26/11/2009 13:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Μεϊμαράκης έβαλε θέμα διαδικασίας στο παρά πέντε;



Διαβάσαμε στο antinews τη δημοσίευση για τη χθεσινή δήλωση του Βαγγέλη Μεϊμαράκη, σύμφωνα με την οποία αμφισβητείται ευθέως η διαδικασία εκλογής αρχηγού της ΝΔ από τη βάση.

Δεν θα συμμεριστώ την εκτίμηση ότι κίνητρο της δήλωσης αυτής είναι η μπαχαλοποίηση της διαδικασίας για προσωπικά ιδιοτελείς σκοπούς του Μεϊμαράκη. Απεναντίας, πιστεύω ότι η δήλωση έγινε προς όφελος και καθ' υπόδειξη της Ντόρας Μπακογιάννη, της οποίας είναι πιστός εντολοδόχος.

Μια ματιά στην πολύ πρόσφατη κομματική ιστορία της ΝΔ δεν κάνει κακό. Θυμηθείτε τη δηλητηριώδη δήλωση της Ντόρας τον Οκτώβρη 1996, στην (επαν)εκλογή Έβερτ που ακολούθησε την ήττα στις εκλογές ένα μήνα πριν. Στο κεφαλόσκαλο της Ρηγίλλης, είχε πει τότε η Ντόρα -η οποία ήταν αποτυχούσα υποψήφια για την ηγεσία- το αμίμητο: "αυτό το εκλεκτορικό σώμα, αυτό το αποτέλεσμα έδωσε". Δίνοντας έτσι το σύνθημα για τον... ανένδοτο πριονίσματος του Έβερτ, ο οποίος πράγματι ύστερα από λίγους μήνες παραιτήθηκε κακήν-κακώς (παρα)δίδοντας το κόμμα στον Καραμανλή.

Αμφιβάλλει κανείς ότι δηλώσεις σαν του Μεϊμαράκη, που κινούνται ακριβώς στον ίδιο καμβά με τότε, έχουν ακριβώς τον ίδιο στόχο; Έχουν προφανώς προεξοφλήσει ότι ο Σαμαράς θα εκλεγεί, ενδεχομένως κι από τον πρώτο γύρο, κι έπιασαν ήδη τα πριόνια για την επόμενη μέρα...

Αυριανιστής

Antinews: Να προσθέσουμε ότι ο Μεϊμαράκης πιέστηκε αφόρητα να κάνει τη δήλωση αυτή στα κανάλια, αλλά επειδή φοβάται μην τον παρασύρει το …ποτάμι που έρχεται την είπε μόνο σε κάποιους δημοσιογράφους. Φυσικά η οικογένεια

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 26/11/2009 13:08:01

    Μα προφανώς ο Μειμαράκης έρχεται ως λαγός της Ντόρας για να εκφράσει τις τάσεις της Αγίας Οικογένειας και τον πανικό που έχει.
    Μη ξεχνάς όμως αγαπητέ Αυριανιστή πως ο Βουλγαράκης είναι μια αυθύπαρκτη προσωπικότητα και δεν άγεται - φέρεται απο κανέναν. Οι φράσεις δεν είναι προιόν πίεσης, αλλά προσωπικής του εμπάθειας.
    Πως να το κάνουμε..ο άνθρωπος ήθελε να είναι αυτός ο Γραμματέας και έχει πρόβλημα που δεν είναι.
    Μή πάτε πρόδηλα να τον αθωώσετε..

  2. Γιάννης77 avatar
    Γιάννης77 26/11/2009 13:25:13

    Αν η συμμετοχή ανέβει πάνω από τις 300.000, όπως όλα δείχνουν, θεωρώ κι εγώ πολύ πιθανότερη την εκλογή Σαμαρά, και μάλιστα από την πρώτη Κυριακή.

    Το ενδεχόμενο της νοθείας υπέρ του, όμως, να μην το αποκλείσετε, κι αυτό γιατί τέτοια νοθεία μπορεί να γίνει μόνο από τα ανώτατα επίπεδα του κομματικού μηχανισμού, τα οποία είναι πλήρως στα χέρια των παρεοκρατών του Καραμανλή. Οι κύριοι αυτοί έχουν κολλήσει σαν στρείδια στον Σαμαρά. Μην εκπλαγείτε, λοιπόν, αν επιχειρήσουν να του προσφέρουν (ακόμα και εν αγνοία του) τέτοιες "υπηρεσίες".

    Ας μην ξεχνάμε ότι, στις αντίστοιχες εκλογές του ΠΑΣΟΚ το 2007, είχαν ακουστεί πολλές "μουρμούρες" σχετικά με σοβαρές νοθείες υπέρ του Γ. Παπανδρέου, πάλι από την ακραιφνώς παπανδρεϊκή κεφαλή του εσωκομματικού μηχανισμού.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Γιάννης77 26/11/2009 13:28:22

      Δεν είναι εντελώς όλη η Ρηγίλλης με το Σαμαρά. Είναι βέβαια ένα 60-70%, και τα σημαντικότερα πρόσωπα κλειδιά.

      • Γιάννης77 avatar
        Γιάννης77 @ Blimblomblim 26/11/2009 13:37:05

        Σωστά! Τα πρόσωπα-κλειδιά θα κάνουν τη νοθεία, όπως την έκαναν και στο προηγούμενο Συνέδριο, στις εκλογές της Κεντρικής Επιτροπής, όπου άλλα ψήφιζαν οι Σύνεδροι και άλλα "έβγαζαν" οι κύριοι αυτοί.

        Ελπίζω, ξαναλέω, όποιος και να εκλεγεί αρχηγός, να απαλλαγεί από όλη αυτή την καμαρίλα. Αλλιώς, σύντομα θα έχει την τύχη του Καραμανλή!

        • Kώστας Θ. avatar
          Kώστας Θ. @ Γιάννης77 26/11/2009 13:47:42

          Γιάννη, ονόματα και τι έχουν κάνει. Γιατί έτσι ούτε να συμφωνήσουμε μπoρούμε ούτε να διαφωνήσουμε. Φαίνεται ότι ξέρεις συγκεκριμένα πράματα. Να τα γράψεις.

        • Γιάννης77 avatar
          Γιάννης77 @ Γιάννης77 26/11/2009 15:15:17

          Αγαπητέ Κώστα, όντως ξέρω πάρα πολλά, τα περισσότερα όμως τα γνωρίζουν όλοι όσοι ασχολούνται με τη Νέα Δημοκρατία. Δεν τα γράφω για να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει κανείς, απλά εκφράζω τη γνώμη μου. Αν θες να μάθεις περισσότερα, ρώτα οποιοδήποτε στέλεχος της ΝΔ ξέρεις, θα σου τα πει.

          Αγαπητέ Blimblomblim, η νοθεία δεν είναι καθόλου απίθανη, αρκεί να ελέγχει κανείς το κεντρικό υπολογιστικό σύστημα. Σου θυμίζω τι έκανε ο Σημίτης με τις εθνικές εκλογές του 2000. Όσο για τα τηλέφωνα στις 6 το πρωί, το σχολίασα ήδη: νομίζω ότι ο Factorx το παράκανε! :-)

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Γιάννης77 26/11/2009 15:26:33

          Κι εγώ θα ήθελα να μάθω ποιους εννοείς. Αν δεν θέλεις να πεις περισσότερα, καλύτερα να μη λες τίποτα. Προσωπικά, γράφω ονόματα και έχω πάντοτε και τεκμηρίωση στο μυαλό μου από κάποια πηγή. Αν δεν έχω, προτιμώ να μη γράφω τίποτα. Πλησιάζει μετά τη συκοφαντία και τη διασπορά φημών.

        • Γιάννης77 avatar
          Γιάννης77 @ Γιάννης77 26/11/2009 20:16:04

          Συμφωνώ ότι οι καλπονοθείες συμβαίνουν από καιρό και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, ανάλογα με το ποιος ελέγχει τον αντίστοιχο μηχανισμό.

          Σε αυτές τις εσωκομματικές της ΝΔ, τη Ρηγίλλης ελέγχει πλήρως η παρεοκρατία Καραμανλή, η οποία είναι 100% με τον Σαμαρά. Απλά πράγματα.

          Όσον αφορά στα ονόματα: Δεν καταλαβαίνω πού βρίσκεται η δυσκολία, οι 5-10 του καραμανλικού "πρωινού καφέ" είναι γνωστοί από τις εφημερίδες. Το τι έχει κάνει πολιτικά ο καθένας και ποιος ήταν ο ρόλος του, είναι επίσης γνωστό από τα δημοσιεύματα.

          Τις επιπλέον πληροφορίες που μπορεί να γνωρίζει ο καθένας μας από την προσωπική του ενασχόληση, δεν μπορεί να τις τεκμηριώσει με "στοιχεία", διότι δεν κυκλοφοράμε με μαγνητόφωνα και κρυφές κάμερες!

          Ειλικρινά, καλύτερα να μην γνώριζα τίποτα κι εγώ, γιατί θα είχα αποφύγει το πολύ ψυχοφθόρο συναίσθημα της οργής και της σιχαμάρας που με διακατέχει γι' αυτή την καμαρίλα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Γιάννης77 26/11/2009 20:28:38

          Για να καταλάβεις τι κάνεις λάθος στον τρόπο που γράφεις: Μας λες "5-10". Πέντε είναι ή δέκα; Αν είναι πέντε μπορεί ένας να έχει κάποιους στο μυαλό του. Αν είναι δέκα, μπορεί ο ίδιος να έχει κάποιους άλλους στο μυαλό του. Εσύ τώρα όλους αυτούς (ποιους;) τους βγάζεις ύποπτους για νοθεία.

          Αν δεν είσαι έτοιμος να πεις ποιους εννοείς, δεν λες τίποτα, διότι καταλήγεις να κάνεις διασπορά φημών. Η ανωνυμία ΔΕΝ σου δίνει αυτό το δικαίωμα. Αν είσαι έτοιμος να πεις ποιους εννοείς, τότε μόνον μιλάς. Τα υπόλοιπα δεν μπορούν να γράφονται έτσι αόριστα.

          Πόσο μάλλον αν δεν έχεις καμία ένδειξη ότι θα γίνει νοθεία.

          Σε πληροφορώ τέλος για το εξής, που ίσως να μην γνωρίζεις: το κεντρικό μηχανογραφικό σύστημα της Ρηγίλλης για τις εκλογές συνδέεται με τους υπολογιστές του Υπουργείου Εσωτερικών, που έχουν τους εκλογικούς καταλόγους για τις εθνικές κλπ. εκλογές. Κάθε ψήφος θα διασταυρώνεται εκεί. Πώς θα μπουν επιπλέον ψήφοι; Σε κάθε εκλογικό τμήμα οι υποψήφιοι θα έχουν τους εκπροσώπους τους. Θα βλέπουν πόσοι ψηφίζουν. Παίρνουν τα αποτελέσματα μαζί τους αφού βγουν, τα περνούν στα επιτελεία τους, κάνουν το άθροισμα και βλέπουν αν συμφωνούν με αυτά που δίνονται επίσημα.

          Δεν είναι ψηφοφορία τύπου διαδικασιών άλλων εποχών. Και οι δύο πλευρές έχουν πολύ ισχυρό συμφέρον να διασφαλιστεί η διαδικασία και δεν είναι εύκολο για καμία πλευρά να κάνει νοθεία.

          Θα έλεγα λοιπόν, ανεξάρτητα από καλές προθέσεις, να είσαι πιο προσεκτικός στη διατύπωση τέτοιων αόριστων υπονοιών.

        • Γιάννης77 avatar
          Γιάννης77 @ Γιάννης77 26/11/2009 21:37:14

          Αγαπητέ BBB, αν θες να κάνουμε διάλογο, άσε το επιτιμητικό ύφος. Δεν έχεις ιδέα ποιος είναι ο συνομιλητής σου και τι σχέση έχει με το αντικείμενο.

          Ένας τρόπος για να ερμηνεύσεις τα όσα λέω είναι να τα θεωρήσεις διασπορά φημών. Θα μπορούσε να είναι, βάσει της ανωνυμίας που έχουμε εδώ.

          Ο άλλος τρόπος είναι να τα θεωρήσεις προβληματισμό ενός ανθρώπου που νοιάζεται πολύ (μα πάρα πολύ) για τη ΝΔ. Διαλέγεις και παίρνεις.

          Η συζήτηση περί νοθείας είναι καθαρά θεωρητική, αλλά δεν την ξεκίνησα εγώ! Δες το άρθρο του Factorx παραπάνω. Μίλησα για ενδεχόμενο, απαντώντας σε προηγούμενο σχόλιο, το οποίο ξεκίνησε από δήλωση του Μεϊμαράκη. Ανέφερα, επίσης, σχετικές συζητήσεις που είχαν γίνει μετά τις εσωκομματικές του ΠΑΣΟΚ το 2007. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.

          Ειδικά για το "μηχανογραφικό σύστημα" που λες, σε διαβεβαιώ ότι το ξέρω πολύ καλά και η διασταύρωση που αναφέρεις θα αφορά στα ονόματα των εκλογέων, όχι στους αριθμούς των ψήφων. Δεν είμαι βέβαιος ότι θα υπάρχουν αντιπρόσωποι όλων σε όλα τα εκλογικά, ούτε καν έχει σχέση αυτό. Μήπως η ΝΔ δεν είχε εκπροσώπους στα εκλογικά τμήματα το 2000; Θυμάσαι τι φασαρία έγινε μετά;

          Τέλος, όσον αφορά στο "5-10", το γράφω γιατί η παρεοκρατική ομάδα ήταν γύρω στους 10, αλλά ανάλογα με το αντικείμενο ενασχόλησης (κυβέρνηση ή κόμμα) άλλαζαν τα πράγματα (π.χ. με το κόμμα δεν ασχολούνταν πάντα οι του Μαξίμου). Απλά πράγματα.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Γιάννης77 26/11/2009 21:46:51

          Κι εσύ αν θέλεις διάλογο δεν μπορείς να μονοπωλείς το ενδιαφέρον για τη ΝΔ, ούτε τη γνώση καταστάσεων. Μια που δεν ξέρουμε ποιος είσαι, αυτά που αφήνεις να εννοηθούν δεν έχουν καμία σημασία και δεν ενισχύουν το κύρος των όσων γράφεις.

          Το 5 ή το 10 έχει πάντως μεγάλη διαφορά, μια που μας ζητάς να μαντέψουμε μόνοι μας τα ονόματα.

        • Γιάννης77 avatar
          Γιάννης77 @ Γιάννης77 26/11/2009 22:30:20

          Βεβαίως θέλω το διάλογο και δεν μονοπωλώ κανένα ενδιαφέρον, ούτε τη γνώση! Δικαιούμαι όμως να εκφράζω την προσωπική μου άποψη και αυτό ακριβώς κάνω, όπως όλοι οι άλλοι εδώ μέσα.

          Αφού υπενθυμίσω ότι δεν ξεκίνησα εγώ τη συγκεκριμένη συζήτηση (αλλά ο Μεϊμαράκης και ο Factorx), θα επαναλάβω την απάντηση που έδωσα στον φίλο Κώστα ανωτέρω: "Δεν τα γράφω για να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει κανείς, απλά εκφράζω τη γνώμη μου. Αν θες να μάθεις περισσότερα, ρώτα οποιοδήποτε στέλεχος της ΝΔ ξέρεις, θα σου τα πει."

          Περί της καραμανλικής παρεοκρατίας υπάρχουν αναρίθμητα δημοσιεύματα των εφημερίδων. Δεν έχω μπει στον κόπο να μαζέψω μερικά ενδεικτικά, αλλά δεν είναι και δύσκολο να βρεις. Μια αναζήτηση στο Google θα σε πείσει.

          Αλλιώς, μπορείς απλά να αγνοήσεις αυτά που γράφω. :-)

        • Fotini avatar
          Fotini @ Γιάννης77 26/11/2009 22:52:02

          @Γιάννης77

          Δεν νομιζεις οτι αρκετη φιλοσοφια πουλησες για την διαδικασια της εκλογης; Ωχ αδελφε μου, εισαι πολυ κουραστικος! Απο που ξεφυτρωσες, απο το επιτελειο Ντορας η απο Πρασινο Blog;

        • Γιάννης77 avatar
          Γιάννης77 @ Γιάννης77 27/11/2009 00:28:35

          @Fotini

          Υπάρχουν και άλλες κατηγορίες ανθρώπων, πλην των υποστηρικτών ΠΑΣΟΚ, Ντόρας και Σαμαρά. Αν δε σου αρέσει η "φιλοσοφία" που "πουλάω"(!), μην την αγοράζεις.

          Όσον αφορά στην κούραση, θα είχα ρωτήσει πόσο να γράψω, αλλά δεν έχω στοιχεία επικοινωνίας σου.

          Καλή ξεκούραση!

      • Υ. avatar
        Υ. @ Blimblomblim 26/11/2009 22:24:52

        Μη κουράζεστε. Τέσσερις οι μεταβλητές της όποιας ενδεχόμενης νοθείας, και το ποσοστό ρίσκου, σε κάθε μία
        1.Ταυτοπροσωπία. Αν ο προσερχόμενος ψηφοφόρος, είναι πράγματι ο ίδιος. Πρακτικός έλεγχος, από εκπροσώπους εφορευτικής επιτροπής 70%
        a.Κεντρικής επιτροπής εκλογών ΝΔ (1-3 άτομα)
        b.Υποψηφίων (3 άτομα)
        2.Καταμέτρηση ψήφων στο τμήμα 30%
        3.Μεταφορά δεδομένων στο κεντρικό υπολογιστικό σύστημα 0% (τριπλοτσεκάρεται)
        4.Λογισμικό εξαγωγής αποτελεσμάτων 0% (έχει τεσταρισθεί)

        Τα συμπεράσματα δικά σας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Γιάννης77 26/11/2009 13:40:24

      Μήπως αυτές οι πρακτικές (νοθεία, επηρεασμός με όλα τα μέσα, διαπλοκή κ.λπ) ανήκουν στο... άλλο στρατόπεδο και όχι σε αυτό του Σαμαρά;

  3. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 26/11/2009 13:52:52

    Πάνω απο 500.000 πρεπει να ψηφίσουν. Να εχουμε νικητη Αντωνη απο πρωτο γυρο να τελειώνουμε με την καμαρίλα. Κινητοποιήστε το περιβάλλον σας. Είναι πολύ σοβαρο θεμα η εκλογη νεου προεδρου. Μειμαρακης, Νικητας κλπ θα πάρουν την απάντηση που τους πρέπει αν παμε όλοι ΜΑΖΙΚΑ στην κάλπη χωρις φοβο αλλα με παθος για τη δικαίωση.

  4. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 26/11/2009 13:52:54

    Νομίζω ότι οι μηχανισμοί της Ντόρας είναι πολύ ισχυροί και πολύ θρασείς για να επιτρέψουν νοθεία υπέρ του Σαμαρά. Και βέβαια, δεν μπορεί να αποκλειστεί ακόμη και το ενδεχόμενο προβοκάτσιας. Εδώ μας λένε οι φίλοι ότι παίρνουν τηλέφωνο 6 η ώρα το πρωί δήθεν εκ μέρους του Σαμαρά για να εκνευρίσουν τον κόσμο!

    Σε ανοικτή διαδικασία είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνουν τέτοιες ιστορίες. Ούτε η ΝΔ είναι ΠΑΣΟΚ, που ήταν "κληρονομική ιδιοκτησία" του ΓΑΠ.

  5. Mara avatar
    Mara 26/11/2009 15:02:30

    Τα πριόνια δεν τα κρατάνε πλέον αυτοί. Τα κρατάει ο κόσμος. Τους τα άρπαξε ξαφνικά μέσα από τα χέρια χωρίς να το καταλάβουν....
    Νισάφι πιά!!!!

    • Tasos avatar
      Tasos @ Mara 26/11/2009 16:44:47

      Εύστοχο!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Mara 26/11/2009 19:47:47

      Ακόμα και να κρατήσουν πριόνια, κάποτε θα έρθει κι η ώρα τους.....

  6. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 26/11/2009 15:50:42

    Ο Μεϊμαράκης ψάχνει απεγνωσμένα να βρεί άλλοθι για την εκλογική καταστροφή της αυτοκράτειρας.
    Είναι παραγματικός ξεπεσμός για τον άλλοτε γραμματέα του κόμματος να χάνει μέσα σε λίγες εβδομάδες όλο το κύρος και τη σοβαρότητα που έκανε τόσα χρόνια να κτίσει.
    Ειλικρινά το τελευταίο δίμηνο ο Μεϊμαράκης είναι αγνώριστος.
    Όλα ξεκίνησαν από την επιμονή του να γίνει η εκλογή του αρχηγού από την νομενκλατούρα του κόμματος και όχι από το λαό.
    Δεν είναι κακό να κάνει κάποιος ένα λάθος, αλλά είναι πολύ κακό όταν επιμένει στο λάθος αυτό και μάλιστα σε σημείο παρεξήγησης.
    Κανείς μα κανείς δεν μπορεί να πάει κόντρα στο λαό στις δημοκρατίες, κύριε Μεϊμαράκη, τόσα χρόνια στο κουρμπέτι θα έπρεπε να το έχεις μάθει αυτό το αξίωμα.
    Σε πολιτικό επίπεδο, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος χαμένος μετά την αυτοκράτειρα Θεοδώρα.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ελεύθερος 26/11/2009 20:02:52

      Νομίζω ότι είναι ο μεγαλύτερος χαμένος. Αύριο η Θοδώρα θα έχει ένα ρόλο, είτε στη ΝΔ του Σαμαρά, είτε σε δικό της κόμμα. Ο Μεϊμαράκης, τι ρόλο θα έχει; Δεν θα έχει. Δεν θα τον εμπιστευτεί κανείς πια. Ούτε η Θοδώρα, ούτε βέβαια ο Σαμαράς. Απέτυχε, κατέρρευσε. Τελεία.

      • Γιάννης77 avatar
        Γιάννης77 @ Blimblomblim 26/11/2009 21:43:39

        Όντως, ο Μεϊμαράκης χειρίστηκε εντελώς λάθος την όλη ιστορία, με αποτέλεσμα να υποστεί σημαντικό πλήγμα το προφίλ του.

        Και το 2000 που είχε γίνει η φασαρία με τις εθνικές εκλογές και τις υπόνοιες της ΝΔ για νοθεία, αυτός είχε βγει μπροστά (το βράδυ των εκλογών, διαμαρτυρόμενος ότι το Υπουργείο Εσωτερικών δεν αφήνει τη ΝΔ να έχει πρόσβαση στη διαδικασία έκδοσης αποτελεσμάτων).

        Δεν ξέρω αν έχουν κάποια σκοπιμότητα οι δηλώσεις του, αλλά ό,τι και να συμβεί, όσο και να διαμαρτυρηθεί (δίκαια ή άδικα) ο χαμένος μετά τις εκλογές, μάλλον θα ισχύσει και πάλι το "μετά της απομακρύνσεως εκ του ταμείου..."! :-)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.