#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/11/2010 14:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί θέλουν να ….σώσουν τον A. Σαμαρά;



Το γεγονός ότι  η Κυβέρνηση ομολογεί τις «διαπραγματεύσεις» του κ. Παπακωνσταντίνου  με τους εκπροσώπους της τροϊκας για το «Μνημόνιο Νο3», προκειμένου να εκταμιευτεί η δόση του Ιανουαρίου (αυτή που ήταν να δοθεί τον Δεκέμβριο) αποτελεί την πλέον κραυγαλέα επιβεβαίωση αποτυχίας και των δύο:  της κυβέρνησης και της τροϊκας.

Αντί, λοιπόν, αυτοκριτικής,  διαβάζω στις σημερινές εφημερίδες,  κυβερνητικές διαρροές ότι  η «αντιμνημονιακή στρατηγική του κ. Σαμαρά κατέρρευσε και ότι η Ν.Δ. βρίσκεται σε διαδικασία αναπροσαρμογής της πολιτικής της».

Όλα αυτά με αφορμή  την  επιδίωξη του  ο κ. Παπανδρέου να εξασφαλίσει  ευρύτερη στήριξη της πολιτικής του στις συναντήσεις που προγραμματίζει με τους πολιτικούς αρχηγούς.

Εχω μια απορία:

Και τι  της κόφτει της Κυβέρνησης,  αν η αντιμνημονιακή στρατηγική του κ. Σαμαρά κατέρρευσε; Τόσο το καλύτερο για αυτήν!

Ας τον αφήσουν στην πλάνη του, στη λαθεμένη  πολιτική του  και ας  εισπράξουν αυτοί,  όλο το μερίδιο της επιτυχίας τους.

Αν στην κυβέρνηση είναι τόσο βέβαιοι ότι ακολουθούν την σωστή πολιτική γιατί ενδιαφέρονται να επαναφέρουν  τον κ. Σαμαρά και τη Ν.Δ. στον ….«ορθό δρόμο»;

Γιατί δεν τον αφήνουν να απομονωθεί πολιτικά, να έρθει σε αντίθεση με την κοινωνία (η οποία θα αρχίσει να γεύεται τους καρπούς της ακολουθούμενης πολιτικής) και  στις επόμενες εκλογές να συντριβεί;

Γιατί σώνει και καλά, θέλουν να τον «σώσουν»;

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 21/11/2010 14:30:38

    πολυ ευστοχη η επισήμανσή σου Κωστας !

  2. Orestios avatar
    Orestios 21/11/2010 14:39:14

    Ορθότατος Κώστα

  3. danaos avatar
    danaos 21/11/2010 14:45:08

    Γιατί σώνει και καλά, θέλουν να τον «σώσουν»; Έλα ντε!Δεν τους φτάνει που έσωσαν μια ολόκληρη χώρα και τους ευγνωμονούν όλοι οι Έλληνες;Που την έβαλαν στο σωστό δρόμο;Έτσι δεν είναι Κώστα;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ danaos 21/11/2010 14:49:07

      Τι έγινε Δαναέ;
      Εξελέγης τελικά;

      • danaos avatar
        danaos @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 14:54:12

        Ναι Κώστα και μάλιστα πρώτος!Είδες το φιλαράκι σου;Δες λίγο πιο κάτω στην ανάρτηση για τον τουρισμό!

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ danaos 21/11/2010 14:57:19

          Μπράβο!
          Αντε, σιδηροκέφαλος!
          Και ¨καλό κουράγιο"!
          Θα τα χρειαστείς!

          • danaos avatar
            danaos @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 14:59:26

            Ευχαριστώ!Να είσαι καλά!

          • κριτικόςλόγος avatar
            κριτικόςλόγος @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 15:03:08

            Εύγε Δαναέ, τσιπουροκέφαλος!!

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/11/2010 14:56:46

    Mου φαινεται οτι αν παει στη συναντηση που θα κανει ο ΓΑΠ πρεπει ΑΜΕΣΩΣ μετα να βγαλει ανακοινωση οτι η αντιθεση στο μνημονιο παραμενει.
    Επισης θα πρεπει να απαιτησει συζητησεις για συναινεση και σε αλλα θεματα πλην της οικονομιας με πρωτο το μεταναστευτικο.
    Συναινεση με πολυπολιτισμικους δε γινεται.Αν ο ΓΑΠ θελει συναινεση να τη ζητησει απο ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ που ειναι υπερ της λαθρομεταναστευσης.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 21/11/2010 16:11:14

      Ψυχραιμία,

      Τα λέει στη σημερινή του συνέντευξη στην Καθημερινή.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 21/11/2010 17:50:16

      Για μένα, θα είναι αυτοκτονικό αν πάει σε οποιαδήποτε συνάντηση με τον ΓΑΠ σε αυτή τη συγκυρία.

      'Καλημέρα' του λέει ο Σαμαράς, 'να πώς τα βρίσκουν οι συμφοιτητές' κοπανούν οι εγκάθετοι συκοφάντες.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 21/11/2010 18:15:02

        Εώνυμε,
        Η δική μου η άποψη: συναίνεση με τον κ. Παπανδρέου είναι αδύνατη. Πρώτον γιατί ακολουθει τη συγκεκριμένη πολιτική απο την οποία δεν μπορεί να αποκλείνει, άρα γιατί μιλάμε και δεύτερον γιατί στη συγκεκριμένη χρονική στγμή ψάχνει για συνενόχους. Αρα, όποιος συναινέσει αναλαμβάνει ευθύνες και βάρη που δεν του ανήκουν.

        Πάντως, με προβλημάτισε σήμερα ένα ρεπορτάζ του Σαραντάκου στο Εθνος, όπου φαίνεται να έχουν διαφορετική άποψη οι δύο Αντιπρόεδροι.
        Και είναι περίεργο που βγήκαν σήμερα αυτές οι διαφοροποιήσεις.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 18:55:41

          Το παρακράτος των ΜΜΕ τις παίζει πολύ αυτές τις δύο διαφοροποιήσεις. Δεν ξέρουμε αν είναι και κατασκευασμένο το ρεπορτάζ. Η ουσία είναι ότι προσπαθούν με κάθε τρόπο να κάνουν το Σαμαρά να νιώσει ΑΝΑΣΦΑΛΉΣ στην αντίμνημονιακή στρατηγική, ώστε να αναγκαστεί να τα παρατηρεί. Πόλεμος νεύρων, ή αλλιώς, ψυχολογικές επιχειρήσεις...

  5. danaos avatar
    danaos 21/11/2010 15:08:29

    Γεια σου κριτικέ λόγιε!

    • danaos avatar
      danaos @ danaos 21/11/2010 15:09:30

      όλο λάθη κάνω!λόγε!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ danaos 21/11/2010 15:12:12

        Γλώσσα λανθάνουσα τ' αληθή λέγει

        • κριτικόςλόγος avatar
          κριτικόςλόγος @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 15:43:28

          Αντε βρέ, άσπρο πάτο χαχα

          • danaos avatar
            danaos @ κριτικόςλόγος 21/11/2010 15:54:45

            Είπα και στον Κώστα,δέστε πιο κάτω στα σχόλια για τον τουρισμό και τους Ρώσους...

          • κριτικόςλόγος avatar
            κριτικόςλόγος @ κριτικόςλόγος 21/11/2010 16:02:51

            Εξ ού και οι ευχές μου πρόεδρε!

          • danaos avatar
            danaos @ κριτικόςλόγος 21/11/2010 16:06:28

            Πρόεδρος ο Τσίλι!!

          • tsilivithras avatar
            tsilivithras @ κριτικόςλόγος 21/11/2010 17:49:26

            wtf is going on here...???

            Ποιος εξελέγη τι;;;...

            is this a "σμπαρδακουακ" moment??

          • κριτικόςλόγος avatar
            κριτικόςλόγος @ κριτικόςλόγος 21/11/2010 17:59:27

            Τσίλυ, το γκούγκλισα και μου βγάζει: σμπαρακουακ=κλάψ, σνίφ, οδυρμός, λυγμός. Γιατί κάνεις έτσι; Η θέση είναι άνευ χαρτοφυλακίου;

  6. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 21/11/2010 15:17:46

    Χωρίς να αποκόβεται η παράταξη από τον κεντρώο, φιλελεύθερο χώρο που ζητά υπευθυνότητα και ρεαλισμό, η ΝΔ του Σαμαρά οφείλει να παρουσιάσει δουλεμένο, κοστολογημένο, μακροπρόθεσμο σχέδιο εξόδου από το μνημόνιο και την κρίση. Να παρουσιάσει παράλληλα και το επιτελείο που θα υλοποιήσει την πολιτική της πρόταση και το μακρόπνοο σχέδιο. Είναι άμεση ανάγκη μέσα στους επόμενους μήνες να αποδείξει ο Σαμαράς πως είναι ο μόνος που μπορεί να αποτελέσει την εναλλακτική λύση που θα μας βγάλει από το τούνελ. Τα παέι καλά μέχρι τώρα. Πρέπει να πατήσει γκάζι όμως γιατί τα χρονικά περιθώρια στενεύουν. Ο κόσμος διψά για νέα πρόσωπα. Το απέδειξαν οι πρόσφατες δημοτικές/ περιφεριακές εκλογές. Τα τζάκια και οι βαρωνείες τύπου Μητσοτάκη είναι πεθαμένα στη συνείδηση των πολλών ..

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 21/11/2010 15:19:58

      Προσοχή σε αυτούς που πάνε να αποξενώσουν το Σαμαρά από την αστική τάξη της χώρας.

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/11/2010 16:01:33

    Δαναέ,
    Βλέπω οι άλλοι ...μυρίστηκαν ...έξουσία και άρχισαν τα ανοίγματα!
    Εσύ, υποθέτω, Βράχος!

    • danaos avatar
      danaos @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 16:05:12

      Εμ γι αυτό σου είπα δες παρακάτω!Ωραία ήταν!

    • κριτικόςλόγος avatar
      κριτικόςλόγος @ Κώστας Ροδινός 21/11/2010 16:06:38

      προεδρικό hangover μυριστήκαμε χα χα

  8. κριτικόςλόγος avatar
    κριτικόςλόγος 21/11/2010 16:08:03

    ε καλά, θα μάθουμε σιγά σιγά την ιεραρχία :D

  9. nasos avatar
    nasos 21/11/2010 17:22:31

    το ΠΑΣΟΚ και ο Ανδρέας Παπανδρέου δημιούργησαν το κομματικό κράτος που με την σειρά του μας χρεωκόπησε σαν χώρα και σαν κοινωνία
    τώρα που τα πράγματα έχουν φτάσει στο έσχατο σημείο,η μόνη σωτηρία είναι το ξήλωμα του πασοκικού κράτους ειδάλλως η πλήρης καταστροφή της οικονομίας και της χώρας είναι αναπόφευκτη
    από παραξενιά της τύχης αυτός που καλείται να καθαρίσει την Κόπρο του Αυγείου είναι υιός αυτού που την δημιούργησε
    και λογικό είναι το ΠΑΣΟΚ να αντιδρά,επί της ουσίας του ζητείται να αυτοακρωτηριαστεί
    γι'αυτό και ψάχνει συνεργάτες
    κατά την γνώμη μου η ΝΔ πρέπει να διατηρήσει την ψυχραιμία της,να αναδείξει τα διέξοδα του Μνημονίου και να καθίσει ύστερα να βλέπει το ΠΑΣΟΚ να κόβει τα άκρα του,όπως οι φυλακισμένοι στο SAW(χε χε χε χε)

  10. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 21/11/2010 17:41:47

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΠΟΝΟΦΛΟΥΔΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΔΩΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΤΙ "ΣΩΘΗΚΕ".
    ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ, ΣΤΑΡΑΤΕΣ, ΟΛΙΓΟΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ 100% ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ....
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!

  11. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 21/11/2010 18:36:57

    Μπράβο Κώστα για την ανάρτηση.

  12. lazaros avatar
    lazaros 21/11/2010 18:47:09

    εχει ζουμι το σημερινο αρθρο του γιανναρα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ lazaros 21/11/2010 19:01:44

      Τι λέει;

      • Ελεύθερος avatar
        Ελεύθερος @ Κώστας Ροδινός 22/11/2010 14:03:57

        Ωραία πράγματα λέει, όπως πάντα, αλλά κάπου εκεί στο τέλος δεν μας τα λέει καθόλου καλά. Όπως και σε πολλά άλλα κείμενά του από τότε που βγήκε ο Αντώνης και μετά. Μπες στη σελίδα της Καθημερινής, δώσε την χθεσινή ημερομηνία και διάβασέ τον. Μακάρι να υπήρχε κάποιος που θα μπορούσε να πείσει την κύριο Γιανναρά για την αξία του Αντώνη. Θα είχαμε σύμαχό μας μια επιπλέον δυνατή πένα.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/11/2010 19:10:30

    Εγω θα επαναλαβω το εξης : αφου η κυβερνηση και το συστημα θετει ζητημα συναινεσης θα πρεπει η ΝΔ να θεσει ζητημα πως γινεται η αντιπολιτευση στη χωρα.Αφου υπενθυμισει τις μεθοδους του ΠΑΣΟΚ - απεργιες,κλεισιματα δρομων,σπασιματα κλπ θα πρεπει να κανει την ερωτηση σε τι χρειαζεται η συναινεση ενος κομματος σαν τη ΝΔ που κανει αυστηρα κοινοβουλευτικη αντιπολιτευση.Σε τι εμποδιζει την ασκηση της κυβερνητικης πολιτικης ενα κομμα που απλως οργανωνει ομιλιες και κανει δηλωσεις;Σε τιποτα.
    Δε ζητειται λοιπον συναινεση αλλα συνενοχη.Εαν ζητουν κυβερνητικη συνεργασια ειναι αλλο ζητημα και τοτε θα τεθουν ολα τα ζητηματα οπως εθνικα,μεταναστευτικο κλπ.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 21/11/2010 19:15:30

      Συμφωνώ μέχρι την προτελευταία πρόταση. Ως προς την τελευταία: Θεωρείς ότι πρέπει να μπει στη λογική να συμμετάσχει σε κυβέρνηση συνεργασίας η ΝΔ;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 21/11/2010 19:20:51

        Επώνυμε,
        Τα έχουμε πεί πολλές φορές αυτά.
        Ο Σαμαράς δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο να συμφωνήσει σε μια κυβέρνηση συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ.
        Κανέναν.
        Αν δεν μπορούν να παραιτηθουν και να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές.
        Εστω, ας συνεργαστούν με όσους είναι πρόθυμοι και είναι αρκετοι, από τον Μάνο, τη Μπακογιάννη και τον Καρατζαφέρη μέχρι τον Κουβέλη.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 21/11/2010 19:33:43

        Σημασια εχουν οι οροι.Προσωπικα πιστευω οτι το ΠΑΣΟΚ ποτε δεν θα προτεινει μια παρομοια συνεργασια γιατι θα του χαλασει το αντιδεξιο προφιλ.Εαν παρ ολα αυτα γινει και ο Σαμαρας ζητησει το Υπ.Οικονομιας και την καταργηση του μεταναστευτικου νομου και το ΠΑΣΟΚ δεχθει γιατι οχι;
        Αυτη τη στιγμη παντως πρεπει να αναδειχθει το ζητημα του τροπου αντιπολιτευσης.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ψυχραιμια 21/11/2010 19:39:09

          Τα έχουμε πει αναλυτικά αυτα εδώ στο antinews σε κεντρική ανάρτηση. Ακριβώς για αυτή την επιχειρηματολογία. Μου κάνει εντύπωση που την επαναφέρεις.

        • δρόμος avatar
          δρόμος @ ψυχραιμια 21/11/2010 19:55:59

          Ψυχραιμία, κι εγώ πιστεύω - μετ'ελλόγου γνώσεως - πως το ΠΑΣΟΚ ουδέποτε θα αποδεχθεί κυβερνητική συνεργασία με πολιτικό σχηματισμό που δυνητικά μπορεί να εκπροσωπήσει πάνω από το 20% του ελληνικού λαού. Το πολύ-πολύ να δώσει καμμιά υπουργική καρέκλα σε τίποτε τύπους που δεν πρόκειται να το απειλήσουν εκλογικά. Άρα, γιατί το συζητάμε? Σαφώς και ψάχνουνε για συνενόχους, στα πλαίσια της λαμπρής επικοινωνιακής τους τακτικής.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ψυχραιμια 21/11/2010 19:17:24

      Ψυχραμία,

      προφανώς και ζητούν συν-ενοχή.
      Για συγκυβέρνηση υπάρχουν ...πρόθυμοι

  14. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 21/11/2010 19:24:30

    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΒΓΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙ:

    ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΚΑΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΝΟΧΗ!
    ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΩ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ.
    ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!

    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΘΑ ΧΑΣΕΙ Ή ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΜΑΝΙΑ 21/11/2010 19:35:37

      Θα κερδίσει, λέω εγώ. Αλλά του ήταν εύκολο μέχρι τώρα να μιλήσει έτσι. Για κάποιο λόγο αποφεύγει να μιλήσει έτσι.

      Όταν ο Σρέντερ είχε κερδίσει τις εκλογές το 1998, με το καλημέρα είχε κάνει τόσο αντιδημοφιλή πράγματα, που στις ευρωεκλογές του 1999 οι Χριστιανοδημοκράτες πήραν 49%! Όμως τις επόμενες εθνικές εκλογές τις ξανακέρδισε ο Σρέντερ...

      Δεν ξέρω αν τα μεθοδικά βήματα του Αντώνη τον βοηθήσουν περισσότερο να αλλάξει το πολιτικό σκηνικό. Προσωπικα θα ακολουθούσα την τακτική που λες. Όμως ίσως ο Αντώνης υπολογίζει παραμέτρους που εμείς δεν γνωρίζουμε.

      • danaos avatar
        danaos @ Επώνυμος 21/11/2010 19:40:39

        Επώνυμε έτσι είναι.Αλλά άλλο κερκίδα και άλλο αγωνιστικός χώρος.Και ο Αντώνης πιστεύω είναι πολύ καλός παίχτης!Υπομονή χρειάζεται!!

        • Ραβινος avatar
          Ραβινος @ danaos 21/11/2010 19:53:00

          Συμφωνω απολυτα αλλα δεν κανει κακο να προσεξει.Βλεπετε αποτελει και τον μονο ικανοτατο επικοινωνικο ασο της ΝΔ.Ειδαμε στην προηγουμενη συναντηση τους τι βγηκε και ειπε μετα το τελος της ο ΓΑΠ χωρις ιχνος ντροπης .

      • ΜΑΝΙΑ avatar
        ΜΑΝΙΑ @ Επώνυμος 21/11/2010 19:46:56

        ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ... ΒΑΡΕΘΗΚΑ!
        ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,
        "ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΞΕΡΕΙ"...
        ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ "ΞΕΡΟΥΝ" ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΚΑΙ ΚΥΝΙΚΟΙ;
        ΣΗΜΕΡΑ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΗΝ "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΗ.
        ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;
        ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ....

        • danaos avatar
          danaos @ ΜΑΝΙΑ 21/11/2010 19:57:10

          "Η πολιτική ζωή είναι όπως τα παγόβουνα. Αυτό που φαίνεται είναι ένα πολλοστημόριο του πραγματικού. Το κύριο σώμα είναι υποβρύχιο – παζάρια, συναλλαγές, ελιγμοί. Και ο κοσμάκης διαβάζοντας αυτά που οι αφεντάδες του θέλουνε να διαβάζει, νομίζει και πως μπορεί να κρίνει. Σάμπως να διέθετε τα πραγματικά δεδομένα!"(Άγγελος Τερζάκης).Πιστεύω ο Σαμαράς κρατάει μόνο τους ελιγμούς!Γι αυτό λέω περίμενε!

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ danaos 21/11/2010 21:07:00

            Ο Τερζάκης έγραψε και κάτι άλλο:
            "H ελευθερία προϋποθέτει τη σκληρότητα. Δεν μπορώ να είμαι ελεύθερος όταν ενδίδω".
            Aς κρατήσουμε κι αυτήν την ρήση του ως ενέχυρο.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ danaos 21/11/2010 21:08:32

            Καταπληκτική ρήση, Κάποιε!

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ ΜΑΝΙΑ 21/11/2010 19:57:27

          Μάλλον έχεις δίκιο...

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/11/2010 20:17:27

    Ρε παιδιά, σκεφτείτε να αρνηθεί την πρόσκληση του ΓΑΠ για συνάντηση ο Σαμαράς και να την αποδεχθεί η Ντόρα! Δεν θα είναι μεγίστη ξεφτίλα και δεν θα την ξεμπρόστιαζει ως εξαπτέρυγο;;; Βέβαια, αυτοί θα πέσουν να τον φάνε μετά, αλλά απαντήσεις θα υπάρχουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 21/11/2010 20:29:57

      Η Ντόρα θα πάει στη συνάντηση και αν ακόμα αρνηθούνε όλοι!
      Τόσο καιρό περίμενε να γίνει αρχηγός!
      Εδώ δεν πρόλαβε να γίνει και ζήτησε συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, για ενημέρωη λέει!

    • Petros avatar
      Petros @ Επώνυμος 21/11/2010 20:43:10

      - Mπορεί, να υπάρξει συνεννόηση, τουλάχιστον ανάμεσα σ’ εσάς και τον κ. Παπανδρέου για επώδυνες αλλά αναγκαίες αλλαγές στην Παιδεία, στη διοίκηση των ΔΕΚΟ, στην αντιμετώπιση της διαφθοράς κ.λπ; Θα καθίσετε μαζί του σ’ ένα τραπέζι;

      - Εχω ήδη «καθίσει στο τραπέζι» περισσότερες από μία φορές. Ας μην κρυβόμαστε. Κάθε συνεννόηση προϋποθέτει και ορισμένα ελάχιστα. Τα οποία σήμερα δεν τα βλέπω. Εκτός αν ως «συνεννόηση» η κυβέρνηση εννοεί την προσχώρησή μας στις δικές τις θέσεις. Κι αυτό, βέβαια, δεν μπορεί να γίνει…

      Εγώ καταλαβαίνω ότι δεν θα πάει και δεν πρέπει άλλωστε.

      Με όλα προαποφασισμένα αν πάει , άπλα θα τον χρησιμοποιήσουν για γλάστρα στις φωτογραφίες δίπλα στον δήθεν υπεύθυνο και συναινετικό ηγέτη ΓΑΠ.
      Και μετά αν αρνηθεί να προσφέρει συναίνεση θα τον κατηγορήσουν και ως ανεύθυνο .

  16. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/11/2010 20:55:44

    'Γλάστρα' του 'ηγέτη' ΓΑΠ, ακριβώς αυτο το ρόλο του προορίζουν!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.