#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/01/2011 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Σαμαράς δεν ... μαρσάρει ακόμα;



Μερικές παρατηρήσεις απο τη χθεσινή συζήτηση στην Βουλή:

1. Είναι φανερό ότι ο Σαμαράς - που διαθέτει περίσσευμα  τεχνοκρατικής κατάρτισης και ειδικότερα στους τομείς πολιτικής που αδιαμφισβήτητα κατέχει(οικονομία-εξωτερικά) - αποφεύγει να κλιμακώσει την ρητορική αντιπαράθεση και να διασύρει κοινοβουλευτικά τον Γιώργο Παπανδρέου. Εξαντλεί κάθε όριο κομματικής ευπρέπειας και “fair play”, με τρόπο πρωτόγνωρο για τα μεταπολιτευτικα δεδομένα. Οσοι, έστω και ακροθιγώς, παρακολούθησαν την χθεσινή συζήτηση, διαπίστωσαν ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης «χαμηλώνει στροφές στα γκάζια», για να μην ισοπεδώσει τον αντίπαλο του. Ετσι και μαρσάρει, ο Παπανδρέου θα δεί τη σκόνη του,...ανάσκελα. Και ο γδούπος θα είναι...εκκωφαντικός!

2. Είναι «θαύμα», ένα από τα πολλά της...ανοιχτής διακυβέρνησης του Γιώργου, πώς ο Δημήτρης Δρούτσας φέρει το αξίωμα του υπουργού εξωτερικών. Η φωνή του, γνήσιο προιόν ρομποτικής, σα να βγαίνει από τερματικό αυτόματης μετάφρασης, της αυστριακής στην ελληνική. Και τα επιχειρήματα επιεικώς πρωτόλεια. Βρέθηκε αυτός, ο ευλαβής προσκυνητής του Ντέηβιντ ... Χάνει, να αρθρώσει λόγο στηλιτευόντας την υποτιθέμενη στήριξη της Νέας  Δημοκρατίας στο σχέδιο Ανάν! Ξέχασε ο αδαής ολόκληρο διάγγελμα του ΓΑΠ, που ως μη όφειλε, βγήκε ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης με διάγγελμα νουθεσίας του κυπριακού λαού για την αναγκαιότητα του...μονόδρομου, copy paste, της επιχειρηματολογίας Μητσοτάκη, μιά μέρα πριν.  Λίγος, ελάχιστος και θλιβερά ανεπαρκής για τον ρόλο που η πατρίδα του ανέθεσε.

3. Είναι μάταιο να αναζητούμε στοιχειωδώς αντικειμενική μεταχείριση από το Μέγκα, όταν περίπου τα μισά έδρανα της βουλής στην χθεσινή κορυφαία έκφανση κοινοβουλευτικού ελέγχου, ήταν άδεια. Τι καλύτερο αλήθεια είχαν να κάνουν οι σεβαστοί μας εθνοπατέρες;  Πάσα εξήγηση δεκτή. Αλλά μετά μή διαμαρτυρόμαστε για την αποστροφή του κόσμου προς τους βουλευτές. Φωνή λαού, οργή θεού, λένε στο χωριό μου...

Αγέλαστος Πέτρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. φωτεινη avatar
    φωτεινη 25/01/2011 09:54:23

    πιστευω οτι θα αρχισει να μαρσαρει συντονισμενα με την ευρωπαικη ενωση,γιατι πιστευω οτι θα μαρσαρει και αυτη.ισως ειναι πολλες αποφασεις που παιρνονται τωρα,και χρειαζεται σχετικη ηρεμια.

  2. STATHIS avatar
    STATHIS 25/01/2011 09:56:15

    Ο τίτλος ......ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ (και πολλών ακόμη φίλων) .
    -Όσον αφορά στο foreign Minιster ..... τι να πρωτοπεί κανείς , ίσως η ΣΙΩΠΗ ...... περιγράφει καλύτερα το ΜΕΓΕΘΟΣ του (και το αδιατάραχο του απαθούς λόγου του) .!




    *Μιά άποψη.-

  3. zackii avatar
    zackii 25/01/2011 10:01:44

    Νομίζετε ότι η κατάστασή μας δικαιολογεί fair play? Μήπως όλοι είναι βαθειά νυχτωμένοι, παγιδευμένοι στα δικά τους αδιέξοδα? Δεν περιμένω να σκεφτεί κανείς το λαό - αυτό μάλλον σαν επιθεωρησιακή ατάκα θα μπορούσε να εκληφθεί- αλλά περιμένω τουλάχιστον να σκεφτούν τα δικά τους παιδιά και σε πιά χώρα θα κληθούν να ζήσουν αύριο. Γιατί όσα λεφτά και να έχει κανείς δεν πιστεύω ότι θα του άρεσε να ζει απομονωμένος σε μιά βίλλα στα Β. προάστεια τίγκα στους σεκιουριτάδες -ουσιαστικά φυλακισμένος και αυτός, σε μιά χώρα απαξιωμένη. Αλλά μάλλον ούτε τα παιδιά τους σκέφτονται...

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ zackii 25/01/2011 10:05:54

      Μή το λές , αυτά τα σκέπτονται και φροντίζουν να ζήσουν καλά σ' ένα απόλυτα αποστειρομένο , από ΠΟΛΙΤΕΣ , περιβάλον !!!!!




      *Μιά άποψη.-

    • Misha avatar
      Misha @ zackii 25/01/2011 12:58:01

      Ζackii

      Αν δεις τον Εξάντα , στο επεισόδιο με το ΔΝΤ στη Γουατεμάλα , μια χαρά περνάνε οι πλουσιοι που δεν υπερβαίνουν το 10% του πληθυσμού της χωρας και κατέχει το 90% τής γης της. Σιγά μη τους κόφτει που δε μπορούν να κατέβουν στον αγ.Παντελεήμονα....

      Ο πολιτικός πολιτισμός και το fair play , στις συνθηκες που ζούμε, είναι συνενοχή, αμορτισέρ της λαϊκής αντίδρασης.

      • zackii avatar
        zackii @ Misha 25/01/2011 21:30:05

        Misha--- Δεν ξέρω φίλε. Εγώ και όταν είχα κάποια λεφτά δεν μου άρεσε να ζω στο κλουβί. Ήθελα να μπορώ να κυκλοφορώ ελεύθερος.
        Ο πατέρας μου -πέθανε το '97- μέχρι την τελευταία του στιγμή πάσχιζε γιά τα παιδιά του. Το ίδιο κάνω γιά την κόρη μου χωρίς να περιμένω ανταπόδωση. Δεν ξέρω τι είδους γονείς είναι αυτοί. Τα χάνω ..

  4. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 25/01/2011 10:06:59

    Νομίζω ότι έχει αφεθεί σε παιχνίδι αναμονής. Ίσως περιμένει και τον ΓΑΠ να ανοίξει τα χαρτιά του. Όμως χάνει στο πολιτικό παιχνίδι. Με τα επικοινωνιακά μέσα υπερ του πασοκ, θα έπρεπε να μαρσάρει στο κόκκινο για να μην τον πάρει η κατηφόρα.

  5. th.pr avatar
    th.pr 25/01/2011 10:15:50

    Απλα περιμενει τον Τζεφρι να κανει ολα αυτα τα οποια και ο ιδιος θα ήθελε να κανει αλλα φοβαται λογω του "πολιτικου κόστους".

  6. Dimitris D avatar
    Dimitris D 25/01/2011 10:17:16

    Ο Σαμαράς περιμένει την πλήρη κατάργηση του έργου του ΠΑΣΟΚ, τα τελευταία 35 χρόνια, από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Δηλαδή μειώσεις μισθών και κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων.
    Η ΝΔ δεν θέλει να φορτωθεί το κόστος των σφαλμάτων του ΠΑΣΟΚ. Για αυτό ο Καραμανλής δεν έκανε τίποτα. Αν είχε κάνει, τώρα η ΝΔ θα ήταν κόμμα του 3%.

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ Dimitris D 25/01/2011 11:21:46

      Ακριβώς! Δεν διαφωνεί επί της αρχής με τις οικονομικές μεταρρυθμίσεις με το πρόσχημα ότι έτσι θα "θεραπευτούν" οι στρεβλώσεις της προηγούμενης περιόδου. Θεωρητικά "υψηλό" εγχείρημα, πρακτικά όμως σημαίνει φτώχεια, ανεργία και οικονομική εξαθλίωση. Είναι χαρακτηριστικό ότι ΠΟΤΕ κανείς από αυτούς που νομοθετούν δεν πρόκειται να δοκιμάσουν οι ίδιοι ή τα παιδιά τους τις συνέπειες αυτών που θεσπίζουν. Και απελευθέρωση επαγγελμάτων θέλει η ΝΔ και ιδιωτικοποιήσεις και όλα εκείνα που η "λαϊκή" δεξιά κάνει ότι δεν τα βλέπει. Δε πειράζει όμως, έρχεται ο Απρίλης.

      • Misha avatar
        Misha @ Maximilien 25/01/2011 13:29:01

        +++++

        Xoνδροειδής συμπαιγνία. Τα όσα κάνει ο ΓΑΠ με βάρβαρο τρόπο και καταιγιστικό ρυθμό είναι οι προβλέψεις των φαΣιστικών ευρωσυνθηκών από το Μάαστριχτ και δώθε.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Maximilien 25/01/2011 19:07:08

        Δεν είναι θέμα αν συμφωνεί ή διαφωνεί ο Σαμαράς με αυτά που κάνει το ΠΑΣΟΚ. Το θέμα είναι ότι αυτά πρέπει να γίνουν επειδή μας επιβάλλονται έξωθεν και αυτήν την "δουλειά" την έχει αναλάβει ο ΓΑΠ.
        Δεν τίθεται θέμα επιλογής της πολιτικής, η πολιτική είναι δεδομένη, το θέμα είναι ποιός θα αναλάβει να την εφαρμόσει.

  7. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 25/01/2011 10:27:14

    Μέχρι και για το σχέδιο Ανάν επιτρέψαμε στον ΓΑΠ να διακυρήξει με περηφάνεια τη στάση του. Και του επιτρέψαμε να αυθαδιάζει για τη στάση Κ.Κ. μιλώντας για διγλωσσία, καμωνόμενος ότι δεν καταλαβαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι, εκ της θέσεώς του, υποχρεωμένος ο Πρωθυπουργός, άλλα να πεί δημοσίως και άλλα να πράξει στην πραγματικότητα. Αγνοεί την στήριξη Κ.Κ. στον αείμνηστο Πρόεδρο Παπαδόπουλο; Και την μετέπειτα συντονισμένη δράση για ανακύρηξη των ΑΟΖ , η Κύπρος πρός νότο και η Ελλάδα ξεκινώντας από Αλβανία, για να φέρουν πρό τετελεσμένων τον καλό εξ ανατολών γείτονα; Του επιτρέψαμε όμως να αυθαδιάζει του ΓΑΠ, αφού δείχνουμε σαν να διεκπεραιώνουμε την πιό δυσάρεστη αγγαρεία όταν υπερασπιζόμαστε τον Κ.Κ.

  8. STAM avatar
    STAM 25/01/2011 10:32:22

    Πιστεύω στον Σαμαρά από το 1993. Στη χθεσινή συζήτηση όμως ήταν κατώτερος των δυνατοτήτων του. Δεν είναι δυνατό να αφήνει αυτό το πράγμα που το παίζει Υπουργός Εξωτερικών να διαστρεβλωνει τα γεγονότα, τα πεπραγμένα, και τις θέσεις της Νέας Δημοκρατίας και να μην παίρνει την απάντηση που του αξίζει. Δεν είναι δυνατό να ξεστομίζει ο ΓΑΠ τα περί διγλωσίας και να μην τον συντρίβει με επιχειρήματα. Αναρωτιέμαι ΓΙΑΤΙ;;;;

  9. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 25/01/2011 10:33:35

    @STATHIS
    Από προσωπικές εμπειρίες λέω οτι έχεις απόλυτο δίκιο !
    Γι αυτό άλλωστε μας έχουν γραμμένους !
    Γι αυτό και το ¨"fair play" δεν βγάζει πουθενά σε αυτές τις εποχές...

    • STATHIS avatar
      STATHIS @ ΝΑΥΤΗΣ 25/01/2011 10:53:58

      Αυτός ο καλούμενος "Πολιτικός Πολιτισμός" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ...... ΧΘΕΣ (!) και όχι αύριο .!!
      Αν ο ΣΤΟΧΟΣ και ο ΣΚΟΠΟΣ είναι Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ .... ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ "ΚΡΙΣΗ", ΠΟΥ ΕΝΤΕΧΝΩΣ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΧΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΧΕ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΩΣ "ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΥΣ" ..... ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ (δεν είναι ώρα συμψηφισμών και αναλογικότητας στην ηπιότητα) Ο "ΛΑΟΣ" (όλοι μας) ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΛΗΚΡΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ (ως επιλογή και όχι "προστασία")ΑΠΟ ΤΗ "ΔΙΑΛΥΣΗ" (κοινωνική,ηθική,ανταποδοτική,οργανωτική) ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ .!!!
      Αλλά μιλάμε για ΔΡΑΣΗ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ .!!!!(αλλοιώς θα έρθει η ώρα που ΜΟΝΟΙ θα κινηθούν, οι ΠΟΛΙΤΕΣ ,για τη ΛΥΣΗ και τότε ....... ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ δε θα έχουν ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ) ..!


      *Μιά άποψη.-

      • Kostas avatar
        Kostas @ STATHIS 26/01/2011 09:41:15

        Συμφωνώ φίλε μου. Κάθε στιγμή που περνάει είναι πολύτιμη για τη σωτηρία των Ελλήνων. Δεν υπάρχει χρόνος για πολιτικές σκοπιμοτήτων. Ο Γιώργος και η παρέα του θα τα δώσουν όλα , σε τιμές που θα καθορίζουν άλλοι.

  10. φωτεινη avatar
    φωτεινη 25/01/2011 10:38:46

    ο σαμαρας καλυψε πληρως τον Κ.Κ.στη χθεσινη του ομιλια.δεν διαφανηκε «δυσαρεστη αγγαρεια»,τουλαχιστον για μενα.

  11. Aris. A avatar
    Aris. A 25/01/2011 10:39:30

    Αντικειμενικά ο Σαμαράς είναι σε δύσκολη θέση.

    Η οικονομία κρέμεται από μια κλωστή και σε συνδυασμό με το παγκόσμιο οικονομικό πρόβλημα οι εξελίξεις μπορεί να γίνουν εκρηκτικές.

    Η κληρονομιά της κυβέρνησης Καραμανλή παραμένει βαριά αφού η κοινή γνώμη ρίχνει μεγάλες ευθύνες στην ΝΔ όχι τόσο γιατί δημιούργησε το πρόβλημα όσο γιατί δεν πήρε τα κατάλληλα μέτρα και ας έπεφτε ηρωικά μαχόμενοι.

    Στον τομέα των σκανδάλων και της κάθαρσης μπορεί το σκάνδαλο της Σιεμενς να είναι κατά μεγάλο ποσοστό πράσινο αλλά και η κυβέρνηση Καραμανλή δεν έκανε τίποτα να το διελευκάνει.
    Για να είμαστε ειλικρινείς ο Χριστοφοράκος και ο Καραβέλας δεν δραπέτευσαν επί Πασόκ.

    Οπως εξελίχθηκαν τα πράγματα με τις ενέργειες Ζαγοριανού ουσιαστικά έγινε ότι έπρεπε από Ελληνικής Δικαιοσύνης ώστε τα Γερμανικά δικαστήρια να προστατεύσουν τον Χριστοφοράκο.

    Δεν μπορούσε τότε να επέμβει η κυβέρνηση και να μην φύγει ο Χριστοφοράκος και να δοθούν περισσότερα όπλα στους ανακριτές.

    Στην εξωτερική πολιτική τα κοιτάσματα υδρογονανθράκων της Ανατολικής Μεσογείου σε συνδυασμό με το Ιρανικό πρόβλημα αλλάζουν τα γεωπολιτικά δεδομένα χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει τι είναι προς το συμφέρον της ελληνικής πλευράς.

    Ολα τα παραπάνω δεδομένα απαιτούν λεπτούς χειρισμούς από πλευράς Σαμαρά.

    Την χθεσινή συζήτηση όπως εγώ την κατάλαβα δεν είχε ως στόχο την κοινή γνώμη στο εσωτερικό ο Σαμαράς.

    Περισσότερο έστειλε μήνυμα στην κυβέρνηση και στο εξωτερικό ότι δεν πρόκειται να συναινέση στο παζάρι Ερντογάν Παπανδρέου παρά να κερδίσει τις εντυπώσεις στο εσωτερικό.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Aris. A 25/01/2011 11:05:02

      ....Την χθεσινή συζήτηση όπως εγώ την κατάλαβα δεν είχε ως στόχο την κοινή γνώμη στο εσωτερικό ο Σαμαράς....
      Συμφωνω απολυτα μαζι σου! Χθες ο Σαμαρας εστελνε μηνυμα προς υπερατλαντικους αποδεκτες πως θα κυβερνησει!!!!

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ effie B. 25/01/2011 11:22:25

        Αν τον αφήσουν Έφη.
        Δεν θα εκπλαγώ αν δεν ξαναρχίσουν πυργαγιές εδώ και εκεί όταν αποπειραθεί να κυβερνήσει, ή να "πέφτουν" Σινούκ.
        Προυπόθεση, λοιπόν, της ευχέρειας του (να κυβερνήσει) θα είναι,
        1) το "καθάρισμα" του κρατικού μηχανισμού (ανεξαρτήτως κομματικής ετικέττας-οι πράκτορες δεν έχουν χρώμα) από τα ελληνώνυμα σκουλήκια που πρακτορεύουν ξένα συμφέροντα.
        2) Επιμένω Ανώνυμε, ο προσεταιρισμός και 2-3 ΜΜΕ για να εξισορροπείται η ΠΑΣΟΚική παραπληροφοριακή λαίλαψ, και
        3) Η άρθρωση στρατηγικής για τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ προβλήματα του Ελληνισμού. Πχ.

        α) Την οικονομία-παραγωγή/αγροτικό
        β) Το δημογραφικό
        γ) την εφιαλτική αστυφιλία

        Τα β και γ συνδέονται

        δ) Την λαθρομετανάστευση
        ε) την -έρμη- την (Ελληνική) Παιδεία
        ζ) την, όσο το δυνατόν, ανεξαρτητοποίηση της ενέργειας ακόμα και με πυρηνικές μονάδες.

        • Γιαννης 3 avatar
          Γιαννης 3 @ Νίκος 25/01/2011 12:27:30

          προσθετω και την Ελληνικη Ναυτιλια.

    • xenios avatar
      xenios @ Aris. A 25/01/2011 14:22:00

      Θα συμφωνήσω μαζί σου.

      Ο Γιωργάκης με τα ΜΜΜ που έχει δίπλα του, διαμορφώνει κατά το δοκούν την κοινή γνώμη και όλοι καταλήγουν στον ισχυρισμό, τι Σημίτης τι Καραμανλής, με τον τελευταίο να εισπράττει, μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.

      Ουσιαστικά εγώ κατακρίνω έντονα τον Καραμανλή, που δεν αποκάλυψε σε όλο της το εύρος, τις απάτες του Σημίτη και των κυβερνήσεων του. Ήξερε αλλά απέκρυψε και για να φανεί και υπεράνω, ανακάλεσε, αν θυμάστε, το επίθετο «αρχιερέας της διαπλοκής», που είχε αποδώσει στον προκάτοχο του.

      Ο Σαμαράς κουβαλάει στις πλάτες του, αυτές τις «αμαρτίες» και όσο δεν καθαρίζει, την ΝΔ από τα βαρίδια, ο λόγος του πέφτει, δυστυχώς, στο κενό.
      Εδώ όμως υπάρχει μια προοπτική, παρά την τηλετύφλωση. Σιγά σιγά, όλο και περισσότεροι καταλαβαίνουν, ότι τα λάθη της περιόδου Οκτωβρίου 2009 - Απριλίου 2010, της GAPικής διακυβέρνησης, έγιναν τα πιο σοβαρά λάθη, που μας έφτασαν εδώ.

  12. Maximilien avatar
    Maximilien 25/01/2011 10:40:07

    Οσοι, έστω και ακροθιγώς, παρακολούθησαν την χθεσινή συζήτηση, διαπίστωσαν ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης «χαμηλώνει στροφές στα γκάζια», για να μην ισοπεδώσει τον αντίπαλο του.

    Ναι στάνταρ, είναι μεγαλόψυχος και ιπποτικός και λυπάται τον ΓΑΠ. lol

  13. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 25/01/2011 10:40:10

    Αμα ξυπνησει αφ'ενος μεν θα ειναι ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ, αφ'ετερου σφυριξτε μου.

    • factorx avatar
      factorx @ Rote Fahne 25/01/2011 12:11:35

      θα είσαι στης Αλέκας, για να μην σε χάσω;

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/01/2011 10:49:44

    Το ξαναθέτω το ερώτημα: Ήταν ατόπημα ή όχι να μιλήσει ο Σαμαράς για "προώθηση μεταναστών στην Τουρκία";
    Προσέβαλε ή όχι τους νόμιμους μετανάστες, τους ενταγμένους στην ελληνική κοινωνία;
    Προσέβαλε ή όχι τους έλληνες πολίτες που βαρέθηκαν να βλέπουν τους μουσουλμάνους εισβολείς να βαφτίζονται "μετανάστες", τη στιγμή που είναι μόνο λαθρομετανάστες;
    Σε καμία άλλη χώρα οι λαθρομετανάστες δεν αποκαλούνται σκέτα "μετανάστες". Υπάρχει διάκριση.

  15. φωτεινη avatar
    φωτεινη 25/01/2011 10:50:23

    ειπε και κατι αλλο βασικο κατα τη γνωμη μου,οταν αναλαβει τη διακυβερνηση δεν θα σεβαστει συμφωνιες που δεν στηριζονται στο διεθνες δικαιο.αυτο δεν ειναι μηνυμα,ειναι κοτρωνα,γιατι αναιρει εκ των προτερων οτι ο γαπ ενδεχομενως συμφωνησει.τον αναιρει προκαταβολικα.πρωθυπουργος μειωμενης ...κυριαρχιας. πιο πολλα απ αυτα ,τι αλλο να πει?

  16. karamanlikos avatar
    karamanlikos 25/01/2011 10:53:29

    1. Ρε σεις προσγειωθείτε!
    Ο Σαμαράς δεν είναι ούτε θα γίνει ποτέ Καραμανλής!
    Όσο εσείς νομίζετε ότι ο Σαμαράς θα είναι ισοπεδωτικός και θα τα πάρει όλα σβάρνα τόσο κακό θα κάνετε στην εικόνα του! Δεν έχουμε ανάγκη ηγέτη τέτοιου τύπου. Εκείνο που χρειαζόμαστε είναι η αποτελεσματικότητα. Κι αυτό ο Αντώνης ΤΟΧΕΙ!!! Σκέψου ότι είχε τα balls να αλλάξει το σήμα της ΝΔ ανάβοντας ξανά τον πυρσό με το μοναδικό τρόπο που ήθελε αυτός ο ίδιος!!!
    Δε σου κρύβω, ότι και εγώ θα ήθελα περισσότερο βρισίδι στους Πασόκους, αλλά δεν το αντέχει η χώρα... Δεν αντέχει άλλους διχασμούς. Κι αυτό μόνο ένας πατριώτης Σαμαράς μπορεί να το υπηρετήσει.
    2. Τις σχέσεις με τα ΜΜΕ πρέπει να τις κανονίσει ο Χαρβαλιάς: Αυτός ΞΕΡΕΙ!

    • noldor avatar
      noldor @ karamanlikos 25/01/2011 11:54:28

      "αλλά δεν το αντέχει η χώρα… Δεν αντέχει άλλους διχασμούς." Ναι από την ΝΔ δεν αντέχει μόνο από το ΠΑΣΟΚ αντέχει νοθείες (2000), φωτιές (2007), καταστροφές 2008.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ noldor 25/01/2011 19:12:16

        Σωστοοοοός

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/01/2011 10:59:40

    Τα ιδια εκανε και το 1993 - 1996.Ειχε ιδρυσει την Πολ.Ανοιξη,ο Ανδρεας ειχε επανελθει ετοιμοθανατος πρωθυπουργος,στη ΝΔ ειχε φυγει ο Μητσοτακης και ο Εβερτ δεν τραβαγε,κυκλοφορουσαν σεναρια διασπασης των μεγαλων κομματων και ο Σαμαρας ειχε την τακτικη του positioning,δηλαδη να παιρνει θεσεις και να περιμενει τις εξελιξεις για να απλωσει τη συνταγη μεχρι που ηλθε ο Σημιτης ,η πολιτικη αλλαξε ρυθμους και εμεινε απεξω.
    Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου .Αν λυθει με γερμανικη πρωτοβουλια το ζητημα του χρεους η χωρα θα μπει σε αυτοματο πιλοτο ,το ΠΑΣΟΚ και τα ΜΜΕ θα πανηγυρισουν,ο Παπανδρεου ισως παει στον ΟΗΕ ή καπου αλλου,το ΠΑΣΟΚ θα το αναλαβει κανενας Βενιζελος που εχει περαση στη κεντροδεξια και θα αναγνωρισει τα "λαθη" του Παπανδρεου αλλα και την "μεγαλη επιτυχια της σωτηριας" και θα δουμε τοτε τα χαμηλα γκαζια και το positioning τι αποτελεσμα θα εχουν.

  18. man8os avatar
    man8os 25/01/2011 11:02:07

    Ειναι και δικη μου απορια. Δεν θα επρεπε να αμφισβητησει και δυναμικα την πολιτικη ΠΑΣΟΚ?

  19. Maximilien avatar
    Maximilien 25/01/2011 11:03:02

    Αν ο Σαμαράς έβγαινε και ξέχεζε τον ΓΑΠ, θα γράφονταν διθύραμβοι, παρομοιώσεις με Παλαιολόγους, αναφορές στο 1821. Δεν θα είχαμε "προσεκτικά" σχόλια για το είδος των ηγετών που χρειαζόμαστε και σχόλια για την υποτιθέμενη "ιπποσύνη" του Σαμαρά. Βέβαια, για να πούμε την αλήθεια μικρή σημασία έχει τι θα πει ο Σαμαράς και πως θα το πει αφού δεν κυβερνάει αυτός. Τουλάχιστον να μην ψήφιζε τα μισά νομοσχέδια του ΠΑΣΟΚ θα ήταν μια αρχή.

  20. δημητρης μαλαμουλης avatar
    δημητρης μαλαμουλης 25/01/2011 11:33:37

    Δυσκολή πράγματι η θέση του αρχηγού με το positioning.
    Επαναλαμβάνω (όπως και σε άλλες τοποθετήσεις), ότι αν συνεχίσει τον πολιτικά ορθό λόγο η παράταξη σε πιθανές εκλογές την Άνοιξη θα υποστεί δεινή ήττα.
    Ακόμη και σε εκλογές (το πιό πιθανό λόγω εε και δντ) στα 3 η 3,5 χρόνια απο τον Οκτώβριο του 09 το ΠΑΣΟΚ θα κάνει πάρτυ΄(θα πάρει δηλαδή γύρω στο 35%).
    Σε περιόδους ανατροπής ο λόγος πρέπει να είναι ανατρεπτικός και σκληρός ακόμη και χυδαίος.
    Δυστυχώς με Αρούλη (πρώτη φωνή στα ΜΜΕ) αυτά τα πράγματα δεν γίνονται.
    Ο Αρχηγός πρέπει να πάρει σβάρνα τις ρούγες και τις γειτονιές και να ανανεώσει το προσωπικό του.
    Δεν κατάλαβα γιατί ο Φαήλος π.χ. δεν μπορεί με κάποια ιδιότητα να τον εκπροσωπεί στα Μ.Μ.Ε.
    Ετσι και μόνον έτσι θα δώσει το καινούργιο στίγμα.
    Με μπλαζέ υφάκι Μπότοξ και μεταξωτές γραβάτες στο τέλος οι "νταβατζήδες θα μας πιάσουν και τον πωπό ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ.

    • factorx avatar
      factorx @ δημητρης μαλαμουλης 25/01/2011 13:51:05

      Φίλε Μαλαμούλη έχετε πάθε μεγάλη σύγχιση στον κάμπο. Το κατανοώ, δύσκολες οι συνθήκες, αλλά γιατί πράγμα μιλάμε; Να γίνει πρωθυπουργός και να τον ρίξουν σαν τον Καραμανλή; Να κυβερνήσειγια να βολευτούν όσοι περίμεναν χρόνια; Ή για να αλλάξουμε το σύστημα της Μεταπολίτευσης; Αν θέλουμε το τελευταίο πρέπει πρώτα απο όλα να διαμορφώσει τον υποκειμενικό παράγοντα - αυτούς δηλαδή που θα στηρίξουν την ανατροπή. Βλέπεις πουθενά γύρω σου να υπάρχει αυτό πέρα απο κραυγές και αλλαλαγμούς; Νομίζω οτι ο Αντώνης έχει βάθος στρατηγικής σκέψης, έχει μια σκακιέρα μπροστά του και προχωρά. Μου το έλεγε κάποτε πριν χρόνια τι θα κάνει και το κάνει τώρα !!!. Κράτησε το κόμμα (ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΕΙ), έστειλε τους βαρώνους στα αζήτητα και ολοκληρωνει το πολιτικό πλαίσιο που άρχισε να βάζει με την ιδεολογία και το οικονομικό πρόγραμμα με το εθνικό πλαίσιο που έβαλε χθες. Και σιγά σιγά θα κλιμακώνει τις μορφές πάλης για να μην τις εξαντλήσει μονομιάς. Αν τώρα νομίζουν κάποιοι ότι θα γίνει επανάσταση όπως στην Κούβα και προτείνουν άλλο δρόμο εδώ είμαστε να το συζητήσουμε δημοσίως. Εγω πάντως πιστεύω ότι οι εποχές άλλαξαν και μαζί με όλους εδώ ψάχνουμε να βρούμε πως θα γίνει. Δεν υπάρχουν ούτε θέσφατα, ούτε αποκλειστικά μονοπάτια για την ανατροπή

      • Νίκος avatar
        Νίκος @ factorx 25/01/2011 14:11:29

        Προσυπογράφω, Παράγοντες.

  21. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 25/01/2011 11:57:05

    Πραγματικά. Οι ντιντήδες που ήταν; Μίλαγε ο αρχηγός και απουσίαζαν οι μισοί. Φανταστείτε να μίλαγε ο γέρος Καραμανλής (άσχετα τι του καταλογίζουμε) και να μπορούσε να διανοηθεί κάποιος ότι μπορεί να απουσιάζει.

    Με ικανοποίησαν αρκετά οι θέσεις του Σαμαρά. Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασαν. Και λίγη δύναμη ρε παιδί μου. Λίγο παλμό και φωνή.

  22. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 25/01/2011 12:18:50

    Η ηγεσία του ΠαΣοΚ αυτή τη στιγμή εξυπηρετεί ΚΑΛΥΤΕΡΑ τα συμφέροντα της ίδιας ολιγαρχικής οικονομικής ομάδας που η ηγεσία της ΝΔ εξυπηρέτησε στο πρόσφατο και μακρινό παρελθόν και προφανώς θα εξυπηρετήσει στο μέλλον όταν θα γίνει κυβέρνηση.

    Δεν μπορεί η ηγεσία της ΝΔ να πάει τώρα κόντρα, κάνοντας δυναμική αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, στα συμφέροντα εκείνα που θα κληθεί να εξυπηρετήσει λίγο μετά ως κυβέρνηση η ίδια.

    Διότι αν ήθελε η ηγεσία της ΝΔ να υπερασπιστεί και να συμπαρασταθεί στον λαό και πορείες και συγκεντρώσεις θα έκαμνε, και τους δημόσιους υπαλλήλους (δεν είμαι) θα υπερασπιζόταν, και τους φορτηγατζήδες, και τους φαρμακοποιούς και τους ιδιωτικούς υπαλλήλους με τις ατομικές συμβάσεις, και τους όποιους ξεχνάω.

    Και δεν θα λεγε μόνο για "την κυβέρνηση του Μνημονίου" αλλά θα έλεγε και εναντίον του ΔΝΤ και της ΕκΤ κλπ κλπ. Οχι το σαμάρι (κυβέρνηση), τον γάϊδαρο θα έπρεπε να χτυπήσει... Χτυπάει όμως μόνο το σαμάρι δυστυχώς.

    Αρα η ηγεσία της ΝΔ δεν θα καλέσει τους έλληνες σε πανελλήνιο συλλαλητήριο που θα διώξει αυτή την καταστροφική κυβέρνηση, γιατί μια τέτοια κίνηση δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντα που αντιπροσωπεύει.

    Οσο κι αν αυτό έχει επίπτωση στα δικά της εκλογικά ποσοστά ως κόμμα.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • factorx avatar
      factorx @ Θραξ Αναρμόδιος 25/01/2011 13:52:18

      Μήπως μπερδεψες τον Σαμαρά με τον Τσε Γκεβάρα; Προς το παρόν πάντως έχουμε τον Τσε ...Τζαβάρα

  23. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 25/01/2011 12:34:53

    Μια χαρα τα ειπε ο προεδρος μιλησε για συγκεκριμενα θεματα γιατι αυτο ηταν και το θεμα της παρουσιας του στη Βουλη.Επιπλεον καλυψε με τον καλυτερο τροπο τα πεπραγμενα της κυβερνησης της ΝΔ 2004-2009(εξωτερικη πολιτικη).Οταν η συζητηση θα ειναι τα οικονομικα τοτε θα πεσει πολυ γελιο........
    Πολυ καλη η τακτικη του κοματος που δεν εχει ακομα παρουσια στα τηλεπαραθυρα του Μεγκα.........

  24. irida avatar
    irida 25/01/2011 13:43:41

    http://ai-vres.blogspot.com/2011/01/blog-post_3320.html
    Θυμάστε κείνο το θεματάκι που χε γίνει προεκλογικά; Με τον αδερφό του Ψωμιάδη κλπ//που χε γίνει θέμα να αποσυρθεί για να υπάρξει υποστήριξη από τη ΝΔ του Σαμαρά!!! Να το αποτέλεσμα της υποστήριξης. Κενό!!!!! Άμα γκαζώνει ο άνθρωπος φαίνεται.. Να μη χαθεί η περιφέρεια; Μα χάνεται καθημερινά χρόνια τώρα....Κι επειδή κατηγορούνται οι οικογενειοκρατίες! Σκέφτηκα να το παραθέσω..για την τιμή και μόνο των όπλων..Και για να μη μασάμε κουτόχορτο..γενικώς..

  25. factorx avatar
    factorx 25/01/2011 13:52:57

    Ποιοςε του τόπε ρε μεγάλε; Η συνωμοσία του σύμπαντος;

  26. Μανώλης Μενεγάκης avatar
    Μανώλης Μενεγάκης 25/01/2011 17:22:23

    fair play έκανε και ο Καραμανλής όταν ήταν αντιπολίτευση. Γενικά, μόνο το ΠΑΣΟΚ δεν κάνει fair play. Γι' αυτό άλλωστε μιλάμε για "σύστημα ΠΑΣΟΚ" και παρακμή οφειλόμενη σ' αυτό

  27. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 25/01/2011 18:10:54

    Φακτορα κανεις οτι δεν καταλαβαινεις η αλλα λογια νάγαπιωμαστε;Δηλαδη συμφωνεις οτι αλλοι τους ανεβαζουνε και τους κατεβαζουνε;
    Δηλαδη πληρη εξαρτηση ε;
    Ως συνηθως βεβαια απο το 45!!
    Σε [ληροφορω για να μην με ψαχνεις αδικα δεν θα με βρεις στης Αλεκας αλλα καπου κοντα σου.
    Φιλακια!!!

  28. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 25/01/2011 18:12:07

    Φακτορα κανεις οτι δεν καταλαβαινεις η αλλα λογια νάγαπιωμαστε;Δηλαδη συμφωνεις οτι αλλοι τους ανεβαζουνε και τους κατεβαζουνε;
    Δηλαδη πληρη εξαρτηση ε;
    Ως συνηθως βεβαια απο το 45!!
    Σε [ληροφορω για να μην με ψαχνεις αδικα δεν θα με βρεις στης Αλεκας αλλα καπου κοντα σου.
    Φιλακια!!!
    Γιατι δεν το αναρτας;

  29. skeptomenos avatar
    skeptomenos 25/01/2011 18:38:55

    Η Ελλάδα αυτή την στιγμή χρειάζεται έναν Πούτιν.
    Το ερώτημα είναι μπορεί ο Σαμαράς να γίνει η να είναι ήδη Πούτιν?
    Η απάντηση είναι ναι όσο δεν μαρσάρει.
    Ότι κάνει πρέπει να το κάνει απροειδοποίητα.
    Σκυλί που γαυγίζει δεν δαγκώνει

  30. skeptomenos avatar
    skeptomenos 25/01/2011 18:43:54

    Και δεν πρέπει να έχει κανένα στρες για την πρωθυπουργία, ούτε να υποσχεθεί τίποτα σε κανέναν…
    Σε λίγο όλοι οι έλληνες θα τον παρακαλάνε

  31. skeptomenos avatar
    skeptomenos 25/01/2011 19:24:28

    Μήπως συμβαίνει κάτι άλλο?
    Σε δουλεύουν τα κανάλια κάνεις 8 χρόνια να το καταλάβεις, μετά τα κανάλια χρειάζονται 4 χρόνια να φθείρουν αυτούς που δεν τους δίνουν όσα θέλουν-και θέλουν πολλά-…..
    εσύ ξεχνάς σε 4 χρόνια.. κοκ .

  32. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 25/01/2011 22:13:56

    Αν μπορούμε να κάνουμε μερικές παρατηρήσεις γιά την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά, αυτές χωρίζονται σε πολιτικές και, ας πούμε, σε τεχνικές. Σε πολιτικό επίπεδο, η ομιλία, σε περιεχόμενο, επιχειρήματα και μηνύματα είναι πρώτης τάξεως. Αυτά βγαίνουν από την ανάγνωση του κειμένου της ομιλίας. Αψευδής απόδειξη, οτι η συζήτηση στην Βουλή απέβη εις βάρος του Παπανδρέου και έληξε με σαφή υπεροχή του Προέδρου, το γεγονός, οτι τα μέσα μαζικής παραπληροφόρησης έθαψαν το θέμα.
    Δεν μπόρεσα να δω την συζήτηση στην τηλ. αλλά, απ΄ ό, τι καταλαβαίνω διαβάζοντας τα καλοπροαίρετα σχόλια πιό πάνω, υπάρχει μιά σχετική γκρίνια γιά τον τόνο, την ένταση κ.λ.π. Εχοντας πλέον δεί πολλές ομιλίες του Σαμαρά, μπορούμε να κάνουμε, ως ακροατές, μερικές τεχνικές παρατηρήσεις: 1). Γιά κάποιον ανεξήγητο λόγο, οι ομιλίες του στερούνται προλόγου. Αμέσως - αμέσως, η ομιλία ξεκινάει με πεδίκλωμα. Με αποτέλεσμα να λείπει η απαραίτητη προετοιμασία του ακροατηρίου να τοποθετηθεί ευνοϊκά προς τον ομιλητή και να δει μαζύ με τον ομιλητή τον δρόμο που αυτός πρόκειται να διαγράψει με τον λόγο του. Ο λόγος έτσι μοιάζει να περνάει στην εφαπτομένη και όχι στην καρδιά του ακροατηρίου.
    2). Η διάταξη των λόγων δεν είναι επαγωγική, αλλά είναι εν πολλοίς αποσπασματική, με αποτέλεσμα το ακροατήριο να χάνεται, ενίοτε και να αιφνιδιάζεται. πχ η διατύπωση στην πρώτη φράση ενός λόγου γιά την εξωτερική πολιτική, και χωρίς καμμία προϊδέαση του ακροατηρίου, της ριζοσπαστικής πρότασης γιά έλεγχο του πόθεν έσχες, που σαφώς ανήκει σε άλλη θεματολογία. Κινδύνευσε έτσι η ομιλία γιά τα εξωτερικά να επισκιαστεί την ώρα μάλιστα που εκφωνείτο από το θέμα του πόθεν έσχες.
    3). Η χρησιμοποίηση φράσεων που αποσυνδέουν τον ομιλητή από το ακροατήριο (πχ ακούστε ή έχω να πώ κάτι ακόμα ή και ένα πράγμα ακόμα κ.λ.π.), πράγματα που δεν ανήκουν φυσικά σε πολιτική ομιλία. Εξ ού και οι χλιαρές αντιδράσεις φιλικών ακροατηρίων.
    Βέβαια, αυτά είναι τεχνικά θέματα, τα οποία με λίγη παραπάνω προσοχή και σχεδιασμό αποκαθίστανται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.