#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/05/2012 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί οι εκλογές αυτές θα είναι μεταβατικές

(Ο λαός έχει πάντα δίκαιο)



Είναι τραγικό λάθος να επιτίθεται κανείς στους οπαδούς των νεόκοπων κομμάτων. Παράπονο εκφράζουν, πικρία και απογοήτευση για την στάση των μεγάλων κομμάτων εξουσίας. Και γιατί ούτε αυτοί πιστεύουν φυσικά ότι θα μας σώσουν ο κ. Τσίπρας και ο κ. Καμμένος. Να διαμαρτυρηθούν θέλουν και να προειδοποιήσουν εκείνους που κυβέρνησαν την Ελλάδα: «Αλλάξτε»

Θα είμαστε οι τελευταίοι που θα πούμε ότι «ο λαός δεν ξέρει τι ψηφίζει». Γιατί ο λαός είναι σοφός και ψηφίζει πάντα υπέρ των συμφερόντων του. Αυτά τουλάχιστον που θεωρεί αυτός ως συμφέροντά του. Αν τα κόμματα δεν καταφέρνουν να τον πείσουν να ψηφίσει διαφορετικά, είναι δική τους ευθύνη.

Οι εκλογές αυτές θα είναι οι τελευταίες εκλογές του παλιού κόσμου. Ένας νέος κόσμος θα ανατείλει την Δευτέρα. Το πολιτικό σύστημα κατέρρευσε υπό το βάρος των ανομημάτων του. Η νέα εποχή θα οδηγήσει αναπόφευκτα στο τέλος του πελατειακού κομματικού συστήματος και των κομματικών δεινοσαύρων που δυνάστευσαν τόσα χρόνια την ζωή μας. Ο πολιτικός χώρος θα αναδιαμορφωθεί πλήρως. Νέες πολιτικές δυνάμεις θα εμφανισθούν.

Σε πλήρη αντίθεση με την προηγούμενη μεταπολίτευση, κατά την οποία το ΠΑΣΟΚ με την σύμπραξη της επίσημης Αριστεράς κατάφεραν να τιθασεύσουν και να ελέγξουν το λαϊκό κίνημα που είχε διαμορφωθεί στην αντίσταση κατά της χούντας, σήμερα ο καθοριστικότερος παράγων των εξελίξεων είναι ο λαός.

Ο λαός αυτός δεν παρασύρεται πλέον από διχαστικά διλήμματα. Ούτε απο ευκολόπεπτες προπαγάνδες.  Γιατί η βασική αντίθεση στην σημερινή ελληνική κοινωνία δεν είναι πλέον ανάμεσα στην δεξιά και την αριστερά. Η βασική αντίθεση είναι ανάμεσα στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού και την μικρή ελίτ του πλούτου και της διαπλοκής που επιμένει να “κυβερνά” τον τόπο.

Απέναντι σ΄ αυτή την ελίτ ορθώνει το ανάστημά της η «άλλη Ελλάδα». Η Ελλάδα του μόχθου, η Ελλάδα των απλών καθημερινών ανθρώπων που είδαν τα όνειρά τους να συντρίβονται, η Ελλάδα που αντιστέκεται.

Αυτή η Ελλάδα θα απαγγείλει την ετυμηγορία της Ιστορίας την Κυριακή. Κι αυτήν την Ελλάδα πρέπει να το καταλάβουν καλά σε όλα τα κόμματα, όσο είναι ακόμα καιρός.

Ισχύει ωστόσο πάντα ότι όταν το παλιό πεθαίνει, το νέο αργεί να γεννηθεί. Αυτό κατά την γνώμη μας ισχύει μέχρι στιγμής σε αυτήν την προεκλογική περίοδο.  Ενώ δηλαδή τρέχουμε προς το αύριο, το τραίνο της ιστορίας επιχειρούν να το οδηγήσουν δυνάμεις του χθες. Ένα μεγάλο φάσμα κομμάτων και αποκομμάτων που δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να θολώνουν τα νερά και να διευκολύνουν τα σχέδια της διαπλοκής που εξυπηρετούνται από τον κατακερματισμό της πολιτικής σκηνής.

Παράδειγμα το κόμμα του Καμμένου όπου μια ομάδα υπουργών και βουλευτών, λαμπρών εκπροσώπων του παλαιοκομματισμού και του συντεχνιασμού επιχειρούν να εκφράσουν την αγανάκτηση του κόσμου για το μνημόνιο και την πικρία μερίδας της βάσης της ΝΔ.

Παράδειγμα η Χρυσή Αυγή - αν είναι δυνατόν να μπει στην Βουλή των Ελλήνων ένα φασιστικό κόμμα που εκμεταλλεύεται την αγωνία των πιο λούμπεν λαϊκών στρωμάτων από τη  εγκληματικότητα και την λαθρομετανάστευση.

Άλλο παράδειγμα , και κορυφαίο, η Αριστερά που από στυλοβάτης και αρωγός της άρχουσας τάξης τόσο χρόνια , εμφανίζεται τώρα ως «αντιμνημονιακή» και «επαναστατική» δύναμη. Η Αριστερά που συνέβαλε στην διάλυση της εθνικής μας Παιδείας, στην άλωση των πανεπιστημίων από τους κουκουλοφόρους, που συνήργησε με τη Νέα Τάξη στην αλλοίωση του εθνικού ιστού με την λαθρομετανάστευση, που κατακρεούργησε τον Πολιτισμό μας, επιχειρεί τώρα να μας πείσει ότι μπορεί να κυβερνήσει με τον κ. Καμμένο και τον κ. Δημαρά.

Μόνος ένας πολιτικά τυφλός ή ανίδεος δεν βλέπει ότι η τεράστια δυναμική που απελευθέρωσε το κίνημα των Αγανακτισμένων ευνουχίσθηκε και αλλοιώθηκε στα πολιτικά παιχνίδια του κ. Τσίπρα, της κ. Παπαρήγα και τους κ. Καμμένου.

Είναι αστείο και να το ... σκέφτεται κανείς ότι ο κ. Καμμένος ή ο κ. Τσίπρας μπορεί να αλλάξει την κατάσταση και να μας απαλλάξει από τα μνημόνια. Μετά τις εκλογές θα έλθει η ώρα της εκπλήρωσης των υποσχέσεων. Και είναι περίπου βέβαιον ότι όλα αυτά τα "αντιμνημονιακά» κόμματα που εμφανίζουν τώρα μια μεγάλη δυναμική, υποσχόμενα τα πάντα, θα πέσουν μετά τις εκλογές σε βαθιά κρίση. Όχι μόνο επειδή θα διαψεύσουν τις  προσδοκίες που καλλιέργησαν, αλλά και επειδή δεν θα μπορούν να διαχειριστούν την δύναμη που απέκτησαν. Επειδή δεν θα μπορούν να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, δεξιοί και αριστεροί δήθεν "αντιμνημονιακοί"

Ποιοι όμως, ή ποιος, θα εκφράσουν τότε την αντιμνημονιακή και πατριωτική μερίδα του ελληνικού λαού που θα τους ψηφίσει; Πόσο η μετεκλογική κατάσταση θα επηρεάσει τη ΝΔ δεδομένου ότι αυτή υφίσταται μέχρι στιγμής  την μεγαλύτερη επίθεση από τα λεγόμενα «αντιμνημονιακά» κόμματα, που επί της ουσίας ενεργούν ως "αντισαμαρικό μέτωπο"; Τι θα γίνει στον χώρο της κεντροαριστεράς με το ΠΑΣΟΚ διαλυμένο;

Γι αυτό λέμε ότι με βάση κι αυτά που δείχνουν μέχρι στιγμής οι δημοσκοπήσεις οι εκλογές αυτές θα είναι μεταβατικές και ότι ακολουθήσει μια ανασύνθεση του πολιτικού σκηνικού που θα επιβεβαιωθεί με νέες εκλογές.

Αναγκαία συνθήκη για να απαλλαγούμε από τα μνημόνια και τους δανειστές είναι η ενίσχυση του εθνικού κράτους, ή πραγματική εθνική ανεξαρτησία. Μόνο μια Ελλάδα ισχυρή μπορεί να ανατρέψει τις υπάρχουσες ισορροπίες και δουλείες. Ισχυρή Ελλάδα όμως δεν μπορεί να υπάρξει με ένα σάπιο κράτος και ένα διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα. Απαιτείται πρώτα απ΄ όλα όραμα και ηγεσία.

Τα  μάτια όλων είναι πλέον στραμμένα στον Σαμαρά. Διότι μόνο αυτός απέδειξε ότι διαθέτει όραμα και σχέδιο.

Δεν είναι ώρα για κριτική. Θα έχουμε όλα το χρόνο δικό μας από Δευτέρα για να επισημάνουμε τα λάθη, τις αδυναμίες και τις ανεπάρκειες της ΝΔ. Αυτήν την ώρα προέχει η μάχη για τις εκλογές.

Γράψαμε κι άλλη φορά  ότι ο ρόλος που επέλεξε για τον εαυτό του ο Σαμαράς δεν ήταν αυτός του «επίδοξου ηγέτη των συγκυριών» αλλά ενός «σύγχρονου ηγέτη της μορφοποίησης» μιας κοινωνίας σε παρακμή. Μέσα από επώδυνες πολιτικές επιλογές, με βαθιά επίγνωση του κοινού καλού και το δικό του timing, πιστεύουμε σταθερά ότι ενεργεί με γνώμονα μόνο το καλό του Έθνους.

Πρέπει ωστόσο να αντιληφθεί και ο ίδιος ότι επιβάλλεται η άμεση επανεκκίνηση εκείνων των μηχανισμών που θα αναγεννήσουν την ελληνική κοινωνία.

Η ΝΔ τελειώνει μαζί με την Μεταπολίτευση του 74 την Κυριακή το βράδυ. Μόνο ως όχημα για την επανίδρυση της παράταξης και εγκαθίδρυση της Νέας Μεταπολίτευσης μπορεί να χρησιμεύσει πλέον.

Και όσο πιο δυνατός βγει ο Σαμαράς από αυτήν την εκλογική μάχη, τόσο πιο ισχυρές θα είναι οι δυνάμεις της αλλαγής και αδύναμες οι δυνάμεις της σύγχυσης και τους αποπροσανατολισμού από το πραγματικό πατριωτικό καθήκον.

FactorX

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 02/05/2012 07:41:53

    Μέχρι τώρα, κάποιοι θέλαμε τον Σαμαρά ανάχωμα στη καταστροφή.
    Από την Δευτέρα, τον θέλουμε τσουνάμι!

  2. manolis avatar
    manolis 02/05/2012 08:24:30

    Καλη η ελπιδα
    Μονο που δεν μπορει να στηριζεται σε ατομο που εχει ψηφισει ολα τα μετρα εξαθλιωσης του λαου και στηριξε τοσους μηνες την συγκυβερνηση
    Ευχομαι και ελπιζω να κανω για μια ακομη φορα λαθος

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ manolis 02/05/2012 08:35:54

      Απο αυτο και μονο το σχολιο δοθηκε η απαντηση στην επισημανση ''Θα είμαστε οι τελευταίοι που θα πούμε ότι «ο λαός δεν ξέρει τι ψηφίζει». Γιατί ο λαός είναι σοφός και ψηφίζει πάντα υπέρ των συμφερόντων του''.Η δικη μου αποψη ειναι οτι οραμα ηταν και παει μηπως καταλαβει ο επιλεγομενος λαος που βρισκεται και που παει ''το λεφτα υπαρχουν''εχει διαποτισει το ειναι του μεχρι το μεδουλι χωρις την υπαρξη δυνατοτητος αποτοξινωσης του .Κοιταξτε τι εγινε χθες 1η Μαιου 2012 -ημερα της εργατιας -τρομαρα μας -''5.000 ατομα στην θυμηση των αγωνων -500.000 ατομα στην τιμηση των κοψιδιων και της μασας ''.Διανυουμε περιοδο λιτοτητας ειπατε ?Αμ'πως !

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ manolis 02/05/2012 09:08:01

      Δεν ψήφισε "όλα" τα μέτρα. Δεν ψήφισε το χαράτσι. Δεν ψήφισε την αύξηση του ΦΠΑ. Δεν ψήφισε την κάθετη μείωση μισθών και συντάξεων. Δεν ψήφισε το νόμο Ραγκούση. Δεν ψήφισε και δεν στήριξε την καταστροφική πολιτική 2 ετών. Ψήφισε αυτά τα 2 χρόνια μόνο ότι ήταν σωστό, πράγμα που ξένισε τον μαθημένο στην στείρα αντιπολίτευση Έλληνα. Και ψήφισε και τη δανειακή σύμβαση, σαν τελευταία ελπίδα, σαν πικρό φάρμακο, σαν επίπονη θεραπεία σε έναν ετοιμοθάνατο ασθενή. Ετοιμοθάνατο από τα ματζούνια που του έδινε το ΠΑΣΟΚ επί 2 χρόνια. Ήταν πληγωμένη η οικονομία μας, είχε μολυνθεί κι όλας η πληγή, αλλά το ΠΑΣΟΚ αντί να τη γιατρέψει χόρευε το χορό της βροχής σα Σαμάνος. Και φτάσαμε στο τσακ να ακρωτηριαστούμε. Αυτό αποσόβησε η δανειακή. Όσο για τη συγκυβέρνηση, ήταν ο μόνος τρόπος για ομαλή προσφυγή στις κάλπες, χωρίς να χάσουμε κάθε τελευταία ρανίδα αξιοπιστίας μας απέναντι στην παγκόσμια κοινότητα. Το μόνο λάθος που μπορείτε να κάνετε είναι να στερήσετε την ελπίδα από τα παιδιά σας και τα παιδιά μας, γεννημένα και αγέννητα, αφήνοντας την γλοιώδη προπαγάνδα του "όλοι ίδιοι είναι" να σας παρασύρει.

      • GO avatar
        GO @ TopGunZ 02/05/2012 09:57:52

        "Και φτάσαμε στο τσακ να ακρωτηριαστούμε. Αυτό αποσόβησε η δανειακή."
        Ο κίνδυνος του ακρωτηριασμού δεν αποσοβήθηκε. Αγορά, μικρής διάρκειας, χρόνου έγινε.

        Και κάτι για τον factorX.
        Η Ν.Δ δεν τελειώνει την Κυριακή το βράδυ. Εδώ είμαστε, παρόντες, να την κρατήσουμε δυνατή και πάλι.

      • Master avatar
        Master @ TopGunZ 02/05/2012 10:03:59

        Πολλές φορές ο ακρωτηριασμός φέρνει τη γιατρειά. Τώρα έχουμε μέσα μας το σαράκι της σαπίλας και θα περάσουν πολλά χρόνια και εμείς θα σκεφτόμαστε τι θα ήταν καλύτερο να πράξουμε...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ manolis 02/05/2012 09:27:35

      Αν δεν έπαιρνε ο Σαμαράς αυτό το βάρος πάνω του, θα είχε γίνει δημοψήφισμα και ή θα ήσουν ήδη στο χάος, ή θα έμενε 2 χρόνια ακόμη πάνω ο ΓΑΠ. Αν το προτιμούσες πρόβλημά σου...

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ manolis 02/05/2012 10:31:18

      Σταματήστε ποιά να πιπιλάτε αυτή τη βλακώδη καραμέλα! Δεν περνάει! μιλήστε με επιχειρήματα! Κατηγορήστε τον για κάτι ουσιώδες αν υπάρχει! Eίναι αδιανόητο να του προσάπτετε συνεχώς κάτι τέτοιο κάνοντας πως δεν καταλαβαίνετε τις αποφάσεις του και να υποστηρίζετε την ψήφο σε Καμμένους και λοιπούς αντιμνημονιακούς (τάχα μου) οι οποίοι ΔΕΝ έχουν πρόγραμμα σαφές και αξιόπιστο παρά μόνο στηρίζονται σε ανεφάρμοστες ιδέες που υπό άλλες συνθήκες και σε άλλες εποχές θα μπορούσαν να σταθούν μόνο ως ανέκδοτο! Διαβάστε και ενημερωθείτε όσο μπορείτε τις τελευταίες μέρες που απομένουν και μην καταφεύγετε σε εύκολους αφορισμούς που δεν ευνοούν κανένα, ούτε και εσάς, παρά μόνο τις προσωπικές φιλοδοξίες κάποιων.

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/05/2012 09:10:31

    Φοβάμαι πως ο Α. Σαμαράς θα διαπραγματευτεί από θέση αδυναμίας. Διότι, δεσμεύτηκε από τους οιηματίες Ευρωπαίους και τα ιθαγενή οργανά τους πως θα μας χρεωκοπούσαν, που ήταν "μούφες" όπως αποδέιχτηκε από τις δηλώσεις των Ευρωπαίων ιθυνόντων. Πρωτα έπρεπε να γίνουν εκλογές και μετά να υπογραφεί ο,τι δήποτε με τους -λέμε τώρα- ¨εταίρους". Δυστυχώς θα πάει με το ένα χέρι δεμένο πισθάγκωνα. Τα χαρτιά αναλώθηκαν σχεδον όλα στο εσωτερικό κομματικό παιχνίδι. Γι'αυτό οι "δουλειές" του κρατους πρέπει ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ να αποδεσμευτούν από τος κομματικές "δουλειές". ΧΘΕΣ, όχι στο μέλλον, ξεκινώντας από την απαγόρευση των βουλευτών να υπουργοποιούνται.

  4. normal avatar
    normal 02/05/2012 09:30:13

    καλα ας φροντισει να αλλαξει και λιγο το κομμα παντως ,γιατι στην πορεια το ξεχασε...και μετα αλλαζει και την ελλαδα

  5. NONOS avatar
    NONOS 02/05/2012 09:44:36

    Ελληνες σκεφτείτε λογικα και οχι συναισθηματικα το συναισθημα ειναι ο χειροτερος συμβουλος του ανθρώπου,δεν ειναι ωρα για πειραματιμσούς και τιμωρια ειναι ωρα ευθυνης για να σωθει η Ελλάδα,η ψηφος στη ΝΔ δεν ειναι υποχρέωση ειναι εθνικη ανάγκη,καντε το πράξη για να μη μπει η χωρα σε περιπετειες που θα ειναι πολυ μα παρα πολύ δύσκολο να συνελθει....κατι ξερουμε κι εμεις οι πιο παλαιοί........

  6. firiki2010 avatar
    firiki2010 02/05/2012 09:56:42

    O λαός ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο. Λαός είναι και το 45% και το 15% και το 5%. Σε τελευταία ανάλυση μπορεί να έχει δίκιο το 0,75%. Ο κανόνας της πλειοψηφίας που υιοθετεί η Δημοκρατία -και πολύ καλά κάνει- είναι μια σύμβαση μέσω της οποίας συμφωνούμε ότι ως χώρα θα ακολουθήσουμε για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα τις επιλογές της πλειοψηφίας.
    Φυσικα υπάρχουν ευθύνες σ΄ συτούς που δεν μπορούν να πείσουν αλλά μην κοροιδευόμαστε. Υπάρχουν φορές που ακόμα και λάθος επιλογές είναι αναπόφευκτες. Ας ελπίσουμε και ας προσπαθήσουμε στις 6 Μαίου τις λάθος επιλογές να τις ακολουθήσουν όσο το δυνατόν λιγότεροι.
    Το πολιτικό σύστημα μπορεί σήμερα να κινείται στην κατεύθυνση της πολυδιάσπασης , αλλά αναγκαστικά η κατεύθυνση αυτή θα αντιστραφεί όπως έχει επισημανθεί και σε παλιότερα άρθρα του antinews. Τι μορφή θα πάρει αυτή η ανασύνθεση κι αν θα δημιουργηθούν νέα σχήματα με νέα πλαίσια ιδεών που θα αντικαταστήσουν τα παλιά ή αν τα γνωστα σχήματα με διευρύνσεις , ανασυγκροτήσεις κλπ θα επιβιώσουν μένει να το δούμε.

  7. Δαναός avatar
    Δαναός 02/05/2012 10:04:51

    Θα είμαστε οι τελευταίοι που θα πούμε ότι «ο λαός δεν ξέρει τι ψηφίζει».
    Ποιος λαός; Ο ευνουχισμένος, ο λοβοτομημένος, ο ναρκωμένος, ο καναπεδάτος, ο φραπογαλάτος, ο γκλαμουράτος που έκανε μόδα στο τσεπάκι του το αντιμνημόνιο, ο βολεμένος;
    Γιατί ο άλλος λαός, ο αγανακτισμένος, δεν τιμωρεί αβλεπί. Ψάχνει στηρίγματα να βοηθήσει κι αυτός να μη μείνει ξέφραγο το αμπέλι.Γιατί ο άλλος λαός νοιάζεται για την πατρίδα, το χώρο που ζει και θα ζήσουν και τα παιδιά του!
    Και ξέρει ότι τα στηρίγματα δεν πρέπει να είναι ευκαιριακά και στο πρώτο ανεμοφύσιμα να πέσουν.

  8. Greg καραδεξιός avatar
    Greg καραδεξιός 02/05/2012 10:13:58

    Ο Σαμαράς θα μπορούσε να παίξει τον ρόλο που περιγράφετε, μόνον εάν είχε επιβάλλει τις εκλογές στις 4 Δεκεμβρίου.

    Τώρα πιά είναι πάρα πολύ αργά. Είναι στο ίδιο κάδρο με τον χοντρό και τον Παπαδήμο.

    Δυστυχώς και κρίμα γιατί τον πιστέψαμε!

    • juliet avatar
      juliet @ Greg καραδεξιός 02/05/2012 10:33:05

      Δαναεεεεεέ,ο λαός που είπες ......
      Την αλλη μέρα ,φίλε καραδεξιέ-μάλλον μαύρε δεξιέ-,όταν το πασοκιστάν θα έκανε στάση πληρωμών ,ο Σαμαράς θα έφταιγε.Εσείς δεν φταίτε δια τίποτε .....αναμάρτητοι.
      Οταν θα μάθετε να παίρνετε τις ευθύνες σας θα μπορέσουμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι πολίτες μιας νομοταγής χώρας.
      Είδες ,Δαναέ ,όλα τα θέλω ....έτσι μόνο μπορώ να ελπίζω!

      • nikos avatar
        nikos @ juliet 02/05/2012 14:53:35

        guliet μιλας πολυ σωστα. τωρα πως καταφεραν να βαλουν πασοκ ΝΔ στο ιδιο τσουβαλι απορω.

  9. Pluto avatar
    Pluto 02/05/2012 10:24:14

    Ελπίζω να κινηθεί ο Σαμαράς μετεκλογικά προς την κατεύθυνση που εισηγείται το άρθρο,παρά την προδιαγραφόμενη μετωπική σύγκρουση με τα στελέχη του ίδιου του του κόμματος.
    Το ερώτημα είναι σε ποιούς εκ των πολιτικών του φίλων αλλά καί αντιπάλων θα στηριχθεί, τί υπερβάσεις του πολιτικού σκηνικού θα επιδιώξει.Η προάσπιση της εθνικής ανεξαρτησίας επιβάλλει συγκλίσεις καί ανασυνθέσεις, με γνώμονα ποιοί είναι αποφασισμένοι καί ικανοί να υπηρετήσουν αυτόν τον (άπιαστο μέχρι τώρα) στόχο.

  10. sousana avatar
    sousana 02/05/2012 10:30:46

    Στο yutube κυκλοφορει ενα σποτ που δειχνει τον Σαμαρα ως ψευτη και ολες οι υποσχεσεις του για μειωσεις φορων προεκλογικα φουμαρα. Η Ν.Δ πρεπει να απαντησει αμεσα γιατι το παιχνιδι που παιζει ο Αλαχαβουζος ειναι πολυ βρωμικο. ΤΙΠΟΤΑ δεν πρεπει να μενει αναπαντητο και φυσικα να τον καταγγειλει για την μεροληπτικη σταση του εναντι της Ν.Δ Μετα τον Μπομπολα πηρε σειρα ο αλλος πολος της διαπλοκης.

  11. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 02/05/2012 10:37:52

    Εξαίρετο το άρθρο, χωρίς να σημαίνει πως συμφωνώ με τα συμπεράσματα. Οι εκλογές είναι νομοτελειακά μεταβατικές και είναι καλό να προετοιμαζόμαστε όλοι για την επόμενη μέρα. Ο φαύλος κύκλος είναι εν λειτουργία (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2586.aspx ), ο τροχός γυρίζει και δεν ξέρουμε που θα σταματήσει. Καλημέρα.

  12. dimis avatar
    dimis 02/05/2012 10:38:48

    H NΔ μπορεί να μη συναποφάσισε στις πιο πολλές από τις επώδυνες αποφάσεις αλλά ανέχθηκε την εφαρμογή τους στους έξι μήνες που στήριζε την Κυβέρνηση Παπαδήμου και ψήφισε το δεύτερο μνημόνιο. Έτσι το ΠΑΣΟΚ συμπαρέσυρε εν μέρει μαζί του και το ΛΑΟΣ που δε θα εκπλαγώ αν βυθιστεί στο 2% και τη ΝΔ.
    Για την πλειοψηφία του απλού κόσμου είναι αδιάφορες οι ιδεολογίες, η προσωπικότητα του ηγέτη, ο φασισμός της χρυσής αυγής, αν ο Καμμένος είναι ηλίθιος ή ο νόμος Ραγκούση. Αυτό που πονάει είναι η μείωση των αποδοχών του και το ψαλίδισμα της σύνταξής τους, αυτό προκαλεί οργή, αλλαγή στο τρόπο ζωής, φτωχοποίηση δηλαδή και δεν αντιμετωπίζεται εύκολα με λογικά επιχειρήματα. Ψηφίζει με οργή για να τιμωρήσει όχι για να ψηφίσει υπέρ.

  13. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 02/05/2012 10:41:25

    Όχι, ο λαός δεν είναι αλάνθαστος. Απόδειξη οι τελευταίες εκλογές , κατά τις οποίες ανέδειξε με ισχυρή πλειοψηφία το πασοκ του ΓΑΠ, στην εξουσία.
    Το σύστημα, προπαγάνδας και παραπληροφόρησης είναι αυτό που κατά τη γνώμη μου, καλά κρατεί και έχει ακόμα και σήμερα τη δυνατότητα καθοδήγησης της κοινής γνώμης.
    Δυστυχώς, από μόνο του το εκλογικό σώμα, δεν μπορεί ν΄αντιληφθεί, την κατεύθυνση στην οποία τον καθοδηγεί το ¨σύστημα¨, το οποίο είναι παμπόνηρο, ξέρει να μεταλάσσεται, να δείχνει αλλιώς και να προωθεί τα γνωστά κατεστημένα του συμφέροντα.
    Σήμερα, για παράδειγμα το ¨σύστημα¨, έχοντας λάβει υπόψιν του την γενική δυσαρέσκεια και την κατάρρευση του πασοκ, (με το οποίο επιζούσε όλα τα χρόνια), έβγαλε από την φαρέτρα του νέα βέλη. Ποια είναι αυτά; Τα νέα (τρόπος του λέγειν), μάλλον μεταλλαγμένα κόμματα, ως υποδοχείς της δυσαρέσκειας.
    Μ΄αυτή την μέθοδο , των δήθεν νέων κομμάτων, προσπαθεί να γατζωθεί στην προτέρα κατάσταση, όπου δεν αλλάζει τίποτα, ή αλλάζει κάτι αλλά με το κατεστημένο να έχει ρόλο, αυτόν που μέχρι τώρα είχε , με όσο το δυνατόν λιγώτερες απώλειες.
    Ας πάμε όμως και στη ΝΔ. η ΝΔ, ένα παλιό αστικό κόμμα, επιχειρεί σήμερα με τον αρχηγό της και λίγα (δυστυχώς) φωτεινά μυαλά, να αλλάξει λόγο, ν΄αλλάξει νοοτροπία, να υπερβεί παλιές αγκυλώσεις και να προσδώσει στην εικόνα της τη μορφή ενός σύγχρονου φιλελεύθερου κόμματος , με ευαισθησία στα κοινωνικά προβλήματα.
    Αυτό σήμερα που επιχειρεί ο αρχηγός της, ίσως δεν μπορεί να γίνει κατανοητό από τις πλατειές μάζες των πολιτών, γιατί όπως προαναφέραμε το ¨σύστημα¨ καλά κρατεί.
    Είναι όμως η πραγματική, ρεαλιστική, εθνική και δίκαιη πρόταση, που αν επικρατήσει θα είναι η σοβαρότερη και επαναστατικότερη μετάβαση από το μεταπολιτευτικό μοντέλο, σ΄έναν πραγματικά νέο πολιτικό χάρτη, πλαισιωμένο από άλλης κοπής πρόσωπα και νοοτροπίες.
    Η ΝΔ, του Σαμαρά, είναι η πρώτη πολιτική δύναμη που κάνει ένα θαρραλέο βήμα μπροστά, την ώρα που οι υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις παραμένουν κολλημένες στο χθες (είτε λόγω αδράνειας, είτε λόγω σκοπιμότητας).
    Αν αυτό δεν το καταλάβει, σήμερα το εκλογικό σώμα, αν παρασυρθεί από τις δήθεν αιρετικές φωνές και χρειαστούν επαναληπτικές εκλογές για να το καταλάβει, τότε ας γίνει έστω και έτσι, αρκεί να γίνει.

  14. pikras57 avatar
    pikras57 02/05/2012 10:49:22

    "...Τα μάτια όλων είναι πλέον στραμμένα στον Σαμαρά. Διότι μόνο αυτός απέδειξε ότι διαθέτει όραμα και σχέδιο. Δεν είναι ώρα για κριτική. Θα έχουμε όλα το χρόνο δικό μας από Δευτέρα για να επισημάνουμε τα λάθη, τις αδυναμίες και τις ανεπάρκειες της ΝΔ. Αυτήν την ώρα προέχει η μάχη για τις εκλογές..."

    τα είπες όλα!!!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ pikras57 02/05/2012 12:32:08

      ακριβώς.

  15. ilektro77 avatar
    ilektro77 02/05/2012 10:49:34

    Βάλτε καλά στο μυαλό σας ότι τη Δευτέρα ξεκινά η τριακονταετία της δεξιάς. Η πολιτική θα είναι δεξιά είτε κυβερνάει ο Σαμαράς είτε ο Σαμαράς με κάποιον άλλο υποστηρικτή. Αυτό που πρέπει εμείς να κάνουμε είναι να στηρίξουμε την παράταξη που ξέρει να το κάνει καλύτερα από τον καθένα. Είναι δυνατόν να κάνουμε εγχείριση ανοιχτής καρδιάς με "πρώτο βιολί" έναν κομπογιαννίτη σοσιαλιστή; Στηρίξτε τον εκφραστή του ορθολογισμού και της φιλοπατρίας.

  16. Tonia G. avatar
    Tonia G. 02/05/2012 11:04:41

    Παραθέτω σχόλιο που έγινε από αναγνώστη σε άρθρο του κ. Π. Μανδραβέλη, που νομίζω ότι ανταποκρίνεται στο πως κινείται η κοινη γνώμη στις εκλογές αυτές.

    "Kύριε Μανδραβέλη μην μπερδεύστε. Αν θέλετε να δείτε ποιος ευθύνεται για την άνοδο της ΧΑ ρίξτε μια ματιά στον καθρέφτη σας. Εδώ και δύο δεκαετίες οι πολίτες εκλιπαρούν τους θεσμικούς φορείς να κάνουν κάτι με την λαθρομετανάστευση, η οποία ευθύνεται σε συντριπτικό ποσοστό για την εγκληματικότητα, και τί απάντηση πάιρνουν; Καμία.

    Αντιθέτως, προοδευτικές γραφίδες σαν και του λόγου σας επί χρόνια διαπόμπευαν και λοιδωρούσαν ανυπεράσπιστους Έλληνες πολίτες ως φασίστες και ξενόφοβους. Ακόμα θυμάμαι το άρθρο σας προ διετίας στο οποίο αναφέρατε με σιγουριά ότι στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο 1 εκ. αλλοδαποί, τη στιγμή που όλοι ξέραμε τί γινόταν. Τη στιγμή που Αλβανοί έπαιρναν ομήρους επιβάτες λεωφορείων και βίαζαν ανυπεράσπιστες γυνάικες μπροστά στα παιδιά τους, μέσα στα σπίτια τους υπό την απειλή των Καλάσνικωφ. Τη στιγμή που Αφγανοί, αιτούντες άσυλο, έσφαζαν έναν άνθρωπο για μια κάμερα, λίγα μέτρα μακριά από την ετοιμόγεννη γυναίκα του. Τη στιγμή που Μαροκινοί έμπαιναν στην Υπατία με το έτσι θέλω και τη βοήθεια των "προοδευτικών" δυνάμεων της χώρας. Να συνεχίσω;

    Κύριε Μανδραβέλη τα PR της ΧΑ τα κάνατε εσείς, οι δήθεν κοσμοπολίτες φιλελεύθεροι, σε συναργασία με τους δήθεν αριστερούς ανθρωπιστές. Προτιμήσατε να απλώσετε το χέρι στον αλλοδαπό κατσαπλιά και να σπρώξετε τον απροστάτευτο πολίτη στη ζούγκλα της εγκληματικότητας. Έτσι προφανώς σας έλεγε η επίσης δήθεν δημοκρατική συνείδησή σας. Μαντρωμένοι πίσω από τα περίκλειστα φρούρια των ΜΜΕ που εργάζεστε και τα κάστρα σας στα Βόρεια Προάστια, κάνατε ότι δεν ακούγατε τους λυγμούς των οικογενειών των δολοφονημένων συμπολιτών σας. Τώρα λουστέιτε τα επίχειρα των πράξεων σας."

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Tonia G. 02/05/2012 19:37:56

      Tonia G,
      Αυτό που παρέθεσες είναι ανατριχιαστικά ρεαλιστικό, επίκαιρο και άκρως διαφωτιστικό !
      προσυπογράφω !

  17. Υψηλάντης avatar
    Υψηλάντης 02/05/2012 11:14:49

    Τέλειο άρθρο."Αριστερά που συνέβαλε στην διάλυση της εθνικής μας Παιδείας" που συνεργάστηκε με το σύστημα ΠΑΣΟΚ και τώρα το αποτάσσεται δεν πρόκειται να μας σώσει.

  18. NM avatar
    NM 02/05/2012 11:37:15

    Και ξαφνικά επίθεση του Spiegel στον Σαμαρά (καθώς βλέπουν πως έρχεται δυνατός Σαμαράς και άρα δυνατή ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ)
    Και ξαφνικά παρέμβαση Παπαδήμου (για να χτυπήσει Σαμαρά)
    Λοιπόν η ΝΔ το βράδυ της 6ης Μαίου θα κάτσει στο 35% και η διαφορά με τον δεύτερο θα ναι 15% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...
    Κλείστε τα αυτιά σας στις σειρήνες του λαικισμού και του μηδενισμού...
    Σε τέτοιες συνθήκες 35% (γτ κάποιοι θα το παρουσιασουν ως ήττα) συνεπάγεται ότι 1 στους 3 Έλληνες στηρίζει Αντώνη Σαμαρά... Που θα πει πως από Δευτέρα ξημερώματα μιλάμε πλέον επίσημα για ΕΠΟΧΗ ΣΑΜΑΡΑ στην Ελλάδα...
    Τέτοια δυναμική ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ πλέον...
    Πάμε γερά, πάμε ταπεινά, πάμε ΥΠΕΥΘΥΝΑ για την Πατρίδα και το Εθνος, γιατί επιλέξαμε να μην μας χωρίζουν τα συνθήματα αλλά να μας ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ...

  19. man8os avatar
    man8os 02/05/2012 11:37:56

    Δυστυχως ο λαος κανει λαθη και εγκληματα με την ψηφο του, οπως το 2009 που κατεστρεψε ψηφιζοντας την χωρα. Τελος παντων, ειχε και μια θετικη συνεπεια η ψηφος του, ανεδειξε τον Σαμαρα και απελευθερωσε δυναμεις της κεντροδεξιας οι οποιες δεν ηθελαν η δεν μπορουσαν να στηριξουν τον Καραμανλη. Για αυτο υπαρχει και ενα θετικο στην ολη καταστροφη.

    Πλεον οι καινουριες αυτες κοινωνικες δυναμεις ειναι πιο επικαιρες απο ποτε, με ατζεντα την ασφαλεια, την ευταξια, την λαθρομεταναστευση, την ευνομια, την εθνικη εξωτερικη πολιτικη, την καταπολεμιση της κρισης με αλλαγες στο κρατος και στην οικονομια.

    Ως ενα βαθμο σε αυτα συνεβαλε η νικη του ΓΑΠ που δημιουργησε στη ΝΔ τη δυνατοτητα να ανανεωθει, να αλλαξει προεδρο και μαζι και παρα πολλα προσωπα. Η ΝΔ του 2012 εχει σημαντικες διαφορες σε προβεβλημενα προσωπα με τη ΝΔ του 2009.

    Ηταν σιγουρα μια κοινωνικη επιταγη η αλλαγη της ΝΔ απο μεσσαιοχωριτικο μορφωμα σε ενα λαικο, εθνικο κομμα. Θα μου επιτρεψετε ομως να το διατυπωσω διαφορετικα. Ισως ο Θεος να λυπηθηκε την παρακμη της Ελλαδας και να δινει αυτη τη στιγμη τη δυνατοτητα στον λαο της να μπορεσει να δημιουργησει ξανα, εφοσον το επιθυμει. Γιατι οπως φαινεται ο Σαμαρας ειναι ενας εξαιρετικος ανθρωπος ευκαιρεια-για τη χωρα που μπορει να αμς οδηγησει στην προοδο και εξω απο την κριση.

  20. man8os avatar
    man8os 02/05/2012 11:41:04

    Το ΠΑΣΟΚ ειχε δεδηλωμενη, πως θα μπορουσε?

  21. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 02/05/2012 12:33:41

    Καιρός είναι να αντιμετωπίζεται ο''λαός''σαν ενήλικας και να του γίνει ξεκάθαρο ότι οι αποφάσεις του και λάθη εμπεριέχουν και πληρώνονται,και επειδή αντιμετωπίζεται σαν παιδί,εύκολα θα τον ξεγελούν και θα του τάζουν κάθε φορά έναν καινούργιο πατερούλη που θα επωμίζεται όλη την ευθύνη της ζωής του.Επειδή διαπιστώνω πάλι παιδαριώδεις,ανώριμες αντιδράσεις,επιτέλους η ξεκάθαρη και έντιμη φωνή του προέδρου της ΝΔ, αυτόν τον λαό που συνήθως προδίδεται από τον ίδιο τον εαυτό του,θα τον θέσει προ των ευθυνών της αποδοχής η όχι της τελευταίας του ευκαιρίας!

  22. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/05/2012 13:34:26

    """Η ΝΔ τελειώνει μαζί με την Μεταπολίτευση του 74 την Κυριακή το βράδυ. Μόνο ως όχημα για την επανίδρυση της παράταξης και εγκαθίδρυση της Νέας Μεταπολίτευσης μπορεί να χρησιμεύσει πλέον.""" Ἀμήν! ...Βέβαια πρέπει νὰ θέλει κι ὁ Σαμαρᾶς...


    Αὑτὸ πάντως μὲ τὸ "ἀλάθητο τοῦ λαοῦ" δὲν τὸ καταπίνω μὲ τίποτα. Κάνει καὶ κάτι μπουμπούκια ὁ λαὸς ὧρες-ὧρες... (Τὸ ΠΑΣΟΚ καὶ τῶν Ἀνδρέα τῶν ἐφιαλτῶν μας, ὁ λαὸς δὲν τὸν ἔφερνε καὶ ξαναέφερνε καὶ ξαναέφερνε στὴν ἐξουσία; τὸ 1920, ὁ λαὸς δὲν πῆρε κάτι ἀπίθανες ἀποφάσεις στὶς ἐκλογές;)

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 02/05/2012 15:35:25

      το παραπάνω απόσπασμα από την αρχική ανάρτηση , ασχέτως του αν κάποιος θα το ήθελε ή όχι και ασχέτως με το αν θα συμβεί ή όχι ... το γράφει πολύ καιρό ... και είναι συνεπέστατος ... το ερώτημα είναι πόσοι από τους συνοδοιπόρους κατανοούν ότι το εννοεί και πόσοι είναι έτοιμοι να το αποδεχτούν αν όντως συμβαίνει ... τέσπα

      p.s. κανείς δεν έχει καν αναφερθεί στην παραπάνω παράγραφο της αρχικής ανάρτησης , που είναι όλο το ζουμί ... δεν το διάβασαν ή δεν το κατάλαβαν άραγε ?

      p.s.2 αν οσμιστώ πάντως κάτι σχετικό ίσως μετά τις εκλογές βρω που θα καταθέσω την έως τότε ενεχυριασμένη στην αριστερά ψήφο μου ;)

  23. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 02/05/2012 14:51:40

    Την Κυριακή, αν η ΝΔ έχει κοντά στο 30%, ελέγχει τις εξελίξεις, που πρέπει να είναι "πατριωτικές". Άρα, επ'ουδενί συγκυβέρνηση με ΠΑΣΟΚ. Αν, μαζί με ΛΑΟΣ/ΔΗ.ΣΥ + αποσκιρτίσαντες από το κόμμα Καμμένου, η ΝΔ ΔΕΝ έχει αυτοδυναμία, τότε πάμε πάλι για νέες εκλογές τον Ιούνιο, με το δίλημμα "ποιόν θέλουμε Πρωθυπουργό?
    -Έναν "Παπαδήμος-style" που θα είναι όργανο των δανειστών, άρα θα εκποιήσει τη δημόσια περιουσία (δεν μπορώ να τον φανταστώ να ανακηρύσει την ΑΟΖ, όταν θα είναι χεσμένος από τις τουρκικές φρεγάτες που θα κόβουν βόλτες στο Αιγαίο, ή να μην ξεπουλήσει το "ΗΛΙΟΣ" στους Γερμανούς κατασκευαστές φωτοβολταϊκών)
    - Ή τον Σαμαρά, που ξέρει, όταν έχει "δεμένα τα χέρια", πώς να παίζει ξύλο και με "κουτουλιές".
    ΤΟΤΕ θα αυξηθεί και η συσπείρωση. Πιθανώς ΝΔ/ΛΑΟΣ/ΔΗ.ΣΥ + αποσκιρτίσαντες Καμμένου να κατέβουν κάτω από ΜΙΑ ομπρέλα της μεγάλης κεντροδεξιάς. ΤΟΤΕ έχουμε σίγουρη αυτοδυναμία. Και οι Δανειστές μας θα έχουν έναν γερό αντίπαλο.
    Λύσεις συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ/ΝΔ, ή πολυδιάσπασης της Βουλής, είναι αυτό που θέλουν οι Δανειστές: στην αναμπουμπούλα, θα επιβάλουν τον ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ άνθρωπο. Όπως έκαναν, ιστορικά, το 1822/23: τα δάνεια της Επανάστασης τα διοχέτευσαν στις εμφύλιες διαμάχες μας. Και έφεραν τον Όθωνα.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Δημήτρης 02/05/2012 19:43:34

      Οι συλλογισμοί σου με βρίσκουν σύμφωνο Δημήτρη, με μια εξαίρεση:
      Είναι πολύ εγωίστρια η "κόρη", για να συμπράξει !

  24. Αποστόλης Ν avatar
    Αποστόλης Ν 02/05/2012 15:23:05

    O λαός είναι σοφός αλλά βρίσκονται διάφοροι που αφού τον ξεγέλασαν και πήραν την ψήφο του, έρχονται παραμονές εκλογών, και όχι μόνο φτύνουν κατάμουτρα υποψηίους του κόμματός τους, προβάλλουν και συνυπαρχουν στο ίδιο τραπέζι με τον γραμματέα κοινοβουλευτικής ομάδος του κόμματος που με τα ψέματά του μας έφτασε στα χάλια που είμαστε.Αυτό συνέβη σήμερα σε θρησκευτική εκδήλωση της κοινότητας Χάλκης του δήμου Κιλελέρ.

  25. Αποστόλης Ν avatar
    Αποστόλης Ν 02/05/2012 16:06:57

    Tί έγινε , δεν άρεσε το σχόλιό μου και ακόμα να δημοσιευθεί? Μέχρι πότε θα φοβόμαστε μήπως θίξουμε κάποιους? Νομίζω είναι καιρός πια να ξεχωρίσουμε την ήρα από το στάρι...

  26. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 02/05/2012 17:37:11

    Δηλαδή κατ΄εσένα Μανώλη όσοι δεν ψήφισαν την ύστατη στιγμή το μνημόνιο 2 είναι αθώοι του αίματος, είναι σωστοί στις αποφάσεις τους και ίσως ίσως σώσουν μια για πάντα την Ελλάδα... Λυπάμαι κύριε, κάτι τέτοιες ετικέττες μας πήγαν στο ΔΝΤ, κάτι τέτοιες ετικέττες μας έφτασαν στον κ.Λεφτά Υπάρχουν και στο σημερινό κατάντημα της χώρας.
    Κάνετε και ένα λάθος : Η ΝΔ ψήφισε το μνημόνιο για δύο πολύ πολύ συγκεκριμένους σκοπούς. Να γίνει κούρεμα του χρέους και να πάμε σ΄εκλογές. ΄Ηταν ή δεν ήταν σωστή άποψη; ΄Ηταν ή δεν ήταν το μικρότερο κακό που για την επόμενη μέρα της Ελλάδας, διάλεξε ο Σαμαράς;
    Η κριτική όταν δεν είναι κανείς στο χρόνο και στο κέντρο των αποφάσεων
    είναι εύκολη. Η λήψη όμως της απόφασης είναι η πιο δύσκολη.
    Αγαπητέ , για σκέψου κι αυτή την διάσταση . .....

  27. Χάρης avatar
    Χάρης 02/05/2012 19:37:02

    Με τις εκλογές της Κυριακής είναι γεγονός πως τελειώνει ο μακρύς κύκλος της ως τώρα Μεταπολίτευσης και ξεκινά κάτι νέο.Αυτό το καταδεικνύει και το ρευστό ως τώρα πολιτικο σκηνικό,καθώς και ο κατακερματισμός δυνάμεων.Το θέμα είναι ένα..εφόσον η Νέα Δημοκρατία θα είναι πρώτο κόμμα,το πώς θα οδηγήσει τις εξελίξεις.Το χειρότερο και απευκταίο για εμένα σενάριο είναι μια πιθανή συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ.Κάτι που θα ήταν καταστροφικό και για τον τόπο,αλλά και για το κόμμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.