#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/01/2011 19:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ο Α. Σπηλιωτόπουλος προσεγγίζει τον Κ. Καραμανλή μέσω Θ. Ρουσόπουλου;



Θέμα επιστροφής του Θεόδωρου Ρουσόπουλου στην Νέα Δημοκρατία έθεσε σήμερα ο τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ, Άρης Σπηλιωτόπουλος. Μιλώντας στον σταθμό «Flash», κάλεσε, μάλιστα, τον κ. Ρουσόπουλο αλλά και τη ΝΔ να το εξετάσουν σε μεταγενέστερο χρόνο, σημειώνοντας ότι το ίδιο το ΠΑΣΟΚ που τον κατηγόρησε δήλωσε πως δεν βρήκε τίποτα εναντίον του.

Η είδηση κάνει ήδη το γύρο του Διαδικτύου όπου όλοι διερωτώνται γιατί ξαφνικά ο κ. Σπηλιωτόπουλος προσεγγίζει τον κ. Ρουσόπουλο, δεδομένης της αντιπαλότητας που τους χώριζε στο παρελθόν (ο κ. Ρουσόπουλος είχε διαδεχθεί τον κ. Σπηλιωτόπουλο στη θέση δεξιά από τον κ. Καραμανλή).

Η απάντηση είναι μία και απλή: Φαίνεται πως ο κ. Σπηλιωτόπουλος έχει πλέον αντιληφθεί ότι όλοι οι βασικοί ρόλοι στο νέο οργανωτικό σχήμα της ΝΔ έχουν δοθεί αλλού και συνεπώς πρέπει να περιοριστεί σε έναν δευτερεύοντα ρόλο. Γι αυτό προσπαθεί να φανεί αρεστός στον κ. Καραμανλή.

Αυτό εξηγεί και τον λόγο για τον οποίο βγήκε ξαφνικά να στηρίξει τον κ. Ρουσόπουλο. Επειδή ως άνθρωπος των μήντια και της επικοινωνίας ο κ. Σπηλιωτόπουλος δεν μπορεί να μην γνωρίζει ότι ο συσχετισμός του με ένα πρόσωπο που επισύρει ακόμα την οργή των Νεοδημοκρατών μόνο κακό μπορεί να κάνει στην δική του εικόνα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/01/2011 19:33:41

    Δεν ξερω αν ο Ρουσοπουλος επισυρει την οργη των νεοδημοκρατων.Θα πρεπει οσοι ειναι οργισμενοι να του προσαψουν κατι.Τι ακριβως ειναι αυτο;
    Για το Βατοπεδι εκριθη αθωος.Αρα ποιο ειναι το προβλημα;Eπειδη προσπαθησε να συνδιαλλαγει με το συστημα ΠΑΣΟΚ στον τυπο για να μετριασει τις επιθεσεις κατα της ΝΔ;
    Ισως να ηταν λαθος αλλα ποιος αλλος απο τη ΝΔ εχει προτεινει μια αποτελεσματικη αντιμετωπιση του προβληματος των ΜΜΕ;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ψυχραιμια 22/01/2011 19:52:43

      Δεν τον θέλουμε επειδή επί ημερών του έγινε ατζέντης της γυναίκας τους κλείνοντας παχυλά συμβόλαια από τον ένα σταθμό στον άλλο.

      Οπως λέει και ο λαός η παππάς παππάς η ζευγάς ζευγάς. Δεν μπορεί εσύ θεωρητικά να μάχεσαι ως υπουργός εναντίον της διαπλοκής και η γυναίκα σου να αποτελεί το βαρύ πυροβολικό της διαπλοκής ως κεντρική παρουσιάστρια του ΜΕΓΚΑ.

      Για τον Σπηλιτωτόπουλο τι να πω είναι μονίμος εκτός κλίματος.
      Αντί να ασχοληθεί με τα κουνοβουλευτικά του καθήκοντα και να κοιτάξει να εκπροσωπήσει τις λαικές γειτονιές της Β Αθήνας που πλήττονται από τα οικονομικά μέτρα συνεχίζει να κάνει την κομματική κουτσομπόλα και να φυτρώνει εκεί που δεν τον σπέρνουνε.

      Εχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του ο άνθρωπος επειδή βγήκε πρώτος βουλευτής β Αθηνών.

      Καιρός είναι στις επόμενες εκλογές να τον κατεβάσουμε από το συννεφάκι του.

      • Σκεπτόμενος avatar
        Σκεπτόμενος @ Aris. A 22/01/2011 22:40:35

        Μπορεί όμως η κεντρική κατεύθυνση του κόμματος να είναι συνεργαστείτε κατ’ αρχήν με αυτούς που είναι απέναντι μας και όχι με ευθύνη Ρουσόπουλου αλλά με ευθύνη Σουφλιά-Καραμανλή (όλα τα έργα στο Μπόμπολα) και απέναντι τον Ρουσόπουλο μα το νομοσχέδιο του «Βασικού Μετόχου». Πότε θα σταματήσουμε αυτές της ανοησίες?

    • dk avatar
      dk @ ψυχραιμια 22/01/2011 21:09:51

      Μιλάς σοβαρά; Ο Ρουσόπουλος που από αριστερούλης δημοσιογράφος έγινε υπουργάρα με ύφος χιλίων καρδιναλίων; Αυτός δεν ήταν που έκλεισε τον Κωστάκη στο Μαξίμου θέλοντας να τα χειρίζεται όλα; Στο Βατοπέδι δεν είναι αναμεμειγμένος; Γλοιώδεις πολιτικοί σαν τον Ρουσόπουλο πρέπει να τίθενται όσο πιο μακριά γίνεται από κόμματα που θέλουν να επενδύσουν στην αξιοκρατία. Σειρά έχει ο Παυλόπουλος που μου γυρνάνε τα άντερα όταν τον βλέπω να είναι ακόμα στις πρώτες σειρές διαφόρων κομματικών εκδηλώσεων.

      • Γιαννης avatar
        Γιαννης @ dk 22/01/2011 22:46:11

        Σωστός !!!!! dk

    • xenios avatar
      xenios @ ψυχραιμια 23/01/2011 10:07:24

      Μόνο ο Ρουσόπουλος επισύρει την οργή των Νεοδημοκρατών;
      Ο Σπηλιωτόπουλος τι την κάνει;

      Αν κύριοι είστε ικανοποιημένοι με το 20% των δημοσκοπήσεων, για την Νέα Δημοκρατία, πάει καλά.

      Αντί να σαρώσουμε όλα τα βαρίδια και να ξεκινήσουμε με νέα πρόσωπα και αρχές, κάνουμε συμβιβασμούς και αυτοί οι συμβιβασμοί μας οδηγούν, εδώ που είμαστε, πολύ χαμηλότερα από τις εκλογές του Οκτωβρίου του 2009.

      Λυπάμαι αλλά με Κυριάκο Μητσοτάκη, με Σπηλιωτόπουλο και σία, με ένα ΠΑΣΟΚ να έχει ρημάξει τους Έλληνες, με τα χειρότερα αντιλαϊκά μέτρα της Νεώτερης Ελλάδας, θα παραμείνουμε στο 20%.

      Όποιος είναι ευχαριστημένος να σηκώσει το χέρι του.

      Πιστεύω ότι ο Σαμαράς θέλει, το θέμα αν μπορεί.

  2. factorx avatar
    factorx 22/01/2011 19:44:18

    Καλά βρε ψυχραιμία έτοιμος ήσουν; Δεν πρόλαβσ να σηκώσω την ανάρτηση και σχολίασες; Ο Σαμαράς δεν "αποκεφάλισε τον Ρουσόπουλο στο καλοπάτι της Ρηγίλλης" (θυμάσαι τι έγραφαν;) λόγω κυρίως Βατοπεδίου. Αλλά επειδή φέρνει σοβαρότατες ευθύνες για τον τρόπο που διαχειρίστηκε την κυβερνητική εξουσία ως βασικός συνεργάτης και δεξί χέρι του Καραμανλή. Με αποτέλεσμα να αποξενωθεί η ΝΔ ακόμα και απο την σκληρό πυρήνα της και τα γνωστά αποτελέσματα. Και ενταξει την γλίτωσε με το Βατοπέδι. Μην θέλει τώρα να γίνει και ....εκπροσωπος της ΝΔ πάλι

    • Ρηγας Φερραιος avatar
      Ρηγας Φερραιος @ factorx 22/01/2011 20:41:09

      Σωστο....!!!!

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/01/2011 19:54:50

    και με συγχωρείτε που ανακατέβομαι, αλλά έχετε ακούσει από κανένα σε καμία πλατεί ή χωριό ή γραφείο ό,τιδήποτε για τον ...άλλον χωρίς καζούρα;

  4. SKAIs avatar
    SKAIs 22/01/2011 20:03:23

    Eίναι γνωστή η εμπάθεια με την οποία αντιμετωπίστηκε ο ΘΡ από το Μπλογκ! Σας θυμίζω ότι τις εκλογές του 2007 τις κέρδισε ο ΚΚ και ΘΡ μόνοι τους. Αθωώθηκε πανηγυρικά από το ίδιο το σύστημα οπότε μπορεί να επιστρέψει. Ο κ. ΧαρβαλιΑς ήταν στο ΕΘΝΟΣ σας θυμίζω

  5. tiramola avatar
    tiramola 22/01/2011 20:08:07

    Συγνώμη και από μένα που ανακατεύομαι αλλά η επιστροφή του θα είναι μεγάλη επιτυχία.
    ΜΑΚΑΡΙ....

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 22/01/2011 20:27:42

      με σένα, θα τα χαλάσω. Σου είπα, προστατέψτε τους αθώους από το φ/β στην Πτολεμαϊδα. Να 'ξερες τι μου έχει μαζευτεί! Μέχρι από ...Αυστραλία. Δεν ακούτε..

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 22/01/2011 21:01:18

        Δεν υπάρχει ρε συ αρχαίε τίποτε άλλο σε αυτή τη φάση..
        Από αυτό το σχέδιο πράσινης ανάπτυξης εξαρτάται και η επένδυση ενός κολοσσού στην περιοχή μου για παρελκόμενο όπως και εργαστάσιο κατασκευής πάνελς.
        Να αρχίσει κάτι να κινείται μήπως έρθει η ψυχολογία τούμπα γιατί και όσοι έχουν λίπος παριστάνουν τις τεθλημένες χήρες.
        Θα "τρέξουν" 7, 10, 15 χρόνια αυτές οι κατασκευές?
        Δεν ξέρω πόσο, αλλά μέχρι τότε μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά στο γενικότερο οικονομικό κλίμα

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ tiramola 22/01/2011 21:22:39

          Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι 30 χρόνια πήγατε τη χώρα σε λάθος κατεύθυνση (στο γκρεμό δηλαδή και στα μνημόνια) ακριβώς με αυτή τη λογική : να "κυλήσει" μωρέ σήμερα και βλέπουμε αύριο.

          Η παντελής έλλειψη έστω της ελάχιστης προσπάθειας να γίνει στοιχειώδης προγραμματισμός είναι ίδιον των κατακαθιών της κοινωνίας, οι νοικοκύρηδες προνοούν.

          Όταν οι παραγωγικές γαίες θα έχουν γίνει σκουπιδαριό από πανέλα και χυμένα βαριά μέταλλα των Φ/Β που πληρώνονται 400Ε/ΜW να δω τι θα τις κάνουμε.
          Μ' αρέσει που πότε-πότε κοτσάρεις Τσόμσκι και άλλα βαρύγδουπα για "ληστρική επιδρομή του καπιταλισμού στο Περιβάλλον", αλλά να γίνει η επενδυσούλα με τα πανελα και να πλημμυρίσει το τοπίο καθρέφτες.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 22/01/2011 21:45:43

          400 ευρώ η μεγαβατώρα ταβάριτς. Η λιγνιτική κάνει 35. Με εισαγώμενο λιθάνθρακα πόσο να κάνει; 40;

          Η ΙΔΙΑ ακριβώς και απαράλλακτη φωτοβολταϊκή μεγαβατώρα στην Τουρκία κάνει 100!!!

          Δεν θέλει ούτε χαρτί από το γυμνάσιο πιά.

          100-200 η αιολική μεγαβατώρα στην Ελλάδα, 55 στην Τουρκία ΈΛΕΟΣ!!!

          Για την επένδυση στην Πτολεμαϊδα έχω τόσο χυδαίο υλικό που ντρέπομαι. ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!! Πρώτο τραπέαζι πίστα με τον Κοσκωτά!

          • zackii avatar
            zackii @ archaeopteryx 23/01/2011 07:49:15

            Κάποτε επί ΑΓΠ έκαναν όλους τους αγρότες να το ρίξουν στο τεμπελίκι με τις επιδοτήσεις. Τώρα πάλι τα ίδια. Άντε μήπως δουλέψουν και λίγο οι αντιπρόσωποι Μπεμβέ και Μερσέντες γιατί τους έχει πάρει από κάτω..

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 22/01/2011 21:47:03

          λες να μην ξέρω πόσο βιώσιμες ή μη βιώσιμες είναι οι επενδύσεις σε πανέλλα στην Ελλάδα; Σουβλατζίδικο σα Χαυτεία είναι καλύτερη δουλειά (και πιο αειφόρα)

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ tiramola 22/01/2011 21:47:11

          τιραμολα

          Γεια ρώτα να μάθεις ποια είναι η τύχη του εργοστασίου πάνελς που λειτούργησε πέρυσι στην Τρίπολη για να καταλάβεις τι πρόκειται να γίνει στην Κοζάνη.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ Aris. A 22/01/2011 22:08:44

            όταν δίνεις 400 για κάτι που ο Τούρκος δίνει 100, και στ' αλήθεια κάνει 40, ούουουου, μεγάλη η επιτυχία. Βρε άνθρωπε, έτσι έχει η Ελλάδα στα χάλια που είναι. Τα 360 αρπαχτή, είναι ο θάνατος της βιομηχανίας δεν το καταλαβαίνετε;

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ tiramola 22/01/2011 21:50:01

          Αν κατάλαβα καλά είσαι από την ευρύτερη περιοχή του νομού Κοζάνης? Ως πότε ρε θα την κάνετε τη δύσμοιρη την περιοχή σας χωματερή των σάπιων ελπίδων σας για εύκολο χρήμα? Αντί να ζητάτε φίλτρα, ζητούσατε αυξήσεις μισθών και θέσεων, κάνατε τον αέρα σας καρκίνο προς εμφιάλωση. Τώρα θέλετε να ποτίσετε και τη γη σας με ότι βαρύ και ασήκωτο έχει να προσφέρει το συνάφι του Γκορ? Θα το πληρώσετε πολυ ακριβά στο τέλος το κασόνι του πατέρα σου φίλε μου...

  6. ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ avatar
    ΝΙΚ ΚΑΡΑΣ 22/01/2011 20:14:10

    εκλεισαν τα αθλητικα σχολεια. τωρα σταματουν τα σχολικα πρωταθληματα αλλα εμεις ασχολουμεθα με τον ΡΟΥΣΣΟ; Τελικα οτι και να αλλαξουν αν δεν ασχοληθουν με τα προβληματα του ελληνα ,αστο!

  7. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/01/2011 20:22:36

    Eυλογημενος ο ερχομενος...!! αμαν

    ΠΠ

  8. sceptical avatar
    sceptical 22/01/2011 20:24:50

    Eίναι θλιβερό να αποδεικνύεται συνέχεια πόσο αδύνατη μνήμη διαθέτουμε.. Ο κ. Ρουσσόπουλος αναρριχήθηκε ταχύτατα και αδικαιολόγητα στην ιεραρχία της ΝΔ απολαμβάνοντας προνόμια που δόθηκαν (αν δόθηκαν) σε λίγους. Οσο γιά το ότι δεν βρέθηκαν στοιχεία εις βάρος του, απλά τον προσθέτει στη μεγάλη λίστα των πολιτικών, ενεργών η μη, που μπορεί να μην τους αποδόθηκαν ποτέ ευθύνες γιά το βίο και την πολιτεία τους, -συνηθέστατο στην πολύπαθη δημοκρατία μας- όμως στη συνείδηση της πλειοψηφίας των πολιτών, έχουν καταδικαστεί. Οριστικά.

  9. geomak avatar
    geomak 22/01/2011 20:34:56

    ΑΦΟΥΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΠΟΥΘΕΝΑΣ,ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ?ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΓΙΑ ΕΛΛΟΘΙ.ΑΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΟΜΑΔΙΚΑ

  10. Κάποιος avatar
    Κάποιος 22/01/2011 20:48:02

    Κανονικά από την στιγμή που οι εξεταστικές επιτροπές των αδιάφθορων της Χ.Τρικούπη και της Ρηγίλλης τους βγάζουν όλους αθώους ή το πολύ - πολύ με καταλογισμό πολιτικής ευθύνης για τα σκάνδαλα, πρέπει να επιστρέψουν όλοι οι "αδικημένοι" στα πολιτικά πόστα τους.
    Η κοινοβουλευτική δημοκρατία θριάμβευσε, κερδίσαμε κι έναν νέο πολιτικό ήρωα που τόλμησε να αντιμιλήσει στον πλανητάρχη Πρετεντέρη και στην αυτοκράτειρα Τρέμη και ο κύκλος της απαστράπτουσας αλήθειας, της μάχαιρας στο κόκκαλο και της κρυστάλλινης διάφανειας ολοκληρώθηκε.
    Του χρόνου πάλι...

  11. ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ avatar
    ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ 22/01/2011 20:48:49

    Eρώτηση ενός αφελούς και ανυποψίαστου αναγνώστη : την κυρία που διακρίνεται στο βάθος της φωτογραφίας μήπως τη λένε Ντόρα ;

  12. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 22/01/2011 21:02:09

    Αλλαξοδουλειες.....

    ΠΠ

  13. FRESH avatar
    FRESH 22/01/2011 21:02:53

    ο καθένας έχει τη γνώμη του γιατο ρουσό:
    + κανείς δεν ξεχνάει ότι χειρίστηκε άριστα επικοινωνιακά την υπόθεση με τις φωτιές της Πελοποννήσου και ίσως να ήταν ο καταλύτης για τη νίκη του 2007.
    - κανείς δεν ξεχνάει ότι μέσα σε τρία χρόνια αγόρασε ή έφτιαξε 3 σπίτια (καπανδρίτι, ψυχικό, πάρος), ενώ εμείς δεν μπορούμε να αγοράσουμε 3 πλακάκια

  14. tiramola avatar
    tiramola 22/01/2011 21:11:56

    Για να επανέλθω στο θέμα.
    Με την επιστροφή Ρουσόπουλου δικαιώνεται πλήρως και ο Καραμανλής για την επιλογή του, που δεν τον πρόδωσε, αλλά εντίμως έδωσε τη μάχη δίπλα του ενάντια στην διαπλοκή που τελικά τους νίκησε, με αποτέλεσμα το μεγάλο σχέδιο επανίδρυσης του κράτους να καθυστερήσει(δεν ξέρουμε πόσο)μέχρι την επιστροφή της ΝΝΔ στην εξουσία...

    Πάω να πιώ ένα ποτό, ήρθαν τα πάνω κάτω...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ tiramola 22/01/2011 21:23:21

      Δυστυχώς για την πλειοψηφία των Ελλήνων υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα που έχουν κάνει την ζωή τους άνω κάτω, και δεν φτάνουν, ούτε ένα, ούτε δύο ποτάκια, για να έρθουν στα ίσα τους.
      Και γι' αυτά δεν είναι πλέον μοναδικοί υπεύθυνοι ο Καραμανλής ή ο Ρουσσόπουλος...

  15. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 22/01/2011 21:23:11

    Όσο ήταν στην απ' έξω το έπαιζε μουγκός... μόλις τον αξιοποίησε ο Πρόεδρος, έγινε ξαφνικά μάγκας. Ποιος ?.. ο Αρούλης !!
    Μέσα σε 15 μέρες έχει πετάξει 3 φορές πεπονόφλουδες.
    Αν ήσουν πραγματικά μάγκας ( αν...!!!) θα μίλαγες πριν αρπάξεις το καρεκλάκι τώρα απλά ...δικαιώνεις ότι πιστεύαμε πάντα για εσένα...Αρούλη !!
    Τι πιστεύουμε ?
    Οτι είσαι δυο σε ένα.
    Και για να μην παρεξηγηθώ από κανέναν κακόβουλο, εννοώ ότι ... είσαι 1.αγνώμων και 2.όχι μάγκας, προς αποφυγή παρεξήγησης.

  16. Αλ.Αγγελου avatar
    Αλ.Αγγελου 22/01/2011 21:29:24

    Γιατι ασχολείστε με θεμα Αρη Σπηλ. και Ρουσ;Ποιος μπορεί να νοιαζεται στ' αληθεια στην πάσχουσα ελληνική κοινωνία για το τι μπορει να σκέπτονται ή να θέλουν τετοια ασήμαντα πολιτικά μεγέθη;Ναι,ξερω,υπάρχει κάποιο ..."ενδιαφέρον" εσωκομματικό στη ΝΔ για τετοια ζητήματα.Δυστυχής και οι νεώτεροι γίνονται εύκολα παλαιομοδίτες εκεί πέρα. Αλλά καιρός δεν ειναι να αγνοηθούν τα παιδαριώδη που συμβαίνουν σ' αυτό το κόμμα,οι μπαρούφες των ασημάντων κα οι κάθε είδους πολιτικά ανύπαρκτοι κομψοπρεπείς;Μια ζωή "καφενείο" η ΝΔ; Κριμα δεν είναι;

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/01/2011 21:41:45

    Ντιντής, Ριρή προσέγγιζε, κακό του κεφαλιού του. (Σύγχρονη λαϊκή παροιμία.)

    • factorx avatar
      factorx @ Αυριανιστής 22/01/2011 22:12:32

      !!!

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ Αυριανιστής 23/01/2011 01:11:09

      Φίλε Αυριανιστή μπράβο! Υπέροχη η παράφραση! Βρε μπας και ξεκίνησε από τον Ρουσό, για δήθεν διεύρυνση και σε κανένα μήνα μας ξεφουρνίσει καμιά πρόσκληση προς την ατυχήσασα του ΔΗ.ΣΥ, που απ' ότι φαίνεται δύει πριν την ανατολή του;

  18. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 22/01/2011 21:45:04

    ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ.... ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ;;;
    ΓΙΑΤΙ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΝΔ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ!
    Ο ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΨΑΧΝΕΙ;
    ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΩΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΕΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ... ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ!

  19. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 22/01/2011 21:52:04

    αν οι απόψεις σου ειχαν ειδικό βάρος δεν θα επέλεγες Θεοδώρα. και δεν σου φτάνει που δεν σε αφησε στην ναφταλίνη ο Σαμαράς, μας το παιζεις και καμπόσος? ...μην "φτιάχνεις" θέματα για να ασχολούνται μαζί σου με τίς περισπούδαστες απόψεις σου.

  20. Σκεπτόμενος avatar
    Σκεπτόμενος 22/01/2011 22:12:09

    Μετά από δύο χρόνια αναζήτησης της υπαιτιότητας και εμπλοκής Ρουσόπουλου σε οποιοδήποτε «σκάνδαλο» ή «βλαπτικής πράξης» δεν κατάφερε κανείς μέχρι και σήμερα να του προσάψει το παραμικρό από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ (εξεταστικές) ή της ΝΕΑ Δημοκρατίας, ή της Δικαιοσύνης αλλά και από αυτούς τους Δημοσιογράφους και Κανάλια που πρωτοστατούσαν στον αποκεφαλισμό του (εάν είχαν βρει το ελάχιστο θα είχαν βγει στα κεραμίδια).
    Είναι επίσης σημαντικό να αναφέρουμε ότι η συμπεριφορά του μέχρι και σήμερα ήταν άψογη απέναντι στην κοινωνία αλλά και στο κόμμα του, παρόλο της πιέσεις και τους εξευτελισμούς – διασυρμούς που δέχθηκε από παντού και ιδιαίτερα από τους εσωκομματικούς του αντιπάλους . Από την άλλη πλευρά δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι δεν έκανε λάθει στην βουλευτική και υπουργική του σταδιοδρομία εάν θέλει κανείς να είναι δίκαιος. Άλλωστε ουδείς αλάνθαστός και ιδιαίτερα όλοι οι κριτές του.
    Πέσαμε όλοι στην παγίδα του ΠΑΣΟΚαρατζαφέρη, που έψαχνε πάση θυσία να διώξει τους δύο τότε υπουργούς Ρουσόπουλο – Αλογοσκούφη για να αποδυναμώσει την τότε κυβέρνηση γιατί δεν του επέτρεπαν να κάνει τα παιχνίδια του. Ήταν οι δύο βασική άξονες της επιτυχημένης μέχρι τότε πορείας της Κυβέρνησης και του τότε Κυβερνήτη και το κατάφερε(αν) μέσο εσωτερικών τριβών (βλέπε Ντόρα-Σουφλιά-Σιούφα κλπ) έτσι συνήθως πέφτουν τα κάστρα από Κερκόπορτες και εφιάλτες. Σήμερα έχουμε όλη την εικόνα μπροστά μας. Πρέπει να δούμε την αλήθεια να επαναξιολογήσουμε τα πρόσωπα αυτά που μέχρι εχτές στέλναμε στα τάρταρα ως όχλος και να δούμε με θάρρος αυτοκριτικής την αλήθεια και να πάρουμε αποφάσεις για να διορθώσουμε τα λάθη μας.
    Ένα από αυτά είναι ο Ρουσόπουλος και πρέπει να το διορθώσουμε.
    Όσο για το « ..Ο κ. Ρουσόπουλος αναρριχήθηκε ταχύτατα και αδικαιολόγητα στην ιεραρχία της ΝΔ απολαμβάνοντας προνόμια που δόθηκαν (αν δόθηκαν) σε λίγους» θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι του προτάθηκε από τον τότε αρχηγό του κόμματος, Κωνσταντίνο Καραμανλή, η συγκεκριμένη θέση με όλα τα προνόμια που διέθετε αυτή για την 20ετή επαγγελματική του καταξίωση στο αντικείμενο που το κόμμα είχε τότε ανάγκη και γι’ αυτό αξιολογήθηκε. Άλλωστε οι θέσης και τα προνόμια σε αυτά τα επίπεδα δεν δύνονται με επετηρίδα, αλλά στον καλλίτερο που κρίνει ο αρχηγός του κόμματος και σωστά και ως τέτοιον τον ζητήσαμε και τον πήραμε όπως σήμερα τον Μιχελάκη.
    Όσο για το «….ότι δεν βρέθηκαν στοιχεία εις βάρος του, απλά τον προσθέτει στη μεγάλη λίστα των πολιτικών, ενεργών η μη, που μπορεί να μην τους αποδόθηκαν ποτέ ευθύνες για το βίο και την πολιτεία τους, -συνηθέστατο στην πολύπαθη δημοκρατία μας- όμως στη συνείδηση της πλειοψηφίας των πολιτών, έχουν καταδικαστεί. Οριστικά» νομίζω ότι θα πρέπει να ντρέπεστε. Μου είναι τελείως αδιανόητο ακόμα και να το σκεφθώ, πως είναι δυνατόν με τόση απλότητα να ρίχνουμε ένα άνθρωπο στα άχρηστα αφού έχουμε απόδειξη ότι δεν φταίει. Τι είναι αυτό που τον καταδίκασε στη συνείδηση της πλειοψηφίας των πολιτών και μάλιστα οριστικά? Η δική μας ανοησία πριν ακόμα αποδείξουμε την υπαιτιότητα του ή την αθωότητά του? Και αφού αποδείξαμε την αθωότητά του ήμαστε τόσο μικρή εγωιστές και ποταπή που με την ασφάλεια της ανωνυμίας μας καταδικάζουμε έναν άνθρωπο επειδή εμείς δεν είμαστε σε θέση να αποδεχθούμε ότι κάναμε λάθος ? ε Ντροπή σας , Ντροπή μας . Είμαστε πολιτικά ανίκανη να κρίνουμε ?
    ή πρέπει να αποδείξουμε ότι ορθώς αποφασίσαμε να τον απομακρύνουμε ή παραδεχθούμε ότι κάναμε λάθος γιατί είμαστε ανόητη και να ζητήσουμε συγνώμη για το λάθος μας και να τον αποκαταστήσουμε. Αυτό μας Πρέπει?

  21. Aggelos avatar
    Aggelos 22/01/2011 22:35:12

    ο ρουσοπουλος ειναι κεντροαριστερος..λαιτ..

    δεν εχει θεση στη ΝΔ..οπως και ο Παυλοπουλος..

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ Aggelos 22/01/2011 22:55:50

      Φοβάμαι ότι έχεις μήνη πολύ πίσω. Πρέπει να διαβάσεις λίγο το καταστατικό του κόμματος που υποστηρίζεις και πιθανός να αντιλήφθης ότι είσαι σε λάθος κόμμα. Μήπως να φεύγεις για Καρατζαφέρη μεριά που θέλει μόνο τους «καθαρούς» ?

      • γαλαζιος avatar
        γαλαζιος @ Σκεπτόμενος 22/01/2011 23:07:57

        Αν δεν δικαιωθεί ηθικά και πολιτικά ο ρουσό και δεν διωχθούν όλοι οι υπονομευτές και όχι μονο η δρακοκόρη, η Νδ θα παθει τα ίδια. Θα πεσει ξανά απο τα ψέμμματα και απο μέσα!
        η αληθεία είναι αήθεια. Ο Ρουσό ήταν θύμα και το λαϊκό αίσθημα δεν είμαστυε εδω για να το ικανοποιούμε αλλα για να το διαμορφώνουμε.
        Με την αλήθεια και τις ιδέες μας.
        Αλλιως θα έχουμε ξανά την ΄δια τύχη.

  22. γαλαζιος avatar
    γαλαζιος 22/01/2011 22:49:36

    Λυπάμαι πραγματικά γιατί φάγαμε την πεπονόφλουδα από τα ¨αφεντικά" και την κυρία που ήθελαν να φάνε τον Ρουσό για να διώξουν τον ΚΚ και τα κατάφεραν. Λυπάμαι πραγματικά που ελάχιστοι έχουν καταλάβει τι συνέβη μέχρι και σήμερα. Που αγνόούν ότι όλοι ηταν απέναντι στον ΚΚ και αυτό γιατί κατι κακό τους έκανε.
    Λυπάμαι που δεν ξέρουν οι περισσότεροι ότι τα σπίτια του Ρουσό έγιναν πριν αναλάβει εκπρόσωπος και το καπανδρίτι ολοκληρώθηκε πριν η ΝΔ γίνει κυβνέρνηση.
    Λυπάμαι που αναμασάμε τα περί σκανδάλου για Βατοπαίδι όταν ΄'εγιναν ανταλλαγές από το Δημόσιο στο Δημόσιο - Μονή Βατοπαιδίου ΝΠΔΔ. Οταν ο Ρουσό ήταν επικρατείας και χωρίς αρμοδιότητες. Οταν το ίδιο το ΠΑΣΟΚ που τον εμφάνιζε δήθεν συντονιστή, το κατάπιε μέσα στη Βουλή και τον αθώωσε γιατί δεν βρήκε το παραμικρό.
    Γιατι αγνοόύμε όσα αποκαλύφθηκαν από βαθύ λάρύγγι προς Χριστοφοράκο, ότι στελεχος του υπ. Άμυνας μιλούσε για το σχέδιο εξόνβτωσης του Ρουσόπουλου για να φθάσουν κάποιοι και κ΄΄αποιες πιο κοντ΄.α στις ακρέκλες της εξουσίας.
    Αλλα ξέχασα! Μια ζωή απολογούμενη για τα ψέματα των πασοκων και των αφεντάδων θα είμαστε στη ΝΔ!
    καλά μας κάνει ο Τζέφρυ και προδίδει την Ελλάδα και τα παιδιά μας , τόσο άσχετοι που είμαστε.

    Που νομίζουμε ακόμη ότι ο ΚΚ έφυγε γιατί κουράστηκε!!
    Γιατί πεαιζε πλειστέισον και έτρωγε μπιφτεκια!
    Τέτοια πλύση εγκεφάλου μας έχουν κάνει!
    Οταν τον παρακολουθούσαν από τη πρώτη μέρα και τον πολεμούσαν όλοι. Μέσα και εξω από τη ΝΔ/ Μέσα και έξω από τη χώρα.
    Οταν τον απειλούσαν....

    Ρε καλά μας κάνει ο Γωγος. Κι άλλο θέλουμε...
    μας πείραξε που λέει ο ντιντης να ξαναρθει ο Ριρής.
    Δεν κοιτάμε που όλοι οι υπονομευτές της ΝΔ παραμένουν μέσα και με πόστα...

    Ρε δεν θα κυβερνήσει ποτέ η αληθινή δεξιά;

    Μονο στον Αντώνη μας ελπίζω, γιατι οι υπόλοιποι μάλλον κοιμόμεθα τον ύπνο του δικαίου.

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ γαλαζιος 22/01/2011 23:12:13

      Μήπως θα έπρεπε να διερωτηθείτε γιατί βγήκαν όλες αυτές οι φήμες και ποιος της έβγαλε και γιατί?
      Μήπως θα πρέπει να δούμε το «Βατοπαίδη», το «κουρασμένος πρωθυπουργός» και πολλά άλλα πότε ξεκίνησαν?
      Το όνομα Χατζηνικολάου σας λέει κάτι ?
      Πριν και μετά τα υποτιθέμενα «σκάνδαλα της νέας Δημοκρατίας» μπορείτε να δείτε τι έχει αποκτήσει πότε πώς και με ποιες συνεργασίες , ο κατά τα άλλα δεξιός ?
      Μπορείτε να κρίνεται την σημερινή του στάση ?
      Μπορείτε να δείτε την υψηλή συνεργασία με το Βγενό, Μπόμπολα, συγκρότημα Λαμπράκη?
      Μήπως πρέπει να σοβαρευτούμε και να αρχίσουμε να σκεπτόμαστε λίγο ποιο Βαθειά?
      Σήμερα γνωρίζουμε και δεν επιτρέπεται να κάνουμε λάθη !!!!!!

  23. BlueSky avatar
    BlueSky 22/01/2011 22:52:11

    Σπηλιωτόπουλος=Αστροπελέκι;;;;;

  24. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 22/01/2011 23:37:44

    Ενα χαρακτηριστικό παράδειγμα της επιρροής που ασκούν τα ΠΑΣΟΚικα ΜΜΕ της διαπλογής στον κεντροδεξιό ψηφοφόρο ειναι και το παραδειγμα ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
    Ο ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ εκανε καλά την δουλειά του και στοχοποιήθηκε γιατί ηταν βασικός παραγοντας της κυριαρχίας ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ οσο αυτή διήρκησε.
    Πρεπει να ξυπνήσουμε και να μην τρωμε την προπαγανδα τους αλλα και να μην τρωγομαστε μεταξύ μας.
    Η ΝΔ είναι μεγάλο πολυσυλεκτικό κομμα και πρέπει να αφύνει ολα τα μπουμπούκια να ανθίζουν.

    • sanderson avatar
      sanderson @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 23/01/2011 01:22:30

      Συμφωνώ μαζί σου. Ο Ρουσό μπορεί να ήταν πολλά πράγματα, αλλά ήταν ο μόνος που ήξερε το επικοινωνιακό παιχνίδι στο κόμμα. Δεν το θεωρώ τυχαίο ότι στοχοποιήθηκε τόσο από τους μπαστόκους και (κυρίως) τους κάθε λογής ντορίτος: όταν απομακρύνθηκε από τα κέντρα λήψης των αποφάσεων η ΝΔ κατέρρευσε επικοινωνιακά σαν χάρτινος πύργος. Δυστυχώς η απώλεια είναι εμφανής ακόμα και σήμερα, διότι καλή η Τζοτζόλα (και η κάθε Τζοτζόλα) αλλά δεν το κατέχει το θέμα...

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 23/01/2011 10:56:09

      Είσαι απόλυτα σωστός !
      Ας μην ξεχνάμε τον ΠΑΣΟΚαρατζαφέρη και το σινάφι του και τον ρόλο που έπαιξαν τότε και σήμερα.
      Είναι αυτή που κατάφεραν τα πλέον καίρια κτυπήματα για την κατάρρευση της τότε κυβέρνησης.
      Με την απομάκρυνση Ρουσόπουλου – Αλογοσκούφη.
      Είναι αυτή που δημιούργησαν τί μεγαλύτερη ζημιά τότε και σήμερα γιατί είναι αριβίστες και επικίνδυνοι για όλα τα πολιτικά συστήματα. Ευτυχώς όμως για τον Σαμαρά τους αντιμετωπίζει πολύ σωστά μέχρι σήμερα κατατάσσοντας τους στην συνείδηση του λαού στους πρόθυμους για τότε και για σήμερα.
      Προσοχή λοιπόν είναι επικίνδυνη .

  25. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 23/01/2011 00:43:30

    Το τέλος του ΚΚ και της ΝΔ ήταν ο Βασικός μέτοχος '' όπως τον έφτιαξαν''

    Ασχετα με το τι έγινε και τι δεν έγινε στα 6 χρόνια της ΝΔ οι υπεύθυνοι αυτού του νόμου πρέπει να πληρώσουν παραδειγματικά .

    Γιατί δέν νομίζω οτι ''δεν γνώριζαν τί ποιούσαν''

  26. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 23/01/2011 01:28:29

    Και ο γίγας Σπηλιωτόπουλος έπεσε και αυτός θύμα της προπαγάνδας? ο πρώην υπουργός Παιδείας (παράδειγμα στην νεολαία μας!) που διασπάθησε ξεδιάντροπα δημόσιο χρήμα σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία αυτός και η κουστωδία του! Και η ανταμοιβή του? Ανέλαβε ξανά τομεάρχης Παιδείας την ΝΔ! Αίσχος! Με αυτά Σαμαρά το 20% στις εκλογές θα είναι θρίαμβος!!

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ Ανώνυμος 23/01/2011 11:04:47

      Αυτά είναι τα βαρίδια που πρέπει να απομακρυνθούν από το κόμμα!

  27. tiramola avatar
    tiramola 23/01/2011 02:27:44

    Σωστός, οι περισσότεροι από μας αντιμετωπίζουμε σοβαρά προβλήματα και ενδεχομένως το επόμενο διάστημα να μην περισσεύουν 12 ευρώ για δύο κάπτεν μόργκαν.
    Και ως προς το μερίδιο ευθύνης που το μοιράζονται τα δύο κόμματα.
    Μέχρι τώρα είχαμε να διαλέξουμε μεταξύ του λιγότερο κακομαγειρεμένου κυρίως πιάτου και 3-4 σαλατών σε αυτήν την άθλια παραδοσιακή ταβέρνα που λέγεται πολιτικό σύστημα.
    Τώρα ήρθε η ώρα του κρίσιμου διλήμματος και της απόφασης που βρίσκεται στα δικά μας χέρια.
    Θα συνεχίσουμε για πάρτυ μας και όπου βγάλει ή θα ζήσουμε, προς το παρόν τουλάχιστον, κάτω από τους γερμανικούς κανόνες της ΕΕ?
    Τώρα, αν γυρίσει πίσω το πνευματικό παιδι του Εφραίμ, ποιός είναι ντιντής και αν ο Σαμαράς είναι σωτήρας είναι για να περνάς τεμπέλικα την ώρα σου στα ηλεκτρονικά καφενεία.

    Ένα-δύο ποτά και μιά καλή παρέα είναι ένα διάλειμμα για να παίρνεις δύναμη για την επόμενη μέρα.
    Τα πίνουμε τώρα που έχουμε ακόμα..

  28. Mikros Exerevnitis avatar
    Mikros Exerevnitis 23/01/2011 04:59:21

    .11
    Τον πλάνεψε η Dolce Vita...

    Γλυκιά ζωή σε σουίτες και sushi bar, με 4 λιμουζίνες...
    Δισέλιδο αφιέρωμα-με ανάλογο χτύπημα στην πρώτη σελίδα-του Πρώτου Θέματος για την "έκλυτη" ζωή του Άρη.
    "Μας άφησε πίσω του ένα φέσι 677.000 ευρώ, το...

    οποίο καλείται να πληρώσει το ελληνικό Δημόσιο" , γράφει η εφημερίδα.
    Περιμέναμε μέχρι τις 4 το πρωί τον υπουργό και την παρέα του έξω από τα bar του Σόχο" , λέει στην εφημερίδα Έλληνας ιδιοκτήτης αυτοκινήτων VIP, στον οποίο ο πρώην υπουργός άφησε χρέος 14.554 λίρες (συν τους τόκους) .
    Ο Αρούλης κυκλοφορούσε μόνο με θωρακισμένη Μercedes και έκανε Dolce Vita σε σουίτες και sushi bar με χορηγό τον ελληνικό λαό.
    Στο κομμάτι μέσα ο Θεμιστοκλής, που δεν του αρέσουν οι ντιντήδες οι μοντέρνοι-θέλει άντρα ν' αγαπάει και να δέρνει-του 'χει πετάξει κι ένα ειρωνικό smsακι: sushi, Φαήλο; Χάθηκε το πλιγούρι; ...
    http://nonews-news.blogspot.com/2011/01/dolce-vita.html

  29. Kostas D avatar
    Kostas D 23/01/2011 07:38:39

    Αρκετα με τους,. Ντιντο-πουλους του κομματος που εχουν παρει ψηλα τον αμανε..
    ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ για τη χωρα ΔΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΞΗ να υπερασπισουν το λαο.... Η ακομα κι αν μιλησουν ειναι γλειωδεις και νεροβραστοι....
    Εμεις οι απλοι ψηφοφοροι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ να τους ξαναδουμε!!

  30. DIANE avatar
    DIANE 23/01/2011 08:45:11

    Δεν πιστεύω στα μάτια μου, φίλοι μου. Η ζωή μας ρημάζεται, η Πατρίδα μας κινδυνεύει, η ἐπίσημη ἀνακοίνωση τῆς πτώχευσης ἔρχεται ὀσονούπω κι ἐμεῖς ἀσχολιόμαστε με σταρ (;) τῆς Πολιτικῆς; Συνυπεύθυνοι για την κατασυκοφάντηση τοῦ ΚΚ και οι δύο περί ὦν ο λόγος, κυριώτερος ὑπεύθυνος ο κ. Ρουσόπουλος σαν ἐγγύτερος τοῦ πρώην πρωθυπουργοῦ.
    Ὀσο για τον δεύτερο, πετάει μια μπαρούφα και γίνεται ἀντικείμενο συζήτησης;
    Ἐδῶ ὑπάρχουν σχολιαστές που μποροῦν να ρίξουν κυβερνήσεις με τη γραφίδα τους. Ἀντί να τους ἐνθαρρύνουμε, ἀντί να σατυρίσουμε και τους δύο κυρίους της φωτό και να τους ἀπαξιώσουμε, τραβᾶμε κάτι σεντόνια ἔτσι-γιουβέτσι.
    Πότε θα συνειδητοποιήσουμε ὄτι τα μπλογκ εἶναι σήμερα πια η μόνη ἀντικειμενική πληροφόρηση για τη διαμόρφωση της Κοινῆς Γνώμης και να το ἐεκμεταλλευτοῦμε κατάλληλα;

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ DIANE 23/01/2011 11:18:41

      Επειδή πραγματικά πιστεύω ότι τα μπλογκ είναι σήμερα πια η μόνη αντικειμενική πληροφόρηση για τη διαμόρφωση της Κοινής Γνώμης και πρέπει να το εκμεταλλευτούμε κατάλληλα, θα σε παρακαλούσα να επιχειρηματολογείς και όχι να αφορίζεις γενικά και αόριστα. Οι κοινωνικές πλειοψηφίες δεν δημιουργούνται με αφορισμού περί σταρ και υβρεολόγια αλλά με επιχειρήματα και στέρεες και υγείες απόψεις που πείθουν και αποδεικνύουν στους σκεπτόμενους τους επικίνδυνους για την δημόσια πολιτική υγεία που με την σειρά τους δημιουργού κλίμα προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση. Η απόρριψη ή υποστήριξη ενός πολιτικού είναι πράξει που αποδεικνύει την κριτική ικανότητα του ατόμου που την εκφράζει ταυτόχρονα όμως και την επικινδυνότητα του ίδιου ατόμου να εκφράζεται η μη και εσύ φίλε μου δεν το έχεις άστο.

  31. irida avatar
    irida 23/01/2011 10:29:13

    http://news247.gr/ellada/politiki/toyrismos_kai_xlidh_gia_arh_sphliwtopoylo.756831.html

    Γιατί πιστεύω πως είναι αληθινό; Αυτός ο άνθρωπος με τέτοια αντίληψη για τη δική του ζωή μπορεί να προσφέρει και σε μένα τα ίδια; Μπορεί να προσφέρει στους εκπαιδευτικούς που διοίκησε ανάλογα αν όχι τα ίδια έστω και λίγο κατώτερα; Κι αλήθεια πόσο εργάστηκε στη ζωή του για να απολαμβάνει όλα τούτα; Σκληρά να υποθέσω; Κι επειδή εργάστηκε σκληρά δυσκολεύοντας το ελληνικό δημόσιο ο Σαμαράς τον φορτώνει πάλι στη Ν.Δ. Και περιμένει να πάρει τα πάνω της κάνοντας αντιπολίτευση!! Εδώ γελάμε!

  32. Σκεπτόμενος avatar
    Σκεπτόμενος 23/01/2011 11:00:54

    Ίσως θα ήταν χρήσιμο πολλές φορές πριν εκφράσουμε κάποια άποψη να χρειαστεί να διαβάσου με και να ασχοληθούμε με το θέμα που θέλουμε να εκφράσουμε άποψη και όχι να πετάμε μία μπούρδα αρκεί να πούμε κάτι πιστοποιώντας την ανοησία μας .

  33. Σκεπτόμενος avatar
    Σκεπτόμενος 23/01/2011 12:04:44

    Ίσως να είναι αναγκαίο κάποια στιγμή αυτό το κόμμα να ήταν χρήσιμο να πέρναγε σε μία ανοικτή συζήτηση με την κοινωνία του για την αξιολόγηση των κομματικών στελεχών και αλλά και βουλευτών και πολιτευτών για να μπορεί ο καθένας να αξιολογείτε πολιτικά και κοινωνικά γι’ αυτό που είναι πραγματικά και όχι αυτό που οι επικοινωνιολόγοι θέλουν να παρουσιάζουν. Ταυτόχρονα και εμείς οι πολίτες απλά μέλη αυτής της κοινωνίας θα είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε έναν τέτοιο μηχανισμό με σοβαρότητα και ονομαστικά και όχι ανώνυμα να δείξουμε την σοβαρότητα που μας διακρίνει στην επιλογή των εκπροσώπων μας με στοιχεία και επιχειρήματα επιλέγοντας τους καλύτερους και όχι τους προθυμότερους και κυρίως για να σταματήσουμε να λέμε ανώνυμες μπούρδες.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Σκεπτόμενος 23/01/2011 12:07:39

      Μαζί σου. Δεν μπορεί ο ψηφοφόρος να είναι είναι βλαξ

  34. Σκεπτόμενος avatar
    Σκεπτόμενος 23/01/2011 12:17:54

    Αντιλαμβάνομαι από τον τρόπο που εκφράζεσαι αλλά και από αυτή την αντίδρασή σου ότι αντιμετωπίζεις σοβαρό πρόβλημα κοινωνικής συμπεριφοράς και επικοινωνία με νοήμονες ανθρώπους. Ίσως μπερδεύτηκες και μπήκες σε λάθος μπλοκ εδώ δεν είναι το καταγώγιο που εσύ επέλεξες να ζήσης, είναι ένα μπλοκ που ο καθένας εκφράζεται και επιχειρηματολογεί για την άποψή του προσθέτοντας στοιχεία στην γενικότερη άποψη της κοινωνίας νοημόνων πολιτών και όχι των μπουρδέλων εκεί που εσύ επιθυμείς να εκφράζεσαι και να ζεις. Γι’ αυτό σε παρακαλώ πήγαινε στον φυσικό σου χώρο και μην ενοχλείς με της ανοησίες σου του υπόλοιπους που θέλουν να κάνουν μια πολιτισμένη συζήτηση

  35. γαλαζιος avatar
    γαλαζιος 23/01/2011 13:21:53

    Το ξαναλέω για όσους δεν κατάλαβαν και για όσους έχουν άγνοια ακόμη.
    Ο ΚΚ ήταν θύμα, ο Ρουσό ήταν το θύμα - μέσο (για να φτάσουν και να ρίξουν τον ΚΚ).
    Ψάξτε, μάθετε, διαβάστε και καταλάβετε επιτέλους τι έγινε ...
    Και αφήστε την "ατζέντα" που έβαλαν οι εχθροί της χώρας, μέσα και εξώ από την Ελλάδα - μέσα κι έξω από την παράταξη, στην άκρη.
    τα πολιτικά λάθη που έγιναν που έγιναν δεν έχουν καμία σχέση με δήθεν σκάνδαλα που που παρουσιάστηκαν μετα τις υποκλοπές των τηλεφωνων τους.
    Το¨"φάγαμε" το παραμύθι. Διώξαμε τον ΚΚ που δεν δοχόταν "απώλεια κυριαρχικών δικαιωμάτων" και ΔΝΤ και φέαρμε το Γώγο...να τους κάνει τη δουλειά.
    Κι ακόμη δεν έχουμε καταλάβει τιποτα!
    Αλλα που θα πάει, δεν θα κυβερνήσειη δεξιά.
    προχώρα Αντώνη και πάρτους τα σώβρακλα γρήγορα γιατί δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο.
    Οχι οπως δεν μας αξίζει που μας πηδάει η αμερικανοεταιρεία του ΠΑΣΟΚ.
    Μας αξίζει.
    Αλλα τα παιδιά μας δεν φταίνε σε τίποτα για τα δικά μας λάθη.
    Κι γι΄αυτά και μόνο αξίζει ο νέος Πρόεδροςε μας να πέσει στην φωτιά και να σώσει ότι απέμεινε από την λαίλαπα του παγκόσμιου οικονομικού βραχίονα που μας οδήγησε μέσω Γώγου στην καταστροφή.
    Με την ελλάδα να προδίσδεται από την ηγεσία της και να προδίδει το ευρώ!
    Καλά μας ξυπνητούρια. Αν ξυπνήσουμε ποτέ.

  36. empedocle avatar
    empedocle 23/01/2011 13:47:09

    Σκεπτόμενε,
    μπορείς να κάνεις το πολύ απλό : όταν βλέπεις ανάρτηση με το όνομα empedocle να την παραβλέπεις και να μην τη διαβάζεις.
    Μάλλον μεγάλωσες σε πολύ ιδανικό περιβάλλον,όπου δεν ακούγονταν "κακές" λέξεις και έχεις εξελιχθεί σε υπερ-ευαίσθητο άτομο.
    Δεν πειράζει,άκου καμμία off the record συνομιλία οποιουδήποτε λαμόγιου, και θα καταλάβεις ότι το δικό μου επίπεδο είναι μερικά έτη φωτός μπροστά.
    Ευχαριστώ και καλά να περνάς.

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ empedocle 23/01/2011 14:33:05

      Δεν μεγάλωσα σε ιδανικό περιβάλλον όπου δεν ακούγονταν “κακές” λέξεις εκεί που ανατράφηκα και σίγουρα δεν έχω εξελιχθεί σε υπερευαίσθητο άτομο απλά προσπάθησα στην ζωή μου μέχρι και σήμερα να επικοινωνώ με τους ανθρώπους σε ένα επίπεδο πολιτισμένο, όπου δύο άνθρωποι επικοινωνούν σε μία γλώσσα που ο καθένας τιμά και σέβεται τον αντίλογό του συνομιλητή του αντί να κάνουμε εμετό ο ένας πάνω στον άλλο.
      Βέβαια θα ομολογήσω ότι ο καθένας τιμά το πρόσωπό του έστω και ανώνυμα επιλέγοντας την κατηγορία την οποία ανήκει μόνος του εντός του κόσμου ή του υποκόσμου. Δεν θα συμφωνήσω όμως μαζί σου ότι κάθε φορά που εσύ θα αποφασίζεις να λερώνεις με τον εμετό σου μια συζήτηση εμείς θα πρέπει να κάνουμε ότι δεν βλέπουμε. Θα βλέπουμε και θα σου ζητάμε συνεχώς πολιτισμένα να πάς να κατοικήσεις και να συναναστροφής με τους ομοίου σου δηλαδή τον κόσμο που σου πρέπει, ελπίζοντας πάντα ότι κάποια στιγμή και εσύ θα καταφέρεις να μπεις στον πολιτισμένο κόσμο δηλαδή στον κόσμο που όταν κάποιος σου παραχωρεί το δικαίωμα να πεις την άποψή σου τουλάχιστον θα σεβαστής τον χώρο του και το δικαίωμα που σου παρεχώρησε χωρίς να του τον λερώνεις.

      • empedocle avatar
        empedocle @ Σκεπτόμενος 24/01/2011 11:29:56

        Δεν υπάρχουν "όμοιοί" μου φίλε Σκεπτόμενε.Είμαι μια κατηγορία μόνος μου.
        Επίσης παρατηρώ πως μόνο εσύ παρεξηγήθηκες,αλλά μιλάς στον πληθυντικό ("βλέπουμε...","θα σου ζητάμε...",κλπ)
        Γιατί νομίζεις πως εκπροσωπείς μία τάση ?...Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι επειδή παρεξηγιέσαι εσύ με τη γλώσσα μου,παρεξηγιέται ταυτόχρονα και όλο το antinews ?
        Χαλάρωσε,μπορεί να είμαι απείρως πιο μορφωμένος από σένα και απλά να προτιμώ να εμφανίζομαι ως ο χυδαίος της παρέας,έτσι για το ξεκάρφωμα.
        Μην τρελλαίνεσαι,κανένα blog δεν έλυσε τα προβλήματα κανενός.
        Εδώ είμαστε για να μιλάμε,ο καθένας όπως μπορεί.Διαδυκτιακές περσόνες δηλαδή,νομίζεις ότι έξω θα έκανα παρέα με κάποιον που σκέφτεται τόσο μαλθακά όπως εσύ ? Σε καμμία περίπτωση !!!!
        Καλά να περνάς πάραυτα,φιλικά σου λέω να χαλαρώσεις λίγο,δεν φταίω εγώ για τα προβλήματα -τα όποια προβλήματα-μπορεί να σε απασχολούν.

        • Σκεπτόμενος avatar
          Σκεπτόμενος @ empedocle 24/01/2011 16:29:18

          Πραγματικά με εξέπληξε η άμεση αλλαγή της φρασεολογίας σου σε τιμά αυτό και αποδεικνύει ότι τελικά μπορούμε να συζητάμε μεταξύ μας πολιτισμένα, μπράβο σου.
          Τώρα, θα ήθελα να σου πω ότι δεν είμαι ιδιαίτερα μορφωμένος, ίσως πολύ λιγότερο από εσένα, όμως προσπαθώ να σέβομαι αυτούς που μου παραχωρούν το χώρο τους για να εκφράσω την άποψη μου, έστω και αντίθετη πολλές φορές και κυρίως σέβομαι τους συνομιλητές μου. Ουδέποτε πίστεψα ότι εκπροσωπώ μια τάση επειδή σε σέβομαι. Τώρα όσο για τον πληθυντικό θέλω να πιστεύω ότι είναι ελάχιστη εκείνοι που έχουν έλλειψη σεβασμού στον συνομιλητή τους.
          Επίσης θα ήθελα να σε πίσω ότι τα blog δεν λύνουν προβλήματα κανενός όπως σωστά ισχυρίζεσαι, όμως διαμορφώνουν κοινωνικούς προβληματισμούς συνθέτοντας απόψεις.
          Είναι σημαντικό και θέλω να σχολιάσω την παρατήρησή σου «Εδώ είμαστε για να μιλάμε, ο καθένας όπως μπορεί. Διαδικτυακές περσόνες δηλαδή,νομίζεις ότι έξω θα έκανα παρέα με κάποιον που σκέφτεται τόσο μαλθακά όπως εσύ ? Σε καμμία περίπτωση !!!!» .
          Θα ήθελα να σε βεβαιώσω ότι η Ελληνική γλώσσα διαθέτη πολύ ισχυρές λέξεις σε ερμηνεία και νοήματα. Όταν κανείς είναι μόνος του με την παρέα του μπορεί να χρησιμοποίηση όποια λέξη αυτός πιστεύει ότι τον εκπροσωπεί και είναι αποδεκτή από την παρέα του. Όταν όμως γράφει δημόσια κείμενα εκφράζοντας ελεύθερα την άποψή του, οφείλει τον απαιτούμενο σεβασμό στους συνομιλητές του. Άλλως οι συνομιλητές του οφείλουν να του εξηγήσουν με ευγένεια ότι κάνει λάθος και πρέπει να έρθει στο ύψος του περιβάλλοντος που θέλει να συμμετάσχει.
          Τώρα στο εάν θα με έκανες παρέα θα ήθελα να σου πω ότι της παρέες του της επιλέγει κανείς βάση των θέλων του και κυρίως των αξιών του, αυτές δηλαδή που ο ίδιος προσδιόρισε ότι τον αντιπροσωπεύουν. Άρα σωστά λες ότι δεν θα με έκανες παρέα και σε ευχαριστώ.

          • empedocle avatar
            empedocle @ Σκεπτόμενος 24/01/2011 19:40:21

            Τέλος πάντων,δεν υπονοούσα τίποτα συγκεκριμένο για σένα όταν έγραψα ότι "σκέφτεσαι μαλθακά",δεν σε γνωρίζω καν εδώ που τα λέμε !
            Ζητώ συγνώμη αν σε πρόσβαλλα,αλλά θέλω να σου τονίσω ότι σε αρκετά μηνύματά μου ίσως να αναγκαστείς να διαβάσεις μία φρασεολογία η οποία δεν είναι και τόσο..."πολιτισμένη"...αν και το τι είναι πολιτισμένο τελικά δεν είναι εύκολα διακριτό.
            Γι'αυτό και σου επεσήμανα ότι όπου βλέπεις ανάρτησή μου,να είσαι προετοιμασμένος γιατί ίσως να σε δυσαρεστήσουν τα γραφόμενα.
            Δεν υπάρχει πάντως θέμα από μέρους μου σχετικά με σένα,αυτό εννοείται !

          • Σκεπτόμενος avatar
            Σκεπτόμενος @ empedocle 25/01/2011 16:23:53

            Τελειώνοντας θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τον γόνιμο διάλογο που είχα μαζί σου. Πιστεύω ότι πράγματι είσαι ένας από αυτούς που σέβονται τον συνομιλητή τους και εγώ πιθανός να σε παρεξήγησα. Όμως η ιστορία των blogs είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να επιτρέψουμε εσύ και εγώ και όλη μας να μετατραπεί σε χώρο αφόδευσης βωμολοχιών χυδαϊσμού και απολίτιστης συζήτησης, όταν μπορούμε μέσα από ένα τόσο γόνιμο χώρο να εκφράσουμε άποψης – αντίθεση - αντίρρηση-άποψη οποιασδήποτε μορφής σε μία γλώσσα που θα προσέδιδε στους αναγνώστες, άσχετα εάν συμφωνούν ή όχι. Στην ισχύ ενός άρθρο μπορείς να προσθέσεις να αφαίρεσης ή να γελιοποίησης στην ουσία και σημασία του. Εάν όμως όλα τα κείμενα και οι συγγραφής τους εξευτελίζονται, τότε όλα μηδενίζονται και δεν έχουν ουσία για κανέναν. Θέλω να σε πίσω ότι η γραφίδα η δική σου ή δική μου και όλων των άλλων είναι πανίσχυρες μόνο εάν τους προσδόσου με εμείς οι ίδιοι τον σεβασμό που τους πρέπει. Όσο εμείς θα σεβόμαστε τον τρόπο που εκφραζόμαστε τόσο οι αναγνώστες μας θα μας παίρνουν στα σοβαρά και θα μπαίνουν στο κόπο να μας διαβάζουν και να προστίθενται στην άποψή μας για την δημιουργία κοινωνικού κλίματος των απόψεών μας. Προσπάθησε τούτο τουλάχιστον να συμβάλεις πάντα θετικά στον δημόσιο διάλογο όποιες και εάν είναι οι απόψεις σου και να μην τον εξευτελίζει. Άλλωστε ένας από τους μεγάλους ποιητές της πατρίδας μας έλεγε «…και αν δεν μπορείς να κάνεις την ζωή σου όπως την θέλεις προσπάθησε τουλάχιστον να μην την εξευτελίζεις……»
            Γι’ αυτό και είμαι βέβαιος ότι όπου βλέπω ανάρτησή σου, θα είμαι σίγουρος πια ότι θα εκφράζεις την άποψή σου με το ίδιο σθένος και θάρρος όπως και πριν αλλά με τον δέοντα πολιτισμό και σεβασμό στους αναγνώστε σου. Τότε θα σε διαβάζουν γιατί είμαι σίγουρος ότι έχεις πολλά να πεις για σένα και της απόψεις σου. Με σεβασμό σε ένα φίλο.

  37. spiros avatar
    spiros 23/01/2011 15:41:01

    Μήπως σκέπτεται να αναλάβει την"Καραμανληκή" ομάδα ; Δεν βλέπει τί πρέπει να κάνει σε έναν πολυπαθή τομέα "ΠΑΙΔΕΙΑ" όπου μέχρι σήμερα έχει αφεθεί στην τύχη των εξαιρετικά ειδικών της διάλυσης και να αφήσει τις ντηντίδηκες κινήσεις; Δεν προσπαθεί να σταματήσει τις αποκαλύψεις και τις κατηγορίες όταν ήταν στον Τουρισμό ; Στο κάτω κάτω είναι αρμοδιότητα άλλων αυτά και μάλιστα έχουν επικυρωθεί με την ψήφο της βάσης που δεν άκουσε ποτέ.......

  38. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 24/01/2011 07:25:05

    Συγχαρητήρια στον Γαλάζιο και τον Σκεπτόμενο διότι ανέβασαν το επίπεδο συζήτησης εκεί που μας αρμόζει. Συγχαρητήρια διότι έδωσαν τεκμηριωμένες απαντήσεις και εξηγήσεις στους ‘αλήτες των blog’ (δεν έχουμε μόνο ‘αλήτες της δημοσιογραφίας’).
    Συγχαρητήρια διότι στηθήκαν υπέρμαχοι της αρχής ότι όλοι είναι αθώοι μέχρι να αποδειχθούν ένοχοι. Συγχαρητήρια, διότι είχαν το θάρρος να εκφράσουν την γνώμη τους και να υπερασπισθούν αρχές και αξίες όταν ο όχλος γύρω μας αλαλάζει ‘σταυρωσον, σταυρωσον αυτόν’. Συγχαρητήρια, διότι έχουν μυαλό και το χρησιμοποιούν. Με τέτοιους ανθρώπους είναι τιμή μου να περπατώ στο ίδιο πεζοδρόμιο!

    • Σκεπτόμενος avatar
      Σκεπτόμενος @ Αγροφύλακας 24/01/2011 17:49:07

      Διαβάζοντας το σχόλιο σου μου δόθηκε η εντύπωση ότι διακατέχεται από ειρωνεία.
      Εάν κάνω λάθος σου ζητώ συγνώμη, εάν όχι θέλω να σου πω την άποψή μου γι’ αυτά που γράφεις και σε αντιπροσωπεύουν.
      • Ως προς το «ανέβασαν το επίπεδο συζήτησης εκεί που μας αρμόζει» είναι σωστή η διαπίστωσή σου ότι ή όλη συζήτηση εκτός ελαχίστων παρενθέσεων γίνεται σε πράγματι πολιτισμένο επίπεδο και αυτό είναι έπαινος για το συγκεκριμένο Blog αλλά και των μελλών που συμμετέχουν ένας εξ αυτών είσαι και εσύ.
      • Ως προς το «Συγχαρητήρια διότι έδωσαν τεκμηριωμένες απαντήσεις και εξηγήσεις στους ‘αλήτες των blog’ (δεν έχουμε μόνο ‘αλήτες της δημοσιογραφίας’)..» Στα blog δεν υπάρχουν αλήτες αλλά άνθρωποι σκεπτόμενοι που αποφασίζουν να εκφράσουν την άποψή τους δημόσια ανώνυμα ή επώνυμα, όσο αντίθετη και εάν είναι αυτή, αλλά με πολιτισμένο τρόπο. Εκτός ελαχίστων Blog που πάει κανείς να βρει του ομοίους του για να αφοδεύσει και εδώ πιστεύω ότι δεν είναι τέτοιο blog. Από ότι έχω διαπιστώσει τo συγκριμένο blog έχει δημιουργηθεί από επαγγελματίες δημοσιογράφους που αισιοδοξούν να διαβάζονται και να σχολιάζονται από πολιτισμένους ελεύθερους πολίτες οποιονδήποτε απόψεων.
      • Ως προς το «Συγχαρητήρια διότι στηθήκαν υπέρμαχοι της αρχής ότι όλοι είναι αθώοι μέχρι να αποδειχθούν ένοχοι.» Όποιος πιστεύει στην Δημοκρατία είναι υποχρεωμένος να αποδέχεται την βασικότερη αρχή της που λέει «όλοι είναι αθώοι μέχρι να αποδειχθούν ένοχοι» όταν λοιπόν αποδειχθούν αθώοι οφείλουμε να τους αποκαταστήσουμε κοινωνικά. Άλλως παρανομεί η κοινωνία. Αλλοίμονο να κατηγορούσαμε την μητέρα σου για πόρνη να αθωωνόταν και εμείς η κοινωνία δηλαδή να συνεχίζαμε να την αναφέρουμε ως τέτοια. Θα ήταν Ντροπή μας.
      • Ως προς το «Συγχαρητήρια, διότι είχαν το θάρρος να εκφράσουν την γνώμη τους και να υπερασπισθούν αρχές και αξίες όταν ο όχλος γύρω μας αλαλάζει ‘σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν’» Είναι σίγουρο ότι ο όχλος είναι όχλος και δεν είναι σε θέση να κρίνει με οχλοκρατικά κριτήρια την αθωότητα η μη μιας πράξης ενός ατόμου. Είναι όμως σίγουρο ότι η επίσημη πολιτεία, δηλαδή εμείς, επιλέξαμε τους δικαστές να κρίνουν εάν και ποιες πράξεις των πολιτών είναι προς κατηγορία. Εμείς οφείλουμε να σεβαστούμε της αποφάσεις των δικαστηρίων άλλως ανήκουμε στην κατηγορία του όχλου που απλώς βοά και αυτό θα ήταν ύποπτό σκοπιμότητας. άλλως θα έπρεπε να αλλάξουμε τον τρόπο κρίσης των πολιτών για της πράξεις τους. Δεν ξέρω και δεν μπορώ να διακρίνω από το ύφος σου εάν στον όχλο συγκαταλέγεις και τον εαυτόν σου. Κανείς όμως νοήμον πολίτης δεν θέλει να ανήκει στην κατηγορία αυτών που αποφασίζουν να σταυρώσουν κάποιον γιατί ο όχλος γύρω του αλαλάζει ‘σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν’ και θέλω πιστεύω ούτε και εσύ.
      • Ως προς το «Συγχαρητήρια, διότι έχουν μυαλό και το χρησιμοποιούν. Με τέτοιους ανθρώπους είναι τιμή μου να περπατώ στο ίδιο πεζοδρόμιο!» εάν ανήκεις στην κατηγορία του όχλου δεν θα ήθελα πράγματι να περπατώ στο ίδιο μονοπάτι με σένα. Εάν όμως ανήκεις στους πολίτες που δεν κρίνουν τους διπλανούς τους με το αριθμό των αλαλαζόντων οχλοπολιτών τότε είναι τιμή μου να συμπορεύομαι μαζί σου για το δικό σου και δικό μου καλύτερο αύριο.
      Θέλω να σε ευχαριστήσω που με βοήθησες να σου πω της απόψεις μου για το βασικά θέματα. Τώρα ίσως με αδικήσεις λιγότερο αφού θα απομακρυνθείς από την οχλοκρατική σου άποψη.

  39. DIANE avatar
    DIANE 24/01/2011 08:23:36

    Σωστά. Κρεῖττον το σιγᾶν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.