#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/09/2011 10:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί δεν λέει η κ. Διαμαντοπούλου που σπουδάζει ο γιός της;



Ρωτούσαμε προχθές που σπουδάζει ο γιός της υπουργού Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου, αλλά απάντηση μέχρι στιγμής δεν λάβαμε, τουλάχιστον εδώ. Επαναλαμβάνουμε λοιπόν την ερώτηση και την κάνουμε πιο συγκεκριμένη με βάση νεότερα στοιχεία που ήρθαν στην διάθεσή μας . Μήπως σπουδάζει στο Southampton στην Αγγλία (http://www.soton.ac.uk/) ;

 

Ιδού πως περιγράφουν οι άνθρωποί του το βρετανικό αυτό πανεπιστήμιο: «…Το να ζει κανείς και να σπουδάζει στο Southampton είναι μια μοναδική συναρπαστική εμπειρία. Οι άρτιες τελευταίας τεχνολογίας εγκαταστάσεις και το περιβάλλον που ευνοεί τη μάθηση συνθέτουν μια εντυπωσιακή συνταγή προσωπικής επιτυχίας και δημιουργούν πληθώρα ευκαιριών για το μέλλον…» .

Ακριβώς τα αντίθετα, δηλαδή, από αυτά που επιφυλάσσει η ίδια και η κυβέρνηση της για τα ελληνικά πανεπιστήμια.

Απορία αφελούς: Αν η πληροφορία αληθεύει (θα μας απαντήσει κανείς;) γιατί δεν στέλνει το παιδί της στα ελληνικά πανεπιστήμια η Άννα Διαμαντοπούλου αφού με το νέο νόμο, όπως ισχυρίζεται, τα βάζει σε τροχιά εφάμιλλη με  αυτή των καλύτερων διεθνών πανεπιστημίων;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 09/09/2011 10:49:50

    Λεφτα υπαρχουν,οποτε μπουφοι του ελλαδισταν καντε εσεις τα κουμαντα σας να κανω και γω τα δικα μου κι αν δεν εχετε εσεις παραδες εχω εγω και με τα λεφτα μου........και τηνκυρα μου.Γιατι να το ζορισει το μοσχαναθρεμενο της να διαβαζει και να μπει σ ενα πανεπιστημιο που ειναι για τους ιθαγενεις?αραγε θα μπορουσε να αντεξει στην εγχωρια αμιλλα?ο Θεος κι αυτη το ξερουν.

  2. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 09/09/2011 11:02:52

    Θα πάει το παιδί στο Southampton να δει πως είναι τα καλά πανεπιστήμια και ύστερα από 20 χρόνια (τόσος είναι ο χρόνος ζωής του νομοσχεδίου για την παιδεία σύμφωνα με τη μανούλα του) θα γίνει κι αυτός Υπουργός Παιδείας και θα κάνει update στη Μεταρρύθμιση της μανούλας…

    Και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς το παλεύουμε… ακόμα με το Xerox.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Balafara Hunter 09/09/2011 11:19:41

      Το συγκεκριμένο, το θεωρείς από "τα καλά" πανεπιστήμια; Είσαι σίγουρος;

      Τώρα κατάλαβα γιατί έστειλε το παιδί της για ΙΒ. Αν με αυτό κατάφερε να μπει εκεί, φανταστείτε τι θα έγραφε αν έδινε πανελλήνιες...

      • Balafara Hunter avatar
        Balafara Hunter @ Αυριανιστής 09/09/2011 11:28:39

        Δεν έχω ιδέα αν είναι καλό. Αλλά σαν καλόπιστος που είμαι εμπιστεύομαι το γούστο της μανούλας.

      • νατάσσα avatar
        νατάσσα @ Αυριανιστής 17/11/2011 01:19:34

        Να σας πληροφορήσω αγαπητέ, σε περίπτωση που αγνοείτε από ότι φαίνεται ότι το πανεπιστήμιο του southampton, είναι από τα καλύτερα πανεπιστήμια στον τομέα του Ναυτικού Δικαίου και ίσως το καλύτερο στην Ευρώπη. Αγνοώ σε ποιο τμήμα απασχολείται ο γιος της κας Διαμαντοπούλου, και δεν με απασχολεί να σας πω την αλήθεια, αλλά καλό θα ήταν πριν μιλήσετε για κάποιο πανεπιστήμιο να έχετε κάνει και κάποια σχετική έρευνα. Βεβαίως η ελευθερία της έκφρασης είναι αναφαίρετο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα (αν θεωρήσουμε ότι στους καιρούς που διανύουμε υπάρχει ακόμα Σύνταγμα), αλλά καλό θα ήταν να υποκρύπτεται και μια σχετική αλήθεια στα λεγόμενα μας, ή τουλάχιστον γνώση..

  3. parsifal avatar
    parsifal 09/09/2011 11:07:23

    1. Γιατί να εκτίθενται στην αμιλλα τα παιδιά μας οπως σωστά λέγει ο Νικ GR ?
    2. "Εκεί" είναι πιό κοντά στην "Διεθνή κοινότητα" οπου θα κληθούν να σταδιοδρομήσουν (να υπηρετήσουν τα συμφέροντα της !)
    Στα αγγlοσαξoνικά πανεπιστήμια η στρατολόγηση είναι καθεστώς και προβλέπεται απο το ιδιο το σύστημα με διάφορα προσχήματα και μεθόδους.
    Επίσης εχετε δεί με τι σιχαμερά σάλια αλληλοερωτώνται οι γόνοι αμα τη συνευρέση τους σε "κοινωνικές εκδηλώσεις" της Αλήτ ? "Ησουν Αγγλία το 2... ?" "Εγώ ημουν Αμερική..." Βλέπετε σύν ολα τα αλλα υπάρχει και το νεοπλουτίστικο life style.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ parsifal 09/09/2011 13:47:24

      +1000

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ parsifal 09/09/2011 14:28:59

      για να μην τα ισοπεδωνουμε ολα υπαρχουν και ελληνοπαιδες που σπουδαζουν προπτυχιακα στο Harvard, στο MIT, στο Columbia, στο Yale, στο Princeton, στο Stanford, στο Cambridge κλπ ιδρυματα της αλλοδαπης. Και χωρις να εχουν τεραστιες περιουσιες!!!
      Δεν νομιζω να πιστευει κανεις οτι αυτα τα ιδρυματα δεχονται τους φοιτητες τους με "μεσον"!!!!

      • sawas avatar
        sawas @ stanley@gr 09/09/2011 14:55:52

        Καμία ισοπέδωση ή τσουβάλιασμα....

        Η ερώτηση είναι συγκεκριμένη......

        • Απορία avatar
          Απορία @ sawas 09/09/2011 15:00:29

          Μην αποπροσανατολίζεις.

          Η Διαμαντοπούλου τώρα είναι υπουργός παιδείας, τώρα ισχυρίζεται ότι την φτιάχνει και τώρα το παιδί της θα πάει πανεπιστήμιο.

          Άρα η ίδια απαξιώνει το έργο της αφού δεν εμπιστεύεται τα παιδιά της σε αυτό που κάνει τώρα.

          • dimitris avatar
            dimitris @ Απορία 10/09/2011 15:07:15

            sosta!!!

        • sawas avatar
          sawas @ sawas 09/09/2011 15:09:23

          Απορία
          προσέχω για να έχω.....

          Μιλάμε για τον εν δυνάμει αυριανό πρωθυπουργό και όχι για κάποιο τυχάρπαστο wannabe μεταρρυθμιστή .

          Την ίδια απαξίωση διαπιστώνω και από αυτόν. Εσύ?

        • Απορία avatar
          Απορία @ sawas 09/09/2011 15:25:11

          Εαν την ώρα που ήταν υπουργός παιδείας και έλεγε ότι φτιάχνει την παιδεία αλλά έστελνε το παιδί του για σπουδές στο εξωτερικό τα ίδια θα έλεγα και γι'αυτόν.

          Αλλά δεν μπορώ να τον απαξιώσω γιατί θα έπρεπε να απαξιώσω και την μισή Ελλάδα που έχει κάνει μέρος ή ολόκληρες τις σπουδές της στο εξωτερικό.

        • sawas avatar
          sawas @ sawas 09/09/2011 15:47:33

          Επί του πρακτέου

          Ο νέος νόμος για την 3ο-βαθμια ψηφίστηκε ΚΑΙ από την ΝΔ.

          Το "εάν" είναι πλέον άτοπο!

        • Απορία avatar
          Απορία @ sawas 09/09/2011 15:51:10

          Ψηφίστηκε γιατί είχε και σωστά πράγματα μέσα (πολλά εξ αυτών μετά την παρεμβαση της ΝΔ).

          Δεν "ψηφίστηκαν" όμως πολλά άλλα πράγματα. Όπως το να μην υπάρχουν λεφτά για να έχουν τα παιδιά μας έγκαιρα τα βιβλία τους, αλλά να υπάρχουν λεφτά για να ανεγερθεί έγκαιρα μουσουλμανικό τζαμί στην Αθήνα...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ stanley@gr 09/09/2011 16:51:08

        Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις: Το μόνο "μεσον" που δέχονται ή που λειτουργεί σχεδόν παντα είναι το χρημα. Στην Ελλάδα σκεφτόμαστε Μανιχαϊστικά. Νομιζουμε ότι ό,τι βγαίνει από το Χάρβαρντ ή το ΜΙΤ είναι χρυσός και ό,τι βγαίνει απο τα Ελληνικά ΑΕΙ είναι "κατώτερο μ'εταλλο". Σταματήστε να αυτουποτιμάστε επι τέλους σ' αυτή τη χωρα. Το Χάρβαρντ το κανει τέτοιο η ποιότητα των ανθρώπων. Τα Χαρβαρντ δεν κανει τους ανθρωπους, ποτε θα το καταλάβετε; Ένας σκερβελές του Χάρβαρντ παραμένει απλά...σκερβελες του Χάρβαρντ.

  4. irida avatar
    irida 09/09/2011 11:07:57

    Τι το συζητάτε! ΟΛΟΙ οι γόνοι σπούδασαν εκτός Ελλάδας.Και γιατί είχαν χρήματα αλλά και γιατί υποτιμούσαν το εδώ σύστημα που αυτοί δημιούργησαν κι ανέχτηκαν και στήριξαν!!Αυτό είναι θέμα που δεν θα πρεπε καν να τίθεται. Διότι η μπάλα παίρνει πολλούς (όλους) και γιατί δεν απαντά στο γιατί υποβάθμιζαν την παιδεία τόσα χρόνια όλοι τους. Αλλά έχει κι ενδιαφέρον κάτι άλλο:πως ενώ είχαν τόσο καλές σπουδές οι γόνοι επέστρεψαν στη χώρα και δεν μείνανε στον ανταγωνισμό των άλλων χωρών.

    • Balafara Hunter avatar
      Balafara Hunter @ irida 09/09/2011 11:16:20

      Είναι η νοσταλγία για την πατρίδα irida. Μην ξεχνάς ότι ακούνε και φωνές. "Γύρνα στην πατρίδα να προσφέρεις στο κοινωνικό σύνολο… σώστε τους όλους".

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ irida 09/09/2011 11:16:58

      Γιατί να μείνουν στον ανταγωνισμό; Γυρνάνε πίσω που τους περιμένουν(με) όλοι με ανοιχτές αγκάλες. Θα γίνουν βο(υ)λευτές, υπουργοί, δημόσιοι λειτουργοί και θα παίρνουν και ένα σκασμό λεφτά. Με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά μα..κες είναι να μοχθήσουν σε ένα αξιοκρατικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον;

  5. ataktos avatar
    ataktos 09/09/2011 11:08:54

    ..λεμε και.. χαρτομάντιλο μιας χρήσεως....

  6. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 09/09/2011 11:15:57

    ΓΝΗΣΙΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ: Θα σας πω εγώ και γιατί ο γιός της Αννούλας σπουδάζει στο Σαουθάμπτον και γιατί δεν απαντά η Αννούλα στην ερώτηση του antinews. Όπως ξέρετε καμιά σοσιαλιστική καρδιά δεν μπορεί να αντέξει τις κοινωνικές ανισότητες. Γι αυτό είναι καθήκον κάθε γνήσιου και ορθόδοξου σοσιαλιστή να αγωνιστεί για την εξίσωση των πολιτών. Προσοχή όμως! Εξίσωση προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω! Αυτό ακριβώς κάνει και η Αννούλα μας. Εξισώνει τους πολίτες προς τα πάνω!!! Και όπως καταλαβαίνεται κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να την κατηγορήσει επειδή ξεκίνησε την προσπάθεια οικόδομησης του σοσιαλισμού από το ίδιο της το σπίτι. Το λέει και ο λαός μας: Ο παπάς πρώτα βλογάει τα γένια του!!! Γιατί όμως η Αννούλα δεν απαντά στην ερώτηση του antinews; Μήπως ντρέπεται για τις πράξεις της; Όχι βέβαια. Από σεμνότητα δεν απαντάει φυσικά!!!

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Χρήστος Δημάρης 09/09/2011 11:27:26

      Χωρίς να υπερασπιστώ την Διαμαντοπούλου(έχω εκφραστεί επανειλημμένα κατά του καθεστώτος Πασοκ και την καταστροφή που έφερε στη χώρα) αλλά εσείς αν είχατε τη δυνατότητα να στείλετε το παιδί σας στο καλύτερο πανεπιστήμιο δεν θα το στέλνατε;Όλα μα όλα τα παιδιά των πολιτικών σπουδάζουν έξω,στα καλύτερα πανεπιστήμια,εδώ και χρόνια είτε είναι Πασοκ,ΝΔ,ΚΚΕ,Τσύριζα,λαος και ξέρω γω.....Να ξεσκίσω την κυρία επειδή δεν υπάρχουν βιβλία στα σχολεία βεβαίως(σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα είχε πάει σπίτι της),αλλά επειδή έχει στείλει το παιδί στο Σαουθάμπτον κλαιν μαιν,ας πάει και στο Καουντερμπιθ

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Μαύρος Ιάκωβος 09/09/2011 11:38:32

        Συμφωνώ Ιάκωβε, αλλά προκύπτει ένα θέμα ηθικής (τι λέω τώρα) και πολιτικής ευθύνης. Το γεγονός ότι από τη μεταπολίτευση και μετά πάρα πολλοί γόνοι κυβερνητικών προσώπων σπουδάζουν στο εξωτερικό δεν δημιουργεί ζήτημα αποτελεσματικότητας-αποτυχίας του εκάστοτε Υπουργείου Παιδείας; Θα περίμενα τουλάχιστον να έχουν την ευθιξία να πουν: ναι, τα κάναμε σκατά για αυτό θέλω να σώσω το παιδί μου αλλά αναλαμβάνω την ευθύνη και παραιτούμε. Συμφωνείς;

        • Μαύρος Ιάκωβος avatar
          Μαύρος Ιάκωβος @ Χρήστος 09/09/2011 11:47:20

          Χρήστο συμφωνώ απόλυτα,αλλά όταν μιλάς για ευθιξία και απευθύνεσαι σε πολιτικούς που ξεπούλησαν τη χώρα και υποθήκευσαν το μέλλον πολλών γενεών,το να περιμένω να απολογηθούν για τα καμάρια τους που τα στέλνουν έξω να σπουδάσουν αποτελεί ουτοπία

  7. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 09/09/2011 11:21:22

    Αν γίνουν έστω τα μισά απο αυτα που περιέχει το νέο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ η Αννούλα του χιονιά θα μνημονεύεται για χρόνια.Κατάργηση ασύλου,θετικότατο,όπως και η απομάκρυνση των φοιτητοπατέρων των παρατάξεων που ζούν παρασιτικά και λυμαίνονται τα πανεπιστημία.Δρόμο οι Δαπίτες,πασπίτες,κομμούνια και λοιπά λοιμά απο το πανεπιστήμιο.Τεμπέληδες που έχουν μάθει στη λαμογιά και την απάτη

  8. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 09/09/2011 11:25:34

    Το καλύτερο όμως δεν είπατε. Το πουλάκι της θα έρθει με τέτοιες '' γνώσεις'' και τέτοια ''προσόντα'' που θα πάρει πρώτο μισθό κανένα πεντοχίλιαρο από καμιά Εθνική Τράπεζα , έτσι κυρ' Άννα;

  9. nicvel avatar
    nicvel 09/09/2011 11:42:51

    PHGE SOUTHAMPTON ME EKSETASEIS MESO UCAS H' KAI EKEI EISAGOGI APO TIN PORTA THS APOTHIKIS OPOS POLY SYXNA AKOUGETE APO KENTRA DITHEN PROETOIMASIAS ( PLHROMES !!!!) ELLINIKA KONEKSARISMENA ME KAPOIA PANEPISTIMIA , DIOTI OPOS ARKETOI THA GNORIZETE MPOREI EKEI H PAIDEIA NA EINAI EMPOREYMATOPOIHMENH ALLA EAN TO PROTO ETOS APOTYXIS VLEPEIS TIN PORTA TIS EKSODOU ( AYTA GINONTAI STA APLA PAIDIA STON SIASIALISTADON DEN GNORIZO ) DEN TOUS ARESE TO 10 TIS PETRALIA ALLA VLEPETE THELOUME AIONOVIOUS FOITITAS GIA TA POLITIKA MAS PAIXNIDIA .
    H ANOULLA TOU VORIA DEN PROKEITE NA APANTHSI DIOTI TA MYALA TIS EXOUN PAREI APO TO TRAGOUDI KAI TO METHISI TIS EKSOUSIAS AERA .

  10. Bloody_Ophelia avatar
    Bloody_Ophelia 09/09/2011 11:54:09

    +100000
    Έλεος με το λαικισμό. Η μανταμ είναι για χαστούκια για άπειρους λόγους αλλά σίγουρα όχι για τις σπουδές του τέκνου της.

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ Bloody_Ophelia 09/09/2011 12:09:07

      Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι σε μένα για το λαϊκισμό, αλλά σε κάθε περίπτωση στο σχόλιο μου δεν κατηγορώ την Υπουργό Φωτοτυπίας (όπως έυστοχα έχει χαρακτηριστεί εδώ μέσα) για τις επιλογές των σπουδών. Το ζήτημα που έθεσα είναι ότι αν μη τι άλλο το ότι αυτή η τακτική ακολουθείται τα τελευταία 40 χρόνια δείχνει μία αποτυχία. Ε διάβολε, περιμένω μία φορά να αναλάβει κάποιος την ευθύνη!

      • Χρήστος avatar
        Χρήστος @ Χρήστος 09/09/2011 12:11:55

        Από τη βιασύνη μου μπέρδεψα και τα ότι :) .

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ Bloody_Ophelia 09/09/2011 12:23:33

      Χρήστο δεν αναφερόμουν σε σένα αλλά στο άρθρο. και μάλιστα απορώ, με το φάκτορα έχω "συγκρουστεί" ένα σκασμό φορές αλλά δεν είχε λαικίσει ποτέ, μέχρι τώρα.

      • factorx avatar
        factorx @ Bloody_Ophelia 09/09/2011 12:47:55

        Καιρός να αρχίσω να το κάνω με αυτούς που μπλέξαμε

  11. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 09/09/2011 11:59:49

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΙΑΚΩΒΕ: Να πηγαίνουν τα παιδιά των πλουσίων στα καλύτερα σχολεία και στα καλύτερα νοσοκομεία (μακάρι να μην χρειαστεί). Να έχουν όμως και τα παιδιά του λαού αξιοπρεπή σχολεία και αξιοπρεπή νοσοκομεία. Για την Αννούλα όμως τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά γιατί είναι μεγάλη υποκριτής. Παριστάνει την σοσιαλίστρια, δεν έχει δουλέψει ποτέ στην ζωή της, στέλνει τα παιδιά της να σπουδάσουν στο εξωτερικό και αφήνει τα παιδιά του λαού χωρίς βιβλία και καθηγητές. Και πρόσεξε και κάτι άλλο. Οι καθηγητές που θα διοριστούν μέσω ΜΚΟ θα εργαστούν μόνο για πέντε μήνες αφού έτσι λέει ο νόμος. Οι εκπαιδευτικές μονάδες όμως λειτουργούν για οκτώ μήνες. Τι θα γίνει με τους άλλους τρείς μήνες;

    • irida avatar
      irida @ Χρήστος Δημάρης 09/09/2011 14:50:37

      Οι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται μέσω ΕΣΠΑ όχι μέσω ΜΚΟ.. Αν τώρα ταύτισαν αυτά τα δύο δεν το γνωρίζω..

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ irida 09/09/2011 15:24:21

        ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΜΚΟ: Το ξέρω αυτό και για παράδειγμα δίνω την περίπτωση του δήμου της Νέας Ιωνίας που την ξέρω πολύ καλά. Εδώ μάλιστα φάνηκε και η υποκρισία της δημοτικής αρχής που στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΔΗΜΑΡ. Ενώ είναι κατά των ρουσφετολικών προσλήψεων μέσω ΜΚΟ εξαίρεσαν από τον κανόνα τους τον εαυτό τους!!! Η ΜΚΟ με την οποία συνεργάστηκε ο Δήμος είναι η "ΝΟΣΤΟΣ".

  12. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 09/09/2011 12:01:15

    Ε τοτε@μπλακ Τζακ ας παμε για την υγεια μας στην Αμερικα,για το χτισιμο του σπιτιου μας στην Ιταλια και ουτω καθ εξης,μια και τοσο δεν εκτιμαμε την παιδεια μας,νομιζω δεν παει ετσι.

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ NIK THE GR 09/09/2011 13:00:35

      Νικ the Greek απάντησα παραπάνω να μην επαναλαμβάνομαι.Δεν περιμένω απο την αννούλα να φτιάξει το εκπαιδευτικό σύστημα που απο το 1982 έχει κατακρεουργηθεί απο το πασοκιστάν.Το θέμα δεν είναι που σπουδάζει ο γιός της,αλλά οτι όταν έρθει με το καλό κάποιοι συνέλληνες θα τον εκλέξουν βουλευτή επειδή είναι γιός της μαμάς.......Πριν 2 χρόνια το 44% εξέλεξε πρωθυπουργό το γιό ενός λαϊκιστη που κατέστρεψε τη χώρα......Μακάρι να στείλουν όλοι αυτοί τα παιδιά τους έξω απο τη χώρα με εισιτήριο χωρίς επιστροφή

  13. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 09/09/2011 12:02:57

    Ευκαιρία λοιπόν να πω και ενα επιχείρημα ακόμη για το αγαπημένο σου ΑΣΕΠ..

    -Έλληνας γόννος οικογένειας χαμηλού εισοδήματος, "ξεκολώνεται" στο διάβασμα για να μπει στο Πολυτεχνείο Πάτρας, Μηχανολόγος Μηχανικός...Σε 5 με 6 χρόνια θα έχει πάρει το δίπλωμά του, αν είναι μέσος φοιτητής με βαθμό ας πούμε 7,50...δηλαδή σε μόρια 750

    -Έλληνας γόννος ευκατάστατης οικογένειας, στη 3η Λυκείου κάνει clubbing και επιλέγει κολλέγιο του Εξωτερικού..κάνει μπάτσελορ 3ετές και 2 χρόνια μάστερ με αυτόματο πιλότο (με δίδακτρα είναι ούτως ή άλλως)...παίρνει τα δύο του πτυχία και δίνοντας (συνήθως πληρωμένες) εξετάσεις σε 2 μαθήματα στο ΔΟΑΤΑΠ αναγνωρίζει με βαθμό 8,0 το μπάτσελορ του ως αντίστοιχο με το 5ετές δίπλωμα του μηχανολόγου μηχανικού και επιπλέον μεταπτυχιακό...επίσης έχει, λόγω των ξένων πτυχίων, αναγνωρισμένη άριστη γνώση ξένης γλώσσας..σύνολο μορίων: 8.00*100+200+70=1070

    Επιμένεις ότι οι προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ είναι δίκαιες και αξιοκρατικές?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 09/09/2011 15:57:45

      Το έχουμε ξαναπεί, με αφορμή τις απολύσεις που θα κληθεί να κάνει (;) το ΑΣΕΠ.

      Το ΑΣΕΠ αξιολογεί Ο,ΤΙ INPUT ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνει τη δουλειά του δίκαια και σωστά με βάση αυτά τα δεδομένα. Όταν εσύ μπορέσεις να ανακαλύψεις ΜΕΤΡΗΣΙΜΟΥΣ συντελεστές στάθμισης των πανεπιστημίων, που δεν έχουν ανακαλυφθεί και χρησιμοποιηθεί σε κανένα σύστημα προσλήψεων του κόσμου, είμαι σίγουρος ότι τόσο το ΑΣΕΠ όσο και ο νομοθέτης θα σε ευγνωμωνούν για τη συμβολή σου.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 09/09/2011 16:12:05

        Οι συντελεστές είναι δύσκολοι όντως..τη μειωμένη μοριοδότηση των αποφοίτων του εξωτερικού (αντίστοιχη με την αυξημένη μοριοδότηση των ρώσων και γεωργιανών "ομογενών") δεν μπόρεσε να τη σκεφτεί κανείς?
        Ας αρχίσουν λοιπό από τέτοιες αδικίες...και μετά τις μοριοδοτήσεις των κομματόσκυλων με προηγούμενη εμπειρία στο δημόσιο και έλα να ξαναμιλήσουμε για ΑΣΕΠ..

  14. geopan avatar
    geopan 09/09/2011 12:11:09

    ρε παιδιά είδατε τι μοιράζει το Βήμα την Κυριακή;cd με τίτλο "το ηλεκτρονικό βιβλίο του μαθητή"!!!ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ!!Παιδεία μέσω των νταβατζήδων;ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

  15. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 09/09/2011 12:36:25

    Μισό λεπτό ρε παιδιά που την έχετε πάρει αμπάριζα τον "γόνο"! Μπορεί ο "γόνος" να αντέδρασε και να της είπε:
    - Άκου mommy, εγώ θα πάω σε δικό μας πανεπιστήμιο.
    Της σηκώνεται της Αννούλας ...η τρίχα, και του λέει:
    - Άκου son, θα πας εκεί που θέλει η mommy ειδάλλως χαρτζηλίκι καπούκ. Άσε που θα σε αποκληρώσω κιόλας!

    Τι να κάνει το παιντί; Να πάει ενάντια στη θέληση της μανούλας; Αυτά δεν γίνονται στην Ελλάδα!

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Χαλκιδέος 09/09/2011 12:36:44

      ..τον έχετε πάρει...

  16. despoina avatar
    despoina 09/09/2011 13:20:48

    Το σχεδιο ειναι μεγαλοπνοο, απλα εκτος απο cd και σημειωσεις ετοιμαζονται και για μαθηματα υπνοπαιδειας!!! 100 χρονια μπροστα ειμαστε και δε το καταλαβατε! Τι αναχρονιστικες ιδεες είναι αυτές για βιβλία και κουραφέξαλα! Εμεις και το σταρ τρεκ ενα πραγμα!

  17. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 09/09/2011 13:23:13

    Για κάντε μια έρευνα να δείτε που πηγαίνουν τα βλαστάρια των εθνοπατέρων και εθνομητέρων πριν τα στείλουν για σπουδές στην Εσπερία. Όλα σχεδόν αποφοιτούν νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια ιδιωτικά και μάλιστα τα περισσότερα σε αμερικάνικα και γερμανικά σχολεία. Να μην συνευρίσκονται οι γόνοι - κληρονόμοι με τη χλέμπα και τα παιδιά μεταναστών που τόσο αγαπάνε, φθάνει να ζούνε σε υποβαθμισμένες περιοχές και να πηγαίνουν σε υποβαθμισμένα σχολεία.
    Κώστα, πολύ σωστό το σχόλιο σου για τον ΑΣΕΠ. Προσωπικά γνωρίζω πιλότο που αγόρασε κυριολεκτικά το πτυχίο του από σχολή στο Καναδά. Όσο και να υποτιμούν - εσκεμμένα - κάποιοι τα πανεπιστήμια και τις σχολές στην Ελλάδα, θεωρώ ότι αρκετές από αυτές είναι πολύ καλές, απλά δεν έχουν τα μέσα και τον τρόπο να προβάλλουν το έργο τους. Αυτό φυσικά δεν το οφείλουν στο ελληνικό κράτος που κάνει ό,τι μπορεί για να τις απαξιώσει, αλλά σε πρόσωπα, - καθηγητές και πρυτάνεις που τιμούν τον χώρο με την παρουσία τους.
    Τα προβλήματα φυσικά είναι πολλά και η κατάσταση δαιδαλώδης και ελπίζουμε και περιμένουμε τον Σαμαρά να κρατήσει τα περί κατάργησης του ασύλου της παρανομίας και να προχωρήσει στη πραγματική μεταρρύθμιση παραχωρώντας στα πανεπιστήμια ουσιαστική διοικητική αυτονομία.

  18. Mm avatar
    Mm 09/09/2011 13:38:37

    πολυ καλά λεει το αρθρο και δεν λαϊκίζει καθόλου.

    Το ότι όλοι οι γόνοι των πολιτικών δεν πηγαινουν σε δημόσιο σχολείο ΟΥΤΕ σε δημόσιο πανεπιστήμιο (ΟΥΤΕ καν σε δημόσιο νηπιαγωγείο) ειναι φτύσιμο στα μουτρα μας. Σε ποια αλλη χώρα γίνεται αυτό ΤΟΣΟ σωρηδόν;

    Ειναι σαν ο δήμαρχος μίας λαϊκής συνοικίας με προβλήματα να μην κάνει τίποτα για να την βελτιώσει, να κοροϊδεύει με λόγια και πράξη μηδεν, να εξυπηρετεί τα συμφέροντά του με πελατειακές σχεσεις στην περιοχή, ΑΛΛΑ ολα κι όλα,
    να κατοικοεδρεύει Ψυχικό ή Εκάλη.
    Αφού ανεχόμαστε την υποκρισία, καλά να πάθουμε, μας φτύνουν και νομίζουμε ότι βρέχει.

  19. stanley@gr avatar
    stanley@gr 09/09/2011 14:36:27

    ειναι τιμη για αποφοιτους των ελληνικων λυκειων να συγκαταλεγονται στην αφροκρεμα του κοσμου και να τους αποδεχονται ως φοιτητες τα μεγαθηρια της γνωσης!! Και δεν αναφερομαι στο Univ. of Southampton!
    Να ασκησουμε κριτικη στη Διαμαντοπουλου για το νομο στην τριτοβαθμια εκπαιδευση, για την ελλειψη βιβλιων οπως πολυ σωστα αναφερεται και πιο πανω, αλλα για το που θα παει να σπουδασει ο υιος της ειναι αναφαιρετο δικαιωμα πρωτιστως του υιου και δευτερευοντως των γονιων του!! (οικογενειακη ευθυνη δεν λογιζεται)

    • geopan avatar
      geopan @ stanley@gr 09/09/2011 15:03:57

      τι πίνεις και δεν μας δίνεις;

  20. Τζώννυ Μπη Γκουντ avatar
    Τζώννυ Μπη Γκουντ 09/09/2011 15:24:35

    Το πρόβλημα με τα παιδιά της Διαμαντοπούλου δεν είναι μόνο ότι σπουδάζει ο γιος της στο εξωτερικό. Αυτό μπορεί να οφείλεται και σε άλλους παράγοντες, άσχετους με τη θέση της, και θα μπορούσε να είναι αποδεκτό. Το πρόβλημα είναι ότι η κυρία Διαμαντοπούλου, υπουργός παιδείας και υπεύθυνη για την δημόσια παιδεία της χώρας
    1. στέλνει τα παιδιά της σε ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    και
    2. εκεί τα παιδιά της παρακολουθούν το INTERNATIONAL BACALAUREAT

    Δηλαδή
    1. περιφρονεί τη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση
    και
    2. περιφρονει τη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση

    Τα παιδιά της δεν έδωσαν ή δεν θα δώσουν ΚΑΝ πανελλήνιες εξετάσεις. Προετοιμάζονται ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ για το εξωτερικό.

    ΑΥΤΟ είναι το εξωφρενικό.

    Αλλιώς, θα μπορούσε να είχε αποτύχει μία και δύο φορές για χι-ψι άσχετους λόγους και τι να κάνει το παιδί, θα έφευγε κάπου έξω.

    Αλλά το θέμα είναι ότι σχεδιάστηκε από την αρχή έτσι. Αυτό είναι για μένα το αμάρτημα.

    • Mm avatar
      Mm @ Τζώννυ Μπη Γκουντ 09/09/2011 20:55:21

      σωστα.

  21. Απορία avatar
    Απορία 09/09/2011 15:28:43

    Έτσι είναι.

    Είναι πλέον ηλίου φαηνότερον που την πάει τη δουλειά το ΠΑΣΟΚ. Ιδιωτική παιδεία και υγεία.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Απορία 09/09/2011 15:53:18

      Έτσι μπράβο, σωστή η διαπίστωση..

  22. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 10/09/2011 22:19:59

    επίσης, θα ήθελα να πληροφορηθώ που σπούδασαν τα παιδιά του επαναστάτη συντρόφου Αλαβάνου, σε ποιον σχολείο έστειλε επίσης την κόρη της η συντρόφισσα Αλέκα...έτσι για να γνωρίζουμε ακριβώς την συνεπή αγωνιστική τάση των πρωτοπόρων του αντιμνημονιακού αγώνα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.