#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/06/2013 17:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί ενοχλεί το success story;



του Κώστα Ροδινού

Προκαλεί πραγματικά απορία η βεβαιότητα με την οποία κάποιοι  επενδύουν στην καταστροφή της χώρας.  Με τον φανατισμό νεοπροσύλητου,  έχουν αναγάγει τις απόψεις τους σε αυτοεκπληρούμενες προφητείες και αγωνίζονται, με νύχια και με δόντια, να τις δικαιώσουν.

Προσπαθώ να καταλάβω τι θα κερδίσουν!

Προφανώς και η κατάσταση στην χώρα δεν είναι ρόδινη.

Ούτε ξεπεράσαμε την κρίση.

Από το Grexit  στο …..Grecovery

Όμως, θα πρέπει να είναι κάποιος εντελώς  κακοπροαίρετος ή να εθελοτυφλεί σκοπίμως, για να μην βλέπει πως η εικόνα της χώρας  στο εξωτερικό έχει βελτιωθεί.

Ναι, δεν έχει  αλλάξει η καθημερινότητα του πολίτη, αλλά παγιώνεται διεθνώς η πεποίθηση  στις  δυνατότητες της Ελλάδος  ότι τελικά μπορεί να τα καταφέρει.

Αυτό, από μόνο του,  συνιστά ένα μικρό θαύμα!

Γιατί;

Μα γιατί πέρσυ τέτοιον καιρό, σχεδόν όλοι,  μας είχαν  ξεγραμμένους.

Η ελληνική υπόθεση εθεωρείτο χαμένη.

Είχαν γραφτεί και οι ...επικήδειοι.

Η Citi, μάλιστα, προσδιόριζε και την έξοδο μας από το ευρώ, με τη συνακόλουθη πτώχευση, στις αρχές του 2013, τον Ιανουάριο για να είμαστε ακριβείς.

Το Grexit φεύγει από το πρωτοσέλιδα του ξένου τύπου και παραδίδει τη θέση του στο Grecovery.

Δεν αποτελεί αυτό θετική εξέλιξη;

Το «success story”…

Ο πρωθυπουργός από την Κίνα κάλεσε, και πολύ καλά έκανε κατά τη γνώμη μου, τους υποψήφιους επενδυτές να πιστέψουν και να επενδύσουν στο λεγόμενο «success story» της Ελλάδος!

Και σηκώθη μέγας κουρνιαχτός από τα κόμματα της αντιπολίτευσης και τους …ειδικευόμενους στην καταστροφή.

Συγνώμη, αλλά τι έπρεπε να κάνει ο Πρωθυπουργός;

Να δηλώσει ότι «κυβερνάει μια διεφθαρμένη χώρα», όπως έκανε ο κ. Παπανδρέου;

Να γίνει μάντης κακών, όπως ο κ. Τσίπρας;

Να μην τους καλέσει καθόλου;

Nα τους ζητήσει να …..στοιχηματίσουν  στην ….αποτυχία  μας;

Ας είμαστε σοβαροί...

Αλήθεια, θεωρεί  κανένας πως τέτοιοι  επιχειρηματίες είναι  αφελείς  και θα τρέξουν να επενδύσουν σε μια χώρα  όταν αυτή βρίσκεται στα πρόθυρα της κατάρρευσης; Σε επιχειρηματίες αναφέρομαι, όχι  στους γύπες των αγορών.

Ό, τι περίμεναν  τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος για να …ενημερωθούν για τις προοπτικές της χώρας;

«Μα  πουλάμε κοψοχρονιάς», λέει ο αντίλογος. Γιατί να μην έρθουν; Και πέρσι πουλούσαμε κοψοχρονιάς, αλλά δεν είδα κανένα ….συνωστισμό επενδυτών;

Aν κυβερνούσε ο κ. Τσίπρας;

Έχω, όμως, μια απορία.

Αν, λέω, αν τη χώρα κυβερνούσε ο κ. Τσίπρας και

-τα περίφημα spreads (για τα οποία δεν μιλάει κανένας όταν πέφτουν ενώ αποτελούσαν πρώτη είδηση όταν ανέβαιναν) από τις 3000 μονάδες, έπεφταν κάτω από τις 800 μονάδες.

-η χώρα κέρδιζε την πρώτη πιστοληπτική αναβάθμιση.

-ο επικεφαλής του Eurogroup, δημοσίως δήλωνε ότι θα συζητηθεί το ενδεχόμενο περαιτέρω μείωσης του χρέους.

-η ανακεφαλαιοποίηση του τραπεζικού συστήματος, έβαινε προς ολοκλήρωση

-οι εταίροι μας, ο διεθνής τύπος και άλλοι οργανισμοί έβλεπαν βήματα προόδου.

-η συζήτηση για χαλάρωση της λιτότητας και η έμφαση στις πολιτικές ανάπτυξης και ενίσχυσης της απασχόλησης, έμπαινε για τα καλά στην κορυφή της Ευρωπαϊκής ατζέντας.

Αν, λοιπόν, συνέβαιναν όλα αυτά, τι θα έλεγε;

Ένα νέο εθνικό αφήγημα

Βέβαια, η κατάσταση στην πραγματική οικονομία, αλλά και στην κοινωνία παραμένει  εξαιρετικά δύσκολη με τον εφιάλτη της ανεργίας να είναι το νούμερο ένα πρόβλημα της χώρας.

Όμως, για να δει απτά οικονομικά αποτελέσματα ο απλός πολίτης, θα πρέπει να πάρει μπροστά η μηχανή της ανάπτυξης. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Προφανώς και  υπάρχουν διαφορετικές θεωρίες και απόψεις για την  πολυπόθητη ανάπτυξη.

Παρά τις επιμέρους διαφωνίες, θεωρώ, πώς  σ’ ένα θα συμφωνούσαμε  όλοι:  για να έρθει η ανάπτυξη, η χώρα πρέπει να προσελκύσει  επενδύσεις. Επίσης, χρειάζεται και ένα  success story. Ένα αφήγημα επιτυχίας, για να χρησιμοποιήσω μια νεόκοπη φράση.

Και αυτό το αφήγημα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του και να ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά, τις δυνάμεις και τις δυνατότητες της χώρας.

Πολύ φοβούμαι ότι η Μέρκελ έχει δίκιο όταν λέει, πως με τα προγράμματα διάσωσης απλώς κερδίζουμε χρόνο.

Και ο ...κερδισμένος, με πρωτοφανούς βιαιότητος θυσίες,  χρόνος θα πάει χαμένος και η προσπάθεια του ελληνικού λαού στον βρόντο, αν δεν αξιοποιήσουμε την παρούσα συγκυρία για να διαμορφώσουμε ένα υλοποιήσιμο σχέδιο εξόδου της χώρας από την κρίση.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 04/06/2013 11:38:42

    Έλα ντε! Αυτό ακριβώς ειναι και το δικό μου ερώτημα. Υπάρχουν πολλοί που επένδυσαν ψυχολογικά στην αποτυχία της χώρας, ώστε μετά να μπορούν να πουν "τα έλεγα εγώ". Τώρα που δεν τους βγαίνει αυτό το "τα έλεγα εγώ", θυμώνουν και δυσανασχετούν, οπότε τους ενοχλεί το "sucess story".

    Υπάρχουν αυτοί που δεν αντέχουν την "δεξιά" και δεν μπορούν να πετύχει ο Σαμαράς, θέλουν να δουν τον Τσίπρα πρωθυπουργό. Οπότε αυτούς τους ενοχλεί το success story, διότι θέλουν να βλάψουν την κυβέρνηση.

    Αλλά υπάρχουν και αυτοί που έχουν επενδύσει στην καταστροφή της χώρας, με διάφορους τρόπους - π.χ. διότι μέσα από αυτήν περνάει η καταστροφή του ευρώ - οπότε "πρέπει" να κατεδαφίσουν το success story, προκειμένου να καταφέρουν τον στόχο τους.

    Για όλους τους άλλους, πλην των τελευταίων, φαίνεται ότι όλοι αυτοί προτιμούν την διαχείριση τύπου ΓΑΠ - Παπακωνσταντίνου, τότε που κάθε δήλωση κυβερνητικού αξιωματούχου για τον "Τιτανικό" ανέβαζε τα spread και διέλυε την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας. Φαίνεται να πέρασε πολύς καιρός από τότε, αλλά δεν είναι τελικά καθόλου πολύς.

    Και ψέματα να ήταν το success story - που δεν είναι και θα αποδειχθεί - είναι καλύτερα να λέγεται τέτοιο ψέμα, διότι από μόνο του μπορεί να ωθήσει τα πράγματα να πάνε καλύτερα. Πόσο μάλλον, που δεν είναι ψέμα.

    Συγχαρητήρια για το άρθρο. Θα ξεσκεπάσει πολλούς κακόβουλους.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Διογένης 04/06/2013 17:43:51

      Τα στοιχεία είναι αυτά που ξεσκεπάζουν Διογένη. Όχι τα λόγια που δε συνοδεύονται από τα αντίστοιχα στοιχεία, πολύ δε περισσότερο δεν ξεσκεπάζουν τα λόγια που όχι απλά δεν υπάρχει στοιχείο για να τα συνοδεύσει, μα όλα τα υπαρκτά και μετησιμα στοιχεία καταδικνύουν κάτι αντίθετο. Κάτι τόσο ακραία αντίθετο ώστε εύκολα τα λόγια αυτά να κατατάσσονται στην κατηγορία της μυθοπλασίας.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Ρύκιος 04/06/2013 20:04:15

        Η Ελλάδα οδηγήθηκε στη χρεοκοπία το 2010 και στο μνημόνιο στη συνέχεια, εξαιτίας των διαρκών και μεγάλων ελλειμμάτων της στον προϋπολογισμό και στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών που δε μπορούσε να δανειστεί για να τα ανατροφοδοτήσει. Και τα δύο στο τέλος του 2013 θα καταγράψουν ισχνά πλεονάσματα. Αυτό σε συνδυασμό με την ανακεφαλαιοποίηση του τραπεζικού συστήματος και την εντυπωσιακή βελτίωση του οικονομικού κλίματος (στην υψηλότερη του τιμή από τον Οκτώβριο του 2008) περιγράφουν μια εικόνα οικονομικής σταθεροποίησης. Η ανάκαμψη απαιτεί 3 απαραίτητες προϋποθέσεις: α) πολιτική σταθερότητα β) ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία που θα προσελκύσουν ξένες άμεσες επενδύσεις γ) ενίσχυση της ρευστότητας. Η τελευταία θα έρθει μόνο με αλλαγή της φιλοσοφίας αντιμετώπισης της ευρωπαϊκής κρίσης από την ΕΚΤ και την ΕΤΕπ.

        • ειδωλοκλάστης avatar
          ειδωλοκλάστης @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 09:06:14

          Πολιτική σταθερότητα σέ αποικία χρέους μέ τό μισό πληθυσμό άνεργο καί τόν άλλο μισό μετανάστη ή στό μπαλτά τού γερμανού κυρίαρχου φορομπήχτη ;

          Ριζοσπαστικές μεταρυθμίσεις πού έχουν ήδη διαλύσει κρατικές δομές καί σχέσεις μέ πολίτη χωρίς νά φέρουν ΙΧΝΟΣ επενδύσεων, ελληνικών ή ξένων;

          Ενίσχυση τής ρευστότητας από ΕΚΤ καί τσόντα τήν ΕΤΕπ μέ Ασμουνσεν, Βάιντμαν καί Σόιμπλε νά μέμφονται τό ΟΜΤ τού Ντράγκι καί νά προσφεύγουν στό Γερμανικό Συνταγματικό Δικαστήριο (εκδίκαση τήν επόμενη εβδομάδα) όπου, πιθανότατα, η γερμανική συμμετοχή στή 'σωτηρία' τής Ελλάδας καί τών άλλων χρεωκοπημένων μέ πολύ μεγαλύτερα προβλήματα τού δικού μας θά περιοριστεί στά ασήμαντα όρια τής ΕΤΕπ.;

          Δέν έχει λύση η εξίσωση.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Ρύκιος 04/06/2013 21:34:15

        "Τα λόγια που συνοδεύονται από αντίστοιχα στοιχεία" είναι ότι ο κρατικός προϋπολογισμός πηγαίνει κατά 3,291 δις ευρώ καλύτερα στο πρώτο τρίτο του έτους. Αν αυτό συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό και στα δύο επόμενα τρίτα του έτους, θα μιλάμε για σχεδόν δέκα δις ΚΑΛΥΤΕΡΟ αποτέλεσμα του αρχικού στόχου. Και με δεδομένο ότι οι πρώτες διαρροές για τον Μάιο λένε ότι τα έσοδα Μαΐου υπερκάλυψαν την υστέρηση των προηγούμενων μηνών ("μαύρη τρύπα" την ονομαζαν όσοι ήθελαν να μεγιστοποιήσουν μια όχι και τόσο μεγάλης σημασίας υστέρηση), άρα, μπορούμε να αναμένουμε αντίστοιχες επιδόσεις για το υπόλοποι μισό του έτους.

        Ξέρω-ξέρω, οι συνήθεις μίζερες ανταπαντήσεις είναι ότι υπάρχει ύφεση και ανεργία, ότι ο κόσμος υποφέρει και διάφορα άλλα γνωστά δεδομένα της οικονομικής κατάστασης. Το μεγάλο "αλλά" σε όλα αυτά, όμως, είναι ότι η βελτίωση των αριθμών α) αποτρέπει νέους φόρους και νέες περικοπές, β) δίνει τη δυνατότητα σιγά σιγά για μειώσεις φόρων, γ) θα βγάλει την Ελλάδα στις αγορές και θα διώξει Μνημόνια, τρόικες και το κακό συναπάντημα.

        Με λίγη υπομονή δηλαδή, το καλό αποτέλεσμα των αριθμών θα αρχίσει να περνάει και στην τσέπη του Έλληνα.

        Αυτά για να τα καταλάβει κανείς δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη ευφυΐα. Έλλειψη συμπλεγμάτων κατωτερότητας χρειάζεται και ανοιχτή ματιά. Καθώς και έλλειψη ψυχολογικών εμμονών του τύπου "σας τα έλεγα εγώ". Κατά τα άλλα, πρόκειται για μια προφανή πραγματικότητα, εξαιτίας της οποίας αυτοί που έφεραν - τεχνητώ τω τρόπω - τα Μνημόνια εξαιτίας δήθεν ανισορροπιών των οικονομικών μας (και εδώ απαντώ στον Συριζαλγανία για τη γνωστή μνημονιακή ατάκα ότι δήθεν "η κρίση έφερε το Μνημόνιο") έχουν λυσσάξει σήμερα, που η Ελλάδα γλιτώνει από την θανατηφόρο μέγγενη των Μνημονίων, πάνω που νόμιζαν ότι το παιχνίδι ήταν δικό τους.

        Μην ρίχνετε νερό στον μύλο των "αφεντικών" του Μνημονίου, είναι κρίμα για την χώρα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διογένης 04/06/2013 17:54:18

      Ξεσκεπάζονται καθημερινά από τη λύσσα τους να γίνει κακό στον τόπο για να δικαιωθούν, να πέσει ο Σαμαράς και να κυβερνήσουν το πτώμα. Κούνια που τους κούναγε. Το ότι σε ΟΛΕΣ τις δημοσκοπήσεις 43-50% των ερωτηθέντων προτιμά Σαμαρά πρωθυπουργό λέει πολλά με τόσα ζόρια για τους Έλληνες 3 χρόνια τώρα. Σκέψου να επιβεβαιωθεί η πρόοδος και να αρχίσει η μείωση της ανεργίας. Που άρχισε (με επίσημα στοιχεία διαφοράς προσλήψεων-απολύσεων) αλλά δε το λέμε γιατί θα μας πουν σαμαρικούς...

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ Γεώργιος Τ. 05/06/2013 08:32:59

        Χαχαχαχα. Ωραίο! Να ζει κανείς στην κοσμάρα του, είναι πραγματικά τρελή επιτυχία.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Αθώρ 05/06/2013 18:06:02

          Ήξερα πως κάποιος θα αντιδράσει κάπως έτσι. Μαύρο παντού...

    • mara M. avatar
      mara M. @ Διογένης 06/06/2013 22:53:24

      Mάλλον η έκθεση του ΔΝΤ ξεσκέπασε πολλούς.

  2. Δρυς avatar
    Δρυς 04/06/2013 12:26:47

    Τώρα αρχίζουμε να βλέπουμε αντικειμενικά τι είναι αυτή η πολιτική. Τελικά όλοι παραδέχονται σιγά-σιγά πως δεν ήταν "σώσιμο", αλλά "χρόνος", για αυτό και ζητάμε ανάπτυξη. Γίνεται όμως; Και πως;

    Το καλό με το διαδίκτυο είναι πως μπορούμε τώρα πια να ανατρέξουμε πίσω στο χρόνο, σε όλα σχεδόν τα μέσα (περιοδικά, εφημερίδες, κανάλια), για να δούμε πως μας παρουσίαζαν τις θυσίες που πρέπει να κάνουμε τότε.

    Για να βγάλουμε όλοι τα συμπεράσματά μας.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Δρυς 04/06/2013 17:44:30

      Χρόνος μέχρι να ...ξανακερδίσει η αγαπητή κυρία Μέρκελ.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Ρύκιος 04/06/2013 20:06:27

        Γιατί αν χάσει θα αλλάξει η πολιτική της ευρωζώνης; Τα ίδια ακούγαμε και πέρσι μετά τη νίκη του Ολάντ...

        • fe avatar
          fe @ Συριζαλβανία του Χότζα 04/06/2013 20:43:20

          Πολυ πιθανον να μην αλλαξει αλλα οταν ηττηθει η πολιτικη αυτη μεσα στην εδρα της ειναι πολυ σημαντικο για ολους μας.Ελπιζουμε αρα υπαρχουμε.

        • mara M. avatar
          mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 04/06/2013 21:19:56

          Αν δεν αλλάξει συριζάλ θα έχουμε την άνοιξη του ευρωπαικού νότου.

  3. Αθώρ avatar
    Αθώρ 04/06/2013 12:28:37

    α) Η εναντίον μας καταστροφολογία φεύγει από το πρωτοσέλιδα του ξένου τύπου και παραδίδει τη θέση της στην ασυγκράτητη αισιοδοξία!!
    Με την ίδια ευκολία μπορεί να συμβεί οποτεδήποτε το κρίνουν οι γύπες συμφέρον, το ακριβώς αντίθετο. Πρόσφατη η μνήμη...
    β) ''Ο πρωθυπουργός από την Κίνα κάλεσε, και πολύ καλά έκανε κατά τη γνώμη μου, τους υποψήφιους επενδυτές να πιστέψουν και να επενδύσουν στο λεγόμενο «success story» της Ελλάδος!
    Πολύ καλά έκανε, έτσι κι αλλιώς. H επιτυχία όμως θα είναι να έρθουν πραγματικά ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ με δικά τους κεφάλαια, να δημιουργήσουν νέες εταιρείες, εργοστάσια και νέες θέσεις εργασίας. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ είναι ο τομέας που θα κριθεί η ...επιτυχία. Εκεί πονάμε.
    γ)«Μα πουλάμε κοψοχρονιάς», λέει ο αντίλογος. Γιατί να μην έρθουν; Και πέρσι πουλούσαμε κοψοχρονιάς, αλλά δεν είδα κανένα ….συνωστισμό επενδυτών;
    Όχι. Αλλά γιατί απλά περίμεναν και περιμένουν, να ...πέσουνε κι άλλο οι τιμές. Έτσι απαντούσαν. Δεν ερχόμαστε ακόμη, γιατί έχει και ...παρακάτω.
    γ) Aν κυβερνούσε ο κ. Τσίπρας;
    ΔΕΝ κυβερνά ο κ.Τσίπρας!
    δ) ''Να διαμορφώσουμε ένα υλοποιήσιμο σχέδιο εξόδου της χώρας από την κρίση.''
    Αυτό είναι αγαπητέ κ.Ροδινέ που απουσιάζει. Η ρεαλιστική και άμεσα εφαρμόσιμη πρόταση που θα καταφέρει να κινητοποιήσει, να εμπνεύσει και να ενώσει ολόκληρο τον Ελληνικό λαό σε μιά κοινή πορεία. Αυτή η απουσία λοιπόν και όχι η προκατάληψη, ούτε η αυτοκαταστροφική μανία είναι που εμποδίζει τους ''δύσπιστους'' να συμμετέχουν ψυχικά σε μιά υποσχόμενη Ιστορία επιτυχίας που από εδώ που ΕΜΕΙΣ στεκόμαστε, συγνώμη, αλλά δεν είναι ορατή.

    • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
      ΗΛΕΚΤΡΑ @ Αθώρ 04/06/2013 13:23:08

      ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ Ο Κ. ΤΣΙΠΡΑΣ!!!!!!!!!
      ΚΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ (ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΩΠΙΚΑ)ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΥΑΛΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ.....ΚΑΙ ΤΑ ΑΟΡΑΤΑ
      ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΡΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
      Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ
      ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ
      ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
      ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΟΡΑΤΑ......ΟΡΑΤΑ
      ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.....ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ ΗΛΕΚΤΡΑ 04/06/2013 13:46:42

        ?

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ ΗΛΕΚΤΡΑ 04/06/2013 13:52:18

        '' Με τα κατάλληλα γυαλιά μπορούν και βλέπουν…..και τα αόρατα..''
        Αυτό ακριβώς ειναι το πρόβλημα!!! ΄Οταν φοράει κανείς τα ....ειδικά γυαλιά που παραμορφώνουν την πραγματικότητα, βλέπει τα ....αόρατα θαύματα και δεν βλέπει τις ορατές σε όλους συμφορές!!!!
        Και πως να αντιμετωπίσεις νικηφόρα έναν εχθρό που αρνείσαι να παραδεχτείς πως υπάρχει; Παιανίζοντας τους νικηφόρους ύμνους και προδικάζοντας την έκβαση, πολύ πριν απ΄ την κρίσιμη τελική αναμέτρηση;;
        Το ίδιο λέμε, αλλά από την ...ανάποδη :-)

      • Αν... avatar
        Αν... @ ΗΛΕΚΤΡΑ 04/06/2013 14:05:55

        Ηλέκτρα, ΞΕΧΑΣΑΤΕ πατημένα στο πληκτρολόγιο τα κεφαλαία!

    • yellow avatar
      yellow @ Αθώρ 04/06/2013 14:05:56

      Πολύ σωστές επισημάνσεις αγαπητέ!
      Αφήνοντας απέξω τις άλλες πλευρές του success story όπως ανεργία, μετανάστευση, εγκληματικότητα, φτώχεια ...

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ Αθώρ 04/06/2013 15:48:15

      Εσείς τι προτιμάτε; Καταστροφολογικά πρωτοσέλιδα ή αισιόδοξα; Τι από τα δύο μπορούν να βοηθήσουν τη χώρα; Είχαν ή δεν είχαν και τα καταστροφολογικά πρωτοσέλιδα αποφασιστική συμβολή στη βύθιση της χώρας;
      Κανείς δεν λέει ότι λύσαμε τα προβλήματα μας, κανείς δεν λέει ότι θα φάμε με χρυσά κουτάλια. Αυτά ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ότι τα ακούν μόνο τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για να έχουν αφορμή να λένε κάτι.
      Αν δεν καταλαβαίνετε ότι κάτι έχει αλλάξει κι ότι όλα είναι όπως πριν ένα χρόνο έχετε πρόβλημα. Φροντίστε το !

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ firiki2010 04/06/2013 16:50:30

        α) ''Εσείς τι προτιμάτε; Καταστροφολογικά πρωτοσέλιδα ή αισιόδοξα;''
        Tα επί παραγγελία των ξένων συμφερόντων πρωτοσέλιδα, που δεν αποτυπώνουν ούτε κατά διάνοια την πραγματικότητα, μπορούν από θετικά να μετατραπούν αυτομάτως και άνευ λόγου, σε αρνητικά. Άρα, έχουν μηδενική αξία, τόση, όσο και ο φρέσκος, κοπανιστός αέρας.
        β)''Αν δεν καταλαβαίνετε ότι κάτι έχει αλλάξει κι ότι όλα είναι όπως πριν ένα χρόνο έχετε πρόβλημα. Φροντίστε το! 'Αν πάσχετε από ανίατη Συριζοφοβία-μανία και σας αρκεί να σας σερβίρουν την αλήθεια που τους βολεύει ώστε να αισιοδοξείτε επί ματαίω, έχετε πρόβλημα. Μην πάτε να το ...κοιτάξετε, είναι ανίατη η ασθένεια :-) .
        Τίποτε σήμερα δεν είναι όπως εχθές και να είστε σίγουρος πως και αύριο, τίποτε δε θα είναι όπως σήμερα.
        Αν με ...εννοείτε!! Τα πάντα ρεί.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Αθώρ 04/06/2013 19:44:48

          Tα πρωτοσέλιδα μας αρ'εσει δεν μας αρέσει παίζουν ρόλο. Μας συμφέρει να παραμείνουν θετικά. Δεν σας απασχολεί. Δικαίωμα σας.
          Αφού θεωρείτε ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει και δεν θέλετε και να το φροντίσετε επίσης ... δικαίωμα σας!
          Οντως... τίποτα δεν είναι όπως χθες και αύριο τίποτα δεν θα είναι όπως σήμερα. Επίσης (ίσως σημαντικότερο)αύριο τίποτα δεν θα είναι όπως χθες ! Αν με ... εννοείτε ! ( Το υπόλοιπο της ρήσης)

          • Αθώρ avatar
            Αθώρ @ firiki2010 04/06/2013 20:51:59

            Τα εν λόγω πρωτοσέλιδα, είναι σίγουρα χρήσιμα, αλλά μονάχα για... προσάναμμα. Δεν σας απασχολεί. Δικαίωμά σας. Μένετε στις άχρηστες επιφανειακές εντυπώσεις, δεν ενδιαφέρεστε να επέμβετε επί της ουσίας και να διαμορφώσετε θετικά την αρνητική πραγματικότητα, δικαίωμά σας. Το κάθε αύριο δεν μοιάζει ποτέ με το χθες και το σήμερα δεν είναι στατικό, θα μεταλλαχθεί οπωσδήποτε σε κάποιο αύριο, που ΔΕΝ μπορείτε όμως όσο κι αν το θέλετε να προδικάζετε, κατά το ευκταίον και το δοκούν....
            Αν με εννοείτε... :-)

          • fe avatar
            fe @ Αθώρ 04/06/2013 20:57:59

            Ηρακλειτος...διαλεκτικη... τα σεβη μου!!!!!

          • mara M. avatar
            mara M. @ Αθώρ 04/06/2013 21:22:19

            Παρομοίως!!!!

  4. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 04/06/2013 12:43:03

    Έχω έναν φίλο Πατρινό που γύρισε πριν λίγες μέρες απογοητευμένος έως εκνευρισμένος απο την Αθήνα επειδή ....... δεν είδε σχεδόν κανέναν ή πολύ λίγους άστεγους! Περίμενε ότι θα δει την μισή Αθήνα να κοιμάται στρωματσάδα για να ευχαριστηθεί που βγαίνουν αληθηνές οι προβλέψεις καταστροφής που ο ίδιος πιστεύει και αναπαράγει τυφλά! Εγώ του έλεγα ότι η Ελλάδα έχει απο τα μεγαλύτερα ποσοστά ιδιοκατοίκησης στον πλανήτη, ότι ακόμη και τώρα η Ελλάδα έχει έναν απο τα μικρότερα ποσοστά αστέγων στην Ευρώπη. Τίποτα αυτός! Χα χα .... Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν!

    Ένας άλλος μου έλεγε ότι ο Σαμαράς θα πέσει τον Σεπτέμβρη του 2012, μετά τον Οκτώβρη, μετά τα χριστούγεννα. Εγώ καθώς έβλεπα ότι ο Σαμαράς είναι σοβαρός, δεν προκαλεί την λαική οργή και είναι αποτελεσματικός, δεδομένων των συνθηκών, τον συμβούλευα να ηρεμήσει. Τελευταία φορά με ρώτησε τον Απρίλη...

    Μερικοί πήραν τον στραβό τον δρόμο του Ντορισμού. Κλινικές περιπτώσεις. Μετά την ήττα της Ντόρας έκοψαν δεσμούς με την ΝΔ και αρκετοί απο δάυτους δεν επέστρεψαν ούτε καν όταν επέστρεψε στο κόμμα η ίδια η Ντόρα! Τι να πεις!

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Ο Σαμαράς έχει πολύ καλύτερα του αναμενομένου. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι πέραν τούτου.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Γιώργος Αχαιός 04/06/2013 17:47:57

      Τους διώξατε από την Αθήνα τους άστεγους?
      Ρωτώ, διότι τώρα που καλοκαίριασε έχω δεί δύο φορές να κοιμούνται ρακένδυτοι σε παγκάκια της οδού Ακρωτηρίου, στο δασάκι, κατεβαίνοντας από τάβους Βενιζέλου πρός Χανιά. Παλιότερα ούτε κατά διάνοια τέτοια εικόνα σ ΑΥΤΟ το σημείο.

      • Αθώρ avatar
        Αθώρ @ Ρύκιος 05/06/2013 08:37:51

        Ποιοί άστεγε απαισιόδοξε-λαϊκιστή Ρύκιε; Πάνε αυτοί. Τούς ...στέγασαν όλους με την καλπάζουσα φαντασία τους οι ...Γεώργιοι οι μαγοραβδοφόροι!!

        • Αθώρ avatar
          Αθώρ @ Αθώρ 05/06/2013 08:38:13

          ποιοί άστεγΟΙ

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Ρύκιος 06/06/2013 01:01:14

        Σίγουρα ἦταν ῞Ελληνες; Μήπως ἦταν λάθρο;;;;

  5. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 04/06/2013 13:08:45

    Σίγουρα υπάρχει πρόοδος. Αλλά αντί να βάλλουμε κάτω το κεφάλι και να δούμε τι γίνεται στο θέμα των μεταρρυθμίσεων, τι γίνεται με τα σνδικάτα, που όλα είναι παρόντα και συνεχίζουν ... τον αγώνα, τι γίνεται με τις αποκρατικοποιήσεις.Δυστυχώς η απάντηση είναι σχεδόν τίποτα.
    Από τους ξένους θα περιμένουμε για να βάλλουμε επί τέλους σε τάξη τα του Οίκου μας ;;; Χάσαμε και οι αιματηρές προσπάθειες του κόσμου που στενάζει, θα πάνε χαμένες. Αντί για αυτά ακούμε για σχεδιασμό πρόωρων εκλογών και για τον περίφημο αντιρατσιστικό νόμο. Για την ουσία όμως δυστυχώς ... μηδέν εις το πηλίκον.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Σ.Κ.Μ. 04/06/2013 20:11:52

      Έχουν γίνει αρκετά πράγματα αλλά η κριτική σας είναι σωστότατη, φανερώνοντας άνθρωπο που ξέρει πως θα πάει μπροστά αυτός ο τόπος και όχι απλά κάποιον που μιζεριάζει χωρίς να έχει να προτείνει τίποτα!

      • mara M. avatar
        mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 04/06/2013 21:17:07

        Ποιά είναι τα αρκετά πράγματα που έχουν γίνει, οι μειώσεις μισθών, συντάξεων, υπερφορολόγηση, διάλυση της υγείας, καταστροφή ασφαλιστικών ταμείων, μετατροπή της εργασίας σε δουλεία; ή η δημιουργική λογιστική με το πρωτογενές πλεόνασμα;

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ mara M. 05/06/2013 00:04:35

          Όλα αυτά που περιγράφεις είναι επειδή το 2010 το ελληνικό δημόσιο είχε 24 δις πρωτογενές έλλειμμα και δε μπορούσε να τα καλύψει με νέο δανεισμό από τις αγορές. Πες μου εσύ ένα τρόπο που θα έκλεινε το τεράστιο πρωτογενές έλλειμμα με άλλο τρόπο.

          • mara M. avatar
            mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 00:32:09

            Μην πετάς την μπάλα στην εξέδρα πες μου εσύ ποιά είναι τα αρκετά που έχουν γίνει όπως λές παραπάνω.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ mara M. 05/06/2013 01:54:50

            Εσύ πετάς τη μπάλα στην εξέδρα συνεχώς! Η αποψή μου είναι γραμμένη και σε σχόλια-απάντηση σε εσένα και στην απάντησή μου στο Ρύκιο στην αρχή των σχολίων αυτού του άρθρου. Το ερώτημα όμως παραμένει, εσύ με ποιό τρόπο θα μπορούσες να κλείσεις ένα πρωτογενές έλλειμμα ύψους 24 δις που δε στο δανείζει κανείς χωρίς να έχεις τις συνέπειες που ανέφερες παραπάνω;

          • mara Μ avatar
            mara Μ @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 17:34:28

            Κι εγώ σου έχω απαντήσει πολλες φορές ,έχουμε γεμίσει σελίδες αλλά δεν γίνεται να συμφωνήσουμε. .
            Το σίγουρο είναι ότι δεν υπερασπίζεσαι πολιτικές και πολιτικούς που δημιουργήσαν αυτό το έλλειμμα ούτε τους εμπιστεύεσαι. Και σημερα αποδεικνύεται ότι όσοι ήμασταν επιφυλακτικοί σ΄ αυτό το succes story μάλλον είχαμε δίκιο.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ mara Μ 06/06/2013 01:58:20

            Δώσε μια παραπομπή γιατί δε θυμάμαι την άποψή σου για το πώς καλύπτεται ένα πρωτογενές έλλειμμα 24 δις, χωρίς να σε δανείζει κανένας. Νομίζω ποτέ δεν έχεις δώσει απάντηση, όχι μόνο έσυ αλλά όλοι που πρεσβεύουν ένα ακατανόητο πολιτικό πρόγραμμα για κατάργηση των μνημονίων και παραμονή στο ευρώ (!!!). Πραγματικά περιμένω να μου πεις, δε το λέω ειρωνικά. Οι πολιτικές που δημιούργησαν τα ελλείμματα και μας έφεραν εδώ ήταν αποτέλεσμα χρόνιας αποφυγής εκπόνησης προγραμμάτων ενίσχυσης ανταγωνιστικότητας. Η τελευταία γεννά διαρκή ελλείμματα, χρέη και αυξανόμενες ανάγκες δανειακής ανατροφοδότησης. Ο ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίζεται ότι πρεσβεύει ένα οικονομικό σύστημα που θα ''δουλεύει'' χωρίς την ανταγωνιστικότητα. Ποιά χώρα στον κόσμο λειτουργεί έτσι; Και πόσο μάλλον πώς μπορεί να γίνει αυτό εντός ευρωζώνης; Η ανταγωνιστικότητα δεν είναι μόνο αποτέλεσμα μισθολογικής συρρίκνωσης (που σε μία χώρα που δεν παράγει τίποτα με εσωστρεφή οικονομία είναι άμεση συνέπεια η μισθολογική συρρίκνωση από τις απλές αρχές της ζήτησης και της προσφοράς εργατικού δυναμικού, αν θέλουμε να μιλάμε λογικά και όχι συριζαϊικα) αλλά μιας σειράς μεγάλων διαρθρωτικών αλλαγών που ο ΣΥΡΙΖΑ τις λίγες που προωθούνται με το μνημόνιο τις πολεμάει, υποστηρίζοντας συντεχνιακά αιτήματα, μιμούμενος τη χειρότερη όψη των κομμάτων που μας έφεραν ως εδώ.

  6. unfair avatar
    unfair 04/06/2013 13:14:11

    κ. Ροδινέ,
    το σκεπτικό πως θα μπορούσε να ήταν χειρότερα ή καλύτερα ...δεν ταιριάζει σε μένα, είναι ένα θέμα που μπορούμε να μιλάμε επί άπειρον.
    Προσωπικά μ' ενοχλεί, που έστω κ σήμερα, δεν μπαίνουν βάσεις, για ένα πιο δίκαιο κράτος, που να προσφέρει στον πολίτη την αίσθηση πως μπορεί σήμερα να μην είμαστε στην καλύτερη κατάσταση, αλλά αύριο, τα παιδιά μας, θα 'χουν καλύτερη τύχη.
    Μπορώ να δεχθώ, πως η διαχείριση, είναι φαινομενικά καλύτερη από πριν, δεν βλέπω όμως κάποιο εθνικό όραμα, κάποιο "φως στο τούνελ" κ αυτό γιατί απλά κάνουμε αυτά που λένε οι δανειστές μας, κ αυτούς τους ενδιαφέρει μόνον να πάρουν τα χρήματα τους πίσω [παρότι, γνωρίζεται/ουν πως τα πήραμε].
    Η ανειλικρίνεια, η προχειρότητα, η μη απόδοση δικαιοσύνης, οι συμβιβασμοί κ η συνέχιση κάποιων πρακτικών του παρελθόντος είναι ολοφάνεροι. Όταν το κράτος γίνει παράδειγμα προς μίμηση, να είστε σίγουρος πως κ οι πολίτες θα δώσουν με χαρά "πλάτη".
    Οι ακραίες καταστάσεις, χρειάζονται ακραίες κινήσεις, βασισμένες όμως σε αξίες ώστε να μείνουμε στο περιθώριο, κ να σηκωθούμε με το μέτωπο ψηλά.

  7. panos avatar
    panos 04/06/2013 13:21:40

    Αν δεν πεσει χρημα στη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ κανενας λογικος ανθρωπος δεν πειθεται με κανενα story.Υπαρχει περιπτωση να επενδυσει καποιος με τετοιο χαλι της δημοσιας διοικησης? Παντου ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ-και ουρες και τιμωρια.......των πολιτων, αλλωστε το ξερουν οι πολιτικοι μας οτι για να σκοτωσεις......τη γραφειοκρατια πρεπει να απολυσεις Δ.Υ. ωστε με τεχνολογικα μεσα να εξοπλισεις τη δημοσια διοικηση. Οποτε δυσκολα θα .....απαλαγουμε απο τα πελατακια των πολιτικων και το story γινετε δυσκολο. Μακαρι ο ΣΑΜΑΡΑΣ να τολμησει,αλλα τοσο καιρο δεν γινετε ΤΙΠΟΤΑ. Ξεχασαμε τις οφειλες στους ΙΔΙΩΤΕΣ και πηραν.......προτεραιοτητα στις καταβολες χρηματων.......τα ΕΦΑΠΑΞ των πελατων των κομματων μας, αν ειναι δυνατον, και μετα λεμε για επενδυσεις........

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ panos 04/06/2013 18:02:46

      Μα για αυτό που λες περί πραγματικού χρήματος πάλεψε ο Σαμαράς με την υπουργό να αυξηθεί ο τουρισμός. Επειδή αν πραγματοποιηθούν οι προβλέψεις για Ε17 δις έσοδα φέτος το καλοκαίρι από ξένους -κυρίως- τουρίστες, μιλάμε για μεγάλη διαφορά από τα τελευταία χρόνια και για νέο χρήμα από έξω και όχι ανακυκλωμένο ελληνικό. Και στον τουρισμό αναλογεί το 15% του ΑΕΠ της χώρας. Μια αύξηση 20% στον τζίρο του τομέα είναι 3% αύξηση του ΑΕΠ. Τεράστιο.

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ Γεώργιος Τ. 05/06/2013 16:02:09

        αναμένει 17 εκατ τουρίστες λέει το υπ.τουρ. , δεν αναμένει 17 δις έσοδα καλέ μου κύριε.

        • Αθώρ avatar
          Αθώρ @ undercover gpr 05/06/2013 17:32:33

          ....Λεπτομέρειες τώρα. Μην του χαλάτε τη γιορτή!!

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ undercover gpr 05/06/2013 18:07:55

          Και το ένα και το άλλο αναμένει.

  8. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 04/06/2013 13:28:01

    Κώστα λάθος κάνεις. Δεν ενοχλεί το σαξές στόρι. Γέλωτα προκαλεί, κατά κάποιο τρόπο δηλαδή είναι και ευχάριστα διασκεδαστικό όταν περιγράφεται από τα προβεβλημένα πρόσωπα που έχουν αναλάβει τη διαχέιριση της διαμόρφωσης κοινής γνώμης στα περίφημα "κανάλια της διαπλοκής" (για να χρησιμοποιήσω μια ήπια έκφραση, κι όχι αυτήν του Κ.Καραμανλή πχ)
    Όσο για το άλλο που αναρρωτιέσαι, αν κυβερνούσε ο Τσίπρας, τα ίδια και χειρότερα θα είχαμε. Με αντίστοιχα σαξές στόρυ μέιντ ιν γιού ές έι, είμαι σίγουρος...

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ Ρύκιος 04/06/2013 23:29:47

      στυλιζαρισμένη εξωτερικώς περιφρόνηση προκαλεί, και εσωτερικώς μανιώδη απειλή μη τυχόν και τα καταφέρει η Ελλάδα.
      Το ιδιοτελές των κοτζαμπάσηδων ενάντια στους κοσμοπολίτες Έλληνες των τριών ηπείρων και των πέντε θαλασσών. Αυτόχθονες και Ετερόχθονες, παλαιές ιστορίες.

  9. Economist avatar
    Economist 04/06/2013 13:41:44

    Δηλαδή για να καταλάβω εάν πει κάποιος ''θα πέσει ο Όλυμπος" θα πέσει! Τα λόγια είναι αέρας κοπανιστός. Μήπως εμπόδισαν μέχρι τώρα κάποιοι τον Παπανδρέου, τον Παπαδήμο και το Σαμαρά να κυβερνήσουν. Τόσο καιρό μόνοι τους παίζουν μπάλα. Η επιτυχία ή αποτυχία τους θα είναι αποτέλεσμα των δικών τους ενεργειών. Ο Τσίπρας καλό τους έκανε γιατί τους κρατάει στην εξουσία και να τον ευχαριστούν γι' αυτό. Ο λαός στο τέλος θα αποδώσει ευθύνες. Υπάρχουν βέβαια κάποιοι σαν τον Βενιζέλο που δεν θέλουν ο λαός να αποδώσει ευθύνες. Θα αποδώσει όμως γιατί αυτό είναι το δίκαιο.

    • cp avatar
      cp @ Economist 04/06/2013 16:11:29

      +1000

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Economist 04/06/2013 18:05:00

      Το ότι με τον τρόπο τους ΓΑΠ, Πάγκαλος, Λοβέρδος, Βενιζέλος και σία προκαλούσαν ξένους να βρίζουν τη χώρα και το λαό και το λαό να βρίζει αυτούς ήταν θετικό δηλαδή; Και η ηρεμία από το εξωτερικό μέτωπο που έφερε ο Σαμαράς ώστε να επικεντρωθούμε στα εσωτερικά θέματα είναι λίγο; Λίγη λογική δε βλάπτει. Υπάρχουν προβλήματα αλλά μη τα μηδενίζουμε όλα λόγω απογοήτευσης ή θυμού. Αλλιώς...

  10. αναξιμανδρος avatar
    αναξιμανδρος 04/06/2013 13:53:37

    ο κοσμος ειναι ακομα σοκαρισμενος...και δεν μπορει να αντιληφθει ποιο ειναι το succes story.επομενως, χρειαζεται ακομα πολυ δουλεια για να περασει στην κοινωνια το πραγματικο sucess story .10+ χαμενα χρονια για τη ελλαδα σ ολους τους τομεις ...δεν φτιαχνονται μεσα σε μια χρονια

  11. dioklis avatar
    dioklis 04/06/2013 14:06:58

    ……success story?!!!! Η απάντηση στο ερωτημá σας προκύπτει από την ίδια την ερώτηση, κανείς δεν επενδύει με γνώμονα τις ωραιοποιημένες ιστοριούλες ,ως γνωστόν ο επενδυτής αναλύει οικονομικά στοιχεία και τοποθετείτε ανάλογα. Άρα η ευχάριστες ιστοριούλες απευθύνονται στους ιθαγενείς έλλειψη οικονομικών επιχειρημάτων και δεδομένων, κοινώς χάνδρες !Τώρα στο γιατί δεν υπάρχει κοινή στρατηγική για την πορεία της Ελλάδος από όλα τα κόμματα της βουλής είναι ηλίου φαεινότερο, διότι οι βουλευτές και τα κόμματα όπως όλοι μας γνωρίζουμε δεν λειτουργούν ταξικά ως οφείλουν από τις ιδεολογικές τους αναφορές, αλλά ως λομπιστες διαφόρων συμφερόντων, τα όποια συμφέροντα όταν δεν ταυτίζονται μεταξύ τους υπάρχει αναντιστοιχία λόγων και πράξεων. Η αντιμετώπιση των πολιτών βέβαια ως ιθαγενών ενίοτε προκαλεί αγανάκτηση .

  12. yianna avatar
    yianna 04/06/2013 14:46:03

    Γίνονται προσπάθειες στη σωστή κατεύθυνση αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις αδικαιολόγητες.
    Για ποιές επιτυχίες μιλάμε? Για την πάταξη της φοροδιαφυγής? Τον περιορισμό του Δημοσίου και ευρύτερου Δημόσιου Τομέα? Την πάταξη της γραφειοκρατίας?
    Εδώ συζητούν να μην φορολογήσουν τους επαγγελματίες αγρότες σε βάρος μισθωτών και συνταξιούχων. Ακραίες κομματικές ενέργειες και μου λέτε success story? Και όλο ακούω για επιτροπές που συγκαλούνται για να μελετήσουν τα θέματα, τι μας θυμίζει αυτό?
    Είναι πολύ νωρίς για success stories, πάρα πολύ νωρίς.
    Ο Σαμαράς και η ΝΔ καλούνται να αλλάξουν τον τόπο και πρέπει να βιαστούν.
    Από τριάντα ανθρώπους στην παραδοσιακά δεξιά οικογένειά μου, δυό μόνο στηρίζουμε τη ΝΔ, κανένας άλλος πια. Τι περιμένουμε?

    • είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε avatar
      είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε @ yianna 04/06/2013 16:07:27

      Αυτό που χαρακτηρίζεις ακραία κομματική ενέργεια Γιάννα (το να μην φορολογήσουν επαγγελματίες αγρότες για τη γη που καλλιεργούν) θα ήταν σωστό αν φορολογούσαν επίσης τον ψαρά για το καϊκι του, τον σιδερά για την ηλεκτροκόλλησή του και τον βιομήχανο για το εργοστάσιο και τα μηχανήματά του. Όλοι οι παραπάνω όμως όχι απλώς δεν φορολογούνται έξτρα, αλλά προβλέπεται να εκπίπτουν από τα φορολογητέα έσοδά τους τα έξοδα για την αγορά, συντήρηση και απόσβεση των μέσων παραγωγής που διαθέτουν. Γιατί ο κτηματίας λοιπόν να αντιμετωπίζεται διαφορετικά;

      • Ρύκιος avatar
        Ρύκιος @ είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε 04/06/2013 17:40:59

        Διότι το καίκι με τα χρόνια φθείρεται, η ηλεκτροσυγγόληση έχει επίσης θέλει αντικατάσταση, πολύ δε περισσότερο τα μηχανήματα του βιομήχανου που δε φορολογούνται αλλά εκπίπτουν. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΟΥ, όπως και ότι άλλες επενδύσεις θα κάνει, πχ θερμοκήπια.
        Η κατοχή ακίνητης περιουσίας (γής) απ ότι καταλαβαίνεις εμπίπτει σε άλλη κατηγορία. Όταν κάνουμε λοιπόν συγκρίσεις, να προσέχουμε να μη συγκρίνουμε λεμόνια με πορτοκάλια, πολύ δε περισσότερο να μη συγκρίνουμε λεμόνια με ...μπάλες ποδοσφαίρου

        • είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε avatar
          είναι ο καπιταλισμός, ηλίθιε @ Ρύκιος 04/06/2013 19:03:47

          Βιάζεσαι να μιλήσεις. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις ως έξοδα λογίζονται και η εκμίσθωση (απλή ή χρονομεριστική) γαιών/οικοπέδων πάνω στα οποία οι βιομήχανοι στήνουν τις βιομηχανίες τους, που προφανώς επίσης δεν φθείρονται. Τώρα αν ο αγρότης δεν τις αγόρασε τις εκτάσεις που καλλιεργεί για να τις γράψει ως έξοδα στα βιβλία κάποιας ΑΕ, αλλά τις κληρονόμησε από τη γιαγιά του πού είναι η ουσιαστική διαφορά; Και στις δυο περιπτώσεις συντελεστής παραγωγής θεωρείται, ή όχι;

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ yianna 04/06/2013 20:24:15

      Για τις επιτυχίες γράφω σε ένα σχόλιό μου παραπάνω. Αυτό που θεωρώ ότι περιμένετε άδικα είναι η πάταξη της φοροδιαφυγής. Ο λόγος είναι απλός: όλα τα κράτη που επιχείρησαν να ''πιάσουν'' ένα σημαντικό τμήμα της φοροδιαφυγής, το έκαναν έπειτα από πολλά χρόνια. Στην Ελλάδα το πρόβλημα δεν είναι η βούληση όπως πιστεύει ο πολύς κόσμος, αλλά ο ανεδαφικός τρόπος που προσεγγίζουμε το θέμα. Απαιτούνται νέες μελέτες-προτάσεις, συμφωνία των κομμάτων ότι κανείς στο μέλλον δε θα το αλλάξει τίποτα στη νομοθεσία, δημιουργία νέων θεσμών, κωδικοποίηση του συνόλου της φορολογικής νομοθεσίας και προσδοκία για αποτελέσματα μετά από αρκετά χρόνια εφαρμογής.

  13. unfair avatar
    unfair 04/06/2013 15:02:05

    διόρθωση
    *να μην μείνουμε στο περιθώριο

  14. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 04/06/2013 15:08:31

    Την Παρασκευή πήγα μετά από 23 χρόνια στα ΤΕΙ Αθήνας, απ΄ όπου αποφοίτησα για να παρακολουθήσω μια ημερίδα που έκανε η σχολή μου για την οικονομική κρίση. Έχοντας στη μνήμη την τότε αθλιότητα των διαδρόμων και του σκουπιδαριού, πήγαινα φοβούμενη πως θα μαυρίσει η ψυχή μου, στις εποχές των μνημονίων και των περιορισμένων πόρων...
    Και έφυγα απέραντα συγκινημένη με την εικόνα που αντίκρυσα... Τουαλέτες που ντρέπεσαι να πατήσεις, πεντακάθαροι διάδρομοι και καλοβαμμένοι τοίχοι με προθήκες ανά πέντε μέτρα για τις ανακοινώσεις των φοιτητών, Ούτε ένα σκουπίδι κάτω, ένα αμφιθέατρο ανακαινισμένο και αστραφτερό. Γεμάτο ζωή.
    Ο προαύλιος χώρος με τις πέργκολες γεμάτος φυτά....
    Κάτι αλλάζει πατριώτες... κάτι αλλάζει βαθειά...
    Μέχρι πέρυσι, όταν άκουγες γύρω σου ανθρώπους να κομπάζουν ήταν για τις διακοπές τους στην αράχωβα και για το άιφον... τώρα αν θα ακούσεις κάποιον να μιλάει στεντόρια και με περηφάνεια θα μιλάει για την δουλειά του... σήμερα ταξίδευα με το λεωφορείο για Γιάννενα, ένα παλικαράκι θα ήταν είκοσιπέντε, μιλούσε συνεχώς με το εργοτάξιό του και συντόνιζε κάτι δουλειές, και όσο τον άκουγες τόσο βεβαιωνόσουν πως καμάρωνε για την προκοπή του....
    Κάτι αλλάζει πατριώτες... κάτι αλλάζει βαθειά...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Β.Κ.Σιάπκα 04/06/2013 17:57:29

      Εύγε! Αμήν!

  15. arcane avatar
    arcane 04/06/2013 15:33:39

    Οι άνθρωποι πιστεύουν αυτά που βλέπουν από κοντά, δεν πιστεύουν αυτά που ακούνε από μακρυά.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ arcane 04/06/2013 15:41:03

      Αν ίσχυε αυτός που λες, στον κόσμο δεν θα υπήρχε καμιά θρησκεία!

      • arcane avatar
        arcane @ Αδέξιος Δεξιός 04/06/2013 16:03:20

        Μπα, τη θρησκεία τη μαθαίνουμε από τη μάνα μας που είναι κοντά, την εμπεδώνουμε από το περιβάλλον μας που είναι κοντά, την ασκούμε μαζί με το κοινωνικό σύνολο που μας περιβάλλει, επίσης από κοντά. Οσο γιά τη θεολογία που ασχολείται με τα μακρυνά, αυτήν λίγοι την ξέρουν ή νοιάζονται να την μάθουν. Αν αμφιβάλλεις κάτσε τη Κυριακή έξω από μιά εκκλησία και ρώτα τους πιστούς που βγαίνουν να σου πουν γιατί θεωρούν την Αγία Τριάδα ομοούσια.

        Αν όμως εννοείς ότι μόνο με πίστη θρησκευτικής φύσεως θα μπορούσε κανείς να πιστέψει ότι η Ελλάδα πάει γιά ανάκαμψη, τότε μάλλον έχεις δίκιο.

  16. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 04/06/2013 16:22:21

    Sucess story θα ήταν αν είχαμε απαλλαγεί από την διαφθορά, την κακοδιαχείριση, την γραφειοκρατία, το εχθρικό επενδυτικό περιβάλλον, τα καρτέλ, τα πολιτικά τζάκια και είχαμε πετύχει αποπληθωρισμό 30% για να "χωράμε" στο ευρώ. Εφόσον κανένα από αυτά δεν έγιναν, δεν πρόκειται για sucess story. Αν μιλάτε για την επιβράδυνση της ύφεσης και της αύξησης της ανεργίας, είτε έτσι είτε αλλιώς, κάποτε θα έπιανε πάτο το βαρέλι, αν και δεν υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι έχουμε φτάσει σε αυτό ούτε υπάρχουν ενδείξεις ότι θα αρχίσει η ανάκαμψη. Με 27% ανεργία, μισθούς Πολωνίας αλλά τιμές Λουξεμβούργου και φόροι ακόμη και στους χαμηλόμισθους, ειλικρινά δεν βλέπω πουθενά sucess story.

  17. firiki2010 avatar
    firiki2010 04/06/2013 16:27:18

    Το success story ενοχλεί γιατί πάγια τακτική της Αριστεράς (του αρρωστημένου τμήματος της τουλάχιστον) είναι η επένδυση στην όξυνση των προβλημάτων. Ποτέ -κι όταν λέω ποτέ το εννοώ- η Αριστερά δεν θέλησε την επίλυση ή την άμβλυνση έστω προβλημάτων. Ηθελε τη γιγάντωση τους (και φρόντιζε γι αυτό) προκειμένου να "ριζοσπαστικοποιηθεί ο κόσμος", να αντιληφθεί ότι "είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε" και να προχωρήσει στην πολυπόθητη ανατροπή. Αυτή η τακτοική είναι στο DNA της Αριστεράς. Χωρίς αυτό παύει να είναι ... Αριστερά !
    Προσωπικά να το δεχθώ ότι απέχουμε από το να έχουμε γίνει success story , αλλά είμαστε σε μια καινούργια , σωστή κατεύθυνση, την βαδίζουμε αν θέλετε με αργά βηματα και έχουμε απομακρυνθεί από την απόλυτη καταστροφή. Ενα success story κάπως και από κάπου πρέπει να ξεκινήσει.

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ firiki2010 04/06/2013 17:52:26

      Σωστο είναι αυτό, και είναι και κρίμα που η αριστερά είχε τέτοια μυωπική πολιτικάντικη οπτική όπως και η δεξιά.
      Δυστυχώς όμως, οι πολυαναμενόμενοι "επενδυτές" στον καπιταλισμό των μη-ηλίθιων, ΔΕ θα κρίνουν από την οπτική της όποιας κακής αριστεράς, αλλά τα πραγματικά στοιχεία. Νούμερα και γεγονότα. Τίποτ' άλλο.

  18. ΓΙΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΙΟΣ 04/06/2013 16:43:56

    Εξαιρετικό άρθρο.Χρειάζεται να γίνονται πιο συχνά τέτοιες αναλύσεις.Χρειάζεται φρεσκάρισμα η μνήμη όλων μας.Πολλές φορές η πραγματικότητα παρασύρει και οι καταγγελτικές φωνές βρίσκουν τον κόσμο άκριτα ανεκτά αυτιά.

  19. el greco avatar
    el greco 04/06/2013 16:56:32

    Σήμερα φάγαμε στο κεφάλι άλλη μια μείωση μισθού 13%. Όχι άλλα "success stories " PLEASE !!!

    • fe avatar
      fe @ el greco 04/06/2013 17:42:22

      Πρεπει να αισθανεσαι περηφανος γιατι εισαι μερος του succes story.Χαρη στην δικια σου μειωση μισθου μειωθηκε το εργατικο κοστος εγινε και ανταγωνιστικη η οικονομια μας .

      • Φοιτητης avatar
        Φοιτητης @ fe 04/06/2013 20:47:51

        Εφόσον η μείωση μισθού του πέρασε στην τσέπη του εργοδότη του, δεν υπήρξε αύξηση της ανταγωνιστικότητας κόστους αφού το προϊόν/υπηρεσία που παράγει θα διατηρήσει την τιμή του. Από εμπειρία αυτό έγινε. Άρα δεν είναι μέρος του sucess story.

  20. Χρυσά Κουτάλια avatar
    Χρυσά Κουτάλια 04/06/2013 17:03:34

    Πως ''είναι ο καπιταλισμός ηλίθιε'', το ξέρουνε ακόμα και οι καπιταλιστές! Μην προδικάζεις την ευτυχή κατάληξη απ΄την αρχή του κακοτράχαλου δρόμου και μην προσπαθείς ν΄αυθυποβάλλεις αυτούς που οφείλεις να πείσεις. Θα χάσεις την πολύτιμη αξιοπιστία σου αν σπαταλιέσαι σε άσκοπες δηλώσεις. Λιγότερα λόγια, περισσότερες πράξεις.
    Όλοι θα εκτιμήσουν το αυταπόδεικτα θετικό. Όταν υπάρξει όμως. Όχι όταν ...προαναγγέλλεται. Τα ΘΑ, τελειώσανε.

    • Χρυσά Κουτάλια avatar
      Χρυσά Κουτάλια @ Χρυσά Κουτάλια 04/06/2013 20:56:01

      @ Φιρίκι 2010

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Χρυσά Κουτάλια 05/06/2013 00:58:56

        Υπάρχει μια πορεία. Είμαστε καλύτερα απ΄ ότι πριν ένα χρόνο. Αυτό είναι προφανές όπως προφανές είναι ότι κάποιοι δεν θέλουν να το παραδεχθούν. Αυτή είναι η ουσία της όποιας αντιπαράθεσης στα σχόλια.
        Δεν προδικάζω καμμία κατάληξη απλώς λέω ότι αν υπάρξει ευτυχής κατάληξη θα οφείλεται σε αυτό που ξεκίνησε εδώ κι ένα χρόνο.
        ( Το θετικό δεν εκτιμάται αν υπάρχει ελπίδα για κάτι θετικότερο. Αυτό τίποτα δεν αφαιρεί από την αξία του θετικού)

        • Χρυσά Κουτάλια avatar
          Χρυσά Κουτάλια @ firiki2010 05/06/2013 17:36:18

          ''Είμαστε καλύτερα απ΄ ότι πριν ένα χρόνο.''
          Ε Ι Σ Α Σ Τ Ε. ΔΕΝ είμαστε. Κατάλαβες;

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ Χρυσά Κουτάλια 05/06/2013 19:44:33

            1. Γνωριζόμαστε;
            2 Οταν λέω "είμαστε" εννοώ την χώρα
            ( Σίγουρα υπάρχουν και κάποιοι που όντως δεν είναι καλύτερα πχ άνθρωποι που έχασαν πρόσφατα τη δουλειά τους)
            3. Αν θεωρείς ότι το μόνο που μετράει είναι η τσέπη σου ή η τσέπη μου είσαι μακριά νυχτωμένος.

  21. fe avatar
    fe 04/06/2013 17:25:28

    Δεν εχει νοημα η μελλοντολογια.Ολοι πηραμε τις θεσεις μας και ο χρονος θα δειξει ποιος προεβλεψε σωστα.
    Να προσθεσω μονο μια σημαντικη παρατηρηση.Αν υπαρξει στο τελος succes story αυτο σημαινει αυτοματα οτι: Η συνταγη ΔΝΤ-ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ηταν σωστη αρα λαθος η ΝΔ μεχρι το νοεμβριο του 11 ητανε αντιμνημονιακη αρα σωστα ο ΓΑΠ και Βενιζελος ητανε μνημονιακοι απο την αρχη αρα η κυβερνηση της ΝΔ επι καραμανλη εκανε τραγικα λαθη οπως λεει και ο στουρναρας.
    Να δειτε στο τελος θα εχουμε την πληρη δικαιωση του ΓΑΠ και βενιζελο πρωθυπουργο!!!!! χααχααχα

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ fe 04/06/2013 17:31:15

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!10000++++++++

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ fe 04/06/2013 18:19:10

      Λες αηδίες στον κύβο. Ο Σαμαράς επέκρινε αυτό που ακόμη δηλώνει δημόσια πως θέλει να το αλλάξει τελείως. Τον είδες ποτέ χαρούμενο στα μέτρα που πέρασαν; Ίσα-'ισα που διεκδικεί συνεχώς βελτιώσεις. ΦΠΑ 13% και φόροι 15% είναι διεκδικήσεις συνεχείς. Ποιος τα είχε ζητήσει αυτά; Ο Μπένι με το χαράτσι; Αυτά που δεν έκανε ο ΓΑΠ με αποκρατικοποιήσεις, περικοπές μισθών σε ΔΕΚΟ, Βουλή, Υπουργούς επί 2 χρόνια, τα έκανε σε 4-5 μήνες. Τους όρους δανεισμού με τα επιτόκια και το 2ετές περιθώριο αποπληρωμής ποιος τους άλλαξε; Το ΕΣΠΑ που το ξαναπήρε με αύξηση κονδυλίων ενώ οι Κασσάνδρες προέβλεπαν μεγάλες περικοπές ποιος το κατάφερε; Δεν είναι αλλαγή συνταγής έστω κατά ένα μέρος της; Και το καλύτερο: επίσημα στοιχεία δείχνουν μείωση της ανεργίας από τον Μάιο ήδη. Αν ο τουρισμός πάει όπως περιμένουν θα πέσει αρκετά μέχρι τον Σεπτέμβριο τουλάχιστον.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ fe 04/06/2013 20:47:23

      Δεν υπάρχουν αντιμνημονιακοί ακόμα να το καταλάβεις; Τα χρόνια προβλήματα ανταγωνιστικότητας δημιούργησαν διαρκή και μεγάλα χρέη, ελλείμματα και αυξανόμενες ανάγκες δανεισμού. Η αντιμετώπισή αυτών των προβλημάτων απαιτεί απάντηση σε ένα και μόνο δίλημμα: εντός ή εκτός ευρώ! Εντός ευρώ με δημοσιονομική πειθαρχία, μεταρρυθμίσεις και ενδεχομένως ένα σχέδιο ανάπτυξης με την ενεργοποίηση της ΕΤΕπ και της ΕΚΤ ή δραχμή με δικά μας νομισματικά εργαλεία και τις δυσκολίες που έχει αυτή η επιλογή. Επομένως το δίλημμα ήταν πάντα σταδιακή λιτότητα εντός ευρωζώνης για την κάλυψη των 24 δις πρωτογενές έλλειμμα και συναινετική διευθέτηση του χρέους ή μέτρα-σοκ άμεσου κλεισίματος του ελλείμματος στη δραχμή και μονομερή διευθέτηση του χρέους. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν είχαν διαφορές στην πολιτική τους. Η ΝΔ μίλαγε για εμπροσθοβαρείς μεταρρυθμίσεις, αποκρατικοποίησεις, διαρθρωτικές αλλαγές και οπισθοβαρή μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης και το ΠΑΣΟΚ για ευρωομόλογα. Και οι δύο μίλαγαν για άλλο μίγμα, η μόνη διαφορά ήταν ότι το ΠΑΣΟΚ έκαψε τα ελάχιστα διαπραγματευτικά όπλα που είχαμε το 2010 και έπειτα όλα έγιναν μονόδρομος.

      • Καβαλιώτης avatar
        Καβαλιώτης @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 00:28:39

        Στην Ευρώπη δεν τα είχαν καταλάβει όλα αυτά όμως και τον είχανε παρεξηγήσει τον ΑΣ για αντιμνημονιακό ...

  22. Ρύκιος avatar
    Ρύκιος 04/06/2013 17:55:24

    Ανταγωνιστική? Πότε? Έγινε φθηνότερο το μεροκάματο από αυτό του ενός δολλαρίου της υποσαχάριας Αφρικής, ώστε να ανακοπεί το ΡΕΥΜΑ κινέζων επενδυτών που επενδύουν πακτωλούς ΔΕΚΑΔΩΝ δισεκατομμυρίων όχι στην Κίνα πλέον, αλλά στην πολύ ...ανταγωνιστικότερη υποσαχάρια Αφρική?
    ΥΓ Κάποιος πρέπει να ειδοποιήσει με τρόπο (μην πάθε καμια ταραχή) τον Βούλγαρο πρωθυπουργό ο οποίος κι αυτός αδίκως επί χρόνια περιμένει σοβαρές επενδύσεις στην "ανταγωνιστική" χώρα του...

  23. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/06/2013 17:56:51

    Η συριζοφοβία που λες είναι απλά η απέχθεια προς το τι έζησαν οι Ρώσοι από το 1917 έως το 1989. Και είναι εύκολο να το μάθεις. Ψάξε και θα καταλάβεις πόσο λογικό είναι να μισείς τέτοια καθεστώρα και νοοτροπίες και να μη θες ούτε να σκεφτείς πως μπορεί κάποτε τη γλυκειά σου πατρίδα να την κουμαντάρουν τέτοια όντα...

    • Αθώρ avatar
      Αθώρ @ Γεώργιος Τ. 05/06/2013 07:42:41

      H ...Συριζοφοβία, προέρχεται από τον ανόητο μικροκομματικό φανατισμό, που εμποδίζει τον ''πάσχοντα'' να διακρίνει την ''απειλή'' στην πραγματική της διάσταση. Ο άλλος πόλος είναι ο λατρεμένος ''εχθρός'' που έχετε απόλυτη ανάγκη, για να παίζετε το γνωστό, κουραστικό σας παιχνιδάκι... Οι χαρακτηρισμοί-ταυτίσεις εκείνων που σας έχουν καταλάβει, απλά βολεύουν στην προσπάθεια αποδυνάμωσης των επιχειρημάτων που σας..ξεβολεύουν. Την γλυκιά μου πατρίδα, ΑΝ οι πολίτες της διαθέτουν συνείδηση, αξιοπρέπεια και ψυχή, θα την ''κουμαντάρουν'' σύντομα οι ίδιοι... Αλλιώς, είτε οι μεν είτε οι δε, τα ζούμε τα ''χαϊρια'' σας.

  24. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/06/2013 17:59:32

    Στην Πάτρα μένει ο φίλος και εκεί επέστρεψε από Αθήνα ο άλλος που του είπε περί αστέγων. Και μακάρι να μην υπήρχαν άστεγοι σε όλο τον πλανήτη, αλλά δεν είναι χειρότερα τα πράγματα σε γενικές γραμμές από πέρυσι τέτοια εποχή. Πως να το κάνουμε.

  25. Tsol avatar
    Tsol 04/06/2013 18:02:38

    Ποιο success story ρε παιδιά, εγω 650 ευρώ με ήρθε η εφορία πέρσι δεν την πλήρωσα, το χαράτσι άλλα 450 ευρώ με την δεη επίσης δεν το πλήρωσα, μέσα σ' αυτον τον μήνα θα ξανακάνω φορολογική δήλωση χωρίς να ξέρω πόσο θα ξαναπληρώσω και επιπλέον ξεκινάει το νέο χαράτσι άλλα 450 ευρώ τα οποία επίσης και δεν θα πληρώσω όχι γιατί δεν θέλω αλλά γιατί δεν έχω και πως να εχω όταν μηνιαίως λείπουν από το εισόδημα μου 450-500 ευρώ λόγω των μειώσεων ενώ το δάνειο που είχα μειωθηκε η δόση 90 ευρώ. Η μόνη επιτυχία είναι ότι κανένα 6μηνο δεν μας εχουν κόψει τίποτα.

  26. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 04/06/2013 18:09:34

    Να είσαι ευχαριστημένος που έχεις ακόμη μισθό. Σε σχέση με το να πεθαίνεις της πείνας, είναι και αυτό ένα success story.

    • mara M. avatar
      mara M. @ Apostolos Vlahos 04/06/2013 18:57:04

      Σε λίγο δε θα έχουμε και σπίτι. Μαζικοί πλειστηριασμοί,συμφωνα με τον κ. Σκορδά. ακινήτων απο το 2014 ακόμα και στην πρώτη κατοικία. Αυτό είναι tragic story.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ mara M. 05/06/2013 18:07:09

        Μη βιάζεστε. Πόσα δεν έγιναν από όσα τρομοκρατικά μας πλασάρουν; Άλλο ένα που δε θα γίνει.

    • Φοιτητης avatar
      Φοιτητης @ Apostolos Vlahos 04/06/2013 20:49:54

      Μπορείς να κοροϊδεύεις τους πάντες για λίγο ή τους λίγους για πάντα με κάτι τέτοιες εξυπνάδες, αλλά ποτέ τους πάντες για πάντα. Όταν η πλειοψηφία δεν θα μπορεί να περάσει ούτε για πλάκα με 2 δουλειές, τότε η αυτοικανοποίηση των βδελών/σκουπιδιών που έχουν βρει ευκαιρία, θα τους... λερώσει.

    • Φαύλος Ενάρετος avatar
      Φαύλος Ενάρετος @ Apostolos Vlahos 04/06/2013 21:02:02

      Άσε που σίγουρα δεν είσαι και άστεγος ακόμη, έχεις πρόσβαση στο διαδίκτυο ακόμη και βάζω στοίχημα, ότι έχεις και Ευρώ για ν΄αγοράσεις τουλάχιστον ένα σουβλάκι.
      Ε, να μην είσαι κι αχάριστος φίλε μου.

  27. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 04/06/2013 18:10:39

    Τα ψέματα ενοχλούν πατριώτη!

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Apostolos Vlahos 04/06/2013 20:48:29

      Αν ενοχλούσαν τα ψέματα τότε ο Τσίπρας και ο Καμμένος δε θα έβρισκαν τη ψήφο τους στην κάλπη!

      • mara M. avatar
        mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 04/06/2013 21:31:02

        Τα δικά τους ψέματα δεν έχουν αποδειχτεί.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ mara M. 05/06/2013 00:11:48

          Στην Κύπρο με τον πιο τραγικό τρόπο. Κανένα κόμμα σε χώρα της ευρωζώνης που να πρεσβεύει ριζικά διαφορετικές πολιτικές από τις εφαρμοζόμενες δε μιλά για ευρώ χωρίς μνημόνιο(!!!!) αλλά μιλούν ευθέως για έξοδο από την ευρωζώνη και επιστροφή σε εθνικά νομίσματα. Από τον Μελανσόν και τη Λεπέν στη Γαλλία, έως το ΑΚΕΛ, το Γκρίλο και το die linke!

          • mara M. avatar
            mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 01:17:15

            Επιμένω δεν έχουν αποδειχθεί στην Ελλάδα.
            Ούτε στην Κύπρο. Τα σικέ παιχνιδάκια είναι για αδαείς. Αν δεν ήταν παιχνιδάκια στημένα δεν θα έμπαινε το κούρεμα καταθέσεων κάτω των 100.000 που θα τράνταζε συθέμελα το ευρωπαικό χρηματοπιστωτικό σύστημα, ένα μιλημένο ΟΧΙ δεν είναι ΟΧΙ. Το άλλο ήταν ΝΑΙ με τα όλα του.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ mara M. 05/06/2013 02:05:41

            Ο Αναστασιάδης επέμενε για κούρεμα και κάτω από 100.000 ευρώ, ωστε να διασφαλίσει τις μικρότερες δυνατές συνέπειες στους άνω των 100.000 που ήταν η βάση του κυπριακού τραπεζικού συστήματος. Το τρομερό όταν μιλώ με αριστερούς είναι πάντως ότι όλες οι κουβέντες καταλήγουν στο ''συμπέρασμα'' ότι όλα είναι σικέ, στημένα και προβοκάτσιες... Περιμένω μια λογική απάντηση γιατί τα κόμματα της ευρωζώνης που μιλούν για ριζικά διαφορετικές πολιτικές από τις εφαρμοζόμενες μιλούν ΚΑΘΑΡΑ για έξοδο από την ευρωζώνη και επιστροφή σε εθνικό νόμισμα λέγοντας ότι η ευρωζώνη δε μπορεί να αλλάξει, και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ που λέει...αλήθειες;

          • GregoryPennyRobot avatar
            GregoryPennyRobot @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 16:06:53

            ποιοι αριστεροί ρε φίλε?
            η συγκεκριμένη που κάνεις διαρκώς διάλογο είναι βαμμένη χα

          • mara Μ avatar
            mara Μ @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 17:26:36

            Δηλαδή ο Αναστασιάδης ήθελε το κούρεμα κάτω των 100.000 και έπεισε τον Σόιμπλε, ενω έβαζε σε κίνδυνο ολο το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ευρώπης και μόλις τον έπεισε ψήφισε όχι. Θα με τρελάνεις.
            Οσο για το ερώτημα που θέτεις δεν είμαι υπέρ του ευρώ πάση θυσία. Αλλά αν μια χώρα βγεί απο το ευρώ το ευρώ έχει τελειώσει. Αν δεν είμαστε εμείς μπορεί να είναι κάποιος άλλος. Το ευρώ έτσι όπως είναι δεν μπορεί να το αντέξει η Νότια Ευρώπη χρειάζεται ανασχεδιασμός διαφορετικά θα γυρίσουμε στην δεκαετία του 30 υπερασπιζόμενοι ένα νομισμα χωρίς κανένα όφελος.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ mara Μ 06/06/2013 01:39:23

            Φυσικά και το λέω ξεκάθαρα. Ο Αναστασιάδης είχε τα δικά του συμφέροντα, και ο Σόιμπλε προσδοκούσε στην αβεβαιότητα που θα προκληθεί στο τραπεζικό σύστημα των ''προβληματικών'' χωρών καθώς θα αύξανε τις καταθέσεις στη Γερμανία, απομοχλεύοντας το γερμανικό τραπεζικό σύστημα. Το ζήτημα όμως είναι και ότι η Γαλλία και η Ισπανία συμφώνησαν. Ο λόγος απλός και τον είχα προσεγγίσει νομίζω καλά σε άρθρα εκείνης της εποχής, δε έχει νόημα να επανέλθω. Σε σχέση με το ευρώ, ουδείς σοβαρός άνθρωπος ισχυρίζεται ότι η ευρωζώνη μπορεί να αλλάξει ουσιωδώς. Η παγκοσμιοποίηση έχει τους δικούς της κανόνες σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας που είτε στην ΕΖ είτε εκτός είναι μονόδρομος. Το μοναδικό ζητούμενο είναι τα οφέλη ή όχι από τον έλεγχο της νομισματικής πολιτικής και τίποτα άλλο.

          • mara M. avatar
            mara M. @ mara Μ 06/06/2013 22:46:12

            Συμφωνώ ότι ο στόχος του Σόιμπλε ήταν η μεταφορά κεφαλαίων στη Γερμανία αλλά νομίζω δεν στόχευε στις μικροκαταθέσεις κάτω των 100.000 αλλά στις μεγαλοκαταθέσεις των Ρώσων ολιγαρχών.
            Αλλωστε αυτό έγινε τελικά. Η Κύπρος με τον ενα ή τον άλλο τρόπο καταστρέφεται όπως και η Ελλάδα.
            Ο αριθμός των χωρών μπου μπήκαν στο ευρώ και έχουν πρόβλημα μεγαλώνει.
            Αν η ευρωζώνη δεν αλλάξει είμαι σίγουρη ότι θα διαλυθεί.Το κακό είναι το δεν διαφαίνεται καμία βούληση για αλλαγή.
            Είναι πολύ μεγάλο το τίμημα που καλούνται να πληρώσουν οι λαοί για ένα νόμισμα.

      • Apostolos Vlahos avatar
        Apostolos Vlahos @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 00:11:29

        @Συριζαλβανία του Χότζα

        Αν το success story δεν είναι toy story στη σχέση του με την αλήθεια τότε όντως ο Τσίπρας και ο Καμμένος δε θα βρουν τη ψήφο τους στην κάλπη.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Apostolos Vlahos 05/06/2013 01:34:43

          Εξαρτάται με ποιό τρόπο αντιλαμβάνεται το success story ο καθένας. Αν το αντιλαμβάνεται με τη θεράπευση των δίδυμων ελλειμμάτων (προϋπολογισμού και ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών), τη βελτίωση του οικονομικού κλίματος και σειρά απο ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία που θα αποδώσουν μεσομακροπρόθεσμα τότε αυτό μπορεί να επιτευχθεί (με λίγη πίεση στις μεταρρυθμίσεις) από την παρούσα κυβέρνηση. Αν από την άλλη, αντιλαμβάνεται το success story ως μια επιστροφή σε με εσωστρεφή οικονομία με διαρκή ελλείμματα και μείωση της ανεργίας βασισμένη στο δανεισμό για κατανάλωση εισαγομένων όπως το 2009 δεν θα το δει όχι μόνο από αυτή την κυβέρνηση αλλά από καμία άλλη!

  28. drider avatar
    drider 04/06/2013 18:12:53

    Αγαπητέ Κώστα, θα ήθελα να παραθέσω απλώς κάποια άρθρα, όπου εκφράζεται έντονος προβληματισμός ως προς το τι σημαίνει στην πραγματικότητα το "success story":

    "Η έρημος που ονόμασαν ειρήνη" (τελικά πέτυχε το μνημόνιο;)
    h**p://costaslapavitsas.blogspot.gr/2013/05/blog-post_16.html

    "Η αβάστακτη γοητεία των ομολόγων"
    h**p://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=24318

    "Talk of recovery in Greece is premature – and all about justifying austerity"
    h**p://www.guardian.co.uk/commentisfree/2013/jun/03/recovery-greece-premature-justifying-austerity

  29. theo1611 avatar
    theo1611 04/06/2013 19:02:24

    Το πρόβλημα δημιουργήθηκε κατά τη γνώμη μου γιατί μπερδεύτηκε η διπλωματία (και πολύ καλά έκανε ο ΑΣ στην Κίνα και είμαι σίγουρος ότι τεκμηρίωσε αυτά που είπε στους Κινέζους, στις ερωτήσεις που δέχθηκε) με την επικοινωνία, εσωτερικής κατανάλωσης.

    Αλλά και οι επικοινωνιολόγοι θα μάθουν να λειτουργούν σωστά σε καιρό κρίσης! Που θα πάει? Δεν θα συνεχίσουν να μιλάνε για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου!!!

    ΥΓ: Ο ΑΣ γενικά δουλεύει πολύ και μιλάει λίγο! Αυτό είναι το success story!

  30. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 04/06/2013 19:50:57

    TO SUCCES STORY ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
    ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ
    ΚΑΙ Ο ΣΚΟΡΔΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ VIRTUAL REALITY.
    ΘΥΜΕΙΘΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΚΤΩΒΡΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ
    ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΠΕΡΙΚΟΨΑΝΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ.

  31. Τρίπους avatar
    Τρίπους 04/06/2013 21:53:47

    Ακριβώς όπως τα λέτε, Αθώρ.

  32. Economist avatar
    Economist 04/06/2013 22:18:04

    Όλοι θα κριθούν από το αποτέλεσμα οπότε μη στεναχωριέσαι. Απλά κάποιοι επιδιώκουν όταν θα έρθει το οριστικό αποτέλεσμα να απουσιάζουν αυτοί που θα τους κρίνουν.
    Φίλε Γιώργο, γι' αυτούς που γνωρίζουν δεν υπάρχει αλλιώς.....

  33. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 04/06/2013 22:27:30

    Η ''άνοιξη'' ως πολιτική έκφραση περιγράφει αλλαγές καθεστώτων ή συθέμελες πολιτικές αλλαγές. Η ''άνοιξη του Νότου'' θα φέρει ιδιωτικές επενδύσεις ή θα αυξήσει τη ρευστότητα; Γιατί αυτά είναι τα προβλήματα του Νότου!

    • mara M. avatar
      mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 04/06/2013 23:20:05

      Η ευρωπαική "άνοιξη" περιγράφει τη λαική εξέγερση που αποτελεί τη απαίτηση για πολιτική και κοινωνική αλλαγή.
      Ακόμα κι αν είναι αυτά μόνο τα προβλήματα του νότου,προσωπικά διαφωνώ, οι μέχρι τώρα ταγοί της Ευρώπης είναι ανίκανοι να τα λύσουν με τις πολιτικές που ακολουθούν.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ mara M. 05/06/2013 00:01:53

        Απάντηση με πολλά κλισέ που δεν περιγράφουν πια τίποτα. Περιέγραψε τι εννοείς πολιτική και κοινωνική αλλαγή (και με οικονομικούς όρους αν γίνεται) ώστε η συζήτηση να έχει κάποιες βάσεις, αλλιώς θα μιλάμε με παράλληλο τρόπο!

        • mara M. avatar
          mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/06/2013 01:47:56

          Τέλος στις πολιτικές λιτότητας που εφαρμόζει η Γερμανία που βουλιάζει τις χώρες στην ύφεση και την ανεργία.
          Τέλος στην παράλογη φορολόγηση σε ότι κινείται ή δεν κινείται όπως ακίνητα, που έχει αφανίσει τον κατασκευαστικό κλάδο κι έχει μηδενίσει περιουσίες.
          Τέλος στις περικοπές μισθών συντάξεων για να κινηθεί το χρήμα.
          Ρευστότητα στην αγορά απο τις τράπεζες που έχουν πάρει 302 δισ σε μορφή εγγυήσεων και δεν έχουν δώσει απολύτως τίποτα στις επιχειρήσεις.
          Επιστροφή του χρέους του δημοσίου στους ιδιώτες. Το ΦΠΑ να μην προπληρώνεται
          Επιστροφή της υγείας στο ΕΣΥ με πρόσβαση σε όλους τους Ελληνες ώστε τα χρήματα που δίδονται να επιστρέφουν στο κράτος.
          Τέρμα στην απαξίωση του εργατικού προσωπικού με εργασιακό πλαίσιο προστασίας δικαιωμάτων και όχι ασυδοσία
          Κοινωνικό δίκτυ προστασίας στους οικονομικά ασθενέστερους.
          Ανάπτυξη χρησιμοποιώντας της πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας και όχι ξεπούλημα.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/06/2013 02:00:16

          Πάρε λέξη-λέξη αυτά που έγραψες βάλτα σε οικονομικούς όρους μέσα στην ευρωζώνη και σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο και θα βρεις την απάντηση.

        • mara M. avatar
          mara M. @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/06/2013 22:51:37

          Γιατί είναι ανάγκη να τα βάζουμε όλα σ'ενα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο;

  34. fe avatar
    fe 04/06/2013 23:02:59

    "ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν είχαν διαφορές στην πολιτική τους."

    Πολυ ενδιαφερουσα αποψη οταν λεγεται απο σενα.Να σε ρωτησω κατι τον νοεμβριο του 11 οταν εγινε η μεγαλη στροφη γιατι ο σαμαρας αναγκαστηκε να διαγραψει το 1/3 της κοινοβουλευτικης του ομαδας; Δεν ειχανε καταλαβει οι βουλευτες οτι ειχανε την ιδια πολιτικη;Γιατι οταν εβγαινε ο σαμαρας και πηγαινε στις μαζωξεις του ΕΛΚ του την πεφτανε ολοι; μερκελ,σαρκοζι,μπερλουσκονι κτλ;

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ fe 05/06/2013 01:29:27

      Εστω κι αν η ενδιαφέρουσα ερώτηση δεν απευθύνεται σε μένα ας προσπαθήσω να δώσω την δική μου εκδοχή.
      1 Ο Σαμαράς την ίδια στιγμή που προς τιμήν του υπερψήφιζε καμμιά 60ριά νομοσχέδια του ΠΑΣΟΚ (γεγονός πρωτοφανές για αξιωματική αντιπολίτευση) ενεπλάκη σε μια αντιμνημονιακή ρητορική την ουσία της οποίας δεν πέρασε ούτε στον κόσμο ούτε στους βουλευτές του (και φυσικά έχει ευθύνες γι αυτό)
      2 Ο Σαμαράς είχε δίκιο όταν επέμενε σε άλλο μείγμα πολιτικής και στις μεταρρυθμίσεις ! Αυτό δεν λένε σχεδόν όλοι τώρα ; Το ζήτημα είναι ότι στις συγκεκριμένες συνθήκες και με τις απιθανότητες που έκανε αυτός που είχαμε για πρωθυπουργό το μείγμα δεν μπορούσε να επιβληθεί (να πείσουμε για την αναγκαιότητα του)
      Σου θυμίζω επίσης πως ήταν η εποχή που που ο Παπανδρεόυ έπαιρνε βραβείο από τον Ακερμαν (τον κανονικό όχι αυτόν του Τσίπρα) "Τόλμμη για την Αλήθεια" το Foreign Policy τον ανεδείκνυε σε Global Thinker κλπ πως περίμενες να συμπεριφερθούν στον μοναχικό Σαμαρά;

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ fe 05/06/2013 01:48:29

      Το έχω γράψει αρκετές φορές, και αν διάβαζες πιο προσεκτικά αυτό που έγραψα πάνω θα το είχες καταλάβει. Η λογική Σαμαρά για ένα πρόγραμμα εμπροσθοβαρές στις μεταρρυθμίσεις και στις αποκρατικοποιήσεις και οπισθοβαρές στη δημοσιονομική προσαρμογή(λιτότητα) ήταν σωστό από οικονομικής άποψης. Αυτό όμως δημιουργούσε ένα μεγαλύτερο χρηματοδοτικό κενό που κανείς από ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ δεν ήθελε να το καλύψει. Η αλλαγή στάσης τον Νοέμβριο του 2011 ήταν μονόδρομος, καθώς οι τελευταίες δυνατότητες ισχυρής διαπραγμάτευσης ''κάηκαν'' τον Μάιο του 2010. Το μνημόνιο δεν θα αποφευγόταν απλά θα μπορούσε να περιλαμβάνει ένα αναπτυξιακό πακέτο από την ΕΤΕπ ή μια λίγο πιο χαλαρή λιτότητα. Ο λόγος που διεγράφησαν οι βουλευτές του ήταν ότι καταψήφισαν την πιο κεντρική επιλογή του κόμματός τους ως εκείνη τη στιγμή. Ο λόγος πίεσης από πλευράς των ισχυρών του ΕΛΚ εκείνη την εποχή ήταν αποτέλεσμα της θεώρησής τους ότι η ΝΔ ως αξιωματική αντιπολίτευση δημιουργούσε πολιτική αβεβαιότητα.

  35. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/06/2013 23:30:49

    Ἀγαπητέ Κώστα,συγχαρητήρια γιά τό ἄρθρο!

  36. rally monkey avatar
    rally monkey 05/06/2013 01:13:13

    αποφύγαμε τα χειρότερα προς το παρόν
    και αυτό ειναι επιτυχία απο μόνο του
    για να ακριβολογουμε όμως 'success story' δεν το λές
    απλά γιατί για να έχεις story πρεπει να εχεις δει το τέλος και δεν το είδαμε ..
    παντως τον Σαμαρά μην τον πυροβολείτε
    πρεπει να δειχνει αισιόδοξος και καλα κάνει
    (ακόμα και ύπερ-αισιόδοξος όταν επιτρέπουν οι συνθήκες)

    τα χειρότερα τα ξορκίσαμε αλλα θα τα ξαναβρουμε μπροστα μας
    με ανεργεία στο 30% είναι απλά ζήτημα χρόνου

    στην πράξη τωρα - πρεπει να κανουμε κάτι *μονοι μας*
    το foreign direct investment - δεν εξαρτάται απο εμάς
    μπορει να ανακουφίσει την κατάσταση στην καλυτερη περίπτωση
    αλλα αμφιβάλλω αν θα είναι αρκετό ωστε να αποτελεσει απο μονο του λύση
    πρεπει βρεθουν 'δημιουργικοί' τροποι να τονίσουμε την
    ανταγωνιστικότητα και να δημιουργήσουμε σταθερά πλεονασματα στο ισοζυγιο
    εισαγωγών/εξαγωγών (..όχι μειώσεις μισθών)
    πολλες εναλλακτικές δεν υπάρχουν
    μιλαω για 'σκιώδεις δασμούς' και 'προστατευτισμό' δια της πλαγίας οδού
    ωστε να μπορέσουν να γινουν ανταγωνιστικές οι εγχώριες επιχειρήσεις
    που αλλιώς δεν έχουν ελπίδα..
    ο προστατευτισμός θα ειναι η νέα φάση στο ξετύλιγμα του ευρωπρότζεκτ
    η βίαιη διάλυση είναι σίγουρο πως δεν συμφέρει κανέναν
    πρεπει να το αντιληφθουμε και να ενεργήσουμε πρώτοι ..
    θα ακούσω, δεν ειναι συμβατα με την κοινή αγορά,
    θα μας βάλουν πρόστιμα απο τις Βρυξέλλες...
    αυτά δεν έχουν πια σημασία
    χωρις να γνωριζω λεπτομέριες για το τι ισχύει στο δίκαιο της Ε.Ε.
    εχουμε δει τοσες πολλες περιπτωσεις απο άλλα κρατη
    που ειναι βέβαιο οτι παραθυράκια που επιτρέπουν υλοποίηση τετοιων πολιτικών μπορουν να βρεθουν

  37. Στέργιος avatar
    Στέργιος 05/06/2013 02:32:51

    Το success story δεν ενοχλεί, απλώς δεν υπάρχει.
    Είναι ένα προπαγανδιστικό εύρημα της Μέρκελ για να αποδείξει στα χαϊβάνια τους συμπατριώτες της ότι -τάχα- η πολιτική στην οποία επέμενε για την Ελλάδα είχε επιτυχία, και ότι η ζοφερή τους πατρίδα δεν κινδυνεύει από την κρίση.

    Η αλήθεια, βέβαια, είναι διαφορετική. Η Γερμανία, με την οικονομική της μηχανή γυαλισμένη κι ετοιμοπόλεμη δεν μπορεί να σταυρώσει ανάπτυξη άνω τού... 0%
    Μόνο με την προπαγάνδα θα πείσει η Μέρκελ τους Γερμανούς, οι οποίοι πείθονται από ό,τι τους λένε οι ηγέτες τους, ότι η κρίση δεν θα αγγίξει τη Γερμανία.

    Πρόθυμα κύμβαλα αλαλάζοντα οι δικοί μας, αναπαράγουν τη μερκελική προπαγάνδα και καθυστερούν τεχνηέντως τη φορολόγηση των πολιτών, μπας και πιστέψει κανείς μας (εκτός από τους γαλανοφρουρούς) ότι ήρθε η ανάκαμψη. Δεν θα μου δημιουργούσε καμμία εντύπωση αν το εκκαθαριστικό τής εφορίας μάς έρθει φέτος μετά τις γερμανικές εκλογές.

  38. Γιάννης Ι. avatar
    Γιάννης Ι. 05/06/2013 10:06:25

    Μάλλον εσείς ζείτε σε διαφορετική χώρα απο μένα! Με 4000 αυτοκτονίες 2 εκ. άνεργους, πολλούς περισσότερους σε απόγνωση, και ξεπούλημα όλης της δημόσιας και τώρα και της ιδιωτικής περιουσίας είναι όντως success story! Αλλά για ποιον; Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος "αισιόδοξος";

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιάννης Ι. 05/06/2013 18:13:20

      Για να τελειώνουμε με τις αυτοκτονίες, όποιος ζορίζεται πρέπει να αυτοικτονεί; Και μόνο τα χρέη είναι πρόβλημα στον άνθρωπο; Όλοι έχουν περάσει από δύσκολες στιγμές στη ζωή τους και ούτς που το σκέφτηκαν. Η αδυναμία του καθενός να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και να αναλάβει τοις ευθύνες του για τα λάθη του, βαραίνει κάποιον άλλον; Να σοβαρευτούμε κάποτε σε τούτο τον τόπο. Προσβάλλει την λογική η συνεχής προπαγάνδα πως για τις αυτοκτονίες φταίει η κρίση και όχι η αδυναμία του χαρακτήρα του ανθρώπου. Στην κατοχή επομένως δεν έπρεπε να υπάρχει ζωντανός στις μεγάλες πόλεις που πέθαιναν εκατοντάδες από την πείνα κάθε μέρα. Κι όμως πέθαιναν από πείνα, δεν αυτοκτονούσαν! Ήταν ήρωες...

  39. Κλούκος avatar
    Κλούκος 05/06/2013 11:22:39

    Γέλασα μέχρι δακρύων όταν ένας επίτροπος από τη Λετονία είπε ότι δεν θα μειωθεί ο ΦΠΑ στα σουβλάκια αν και ο successful Σαμαράς είχε δεσμευτεί.

    Ειναι γελοίο αυτό το success story αλλά καλό θα είναι να συνηθίσουμε...

  40. Hawk avatar
    Hawk 05/06/2013 11:58:57

    Δεν βαριέσαι, δεν θα αναρτηθεί αλλά ας το γράψω μιας και το αποφάσισα, απορία: μαζί με τον Καρακούση γράφετε ή απλώς του στέλνετε τα κείμενα, τα τροποποιεί και τα δημοσιεύει, απορία εκφράζω....
    Τυχαία σήμερα διάβασα ότι η ICAP ανακοίνωσε ότι το 87,1% των βιομηχανικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα οδεύει ολοταχώς προς πτώσευση το επόμενο διάστημα..... τίποτα άλλο, μην σας χαλάσω και το success story - theory ....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Hawk 05/06/2013 18:14:51

      Η ICAP ανακοίνωσε πως το επιχειρηματικό κλίμα έφτασε τον προηγούμενο μήνα στο καλύτερο σημείο του από το 2008. 2 χρόνια προ μνημονίου. Αυτό πως συμβαδίζει με το παραπάνω;

  41. mara M. avatar
    mara M. 05/06/2013 16:57:30

    Φίλε με ανατριχιάζεις.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.