#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/11/2009 15:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και να πληρώνω;


Σαν υποψήφιος βουλευτής πλήρωσα την μεγάλη συνδρομή μου στο κόμμα και ένα σωρό λεφτά από την τσέπη μου για  τον αγώνα μου.  Δεν εκλέχτηκα. Τους ψήφους που μάζεψα με τα λεφτά μου μέτρησαν για το ΠΑΣΟΚ στην επικράτεια. Γιατί το έκανα;


Σαν μέλος του ΕΣ  έτρεχα περά δώθε στην Αθήνα -και σε όλες τις μεγάλες πόλεις που με έστειλε το κόμμα- με έξοδα δικά μου. Βενζίνες διαμονή διατροφή και χρόνος κλεμμένος από το σπίτι. Να ανεβάσω το ηθικό του κόσμου να παλέψει. Γιατί το έκανα;


Σαν μέλος της ΝΕ έτρεξα, έδωσα χρόνο και χρήμα που έλειψε  από την οικογένεια και την δουλειά  μου, για να φτιάξω το κόμμα. Προσωπική δουλειά και αγώνας  για να μαζέψω κόσμο για την κεντρική εκδήλωση στην πόλη μου. Γιατί το έκανα;


Σαν μέλος ή Γραμματέας της ΔΟ έτρεξα στις γειτονιές πόρτα-πόρτα και το σπίτι μου με ξέχασε…!  Γιατί το έκανα;


Σαν μέλος του ΠΑΣΟΚ πλήρωσα για να ψηφίσω  πρόεδρο και πλήρωσα την συνδρομή μου κάθε χρόνο από τότε. Γιατί το έκανα;


Γιατί το έκανα;


Για τρεις- πέντε  καθηγητές ίσως ΠΑΣΟΚ και μια υποψήφια  βουλευτή άλλου κόμματος;;;


Που δεν έτρεξαν, δεν έδωσαν δραχμή, δεν συμμετείχαν στον αγώνα, δεν έλειψαν από το σπίτι τους  ούτε μια ώρα.



Και ήρθαν μόνο στην μοιρασιά της νίκης  με το βιογραφικό τους;

Γιατί να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και να πληρώνω λοιπόν;


Νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλό. Δεν έδωσα λευκή επιταγή σε κανέναν. Θέλω να ξέρω  τι έκαναν  αυτοί που ανέλαβαν Γ.Γ. για το κόμμα και την νίκη.


Που και πως πάλεψαν;


Υ.Γ: Απογοητευτείτε συντεταγμένα! Είναι κρίσιμο


http://papaioannou.wordpress.com/2009/11/05/%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bc%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%ad%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b1%cf%83%ce%bf%ce%ba-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%cf%80%ce%bb/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 05/11/2009 15:15:24

    Θα καλοπεράσουμε με ΓΑΠ και Ντόρα λίγο λιπαντικό και απολαύστε το...

  2. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 05/11/2009 15:21:09

    Τι τριςάθλιο άρθρο είναι αυτό κύριοι?

    Ο Δωδωναίος μια χαρά του την είπε του κυρίου ανταποδοτικού...

  3. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 05/11/2009 15:22:25

    Πωπω, σπαραχτικός ο πόνος του απλού Πασόκου που περίμενε να φάει με χρυσά κουτάλια! Είθε ο ΓΑΠ να συνεχίσει να τον απογοητεύει.

  4. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 05/11/2009 15:26:09

    ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ!!!

    ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ !!!

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/11/2009 15:28:19

    Η κυνική απάντηση θα ήταν "άς πρόσεχες". Φαντάσου όμως αυτούς που πολέμησαν ή τραυματίστηκαν στη Πίνδο το `40 ή αυτούς που βγήκαν στο βουνό, που εκτελέστηκα κλπ κλπ. Όταν επανήλθαν τα πράγματα στα κανονικά τους, κάποιοι (πολλές φορές άσχετοι) άκαπνοι ανέλαβαν θέσεις και οφίτσια. Επωφελήθηκαν. Τι πάει να πεί; Μάταια οι άλλοι ταλαιπωρήθηκαν; Μάλλον όχι. Υποτίθεται πως υπάρχουν κάποιες ανώτερες ανιδιοτελείς έννοιες: ιδεολογίας, πατριωτισμού κλπ. Άρα εσύ έδωσες στο κόμμα σου για το καλό του και για το καλό του τόπου (λέμε τώρα). Πρέπει ντε και καλά να ανταμειφθείς; Δεν νομίζω.

  6. nasos avatar
    nasos 05/11/2009 15:30:03

    Ανόητε Πλήβειε,πως τολμάς και κρίνεις τις αποφάσεις του Πρίγκηπος Γερωργίου;

    Δικαίωμα του Υιού και Εγγονού των Ιδιοκτητών της Δημοκρατίας να διορίζει ως ΓΓ μέχρι και τον personal trainer του.

  7. Παλιός Οννεδίτης avatar
    Παλιός Οννεδίτης 05/11/2009 15:31:54

    για να εφαρμοστεί το πολιτικό όραμα που πιστεύεις ίσως; για το καλό της πατρίδας, είναι μια άλλη σκέψη. Χμμμ τι σου λέω τώρα και μπερδεύεσαι...

  8. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 05/11/2009 15:32:47

    Νομίζω ότι βρισκόμαστε μπροστά στην απαρχή της καταστροφής του ΠΑΣΟΚ ως μηχανισμού εξουσίας.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Blimblomblim 05/11/2009 17:09:02

      Σωστός , και θα οφείλετε στο Γιώργο!
      Εξάλου το δήλωσε , αντιεξουσιαστές στην εξουσία.
      Τέλος οι μηχανισμοί και αν χρειαστεί και με εκκωφαντικό τρόπο!
      Η νέα μεταπολίτευση έχει αρχίσει εδώ και ένα μήνα.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ tiramola 05/11/2009 17:15:22

        Μακάρι. Κοιτάξτε λίγο μόνον εσείς οι Πασόκοι να τον φρενάρετε στα εθνικά θέματα. Πιστεύω ότι δεν πάνε καλά τα πράγματα. Αν δεν κρατήσετε εσείς κριτική στάση, καήκαμε. Δεν πρέπει να δέχεστε ό,τι κι αν κάνει. Το αδύνατο σημείο του είναι τα εθνικά θέματα και εκεί οι ενδείξεις είναι πολύ ανησυχητικές. Πρέπει να ξέρει ότι θα σας βρει μπροστά σας, αν πάει να ξεπουλήσει οποιοδήποτε θέμα. Μην τον υποστηρίζετε άκριτα ό,τι κι αν κάνει.

  9. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 05/11/2009 15:41:52

    Οι απορίες σου δείχνουν τα πιστεύω σου κι όχι τα πιστεςύω της πλειοψηφίας των μελών του ΠΑΣΟΚ. Αλλά που να ξέρεις εσύ; Το 2004 πέασατε σαν ακρίδες στον κορβανά του κράτους.

  10. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 05/11/2009 15:51:13

    ΕΝΩ ΠΡΙΝ ΤΟ 2004, ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΘΩΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΚΙΑ Ε!!!!

    ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΝ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΤΟ ΜΕΛΙ!!

  11. tiramola avatar
    tiramola 05/11/2009 16:09:50

    Είναι ψώνιο του Βενιζέλου ο Παπαιωάνου ρε σύντροφοι....
    Θα μαζευτεί και αυτός...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 05/11/2009 16:15:26

      Ο Βενιζέλος δηλαδή δεν είναι ΠΑΣΟΚ; Τιραμόλα, ολισθαίνεις μήπως;

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 05/11/2009 17:04:49

        Τι να ολισθαίνω...
        Για τον Παπαιωάννου μιλάω , έχεις κλικάρει ποτέ στην ιστοσελίδα του?
        Είπα εγώ ότι ο Βενιζέλος δεν είναι ΠΑΣΟΚ?
        Ο Παπαιωάννου είναι ψώνιο του...

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 05/11/2009 17:33:05

      Τιραμόλα, εσύ θα είσαι ο κερδισμένος της υπόθεσης και απολαμβάνεις τα ανταποδοτικά οφέλη της συνδρομής σου φαντάζομαι.

  12. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 05/11/2009 16:31:25

    Δηλαδή τί θέλει ο κύριος δέν κατάλαβα.
    Να χωθεί πουθενά διευθυντής της ΕΡΤ σε καμιά ΔΕΚΟ, Γ.Γ. σε κανένα υπουργείο; Με την σειρά του άν δέν βγήκε βουλευτής τώρα την επόμενη αλλιώς να πάει στην δουλίτσα του τα ρίσκα αυτά έχουν το να βάζεις για υποψήφιος βουλευτής είναι ρίσκο.

  13. αντί avatar
    αντί 05/11/2009 16:33:46

    Στην αρχή νόμιζα ότι κάνει πλάκα ο συντάκτης!

    Αν είναι αληθινά όμως αυτά που γράφει, τότε αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον Γιωργάκη που δεν έβαλε σε θέση κελιδί το κομματόσκυλο για να τα αρπάξει και για να βγάλει τα κόμπλεξ του, αλλά επιστήμονες καθηγητές.
    Από κάτι τέτοιους θρασύτατους κοπρίτες έχει καταστραφεί η χώρα.

    • αντί avatar
      αντί @ αντί 05/11/2009 17:57:56

      Μωρέ μικρό καλάθι κρατάω, αλλά είναι θετικό βήμα.

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ αντί 05/11/2009 18:10:41

        ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΘΕΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ!!

        ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ, ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ή ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΩΝ, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;;;
        ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΚΕΦΤΕΙ!!!
        ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΑ.
        ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΩΠΟΛΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ, ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΗ.
        ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΘΕΙ Η ΧΩΡΑ!

        ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡΙ!!!! ΣΥΓΧΥΣΤΗΚΑ ΠΑΛΙ!!

  14. N.A. avatar
    N.A. 05/11/2009 16:42:54

    Αιδοιώς Αργείοι

  15. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 05/11/2009 17:05:50

    Τα μέλη δικαίως φωνασκούν, αλλά και αυτοί που τοποθετούνται μπορεί να μην είναι μέλη αλλά ανήκουν στο περιβάλλον της εξουσίας, κοινώς καμουφλαρισμένοι πασοκοι σιγα μην τους διάλεξαν από τα βιογραφικά.

  16. kwstas avatar
    kwstas 05/11/2009 17:12:34

    δεν ξερω εαν ειναι κακια αλλα ευτυχως που δεν βγηκε...ο σοφος λαος της περιφερειας του μαλλον κατι ηξερε ¨)τωρα αλλο φρουτο και αυτο η συντεταγμενη απογοητευση τι θελει να πει ο ποιηητης?

  17. MARGARITA avatar
    MARGARITA 05/11/2009 17:18:37

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ πάντως συγκινήθηκα
    Save the apotyxonta boulefth

  18. Orestios avatar
    Orestios 05/11/2009 17:29:40

    Ήδη γνωρίσαμε πολλούς καθηγητές στην εξουσία και είδαμε την ανικανότητά τους. Το διεφθαρμένο πανεπιστημιακό σύστημα δεν πρόκειται στην παρούσα φάση να παράγει αρίστους γιατί δεν μπορεί. Οι αποτυχίες θα είναι μεγάλες και ισάξιες μόνο με αυτές των προηγουμένων καθηγητάδων. Ξέρετε ποιούς εννοώ.

  19. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 05/11/2009 17:40:43

    Η ακαδημαϊκή κοινότητα είναι απαραίτητη στον πολιτική εξουσία. Και πρέπει επιτέλους να ρυθμισθεί θεσμικά αυτός της ο ρόλος. Για οποιοδήποτε νομοσχέδιο θα πρέπει να καταθέτουν μελέτη η οποία θα πρέπει να λαμβάνεται υπ΄οψιν. Όμως σε θέση εκτελεστικής εξουσίας δεν μπορούν να έχουν ρόλο οι καθηγητές, διότι δεν έχουν τα απαραίτητα τεχνογνωστικά εργαλεία. Δυστυχώς το νέο ΠΑΣΟΚ δείχνει να αγνοεί το αυτονόητο. Ο Σημίτης καίτοι καθηγητής το κομματόσκυλο έβγαλε στις λαϊκές για να συννενοηθεί με τον κόσμο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ B.K.Σ. 05/11/2009 17:55:24

      Να ήταν μόνο ο Σημίτης, καλά θα ήταν. Είναι γαλαζοπράσινη η ανικανότητα των καθηγητάδων, που μόνο επάξια δεν κατέχουν τη θέση τους. Όποιος έχει συνάφεια με τον πανεπιστημιακό χώρο γνωρίζει πόση σαπίλα υπάρχει με την προώθηση μόνο των αρεστών και όχι των αρίστων.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 05/11/2009 17:56:04

        Διόρθωση: γαλαζοπρασινορόζ

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ B.K.Σ. 05/11/2009 17:57:01

      ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΓΚΩΣΕ!!!! ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ.

  20. ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 05/11/2009 17:42:15

    Στη δημοκρατία το ύπατο αξίωμα είναι το αξίωμα του Πολίτη.
    Βάση του παραπάνω αξιώματος, στην κοινή προσπάθειά μας με τον Γιώργο Παπανδρέου, αναγκαίο και ζητούμενο είναι να παραμείνουμε στην πολιτική χωρίς την επιδίωξη δημοτικότητας ή άλλων προσωπικών ωφελειών που στο τέλος-τέλος μας θέτουν αντιμέτωπους με την συνείδησή μας.
    Επομένως, στόχος μας, ως σύγχρονοι πολιτικοί, θα πρέπει να είναι: όταν θ’ αποχωρούμε έχοντας βοηθήσει τους ανθρώπους αυτοί να έχουν πειστεί ότι υπήρξαμε χρήσιμοι και όχι ότι γίναμε πλούσιοι.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 05/11/2009 17:58:42

      ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΜΩΣ;

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΜΕΝΔΡΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 05/11/2009 17:59:52

      Ο κάτοικος αυτής της χώρας πρέπει να έχει μεταπτυχιακό για να πάρει τον τίτλο "πολίτης" ή όχι? Ποιός ο ορισμός της λέξης-καραμέλα?

  21. rs avatar
    rs 05/11/2009 17:44:44

    Προς τι το.."μίσος και ο αλληλοσπαραγμός"; Τα ίδια δεν συμβαίνουν και συνέβαιναν. σ΄όλα τα κόμματα πλην της αριστεράς.
    Τι εκπλήσει τελικά; Το οτι τα λέει ένας ΠΑΣΟΚος;Αμφίβολο!!! Μάλλον κάποιος ...Λάλας τόγραψε!
    Δεν τον ξέρω τον κύριο, αλλά ας μας απαντήσει με ποιό δικαίωμα ανέμενε.... "μοιρασιά στην νίκη". Και τι μας προτείνει δηλαδή με το Υ.Γ.;
    "...σειλινοί του κράτους
    που ξερνάει και να`τους,
    τσιφτετέλληνες...
    ..Η χάρτα αυτού του κράτους κρύβει απάτη
    που φτάνει στον γνωστό αγριορωμιό...."

  22. nasos avatar
    nasos 05/11/2009 18:39:43

    Μην απελπίζεστε Αγαπητέ κ.Παπαϊωάννου,ως αποτυχών βουλευτής έχετε όλα τα προσόντα προκειμένου να διοριστείτε Πρόεδρος της Δημοκρατίας,σε περίπτωση που ο κ.Παπούλιας δεν ημπορεί.

  23. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 05/11/2009 20:10:53

    Με ενοχλεί ιδιαίτερα η παραποίηση της φωτογραφίας και ιδιαίτερα η σύνδεσή της με το ΠΑΣΟΚ.
    Όσο για τον παραπονούμενο κύριο/κυρία, δεν τον συμπονώ καθόλου, αντίθετα μάλιστα χαίρομαι για το κάζο του.
    Εμείς τι φταίμε?

  24. papaionnou avatar
    papaionnou 05/11/2009 21:39:26

    Κατά αρχήν να ευχαριστήσω για την φιλοξενία (αν και είστε δεξιό site και ως ένα σημείο αντιλαμβάνομαι προς τι αυτή την φιλοξενία) και προς άρση παρεξηγήσεων δεν ήμουν ούτε υποψήφιος βουλευτής ούτε κάτι από όσα αναφέρθηκαν στον Άρθρο. Το άρθρο ήταν φανταστικό και απλά απηχούσε πάρα πολύ κόσμο μέσα στο ΠΑΣΟΚ

    Από το προηγούμενο άρθρο μου λοιπον έγινε αντιληπτό ότι κάποιο κομάτι της κοινής γνώμης, απεχθάνεται και απαξιώνει τον κομματικό μηχανισμό του ΠΑΣΟΚ και ίσως και κάθε κομματικό μηχανισμό. Ίσως κάτι τέτοιο να βολεύει την Δεξιά που -το έχουμε ξαναπεί- είναι διάσπαρτη “Νοοτροπία” που τέμνει οριζόντια το πολιτικό σύστημα.

    Ας πούμε μερικά πράγματα για να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις.

    Στην χώρα μας υπάρχουν τρεις δρόμοι για να ασχοληθεί ένας άνθρωπος με τα κοινά και να προσφέρει στην πατρίδα και στο σύνολο εάν το επιθυμεί, το πιστεύει και το αξίζει.

    Ο πρώτος δρόμος είναι να σε λένε Παπανδρέου Μητσοτάκη Καραμανλή Έβερτ ή να είσαι συγγενής τους. Ο δρόμος αυτός οδηγεί κατευθείαν στα ψηλά. Ακόμη και εάν δεν θές δεν μπορείς να ξεφύγεις απο αυτή την μοίρα.

    Ο δεύτερος δρόμος είναι μέσα από την συμμετοχή σου σε ένα κόμμα. Το κόμμα είναι το σπλάχνο της κοινωνίας. Κομμάτι από την ίδια. Το κόμμα συσσωρεύει και συμπυκνώνει τους πολίτες και τους αντιπροσωπεύει στην κοινωνία. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένας πραγματικός «ωκεανός» δυνάμεων. Εκεί οι απόψεις σου τρίβονται, ο χαρακτήρας λειαίνεται, το παλεύεις, δημιουργείς φίλους, εχθρούς, εκτίθεσαι και εκλέγεσαι μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες. Σταδιακά καθώς ανεβαίνεις στο κόμμα το εκλεκτορικό σώμα αλλάζει και συνεχώς πρέπει να πείθεις ότι το αξίζεις. Είναι μια συναρπαστική πορεία χωρίς τέλος. Ενας δρομος πολιτικός και για πολίτες. Μια πορεία την όποια κάνεις Έλληνας δεν έφερε σε πέρας και άρα δεν ξέρουμε τι θα συμβεί αν κάποιος από κάτω… από τον Λαό απο εμας φτάσει μέχρι εκεί. Στο ΠΑΣΟΚ τα στελέχη μας έδωσαν μάχες, και όχι πάντοτε με τις καλύτερες συνθήκες, για να κερδίσουμε τις εκλογές.

    Και ο τρίτος δρόμος είναι να σε «φυτέψουν». Η διαδικασία είναι η εξής: Σε “τσιμπά” ο αρχηγός και σε τοποθετεί εκεί που θέλει. Σε λίστα , στην βουλή στην ευρωβουλή, στο κόμμα, στο κράτος. Η εύνοια του αρχηγού σε συντηρεί και σε σπρώχνει στα ψηλά όσο είναι αρχηγός. Τα παραδείγματα πολλά.

    Σπάνια όμως ένας φυτευτός συνέχισε να υπάρχει πολιτικά μετά το πολιτικό τέλος του αρχηγού του. Πρόσφατο παράδειγμα οι Καραμανλικοί: Τσιτουριδης Ζαγορίτης Αλογοσκουφης Ρουσοπουλος Παυλόπουλος και άλλοι.

    Δεν θα μιλήσω για Αξιοκρατία. Είναι νομίζω προφανέστατο το ποιος είναι ο πιο αξιοκρατικός τρόπος και ποιος δρόμος περικλείει τιμή και ανιδιοτέλεια. Ούτε θα μιλήσω για τα σκάνδαλα και το που και πως αυτά παράγονται Νομίζω ότι και αυτό είναι προφανές, oτι όλα τα σκάνδαλα παράχθηκαν από φυτευτούς.

    Ο στόχος του άρθρου είναι να αναφερθώ στα κόμματα όχι ως «μηχανισμούς» αλλά ως συλλογικότητες.

    Ως τις μοναδικές συλλογικότητες που υπάρχουν στην χώρα μας για να ασχοληθεί ένας άνθρωπος με τα κοινά και να προσφέρει στην πατρίδα και στο σύνολο εάν το επιθυμεί, το πιστεύει και το αξίζει. Ο μόνος έντιμος και για αυτό δυσκολος που υπάρχει.

    Η προσπάθεια απαξίωσης του ΠΑΣΟΚ και της ιδιότητας μέλους είναι ύποπτη. Φτάνει να αναλογιστεί κάνεις ότι αυτοί που μίσησαν τα κόμματα και τις οργανωμένες συσπειρώσεις πολιτών ήταν τουλάχιστον… ολιγαρχικοί, Χουντικοί και γενικά Δεξιοί.

    Γιάννης Παπαϊωάννου

    • Αποποιητης avatar
      Αποποιητης @ papaionnou 05/11/2009 21:53:45

      ...αφού ρε φίλε σε ζαλίζει γιατί δεν το παρατάς;

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ papaionnou 05/11/2009 22:21:36

      Φίλε μου δεν φταίμε εμείς αν το ΠΑΣΟΚ εχει μετατραπεί (και μάλιστα απο πολύ νωρίς) σε ενα πολύ επικερδές επάγγελμα για ανθρώπους που διαφορετικά, ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας τους δεν θα τους γνώριζε.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ papaionnou 05/11/2009 22:52:47

      "Φτάνει να αναλογιστεί κάνεις ότι αυτοί που μίσησαν τα κόμματα και τις οργανωμένες συσπειρώσεις πολιτών ήταν τουλάχιστον… ολιγαρχικοί, Χουντικοί και γενικά Δεξιοί."

      σαν τον Ανδρέα Γ Παπανδρέου δηλαδή;
      Εκτός αν λένε τίποτα τα ονόματα Καράγιωργας, Δρετάκης,Τρλιτσης κλπ
      Τα κόμματα δεν είναι οργανωμένες συσπειρώσεις πολιτών, αλλά οργανωμένες συσπειρώσεις συμφερόντων που μεταπηδούν από τα κομματικά γραφεία στη ταμειακή κρατική διαχείριση όταν ανέρχονταισ την εξουσία.
      Οι αιώνιοι κλέφτες (δεξιοί) και οι ευκαιριακοί κλέφτες (πασόκοι) κατά Παγκάλια θεωρία μόνο ως άλλοθι διαχείρισης μπορεί να εκληφθεί από σκεπτόμενους πολίτες και όχι από κομματικές ταυτότητες.

  25. Factorx avatar
    Factorx 05/11/2009 21:45:30

    Κι αφου είμαστε δεξιό Blog τότε γιατί μας βομβαρδίζεις καθημερινά με τα κομάτια σου?

    • Μεγας avatar
      Μεγας @ Factorx 05/11/2009 22:11:31

      Φακτορα

      δεν φτάνει που ο Παπαϊωάννου είναι πασόκος είναι και Βενιζελικός από πάνω.

  26. papaionnou avatar
    papaionnou 05/11/2009 21:47:05

    το εφημεριδάκι το στέλνω σε χιλιάδες
    Για να ξερετε και εσεις "τι παιζεται"

  27. loretta avatar
    loretta 05/11/2009 21:49:12

    ελα βρε FACTORA...ψαχνει και αυτος λιγη δοξα....πως κανεις ετσι!!

  28. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/11/2009 22:17:21

    "Το κόμμα συσσωρεύει και συμπυκνώνει τους πολίτες και τους αντιπροσωπεύει στην κοινωνία. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένας πραγματικός «ωκεανός» δυνάμεων. Εκεί οι απόψεις σου τρίβονται, ο χαρακτήρας λειαίνεται, το παλεύεις, δημιουργείς φίλους, εχθρούς, εκτίθεσαι και εκλέγεσαι μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες. Σταδιακά καθώς ανεβαίνεις στο κόμμα το εκλεκτορικό σώμα αλλάζει και συνεχώς πρέπει να πείθεις ότι το αξίζεις. Είναι μια συναρπαστική πορεία χωρίς τέλος" ??? !!!

    Για ποια εποχή γράφτηκαν αυτά; Μήπως για το 1917;
    Είναι δυνατόν νέος άνθρωπος να πιστεύει σήμερα ότι το οποιοδήποτε κόμμα θα του φτιάξει χαρακτήρα;
    Άλλο συμμετοχή στα κοινά και άλλο ζηλωτική αφοσίωση με παρωπίδες.

    Μην παραπονιέσαι λοιπόν, γιατί μέλη-παρίες και αφισοκολλητές δεν θα πάψουν να υπάρχουν όσο θα υπάρχουν μερικοί που πιστεύουν στο κόμμα μέντορα και στο κόμμα πατερούλη.

    • papaionnou avatar
      papaionnou @ αλλενάκι 05/11/2009 22:38:56

      Ναι! Σαφώς έχεις δίκιο. Δεν είμαι ηλίθιος. Αλλά η αρθρογραφία και ιδιαίτερα και blogging και η πολιτικη αρθρογραφία πρέπει να έχει μέσα και συναισθηματισμούς ιδεαλισμό πάθος και το μυνημα. Είναι ένα γραπτό κείμενο που πρέπει να δημιουργήσει αντίδραση συναισθήματα μίσους έντασης απώθησης και εδώ η υπερβολή χρειάζεται. Εκτός όλων των άλλων το γράψιμο είναι τέχνη

      • Σπατζιώτης avatar
        Σπατζιώτης @ papaionnou 06/11/2009 00:07:18

        papaionnou says: ''Εκτός όλων των άλλων το γράψιμο είναι τέχνη''

        Αφήνοντας κατά μέρος τις ανιστόρητες ανοησίες του τύπου – ‘‘αυτοί που μίσησαν τα κόμματα και τις οργανωμένες συσπειρώσεις πολιτών ήταν τουλάχιστον… ολιγαρχικοί, Χουντικοί και γενικά Δεξιοί’’ ( οι Χιτλερ και Μουσολίνι και καγχάζουν από τους τάφους τους), ή τις βερμπαλιστικές ασυναρτησίες, όπως – ‘‘Είναι μια συναρπαστική πορεία χωρίς τέλος. Ενας δρομος πολιτικός και για πολίτες. Μια πορεία την όποια κάνεις Έλληνας δεν έφερε σε πέρας’’(αν είναι χωρίς τέλος, πώς να την φέρει κανείς ‘‘σε πέρας’’;), ή τα στενοκέφαλα αποφθέγματα του στυλ – ‘‘τα κόμματα είναι οι μοναδικές συλλογικότητες που υπάρχουν στην χώρα μας για να ασχοληθεί ένας άνθρωπος με τα κοινά και να προσφέρει στην πατρίδα και στο σύνολο’’ (θα σε ακούσουν ο Ελύτης, ο Χατζηδάκις ή η Δημουλά και θα κόψουν τις φλέβες τους), ας έρθουμε στα της γραφής.
        Ναι, πράγματι, το γράψιμο είναι τέχνη, προϋποθέτει όμως στοιχειώδεις γνώσεις γραμματικής, ορθογραφίας και σύνταξης. Για να μη μιλήσουμε για αισθητική…
        Ειδικά ο τρόπος που χρησιμοποιείς τα ρήματα είναι τουλάχιστον απαράδεκτος.
        Για παράδειγμα δεν υπάρχει στα ελληνικά η φράση - ''Το άρθρο ήταν φανταστικό και απλά απηχούσε πάρα πολύ κόσμο μέσα στο ΠΑΣΟΚ''. Μόνο οι ιδέες και οι απόψεις ‘‘απηχούνται’’, ποτέ ο κόσμος, έστω κι αν ανήκει στο Πασόκ.
        Δεν στέκει στα πόδια της ούτε η πρόταση – ‘‘Το κόμμα συσσωρεύει και συμπυκνώνει τους πολίτες και τους αντιπροσωπεύει στην κοινωνία’’. ‘‘Συσσωρεύονται’’ και ‘‘συμπυκνώνονται’’ πράγματα, όχι άνθρωποι, έστω κι αν είναι πασόκοι. Το δε ‘‘αντιπροσωπεύει’’ πρέπει τάχιστα να αντικατασταθεί με το ‘‘εκπροσωπεί’’.
        Τώρα για το ‘‘ ποιος δρόμος περικλείει τιμή και ανιδιοτέλεια’’, τι να πω; Από αρχαιοτάτων χρόνων, οι δρόμοι δεν ‘‘περικλείουν’’ τίποτα. Οδηγούν κάπου, διασχίζουν κάτι, έχουν άσφαλτο, κάθεσαι σε μια άκρη τους και κάνεις οτοστόπ… Άλλο ‘‘δρόμος’’ κι άλλο ‘‘μάντρα’’…

        Βέβαια, τα παραπάνω είναι ψιλά γράμματα για πολλούς, αλλά όχι και για κάποιον σαν εσένα που ισχυρίζεται ότι το γράψιμο είναι τέχνη.
        Γι’ αυτό (''γιέ μου, σπλάχνο των σπλάχνων μου''), θα σε συμβούλευα να είσαι πιο ‘‘σπλαχνικός’’ με τη γλώσσα (και με εμάς) όταν χρησιμοποιείς φράσεις σαν την παρακάτω – ‘‘Το κόμμα είναι το σπλάχνο της κοινωνίας’’. Ή, τουλάχιστον, να μας διευκρινήσεις ποιο απ’ όλα τα σπλάχνα έχεις υπόψη σου – συκώτι, σπλήνα, χοληδόχο κύστη, παχύ έντερο;

        • tiramola avatar
          tiramola @ Σπατζιώτης 06/11/2009 01:23:14

          Επιτέλους Σπατζ εμφανίστηκες!
          Συντακτικό κσαι ορθογραφία είχαν πάει κατά διαόλου όσο έλλειπες.

          Τι ήθελες και μου το θύμισες?
          Θα φάω τον τόπο το Σάββατο να βρω σπληνάντερο!

        • Σπατζιώτης avatar
          Σπατζιώτης @ Σπατζιώτης 06/11/2009 10:53:34

          Εμείς οι δύο πρέπει κάποτε να ''γίνουμε λιάδα'' από τα τσίπουρα. Ιδιαίτερα μετά την περίλαμπρη νίκη του κόμματός σου, κερνάς εσύ...

  29. nasos avatar
    nasos 05/11/2009 23:22:44

    Δίκιο έχει ο κ.Παπαϊωάννου!
    Σου λέει εμείς κρατήσαμε τον Γιωργάκη στην Προεδρία το 2007 κόντρα στον ΔΟΛ και τους Πρετεντέρηδες,εμείς τον κάναμε Πρωθυπουργό, κι τώρα που δεν μας χρειάζεται(έτσι νομίζει αλλά κούνια που τον κούναγε) μας κάνει στην άκρη και μοιράζει τα οφίκια στους κολλητούς του,κάτι τύπους σαν τον Γερουλάνο(βαφτιστήρι του Τέως!)Μπιρμπίλη κλπ που δεν έχουνε ιδέα από πιάτσα και κομματικοί δουλειά.
    Μην ανησυχείς κ.Παπαϊωάννου,όπως όλα δείχνουν (τα όσα γίνονται στο Λιμάνι είναι ενδεικτικά) ο ΓΑΠ θα αναγκαστεί σύντομα να ζητήσει την βοήθειά σας και τότε θα έχετε πια την ευκαιρία να δρέψετε τους καρπούς των κόπων των τελευταίων 5,5 ετών.

  30. Helmut avatar
    Helmut 06/11/2009 00:53:22

    Σπατζιώτη που χάθηκες; Μας λείπουν τα σχόλια σου που μας απηχούν πολύ συμπυκνωμένα!

    • Σπατζιώτης avatar
      Σπατζιώτης @ Helmut 06/11/2009 11:03:22

      Ταξιδεύω πολύ το τελευταίο διάστημα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, φίλε Χέλμουτ, αλλά σας παρακολουθώ πάντα με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

  31. tiramola avatar
    tiramola 06/11/2009 12:00:28

    @Σπατζιώτης

    Θα το ήθελα και εγώ πολύ σύντροφε.
    Φυσικά θα κεράσω εγώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.