#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/03/2011 10:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί η "Καθημερινή" ανησυχεί τόσο πολύ από την πατριωτική στάση του Σαμαρά;



Και η κ. Κουτσή Μαρία γνωρίζει πλέον ότι  το συγκρότημα Αλαφούζου έχει συνηθίσει να παίζει παιχνίδια εξουσίας , την μια στηρίζοντας το ΠΑΣΟΚ, την άλλη τη ΝΔ και εκάστοτε τις αριστερές δυνάμεις του τόπου (λέγε με Κωνσταντόπουλο και Κουβέλη). Και όταν αυτό δεν του περνάει να χρησιμοποιεί τη δύναμη των εντύπων, ή ηλεκτρονικών μέσων του, για να πιέσεις καταστάσεις-(για να το πούμε κομψά). Όπως τώρα με τον Αντώνη Σαμαρά. Μπερδεύτηκαν οι άνθρωποι και νόμισαν ότι όπως τότε που έγραφαν μια απανταχούσα και η ΝΔ των Καραμανλή - Ρουσόπουλου ανταποκρινόταν ευπειθώς, θα γράψουν και τώρα ένα κύριο άρθρο και θα ... φοβηθεί ο Σαμαράς.

Έτσι λοιπόν και χθες ο κ. Παπαχελάς, ακολουθώντας τον ηρωικό δρόμο που χάραξαν πριν από αυτόν ένας Τράγκας και ένας Κακαουνάκης χαρακτηρίζει ακραίο τον Σαμαρά και τον προειδοποιεί, ούτε λίγο, ούτε πολύ, με ... διάσπαση της ΝΔ, αν συνεχίσει να ανθίσταται στις πιέσεις και δεν πει το ναι στη συναίνεση και το μνημόνιο.

Γράφει μεταξύ άλλων ο κ. Παπαχελάς: «..Στη Ν.Δ. πάλι, τα στελέχη που πιστεύουν σε μια αστική κεντροδεξιά παράταξη αρχίζουν να ασφυκτιούν. Δεν τολμούν να αρθρώσουν μια φράση εναντίον του κινήματος της ανυπακοής και της ανομίας και δέχονται σφοδρές επιθέσεις από τους «ταλιμπάν», οι οποίοι θεωρούν ότι μόνο εκείνοι γνωρίζουν την «αλήθεια» και προστατεύουν τα συμφέροντα του προέδρου της Ν.Δ. Υπάρχουν σοβαροί άνθρωποι στη Ν.Δ., οι οποίοι δεν θα ήθελαν ποτέ να την εγκαταλείψουν, αλλά ζορίζονται πλέον πολύ. Θεωρούν ότι η άκριτη αντιμνημονιακή ρητορεία, η άρνηση του διαλόγου και η έλλειψη αξιοπιστίας με βασικούς διεθνείς εταίρους υπονομεύουν τη δυνατότητα της Ν.Δ. να διεκδικήσει την εξουσία. Το πρόβλημά τους είναι ότι αρχίζουν να νιώθουν μειοψηφία υπό διωγμό...»

Ποια είναι αυτά τα στελέχη που «ασφυκτιούν». Εμείς ανακαλύψαμε μόνο τρία στο πόνημα του κ. Παπαχελά, αλλά δεν μας πέφτει λόγος κι ας απαντήσουν τα ίδια.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ένα ρεπορτάζ στις εσωτερικές σελίδες της «Καθημερινής» με τίτλο «Συναινετικοί», «σκληροί» και... «ενδιάμεσοι» στη Ν.Δ.”, το οποίο επιχειρεί να εμφανίσει την περί τον Σαμαρά ηγετική ομάδα της ΝΔ διχασμένη και διασπασμένη

Γράφει συγκεκριμένα: «Στο εσωτερικό του κόμματος είναι διακριτές δύο ομάδες στελεχών, σχηματικά οι «σκληροί» έναντι των «μετριοπαθών»». Συνήθως, η ζυγαριά κλίνει υπέρ της γραμμής που εκφράζουν οι λεγόμενοι «σκληροί» του κ. Σαμαρά, οι οποίοι εκτείνονται και πέραν της στενής του ομάδας. Από το στενό επιτελείο του προέδρου, βαρύνουσα άποψη για τα οικονομικά έχει ο κ. Χρ. Λαζαρίδης, ο οποίος και επιμελείται τις ομιλίες του κ. Σαμαρά. ...Στην ομάδα που τάσσεται υπέρ της κλιμάκωσης με την κυβέρνηση, περιλαμβάνονται ο έτερος προεδρικός σύμβουλος Δημ. Σταμάτης, ο κοιν. εκπρόσωπος Κ. Μαρκόπουλος, ο γραμματέας Πολ. Σχεδιασμού Μαξ. Χαρακόπουλος, ο τομεάρχης Δικαιοσύνης Κ. Τζαβάρας, ενώ εσχάτως έχει προστεθεί και ο τομεάρχης Εργασίας κ. Νικ. Νικολόπουλος. Ειδική περίπτωση αποτελεί ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης, επισήμως «απλό μέλος του κόμματος», επί της ουσίας όμως εκ των προνομιακών συνομιλητών του κ. Σαμαρά αλλά και του κ. Λαζαρίδη.... Σε εκείνους που διαφωνούν με τη στρατηγική του «όχι σε όλα» περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι κ. Κυρ. Μητσοτάκης, Κ. Χατζηδάκης, Αρης Σπηλιωτόπουλος, με τον πρώτο να εμφανίζεται ως ο πιο τολμηρός στη δημόσια κριτική του. Τα στελέχη αυτά κρίνουν ότι η πολιτική λογική της διαρκούς αντιπαράθεσης πλήττει την αξιοπιστία του κόμματος... Λόγω καταβολών, θέσης ευθύνης και σε κάποιες περιπτώσεις μελλοντικών σχεδίων, ρόλο «ενδιάμεσου» αναλαμβάνουν ο επικεφαλής του πολιτικού γραφείου του κ. Σαμαρά, καθηγητής Κ. Αρβανιτόπουλος, και οι γραμματείς του κόμματος Αν. Λυκουρέντζος, της κοιν. ομάδας Κ. Τάσουλας και προγράμματος Ευρ. Στυλιανίδης..»

Κατ΄ αρχήν, σιγά την ανακάλυψη: σε όλα τα κόμματα από τους μπολσεβίκους μέχρι τους μενσεβίκους και τους μαοϊκούς, υπήρχαν και υπάρχουν «σκληροί» και «μετριοπαθείς». Αυτό άλλωστε δεν επιτάσσουν και οι δημοκρατικοί κανόνες λειτουργίας των κομμάτων για τους οποίους τόσο κόπτεται τελευταία το κρατικοδίαιτο εκδοτικό κατεστημένο; Διάλογος - διαφωνίες - πάλη των ιδεών - σύνθεση.

Κατά δεύτερον, σύμφωνα με όσα αναφέρει το ρεπορτάζ της Καθημερινής μια πλειάδα κορυφαίων στελεχών της ΝΔ είναι υπέρ της “σκληρής” γραμμής Σαμαρά και μόνο τρία στελέχη προερχόμενα εκ του αμαρτωλού παρελθόντος είναι εναντίον (αν είναι, επειδή εμείς πιστεύουμε ότι κανείς τους δεν τολμά να διαφοροποιηθεί ανοικτά).

Συνεπώς, μιλάμε για πλήρη επικράτηση Σαμαρά, οπότε μάλλον αυτό είναι που ενοχλεί την εφημερίδα

Υπάρχει όμως και ένα άλλο θέμα: Ο μεν σύμβουλος του προέδρου της ΝΔ Χρύσανθος Λαζαρίδης εμφανίζεται ως ο επικεφαλής των σκληρών. Ο δε διευθυντής του γραφείου του προέδρου της ΝΔ Κώστας Αρβανιτόπουλος εμφανίζεται ως «ενδιαμέσος». Τα ίδια ακριβώς έγραφε όμως η Καθημερινή και τιςς παραμονές ψήφισης του Μνημονίου. Όταν πάλι εμφάνιζε τον κ. Λαζαρίδη ως επικεφαλής των ΟΧΙ και τον κ. Αρβανιτόπουλο ως επικεφαλής των ΝΑΙ.

Τι έγινε όμως στο τέλος όλοι το ξέρουμε.

Είναι μάταιες λοιπόν οι προσπάθειες να εμφανισθεί η ΝΔ διχασμένη. Και αν μας επιτρέπει η εφημερίδα καλό θα ήταν να αφήσουν τα δήθεν εσωτερικά της ΝΔ και να ασχοληθούν περισσότερο με την μεσαία τάξη που πλήττεται από το Μνημόνιο και αποτελεί τον κορμό του αναγνωστικού της κοινού. Γιατί έτσι που το πάμε φοβάμαι ότι θα έχουν την τύχη του ...φιλικού τους συγκροτήματος του Ταύρου.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 07/03/2011 11:02:00

    Αυτα σκεφτομουν κι εγω διαβαζοντας χτες την εφημεριδα...
    Αλλα πλεον εχει περασει η μπογια τους... Δεν ανυσηχω κοιτω μπροστα στο μελλον.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ man8os 07/03/2011 13:06:37

      τι πληρωνεις για να διαβασεις την προπαγανδα

      • UEP avatar
        UEP @ διηνεκης 07/03/2011 18:03:55

        την έχω κόψει προ πολλού την "Κ" ούτε Σκαι βλέπω.

        • Στρυμών avatar
          Στρυμών @ UEP 07/03/2011 19:15:55

          Τα ίδια κι εγώ.Κομμένο το συγκρότημα τελείως.

  2. kiki avatar
    kiki 07/03/2011 11:05:22

    Με το συμποθιο ο κατ αλλα σκληρος Κωνσταντοπουλος δεν ηταν δικηγορος του στο Ασπρονησι, να μην τον στηριξει τον ανθρωπο?
    Τον Κουβελη να μην τον στηριξη τον ανθρωπο, που λεγαμε οτι ηταν δικηγορος αυτος , α στην δικη της ΕΛΒΟ, αν και ηταν υπουργος δικαιοσυνης πριν και ειχε παραπεμψει ως υπουργος τους κατηγορουμενους για απιστια, και τωρα προθυμοτατος συνενοχος.
    Τωρα για το πιο εντυπωσιακο τριο Μπελ- Καντο της ΝΔ , γιατι υπαρχουν και αλλα μνημονιακα μπουμπουκια, τι να κανουμε αν ασφυκτιουν ας πανε στην Νεα Υορκη. Οι ιδιοι της εφημεριδας και του Σκαι, μπορουν να συνεχισουν τις δημοσιες σχεσεις απο αυριο του κ.Νταβουτογλου, μια και τις εχουν αναλαβει, την εξυπηρετηση των σχεδιων του κ. Σορος, και την καλυψη των αναγκων των μελων της τοκογλυφικης εργοδοσιας, ας πουμε του κ. Δασκαλοπουλου.
    Αλλωστε τοσα μετρα προστασιας εχουν πληρωσει κοβοντας τους μισθους των δημοσιογραφων.Καποτε ηταν μονο το Λαμπρακισταν , τωρα τους εχουμε ολους, τους ΜΜεδες.

  3. aris. A avatar
    aris. A 07/03/2011 11:10:04

    Προσπαθούν να ψαρέψουν κορόιδα να πάνε προς την κουμπάρα μπας και περάσει το 3% που φαντάζει δυσθεώρητο.

    Εδώ στην συνέντευξη Νταβούτογλου ανέχθηκε να εμφανίζει τις τσάρκες των Τούρκικων πολεμικών στο Σούνιο ως αβλαβείς διελεύσεις και ανέχθηκε τον αποκλεισμό του Καστελόριζου από τον εθνικό ιστό.

    Αυτός που τον είχε καταλάβει τον Alexis ήταν ο Μητσικώστας.

  4. kostas_athina avatar
    kostas_athina 07/03/2011 11:15:26

    Διάβασα κι εγώ το κείμενο χθες και, ομολογώ, ότι με προδιέθεσε αρνητικά.
    Ωστόσο, οφείλω να σημειώσω δύο πράγματα ως προς την ανάρτησή σας.
    Πρώτον, το ίδιο το δημοσίευμα αναφέρει πως "... η Ν. Δ. παρουσιάζεται με διαφορετικές προσεγγίσεις, κάτι φυσιολογικό για ένα πολυσυλλεκτικό κόμμα". (ομολογώ ότι αυτό με συγκράτησε).
    Δεύτερον, κάτι που θεωρώ σημαντικό σημειώνει για τον Χρύσανθο Λαζαρίδη πως "αν και θεωρείται από εκείνους που εκφράζουν τις πιο μετωπικές θέσεις, η, ούτως ή άλλως, ρεαλιστική θέση του για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου υπήρξε πιο... φιλελεύθερη από εκείνη που τελικώς υιοθετήθηκε".
    Δεν διαφωνώ στην ουσία της προσέγγισης αλλά μην διαστρεβλώνουμε κιόλας όσα γράφονται.
    Καλή σαρακοστή

  5. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 07/03/2011 11:23:55

    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ θυμίζει έντονα την ξεπεσμένη ηλικιωμένη κοσμική κυρία τού ανεκδότου που έλεγε:

    "Τέσσερις φορές έχω ντραπεί στη ζωή μου. Η πρώτη φορά ήταν όταν το έκανα για πρώτη φορά. Η δεύτερη ήταν όταν το έκανα, απατώντας τον άντρα μου για πρώτη φορά. Η τρίτη ήταν όταν πληρώθηκα για πρώτη φορά για να το κάνω. Και η τέταρτη ήταν όταν πλήρωσα για πρώτη φορά για να το κάνω".

    Τώρα διανύει την τέταρτη φάση της...

    • antonis avatar
      antonis @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 07/03/2011 11:39:19

      ΚΑΛΟΟΟΟ!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 07/03/2011 11:44:08

      Χαχαχαχαχαχαχα!!!! Πιγκουίνε έσκισες! Καλημέρα.

      • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
        ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/03/2011 12:11:49

        Καλημέρα Φαήλε. Το μόνο που άξιζε από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ αυτής τής Κυριακής (εκτός από το CD που αγόρασα, με το οποίο μού την έδωσαν δωρεάν) ήταν η γελοιογραφία για την επιμήκυνση στην τελευταία σελίδα τού δωρεάν περιοδικού της.

        • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
          ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 07/03/2011 12:18:08

          Με τόσες δωρεάν προσφορές, είναι αυτό που λέμε για την τέταρτη φάση της. Μάς πληρώνει (έμμεσα) για να τη χρησιμοποιούμε.

    • SAS avatar
      SAS @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 07/03/2011 11:58:33

      Άπαιχτο .....
      +1000

  6. geomak avatar
    geomak 07/03/2011 11:32:41

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΤΙ,ΟΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΛΑΒΑΝ ΟΙ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ,ΕΙΤΕ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΑΝΩ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ,ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΦΑΝΕΡΟ, Η ΚΡΥΦΟ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ,ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΑΙΡΗ ΔΗΘΕΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΘΑ ΣΤΡΑΦΕΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ Η ΚΟΥΤΡΑ ΜΟΥ .ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΔΗΘΕΝ ΕΚΔΟΤΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ Α.ΣΑΜΑΡΑ.ΤΟ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ.Η ΣΧΟΛΗ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΤΕΩΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΥΠΟΥ,ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΙΜΕ ΦΟΥΡΝΙΕΣ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Η ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΩΣΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ,ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΝ ΤΗΝ ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗ Ν.Δ.ΑΥΤΟΥΣ ΔΕ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΤΗΣ ΡΗΓΓΙΛΗΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ,ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΥΠΕΣΚΑΠΤΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΝΕΟΙ ΗΓΗΤΟΡΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΟΥΝ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΣ.

    • Posidonas avatar
      Posidonas @ geomak 07/03/2011 11:44:21

      Με δυσκολία σε διάβασα geomak. Να γράφεις με μικρά γράμματα. Ως προς το περιεχόμενο καΐλα τα λες.

  7. remali avatar
    remali 07/03/2011 11:32:43

    χα χα χα. μου αρέσει που αγοράζετε αυτη την φυλλάδα γιατί είστε δεξιοί.
    καλα δεν εχετε καταλαβει οτι σαν ναυτικος πηγαινει οπου φυσαει ο ανεμος

    • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
      ΤΙΜΑΙΟΣ @ remali 07/03/2011 13:28:20

      Τη φυλλαδα την αγοραζουμε για τα CD του Χατζηδακι(Θεοδωρακη) (και οι Γκουρμε για το Γαστρονομο)... Περαν τουτου υπαρχει και το διαδυκτιο για τους Λυγερο, Γιανναρα, Παπακωνσταντινου...(αντε και τις βλακειες του Μπαμπη για εκτονωση)...

      • effie B. avatar
        effie B. @ ΤΙΜΑΙΟΣ 07/03/2011 17:55:12

        Μπορουμε και χωρις CD και Γαστρονομο. Υπαρχουν και αλλοι τροποι.
        Νομιζω αν μπουκοταραμε πολλα απο αυτα που μας προκαλουν, πολλα θα αλλαζαν!!!
        Η δυναμη ολων μαζι ειναι μη αντιμετωπισιμη!!

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ ΤΙΜΑΙΟΣ 07/03/2011 19:44:03

        δεν πρέπει να μπαίνουμε στο τρυπάκι των προσφορών,την κατάντια αυτήν δεν την αντέχω,διαβάζω μόνο Παρών που δεν έχει προσφορές,και ενημερώνομαι απο το διαδίκτυο

  8. SAS avatar
    SAS 07/03/2011 12:36:44

    Εάν παρακολουθήσεις τον κύριο Παπαχελά θα δείς ότι με ένα εκπληκτικό τρόπο καταφέρνει να βγάζει στον αφρό τον Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ και να φορτώνει την ανικανότητά τους στην ΝΔ και στον Σαμαρά προσωπικά . Την ώρα που όλοι ανακαλύπτουν πως το μνημόνιο δεν μας σώζει αλλά μας χαντακώνει ακόμα πιο πολύ . Την ώρα που ακόμα και οι τροικανοί προσπαθούν να βρουν τρόπους για να βγάλουν την ρετσινιά της αποτυχίας από πάνω τους και να μην μιλήσουμε για Καρατζαφέρη , Μπακογιάννη και βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που ντρέπονται να βγουν έξω , αυτός εγκαλεί τον Σαμαρά και βλέπει προβλήματα στην ΝΔ που μπορούν να οδηγήσουν ακόμα και στην διάσπαση . Ας ρωτήσουμε τον κύριο Παπαχελά τι θα γινόταν αν η ΝΔ είχε ψηφίσει το μνημόνιο και το σύνολο τον πολιτικών δυνάμεων ήταν υπέρ του , πως θα ξέφευγαν από αυτή την παγίδα , τι θα είχε να προσμένει ο λαός . Κατοχή για πάντα αυτό το σχέδιο τους χαλάει το όχι του Σαμαρά . Ας σταματήσει να ρίχνει πέτρες στα τυφλά και ας αρχίσει να κάνει ξανά δημοσιογραφία , το ΠΑΣΟΚ έχει κυβερνητικό εκπρόσωπο .

  9. sauraki avatar
    sauraki 07/03/2011 12:39:26

    πραγματικά δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα πολίτες που γουστάρουν να διαβάζουν Πρεταντέριδες, Alexis k.a. Η κοινωνία η ίδια τους έχει ξερά(περα)σει και αυτοί μαζί με τα αφεντικά τους αρνούνται και μάλιστα επίμονα να το παραδεχθούν. Θα ήταν πρόκληση μια Κυριακή να μη βάλουν προσφορές να δούμε πόσα φύλλα θα πουλήσουν...

  10. DIANE avatar
    DIANE 07/03/2011 12:52:22

    1ον: Ο Πιγγουίνος "έγραψε".
    2ον: Εχω πάψει προ πολλού ν΄ασχολούμαι με τον Σκάϊ - ράδιο , ΤΒ και εφημερίδα. Στην ηλικία μου είναι δύσκολο να με επηρεάσουν όση μαστοριά κι αν διαθέτουν, άστε που κλωτσάω στην πλύση εγκεφάλου.
    Ο δε κ. Παπαχελάς δημοσιογραφεί εκτελώντας διατεταγμένη υπηρεσία.
    Υπάρχει κι ένα θετικό στην όλη ιστορία: όταν βάλλεται ο κ. Σαμαράς και οι στενοί συνεργάτες τουςαπό συγκεκριμένα ΜΜΕ, σημαίνει ότι βρίσκονται στον σωστό δρόμο. Οτι δεν εξυπηρετούν συμφέροντα, ότι δεν διαθέτουν παπαγαλάκια, ότι δεν παραμυθιάζουν τους πολίτες.
    Θ΄ανησυχούσα αν η Καθημερινή κλπ. τον εκθειάζανε.

  11. perastikos avatar
    perastikos 07/03/2011 12:58:01

    Μάλλον δεν έπιασαν οι νουθεσίες της Πρεσβείας

  12. Eagle avatar
    Eagle 07/03/2011 12:58:21

    Είμαι συνδρομητής της Καθημερινής και τακτικός ακροατής του ΣΚΑ'Ι'. Τον τελευταίο καιρό οι προτεραιότητες του συγκροτήματος είναι :
    4. Οτι γράψουν οι συνεργάτες-μέλη της "Δράσης" - Στ. Μάνος, Θ. Βερέμης, Μπ. Παπαδημητρίου, Χ. Τσούκας κλπ
    3. Οτι προβάλλει τη Ντόρα - έως και δύο άρθρα της συνονθυλεύματα δημοσιεύτηκαν
    2. Ο Αντι-Σαμαρισμός
    1. Οτι αρπάξει ο Αλαφούζος μας

  13. katalytikos avatar
    katalytikos 07/03/2011 13:17:43

    και με την ¨πράσινη ανάπτυξη¨ τι θα γίνει??
    Έχει να πέσει πολύ κλάμα!!

  14. Παρόν avatar
    Παρόν 07/03/2011 13:33:37

    Προσωπικά αυτό που με προβληματίζει ιδιαιτέρως, είναι και τα αντι-Σαμαρικά ξεσπάσματα του κυρίου Γιανναρά. Βγάζει χολή τις τελευταίες Κυριακές, ειδικά την προηγούμενη αφιέρωσε ολόκληρο κείμενο από την αρχή ως το τέλος στο να χτυπά τον Σαμαρά.

    • Tassos avatar
      Tassos @ Παρόν 07/03/2011 14:47:05

      Ρε φίλε όλοι αυτοί του νεορθόδοξου ρεύματος (Γιανναράς, Ράμφος, Ζουράρις) ουδέποτε υπήρξαν δεξιοί. Κουμμουνιστές με τεράστια ψυχολογικά προβλήματα και προσωπικά αδιέξοδα είναι. Να τους λυπάσαι για την προσωπική τους κατάντια είναι.

  15. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 07/03/2011 14:19:48

    Συναναγνώστες,μην παρεξηγείτε τον Παπαχελά. Ο ρόλος του είναι γνωστός. Καμμιά δουλειά δεν είναι ντροπή. Ή μήπως κάποιες είναι?

  16. koronakis avatar
    koronakis 07/03/2011 14:39:11

    τι να πει ο παπαχελας???19,6% τα λεει ΟΛΑ το γκαλοπ της ALCO..ΠΟΣΟ αλλο να πεσει η ΝΔ???

    • Tassos avatar
      Tassos @ koronakis 07/03/2011 14:50:41

      Με 35 % με τον νόμο Παυλόπουλου κάνεις κυβέρνηση. Η ΝΔ θα είναι κυβέρνηση είτε μόνη της είτε συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ. Και μετά την πρώτη θητεία θα σαρώσει σε επίπεδο βάσης ΛΑΟΣ και το κόμμα της μεγαλοκοπέλας που χρησιμοποιείπρος ίδιον όφελος τη μνήμη και το όνομα του κουμμουνιστή άντρα της.

  17. Tassos avatar
    Tassos 07/03/2011 15:09:22

    Ρε παιδιά με συγχωρείται δηλ. αλλά αισθάνεστε άνετα ότν διαβάζετε αυτήν την φυλλάδα? Οι εκδότες πό την μεταπολίτευση και μετά : Ελένη Βλάχου (έχει πει γι'αυτήν και τον Λαμπράκη ο γέρος ο Καραμανλής : "Την Ελλάδα την κυβερνάν μια ...σουλτάνα κι ένας φούστης", ...Κοσκωτάς, ...Σαλιαρέλης και ...Αλαφούζος. Μπόχα...

  18. Michal.V. avatar
    Michal.V. 07/03/2011 15:10:16

    Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, τη σκυτάλη από το ΔΟΛιο συγκρότημα, την παρέλαβε ο Παπαχελάς; Η Καθημερινή ήταν ανέκαθεν μια σοβαρή εφημερίδα του χώρου, αλλά από τότε που έπεσε στα χέρια του Αλαφούζου, και μαζεύτηκε εκεί όλο αυτό το συναπάντημα τι περιμένατε; Τον Καρατζαφύρερ τον Κουβέλη και τη Ντόρα θα προβάλλουν μπας και γίνει κανένα θαύμα και παρακάμψει η κόρη το σκόπελο του 3 %.

  19. ZXSpectrum avatar
    ZXSpectrum 07/03/2011 15:35:56

    Ο παπαχελούκος να πάρει τα κουβαδάκια του και να πάει να παίξει στο ρόταρυ κλαμπ που ξέρει .

  20. EtsiMareSei avatar
    EtsiMareSei 07/03/2011 15:40:19

    Τέτοιες φυλλάδες γραμμένη την έχουν την "κάθε" αστική κεντροδεξιά παράταξη.Προτιμούν να την βλέπουν να σπαράσεται εσωτερικά και αν είναι δυνατόν να διασπάται κατα καιρούς, ώστε να ελεγχθεί ο ζωτικός αυτός χώρος ευκολότερα.
    Το χειρότερο σενάριο γι'αυτους είναι μια αποτυχία των κοινωνικών αυτοματισμών που πασχίζουν να φέρουν σε πέρας,διαλύοντας κάθε έννοια συνοχής της κοινωνίας.
    Φοβούνται επίσης μια συνειδητοποιημένη μεσαία τάξη που μη μπορώντας να αντέξει άλλο τα αδιέξοδα του μνημονίου και τις επιπτώσεις του που καλείται να πληρώσει, αποφασίσει να τραβήξει την διαχωριστική της γραμμή και να αρνηθεί να δώσει περαιτέρω λευκή επιταγή στην κυβέρνηση του μνημονίου..
    Και τέλος φοβούνται την απόρριψη όλων των ψευτοδιλημμάτων που έχουν βοηθήσει και οι φυλλάδες τους να χτιστούν μεθοδικά.
    Έτσι είναι ο άκρατος νεοφιλελευθερισμός όμως,έχει μάθει να ζεί με τους φόβους του υποβόσκει καρτερικά και δύσκολα αναγνωρίζεται ως κίνδυνος.

  21. ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ avatar
    ΜΕΣΑΙΟΣ ΧΩΡΟΣ 07/03/2011 16:25:33

    κανεις δεξιος να μην αγοραζει κιτρινο τυπο.

  22. Νεκταρία-Ελευθερία Αγγελάκη avatar
    Νεκταρία-Ελευθερία Αγγελάκη 07/03/2011 16:53:14

    Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα! Είναι η πρώτη φορά που παρεμβαίνω στον ιστότοπό σας και θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια! Εκείνο όμως που αξίζει να τονιστεί είναι ότι η γραμμή της ΝΔ και του κ. Σαμαρά απέναντι στην μνημονιακή πολιτική, θεωρώ κατά την ταπεινή μου άποψη, πως δεν είναι όπως την παρουσιάζουν οι εφημερίδες, οι οποίες πασχίζουν να πείσουν την ελληνική κοινωνία για τη μεγάλη προσπάθεια που κάνει ο κ. Παπανδρέου και το επιτελείο του, προκειμένου να σώσει. Περαιτέρω, είναι κοινό τοις πάσι ότι το Μάιο του 2010 που τέθηκε το δίλημμα "χρεωκοπία ή μνημόνιο" πρόκειται για μία προβοκατόρικη επικοινωνιακή πολιτική. Με άλλα λόγια, ήταν ψευδές!Αν ο κ. Παπανδρέου είχε την αγνή πρόθεση να εκθέσει τον κ. Σαμαρά, τότε για ποιο λόγο δεν αποφάσισε την ψήφιση του μνημονίου με την αυξημένη πλιεοψηφία των 180 βουλευτών, αλλά κοινώς "έβαλε την ουρά στα σκέλια" και επέλεξε τον εύκολο δρόμο της ψήφισής του από 151 βουλευτές. Ήξερε ότι διαρροές πολλές από το κόμμα του δεν θα είχε. Τώρα όμως τα μέτρα του μηχανισμού στήριξης ψηφίστηκαν και είδαμε τα αποτελέσματά του... Τα διαρθρωτικά και μεταρρυθμιστικά μέτρα που επικαλείται ο κ. Παπανδρέου δεν μπορούσαν να ληφθούν και χωρίς την είσοδό μας στο μνημόνιο; Γιατί δεν ζήτησε επίσημα δανεισμό μόνο από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και εγκατέστησε στην χώρα μας το Διεθνές Νομοσματικό Ταμείο; Όλα αυτά είναι ερωτήματα που ή δεν θα απαντηθούν ποτέ ή θα μας τα απαντήσει η ιστορία στο μέλλον. Το πρόβλημα όμως με τη ΝΔ θεωρώ πως εστιάζεται στο ότι πρέπει να ξεκαθαρίσει στον ελληνικό λαό ότι το βροντερό "όχι" που απάντησε ο κ. Σαμαράς την ημέρα της ψήφισης του μνημονίου δεν έχει να κάνει με το "όχι" της αριστεράς. Πρέπει με λόγο μεστό να πει την αλήθεια στον ελληνικό λαό και να εκθέσει συγκεκριμένα ποιες είναι οι προτάσεις και οι αντιπροτάσεις της, οι οποίες μπορούν να υλοποιηθούν. Ας ξεκινήσει για παράδειγμα από τις Τοπικές οργανώσεις της. Δεν πρέπει να ανέχεται την κ. Μπακογιάννη να κατηγορεί τον κ. Σαμαρά για "λαϊκισμό" ή ότι ψαρεύει σε θολά νερά. Το "όχι" που ειπώθηκε, εκτίμη΄ση δική μου, ήταν ένα "όχι" πατριωτικό κι όχι άκριτο. Ένα "όχι" που θέλει να επαναφέρει την ελπίδα στον ελληνικό λαό και την ανάπτυξη. Ξεκάθαρες απόψεις, συζητήσεις ανοιχτές και ανάλυση των νομοθετικών διατάξεων που λαμβάνει η Κυβλερνηση του ΠΑΣΟΚ με το πρόσχημα της ψήφισης του μνημονίου..

    • effie B. avatar
      effie B. @ Νεκταρία-Ελευθερία Αγγελάκη 07/03/2011 17:59:23

      Καλως ορισατε στη φιλοξενη γειτονια μας!!
      Καλη αρχη!!

  23. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 07/03/2011 19:17:39

    Πρώτον, τo συγκρότημα Αλαφούζου θέλει να γίνει MEGA στη θέση του MEGA που καταρέει.
    Δεύτερον, το συγκρότημα Αλαφούζου έχει ξεκάθαρο "διεθνιστικό" προσανατολισμό σε όλα τα θέματα. Ακόμα και τον Μαρκεζίνη, οι οποίοι οι ίδιοι τον σύστησαν στο ελληνικό κοινό, τον "εξαφάνισαν" αμέσως και μάλιστα διασύροντάς τον με άρθρα του Alexis, μόλις άρθρωσε πατριωτικό λόγο στο θέμα της ΑΟΖ.
    Τρίτον, το άρθρο του Alexis έχει ένα ποσοστό αλήθειας δυστυχώς. Το έχω επισημάνει κι εγώ και το ξαναλέω. Κάποια στελέχη της ΝΔ δίνουν την εντύπωση ότι είναι σαμαρικότεροι του Σαμαρά και διαστρεβλώνουν την εικόνα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Συγκεκριμένα, η στήριξη σε "κινηματικές" διαδικασίες οργανωμένες από τον ΣΥΡΙΖΑ κατά κύριο λόγο, δεν εκπέμπει και το καλύτερο μήνυμα. Η υποστήριξη πράξεων ακόμα και όπως ο ξυλοδαρμός του Χατζηδάκη ή το κράξιμο των Συριζαίων στον Πάγκαλο, από ιστοσελίδες που δήθεν και καλά τάσσονται στο πλευρό του Σαμαρά, μπερδεύει την αστική βάση της ΝΔ. Το ότι είμαστε κατά του ΠΑΣΟΚ είναι δεδομένο. Το να υποστηρίζουμε όμως τους γόνους των μεγαλοαστών των Βορείων Προαστίων που πιθυμούν την νομιμοποιήση όλων των λαθρομετναστών, μόνο και μόνο επειδή και αυτοί είναι εναντίον του ΠΑΣΟΚ είναι ένα άλλο, τελέιως διαφορετικό ζήτημα.

    • ΤΙΜΑΙΟΣ avatar
      ΤΙΜΑΙΟΣ @ Αστραπόγιαννος 07/03/2011 19:46:16

      Αγαπητε Αστραπογιαννε δε θα συμφωνησω στο τελευταιο κομματι σας. Αμα καποιοι δεν εχουν καταλαβει πως αισθανεται ο κοσμος αυτο ειναι κακο του κεφαλιου τους... (Και νομιζω οτι καποιοι πολιτικοι που ζουν στην ελευθερη ζωνη του κολωνακιου δεν εχουν παρει πρεφα τον κοσμο που βραζει, και αποδειξη ειναι η ανεμελεια του Χατζιδακη στην πορεια καικατοπιν ο ξυλοδαρμος του).
      Και σας παρακαλω μπορειτε να αναφερετε καλυτερα ποιοι ειναι αυτοι που αποτελουν την αστικη βαση της ΝΔ, γιατι (σαφως εξαιρωντας τα σιχαμενα καπελωματα των ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ) πολλοι απο μας δεν ενοχλουνται και τοσο...
      Στο κατω κατω της γραφης οι Πολιτες οφειλουν να εχουν γνωμη και να μην σερνονται απο κομματικες αγκυλωσεις... (Και μην αφοριζουμε κανεναν, οπως εγραψε πριν λιγο καιρο ο Φαηλος υπαρχει χωρος κατω απο τη Σημαια μας που χωραει οποιον ειναι προθυμος να παλεψει για την πατριδα).

    • Tassos avatar
      Tassos @ Αστραπόγιαννος 07/03/2011 19:54:45

      a) Πού την είδες ρε φίλε την υποστήριξη της νομιμοποίησης των λαθρομεταναστών εδώ μέσα ή από ανθρώπους που κινούνται στο κλίμα Σαμαρά?
      β) Με συγχωρείς αλλά αυτός που υποστήριξε εμπράκτως τον ξυλοδαρμό Χατζηδάκη είναι ο ...ίδιος μη ζητώντας την ποινική τους δίωξη αν και τους ξέρουν ποιοί είναι. Ο άνθρωπος εκπροσωπεί το "σφάξε μου αγά να αγιάσω". Ενας θλιβερός μεγαλοαστός είναι. Τί να καταλάβει αυτός ο άνθρωπος από το δράμα που περνάει ο λαός που πένεται ή που σφάζεται για ένα 10ευρο?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Tassos 07/03/2011 20:11:20

        Δεν ειπε για εδω μεσα.Ειναι γεγονος ομως οτι πολλες σελιδες πηραν το μερος των φοιτητων που αποδοκιμαζαν το Παγκαλο στο Παρισι ξεχνωντας οτι αυτοι το εκαναν γιατι ηθελαν τη νομιμοποιηση των λαθρομεταναστων.

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ ψυχραιμια 07/03/2011 20:53:58

          Οι φοιτητες στην Ευρωπη παντα σε δυσκολες εποχες εκαναν τετοιου ειδους "παρεμβασεις". Αν δεν κανω λαθος ο ιδιος ο Παγκαλος επαιρετο για τετοιου ειδους συμπεριφορες ως φοιτητης στη Γαλλια. Χουντα τοτε, Μνημονιο τωρα!! Ποια η διαφορα, που εκανε τους αστους της ΝΔ να βγαινουν απο τα ρουχα τους πια!!!
          Το θεμα των λαθρομεταναστων αρχικα τεθηκε απο καποιους, στο τελος ομως φωναζαν εναντια στον Παγκαλο πυροδοτουμενοι απο παγκαλειες ρησης, τυπου "κοπριτες", "μαζι τα φαγαμε" και αλλα ιστορικα ρητα!!

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ Tassos 07/03/2011 23:31:33

        Δεν μίλησα για το Anti, αν και κατά καιρούς έχουν υπάρξει και άρθρα τα οποίοι θα μπορούσαν να φιλοξενηθούν και στην...Αυγή. Θα μου πει κάποιος "και ποιος είσαι εσύ που θα κάνεις λογοκρισία;". Δεν ζητώ λογοκρισία. Αυτό που λέω είναι αν υπάρχει τέτοια αρθρογραφία, είναι επόμενο ο αστός ψηφοφόρος της ΝΔ να τσινάει. Είπαμε κάθε δράση, φέρνει αντίδραση. Αξίωμα είναι αυτό, δεν μπορούμε να παραπονιόμαστε και για τα αξιώματα.
        Ωστόσο άλλες ιστοσελίδες-κάργα σαμαρικές κατά δήλωσή τους-έχουν χάσει τον μπούσουλα. Μάλιστα μία από αυτές πριν από 2-3 μέρες αρθρογραφούσε λέγοντας ότι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που ασκεί αντιπολίτευση είναι ο Τσίπρας! Ο άνθρωπος που θέλει να κάψει την Ελλάδα γίνεται πρότυπο σε σαμαρική-έτσι όπως ισχυρίζεται-ιστοσελίδα! Και επαναλμβάνω αυτές οι ιστοσελίδες είναι που ανέδειξαν τον Σαμαρά ηγέτη της ΝΔ, συνεπώς τις διαβάζουν εκατομμύρια πολίτες. Αν λοιπόν αυτοί οι κύριοι έχασαν τη μπάλα και νομίζουν ότι ο αντιπολιτευτικός λόγος και πράξεις της ΝΔ πρέπει να φτάσουν στο επίπεδο των....συνιστωσών, τότε αναπόφευκτα οι ψηφοφόροι της ΝΔ θα αρχίσουν να έχουν δέυτερες σκέψεις. Αυτό λέω και όποιος συζητά με κόσμο που πιστέυει στο Σαμαρά ας μου πει ότι δεν το έχει ακούσει και από άλλους.

  24. Μαυρη Αντιδραση avatar
    Μαυρη Αντιδραση 07/03/2011 19:31:05

    Σωστο το ΑΝΤι για μια ακομη φορα! Ομως επειδη τα παιχνιδια ειναι πολυ πιο σκληρα απ οσο φαινονται και ξεπερνουν τα Ελληνικα συνορα οφειλει να ενημερωθει ο μεσος Ελληνας οχι για να σκυψει το κεφαλι αλλα να ξερει ποιος εινα ο εχθρος πια!!!! Και τοτε αν δεν επαναληφθει το λαθος, του Καραμανλή- που θεωρούσε πως η μονη πηγη ενημερωσης του λαου ηταν ο ρουσοπουλος και μονο...- αν ενημερωθει και ταμπουρωθει ο Λαος τοτε θαναι πολυ ασχημα τα πραγματα για το aleχis τις λεσχες και τα λαμογια...

  25. chrisss avatar
    chrisss 07/03/2011 19:35:46

    Γύρισα μόλις από ένα συγγενικό σπίτι,οικογενειακή επίσκεψη για τα κούλουμα και τα λοιπά..μοιραία η συζήτηση έφτασε στα πολιτικά..να σημειώσω σε αυτό το σημείο πως ολόκληρη η οικογένεια είναι δεξιοί και πολλοί από αυτούς και μορφωμένοι. Πάνω στην συζήτηση ένας θείος άρχισε να λέει πως ο Σαμαράς είναι λαικιστής, ότι δεν πρόκειται να τον ψηφίσει και άλλα τέτοια...όταν τον ρώτησα από που ενημερώνεται μου είπε ότι είναι καθημερινός αναγνώστης της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ και της ΕΣΤΙΑΣ, δύο εφημερίδων παραδοσιακά δεξιών όπως μου είπε...ο κόσμος της δεξιάς συνεχίζει να πιστεύει την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και να μην την αλλάζει...επικαλέστηκε άρθρα του Καλλίτση, του Παπαχελά, του Μανδραβέλη και του Κασσιμάτη, τα οποία όλα είχαν ως κοινό χαρακτηριστικό τις μπιχτές πρός τον Σαμαρά. Το κανάλι είναι σίγουρα μια πιο δύσκολη υπόθεση..η εφημερίδα όμως δεν είναι και τόσο...αν διαβάζει ο Φαήλος το σχόλιό μου θα πρέπει να μεσολαβήσει στην νεοσύστατη εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, της οποίας είμαι αναγνώστης, να σοβαρευτεί κι άλλο..να αποκτήσει περισσότερα άρθρα γνώμης, περισσότερα πρόσωπα πραγματικού κύρους για τους δεξιούς ανθρώπους. Το διαδίκτυο είναι λύση για τους ανθρώπους μέχρι τα 40-45, αλλά ψηφίζουν και άλλες ηλικιακές κατηγορίες ανθρώπων. Είναι η ώρα της επίθεσης κύριοι. Απέναντι σε όλους αυτούς που δηλητηριάζουν τις ψυχές μας και διαστρεβλώνουν την αλήθεια. Ήρθε η ώρα να βγούν μπροστά οι πραγματικοί αγωνιστές της παράταξης...Φαήλο εύχομαι να σε δω και σε κάποια συζήτηση στην τηλεόραση, να φανεί στο κοινό της δεξιάς πως όντως κάτι άλλαξε...όντως η ΝΔ αξίζει ξανά την ψήφο μας, να δείξει γιατί ο Σαμαράς είναι ο πρωθυπουργός που χρειαζόμαστε

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ chrisss 07/03/2011 20:13:13

      Ακριβώς ετσι!!!!!Δυστυχώς και μορφωμένοι άνθρωποι πιστεύουν οτι τους σερβίρεται αβασάνιστα.
      Ο Μητσοτάκης έκανε ενα καλό παλιά στην ΝΔ ,θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω Είχε χρίσει Πολιτικά στελέχη ορισμένα στελέχη και είχαν αυτά όλα την ίδια ενημέρωση και ανέλαβαν την υποχρέωση να κάνουν ομιλίες σε όλη την Ελλάδα με τον ίδιο ΄ενιαίο πολιτικό λόγο.
      Αποτέλεσμα στις εκλογές του 1990 ,πήγε καλλίτερα και οι πολίτες άκουγαν απο τον βουλευτή ,τους προεδρους ΝΟΔΕ και τα πολιτικά στελέχη τον ίδιο ενιαίο λόγο.
      Επίθεση χρειάζεται και πρέπει να πέσουμε στην μάχη όσοι μπορούμε.
      Εδώ μέσα υπάρχουν εκατοντάδες άξια άτομα που θα μπορούσαν να αναλάβουν αυτό τον ρόλο .
      Αφου μας έχουν κομμένους απο όλα τα ΜΜΕ ας πάμε εμείς στα καφενεία να ξυπνήσουμε τον κόσμο ,να μιλήσουμε να τους αφουγκραστούμε να ανταλλάξουμε απόψεις,να νοιώσουν οτι είμαστε δίπλα τους και έχουμε σχέδιο δράσης.

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ chrisss 08/03/2011 02:27:27

      Για να δείτε πόσο δεξιοί είναι αυτοί οι αρθρογράφοι που αναφέρεις, το άρθρο του Μανδραβέλη έγινε σημαία στο πασοκικό blog parapolitiki..τέτοιο είναι το έργο και η στήριξη της καθημερινής..θα μου μείνει αξέχαστο το πρωτοσέλιδο της ανήμερα των κρίσιμων εκλογών του 2000..ο Σημίτης να χαιρετάει τα πλήθη..από τότε έχω να την πάρω..προσωπικά στηρίζω Δημοκρατία και Ελεύθερο Τύπο..

  26. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 07/03/2011 19:40:23

    Κύριε Παπαχελά, επιτέλους αποφάσισες να μας πείς ανοικτά οτι είσαι υπηρέτης της πέραν του Ατλαντικού χώρας. Εμείς το ξέραμε οτι ήσουν εδώ και πολλά χρόνια. Αφησε λοιπόν τον Αντώνη Σαμαρά να υλοποιήσει το εθνικό έργο που όλοι εμείς του αναθέσαμε την ιστορική μέρα της 29η Νοεμβρίου 2009 και ασχολήσου με άλλα θέματα που σου επιβάλλουν.

  27. Νεκταρία-Ελευθερία Αγγελάκη avatar
    Νεκταρία-Ελευθερία Αγγελάκη 07/03/2011 19:54:10

    Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα σας! Θα συμφωνήσω με τον Chrisss. Το ίδιο αντιμετωπίζω κι εγώ σε κάθε πολιτική συζήτηση. Πρέπει να γίνει έργο σοβαρό και μεθοδικό. Μιλώ για ενημέρωση κι όχι για προπαγάνδα. Είναι αίτημα όχι μόνο της βάσης της ΝΔ, αλλά ολόκληρου του ελληνικού λαού.

  28. Κατερίνα Κ. avatar
    Κατερίνα Κ. 07/03/2011 19:54:39

    Όπως κατήντησαν την καθημερινή, μόνο για δύο δημοσιογράφους αξίζει να την διαβάζει κανείς .Τον Κώστα Ιορδανίδη και τον Σταύρο Λυγερό. Εξάλλου ο τελευταίος σε άρθρο του αυτές τις ημέρες έγραψε. Μνημόνιο ίσον χρεωκοπία.

  29. Νεκταρία-Ελευθερία Αγγελάκη avatar
    Νεκταρία-Ελευθερία Αγγελάκη 07/03/2011 20:00:23

    Κατερίνα, συμφωνώ μαζί σου. Σας παραθέτω την ανοιχτή επιστολή μου προς τον κ. Σαμαρά, η οποία είναι αναρτημένη και σε δύο blogspots "Αξιότιμε κ. Αντώνη Σαμαρά, Αρχηγέ της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης,
    Τον Νοέμβριο του 2009 800.000 Έλληνες πολίτες, ίσως και περισσότεροι, μεταβήκαμε στα εκλογικά κέντρα της ΝΔ σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος και σας εκλέξαμε ως τον νέο Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας και Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Τον Μάιο του 2010 είπατε το βροντερό «όχι» στην ψήφιση του μηχανισμού στήριξης από την Ευρωπαϊκή Ένωση, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και από το περιβόητο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο! Τότε, η πλειοψηφία του πολιτικού κόσμου, καθώς και των εκδοτικών οίκων σας χαρακτήρισαν «λαϊκιστή»! Εκείνη όμως την ημέρα, βραχνιασμένος και με λόγο μεστό, απαριθμήσατε τα δυσοίωνα αποτελέσματα της εισόδου μας στο μνημόνιο… Ύφεση, έλλειψη ελπίδας και το κυριότερο απώλεια της εθνικής μας κυριαρχίας! Είναι φανερό παρατηρώντας κανείς προσεκτικά το πρόσωπό σας ότι ισχυρότατοι κύκλοι του ελληνικού κατεστημένου και οι ξένοι ηγέτες της ευρωπαϊκής Δεξιάς, κινητοποιώντας τα όργανά τους μεταξύ των βουλευτών και των στελεχών της Νέας Δημοκρατίας, ασκούν ασφυκτικές πιέσεις πάνω σας. Παρά ταύτα, συνεχίζετε ακόμη να αντιτίθεστε στην πολιτική του Μνημονίου κι έτσι συνεισφέρετε τα μέγιστα στο να παραμένει αγεφύρωτο το χάσμα στην ελληνική κοινωνία ανάμεσα στη μικρή μειοψηφία του λαού που είναι υπέρ του μνημονίου και την τεράστια πλειοψηφία που τάσσεται εναντίον της επαίσχυντης «μνημονιακής» επιλογής.
    Αξιότιμε κ. Αντώνη Σαμαρά,
    Θερμή παράκληση, μην συναινείτε στην κυβερνητική αποτυχημένη πολιτική του μνημονίου! Αν ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί την πραγματική συναίνεση ας βγει σε διακαναλική συνέντευξη και να μας εκθέσει όχι μόνο τα προβλήματα της χώρας, αλλά με παρρησία να απαριθμήσει τα ζητήματα, για τα οποία χρήζει συναινέσεως των κομμάτων της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Γιατί ο κ. Παπανδρέου δεν αναζητά τη λαϊκή συναίνεση, όπως έπραξε κατά την προεκλογική περίοδο του Νοεμβρίου του 2010; Ο κ. Παπανδρέου προσπαθεί να σας καταστήσει συνένοχο στην αποτυχημένη πολιτική του! Το επιτελείο του δεν είχε ποτέ ούτε σχέδιο ούτε μέθοδο ούτε όραμα για τη χώρα! Ήταν, είναι και θα είναι εσκεμμένα ή μη αποκομμένο από την ελληνική οικονομική πραγματικότητα, στερούμενο πολιτικής εμπειρίας. Το μόνο που έκαναν ήταν να αφαιμάξουν τους δημοσίους υπαλλήλους, τους συνταξιούχους και τη μεσαία αστική τάξη της χώρας μας, η οποία αποδεκατίζεται. Γι’ αυτό, λοιπόν, κ. Σαμαρά, μη διστάσετε να αρνηθείτε τη συναίνεση στον κ. Παπανδρέου. Αντιθέτως, πρέπει να πιστέψετε ότι στην ελληνική κοινωνία υπάρχουν άνθρωποι με πολλά προσόντα, που αγωνίζονται και μοχθούν καθημερινά, θέλουν και μπορούν να βοηθήσουν τη χώρα στη δύσκολη φάση στην οποία βρίσκεται. Μην αφήσετε τον κ. Παπανδρέου και τους άτυπους συμβούλους του να μας υποδουλώσουν οικονομικά και ηθικά! Ο κ. Παπανδρέου κατέστησε τα εν οίκω εν δήμω, διότι δεν νιώθει πως σ’ αυτή τη χώρα βρίσκεται το σπίτι του, η πατρίδα του! Μιλήστε ανοιχτά και μην φοβάστε την πολιτική έρημο, από την οποία περάσατε. Σε μια χώρα, όπου η ιστορία της ξαναγράφεται με μελανά χρώματα και η αρχαία ελληνική γραμματεία της υποβαθμίζεται, το μόνο που της απομένει είναι να βρει τον αληθινό ηγέτη και παιδαγωγό. Αποδείξτε ότι μπορείτε να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και η ελληνική ψυχή θα σας το ανταποδώσει. Όχι στο υποκριτικό κάλεσμα του κ. Παπανδρέου για συναίνεση στην πολιτική της εξαθλίωσης και της απαξίωσης της χώρας μας! Όλα ανοιχτά επί τάπητος στον ελληνικό λαό, για να έχουμε άμεση κι όχι ιδιωτική δημοκρατία!"

  30. Λενα avatar
    Λενα 07/03/2011 20:01:13

    Αγαπητοι φιλοι αφηστε τις φυλλαδες τις κιτρινες να δημοσιευουν οτι θελουν αλλωστε ο κοσμος ευτυχως εχει αρχισει και ξυπναει και αυτο ειναι ακρως συμαντικο.Βλεπετε ο Ελληνικος Λαος ξυπναει μονο αν του πατησουν τον καλο...και αυτο αρχισε να γινεται.Πιγκουιννε εγραψες !!! το πετυχες τελεια. Βεβαια φιλοι μου καλο θα ειναι σιγα σιγα να κοψουμε τα cidakia της κιτρινης φυλλαδας για να αρχισουν να μετρουν τα φυλλα που πουλανε...Γνωστος κος ο Αλαφουζος του εργου Τωρα που θα πεσει εξω και ο Δολ ..θα τα πουμε με τις κιτρινες φυλλαδες και τα παραμυθακια τους..Να δω ποιος θα δωσει στον ΔΟΛ τα πεντακοσια εκατομυρια ευρω που του λειπουν ? ποιος ε ; ποιος ; Καποτε υπηρχε ενας Μεταξας που τους τροφοδοτουσε ολους τους Μεγαλους αλλα δεν νομιζω οτι θα ξαναβαλει την βασιλισσα του σκακιου πλεον στο τραπεζι..Εκλεισε και αυτος τα χαρτια του με τους διαφορους ..Ο Γιωργακης γιατι δεν τα παιρνει ...απο τον Δολ ..απο ολους αυτους που κυκλοφορουν με γεματες τις τσεπες και τα περνει απο τους μεροκαματιαρηδες του Ελληνικου Λαου ; και τους συνταξιουχους μας ; Γιατι δεν δινει απο τα 13 σπιτια που εχει ο Παγκαλος το γουρουνι της Κυβερνησης 1-3 να σωσει την χωρα; Γιατι δεν δεν δινει ο ιδιος ο Jefry απο την μητερουλα του την τα χρηματα που εχει φαει; Αν βγουν αγαπητοι μου απο μια εφημεριδα ολα αυτα που γραφουμε εδω μεσα στα ματια του Ελληνα θα ξυπνησει γρηγοροτερα ....Ενημερωστε την εφημεριδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ..μπορει τουλαχιστον τα μισα ερωτηματα η σχολια να τα βγαλει..και να την στηριξουμε και εμεις αγοραζοντας τα φυλλα της.

    • ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
      ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ @ Λενα 07/03/2011 20:36:55

      Αγαπητή Λένα, συμφωνώ με αυτά που λες. Από την άλλη μεριά, δίνεις 4 Ευρώ και παίρνεις εξαιρετικά CD κάθε Κυριακή. Αυτό δείχνει και τα τεράστια ποσοστά κέρδους με τα οποία δουλεύουν οι δισκογραφικές εταιρείες, όταν για το ίδιο CD θα έδινες 15 Ευρώ για να το πάρεις από το δισκοπωλείο (γι' αυτό και τα "καταστήματα" Μαυρόπολις κάνουν χρυσές δουλειές, αν και η ποιότητα είναι άστα να πάνε). Το μόνο πρόβλημα με την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ είναι ότι επειδή μού παίρνει ώρα να διαβάσω το ΠΑΡΟΝ τής Κυριακής για να ενημερώνομαι, μετά δεν έχω αρκετό χρόνο κι έτσι διαβάζω μόνο τον Λυγερό και τον Παπακωνσταντίνου από τούς αρθρογράφους της. Βέβαια, δεν νομίζω ότι χάνω και πολλά πράγματα που δεν διαβάζω τα υπόλοιπα. Άλλωστε, τα περισσότερα τα βρίσκεις στο διαδίκτυο κατευθείαν από τη Wall Street Journal, τη New York Times, τη Guardian κλπ. Και με σωστότερη μετάφραση τις περισσότερες φορές!

  31. Λενα avatar
    Λενα 07/03/2011 20:03:14

    γνωστος ο κος Αλαφουζος του εργου το εφαγε προηγουμενως ...

  32. thanos avatar
    thanos 07/03/2011 20:12:33

    Είναι πολύ γνωστός ο ρόλος του συγκροτήματος στην επιβολή της λεγόμενης ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. Ο δε Παπαχελάς, συνδαιτημόνας κάθε χρόνο των Μπιλντεμπέργκερς δεν θα εξυπηρετήσει τα αφεντικά του. Το λαό θα σκεφτεί?

  33. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 07/03/2011 20:35:28

    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !
    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΙ Ο ΣΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
    ΟΥΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ.
    ΚΟΦΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΦΑΝΕΙΣ .
    ΚΑΙ ...ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ !!!!
    ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !!!

  34. zagor avatar
    zagor 07/03/2011 22:19:27

    Μόνο αν πέσει η κυκλοφορία της Καθημερινής στη μέση θα ταρακουνηθεί ο Αλαφούζος και θα σταματήσει τα παιχνιδάκια με την παράταξη.

  35. ToyLakh avatar
    ToyLakh 07/03/2011 22:21:13

    Εδώ έφτασε ο μπαμπάς του γιου του Χρήστος Γιανναράς να φοβάται τον πατριωτισμό του Αντώνη, απορείτε ακόμα για την πορεία της δεξιάς-λεμε τώρα- Καθημερνής;
    Κατά τ΄ αλλα μιλάνε και κρίνουνε οι «συμφεροντολόγοι της δήθεν Aριστεράς και οι κερδέμποροι της δήθεν ενημέρωσης», τον νεποτισμό των πολιτικών!
    Τον νεποτισμό τον δικό τους, των δημοσιολογούντων, γιατί τον ξεχνουν; Εκείνον που συντρέχει, ώστε να μη "τιμήσουν" τα στερνά τους;
    Γιατίιιιι;

  36. factorx avatar
    factorx 08/03/2011 00:20:05

    εχεις μπερδευτεί κάπως αγαπητέ... Το antinews δεν είναι 'Νέα Δημοκρατία"

  37. ΓΕΟΜΑΚ avatar
    ΓΕΟΜΑΚ 08/03/2011 11:23:58

    ΚΩΣΤΑ,ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΣ,ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ,ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ.

  38. korto51 avatar
    korto51 08/03/2011 11:44:13

    Δεν θέλω να μπω σε μια συζήτηση υπέρ η κατά της Καθημερινής ο καθένας διαβάζει ότι θελήσει. Θεωρώντας ότι η κατάσταση που ζούμε έχει τις ρίζες της στην συμπεριφορά και των δύο κομμάτων εξουσίας με τρομάζει να διαβάζω επιχειρηματολογίες υπέρ η κατά κάποιου κόμματος από τους οπαδούς του άλλου κόμματος. Διαβάζω αναρτήσεις του κ.Φ Κρανιδιώτη για τον Σαμαρά και την ΝΔ και δεν μπορώ να μην θυμηθώ τον λόγο των αρχαίων "Ανθρώπων εκαστος δύο πήρας φέρει...".Η ποιότητα των κομμάτων αναδεικνύεται σε όποια θέση και αν είναι είτε κυβέρνησης είτε αντιπολίτευσης. Εγώ όπως και όλος ο λαός υποφέρουμε από την κρίση που βρισκόμαστε και ενώ θα ήταν πολύ όμορφο να βρίσκαμε έναν αποδιοπομπαίο τράγο να ηρεμήσουμε και ψυχολογικά εντούτοις πρέπει να αντιστεκόμαστε και να είμαστε συνέχεια κριτικοί όχι μόνον σε όποιες εφημερίδες και δημοσιογράφους που πιθανόν να μην είναι άξιοι άλλα και στα κόμματα και στους οπαδούς που εθελοτυφλούν. Δεν μπορούμε να βρίσκουμε αποδιοπομπαίους τράγους και προδότες δυστυχώς αυτό που βρίσκουμε είναι πολιτικούς κατώτερους των περιστάσεων.Ολίγιστους όπως λέει και ο κ.Χ Γιανναράς στην εφημερίδα που κατακεραυνώνετε τόσο εύκολα.

  39. victoria avatar
    victoria 08/03/2011 12:02:09

    Πόνος μεγάλος ο Alexis.

    Και χτες το βράδυ πάλι συνόψισε στους Φακέλους στην εκπομπή για το 'δεν πληρώνω' και αυτοκινητοδρόμους κλπ (όπου ο Μαγκριώτης είχε την ευκαιρία σε κάθε ερώτηση να απαντά πώς φταίει η ΝΔ, από ένα σημείο κ μετά γέλαγες) ότι η ΝΔ τα έκανε σκ.. και τώρα η κυβέρνηση πρέπει να βρει λύση μέσα από τις «συμβάσεις που έκανε η ΝΔ και εγκρίθηκαν από τη Βουλή *με μεγάλη πλειοψηφία*».
    Δεν λέει ότι τις ψήφισε το ΠΑΣΟΚ μια χαρά, τώρα τα εντόπισε τα προβλήματα που θέλει να λαϊκίσει για να μην τους γδάρει κανένας διαμαρτυρόμενος (κυρίως για άλλους λόγους). Ανεξάρτητη δημοσιογραφία

  40. Γιάννης Ι. avatar
    Γιάννης Ι. 08/03/2011 20:25:31

    Διπλή παρέμβαση Ερτογάν στα ελληνικά δρώμενα μέσω του εντύπου που τον εκφράζει περισσότερο ή ακριβέστερα που στηρίζει δυναμικότερα την προπαγάνδα του στην Ελλάδα. Αφενός μεν με το άρθρο του Παπαχελά και αφετέρου με την συνέντευξη του υπουργού εξωτερικών του. Ας έχουν υπόψη τους όσοι χρηματοδοτούν αυτά τα έντυπα (του συγκροτήματος Λαμπράκη και την Καθημερινή) και ιδίως οι... μουσικόφιλοι, ότι χρηματοδοτούν την τουρκική προπαγάνδα και την διείσδυσή της στην χώρα μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.