#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/02/2012 18:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί η στρατηγική του Αντώνη Σαμαρά είναι σωστή



Αναπτύσσεται παρατηρώ - από την ευρεία συζήτηση που διεξάγεται στο Antinews - ένα ρεύμα όχι εναντίον του Προέδρου της ΝΔ per se, άλλα εναντίον  της απόφασης του να ψηφίσει η ΝΔ το σημερινό Πακετο που έχει στη διάθεση της η χωρά, παρά το γεγονός ότι περιλαμβάνει τη λάθος συνταγή , πάρα ό,τι το είχε αποδομήσει (ορθώς και έγκαιρα)  και πάρα - ένα τέλει - το αίσθημα που επικρατεί στον σκληρό πυρήνα του λεγόμενου "σαμαρικού μπλοκ". Και δικαιώνονται - επιχειρηματολογούν - οι πιο "οργισμένοι" όλοι: από τον ΓΑΠ και το ΠΑΣΟΚ, έως την Ντόρα Μπακογιάννη και την νεοφιλελεύθερη πτέρυγα της ΝΔ.

Έχουν επίσης αναπτυχθεί όλο το τελευταίο διάστημα πολλές - ενδιαφέρουσες και μη, τεκμηριωμένες και μη, νηφάλιες και μη - απόψεις περί των κινήτρων που ίσως οδήγησαν τον Πρόεδρο  της ΝΔ  να χαράξει αυτή τη στρατηγική, περί του αληθούς ή μη των παρουσιαζόμενων συνεπειών μιας ενδεχόμενης μη αποδοχής του Πακετου σήμερα, περί της μη αποτελεσματικότητας του Πακέτου και των συνεπειών που κάτι τέτοιο θα σήμαινε για την Ελλάδα τους επομένους μήνες και χρόνια. Και ρωτούν στα Μέσα - δημοσιογράφοι και αναλυτές, καθηγητές και λέκτορες, παρατηρητές και οπαδοί - "πείτε μας, όχι πείτε μας, μπορείτε να εγγυηθείτε ότι δεν θα υπάρχουν άλλα μέτρα; οτι με αυτο το πακετο θα σωθει η Ελλαδα; οτι απο αυριο - εαν κανουμε ευλαβικα οσα πρεπει τοτε μπαινουμε σε τροχια σωτηριας;"

Και απαντουν σχεδον πριν τελειωσουν την ερωτηση: "μα οχι. Δεν σωνομαστε με αυτο Πακέτο. Θα ερθουν και αλλα μετρα. Μας σερνουν σε θανατο. Μας οδηγουν σε αφανισμο. Και ειναι και αδικα. Και μας προσβαλουν. Και εχουν καποιο σχεδιο να μας σπρωξουν σε χρεωκοπια, εξω απο το ευρω. Και μας τιμωρουν." σωστα. Ειναι - δυστυχως - απολυτως σωστα ΟΛΑ τα παραπανω.

Και συνεχίζουν οι πιο "ενημερωμένοι": "γιατί να δεχθούμε αυτό το πακέτο. Μπορούμε και αλλιώς. Και μπαίνουν και σε λεπτομέρειες. Δεν έχουν πρόβλημα οι τράπεζες. Τα έχουν ξεφορτωθεί τα ομόλογα στην ECB. Δεν θα τους λείψουν. Θα βρούμε εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης. Θα μας δώσουν οι Κινέζοι, οι Ρώσοι, οι Ιάπωνες, οι αρειανοί και ίσως και κάποιοι  καινούργιοι εξωγήινοι απο τον Άλφα του Κενταύρου. Και απαντούν οι συνομιλητές: "ορίστε, έχουμε εναλλακτικές. Μπορούμε και αλλιώς".

Μπορούμε; Μπορει η σημερινή Ελλάδα να κάνει ότι και οι παπουδες και οι πατεράδες μας. Μπορούν  να σηκώσουν μανίκια, χωρίς πολλά λόγια και να παλέψουν; με την πείνα; με τη στέρηση; για χρόνια; μπορούν άραγε; μπορει άραγε μια γενιά που έχει καλομαθει στα εύκολα να αντιμετωπίσει τον "εχθρό" κατάματα και να μη φοβηθεί. Δεν ξέρω. Ίσως και να μπορει. Απλά θυμάμαι μια άλλη - διαφορετική, δε λέω, αλλα εξίσου δραματική στιγμή του Έθνους, τότε με τα Ιμια, οτι αυτο που έκανε η γενιά αυτη ήταν ζαπινγκ. Αλλαζε κανάλια να δει καλύτερα πως καρφώθηκε η σημαία, πως την πήρε ο αέρας, πως είναι ένα πλοίο πολεμικό. Μπορει να θυμάμαι λάθος.

Παμε ενα βημα πιο περα. Ας υποθέσουμε τώρα κάτι άλλο. Ας υποθέσουμε οτι εχουν δικιο όλοι όσοι λένε - σήμερα πρέπει να μείνουμε ζωντανοί, στο τραπέζι των συζητήσεων, στο "παιχνίδι" έως τη στιγμή, που η Ευρώπη θα "αναγκαστεί" να προχωρήσει σε μαζική ποσοτική χαλάρωση. Να "ρίξει" , δηλαδη, χρήμα στο πρόβλημα. Να είμαστε και εμείς σε μια θέση που θα πάρουμε. Να χαλαρώσουμε. Να μπορέσουμε να μπούμε σε άλλη πολιτικη τροχιά, ανάπτυξης. Αν έχουν δίκιο, τότε η απόφαση του Προέδρου της ΝΔ είναι προδηλως στρατηγικά ορθή.

Αν όμως όλοι αυτοί έχουν άδικο; αν δεν μπει η Ευρώπη σε τέτοια φάση ποσοτικής χαλάρωσης σύντομα; αν μπορέσει δηλαδή, η Γερμανία να αλλάξει τις ευρωπαϊκές συνθήκες, να δημιουργήσει ένα τείχος προστασίας απο ελληνικη χρεωκοπια, να δημιουργήσει μια εσωτερική "ευρωζώνη" και όλα αυτά ενώ οι Έλληνες θα φτωχαινουν, νεα μετρα θα προστιθενται στα "νεα", τα περιουσιακά στοιχεία μας χάνονται, η κοινωνική συνοχή διαρηγνυεται και η κοινωνία αποσαρθρωνεται; τότε, αν υπάρχει τέτοιο σενάριο,  η απόφαση του Προέδρου της ΝΔ είναι σωστή; Ή μήπως έπρεπε σήμερα να πει "όχι"; φοβάμαι ότι και σε αυτο το σενάριο η ορθή απόφαση - σημερα - είναι πάλι η ίδια. Επρεπε να πει "ναι" ακομα και στο λαθος Πακετο. Ακομα και στο ανεπαρκες Πακετο. Γιατί απλά, η αντίθετη θέση δεν κερδίζει! Τίποτα.

Αυτή η θέση θα μπορούσε να σταθεί το 2010 άντε και το 2011, κάπου εκεί τον Ιούλιο, έστω και τον Οκτώβριο. Σήμερα, απλά θα χάναμε δυο δικαιώματα: και να ελπίζουμε ότι έχουμε τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούμε αλλαγή πλεύσης  τους επόμενους μήνες και να πούμε "όχι" κάποια στιγμή τους επομενους μηνες σε περιπτωση δεν θα πηγαίνει άλλο.

Και θα ρωτήσει κάποιος: γιατί το 2010, το 2011 και όχι σήμερα. Τι άλλαξε;  πρόλαβαν και θωρακίσει την ευρωζώνη, την Ιταλία, τη Γαλλία, την Πορτογαλία απο ελληνικη χρεωκοπια; γιατί εάν το έκαναν τότε είμαστε τελείωνε οι, ούτως η άλλως. Όχι, εκτιμώ ότι τίποτα απο αυτά δεν έχουν κάνει. Μια ελληνικη χρεωκοπια θα βυθιστεί την ευρωπαϊκή και παγκόσμια οικονομία σε απίστευτη δίνη, οικονομική και πολιτικη. Άλλο έχει συμβεί τις τελευταίες εβδομάδες και ημέρες: έχουν εκτεθεί τόσο - μα τόσο - οι Mickey mouse ευρωπαικες ηγεσίες δηλώνοντας ότι "εάν δεν .... η Ελλάδα, τότε έξω...", που η δημόσια αυτη έκθεση τους στα δικά τους κοινοβούλια, στους δικούς ψηφοφόρους καθιστούν ακόμα και μια λάθος απειλη, μια  χάρτινη απειλη, σχεδόν πραγματική. Ιδίως όταν εκστομιζεται απο μικρά ανθρωπακια με δύναμη και εκλογες μπροστά τους.

Για αυτο η στρατηγική του Αντωνη Σαμαρά  σε αυτο το τερμινο ειναι ορθή και συμφέρουσα για τον τόπο.

However

(που γράφει στο I-Pad και δεν βάζει τόνους και μου σπάει τα νεύρα)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 12/02/2012 18:45:16

    Kαι γιατι πιστεύουμε οτι η μερκελ δεν εχει ηδη ετοιμο σχεδιο σε περιπτωση που πουμε οχι δηλ σε περιπτωση που οδηγηθουμε σε χρεωκοπεια? τι μας κανει να πιστευουμε οτι ....ολο αυτο το οχι θα ακουμπισει την υπολοιπη ευρωπη που βλεπει οτι εδω και δυο χρονια καταρρέουμε ?? πιστεύουμε δηλ οτι αυτοι θαναι απροετοίμαστοι αθωράκιστοι σε τετοιο ενδεχομενο ?

    Δεν το νομιζω. δεν νομιζω οτι μπλοφαρουν.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ loretta 12/02/2012 19:32:44

      η Γερμανία έχει plan B. Θα άφηναν οι Γερμανοι την οικονομία τους αθωράκιστη δύο χρόνια τωρα απέναντι σε ενα τυχαιο γεγονος των χωρων του Νοτου, μια χρεοκοπια τραπεζας για παράδειγμα!!!
      μα πόσο εγωκεντρικά σκεφτόμαστε και πάλι...

      • loretta avatar
        loretta @ Κατερινα 12/02/2012 19:58:00

        Θα συμφωνησω μαζι σου ....και αυτο ενισχυει και την αποψη μου οτι ο Α.Σαμαρας κινειται απολυτως σωστα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Κατερινα 12/02/2012 20:20:01

        και εγώ θέλω να πιστεύω αυτό που με βοηθάει να κοιμηθώ λίγο πιο ήσυχος. Οι "Ευρωπαίοι" σαφώς και έχουν προετοιμαστεί και σαφώς πιστεύουν ότι η στάση πληρωμών είναι αναπόφευκτη, και οι κινήσεις της ΕΚΤ τον τελευταίο μήνα - δίμηνο με τα 3ετή LTRO (δες το στο google) μάλλον λένε ότι το firewall είναι έτοιμο. Και ΄σιως βολεύονται να πούμε εμείς όχι, ή ένα πούμε ναι, να είναι κάτω από τέτοιες προσβλητικές συνθήκες που να τιμωρηθούμε παραδειγματικά (και αυτό είναι γνωστή θέση). Ετσι, βλέπω την πιθανή μπλόφα, να περιμένουν να πούμε όχι, και να λέμε ναι, αλλά το αποτέλεσαμ ποιοό θα είναι;;; Και δεν είμαι στο κεφάλι του ανθρώπου να ξέρω εάν είναι αυτό ή εάν έτσι θέλει η εταιρία Χ. και η Ψ, και οι δύο πρεσβείες, για να το πω ωμά. Δύσκολα τα βάζεις και με την Χ και με την Ψ και με τις δύο πρεσβείες. Με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα; Όχι. Δεν με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα.

    • Βασίλης Χ. avatar
      Βασίλης Χ. @ loretta 12/02/2012 19:49:32

      Εγώ πάλι πιστεύω ότι μπλοφάρουν, γιατί απλά ούτε και οι ίδιοι ξέρουν τι θα γίνει. Φαίνεται αυτό κι από τις αντιφατικές δηλώσεις τους: Τη μία "θα κρατήσουν την Ελλάδα πάση θυσία στην Ευρωζώνη", την άλλη "η Ευρωζώνη μπορεί να ζήσει και χωρίς την Ελλάδα" κ.ο.κ. Δεν είναι θεοί κι αυτοί, μαθητευόμενοι μάγοι είναι που κοιτούν πρώτα από όλα να διασφαλίσουν το δικό τους εκλογικό μέλλον, όχι να λύσουν το πρόβλημα των "απείθαρχων Ελλήνων".

      Σε κάθε περίπτωση νομίζω ότι έγινε πολύ κακή επικοινωνιακή διαχείριση του θέματος από τη ΝΔ. Αν πιστεύεις ότι η στρατηγική σου είναι σωστή ή ότι δεν υπάρχουν εναλλακτικές στρατηγικές, τότε εξηγείς και πείθεις. Απειλές διαγραφής κλπ. (που στο κάτω κάτω λίγο βάρος έχουν γιατί δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα ήθελε κάποιος να είναι βουλευτής στην επόμενη βουλή) και ποικίλοι χαρακτηρισμοί ("πατριδοκάπηλοι", "λαϊκιστές" κλπ) προς τους διαφωνούντες που μέχρι την προηγούμενη αντιμετώπιζες ως συνοδοιπόρους σου δείχνουν απλά αδυναμία, πανικό και στο τέλος τέλος δεν αρμόζουν και στο ήθος της παράταξης. Τα έγραψα αυτά και χθες σε σχόλιο στο άρθρο του Χαρβαλιά, αλλά χάθηκαν, υποθέτω λόγω τεχνικού προβλήματος...

      Επισημαίνω πάντως το εξής από την ανάρτηση: Γράφει ο φίλος However: "[θα έχουμε τη δυνατότητα] να πούμε “όχι” κάποια στιγμή τους επομενους μηνες σε περιπτωση δεν θα πηγαίνει άλλο." Λυπάμαι αλλά δε συμμερίζομαι την αισιοδοξία του. Το πολιτικό μας σύστημα έδωσε πολλές φορές τα τελευταία δύο χρόνια εξετάσεις ενδοτισμού και τις πέρασε. Είμαι σίγουρος ότι και την επόμενη φορά τα απαιτηθέντα θα ψηφιστούν (με βαριά καρδία, με πολύ κλάμα, αλλά θα ψηφιστούν). Εξάλλου ένας λόγος για τους λεόντειους όρους των απανωτών μνημονίων είναι νομίζω και αυτός, να "σπάσει ο τσαμπουκάς" και να εμπεδωθεί ότι μπορεί πολλά να λέγονται και πολλές διαπραγματεύσεις να γίνονται αλλά τελικά περνάει αυτό που θα πουν οι"έξω". Και εν πασή περιπτώσει, αν έπρεπε να ειπωθεί κάποιο όχι, αυτή η στιγμή έχει περάσει, γιατί ήδη δεν πάει άλλο.

  2. KA avatar
    KA 12/02/2012 19:07:58

    Αγαπητέ, δεν γνωριζω την ηλικία σου και τι θυμάσαι από την πρόσφατη ιστορία (τόσο πρόσφατη, που είναι μάλλον επικαιρότητα).

    Αυτό που μπορώ να σε βεβαιώσω (στο μέτρο που μπορεί να βεβαιώσει κανείς τέτοια πράγματα), η ελληνική κοινωνία (η `ενεργή' γενιά της), στα Ιμια δεν έκανε ζάπινγκ. Το ότι παρακολούθησε ο κόσμος τις εξελίξεις από την τηλεόραση με σφιγμένα τα δόντια, δεν σημαίνει πως έκανε ζάπινγκ.

    Θα ήταν άχαρο να ξεκινήσω να σου αραδιάζω επιχειρήματα, γεγονότα, αφηγήσεις και άλλα για εκέινες τις ημέρες, μέρα που είναι σήμερα. Απλά, με όση δύναμη μπορεί να έχει μία ανώνυμη απάντηση σε ένα blog, σου επισημαίνω πως δεν θα μπορούσες να είσαι περισσότερο άστοχος και άδικος. Μόνο τα σκυμμένα κεφάλια στους δρόμους της πρωτεύουσας την επόμενη μέρα να θυμηθώ, δεν χρειάζεται κάτι άλλο.

    Η ελληνική κοινωνία μπορεί να διεφθάρη, να εκμαυλίστηκε, αλλά ο σπόρος, η "μαγιά" του Στρατηγού Μακρυγιάννη, υπάρχει. Έμπνευση χρειάζεται, από μία εμπνευσμένη και αποφασισμένη ηγεσία. Τίποτα άλλο. Μην κρύβουμε την αναποτελεσματικότητα της πολιτικής ελιτ πίσω από την (υποτιθέμενη, κατά τη γνώμη μου) απροθυμία της κοινωνίας να αγωνιστεί.

    Έμπνευση χρειάζεται. Όπως γράφει ο Κωστής Παλαμάς:

    "Φτάνει μια ιδέα να στο πει, μια ιδέα να στο προστάξει,
    κορώνα ιδέα, ιδέα σπαθί, που θα είν’ απάνου απ’ όλα"

  3. σαπισαμε.. avatar
    σαπισαμε.. 12/02/2012 19:20:22

    Η μπουρδολογια συνεχιζεται σε ολη την χωρα και εδω μεσα.
    Εαν μας συμφερει η δραχμη,ποτε θα μας διωξουν,εαν τους συμφερει,κτλ.
    Ποτε θα αρχισουμε να συζηταμε τι θα παραγουμε και θα εξαγουμε?
    Γιατι ειτε με δραχμη ειτε με ευρω κατι πρεπει να παραγουμε..
    με δεκαπλασια απο οτι χρειαζομαστε καφενεια,κομμωτηρια,φαρμακεια,δικηγορους ,κτλ,κτλ,
    δεν στηριζεται η οικονομια.
    Η φουσκα με δανεικα εσκασε,και εμεις συζηταμε,εαν θα συνεχισουν η οχι να μας δανειζουν,για να διατηρουμε τις φουσκες που παρηγαγε η μεταπολιτευση,καταστρεφοντας εστω και την φτωχη παραγωγη που ειχαμε.
    Τριαντα χρονια καταστρεψαμε την χωρα.Θα χρειαστουν αλλα σαραντα για να ξαναγυρισουμε στο επιπεδο ζωης του 70..
    Εχουμε δρομο πολυ ακομα...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ σαπισαμε.. 12/02/2012 20:20:07

      Μα είναι πολύ πιο εύκολο να μπουρδολογούμε και να πολιτικολογούμε από το καταπιαστούμε με τα δύσκολα αλλά και τα ουσιαστικά. Τόσα χρόνια αυτό δε μάθαμε με τις καφετέριες και τις φραπεδιές; Δες πόσο μελάνι χύθηκε για θέματα ουσιαστικά δευτερεύοντα (π.χ. αγγλικό δίκαιο), και πόσο ασχολήθηκαν με το τι πρέπει να γίνει, με όποιο νόμισμα και να είμαστε. Το κακό είναι ότι οι εθνοπατέρες είναι ακόμα χειρότεροι...

  4. ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΝΑΤΟΣ 12/02/2012 19:20:46

    Όσο δίκιο είχε ο ΓΑΠ το 2009-10... Εντάξει.. Τον λόγο θα τον έχουν οι κάλπες... εκεί θα φανεί πόσο δίκιο έχει...

  5. abcd avatar
    abcd 12/02/2012 19:24:39

    Άξιοι της κακής μας μοίρας είμαστε τελικά ,κρίμα ,πολύ κρίμα για την ιστορία, την παράδοση, τους αγώνες και ότι πρέσβευε αυτό το κόμμα ,δεν του άξιζε αυτή η κακή προδοτική κατάληξη !

    • Tassos avatar
      Tassos @ abcd 12/02/2012 19:29:27

      Αν εσύ ψήφιζες ΝΔ εγώ είμαι αστροναύτης.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Tassos 12/02/2012 19:37:07

        Το να ρίχνεις στην πυρά όποιον διαφωνεί μαζί σου είναι εύκολο και μετά στις εκλογές θα αναρωτιέστε τι έγινε και βούλιαξε η βάρκα.

      • abcd avatar
        abcd @ Tassos 12/02/2012 19:40:07

        Άσε μας ρε Γκαγκάριν που θα μας αμφισβητήσεις κιόλας ,γράψε κανένα ανούσιο λιβανιστήρι τώρα αλλά να το κάνεις με έκπτωση 22% αν είσαι πάνω από 25 και 32% αν είσαι κάτω από 25 !

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 12/02/2012 19:27:52

    και η δικιά σου προσπάθεια καλή

    αν έτσι είμαστε, τι παιδευόμαστε; ναι αγα μου.

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 12/02/2012 19:31:48

    Το πραγματικό πρόβλημα είναι η απεμπόληση από την Ελλάδα της ανεξαρτησίας της με το να μην έχει δική της χρηματοπιστωτική πολιτική , με συνέπεια το Ελληνικό κρατος να μην μπορεί να τυπώσει δικό του χρήμα. Κρατος δίχως αυτή την ικανότητα και ίδια χρηματοπιστωτική πολιτική γίνεται έρμαιο των διεθνών "αγορών" και των παιχνιδιών άλλων, αλλά κυρίως μαθαίνει να στηρίζεται σε ξένο δανεισμό. Και ένα κράτος σαν το "δικό μας" που "κυβερνάται" από μία εθισμένη σε ξένο χρημα αλήτ και μία κοινωνία που δεν παράγει είναι καταδικασμένη να φτάσει στο σημείο που είμαστε σήμερα εμείς. Μου το θύμισε ο εναντίον του Λαφαζάνη ορυόμενος Βενιζέλος χθές όταν -κωμικά- κατηγορούσε τον Λαφαζάνη ότι θέλει την φτώχεια στην ελλάδα. Ποιός; αυτός που ως μέλος αυτής της διεθνοποιημένης αλήτ μας οδήγησαν στην μέγγενη του αέναου δανεισμού ή του "ξαφνικού θανάτου", λόγω έλλειψης ρευστότητας.

  8. Tassos avatar
    Tassos 12/02/2012 19:33:24

    Ο Καραμανλής ο κουρασμένος πέταξε έξω τους νεοφιλελεύθερους τύπου Μάνου και τον γραφικό ακροδεξιό κολοτούμπα και έγινε πρωθυπουργός. Ο Σαμαράς να πετάξει έξω τους μαυραγορίτες κουκουλοφόρους της δραχμής και θα γίνει κι αυτός πρωθυπουργός.

  9. Tassos avatar
    Tassos 12/02/2012 19:41:35

    Ελεύθερος επαγγελματίας είμαι που θα καταστραφεί με την χρεωκοπία. Εσύ προφανώς τσουρουφλίζεσαι γιατί είσαι βολεμένος Δ.Υ.

    • abcd avatar
      abcd @ Tassos 12/02/2012 19:52:06

      Ι.Δ υπάλληλος είμαι, εμείς και οι Δ.Υ σε ταΐζουμε κύριε μεταπράτη γιατί παραγωγικός δεν είσαι σίγουρα ,δεν έχουμε εμείς δεν εισπράττεις, μειώνεται το δικό μας εισόδημα ; Ακολουθεί ανάλογα το δικό σου γκέγκε ; Η χρεωκοπία αν υπήρχε ηγέτης που θα την διαχειριζόταν σωστά θα αποτελούσε εξιλέωση αλλά με τους οσφυοκάμπτες που έχουμε θα καταλήξουμε εκεί σίγουρα αργά η γρήγορα .Δεν την γλιτώνεις με τίποτα ,απλώς θα γίνει όταν θα έχουμε μεγαλύτερο κόστος σαν έθνος και χώρα και καθόλου κόστος οι αεριτζήδες που στηρίζεις.

      • m.s avatar
        m.s @ abcd 12/02/2012 20:10:59

        @ Ι.Δ υπάλληλος είμαι, εμείς και οι Δ.Υ σε ταΐζουμε κύριε μεταπράτη

        εντάξει μωρέ, μη μας δώσεις βραδινό...

        • abcd avatar
          abcd @ m.s 12/02/2012 20:54:40

          Ούτως η άλλως δεν έχεις ανάγκη φαγητού εσύ , από ότι δείχνεις έχεις μπουκώσει με κουτόχορτο !!

          • m.s avatar
            m.s @ abcd 12/02/2012 22:09:39

            Εσύ α μπε μπα μπλόμ πως σε λένε τέλος πάντων , ξέρεις πολλά !!!
            Ότι η παράταξη έχει προδοτική κατάληξη, ότι εγώ τρώω κουτούχορτο και η κοκκινοσκουφίτσα δε λύγισε μπροστά στο λύκο και περιμένεις να μη σου πω ότι μας φλόμωσες στο παραμύθι…
            βάλε να δεις κάνα μπαγκς μπάνι

    • koinos_nous avatar
      koinos_nous @ Tassos 12/02/2012 19:59:11

      Ενω τωρα θα κονομησεις νομιζεις.

  10. abcd avatar
    abcd 12/02/2012 19:44:05

    Η Κοκκινοσκουφίτσα έχει περισσότερες ελπίδες πάντως , δεν λύγισε μπροστά στον Λύκο !!

  11. middle aged apolitical avatar
    middle aged apolitical 12/02/2012 19:45:27

    Απο που απορρέει η δημοκρατική λαϊκή εντολή του κυρίου Σαμαρά να πει ναι σήμερα; Και τι ευθύνες θα έχει οταν καταρεύσει και αυτό το μνημόνιο; Τι θα βγεί μετά να πει στον Ελληνικό Λαό; Και με τι πρόσωπο; Κύριοι να σοβαρευτούμε και να κοιτάξουμε στα μάτια τον λαό μας πριν ειναι αργά...

  12. Nik avatar
    Nik 12/02/2012 19:46:16

    ούτε διεφθαρμένη ούτε εκμαυλισμένη είναι οι κοινωνία μας. Απλά προσαρμοζόμαστε το παιχνίδι που επιβάλλουν οι ντόπιοι ισχυροί παίκτες, δηλαδή κυβέρνηση και οι συνεταίροι της. Ή κρίση ήταν μια χρυσή ευκαιρία να δούμε τι πραγματικά είναι οι μεγάλοι παίκτες και να τους απομυθοποιήσουμε.

    Είδαμε τις κολοτούμπες και την τσάμπα μαγκιά, καθώς και την χαώδη σκέψη του πρώην. Βγάλαμε συμπέρασμα. Ξέρουμε που οδεύουμε τώρα όσο αυτό και αν ακούγεται παράδοξο.

  13. madprof avatar
    madprof 12/02/2012 19:48:02

    Ούτε μία συμβολική μείωση κατά 50% των εισοδημάτων και των προνομίων των βο(υ)λευόμενων και των κομμάτων=μαφιόζικων οργανώσεων τους στο κυνόβιο!
    Καμία δραστική μείωση δημόσιων δαπανών πλην εκείνων των μισθών - συντάξεων - κοινωνικών παροχών!
    ΥΓ. "Τα βάρη μοιράζονται άδικα και σήμερα, χρειάζεται καθολική εφαρμογή του πόθεν έσχες, άμμεσα μέτρα διαρθρωτικών αλλαγών - αναπτυξιακό σχέδιο, κοινωνική πρόνοια για τους πληγέντες!" Γ. Κουτρουμάνης (κυνόβιο, υπ. ανεργίας και κοινωνικής διάλυσης)

  14. mitsos avatar
    mitsos 12/02/2012 19:49:41

    Εννοείται οτι ο Σαμαράς έχει δίκιο, το μέλλον της Ελλάδας είναι στην Ευρώπη, είναι αχαριστία να ξεχνάμε πόσα χρήματα μπήκαν στην Ελλαδα από την εποχή της ΕΟΚ μέχρι σήμερα. Οι εχθροί της Ελλάδας είναι το Πασοκοκράτος που κατασπατάλησε τα πακετα που μπηκαν στην Ελλαδα σε διορισμούς, εκβιαστικές αυξήσεις υπαλλήλων ΔΕΚΟ και πακετα εθελουσιων εξοδων, σε μαιμου επιδοτησεις, σε μιζες , σε υπερτιμοληγήσεις , σε καρτελ, σε κουμπαρους σε κρατικοδιαιτους επιχειρηματιες με ανταλλαγμα την σιωπη των καναλιων και εφημεριδων τους. Το χειροτερο ειναι οτι ολα αυτα εινα πλεον γνωστα παντου, να σας το πω απλα, μας πηρανε χαμπαρι, και εαν δεν αλλαξουμε τα κονδυλια ΤΕΛΟΣ, θα γινουμε Ουκρανια και δεν θα μας φταινε η αλλοι, η στραβομάρα μας να δουμε ποιος ειναι ο αληθινος εχθρος θα φταει και η αχαριστία μας, που μπηκαμε ξυποληποι στην ΕΟΚ παρακαλωντας, και θα βγουμε βρίζοντας που τολμησαν να αχρείοι να σταματησουν την χρηματοδοτηση των Καγιεν και των μεζονετων της διεφθαρμενης μαφιας που μας διοικουσε τοσα χρονια.

  15. Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος avatar
    Χρῆστος Ἠλίας Μηλίγγος 12/02/2012 19:54:52

    Οἱ ἐλαχιστότατοι ἡγετίσκοι τῆς πατρίδας παραχωροῦν γῆ καὶ ὕδωρ (ὡς ἐνέχυρα)γιὰ μερικὰ παλιόχαρτα -ὁμόλογα μηδαμινῆς ἀξίας. Ἀνοίγουν τὸν δρόμο στὶς γερμανικὲς ἑρπύστριες, μετὰ τὴν κατάληψη-ξεπούλημα τῆς Γιουγκοσλαβίας στοὺς Οὔνους τῆς ΕΕ, νὰ ἰσοπεδώσουν τὴν Ἑλλάδα μας. Χάνουν τὴν μοναδικὴ εὐκαιρία στὴν ζωὴ τους νὰ ποῦν τὸ ΟΧΙ-διορθώνοντας τὰ παλιὰ τους λάθη-καὶ νὰ περάσουν στὴν ἱστορία ὡς ἄξιοι τῆς πατρίδας.
    ΥΓ. παρακαλῶ μὴν λογοκρίνετε τὰ κείμενα ποὺ δὲν συμφωνοῦν μὲ τὶς καθεστωτικὲς σας ἀπόψεις.

  16. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 12/02/2012 20:38:01

    Δυστυχώς, θα είναι σωστή η στρατηγική του Σαμαρά, μόνον αν σκέφτεται κάτι περισσότερο από το "Μνημόνιο" σαν μέλλον της Ελλάδος. Άλλως, η ρήση της Κατσέλη, ότι σε έξη μήνες θα χρειαστούμε και άλλα μέτρα μου φαίνεται μονόδρομος.

    Και τι θα μπορούσε να ήταν αυτό; Ο Γ.Γ. του CSU (Χριστιανοκοινωνικού Κόμματος της Γερμανίας) αποκαλύπτει, πιθανόν το PlanB των Γερμανών: Εθελουσία έξοδο στην δραχμή και διατήρηση ισχυρού πακέτου βοήθειας για να ανακάμψει η Ελλάδα και να επιστρέψει στο Ευρώ με θετικές, αυτή τη φορά, προοπτικές. Υποθέτω ότι και αυτός λαμβάνει σοβαρά υπόψιν ΟΛΕΣ τις οικονομικές σχολές, που παραδέχονται ότι, με σκληρό νόμισμα υπονομεύεται η ανάκαμψη, δεν βοηθιέται.

  17. amt avatar
    amt 12/02/2012 20:43:10

    Πέστα ρε φίλε !!!!

  18. Α.Τ. avatar
    Α.Τ. 12/02/2012 20:49:04

    Κύριοι πάρτε το απόφαση
    Επήλθε οριστικά το τέλος της λαϊκής δεξιάς όπως ήταν αναμενόμενο. Πότε δεν είχε ολοκληρωμένη ιδεολογία. Ήταν όλα μυθεύματα των Αγγλοαμερικάνων όταν η Ελλάδα ήταν στα σύνορα με κομμουνιστικές χώρες.
    Πάντως σε τόσο ακραίες καταστάσεις, χρειάζονται και ριζοσπαστικές αποφάσεις. Με τους νέους μισθούς ποιος νέος άνθρωπος από την επαρχία μπορεί να διεκδικήσει ένα αυτόνομο και ανεξάρτητο από τους γονείς του μέλλον στην Αθήνα. Ουδείς.
    Για αυτό χρειάζεται άμεσα υποχρεωτική επινοικίαση από το κράτος όλων των ακαλλιέργητων εκτάσεων της ελληνικής περιφέρειας και παράδοση τους με μικρό ενοικιο στους ανέργους των πόλεων , έλληνες και μετανάστες. Ένας προσαρμοσμένος στις σύγχρονες συνθήκες αναδασμός της γής. Εδώ και τώρα. Αλλά χρειάζεται θάρρος για όλα αυτά που είναι αμφιβολο αν το έχουν οι άστοι πολιτικοί. Τα θεωρουν όλα αυτά βιαια επέμβαση στην ελεύθερη αγορά. Λες και η οικονομική αναρχία που ζόυμε είναι λιγότερο βίαιη.
    Α.Τ.

    • Greco avatar
      Greco @ Α.Τ. 12/02/2012 21:26:41

      πολυ καλη προταση . Το κρατος διαθετει τεραστιο αριθμο ακαλλιεργητων εκτασεων. Αυτες μπορουν ν χρησιμοποιηθουν και για αποπληρωμη χρεους και για διανομη σε ιδιωτες προς καλλιεργεια. Η γεωργικη παραγωγη μπορει να ξαναναστηθει. Οποιου δεν του αρεσει ας παει για λατζα στο Αμερικα

      Επρεπε ηδη να υπαρχει κτηματολογιο

  19. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/02/2012 20:49:37

    Ντροπή στα αφεντικά σας που δεν μπορούν να πληρώσουν πιο ταλαντούχα τρολλ.

  20. TopGunZ avatar
    TopGunZ 12/02/2012 20:50:13

    Ε, καλά δεν ξαναπαντάω σε τρολλ.

  21. Greco avatar
    Greco 12/02/2012 21:23:25

    να περασει το πακετο κ αμεσως να παμε σε εκλογες. Πρεπει να ξεκουμπιστουν τελειως ο γιωργακης κ η παρεα του. Αν αληθεουν οι φημες για τα cds, εχει καθε λογο να αβανταρει τη χρεωκοπια , με τη συνδρομή βεβαια της χρησιμης ηλιθιας αριστερας

    Πιστευω η Δικαιοσυνη να εχει το λογο οταν αναλαβει ο Σαμαρας

    • alakran avatar
      alakran @ Greco 12/02/2012 22:09:51

      ¨Δεν είναι η ώρα τώρα για να δούμε ποιός έφταιξε για το τωρινό χάλι.Αλλά να ξέρετε ότι οι υπεύθυνοι,θα έρθει η ώρα που θα λογοδοτήσουν¨.
      Από την ομιλία Σαμαρά στη βουλή που μόλις τέλειωσε.

  22. kostis avatar
    kostis 12/02/2012 21:44:37

    Παλι τα καταφεραν ;;;;; Να τρογωμαστε μεταξυ μας !!!! Ελεος .
    Αυτοι ειναι επαγγελματιες ,ειναι η δουλειά τους να μας δουλευουν να μας πουλανε και να εναλλασονται στην εξουσια και να προχωρα το πραγμα μερα με τη μερα ομορφα και συντεταγμενα ,συστηματικα .
    Και εμεις οι θερμοκεφαλοι εριζουμε για το ποιος θα μας καταστρεψει καλλυτερα !!
    Η αποψη μου ειναι ο,τι καποιοι εχουν στοχο το ιδιο το πολιτικο συστημα θελουν να μας βαλουν να αποδεχθουμε τους τεχνοκρατες . Να τους δεχθουμε σαν σωτηρες απο τους αναξιοπιστους πολιτικούς !! τους βγαινουν φθηνοτεροι αλλωστε απο τους πολιτικους και ειναι πιστοι στο συστημα με προγραμμα χωρις αποκλισεις (βλεπε Παπαδημος).
    Το κομμα δεν θα επρεπε να επιτρεπει σε κανεναν Αρχηγο παρεκλησεις απο την στρατηγικη που χαραζει Ο ΛΑΟΣ . Σε τελικη αναλυση ειμαι Συντηρητικος ..... Δε ειμαι ουτε Καραμανλης ουτε Σαμαρας ουτε Αβραμοπουλος ουτε τιποτε .

    Αυτα τα λιγα !!

  23. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 12/02/2012 21:51:33

    Θα δούμε. Ούτως ή άλλως φαίνεται να το περνάνε με πάνω από 180.
    Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.

  24. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 12/02/2012 21:55:21

    @ Α.Τ. αυτό με τους μετανάστες δεν μου αρέσει καθόλου. Κατά τα άλλα η πρότασή σου είναι καλή

    • Α.Τ. avatar
      Α.Τ. @ ΥΠΕΡ 12/02/2012 22:29:49

      Σωστό, θέλει προσοχή στην κατανομή.
      Πάντως σκέψου ότι είναι και ένας τρόπος να καθαρίσει λίγο το κέντρο

  25. steven avatar
    steven 12/02/2012 22:24:07

    ..ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ...(ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ )

    ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ ΑΛΛΑ..

    ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΡΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ..

    ...ΤΑ ΑΛΛΑ ...ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ...ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)

  26. mitsos avatar
    mitsos 12/02/2012 22:40:09

    Χωρις Ευρωπη μελλον δεν υπαρχει στην Ελλαδα, θα γινουμε Ουκρανια στην καλυτερη περιπτωση και Αλβανια του Χοτζα στην χειροτερη, ο Σαμαρας εχει δίκιο, μπραβο του που δεν ακουσε του λαικιστες δήθεν πατριωτες, το ξερουν ολοι και στο εσωτερικο και στο εξωτερικο οτι το μνημονιο 2 θα αποτυχει, αλλα πλεον τα περιθωρια ελιγμων των Μερκοζι στενευουν μερα με την μερα αργα ή γρηγορα θα παμε σε ευρωομολογο ή καποιο μνημόνιο αναπτυξης. Εαν τα συμφεροντα αφησουν τον Αντωνη να κυβερνησει και εφαρμοσει το ποθεν αισχες σε πολιτικους και εφοριακους τα τελευταια 20 χρονια τοτε ολα θα παρουν τον δρομο τους. Η διαφθορα μας κατεστρεψε και η δικαιοσυνη μόνο μπορεί να μας αναστησει ως εθνος!

  27. however avatar
    however 12/02/2012 22:50:34

    Αγαπητη lorreta, το πρόβλημα εδω που μας εφτασε η διακυβέρνηση ΓΑΠ/Παπακωσταντίνου δεν είναι αν μπλοφάρουν οι ξένοι, που θεωρώ οτι συμβαίνει σε μεγάλο βαθμό. Ειναι οτι έχουν εκτεθεί τόσο πολύ και τόσο δημόσια - όχι σε εμάς - στους δικούς τους που θα ήταν δύσκολο, ακόμα και εάν επρόκειτο για σοβαρούς πολιτικούς να κάνουν πίσω σε αυτή τη φάση. Και εκτέθηκαν γιατί έβρισκαν πρόσφορο έδαφος.

    Αγαπητή Κατερίνα, δεν είμαι σίγουρος οτιτεχνικά μπορούν να αποστειρώσουν την οικονομία τους από τις συνέπειες μίας ελληνικής χρεωκοπίας. Θα αλλάξει κλιμακα το ποσό που θα κληθούν όλοι στην ευρωζώνη να δεσμεύσουν για αντιμετώπιση των συνεπειών. Και δεν μπορούν ούτε οικονομικά ούτε κυρίως πολιτικά να το κάνουν. Είναι εμφανές και από το υποκριτικό παιχνίδι που παίζεται μεταξύ γερμανίας και ΔΝΤ τις τελευταίες εβδομάδες (και που θα κλιμακωθεί τις επόμενες) για το ποιός θα "πληρώσει" το χρηματοδοτικό κενό που έχει ακόμα η Ελλαδα και μετά το πακέτο PSI/δανειακή. Ολοι λένε οτι δεν επαρκεί και ταυτόχρονα "όχι εγώ, να πληρώσει ο άλλος". Και αυτό αφορά απειροελάχιστο ποσό σε σχέση με το άλλο!

    Αγαπητέ ΚΑ, θα ήθελα να κάνω λάθος σε οτι αφορά την αντίδραση στα Ιμια. Δεν διαφωνώ με την "ψυχή" του Ελληνα Φοβάμαι, όμως αν είμαστε ακόμα ικανοί να "πάρουμε τη τσάπα στα χέρια και να σκάψουμε, να μην αφήσουμε σποριά αξόδευτη". Να μπορούμε να ξαναχτίσουμε όπως οι πατεράδες μας. Από όποιο μετερίζι. Μακάρι να έχεις δίκιο. Μακάρι να είναι έτσι.

    Αγαπητέ archaeopteryx, ορθά επισημαίνεις τις κινήσεις της ΕΚΤ - όχι μόνο τον τελευταίο μήνα - αλλά εδώ και μήνες (επι Τρισέ ακόμα) και ειδικότερα από τον Νοέμβριο και το Δεκέμβριο. Δεν έδωσε η ΕΚΤ μόνο 500 δις σε 3-ετη τον Δεκέμβριο. Ειχε δώσει άλλα 200 δις περίπου από 7-ήμερα έως 3-μηνα το Νοέμβριο - προσοχή! - χωρίς να ανέβει η κίνηση σε κανένα ραντάρ! Εδωσε τα 500 δις το Δεκέμβριο, και απελευθέρωσε ρευστότητα ο Ντράγκι τον Ιανουάριο. Που πήγαν - άραγε - τα 200 συν 500 δις Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου? Σε καταθέσεις στην ΕΚΤ θα πει κάποιος. Σωστά, λέει ο ισολογισμός της. Ομως που θα πάνε - τελικά? Στην πραγματική οικονομια ή στις λήξεις των χρεών της Ευρωζώνης το πρώτο τρίμηνο του 2012 και τις λήξεις των τραπεζικών ομολογιών της ίδιας περιόδου? Στις λήξεις θα πει κάποιος άλλος. Μάλλον έχει δίκιο. Αν τις μετρήσουμε θα βγούν αθροιστικά 700δις. Συμπτωση...? Τι σημασία έχουν τώρα αυτά? Ισως καμμία. Ισως μικρή. Ομως δείχνουν - μαζί και με την κίνηση του Ιανουαρίου δύο πράγματα: πρώτον, ότι έως σήμερα υπάρχει - φραστικά - μία πολιτική πίεσης/δεν τυπώνουμε/δεν δίνουμε/να λύσουν οι χώρες τα δημοσιονομικά τους μόνες τους/κλπ/κλπ αλλά από κάτω δίνονται "χρήματα", έστω τσίμα τσίμα. Να καλύπτονται οι απαραίτητες ανάγκες για να μην καταρεύσει το σύστημα. Αρα, καλύτερα να βλέπουμε τα γεγονότα, παρά να ακούμε δηλώσεις. Δεύτερον, οτι αυτή η πολιτική από "κρυφή" έως το Νοέμβριο, άρχισε να "διαρέει" το Δεκέμβριο και έγινε επίσημη πολιτική της ΕΚΤ - και μαζί και με το funding facility με FED και τις άλλες κεντρικές - τον Ιανουάριο. Διαμορφώνεται τάση χαλάρωσης? Θα δούμε. Ομως σίγουρα η πολιτική χρηματοδότησης αλλάζει και η ρευστότητα στο σύστημα αυξάνει. Και οι φωνές πληθαίνουν για περισσότερα. Γιατί ο χρόνος περνάει για όλους. Και για τους Γερμανούς. Και γρήγορα.

    Η Ελλάδα πρέπει να μπορεί να διεκδικήσει την Τελική Λύση του προβλήματός της. Σήμερα δεν την έχει. Αλλά για να μπορέσει να το κάνει πρέπει να βρίσκεται τη σωστή στιγμή στην κατάλληλη θέση. Αυτή είναι η "ικανή" συνθήκη. Ομως, όχι και η "αναγκαία". Η αναγκαία είναι να διαθέτει μία πολιτική ηγεσία που θα "πονάει" τον τόπο, θα "διαβάσει" το παιχνίδι σωστά και έγκαιρα, θα αντέξει τη πίεση και θα τραβήξει το σωστό ρεβόλβερ την κατάλληλη στιγμή. Ούτε νωρίτερα, ούτε αργότερα. Μόνο τότε θα το καταφέρει. Η στρατηγική Σαμαρά, εμπεριέχει πολλά από αυτά τα στοιχεία. Εγκαιρη διάγνωση, σωστή τοποθέτηση των πολιτικών, αντοχή στις πιέσεις και αντίληψη της "κατάλληλότητας" ή της "μη καταλληλότητας" της στιγμής.

  28. franc avatar
    franc 12/02/2012 22:53:47

    Aγαπητέ however,
    Πάλι πέτυχες διάνα στην ανάλυσή σου.
    Ενα μικρό συμπλήρωμα να κάνω:Λες" αν μπορέσει δηλαδή, η Γερμανία να αλλάξει τις ευρωπαϊκές συνθήκες, να δημιουργήσει ένα τείχος προστασίας απο ελληνικη χρεωκοπια, να δημιουργήσει μια εσωτερική “ευρωζώνη”........Ο Αρχαιoπτέρυγας μάλιστα το θεωρεί δεδομένο. Ας το δεχτώ και εγώ. Εξω λοιπόν η Ελλάδα . Το ταμείο διάσωσης γλιτώνει 300 δις απο εμάς και τα δίνει στην Ιταλία. Την σώζει? δεδομένου οτι το χρέος της είναι 1,9 τρίς? και την Ισπανία, Πορτογαλία,Ιρλανδία?. Ας πούμε πάλι ναι, γιατί αντιστρέφεται το κλίμα και το 70% στις αγορές είναι προσδοκίες. Αρα σώζεται η ΕΕ και το Ευρώ . Ας πούμε οτι η διαδικασία αυτή ολοκληρώνεται τέλος του 2012.
    Εμείς τότε που θα είμαστε? Πιστεύω πλήρως ισοπεδωμένοι με το επίπεδο της Βουλγαρίας. Μάλιστα θα μπορούσαμε να γίνουμε και ομοσπονδία μαζί και με τα Σκόπια. Ολοι έχουμε απο ένα κομμάτι της Μακεδονίας του Αλέξαντρου...Ποιό θα είναι το επόμενο βήμα μας στις αρχές του 2013? Αίτηση εισόδου στο Ευρώ (αφού θα έχουμε παραμείνει στην ΕΕ και θα έχουμε πλήρως εξυγιάνει την οικονομία μας με το χρηματιστήριό μας παγκόσμιο πρωταθλητή όπως και τώρα ...Θα μας το αρνηθούν? Αφου θα πληρούμε όλα τα κριτήρια...

  29. Giorgos avatar
    Giorgos 13/02/2012 01:14:01

    Ραντεβού σε 3 μήνες με τα νέα μέτρα που φυσικά θα μας λένε πάλι ότι είναι απαραίτητα και μονόδρομος για να μην πεινάσουμε. Εδώ μας κάνουν χαβαλέ σαν λαό οι Σκοπιανοί, σιγά μην δυσκολευτούν οι Γερμανοί και οι τραπεζίτες.

  30. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 13/02/2012 02:03:35

    Ναι σε όλα δυστυχώς είπε ο Αντώνης. Θα έπρεπε να αφήσει το ΠΑΣΟΚ να ψηφίσει και τη νέα σύμβαση. Δεν ήταν ανάγκη να το ψηφίσει και ο ίδιος. Δυστυχώς είπαμε να βάλει πλάτη να σωθεί η χώρα αλλά τώρα έστησε και άλλα πράγματα. Καλά κάνετε και συνεχίζετε να τον στηρίζετε. Οι καιροί είναι δύσκολοι. Ελπίζω να πιάσει τόπο.

  31. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 13/02/2012 13:22:21

    Αγαπητε φιλε , ειλικρινα ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΡΑΓΚΟ αν εχουν εκτεθει οι Mickey mouse ευρωπαικες ηγεσιες , εδω εχουμε ανεργια 25 τα εκατο , χιλιαδες αστεγους , εκατονταδες χιλιαδες κλεισμενα μαγαζια , ενα συστημα υγειας που αιμοραγει, ενα ασφαλιστικο συστημα που καταρρεει , ενα στρατο που παλευει να κρατησει καποιο αξιομαχο ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΞΑΝΟΥΜΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ μηπως και εκτεθουνε τα ξεσκουλα που ηγουνται σε καποιες χωρες της ΕΕ ??? να ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΝΙΓΟΥΝΕ ! δεν μας ενδιαφερει καθολου - οπως αλλωστε και αυτοι δεν ενδιαφερονται για μας... ΚΑΙ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 2,5% ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ.... τριχες δηλαδη ! μας εμπαιζουν , μας εχουν κανει πειραματοζωα (και το λενε και ανοικτα καποιοι) και στο βαθος ορεγονται και τον ορυκτο μας πλουτο.....

    Δεν θα κουραστω λοιπον να ρωτω :

    1/ Ποσα απο τα 130 δισ ευρω θα δοθουν στην Ελληνικη αγορα και στους ιδιωτες και ποσα στους διεθνεις τοκογλυφους και στις εγχωριες αναξιοπιστες Τραπεζες ?

    2/ Ειναι η δεν ειναι αληθεια αυτο που ελεγε ο Αντωνης προηγουμενως, δηλαδη και να πετυχει αυτο το μημονιο (αδυνατον για οποιονδηποτε λογικο ανθρωπο) συντριβοντας τον Ελληνικο λαο το κερδος θα ειναι οτι σε δεκα χρονια (2022) θα ειμαστε εκει ακριβως που ειμασταν το 2009 (120% του ΑΕΠ χρεος) οταν και μας εβαλαν στο ΔΝΤ ?

    3/ Ειναι αληθεια η δεν ειναι οτι ο Αντωνης εβαζε (μεταξυ αλλων…) ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ στο θεμα του ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ και αστραφτε και βροντοιυσε οτι δεν τιθεται καν τετοιο θεμα ? (τωρα το ψηφισε…)

    4/ Αν υποτεθει οτι στις επερχομενες εκλογες ο Αντωνης γινεται πρωθυπουργος εστω και οριακα ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΑ (ονειρικο ΕΝΤΕΛΩΣ σεναριο πια) ποιος σοβαρος πιστευει οτι με 2-3 βουλευτες πανω απο τους 150 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣθΕΙ την τρομερη κατασταση που θα εχει προκυψει απο το μνημονιο αυτο που και ο ιδιος ψηφισε ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ το συνολο των ΜΜΕ και ολα τα ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ στα χερια της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ (ριξτε μια καλη ματια..) ?

    5/ Ποιος μας διαβεβαιωνει οτι ΔΕΝ ΠΑΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΑΧΘΗ ΜΕΤΡΑ μεσα στο 2012 ? (οταν ολοι οι γνωριζοντες βεβαιωνουν οτι θα παρθουν και αλλα.. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ !!)

    Κυριοι δεν ειμαι χαρουμενος να κατηγορω τον Αντωνη που πιστεψα οτι μπορει να σηκωσει επιτελους την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ , ουτε και επιχαιρω για την κατασταση που προσωπικα ο ιδιος πλεον ειναι αλλα ΒΛΕΠΩ ΔΙΑΥΓΕΣΤΑΤΑ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ καθως και την ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΡΙΣΗ στο μονο υπευθυνο κομμα της πατριδας μας της ΝΔ οπου με τις τελευταιες διαγραφες πλεον το πανω χερι το εχουν οι 'ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ' και οι φιλοΝΤΟΡΙΚΟΙ....

    Χαιρετε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.