#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/06/2010 13:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Σημίτης ήθελε F16 και ο Άκης F15;



Θέμα FM, 8:36, σήμερα, στην εκπομπή Βερύκιου –Σταυρόπουλου ακούσθηκαν και τα εξής:

Το 2000 ο Τσοχατζόπουλος ήθελε να πάρει τα F15 και ο Τσουκάτος πήγε στον Σημίτη και του είπε «Αν αφήσουμε τον Άκη να πάρει τα F15 μετά θα έχει τόσα λεφτά που θα φτιάξει δικό του κόμμα». Γι’ αυτό μέσα σε μια νύχτα ο Σημίτης αποφάσισε να πάρει τα F16. Ο Άκης όμως τι έκανε; Άλλαξε τους κινητήρες στα F16.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GreenHorses avatar
    GreenHorses 08/06/2010 13:11:20

    Ο Σημίτης ήθελε το Γερμανό του eurofighter, τώρα γιατί ήθελε ο Ακης F-15 είναι προφανές, όχι ότι ήταν κακό ως αεροσκάφος ίσα ίσα αλλά αφού είχαμε πάρει F-16 και Mirage δεν ήταν και τόσο λογικό να πάρουμε και νέο τύπο μαχητικού.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ GreenHorses 08/06/2010 15:14:49

      Αν αποφάσιζαν με τέτοια κριτήρια για την άμυνα της χώρας, τι να πώ;
      Είμαστε άξιοι της μοίρα μας!

    • Nick avatar
      Nick @ GreenHorses 08/06/2010 19:53:45

      Τα F-15 που θα παίρναμε θα ήταν η απλή έκδοση και όχι η εξελιγμένη που μας πούλαγε ο Burns...

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 08/06/2010 13:24:37

    Μην ακούτε και - το σημαντικότερο - μην αναπαράγετε τον βερύκιο. Πρόκειται περί βλακός.

    • Nancy avatar
      Nancy @ Ηλίας 08/06/2010 13:50:08

      Συμφωνώ, αλλα τί στο καλό είδος ασυλίας έχει ο βλάξ? Μόνο του επιθετικού προσδιορισμού?

  3. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 08/06/2010 13:31:55

    Ερώτηση πριν το σχόλιο:Αυτοί οι δύο δεν είναι(δημοσιογράφοι), οι οποίοι είχαν κατηγορηθεί για κατασκοπεία; Αυτά τα δύο μπουμπούκια της δημοσιογραφίας του ορθού, δεν ήταν έξω από τον ναύσταθμο Σαλαμίνας και σε ζωντανή σύνδεση, έδειχναν τα υποβρύχια του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, την ώρα που απέπλεαν, για να λάβουν θέση στο Αιγαίο, στην διάρκεια της κρίσης των Ιμίων; Κατάσκοποι δεν είναι βέβαια(τι έγινε άραγε η δίωξη αυτή;), είναι επικίνδυνοι. Αν είχα γιο μέσα στα καράβια αυτά που τα έδειχναν σε ζωντανή μετάδοση να φεύγουν για πιθανό πόλεμο και πήγαινα να τους εκτελέσω, γιατί έβαζαν το γιο μου σε κίνδυνο, θα ήμουν εθνικιστής, έτσι; Για ποσοστά τηλεθέασης, τα καμάρια αυτά της δημοσιογραφίας έδειχναν πολεμικά πλοία, σε πολεμική αποστολή, να φεύγουν σε ζωντανή σύνδεση από την πολεμική τους βάση! Οποιος γνωρίζει τα στοιχειώδη, ξέρει απολύτως γιατί μιλάω. Τους "έδωσαν" κανονικά. Και το Ελληνικό κράτος τι έκανε; Δίωξη.
    Αντί να τους βάλει μέσα σε ένα υποβρύχιο για μούτσους, τους έκανε δίωξη...
    Και ο Βερύκιος διατήρησε την διαπίστευσή του για το Υπουργεία άμυνας.
    Την διατήρησε και ταλαιπωρούσε τα αυτιά μας με τα αεροπλάνα της Πολεμικής Αεροπορίας που κατ'αυτόν είναι όλα Φάντομ, ο "πανέξυπνος"...
    Να συνεχίσω ή θα συνεχίσουν άλλοι πιο ψύχραιμοι;
    Σχόλιο: Να ρωτήσετε πρώτα ποια είναι η διαφορά F-16 με F-15.
    Αν έχετε απορίες που πήγαν τα λεφτά του Ελληνικού λαού, θα σας λυθούν κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό.
    Συμβουλή ΒΡΑΧΟΥ: ανοίξτε και κανένα περιοδικό όπως η ΠΤΗΣΗ και όχι LIFE STYLE και παπάρια μάντολες να ξεστραβωθούν ορισμένοι και να μην με κατηγορείτε όταν τους λέω προδότες…

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 08/06/2010 20:09:02

      Α ρε Βράχε, μετά το post σου για την ΠΤΗΣΗ νά σου και ένα σχετικό θέμα στο antinews...Η αλήθεια είναι οτι το f-15 με γοήτευε τότε...αλλά ήταν ήδη πολύ παλιό σε σχέση με τα νέα f-16 ...

      Πραγματικά όμως τόοοοσα πεταμένα λεφτά. Αν είχαν πραγματικά ρωτήσει κάποιον που ηξερε.... αντί να πετάνε τα χρήματά μας σε άχρηστα συστηματα και υπερτιμολογήσεις (2πλασιες και 3πλασιες τιμές απ οτι σε άλλη χώρα) θα είχαμε γίνει ΙΣΡΑΗΛ σε οπλική ισχύ

      Κρίμα. Και τα λεφτά μας έφαγαν οι πουσ*** (σόρρυ, παραφέρομαι αλλά έχω θυμό) και ΔΕΝ έχουμε αξιόπιστα οπλικά συστήματα

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 13:37:37

    Ασχέτως μιζών ,το F-15Ε ήταν και είναι πολύ ανώτερο αεροσκάφος από το F-16 ειδικά σε ρόλους αεροπορικής υπεροχής και στρατηγικής προσβολής σε βάθος. Με σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου καλύπτεται η απόσταση μέχρι την Κύπρο χωρίς ανεφοδιασμό. Θα ήταν όπλο υλοποίησης του ενιαίου αμυντικού χώρου (τον θυμάστε?).
    Όμως εδώ οι λεβεντοσοσιαλιστές το μόνο που σκέφτονταν είναι τα όβολα και όχι οι επιχειρησιακές ανάγκες που προκύπτουν από τον στρατηγικό αμυντικό σχεδιασμό της χώρας.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 13:41:17

      Το F-15 είχε κλειστή γραμμή παραγωγής τότε. Θα κόστιζε τα διπλά και περιπλέον και σε αριθμούς αστείους πχ 40 τεμάχια... Δεν είναι εκείνο το θέμα. Το θέμα είναι ότι όπλα αγοράζουν άτομα, άσχετα με το αντικείμενο. Παντελώς άσχετα και γελοία...

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 13:51:36

      Όντως έτσι είναι.
      Μάλιστα είχε έρθει εδώ κουστωδία αμερικανών γιατί η ενδεχόμενη αγορά τους θα άνοιγε ξανά τις θέσεις εργασίας σε κάποια πολιτεία των ΗΠΑ (δε θυμάμαι ποια). Επίσης θα απαιτούνταν αρκετά επιπλέον έξοδα για τη δημιουργία υποδομών στα αεροδρόμια (υπόστεγα κλπ).
      Συμφωνώ και επαυξάνω στο θέμα των ασχέτων καραγκόζηδων που αναμειγνύονται σε τέτοιου είδους πορμήθειες.
      Που να δείτε τι γίνεται με τα αντισταθμιστικά. Μύλος

      • F avatar
        F @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 14:04:27

        Μά, μήπως αὐτὸ δὲν γίνεται μὲ ὅλους τοὺς ἐξοπλισμούς; Ἐδῶ τὶς προμήθειες ὑπολογιστικῶν συστημάτων στὸ ΙΚΑ τὶς ἔκανε ἡ Θώμη τοῦ Βαρθολομαίου...

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 15:24:30

      Το θέμα είναι ότι οι εξοπλισμοί γίνονται με γνώμονα συμφερόντων, κρατών, επιχειρηματιών και από άσχετους με το θέμα υπουργούς που δεν ξέρουν καν τι είναι αυτό που αγοράζουν.

      Ο μόνος υπουργός που γνώρισε λόγο αντικειμένου τι γίνεται δίπλα του ήταν ο Σπήλιος, χωρίς να εξετάζω τα υπόλοιπα.

  5. Factorx avatar
    Factorx 08/06/2010 13:46:49

    Δεν υιοθετεί κανένας αυτά που λένε. Το αναδημοσιεύουμε ως δειγμα του τι μακούγεται κάθε ημερα, μαλλά και του οτι δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτιά.

  6. Factorx avatar
    Factorx 08/06/2010 13:50:28

    Και να πω και την αποψή μου: ¨Ολα αυτα τα μαχητικά έχουν πρωταρχικά κατασκευασθεί για άλλα θέατρα πολέμου και τα πουλάνε και σε εμας για να μειωνουν το κόστος της γραμμής παραγωγής.

    Ερωτηση: αναγοράζαμε με τα ιδια λεφτα πολλαπλάσια F4 improved (λεω τωρα) δεν θα ειχαμε αεροπορική υπεροχή στην περιοχή, αφού το αεροσκάφος ειναι ουσιαστικά πλατφόρμα μεταφοράς όπλων;

    • Γιαννης 3 avatar
      Γιαννης 3 @ Factorx 08/06/2010 14:21:21

      Εχεις δικιο Φακτορα σε αυτο που λες για την ιδιομορφια του εδαφους και τους εμπορους οπλων(πιεσεις για αγορα),το F15 ειναι της McDonell Douglas/Boeing IDS και το F16 ειναι της Lockheed Martin(αγορασε την General Dynamics to 93) η οποια αν δεν κανω λαθος ηταν και στον διαγωνισμο για το C4I!!!!!!!

      ΥΓ.Ασχετο με το αρθρο αλλα μαλλον σχετικο με τις μελλοντικες εξελιξεις:στη Λυβιη επιασαν τον Μπατατουδη και ειναι φυλακη γιατι εκκρεμουσαν 5 καταδικαστικες αποφασεις της εισαγγελειας Θεσσαλονικης,υπαρχει πιθανοτητα να τον εκδωσουν στην Ελλαδα!!!!!ε ρε γελια που θα ριξουμε με τον κολλητο της Βασως.........

      • Γιαννης 3 avatar
        Γιαννης 3 @ Γιαννης 3 08/06/2010 14:31:03

        Λιβυη!!!!!

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Factorx 08/06/2010 15:15:49

      Όχι πρόκειται για μαχητικό παλαιότερης γενιάς που δεν μπορεί να προφέρει τίποτα τώρα, είναι καθαρά θέματα τεχνικά και οικονομοτεχνικά μην μπούμε σε λεπτομέρειες.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Factorx 08/06/2010 16:52:55

      ΌΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!
      Αεροπορική υπεροχή επιτυγχάνεις ΜΟΝΟΝ όταν εξολοθρεύσεις την αντίπαλη αεροπορία.Και σίγουρα όχι μόνο με πυραύλους.Τα διδάγματα των ΗΠΑ, από το Βιετνάμ μάλλον δεν τα γνωρίζεις Φάκτορα.Ετσι πίστευαν ότι θα τα καταφέρουν και μέχρι να πάρουν χαμπάρι ότι σε ΑΕΡΟΜΑΧΙΕΣ εκ του σύνεγγυς είχαν ποσοστά νικών/ηττών 1/1 περίπου ενώ στην Κορέα 1/5 ή 1/7. Τότε έβαλαν πυροβόλο στο F4, εκπαίδευσαν τους πιλότους τους στα λεγόμενα dogfights, και επεβλήθησαν.Ο ελληνικός εναέριος χώρος επιβάλλει υψηλοτάτου επιπέδου εκπαίδευση σε κοντινές αερομαχίες ΚΑΙ με οπτική αναγνώριση, για πολλούς και διάφορους λόγους(αποστάσεις, ομοιοτυπίες αεροσκαφών, συστήματα αναγνώρισης φιλίων δυνάμεων, ισχυρά αντίμετρα κτλ κτλ). ΔΕΝ υπάρχουν μαχητικά για συγκεκριμένα θέατρα πολέμου. Υπάρχουν υποσυστήματα και τακτικές.Και τα αεροσκάφη ΔΕΝ είναι πλατφόρμες όπλων.Αν ήταν τόσο απλό θα αγοράζαμε 10 JUMBO, θα τα φορτώναμε 60 πυραύλους το κάθε ένα και θα καθαρίζαμε τους ουρανούς μέχρι τον Καύκασο.Τα αεροσκάφη είναι μηχανές με ανθρώπους υψηλοτάτου επιπέδου εκπαίδευσης.Για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία...Απλώς ασυναγώνιστοι...Τα Αμερικανάκια ακόμα θυμούνται το 17-3...
      Δεν συνεχίζω.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 08/06/2010 20:11:32

        "πες κι άλλα , πες κι άλλα" που λέει και ο Αυτιάς στον Ψωμιάδη κατα την 3η ημέρα επανάληψης του video...ξέρετε εσείς...

        17-3 ...?? Πες να γνωρίζει ο λαός! :D

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 08/06/2010 20:15:17

        Μέρες που είναι και αφού νιώθω ευτυχισμένος που ανοίξαμε αμυντικά-αεροπορικά θέματα στο antinews αξίζει να βάλουμε και ένα post περί ιστοριας...

        Ένα επεισόδιο με ένα Mirage πριν 14 χρόνια... που του ξέφυγε ένα πυραυλάκι και έστειλε στον πατο του Αιγαίου ένα f-16 με κόκκινι σημαιούλα....

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 08/06/2010 20:23:09

        θα παραβιάσω τη διαμαρτυρία γιατί πρέπει ορισμένα πράγματα να λέγονται:

        http://msofos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=201:-red-flag-haf-winners&catid=43:other&Itemid=184

        Το έχει γράψει και το αγαπημένο μου περιοδικό.
        Διάβασε και γέλα λιγάκι...

      • AegeanHawk avatar
        AegeanHawk @ ΒΡΑΧΟΣ 08/06/2010 20:24:24

        Ολες οι λεπτομέρειες του "κοινού μυστικού" πλέον στο παρακάτω λινκ:

        http://www.enkripto.com/2009/07/8-1996.html

    • Nick avatar
      Nick @ Factorx 08/06/2010 19:58:12

      Τα F-4, ακόμη και να τα δίναμε ΟΛΑ στη DASA για αναβάθμιση, πάλι δεν θα έκαναν τίποτα.

      Τα λεφτά που θα δίναμε στα F-15 θα μπορούσαν κάλλιστα να πάνε στα Mirage 2000-5. Επι Άκη δεν είχαν αγοραστεί οι πυραυλοι Scalp; Και μάλιστα για πάνω από 100 έτσι ώστε Γάλλοι και Βρετανοί να μην υποχωρήσουν στις πιέσεις των ΗΠΑ για μη πώληση τους...

      Και αεροσκάφος που δεν υπάρχει στο Τουρκικό οπλοστάσιο, έτσι; Το 1996 ένα "πουλί" ονόματι Magic 2 έριξε τον Τούρκο πιλότο "κατα λάθος".

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 08/06/2010 14:07:07

    "F4 improved"!!!!!

    Εν ταξει παραγοντες. Με την ιδια λογικη γιατι να φτιαχνονται καινουργια αμαξωματα; Με καινουργιες μηχανες μπορουμε να μετατρεψουμε ενα σκαραβαιο του 68 σε φερραρι του 2010. Ας σοβαρευτουμε λιγακι. Δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ειδικος για να αντιληφθει οτι αλλες οι δυνατοτητες ενος αεροπλανου που σχεδιαστηκε το 60 και αλλες του 2000.

  8. Νίκος avatar
    Νίκος 08/06/2010 14:08:16

    Παντως δεν απαντατε στο δικο σας ερωτημα: "Γιατί ο Σημίτης ήθελε F16 και ο Άκης F15";

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Νίκος 08/06/2010 14:17:16

      Σίγουρα όχι διότι το πρώτο έχει περισσότερη οπισθέλκουσα και το δεύτερο γρηγορότερη άντωση. 'Αλλοι θάταν οι λόγοι...

  9. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 14:10:07

    Αν ενθυμούμαι καλώς τα F15 τα αντιπροσώπευε ο Θωμάς Λιακουνάκος ενώ τα F16 o Ντένης Πλέσσας

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 14:12:50

      Ο ίδιος Θωμάς που άνοιξε αεροπορική εταιρία (ήταν μόδα τότε) την ΑΧΟΝ η οποία αν δεν κάνω λάθος ακόμη οφείλει στο κράτος δισεκατομμύρια σε φόρους, σπατόσημα κλπ.

  10. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 14:16:50

    Ναι φίλτατε!

  11. AegeanHawk avatar
    AegeanHawk 08/06/2010 14:18:17

    Ρε παιδιά...τελικά δεν θα μας τα έδιναν οι Αμερικάνοι γιατί θα ανατρεπόταν τότε η ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο. Απλό είναι. Ο Βερύκιος όλο μπούρδες λέει και μόνο μπούρδες.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ AegeanHawk 08/06/2010 15:19:09

      Αν μας το έδιναν θα είναι υποβαθμισμένη έκδοση, η ισορροπία θα ανατρέπονταν είναι σχετικό γιατί τα κομμάτια ήταν λίγα τότε και η στρόφιγγα των ανταλλακτικών κλείνει πολύ εύκολα και η υπεροχή πάει περίπατο.

      • Nick avatar
        Nick @ GreenHorses 08/06/2010 19:59:10

        Ακριβώς. Σιγά μην μας έδιναν την ίδια έκδοση με του Ισραήλ ή της Ιαπωνίας.

      • gram avatar
        gram @ GreenHorses 09/06/2010 11:25:27

        Δεν υπήρχε θέμα ποιάς έκδοσης F-15 θα πέρναμε. Θα πέρναμε την αντίστοιχη έκδοση από πλευράς ηλεκτρονικών με το F-16 που μας αναλογεί. Απλώς, η Boeing που είχε πάρει πλέον το συμβόλαιο για το καινούργιο F-22, προσπαθούσε να βρεί τρόπους να κρατήσει τη γραμμή παραγωγής ανοιχτή και είχε δώσει κίνητρα στους κατά τόπους "συμβούλους" της, Λιακουνάκος για την Ελλάδα, να βρούν πελάτες. Πράγματι το F-15 ήταν ένα καταπληκτικό, παλαιάς γενιάς, μεγάλο και βαρύ air superiority α/φ. Καμμία σχέση με το "πουλάκι" F-16 που θα μας εξυπηρετήσει καμμιά 20αριά ακόμα χρόνια. Οσο για τον Βερύκιο που λέτε, πράγματι δεν έχει ιδέα από άμυνα, ένας γελοτοποιός απ' αυτούς που θέλουν οι (γενικώς αγράμματοι) διευθυντές των καναλιών και των εφημερίδων να παριστάνουν τους δημοσιογράφους. Επικροτώ κι' αυτά που ειπώθηκαν για την Πτήση, (που ισχύουν και για πολλά έντυπα στον ειδικό Τύπο, λχ, Αμυνα και Διπλωματία του Τάρκα και φυσικά τα άρθρα του Ηλιάδη στον Επενδυτή) και ελπίζω τώρα που το κλείνει ο Καββαθάς να συνεχίσουν την παράδοση και να μην καβαλήσουν κανένα καλάμι και κάνουν τους ξερόλες ή τους σταυροφόρους

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ AegeanHawk 08/06/2010 20:02:45

      Δεν φοβάμαι η Αθήνα είναι θωρακισμένη 300 βλήματα εδάφους αέρος είναι σε μόνιμη βάση στην πλατεία Συντάγματος που δεν μπορεί κανένας να τα βγάλει πέρα μαζί τους.

  12. Hristos avatar
    Hristos 08/06/2010 15:25:39

    http://www.afelis.gr/2010/06/www-akis-gr/

  13. kεμα ευ avatar
    kεμα ευ 08/06/2010 15:56:51

    Μετα απο ολα αυτα καλο ειναι να θυμηθηται τι εγινε με την πωληση των μετοχων του μετοχικου ταμειου στρατου απο την Γενικη Τραπεζα στην SG με Πρωθυπουργο Σημιτη Υπουργο Εθνικης Αμυνας Παπαντωνιου και αρχηγο Ενοπλων Δυναμεων ???
    Ρωτησε τον τοτε Προεδρο του Μετοχικου Στρατηγο Ρουσσο . Τον Στρατηγο Κακαλετρη και τον Στρατηγο Κωφο που μεχρι προτινος ηταν υποδικοι.

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/06/2010 16:08:37

    ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ:

    -Έλληνας κροίσος ιδιοκτήτης σπιτιού στην Ηρώδου του Αττικού με τέσσερα γράμματα. Χμ! Γαμώτο, Ωνάσης δεν πάει!
    ΠΡΟΕΔΡΕΕΕ!Έλληνας κροίσος ιδιοκτήτης σπιτιού στην Ηρώδου του Αττικού με τέσσερα γράμματα.
    -Νιάρχος έβαλες?
    -Ούτε αυτό πάει! Μα ποιός νάναι! Ποιός νάναι!

  15. Άνθρωπός τις avatar
    Άνθρωπός τις 08/06/2010 18:00:13

    Quiz: Ποιος δημοσιογράφος ήθελε να μπει στο Πεντάγωνο χωρίς τη δημοσιογραφική του ταυτότητα (την είχε ξεχάσει) και επειδή δεν τον άφηνε ο φρουρός της πύλης τον... πάτησε με το αυτοκίνητό του, προκαλώντας του κάταγμα στο χέρι; Και μετά "φιλοξενούνταν" για αρκετές ώρες στο γραφείο του ΥΠΕΘΑ για να αποφύγει την αυτόφωρη διαδικασία;

    • Nick avatar
      Nick @ Άνθρωπός τις 08/06/2010 20:00:38

      Να φανταστώ φοράει γυαλιά και είναι γκριζομάλης με γκρίζο μούσι; :)

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Nick 08/06/2010 20:19:04

        Και έχει βλέμμα αλλόκοτο;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Nick 08/06/2010 20:21:06

        Σε στύλ shutter island;

  16. μαρκος avatar
    μαρκος 08/06/2010 23:38:44

    Τον είδατε τον Ακη σήμερα;
    Τα στερνά τιμούν τα προθύστερα...
    Θα ήθελε κανείς σας να καταντήσει έτσι;
    Η ζωή πληρώνει....αμείλικτα...

  17. sfirakis avatar
    sfirakis 08/06/2010 23:54:26

    να ζήσουμε να τους χαιρόμαστε, γιατί μια χαρά θα την καθαρίσουν όλα δικά τους.

  18. marianna avatar
    marianna 09/06/2010 08:26:50

    Akis got most of the money from Russians.
    Sbokos was his front man,like a partner.
    Giannos was not honest,same like Akis.
    Spilios was the only honest and real Defense Minister.
    As far as the war planes,regret to report that we are in trouble.
    Turks have the best planes,best radars,sensors,weapons and radios.
    Our pilots are good,but this is not enough.
    We offered support and help to Defense Ministry of Greece for the last 15 years,they need "fakelaki" before any consideration.
    Sad,but true.
    Hope they change.
    The country needs help.

  19. ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΑΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΕΛΑΣ 09/06/2010 11:45:20

    ΤΑ "ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ" ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΕΦΕΡΑΝ ΓΙΑ Π.Χ Η ΘΕΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ (ΕΓΚΑΘΕΤΩΝ Η ΜΗ ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ) ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ Η ΠΙΘΑΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΑΡΤΙΩΝ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΚΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΤΕΛΙΚΑ ΛΑΘΟΣ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΑΜΑ,ΓΙΑΤΙ Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΠΑΤΡΟΝΑΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙ ΑΝΤΡΕΑ (ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΑΓΟΡΑ F16-MIRAGE ΠΟΥ ΣΚΥΛΙΑΣΕ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΑΝΤΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ).Η ΟΛΗ ΦΑΣΗ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΩΝ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΡΥΠΩΣΩ ΚΑΙ ΠΑΙΖΩ ΜΠΑΛΑ,ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ.

  20. tsifris avatar
    tsifris 02/04/2012 21:44:26

    οι ασχετοι,οι ανικανοι και αυτοι που δεν εχουν ιδεα μα καθολου ιδεα και γνωση για την αμυνα της χωρας ειναι πολλοι.-Ζουμε στη χωρα του μπαχαλου και της αρπαχτης. Κριμα πολυ κριμα αγαπητοι μου συνελληνες.- Προταση, ποσο σοφο θα ηταν,να δαπανουσαμε τα καταληλα χρηματα για την αγορα και την διασπορα συνχρονων και ικανων αντιεροπορικων και αντιπυραυλικων συστηματων στα νησια μας********

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.