#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2010 12:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γιατί αγωνίζονται οι φορτηγατζήδες



Χαιρετισμός του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Λαφαζάνη στην συγκέντρωση των οδηγών φορτηγών στην Ομόνοια:

Χαιρετίζω τη σημερινή ενωτική, ειρηνική και αγωνιστική συνάθροισή σας.

Ήρθα εδώ για να σας πω αυτά που είπαμε στη Βουλή σχετικά με το ψευδεπίγραφο νομοσχέδιο για την «απελευθέρωση» των οδικών μεταφορών και τα οποία θα επαναλάβουμε στη Βουλή και σήμερα.

Συγκρατήστε τρία πράγματα ουσίας, τα οποία καθιστούν το νομοσχέδιο Παπανδρέου – Ρέππα ένα πραγματικό έκτρωμα και ένα αυθαίρετο αντισυνταγματικό κατασκεύασμα.

Πρώτον: Το νομοσχέδιο αυτό έρχεται, κατά πρωτοφανή στα ελληνικά χρονικά και για μια δημοκρατία τρόπο, να απαξιώσει και να απαλλοτριώσει, από τη μια μέρα στην άλλη, περιουσιακά στοιχεία μικρών ιδιοκτητών, που συχνά διαθέτουν μια ή και μισή άδεια μικρού φορτηγού. Και κάνει αυτήν την επιδρομή χωρίς να διασφαλίζει κανένα μέλλον και καμία προοπτική για τους μικροιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσης, πέραν της ανέχειας και της ανεργίας.

Δεύτερον: Το νομοσχέδιο αυτό έρχεται με απόλυτη αντισυνταγματικότητα να κάνει για τον κλάδο των οδικών μεταφορών κάτι που δεν κάνει για κανένα άλλο κλάδο της οικονομίας.

Απαγορεύει κάθε δραστηριοποίηση είτε προσώπων είτε εταιρικών σχημάτων, στις οδικές μεταφορές, εκτός της Ανώνυμης Εταιρείας (ΑΕ) και της Εταιρείας Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ). Παραδίδει, έτσι, δια νόμου και με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο, τις οδικές μεταφορές στο μεγάλο και πολύ μεγάλο κεφάλαιο και στις πολυεθνικές εταιρείες, εξοντώνοντας τους μικροεπαγγελματίες.

Τρίτον: Το νομοσχέδιο αυτό παραδίδοντας τις οδικές μεταφορές στις μεγάλες και πολυεθνικές εταιρείες εξωθεί στην ουσία τις οδικές μεταφορές στον έλεγχο από ολιγοπώλια και «καρτέλ». Αυτό σημαίνει μεγάλη ζημιά για την ελληνική οικονομία και τον καταναλωτή, αφού τα κόμιστρα θα ανέβουν στα ύψη! Δυστυχώς, η κυβέρνηση εξυπηρετεί για άλλη μια φορά τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα σε βάρος των πολιτών και της οικονομίας.

Για όλους αυτούς τους λόγους ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει την ανάγκη να αποσυρθεί άμεσα το νομοσχέδιο Ρέππα και η κυβέρνηση να προχωρήσει σε άμεσο διάλογο με όλους τους ενδιαφερόμενους για την αναζήτηση συναινετικών λύσεων και διεξόδων.

Το μέλλον των οδικών μεταφροών δεν βρίσκεται στις μεγάλες εταιρείες, στις πολυεθνικές και τα «καρτέλ».

Το μέλλον των οδικών μεταφορών βρίσκεται σε μια στρατηγική στήριξης των μικρών ιδιοκτητών φορτηγών και διαμόρφωσης ενός νέου, υπό δημόσιο έλεγχο, θεσμικού πλαισίου για τους όρους και τις συνθήκες των μεταφορών που θα προστατεύει τον καταναλωτή, το περιβάλλον και την οικονομία!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ancora avatar
    ancora 21/09/2010 12:50:28

    Ανοίγω για πολλοστή φορά το βιβλίο της Ιζαμπέλ Αλιέντε και με δάκρυα στα μάτια διαβάζω και κάνω συγκρίσεις: «Η στρατιωτική χούντα απαγόρευσε με διάταγμα απεργίες και διαμαρτυρίες, επέστρεψε τη γη στους παλιούς ιδιοκτήτες της και τα ορυχεία στους Βορειοαμερικανούς, άνοιξε τα σύνορα της χώρας στο ξένο κεφάλαιο, πούλησε τα αιωνόβια δάση και τη θαλάσσια πανίδα σε γιαπωνέζικες εταιρίες κι επέβαλε το σύστημα των πλούσιων προμηθειών και της διαφθοράς, σαν τρόπο διακυβέρνησης…».

  2. Ζαβός avatar
    Ζαβός 21/09/2010 13:09:19

    Το βαθυ κρατος του πασόκ διατάζει και τον Ρέπα. Τι να λέμε τώρα. Οι συνδικαλιστικές συντεχνίες κυβερνάνε τα πάντα. Ποιος Ρέπας και ποιος ΓΑΠ; Η μοιρασιά είναι ξετσίπωτη σε όλα τα φιλέτα, μεταφορές, αεροδρόμια, λιμάνια. Κομματικό φαγοπότι γίνεται με προαγωγές και επιβραβεύσεις αχρήστων στο όνομα του Πασοκ. Μην εκπλαγειτε πως αν πίσω απο το νομοσχεδιο δεν βρισκονται μεγαλοιδιοκτητες φορτηγών συνδικαλιστες έτοιμοι για ιδρυση εταιρειών. Παντού τα πάντα.

  3. parsifal avatar
    parsifal 21/09/2010 13:14:58

    Μετά τους λαθρομετανάστες και το τριτοκοσμικό εγγληματικό σκυλολόι ο ΣΥΡΙΖΑ ταυτίσθηκε και με τον ερποντα φασισμό των φορτηγατζήδων και λοιπών "μικροιδιοκτητών". Δηλαδή αυθαιρετούντων σε κάθε εκφανση του βίου τους, απο την συμπεριφορά στους δρόμους, την οδική ασφάλεια εως την εκβιαστική διεκδίκηση αδειών και προνομίων εις βάρος του κοινωνικού συνόλου.

  4. Misha avatar
    Misha 21/09/2010 13:19:40

    Iδιωτικοποίησε μέχρι και τις πηγές και τα ποτάμια...
    Στη Χιλή πήγε το ΔΝΤ επίσης....

  5. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 21/09/2010 13:21:01

    Οι μεταφορές είναι αδιάσπαστο κομμάτι της παραγωγικής διαδικασίας ( σήμερα της καπιταλιστικής , αύριο της σοσιαλιστικής ) και σαν τέτοιες συμμετέχουν στην διαμόρφωση της ¨υπεραξίας¨ .

    Τα φορτηγά σε ιδιώτες που τα χειρίζονται όμως οι ίδιοι με την προσωπική τους εργασία και ευθύνη είναι τα ¨εργαλεία τους¨ και τα ¨μέσα παραγωγής¨. Εργαλεία και μέσα παραγωγής όμως που ΔΕΝ ζουν και αναπαράγονται ¨αυτόνομα¨ , αλλά συμμετέχουν , είναι άμεσα συσχετισμένα και αλληλοεξαρτώμενα με την ¨γενικότερη παραγωγική διαδικασία¨ , αναπόσπαστο κομμάτι για την ολοκλήρωση κάθε παραγωγικής και κοινωνικής δραστηριότητας.

    Όλοι γνωρίζουμε ότι στις ιδιαιτερότητες της Ελλάδας ανήκει και το γεγονός ότι η ¨εργατική τάξη¨ δεν αποτελείται μόνο από βιομηχανικούς εργάτες , ιδιωτικούς /δημόσιους υπαλλήλους και ακτήμονες της γης, αλλά και από εκατοντάδες χιλιάδες βιοτέχνες και ¨ελευθεροεπαγγελματίες¨ σε πολλούς χρήσιμους τομείς για όλη την κοινωνία ( πέρα από τα ¨παρασιτικά επαγγέλματα¨ ) .

    Αυτοί οι ¨ανεξάρτητοι επαγγελματίες¨ , δήθεν ¨εργολάβοι¨ που δεν έχουν νομικά ¨εξαρτημένη σχέση εργασίας¨ και ¨δεν¨ υπόκεινται στον έλεγχο ενός εργοδότη , επειδή οι ίδιοι είναι ¨εργοδότες¨ … ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Η ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗ – ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ…

    Η μικρή και διάσπαρτη ιδιοκτησία , η ανάγκη στην προσωπική τους χειρονακτική εργασία και η περιορισμένη οικονομική επιφάνεια τους περιορίζει σημαντικά στο να αποτελούν ¨άρχουσα κοινωνική τάξη πάνω στην κοινωνία¨ που ζει και αναπτύσσεται σε βάρος της εργασίας των άλλων.

    Σε αυτό που είναι ¨επιρρεπείς ¨ είναι η λεγόμενη ¨μικροαστική ιδεολογία¨ , η ψευδαίσθηση που αναπαράγει το γεγονός της ¨ιδιοκτησίας¨ , ότι είναι δήθεν ¨αυτοδημιούργητοι¨ που ¨δεν ελέγχονται από άλλους¨ . Αλλά όμως από την κυρίαρχη μικροαστική ιδεολογία είναι μολυσμένη η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων. Στην ενσωμάτωση τους αυτή συνέβαλε και το καταναλωτικό πρότυπο ζωής ( έχω – άρα υπάρχω και οι φορτηγατζήδες έχουν αυτοκίνητο , άρα υπάρχουν…) .

    Και βέβαια η εισβολή της ιδεολογίας στον άνθρωπο , ανεξάρτητα από την κοινωνική του θέση και την οικονομική του επιφάνεια μπορεί να παράγει πολύ χειρότερα αρνητικά - ¨αντί-δραστικά¨ αποτελέσματα απ΄ότι το ¨απλό γεγονός¨ του να είσαι κεφαλαιούχος ή κληρονόμος μεγάλης περιουσίας…

    Είναι γεγονός ότι μετά από τον 2ο Π.Π. και τον Εμφύλιο , την οριστική δηλαδή ισοπέδωση από τον γερμανικό και στην συνέχεια τον άγγλο – αμερικάνικο ιμπεριαλισμό της χώρας στις συγκοινωνιακές υποδομές και την ¨εκχέρσωση¨ της Ορεινής Ελλάδας για τις ανάγκες του ¨αντί – αντάρτικου αγώνα ¨ ( της εποχής , αλλά και ενός μελλοντικού ) ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ήταν το κύριο μέσω ανάπτυξης και επικοινωνίας της χώρας.

    Ο άλλος τομέας ήταν οι ¨ακτοπλοϊκές γραμμές¨ . Η ιμπεριαλιστική εξάρτηση απαγόρευσε – απέκλεισε την ανάπτυξη του ¨σιδηροδρομικού δικτύου¨ , διότι αυτό θα εξυπηρετούσε μαζικά τον πληθυσμό και θα προστάτευε περισσότερο το περιβάλλον , αλλά κυρίως διότι ο νέος Θεός θα έπρεπε να γίνει το αυτοκίνητο ( όπου η παραγωγή του βρίσκεται στην ιμπεριαλιστική μητρόπολη – και βοηθούσε στην ανάπτυξη της ) από το οποίο θα κέρδιζαν επιπλέον και οι πετρελαϊκές εταιρείες με την ιμπεριαλιστική εκμετάλλευση των πλουτοπαραγωγικών πηγών του λεγόμενου ¨τρίτου κόσμου ¨.

    Το να πάρεις άδεια φορτηγού σε μια περίοδο ανοικοδόμησης και ¨μονοπωλιακής χρήσης του αυτοκινήτου¨ αποτελούσε ένα προνόμιο για τον ¨τυχερό¨ που εξασφάλιζε εργασία και εισόδημα + το ¨συναίσθημα του ανεξάρτητου εργαζόμενου που δεν υπαγόταν σε εντολές ¨ όπως όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι σε νομική σχέση ¨εξηρτημένης εργασίας¨ .

    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο με το ¨σύστημα παραχώρησης αδειών¨ ( το ίδιο έγινε αργότερα και με τους ταξιτζήδες – οι οποίοι κατά την κρίση μου , ανεξάρτητα της προσωπικής τους εργασίας και κούρασης είναι πιο παρασιτικό –μη παραγωγικό –επάγγελμα , η ¨αποστολή τους ¨ καθήλωσε και την ανάπτυξη των δημόσιων συγκοινωνιών ) η άρχουσα τάξη και το κράτος της εξασφάλισε την δημιουργία ενός ¨προνομιούχου¨ σώματος Εργαζομένων- Γενιτσάρων το οποίο όφειλε σε κάθε υπουργό συγκοινωνιών και το κόμμα του ¨ευγνωμοσύνη¨ , υπακοή , δηλαδή πολιτική υποστήριξη.

    Οι ίδιοι λογικά δεν έδειχναν ενδιαφέρον για την τύχη των άλλων εργαζομένων , μιας και θεωρούσαν τον εαυτό τους ¨για μια ζωή εξασφαλισμένο ¨ , αλλά εδώ που τα λέμε ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ;

    Ο ¨εθνάρχης¨ Κ. Καραμανλής , λένε , πως έκανε τα πρώτα του λεφτά σαν μεταπολεμικός ¨υπουργός συγκοινωνιών¨ με την διαχείριση των ¨αδειών¨ , αρχικά των φορτηγών και στην συνέχεια των Ταξί. Ο άλλος τομέας του ήταν τα ¨δημόσια έργα¨ ( ¨Πάρνηθα¨ , Ομόνοια , ΕΟΤ-ΞΕΝΙΑ κ.α. ) .

    Την σκυτάλη την πείρε αργότερα η Χούντα ,κυρίως με την πρόθεση δημιουργίας ¨σώματος γενιτσάρων της εργατικής τάξης¨ , γιατί να το κρύψομεν άλλωστε.

    Το έργο το συνέχισαν όλοι οι ¨αρμόδιοι υπουργοί¨ της μεταπολίτευσης , οι οποίοι παράλληλα εξυπηρετούσαν , με το αζημίωτο βέβαια , και τους ¨μεγαλοεισαγωγείς –αντιπροσώπους¨ αυτοκινήτων , ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ . Εξυπηρετώντας τους εισαγωγείςς αυτοκινήτων , φροντίζοντας παράλληλα επιμελώς να μην δημιουργήσει ¨η μικρά και έντιμος Ελλάς¨ αυτοκινητοβιομηχανία , εξυπηρετούσαν και τα συμφέροντα των ιμπεριαλιστών πατρόνων τους.

    Ίδιες πολιτικές ακολουθήθηκαν και στην υπόλοιπη περιφέρεια της ιμπεριαλιστικής –καπιταλιστικής μητρόπολης.

    Στην Χιλή για παράδειγμα όπου λόγο της καθυστέρησης και της γεωλογικής ιδιομορφίας της χώρας ( τεράστιες οροσειρές μέχρι τα νότια της χώρας ) , δεν μπορούσε και δεν μπορεί τίποτα να υλοποιηθεί.

    Το πώς συμπεριφέρεται ένα μικροαστικό σώμα γενιτσάρων της εργατικής τάξης το είδαμε εκεί ξεκάθαρα. ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ – ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ¨CIA” - ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ¨ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ¨ ΑΛΛΙΕΝΤΕ – ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ¨ΚΟΛΕΚΤΙΒΑ ¨ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥΣ …

    Τελικά μαζί με το άλλο κοινωνικό στρώμα , τις ¨ κυρίες με τις κατσαρόλες¨ ( κυρίες των Κολονακίων του Σαντιάγκο ) που έβγαιναν στη ρούγα για να διαμαρτυρηθούν για την ¨σοσιαλιστική πείνα¨ κατάφεραν να δολοφονηθεί ο Αλλιέντε και προχώρησαν σ΄ένα νεοφιλελεύθερο ¨οικονομικό εκσυγχρονισμό¨ ( ξεπάτωμα ) με τους Αλογοσκούφηδες-Παπακωνσταντίνους ( ¨οικονομολόγους¨ εξ Αμερικής ) που ακολούθησαν τον Πινοσέτ . ¨Εκσυγχρονισμό¨τον οποίο ζήλεψαν αργότερα η Θάτσερ , ο Στράους , ο Βαλέσα , οι Γιαπωνέζοι και τέλος – τέλος και ο Κ. Σημίτης.

    Τις ίδιες ¨ασκήσεις¨ , με τις ίδιες μεθόδους και τα ίδια κοινωνικά στρώματα μικροιδιοκτητών , κάνουν σήμερα και στην Βενεζουέλα …

    Όμως σήμερα ο φονταμελιστικός καπιταλισμός αποφάσισε να καταστρέψει τα μεσοστρώματα στην περιφέρεια , όπως και να εξαθλιώσει την εργατική τάξη της μητρόπολης ( την οποία την ¨εξαγόραζε¨ με την παραχώρηση ¨πιο δίκαιων¨ συνθηκών εργασίας και ενός καλλίτερου βιοτικού επιπέδου από την λεία της ιμπεριαλιστικής υπερεκμετάλλευσης της περιφέρειας της ).

    Το ¨αντίπαλο δέος¨ του ¨κομμουνισμού¨ ( διάβαζε οι ¨ανταγωνιστές¨ ) δεν υπάρχει. Στο δρόμο για την Παγκόσμια Διακυβέρνηση ο ιμπεριαλισμός δεν έχει καμία ¨εθνική αναστολή¨ να μεταφέρει τις παραγωγικές του μονάδες στις αναπτυσσόμενες χώρες και να επανεισάγει σε ¨τιμές ντάμπιγκ¨ προϊόντα που παράγονται η θα μπορούσαν να παραχθούν στην ίδια την μητρόπολη.

    Φαντάζει σαν να μην χρειάζεται σήμερα ο πολυεθνικός καπιταλισμός ¨κοινωνικούς συμμάχους¨ και ¨κοινωνικά στρώματα γενιτσάρων¨ μέσα στην ίδια του την ¨εθνική εστία¨ , σαν να αδιαφορεί για την ¨κοινωνική συναίνεση ¨ στα ¨προπύργια του¨ , την πάλαι ποτέ αγαπημένη του πατρίδα…

    Ίσως να πιστεύει πως τώρα πια δεν υπάρχει το ¨κοινωνικό υποκείμενο ¨ να τον ανατρέψει. Ίσως να πιστεύει πολύ στην ηλεκτρονική – οργουελική ασφάλεια του και στους άλλους ¨υπερσύγχρονους μηχανισμούς καταστολής¨. Ίσως.

    Τώρα μπορεί να εξηγήσει κανείς και στους φορτηγατζήδες ότι ποτέ δεν ήταν ελεύθεροι και ανεξάρτητοι. Ότι πια δεν τους χρειάζονται , τους πετάνε στα σκουπίδια.

    Οι Παπανδρέου - Παπακωνσταντίνου έχουν άλλες ¨ειλημμένες υποχρεώσεις ¨ , ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ¨ DANZAS” ΚΑΙ SCHENKER “ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ , ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΛΕΓΧΑΝΕ – ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΑ – ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ …

    Ναι , οι ιδεολογικά ¨μικροαστοί¨ Φορτηγατζήδες είναι θύματα του Μνημονίου , του Ιμπεριαλιστικού Διευθυντηρίου και της ντόπιας αστικής τάξης που συνεργάζεται μαζί τους για την διασφάλιση – διαιώνιση των ταξικών της συμφερόντων. Μπορούν να πετύχουν πολλά εάν συμμαχήσουν με όλα τα κοινωνικά στρώματα που θίγονται ίσως και χειρότερα απ΄ τους ίδιους .

    ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ-ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ –ΟΠΩΣ ΤΟ 1965 -

    ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΑΝΤΙΛΑΙΚΗ – ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΟΛΕΡΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ-

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ - ΤΗΣ ¨Ε-Ε¨ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ( ΠΑΝΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΑΥΤΑ )

    ΓΙΑΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΥΠΟ-ΕΚΚΟΛΑΨΗ ¨ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΕΥΡΩΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗ¨ , η οποία εκπαιδεύεται στην Β. Ιταλία για την καταστολή ¨αναμενόμενων εξεγέρσεων¨ …

    Λαός ενωμένος – ποτέ ηττημένος .

    ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨

  6. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 21/09/2010 13:26:36

    Όποιος και από εμάς είχε μια τέτοια άδεια έτσι και χειρότερα θα αντιδρούσε, ναι στην απελευθέρωση, όχι έτσι. Ο θεός να την κάνει απελευθέρωση αλλά λέμε τώρα οι μικροί θα αφανιστούν πάλι.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Σοσιαληστής 21/09/2010 13:28:47

      Αυτοί οι "μικροί", έχουν γεμίσει καβούρια τις τσέπες μας.

  7. ΦΩΤΕΙΝΟΣ avatar
    ΦΩΤΕΙΝΟΣ 21/09/2010 13:38:17

    Όλοι εναντίον όλων ..ή θα με φάτε ή θα σας φάω...
    και το MEGA διαιτητής...ΜΟΝΟΜΑΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ και ο καίσαρας κατεβάζει το δάχτυλο..AVE ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ.

    • aengus avatar
      aengus @ ΦΩΤΕΙΝΟΣ 21/09/2010 13:46:57

      Όλοι εναντίον όλων, «κοινωνικός αυτοματισμός» –κι αυτοί για την πάρτη των 3-4 μονοπωλιακών μονάδων.

  8. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 21/09/2010 13:59:02

    1) όταν ψηφιστεί από την Βουλή το συγκεκριμένο νομοσχέδιο και γίνει νόμος του κράτους, ο καθένας έχει την δυνατότητα να προσφύγει στην Δικαιοσύνη για να κηρυχθεί ο νόμος αντισυνταγματικός.
    2)οι προβλεπόμενες μεταφορικές ΑΕ και ΕΠΕ από το νομοσχέδιο μπορούν να συσταθούν χωρίς επιπλέον χρήματα ως μετοχικό κεφάλαιο, αλλά με εισφορά της κυριότητας Φ.Δ.Χ, οπότε στην περίπτωση
    αυτή, κεφάλαιο της εταιρείας, αποτελεί η αξία των εισφερομένων φορτηγών
    καθώς και η άυλη υπεραξία των σχετικών αδειών κυκλοφορίας(που ήδη έχουν).
    Και μάλιστα εντάσσονται στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου 3299/2004.
    3)Τα κόμιστρα με το υποβληθέν νομοσχέδιο συμφωνούνται ελεύθερα μεταξύ του πελάτη και του μεταφορέα...άρα η κάθε πτώση των τιμών θα ωφελήσει την αγορά.....αν πάλι κάποιος μεταφορέας έχει υψηλά κόμιστρα, θα δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν κάποιον άλλο μεταφορέα με χαμηλότερα κόμιστρα.....
    4) Οι φορτηγατζήδες έχουν το δικαίωμα να συνασπιστούν ανά νόμο ή πόλη ή περιοχή,όπως π.χ τα ΚΤΕΛ, για να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό πολυεθνικών.
    5) Αν όντως έρθουν πολυεθνικές και μειώσουν τα κόμιστρα για να κυριαρχήσουν στην αγορά, αυτό δεν θα ωφελήσει συνολικά την αγορά και την κοινωνία, αφού θα πέσουν τότε οι τιμές?
    6) Αν όντως έρθουν πολυεθνικές και αυξήσουν τα κόμιστρα, δεν θα ωφεληθούν οι φορτηγατζήδες συνολικά από αυτά τα αυξημένα κόμιστρα?
    Ή αν τότε οι φορτηγατζήδες επιλέξουν να έχουν πιο χαμηλά κόμιστρα από τις πολυεθνικές(που θα έχουν υψηλά κόμιστρα), δεν θα τους προτιμούν αυτούς ως φθηνότερους οι πελάτες? Θα προτιμούν τις ακριβές πολυεθνικές?
    7)Αν έρθουν όντως πολυεθνικές, δεν θα κάνουν επενδύσεις στην Ελλάδα, δεν θα προσλάβουν προσωπικό? Και άντε να πει κάποιος ότι θα φέρουν οδηγούς από άλλες χώρες, για διοικητικό προσωπικό για τα γραφεία τους Έλληνες δεν θα προσλάβουν? Ή μήπως θα φέρουν Σουηδούς,Βούλγαρους ή οποιαδήποτε άλλη εθνικότητα?
    8) Τους πολίτες, την αγορά ενδιαφέρει πάνω από όλα η πτώση των τιμών ή το συμφέρον κάθε συντεχνίας?

    9) και σημαντικό............η ΝΔ διακηρύσσει σε όλους τους τόνους (και μάλιστα δια στόματος του ίδιου του κυρίου Σαμαρά) ότι στηρίζει τις διαρθρωτικές αλλαγές........ποια σήμερα η θέση της για τους φορτηγατζήδες?
    α) Συμφωνεί με το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων και συμφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο?
    β) Συμφωνεί με το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων αλλά έχει αντιρρήσεις ή διαφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο?
    γ) Διαφωνεί με το άνοιγμα του επαγγέλματος των φορτηγατζήδων, οπότε και διαφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο?
    Όποια από από τις 3 προαναφερόμενες επιλογές, αποτελεί την επίσημη θέση της ΝΔ, ωφελεί να την δικαιολογήσει τεκμηριωμένα, έτσι ώστε να συνάδει και να συμβαδίζει με την δήλωση του κυρίου Σαμαρά "η ΝΔ στηρίζει τις διαρθρωτικές αλλαγές". Σε διαφορετική περίπτωση οι πολίτες ενδέχεται να θεωρήσουν την ΝΔ αναξιόπιστη.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 21/09/2010 14:09:37

    Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ BOLKENSTEIN (ή διαφορετικά, o μύθος της απαίτησης ανοίγματος των οδικών μεταφορών)

    από το ιστολόγιο Supply Chain Strategy

    Σε αυτήν την άποψη, θα προσπαθήσω να περιγράψω μια από τις πιο περίεργες πτυχές του ανοίγματος της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών, του κατά πόσον είναι επιταγή της ΕΕ από το 1992 (Συνθήκη Maastricht), το 2006 (DIRECTIVE 2006/123/EC) ή το 2007 (Συνθήκη της Λισσαβόνας).
    Το κύριο νομικό κείμενο που περιγράφει το άνοιγμα των αγορών είναι η Οδηγία Bolkenstein. Σύμφωνα με την ΕΕ (DIRECTIVE 2006/123/EC OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL of 12 December 2006 on services in the internal market) έχει υιοθετηθεί η απελευθέρωση των αγορών σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Σκοπός είναι τόσο η εξομάλυνση – άμβλυνση των ανισοτήτων όσο και η βελτίωση / αύξηση του παραγόμενου προϊόντος (σε όρους μονάδων ΑΕΠ). Παρ’ όλα αυτά όμως υπάρχουν τομείς που ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ για λόγους δημοσίου συμφέροντος.
    Πιο συγκεκριμένα στο σημείο 17 του σκεπτικού διαβάζουμε:
    «However, certain services of general economic interest, such as those that may exist in the field of transport, are excluded from the scope of this Directive and certain other services of general economic interest, for example, those that may exist in the area of postal services, are the subject of a derogation from the provision on the freedom to provide services set out in this Directive.» (Ωστόσο, ορισμένες υπηρεσίες γενικού οικονομικού ενδιαφέροντος, όπως αυτές που μπορεί να υπάρχουν στον τομέα των μεταφορών, αποκλείονται από το πεδίο εφαρμογής της παρούσας οδηγίας και για ορισμένες άλλες υπηρεσίες γενικού οικονομικού συμφέροντος, όπως για παράδειγμα, εκείνες που μπορεί να υπάρχουν στον τομέα των ταχυδρομικών υπηρεσιών, αποτελούν αντικείμενο παρέκκλισης από τη διάταξη περί ελεύθερης παροχής υπηρεσιών που καθορίζονται στην παρούσα οδηγία).
    Ενώ παρακάτω στο κείμενο της Οδηγίας, και πιο συγκεκριμένα στο Άρθρο2 διαβάζουμε:
    «§2. This Directive shall not apply to the following activities: […] (d) services in the field of transport, including port services, falling within the scope of Title V of the Treaty»

    «Η παρούσα οδηγία ΔΕΝ εφαρμόζεται στις ακόλουθες δραστηριότητες: [...] (δ) υπηρεσίες στον τομέα των ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, συμπεριλαμβανομένων των λιμενικών υπηρεσιών, που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του Μέρους V της Συνθήκης»
    Βλέπουμε σαφέστατα ότι ο νομοθέτης, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη κατάσταση και τα χαρακτηριστικά του τομέα των μεταφορών, έχει σαφώς αποκλείσει το άνοιγμα των μεταφορών εν γένει αλλά και ειδικά με σκοπό να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον.
    Ένα άλλο θέμα που πρέπει να παρουσιαστεί είναι ο χαρακτήρας του ίδιου του ανοίγματος των αγορών. Η παραπάνω οδηγία δεν επιβάλει άνοιγμα αγορών σε τρίτες χώρες αλλά το πνεύμα της είναι η ισονομία των πολιτών της ΕΕ. Με άλλα λόγια όταν ένας Ισπανός έρθει στην Ελλάδα να μπορεί να ανοίξει εταιρεία με τον ίδιο τρόπο που ανοίγει ο Έλληνας. Με το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο αυτό έχει ήδη γίνει και μπορούν όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες να ανοίξουν εταιρεία μεταφορών στην Ελλάδα με τον ίδιο τρόπο που την ανοίγουν και οι Έλληνες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούν ο οποιοσδήποτε που δεν έχει τα τυπικά ή ουσιαστικά προσόντα να ανοίξει μια εταιρεία.

    Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι η Ε.Ε. πλέον προωθεί την δραστική μείωση του κλάδου των οδικών μεταφορών. Πιο συγκεκριμένα στο πρόσφατο κείμενο του Logistics Action Plan 2008 (η Λευκή Βίβλος των Μεταφορών), η ΕΕ προτείνει στα κράτη μέλη να λάβουν μέτρα για την μείωση τόσο των διακινούμενων τονο-χιλιομέτρων (ένας άλλος δείκτης του τζίρου των εταιρειών μεταφορών) όσο και ακόμη «σκληρά» μέτρα περιορισμού των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.
    Παρ’ όλ΄ αυτά είναι γνωστό ότι η απελευθέρωση μιας αγοράς, ειδικά σε περιόδους κρίσης και ανεργίας θα οδηγήσει στην αθρόα προσέλευση υποψηφίων επιχειρηματιών και άρα αύξηση των οχημάτων.
    Και τέλος, για να αντιληφθούμε πλήρως ποιες εταιρείες ή και βιομηχανίες θα έχουν την μεγαλύτερη ωφέλεια από το άνοιγμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα, η εμπειρία (ακαδημαϊκή και επιχειρηματική) δείχνει ότι εταιρείες που προσπαθούν να καθετοποιήσουν την αγορά έχουν συμφέρον να αποκτήσουν σημαντικό ρόλο στην τελική διανομή των προϊόντων τους. Ενδεικτικά αναφέρονται βιομηχανίες στους κλάδους:
    • Πετρελαιοειδών
    • Γάλακτος
    • Εφημερίδες
    • Courier και ταχυδρομεία
    Οι εταιρείες στους παραπάνω κλάδους θα μπορούσαν να αποκομίσουν την μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια (κέρδος) αν διαθέτουν ιδιοκτησία σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και μπορούν να επιβάλουν τιμές μονοπωλιακής η ολιγοπωλιακής αγοράς

  10. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 21/09/2010 14:34:49

    @ αλλενάκι....προφανώς κάνεις λάθος......η οδηγία που αναφέρεται στην πρόσβαση στο επάγγελμα του οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων και επιβατών και στην αμοιβαία αναγνώριση των διπλωμάτων, πιστοποιητικών και άλλων τίτλων που διευκολύνουν την πραγμάτωση του δικαιώματος εγκαταστάσεως των μεταφορέων αυτών στον τομέα των εσωτερικών και διεθνών μεταφορών, είναι η οδηγία 96/26/ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ (Απρίλιος 1996).
    Το κράτος χαράσσει την πολιτική στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές της χώρας βάση της συγκεκριμένης οδηγίας, την οποία και επισυνάπτω ακολούθως.

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1996L0026:20070101:EL:PDF

  11. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 21/09/2010 14:47:41

    το ζήτημα τελικά είναι αν πιστεύουμε ότι χρειάζεται διαρθρωτικές αλλαγές η ελληνική οικονομία.
    Τις θέλουμε και τις αποζητάμε ή απλώς τις "στηρίζουμε" μόνο σε φραστικό επίπεδο και σε επίπεδο ευχολογίων?
    Γιατί δεν είναι δυνατόν αν θεωρούμε ότι πρέπει να γίνουν διαρθρωτικές αλλαγές, να συντασσόμαστε ταυτόχρονα και στο πλευρό κάθε συντεχνίας που γκρινιάζει ή διαμαρτύρεται....

    • 11888 avatar
      11888 @ δαιμονάκι 21/09/2010 19:57:34

      Διαρθρωτικες αλλαγες κομμενες και ραμμενες για λιγους και εκλεκτους.Σαν φυσικο προσωπο καποιος γιατι να μη μπορει να αποκτησει μια αδεια?Για πες η περιεργεια με εφαγε.

      Ξερεις κατι ομως.....


      το μεγαλυτερο προβλημα για μενα ειναι η βολεμενη και λοβοτομημενη ΠΑΣΟΚΡΑΤΙΑ.Αν μπορουσε να εξαφανιστει η Ελλαδα θα πηγαινε 100 χρονια μπροστα.
      Πανε κανε αλλου την βλακωδη προπαγανδα σου κομματοσκυλο.

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 21/09/2010 15:31:50

    Το σίγουρο είναι ότι επί 35 χρόνια ΟΛΑ τα κόμματα (φυσικά, η ευθύνη ΠΑΣΟΚ - ΝΔ είναι μεγαλύτερη) δεν ήθελαν αλλαγές, αλλά συνέχιση αυτού που περιγράφεται με την αγία ρητορική τράδα "προνομίων" - "κεκτημένων" - "παροχών". Και οι "Γκάντι", και οι "Μπούτο" και οι "Νεχρού" (σωστά το λέει αυτό ο αντιπαθής Τράγκας), το ίδιο βιολί έπαιζαν.
    Το τί θέλουν τώρα, "στο βάθος της ψυχής τους", αφορά ψυχαναλυτές, εξομολογητές και εξορκιστές. Το τί θα γίνει στην πράξη, ευτυχώς δεν είναι πιά στο χέρι τους.

  13. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 21/09/2010 15:37:51

    @ αλλενάκι.....Στόχος της οδηγίας 2006/123 είναι η διασφάλιση της ελευθερίας εγκατάστασης και της ελευθερίας παροχής υπηρεσιών σε διακοινοτικό επίπεδο, με σκοπό την ανάπτυξη ολοκληρωμένης και ενιαίας αγοράς υπηρεσιών μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Η οδηγία αυτή όμως δεν αναφέρεται στους εγχώριους μεταφορείς ή στις εγχώριες μεταφορικές εταιρείες που παρέχουν ήδη μεταφορικές υπηρεσίες στο εσωτερικό της χώρας....αφορά το ΔΙΑΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ....

    Η συγκεκριμένη οδηγία όντως δεν εφαρμόζεται στις υπηρεσίες στον τομέα των μεταφορών (άρθρο 2 οδηγίας 2006/123).
    Άρα δεν επιτρέπεται η ελευθερία εγκατάστασης και η ελευθερία παροχής μεταφορικών υπηρεσιών ή μεταφορικού έργου ΣΕ ΔΙΑΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ....δηλαδή από άλλες χώρες της Ε.Ε στην Ελλάδα.
    Η οδηγία αυτή δηλαδή, δεν αφορά Έλληνες ή ελληνικές εταιρείες που δρουν ή έχουν οικονομική δραστηριότητα στην Ελλάδα.

    • Yannis avatar
      Yannis @ δαιμονάκι 21/09/2010 18:34:59

      Μάλλον δεν έχεις καταλάβει σωστά την οδηγία και θα σε παρακαλούσα να την διαβάσεις πιο συγκεντρωμένα. Όσο αφορά τις διαρθρωτικές αλλαγές, ήδη η ΕΕ προσανατολίζεται στον ΔΡΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ των φορτηγών οχημάτων (αριθμητικό). Άρα μάλλον κάτι άλλο παίζει στο πονηρό βασίλειο της Δανιμαρκίας...

  14. Yannis avatar
    Yannis 21/09/2010 15:58:36

    Αγαπητό δαιμονάκι:
    Η οδηγία 96/26 αναφέρεται στην πρόσβαση στο επάγγελμα των Οδικών Εμπορευματικών Μεταφορών ενώ η Οδηγία 2006/123/EC (που μνημόνευσα) αναφέρεται στην δομή της αγοράς. Για να το εξηγήσω: πρώτα δομούμε μια αγορά και θέτουμε τους ευρύτερους όρους (π.χ. μονοπώλιο, ολιγοπώλιο, τιμολόγηση, κλπ) δηλαδή η οδηγία 2006/123/EC και μετά προσδιορίζουμε τους όρους που κάθε ένας θα μπει στην αγορά μέσω της 96/26. Αν και παράδοξο (συνήθως ακολουθείται η αντίστροφη διαδικασία) εν τούτοις λόγω των πολλών ανωμαλιών σε επίπεδο ΕΕ στις μεταφορές υιοθετήθηκε αυτή η προσέγγιση. Η συγκεκριμένη οδηγία 96/26 δεν έχει να κάνει σε τίποτα με την απελευθέρωση της αγοράς δηλαδή αυτών των «δεσμεύσεων» που επικαλούνται οι έλληνες γραφειοκράτες (το γραφειοκράτες το λέω με την καλή έννοια) αλλά ουσιαστικά ορίζει ότι τα διπλώματα οδήγησης είναι (ήταν) πλέον κοινά και πως πρέπει κάθε υποψήφιος μεταφορέας να έχει κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις για την εισαγωγή στον χώρο (π.χ. να μην έχει καταδίκες, κλπ).
    Τώρα επι του συγκεκριμένου θέματος που υπονοείς: το κάθε κράτος μπορεί να χαράσσει αυτόνομα (?!?!?!) την εθνική πολιτική του. Γι’ αυτό άλλωστε λέγονται Οδηγίες και Επικοινωνίες και όχι Νόμοι τα περισσότερα από τα κείμενα που εκδίδει η ΕΕ. Η συγκεκριμένη οδηγία που παραθέτεις δεν έχει επουδενί να κάνει με την χάραξη της πολιτικής, η οποία γίνεται με δύο «εργαλεία» αυτήν την στιγμή: την οδηγία 2006/123 και την Λευκή Βίβλο των Μεταφορών (το τελευταίο είναι το κείμενο του 2008). Και επειδή εικάζω ότι σκόπιμα αναφέρεις αυτήν την οδηγία, να σε ενημερώσω ότι οι Οδικές Εμπορευματικές Μεταφορές σε εθνικό επίπεδο είναι κλειστές σε αρκετά κράτη στην ΕΕ (π.χ. Γερμανία, Ισπανία, κ.α). Μόνο οι διεθνείς μεταφορές είναι ανοικτές (δηλαδή αυτές που θα φέρουν πραγματικές επενδύσεις στην χώρα υποδοχής και όχι αυτές που θα εξάξουν το ΑΕΠ εκτός της χώρας… άλλωστε δεν ήταν τρελοί να επιτρέψουν στους Πολωνούς και Ανατολικούς να κάνουν τέτοιου είδους επιχειρήσεις…).
    Παρ’ όλ’ αυτά αν και ασχολούμαι χρόνια με τον χώρο, σε διαβεβαιώ πως το Ελληνικό Κράτος είναι το μοναδικό σε όλη την ΕΕ (!!!!!) που δεν έχει συγκεκριμένο κείμενο Πολιτικής Μεταφορών (?!?!?!?!?) και γενικότερα μέχρι σήμερα είμασταν ότι βρέξει ας κατεβάσει…
    Τέλος, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα κείμενα αρχών της ΕΕ, η Κοινότητα προσανατολίζεται στην λήψη «σκληρών» μέτρων για το κλείσιμο της αγοράς οδικών εμπορευματικών μεταφορών μέσω της δραστικής μείωσης των οχημάτων. Έτσι πληροφοριακά για να δούμε τι γίνεται στην ΕΕ που τόσο περίτεχνα χρησιμοποιείται.

  15. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 21/09/2010 16:00:18

    Διαιτητής;;;;

    Μπα πράσινο γραφείο τύπου.

  16. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 21/09/2010 17:28:41

    Πάντως, αν δεν κάνω λάθος, οι προλετάριοι της υπόθεσης, δηλαδή οι υπάλληλοι οδηγοί, επιθυμούν το νέο νομοσχέδιο. Κάτι λέει αυτό.

  17. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 21/09/2010 19:22:26

    LEVIATHAN UBER ALLES

    Η προελαση του Λεβιαθαν και τα μυρμηγγια

    Θα συνεχίζουν να στρέφουν τη μια τάξη εναντίον της άλλης. Πότε και ποιος απήργησε τα τελευταία είκοσι χρόνια, χωρίς να κατηγορηθεί ότι «στρέφεται κατά της κοινωνίας;» χωρίς να κατηγορηθεί ότι «καταστρέφει την οικονομία».

    ”Hobbes postulates what life would be like without government, a condition which he calls the state of nature. In that state, each person would have a right, or license, to everything in the world. This, Hobbes argues, would lead to a “war of all against all”
    (bellum omnium contra omnes), and thus lives that are “solitary, poor, nasty, brutish, and short” (xiii).

    To escape this state of war, men in the state of nature accede to a social contract and establish a civil society. According to Hobbes, society is a population beneath a sovereign authority, to whom all individuals in that society cede their natural rights for the sake of protection. Any abuses of power by this authority are to be accepted as the price of peace. However, he also states that in severe cases of abuse, rebellion is expected. In particular, the doctrine of separation of powers is rejected, the sovereign must control civil, military, judicial and ecclesiastical powers.

    Ο Χομπς οριζει την ζωη σε μια Πολιτεια χωρις το απαραιτητο Ολκληρωτικοκαθεστως ως κρατος που
    βασιλευει ο νομος της ζουγκλας,σε ενα τετοιο κρατος
    ο καθενας θα εχει το δικαιωμα, η την αδεια να διαπρατει οτιδηποτε, και αυτο με την σειρα του
    θα οδηγησει σε εναν – πολεμο ολοι εναντιον ολων – και ετσι οι ζωες θα γινουν μοναχικες, αποκρουστικες,
    κτηνωδεις, και συντομες.

    Για αποφυγη λοιπον του πολεμου συστηνει την προσχωρηση μεσω κοινωνικου συμβολαιου, στην ιδρυση Πολιτειας με την εγκαταληψη της
    ατομικης ελευθεριας.Η κοινωνια οριζεται ως αμορφος οχλος/κοπαδι ο οποιος παραχωρει τα φυσικα
    δικαιωματα του (Νομος της Φυσης/Θεος ολοι γεννιουνται ελευθεροι) προς χαριν προστασιας
    απο τον Νταβατζη

    Οποιαδηποτε καταχρηση εξουσιας απο (Νταβατζη) πρεπει να γινεται αποδεκτη ως το αναγκαιο τιμημα της
    ”ειρηνης’’ = σκλαβιας ,ομως προειδοποιει οτι οι ακραιες
    καταχρησεις μπορει να οδηγησουν σε επαναστασεις.
    Για την επιτυχη εφαρμογη του Ολοκληρωτικου Καθεστωτος αποκηρυσσει την διακριση των εξουσιων
    και προτεινει οπως ο Δικτατορας συγκεντρωνει στα
    χερια του την πολιτικη,στρατιωτικη ,δικαστικη και εκκλησιαστικη εξουσια.

    Αν αντιπαραβαλλει ο παρατηρητης της Ελλαδος του 2010 (απαραλαχτης συνεχειας απο ιδρυσεως) θα
    διαπιστωσει οτι

    Ο Διαχρονικος Τυραννος συγκεντρωνει ηδη ολες τις εξουσιες στα χερια του και οτι ολες οι υποτιθεμενες εξισορροπιστικες δομες/θεσμοι ειναι
    διακοσμητικοι μηχανισμοι και βαλβιδες ασφαλειας
    για την διαιωνιση της Τυραννιας

    ο πολιτης ειναι ανηθικο και παρανομο να καταφυγει στην βια για προασπιση θεμελιωδων δικαιωματων,
    ενω ο Δικτατορας μεσω του Μονοπωλιου της Βιας που
    του εκχωρησε το κοπαδι μπορει να την ασκει προς οποια κατευθυνση, εκταση και διαρκεια επιλεξει

    ο νομος της ζουγκλας ολοι εναντιων ολων για τον
    Τυραννο δεν αποτελει καταρα αλλα ευλογια, την
    οποια επιδιωκει ακαταπαυστα με καθε μεσο φανερο
    η κρυφο, γιατι η καταστολη του προσφερει στο πιατο
    ακομη ασφυκτικοτερο ελεγχο και προσθετα κερδη

    σηματοδοτει την ανατροπη της αρχαιοελληνικης δημοκρατικης παραδοσης ουδεις υπερανω του νομου και θεσπιζει διαφορετικους νομους για τον οχλο και αλλον για τον Τυραννο ητοι

    ενας αγραφος νομος για τον Τυραννο
    αναριθμητους γραπτους και αγραφους για τον οχλο

    ο οχλος θα ακολουθει οποιον νομο του επιβαλλεται

    και ο Τυραννος πρεπει απαρεγκλιτα να διαθετει τους προληπτικους και κατασταλτικους μηχανισμους
    (τεραστια η κατοπινη προσθηκη της προπαγανδας)
    να πνιγει οποιαδηποτε αμφισβητηση της παντοδυναμιας πριν εκδηλωθει η εν τη γεννεσει

    δικην θεου ως αλαθητος η αναμαρτητος ειναι αδιανοητη
    η εννοια της παρανομιας του Τυραννου κατα παρεκκλιση και ελλιπους παιδιας απο τις προσλαμβανουσες του οχλου και υποβηθουσης
    της Μηντιογλωσσας , ειναι καθαρα ψυχαγωγικου
    χαρακτηρα εν συντομια σκανδαλο η γαργαλιστικης
    υφης παιγνιον καταλληλον προς καταναλωση για
    Νηπιο-οχλους

    το εξαπατημενο ποιμνιο ειτε απο αγνοια της φυσης του τερατος Λεβιαθαν (ακορεστο γαρ), η αυταπατης
    θα χορτασει λενε τρωγοντας τους αλλους μεχρι να
    φθασει σε μενα, η δουλικοτητας/sonderkommando role θα γινω συνεργατης του θα το τροφοδοτω με αλλους αναλωσιμους κατωτερους σε αξια στην
    ιεραρχια της ζωης, η μεγαλομανιακους εμας δεν θα
    μας αγγιξει γιατι ειμαστε ισοτιμοι του, αποτελουν
    την ευχαριστη μουσικη νοτα ψυχωγιας του Θηριου
    κατά την διαρκεια του γευματος

    εξαιρουνται οι απειροελαχιστοι γενναιοι της βεβαιης εξοντωσης αλλα αρνουμενοι την υποταγη

    ο Λεβιαθαν του Μονοδρομου με τα πολλα προσωπα και προσωπεια ερχεται απο την Βιβλο ως τερας,
    ενας απο τους φυλακες της Κολασης που συναντα στον δρομο τον Λεβιαθαν του Χομπς προχωρα ακαθεκτος πιασμενος χερακι-χερακι με τον Λεβιαθαν
    των κοιτασματων υδρογονανθρακων, για να ενωθει με
    τον Λεβιαθαν της Παγκοσμιας Τυραννιας.

    Όπως λοπον τα μυρμηγκακια /βενζινοπωλες δεν είναι δυνατον να υπαγορευουν κανονες παιχνιδιου στον
    Λεβιαθαν των 7 αδελφων πετρελαιου, ετσι και τα μυρμηγκακια οι Φορτηγατζηδες/Βυτιοφορεις είναι
    ανεπιτρεπτο να δωσουν το κακο παραδειγμαστα πολυποικιλα μυρμηγκακια που εχουν δρομολογηθει να περασει ο Μονοδρομος του προελαυνοντα Λεβιαθαν
    πανω από τα κορμια τους.

    Και επειδη η ποικιλοχρωμη ταξη των Sonderkommando Boys Girls and Amfi δεν τρελαθηκαν, συνετος γαρ ο Ιουδας/Εφιαλτης να μιμηθουν παραδειγματα ανυπακοωνπαιδιων τυπου Μοσσαντεκ, Αλλιεντε, Αλντο Μορο, και καθως το σωζων εαυτον σωθητω ανεπαρκες?
    οπως απεδειχθη ανωτερω?

    Ελευθερια η Θανατος
    Η
    Αποθανατω μετα των Αλλοφυλων
    Το ιδιο και το αυτό

    Αλλο ΠαπαρηγοΑλαβανοΤσιπροΚουβελης

    Και άλλο ΙΟΥΛΙΑ ΜΠΙΜΠΑ

    • george_kts avatar
      george_kts @ Ηνιοχος 21/09/2010 20:34:44

      ο τεως με τους φορτηγατζηδες!!!!!!!!
      και απο κοντα ο ΣΥΡΙΣΖΑ και το ΠΑΜΕ
      μαζι . παντα !!!!!!!!!!!
      να υπεραπισθουν τα συμφεροντα της φασιζουσας καστας των φορτηγατζηδψν που επιδιδονται παρανομα σ αγοραπωλησιες αδειων ,χωρς φορο . που αναγκαζουντους οδηγους να δουλευουν 24ωρα χωρις καν τον βασικο μιθο
      καποια εγραψε για την κορη του Αλλιεντε και τα απομνημονευματα της
      δεν ξερει
      η δεν θλει να πει
      ποιοι ανετρεχαν τον Αλλιεντε
      οι μεγαλες απεργιες των φορτηγατζηδων !!!!!!!!!!!
      η ιδια αντιδραστικη και φασιζουσα ταξη σ΄ολον τον κοσμο
      αντε ρε ΣΥΡΙΖΑ με εμβλημα πλεον την κορωνα

  18. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 21/09/2010 22:11:47

    Θα επιτρέψετε να ακουστεί και μια αντίθετη φωνή;
    Οταν αυτοί οι κύριοι μπορέσουν να δικαιολογήσουν πως αγόρασαν άδεια φορτηγού με 80-120.000 ευρώ (ναι δεν κάνω λάθος, τόσο έκανε) με ετήσιο εισόδημα 12-15.000 (δηλωμένο στην εφορία νόμιμα - κατ' αποκοπήν το λέγανε μέχρι πέρυσι) τοτε και ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ θα συμφωνήσω με όσα λέτε. Με 12-15.000 ευρώ το χρόνο όχι άδεια δεν αγοράζεις ούτε να φας εσύ και τα παιδιά σου δεν έχεις καλά-καλά. Αρα μάλλον οι κύριοι αυτοί έβγαζαν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ και ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΛΩΝΑΝ δηλαδή ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΑΝ ΦΟΡΟΥΣ για πολλά χρόνια. Ολα τα άλλα είναι παραμύθια της χαλιμάς. Να ισχύσει και γι'αυτούς το πόθεν έσχες (κύριως το πόθεν) και να καταβάλλουν τους φόρους που θα έπρεπε να έχουν πληρώσει για όλα αυτά τα χρόνια. Μετά το συζητάμε και πάλι.

  19. ανωνυμος b avatar
    ανωνυμος b 24/09/2010 02:38:54

    θα συμφωνησω με το φιλο πιο πανω οτι οι φορτηγατζηδες τοσα χρονια εκλεβαν την εφορια. σιγα μην εβγαζαν 12-15000 ευρω που δηλωναν.

    οσο για την αξια της αδειας ( γιατι αυτο ειναι το ζητουμενο γι αυτους) ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ καιΑΥΘΑΙΡΕΤΑ καθορισαν την "τιμη" της.

    οι αδειες αυτες δοθηκαν επι χουντας εναντι συμβολικου ποσου. οταν λοιπον καποιος ηθελε να τη μεταβιβασει( π.χ. οταν εβγαινε στη συνταξη) ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΒΟΜΕΝΟΣ τη ζητηση (λογω ανεργιας) και λογω του κλειστου του επαγγελματος ( τις κατειχαν καποι προνομιουχοι) πουλουσαν οσο θελανε και ετσι μονοι τους καθορισαν την τιμη.

    οσο για τις πραξεις μεταβιβασης στα συμβολαια αναγραφονταν γελοια ποσα( κι εκει παλι εκλεβαν την εφορια)

    το κρατος δηλαδη εχει συμβολαα των 1000 ευρω ενω οι συναλλαγες κατω απο το τραπεζι εφταναν τις 300000 ευρω!!!!

    πως λοιπον εχεις αξιωση για καυι που μονος σου αποτιμας οσο θελεις?

    σε καμια χωρα της ευρωπαικης ενωσης το επαγγελμα δεν ειναι κλειστο. γιατι δηλαδη στην ελλαδα θα επρεπε να ειχαμε μια χοθφτα νταβατζηδες

    ΚΑΛΑ εκανε η κυβερνηση και ανοιξε το επαγγελμα οπως θα ανοιξει και ολα τα αλλα

    τι παει να πει κλειστο επαγγελμα.δεν το καταλαβα? οποιος θελει πρεπει να μπορει να κανει οτι επαγγελμα θελει(αρκει να εχει τα προσοντα και μονο αυτα.τιποτα αλλο)

    • Yannis avatar
      Yannis @ ανωνυμος b 24/09/2010 09:50:10

      Ένα σπίτι έχει μια αντικειμενική αξία που καθορίζει η εφορία αλλά και την υποκειμενική - εμπορική που καθορίζεις εσυ. Το πουλάς στην εμπορική αλλά πληρώνει αυτό που η εφορία θεωρεί σωστό. Αν τώρα μια μέρα έρθει η εφορία και στο δημεύσει, θα λες το ίδιο πράγμα?
      Για να καταλάβεις το γελίο του συγκεκριμένου επιχειρήματος μπορείς να διαβάσεις σε οποιοδήποτε βιβλίο μικροοικονομικής, ότι η τιμή διαμορφώνεται πάντα σε όρους ζήτησης και προσφοράς και είναι ΠΑΝΤΑ η αντιληπτη ποσότητα ανταλακτικού μέσου, δλδ το πόσο θεωρώ (αυθαίρετα ότι κοστίζει).
      Αυτή η ευρύτερη επιχειρηματολογία των κυβερνητικών με προβληματίζει πλέον για την ίδια την ευφύια των, μια και διατείνονται ότι ουσιαστικά είναι κλέφτες μια ολόκληρη κοιννωική ομάδα, εντούτοις το ΥΠΟΙΚ ήταν πάντα εκεί και πάντα παρακολουθουσε τις αγοραπωλησίες βάζοντας τους σχετικούς φόρους. Και τέλος, ένα ακόμη ψέμα είναι οτι το ύψος του φόρου αγοραπωλήσιας αδειών ήταν κοντά στο μηδέν. Θα πρότεινα να ψάξουν καλύτερα το φορολογικό καθεστώς, και θα εκπλαγούν από το πόσο πραγματικά ήταν η φορολογία.
      Τέλος και για να τελειώνει αυτό το παραμύθι περί χαμηλής Φορολογίας Εισοδήματος, οι φορτηγατζήδες έχουν απο τα χαμηλότερα περιθώρια κέρδους μια και θεωρείται πλέον νεκρός κλάδος για την Ελλάδα. Ένα φορτηγό δεν βγάζει πάνω απο ~ 8.000 καθαρά τον χχρόνο και άρα τα 1500 Ε που πληρώνει είναι το 16% περίπου όσο ο μέσοσταθμικός όλων των Ελευθέρων Εππαγελματιών (πραγματικά δεδομένα).
      Το ότι είστε κοράκια και θέλετε να ψωφήσει η κατσίκα του γείτονα και όχι να αποκτήσετε εσείς μια καινούργια κατσίκα, δυστυχώς δεν μπορεί να αλλάξει στην νοοτροπία του ΕΛΛΗΝΑΡΑ...
      και για να μην κουράζω περισσότερό, όλοι οι κυβερνητικοί υποστηρικτές, ας δουν στην Ολλανδία (πολύ πιο σοβαρό κράτος απο εμάς) και τι έγινε στην αντίστοιχη αγορά όταν άνοιξε το εππάγλεμα των οδικών μεταφορέων απο την αθρώα εισβολή Τούρκων, Ρώσων και Πολώνων που πλέον σκέφτεται να το κλείσει το επάγγελμα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.