#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/08/2012 15:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί δεν δημοσιεύουν την φωτογραφία του Πακιστανού της Πάρου;



Το ερώτημα το έθεσε χθες τη νύκτα ο Φαήλος με σχόλιό του, αλλά επειδή το θέμα κάνει πλέον τον γύρο του διαδικτύου το βάζουμε κι εδώ:

Ήταν στην Υπατία ο Πακιστανός της Πάρου;

Μια πληροφορία είναι, προς το παρόν και ανεπιβεβαίωτη που όμως μας την μετέφερε αξιόπιστη πηγή και αν επαληθευθεί θα γελάσει κάθε
πικραμένος: Ο Πακιστανός της Πάρου, που λήστεψε, κακοποίησε σεξουαλικά κι έστειλε στην εντατική το δεκαπεντάχρονο κοριτσάκι, ήταν από τους κατσαπλιάδες της Υπατίας; Ήταν από αυτούς που εξευτελίσαν το ελληνικό κράτος και κάθε έννοια νομιμότητας με όλο εκείνο το πανηγύρι της ντροπής, με την κάλυψη Συριζαίων, της κυβέρνησης του ποδηλάτη και άλλων “προοδευτικών” δυνάμεων;



Επαναλαμβάνω, πρόκειται ακόμα περί φήμη. Η οποία όμως δίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα εξήγηση για την στάση της αστυνομίας που έκανε τα πάντα για να μην φωτογραφηθεί ο δράστης κατά την μεταγωγή του. Ενώ όλοι ξέρουμε ότι μέχρι και φωτογραφίες από κάμερες παρακολούθησης βγάζουν στην φόρα σε άλλες περιπτώσεις ήσσονος σημασίας

Λέτε να φοβήθηκαν μην γίνει σύγκριση των φωτογραφιών;

Αργά ή γρήγορα η φάτσα του θα βγει στα ΜΜΕ. Αν η φήμη είναι “ράδιο αρβύλα”, παραμένει απλά ένα απεχθές έγκλημα. Αν όμως η μούρη του ανιχνευτεί στο πλούσιο φωτογραφικό υλικό της Υπατίας και των “αλληλεγγυων”, τότε πρόκειται για μέγιστο πολιτικό ζήτημα, που θα σκάσει στα μούτρα της καθεστηκυίας ανακυκλωμένης αριστεροφροσύνης. Αναμένουμε με ενδιαφέρον…

ΣΣ: Υπάρχει βέβαια και μια άλλη υπόθεση: Να πρόσφερε ο Πακιστανός τις υπηρεσίες του και στην ... high society. Και στην μία και στην άλλη περίπτωση πάντως η δημοσίευση της φωτογραφίας του είναι επιβεβλημένη. Εκτός αν μας πείσουν ότι όντως είναι ανήλικος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/08/2012 15:31:53

    Η υποσημείωση είναι αυτό που ακούγεται πολύ, αν ισχύουν και τα της Υπατίας, μιλάμε για τρελό πανηγύρι. Ελπίζω να ισχύει η εισαγγελική έρευνα για τον εργοδότη του.

  2. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/08/2012 15:34:15

    Ο αριστερόζ χυλός του Κωλωνακίου (sic) δεν θέλει να χάσει τους "προσοντούχους" επιβήτορές του. Θα κάνει τα πάντα, θα επικαλεστεί κάθε "νόμο, των άνομων ασπίδα", αλλά θα πετύχει το σκοπό του. Δεν εκθέτουμε ποτέ όσους μας δίνουν χαρά (στα σκέλια).

  3. noldor avatar
    noldor 09/08/2012 15:35:33

    Πάντως δεν μοιάζει και πολύ για Πακιστανός. Αυτήν την περίοδο εγώ είμαι πιο μαύρος από αυτόν.
    Εκεί στην Υπατία Πακιστανοί ήταν ή άλλη φυλή; Μήπως ήταν όντως εκεί και το "Πακιστανός" είναι κάλυψη;

  4. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 09/08/2012 15:44:56

    Στη φωτογραφία που δημοσιεύετε από Υπατία ο "πρωταγωνιστής" έχει πολύ φουσκωτά χείλη, ειδικά το κάτω χείλος. Καμία σχέση με το λεπτό ...Γαλλικό χειλάκι του συλληφθέντα (?) Πακιστανού (?)

    • Factorx avatar
      Factorx @ Ἀντρέας 09/08/2012 16:01:59

      Η φωτογραφία είναι τυχαία

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ Factorx 09/08/2012 18:22:58

        Δίκιο έχεις, υπάρχουν πολλές απ αυτή την κατάληψη, θα μπορούσε να ναι και άλλη φωτογραφία των λαθρομεταναστών, όμως μόνο αυτές οι συγκεκριμένες δύο φωτογραφίες συγκρίνονται σε όλα τα μέσα για την κατάδειξη της ομοιότητας. Προφανώς το πρώτο μέσο ενημέρωσης που εντόπισε ομοιότητα επέλεξε αυτές τις δύο φωτο, και τα υπόλοιπα (μαζί και το ΑΝΤΙ) χρησιμοποιούν τις ίδιες εικόνες.
        Χαρακτηριστικό είναι οτι πολιτευτής των Ανεξάρτητων από δώ (Χανιά) στο twitter του έχει αυτές τις δύο φωτο, και λέει: Μα, δείτε, είναι ολοφάνερο!
        Δεν είναι ολοφάνερο απ αυτές τις δύο φωτογραφίες.

        ΥΓ Αυτό που είναι ολοφάνερο, είναι ότι όντως ο εγκληματίας έχει κάποιου είδους περίεργη, ασυνήθιστη ή προνομιακή σχέση/γνωριμία εκεί στο νησί, αλλιώς δεν εξηγείται η πρεμούρα των τοπικών αρχών να κουκουλώσουν την υπόθεση σ ένα εικοσιτετράωρο με την ταμπέλα "ατύχημα"
        Χωρίς την επιμονή των γονέων και την ανάθεση στο κλιμάκιο εγκληματολογικού απ την Αθήνα, η υπόθεση όδευε προς αρχείο.
        Νομίζω δε ότι αυτοί που "διέταξαν" αυτό το πόρισμα, πρέπει να κληθούν να δώσουν εξηγήσεις σε ανακριτή στην Αθήνα.

  5. roadrunner avatar
    roadrunner 09/08/2012 15:53:03

    Θα ακουστεί ίσως περίεργο, αλλά προπωπικά δεν έχω πειστεί ως προς την ταυτοποίηση του δράστη, δεν έχει ακόμη δικαστεί όπως ορίζει ο νόμος, άρα έχει το τεκμήριο της αθωότητας.
    Γιατί κρύβουν το πρόσωπο του ; Γιατί κάπου κάποιοι τον είδαν προφανώς.
    Εγώ δεν έχω πληροφόρηση πέρα από όσα βγαίνουν στα ΜΜΕ.
    Άρα σκέφτομαι όλα τα ενδεχομένα, συνεπώς:
    η πιθανότητα να αναγνωριστεί σε κάποια αφίσσα φωτογραφία όπως αναφέρει το άρθρο δεν είναι η μοναδική πιθανότητα.
    θα μπορούσαν να τον είχαν δει κάπου την ώρα του εγκλήματος και ουσιαστικά να έχει άλλοθι που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κρύβοντας τ ο πρόσωπο του από όλους. Γενικώς, στην ιστορία κάτι δεν κολλάει και στους χειρισμούς.

    • Σακης avatar
      Σακης @ roadrunner 09/08/2012 16:59:18

      Φίλε μαλλον εχεις δικιο!!!!Συμφωνα με την συμπεριφορα του δεν ειναι αυτος ο δραστης!Το πιο πιθανον ειναι να τα "επιασε" για να παραστησει τον δραστη και να "καλυψε" κατι πιο...βρωμικο που εγινε εκει!!!Μια κουβεντα με καποιους Παριανους που γνωριζουν προσωπα και πραγματα θα στο επιβεβαιωσει.

      • pilot avatar
        pilot @ Σακης 09/08/2012 17:24:08

        Επικαλούμαι όλους τους γιατρούς που διαβάζουν όλα αυτά τα οποία γράφονται περί συγκάλυψης κτλ
        Το DNA δεν είναι δυνατόν να αντιγραφεί ΤΕΛΟΣ …….. ούτε είναι δυνατόν να καταδικάσεις κάποιον χωρίς αυτό το αποδεικτικό στοιχείο.
        ΗΜΑΡΤΟΝ με όλη την αχαλίνωτη φαντασία κάποιον! Χάνουν και την τελευταία ρανίδα αξιοπιστίας τα λόγια τους όταν λένε τέτοια πράγματα περί συγκάλυψης κτλ

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ pilot 09/08/2012 18:42:57

          Η ελληνική νομοθεσία προβλέπει ότι ο οποιοσδήποτε εχει το τεκμήριο αθωότητας, μέχρις ώτου να αποφανθεί η ελληνική δικαιοσύνη.
          Εάν ΟΛΑ τελείωναν με την ταυτοποίηση DNA, θα είχε αλλάξει η νομοθεσία, και ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΔΙΚΗ.
          Ούτε όλος ο ιατρικός σύλλογος, ούτε η κοινή γνώμη μπορεί να υποκαταστήσει τα δικαστήρια.
          Ομως, θα έπρεπε να υπάρχει όση διαφάνεια επιτρέπει ο νόμος, πχ η δημοσίευση της φωτογραφίας του ξένου που ομολόγησε.

          • Pilot avatar
            Pilot @ roadrunner 09/08/2012 20:32:02

            επειδη δεν ειμαι δικαστης αλλα ουτε εδω ειναι διακστηριο κανω μια απλη ερωτηση.
            το γενετικο υλικο που βρεθεικε πανω στην κοπελα (το οποιο δεν αντιγραφετε) δεν αποτελει στηχειο?
            στην ικανοτητα του πακιστανου ειναι να μας πει πως βρεθεικε το γενετικο του υλικο πανω στην κοπελα!
            ολα τα αλλα περι τεκμηριου αθοωτητας ειναι θεμα διαλεξης σε αιθουσα διδασκαλιας της νομικης σχολης!

          • roadrunner avatar
            roadrunner @ Pilot 09/08/2012 21:21:27

            Pilot ούτε εγώ έχω καμία σχέση με δικαστικά ή νομικά. Στοιχείο μπορεί να είναι το DNA. Αλλά εσύ πες μου, αν στη δική εμφανιστούν 2 μάρτυρες και ορκιστούν ότι την ώρα της επίθεσης στην κοπέλα, αυτοί ήταν μαζί με τον Πακιστανό, αυτό δεν θα είναι επίσης στοιχείο ;
            Θέλω να πω ότι κανένα μεμονωμένο στοιχείο σε αυτή τη φάση, δεν υποκαθιστά τη δικαστική διαδικασία και απόφαση. Άρα, ας είμαστε πιο προσεκτικοί, δεν υπάρχει ακόμη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι όλα έγιναν όπως φαίνονται.
            Η εγκληματικότητα των λάθρο είναι ΥΠΑΡΚΤΟ πρόβλημα, καταγεγραμμένο εδώ και καιρό και πρέπει να αντιμετωπιστεί. Είναι λάθος να εστιάσουμε, έστω και πρόσκαιρα, όλη την επιχειρηματολογία μας, σε μια μόνο, στην επίθεση της Πάρου.

  6. nikos17 avatar
    nikos17 09/08/2012 16:07:23

    οι σφριγηλοί ποποί έχασαν τον λεβεντη τους. Ανωμαλάρες παντού με ανώμαλη δύναμη με την οποία ελεγχουν τι θα δημοσιοποιηθεί..................................

  7. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 09/08/2012 16:08:26

    δεν χρειάζεται να δημοσιεύσουν την φωτό αφού είναι τόσο "ευαίσθητοι".

    ας την μοιράσουν μόνον στα κόμματα να κάνουν τον έλεγχό τους

  8. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 09/08/2012 16:18:59

    Και επαναλαμβάνω. Οι γεννηθέντες το 1993 δεν είναι ενήλικοι;

  9. Tonia G. avatar
    Tonia G. 09/08/2012 16:49:20

    Αν περιμένουμε από κάτι τέτοια να δικαιωθούμε για την πάγια στάση περί απελάσεως όλων των Παρανόμως Εισελθόντων Αλλοδαπών (και τονίζω τη διατύπωση διότι κανείς από το 1992 δεν πρέπει να παραμείνει), τότε είμαστε άξιοι της τύχης μας (πολιτικά και βιολογικά). Η κοινωνία είναι πολύ πιο μπροστά από τη ΝΔ, έχει πλέον ταυτιστεί με τη στάση του μέχρι προσφάτως Άκρους...
    Ο πέλεκυς θα πέσει βαρύς διότι η Υβρις ήταν και εξακολουθεί να είναι ΜΕΓΑΛΗ. Ο "Ξένιος Δίας" είναι τελικά πολύ ειλικρινής τίτλος για την "επιχείρηση". Δηλαδή για φιλοξενία πάνε το 0,02% αυτών που έχουν μαζευτεί στη δυσμοιρη Πατρίδα. Ανάλογες καταστάσεις εποικισμού ιστορικά έζησε ίσως μόνο η Ανατολία της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (που τελικά έπεσε - εκεί είχαν το Χριστιανικό Ανθρωπισμό ως Προοδευτική Τάση, π.χ. οι νέοι προτιμούσαν το μοναχισμό, τα θεολογικά προβλήματα κτλ) ή τη Δυτική Ρωμ. Αυτοκρατορία (εκεί ήταν πιο τυχεροί αφού οι Βαρβαρικές Γερμανικές Φυλές εκχριστιανίστηκαν πριν την κατάκτηση των εδαφών) και η Σπάρτη (η οποία επέζησε μόνο και αποκλειστικά εξαιτίας της Μεγάλης Ρήτρας). Το έρωτημα είναι:
    Είμαστε έτοιμοι για μια Μεγάλη Ρήτρα ή θα ακολουθήσουμε τη μοίρα των Ρωμαίων (Δυτικών + Ανατολικών)...
    Θεωρώ πως η κοινωνία είναι έτοιμη για τη Ρήτρα. Ο Ηγέτης δεν έχει όμως αποκαλυφθεί ακόμη που θα την επιβάλει. Θα δούμε...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Tonia G. 09/08/2012 17:11:51

      Κάνετε ένα ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος, η Ελληνική κοινωνία δεν έχει ταυτιστεί με την ιδεολογία του αυγού του φιδιού. Να ξαναπάρουμε τις πόλεις μας πίσω και να ανακτήσουμε τη χαμένη μας αξιοπρέπεια θέλουμε, δεν ηδονιζόμαστε σπάζοντας τα μούτρα οποιουδήποτε μας μοιάζει πιο μελαμψός, ούτε υιοθετούμε ιδεολογίες ανωτερότητας της φυλής. Να φύγουν άπαντες οι παράνομοι και όσοι δεν δύναται να αφομοιωθούν κοινωνικά θέλουμε, κάτι που βαθιά μέσα τους τα στελέχη της ΧΑ απεύχονται γιατί μένουν άνευ αντικειμένου, κάτι σαν το ΣΥΡΙΖΑ που φοβόταν μην τυχόν και κυβερνήσει.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ TopGunZ 09/08/2012 18:27:48

        Ούτε λάθος κάνω και δυστυχώς θα δικαιωθώ. Τότε βέβαια θα ναι αργά... Συχνά μένεις 4-6 μήνες πίσω στις εξελίξεις και στον παλμό της Κοινωνίας. Και αυτό που λέω στο λέω διότι αν πιάσουμε αυτά που σχολιάζεις όταν τα σχολιάζεις μέτα από 2-3-4 μήνες σε διαψεύδει η πραγματικότητα. Και αυτό είναι γεγονός το οποίο μπορείς να το τσεκάρεις στο αρχείο του Antinews αγαπητέ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Tonia G. 09/08/2012 20:30:54

      @Tonia G.: Ως προς την Ανατολία, αν διαβάσεις την "Παρακμή του Μικρασιατικού Ελληνισμού" του Σπύρου Βρυώνη, έκδοση Μορφ. Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης (συγγνώμη που το γράφω για πολλοστή φορά εδώ), θα ανατριχιάσεις με τον τρόπο που εποικίστηκε και εξισλαμίστηκε η Μικρά Ασία τον 12-14ο αιώνα και με τις ομοιότητες με αυτό που πάει να συμβεί σήμερα στην Ελλάδα με τις πακιστανικές και λοιπές αφροασιατικές ορδές. Το συστήνω ένθερμα σε όλους.

  10. Γιώργος msn avatar
    Γιώργος msn 09/08/2012 16:56:23

    Ο Φαήλος έθεσε αιχμηρό ερώτημα.
    Όλα αυτά θα ήθελα να προσθέσω αποτελούν όψεις του ίδιου νομίσματος, ή καλύτερα, συγκοινωνούντα δοχεία.

    Από την Υπατία, στην τραγωδία που υπέστη το κοριτσάκι, έως τα διάφορα δίκτυα μέχρι και την ικανοποίηση ...της υψηλής κοινωνίας.

    Όλο αυτό το πολυπλόκαμπο δίκτυο, είναι συνδεδεμένο ηθικά, οικονομικά, πολιτικά με αυτή τη σαπίλα, που αν την αγγίξει κανείς θα λερωθεί, δυστυχώς.

    Τα περί "ανθρωπισμού" φυσικά, αποτελούν απλά βιτρίνα.

  11. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 09/08/2012 17:16:01

    Φαήλο πού είσαι; σε "ακούμε" και δεν σε "βλέπουμε". Εδώ και καιρό σε αναζητούμε διότι μας λείπεις και χρειαζόμαστε τον δυνατό και πατριωτικό σου λόγο ! Εάν είσαι διακοπές έχει καλώς , ξεκουράσου καί πάρε δυνάμεις, διότι τα μέτωπα του πολέμου είναι πολλά... Γι΄αυτό Ερρωσο, Φαήλο όπου και να είσαι !

    • man8os avatar
      man8os @ Αθηνά-Μαρία 09/08/2012 18:24:52

      Αγοραζε εφημεριδα "Δημοκρατια" καθε Τεταρτη εχει αρθρο

  12. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 09/08/2012 19:19:57

    Μήπως είναι καιρός να αντιμετωπιστούν οι εργοδότες λαθρομεταναστών με το ιδιώνυμο;

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Τί να λέμε; 09/08/2012 23:15:39

      Σημαντικότατο!

      Όλοι οι εργοδότες που απασχολούνε λαθρομετανάστες να βγούνε στη φόρα και να ανιτμετωπιστούνε.
      Όλοι οι ενοικιαστές διαμερισμάτων που τα ενοικιάζουνε σε λαθρομετανάστες να βγούνε στη φόρα και να αντιμετωπιστούνε.
      Επίσης και όλοι οι ντινγκιντάνγκηδες του καλλιτεχνικού και ακαδημαϊκού "στερεώματος" που ψωνίζοντε με λαθρομετανάστες στις πλατείες...
      Και οι ντινγκιντάνγκηδες, εργοδότες γίνοντε με το "ψώνισμα"...

      Για βάλτε τις κάμερες στις πλατείες να δούμε όλοι ποιά αυτοκίνητα σταματάνε και φορτώνουνε λαθρομετανάστες είτε φορτώνουνε ναρκωτικά από λαθρομετανάστες.
      Βγάλτε τις πινακίδες στη φόρα να δούμε όλοι τί γίνετε...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Βασίλης Γκιώνης 09/08/2012 23:26:37

        Είναι ανθρωπίνως αδύνατο να συμφωνήσω περισσότερο.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ TopGunZ 09/08/2012 23:46:47

          ...ὅσο καί ἀνθρωπίνως ''ἀδύνατο'' νά γίνουν αὐτά πού ζητᾶ ὁ φίλος Βασίλης...

      • Αντίθεσις avatar
        Αντίθεσις @ Βασίλης Γκιώνης 09/08/2012 23:44:30

        Θα θέλατε στα άτομα τα οποία θα "αποκαλύψουν" η βιντεοσκόπηση σε πλατείες και λοιπούς κοινόχρηστους χώρους να περιλαμβάνονται ο αδελφός σας ή η γυναίκα σας, που απλώς έτυχε να ευρίσκονται στο λάθος μέρος την λάθος στιγμή; Η διαπόμπευση ατόμων, πριν καν καταδικασθούν από δικαστήριο δεν συμβαδίζει με τον νομικό πολιτισμό μας (και θα αποτελέσει σίγουρα αφορμή για έγερση απαιτήσεων αποζημίωσης).

        Η διακίνηση ναρκωτικών είναι σοβαρό θέμα και φυσικά πρέπει να διώκεται απεινώς, αλλά η βιντεοσκόπηση συμπεριφορών θέλει μεγάλη προσοχή και ασφαλιστικές δικλίδες. Θυμηθείτε την κάμερα που είχε τοποθετηθεί με πρόφαση την ασφάλεια των ολυμπιακών αγώνων (και του σκανδάλου με το C4I που τους συνόδευε) όλως τυχαίως έξω από την είσοδο οικίας γνωστής δικηγόρου. Σκεφθείτε ποιοι θα ελέγχουν όλους αυτούς τους μηχανισμούς μεθαύριο που ίσως κάποιοι άλλοι αναλάβουν την εξουσία.

        • Βασίλης Γκιώνης avatar
          Βασίλης Γκιώνης @ Αντίθεσις 09/08/2012 23:59:18

          Σας ευχαριστώ για τη διευκρίνηση περί νομικού κωλλύματος.

          Προκειμένου να μην βγούνε λάθος συμπεράσματα λοιπόν, κάθε αυτοκίνητο που θα σταματάει στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 01:00 τη νύχτα και θα φορτώνει Πακιστανό θα υποθέτουμε οτι το παίρνει ως ωτοστοπ να τον πάει παρακάτω...

          Κάθε αυτοκίνητο που θα σταματάει τη νυχτα στην πλατεία Βάθη και θα βγάζει από το παράθυρο το χέρι με χρήματα προτείνοντάς το σε Νιγηριανό θα υποθέτουμε οτι του χρώσταγε μεροκάματα από κηπουρικές εργασίες και πήγε εκεί στην πλατεία τη νύχτα να τον πληρώσει...

          • Βασίλης Γκιώνης avatar
            Βασίλης Γκιώνης @ Βασίλης Γκιώνης 10/08/2012 00:09:07

            Υ.Γ.:
            Εγώ δεν έχω να κρύψω τίποτε και συνεπώς δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα αν με παίρνει οποιαδήποτε κάμερα όταν περπατώ στο δρόμο και οποιοσδήποτε και να την κοιτάζει.
            Τουναντίον θα αισθάνομαι πιο ασφαλής!
            Αυτοί βέβαια που έχουνε στο δρόμο πάσα φύσεως αλισβερίσια και νταλαβέρια όπως π.χ. λαθρομετανάστες, λαθρέμποροι, τσαντάκηδες, παπατζήδες, έμποροι ναρκωτικών και οι πελάτες αυτών, εκδιδόμενες/εκδιδόμενοι και οι πελάτες αυτών, ατακτούληδες σύζυγοι, αντάρτες πόλεων που σπάνε τζαμαρίες κ.λ. τέτοιοι, αυτοί όντως έχουνε πρόβλημα με τις κάμερες.

          • Αντίθεσις avatar
            Αντίθεσις @ Βασίλης Γκιώνης 10/08/2012 00:17:23

            > θα υποθέτουμε οτι...

            Αυτό ακριβώς είναι το σημείο που διαφωνούμε. Εσείς κι εγώ δεν είμαστε ούτε κριτές, ούτε δικαστές, ούτε εκτελεστές της ποινής της διαπόμπευσης. Υπάρχουν θεσμοί για αυτά και θα πρέπει να τους βοηθούμε να λειτουργούν, αντί να τους υποκαθιστούμε. Η καταγγελία για παράνομες πράξεις που υποπίπτουν στην αντίληψή του είναι δικαίωμα και καθήκον του ενεργού πολίτη, η ανάληψη του ρόλου κριτή και τιμωρού όμως όχι. Αυτά απαιτούν αποδείξεις και βεβαιότητα (και δυνατότητα του κατηγορουμένου να απολογηθεί), δεν αρκεί να υποθέτουμε απλώς.

            Η "αυτόματη διαπόμπευση" ανοίγει σκοτεινές ατραπούς. Σκεφθείτε κάποιον ανταγωνιστή σας να κλέβει κάποιο όχημά σας και να το αφήνει μπροστά στην εν λόγω κάμερα. Η προσωπική και επαγγελματική σας αξιοπρέπεια εξαφανίζεται ως δια μαγείας, και μετά θα πρέπει να αποδείξετε την αθωότητά σας. Κανείς δεν θα σας ζήλευε σ' αυτό τον ρόλο...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Αντίθεσις 10/08/2012 00:01:03

          Πιστεύω ὅτι λάθος ὥρες σέ λάθος δρόμους καί πλατείες δέν περνᾶ ἡ γυναίκα καί ὁ ἀδελφός κανενός καί ἄν περνᾶ,κακό τοῦ κεφαλιοῦ του.
          Ἔπειτα,ἄν δέν κάνω λάθος,κάμερα δέν εἶναι αὐτή πού βοήθησε στό νά πιαστοῦν οἱ δολοφόνοι πού κάρφωσαν τόν Καντάρη γιά μιά κάμερα...;

          • Βασίλης Γκιώνης avatar
            Βασίλης Γκιώνης @ Κυθήριος 10/08/2012 00:10:29

            Σωστός.
            Πιο πάνω στο Υ.Γ., τοποθετήθηκα για τις κάμερες.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Βασίλης Γκιώνης 10/08/2012 00:23:33

            Καί ἐσύ ἀκόμη πιό σωστός.
            Τῶρα τό διάβασα.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Αντίθεσις 10/08/2012 09:39:29

          Μια χαρά είναι οι κάμερες ασφαλείας. Στο Ισραήλ υπάρχουν παντού (ακόμα και στην Παλιά Πόλη της Ιερουσαλήμ, αν σηκώσετε το κεφάλι σας θα τις δείτε) και δεν ενοχλείται κανείς. Δεν νομίζω ότι είμαστε πιο ευαίσθητοι δημοκράτες από τους Ισραηλινούς...
          Περίσσεψε η βλακώδης ευαισθησία στη χώρα αυτή, σε βάρος των νομοταγών πολιτών. Ηθελημένα βλακώδης και σκόπιμα βλακώδης. Δόλια και υποκριτική αριστερίστικη "ευαισθησία" στην πραγματικότητα.
          Προσωπικά, όταν ακούω αριστερούς με τέτοιες "ευαισθησίες" κάνω σαν να άκουγα νεοναζί με ανάλογες "ευαισθησίες": Καγχάζω...

  13. Σακης avatar
    Σακης 09/08/2012 20:00:37

    Ψαξτο καλίτερα...

  14. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 09/08/2012 20:13:19

    man8os, ευχαριστώ γιά πληροφορία. Ομως εννοώ τον Φαήλο εδώ "ζωντανό" με σχόλια και απαντήσεις στα ερωτήματά μας...

  15. Factorx avatar
    Factorx 09/08/2012 20:19:36

    man$os, πετάνε μια φόλα και για πολλοστή φορά τσιμπάς και απαντάς.

    http://www.antinews.gr/2012/08/03/173523/

    • man8os avatar
      man8os @ Factorx 10/08/2012 10:15:45

      Ενημερωση εκανα γιατι νομιζα οτι η κυρια δεν ηξερε για την εφημεριδα εκεινη (ισως να μην παρακολουθει τα κτικα και το αντινιουζ). Πιστευω οτι εξεφρασε μια ειλικρινη απορια.

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 09/08/2012 20:27:23

    Στην Υπατία οι "ένοικοι" ήταν Μαροκινοί. Αλήτες, εννοείται (ποιος σοβαρός Μαροκινός θα έρθει εδώ; όλοι έρχονται μέσω Τουρκίας). Δεν νομίζω να υπήρχαν Ασιάτες εκεί. Φυσικά, τίποτα δεν αποκλείεται. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να δοθεί στη δημοσιότητα φωτογραφία του. Από όσο γνωρίζω, στην κυβέρνηση δεν μετέχει ούτε ο Συριζα, ούτε ο Ανταρσύα...
    Ας πρόσεχαν οι συντοπίτες μου ψηφοφόροι της Β΄ Πειραιά να ψήφιζαν Φαήλο, αντί να ψηφίζουν τους βαψομαλλιάδες εκπροσώπους του πολιτικού Jurassic Park που παρεπιδημούν στην περιοχή μας. Όσον με αφορά, ως κάτοικος και ψηφοφόρος της Β΄ Πειραιά, το καθήκον μου το έκανα και είπα και μια καλή κουβέντα όπου μπορούσα...
    Κάνω πάντως ΕΚΚΛΗΣΗ στον Υπουργό Δημόσιας Τάξης (Φαήλο, αν το διαβάζεις, μετάφερέ το) οι έλεγχοι να μην περιοριστούν στο Κέντρο της Αθήνας, αλλά και στη Β΄ Πειραιά και στις όμορες περιοχές της Α΄Πειραιά (Παλαιά Κοκκινιά) που λυμαίνονται οι Πακιστανοί και οι Μπαγκλαντεσιανοί, αλλά και οι Αλβανόγυφτοι με τα τρίκυκλα χωρίς πινακίδες. Ο νόμος πρέπει να εφαρμοστεί. Στο φανάρι Χρυσοστόμου Σμύρνης και Αθηνών, στο γήπεδο της Προοδευτικής, ο πακιστανοειδής πλύστης εξακολουθεί να είναι στη θέση του. Τα καροτσάκια με το σκραπ επίσης. Η Παλιά Κοκκινιά και η Νίκαια είναι γεμάτες από πακιστανικά μαγαζιά με ταμπέλλες μόνο στα ουρντού. Είναι νόμιμα αυτά; Μήπως είναι βιτρίνες άλλων δραστηριοτήτων; Το γνωρίζετε ότι εγκαταλείπει κόσμος τη Νίκαια (ενορία Αγίου Νικολάου, δηλαδή κέντρο της Νίκαιας), αλλά και την Παλιά Κοκκινιά, επειδή φοβούνται ότι θα είναι το επόμενο πακιστανικό γκέτο; Το πακιστανικό κατακάθι της Πάρου βρήκε καταφύγιο στη Νέα Χαλκηδόνα, σε διαμέρισμα με άλλους 12. Ρωτήσατε τους γείτονες και τους συγακατοίκους αν μπορούσαν αν υπομείνουν τη βρώμα, από ένα δυάρι ή τριάρι με 12 νοματέους άπλυτους μέσα;
    Καθάρισμα του Κέντρου δεν σημαίνει να σπρώξουν το αφροασιατικό σκουπίδι στις περιοχές μας, έχουμε ήδη αρκετό.
    Ακούτε κύριε Δένδια;

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ ΒΙΣ 09/08/2012 23:33:40

      Στην Ισπανία με τον καινούριο νόμο, εάν θέλει να νοικιάσει το διαμέρισμά σου μετανάστης από χώρα εκτός Ε.Ε, πρέπει να τον πάρεις από το χέρι και να πας στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα και να πεις: "ο κύριος αυτός ήρθε να νοικιάσει το διαμέρισμά μου".
      Η Αστυνομία κατόπιν ελέγχει τον μετανάστη εάν είναι νόμιμος και πρέπει (το ειδικό τμήμα αυτό λέγεται extranjeria) να δώσει το ΟΚ για να κάνεις συμβόλαιο.
      Αυτό γίνετε αφενός μεν για να μην μπορούνε να βρούνε καταφύγιο οι ΛΑΘΡΟμετανάστες και όντας στο δρόμο αργά ή γρήγορα θα πιαστούνε για απέλαση κι αφετέρου για να είναι και οι νόμιμοι μετανάστες δηλωμένοι στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα ώστε η Αστυνομία να ξέρει ανά πάσα στιγμή ποιά είναι η διεύθυνσή τους (εάν δεν είσαι δηλωμένος σε σπίτι δεν παίρνεις ούτε άδεια παραμονής ή εργασίας κι ας είσαι και από Ε.Ε).
      Εάν ο ενοικιαστής δεν ακολουθήσει την οδό της Αστυνομίας αλλά το ενοικιάσει κατευθείαν στον μετανάστη και μάλιστα χωρίς συμβόλαιο, τότε το πρόστιμο ξεκινάει από 30.000 Ευρώ μέχρι και κατάσχεση του διαμερίσματος.

      Στην Ελβετία εισερχόμενος στα σύνορα πρέπει πλέον να δίνεις τα δακτυλικά σου αποτυπώματα και έρχεται ο Αστυνομικός με ένα ειδικό μηχάνημα (σαν Scanner) όπου βάζεις το δάκτυλο σου και σου παίρνει το αποτύπωμα.

      Στη Γερμανία εάν πας να μπεις νύχτα από τα βουνά π.χ. στα σύνορα με την Τσεχία, στην έχουνε ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΙΣΕΙ και δεν δίνουνε λογαριασμό ούτε στον Ιησού Χριστό.
      Σου λέει "Κύριε, εχουμε σύνορα, περάστε από εκεί με τα χαρτιά σας κανονικά".
      Εάν πας να περάσεις νύχτα στην μπουμπούνισαν κυριολεκτικά.

      Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση είναι οτι όλες αυτές τις πολιτισμένες χώρες, οι Έλληνες τις αποκαλούνε "αστυνομικά κράτη"...
      Εμείς δηλαδή βρε παιδιά τί κάνουμε;
      "Διδάσκουμε Δημοκρατία" στα άλλα ευρωπαϊκά κράτη;;;

  17. anonymous avatar
    anonymous 10/08/2012 00:28:24

    Αυτά που λες δεν ισχύουν και γενικότερα πολλά από αυτά ου γράφεις δεν έχουν βάση και παραπλανάς τον κόσμο.

  18. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 10/08/2012 01:06:20

    Σημερα βρεθηκα στο νεκροταφειο Ζωγραφου.. και τυχαια ειδα τον ταφο του Μανωλη Κανταρη.... και σκεφτηκα ποσο εχει αλλαξει η κοινωνια μας.. στην πιο ομορφη και ασφαλη χωρα του κοσμου πλεον βασιλευει ο τρομος... δεν ξερεις τι σου ξημερωνει.. αν αυριο θα εισαι ζωντανος ή θα βρεθεις σε κανενα χαντακι απο κανενα μουσουλμανικο μαχαιρι ή απο κανενα ανατολικοευρωπαικο-αλβανικο καλασνικοφ.. ή απο κανεναν βουλγαρορομα...
    Τελικα αυτο που λειπει απο την πατριδα μας ειναι η κοινη λογικη... επικρατει ενας αριστεριστικος παραλογισμος που εχει εισβαλει σε ολα τα μεινστριμ μεσα ενημερωσης... η πλακα ειναι οτι οι ιδιοι που εκθειαζουν την Γερμανια για την αυστηροτητα των νομων και την οργανωση ή την βρεττανικη οργανωση (μαζι με την εφιππη και ιδιατερα σκληρη αστυνομια της που ανετα σε σκοτωνει αν εισαι μεταναστης και τους κουνηθεις λιγο παραπανω χωρις να ανοιξει μυτη) οι ιδιοι λοιπον κατηγορουν την Ελλαδα για αστυνομοκρατια, για κρατικη τρομοκρατια , για ρατσιστοφασισμο των Ελληνων...
    Η Ελλαδα πρεπει να λαβει σοβαρα και σκληρα μετρα... θα σας φανει ακραιο αλλα ειμαι της αποψης οτι καποιοι αλλοδαποι ειδεχθεις εγκληματιες πρεπει να τους "αυτοκτονουν" εντος της φυλακης... σε αυτους δεν εχει να επιτελεστει κανενας σωφρονισμος... γιατι να βγει με αδεια και να ξαναεγκληματισει οπως συμβαινει με τους περισσοτερους?... ελα εδω Αλβανε.. βιασες και σκοτωσες κατ εξακολουθησιν.... απαγχονισμος στο κελι σου με συνοπτικες διαδικασιες..και ας σκουζουν οι πορδοαριστερες συσπειρωσεις και οι ψευτοοργανωσεις δικαιωματων.. ελα εδω Γεωργιανε.. σκοτωσες εν ψυχρω 2 αστυνομικους? κουνα μαντηλι σε τουτον τον ματαιο κοσμο... ελα εδω αλητη Γεωργιανε, Αλβανε, Πακιστανε.. σε πληρωσαν να βαζεις πυρκαγιες στα ελληνικα δαση..καψιμο και σε σενα οπως τον Ιουδα στο χωριο μου καθε Δευτερα του Πασχα... ελα εδω πακιστανικο καθαρμα.. τραυματισες σοβαρα και ασελγησες σε ενα 15χρονο κοριτσι?... ετοιμασου για μεγαλα γλεντια....
    Συγγνωμη αν προσβαλλω την αισθητικη σας ή τους δημοκρατικους θεσμους με αυτα που λεω αλλα τελικα μονο αν η πολιτεια παιξει το χαρτι του σκληρου και τρελου τιμωρου θα μπορεσει να καθαρισει σταδιακα απο το εγκλημα.. και ειδικα το αλλοδαπο εγκλημα.. οι αλλοδαποι πονταρουν πολλα στην χαλαρη αντιμετωπιση που εχουν οταν προβαινουν σε εγκληματικες ενεργειες...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Σικελιανος 10/08/2012 01:18:48

      Τελικα αυτο που λειπει απο την πατριδα μας ειναι η κοινη λογικη… επικρατει ενας αριστεριστικος παραλογισμος που εχει εισβαλει σε ολα τα μεινστριμ μεσα ενημερωσης… η πλακα ειναι οτι οι ιδιοι που εκθειαζουν την Γερμανια ...

      Συμβόλαιο εκτελούν, κάποιος τους πληρώνει. Το θέμα είναι ποιος.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σικελιανος 10/08/2012 01:23:48

      Ἀπλά,ἐπαναφορά θανατικῆς ποινῆς!

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κυθήριος 10/08/2012 03:27:19

        Κι εσύ τέκνον ..Κυθήριε ;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ roadrunner 10/08/2012 07:39:55

          Τί ἐννοεῖς;

      • Σικελιανος avatar
        Σικελιανος @ Κυθήριος 10/08/2012 09:15:35

        Οχι επισημα θανατικη ποινη.... η μαγκια ειναι να γινεται ανεπισημα.. χωρις να δινουμε στιγμα για ψευτοευρωπαικες κατακραυγες και αντιδρασεις πριμοδοτουμενων ΜΚΟ....
        εκει.. στο υγρο τσιμεντο του κελιου.. να τους αυτοκτονουν και μετα με μια λιτη ανακοινωση να λενε.."απαγχονιστηκε λογω ενοχων" και οποιος θελει ας το πιστεψει...

      • man8os avatar
        man8os @ Κυθήριος 10/08/2012 10:23:32

        Επαναφορα θανατικης ποινης για συκγεκριμενα κακουργηματα οπως αποπειρα φονου, ενοπλη ληστεια, σχεδιασμενος εμπρησμος, σαμποταζ στην υποδομη του κρατους.

    • kristim avatar
      kristim @ Σικελιανος 10/08/2012 11:29:54

      Συμφωνώ στο 100.
      Βέβαια και Έλληνας αν πράξει αυτά τα ειδεχθή εγκλήματα όπως λες, την ίδια ακριβώς ποινή πρέπει να έχει!!!
      Η ατιμωρησία σε αυτό το κράτος, το έχουμε ξαναπεί, φταίει για τις περισσότερες παθογένειες στην κοινωνία μας, σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικοοικονομικοπολιτικής δραστηριότητας.

  19. Nietzsche avatar
    Nietzsche 10/08/2012 02:31:02

    Ο Πακιστανός της Πάρου ΔΕΝ ήταν σε ΚΑΜΙΑ Υπατία.

    Ήταν, εδώ και ΤΕΣΣΕΡΑ χρόνια εργαζόμενος στη Πάρο. Δυο χρόνια, μόνο, δούλευε στο ξενοδοχείο που τον πιάσανε.

    Όταν έσκασε το θέμα, όλοι ακούσαμε με έκπληξη να λένε "έγκυρες πηγές" από την Πάρο ότι, ΜΑΛΛΟΝ, το κορίτσι ...έπεσε από τα βράχια και κτύπησε, (ακόμα ΚΑΙ ο ιατροδικαστής με την έκθεσή του άφηνε ανοικτό να είναι από ατύχημα το τσακισμένο κρανίο!!!).

    Ο ίδιος, άκουσα τον πατέρα της να παρακαλάει κλαίγοντας σχεδόν τον Πορτοσάλτε (αυτός έβγαλε πρώτος, αρχικά, την είδηση, πρωί 7 η ώρα, κατόπιν τηλεφωνήματος και πάλι του πατέρα, που παρακάλαγε για διακομιδή με ελικόπτερο), να κάνει κάτι να μην κλείσουν την υπόθεση, γιατί "τα βράχια στο σημείο που βρέθηκε η μικρή δεν έχουν καθόλου ύψος, από το οποίο να έπεσε και να κτύπησε, πόσο μάλλον να συντριβεί το κρανίο της".

    ΤΙΠΟΤΑ δεν έγινε, οι αστυνομικοί ΕΦΥΓΑΝ, η μικρή χαροπάλευε, οι ξενοδόχοι με τα πούρα έπιναν τις παγωμένες σαμπάνιες τους "εις υγείαν των κορόιδων" και ο Πακιστανός ...προσευχόταν για το Ραμαζάνι. Μέχρι που βγήκαν τα αποτελέσματα από το γενετικό υλικό, ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ+ ΜΕΤΑ το συμβάν, και δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς. Έτσι, επέστρεψε η Αστυνομία και σε τρεις ημέρες τον πιάσανε στην Αθήνα, αφού τον είχαν φυγαδεύσει από την Πάρο, όταν έφυγαν οι μπάτσοι από το νησί!

    ΟΛΟΙ οι μαγκίτες με τα πούρα οι ξενοδόχοι, αλλά και οι ...πολιτικοί άρχοντες του νησιού, ήθελαν να κλείσει η υπόθεση, γιατί "κάνει κακό στον τουρισμό". Η αλήθεια ήταν, βέβαια, ότι ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ λαθρομετανάστες στη δούλεψή τους, ΧΩΡΙΣ ΙΚΑ, με μαύρα μεροκάματα, και η αστυνομία μέσα στα πόδια τους ήταν ενόχληση.

    Θα υπήρχε ο αιμοβόρος και διεστραμμένος αυτός Πακιστανός και όλοι οι λάθρο, ΑΝ δεν τους μάζευαν τα δημοσιο_κλεφτρόνια οι φραγκάτοι στις βίλες τους, ή οι κοιλαράδες οι αγρότες και οι φουσκωτοί οι ξενοδόχοι, που κλέβουν το κράτος (=> ΕΜΑΣ, τους φορολογούμενους), για να ακουμπήσουν το βράδυ τα κλεμμένα, οι μπαγλαμάδες οι ξεκούρδιστοι, στις Ουκρανομολδαβοαλβανοβουλγαρονιγηριανές στα μπαράκια;

    Οι Πακιστανοί και λοιποί λάθρο φταίνε; Ή βρήκαν και τα κάνουν;

    • Γιάννης Καλαματιανός avatar
      Γιάννης Καλαματιανός @ Nietzsche 10/08/2012 09:05:12

      Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια.
      Γι αυτό και η λύση στο λαθρομεταναστευτικό είναι η καθιέρωση αυστηρών ποινών για όσους ενοικιάζουν κατοικίες ή απασχολούν αλλοδαπούς χωρίς άδεια παραμονής και εργασίας.
      Με έναν τηλεφωνικό αριθμό για τις σχετικές καταγγελίες και την χωρίς εξαιρέσεις εφαρμογή του νόμου να δείτε για πότε καθαρίζει το τοπίο.
      Θα τολμήσει η Κυβέρνησή μας;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Nietzsche 10/08/2012 09:33:05

      Συνάδελφος της αδελφής μου έχει οικογενειακό σπίτι στη Μεσσηνία, έξω από την Καλαμάτα, μέσα σε χτήμα. Κληρονομικό, μεγάλο σπίτι, σε καλή κατάσταση. Επειδή για μήνες δεν είχαν εμφανιστεί να δουν τι γίνεται (είχαν οικονομικές δυσκολίες και σκέπτονταν και τη μετακίνηση προς Καλαμάτα), οι καλοί αγρότες της περιοχής το υπέδειξαν σε πακιστανικά ζώα (ακριβώς έτσι!) για να μείνουν μέσα. Τους ειδοποίησε γειτόνισσα που έβλεπε ρεύμα. Η αστυνομία αρνήθηκε να τους πετάξει έξω και υπέδειξε στην ιδιοκτήτρια να τους κόψει ρεύμα και νερό (!). Το έκανε αυτή, με οικονομική της ζημιά, και τα ζώα άρχισαν να καίνε έπιπλα και στρώματα μέσα στο σπίτι, για φωτιά. Δεν ξέρω τι απέγινε, η κοπέλα ήταν απελπισμένη.
      Πείτε μου τώρα, οι Πακιστανοί είναι ζώα.
      Οι Έλληνες αγρότες που τους έμπασαν στο σπίτι, μήπως είναι κτήνη;
      Αυτά τα γράφω επειδή συμφωνώ με το "βρήκαν και τα κάνουν" του Niezsche.
      Σημειωτέον ότι αν προσβάλεις Πακιστανό, ακόμα και δημοσία, αυτός θα χαμογελάσει απλώς ειρωνικά. Οι δικοί μας κώδικες συμπεριφοράς και αξιών δεν λειτουργούν σε αυτούς. Δεν τους ενδιαφέρουν προσβολές και δεν είναι εύθικτοι. Είναι κουτοπόνηροι, μοχθηροί και θέλουν να κάνουν απλά τη δουλειά τους.
      Βάλαμε στα σπίτια μας τον χειρότερο, ίσως, λαό του κόσμου....

      • Carl Sagan avatar
        Carl Sagan @ ΒΙΣ 13/08/2012 13:33:06

        Δεν τους βάλαμε στα σπίτια μας, μπήκαν μόνοι τους. Και η αστυνομία αρνείται να τους βγάλει. Είναι τόσο τρελό που καταντά λογικό.

        Αν τις ζημιές στο σπίτι κληθεί να τις πληρώσει ο αστυνομικός διοικητής από την τσέπη του, την επόμενη φορά θα είναι πιο συνεπής ως προς το ρόλο του.

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Nietzsche 10/08/2012 10:03:17

      Nietzsche,πολύ σωστά αυτά που γράφεις.Δυστυχώς τέτοιες λεπτομέρειες διαφεύγουν του Βασίλη Γκιώνη ο οποίος από την τρομάρα που έχει πατήσει θέλει (απαιτεί,είναι η καλύτερη λέξη) κάμερες μέχρι και μέσα στην τουαλέττα όπου πάμε για την ανάγκη μας.
      Αυτά είναι τα αποτελέσματα του φόβου που σπέρνουν οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ πριν και πάνω απ'όλους,για να μην κρυβόμαστε ξανά πίσω από το δάχτυλό μας.

  20. Nikola avatar
    Nikola 10/08/2012 09:39:47

    Ας μη ξεχνάμε και τις ευθύνες όλων μας για την επιθετική ζητιανιά των φαναριών.

  21. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 10/08/2012 13:24:26

    Ολα αυτά που γράφει ο Nietzsche είναι ΑΛΗΘΕΙΕΣ που γυρίζουμε το κεφάλι για να μη δούμε και ...χρειαστεί να στεναχωρηθούμε.

    ΑΛΗΘΕΙΕΣ και για το αστυνομικό, και για το "πατριωτικό" και για το ΗΘΙΚΟ μέρος της υπόθεσης.

  22. roadrunner avatar
    roadrunner 10/08/2012 16:55:41

    Kι εσύ Κυθήριε υπέρ της επαναφοράς της θανατικής ποινής ;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ roadrunner 10/08/2012 20:14:53

      Κοίταξε roadrunner,εἶμαι ἐναντίον τῆς ἀπόπειρας ἀφαίρεσης τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς μέ ὁποιονδήποτε τρόπο.Ὅμως ἐδῶ πρόκειται γιά πόλεμο,ὅταν ἔχεις πόλεμο,ὅλα εἶναι πιθανά.Καλύτερα νά μήν ὑπῆρχε ἡ ποινή τοῦ θανάτου καί νά μήν ἔφτανε ἡ ἐγκληματικότητα ἐκεῖ πού ἔχει φτάσει καί πού συνεχῶς θά χειροτερεύει,ὅμως,ἐδῶ πού φτάσαμε,μήπως ἡ ἀπειλή τοῦ θανάτου ἀναστρέψει κάπως τήν δίψα τῶν κακοποιῶν γιά αἷμα καί γιά ἔγκλημα;Στίς πατρίδες τους ὅλοι αὐτοί οἱ κακοποιοί θά τολμοῦσαν νά διαπράττουν τόσα εἰδεχθή ἐγκλήματα;
      Δέν ξέρω,τί νά πῶ...

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Κυθήριος 11/08/2012 01:59:51

        Kυθήριε, νομίζω δύσκολα θα μπορούσε να περιοριστεί η πρόβλεψη της βαρυτάτης των ποινών(θανατική) μόνο σε παρανόμους μετανάστες. μέσω νομοθετικών/συνταγματικών αλλαγών. Βάσει του τελεσθέντος αδικήματος προβλέποναι ποινές συνήθως, και όχι βάσει προέλευσης του δράστη. Με αυτό το σκεπτικό, νομίζω ότι η αποτρεπτική πιθανά δύναμη της εσχάτης των ποινών, δεν αντισταθμίζει τα μειονεκτήματά της, επάνω στο υγειές κομμάτι της κοινωνίας. Αν βάλεις στο google "λυμπέρης θανατική καταδίκη", θα βρεις ένα χρονικό της εκτέλεσης του τελευταίου θανατοποινίτη στην Ελλάδα το 1972. Διαβάζοντάς το, φαίνεται ότι οι άνθρωποι που επηρρεάζονται αρνητικά (εκτός από τα στενά συγγενικά πρόσωπα που "θανατώνονται" μαζί με τον θανατοποινίτη), είναι πολύ περισσότερα..

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ roadrunner 11/08/2012 02:35:36

          Συμφωνῶ μαζί σου,ὅμως ἀπό τήν ἄλλη,τί ἄλλο θά μποροῦσε νά ἀντισταθμιστεῖ στό ἀδησώπητο ἔγκλημα,καί θά μποροῦσε νά λειτουργήσει ἀποτρεπτικά καί νά ἀποθαρρύνει τούς ἐγκληματίες ὥστε νά τελοῦν τά ἐγκλήματά τους,ἀφοῦ θά φοβοῦνται νά τά διαπράξουν;

  23. popaia avatar
    popaia 11/08/2012 19:28:14

    Ονειρεύομαι τη μέρα που όλοι αυτοί θα λογοδοτήσουν ένας προς ένας. Από τους πασοκοκουκουεδοσυριζαίους μέχρι τα μήντια των νταβάδων και των τσάτσων τους, από την αστυνομία που δεν πετάει έξω καταπατητές ξένης περιουσίας (άκουσον άκουσον) μέχρι τους εργοδότες και τους ιδιοκτήτες που θησαυρίζουν με τους λαθρό επί των πτωμάτων μας.
    Φυσικά η μέρα αυτή δεν θα έρθει ποτέ γιατί ζω σε μια αξιοθρήνητη υπανάπτυκτη αποικία της Αμερικής, σε ένα εργαστήριο πειραμάτων και όχι σε ευνομούμενο κράτος, ούτε καν σε νορμάλ κράτος, ούτε καν κράτος, ένα σκέτο παρακράτος του κάθε Σόρος και των "Αγορών" είναι.

  24. charulisN avatar
    charulisN 13/08/2012 13:28:15

    Κυκλοφορεί μια φήμη ότι ο νεαρός έκανε... παρέα με κυρίες και ¨κυρίους" στο νησί.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.