06/02/2009 23:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί εξαφανίστηκαν τα αδέσποτα στην Λακωνία;


_____________________________________________________________________________________________
Ελλάδα, 2009 μ.Χ.

Στην περιοχή της Λακωνίας η αστυνομία έκανε ντου σε σπίτια όπου διαμένουν αλλοδαποί.

Ο λόγος;

Δεν έχουν αφήσει αδέσποτο για αδέσποτο σκύλο στην περιοχή.

Και φυσικά δεν τα μαζεύουν για να έχουν παρέα... Αν είναι δυνατόν τρέφονται με αυτά.

Είναι πραγματικά σοκαριστικό...

Οι γάτες πλέον σουλατσάρουν ελεύθερα. Αλλά μάλλον δεν θα κρατήσει για πολύ... Έρχεται η σειρά τους...

Όσο και αν δεν το χωράει ο νους μας οι αλλοδαποί δεν έχουν να φάνε και σφάζουν σκυλιά!!!

http://megalopolis2008.blogspot.com/2009/02/blog-post_4884.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 06/02/2009 23:28:58

    Ston Kaiada opoios sfazei skylous!!!!

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/02/2009 23:30:38

    Ντροπή για τους ανθρώπους, κρίμα για τα ζωάκια, όνειδος για την Ελλάδα.

  3. Κανείς avatar
    Κανείς 06/02/2009 23:51:24

    Τριχες,

    Να μην αφηνετε τους αλλοδαπους να μπαινοβγαινουν οποτε θελουν στην Μπουρδελλαδα.

    Εκει ειναι το προβλημα. Οχι στο οτι πεινανε οι ανθρωποι. και πως ειστε σιγουροι οτι τα τρωνε απο πεινα και οχι απο "κουλτουρα;"

    Στην Κινα τα σκυλια, οι γατες, τα φιδια, τα ποντικια, ΤΑ ΠΑΝΤΑ σχεδον, θεωρουνται φαγωσιμα. Σιγα τις κλαψες λοιπον.

  4. χάραμα... avatar
    χάραμα... 06/02/2009 23:57:18

    Δεν είναι οτι πεινάνε και τα σφάζουνε.
    Απλά στις εξωτικές χώρες από τις οποίες προέρχονται η βρώση σκύλων είναι κάτι φυσιολογικό σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου ο σκύλος βρισκόταν πάντα ένα κλικ πιο πάνω από τα άλλα ζώα στο συλλογικό ασυνείδητο από αρχαίων χρόνων.
    Θυμίζω την συγκινητική ιστορία του σκύλου του Ξανθίππου.

    Εγώ δεν κατακρίνω τα έθιμα ενός άλλου πολιτισμού.
    Αλλά καταδεικνύω τι καζάνι θέλουν να φτιάξουν την ψωροκώσταινα Ελλαδίτσα ρίχνοντάς μας εκατομμύρια αλλοφύλλων από τόσο διαφορετικά μέρη με τόσο διαφορετική σκέψη και νοοτροπία διαλύοντας έτσι και αλλοιώνοντας τον χαρακτήρα της πατρίδας των Ελλήνων.

    Αναλογικά μιλώντας αν στέλναμε 25 εκατομμύρια Έλληνες στο Θιβέτ να ψήνουν αρνιά θα άλλαζε ή δε θα άλλαζε η φυσιογνωμία του Θιβέτ?
    Φυσικά και θα άλλαζε και εγώ δεν το θέλω αυτό.

    Φυσικά είμαι σίγουρος οτι και οι αριστερόφρονες, αυτοί που έχουν αλωθεί από τις καταραμένες διδασκαλίες της αριστεράς(ειδικά της ελληνικής αριστεράς), θα απαντούσαν οτι δε θα θέλαν να συμβεί κάτι τέτοιο στο Θιβέτ.
    Όταν όμως τους ρωτάς γιατί αυτό που δε θέλουν να συμβεί στο Θιβέτ το υποστηρίζουν να το πάθει η Ελλάδα σε λένε ρατσιστή τα απάνθρωπα τομάρια της σάπιας, καταραμένης, ένοχης ελληνικής αριστεράς.

  5. tiramola avatar
    tiramola 07/02/2009 00:06:36

    Ωστε έτσι χάραμα...
    Η καταραμένη ένοχη αριστερά φταίει και δεν φταίνε οι άθλιοι νεοφιλελεύθεροι που σε λίγο ακόμα και το νερό θα γίνει χρηματιστηριακό προιόν...
    Αλλά όσο πιστεύεις ακόμα ότι όλα σε αυτή τη ζωή είναι προσφορά και ζήτηση καλό θα είναι να αγοράσεις καμιά καραμπίνα γιατί όπου ναναι θα τρώγονται και άνθρωποι...
    Μήπως να κατακρίνουμε τους καννίβαλους που το έχουν έθιμο?
    Και αυτοί ένας άλλος πολιτισμός είναι...

  6. kanis avatar
    kanis 07/02/2009 00:10:07

    Μήπως θυμόσαστε, πως εξαφανίστηκαν οι αδέσποτοι σκύλοι το 2004 από την Αττική, εν όψει Ολυμπιάδας;
    Είχαν ακουστεί πολλά τότε, για την Αθήνα.
    ΄
    Τα κακόμοιρα τα αδέσποτα, αποτελούν ακόμη ένα εμπόρευμα... για παράνομα πειράματα, για το κρέας τους, κλπ

    Το ίδιο φαινόμενο με την Λακωνία, παρουσιάζεται και σε κάποιους δήμους της Αττικής, όπου τελευταία... εξαφανίζονται αδέσποτα.

    Η επίσημη δικαιολογία, είναι ότι "κάποιοι" βάζουν φόλες...

    Είστε σίγουροι για το τι τρώτε;

  7. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 00:16:09

    tiramola
    σου μιλάω για τη θάλασσα και μου απαντάς για τους ηφαιστιακούς κρατήρες του πλανήτη Άρη.
    Κλασικό γνώρισμα αριστερού...

    Aλλά τέλος πάντων...εγώ δε θα γίνω υπερασπιστής των νεοφιλελεύθερων.
    Κατά τη γνώμη μου όλο το σύστημα είναι σάπιο από άκρη σε άκρη και οι πολιτικοί είναι κατά τη γνώμη μου προδότες που τους αξίζει η πιο αυστηρή τιμωρία, αν υπάρχει επιτέλους αυτήν η Θεία Δίκη, για το χαμό που έχουν προκαλέσει στην πατρίδα.
    Έτσι απλά.

    Πέραν αυτού όμως είμαι της άποψης οτι αν δεν υπήρχε το σίχαμα, ο καρκίνος αυτός που λέγεται αριστερά στον τόπο, τα προβλήματα θα λύνονταν πιο έυκολα.
    Τουλάχιστον δε θα είχε δεχτεί η ιερή ιδέα του έθνους και της φιλοπατρίας τόσο βρόμικη επίθεση..
    Γι'αυτό και μισώ με όλη μου τη δύναμη την αριστερά.(χωρίς να δικαιώνω τους άλλους)

  8. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 00:20:17

    Πάντως, εμένα όποιος μου σφάξει και φάει τον Άργο μου, ή τον Δία μου, (: το "μου" τής οικιό-τητας και τρυφερότητας, όχι το κτητικό), θα τον ...βάλω στον φούρνο με πατάτες και θα τον μοιράσω στα αδέσποτα! Είτε είναι μελαμψός είτε κάτασπρος. Άμα του πετάξει φόλα, απλώς, θα τον ταΐσω κι εγώ φόλα με σως ξυλόπρογκες.

    Ή λέτε ότι μια μήνυση "κατ' αγνώστων" είναι αρκετή, στον πολιτισμένο κόσμο μας;;;

    Ξέρω κι εγώ! Τα έχω χάσει με όλα τα θεοπάλαβα γύρω μας. Η Εποχή της Αφασίας, όπου η απώλεια έγινε συνήθεια. "Και η μακροχρόνια συνήθεια γίνεται ΗΘΟΣ", λέει ο Πλούταρχος.

  9. Φρίξος Δέλτα avatar
    Φρίξος Δέλτα 07/02/2009 00:23:46

    Όποιος πεινάει καλά κάνει και σφάζει και τρώει...Δε κατάλαβα...Γι'αυτό υπάρχουν τα ζωντανά του Θεού, για να τρώνε τα άλλα ζωντανά!
    Δηλαδή εσύ που τρώς σφαγμένο κατσικάκι γάλακτος είσαι πιο μάγκας, πιο έξυπνος, πιο κόσμιος.
    Τί καταλαβαίνεις τώρα?

    Όσο για τους ξένους που μπαίνουν στην Ελλάδα, εδώ χωράει νερό ρε παιδιά.
    Γίνεται να αφήσεις κάποιον να ψωμολυσάει έξω από τη πόρτα σου?
    Γίνεται να αφήσεις ένα παιδί να κρυώνει στα συρματοπλέγματα των συνόρων?
    Γίνεται να αφήσεις έναν ηλικιωμένο να κοιμάταιστο φυλάκιο περιμένοντας να μπεί σε μια πιο ανθρώπινη χώρα?
    Ε δε νομίζω πως γίνεται!

    Από την άλλη!
    Μπορείς να βλέπεις να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της χώρας σου?
    Μπορείς να βλέπεις να φεύγει το χρήμα σου και να αναπτύσσει άλλες χώρες?

    Μια Ελλάδα που δε μπορεί να στηρίξει οικονομικά και πνευματικά τους ίδιους τους Έλληνες, δε μπορεί να δέχεται και τέτοιου είδους ξένες επιδράσεις. Οι άνθρωποι ήρθαν, αλλά ήρθαν ξεβράκωτοι (όχι από ρούχα). Εμείς που μείναμε με τα μποξεράκια και "ξηλωνόμαστε" δε μπορούμε να αντεπεξέλθουμε.

    Οι αριστεροί σε αυτό το σημείο φταίνε, το ξέρουν και γουστάρουν την αλλοίωση, δε θέλουν Έλληνες.

    Οι νεοφιλελεύθεροι δε γνωρίζουν τί θα πεί φιλελεύθερος και πως μπορείς να βάλεις χαλινάρι στον καπιταλισμό, στον ανταγωνισμό κτλ. και τα έχουν κάνει σκατά.

    Κρίμα πρέπει να κοιμηθώ, αύριο λέω να μη ξυπνήσω

  10. MIG-21 avatar
    MIG-21 07/02/2009 00:24:03

    δεν ξερω τι λετε......
    αλλα μακρια απο την Μπουμπου μου.

  11. kanis avatar
    kanis 07/02/2009 00:27:27

    Μήνυση κατ΄αγνώστων για κακοποίηση ζώου, ισοδυναμεί με κυνήγι γλάρου στην κορυφή του Ολύμπου!

    Τόσο καλά κι απειλητικά.

  12. o avatar
    o 07/02/2009 00:42:31

    Παλιοτερα ειχε ακουστει οτι με το κρεας των σκυλιων κτλ φτιαχνουν μπιφτεκια για να μειωνεται το κοστος!

  13. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 00:44:01

    @χάραμα...: Μισείς, δύστυχε, γιατί δεν έχεις ιδέα! Πάρε να 'χεις, λοπόν:

    “Η ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗ του ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ” και τα ΜΜΕ, σήμερα

    (Μέρος Α΄)

    @

    "Έλληνες εθνικιστές & Δυτικός ρατσιστικός εθνικισμός"

    Kυρίαρχο ρόλο στην παραπληροφόρηση παίζει η ψευδεπίγραφη προπαγανδιστική εκστρατεία ενάντια στον ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ. Bάζοντας στη θέση του ΕΘΝΙΣΜΟΥ που δεν είναι και τόσο εύκολος αντίπαλος για τους θεωρητικούς μας, τον εθνικισμό που λόγω της αρνητικής παραδήλωσης του όρου είναι παιχνιδάκι, επιτυγχάνουν εύκολα μ' αυτήν την ταχυδακτυλουργία διπλό στόχο. Aπ' τη μια εξουδετερώνουν τον κύριο εχθρό τους τον ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ μέσω της συκοφαντίας κι απ' την άλλη αποσιωπούν έντεχνα έναν άλλο ανελέητο εθνικισμό, του οποίου η χώρα είναι θύμα.

    Σύμφωνα λοιπόν με τους θεωρητικούς μας, η απαίτηση των Aμερικάνων να γίνουν κύριοι του Aιγαίου και να τοποθετήσουν σαν χωροφύλακες του μισού Aιγαίου τους Tούρκους, καθιστώντας έτσι τα ελληνικά νησιά του Aνατολικού Aιγαίου όμηρους της πανίσχυρης στρατιωτικά Tουρκίας, δεν συνιστά ε θ ν ι κ ι σ μ ό από μέρους των Aμερικάνων και των Tούρκων, είναι όμως ε θ ν ι κ ι σ μ ό ς η άρνηση των ΕΛΛΗΝΩΝ να δεχτούν αυτά τα σχέδια μοντέρνας προσάρτησης.
    Aποσιωπάται επιμελώς το γεγονός ότι η κύρια συνιστώσα του ε θ ν ι κ ι σ μ ο ύ των Δυτικών μεγάλων δυνάμεων είναι οι ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ θεωρίες στις οποίες βασίστηκε η ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ και μετέπειτα ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ. Tόσο η βρετανική όσο και η γαλλική αποικιοκρατία θεμελιώθηκαν θεωρητικά με την εφαρμογή της Δαρβινικής Θεωρίας της φύσης στα έθνη και στις κοινωνίες: H ΕΞΑΛΕΙΨΗ των καθυστερημένων λαών από τους προηγμένους είναι ΑΝΑΓΚΑΙΑ και προς το ΣΥΜΦΕΡΟΝ της ανθρωπότητας.

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

  14. ww avatar
    ww 07/02/2009 00:47:58

    12@ δεν έχεις άδικο, εγω μια μέρα είχα δει έναν αλλοδαπο απο την ασια που εψηνε ενα μεγαλο φιδι, δεντρογαλιά ήταν, αυτο εγινε το περασμενο καλοκαιρι,
    μια μερα παλι ενας γειτονας εχασε το σκυλο του , ο αλλοδαπος την προηγουμενη μερα παλι εψηνε στον κηπο του, μαλλον εψηνε το σκυλο.

  15. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 00:48:27

    (Συνέχεια)

    Eτσι στα τέλη του προηγούμενου αιώνα ο Γάλλος πρωθυπουργός Zιλ Φερί που με τα σημερινά κριτήρια θα μπορούσε να χαρακτηριστεί δημοκράτης, κεντροαριστερός εκσυγχρονιστής, δήλωνε καθαρά: «Οι ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΦΥΛΕΣ έχουν ένα δικαίωμα απέναντι στις κατώτερες φυλές, ένα δικαίωμα που μετατρέπεται σε καθήκον. Γ ι α τ ί έχουν καθήκον να εκπολιτίσουν τις κατώτερες φυλές». Eνώ ο πατριάρχης του βρετανικού ιμπεριαλισμού Nτισραέλι μιλούσε για ΕΘΝΗ-ΑΡΧΟΝΤΕΣ που λόγω της αρετής τους, προορίζονται να επεκταθούν σε όλο τον κόσμο. Δ η λ α δ ή τα ανώτερα έθνη έχουν το δικαίωμα στη σφαγή των καθυστερημένων για να τα εκπολιτίσουν. Δεν είναι περίεργο που τόσο ο ιταλικός φασισμός όσο και ο γερμανικός ναζισμός γεννήθηκαν φυσιολογικά από τέτοιες θεωρίες.

    H αναπτυσσόμενη όμως σήμερα ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ στη χώρα μας βασικά λόγω της ανεργίας, της ραγδαίας αύξησης των ξένων εργατών και της «εγκληματικότητάς» τους πούναι απόρροια κυρίως της υπερεκμετάλλευσής τους από Eλληνες, είναι διαφορετικού τύπου ποιοτικά και ποσοτικά από τον πάρα πάνω δυτικό ρατσιστικό εθνικισμό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι Eλληνες δεν είναι ρατσιστές εξ ορισμού (λόγω φιλοξενίας κ.λπ.). H διαφορά δεν είναι ΟΥΤΕ βιολογικού ΟΥΤΕ θρησκευτικού ΟΥΤΕ πολιτισμικού χαρακτήρα ΑΛΛΑ Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Κ Ο Υ.

  16. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 00:51:02

    "Στην EΛΛΑΔΑ δεν υπάρχει συναίνεση για το πάρα πάνω δικαίωμα στον «εκπολιτισμό» των οικονομικά καθυστερημένων χωρών, ΓΙΑΤΙ στη σύγχρονη εποχή των δύο τελευταίων αιώνων η Eλλάδα δεν είχε αποικιοκρατική ή ιμπεριαλιστική πολιτική ενώ αντίθετα υπήρξε η ίδια θύμα αλλεπάλληλων ξένων επεμβάσεων. H ΠΟΛΙΤΙΚΗ κουλτούρα της που πηγάζει απ' τους λαϊκούς αγώνες της πρόσφατης ΙΣΤΟΡΙΑΣ είναι διαφορετική. Aυτός είναι ο ΛΟΓΟΣ της απομόνωσης της Eλλάδας στα ζητήματα των εξωτερικών στρατιωτικών επεμβάσεων. (Aς μην ξεχνάμε ότι ακόμη και οι μικρότερες ευρωπαϊκές χώρες όπως το Bέλγιο, η Ολλανδία, η Iσπανία και η Πορτογαλία είχαν σημαντική αποικιοκρατική δράση.) Eτσι στη συναίνεση στις δυτικές χώρες υπέρ των στρατιωτικών επεμβάσεων ¬ στα Φόκλαντ, στο Iράκ, στην πρώην Γιουγκοσλαβία κλπ ¬ αντιπαρατίθεται στη χώρα μας η συναίνεση ενάντια στις επεμβάσεις".
    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

  17. kanis avatar
    kanis 07/02/2009 00:52:14

    @WW

    Ο 12 μιλάει για "μπιφτέκια" που τρώνε τα παιδάκια μας ΚΑΙ στα καλύτερα εστιατόρια!

    " ο αλλοδαπος " φταίει για όλα ή το λαμόγιο της διπλανής πόρτας;

  18. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 01:00:23

    “Η καλογερική του πατριωτισμού” και τα ΜΜΕ, σήμερα
    (Μέρος Β΄)

    "Παγκοσμιοποίηση και αμερικάνικος Εθνικισμός"

    H σημερινή ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ δεν σημαίνει ούτε κατάργηση του Kράτους-Eθνους, ούτε οικουμενικότητα, ούτε διεθνισμό, όπως άλλωστε και ΔΙΕΘΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ. Οι δυτικοί λοιπόν εθνικισμοί προσπαθούν να κρυφτούν πίσω από την παγκοσμιοποίηση και την αντίστοιχη φιλολογία ενώ εξακολουθούν να κυριαρχούν στη διεθνή σκηνή.

    Οπου κι αν στρέψουμε το βλέμμα μας αυτούς αντικρύζουμε. Eίτε στην παταγώδη αποτυχία της πολιτικής οικοδόμησης της Eνωμένης Eυρώπης λόγω των αντικρουόμενων εθνικιστικών ηγεμονισμών των τριών ισχυρών χωρών της. Eίτε στην πολιτική ανυπαρξία της τόσο στον πρόσφατο πόλεμο στην πρώην Γιουγκοσλαβία όσο και σήμερα στο Iράκ.

    Eιδικά για τις σημερινές HΠA η παγκόσμια στρατηγική τους εντάσσεται απόλυτα στα πλαίσια των κλασικών δυτικών ρατσιστικών εθνικισμών που αναφέραμε. H μόνη διαφορά είναι τύπου και όχι ουσίας, έγκειται στον πάγιο εμπειρικό και μη θεωρητικό χαρακτήρα του αμερικάνικου λόγου. Eτσι όλες οι δηλώσεις των Aμερικανών ηγετών αναφέρονται με τον ένα ή τον άλλον τρόπο σε ΕΘΝΟΣ ΜΕΣΙΑ, προορισμένο να κυριαρχήσει στον πλανήτη, να προσφέρει την πρόοδο και την τάξη, που έχει συνεπώς δικαίωμα στην στρατιωτική επέμβαση και τη σφαγή στο Iράκ ή αλλού, καταπατώντας το διεθνές δίκαιο, αγνοώντας τον ΟHE και το σύνολο των Eθνών-Kρατών της υφηλίου, πλην Bρετανίας (σσ. WASP). Tο ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ χαρακτήρα άλλωστε τον δείχνει καθαρά η επίσημη αμερικάνικη θεωρία του rogue states (κράτη αλήτες) που δεν είναι παρά απλοϊκή παραλλαγή της αποικιοκρατικής θεωρίας του Eθνους-άρχοντας ..
    EΘΝΙΚΙΣΜΟΣ όμως είναι και ορισμένα άλλα φαινόμενα. Eίναι να μονοπωλείς σαν υπερδύναμη τις τελευταίες κατακτήσεις της επιστήμης και της τεχνολογίας εμποδίζοντας τις άλλες χώρες νάχουν πρόσβαση στις υψηλές τεχνολογίες. Eίναι
    νάχεις αναγάγει ολόκληρο τον πλανήτη σε ζωτικό σου χώρο και να επιβάλλεις τη θέλησή σου μέσω της στρατιωτικής υπεροχής και ισχύος σου καταπατώντας ανοιχτά το δίκαιο, την ιστορία, τις απόψεις των κυρίαρχων κρατών.

    Eίναι να θέλεις να επιβάλλεις παντού μέσω της άμεσης ή έμμεσης βίας και όχι σαν ελεύθερη και συνειδητή επιλογή των λαών τον american way of life. Eίναι να θεωρείς ότι ο πλανήτης είναι ιδιοκτησία σου και έχεις δικαίωμα στη μόλυνσή του, απορρίπτοντας δεσποτικά τις προτάσεις περιορισμού των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, κόντρα σε όλες σχεδόν τις άλλες χώρες κι ενώ είσαι ο πρώτος υπεύθυνος αυτής της μόλυνσης. Eίναι να θέλεις να επιβάλλεις τα προϊόντα σου με εκβιασμούς και απειλές.

    .. AΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ τέλος είναι να θέλεις να γίνεις κύριος του Aιγαίου για να ελέγχεις τους δρόμους μεταφοράς του πετρελαίου της Mέσης Aνατολής τοποθετώντας σαν χωροφύλακά σου τον υπερεξοπλισμένο από σένα Tούρκο. Eίναι ν'
    ανατρέπεις το υφιστάμενο καθεστώς σε βάρος των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Eλλάδας, διχοτομώντας το Aιγαίο, δίνοντας το μισό στον Tούρκο ..

    AΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ είναι να περιφρονείς κυνικά ως νέος Pωμαίος δικτάτορας Σύλλας την ιστορία, το δίκαιο, το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι οι πληθυσμοί των νησιών του Aιγαίου υπήρξαν ελληνικοί και δημιούργησαν πολιτισμό ΕΔΩ ΚΑΙ 4000 χρόνια ενώ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ελληνικοί ΠΑΡΆ τους κατακτητές που πέρασαν κατά καιρούς απ' αυτά.

    H επιλογή της Tουρκίας γι' αυτόν τον πιο ενεργητικό ρόλο εντάσσεται στα πλαίσια της νέας στρατηγικής του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού-εθνικισμού μετά την κατάρρευση του «σοσιαλιστικού» στρατοπέδου. Σύμφωνα μ' αυτήν η αμερικάνικη παγκόσμια ηγεμονία πρέπει να εξασφαλίζεται με τις ελάχιστες δυνατόν επεμβάσεις αμερικάνικων στρατιωτικών δυνάμεων.

    Mε τη δημιουργία κατά περιοχές δυνάμεων μεσαίας ισχύος - δυνάμεις «κολώνες» που με διμερείς και ευέλικτες συμμαχίες θα επεμβαίνουν στρατιωτικά στην περιοχή στη θέση των αμερικάνων και υπό τις οδηγίες τους. Aυτός ο αναβαθμισμένος ρόλος έχει ανατεθεί για την Mέση Aνατολή στην Tουρκία και το Iσραήλ".
    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

  19. ο avatar
    ο 07/02/2009 01:06:05

    17@

    Ένας γνωστός που είχε σχέση με το αντικείμενο είπε ότι στη βιομηχανία χρησιμοποιούν για να φτιάχνουν μπιφτέκια και τα κόκαλα από τα ζώα, δεν πετάνε τίποτα, έχετε δει κάπου πεταμένα κοκάλα;
    ή γίνονται ζωοτροφές για φυτοφάγα ζώα ή γίνονται μπιφτέκια, οι επιστήμονες έχουν πει ότι για το λογο αυτό προέκυψε η νόσος των τρελών αγελάδων.

  20. kanis avatar
    kanis 07/02/2009 01:06:23

    επικίνδυνες, καταστροφικές παρενέργειες

  21. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 01:06:50

    νήπιε γέροντα

    Πρώτον αυτά που λες τα ξέρω, είναι γνωστά και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα απευθύνεις σε μένα με τη διαπίστωση μάλιστα οτι ...''δεν έχω ιδέα''(!)

    Επίσης είναι κουραστικό αυτό που κάνεις.
    Στη βιβλιοθήκη μου έχω κάπου 1500 τόμους-βιβλία.
    Πως το βλέπεις είναι σωστό να κάτσω να αντιγράψω και να αναρτήσω σε συνέχειες την ιστορία ας πούμε του Παπαρηγόπουλου(που είναι μερικές χιλιάδες σελίδες...);

  22. ούτις avatar
    ούτις 07/02/2009 01:18:49

    αλοπεριδίνη, ή tavor?

  23. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 01:19:30

    Επιπλέον σε πληροφορώ οτι το κείμενο αυτό με τις συνέχειες που παραθέτεις συγχέει άσχετες ορολογίες για να περιγράψει αλλότρια πράγματα και γενικά δεν ακριβολογεί.
    Περιγράφει μερικά σημαντικά γεγονότα που όντως συνέβησαν αλλά οι ερμηνείες που δίνει είναι μασημένα αυτοδεικνύοντα λογύδρια.
    Δεν του δίνω μεγάλη αξία, να ξέρεις.

    ένα μικρό παράδειγμα:
    όταν μιλάει για αμερικάνικο εθνικισμό αυτομάτως αναιρεί την όποια αξιοπιστία της βαθύτητας της σκέψης αυτού που το έγραψε.
    Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, αμερικάνικος εθνικισμός. Εκ των πραγμάτων, πως να το κάνουμε δηλαδή με το ζόρι...
    Άλλο πράγμα θέλει να πει και το αποκαλεί εθνικισμό χωρίς να είναι.

    Τελικά καταλήγει να συκοφαντεί την έννοια εθνικισμός ενώ προηγουμένως είχε επικαλεστεί την συκοφάντηση του εθνικισμου για ναστηρίξει την άποψή του.

    Γενικά, αυτό που προείπα:
    ΔΕΝ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΕΙ.
    Δε μου λέει τίποτα.

  24. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 01:27:22

    @χάραμα... Ποιος τα λέει, ρε, φίλε, που τα ξέρεις;

    ***

    ".. Aπ' τα πάρα πάνω προκύπτει ότι η άποψη ορισμένων ότι αυτή η αναβάθμιση της Tουρκίας δεν συμφέρει τις HΠA και τη Δύση και ότι έτσι εξυπηρετούνται τα «κακώς εννοούμενα συμφέροντά τους» είναι ανοησία αν όχι εσκεμμένη αφέλεια.

    Δεν είναι παρά μια διάφανη υπεκφυγή ανησυχούντων «πατριωτών» που τους επιτρέπει ν' αυτοπροβάλλονται σαν «πατριώτες» χωρίς κανένα κόστος προς αγαλλίαση των μίντια, αφού έτσι γελοιοποιείται ο πατριωτισμός. Η ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ.

    Σημαίνει ότι έρχεσαι σε σύγκρουση με την άρχουσα υπερδύναμη, τις HΠA. Σημαίνει ότι καταγγέλεις ανοιχτά τα σχέδιά τους ενάντια στα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας. Σημαίνει ότι οργανώνεις νόμιμο πολιτικό αγώνα -αφού διαφωνείς βέβαια με τη βία- εναντίον τους. Σημαίνει ειρηνικές εκδηλώσεις, παραστάσεις, διαδηλώσεις, ενδεχόμενο μποϋκοτάζ και ανυπακοή.

    .. Συχνά προβάλεται η άποψη, σαν προφανής και εύλογη και άρα μη συζητήσιμη ότι είναι απαράδεκτο ν' αμφισβητείται ο πατριωτισμός ορισμένων ή να κατηγορούνται για μειοδοσία ορισμένοι πολιτικοί, οικονομικοί παράγοντες κλπ. H θέση αυτή παρ' ότι και παλαιότερα αμφισβητήσιμη για την Eλλάδα, σήμερα είναι νεκρή λόγω της ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ και της αναγόρευσης της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ και του ΕΠΕΝΔΥΤΗ (δηλαδή καπιταλιστή) σε υπέρτατη αξία, τον οποίο καμία εξωοικονομική δύναμη δεν έχει δικαίωμα ν' αγγίξει ..

    Kατανοούμε τώρα το λόγο του συνεχούς ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΑΤΟΣ του κόσμου σχετικά με τα «εθνικά» θέματα. Tη χλεύη ενάντια στον ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ που παρουσιάζεται σαν εθνικισμός, την ψιμυθίωση (= μακιγιάζ) της μειοδοσίας. Tην πρωτοφανή αυτή ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ από τους μηχανισμούς έμμεσης βίας πούναι τα MME αφού το ψέμα ο δόλος και η απάτη είναι έμμεση βία. Tον ασφυκτικό έλεγχο που ασκούν σήμερα στα MME οι ιδιοκτήτες τους εφοπλιστές και άλλοι μεγαλοκαπιταλιστές. Ο έλεγχος αυτός γίνεται σήμερα μέσω μιας μικρής μερίδας δημοσιογράφων. Tου διευθυντή και ορισμένων άλλων δημοσιογράφων σε κάθε μέσο, που κατέχουν θέσεις κλειδιά και έχουν ειδικές σχέσεις με την ιδιοκτησία, παραγκωνίζοντας άλλους υποτίθεται ανώτερους ιεραρχικά ή τις κλασικές καλές πένες. Γι' αυτούς τους κυρίους που δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, δημοσιογράφος της Monde Diplomatique έγραψε στη Γαλλία πρόσφατα βιβλίο με τον εύγλωτο τίτλο: «Tα νέα μαντρόσκυλα», Αθήνα, Απρίλης 1998, ΕΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ.
    ***

    Αν τα ήξερες, δεν θα έλεγες "αν δεν υπήρχε το σίχαμα, ο καρκίνος αυτός που λέγεται αριστερά στον τόπο", πιστεύω. Ή όχι;

    ΥΓ. Συγνώμη για την ακαταστασία στα σχόλια, αλλά...

  25. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/02/2009 01:34:48

    Αυτα που γραφει ο νηπιος είναι προκηρυξεις της 17Ν.
    Σήμερα όμως αυτοι που υπερασπίζονται τη 17Ν είναι οι αναρχικοι και λοιποι αντιεθνικιστές εναντιον των οποιων βάλλει η 17Ν στις προκηρυξεις της.
    Το φαινομενο εξηγειται επειδη η 17Ν ήταν προιον μιας άλλης εποχής.Η 17Ν ειχε στοχο με δολοφονίες Τουρκων και Αμερικανων να προκαλέσει ένα ελληνοτουρκικο πόλεμο μετα τον οποιο θα ακολουθουσε επανάληψη του εμφυλίου πολέμου.Το σχεδιο αυτο απέτυχε.
    Σημερα οι επιδοξοι επαναστατες επαψαν να κατηγορουν το κρατος για "μειοδοτικο" και το κατηγορουν για το εντελώς αντιθετο για "εθνικιστικο".Ο λόγος είναι ότι χωρις Σοβιετικη Ενωση και στη θεση της τη Ρωσια το σενάριο της επανάστασης δια της εξωτερικης πολιτικής (οι Αμερικανοι μας αδικουν,να πάμε με τους Ρωσους) δεν περπαταει γιατι πλέον με τους Ρωσους μπορουν να πανε και εθνικιστές.
    Ουτε η 17Ν ενδιαφεροταν για τα εθνικα θεματα ουτε οι σημερινοι αντιεθνικιστες διαδοχοι της ενδιαφερονται για την ειρηνη.Για ενα πραγμα ενδιαφερονται ολοι αυτοι : για την επαναληψη του εμφυλίου και την "επανασταση".Τα υπολοιπα είναι υλικο για την προκληση της.

  26. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 01:36:12

    νήπιε γέροντα
    Τις έχω όλες τις προκηρύξεις της 17Ν στη συλλογή μου.
    Αν θες στις στέλνω κι όλας σε αρχείο να τις έχεις κι εσύ μαζεμένες.

    Για να είμαι ειλικρινής δεν θυμήθηκα αμέσως οτι είναι μία από αυτές τις προκηρύξεις το κείμενο που αναρτούσες, αλλά είχα υποψιαστεί αμέσως οτι κάποιος αριστερός το έγραψε. Διότι μόνον οι αριστεροί έχουν τέτοια σύγχυση εννοιών στο κεφάλι τους.

    Εν πάσει περιπτώσει η γνώμη μου παραμένει η ίδια (για το κείμενο αυτό καθ'εαυτό).

  27. ούτις avatar
    ούτις 07/02/2009 01:42:44

    Από τα σκυλιά στον ιμπεριαλισμό των αμερικανών!

    Η δυστυχία να είσαι αριστερός!

    (...και να τραγουδάς στά ελληνάδικα)

    Αλοπεριδίνη ή tavor?

    Καλύτερα Αριστοτέλη:

    "Για τούτο και η πολεμική τέχνη ανήκει κατά κάποιον τρόπο στην κατά φύσιν κτητική (μέρος της οποίας είναι η θηρευτική) την οποίαν πρέπει να μεταχειρίζονται κατά των θηρίων και κατά των ανθρώπων εκείνων οι οποίοι, αν και προορίζονται από την φύση τους να άρχονται, δυστροπούν."

    Πολιτικά Ι, 1256b, 23-27.

    Πώς το είπες; Οι αποικιοκράτες υπέταξαν τους λαούς με Δαρβινικές θωρίες;

    Μήπως με Αριστοτελικές; Χα-χα!

  28. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 01:43:12

    Ζητώ την κατανόησή σας για τυχόν λαθάκια(επαναλήψεις κλπ) στα γραπτά μου, αλλα΄ προσπαθώ να εξασκήσω το τυφλό σύστημα στη γραφή, το οποίο πρόσταφα έμαθα και μερικά ξεφεύγουν.

    :)

  29. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 01:48:15

    ανώνυμε για κάνε μας τη χάρη και ανάλυσε λίγο την ανώδυνη εξυπναδούλα που πέταξες.

  30. Μ avatar
    Μ 07/02/2009 02:11:53

    Τραγικό το άρθρο...


    Ένας ακόμη λόγος που θα ήθελα να είχα άπειρα λεφτά είναι για να προστατεύω και τα αδέσποτα.

    Έχω μια τρέλα ειδικά με τα σκυλιά...



    Ρε γαμώτο... παντού κανιβαλισμός.
    Τρώμε τις σάρκες μας, τις μνήμες μας, την διάστασή μας, τα όνειρά μας... τώρα τρώμε και σκυλιά...


    Αν η κάθε μέρα έχει χίλιες στιγμές, έτσι όπως τα έχουμε κάνει, μόνο μία πλέον καταφέρνει να μην μας προκαλεί πλέον εμετό.
    Εκείνη που σκέφτεσαι πόσο πολύ θέλεις να τα αλλάξεις όλα.

  31. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 02:13:09

    @χάραμα...: Γράφεις "Τουλάχιστον δε θα είχε δεχτεί η ιερή ιδέα του έθνους και της φιλοπατρίας τόσο βρόμικη επίθεση".

    Από ποιο συγκεκριμένο σημείο του κειμένου που σου ανέφερα βγαίνει τέτοιο συμπέρασμα;

  32. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 02:26:34

    @ψυχραιμία: Φίλε,

    "Η ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι έρχεσαι σε σύγκρουση με την άρχουσα υπερδύναμη, τις HΠA.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι καταγγέλεις ανοιχτά τα σχέδιά τους ενάντια στα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι οργανώνεις ΝΟΜΙΜΟ πολιτικό αγώνα -αφού διαφωνείς ΒΕΒΑΙΑ με τη βία- εναντίον τους.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ειρηνικές εκδηλώσεις, παραστάσεις, διαδηλώσεις, ενδεχόμενο μποϋκοτάζ και ανυπακοή".

    Συμφωνείς;

  33. ariel avatar
    ariel 07/02/2009 02:35:40

    Μ
    και εγώ έχω τρέλλα με τα σκυλιά. Το ότι πεινάνε δεν είναι δικαιολογία να μας τα τρώνε. Ας βοσκήσουν χορτάρι.Εμείς πάμε στην Ινδία να τρώμε τις αγελάδες ? Θα μου πεις δεν το ξέρουν ότι απαγορεύεται?? Μπορεί. Πάντως αν τολμήσει κανείς να πειράξει τον Μπόμπι μου, παρ'όλο που μισώ τη βία, δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω.

  34. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 02:37:13

    Απ'το κείμενο που ανάρτησες βγαίνει απλώς σύγχυση (τουλάχιστον σε επίπεδο ορολογίας) αν το αναλύσει κανείς αυστηρά και εις βάθος.
    Αν μείνεις στο επίπεδο κατανόησής του για το οποίο γράφτηκε, δηλαδή για τον ήδη προπαγανδισμένο με τα αριστερόστροφα αντεθνικά αντανακλαστικά λαό και τα αριστερων πεποιθήσεων τσιράκια-καθίκια της δημοσιογραφίας, προκύπτει απλώς μία ομιχλώδης προσπάθεια να φέρουν σε σύγκρουση τον ελληνικό πατριωτισμό(εκμεταλλευόμενοι τα αγνα΄πατριωτικά αισθήματα) με κάτι που ο συγγραφέας αυθαίρετα(και φυσικά λανθασμένα) ονομάζει αμερικάνικο εθνικισμό.

    Εν πάσει περιπτώσει δεν ήταν η 17Ν η αφορμή για αυτό που έγραψα.
    Μη μου πεις οτι δεν αντιλαμβάνεσαι την αντιπάθεια που τρέφουν οι αριστεράντζες, αυτοί οι μισάνθρωποι κομπλεξικοί με το γυάλινο βλέμμα και την ομοιόμορφη εμφάνιση που τους καταλαβαίνεις από χιλιόμετρα πως είναι αριστεροί από τη θολούρα των ματιών τους, για κάθε υγιή έννοια έθνους και φιλοπατρίας.
    Το μόνο που λένε καμιά φορά για ξεκάρφωμα, για τα μάτια του κόσμου, είναι μία νερόβραστη θολή light ευνουχισμένη folclore εκδοχή κάποιου newage διεθνούς ''πατριωτισμού'' για να κρατάν κάποια ελάχιστα προσχήματα στο επίπεδο των λεξεων(αν και τα τελευταία χρόνια το έχουν εγκαταλείψει και αυτό).

    Κρυβόμενοι πίσω από ωραίες λέξεις τα καθάρματα της αριστεράς διαλύουν ό,τι μπορεί να κρατήσει όρθιο ένα έθνος.
    Όλοι οι αρνησιπάτριδες των ιντιμίντια, των ΜΚΟ, των ΄αντιρατσιστικών΄- αντιεθνικιστικών οργανώσεων που στην ουσία απλώς κυνηγούν με λύσσα το δικαίωμα του Έλληνα να νοιώσει έστω και μια στάλα υπερηφάνειας μέσα στην ίδια του την πατρίδα, των 'αντιπολεμικών' οργανώσεων που ουσιαστικά διαμαρτύρονται για το δικαίωμα της Ελλάδος στην άμυνα... όλοι αυτοί αριστεροί δηλώνουν.

    Και μετά μου ζητάς από που προκύπτουν αυτά που λέω...

  35. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 02:39:22

    *folklore

  36. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 02:52:45

    Για να καταλάβεις το επίπεδο των προβληματικών ανθρώπων που ακολουθούν ή έχουν υποστεί αυτήν την ψυχοκτόνα προπαγάνδα που λέγεται αριστερά δες το σχόλιο του ανθρωποφάγου ''φίλου'' μας από πάνω.

    Τρέφω απύθμενη αντιπαθεια για την αριστερά.
    Ποτέ όμως δε θα μου περνούσε από το μυαλό να δηλώσω οτι θα έτρωγα ευχαρίστως έναν αριστερό.
    Αντίθετα αυτοί οι άνθρωποι διαποτίζονται από μικροί μέσω του αριστερού παιδομαζώματος(ΚΝΕ στα σχολεία, αντιρατσιστικά φεστιβάλ, προπαγάνδα στην τηλεόραση, αριστεράντζες καθηγητίσκοι, συκοφάντηση του έθνους) με ΑΔΙΣΤΑΚΤΟ μίσος για τον πατριώτη.
    Απόδειξη τα έκτροπα και τα κονσερβοκούτια κατά τον εμφύλιο της δεκαετίας του '40 που αυτοί προκάλεσαν.

  37. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 07/02/2009 02:53:14

    @χαραμα ( σκοταδι μαλλον)
    "Μη μου πεις οτι δεν αντιλαμβάνεσαι την αντιπάθεια που τρέφουν οι αριστεράντζες, αυτοί οι μισάνθρωποι κομπλεξικοί με το γυάλινο βλέμμα και την ομοιόμορφη εμφάνιση που τους καταλαβαίνεις από χιλιόμετρα πως είναι αριστεροί από τη θολούρα των ματιών τους, για κάθε υγιή έννοια έθνους και φιλοπατρίας"
    -ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΤΖΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΡΟ

  38. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 02:59:17

    @τρία πουλάκια κάθονταν

    εγώ λόγω αθλητισμού περνάω συχνά από ιατρικές εξετάσεις.
    Εσύ εξυπνάκια που έχεις το θράσος να κάνεις και μακρόθεν ιατρικές γνωματεύσεις?
    Ή μήπως το να πετάς ανούσιες εξυπναδούλες είναι συμβουλή του γιατρού σου?

  39. j- avatar
    j- 07/02/2009 03:08:53

    κάτι τέτοιοι σαν το.... χάραμα κάθε βράδυ πριν κοιμηθούν προσεύχονται εν μέσω της 'κουλτούρας'των 1500 τόμων τους όταν χαράξει η επόμενη μέρα το εκκρεμές του ρολογιού τους να είναι κολλημένο στο ακροδεξιό άκρο.είναι βέβαιο ότι πρέπει να λειτουργήσουμε με ένα άλλο πλαίσιο στο μεταναστευτικό ζήτημα αλλά από αυτό μέχρι το αντιδιαμετρικό σημείο η απόσταση είναι πολύ μεγάλη.πάντως χρήζουν προσοχής αυτές οι απόψεις γιατί πράγματι το εκκρεμές θα κάνει ταλαντώσεις μέγιστου πλάτους και αυτές προλειαίνουν το έδαφος αφού η δύναμη επίδρασης θα είναι 'η χαραυγή' με το λυκόφως..του... χάραμα που θα χαράξει την κατεύθυνση.το ζήτημα είναι να μη σκοντάψουμε γιατί κι άλλες φορές έχουμε σπάσει τα μούτρα μας αφού αχνοφέγγει και το φως δεν είναι άπλετο.

  40. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 07/02/2009 03:27:07

    χαραμα
    οταν εχω να πω κατι επχιειρηματολογω. δνε λεω για ..θολα ματια!!!

    ΥΓ δικαιωνομαι απεναντι στον φακτορα που ειχα πει οτι οι δεξιοι βριζουν καταπλειοψηφια εδω μεσα και δεν το δεχτηκε. μας χωρίζει πολιτισμική αβυσσος με αυτους

  41. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 03:47:35

    Πάντως εγώ δεν δήλωσα οτι πρόσκειμαι στη δεξιά.
    Δεν έχω αριστερούλικα αντιδεξιά σύνδρομα, απλώς δεν πρόσκειμαι ρε αδερφέ.
    Ούτε δήλωσα πίστη στον υπάρχοντα πολιτικό διαχωρισμό αριστερά-δεξιά. Συγκεκριμένα τον αρνούμαι.

    Δήλωσα οτι απεχθάνομαι την αριστερίλα και αυτούς που αποδέχονται τον κατεστημένο διαχωρισμό και μάλιστα αυτοπροσδιορίζονται παίρνοντας το ένα μέρος ως αριστεροί, αιτιολογώντας την απέχθειά μου ως απόρροια της μανιώδους επίθεσης που αυτοί διαχρονικά εξαπολύουν εναντίον του έθνους και των εθνικών ιδεωδών αλλά και γενικότερων πρακτικών τους και λόγων τους.
    Αυτά είπα. Απο'κει και πέρα...

  42. χάραμα... avatar
    χάραμα... 07/02/2009 04:01:04

    Πάντως αν διευκολύνει κάποιον μικρόνοα αριστερούλη να με αποκαλεί ακροδεξιό δεν έχω πρόβλημα. Πες με ακροδεξιό.

    Τέλος πάντων ενδιαφέρουσα η συζήτηση αλλά νομίζω αρκετά επιβαρύνθηκαν τα σχόλια της συγκεκριμένης ανάρτησης με απόψεις που απέχουν κάπως(ίσως και όχι...) από το γεγονός που περιγράφει.
    Καλύτερα να συνεχιστεί σε κάποια άλλη πιο σχετική.

  43. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 07/02/2009 04:06:27

    @χάραμα...:

    "Πορεία με τα τέσσερα πόδια"

    (Δημοσιεύθηκε τις 26 Ιανουαρίου 2009 στη θεματική κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ)


    Υπάρχουν κάποιοι που μετέχουν σε κάθε πορεία, κινούνται ευέλικτα μέσα στα επεισόδια, δεν ενοχλούνται καθόλου από τα δακρυγόνα και -κυρίως- τα έχουν δει όλα: από τα έκτροπα των αστυνομικών μέχρι τα πραγματικά πρόσωπα των κουκουλοφόρων!

    Ποιοι είναι; Μα οι σκύλοι των διαδηλώσεων στην Αθήνα!

    Πότε κουβαλώντας στο στόμα το πλακάτ, πότε αραχτοί στη Νομική, με τους φοιτητές και κόντρα στα ΜΑΤ, οι σκύλοι πρωταγωνιστούν.

    Ορκισμένος εχθρός των ΜΑΤ, ο Κανέλος, ο σκύλος σύμβολο των φοιτητών, έγινε τραγούδι και σύνθημα, έξι μήνες από τον θάνατό του. Τώρα, τη σκυτάλη παρέλαβαν οι διάδοχοί του στην τετράποδη «παρέα» των οδοφραγμάτων: ο Ριβάλντο, ο Ηρακλής, ο Τόλης, ο Αχιλλέας, ο Σωτήρης, η Κανέλα, ο Φώτης, ο Φοίβος, η Λίζα και ο Χάρης.

    Ο Κανέλος σύχναζε στα Εξάρχεια και στο Πολυτεχνείο, αλλά οι υπόλοιποι, ακουλουθώντας τις εξελίξεις των καιρών, άλλαξαν στέκι. Βρήκαν άσυλο στο νέο «στρατηγείο», της Νομικής Σχολής και σ’ ολόκληρη τη γύρω περιοχή: «Στις καταλήψεις του προηγούμενου μήνα, ήταν παντού και πάντοτε μαζί μας. Στις γενικές συνελεύσεις, στα συντονιστικά, τα βράδια που κρατούσαμε την κατάληψη», βεβαιώνει ο Αλέξανδρος, από το Πολιτικό Τμήμα της Νομικής.

    Οι σκύλοι-διαδηλωτές έχουν κερδίσει τη συμπάθεια των ανθρώπων-διαδηλωτών και για την… αγωνιστική τους στάση: «Το τρομερό μ’αυτά τα σκυλιά είναι ότι σε κάθε πορεία είναι στην πρώτη γραμμή. Επιτίθενται στα ΜΑΤ και γαβγίζουν. Οταν η αστυνομία μας επιτίθεται, τρέχουν κι αυτά ανάμεσά μας, σαν να θέλουν να μας προστατέψουν» μας διηγείται η Πηνελόπη, φοιτήτρια της Νομικής επίσης.

    Η ίδια μας πληροφορεί ότι οι σπουδαστές παρέχουν στους σκύλους… μόνο στέγη. Το φαγητό τους το πηγαίνει, κάθε μεσημέρι, ένας κύριος που ζει στην περιοχή.

    Αγνωστο πάντως είναι αν οι διάδοχοι του Κανέλου θα αποκτήσουν κι αυτοί τη φήμη του. Αρκεί να σερφάρει κανείς για λίγο στο Διαδίκτυο για να διαπιστώσει πόσο αγαπητός ήταν ο σκύλος εκείνος. Ακόμη και σήμερα, αρκετοί είναι αυτοί που γράφουν σχόλια για το τραγούδι «Ο Κανέλος», που έγραψε το 2006 ο τραγουδοποιός Στάθης Δρογώσης.

    Οι στίχοι του, όπως μας λέει ο ίδιος, θέλουν να εκφράσουν την αντίθεσή του στη λογική της αστυνόμευσης στη γειτονιά με την πιο ελεύθερη διακίνηση ιδεών, την πιο πολιτικοποιημένη και ζωντανή περιοχή της Αθήνας:

    «Αρκετά με τους μπάτσους στα Εξάρχεια. Αστυνομεύουν τη χαρά και τη δημιουργικότητά μας. Δεν πάει άλλο. Και με το τραγούδι μου αυτό ακριβώς εκφράζω. Την ανάγκη να μην αλλάξει η ταυτότητα των Εξαρχείων, από χώρος ζύμωσης ιδεών και κινημάτων σε αποστειρωμένη γειτονιά, όπως πολλοί επιθυμούν».

    Τι λέει το τραγουδάκι;

    «Θα μιλήσω για το φίλο τον Κανέλο
    Που έχει μία καρδιά και τέσσερα ποδάρια
    Που γυρίζει στα Εξάρχεια τα βράδια
    Κι όλοι τον σέβονται, του βγάζουν το καπέλο.

    Στη γωνιά Πολυτεχνείο με Πατησίων κυνηγούσε λένε έναν ασφαλίτη
    Και μία μέρα εθεάθη στο Θησείο, να γυρνά με μια σκυλίτσα από σπίτι.

    Ενα τραγούδι για το σκύλο τον Κανέλο
    που με δάγκωσε μα τον καταλαβαίνω.

    Υποστήριξε την άποψη με πάθος
    ότι είχα πάρει τη ζωή μου λάθος…»

    Οι διάδοχοι του Κανέλου δεν έχουν απασχολήσει ακόμη τη μουσική σκηνή. Ολοι, όμως, γνωρίζουν ότι το τετράποδο κίνημα έχει μαζικοποιηθεί και ότι αποσπά πια τη συμπάθεια ακόμη και των «νοικοκυραίων». Οι οποίοι, κατά τα άλλα, απεχθάνονται τις εξεγέρσεις… Και… γαβγίζουν τους διαδηλωτές…

    ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

  44. Aλογοσκουφιτσα avatar
    Aλογοσκουφιτσα 07/02/2009 08:38:00

    Αδεσποτοι Σκυλοι.
    Ενα τρομερο κεφαλαιο και συναμα θλιβερα Ελληνικο, που δε θα μ' εφτανε η φυλλαδα αυτη να αποτυπωσω.
    Προσωπικες εμπειριες, συγκλινιστικα γεγονοτα, σα ζεις εστω και ενα κομματι της ζωης σου διπλα σ' αυτα τα αθωα πλασματα, που καποτε εννοειται, αγαπηθηκαν και συντροφευτηκαν απο μερικους κοκκορομυαλους Ελληνες.
    Να κοιμασαι με ματια ανοιχτα απ' το γρυλισμα και κλαμα των εγκαταλελειμμενων σκυλων.
    Φοβερες οι σκηνες εγκαταλειψης, οταν τα πεταν εξω απο το αυτοκινητο και αυτα τρεχουν με μανια στο κατοπιν μολις αντιληφτουν πως ο φιλος τους το΄σκασε.
    Τρομερη σκηνη να ερχεται μετανοιωμενη η πιτσιρικα να το ψαχνει και να ρωτα γη κι ουρανο, που αραγε να πηγε το Πετ της/ Μαναρι της το αγαπητο.

  45. KaryID avatar
    KaryID 07/02/2009 09:11:03

    Έτσι πεταμένο βρήκα ένα μικρό κουταβάκι που πρέπει να είχαν διώξει από σπίτι και κρυβόταν πανικόβλητο μια βδομάδα κάτω από τις ρόδες των αυτοκινήτων στη γειτονιά, γιατί το κυνηγούσαν τα μεγάλα σκυλιά, ένα φοβισμένο και ταλαιπωρημένο κλωτσοσκούφι.

    Δεν ξεκινάει καλά η μέρα με αυτές τις ειδήσεις. Από που να το πιάσεις το θέμα, από την βρώση σκύλων ή από τις συνέπειες της ανεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης.
    Εντύπωση όμως προκαλεί ότι στη Λακωνία, μια αρκετά αυστηρή περιοχή, έχει πάρει τέτοια έκταση το φαινόμενο.
    Μήπως υπάρχει ένα στοιχείο υπερβολής εδώ;
    Ποια είναι τα ευρήματα της αστυνομίας;

    Θα πρέπει να το γνωρίζετε ότι ορισμενα ψυχαγωγικά θεάματα (με ακροβατικά, θηριοδαμαστές κλπ. μέσα σε σκηνές και τέντες) χρειάζονται κάθε είδους τετράποδα για κάθε είδους χρήσεις. Προ ολυμπιακών αγώνων είχε γίνει θέμα με την εκκαθάριση της Αθηνας, αλλά θάφτηκε. Η φάμπρικα πρέπει να συνεχίζεται όμως.

  46. tony avatar
    tony 07/02/2009 09:25:17

    Διαφορετικό ο εγκαταλειμμένος σκύλος που πέταξαν από το αμάξι ενα πρωί και άλλο το σκυλί το αδέσποτο το ελεύθερο.Αυτό που δεν μπορείς νά το δέσεις.Αυτά τα ζώα υπάρχουν εδώ από την αρχαιότητα,γεννιούνται ελεύθερα ξέρουν νά επιβιώνουν,και είναι κομμάτι της ζωής μας.Δεν απειλούνται από τους μετανάστες.Σύντομα θα βρουν τις παγίδες και θά τις αποφεύγουν.Τα εγκατελειμένα είναι διαφορετική υπόθεση.Αυτός ο σκύλος είναι ψυχολογικά ράκος,δεν ξέρει νά επιβιώνει και είναι πολύ δύσκολο να μάθει.
    Αυτόν τον σκύλο τον σκότωσε άνθρωπος με τον χειρότερο τρόπο. Καλύτερα να τον έκανε ευθανασία.

  47. Lakis avatar
    Lakis 07/02/2009 09:36:48

    Η Ελλαδα ΔΕΝ τους προσκαλεσε ποτέ και δεν ειναι υπολογη για το χαλι ή τα δραματα που περνανε οι ΛΑΘΡΟμεταναστες.

    Εμενα οι γονεις μου πηγανε μεταναστες στη Γερμανια γιατι τους προσκαλεσε το γερμανικο κρατος.

    Αφου περασαν τις απαραιτητες ιατρικες εξετασεις στην Ελλαδα, πηγανε στη Γερμανια οπου ητανε προκαθορισμενο που θα μεινουνε και που θα εργαζοντε.

    Οι ΛΑΘΡΟμεταναστες που ειναι στην Ελλαδα ηρθαν νυχτα και απροσκλητοι.

    Οποτε να μην παραπονιουντε.

    Καλως ή κακως αυτα εχει να τους προφερει η Ελλαδα (που δεν μπορει να θρεψει τα δικα της παιδια) και τιποτε παραπανω οποτε εαν νομιζουν οτι στη χωρα τους περνουσαν καλυτερα ή σε καποια αλλη χωρα θα περνανε καλυτερα τοτε αμε στο καλο.

  48. KaryID avatar
    KaryID 07/02/2009 09:38:06

    Το μάζεψα αυτό το σκυλάκι και το έχω τώρα και μου είπαν ότι είναι πολύ καλό μικροσκοπικό γιορκσάϊρ.

  49. προβοκάρων avatar
    προβοκάρων 07/02/2009 10:29:31

    Κοίτα ορέ μια τεράστια συζήτηση (περί αλλοδαπών, Λαθρομετανάστευσης, Εθνικισμών, ...) που προκάλεσε μια μπούρδα που στηρίζεται στο:
    "...Φήμες που κυκλοφορούν επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι οι αλλοδαποί έχουν βάλει το χεράκι τους..."
    που έγραψε ο καλός φίλος από τη Μεγαλόπολη. (Φάκτορα σου βγάζω το καπέλο.)

  50. προβοκάρων avatar
    προβοκάρων 07/02/2009 10:58:07

    Και κάτι για τους φίλους Φιλόζωους, ή "Φιλόζωους":
    Έχετε σκεφτεί ποτέ την πιθανότητα, τα ζώα (κάθε λογής) που έφτιαξε ο Πλάστης, να προτιμούν να ζουν ελεύθερα στη φύση, και καμιά φορά να αλληλοτρώγονται μεταξύ τους, παρά να βρίσκονται κλεισμένα στους δικούς σας χώρους για να ικανοποιούνται οι δικές σας ανάγκες;
    (χωρίς κανένα υπονοούμενο).

  51. KaryID avatar
    KaryID 07/02/2009 11:24:01

    @Νήπιε: rogue states: κράτη-παρίες.

  52. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/02/2009 11:24:44

    @ νήπιος γέρων
    Η ΚΑΛΟΓΕΡΙΚΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι έρχεσαι σε σύγκρουση με την άρχουσα υπερδύναμη, τις HΠA.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι καταγγέλεις ανοιχτά τα σχέδιά τους ενάντια στα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι οργανώνεις ΝΟΜΙΜΟ πολιτικό αγώνα -αφού διαφωνείς ΒΕΒΑΙΑ με τη βία- εναντίον τους.

    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ειρηνικές εκδηλώσεις, παραστάσεις, διαδηλώσεις, ενδεχόμενο μποϋκοτάζ και ανυπακοή”.

    Να συμφωνησω με τι;Oλα αυτά (καταγγελίες,διαδηλωσεις,ανυπακοη κλπ) είναι αόριστες προτάσεις που αν δεν αποσαφηνισθουν δε σημαινουν τίποτε.Τα πραγματα είναι απλα : Παραμένεις στο ΝΑΤΟ ή οχι;Κλείνεις τη βάση της Σουδας ή οχι;Δε χρειαζονται διαδηλωσεις και φωνές για να γινουν αυτά.Γίνονται ευκολα και μετά έρχεται ο λογαριασμός καθως το προβλημα της Ελλάδος δεν ειναι οι ΗΠΑ αλλά η Τουρκια και λιγοτερο διαφοροι άλλοι γυρω τους οποιους μετά θα εχεις να αντιμετωπίσεις μόνος σου.

  53. ούτις avatar
    ούτις 07/02/2009 11:41:03

    "Ο Κανέλος σύχναζε στα Εξάρχεια και στο Πολυτεχνείο, αλλά οι υπόλοιποι, ακουλουθώντας τις εξελίξεις των καιρών, άλλαξαν στέκι. Βρήκαν άσυλο στο νέο «στρατηγείο», της Νομικής Σχολής και σ’ ολόκληρη τη γύρω περιοχή: «Στις καταλήψεις του προηγούμενου μήνα, ήταν παντού και πάντοτε μαζί μας. Στις γενικές συνελεύσεις, στα συντονιστικά, τα βράδια που κρατούσαμε την κατάληψη»

    Βρήκε τους ομοίους του ο Κανέλος.

    Εμένα όμως με συγκινεί η ιστορία του Πέτρου της Μυκόνου

  54. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/02/2009 12:07:56

    Θυμάται κανείς τι έπαθε ο Πέτρος ο πελεκάνος της Μυκόνου από έναν Ιρακινό το 1982;

  55. tony avatar
    tony 07/02/2009 12:29:44

    Θυμάται κανείς τι έπαθε ο Πέτρος ο πελεκάνος της Μυκόνου από έναν Ιρακινό το 1982.
    Ναι ένας βλαμμένος Ιρακινός τον βίασε.Και βλαμμένος και Ιρακινός,σα να λέμε και Αλβανός και ηλίθιος.
    Δεν αντέχω τους βλαμμένους μετανάστες δεν μας φτάνουν οι δικοί μας τώρα έχουμε και εισαγόμενους.
    Αυτό είναι το πρόβλημα με τους μετανάστες,όταν έρχονται καλοί θετικοί εργατικοί άνθρωποι,είναι καλοί οι μετανάστες.
    Άλλα έτσι πως μπουκάρουν έρχεται κάθε καρυδιάς καρύδι.Και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα.

  56. Lakis avatar
    Lakis 07/02/2009 13:01:28

    Στον περίβολο του Ιερού Ναού της Οσίας Ξένης επί της Αχαρνών καμιά 30αριά ακροαριστεροί βρίσκονταν εκεί για να "διαμαρτυρηθούν" για την Κούνεβα! Αφού πρώτα έβρισαν τον κόσμο που τους κοιτούσε με απορία, έδιωξαν 3 γεροντάκια που έβγαιναν απο τον Ναό και έστησαν μικροφωνική εγκατάσταση...

    Αφού έγραψαν στην κόχη του Ιερού Ναού "Αλληλεγγύη στην Κούνεβα" και άλλα τέτοια... αγωνιστικά, πέταξαν τα μανουάλια στον περίβολο του Ναού και σταμάτησαν την κίνηση στην Αχαρνών, πετώντας ταυτόχρονα και φειγ βολάν!

    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ:

    20 Πακιστανοί βγήκαν απο παράνομο υπόγειο τζαμί στη Λ. Ιωνίας και έσπευσαν να... συνδράμουν τους αριστερούς! Πήραν μάλιστα το μικρόφωνο και έξω απο την εκκλησία γκάριζαν "Αλλάχ Αλ Ακμπάρ"!

    ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ!
    Εγινε στις 02.05 στην Αθηνα...

  57. Lakis avatar
    Lakis 07/02/2009 13:05:50

    Στις 04.02 το βράδυ Έλληνες εισήλθαν σε κατοικία Πακιστανών για να ζητήσουν τον λόγο που αποπειράθηκαν να βιάσουν την αδελφή τους. Οι Πακιστανοί, στη θέα της ελληνικής παρέας.... άσπρισαν σαν το σεντόνι!
    Και ενώ δεν ακούστηκε ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ η απόπειρα βιασμού των Πακιστανών, για να θολώσουν τα νερά, η Πακιστανική Κοινότητα παρέα με την "Εργατική Αλληλεγγύη" διοργανώνουν στις 8 Φεβρουαρίου συγκέντρωση... διαμαρτυρίας κατά του ρατσισμού στο Περιβολάκι της Νίκαιας (όπου έγινε και το περιστατικό με την απόπειρα βιασμού από Πακιστανό σε 17άχρονη Ελληνίδα).
    Στο Περιβολάκι της Νίκαιας δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε απόπειρα βιασμού απο Πακιστανούς! Αλλά η αλήθεια κρύβεται επιμελώς, για να... καταπολεμάνε τον ρατσισμό οι εργολάβοι της αριστεράς και να πέφτουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια!

    ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ!

  58. οκτώ avatar
    οκτώ 07/02/2009 13:08:47

    @64-65
    Εχεις δίκιο, είναι πλήρως διασταυρωμένο από τα μπουμπούκια του Stoxou.

  59. Lakis avatar
    Lakis 07/02/2009 13:14:07

    @οκτω,

    βλεπω δεν τοποθετηθηκες για τα συμβαντα και για τα ακροαριστερα και πακιστανα μπουμπουκια...

    Περαν τουτου, το εγραωαν κι αλλοι και πανω απο ολα υπαρχουν αυτοπτες μαρτυρες της περιοχης που βγηκαν και στα πρωιναδικα.

    Εσυ τι εκανες? Κραταγες τη ντουντουκα...???

  60. Σαος avatar
    Σαος 07/02/2009 13:15:39

    Τέτοια περιστατικά έχουν ακουστεί και παλιότερα. Το κακό όμως είναι πως υπάρχουν "φιλόζωοι" που όταν βαρεθούνε τα ζωντανά, τα πετάνε στον δρόμο, ούτε καν προσπαθούν να τα χαρίσουν.

  61. οκτώ avatar
    οκτώ 07/02/2009 13:20:09

    @66
    Βασικά βρήκα την ευκαιρία να βουτήξω κανά-δυό μανουάλια.

  62. Factorx avatar
    Factorx 07/02/2009 13:34:00

    @57.προβοκάρων: Φήμες - ξεφήμες όλοι ξέρουν οτι κάτι συμβαίνει. Τα ...κινέζικα τα ξεχάσατε; Πρέπει να έχουμε φάει πολλούς Αζώρ. Και δεν κάνω πλάκα. Πριν απο χρόνια έχασα χωρις να βρω ποτέ ίχνος του ένα Ροτβάιλερ 65 κιλα- τον Μπουτς , λέω το όνομά του και δακρύζω ακόμα. Ήταν αδυνατο να τον πλησιάσει άλλο άτομο πλην της οικογένειας χωρίς να τον "φάει". Πως; Ψαχνοντας έμαθα οτι γυρνάνε τις γειτονιές βρίσκουν τα πιο καλοθρεμένα και υγιή , σπρέϊ και στην ...κουζίνα. Το πιστεύετε; Πίστευε κανείς οτι ολόκληρες γειτονιές της Αθήνας θα είχαν γίνει γκέτο πακιστανών; Πλάκα κάνουμε; Έχουμε πολύ μεγάλο πρόβλημα

  63. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/02/2009 13:45:58

    @70 Αυτό που αρχίζουμε να αντιμετωπίζουμε σήμερα στην Ελλάδα και μάλιστα με ελαφρύ χιούμορ είναι καθεστώς εδώ και δεκαετίες στις ΗΠΑ. Είναι κοινό μυστικό ότι οι Ασιάτες τρώνε σκυλιά (ακόμη και 3ης γενιάς μετανάστες) και μάλιστα εν μέσω δυτικών κοινωνιών με ότι αυτό σημαίνει. Στην Αμερική είναι ανεκδοτολογική σύμπτωση ότι πάντα σχεδόν δίπλα σε κινέζικο εστιατόριο υπάρχει κτηνιατρείο και τα χωρίζει ένας τοίχος.
    Προσοχή στα κουτάβια μας.
    ΦΑΚΤΟΡ, πώς τον πλησίασαν τον Μπουτς αν ήταν άγριος; Σπρέι; Λίγο δύσκολο για σκυλιά τύπου μαστίφ, μολοσσοειδή κ.ά. λόγω βάρους.

  64. KaryID avatar
    KaryID 07/02/2009 14:09:35

    Για τους Κινέζους έχουν γραφεί διάφορα, αλλά οι μουσουλμάνοι δεν τρώνε κρέας, ή κάνω λάθος;

    Το ροτβάϊλερ ελεύθερο γυρνούσε; του έριξαν σπρέϊ και το έσυραν μέσα από την αυλή π.χ.;

  65. Lakis avatar
    Lakis 07/02/2009 14:41:37

    @οκτω,

    πλιατσικολογος δηλαδη κι εσυ...

    Απ' αυτοθς που ληστευουν εκκλησακια...

  66. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 07/02/2009 15:01:32

    Επειδή, ανεξάρτητα από το πού κρατάει η σκούφια του καθενός από εμάς, είμαστε όλοι άνθρωποι και πάνω απ' όλα σεβάμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα, υποχρεούμεθα να καλύψουμε τουλάχιστον τις ανάγκες λατρείας, προσευχής και τελετουργιών των αλλοδαπών συνανθρώπων μας.
    Γι' αυτό προτείνω:
    Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να χτίσει σε κάθε συνοικία και σε κάθε πόλη από δύο τζαμία για τους τους μουσουλμάνους που φιλοξενούνται στη χώρα μας - ένα για τους Σιήτες και και ένα για τους Σουνίτες.
    Αντίστοιχα, στις πρωτεύουσες των νομών (αλλά και στις μεγάλες πόλεις ή όπου απαιτείται) να χτιστούν οι αντίστοιχες παγόδες, τεμένη και ναοί για τους ινδουιστές, βουδιστές, ταοϊστές, σιντοϊστές και λοιπούς συμπολίτες μας.
    Το Υπουργείο Εσωτερικών και η Τοπική Αυτοδιοίκηση να φροντίσουν για τα αντίστοιχα ξεχωριστά νεκροραφεία. Για την απαραίτητη καύση των νεκρών και τη ρήψη της τέφρας τους σε ποτάμι (τελετουργικό των ινδουιστών) να παραχωρηθεί μέρος του Δέλτα του Κηφισού (κοντά στο Στάδιο Ειρήνης και φιλίας) και να τροποποιηθεί κατάλληλα ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν δύο τουλάχιστον αποτεφρωτήρια. Στην ελληνική επαρχία να προτιμηθούν πόλεις που να γειτονεύουν ή διαρρέονται από ποτάμια.
    Να αλλάξει το νομικό σύστημα ώστε να μην θεωρείται ποινικά κολάσιμη η καύση και της συζύγου του νεκρού, εάν, βέβαια, το επιθυμεί και η ίδια, όπως ακόμα συμβαίνει σε κάποια μέρη των μακρινών Ινδιών.
    Να χορηγηθεί ''επίδομα πολυγαμίας''(αντίστοιχό με εκείνο των πολυτέκνων) στους μουσουλμάνους που τηρούν αυτό το έθος του Κορανίου, μια που τρεις-τέσσερις γυναίκες έχουν περισσότερα έξοδα από τα τριά-τέσσερα παιδιά. Σε περίπτωση χηρείας (εάν ο τεθνεών είναι δημόσιος υπάλληλος, ένα δικαίωμα που πρέπει να αποκτήσουν σύντομα και οι μετανάστες) να δικαιούνται σύνταξης όλες οι σύζυγοι του.
    Να φροντίσει το Υπουργείο Υγείας για την επάνδρωση των Εξωτερικών Ιατρείων με ειδικευμένο προσωπικό για τη διεξαγωγή περιτομών.
    Να αναληφθεί τις υπηρεσίες καθαριότητας του Δήμου ο καθαρισμός των δρόμων από τα αίματα ύστερα από τις παρελάσεις μετά αυτομαστιγμώματος (την ημέρα του Μαρτυρίου του Αλή, νομίζω).
    Να ανθίσουν εκατό λουλούδια.
    Να καεί το πελεκούδι.
    ...
    Όσον αφορά τα αδεσποτα:
    Να δημιουργηθούν σφαγεία υγειονομικά ελεγμένα.
    Να μπαίνει μπλέ σφραγίδα στα ελληνικής καταγωγής σφαχτάρια, γιατί έχουν εντοπιστεί φαινόμενα ελληνοποίησης αδεσπότων από τις γειτονικές χώρες.

  67. οκτώ avatar
    οκτώ 07/02/2009 15:14:06

    @73
    Είπαμε να καταπιείς το δόλωμα, όχι όμως μαζί με το αγκίστρι.

  68. Decay avatar
    Decay 07/02/2009 16:48:05

    @ 66 οκτώ

    Πάρε αλλο ένα πλήρως διασταυρωμένο από τα μπουμπούκια του Stoxou.
    --------------------------------------

    Δύο αλλοδαποί κατηγορούνται για βιασμό, ληστεία και δολοφονία 47χρονης

    Στην Ασφάλεια Πολυγύρου Χαλκιδικής κρατούνται δύο Αλβανοί υπήκοοι με την κατηγορία ότι βίασαν, δολοφόνησαν και λήστεψαν 47χρονη, στη Μεταμόρφωση Χαλκιδικής.

    Σύμφωνα με την αστυνομία, το βράδυ της 30ης Νοεμβρίου 2008 οι αλλοδαποί, ηλικίας 35 και 30 ετών, συναντήθηκαν με τη 47χρονη σε μπαρ της περιοχής και στη συνέχεια πήγαν στο σπίτι, όπου διέμενε μόνη της τα τελευταία χρόνια, και της έστησαν καρτέρι.

    Όπως αποκαλύφθηκε, ένας από τους δράστες περίμενε την άτυχη γυναίκα έξω από το σπίτι και τη χτύπησε. Στη συνέχεια, τύλιξε το μπουφάν της γύρω από το πρόσωπό της με αποτέλεσμα να πεθάνει από ασφυξία, ενώ την ώρα που η 47χρονη γυναίκα κατέληγε, τη βίασε. Ανενόχλητοι μπήκαν στο σπίτι και αφαίρεσαν ηλεκτρικές συσκευές και άλλα αντικείμενα συνολικής αξίας 1.000€ περίπου, τα οποία ο 30χρονος τα μετέφερε στο σπίτι του, στην Αλβανία.

    Το έγκλημα αποκαλύφθηκε στις 18 Δεκεμβρίου όταν ο σύντροφος της άτυχης γυναίκας, που διαμένει στην Αυστρία, ειδοποίησε την αστυνομία ότι δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί της τηλεφωνικά.

    Οι αστυνομικοί βρήκαν το πτώμα στο παραθαλάσσιο σπίτι, που βρίσκεται απομονωμένο στην άκρη του παραθεριστικού οικισμού της Σιθωνίας, ενώ όπως είπε ο επιθεωρητής Κεντρικής Μακεδονίας της ΕΛ.ΑΣ., Στέργιος Αποστολίδης, οι δύο συλληφθέντες ομολόγησαν.

    Μάλιστα, οι γονείς του 30χρονου, μετά την εξιχνίαση της δολοφονίας και τη σύλληψη του γιου τους, μετέφεραν στην Ελλάδα και παρέδωσαν τα κλεμμένα αντικείμενα.


    http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathbreak_1_22/12/2008_261171

  69. οκτώ avatar
    οκτώ 07/02/2009 20:05:04

    @76
    Μήπως έχεις βάλει και εσύ το χεράκι σου στην παραμονή όλων αυτών των μεταναστών τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα ;
    Μήπως, όταν χρειάστηκε να κάνεις καμία επισκευή στο σπίτι σου προτίμησες να δώσεις 20 ευρώ σε έναν Αλβανό να φτιάξει το μερεμέτι, αντί να φωνάξεις Ελληνα τεχνίτη και να πληρώσεις 60 ευρώ το μεροκάματο και 40 ευρώ το ένσημο που δεν κόλλησες ;
    Λέω, μήπως ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.