#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/09/2010 22:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Γ. Παπανδρέου καθυστερεί τον ανασχηματισμό;



Ερώτηση: Γιατί ο Πρωθυπουργός καθυστερεί να ανακοινώσει τον ανασχηματισμό;

Απάντηση: Λόγω της διαφοράς ώρας με το ...ΔΝΤ που πρέπει να εγκρίνει τα ονόματα



Σπύρος - Καρδίτσα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Misha avatar
    Misha 06/09/2010 23:10:41

    Οι βρυκόλακες βγαίνουν τα μεσάνυχτα.
    Μη σου πω, πως όσο περνά η ώρα . ότι αυξάνεται και η πιθανότητα υπουργοποίησης κάποιου Μητσοτάκη

    • nick avatar
      nick @ Misha 06/09/2010 23:18:48

      Οτι και να κάνουν,είναι ο πρώτος και τελευταίος ανασχηματισμός της κυβέρνησης των αποτυχημένων...Σπάσανε ολα τα κοντέρ τα παληκάρια.

  2. antiochos avatar
    antiochos 06/09/2010 23:16:45

    Ξεχασε τον κωδικο ο προγραμματιστης του.

  3. vardarskian avatar
    vardarskian 06/09/2010 23:18:52

    λείπει η Κατσέλη και καλά στο Λονδίνο...

  4. eyvoikos avatar
    eyvoikos 06/09/2010 23:21:17

    ερωτηση! Γιατι δεν μας καιγεται καρφι για τον "ανασχηματισμο"??

  5. πελ avatar
    πελ 06/09/2010 23:21:21

    εδω ο κοσμος καιγεται και αυτος αλλαζει ονομα στα υπουργειου αλλαζει τις αρμοδιοτητες και παπαριες, συγγνωμη. Μεχρι να βγουνε τα ΠΔ και οι αρμοδιοτητες θα παμε 2012, ο κοσμος καιγεται και παιζει μονοπολυ ο τυπος;;;; ελεος με παιχνιδακια του!

  6. jim avatar
    jim 06/09/2010 23:50:04

    εγω λεω να βαλλει τον κικιλια

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ jim 07/09/2010 00:06:16

      Δεν πας για υπνο καλυτερα!!!

  7. athamas avatar
    athamas 07/09/2010 00:01:55

    Γιατί είτε τον αργήσει είτε όχι, είτε τον κάνει τον ανασχηματισμό είτε όχι δεν έχει καμμία απολύτως σημασία!
    Εκτός απ τα κυβερνοκάναλα που θάχουν κάτι να κουτσομπολεύουν δλδ στο γυαλί.

  8. mys avatar
    mys 07/09/2010 00:02:50

    Είναι δυνατόν να γίνεται ανασχηματισμός στις 12 την νύχτα ,να ακούγονται τα ίδια ονόματα που αλλάζουν θρόνους και ανάμεσα σε αυτούς να ξεπηδάνε και φαντάσματα του παρελθόντος ?
    δηλαδή αυτοί που αλλάζουνε υποργείο και πάνε αλλού πετύχανε στους 10 μήνες θητείας και πάνε αλλού για να ξαναπετύχουνε ?
    Δηλαδή τώρα θα βρεθούν τα λεφτά και θα σωθούμε ?
    Ο πρίγκηπας σύντροφος στο ισδραήλ πήγε να μιλήσει για τον πολιτισμό ?

    Βάλτε σύντρογοι και τον άκη,τον κωστάκη ,τον γιάννο και την βάσω και φύγαμε γιαλλες πολιτείες

    Ρε σκουπόξυλα που χρειάζονται με κυρίαρχο σύνθημα ΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ

  9. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 07/09/2010 00:05:02

    Ακουει το λαικο ασμα ...μεσα στα μαυρα τα μεσανυχτα ειχα τα ματια μου ορθανιχτα και εμπνεεται.....πιο ΔΝΤ και κουραφεξαλα κακεντρεχεις..γελατε με τον πρωθυπουργευοντα...ντροπη σας!!!

  10. panos avatar
    panos 07/09/2010 01:25:26

    1.20 kai o ant1 anakoinwse oti apo wra se wra 8a ginoun anakoinwseis!!!!!!xaxa vrykolakes einai?

  11. Κικη avatar
    Κικη 07/09/2010 07:54:29

    Τα λιγμενα που παιρνουν ολοι μαζι,ιδια παρτιδα ,αργησανε να φτασουν ,