#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/02/2013 09:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί η λαλίστατη Ζωή έχει καταπιεί τη γλώσσα της;



Η Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι, όπως όλοι γνωρίζουμε, λαλίστατη, επιθετική, δεν αφήνει να πέσει τίποτε κάτω, έχει αυστηρό εισαγγελικό ύφος, είναι άτεγκτη και δίνει αγώνα για να…λάμψει η αλήθεια. Κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει τον αγώνα της στην προανακριτική για τη λίστα Λαγκάρντ και κανείς επίσης δεν μπορεί να πει ότι αντέχει τόση πολυλογία, τέτοιο οίστρο.

Όταν η Ζωή μιλά οι άλλοι περιμένουν αποσβολωμένοι πότε θα περάσουν 3-4 ώρες για να μιλήσουν κι αυτοί.

Το έχει με λίγα λόγια το χούι να μιλά πολύ, και πολλές φορές να μην καταλαβαίνει ότι είναι προκλητική.

Άλλος μυρμηγκιάζει με τους πολύωρους λόγους της, άλλος κοιμάται, άλλος παίζει με το κομπολόι αφού… πούλησε το ρολόι. Διότι με τη Ζωή ο χρόνος είναι χαμένος από χέρι.

Παρά, λοιπόν, το γεγονός ότι μιλά συνεχώς, κατά το κοινώς λεγόμενον είναι γλωσσοκοπάνα, δεν έχει βρει να πει κάτι για τις κατηγορίες που της προσάπτουν ότι όχι μόνο είναι απλά συνήγορος κατηγορούμενου για βιασμούς, αλλά κι ότι χρησιμοποιεί όλα τα νομικά τερτίπια που υπάρχουν για να αναβάλλεται η υπόθεση.

Όλοι οι κατηγορούμενοι έχουν δικαίωμα στην υπεράσπιση, επομένως και η Ζωή δεν είχε λόγο να αρνηθεί, αν και γυναίκα. Ωστόσο, είναι εξωφρενικό και ταυτόχρονα απόλυτα καταδικαστέο να κάνει ότι είναι δυνατόν για να μη γίνει η δίκη. Θα περίμενε κανείς από μια ευαίσθητη γυναίκα όπως η Ζωή να κάνει το παν για να γίνει η δίκη. Αν είναι αθώος ο πελάτης της να πάει στο σπίτι του και να ησυχάσουν και τα κακόμοιρα θύματα. Παρ’ όλα αυτά από το 2006 έως σήμερα στις δίκες για τους βιασμούς των τριών γυναικών από την Αυστραλία και της μιας από τη Βόρεια Ευρώπη έχουν λάβει χώρα δύο αναβολές λόγω απουσίας θυμάτων και μαρτύρων, τρεις λόγω αποχής και απεργίας δικηγόρων και δικαστικών και έξι αναβολές από την πλευρά της συνηγόρου και του κατηγορουμένου. Η εκδίκαση της έφεσης για τον βιασμό μιας Βορειοευρωπαίας, που διήρκεσε δέκα μήνες, διεκόπη πάνω από έξι φορές επειδή η κυρία Κωνσταντοπούλου έπρεπε να παρουσιαστεί σε άλλες δίκες, δύο φορές λόγω αιτήσεων εξαίρεσης και μία επειδή ασθένησε. Παράλληλα, μέσα στο διάστημα αυτό η κυρία Κωνσταντοπούλου, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», υπέβαλε επιπλέον ενστάσεις πλαστότητας πρακτικών, μη νόμιμης σύνθεσης του δικαστηρίου και ακυρότητας διαδικασίας, αιτήματα φωνοληψίας για τα πρακτικά αλλά και ιατρικών εξετάσεων. Επίσης, κατέθεσε έξι προσφυγές επειδή δεν της δόθηκε ή της αφαιρέθηκε ο λόγος, τα οποία, όμως, όλα απορρίφθηκαν.

Όπως καταλαβαίνει κανείς, η τακτική της Κωνσταντοπούλου, η οποία υπερασπίζεται τους φτωχούς και τους κατατρεγμένους και φυσικά θέλει να λάμψει η αλήθεια σχετικά με τη λίστα Λαγκάρντ, είναι οργανωμένη. Συνεχείς αναβολές και ενστάσεις και η δίκη σε εκκρεμότητα επί 6 χρόνια.

Βρήκε να πει κάτι για τις κατηγορίες η αγαπητή Ζωή ή μήπως είναι απασχολημένη με τη Βουλή; Υπάρχει πρόβλημα εντός του ΣΥΡΙΖΑ για την τακτική της και πως το λύνουν αυτό; Της έκαναν καμιά επίπληξη ή είναι το πουλέν του προέδρου και δεν το πειράζουν;

Όπως και να έχει, είναι απορίας άξιον πώς η λαλίστατη Ζωή έχει καταπιεί τη γλώσσα της. Και τι γλώσσα…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 09/02/2013 09:21:36

    Εάν καταφέρετε και σπάσετε την ομερτά μεταξύ δικηγόρων-πολιτικών για το ποιος υπερασπίστηκε ποιον, τι και από ποιους έχει γίνει ή ειπωθεί στις δικαστικές αίθουσες, θα πρέπει και κεφάλια να πέσουν αλλά και ολόκληρα βιβλία να γραφούν [για να κλαίμε και να γελάμε].
    -πάντως περιστατικά όπως αυτά που περιγράφετε είναι συνηθισμένα και να ξέρετε ότι δεν ξαναανακαλύψατε την Αμερική.

  2. Παραμύθι με ...όραμα avatar
    Παραμύθι με ...όραμα 09/02/2013 09:54:53

    Δυστυχώς, αυτή η παρωδία με τις αναβολές επί αναβολών των δικών στα Ελληνικά Δικαστήρια, καθώς και η καθυστερημένη διεξαγωγή τους, αποτελεί τεράστιο πρόβλημα. Δεν είναι αποκλειστικότητα της κ.Κωνσταντοπούλου το ...καραγκιοζιλίκι που ο ''νόμος'' επιτρέπει. Πολύ κακώς το επιτρέπει. Μετά την τρίτη αναβολή, θα έπρεπε η δίκη να πραγματοποιείται οπωσδήποτε.

  3. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/02/2013 10:10:52

    Πάντως, για να μας προσγειώσω, κάνει ό,τι μπορεί, ΝΟΜΙΜΑ δλδ, για να υπερασπιστεί τους κατηγορουμένους. Αυτή είναι η υποχρεώσή της, ως ορκισμένης δικηγόρου. Γι'αυτό κατηγορείται;

    Αν αναβάλλεται η δίκη συνεχώς , τότε φταίει το δικαστικό συστημα, όχι ο δικηγόρος. Για όσους δεν γνωρίζουν, οι δικηγόροι στα δυτικά κράτη τουλάχιστον, ορκίζονται να υπερασίζονται, και αυτό κάνει, ΝΟΜΙΜΩΣ, αν υπάρχει κάτι παράνομο στη στάση της είναι άλλο θέμα και να καταγγελθεί από τον εισαγγελέα, όχι να το χρησιμοποιούμε σαν .

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Νίκος Αργεάδης 09/02/2013 13:41:12

      Δηλαδή, το ΝΟΜΙΜΟ που δεν είναι ηθικό, δεν σας ενοχλεί εν προκειμένω ;

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ roadrunner 09/02/2013 14:36:31

        Φυσικά και με ενοχλεί αλλά με την ίδια λογική οι εγκληματίες δεν θα πρεπει να έχουν νομική υπεράσπιση αφού σύμφωνα με την λογική σας είναι εγκληματίες. Δυστυχώς έτσι πρεπει να λειτουργεί ένα κράτος δικαίου. Δεν είναι ολα ισοδύναμα και μηδενικού αθροίσματος. Κάποτε πρεπει να το κατανοήσουμε αυτό. Από την άλλη, ας αλλάξουν το νόμο ώστε μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα να τελεσιδικήσει και όχι να παρέχεται άπειρος χρονος σε επιτήδειους δικηγόρους να χρονοτριβούν υπέρ του πελάτη τους. Και όλα αυτά γίνονται διότι το κύριο μέλημα είναι να αποφευχθεί η φυλάκιση ενός αθώου. Αυτή είναι σοβαρή διαφορά που έχουμε από κράτη δικαίου (στο εσωτερικό τους). Γι' αυτό για παράδειγμα δεν μπορεί κάποιος να καταδικαστεί δυο φορές για το ίδιο έγκλημα.

    • Ραβινος avatar
      Ραβινος @ Νίκος Αργεάδης 09/02/2013 14:09:54

      Σωστο ας σταθουμε στο νομιμο και μη ηθικο !Εναι νομιμο και ηθικο απο την αλλη μερια να αυτοανακυρησσεται ιερεια της αριστερης κουλτουρας και διανοησης για την υπερασπιση καθε αδικουμενου, καταπιεζομενου ,φτωχοδιαβιουμενου πολιτη , καθως κκαι της ελευθεριας του τυπου και της παραδημισιογραφιας υπερασπιζομενη τα καλα και συμφεροντα επι αμοιβη βεβαιως -βεβαιως βιαστων τουριστριων και δημοσιογραφων εν ''παρανομια '' ?Αιδως αργειοι !

    • Α. Πέτρόπουλος avatar
      Α. Πέτρόπουλος @ Νίκος Αργεάδης 09/02/2013 14:46:18

      Υπάρχουν περιπτώσεις που δικηγόροι υποθέσεις τις αποποιούνται για λόγους αρχής , στάσης ζωής , ιδιαίτερα απεχθείς κλπ. Θα μπορούσε σαν γυναίκα ευαίσθητη (αν είναι), αριστερή (αν είναι) σε περιπτώσεις βιασμών κατά συρροή (για 4 κατηγορείται ο πελάτης της) να μην αναλάβει την υπόθεση ή να του διασφαλίσει μια δίκαιη δίκη. Αυτή έφτασε στο άλλο άκρο (αν τα γεγονότα είναι έτσι που περιγράφονται). Το επόμενο βήμα πιο θα είναι (αν δεν το έχει κάνει) , να μηνύσει τα θύματα γιατί προκάλεσαν τον πελάτη; Αυτό το εισαγγελικό ύφος είναι ιδιαίτερα απεχθές. Δεν βρέθηκε κανένας να της το πει (ο μπαμπάς ας πούμε);

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Α. Πέτρόπουλος 10/02/2013 09:34:21

        Εμένα προσωπικά με ενδιαφέρει η ουσία κε. Πετρόπουλε. Η πραγαμτικότητα στην Ελλάδα είνα βρω΄μικη και απιτεί διεισδυτικά πνέυματα δίχως περιτύλιγμα ζάχαρης.

  4. tak avatar
    tak 09/02/2013 10:28:32

    Νίκο συμφωνώ απόλυτα... Αυτή είναι η δουλειά της... Μη τα ισοπεδώνουμε όλα... Θα μας δει ο Θεός, που λένε στο χωριό μου!

  5. ee avatar
    ee 09/02/2013 11:05:17

    από πότε δεν έχει δικαίωμα υπεράσπισης ένας κατηγορούμενος;

    • averageJoe avatar
      averageJoe @ ee 09/02/2013 16:09:29

      Από τότε που η Ελλάδα είναι δημοκρατία. Από πιο λαγούμι βγήκες εσύ;

  6. Queen In Black avatar
    Queen In Black 09/02/2013 11:19:36

    Στην αρχή με ενοχλούσε αφόρητα το στυλ της. ΄Οταν ανακάλυψα όμως πόσο ενοχλεί αυτούς που με ενοχλούν, τότε άρχισα πια να διασκεδάζω!!!!!
    όσο για τις αναβολές των δικών, ας αλλάξει ο νόμος που επιτρέπει αυτή τη γελοιότητα.

    • yellow avatar
      yellow @ Queen In Black 09/02/2013 21:53:54

      Συμφωνώ με 1000!
      Πάνε τα πουλάκια μου σε επιτροπή για να εισπράξουν απλά την αποζημίωση; 10 ώρες εκεί!!! Να έχω και τον Ταμήλο να ματώνει!!! :-)
      Και κάτι άλλο βασικό. Δεν είναι γλωσοκοπάνα. Σκέφτεται και ξέρει που πρέπει να πάει την συζήτηση.

      • kokoras avatar
        kokoras @ yellow 10/02/2013 07:26:58

        "Σκέφτεται και ξέρει " ...ενα παραδειγμα ;

  7. kosvag avatar
    kosvag 09/02/2013 11:24:59

    Καταγγέλλω τον αρθρογράφο για ‘’ καλυμμένη ’’ διαφήμιση της κας Κωνσταντοπούλου. Προσοχή: όχι για αρνητική διαφήμιση. Το όλο ιστορικό που παραθέτει αν είναι αληθές διαφημίζει την επαγγελματική επάρκειά της κας Κωνσταντοπούλου στη βέλτιστη χρήση των περιθωρίων που παρέχει ο νόμος και η διαδικασία. Τι να πω? καλές δουλειές.

    • σταρατα avatar
      σταρατα @ kosvag 09/02/2013 22:05:17

      ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!

  8. παρεξήγηση avatar
    παρεξήγηση 09/02/2013 11:52:53

    Για τον Κο πρόεδρο της επιτροπής θα γράψετε κάτι σχετικό;

  9. Bulsara avatar
    Bulsara 09/02/2013 12:11:03

    Ας αλλάξει την ελληνική δικονομία ο εκάστοτε Υπουργός Δικαιοσύνης. Ας την προσαρμόσει στη γερμανική. Όπου μία αναβολή επιτρέπεται και πάντα την υπόθεση την εκδικάζει ο ίδιος δικαστής ! Τόσο απλά είναι τα πράγματα.

  10. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/02/2013 12:33:33

    Να αλλάξει ο νόμος. Το σύστημα απονομής δικαιοσύνης στην Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε παράγκα του Καραγκιόζη και το λέω ευθέως και σε γνωστούς και συγγενείς του δικαστικού χώρου. Η κατάσταση στα δικαστήρια είναι επιεικώς απαράδεκτη, από πολλές απόψεις. Γνωρίζω περίπτωση δίκης για σοβαρή πολεοδομική παράβαση που ο δικηγόρος της κατηγορουμένης, μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου, την ώρα της δίκης (στη Σύρο, για να γίνω σαφέστερος), υπεξαίρεσε έγγραφο της πολεοδομίας από τον φάκελλο που είχε ο δικαστής! Ζήτησε να δει τον φάκελλο από τον δικαστή, τον πήρε και έχωσε ένα έγγραφο από εκεί στην τσάντα του.... Μου έλεγαν μετά αυτόπτες μάρτυρες ότι το είδαν, αλλά δεν τόλμησαν να πουν τίποτα από τον φόβο να μην γίνουν ρεζίλι. Αφήνω τις συνεχείς αναβολές για γελοίους λόγους, μέχρι επίκληση ψεύτικου καρκίνου του κατηγορουμένου.
    Ειλικρινά, με την κατάσταση που βρίσκεται η εφαρμογή του νόμου, αλλά και το δικαιϊκό σύστημα στην Ελλάδα, θεωρώ ότι είναι εντελώς κατά τύχη που απονέμεται δικαιοσύνη, όπως απονέμεται.

  11. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 09/02/2013 13:26:50

    Σάν πολλοί δικηγόροι εδώ μέσα...

    Σας κόψανε και τις παραστάσεις, μπήκατε και στο ΕΟΠΥΥ (ξεφτίλα...) κι είστε όλο νεύρα. Σιγά "τα όπλα στη φαρέτρα του δικηγόρου" τα καραγκιοζλίκια που ποτέ δέν είχατε το κουράγιο -τρελοί είσασταν ;- να καταγγείλετε για να καταργηθούνε.

    • kokoras avatar
      kokoras @ τσώφλι πασατέμπου 10/02/2013 07:29:11

      1000000+

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/02/2013 13:43:04

    Συμφωνώ απολύτως ΒΙΣ.
    Το σύστημα απονομής δικαιοσύνης χρειάζεται ριζική αναδόμηση.
    Στην εκκρεμούσα συνταγματική μεταρρύθμιση να είναι βασικό θέμα.
    Και να λείπουν οι πειραματισμοί.
    Άς αντιγράψουν συτήματα (πιό ευνομούμενων, ουδεις τέλειος) Ευρωπαικών χωρών.

  13. Νεράκι avatar
    Νεράκι 09/02/2013 13:43:59

    Να γράψω εγώ, ο "κακός":

    «ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ», συνήγορος, ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ δολοφόνων- νονών, (h//p://www.citypress.gr/freesunday/PDF/53.pdf),

    αλλά και «ΑΘΩΟΣ» για Ζήμενς- Χριστοφοράκο και τις συμβάσεις των πυροσβεστικών ελικοπτέρων, ΛΟΓΩ του νόμου… «περί ευθύνης υπουργών!!! (h//p://www.koutipandoras.gr/32725/%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AC%CE%B5%CE%B9.html)

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/02/2013 13:47:29

    Αυτό που χρειάζεται είναι άμεση διάλυση της Προανακριτικής επιτροπής για τη "λίστα", ως μη έχουσας χρησιμότητα και αντικειμενο.
    Και στη συνέχεια, κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση, άς προχωρήσουν συναινετικά στην ουσία, στο πραγματικό καθήκον τους. Κάνοντας έτσι και έμπρακτη αυτοκριτική για την δημιουργία αυτής της επιτροπής - μηχανισμού κωλυσιεργίας. Ιδού :
    h**p://www.antinews.gr/2013/02/08/203147/#comment-1123721

  15. ΑΚΤΗΜΩΝ avatar
    ΑΚΤΗΜΩΝ 09/02/2013 14:12:12

    Συγχαρητηρια σε ολους εδω μεσα που βρηκαν θεαρεστη και επαγγελματικα αψογη την τακτικη της Κωνσταντοπουλου να κωλυσιεργει στην απονομη δικαιοσυνης στα ορια της αρνησιδικιας. Εχω ομως μια απορια: δεν εχει τυχει να ακουσουν οτι σε περιπτωσεις ειδεχθων εγκληματιων αρνηθηκαν να τους υπερασπιστουν δικηγοροι; Στην προκειμενη περιπτωση δεν εχουμε απλως δικηγορο αλλα γυναικα, βουλευτη και... αριστερη. Ας τα παρουμε με τη σειρα. Ο βιασμος ειναι οτι ειδεχθεστερο και αποτροπαιο μπορει να συμβει σε μια γυναικα. Πως μπορει μια γυναικα να υπερασπιζεται βιαστες και μαλιστα οχι για να αποδοθει δικαιοσυνη αλλα να μη αποδοθει; Δεν ξερω αν μπορει να ειναι ελαφρυντικο οτι η ιδια δεν κινδυνευει να παθει το ιδιο, επειδη δεν θα αποτελουσε αντικειμενο του ποθου κανενος ανδρα. Αλλα η Κωνσταντοπουλου δεν ειναι μονο δικηγορος, ειναι και βουλευτης και υποχρεουται να δινει μαχες για να ειναι η Πολιτεια ευνομουμενη και οχι να αναζητα χαραμαδες για να παραβιαζεται η εννομη ταξη. Τα τελευταια χρονια εχει λεχθει κατα κορον οτι το νομιμο δεν ειναι υποχρεωτικα και ηθικο. Αραγε οι θαυμαστες της Κωνσταντοπουλου δεν το ακουσαν ποτε η δεν το συμμεριζονται; Ομως η Κωνσταντοπουλου ειναι και αριστερη! Υποτιθεται οτι οι αριστεροι ειναι πιο ευαισθητοι στην αδικια στην ανομια στην υπερασπιση των αδυνατων, ειναι δηλαδη κοινωνικα ευαισθητοι σε αντιθεση με τους μη αριστερους που ειναι αναλγητοι και σκληροι, ετοιμοι να καταπατησουν το δικιο των αδυνατων.
    Για ολους αυτους τους λογους ηταν για μενα εκπληξη να συναντησω εδω τοσους υποστηρικτες της αθλιοτητας. Αντιθετα καθολου δεν με εξεπληξε η καλυψη της απο το κομμα της με επιεικως γελοια επιχειρηματα, επειδη το πιο χαρακτηριστικο ισως γνωρισμα της αριστερας ειναι η υποκρισια.

    • Apistos avatar
      Apistos @ ΑΚΤΗΜΩΝ 09/02/2013 14:20:06

      Εύγε δικάσατε και καταδικάσατε!!!!!!

      • ΑΚΤΗΜΩΝ avatar
        ΑΚΤΗΜΩΝ @ Apistos 09/02/2013 17:11:31

        Αυτο ειναι επιχειρημα που αντικρουει την πραγματικοτητα; (ακολουθει απειρος αριθμος θαυμαστικωμ).

  16. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 09/02/2013 15:04:38

    Ως κοινωνία αγαπάμε τους θεατρινισμούς και τους θεατρίνους.
    Αντί να ασχολούμαστε με τον τάδε και δείνα, ας φτιάξουμε θεσμούς.
    Να, όμως, που κανείς δεν θέλει θεσμούς, παρά θεατρινισμούς. Είναι δυνατόν η δικαιοσύνη να λειτουργεί έτσι σαν παρδαλό κατσίκι! Παιδική χαρά!

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/02/2013 15:46:20

    Έχουμε τα κότσια να ζητήσουμε να επανέλθει το επαγγελματικό ασυμβίβαστο για τους βουλευτές, ή όχι; 6 χιλιάρικα το μήνα "καθαρίζουν", τους είναι υπεραρκετά για τις "ανάγκες" τους την ώρα που η κοινωνία εξαθλιώνεται τάχιστα. Διαφορετικά, θα κυνηγάμε την ουρά μας και θα βλέπουμε βουλευτές να υπερασπίζονται όχι μόνο βιαστές, αλλά και ναρκοεμπόρους (όπως έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν).

    Ασυμβίβαστο τώρα!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Αυριανιστής 09/02/2013 21:47:30

      Σωστός!Ἀσυμβίβαστο τῶρα καί μείωση μισθοῦ.Ἡ μόνη μείωση πού ὑπέστησαν,ἄν δέν κάνω λάθος,εἶναι ἀπό τίς ἐπιτροπές στίς ὁποίες λαμβάνουν μέρος..

  18. Nik avatar
    Nik 09/02/2013 16:07:31

    FOUL!!!!

    "οι δικηγόροι στα δυτικά κράτη τουλάχιστον, ορκίζονται να υπερασίζονται, και αυτό κάνει, ΝΟΜΙΜΩΣ"

    Λάθος! Στα δυτικά κράτη οι δικηγόροι ορκίζονται πρωτίστως να προάγουν την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και όχι τα συμφέροντα του πελάτη τους. Η χρήση νομικών τακτικισμών όπως αυτούς που περιγράφει το άρθρο, στην Αγγλία και στη Γαλλία θα είχαν προσελκύσει δικαστική έρευνα και ενδεχομένως πρόστιμα στον δικηγόρο για παρακώλυση της δικαιοσύνης (obstructing the course of justice κατά το αγγλοσαξωνικό). Είναι τυχερή η κυρία που δεν ασκεί δικηγορία σε αγγλοσαξωνικό δικαστήριο.

    Αν εξαντληθεί η οικονομική αντοχή των αλλοδαπών θυμάτων και δεν προσέλθουν να δώσουν μαρτυρία τότε η εν λόγω κυρία θα έχει αποδείξει την αθωότητα του πελάτη της; Και αν αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα θα έχει απονεμηθεί δικαιοσύνη;

    Οταν εξαντλεί τους πολιτικούς της αντιπάλους στις επιτροπές προάγει την δημοκρατία; Μάλλον όχι.

  19. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 09/02/2013 17:40:11

    Η κ. Ζωή είναι αυτό που είναι λόγω του επιθέτου της. Ο μπαμπάς πολιτικός μεγάλης επιρροής στον κεντροαριστερό κόσμο. Κατ΄ εκείνη, αυτό της δίνει το δικαίωμα να συμπεριφέρεται έτσι όπως συμπεριφέρεται. Η άκρως προκλητική συμπεριφορά της - με αυστηρό ύφος ανακριτή και εισαγγελέα - θα της γυρίσει μπούμερανγκ.
    Εάν δεν είχε μπαμπά αυτόν τον μπαμπά δεν θα την γνώριζε ούτεη καρέκλα της και θα "έγλυφε" για καμία δικούλα να τσεπώσει 200-300 ευρώ.
    Το φαινόμενο του "νεποτισμού" στο μεγαλειό του.
    Το αιώνιο πρόβλημα της Ελλάδας.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ ΑΡΚΑΣ 09/02/2013 18:05:16

      Εγω νομιζω οτι στις δυο τελευταιες εκλογικες αναμετρησεις θες τα γεγονοτα που ετρεχαν θες η λιστα [η εκλογικη οχι η λ Λαγκαρντ], δοθηκε η ευχερεια στους αρχηγους των κομματων να τοποθετησουν αυτους που οι σκοπιμοτητες και οι ισορροπιες οριζαν. Τωρα οποτε κι αν γινουν εκλογες, ο κοσμος εχει δει και εχει κοψει κοστουμια για τον καθενα και θα αποφασισει πιο σωστα αφου μαλιστα διορισμοι γιοκ.

  20. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 09/02/2013 18:19:28

    Αν ήταν μόνο δικηγόρος, ουδέν ζήτημα. Όμως και δικηγόρος, και πολιτικός, και τιμητής πάντων και πασών, ε τότε το πράγμα αλλάζει. Γιατί στην πολιτική καταμερισμός της ηθικής δεν υφίσταται και σαφώς τίθενται από την κοινή γνώμη και θέματα προσωπικής συνέπειας – δεν μπορεί το πρωί να είσαι πονηρούλης δικηγόρος (που στοχεύει σε παραγραφές βιασμών) και το βράδυ ακριβοδίκαιος εισαγγελεύων πολιτικός. Και οι προκρίνοντες προκρίνονται...

    ΥΓ. Άντε γιατί το κουράσαμε με τους κληρονόμους της μεταπολίτευσης που ακόμα δεν βγήκαν απ΄ το τζάκι του μπαμπά τους και παριστάνουν τους πληβείους επαναστάτες. Κουτόχορτο πουλάνε (καλά, εν προκειμένω γλιστρίδα), ψήφους αγοράζουνε...

  21. χρήστος avatar
    χρήστος 09/02/2013 18:37:45

    και να σημειωθεί ότι η υπόθεση αυτή έχει γίνει μέγα θέμα στο εξωτερικό,
    και έχει βλάψει την εικόνα της Ελλάδας.

    • Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
      Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ @ χρήστος 09/02/2013 21:12:02

      υπάρχει ακόμα εικόνα της Ελλάδος?

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ χρήστος 09/02/2013 21:52:31

      Ἀντιθέτως! Ἐγῶ νομίζω ὅτι εἶναι ἀπό τά ἐλάχιστα θετικά γιά τήν εἰκόνα τῆς Ἑλλάδας πρός τό ἐξωτερικό..

  22. jordan avatar
    jordan 09/02/2013 22:47:35

    Με τη λογική ορισμένων τότε, αφού αποκλείουν την ηθική πλευρά του περί δικαίου αισθήματος, όσον αφορά την νομιμότητα της δικηγόρου Κωνσταντοπούλου, καλά κάνει και το κράτος και νόμιμα δια της Βουλής επιβάλλει δυσβάστακτους φόρους στους πολίτες του!

  23. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 10/02/2013 10:58:10

    Αφήστε την νά μιλήσει πρώτα, καί ύστερα νά κρίνουμε όλοι τό θέμα, καί τήν ίδια.
    Επειδή μερικοί μιλούν γιά ευθύνη μετά όρκου, (γιά τούς δικηγόρους), άς μάς πεί η κ. Κωνσταντοπούλου τί θά έκανε καί θά έλεγε, άν ήταν συνήγορος τών γυναικών!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 12/02/2013 14:47:32

      Κάνετε λάθος. Δλδ οι κατηγορούμενοι, όποιοι και να είναι, δεν έχουν δικαίωμα υπεράσπισης; Διότι αυτό είναι το νόημα της αντίρρησής σας.

  24. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 11/02/2013 17:07:13

    Λέτε για την Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, μέλος στην επιτροπή για την λίστα Λαγκάρντ, που δίνει ρεσιτάλ επαγγελματισμού υπέρ του κατηγορούμενου ως βιαστή πελάτη της;
    Μήπως θυμάστε πόσα σύρανε στον πρόεδρο της επιτροπής, για σχέσεις και μαρτυρίες υπέρ κουμπάρων, ναρκοβαρώνων της Κρήτης ...;;;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.