#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/03/2012 18:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί η αριστερά φοβάται τον Σαμαρά;



Η  οικονομική  κρίση ξεγύμνωσε  όλες τις παθογένειες  της ελληνικής κοινωνίας, του ελληνικού  μοντέλου και του ελληνικού τρόπου  ζωής. Όσα δάνεια κι αν πάρουμε, όσες φορές κι αν μας «σώσουν», όσα κουρέματα κι αν γίνουν, αν δεν  αναμετρηθούμε εμείς οι ίδιοι  με  τους «δαίμονές» μας,  το αποτέλεσμα   θα είναι μονίμως  ο εγκλωβισμός μας σ ένα σπιράλ καταστροφής. Στη Δημοκρατία την ευθύνη αυτής της  εθνικής κάθαρσης και αυτοκάθαρσης  επωμίζεται το πολιτικό σύστημα, το οποίο είτε μας αρέσει  , είτε όχι  και όσο κοινότυπο κι αν φαίνεται, είναι ο καθρέφτης  της κοινωνίας.

Παράδειγμα η Αριστερά, σε όλες τις εκφράσεις της, κυρίως τις επίσημες

Η Αριστερά, που λέει ΟΧΙ στο Μνημόνιο ενώ την ίδια στιγμή λέει ΝΑΙ στις πολιτικές που οδήγησαν την Ελλάδα στην καταστροφή.

Η Αριστερά που τολμά να μιλά για «εθνική ανεξαρτησία» και να κατηγορεί τους άλλους για «υποτέλεια» όταν επί δεκαετίες έκανε ό,τι μπορούσε για να υποστείλει το λαϊκό φρόνημα, να παραχαράξει τα βιβλία της εθνικής ιστορίας και να καταργήσει τις εθνικές παρελάσεις. Θυμάστε που λίγα χρόνια πριν μάζευαν υπογραφές για να σταματήσουν οι παρελάσεις στις εθνικές επετείους; Τώρα πάνε στις ίδιες παρελάσεις για να κερδοσκοπήσουν στην κρίση.

Η Αριστερά που δεν έχει να παρουσιάσει καμιά πολιτική διεξόδου από την κρίση, αλλά παριστάνει μονίμως τον «προφήτη» της συμφοράς, όταν δεν υπόσχεται, όπως ο Τσίπρας, να μας φέρει… φτηνό πετρέλαιο από τον Ούγκο Τσάβες!

Η Αριστερά, που την μια διαφωνεί με την Ευρώπη και την άλλη προειδοποιεί ότι δεν πρέπει να βγούμε από την Ευρώπη. Που από τη μία ψηφίζει "όχι" σε όλα, ακόμα και στο κούρεμα του χρέους,  και από την άλλη  χαρακτηρίζει το κούρεμα ανάσα για τη χώρα…

Η Αριστερά, όπως η ΔΗΜΑΡ του κ. Φώτη που Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή θέλουν το ευρώ, Τρίτη – Πέμπτη - Σάββατο δεν το θέλουν, ή δεν τους νοιάζει. Και την Κυριακή ξεκουράζονται και το σκέφτονται…

Η Αριστερά που υποστηρίζει ότι δεν κυβέρνησε ποτέ τη χώρα κι αυτό νομίζει πως την απαλλάσσει. Επειδή μπορεί να μην κυβέρνησε (με εξαίρεση την περίοδο .... Μητσοτάκη) στην πραγματικότητα όμως πρόσφερε απλόχερη ιδεολογική και πολιτική υποστήριξη στο σύστημα της διαπλοκής που κυβέρνησε όλα αυτά τα χρόνια

Η Αριστερά, τέλος, που:

- Έδιωξε επιχειρήσεις και επενδύσεις από την Ελλάδα, με άκαιρες απεργίες και κινητοποιήσεις.

- Έκανε τα πάντα για να μην έρθουν ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα προκειμένου να διαιωνισθούν τα προνόμια των πανεπιστημιακών συντεχνιών από τις οποίες αντλεί ψήφους

- Έκανε τις συντεχνίες παντοδύναμες και επέβαλαν προνόμια για λίγους, που τα πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι.

- Προστάτεψε ή ανέχθηκε το όργιο των κουκουλοφόρων. Να μην ξεχνάμε ποτέ τον Δεκέμβρη του 2008 που οδήγησε στην κατάρρευση της κυβέρνησης Καραμανλή και την παλινόρθωση του παπανδρεϊσμου

- Υπερασπίζεται το δικαίωμα στο παραεμπόριο, που το κινούν λίγες εγκληματικές συμμορίες, αλλά αρνείται το δικαίωμα σε νόμιμους καταστηματάρχες να επιβιώνουν.

- Υπερασπίζεται τα «ανθρώπινα δικαιώματα» κάθε είδους αλλοδαπού παρανόμου, αλλά όχι το δικαίωμα των πολιτών στη νομιμότητα και την ασφάλεια.

- Να μην ξεχνάμε τέλος την περίφημη "γενιά του Πολυτεχνείου" που τόσα επώνυμα και ανώνυμα στελέχη πρόσφερε στο διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα που λεηλάτησε τόσα χρόνια την Ελλάδα.

Ποιόν εξυπηρέτησαν τελικά αυτές οι πολιτικές; Τον δύσμοιρο λαό ή τους ξένους προστάτες  και τους εγχώριους  υπαλλήλους τους που θέλουν την Ελλάδα προτεκτοράτο και το πολιτικό προσωπικό  μαριονέτες δημοκρατικής επίφασης;

Βέβαια το "να κουνάει κανείς το δάχτυλο" στον Σαμαρά και να τον  κατηγορεί ως «αρχιστράτηγο του αντιαεριστερού μετώπου" (Τσίπρας)  είναι εύκολο. Εξίσου είναι εύκολο να σηκώνει κάποιος την κόκκινη αντιμνημονιακή σημαία και να το παίζει επαναστάτης εκμεταλλευόμενος  την απελπισία του Ελληνικού λαού.

Το δύσκολο είναι να κάνει αυτοκριτική και να ομολογήσει ότι οι πολιτικές της αριστεράς ήταν αυτές που έδωσαν ιδεολογική κάλυψη στο διαπλεκόμενο πολιτικό σύστημα που μας έφερε ως εδώ. Γιατί η Αριστερά δεν είναι «ανεύθυνη». Ευθύνεται εξίσου με το ΠΑΣΟΚ για τα δεινά που ζούμε.

Γιατί "αντιμνημονιακή πολιτική" σημαίνει και πόλεμο σε όλες αυτές τις πολιτικές πρακτικές και νοοτροπίες που μας έφεραν ως εδώ. Έναν πόλεμο τον οποίο φυσικά δεν μπορεί να κάνει η Αριστερά επειδή θα ήταν σαν να αρνείτο και τον λόγο ύπαρξής της.

Ο Αντώνης Σαμαράς, πέρα από τα αναπόφευκτα λάθη και αδυναμίες στην άσκηση της αντιπολιτευτικής τακτικής, είναι ο μόνος πολιτικός ηγέτης που διακηρύσσει το τέλος του διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος της μεταπολίτευσης. Είναι ο μόνος που ταυτίζει την επιτυχία του ως πρωθυπουργός με ένα νέο πολιτικό μοντέλο, με μια Νέα Μεταπολίτευση το οποίο δεν θα είναι όλα αυτά με τα οποία το ΠΑΣΟΚ και τα αριστερά εξαπτέρυγά του εκμαύλιζαν τόσα χρόνια την κοινωνία.

Γι αυτό και η Αριστερά φοβάται τον Σαμαρά. Επειδή η επιτυχία των δικών του πολιτικών θα σημάνουν το τέλος της δικής της ιδεολογικής κυριαρχίας.

Αλλά μια εικόνα είναι καλύτερη από χίλιες λέξεις έλεγε ο ... Μάο

Στο ραδιοσταθμό του ΣΥΡΙΖΑ «το Κόκκινο» κάνουν απεργία γιατί οι εργαζόμενοι έχουν να δουν μήνες το χρώμα του χρήματος.

Στο ΚΚΕ, αφού έκλεισαν την Τυποεκδοτική, τώρα μεταφέρουν στον Περισσό το Ριζοσπάστη για να κάνουν εξοικονόμηση χρημάτων ενώ δίνουν μισθούς πείνας. Για να μη μιλήσουμε για τους Πακιστανούς που δούλευαν (ή μήπως δουλεύουν ακόμη;) εκεί με μισθούς πείνας.

Τα κόμματα της Αριστεράς που θέλουν να κυβερνήσουν και την Ελλάδα δεν κάνουν τίποτε άλλο κάθε μέρα από τον κατηγορούν τους άλλους για τα μνημόνια, τις περικοπές, τη φτώχεια. Κι όμως, Αλέκα και Αλέξης εφαρμόζουν πιο σκληρά μνημόνια στις δικές τους εταιρείες. Δάσκαλε που δίδασκες δηλαδή, γιατί και την κρατική επιχορήγηση εισπράττουν και τους άλλους μέμφονται.

Όμως, είναι πολύ δύσκολο να εφαρμόσεις την πολιτική που υποστηρίζεις αν δεν μπορείς να την εφαρμόσεις στο δικό σου σπίτι πρώτα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 13/03/2012 18:26:56

    Και είναι και οι πρώτοι κατ' αναλογία σε διορισμούς στο δημόσιο, τις χρυσές εποχές ΠΑΣΟΚ. Ίσως ήθελαν να πολεμήσουν το σύστημα εκ των έσω.

    • Takis avatar
      Takis @ dikefalosaitos 13/03/2012 19:24:28

      Αυτό που λές "πραγματικά" φαίνεται στις διάφορες εκλογές στο Δημόσιο...
      Και ειδικότερα όταν πηγαίνεις στο Μουσείο που όλοι μιλάνε ...καλαματιανά...

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ Takis 13/03/2012 20:55:47

        Αυτοι μιλαν καλαματιανα και εσυ σφυριζεις αδιαφορα,εσυ πως μπηκες στο δημόσιο με ΑΣΕΠ?

  2. Καρεότης avatar
    Καρεότης 13/03/2012 18:28:43

    Φοβάται ο Γιάννης το θεριό ή το θεριό τον Γιάννη;

  3. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 13/03/2012 18:29:43

    Εύκολα τα λόγια, δύσκολες οι πράξεις. Και από λόγια, η αριστερά στην Ελλάδα μας έχει χορτάσει. Στην πράξη, μια ζωή φαρισαίοι! Τουλάχιστον είναι λαϊκοί άνθρωποι χωρίς γραβάτες. Κουτόχορτο που φάγαμε οι Έλληνες τόσα χρόνια με τα τσιράκια του συστήματος που έστρωναν το δρόμο για τα σημερινά τραγικά που βλέπουμε. Γιατί αν δεν υπήρχαν αυτοί τόσα χρόνια δε θα μπορούσε να έχουμε τέτοιο λαϊκισμό στις προεκλογικές εκστρατείες, ούτε να πετάμε χρήμα ως χρεωμένοι εκεί που δεν πρέπει και να τσιγκουνευόμαστε για τα απαραίτητα...

  4. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 13/03/2012 18:30:30

    Γιατί φοβάται η αριστερά τον Σαμαρά; Διότι ελκύει άτομα από όλους τους χώρους. Πώς να το κάνουμε; Τους χαλάει την σούπα. Τους μπερδεύει. Τους βραχυκυκλώνει.
    Διότι χωρίς να καταφεύγει σε φτηνούς βερμπαλισμούς, χωρίς να καταναλώνεται σε ανούσιες «επαναστατικές» κριτικές, χωρίς καν να έχει μούσια και να φορά φυσεκλίκια, αποδεικνύεται πιο ρεαλιστής από τους κομμουνιστές, πιο ανθρώπινος από τους σοσιαλιστές, και πιο φιλελεύθερα σαφής και πατριώτης από τους υπόλοιπους γιαλαντζί και μη δεξιούς.
    Και έτσι καταφέρνει να προσελκύσει σκεπτόμενους ανθρώπους από όλες τις πλευρές του πολιτικού φάσματος. Και αυτό είναι που τους φοβίζει.
    Ο Σαμαράς είναι λοιπόν ο εφιάλτης όλων αυτών που πίστευαν πως η κρίση από τη μια, και το ξεπουλημένο στα συμφέροντα από την άλλη Πασόκ, θα αποτελούσαν το όχημα για να κερδίσουν οι ίδιοι την εξουσία, ή τουλάχιστον τις εντυπώσεις.
    Κούνια που τους κούναγε.
    Ο Σαμαράς τους την βγήκε από τα αριστερά, και ταυτόχρονα και από τα δεξιά.
    Και η τρίπλα του πέτυχε.
    Ας ελπίσουμε πως σύντομα θα σκοράρει κιόλας.

    • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
      τηλέμαχος αναγνώστου @ Strange Attractor 13/03/2012 18:46:34

      "Ο Σαμαράς τους την βγήκε από τα αριστερά, και ταυτόχρονα και από τα δεξιά. Και η τρίπλα του πέτυχε."
      Για τον Τσακ Νόρις είναι η ανάρτηση ή για τον Σαμαρά;
      Το ότι "ελκύει άτομα από όλους τους χώρους" από που προκύπτει; Γιατί αν το δεις ψύχραιμα έχει "απωθήσει" μέχρι και τον Καμμένο με το Σταμάτη. Και γιατί να τον φοβάται ο οποιοσδήποτε όταν δεν έχει φτάσει ακόμη το ποσοστό της ΝΔ το 2009; Μάλλον καλό τους κάνει.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ τηλέμαχος αναγνώστου 13/03/2012 19:13:25

        Να σου πω ότι καλά κάνουν και φεύγουν κάποια βαρίδια;
        Την ίδια ώρα που γίνονται σαμαρικοί κάποιοι μη δεξιοί;
        Το πολιτικό σκηνικό άλλαξε άρδην. Τα όρια είναι πια δυσδιάκριτα. Το Πασόκ αποδείχθηκε νεοφιλελεύθερο, το ΛΑΟΣ παραπαίει, το ΚΚΕ κουράζει, ο ΣΥΡΙΖΑ (χα χα) χωλαίνει, η κεντροαριστερά πάει για χίλια κόμματα, η Ντόρα εξαφανίστηκε, κ.ο.κ.
        Προσωπικά βλέπω μια άλλου είδους ΝΔ να προκύπτει από δω και πέρα, και ιδίως από τις εκλογές και μετά.
        Αν τώρα η φυγή του Καμένου και της Κουντουρά, θεωρείται μεγάλη απώλεια, τότε και η ΝΔ δεν είναι μεγάλο κόμμα. Συ είπας.

        • paliouras avatar
          paliouras @ Strange Attractor 13/03/2012 19:30:15

          Δεν υπάρχει πλέον κανείς αριστερός που θα ψηφίσει Σαμαρά. Αριστερά σημαίνει απόλυτη εναντίωση και αντίθεση στις πολιτικές του ΔΝΤ.
          Όπως προσημειώθηκε , ο Α.Σ. έχασε την υποστήριξη ακόμη και του στενού πυρήνα που τον ανέδειξε στην ηγεσία τής ΝΔ.
          Αυτά εάν μιλάμε για αριστερούς με συναίσθηση της τοποθέτησης τους . Αν μιλάμε για «νταλαροειδή» σίγουρα υπάρχουν αρκετοί που θα ψηφίσουν ακόμα και Βενιζέλο.

        • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
          τηλέμαχος αναγνώστου @ Strange Attractor 13/03/2012 19:37:06

          H NΔ παραμένει (ιδίως τώρα) το κόμμα του Χατζηδάκη, του Κυριάκου, του Αβραμόπουλου, του Δένδια, του Μηταράκη και των άλλων κυρίως νεοφιλελεύθερων αστέρων. Εγώ, άλλον εκτός από σένα μη δεξιό που να έγινε σαμαρικός δεν ξέρω (όχι ότι το υποτιμώ). Επίσης αν όντως ψυχανεμίζεσαι ότι υπάρχει ρεύμα υπέρ της ΝΔ στην κοινωνία, τι να πω, μπορεί να κάνω και λάθος.

          • svetlana avatar
            svetlana @ τηλέμαχος αναγνώστου 14/03/2012 00:16:29

            Η Ν.Δ. σήμερα είναι ο Σαμαράς!!! Το μόνο σταθερό σημείο... Οι υπόλοιποι χλεχλέδες (Αρης, Κυριάκος κλπ) την επόμενη των εκλογών θα ψάχνουν τρύπα να κρυφτούν... Μη ξεχνάς ότι εμείς ψηφίζουμε και το διακύβευμα αυτών των εκλογών είναι αυτοδυναμία με ριζική αλλαγή των υφισταμένων "παλαιών υλικών"!!! Αν βρουν τη ψήφο τους εμένα να με φτήσεις!!!

          • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
            τηλέμαχος αναγνώστου @ svetlana 14/03/2012 00:25:47

            Ωραία, πες μου ποιοί θα είναι οι τρεις πρώτοι στη Β' Αθήνας που αντικαταστήσουν τον Κυριάκο, τον Άρη και το Χατζηδάκη. Ονόματα. Δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι αόριστα, φτάσαμε δυο μήνες πριν τις εκλογές. Που κρύβονται οι "μη χλεχλέδες";

          • svetlana avatar
            svetlana @ τηλέμαχος αναγνώστου 14/03/2012 16:56:00

            Δημοσιεύθηκαν τα ψηφοδέλτια της ΝΔ και δεν το πήρα χαμπάρι? Ή έγιναν εκλογές και δεν το κατάλαβα?
            Αυτη η μανία που σας έχει πιάσει όλους να προκαταβάλετε τις εξελίξεις είναι άνευ προηγουμένου!!! Και σε τελευταία ανάλυση όταν δημοσιοποιηθούν οι υποψηφιότητες τότε θα σου πω ονόματα αξίων ανθρώπων που μπορούν ν΄αντικαταστάσησουν τους "χλεχλέδες" Υπομονή...

    • Panagos avatar
      Panagos @ Strange Attractor 14/03/2012 08:58:41

      Και μετα ξυπνησες!!!

  5. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 13/03/2012 18:45:25

    "Όμως, είναι πολύ δύσκολο να εφαρμόσεις την πολιτική που υποστηρίζεις αν δεν μπορείς να την εφαρμόσεις στο δικό σου σπίτι πρώτα".

    Όπως λέει και ένας ορθόδοξος αγιορείτης γέροντας "Θα κάνω πρώτα εγώ δέκα και μετά θα πώ στον άλλο να κάνει ένα. Και πάλι θα σκεφτώ αν του το πώ".

  6. NO avatar
    NO 13/03/2012 18:47:15

    Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.

  7. ΧΠ avatar
    ΧΠ 13/03/2012 18:54:29

    Μην ξεχνούμε ότι παρόλο τον λαικισμό της ,δεν κυβέρνησε η αριστερά ! Το θέμα δεν είναι , ποιός φοβάται ποιόν , πιστεύω ,αλλά ποιός θα λύσει τα προβλήματα. Ο κόσμος στηρίζει την πολιτική που έχει έναν σκοπό και τον βοηθά να εξελιχθεί σε όλα τα επίπεδα. Είτε λέγεται ΝΔ είτε ΠΑΣΟΚ είτε χούντα είτε Χ ή Υ κόμμα. Το δύσκολο για τον Σαμαρά είναι να βρεί λύσεις όχι το τι θα κάνει με την αριστερά .Δεν είμαι οικονομολόγος αλλά μαυρίζει η ψυχή μου με τα δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου που γενικά επαλιθεύονται..........

  8. nick avatar
    nick 13/03/2012 19:02:47

    Η αριστερά φοβάται τον Α. Σαμαρά γιατί είναι ο μόνος που μπορεί να κάνει πράξη την ιδεολογική ηγεμονία της Δεξιάς και γιατί είναι ο μόνος που τολμάει να τους ξεμπροστιάζει χωρίς να φοβάται ότι θα του βάλουν ταμπέλες.
    Η στρατηγική Σαμαρά για ξεμπρόστιασμα και ξεγύμνωμα της αριστεράς είναι απολύτως σωστή και θα φέρει στη ΝΔ ανθρώπους που είχαν απογοητευτεί από την ανοχή στο συγκεκριμένο χώρο.
    Ας ελπίσουμε ότι θα κινηθεί κατά τον ίδιο τρόπο και μετά την εκλογή του στην πρωθυπουργία...

  9. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 13/03/2012 19:11:44

    Μονο που ο αρθρογράφος ξεχνα ότι το ελληνικό μοντέλο του "λαϊκιστικού σοσιαλισμού με δανεικά" δεν δημιουργήθηκε και εμπεδώθηκε από την αριστερά αλλα από τα δυο κόμματα εξουσίας της μεταπολίτευσης που έχουν ακέραια την ευθύνη για την χρεοκοπία και την αυθάδεια να ζητούν πάλι την ψήφο τών πολιτών. Σοσιαλισμό με δανεικά ποτε δεν διεκδίκησε η αριστερά. Ούτε ήταν η αριστερά που διασπάθισε τα δισεκατομμύρια τών ευρωπαϊκών διαρθρωτικών ταμείων που εισέπραξε η Ελλάδα από το 1980. Αντίθετα η αριστερά συστηματικά προέταξε την δημιουργία κοινωνικού κράτους με καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και δικαια κατανομή τον φορολογικών βαρών. Οι διαπλεκόμενοι φοροφυγάδες βεβαια δεν στήριξαν ποτε την αριστερά, μάλλον στα δυο κόμματα εξουσίας θα τους βρείτε... Έχει λοιπόν αλήθεια κάτι να φοβάται η αριστερά από τον Σαμαρά του μνημονίου;

  10. 114 avatar
    114 13/03/2012 19:24:45

    Μάλλον ως ο καλύτερος τροφοδότης της αναδεικνύεται.
    Παπαδήμος - μνημόνιο - Άδωνις και....
    για πρώτη φορά δεξιοί συζητούν για ΣΥΡΙΖΑ.!

  11. ΧΠ avatar
    ΧΠ 13/03/2012 19:29:46

    Μιλούμε με όρους προ της πτώσης του τείχους του Βερολίνου:Δεξιά-Κέντρο-Αριστερά: Απολιθώματα ! Στην Ευρώπη πλέον έχει ξεκινήσει ο σχηματισμός πόλων με βάση το έθνος-κράτος και τα συμφέροντα του.Επίσης έχει αναδυθεί η έννοια του συμφέροντος υπερεθνικών δομών όπως οι τράπεζες , η σοβιετικού τύπου κομισιόν κτλ . Τα κόμματα τύποις εκφράζουν ιδεολογίες όπως προ του 90' !
    Ποιός δεξιός συμπαθεί την Μέρκελ? Τι κοινό έχει η Μερκελ με τον Σαμαρά?
    Η ιδεολογία δηλαδή περικλείεται σε εθνικό και όχι στο ευρωπαικό σύστημα αναφοράς .

  12. VL avatar
    VL 13/03/2012 19:34:48

    Σε σχόλιο για την ομιλία του Αντ. Σαμαρά, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σημειώνει: «Μπροστά στο φόβο του για το λαό, που η ΝΔ έχει τσακίσει μαζί με το ΠΑΣΟΚ, το ΛΑ.Ο.Σ. και την ΕΕ, ο Αντ. Σαμαράς επιδίδεται σε ψεύδη κατά του λαϊκού κινήματος, σε αισχρές συκοφαντίες και σε αντικομμουνισμό, για να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους, να κρύψει τι τους επιφυλάσσει η πολιτική της ΝΔ και να τους υφαρπάξει την ψήφο. Οι εργαζόμενοι και τα φτωχά λαϊκά στρώματα, που έως τώρα ψήφιζαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, πρέπει να καταδικάσουν τα αστικά κόμματα και με την ψήφο τους, μέχρι να ανατρέψουν τη βάρβαρη πολιτική τους με τον αγώνα τους για τη λαϊκή εξουσία».

    • chrisss avatar
      chrisss @ VL 13/03/2012 20:02:37

      Μόνο copy-paste ξέρεις ε; σου χουν κόψει το facebook όπου να ναι θα σου απαγορεύσουν να μιλάς και στο τηλέφωνο..και γαμώ την λαική πολιτοφυλακή

  13. wx avatar
    wx 13/03/2012 19:43:12

    αντί να ασχολείται και να φοβάται ο Σαμαράς τις υπαρκτές απώλειες προς τα αριστερά, καλά θα κάνει να ασχοληθεί με τις μεγαλύτερες απώλειες προς τα δεξιά.
    Κοροιδεύαμε τον Καμένο και θα μας κλείσει το σπίτι.

  14. ΧΠ avatar
    ΧΠ 13/03/2012 19:47:26

    Οντως ο Τσίπρας κανει καλή αντιπολίτευση ,με τις υπερβολλές που κάνει πάντα η αντιπολίτευση. Ο Σαμαράς αιφνιδιάστηκε με τα τελευταία γεγονότα.Η εποχή είναι σκληρή για τους πολιτικούς γιατί επιβάλλεται μια πολιτική οχι μόνο σκληρή ,αλλά και αναποτελεσματική .

  15. RED avatar
    RED 13/03/2012 19:52:04

    Η ανάρτηση, ακριβώς όπως και ο Σαμαράς, τσουβαλιάζει διαφορετικά κόμματα και διαφορετικές εκφάνσεις υπό τον όρο "Αριστερά", φορτώνοντας έτσι στον καθένα τις αμαρτίες όλων.
    Αν το θεωρείτε αυτό έντιμο, τότε είναι έντιμο να λέω κι εγώ "η Δεξιά", τσουβαλιάζοντας το Σαμαράε τη Ντόρα, τη Χρυσή Αυγή,κτλ
    Ένοχος λοιπόν ο Σαμαράς στο εξής για ότι κάνει "η Δεξιά"...

  16. sawas avatar
    sawas 13/03/2012 20:00:50

    Και ο βιασμός της λογικής συνεχίζεται ακάθεκτος.
    "Αν η πλειοψηφία πάει προς τα αριστερά, αυτό σημαίνει φτώχεια, πόνο και αδιέξοδα», υποστήριξε σε δηλώσεις του στο ραδιοσταθμό Real, ο γραμματέας της ΝΔ Ανδρέας Λυκουρέντζος."
    h**p://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2149901
    Ποιος? ο Λυκουρετζος! ο Mr Blanco!!!!

    Να πουν και σε μας τι δείχνουν οι κρυφές δημοσκοπήσεις που φανερώνουν το μέγεθος της φοβίας τους.

    Αλλά όταν δεν είσαι σίγουρος για το δικό σου πρόγραμμα αρχίζεις να πετάς την λάσπη "εργολαβικά".
    Μετά το κρεσέντο της "ιδεολογικής ηγεμονίας" της θα μας πείσουν πως ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ φτάσαμε εδώ επειδή ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ο σύριζα με το κκε!!!

    Έλεος!

  17. Δραγουμης avatar
    Δραγουμης 13/03/2012 20:22:23

    H αριστερα δεν ασχολειτε με τον Σαμαρα

    το αντιθετο συμβαινει

  18. arismo avatar
    arismo 13/03/2012 20:32:41

    "Γιατί η αριστερά φοβάται τον Σαμαρά;"

    Μήπως όοοολο το άρθρο καταδεικνύει το αντίθετο, μήπως λέω, μήπως;

  19. IBT avatar
    IBT 13/03/2012 20:41:50

    Πάρτε και την απάντηση του Μπογιόπουλου απο τον σημερινό Ριζοσπάστη.

    Ο Σαμαράς επανήλθε και - με τον «αέρα» που απέκτησε από τις μετεγγραφές των μνημονιακών «αστέρων» Βορίδη και Γεωργιάδη - φαίνεται ότι θα πρωταγωνιστήσει στον αντικομμουνισμό που ήδη εγκαινίασε προ δεκαπενθημέρου στη Βουλή. Θα είμαστε, λοιπόν, σύντομοι και περιεκτικοί:

    α) Τις επιχειρήσεις δεν τις κλείνουν οι εργαζόμενοι και το κίνημά τους, αλλά, αφού πρώτα ξεζουμίσουν τους εργάτες, τις κλείνουν οι βιομήχανοι, οι κεφαλαιοκράτες και τα μονοπώλια που υπηρετεί ο κ. Σαμαράς.

    Κεφαλαιοκράτες, όπως, για παράδειγμα, ο Μάνεσης της «Χαλυβουργίας» που ενώ απολύει εργάτες γράφεται ότι έχει εξασφαλίσει με τις πλάτες της κυβέρνησης - στην οποία συμμετέχει ο Σαμαράς - δάνεια ύψους 265 εκατ. ευρώ, όπως και κυβερνητικές άδειες για απόκτηση δικών του λιμανιών!

    Κεφαλαιοκράτες όπως ο Λαναράς που - και επί ΝΔ - έπαιρνε δάνεια με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου για να κλείνει εργοστάσια στην Ελλάδα και να κάνει μπίζνες στα Βαλκάνια.

    Μονοπώλια όπως η «Κόκα Κόλα» που, παρά την υπερκερδοφορία της, κλείνει εργοστάσια στην Ελλάδα και τα πάει αλλού που «βρήκε καλύτερα», όπως πριν συνέβη με τη «Ζήμενς» Θεσσαλονίκης και παλιότερα με την «Goodyear» και την «Pirelli».

    Οσο για τον κρατικομονοπωλιακό καπιταλισμό του κ. Σαμαρά, αυτός είναι που «μεγαλουργεί» όταν το κράτος του κ. Σαμαρά ξεπουλάει από ΑΓΕΤ και ΟΤΕ μέχρι το αεροδρόμιο των Σπάτων και το λιμάνι του Πειραιά, αυτός είναι που επιδοτεί βιομήχανους για να φτιάχνουν τα εργοστάσιά τους στο εξωτερικό και να μετατρέπουν σε «οικονομική τους ενδοχώρα τα Βαλκάνια», όπως πανηγύριζαν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ τις δεκαετίες του '90 και του 2000...

    β) Τον τουρισμό δεν τον πλήττουν οι εργάτες και οι αγώνες τους, αλλά η πολιτική του κ. Σαμαρά που έχει οδηγήσει τα 9/10 του ελληνικού πληθυσμού σε τέτοια ανέχεια που δεν μπορούν να πάνε διακοπές ούτε μια μέρα το χρόνο.

    Οσο για τον τουρισμό που θα μπορούσε να είναι πηγή κοινωνικού οφέλους για τον ελληνικό λαό, με αυτόν δεν έχει καμία σχέση ο κ. Σαμαράς,
    όπως και κανένας από αυτούς που με την πολιτική τους «μπουκώνουν» μεγαλοξενοδόχους για να έχουν απλήρωτους και είλωτες τους ξενοδοχοϋπαλλήλους, που «μπουκώνουν» τους εφοπλιστές για να μετατρέπουν σε «λύτρα» τις τιμές των εισιτηρίων στα πλοία τους, που ξεπουλάνε και ιδιωτικοποιούν από τις παραλίες και το φυσικό κάλλος της χώρας μέχρι τον... ήλιο της Ελλάδας!

    γ) Τα μαγαζιά δεν τα κλείνουν οι αγώνες και οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων, αλλά η φτωχοποίηση του λαού λόγω της πολιτικής του κ. Σαμαρά, ο οποίος θα πρέπει να ρωτήσει κάποια στιγμή την ευφυή αρμόδια τομεάρχη του κυρία Κεφαλογιάννη:

    Αν υποθέσουμε ότι για τα «λουκέτα» που αγγίζουν το 30% των καταστημάτων στο κέντρο της Αθήνας «φταίνε οι πορείες», τότε για τα «λουκέτα» στα 3 από τα 10 μαγαζιά στη Νέα Ιωνία, τα «λουκέτα» στα 5 από τα 10 μαγαζιά στο Περιστέρι και τα «λουκέτα» στα 6 από τα 10 μαγαζιά της Αμαλιάδας (ούτε στη Νέα Ιωνία, ούτε στο Περιστέρι, ούτε στην Αμαλιάδα έχουν γίνει πορείες απ' όσο γνωρίζουμε...), ποιος φταίει;

    Εμείς λέμε ότι φταίει ο κ. Σαμαράς, ο κ. Βενιζέλος και η πολιτική που από κοινού εφαρμόζουν.

  20. Bohemian avatar
    Bohemian 13/03/2012 21:01:56

    Όταν γίνεται απλώς επανάληψη ομιλίας του Προέδρου καλό είναι να το αναφέρουμε και να μη το παρουσιάζουμε ως καινούργιο άρθρο.

  21. sofia or8h avatar
    sofia or8h 13/03/2012 21:08:15

    αυθαδεια εχετε εσεις,οι ευρωσκεπτικιστες,δειξε μου εναν ελευθερο επαγγελματια να ειναι αριστερος,ολοι στην ζεστη αγκαλιτσα του δημοσίου ξεκουραζόντουσαν,και ξερω πολλους που τα απογευματα βοηθανε και κανενα παιδι τους που πηρε καποια επιδότηση και εγινε και επιχειρηματιας χωρις να κοπιασει ,μην μου μιλας λοιπον για αριστερα!Αυτοι δεν ξεραν οτι με δανεικα περνουσε η χωρα?καθε μερα στις πορειες αυξήσεις ζητουσαν,ασε καυμενε τραγικη ιστορία,και θα κλαψω και τωρα που τους κανουν περικοπές,τι να πουμε και εμεις οι ελευθεροι επαγγελματιες?στα γραφεια μας εχει 2 χρονια να μπει πελατης.........Ουστ ρε σας βαρεθηκα !

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ sofia or8h 14/03/2012 11:31:02

      "Ελευθερος επαγγελματιας και αριστερος";
      Χε χε , o Μπόμπ ο Μάστορας!
      Και πανταχόθεν ελεύθερος και επιχειρηματίας με εκτόπισμα και αριστερός παλαιόθεν.
      Έ ρε άν αρχίσουμε να ψάχνουμε τι "δεξίούς" και "αριστερούς" Μπίλ Γκέιτς και Γουώρεν Μπάφφετ διαθέτει το Ελλάντα!!

  22. Sparrow avatar
    Sparrow 13/03/2012 21:12:58

    Πάντως η κομμουνιστική αριστερά έχει συγκεκριμένες προτάσεις:
    Μονομερής διαγραφή του χρέους. Διώξιμο τρόικας, έξοδο από Ευρωζώνη, ΕΕ, Νάτο. Κατάργηση τραπεζών, μονοπωλιακών ομίλων και κοινωνικοποίηση των εργοστασίων. Αναδιοργάνωση και κεντρικό σχεδιασμό της παραγωγής της χώρας - βιομηχανικής, αγροτικής, υπηρεσιών. Άμεση εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου. Διώξιμο όλων των πολυεθνικών από τη χώρα.
    Μηδενισμός της ανεργίας με κοινωνική εργασία 6 ωρών, 5ήμερο. Δίμηνες δωρεάν διακοπές για όλους. Κατάργηση των δανείων των νοικοκυριών προς τις τράπεζες. Δωρεάν κατοικία, ρεύμα, νερό, τηλ, ίντερνετ, ΜΜΜ. Συνταξιοδότηση στα 55-60 (γυναίκες-άντρες). Υγεία, Παιδεία, Αθλητισμός, Πολιτισμός δωρεάν για όλους.
    Εκλογή ανά τετραετία λαϊκών αντιπροσώπων στο κοινοβούλιο που θα είναι άμεσα ανακλητοί εάν κάνουν καμιά στραβή. Κατάργηση καρεκλοκένταυρων σε οποιαδήποτε διοικητική θέση.
    Αυτά είναι τα βασικά. Αν έχετε καμιά απορία ευχαρίστως. Είπατε τίποτα για την πραγματική αριστερά;;;

    • Θεμος avatar
      Θεμος @ Sparrow 13/03/2012 21:23:09

      Και μετά ήρθε η άνοιξη...Για σενάρια εισαι πρώτος αλλα δεν εχεις σχεση με τη πραγματικοτητα.

      • Sparrow avatar
        Sparrow @ Θεμος 13/03/2012 21:34:29

        Καλά εσύ πάρε το αντηλιακό σου, την πετσέτα και τη μάσκα και κάνε ηλιοθεραπεία και μπάνια στη βαρυχειμωνιά του καπιταλισμού. Κι αν δεις καλοκαίρι να μου τρυπήσεις τη μύτη.

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Sparrow 13/03/2012 22:27:59

      Αγαπητέ sparrow
      Oταν διάβασα το σχόλιο σου νόμιζα πως έκανες πλάκα και ειρωνευόσουν τις διαφορα απιθανοαπίθανα που λένε οι διάφορες "Αριστερές". Από την απάντηση σου στο Θέμο κατάλαβα (σωστά κατάλαβα άραγε;;) ότι τα λες σοβαρά. Κι έσκασα στα γέλια. Νάσαι καλά!

      • Sparrow avatar
        Sparrow @ firiki2010 13/03/2012 22:38:26

        Αυτές είναι οι θέσεις του ΚΚ, είτε σ' αρέσει είτε όχι.

        • The Saint avatar
          The Saint @ Sparrow 14/03/2012 00:00:28

          Χωρίς -σώνει και καλά- να θεωρηθώ αντιαριστερός, μήπως μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις ΠΩΣ θα γίνει η εκμετάλευση του ορυκτού πλούτου (συμπεριλαμβανομένων πετρέλαιου, και φυσικού αερίου) αν ΔΕΝ έρθουν πολυεθνικές, όταν η δική μας τεχνογνωσία στο θέμα, περιορίζεται στο να ανοίγουμε τρύπες με black&Decker? Η μήπως θα κάνουμε ειδική συμφωνία και γι'αυτό με τον Τσάβεζ?
          Ακόμη και αν το παραμυθι αυτό ισχύσει, ποιός θα είναι αυτός που θα μας ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ και θα μας παρέχει βοήθεια (πολιτικη, στρατιωτική κλπ) όταν είναι τις πασην γνωστόν ότι τα μεγαλοσυμφέροντα, είτε Ρωσσικα, είτε αμερικάνικα παραμονεύουν, και εννίοτε τιμωρούν? Κατάλαβες τι εννοώ έτσι? Οτι δεν μπορούμε να πάμε μόνοι μας εκεί που λές, και ότι πρέπει να ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ. ΠΟΥ?

          • Sparrow avatar
            Sparrow @ The Saint 14/03/2012 01:42:44

            Δεν ξέρω αν γνωρίζεις πώς γίνεται η εξόρυξη πετρελαίου, αλλά δεν είναι δα και τόσο δύσκολο! Χοντρά χοντρά είναι ένα τρυπάνι και μια αντλία. Αυτό μπορεί να το κάνει και η Ζιμπάμπουε.
            Το αν θα μας αφήσουν τώρα. Θα προσπαθήσουν να μή μας αφήσουν. Και τον Τσάβες προσπάθησαν να τον ανατρέψουν. Κι όμως έδιωξε τις πολυεθνικές από τη χώρα. Και τώρα πουλάει πετρέλαιο σ'όλη τη Λατ. Αμερική και στο νόμισμα που γουστάρει.
            Μου φαίνεται ότι ο φόβος φυλάει τα έρμα...

          • The Saint avatar
            The Saint @ Sparrow 14/03/2012 10:17:45

            :D
            Αγαπητέ sparrow, δεν διαφωνώ καθόλου με τις καλές σου προθέσεις, αλλά οι προθέσεις, ούτε τρώγονται, ούτε δημιουργούν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ τις προυποθέσεις, γιά τη δημιουργία πολιτικοοικονομικών καταστάσεων που να είναι ρεαλιστικές.
            Τα δεδομένα ΓΥΡΩ μας είναι εντελώς διαφορετικά απο αυτά που είχε ο κος Τσάβεζ. Του οποίου η χώρα δεν περιστοιχιζόταν απο ένα σωρό πεινασμένους τουρκόγυφτους, και ΕΙΧΕ και την υποστηριξη της Ρωσσίας (την έχει ακόμη).
            Εμας αγαπητέ μου, αν πάμε ΜΟΝΟΙ μας θα μας φάνε λάχανο όλοι....

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Sparrow 14/03/2012 01:24:14

      Εγώ θέλω 3μηνες διακοπές, μη σου πω και 4μηνες. Και σύνταξη από τα 45. Και τι θα πει εργασία 5 μέρες; Πολλές βάζεις.

  23. S.P. avatar
    S.P. 13/03/2012 21:13:57

    Δεν καταλαβαίνω τα λεγόμενα σας. Εϊναι ασαφή.

  24. Tassos avatar
    Tassos 13/03/2012 22:03:30

    Η αριστερά είναι ο κυριότερος θιασώτης του Μνημονίου. Μέρα νύχτα παρακαλάν τον Θεό ή τον Μάρξ να εξαθλιωθεί ο Λαός μπας και πάρουν κανα ψηφαλάκι. Ο Σαμαράς είναι κάτι σκοτεινό, μυστηριώδες γι' αυτούς. Τέλειωσαν τα χαϊδολογήματα του Κουρασμένου (και οι χρηματοδοτήσεις σε Τυποεκδοτικές κλπ) και αρχίσαν τα χαστούκια από τον Αρχηγό. Οπως έγραψε και ο φίλος Nick ήρθε η ώρα της ιδεολογικής και πολιτικής Ηγεμονίας της Λαϊκής Δεξιάς. Πρώτη φορά μετά τον Καραμανλή τον Κανονικό. Και δεν είναι μόνο αυτό. Φοβούνται και για τα πολιτικά τομάρια τους. Με την Πολ.Αν. τους διεμβόλισε παίρνοντάς τους λαμπρά στελέχη. Φοβούνται μην τους ξεβρακώσει στυλ λαός παίρνοντάς τους κανα βαρύ όνομα έστω σε πολιτιστικό επίπεδο. Τι να λέμε τώρα: Ο Σαμαράς μιλάει χρησιμοποιώντας ποιητές και αμέσως γίνονται συγκρίσεις με τους αμόρφωτους (στην ευρεία έννοια) Παπαρήγα και Τσίπρα. Καλά κάνουν και τον φοβούνται: Ηρθε για να τους στείλει στον πολιτικό σκουπιδοτενεκέ.

    • d.a.- avatar
      d.a.- @ Tassos 13/03/2012 22:24:47

      Ο Α.Σ. είναι πολιτική και στρατηγική ιδιοφυία. Και ο λαός είναι σοφός.

    • Sparrow avatar
      Sparrow @ Tassos 13/03/2012 22:53:10

      Τάσο, πρώτη φορά διαβάζω ότι η αριστερά είναι θιασώτης του Μνημονίου. Όπου και να το πεις αυτό θα σου πούν να ρίξεις λίγο νερό στο πρόσωπό σου. Δεύτερον, η εξελικτική πορεία του καπιταλισμού, είτε το θες είτε όχι είναι το σάπισμά του, η εξαθλίωση του λαού από τη φορολογία, την ακρίβεια και την ανεργία. Είναι νομοτέλεια και το γνωρίζουμε πολύ καλά. Δεν παρακαλάμε κανέναν θεό για να συμβεί αυτό. (Λίγο νεράκι ακόμα).
      Προσπερνάω τα εσωκομματικά της λαϊκής δεξιάς παράταξης όπως λες, δε με απασχολούν καθόλου άλλωστε δεν ασχολούμαστε, ούτε και είναι στην ιδεολογία μας να κουτσομπολεύουμε.
      Τα πιο αμόρφωτα άτομα που έχω συναντήσει είναι ψηφοφόροι της λαϊκής δεξιάς, όσο πιο αμόρφωτα, τόσο πιο δεξιά πάνε. Οι εξαιρέσεις απλώς επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Sparrow 13/03/2012 23:01:46

        Το ότι είμαστε αμόρφωτοι πως ακριβώς το μετράς, για πες μας. Αμα λάχει έχουμε και 2 Νόμπελ εσύ τι έχεις, τον Ρίτσο που έγραφε τι ωραία χορεύουν τα (Σοβιετικά) τάνκς στην Πράγα?

        • Sparrow avatar
          Sparrow @ Tassos 13/03/2012 23:10:32

          Το σε ποιους δίνονται τα Νόμπελ, άστο. Κι ο Κίσσιγκερ έχει πάρει νόμπελ ειρήνης. Αλλά εγώ μίλησα για τους ψηφοφόρους της λαϊκής δεξιάς, τα άτομα που συναντάς καθημερινά, εγώ κι εσύ.

          • Tassos avatar
            Tassos @ Sparrow 14/03/2012 01:58:05

            Εμένα αδερφέ τα αισθήματά μου όταν βλέπω κκέδες και κυρίως όταν συναναστρέφομαι μαζί τους είναι από λύπη για τον πνευματικό ευνουχισμό τους μέχρι φιλοσοφικές σκέψεις για το πόσο βλάκας μπορεί να γίνει ο άνθρωπος. Ειλικρινά.

  25. victoria (true) avatar
    victoria (true) 13/03/2012 22:13:37

    α) καλοί μου άνθρωποι, είναι αδύνατο το ξεκόλλημα; δεν μας ενδιαφέρει να κάνουμε το ψυχογράφημα του επιχειρηματία, είναι φύσει καλός, ή είναι φύσει κακός? κανονικά -αν σε προστατεύουν πέντε πράγματα, δεν μας ενδιαφέρει καθόλου, το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να υπάρχει η επιχείρηση για να δουλεύουμε και να κερδίζουμε κι εμείς μέσα από αυτήν, όπως γίνεται σε όλον τον κόσμο. ούτε είδωλο να τους κάνουμε, ούτε δαίμονες, έλεος με τον κάθε Μάνεση.

    β) για τον τουρισμό, όταν πάνε σε ένα ξενοδοχείο του κέντρου, περνούν πολύ καλά οι τουρίστες...., όχι μόνο από τις διαδηλώσεις, αλλά και από το πολυπολιτισμικό ντεκόρ που δεν πέτυχε και έγινε όσο να 'ναι πρόβλημα, ή δεν ακούσαμε την κα.Βαγενά στη Βουλή που μιλούσε για την περιοχή του Μεταξουργείου, για να μη σας τα πουν κάποιοι ...κακοί δεξιοί... αλλά όποιος επισημαίνει τη διαφορά μεταξύ ξέφραγου αμπελιού και σωστής μεταναστευτικής πολιτικής για την προστασία μας ΚΑΙ την προστασία αυτών των ανθρώπων, ήταν ρατσιστής.

    γ) για τα λουκέτα τα παράπονά σας σε ΓΑΠ και Βενιζέλο και σία, o Σαμαράς δεν κυβέρνησε όσο και να θέλετε να τους βάλετε στο ίδιο κάδρο. προσωπικά δεν υποστηρίζω ότι η αριστερά φταίει για όλα τα λουκέτα. όμως αν ήθελα να πω απάντηση και για τα λουκέτα της Αμαλιάδας, μπορείς να βρεις την αιτία στο ότι για να μην υπάρχουν λουκέτα κι εκεί, πρέπει και πάλι να υπάρχει μια οικονομία που να κινείται, επιχειρήσεις και περιφερειακές τους μονάδες, προμηθευτές κ.ο.κ. όμως η αριστερά δεν θέλει τέτοια πράγματα, σιγά μη λύσει και το πώς θα υπάρχουν περισσότερες επιχειρήσεις, αφού αυτές είναι κακό πράγμα. η λέξη ανάπτυξη εξ ορισμού είναι προβληματική, η αριστερά θέλει μια κρατική επιχείρηση που θα πληρώνει το μίσθιο για ό,τι εσείς αποφασίσετε πως αναλογεί στον καθένα μας και με τους περισσότερο ίσους από τους ίσους στο κυβερνείο του (εκάστοτε) Κόμματος.

    ΥΓ. απορία, τελικά το ΚΚΕ είναι αριστερά ή όχι..;

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ victoria (true) 13/03/2012 23:42:27

      Βικτώρια, το ΚΚΕ δεν είναι "αριστερά". Είναι κομουνιστικό κόμμα.

  26. bird avatar
    bird 13/03/2012 22:23:52

    Εμποδίζουν την ιδιωτική οικονομία που παράγει τον πλούτο και δημιουργεί θέσεις εργασίας, διώχνουν επενδύσεις, θεωρούν τη λέξη επιχειρηματίας "κοσμητικό" επίθετο και μετά ξεχύνονται στα πεζοδρόμια να ζητάνε επιδόματα ανεργίας, καταστρέφοντας με τους μπαχαλάκηδες καταστήματα μικρομεσαίων επιχειρηματιών. Αυτό μπορεί να προσφέρει η αριστερά. Ξέρει να ζητάει επιδόματα για ανέργους. Δεν ξέρει να φτιάχνει θέσεις εργασίας. Μισούν την επιχειρηματικότητα.

    Όμως, ο μηχανισμός της επιχειρηματικότητας μπορεί να αποδειχθεί λύση για την αντιμετώπιση της ανεργίας, την ανταγωνιστικότητας της οικονομίας και την θωράκιση της κοινωνίας (τη διάχυση ευκαιριών).

    Εκείνο που είναι πάνω από το μηχανισμό της επιχειρηματικότητας είναι η κουλτούρα (μαζί με την πολιτική βούληση- απόφαση) αγάπης για δημιουργία, ελέυθερης σκέψης και δράσης, της συγκίνησης να βλέπεις να υλοποιείται κάτι που σχεδίασες εσύ, της ανάγκης να είσαι κύριος του εαυτού σου (αυτεξούσιος), της ανθρώπινης επιθυμίας να ονειρεύεσαι ένα καλύτερο μέλλον.

    Και ενώ στην Ελλάδα της κυρίαρχης ιδεολογικά αριστεράς, επιχειρηματίας είναι κάποιος κακός άνθρωπος, στην Ιταλία ένας μεγάλος επιχειρηματίας όταν τον ρώτησαν τι σημαίνει να είσαι επιχειρηματίας είπε "σημαίνει να κοιμάσαι αγκαλιά με τον κίνδυνο". Εγώ σέβομαι τους ανθρώπους που θέλουν και έχουν αυτή τη δύναμη. Και θέλω να πηγαίνουν μπροστά.

    • Sparrow avatar
      Sparrow @ bird 13/03/2012 23:22:21

      Αυτός που κλείνει τους μικρο-επιχειρηματίες είναι οι μεγαλο-επιχειρηματίες, τα μονοπώλια κι οι καπιταλιστικές κρίσεις. Όχι οι αριστεροί φυσικά που ζητούν ανθρώπινους μισθούς.
      Εμείς είμαστε υπέρ της εξάλειψης της ανεργίας με 6ωρη, 5ήμερη κοινωνική εργασία απ'όλους. Ο κάθε Μάνεσης πχ. εκμεταλλεύεται τους εργαζομένους για να βγάλει κέρδη. Αυτή η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο είναι βαρβαρότητα. Τον κάθε Μάνεση αύριο θα τον κλείσει η αμερικάνος ή ο κινέζος καπιτάλας. Προς τί ο ύμνος προς την επιχειρηματικότητα όταν οι μισθοί υποβιβάζονται σε επιδόματα;
      Το δρόμο τον έδειξα πιο πάνω.

      • bird avatar
        bird @ Sparrow 14/03/2012 00:26:22

        Τον είδα το δρόμο. Ευχαριστώ!
        Και γω πολλές φορές δεν καταλαβαίνω ύμνους για συστήματα που κατέρρευσαν. Δεν πειράζει τους ακούω συχνά.
        Πιστεύω στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Εξήγησα το γιατί. Επιθυμώ μια διαφορετική κουλτούρα στην περιέγραψα και ο δρόμος σου δεν έχει σχέση συμβολής με αυτήν. Εγω σου μιλάω για αυτεξούσιο και συ για στρατιωτάκια.
        Δε θα μπορέσουμε να συμφωνήσουμε σε τίποτα, παραμόνο στη διαφωνία μας. Ας το κάνουμε από τώρα παρακάμπτοντας όλο το ενδιάμεσο.

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/03/2012 22:46:40

    H αριστερα φοβαται οποιονδηποτε την αντιμετωπιζει αποφασιστικα.
    Δεν ξερω αν ειναι αυτος ο Σαμαρας γιατι προς το παρον μονο λογια ειναι.Τα εργα θα τα δουμε αν κυβερνησει.
    Το 2008 σαφως και οι Καραμανλης - Παυλοπουλος φοβουνταν την αριστερα,ενας φοβος ακατανοητος.Χαθηκε η ευκαιρια να τους χτυπησουν στο ψαχνο.
    Τι θα κανει ο Σαμαρας δεν ξερω.Ειναι γελοιο να πουλανε τσαμπουκαδες οι αριστεροι σημερα με μια Ευρωπη και ενα πλανητη δεξιο και να καθονται να τους βλεπουν οι δεξιοι φοβουμενοι τι ακριβως.
    Θα περιμενουμε να δουμε.Πως σας φαινεται ο Βοριδης για υπουργος Δημοσιας Ταξεως;

    • Tassos avatar
      Tassos @ ψυχραιμια 13/03/2012 23:03:49

      Σαν στραβοχυμένος λουκουμάς είναι. Ασε που αντί να μιλάει νιαουρίζει. Τι να σε κάνει κι αυτός...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ ψυχραιμια 14/03/2012 00:30:35

      Ψυχραιμία μου
      Ο Βορίδης θά ήταν εύκολος και μόνιμος "στόχος". Εξ άλλου το πως αντιμετωπίζεις την Αριστερά (πρέπει να) είναι πολύ γενικότερο θέμα κι όχι θέμα προσωπικής πολιτικής του Α ή του Β υπουργού.

  28. Tassos avatar
    Tassos 13/03/2012 23:01:46

    Το ότι είμαστε αμόρφωτοι πως ακριβώς το μετράς, για πες μας. Αμα λάχει έχουμε και 2 Νόμπελ εσύ τι έχεις, τον Ρίτσο που έγραφε τι ωραία χορεύουν τα (Σοβιετικά) τάνκς στην Πράγα?

  29. victoria (true) avatar
    victoria (true) 13/03/2012 23:28:49

    Ο Ρίτσος έγραψε κ τη Ρωμιοσύνη, Τάσο, μερικοί λέμε ρωμιοσύνη και παθαίνουν αναφυλλαξία, ούτε το Ρίτσο τους εκχωρώ.

    • Sparrow avatar
      Sparrow @ victoria (true) 13/03/2012 23:41:01

      Σε ποιους δεν εκχωρείς το Ρίτσο τί εννοείς; που η λαϊκή δεξιά τον φυλάκισε, τον εξόρισε και τον βασάνιζε για χρόνια; Ο Ρίτσος εκτός από αγνός πατριώτης ήταν και διεθνιστής και κομμουνιστής μέχρι το θάνατό του. Μή μου πεις ότι τον διεκδικεί η λαϊκή δεξιά... φτού πιπέρι!

  30. Στεργιος avatar
    Στεργιος 13/03/2012 23:52:28

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ - ΒΟΜΒΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤ1
    Πολύ σημαντική αποκάλυψη του ΑΝΤ1. Σύμφωνα με την απόρρητη έκθεση του Τόμσεν προς το ΔΝΤ που παρουσίασε ο ανταποκριτής του ΑΝΤ1 στη Νέα Υόρκη, θα ζητηθεί ακόμα μεγαλύτερη μείωση στους μισθούς στα επίπεδα Βαλκανικών χωρών. Στην ίδια... έκθεση επίσης γίνεται λόγος για χιλιάδες απολύσεις από το Δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Παρά την αναβάθμιση της χώρας από τον οίκο Fitch φαίνεται ότι τα σκληρά μέτρα είναι μπροστά μας...

    η αριστερα ψηφισε μηπως το μνυημονιο 2 για να φοβάται ή πρεπει να φοβούντε ολοι αυτοι που εβαλαν την υπογραφη τους ?

  31. Carlos avatar
    Carlos 14/03/2012 00:01:33

    "Όμως, είναι πολύ δύσκολο να εφαρμόσεις την πολιτική που υποστηρίζεις αν δεν μπορείς να την εφαρμόσεις στο δικό σου σπίτι πρώτα."

    Δεν θυμάμαι ρε παιδιά, μήπως έχει κανείς τα στοιχεία πόσα χρωστάει η Ν.Δ. (μόνη της) και πόσα η αριστερά συλλήβδην;

  32. ΜνηΜη! avatar
    ΜνηΜη! 14/03/2012 00:05:49

    Μιλαει ο Περισσος, μιλαει κι ο ΜπογιοΠουλος!

    αφου οι μαλακες ημεις, ακουμε την νυφιτσα του περισσου , εκ του περισσου, να τυπτει τον κατηραμενο καπιταλισμο!
    και δεν αρπαζουμε βρεμμενη σανιδα!
    Λες και το αλλο ποδαρι της συμφορας ηταν καλλιτερο!
    λες και οι λαοι που γευτηκαν την χαρα του κομμουνισμου ηταν λιγωτερο ηλιθιοι, λιγωτερο κατατρεγμενοι, λιγωτερο σκλαβωμενοι , λιγωτερο νηστικοι!

    Εμεις περασαμε και λιγο καλα! Ζησαμε εχοντας καποια επιλογη τουλαχιστον! Εκει στους παραδεισους του Μογιοπουλου και των συν αυτω, εφυγαν γενιες ανθρωπων που δεν εζησαν μια στιγμη ελευθεροι, μια στιγμη χορτατοι, μια στιγμη χωρις το φοβο των σπιουνων του κομματος!
    Ελεος μωρε, μωρε!
    πλακα μας κανεις ,που θα ντυθεις Ζορο, καρναβαλακι μας, να μας σωσεις!
    Μπογιοκοπουλε μας! Σωχτηρα μας!

    Και ξέρετε!
    … μετά το... ΕΑΜ, έρχεται και ο συμμοριτοπόλεμος!
    Αυτό ετοιμάζουν στην Ελλάδα!
    Ειμαστε οι πρώτοι που γέννησαν εφιάλτες και ξενόδουλους!
    Ετοιμα τα στρατα της αριστεράντζας να πετάξουν ό,τι έμεινε στο γκρεμό!
    Η πρωτη ή τελευταία φορά, θα είναι;;;;

    90 χρονια προδοσία και ξενοδουλεία! Με τον έναν ή τον άλλο χειριστή!!!
    Τότε εξυπηρετουσαν την μανουλα Ρωσία και τον πατερούλη Στάλιν, μετα δουλεψαν με τα 17νοεμβρίτικα αποβράσματα να δουλώσουν την χώρα στο Αμερικανικό άρμα!
    Υστερα διέλυσαν κάθε ικμάδα αναπτυξης διαλυοντας την Βιοτεχνική αγροτική και βιομηχανική παραγωγή.
    Τον “Δεκέμβρη του 08″ έκαψαν την χώρα και συνέδραμαν τους Διεθνείς Δολοφονους, να εκτελέσουν οικονομικά την Ελλάδα.
    Συνέτρεξαν και δυναμίτισαν κάθε εθνική συννοχή που θα μπορύσε να της δώσει ελπίδα, φυτεύοντας 1 εκ ξένους, ηλικίας 20 -40 χρόνων, χωρίς οικογένεια, χωρίς έστω θρησκευτικό δεσμό με τους Ελληνες, χωρίς καν την χριστιανική ηθική απέναντι στη ζωή και την ιδιοκτησία.
    Αυτά τα "όρνεα" τώρα θέλουν, ώς τα μόνα ικανά, τα μόνα πειθαρχημένα σ΄ ενα μάχιμο, ιεραρχικό, οπλισμένο ιδεολογικά και εκπαιδευμένο στρατό, να ηγηθούν της οργής του κόσμου!

    Κι όταν δεν θα προστρέξουν στις τάξεις τους, θα βγάλουν τους σλίπερς στους δρόμους, όπως τους έβγαλαν τον “Δεκέμβρη”.
    Κι οι ερημοι Έλληνες, μοναχοί φοβισμένοι, θα έχουν εκτός από τους οικονομικούς δυνάστες τους και τους ΝεοΕαμίτες της συμφοράς και της καταστροφής!
    Τα στρατά κατοχής, τα ιδεολογικά συμμαχουντα εναντίον του Ελληνισμου και της Ελλάδας!
    Ξένες σημαιες, ξένα λαβαρα και ντόπιοι γκαουλάιτερ !
    Τα αυγά των φιδιών εκκολάφτηκαν!
    Χωρίς κάν “γάτες”, για την ισσοροπία τουλάχιστον! Κατά τ΄ αλλα χαίρονται οι “ηλίθιοι” και οι “γνώστες!”

    για τους πρωην νυν και αεί κομμουνιστές ειδικώς και αριστερους γενικώς..

    Μια ζωή οι περί ων ο λόγος, εργαλεία του Κεμαλισμού ήταν!
    Από την πρώτη στιγμή της γέννησης της Μάνας Αριστεράς από τον συμμαθητή του Κεμάλ , τον Μπεναρόγια (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=375695), για όλες τις γενιές που έσπειρε, ήταν ο ρόλος ίδιος, όπου κι αν έφτασε η σεριά της!
    Το “Οίκαδε” ως σύνθημα που συνέδραμε την Καταστροφή του 22, τα προδοτικά συνέδρια του 29 του 32 που δημιούργησαν το Μακεδονικό και έβαλαν φυτίλια στην Θράκη, δράσεις εναντίον της Ελληνικής οικονομικής προοπτικής, έκαναν τον Βενιζέλο να νομοθετήσει το Ιδιώνυμο και τον Παπανδρέου να μιλά για τον προδοτικό της ρόλο, ειδικά στην εκπαίδευση.
    Το 40 ξεκίνησε με την “καταγγελία του Μεταξά ως αγγλόφιλου που θα σύρει την Ελλάδα στους καταχτητικούς πολέμους εναντίον του Αδελφού Αλβανικού λαού”, ως την στιγμή που ο πατερούλης τους διέταξε να αλλάξουν τροπάρι και να Ηγηθούν της αντίστασης!
    Το σύμφωνο Ριμπεντροφ Μολότωφ, είχε λάβει τέλος!
    Είχε προηγηθεί η καταδίκη του Περίκου που ανατίναξε την ΕΣΠΟ ως… συνεργάτη των Γερμανών, και κρίμα που οι πρώην συμμαχοί τους δεν τους πίστεψαν και τον εκτέλεσαν!
    Από το 43 και μετά ρήμαξαν τα χωριά εκτελώντας, βιάζοντας, κλέβοντας, εκφοβίζοντας, δημιουργώντας τις στρατιές των καταδιωκομένων που άλλαξαν την μορφή της ελληνικής υπαίθρου και έκαναν την Αθήνα βόθρο ψυχών, προσπαθώντας να είναι οι κυρίαρχοι της επόμενης μέρας .Στα χέρια των “ηρώων” τύπου Βελουχιώτη, έπεσε ο Ψαρός και οι άντρες του. Φόρτωσαν την δράση των τσάμηδων στην Ήπειρο και δεν ενόχλησαν ούτε με μια τουφεκιά, κατά τις υποσχέσεις και τα γραμμάτια τους, την δράση των Βουλγάρων στη Μακεδονία και τη Θράκη!
    Έστειλαν γουηκ ενδ τον Αρη και τον Χάρη στην Πελοπόννησο να αποδώσει δικαιοσύνη με το λεπίδι και το γλωσσίδι της καμπάνας, ενώ οι Γερμαναράδες σκότωναν στο Δίστομο και έφευγαν ανενόχλητοι από τη χώρα!
    Μες στην Αθήνα του θανάτου και της πείνας έσπευσαν να ανδραγαθήσουν. Ώρες μετά την απελευθέρωση, όπως του ορμήνεψαν οι …εργοδότες τους, εκείνοι που με τις λίρες τους έλεγχαν ή και συντόνιζαν τις κινήσεις τους
    Η Βάρκιζα δεν στάθηκε αρκετή και η σφαγή στο Λιτόχωρο έφερε το επόμενο στάδιο που χειρόδεσε οριστικά και αμετάκλητα την Ελλάδα, στην μέγγενη του εξωτερικού παράγοντα!
    Που χάρι σ΄ αυτούς και τα έργα τους, ήρθε να μας …σώσει! Ξεπληρώνοντας έτσι ό,τι 600χιλ νεκροί της κατοχής, είχαν ενεχυριάσει για το μέλλον της Βορείου Ηπείρου και της Κύπρου!
    Γενιτσαρισμός, παιδομάζωμα, προπαγάνδα, ακόμα και δίκτυα κατασκόπων όπως απεκάλυψαν τα αρχεία της Στάζι και της ΚGB, έφτιαξαν άλλη μια μαγιά φιδογενειά.
    Tα φωτοστέφανα των μαρτύρων που τους «σιδέρωσαν» οι Παγκόσμιες κοπτοραπτούδες, τα χρόνια που ακολουθησαν ως το 67, τους τα ξαναγυάλισαν με την δικτατορία, αφού η δράση τους στον Κυπριακό αγώνα, όσα έγιναν στην περίοδο πριν την 21 Απριλίου, είχαν ξαναορίσει τον ρόλο τους και τους σκοπούς των παιδιών και των εγγονιών της προσφιλούς γιαγιάς που γέννησε ο Μπεναρόγια!
    Η γενιά του Πολυτεχνείου πολυπληθής και ευρεία επέτρεπε...ποικιλότητα και πολυμορφισμό! Έκανε μπολιάσματα, στοχοποίησε ακόμα και την μνήμη των μετεχόντων, ταμπέλεψε, σοδόμισε και ανασκολόπισε ιδέες, πρακτικές, αξίες, προπάντων διαστρέβλωσε κάθε έννοια από την γλωσσική της καταγωγή, ώστε κατά Οργουελ να κάνει δυνατή και ταυτόσημη την «Δημοκρατία» με τον πιο άκρατο, δολοφονικό, απόλυτο, ολοκληρωτισμό!
    Στις μέρες μας, έχοντας περάσει από το έκτρωμα της 17Ν , «ντυνόταν» τιμωρός και σκότωνε πχ Τον Περατικο για να …σώσει τα ναυπηγεία από τον Έλληνα πλουτοκράτη και να τα παραδώσει ώριμα και σιτεμένα στους …φίλους τους, τους Γερμανούς! Έκλεισε με τα συνδικάτα που ώριζε, κάθε πλουτοπαραγωγική πηγή στην Ελλάδα, με τα παρακλαδια της Ανθελληνικής της πνευματικής ελιτ “εσπασε” ώς μύθο, κάθε κλαρί που τα παιδιά μας έστεκαν, μαγάρισε τη γλώσσα, τους ηρωες, τις ιδέες, τους σκοπούς, τις προθέσεις, τους αγώνες και έβγαλε ακόμα και τους δικους της -τους ξεγελασμένους- από τα ρούχα τους!
    Τωρα, τα τελευταία της γεννήματα, οι Πυρήνες, οι Σέχτες, τα πρόσφατα φιδάκια της που απογαλακτίζονται, χωρίς το παραμικρό αντίσωμα Ελληνικότητας, ολοκληρώνουν το έργο να γκρεμίσουν την άχρηστη γέφυρα που έστησαν οι μεγάλοι του κόσμου!
    200 χρόνια μετά, η Ελλάδα δεν χρειάζεται στους λογαριασμους τους!
    Τα βιβλία της μια χαρά τα έκλεισαν οι Λογιστάδες που στήνανε χρόνια τώρα!
    Ο Πασάς ήρθε να περιμαζέψει τους άτακτους και να πληρώσει τα στρατά του!
    Και μη ξεχνάμε! Πριν δεί τους «αρχηγούς» του προτεκτοράτου ο αντ΄ αυτού, πήρε οδηγίες από τον αρχηγό των διπλωματών που λογοδότησε!
    Τοτε....Στην Ερζερουμη!

    • Sparrow avatar
      Sparrow @ ΜνηΜη! 14/03/2012 00:32:05

      Μεγάλο το σεντόνι σου ρε φίλε, περιμάζωξέ το λίγο! Από πού το ξεσήκωσες; γιατί να ξέρεις, το κοπιπάστωμα (copy-paste) φαίνεται!
      Απ'αυτά που μπόρεσα να διαβάσω (τα περισσότερα είναι αερολογίες) απαντώ:
      Η 17Ν ήταν μηχανισμός της Κατεχάκη. Όπως κι οι κουκουλοφόροι σήμερα. Οπως κι ο "Επαναστατικός Αγώνας", όπως οι "Ερυθρές Ταξιαρχίες" στην Ιταλία κλπ. Μυστικοί μπάτσοι είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία για εκφοβισμό του κόσμου, συσπείρωσή του στην ηγεσία και δικαιολογίες για μεγαλύτερη αστυνομοκρατία.
      Το ΚΚΕ φυσικά και δεν ήταν παραμάγαζο του ΚΚΣΕ. Εσύ πώς το εξηγείς δλδ? κλείνει το εργοστάσιο και μένει η αντιπροσωπεία??

      • Tassos avatar
        Tassos @ Sparrow 14/03/2012 02:01:10

        "Το ΚΚΕ φυσικά και δεν ήταν παραμάγαζο του ΚΚΣΕ. Εσύ πώς το εξηγείς δλδ? κλείνει το εργοστάσιο και μένει η αντιπροσωπεία?"
        Είσαι σοβαρός ρε φίλε? Σε λοβοτημημένους μιλάς ή σε 10χρονα? Εβηχε η Μόσχα και παθαίνατε πνευμονία...

        • Sparrow avatar
          Sparrow @ Tassos 14/03/2012 02:15:10

          Από πού το βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; θέλω "γεγονότα και περιγραφάς".
          Και πώς το εξηγείς εσύ εφόσον έκλεισε το εργοστάσιο να λειτουργεί ακόμα η αντιπροσωπεία;
          εδώ σε θέλω!

  33. Στεκι Ψυχολογιας avatar
    Στεκι Ψυχολογιας 14/03/2012 00:09:52

    Φοβαται Γιαννης το θεριο η το θεριο το Γιαννη?
    Πλακωνονται και οι δυο στου κασιδη το κεφαλι, αυτη ειναι η αληθεια...
    Προκαλει εντυπωση γιατι η παραδοσιακη δεξια ασχολειται με την αριστερα, ξαφνικα την θυμηθηκε.
    Τελειωσε προφανως το πασοοκ η το υπολογιζει σαν μελλοντικο συμμαχο με οτι τελικα απομεινει απο αυτο, ομως ειναι το μοναδικο σιγουρο χαρτι σε περιπτωση συγκυβερνησης αν βεβαια μαζευουν και οι δυο 151 βουλευτες.
    Ετσι ειναι λογικο για πιο λογο αρχισε αυτη η επιθεση.

    Τωρα για τα επιχειρηματα, πολυ φτωχα, πολυ φτωχα για τετοια χρονια, τα χρονια της χολερας. Μα ειναι δυνατον μετα απο οσα εχυν συμβει να γραφονται τετοιες ατακες?
    πχ "- Έδιωξε επιχειρήσεις και επενδύσεις από την Ελλάδα, με άκαιρες απεργίες και κινητοποιήσεις.", "- Υπερασπίζεται το δικαίωμα στο παραεμπόριο, που το κινούν λίγες εγκληματικές συμμορίες, αλλά αρνείται το δικαίωμα σε νόμιμους καταστηματάρχες να επιβιώνουν."
    Με τετοιες θεσεις, της δεκαετιας του '80 δεν πας ουτε Β' εθνικη...
    Λες και δεν περασε ποτε μνημονιο, λες και ζουμε σε αλλη χωρα, αν δεν τρελαθουμε τωρα, θα φταινε τα χαπια το διζως αλλο...

    Αυτες οι θεσεις ειναι τοσο ξαναζεσταμενες, που προκαλουν μονο χασμουρητο, αυτο διαβαζω αυτο λεω.
    Αγαπητοι μου υπερασπιστες του Σαμαρα, ο ανθρωπος εριξε μια ζαρια και του βγηκε ασσοδυο τοσο απλα. Οταν το παιζεις αντιμνημονιακος και στην συνεχεια αναγκαζεσαι να την κανεις γυριστη ξανοιγεσαι, περισσοτερο απο οσο πρεπει.
    Βεβαια θα μου πεις πιστευε οτι με ενα μνημονιο θα ισιωνε το θεμα και οταν φυλλοροουσε θα επαιρνε μπαλα για την συνεχεια. Τελικα το προβλημα αποδειχτηκε πολυ πιο βαθυ, και ολοι σηκωσαν τα χερια ψηλα.
    Και τις κωλοτουμπες κανενας απο τους απλους ψηφοφορους δεν τις εκανε κεφι αυτο θα επρεπε να το ξερετε.
    Βεβαια αναγνωριζω οτι αμα ο Σαμαρας τραβαγε δηθεν ανταρτικο και στο δευτερο μνημονιο, μονο για την ΝΔ δεν θα εκανε. Συμφωνω, αλλα τοτε επρεπε να συμφωνησει και στο πρωτο. Γιατι αυτες οι στραβτιμονιες ειναι που δεν θα τοου δωσουν αυτοδυναμια. Και οχι μονο αυτο, αλλα υπαρχει και κινδυνος να μην μαζευονται μνημονιακες δυναμεις για να σχηματισουν κυβερνηση.
    Θα κρεμεται απο τον ΛΑΟΣ και αυτη την φορα η αλεπου δεν θα πιαστει κοροιδο με ψιχουλα....


    Περα απο τον Σαμαρα, μην νομιζετε και η αριστερα τα εχει χαμενα.
    Παιζει ενα αντιμνημονιακο λογο αλλα δεν το εχει φορμαρει καλα.
    Εχει μπερδευτει, πχ ο Κουβελης δεν ξερει ποσο μνημονιακος και ποσο αντιμνημονιακος να γινει., κοιμαται με ζυγαρια νυχτα μερα και προσεχει να γινει ενα σωστο παλιο καλο πασοκ...
    Θα πρεπει ομως να σφυρηλατηθει μως πολυ ακομα και να κανει και αυτο πολλες στραβοτιμονιες.


    Το ζουμι ομως δεν ειναι σε τιποτα απο ολα αυτα,
    αλλα στο οτι η μεσαια ταξη σαρωθηκε, ταξη που ηταν στηριγμα για ολες αυτες τις επιλογες. Σε αυτη μιλατε και απευθυνοσαστε και τους ζητατε να βαλουν πλατη, και να σας δωσουν ψηφο και εγκριση. Οταν ξερουν οτι ειτε εμμεσα ειτε αμεσα η ΝΔ ειναι συνυπευθυνη για την μειωση της συνταξης η την μειωση του μισθου.
    Τωρα βεβαια για την ΝΔ του 2004 -2009 και οσα ωραια εγιναν τοτε, κανεις δεν ξερει, κανεις δεν ακουσε τιποτα.
    Τα σκανδαλα και οσα ακουγαμε τοσα χρονια ειναι πια παρελθον και δεν εχει νοημα να ασχοληθει κανεις. Αυτα αλλωστε ειναι περασμενα - ξεχασμενα.
    Ειναι ομως? Δεν νομιζω, γιατι ειναι αλλο να βαζεις χερι στο βαζο με το μελι και αλλο να απλωνεις το χερι σου παραπερα στη τσεπη του αλλουνου και κυριως δεν του ψηφοφορου σου.

    Εν ολιγεις το παραμυθι που μεχρι στιγμης πουλουσε σε ολη την μεταπολιτευση σημερα αξιζει οσο μια πληθωρικη δραχμη.
    Το να βγαινει σημερα ο Σαμαρας με αυτα τα παλαιομοδοτικα πολιτικα τρυκ, πιθανον να παιζει καλα στον ανταγωνισμο του με την αριστερα, για την καλπη ομως και την αυτοδυναμια του μηδεν στο πηλικο.

    Τα υπολοιπα θα τα δουμε στους δρομους, στις παρελασεις, στις καλπες και οπου αλλου επιλεξει ο κοσμος να εκφραστει.

  34. Nik avatar
    Nik 14/03/2012 00:37:18

    Δεν μου λές Sparrow,

    Ολον αυτόν τον κεντρικό σχεδιασμό θα τον κάνουν αυτοί οι θλιβερά μονότονοι και μονόχνωτοι κομματάνθρωποι που το ΚΚΕ βάζει να μιλούν στα κανάλια, στυλ Κολοζόφ κ.α.; Η σκέψη ότι τούτοι είναι η αφρόκρεμα, δεν βλέπω καλά ξεμπερδέματα με κεντρικό σχεδιασμό. Μάλλον κεντρικό μπάχαλο προμηνύεται. Υποθετικά πάντα, διότι η περίπτωση είναι πέραν των πιθανοτήτων.

    • Sparrow avatar
      Sparrow @ Nik 14/03/2012 01:07:21

      Nik,
      Δεν κατάλαβες. Το πρόγραμμα είναι ήδη έτοιμο. Εφαρμογή του με λαϊκή εξουσία χρειάζεται. Ο λαός θ'αποφασίζει για τις συνεχείς βελτιώσεις των θεσμών και των νόμων. Εμείς δε θέλουμε σωτήρες. Αν ο λαός δεν πάρει την εξουσία στα χέρια του, κανείς δεν πρόκειται να τον σώσει. Αυτό είναι το Α και το Ω στο πρόγραμμα του κόμματος αυτού.

  35. victoria (true) avatar
    victoria (true) 14/03/2012 00:48:37

    Δεν αποδέχομαι πως η σημερινή κεντροδεξιά του Σαμαρά έχει οιαδήποτε σχέση με όσους βασάνισαν το Ρίτσο. Άλλες εποχές, παγκοσμίως.
    Αντιθέτως, ο Χίτλερ δήλωνε σοσιαλιστής, αυτό σαφές... Μην ξαναπάμε τόσο πίσω.
    Και @άσχετος, ευχαριστώ γιαυτό ρώτησα κι εγώ γιατί δεν βλέπω γιατί θίγεται το ΚΚΕ σε άρθρο για ...την αριστερά. Σαν το ανέκδοτο ποιοι είμαστε εμείς και ποιοι είναι οι άλλοι έχουμε γίνει... Σημασία έχει ποιος μπορεί καλύτερα να κυβερνήσει τώρα τη χώρα μας, για όλους μας, όχι για λίγους, ούτε τους κόκκινους κομματάρχες, ούτε τα λίγα λαμόγια, εμάς τους πολλούς και το αύριό μας.
    Και να τελειώνουμε με τα μνημόνια, αλλά με το σπαθί μας και την αξιοπρέπειά μας.
    Ο καθένας με τις επιλογές του λοιπόν.

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ victoria (true) 14/03/2012 09:30:56

      Το ΚΚΕ θίγεται, γιατί στην πρόσφατη αρθρογραφία, ρητορία και φιλολογία του δεξιού-κεντροδεξιού χώρου, μεσα στον όρο "αριστερά", οι αρθρογράφοι και οι ομιλητές σκόπιμα, ανακατεύουν με το ΚΚΕ, συλλήβδην και πάντες όσουν δηλώνουν αριστεροί και σοσιαλιστές. Από ΠΑΣΟΚ και τον Κουβέλη, μέχρι και την εξωκοινοβουλευτική αριστερά.
      Τι σχέση έχει μαζί τους το ΚΚΕ ?
      Εκτός του ότι έχει ριζικές, αγεφύρωτες διαφωνίες και τους θεωρεί εναλλακτικές πολιτικές εκφράσεις του υπάρχοντος συστήματος (μην ξεχνάμε το γνωστό "πεντε κόμματα, δύο πολιτικές"), το θεωρεί και ύβρη να τοποθετείται πολιτικώς στον ίδιο χώρο με αυτούς.

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ εναςάσχετος 14/03/2012 13:42:23

        Το ΚΚΕ έχει μια "αυθεντικότητα", αυτό είναι αλήθεια. Αλλά είναι μέρος του πολιτικού μας συστήματος πολλά χρόνια, εκεί στα αριστερά έδρανα. Από 'κει και πέρα, όλα τα 'αριστερά' και 'δεξιά' επαναπροσδιορίζονται πλέον. Εκτός από το ΚΚΕ. Και αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό.

  36. Sparrow avatar
    Sparrow 14/03/2012 01:29:06

    Victoria,
    Τουλάχιστον εσύ φαίνεται να έχεις μια παιδεία και για μένα είναι πιο ενδιαφέρουσα η αντιπαράθεση μαζί σου.
    Στη σημερινή "νεοφιλελεύθερη κεντροδεξιά" παράταξη όπως την αποκαλείτε, έχει βρει στέγη ένας Βορίδης, ένας Άδωνης (γμτ, χαραμίζει και τ'όνομα), ένας Παπαληγούρας, είχατε έναν Έβερτ (ξέρεις φαντάζομαι τί έκανε ο μπαμπάς του), είχατε έναν Αβέρωφ (ξέρεις για το θάνατο του Παναγούλη) και μπορώ να σου απαριθμήσω πολλούς άλλους... όλοι αυτοί τί παιδεία πήραν, τί χαρτοφυλάκιο συμφερόντων πήραν από τους γονείς τους να υπηρετήσουν; τώρα ο τρόπος αλλάζει, σε σφάζουν με το βαμβάκι, όχι με το ντορβά.
    Οσο για τα μνημόνια, έχετε κι εσείς έναν αντιμνημονιακό, τον Καμμένο. Εγώ ξέρω ότι θα βγει κι αυτός κωλοτούμπας αλλά εσείς τουλάχιστον μπορείτε να του δώσετε μια ευκαιρία... να ξεσκεπαστεί κι αυτός.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Sparrow 14/03/2012 13:58:44

      Ξέχασες αγαπητέ πως έχουμε αρχηγό έναν Σαμαρά, για την παιδεία και τους προγόνους του οποίου είμαστε περήφανοι. Ξέρουμε τι υπηρετεί και αυτός δίνει τον τόνο.
      Δεν είναι 'χουντικός', ούτε ακραίος, ως το τελευταίο κύτταρο, επομένως ας αντιπαρατεθούμε ιδεολογικά στο σήμερα, γιατί το χθες αναλύθηκε αρκετά και έγινε καπήλευσή του προς όλες τις κατευθύνσεις. Φαντάζομαι συμφωνείς πως η αντίσταση του Αλέκου Παναγούλη δεν είχε βέβαια καμιά σχέση με τη μεταγενέστερη υπερ-εκμετάλλευση του Πολυτεχνείου, από πολλούς...
      Αυτό αν θες, μου δημιουργεί το πάγιο ερώτημά μου για το ΚΚΕ. Πώς είναι δυνατόν άνθρωποι που θεωρητικά είναι οι μπροστάρηδες ενάντια στην καταπίεση, αυτοί που έχουν τα αντανακλαστικά και τις ευαισθησίες, πώς τελικώς υποστηρίζουν μια πολιτική που καταλήγει στην ισοπέδωση του ατόμου και στην ανελευθερία.

      Τώρα, αν κρίνεις πως ο Καμμένος είναι περισσότερο πατριώτης από το Σαμαρά, είναι βεβαίως δικαίωμά σου, αλλά κι εγώ σε έχω για πιο ...διορατικό.

  37. Greco avatar
    Greco 14/03/2012 01:42:10

    @Sparrow τα συναφη ο πολιτισμενος κοσμος τα χει λυσει εδω και δεκαετιες. Μονο στην Ελλαδα υπαρχουν ακομα πιστοι στον υπαρκτο του σοβιετικου μπλοκ

    -ο εργοδοτης δεν εκμεταλλευεται απλα τον εργαζομενο. Ξερεις του δινει και εργασια που αλλιως μπορει να μην ευρισκε. Επισης το επαγγελμα που γουσταρει καποιος μπορει να μην εξυπηρετει απαραιτητα κρατικες-δημοσιες αναγκες. Σε αυτη τη περιπτωση θα ζουσε δυστυχησμενος μεσα σε ενα κρατικιστικο συστημα

    -δεν ειναι λογικο ολοι να περνουν τα ιδια χρηματα. Αν γινοταν ποτε αυτο οι εξυπνοτεροι και πιο δραστηριοι θα επαναστατουσαν και δικαιως επειδη θα αναγκαζονταν να ζουν μεσα σε ενα ασφυκτικο συστημα

    -η ιστοριουλα της ταξικης παλης ειναι ανοησια. Απτη στιγμη που δεν ζουμε στην Ινδια με τις καστες της ή στον φεουδαρχικο μεσαιωνα, ο καθενας μπορει αν εχει ορεξη να το παλεψει να αποκτησει και περισσοτερα χρηματα και να εξελιχθει κοινωνικα. Μεσα απο αυτη τη διαδικασια ο καθενας προσπαθει να καλυτερευει τον εαυτο του και να μη παρακαλα να ψοφησει η κατσικα του γειτονα

    -δεν κανουν μονο τα χρηματα την ευτυχια οπως διακηρυττουν οι υλιστες κομμουνιστες. Η ποιοτητα της ζωης εξαρταται απο πολλα πραγματα.

    Κανεις νοημων δεν ειναι υπερ της εξαθλιωσης του λαου. Οι μονοι που μπορω να φανταστω οτι θα το θελανε ειναι κομμουνιστες που κοιμουνται και ξυπνουν με το οραμα της "επαναστασης"

  38. MnhMh avatar
    MnhMh 14/03/2012 02:06:59

    Μιλαμε για ...Δημοκραταρους! ακους εκει παραμαγαζο!
    http://1.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/SJMTvSSe3lI/AAAAAAAAARQ/uDETySzW6RE/s1600/melpv3.jpg

  39. Εγώ avatar
    Εγώ 14/03/2012 08:43:24

    Μόνο επί συγκυβέρνησης κυβέρνησε η Αριστερά στην Ελλάδα;
    Τα μαύρα χρόνια 1945-1949 τα ξεχνάμε; Όλη η Ευρώπη ανοικοδομούνταν με τα λεφτά του Σχεδίου Μάρσαλ κι εμείς αναγκαζόμασταν να τα ξοδέψουμε σε όπλα επειδή το ΚΚΕ δεν είχε πάρει χαμπάρι τη Γιάλτα. Το 1945 ήμασταν στα ίσα κι όμοια με όλη την Ευρώπη. Το 1950 ήμασταν 20 χρόνια πίσω από την υπόλοιπη Ευρώπη, δυτική κι ανατολική - "χάρη" στην Αριστερά.

  40. johnny avatar
    johnny 14/03/2012 09:04:28

    Ειναι τουλαχιστον επικινδυνο για την ΝΔ να ψαρευει ψηφους στην ακρα δεξια με αντικομουνιστικη ρητορικη, προσδοκωντας τη συσπειρωσει των κεντροδεξιων αν και σημερα πλεον δεν υπαρχουν οι ιδεολογικες διαφορες που προσπαθουν να μας επιβαλουν, αλλα οι εξαθλιωμενοι πολιτες, οι ανεργοι, οι προς μεταναστευση νεοι,οι συνταξιουχοι και απο την αλλοι ολοι αυτοι που καταχρεωσαν τη χωρα δολια,που καταχραστικαν δημοσιο χρημα,που αθωωσαν την SIEMENS,που με λιγα λογια κυβερνησαν απο το 50 μεχρι σημερα.

  41. ela avatar
    ela 14/03/2012 09:28:17

    Λέτε ότι η αριστερά φοβάται τον Σαμαρά, αλλά στην φωτό μόνο τον Τσίπρα εχετε...!
    (αυτον φοβάται τελικά ο Σαμαράς;)

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 14/03/2012 11:26:08

    Αυτού του είδους η "αριστερά", η λεγόμενη αντιμνημονιακή, τον φοβάται τον Σαμαρά κυρίως επειδή "της την έφερε": Ψηφίζοντας το μνημόνιο Β', έστω ως "αναγκαίο κακό".
    Την έπιασε στον ύπνο. Τον θεωρεί απρόβλεπτο. Μάλλον πρέπει να της ευχόμαστε "καληνύχτα και όνειρα γλυκά".

  43. alex23 avatar
    alex23 14/03/2012 13:18:55

    νομιζω οτι απλως η αριστερα (οχι ολη), ειναι στο αρμα του πασοκ λογω αναγκης του να κινει τα νηματα που την ενδιαφερουν εστω και παρασκηνιακα..
    το ενδιαφερει η επιβιωση του πασοκ, γιατι ξερουν οτι δεν μπορουν να κυβερνησουν απο μονοι τους, για μια σειρα απο λογους και η μονη τους ελπιδα για ειτε η συνεργασια με το πασοκ αμμεσα ειτε εμμεσα με κρυφες ατζεντες ή μεταγραφες πολιτικων, μεσω της γεφυρας των 'εκσυχρονιστων'..

    η επιθεση στον σαμαρα προσπαθει να δημιουργησει αναχωματα στους αναποφασιστους και να περασει την λογικη του ολοι ιδιοι ειναι, οποτε η ψηφος οσων δεν θα ψηφισουν πασοκ και σκεφτονται να πανε στον σαμαρα, να απογοητευοτν και να ψηφισουν κομματα διαμαρτυριας και αντιδρασης..

  44. kas avatar
    kas 14/03/2012 13:52:38

    +1000 στο άρθρο

  45. giannis l. avatar
    giannis l. 14/03/2012 17:29:19

    Σ. ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ: "Φοβάμαι τις εκλογές..." (Ηχητικό)


    http://goo.gl/9HLQO

    Κινδυνεύουμε να βρεθούμε σε έναν πολιτικό μεσαίωνα, που θα έχουμε εκλογές κάθε μήνα.

  46. Κερασία avatar
    Κερασία 14/03/2012 21:13:05

    12/03/2012
    Ανακοίνωση Επιτροπής Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την οριστική απόρριψη από τον Αρειο Πάγο αίτησης για νόμιμη αναγνώριση σωματείου της Ξάνθης κατά παράβαση ρητής απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου

    Η Επιτροπή Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει με ανησυχία το γεγονός ότι ο Άρειος Πάγος απέρριψε την αίτηση της Τουρκικής Ένωσης Ξάνθης για την αναγνώριση της ως νόμιμου σωματείου παρά την δικαίωσή της από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται άδικα και παράλογα η παραβίαση του στοιχειώδους συλλογικού δικαιώματος ελεύθερης ίδρυσης συλλόγων που προστατεύεται ρητά τόσο από το Σύνταγμα της Ελλάδας όσο και από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

    Μάλιστα, είναι λυπηρό από τη σκοπιά της προάσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ότι η αίτηση απορρίφθηκε με το σκεπτικό ότι οι αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου δεν είναι δεσμευτικές!! Όμως αυτή καθαυτή η άρνηση εφαρμογής απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου συνιστά από μόνη της νέα παραβίαση της ΕΣΔΑ , δεδομένου ότι σύμφωνα με το άρθρο 46 της Σύμβασης, τα συμβαλλόμενα κράτη αναλαμβάνουν την υποχρέωση να συμμορφώνονται προς τις οριστικές αποφάσεις του Δικαστηρίου επί των διαφορών στις οποίες είναι διάδικοι.

    Κατά συνέπεια, η Επιτροπή Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ καλεί την ελληνική Πολιτεία να πράξει τα δέοντα ώστε οι συμπολίτες μας της μειονότητας της Θράκης να μπορούν να απολαμβάνουν ισότιμα τα δικαιώματα που τους κατοχυρώνει το Σύνταγμα και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση

    To Γραφείο Τύπου
    Να γιατί η Αριστερά φοβάται το Σαμαρά

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ Κερασία 16/03/2012 01:06:39

      Εκπληκτικό το πόσο επιλεκτικά θυμούνται να επικαλεστούν την Ευρώπη...

  47. Αριστερος avatar
    Αριστερος 18/03/2012 00:38:46

    Οταν ο Σαμαρας λεει οτι η Αριστερα πονταρει στην χρεοκοπια της χωρας, εννοει οτι κατεχει CDS; Και οταν λεει οτι εδιωξαν τις επιχειρησεις, αναφερεται στου δικου του κομματος ανοιγμα των οικονομικων (και οχι μονο) συνορων με μια ολοκληρη ηπειρο διπλα με 3000% χαμηλοτερο κοστος εργασιας (επομενως τι θα κανανε οι επιχειρησεις, εδω θα μενανε νομιζει, ακομη και να μην απαιτουσαν αυξησεις μισθων οι εργαζομενοι); Και οταν λεει οτι ειναι ακριτα υπερ των αλλοδαπων, αναφερετε σε αυτους που ευχαριστουσε για τον ερχομο τους οταν ανοιγε τα συνορα;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.