοση ευθυνών. Η προσπάθεια που πρέπει να ξεκινήσει από εδώ και πέρα είναι εθνική και βρίσκεται πάνω από κόμματα και προσωπικές φιλοδοξίες. Το όνομα της Ελλάδας είναι μεγάλο και πρέπει να παραμείνει μεγάλο. Αυτό προέχει. Άλλωστε δεν είμαι μέλος κόμματος και, αν μη τι άλλο, θα ήμουν άπληστος και αχάριστος απέναντι στη ζωή αν έθρεφα προσωπικές φιλοδοξίες. Τα προσωπικά μου όνειρα έχουν εκπληρωθεί. Μπαίνω στη Βουλή για να συμπαρασταθώ σε κοινωνικές ομάδες, αλλά και για να κινητοποιήσω κοινωνικές δυνάμεις. Για να μιλήσω στη νεολαία και στην ομογένεια και να μεταφέρω τις ιδέες τους στη Βουλή. Για να πείσω ότι η Ελλάδα που σφίγγει τα δόντια και επιμένει, στο τέλος μπορεί να τα καταφέρει. Να το πω στο εξωτερικό και να το δείξω σε όσους με ξέρουν. Και πρώτα από όλα να το μοιραστώ μαζί σας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ox 25/04/2012 13:59:08

      "Να θυμίσω σε όλους ότι η σκληρή δουλειά, η μεθοδικότητα και η προσήλωση σε στόχους οδηγούν σε θεαματικά αποτελέσματα."

      Πιστεύει κανείς ότι, μετά τις ατιμωτικές αποκαλύψεις του 2008 για όλη τη διαβόητη "dream team", αποτελεί το κατάλληλο παράδειγμα που θα θυμίσει και θα εμφυσήσει στους Έλληνες -και ιδίως στη νέα γενιά που φεύγει απογοητευμένη από τη χώρα- τις παραπάνω αξίες;

  24. S.P. avatar
    S.P. 25/04/2012 13:42:00

    κ. Ροδινέ και αγαπητοί σχολιαστές μην ασχολείστε με τέτοιους ανθρώπους.
    Αφού ο άνθρωπος ήταν μαζί με τον Ιακώβου, που έβαλαν όλη την Χημεία στον Αθλητισμό. Από κει και πέρα όλα να τα περιμένεις από τέτοιους ανθρώπους, που "δεν είχαν στον ήλιο μοίρα" και ξαφνικά, χάρη στην Χημεία έγιναν διάσημοι και χορτάσανε.

    • juliet avatar
      juliet @ S.P. 25/04/2012 14:07:10

      S.P
      Επειδή ο λόγος περί χημείας θα ήθελα να σου προτείνω μια ανάρτηση παλαιότερη...www.antinews.gr/2012/04/22/157241/
      Ολα για στο βωμό της χημείας!!!!

      • S.P. avatar
        S.P. @ juliet 25/04/2012 14:29:22

        Jiliet,
        Μα αυτό νομίζω είναι μία άλλη χημεία!χα,χα,χα!!!

        • juliet avatar
          juliet @ S.P. 25/04/2012 14:32:40

          χαχαχαχα,για να μη ξεχνάς τη Πάτρα!!!!

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ S.P. 25/04/2012 14:15:56

      Ωπα ρε S.P., πλήρης ισοπέδωση, δεν κάνει καλό, δες το λίγο πιο ψύχραιμα. Αν είναι έτσι απλά και εύκολα τα πράγματα, να πάρω κι εγώ Χημεία και να πάω να σαρώσω τα μετάλλια. Δεν είναι έτσι. Ασε δε που και οι αντίπαλοί τους είναι σίγουρα μεγαλωμένοι μόνο με φρέσκο γάλα, δημητριακά και χυμό από φρούτα του δάσους.

      Και κάτι ακόμα, για τους περισσότερους ακούσαμε για ντοπαρίσματα κιλπ, για τον Πύρρο τίποτα.

      • S.P. avatar
        S.P. @ Βούρδουλας 25/04/2012 15:03:41

        Καλά εντάξει!

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ S.P. 25/04/2012 15:34:21

          Αν απαξιώνεις να απαντήσεις και το παίζεις ειρωνρία (του πωπού για να το πω ευγενικά) ή αν η επιχειρηματολογία σου περιορίζεται σ' αυτή την απάντηση, είναι κάτι που το ξέρεις σίγουρα καλύτερα από μένα. Πάντως δεν είναι και για να σου δίνει συγχαρητήρια κανείς.

          Με την ίδια ευκολία μπορώ να πω 'μα τι φελλός είναι ο τύπος, πραγματικά δεν βλέπει μπροστά του'. Αλλά δεν το λέω...

          Τέλος πάντων, καλό είναι τα κομματικά γυαλιά να τα αφήνουμε κάποιες φορές στην άκρη.

  25. Παύλος avatar
    Παύλος 25/04/2012 13:48:42

    Ο άνθρωπος που έκανε ολόκληρη την Ελλάδα να δακρύσει, αλλά και τους Έλληνες απανταχού στον πλανήτη να νοιώσουν ρίγος εθνικής υπερηφάνειας για ένα αγνό φτωχόπαιδο. που κατάφερε να σηκώσει την Ελλάδα στους ώμους του,
    εξεπωλήθει - πιστεύω από αφέλεια και απειρία - αντί "πινακίου φακής" ! Διότι, ούτε πινάκιον φακής δεν αποτελεί το βουλευτικό αξίωμα και ο βουλευτικός μισθός, μπροστά στο ατίμητο της αξίας των ανωτέρω περιγραφέντων !
    Μόνο μία λέξη: κρίμα !(γι'αυτόν)
    Ντροπή !( γι' αυτούς που τον χρησιμοποίησαν)

  26. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 25/04/2012 13:50:49

    Ο Πύρρος χρειάζεται στη Βουλή.
    Ποιός θα σηκώσει τον Βαγγέλη,άμα σκοντάψει;

  27. ktisias avatar
    ktisias 25/04/2012 13:57:27

    Γιατί??? 300.000 προσφάτως Έλληνοποιημένοι πόσοι από αυτούς νομίζεται ότι είναι συμπατριώτες του ? Και ποιον λέτε να ψηφίσουν ? Όχι βέβαια το κόμμα με το σπασμένο μανταλάκι !

  28. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 25/04/2012 14:07:12

    Makari na eichame stin N.D ena Pyrro Dima, alla stin Ellada yparchei mono enas !

    To vouleftiliki to pairnei axia ! Mou prosefere -kai se tosous Ellines- alismonites stigmes charas kai opos OLOI diethnos anegnorizan itan katharos (apo tous elachistous....).

    Na min ginomaste mikroprepeis

  29. papasmurf avatar
    papasmurf 25/04/2012 14:07:21

    Eχει παραιτηθεί απο τις τάξεις του Ελληνικού Στρατού ο Ταγματάρχης Πύρρος Δήμας πριν τοποθετεθεί επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ ;
    (Άρθρο 30 Π.Δ. 96/2007)
    Παραίτηση από θέσεις που αποτελούν κώλυμα εκλογιμότητας
    1. Η παραίτηση από την υπηρεσία και από τις θέσεις που σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 56 του Συντάγματος αποτελούν κώλυμα για την εκλογή στο αξίωμα του βουλευτή, είναι γραπτή και η επίδοσή της γίνεται με δικαστικό επιμελητή στον πρόεδρο του αρμόδιου για την ανακήρυξη των υποψηφίων δικαστηρίου, πριν από την ημέρα της ανακήρυξης αυτών. ΑΔΑ: Β44ΑΝ-ΠΥΣ

  30. tak avatar
    tak 25/04/2012 14:22:53

    Τι γιατί; Έχει απάντηση; Ορισμένα πράγματα είναι αυταπόδεικτα... Συνεπώς ... οποία χρήση έχουμε μαρτύρων;

  31. Taral21 avatar
    Taral21 25/04/2012 14:51:43

    Δηλαδή σε όλα τα άλλα κράτη, οι αθλητές παίρνουν τα Ολυμπιακά μετάλλια με το σπαθί τους, χωρίς ίχνος "χημείας" ε; Εμείς οι Έλληνες τελικά για το "συμφέρον" μας δεν έχουμε ούτε Ιερό ούτε Όσιο. Στεναχωρήθηκα για την απόφαση του να πολιτευτεί με το βρωμοπασόκ, αλλά δεν πρόκειται, ποτέ, να μειώσω αυτόν τον άνθρωπο για όσα προσέφερε σε αυτόν τον τόπο. Η αξία τους είναι ανεκτίμητη, με "χημεία" ή χωρίς.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Taral21 25/04/2012 15:06:36

      Όχι, φίλε μου. ΑΝ είναι "με χημεία" και όχι χωρίς, τότε η αξία είναι μηδαμινή και όχι ανεκτίμητη. Αρκετά με το μακιαβελλισμό!

      • Taral21 avatar
        Taral21 @ Αυριανιστής 25/04/2012 15:11:16

        Το ΑΝ ισχύει και για το ένα και για το άλλο. ΑΝ λοιπόν εσύ πιστεύεις πως όντως έγιναν με "χημεία" και κάποιος σου έδειξε, με αποδείξεις, πως ισχύει κάτι τέτοιο, τότε καλώς πιστεύεις σε αυτό. Εγώ μένω στα δικά μου ΑΝ.
        Τι είναι πιο ρομαντικό, να πιστεύω εγώ πως δεν χρησιμοποίησε "χημεία" ή να πιστεύεις εσύ σε ιδανικά του αθλητισμού που έχουν εδώ και καιρό εκλείψει;

  32. Jimakos avatar
    Jimakos 25/04/2012 15:35:49

    Μετά το Πύρρειος Νίκη πριν απο 2.300 χρονια, θα καθιερωθεί και το Πύρρειος Ηττα!

  33. ΝΙΚΟΣ ΝΙΚ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΙΚ 25/04/2012 16:12:48

    Ο κ. Δήμας φταίει γιατί δέχθηκε μιά πράγματι ,για τα προσόντα του και τις
    δυνατότητές του, τιμητική πρόταση, ή ο "βαρύς" συνταγματολόγος για την
    ερμηνεία και εφαρμογή του πνεύματος του νόμου για το ψηφοδέλτιο
    επικρατείας;

  34. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 25/04/2012 16:18:21

    Πάντως, άσχετα με το αν θα φανεί χρήσιμος στην χώρα από την θέση του, δεν του αξίζει λιγότερο από ότι σε κάποιους άλλους συνυποψηφίους του, του ιδίου ή άλλων κομμάτων. Το ότι το ΠΑΣΟΚ τον σκέφτηκε πρώτο πρέπει να μας ενοχλεί, όχι ο ίδιος.
    Και, είναι ντροπή να προσπαθείς να μειώσεις κάποιον, επειδή βρέθηκε στους απέναντι ("Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα λέει κρεμαστάρια").

  35. Ανδρεας Καραγκιόζης avatar
    Ανδρεας Καραγκιόζης 25/04/2012 17:09:11

    Προσοχή να μην μπερδευόμαστε. Η αξία του Πύρρου ως αθλητή καταγράφηκε ήδη στην ιστορία και αυτό δε θ' αλλάξει. Τα περι χημείας ας τ' αφήσουμε όπως τα θυμηθήκαμε, γιατί εδώ και χρόνια δεν υπάρχει πρωταθλητισμός χωρίς φάρμακα. Το ξέρουν κι οι κότες. Όσον αφορά την υποψηφιότητα του, είναι πράγματι απορίας άξιον πως ένας μεγάλος άνδρας ξευτιλίζεται παρέα με τους σοσιαληστοσυμμορίτες. Είναι τα χρήματα? είναι έλλειψη γνώσης? είναι έλλειψη κρίσης? ότι και ναναι είναι κρίμα γιαυτόν που θα μπορούσε να αποτελεί ένα αψεγάδιαστο Ελληνικό πρότυπο. Στην εποχή της αποκάλυψης μύθοι και πραγματικότητες απλώς καταρρίπτονται.

  36. Zame avatar
    Zame 25/04/2012 17:26:10

    ειναι παρα πολλα & ΑΣΗΚΩΤΑ "ΑΥΤΑ" τα κιλα που " ξεχειλισαν" απο ΕΝΟΧΗ και ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ...
    καλο το επικοινωνιακο..(πεταξαν & την μπαλα στα "σπλαχνα" τους ?)
    ..που με τοσα διπλωματα & σπουδες πως να πανε χαμενες..

  37. ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 25/04/2012 19:15:10

    friki20
    ## Τον Πύρρο τον αγαπάμε, μας έκανε να δακρύσουμε,##
    ............................................

    Έχεις υπολογίσει ότι κάθε εξάνθημα στό πρόσωπό του (κι είχε πάμπολλα),από τήν ντόπα,όπως καί τό κάθε γραμμάριο τών ΚΑΛΠΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΙΩΝ,μάς στ0ίχισαν 10.000 ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ευρώ,δλδ δέκα συντάξεις/μισθοί τών 1000;;;;;;
    Tό ίδιο υποκλίνεσαι στό αυθεντικό άγαλμα τής Αφροδίτης τής Μήλου καί τό ίδιο σέ αντίγραφό της!!!!!
    Έλεος μέ αυτήν τήν αγάπην (ΣΑΣ)!!!!!
    Πάντως νά συνεχίζετε νά αισθάνεσθε εσείς υπερηφάνοι αλλά εγώ συνεχίζω (από τήν εμφάνισιν όλων τών ντοπέ λάθρο-Αλβανών & Σια ακόμη) νά αισθάνομαι οργή/αηδία καί αγανάκτησιν,διότι εκτός τών άλλων τούς ##ετίμησαν## καί μέ τήν ιερήν στολήν τού Έλληνα Αξιωματικού!!!
    Κατάντημα!!!!!

  38. Sabmarine avatar
    Sabmarine 25/04/2012 19:18:34

    ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΣΑ ΗΤΑΝ

  39. Sabmarine avatar
    Sabmarine 25/04/2012 19:25:56

    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΒΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΟΝΟΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΣΤΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΕΝΑ ΔΙΜΗΟΥΡΓΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΣ

  40. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 25/04/2012 20:09:40

    Συμφωνώ Κυθήριε..ας κάνει μόνος του στο κάτω κάτω τον απολογισμό της απόφασής του αυτής..

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ ΕΥΑ 25/04/2012 21:22:58

      Ναί ΕΥΑ,κάθε ἂνθρωπος εἶναι ἐλεύθερος νά κάνει τίς ἐπιλογές του καί,βεβαίως,νά ἀντιμετωπίσει τίς συνέπειες τῶν πράξεών του.

  41. cobalt avatar
    cobalt 25/04/2012 20:54:47

    ...τη συμπεριφορά μερικών εδώ μέσα.
    Θεωρώ πως αν ο Πύρρος έβαζε με την ΝΔ υποψηφιότητα, με την ίδια ευκολία που τον απαξιώνετε τώρα, θα τον εκθειάζατε τότε. Διότι δεν έχετε μέτρο και κρίνετε τους πάντες με βάσει την προσωπική σας τοποθέτηση, χωρίς καμιά αίσθηση ευθύνης.
    Η αλήθεια είναι πως δεν έπρεπε να εμπλακεί σε τέτοιες περιπέτειες. Αλλά αφού το αποφάσισε, καλά έκανε και θα κριθεί πλέον στη βουλή. Ας κρατήσει το ίδιο ήθος και την ίδια επιμονή και γω θα του πω μπράβο κι ας μην τον ψηφίσω.
    Μακάρι το παλικάρι -αν βγει- να είναι άξιος βουλευτής, όπως ήταν αθλητής.

    Στο κάτω-κάτω αυτοί που θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ , δεν πρέπει να έχουν και κάποιον που να θέλουν να ψηφίσουν για να μην τους τρώει η δυστυχία;
    Ή θα γεμίσουν 300 έδρανα οι βουλευτές της προτίμησής σας;

    Και πριχού μιλήσετε για τον Πύρρο, ας εξηγήσετε πρώτα στους εαυτούς σας τα δικά μας "χρυσά παιδιά", τον Αρούλη, την Ελενίτσα, τον Πανούλη και πως θα βγούνε πάλι...

    • cobalt avatar
      cobalt @ cobalt 25/04/2012 20:57:11

      Η τοποθέτησή μου δεν απευθύνεται στο άρθρο ή στον αρθρογράφο, του οποίου η ερώτηση και η τοποθέτηση είναι η πρέπουσα, αλλά στα σχόλια

    • alex23 avatar
      alex23 @ cobalt 25/04/2012 21:25:31

      θα μπορουσα να συμφωνησω με αυτα που λες αν ο εν λογω αθλητης δεν ειχε κανει την ακολουθη δηλωση 3 χρονια πριν σε ερωτηση

      - Εάν υπήρχε πρόταση θα τη δεχόσασταν ;

      «Σίγουρα μια τέτοια πρόταση θα ήταν τιμητική, αλλά δεν είμαι έτοιμος, ούτε έχω βλέψεις για κάτι τέτοιο. Ένας Ολυμπιονίκης δεν μπορεί να ανήκει ούτε στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., ούτε στη Ν.Δ. Ανήκει στον ελληνικό λαό. Άλλωστε εγώ έμαθα να σηκώνω ψηλά την ελληνική σημαία και όχι τη σημαία κάποιου κόμματος».

      • cobalt avatar
        cobalt @ alex23 25/04/2012 22:13:00

        Μα γι' αυτό συμφωνώ με το άρθρο.

      • Sabmarine avatar
        Sabmarine @ alex23 25/04/2012 22:41:11

        ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΥΛΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΑΘΕΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    • Sabmarine avatar
      Sabmarine @ cobalt 25/04/2012 22:33:51

      ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΣΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΣ ΤΟΝ ΒΑΛΑΝΕ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΕΤΕ ΨΗΦΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΗΤΑΝ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΙΑΚΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΓΟΥΡΟ

      • cobalt avatar
        cobalt @ Sabmarine 26/04/2012 14:36:24

        Το επικρατείας δεν χρειάζεται ψήφους;
        Σταυρούς δεν χρειάζεται.

  42. hellasatt avatar
    hellasatt 25/04/2012 22:57:15

    θεωρούσα πάντοτε την άρση βαρών ένα ηλίθιο και βάρβαρο 'άθλημα'. Τα μετάλια στην άρση βαρών δεν με συγκίνησαν περισσότερο από τα μετάλια στην πρέφα επί πάγου. Όμως με συγκίνησε η μορφή του Βορειοηπειρώτη Πύρρου που φώναζε 'για την Ελλάδα'. Η επιλογή του συζητήσιμη. Το όφελος για το κόμμα του μάλλον αμελητέο.Η φθορά της εικόνας του όμως τεράστια (δυστυχώς)...

  43. NIKOS avatar
    NIKOS 25/04/2012 23:35:33

    Αν διαφωνήσεις , τι θα κάνεις Πύρρο ; Θα παραιτηθείς ; ή θα γίνεις σαν αυτούς ; .......... Θα φανεί !!!!

  44. nikos17 avatar
    nikos17 25/04/2012 23:52:46

    εδω και 15 τόσα χρόνια ολυμπιονίκης, ειδικά και μόνο ο Πυρρος Δήμας ήταν το αγαπημένο παιδί των ΜΜΕ, των ηγεσιών, των Δήμων, των Συλλόγων και εν τέλει του συνόλου των Ελλήνων. Το ότι κοματικοποιήθηκε είναι δικό του θέμα αλλά είναι και δικό μου θέμα να μην τον θαυμάζω και να τον τιμώ πλέον. Δεν με ενδιαφέρουν οι ολυμπιονίκες, αυτοί οι ίδιοι ξεφτυλίζουν πρωτοι το θεσμό. Είχαμε φτάσει στο σημείο να περνάει ο Πυρρος και να γκρεμίζονται τείχη........Τελος πάντων, κανουν το παν να βγαζουν μάγκα τον Πανούση που τραγουδουσε παλιά: ολο το έθνος προσκυνα σώβρακα και φανέλες!!!!!!!!!!!!!

  45. Αθαν. Παπαδόπουλος, Καναδάς avatar
    Αθαν. Παπαδόπουλος, Καναδάς 26/04/2012 06:59:24

    Κρίμα! Τώρα πλέον έχουν ισοπεδωθεί τα πάντα. Κρίμα στον Δήμα που χαράμισε το όνομα του, και κρίμα στο ΠΑΣΟΚ και τον Βενιζέλο για την ιεροσυλία. Δεν εκπλήσσομαι όμως, το ΠΑΣΟΚ πάντοτε έβαζε μπροστά το κομματικό συμφέρον.

  46. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 26/04/2012 07:43:43

    Όσο και να απαιχθανόμαστε την καταστροφική λαίλαπα που λέγεται ΠΑΣΟΚ άς δούμε και μια άλλη διάσταση της επιλογής του Πύρρου Δήμα. Μπαίνει στο κοινοβούλιο, με δόξα και τιμή,ένας Βορειοηπειρώτης από την Χειμάρα-περιοχή αμφισβητούμενη ως μειονοτική από τους Αλβανούς- ως Έλληνας βουλευτής. Δεν είναι και λίγο. Πελοποννήσιος είμαι, αλλά η Βόρειος Ήπειρος πονάει.

  47. g avatar
    g 26/04/2012 13:38:12

    Σιγά τον Ελληνα !!!!

    • Γκιαούρης avatar
      Γκιαούρης @ g 26/04/2012 21:46:03

      αν εβλεπες το μισος τον αλβανων στα mainstream αλβανικα blogs,δεν θα ειχες αμφιβολια αν ειναι η οχι ελληνας...

  48. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 26/04/2012 14:22:21

    Αν ο κορυφαίος αθλητής της χώρας μετά τον Σπύρο Λούη, ο άνθρωπος που τρεις φορές ακούστηκε χάρη σ' αυτόν ο εθνικός Ύμνος στα πέρατα της Γης, ο άνθρωπος που διατήρησε την ελληνικότητα του κάτω από τη στυγνή δικτατορία του Χότζα και του Αλία δεν είναι Έλληνας, τότε ποιος είναι; Πάντως όχι εσύ, συμπλεγματικέ ανόητε...

  49. Zame avatar
    Zame 26/04/2012 16:08:57

    με ενοχλει παρα πολυ η αυθαδεια του καρα-ενοχου πασοκ που ανερυθριαστα επικαλειται οτι η ΝΔ δεν "βαζει πλατη" στα οποια ΚΑΛΑ
    ..(αν & δεν του αξιζει λογο προτερου βιου του..αφου αυτο ποτε δεν εκανε κατι αναλογο..)
    Ισως ο Μοναδικος.. τροπος-δρομος ΚΑΛΗΣ χρησης της συμμετοχης του..
    και αφου αποδεχτηκε "ΑΥΤΟ"το μοχλευμενο βαρος
    & αναμφισβήτητα είναι ένα 4ης Παγκόσμιο -brand name- στο χωρο του Παγκοσμιου Αθλητισμου & των ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ αγωνων..
    ΙΔΟΥ ο 1ος ΣΤΟΧΟΣ.. διεκδίκησης των αυτονόητων δικαιωμάτων..
    (πνευματικου & επονται..και αλλ ..πλουτου)
    (Ολυμπιαδα 2012-Λονδινο)
    .....καιρος δεν ειναι ?
    ....η αργησαμε πολυ ?

  50. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 27/04/2012 00:34:58

    ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΤΑ ΠΑΘΗ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.