#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/03/2012 10:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γη και ύδωρ στους εθνικούς εργολάβους



Πίσω από τις λέξεις κρύβονται πολύ μεγάλα νοήματα,  γι’ αυτό και όσα είπε ο παραιτηθείς από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, Γιάννης Πολύζος, κρύβουν πάρα πολλά.

Ο Πολύζος να θυμίσουμε ότι πριν από ένα χρόνο είχε καταθέσει την πρότασή του για το πώς πρέπει να δομηθεί και να αναπτυχθεί η Αθήνα τα επόμενα χρόνια. Βασικός μέλημα του προέδρου του ΟΡΣΑ τότε, και της ηγεσίας του ΥΠΕΚΑ, δηλαδή της πράσινης Τίνας Μπιρμπίλη, ήταν να υπάρξει ανάσχεση της επέκτασης της πόλης προς ανατολάς και να ενισχυθεί το κέντρο της Αθήνας. Να δοθούν κίνητρα για την αναζωογόνηση του κέντρου και την επιστροφή των πολιτών σ΄αυτό ώστε να μην μετακομίζουν κατά χιλιάδες προς την κοιλάδα των Μεσογείων, το μοναδικό σημείο του Λεκανοπεδίου που ακόμη δεν έχει… πήξει.

Η πρόταση του Πολύζου ήταν να μη δημιουργηθούν άλλοι οδικοί άξονες στην Αττική και η επέκταση της Αττικής οδούς να φτάσει μέχρι τη Λ. Βουλιαγμένης αλλά να μην πάει μέχρι τη Ραφήνα. Επίσης, να μη δίνονται κίνητρα για περισσότερο τσιμέντο, ειδικά στο Ελληνικό. Άλλωστε, την τελευταία 8ετία ο πληθυσμός της Αθήνας μειώθηκε κατά 18% ενώ αυξήθηκε κατά 30% ο πληθυσμός της Ανατολικής Αττικής .

Με την απομάκρυνση της Τίνας και την έλευση του μεγάλου αυτού αναμορφωτή, του επιτυχημένου καπετάνιου του Τιτανικού, κ. Παπακωνσταντίνου, τα πάντα άλλαξαν. Νόμοι για τα αυθαίρετα βγήκαν, παρατάσεις για να γίνουν νόμιμα χιλιάδες κτίρια και ημιυπαίθριοι δόθηκαν, ένας νόμος που τσιμεντοποιεί το Ελληνικό κατατέθηκε και γενικά το υπουργείο Περιβάλλοντος δεν έχει ουδεμιά σχέση με το περιβάλλον.

Ο Πολύζος λοιπόν παραιτήθηκε όταν είδε ότι ουσιαστικά τον παραγκώνισαν, όταν κατάλαβε ότι το σχέδιό του το πέταξε στα σκουπίδια ο Παπακωνσταντίνου.

Τώρα, λοιπόν ο υπουργός αποφασίζει επεκτάσεις της Αττικής οδού και δημιουργία ενός αυτοκινητοδρόμου, μήκους 127 χλμ και προϋπολογισμού 1,5 δις, που θα ξεκινά από τα Μέγαρα μέχρι το Μαραθώνα - θα ενώνει με υποθαλάσσια Μέγαρα με Σαλαμίνα και στη συνέχεια με δεύτερη υποθαλάσσια τη Σαλαμίνα με το Πέραμα θα συνεχίζει στην παραλιακή για να διασχίσει στο ύψος της Αργυρούπολης με τούνελ τον Υμηττό μέχρι τα Μεσόγεια.

Επίσης, τσιμέντο όσο το δυνατόν περισσότερο στο Ελληνικό.

Τι εννοεί ο κ. Πολύζος;  Σε ελεύθερη μετάφραση ότι ο Παπακωνσταντίνου δίνει γη και ύδωρ στους νταβατζήδες των δημοσίων έργων και ειδικά στους βασικούς μετόχους της Αττικής οδού που θα μπορούν πλέον να διεκδικήσουν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τις επεκτάσεις των αυτοκινητοδρόμων.

Απλά να θυμίσουμε, και δεν είναι σύμπτωση, ότι ο Παπακωνσταντίνου έδωσε το πράσινο φως για την εκμετάλλευση των Μεταλλείων στη Χαλκιδική.

Οι συνειρμοί δικοί σας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kotsarikos avatar
    kotsarikos 20/03/2012 10:52:47

    To ΔΝΤ έχει άλλη άποψη πάντως http://wp.me/p1mFGP-1ne.

    απόσπασμα: Για παράδειγμα, η ιδέα η οποία μερικές φορές πλανάται ότι δηλαδή, τα μεγάλα έργα υποδομών θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη, την αύξηση της παραγωγικότητας και τη βελτίωση των δημοσιονομικών και τρεχούμενων λογαριασμών, είναι πολύ ευφάνταστη.

  2. franc avatar
    franc 20/03/2012 10:55:52

    Δεν κατάλαβα. Δηλαδή ο Παπακωνσταντίνου βρήκε λεφτα για έργα και μάλιστα μεγαλεπήβολα? Λέτε να πιστέψουμε οτι τώρα στ' αλήθεια λεφτά υπάρχουν κι ας γίνουν και τσιμέντο?

    • KA avatar
      KA @ franc 20/03/2012 11:14:40

      Κατά τη γνώμη μου, ο Παπακωνσταντίνου βλέπει στον ύπνο του να περιμένει στην ουρά για συσσίτιο, με ριγέ στολή. Και τον Μοντεχρήστο του Αρκά, δίπλα του. Και παλεύει να το σώσει, κλείνοντας το μάτι στους "νταβατζήδες".

      Να δούμε, αν θα το δούμε κι αυτό: να τη γλυτώσουν για την ΕΛΣΤΑΤ, με τόσα στοιχεία που έχουν ήδη βγεί (και τι θα βγεί ακόμα, ένας Θεός ξέρει ...)

    • anonymous avatar
      anonymous @ franc 20/03/2012 12:09:55

      τίποτε δε βρήκε.
      α) φτιάχνει τα σχέδια και προετοιμάζει νομικά το έδαφος για να τρέξουν οι επενδύσεις
      β) Τα λεφτά θα είναι από τραπεζικό δανεισμό και θα τα πληρώσεις εσύ κι εγώ μέσω διοδίων.

      Θεωρώ τις απόψεις Μπριμπίλη και Πολύζου πολύ σωστές. Οι απόψεις ΠΑΠΑΚ είναι ίδιες με τις απόψεις Σουφλιά και είναι οι απόψεις των εργολάβων. Συμφέρουν τους εργολάβους αλλά με τη δημιουργία νεκροταφείων ακινήτων καταστρέφουν επενδύσεις σε ακίνητα τα οποία απαξιώνονται πριν να κλείσουν τον κύκλο ζωής τους και κατ επέκταση ζημιώνουν την εθνική οικονομία διότι αφενός καταστρέφουν πόρους και αφετέρου δεσμεύουν πόρους για νέες οικοδομές επειδή οι 20ετίας ή 30ετίας απαξιώθηκαν.

      • franc avatar
        franc @ anonymous 20/03/2012 19:12:21

        Φίλε anonymous διαπιστώνεις και σύ την ματαιότητα του καπιταλισμού. Το 70-80 % της παραγωγής του "πλούσιου" κόσμου είναι σκουπίδια. Ο Κέυνς το είχε διαπιστώσει πολύ παλαιότερα. Για να επιβιώνει ο καπιταλισμός πρέπει ένα συνεργείο να ρίχνει άσφαλτο και το επόμενο να την ξηλώνει.
        Δυστυχώς έτσι είναι ο παραλογισμός στις ανθρώπινες κοινωνίες "ράβε ξήλωνε δουλειά να μη σου λείπει".

  3. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 20/03/2012 11:17:56

    Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ,ΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

  4. Thrilos avatar
    Thrilos 20/03/2012 11:47:53

    Δεν είναι μόνο ο Παπακωνσταντίνου, που "χορεύει" στους ρυθμούς των "μπετατζήδων-νταβατζήδων". Είναι και ο "δικός" μας ο Βορίδης, ο οποίος, στο ίδιο μήκος κύματος εξήγγειλε την επέκταση του Προαστιακού μέχρι το Λαύριο...Ναι, του Προαστιακού, που οι ίδιοι κατασκευαστές κατασκευάζουν στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Αθήνα-Πειραιάς επτά ολόκληρα χρόνια, από οκτώ μήνες που ήταν η προθεσμία, και ακόμη δεν έχουν τελειώσει και μόνο ο Θεός ξέρει πότε..Είμαι περίεργος, ο Σαμαράς αυτά δεν τα βλέπει;

  5. undercover gpr avatar
    undercover gpr 20/03/2012 11:57:23

    Το πρόβλημα είναι πως η Ελληνική οικονομία είναι έτσι δομημένη που άμεση "ανάκαμψη" , "ανάπτυξη" και λοιποί προεκλογικοί όροι μπορεί να έρθει μόνο από δημόσια έργα και τουρισμό.

    Δυστυχώς οι υπόλοιποι κλάδοι για να αποδόσουν πάλι προστιθέμενη αξία στην οικονομία θα χρειαστούν χρόνο.

  6. Δεν έχει σημασία avatar
    Δεν έχει σημασία 20/03/2012 12:44:27

    Δεν πρόλαβα να τα γράψω EffieB. Μάλλον λάθος κατεύθυνση έχουμε πάρει. Βουρ να φάμε και τα τελευταία. Μάλλον ο Σαμαράς θα πρέπει να πάρει θέση νωρίτερα από την προκύρηξη των εκλογών.

  7. Γιώργος Κακαρελίδης avatar
    Γιώργος Κακαρελίδης 20/03/2012 17:13:45

    Τυπικά η τσιμεντοποίηση στο Ελληνικό ξεκίνησε με την ανόητη απόφαση Χατζιδάκη που λίγο πριν φύγει ήρε, με αυτήν, τούς περιορισμούς ύψους και άλλους που ίσχυαν λόγω αεροδρομίου, σε όλη την περιοχή.
    Είμαστε η μοναδική χώρα που κλείνει αεροδρόμιο. Αντί να παραμείνει ως δεύτερο αεροδρόμιο , ως Σχολή - κέντρο εκπαίδευσης πιλότων κλπ , ως χώρος εργαστηρίων Πολυτεχνείου.
    Και όταν σε λίγα χρόνια θα χρειαστεί δεύτερο αεροδρόμιο θα φαγωθούν και άλλες εύφορες εκτάσεις αλλού.
    Ολα εις υγείαν τών εργολάβων. Α' ρε Ελλάδα. Σου λείπουν οι Ελληνες.
    ΓΚ

  8. δημης avatar
    δημης 21/03/2012 00:50:07

    "Γη και ύδωρ στους εθνικούς εργολάβους"
    ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΙΜΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΕΡΑΝΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΑΡΞΗ....(ΕΘΝΙΚΟΙ-ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΙ)....ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.