#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2011 15:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί δεν τους αρκεί η συναίνεση της Θεοδώρας;

[caption id="attachment_105687" align="alignnone" width="600" caption="Ποιός μοιάζει περισσότερο στον άλλο/η: Ο Καρατζαφέρης, ή η Ντόρα;"][/caption]

Αφού η κα Μπακογιάννη είναι έτοιμη όχι απλώς να προσυπογράψει το Μεσοπρόθεσμο, αλλά να ζητήσει περισσότερα μέτρα.

Αφού διαλαλεί, προς πάσα κατεύθυνση,  οτι είναι πρόθυμη ακόμα και να συνεργαστεί με τον κ. Παπανδρέου και την Κυβέρνησή του.

Τότε,  γιατί κόπτονται για τη συναίνεση του  Σαμαρά;

Δεν τους φτάνουν οι ψήφοι της Μπακογιάννη;

Μήπως, ο Πρωθυπουργός φοβάται  διαρροές που δεν μπορούν να καλύψουν η Μπακογιάννη και οι βουλευτές της;

Αν συμβαίνει αυτό, τότε έχει ήδη  απωλέσει τη δεδηλωμένη και κακώς παραμένει στην εξουσία!

Αν δεν συμβαίνει αυτό, τότε μάλλον φοβούνται τη δυναμική που μπορεί να αναπτύξει ο Σαμαράς με την άρνησή του να ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο.

Έτσι,επιδιώκουν  να εξουδετερώσουν κάθε σοβαρή  αντιπολίτευση και κάθε εναλλακτική πρόταση.

Θέλουν πάση θυσία να πειστούμε οτι το Μνημόνιο είναι μονόδρομος και άλλη λύση δεν υπάρχει!

Αλήθεια, έχει περάσι απο το μυαλό τους ο,τι αν η Ν.Δ. συναινέσει στο Μεσοπρόθεσμο,  η λαϊκή αντίδραση θα αναζητήσει έκφραση σε ακραίους πολιτικούς σχηματισμούς;

Όφις Ιοβόλος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 10/06/2011 15:08:19

    Είναι απλό.
    Γιατί είναι η Θοδώρα...
    και όχι η Θεοδώρα!!!

  2. spiros avatar
    spiros 10/06/2011 15:09:52

    Σωστό!!!!!!!!!!

  3. Γιάννης Ρειχιώτης avatar
    Γιάννης Ρειχιώτης 10/06/2011 15:25:53

    Μα γιατί ανησυχεί η Ντοραμπακ? Δεν της εξασφάλισε μήπως θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας ο Forest GAP?

  4. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 10/06/2011 15:33:04

    ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ .
    Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ
    ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΙΙ ?
    ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ
    ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΙΙΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΡΔΟΝΙΟ .......
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ .

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/06/2011 15:38:40

    Πάει και η κα Μπακογιάννη!
    Τάχθηκε και αυτή εναντίον του Μεσοπρόθεσμου και θέλει εκλογές!

    • γιωργος avatar
      γιωργος @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 16:00:02

      Ποτε εγινε αυτο Κωστα;;;
      Η Μητσοτακη εναντιον των ξενων και των προγραμματων τους;;;ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
      Δεν το πιστευω αν δεν το δω και το ακουσω!!!!!!!!!!!!!

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 16:10:27

      Ισχύει αυτό;
      Αν είναι έτσι τα πράγματα, μιας και όντως ο Καρατζαφέρης τελικά θα το καταψηφίσει, είναι αρκετά πιθανό να πάμε σε εκλογές

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Γιώργος Μεσσηνία 10/06/2011 16:18:52

        Οταν δεν τολμάει να ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο η Μπακογιάννη κάτι σοβαρό θα συμβαίνει....
        Είτε
        -λειτουργεί για λογαριασμό του Γιώργου
        -έχει αλλάξει δραματικά το πολιτικό σκηνικό και θέλουν να αποφύγουν τα χειρότερα για τους εαυτούς τους.

        • Ίωνας avatar
          Ίωνας @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 16:29:45

          Οσον αφορά την δεύτερη εκδοχή, αμήν Κώστα μου, ΑΜΗΝ! Η πρώτη, απλά, μας αφήνει ειρωνικά αδιάφορους...

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Ίωνας 10/06/2011 16:32:27

            Έχω την ίδια ελπίδα με τον Ίωνα!
            Μακάρι...

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιώργος Μεσσηνία 10/06/2011 16:34:25

            Συναγωνίζεται τον Καρατζαφέρη!
            Αυτή δεν κατηγορούσε το Σαμαρά οτι είναι ...λαϊκιστής που δεν είχε ψηφίσει το Μνημόνιο;

          • Γιώργος Μεσσηνία avatar
            Γιώργος Μεσσηνία @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 16:42:02

            Η συζήτηση περί του τι είναι λαϊκισμός, έχει προσλάβει εφιαλτικές διαστάσεις, και χρησιμοποιούνται οι έννοιες κατά το δοκούν.
            Πάντως δεν είδα κανέναν Σαμαρά, να φωτογραφίζεται στους δρόμους κλαμένος από ρίψη χημικών, ούτε να καλοπιάνει ως πρόεδρος της αξ. αντιπολίτευσης , μεγαλοσυνδικαλιστές...

        • gloup avatar
          gloup @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 16:31:07

          μπορεί να ρώτησαν τους άλλους του Συμβουλίου

          http://www.ecfr.eu/content/entry/12
          The European Council on Foreign Relations | ECFR's Board and Council

        • Κωστας Ε. Χριστοδουλου avatar
          Κωστας Ε. Χριστοδουλου @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 16:33:22

          Απολυτως σωστο . Χοντραινει το παιχνιδι και αρχισαν να "ιδρωνουν" μεχρι και οι "προθυμοι ".........Ιδωμεν .

        • Γιάννης Ρειχιώτης avatar
          Γιάννης Ρειχιώτης @ Κώστας Ροδινός 10/06/2011 17:05:17

          το πιθανότερο είναι ότι θέλει να διεκδικήσει την προεδρία του Πασόκ μετά την παραίτηση του Gap. Θέλει να προλάβει τη Διαμαντοπούλου στη στροφή.......

  6. sic et non avatar
    sic et non 10/06/2011 17:11:27

    Υπάρχει και μια τρίτη εκδοχή.
    Το ενορχηστρωμένο σχέδιο χρεοκοπίας της Ελλάδος τον Ιούλιο – Πως οι κάτοχοι των CDS θα ρισκάρουν ένα πιστωτικό γεγονός – Ο ρόλος των οίκων πιστοληπτικής διαβάθμισης και η ύστατη προσπάθεια διάσωσης.
    Για δείτε εδώ:
    http://www.bankingnews.gr/

  7. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 10/06/2011 17:36:35

    Και τι ακριβως εκπροσωπεί η DoraBak ;;;;

    Οπως ειπε ο Φ. Κρανηδιώτης :

    " Ξεκίνησε για υποψήφια Π/Υπουργος και κατέληξε Πρόεδρος Στατιστικού Λάθους"

  8. ΑΖ avatar
    ΑΖ 10/06/2011 17:44:08

    Για να αρχισετε να ανησυχειτε: Ο Μητσοτακης θα πεθανει μονον οταν η Ελλαδα βγει απο το μνημονιο. Οο αυτο το διαστημα το πολιτικο ζομπι και οι συν αυτω θα τρεφονται νε αιμα Ελληνικο.

  9. NIKOLAS KARPATHOS avatar
    NIKOLAS KARPATHOS 10/06/2011 19:01:07

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΔΥΜΑΜΕΙΣ (ΝΤΟΡΑ), ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ!!!!!!

  10. o politikos avatar
    o politikos 11/06/2011 02:06:19

    Είναι ιστορικά εξακριβωμένο ,πως οποίος κάνει συμμαχία η ΣΥΜΜΟΡΙΑ , η κολεγιά με την οσία οικογένεια της γριάς Ντόρας την έχει βάψει…