#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/01/2010 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί δεν πετάνε αεροπλάνα στην Κοζάνη και την Καστοριά;



Ξέρατε ότι στην Καστοριά και την Κοζάνη υπάρχει αεροδρόμιο και υπάλληλοι που πάνε καθημερινά εκεί για να το σκουπίσουν και να το γυαλίσουν, αλλά δεν υπάρχουν αεροπορικές συγκοινωνίες; Διαβάστε λοιπόν και θαυμάστε:

Στις δυο πόλεις λειτουργούσε μέχρι πρόσφατα γραμμή Κοζάνης – Καστοριάς της Athens Αirways, μιας μικρής εταιρίας, με ελάχιστα αεροπλάνα. Η εταιρεία όμως αυτή κέρδισε πρόσφατα άγονες γραμμές στον σχετικό διαγωνισμό της κυβέρνησης και έτσι αποφάσισε να κόψει την γραμμή Κοζάνης – Καστοριάς επειδή προφανώς έκρινε ότι ήταν συμφερότερο για εκείνη να πάρει την άγονη γραμμή με επιδότηση, αντί να αυξήσει τον αριθμό των αεροπλάνων για να εξυπηρετήσει το κοινό.

Έτσι η κυβέρνηση βάση του μεγαλοφυούς σχεδίου Σηφουνάκη, θα πληρώνει τώρα όχι μόνο για τις προϋπάρχουσες άγονες, αλλά και για τα δρομολόγια Αθήνα- Καστοριά Κοζάνη, αφού ήδη υπάρχει αίτηση για να γίνει κι εκεί άγονη γραμμή, για να επιδοτηθεί!!

(φωτογραφία: παλαιότερες δηλώσεις του κ. Παπανδρέου στο αεροδρόμιο Καστοριάς)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 23/01/2010 13:50:24

    Υπεύθυνος σε θέματα αεροπορικής πολιτικής στο υπουργείο είναι ο τεχνοκράτης (θεολόγος!) Γ.Γ. κος Χ. Τσιόκας, με τους παλαιοκομματικούς συμβούλους του.... Υπό την υψηλή πάντα εποπτεία των επίσης παλαιοκαομματικών (με ότι αυτό σημαίνει) κ.κ. Ρέππα, Σηφουνάκη.
    Όσο για την εταιρεία Athens, που να τα βρει τα επιπλέον αεροπλάνα; Φυτοζωεί με τις κρατικές επιδοτήσεις.

  2. gretel avatar
    gretel 23/01/2010 14:02:17

    «….Φυτοζωεί με τις κρατικές επιδοτήσεις.» Γι’ αυτό έπρεπε να καταχρεώσουν και να ξεκάνουν την Ολυμπιακή. Αθάνατο επιχειρηματικό δαιμόνιο….

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ gretel 23/01/2010 14:15:04

      Μη νομίζεις ότι το δημόσιο γλίτωσε από την Ολυμπιακή. Τουλάχιστον 700 πρώην πιλότοι, αεροσυνοδοί κλπ συνεχίζουν να πληρώνονται από το δημόσιο με μισθούς ΟΑ!!! εδώ και πολλούς μήνες όντας όμως άεργοι και εν αναμονή μετάταξης τους στην ΥΠΑ (με τους μισθούς όμως που έπαιρναν στην ΟΑ). Τώρα τι δουλειά θα κάνουν στην ΥΠΑ, που ΔΕΝ διαθέτει αεροπλάνα, αλλά είναι μια δημόσια υπηρεσία, άλλουνού παπά ευαγγέλιο. Οπότε την Ολυμπιακή συνεχίζουμε να τη πληρώνουμε. Μην αυταπατάστε.

    • F avatar
      F @ gretel 23/01/2010 19:25:40

      Φίλος ἔχει δεῖ μὲ τὰ μάτια του μισθοδοσία μεγάλου δημοσίου νοσοκομείου, στὸ ὁποῖο ἔργαζόμενοι ποὺ σκίζονται παίρνουν 1500, ἐνῶ ἄλλοι ποὺ ἔχουν μετατεθεῖ ἀπὸ τὴν παλιὰ Ὀλυμπιακὴ (γιὰ νὰ κάνουν τί, ἄραγε;) 2500...

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 11:34:49

      Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει περίπου πλεονάζον ειδικευμένο αεροπορικό τεχνικό προσωπικό 150 άτομα τα οποία έχουν μεταταχτεί στην Υ.Π.Α. από την Ολυμπιακή Αεροπορία πριν ένα μήνα. Το προσωπικό αυτό το οποίο είναι υπέρ αρκετό να καλύψει τις ανάγκες λειτουργίας μιας τεχνικής βάσης θα μεταταχτεί σε μια νέα Ανώνυμη Εταιρεία με τις ίδιες αποδοχές που λαμβάνει στην Υ.Π.Α. Γεγονός το οποίο θέλουν και οι ίδιοι εργαζόμενοι και θα αναλαβουν το εργο της τεχνικης συντηρισης των ιπταμενων μεσων του δημοσιου.

      Οσο για τους πιλοτους που δεν ειναι 700 !!!
      Ειναι σε προσωποπαγεις θεσεις στην Υ.Π.Α. και εντος των επομενων 6 μηνων ειτε θα πανε στην συνταξη ειτε θα καταλαβουν κενες οργανικες θεσεις βασει των προσοντων που εχουν ειτε θα μεταταχθουν σε ιπταμενους φορεις του δημοσειου οπου θα εκτελουν τα καθυκοντα του πιλοτου !!!
      π.χ. στα κυβερνητικα αεροσκαφη που μετακινουν την πολιτικη ηγεσια του τοπου !!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ gretel 24/01/2010 11:49:06

      Το ζήτημα είναι απλό. Ο κόσμος νομίζει ότι το δημόσιο γλίτωσε από το οικονομικό βάρος της ΟΑ που ιδιωτικοποιήθηκε. Η πραγματικότητα όμως είναι άλλη. Η πλειοψηφία των υψηλά αμοιβομένων (υπεράριθμων) υπαλλήλων της δημόσιας ΟΑ που δεν πήγαν στη νέα ΟΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ με τους μισθούς που έπαιρνε όταν "δούλευε". Και οσονούπω θα τοποθετηθούν (για τα μάτια) σε υπηρεσίες του δημοσίου (μάλλον στην ΥΠΑ) με τους μισθούς της ΟΑ! Τώρα τι θα κάνουν στην ΥΠΑ οι 700 (πιλότοι, αεροσυνοδοί, μηχανικοί κλπ) άγνωστον, αφού η ΥΠΑ δεν έχει αεροπλάνα πλην ενός μικρού δικινητήριου ελικοφόρου που ελέγχει τα ραδιοβοηθήματα των αεροδρομίων, και που δεν χρειάζεται πανω από 3-4 πιλότους συνολικά, και πάντως όχι πιλότους Airbus ή Β737,747. Για να μη μιλήσουμε για όσους συνταξιοδοτήθηκαν (στα 40 τους) με τεράστια αφορολόγητα εφάπαξ και πλούσιες συντάξεις που τις πληρώνει ποιός άλλος; Οι φορολογούμενοι. Τέτοια ιδιωτικοποίηση ... να τη βράσω.

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 12:14:07

      Strange Attractor says:
      24/01/2010 at 11:49

      ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ.

      Η ΥΠΑ ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ ΠΤΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ.
      2 ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ-ΤΟ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑς ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ- ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ.

      ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΗΝ ΥΠΑ ΜΕΤΑΤΑΧΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ.
      ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΡΝΑΝ ΣΤΗΝ ΟΑ.
      ΠΕΡΝΟΥΝ ΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ 500 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΥΠΑ.
      ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ...... ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΛΗΤΩΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ( ΠΟΥ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ) ΝΕΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ !!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ gretel 24/01/2010 13:10:24

      Σε ποιούς νέους φορείς; Υπάρχουν ιδιωτικές αεροπορικές εταιρίες και η ΥΠΑ. Τίποτα άλλο. Μη ξεχνάς ότι πριν μερικές ημέρες οι υπάλληλοι της ΥΠΑ κατέλαβαν το κτίριο της υπηρεσίας τους συμβολικά διαμαρτυρόμενοι για αυτά ακριβώς που αναφέρω. Στην ΥΠΑ έχει κλάδους εξειδικευμένους με προυπόθεση το πτυχίο ΑΕΙ, και τεχνικούς. Οι πιλότοι και οι αεροσυνοδοί που στη πλειοψηφία τους είναι απόφοιτοι λυκείου, που θα πάνε; Να κάνουν τι;

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 14:28:54

      Προσπαθησε να διαβαζεις ακριβως τι γραφω!!! οπως σου γραφω παραπανω ''π.χ. στα κυβερνητικα αεροσκαφη που μετακινουν την πολιτικη ηγεσια του τοπου !!!΄΄
      και εαν δεν ξερεις οτι υπαρχουν τετοια.... σε πληροφωρω οτι υπαρχουν!!!
      εν παση περιπτωση...... θα πρεπει να ξερεις οτι στην ΥΠΑ δεν υπαρχουν μονο πτυχιουχοι ΑΕΙ κλασικο παραδειγμα ο προεδρος της ομοσπονδιας τους ΟΣΥΠΑ ο οποιος εχει ειδικοτητα ξυλουργου!!!

      και τελος να γνωριζεις οτι ο κατοχος πτυχειου της πολιτικης αεροποριας εναεριων γραμμων ειναι ισοτημος ΑΕΙ !!! (αποφαση ΕΕ)

      ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ !!!

    • Σαψάλης avatar
      Σαψάλης @ gretel 24/01/2010 14:32:26

      Fantomas από ορθογραφία βλέπω σκίζεις. Και συ πτυχιούχος είσαι ή φτυχιούχος αερογραμμών;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ gretel 24/01/2010 14:38:03

      Ένα ή δυο (ή ακόμη και τρία) κυβερνητικά αεροσκάφη (τζετάκια) χρειάζονται μια ολόκληρη στρατιά πιλότων Airbus; Είδαμε και τι έγινε με το Φάλκον.
      Και πρόσεχε: Έγραψα πως υπάρχουν κλάδοι με πτυχίο (όχι πτυχείο) ΑΕΙ και, επαναλαμβάνω ΚΑΙ τεχνικοί. Αυτός που ανέφερες είναι ο πρόεδρος της ομοσπονδίας τους διότι στη πλειοψηφία τους οι υπάλληλοι στην ΥΠΑ ανήκουν σε τεχνικούς κλάδους (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί κλπ) και άρα εκλέγουν πρόεδρο δικό τους πλειοψηφικά.

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 14:41:34

      Σαψάλης

      αποψη περι ορθογραφιας εχεις.
      αποψη περι του περιεχομενου δεν εχεις !!!

      οσο για το τι ειμαι θες να σου θυμισω τι ειπε ο Βολτερος?
      ή επειδη δεν θα το γραψω με ορθογραφια δεν εχει σοβαροτητα?
      Αλλα εσενα σε ενδιαφερει η ορθογραφια και οχι η ουσια !!

      Αληθεια? μηπως εχεις σχεση με εκεινον τον Σαψάλη που το επαιζε υπουργος Δ Τ το 1990 ?
      Ρωταω για να σε κερασω ενα ποτηρακι κρασι !!!

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 14:49:01

      Strange Attractor
      1.οταν δενξερεις τι ακριβως γινετε μην εκφερεις ελαφρα την καρδια αποψη.
      2.οι υπαλληλοι εκαναν συμβολικη καταληψη διοτι ουσιαστικα με 200 νεου υπαλληλους (τοσοι θα παραμεινουν τελικα στην ΥΠΑ) ουσιαστικα αλλαζει η εκλογικη βαση των σωματειων.
      3. Υπαρχει πολεμος για την κατοχη θεσεων στην ΥΠΑ. Οι νεοι πτυχιουχοι πιλοτοι μπωρουν να καταλαβουν τις θεσεις επιθεωρητων στην ΥΠΑ (θεσεις κληδεια για τον ελενχο των αερομεταφορων) με αποτελεσμα να διαμαρτηρονται οι παλιοι υπαλληλοι !!
      ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ !!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ gretel 24/01/2010 14:54:29

      Η ΥΠΑ έχει περίπου 3.000 υπαλλήλους. Οι επιθεωρητές που λες είναι 10-15 πρώην πιλότοι με σύμβαση έργου και ισχυρά κονέ. Λες για αυτούς τους ελάχιστους μη μόνιμους αλεξιπτωτιστές, να ανησυχούν οι υπόλοιποι 2.980 δημ. υπάλληλοι της ΥΠΑ; Δεν νομίζω. Είσαι off your glide path που λένε και οι αεροσυνοδί....

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 15:10:34

      ΕΠΙΕΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΠΩΣ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΕ.
      ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΤΟΥΤΟ.......

      ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΕΣ.... ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ..... ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.

      ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!
      ΑΛΛΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ !!!

      Ο ΠΟΙΟ ΑΝΙΚΗΤΩς ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΘΑ ΕΠΑΛΛΗΘΕΥΣΕΙ !!!

      ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥς ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΕΔΩΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥς ΠΡΩΤΟΥς ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΔΩ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΩ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥς ΟΠΩς ΕΣΕΝΑ !!!!!

    • Σαψάλης avatar
      Σαψάλης @ gretel 24/01/2010 15:53:12

      Τι θα γίνει ρε Φαντομά; Μια γράφεις με κεφαλαία μια γράφεις με πεζά, ένα σχόλιο είναι άρτιο, τα άλλα βρίθουν συντακτικών και ορθογραφικών λαθών. Τι γίνεται; Πόσοι είσαστε; Που το πάς; Πόσα θέλεις να μας τρελάνεις; Δηλώνεις και παληός να ούμ.

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 16:44:44

      Αγαπητέ σάψαλο, στρειτ, μπαι, ή όπως αλλιώς θέλεις να υπογράφεις……. το πόσο παλιός είμαι δεν έχει πολύ σημασία……. ούτε εάν γράφω ανορθόγραφα, κεφαλαία ή μικρά, αγγλικά ή αλβανικά…… αυτό που έχει σημασία είναι ότι μιλώ σοβαρά και μόνο με σοβαρούς !!

      Μιλώ με επιχειρήματα και αποδείξεις ιδ αλλιώς σωπαίνω κρίνω και διαβάζω.
      Σου συνιστώ να κάνεις το ίδιο, διότι υπάρχει η πιθανότητα να γραφείς (όπως κάνεις εσύ) ορθογραφημένα αμέτρητες σελίδες με λόγια για να αποδείξεις την σπουδαιότητα της σιωπής !!

      Μπαι-μπαι !!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ gretel 24/01/2010 17:15:15

      Αφιερωμένο εξαιρετικά στον φίλο Φαντομά:
      "χαλκός ηχών ή κύμβαλο αλαλάζον". Kαι αν δεν το καταλαβαίνεις: Google it...

    • fantomas avatar
      fantomas @ gretel 24/01/2010 17:31:30

      Αφιερωμένο εξαιρετικά στον φίλο Σαψάλη ή Strange Attractor

      Σίγουρα δεν ξέρω τι είναι “χαλκός ηχών ή κύμβαλο αλαλάζον”. Kαι επειδή δεν το καταλαβαίνω θα ψάξω στο Google

      Αλλά και εσύ θα πρέπει άμεσα να παραδεχτείς ότι Strange Attractor και Σαψάλης είναι το ίδιο πρόσωπο !!!

      Δεν τρόμε κουτόχορτο !!
      (θα πρέπει όταν σε ερωτάνε με ένα ψευδώνυμο να απαντάς με το ίδιο!!)

      Μπαι-μπαι !!!

  3. Orestios avatar
    Orestios 23/01/2010 15:35:26

    Ο Πρόεδρος της Βουλής θα νοιαστεί για τον τόπο του ή να καλέσουμε μήπως τους Σκοπιανούς, μετά τους Βούλγαρους, να αναλάβουν την επίλυση αυτού του θέματος?

  4. trellakias avatar
    trellakias 23/01/2010 16:11:35

    Έτσι και αλλιώς μας έχουν καταλάβει ως προς την "υπερήφανη εξωτερική πολιτική" και έρχεται πχ ο βούλγαρος πρωθυπουργος να μιλήσει με έλληνες αγρότες ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ εδάφους για τα προβλήματα τους και ζητά και πετυχαίνει το πρόσκαιρο άνοιγμα των συνόρων, άρα θα μπορούσαν άνετα τα δύο αυτά ακριτικά μας αεροδρόμια να εξυπερητηθούν από ξένες εταιρίες με απευθείας πτήσεις πχ. Σόφια-Κοζάνη-Αθήνα ή Μοναστήρι-Καστοριά-Αθήνα!
    Από την κυβέρνηση του Ανικανότατου όλα είναι ΠΙΘΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. ataktos avatar
    ataktos 23/01/2010 17:30:35

    Και στο χωριό μου κατασκευάστηκε γήπεδο ολυμπιακών διαστάσεων http://somporo.blogspot.com/2010/01/blog-post_5568.html

  6. ataktos avatar
    ataktos 23/01/2010 17:42:27

    Κάπως έτσι δεν είναι και με το ....τρένο γραμμής Κοζάνη –Αθήνα του ΟΣΕ (παρακαλώ νέα γραμμή ) γιατί δεν εξυπηρετεί τους κατοίκους Δυτ. Μακεδονίας …..

    • ss_sk avatar
      ss_sk @ ataktos 23/01/2010 19:10:34

      Μετεπιβίβαση στο Πλατύ Ημαθίας έχει (αρχική γραμμή Κοζάνη-Θεσ/νίκη και από εκεί παίρνεις τις γραμμές Θεσ/νίκη-Αθήνα). Πληροφοριακά, κάποτε η σιδηροδρομική γραμμή είχε διακοπεί ως μη ανταποδοτική αν και οι κακές γλώσσες λέγανε για παρασκηνιακές διεργασίες υπέρ του ΚΤΕΛ (τα λεωφορεία κατά κανόνα ταξιδεύουν φουλ).

      Υπάρχει από ό,τι θυμάμαι και μια μελέτη-φάντασμα ετών για νέα απευθείας γραμμή με Αθήνα...

  7. trochalos avatar
    trochalos 23/01/2010 18:20:00

    Είστε καλά που θα πείτε ότι υπουργός του ΠΑΣΟΚ κάνει μακακίες.Τι είναι αυτά που λέτε.¨Οτι μακακία κάνουν αυτοί είναι ευλογημένη από τον αρχιεπίσκοπο.
    Ειδικά δε ο κ Σιφουνάκης είναι Σοσιαλιστής υπουργός,ο ανθρωπος δεν έχει να φάει και παλεύει για να στείλει αερόπλανα στην Κοζάνη.Τι κακό βλέπετε εσείς που δεν το είδαν το 44% των άλλων Ελλήνων,λέτε να είναι στραβοί ή παράουροι μετά το χαρακίρι ππου πρέπει να κάνουν και στο κάτω κάτω-κάτω υπάρχουν και τα γαϊδούρια τα ιπτάμενα ή τα χαλία τα Πέρσικα.¨Οσο δε για την Αthens airways είναι μια σοβαρή εταιρεία που σκέπτετε το επιβατικό κοινό και πετάει σχεδον σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό με γενικό διευθυντή τον κ.Φούφουτο παλαιό στέλεχος των ΟΑ και συνδικαλιστή του Π..Α.Σ..Κ. ΟΙ κακές λέξεις δεν γράφονται.

  8. Νίκος avatar
    Νίκος 24/01/2010 09:57:06

    Δεν εχει μεινει και κανενας στη Δυτικη Μακεδονια για να πηγαινει αεροπλανο. Μας "εδιωξαν" ολους. Η ανεργια εχει πιασει το 25%, η μολυνση ειναι υψηλη, η γεωργια πεθαινει αργα αφου τα εκ Κινας εισαγομενα ειναι φθηνοτερα. και δεν ακουω κιχ για αλλαγη του παραγωγικου προτυπου. ΤΙΠΟΤΑ. Αλλα καλυτερα τα λεει ο Γιανναρας στην "Κ" σημερα.

  9. fantomas avatar
    fantomas 24/01/2010 11:38:03

    Το προβλημα των μικρων περιφεριακων αεροδρομιων δεν βρισκει λυση με την λειτουργια κατω απο την ομπρελα του δημοσιου αλλα με αλλες λυσεις οπως η πρότασης για την ανάπτυξη των αεροδρομίων γενικής αεροπορίας στον Υπουργό Ανάπτυξης για την προσθήκη, ανάλογη αυτης με τα επενδυτικά σχέδια λειτουργίας τουριστικών μαρινών-θαλασσίων σκαφών στον αναπτυξιακό νόμο 3299/2004, στο Άρθρο 3, Υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια, παρ.1 εδάφιο Γ., Επενδυτικά σχέδια για τον τουρισμό, το στοιχείο ΧVII ως εξής :
    <>

    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ !!!

  10. fantomas avatar
    fantomas 24/01/2010 11:39:28

    ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ!!!!

    ΤΟ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ !!!

    Ίδρυση, επέκταση, εκσυγχρονισμός τουριστικών αερολιμένων αεροσκαφών γενικής αεροπορίας για επενδυτικά σχέδια που γίνονται με πρωτοβουλία οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου βάσει των Π.Δ. 158/2002 και Π.Δ. 348/2003 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4 ή όπως αυτή έχει τροποποιηθεί.

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 24/01/2010 14:30:22

    Η Ελλάδα λόγω γεωμορφίας έχει αναλογικά τα περισσότερα αεροδρόμια στην Ευρώπη.

    • fantomas avatar
      fantomas @ Strange Attractor 24/01/2010 14:53:34

      Για τον λογο αυτο θα πρεπει να τα εκμεταλευτουμε αναπτυσοντας τον αεροπορικο τουρισμο της γενκης αεροποριας !!!

    • Σαψάλης avatar
      Σαψάλης @ Strange Attractor 24/01/2010 14:55:49

      Τους επονομαζόμενους και αερολεχρίτες;

    • fantomas avatar
      fantomas @ Strange Attractor 24/01/2010 15:02:29

      ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΞ ΙΔΩΝ ΤΑ ΑΛΛΟΤΡΙΑ !!!

  12. Καστοριανός avatar
    Καστοριανός 25/01/2010 17:04:46

    Γιατί να πετάξω από Καστοριά για Αθήνα με επιστροφή με 185 ευρώ το λιγότερο (είτε με Athens, είτε με Ο.Α.), και δεν πάω ένα ταξιδάκι με την Easy από Θεσσαλονίκη στο Λονδίνο με 74 παρακαλώ ευρώ; Ή στο Βερολίνο με 54 ευρώ με επιστροφή;

  13. anti-visitor avatar
    anti-visitor 18/04/2010 13:54:11

    για ποιές άγονες γραμμές λέτε;
    Αθήνα-Κοζάνη-Καστοριά-Αθήνα; τρενάκι; και για ποιό λόγο;
    Κοζάνη-αεροδρόμιο Καστοριάς (Άργος Ορεστικό) είναι πλέον 20'. πες 30' για τους πιο αργούς.
    όποιος Κοζανίτης/Γρεβενιώτης/Φλωρινιώτης θέλει αεροπλάνο, να πάει στη Καστοριά.
    Γιατί να πληρώσουμε 2 αεροδρόμια δηλαδη;
    Φιλικά
    anti-visitor

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.