#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/05/2010 16:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Γιώργος δείχνει την Ακρόπολη στον Ταγίπ;



Ο Γιώργος δείχνει την Ακρόπολη στον Ταγίπ

Λες να έχει τίποτα στο μυαλό του για την μείωση του χρέους;

Δεν διαβάζει antinews που προτείνει να δώσουμε στους γείτονες την Μύκονο

Να την κάνουν θέρετρο των Πασάδων να περνάνε όλοι καλά



Επίσης το επόμενο DVD να γυριστεί στο Αιγαίο με πρωταγωνιστές Τούρκο και την Τζούλια και την Ντούβλη εναλλάξ

Να το βλέπουμε να μαθαίνουμε  τι μας περιμένει στο μέλλον

Ντους προλαβαίνουμε να κάνουμε Ταγίπ;

Εκτός των άλλων ο ΓΑΠ "ανακάλυψε" και ΤΟΥΡΚΙΚΑ νησιά στο ΑΙΓΑΙΟ !!!

«Να μπορούμε να μιλάμε μόνο για το πόσοι τουρίστες Τούρκοι και άλλοι από άλλες περιοχές της γης θα έρθουν στα νησιά μας Ελληνικά ή Τούρκικα νησιά ..» !!!!!

Σε λίγο θα μας πει και ότι η ηπειρωτική Ελλάδα είναι προέκταση της υφαλοκρηπίδας της Ανατολίας.

Ευτυχώς που η ΝΔ και η επίσημη Αριστερά έκαναν διαδηλώσεις κατά της επίσκεψης και έσωσαν την τιμή του έθνους

Α, ρε Καραμπελιά μόνο εσύ καθαρίσες και ντρέπομαι που πλακωνόμαστε  στο ξύλο με τα ΚΝΑΤ.

Παρόλα αυτά «Ζήτω η ΚΝΕ».

Μην τον παρεξηγείτε πάντως τον Ερντογάν. Θέλει πραγματικά μια νέα σελίδα στις σχέσεις με την Ελλάδα. Όπου, στην τουρκική, σελίδα σημαίνει βραχονησίδα

Δεν μου λες Ταγίπ, μήπως βολεύεστε να σας δώσουμε την Ντόρα που αυτή την εποχή είναι εύκαιρη;

Μην το βλέπεις σε στενά πλαίσια, είναι καλή περίπτωση. Θα έρχεται να την βλέπει κι ο μπαμπάς της, θα σας φέρνει γούρι…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GreenHorses avatar
    GreenHorses 15/05/2010 16:25:42

    Χανούμια και Χανούμισσες γκε μπουλνταρ!!!

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ GreenHorses 15/05/2010 17:18:24

      η χανούμισα με το κόκκινο μπάνερ λέει πολλά :D
      (νόμιζα οτι οι κουμουνίστριες δεν βάφονται ούτε φτιάχνουν φρύδι)

    • aris53m avatar
      aris53m @ GreenHorses 15/05/2010 23:58:28

      Και ο Λεωνίδας το είχε πει αυτό

      γκε μπουλνταρ μολών λαβέ
      (άσχετο)

  2. lmn13 avatar
    lmn13 15/05/2010 16:28:44

    Την παζαρεύει;

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/05/2010 16:36:32

    σκέφτονται να αποκαταστήσουν το τζαμί που τόσο βάρβαρα γκρεμίσαμε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ archaeopteryx 15/05/2010 16:39:55

      Καλό.....

    • ataktos avatar
      ataktos @ archaeopteryx 15/05/2010 17:50:04

      Όχι φίλε ..κάνει δημοσιά την πρόταση του ,για να του πουλήσει την Ακρόπολη ..όπου αυτός.. τώρα έχοντας την τεχνογνωσία τον Ρώσων θα κατασκευάσει έναν πυρηνικό αντιδραστήρα …έτσι ο Νικολάκης θα τα τσεπώσει χοντρά πάλι

  4. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 15/05/2010 17:31:37

    "Δεν πουλιώνται αυτά με γρόσια
    με εκατό και με διακόσια",
    μου μάθαινε το παραδοσιακό δημοτικό τραγούδι,
    η γιαγιά μου.

  5. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 15/05/2010 18:43:39

    Τίποτα μωρέ απλά αναπολεί εκείνες τις εποχές της ισχυρής κυβέρνησης Σημίτη που είχαν σκεφτεί και την τιτλοποίηση των εσόδων της Ακρόπολης...

  6. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 15/05/2010 19:42:36

    Ἀναπολεῖ τί εἶχε καί ἐλπιζει νά τοῦ τά ξαναδώση χωρίς κόπο τό GAP.
    Κούνια πού τούς κούναγε both of them.