#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/07/2011 21:03
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γερμανία, χλωμή μητέρα




Ω  Έλληνες, μόνοι εσείς διεφθαρμένοι περίγελοι της Ευρώπης.

Δεν πιστεύω να τρώτε κιμά από τα Lidl ...

...ή να πίνετε τσίπουρο από τα Lidl...

...ή τυχόν να εργάζεστε στα Lidl.

Προσκυνώ σε αδιάφθορη Γερμανία, χλωμή μητέρα (1)

Προφήτης

Τίτλος: Ποίημα του Μπέρτολτ Μπρεχτ του 1933 και ομότιτλη ταινία

της Χέλμα Σάντερς του 1980

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 03/07/2011 21:18:18

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ

  2. δημης avatar
    δημης 03/07/2011 21:24:01

    -ΚΙΜΑ ΚΑΙ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ,ΔΕΝ ΜΟΥΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΥ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ....
    ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ...ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ...
    -ΧΛΩΜΗ ΜΗΤΕΡΑ;;;;; ΜΠΑ ΜΕ ΜΗΤΡΙΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.....

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/07/2011 21:29:23

    Ο αντιγερμανισμος σημερα ειναι καταφυγιο δημαγωγιας.Οι Γερμανοι δε ζητησαν απο κανενα να μπει στην ευρωζωνη.Οι αλλοι το ζητησαν και για πολλα χρονια ευνοηθηκαν απο ενα ισχυρο νομισμα σε χαμηλα επιτοκια - ισχυρο χαρι στις παγκοσμιες εξαγωγες της Γερμανιας και οχι τις δικες τους.
    Εκαναν και στραβα ματια στα στατιστικα και η κριση ξεσπασε με αποκλειστικη υπαιτιοτητα της ελληνικης πλευρας.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ψυχραιμια 03/07/2011 22:00:04

      Η προσέγγισή σου είναι εντελώς επιφανειακή. Οι Γερμανοί δεν είχαν ωφέλη από την είσοδο της Ελλάδας στην ευρωζώνη; Τις αναλύσεις ξένων αναλυτών και σχολιαστών που βλέπουν το τωρινό "κοστούμι" της Ελλάδας υπερβολικά στενά ραμμένο με βάση τις απαιτήσεις της Γερμανίας δεν τις έχεις διαβάσει; Την πρόσφατη αγορά ελληνικών περιουσιακών στοιχείων (βλ. ΟΤΕ) από τη Γερμανία σε τιμές εξευτελιστικές δεν την πληροφορήθηκες; Τα όσα λέει ο ίδιος ο πρώην υπουργός Οικονομικών του Κολ (εντελώς Δεξιός, από την Χριστιανοκοινωνική Ένωση της Βαυαρίας) δεν τα διάβασες;
      Ας πάμε και στο ευρωπαϊκό επίπεδο: Οταν η ίδια η Γαλλία έχει ζητήσει υποτίμηση του ευρώ, δεν βλέπεις ότι το σκληρό ευρώ θα είναι μακροπρόθεσμα η καταστροφή της Ευρώπης;
      Οι Γερμανοί ποτέ δεν φημίζονταν για τη διορατικότητά τους ως πολιτικοί (όπως και δεν φημίζονται για το όντως φρικτό χιούμορ τους). Βασίζονταν πάντοτε στην ωμή δύναμη, ακόμα και ως αποικιοκράτες (για το σύντομο, ευτυχώς, διάστημα που κατείχαν μέρος της Αφρικής, μέχρι δηλ. το 1918). Γι' αυτό και έσπασαν τα μούτρα τους στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, τα έσπασαν και στον Β΄ Παγκόσμιο, όπου, ευτυχώς, συρρικνώθηκαν σημαντικά εδαφικά προς ώφελος της Πολωνίας και της Τσεχοσλοβακίας.
      Τις ελληνικές ευθύνες πρώτος εγώ δεν τις αρνούμαι. Αλλά από ένα σημείο και μετά, αντιλαμβάνεται κανείς ότι στην περιδίνηση αυτή παίζουν σημαντικό ρόλο και άλλοι παράγοντες και όχι μόνο οι ελληνικές ευθύνες. Η Γερμανία θα πληρώσει μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα ακριβά την έλλειψη διορατικοτητάς της.
      Αυτά τα γράφει κάποιος που γνωρίζει τη γερμανική γλώσσα και γνωρίζει επίσης αρκετά και τη γερμανική κουλτούρα. Δεν είμαι αντιγερμανός εκ πεποιθήσεως, απλά η προσέγγισή μου απέναντι στη γερμανική πολιτική δεν βασίζεται σε ιδεοληψίες, αλλά σε παρατήρηση και αξιολόγηση γεγονότων.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 03/07/2011 22:52:54

      Ψυχραιμία κατ' αρχάς μπήκαμε στην Ευρωζώνη για πολιτικούς λόγους και για να προστατευτούμε έναντι της Τουρκίας. Αυτή ήταν η απόφαση.
      Οι Γερμανοί έκαναν τα στραβά μάτια και διευκόλυναν κάθε χώρα που ήθελε να μπει διότι έτσι έφευγε το εμπόδιο του διαφορετικού νομίσματος και μπορούσαν να εξάγουν περισσότερο. Όντως οι εξαγωγές τους αυξήθηκαν από το 2001 και μετά κατά 65%+.

      Όσο για τα στατιστικά δεν είμαι πεπεισμένος ότι ήταν μαγειρεμένα. Ειδικότερα παρόμοια swaps με αυτά του Σημίτη είχαν πολλές χώρες, αλλά μόνο εμάς έβγαλαν στη Σέντρα κι επιπλέον μέχρι το 2007 ο Αλογοσκούφης είχε βάλει τάξη και τα είχε εξαφανίσει.

      Αν τα στατιστικά ήταν λάθος τότε:
      α) θα είχε γίνει εξεταστική στο ευρωκοινοβούλιο όπως είχε ανακοινωθεί, αλλά δεν έγινε ποτέ γιατί τα έψαξαν και τα βρήκαν καθαρά
      β) ο Γιωργάκης θα είχε κάνει εξεταστική στην Ελλάδα αφού έκανε εξεταστικές για τα πάντα. Τα έκαναν όμως όλα γαργάρα.

    • Nemesis avatar
      Nemesis @ ψυχραιμια 04/07/2011 10:17:35

      Μπράβο ψυχραιμία, επιτέλους να ακούγεται και η άλλη πλευρά. Ο αντιγερμανισμός σε μια αμερικανοκρατούμενη χώρα που τη κατάντησαν έτσι είναι εντελώς κοντόφθαλμη προσέγγιση. Πρέπει λιγάκι να σοβαρευτούμε, και ειδικά εδώ μέσα που υποτίθεται ότι είμαστε αντικειμενικοί. Εχει βουήξει ο τόπος οτι το ΑΝΤΙ περνάει γραμμή κατά της Γερμανίας.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Nemesis 04/07/2011 12:25:21

        "Εχει βουήξει ο τόπος οτι το ΑΝΤΙ περνάει γραμμή κατά της Γερμανίας"

        ΕΘΝΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΕΛ. ΤΥΠΟΣ, ΑΥΡΙΑΝΗ σήμερα, 4η Ιουλίου 2011, έχουν στο ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ τους τον μολυσμένο με e-coli κιμά στα Lidl.
        Η Αυριανή πρώτο θέμα.

        h**p://www.frontpages.gr
        Διάβαζε πρώτα.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Προφήτης 04/07/2011 12:44:59

          Για θυμηθείτε κι αυτό:
          h__p://www.antinews.gr/2010/04/30/42988/

        • Nemesis avatar
          Nemesis @ Προφήτης 04/07/2011 13:45:20

          Η γραμμή που εννοώ είναι η γενική, από χρόνια, και όχι για το e.coli, που έχει προκαλέσει σάλο και στη Γερμανία. Αλλα τέτοιο δυστυχώσ είναι το επίπεδό μας που περιμένουμε κάτι τέτοια για να επιτεθούμε...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Nemesis 05/07/2011 00:54:01

        Και αληθές να ήταν αυτό για το οποίο "έχει βουίξει ο τόπος", εμένα καθόλου δεν θα με χάλαγε. Είναι τίτλος τιμής να περνάει κάποιος γραμμή κατά των ναζί.

  4. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 03/07/2011 21:36:45

    Καλό θα ήταν να αποφεύγονται "γενικεύσεις" και "ισοπεδωτικές" θεωρήσεις.
    Μια μεγάλη χώρα, με πλούσια ιστορία,με τα καλά της και τα στραβά της.
    Σαφώς σε πολλά ΔΕΝ έχουν δίκιο.Σαφέστατα ο τρόπος που αντιμετωπίζουν την Μεσογειακή κρίση ΔΕΝ είναι πολιτικά ορθός.Ναι, αποσκοπούν στην ενεργειακή τους αυτονομία βάζοντας χέρι σε Ελλάδα-Ισπανία-Πορτογαλία (βλ.φυσικό αέριο,φωτοβολταϊκά,αιολικά πάρκα).Ομως πρέπει να τους αναγνωρίσουμε ότι είναι δουλευταράδες, οργανωμένοι, πειθαρχημένοι και πάντα "στοχοπροσηλωμένοι" είτε αυτό αφορά στην οικονομία, είτε στην πολιτική ή ακόμα και σ'αυτό το...ποδόσφαιρο.Επειδή έχω βιώματα στο άμεσο οικογενειακό μου περιβάλλον και επειδή έχω "πάρε-δώσε" με γερμανούς, ένα καταθέτω: έχουν και αυτοί οι ίδιοι αποσυντονιστεί.Από τη μια μαθαίνουν στο σχολείο για την τεράστια προσφορά της Ελλάδας (μαθαίνουν και αρχαία ελληνικά...), εκτιμούν τους μετανάστες οι οποίοι εργάστηκαν σκληρότατα και από την άλλη έρχονται εδώ ως τουρίστες και παθαίνουν πλάκα από την τσαπατσουλιά μας το "αρπακολλατζίκι" μας και την προχειρότητά μας. Υφίστανται αυτή την περίοδο ένα απίστευτο brain washing με απρόβλεπτες μελλοντικές συνέπειες.
    Πιθανολογώ ότι η άρχουσα τάξη τους προετοιμάζει-προλειαίνει το έδαφος για αποχώρηση της Γερμανίας από την Ε.Ε. αν δεν καταφέρει να την κάνει ολόκληρη δική της επαρχία.Τα ίδια με μας τραβάνε (σε μικρότερη κλίμακα) Βέλγοι,Πολωνοί,Τσέχοι, Ούγγροι, Σλοβένοι.Στην Κροατία πάνε διακοπές σαν να πηγαίνουν σε ένα δικό τους νομό (στις Δαλματικές ακτές μόνο γερμανικά ακούς).Σήμερα έγραψα σε άλλο thread για μια συμβολική κίνηση προς την εδώ γερμανική πρεσβεία (επιστροφή βιομηχανικών προϊόντων κλπ).Πρέπει οι άνθρωποι αυτοί να καταλάβουν ότι nicht alle Griechen sind betruger (δεν είναι όλοι οι Ελληνες απατεώνες) και ο προσφόροτερος τρόπος είναι τώρα με την τουριστική περίοδο.Προσέξτε: είναι ευθείς τύποι, εσωστρεφείς βέβαια, που ζητούν "καθαρές" κουβέντες και έργα για να σου δοθούν.Επίχειρα ΚΑΙ δικών μας σφαλμάτων πληρώνουμε και έχουμε δρόμο ανηφορικό να διαβούμε για να ξανακερδίσουμε φίλους, πελάτες και εταίρους.Να τους πείσουμε ότι αξίζουμε να βρισκόμαστε στην erste gang (πρώτη ταχύτητα) της Ε.Ε.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 03/07/2011 22:06:31

      Η ανάγκη που έχει η Ελλάδα να βάλει σε τάξη τα του οίκου της, που είναι αναμφίβολη και το έχω γράψει πολλές φορές εδώ, διαφοροποιούμενος και από τη λαϊκή λεγόμενη Δεξιά (που ενίοτε πασοκίζει), δεν έχει σχέση με το να "αποδείξουμε¨ κάτι στους Γερμανούς. Θα έλεγα ότι πρέπει να το κάνουμε πρώτα για τους εαυτούς μας και κατόπιν για τους ξένους, συνολικά, με τους οποίους συνεργαζόμαστε ή οι οποίοι έρχονται στην Ελλάδα ως επισκέπτες. Δεν έχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα στον Γερμανό συγκεκριμένα και δεν καταλαβαίνω γιατί να το εξειδικεύουμε έτσι. Είναι τα αφεντικά μας;
      Στο κάτω-κάτω, από τη στιγμή που ο Γερμανός και απέναντι στον Γάλλο θα φερθεί υπεροπτικά (και δεν μιλάω για τον κάτοικο της Ρηνανίας), είναι αδύνατον να κερδίσουμε την εκτίμησή τους ως Μεσογειακοί.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 03/07/2011 22:11:01

      Και αυτή η πλύση εγκεφάλου που αναφέρεις, δεν είναι ένα επικίνδυνο φαινόμενο; Από πού και ως πού η Ελλάδα αποτελεί απειλή για τη Γερμανία και τα λεφτά τους; Ο ίδιος ο πρώην υπουργός Οικονομικών τους διέψευσε, είπε ότι δεν έχουν δοθεί χρήματα γερμανών φορολογουμένων.
      Είναι άκρως ανησυχητικό το φαινόμενο να πηγαίνουν επισκέπτες Έλληνες στη Γερμανία και μάλιστα άνθρωποι με παιδεία και να προπηλακίζονται λεκτικά από αγράμματους θαμώνες και ιδιοκτήτες καφέ. Διάβασα πρόσφατα άρθρο δημοσιογράφου του ¨Βήματος" και έφριξα. Ενας λαός που φανατίζεται έτσι για κάποιον άλλο λαό τόσο μακριά ευρισκόμενο επειδή δήθεν τους τρώμε τα λεφτά, είναι άξιος για να διαπράξει τα χειρότερα. Οπως και έχει συμβεί σε όχι τόσο μακρύ παρελθόν. Εχω ακούσει αρκετές αξιόπιστες ιστορίες από τον παππού μου που έζησε την Κατοχή στον Πειραιά (όποιος γνωρίζει, καταλαβαίνει....).

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΒΙΣ 03/07/2011 23:07:31

        H πλυση εγκεφαλου γινεται προληπτικα για να αντισταθμισει τυχον εκκλησεις για αλληλεγγυη στους φτωχους και πεινασμενους Ελληνες που φοβουνται οτι θα ακολουθησουν.
        Οι Γερμανοι ξερουν πολυ καλα τι παιγνιδι παιζεται.Δεν ειναι το θεμα η σωτηρια της Ελλαδος - δεν ειχε καμμια αναγκη απο σωτηρια οσο τη δανειζαν κανοντας τα στραβα ματια στα στατιστικα - αλλα η δημιουργια θεσμων μεσα στην ΕΕ που θα μεταβιβαζουν μονιμα λεφτα απο αυτους οχι μονο στους Ελληνες αλλα και στους Ισπανους ή τους Ιταλους και ισως σε αλλους.Ολα αυτα τα ξεκινησε ο Παπανδρεου με σιγονταρισμα του Ομπαμα.
        Ξερουν λοιπον οτι αυτος ο ιδιοτυπος ψυχολογικος οικονομικος πολεμος της ζητιανιας εχει πολυ ισχυροτερους υποστηρικτες και η αρνητικη δημοσιοτητα της Ελλαδος δεν γινεται γιατι σκοπευουν να κανουν κανενα πολεμο αλλα να συγκρατησουν το δικο τους κοινο απο την επομενη φαση - δεν ντρεπεστε που δεν δειχνετε ευρωπαικη αλληλεγγυη και να πληρωνετε ολη τη Μεσογειο;

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ ψυχραιμια 04/07/2011 01:51:22

          Τό θέμα εἶναι ΠΟΤΕ (ἐρωτηματικό) ἄρχισαν νά ἐκφράζουν αὐτά τά "φιλικά" συναισθήματα γιά τούς Ἕλληνες;;;

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Φωτεινή 04/07/2011 07:19:14

            Aμεσως μολις κερδισε τις εκλογες ο "λεφτα υπαρχουν" και αρχισε να παρουσιαζει μεγαλα ελλειμματα ,να μη παιρνει μετρα,να συνεννοειται με το Σορος και γενικα να γινεται φανερο που το παει (κριση στην ευρωζωνη για να αλλαξουν οι θεσμοι της).

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ ψυχραιμια 04/07/2011 09:48:29

            There you go!!!!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 04/07/2011 00:21:00

        Σε ποιο άρθρο του Βήματος αναφέρεσαι;

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Αυριανιστής 04/07/2011 00:54:49

          Δημοσιεύτηκε πριν λίγες μέρες, η αρθρογράφος είναι η Θεοδώρα Τσιώλη.
          http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=408394&h1=true
          Σοκαρίστηκα όταν το διάβασα, αν και είχα ακούσει αναλόγου κάλλους ιστορίες.

        • Αίθρα avatar
          Αίθρα @ Αυριανιστής 04/07/2011 01:26:20

          Ίσως σε αυτό να αναφέρεται ο ΒΙΣ. Το διάβασα κι εγώ τις προάλλες...

          h++p://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=408394

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 03/07/2011 22:32:04

      Εντάξει μεθοδικοί οι Γερμανοί, αλλα μη ξεχνάμε ότι έχασαν δυο πολέμους...
      Άρα ίσως δεν τα καταφέρνουν πάντα...
      Ελπίζουμε να χάσουν και τον τρίτο πόλεμο, τον οικονομικό...και ας είμαστε εμεις η αιτία...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 04/07/2011 00:19:50

        Με τον κοινωνικό αυτοματισμό να βρίσκεται, πολύ απλά, στα πρόθυρα του εμφυλίου, περιμένεις από ένα έθνος να βγει νικητής;

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 04/07/2011 12:47:15

          Δεν είμαι τόσο αισιόδοξος..
          γιατί ο κοινωνικός αυτοματισμός θα προστατέψει τα παιδιά του συστήματος..
          οι υπόλοιποι θα την πληρώσουμε ως συνήθως...

          Αν θες τη γνώμη μου, για να βγει το έθνος από την κρίση πρέπει να τα
          "βαλει" με τον κακό του εαυτό..να κάνει την αυτοκριτική του...
          απέχουμε πολύ από αυτό...
          ίσως τελικά μας βολεύει μια σημαντική βιωτική οπισθοδρόμηση ώστε
          να αντιληφθούμε τι σαθρό σύστημα ειχαμε εγκαθιδρύσει τόσα χρόνια...

  5. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 03/07/2011 21:50:41

    Αν θυμάμαι καλά, υπήρχε έρευνα που τους κατέτασσε πάνω από εμάς στη διαφθορά

    • eyropaistis avatar
      eyropaistis @ ΕΥΑ 03/07/2011 23:59:19

      ρε να συνελθουμε λιγο. ο δρ. χριστοφορακος στην κολομβια κρυβεται ή στην γερμανια απο οτι θυμαμαι;

      ως συνηθως η διαφθορα και εκει ζει και βασιλευει αλλα στο ανωτατο επιπεδο. να μας δωσουν το χριστοφορακο για να ανοιξει το στομα του, αυτη θα ηταν ευρωπαικη ενοποιηση οχι να τον προστατευο0υβν λες και ειναι η κολομβια ή η παραγουαη

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΕΥΑ 04/07/2011 00:31:57

      Αν αναφέρεσαι στην Transparency International, κάνει αυτό το έργο της μέτρησης της διαφθοράς και της κατάταξης των χωρών και πράγματι με τα δικά της μέτρα είμαστε χαμηλά - κι ίσως δικαίως πρέπει να ανησυχούμε.

      Μόνο που...

      Αυτή η οργάνωση εξυπηρετεί επί χρόνια γερμανικές εταιρίες καθώς κι εταιρίες που εκμεταλλεύονται την πτώχευση κρατών! Συμβάλει στη διεθνή διαφθορά αντί να την πολέμα! Χρησιμοποιεί επικοινωνιακά κόλπα για να εκβιάζει! Οι τιμητές μας είναι οι ίδιοι διεφθαρμένοι!

      Δες για τα παραπάνω το άρθρο του αξιόλογου οικονομολόγου Β.Βιλιάρδου
      h__p://dexiextrem.blogspot.com/2010/12/blog-post_28.html

      Τελικά οι τιμητές μας, οι σύμβουλοι και οι σωτήρες μας είναι καθίκια του κερατά...

  6. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 03/07/2011 22:04:52

    Γιατί πρέπει σώνει και καλά να εχουμε ή να κάνουμε φίλο ένα λαό που είναι έτοιμος να πιστέψει τα πάντα; Που θεωρούν εαυτούς besserwisser ( ξέρουν τα πάντα καλύτερα), και μονίμως αδικηθέντες; Ακόμη και σαν άτομα. Ξέρω κι εγώ από πρώτο χέρι. Δεν είναι πιό δουλευταράδες από άλλους λαούς. Ετσι φαίνεται χωρίς να είναι. και τις βλέψεις για το 4ο Reich δεν τις έχουν εγκαταλείψει ποτέ!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ σιδεράκιας 03/07/2011 22:12:15

      Από την εποχή του Καρλομάγνου, τον 8ο αιώνα, μισούνε τον δικό μας πολιτισμό. Ο Καρλομάγνος είναι ο πραγματικός υπαίτιος του σχίσματος.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ ΒΙΣ 03/07/2011 22:48:28

        Έτσι ακριβώς.

      • σιδεράκιας avatar
        σιδεράκιας @ ΒΙΣ 03/07/2011 23:29:18

        spam on
        Εζησα 7 χρόνια στο Aachen, εκεί ξεκίνησε το σχίσμα. Δίπλα στον καθεδρικό της πόλης υπάρχει το μουσείο του Καρλομάγνου. Κάθε χρόνο δίνεται και το Karlpreis σε προσωπικότητες που προώθησαν την ιδέα της ενωμένης Ευρώπης. Εχει δοθεί και στον Κωνσταντίνο Καραμανλή.

        Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουν εκμεταλλευτεί τουριστικά την ιστορία της πόλης και με 250 χιλιάδες κατοίκους, έχουν 5 εκατομμύρια τουρίστες κάθε χρόνο.

        spam off.

    • anonymous avatar
      anonymous @ σιδεράκιας 03/07/2011 23:14:18

      Είναι πιο παραγωγικοί διότι έχουν φτιάξει τις υποδομές και δε χάνουν χρόνο σε δευτερεύοντα πράγματα.

      Θα σου φέρω ένα απλό παράδειγμα. Όταν σπούδαζα στη Γερμανία είχα μια οργανωμένη βιβλιοθήκη με ώρες λειτουργίας από το πρωί στις 08:00 μέχρι τις 22:00 το βράδυ, με ότι βιβλία χρειάστηκα, με δικό μου δωμάτιο για να διαβάζω και υποδομή (μπρίζες-δέστρες για να μη μου τον κλέψουν) για να έχω τον υπολογιστή μου.
      Στην Ελλάδα δεν υπήρχε βιβλιοθήκη που να είναι ανοιχτή συνεχόμενα τόσες ώρες, δεν είχε μπρίζες και όταν ζήτησα να τους κάνω δώρο τις δέστρες (δαπάνη περί τα 10 Ευρώ ανά δέστρα) μου είπαν ότι θα τις αγόραζαν και όσο τις είδες εσύ τις είδα κι εγώ. Πέρασαν 3 χρόνια από τότε.
      Στη Γερμανία χρειάστηκα ένα switch για να έχω ενσύρματο ίντερνετ επειδή το ασύρματο δεν έπιανε καλά, έστειλα ένα mail και σε 2 βδομάδες είχαν φέρει 2.
      Από το παράδειγμα καταλαβαίνεις ότι ο Γερμανός με λιγότερο κόπο είναι πιο παραγωγικός από τον Έλληνα. Ο Έλληνας ακόμη κι αν δουλεύει το διπλό από το Γερμανό δε θα είναι παραγωγικός κι αν καταφέρει με τη διπλή δουλειά να έχει την ίδια απόδοση με το Γερμανό θα έρθει αυτός που έχει μέσο και θα τον καπελώσει οπότε η δουλειά του δε θα πιάσει τόπο.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ anonymous 04/07/2011 00:02:55

        Επιβεβαιώνω αυτά που λές από τη δικιά μου εμπειρία, αλλά συμφωνώ και με τον Strange παρακάτω.
        Οι Γερμανοί και δεν πληρώνουν τις οφειλές τους σε άλλες χώρες, και οι εταιρίες τους χρησιμοποιούν μεθοδικά τη διαφθορά για να κάνουν δουλειές στο εξωτερικό. Μεθοδικά, όχι τυχαία!
        Συγχρόνως, για χρόνια τώρα κρύβουν πανέξυπνα τα δικά τους ελλείμματα, και ενώ ανόητοι σαν εμάς και τους Πορτογάλους είναι δακτυλοδειχτούμενοι στην Ε.Ε. οι Γερμανοί το παίζουν και τιμητές.

        Κι ενώ οι γερμανικές εταιρίες μαζεύουν πλούτο, τα όποια περισσότερα από εμάς οφέλη απολαμβάνει ο Γερμανός πολίτης παραμένουν στάσιμα εδώ και χρόνια. Τό ίδιο και οι μισθοί των απλών εργαζομένων.

        • anonymous avatar
          anonymous @ ΝΙΚΟΛΑΣ 04/07/2011 00:51:05

          Θα συμφωνήσω με την τελευταία παράγραφο. Για τα υπόλοιπα έχω κάποιες επιφυλάξεις.
          Τα ελλείμματα δε μπορούν να τα κρύψουν για πολύ. Κάποια στιγμή θα τα έρθουν στην επιφάνεια. Οπότε μάλλον σε αυτό δεν κλέβουν. Τώρα τελευταία έχουν επίσης δηλώσει ότι δε θα λαδώνουν διεθνώς. Τώρα αν αυτό είναι για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των Αμερικάνων που τους έβαλαν το μαχαίρι στο λαιμό δεν το ξέρω.

          • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
            ΝΙΚΟΛΑΣ @ anonymous 04/07/2011 01:33:49

            Κι όμως! Ο καθηγητής μας οικονομικών σε γερμανικό ΑΕΙ μας εξηγούσε πως όλα τα ΚΜ της ΕΕ κρύβουν ελλείματα και μαγειρεύουν τις καταστάσεις τους, αλλά το σημαντικό δεν είναι αυτό. Πιο κραυγαλεό είναι αυτό που μας εξιστόρησε, ότι κάποια στιγμή τσάκωσε η Ε.Ε. τη Γερμανία και την Πορτογαλία να κάνουν "μαγείρεμα" και επέβαλε πρόστιμα. Η Πορτογαλία, σα βλάκας Μεσόγειος όπως εμείς, αποδέχθηκε την ενοχή. Η Γερμανία, πολύ ξεκάθαρα είπε ότι θεωρεί πως δίνει πολλά χρήματα στον προϋπολογισμό στην Ε.Ε. άρα και δεν οφείλει να πληρώσει κανένα πρόστιμο. Έτσι απλά. Και δεν πλήρωσε! Οι Ποστογάλοι έμειναν μ.....ς.

            Κι επειδή υποψιάζομαι σου έρχεται δύσκολο να πιστέψεις αυτό που γράφω για τη διαφθορά, δες σε άλλα σχόλι μου την αναφορά στο σχετικό άρθρο του Βιλιάρδου. Κι εγώ δεν είχα τέτοια εικόνα πριν πάω να σπουδάσω στη Γερμανία. Σιγά - σιγά έμαθα λίγα πραγματάκια.

            Θα ομολογήσω με τη σειρά μου ότι στη Γερμανία οι δικάστικές και διωκτικές αρχές λειτουργούν πολύ καλύτερα από ότι εδώ.

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ anonymous 04/07/2011 02:53:12

        Ακριβώς.
        Παρακολουθούσα κάποτε, στη Γερμανία, επί μια βδομάδα ένα συνεργείο που τοποθετούσε σκεπή σε μια οικοδομή.
        4 μέρες όλο το συνεργείο "ξυνόταν".
        Έκανε δουλίτσα υποβάθρου, αλλά λίγα πράγματα.
        Από τις 10 π.μ. ξεκινούσαν μπύρες και βουρστ.
        Τύφλα νάχουν οι "τεμπέληδες" Έλληνες.
        Την 5η μέρα ήρθαν 3 γερανοί, άλλα μηχανήματα, σε 4 ώρες έστρωσαν όλη τη σκεπή, αποπεράτωσαν το έργο και έφυγαν.
        Οργάνωση, προσήλωση, πειθαρχία και υποδομή.
        Αυτό είναι η Γερμανία.

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/07/2011 22:13:19

    Αφού είναι τόσο τίμιοι και εργατικοί και νομιμόφρονες κλπ τότε γιατί η γερμανική ΧΟΚΤΙΦ χρωστάει στο ελληνικό δημόσιο κάποια δισεκατομμύρια από ΦΠΑ που δεν αποδίδει;
    Κι αυτοί, όπου βρουν ότι τους παίρνει, τέτοιοι καταντάνε. Φοροφυγάδες.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Strange Attractor 03/07/2011 23:32:13

      Και για να συμπληρώσω, ο μέσος πολίτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τόσες φοροαπαλλαγές που δε χρειάζεται να κλέψει. Οσο για το αν είναι λαμόγια, όποιος έχει όρεξη ας ψάξει για τον μεγαλοεργολάβο Schneider τη δεκαετία του '90. Η διαφορά; Τον έχωσαν μέσα όταν τον ανακάλυψαν.

      • anonymous avatar
        anonymous @ σιδεράκιας 04/07/2011 00:44:27

        Τον έχωσαν μέσα μόνο 5 χρόνια διότι μεγάλο μέρος της ευθύνης έφεραν οι τράπεζες.

      • anonymous avatar
        anonymous @ σιδεράκιας 04/07/2011 00:56:37

        Αν εμένα η οικογένειά μου πλήρωνε φόρο με βάση το γερμ. σύστημα θα ήταν αφορολόγητη.
        Η πρώτη και κύρια φοροαπαλλαγή που έχουν είναι το μεριστικό σύστημα. Φορολογείται μόνο το οικογενειακό εισόδημα. Προστίθεται το εισόδημα του άντρα και της γυναίκας διαιρείται δια δύο και επί του ποσού που προκύπτει επιβάλλεται ο φόρος. Αν η γυναίκα δε δουλεύει πέφτει η κλίμακα τόσο πολύ που ο φόρος είναι ελάχιστος.
        Πέραν όμως τούτου έχουν μεγάλο αριθμό φοροαπαλλαγών που στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχουν. Οπότε ο φόρος που τελικά πληρώνουν είναι ελάχιστος.
        Κατά κεφαλήν όπως τα είχα υπολογίσει σε τιμές 2009 πλήρωναν 4.000 Ευρώ σε διάφορους φόρους και τέλη συνολικά ενώ εμείς πληρώναμε 5.000.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ anonymous 04/07/2011 01:46:30

          Με τη διαφορά ότι εκεί πληρώνουν φόρο όλοι. Ενώ εδώ μόνο οι μισθωτοί και οι τίμιοι ελεύθεροι επαγγελματίες.

  8. drider avatar
    drider 03/07/2011 23:47:01

    Σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο...
    Τί να το κάνουμε που οι στατιστικές δείχνουν ότι οι Έλληνες δουλεύουν πολύ περισσότερο από το μέσο Ευρωπαίο, όταν το αποτέλεσμα είναι .... (βάλε όποια λέξη σου έρθει πρώτη), λόγω της πολύ κακής οργάνωσης των ελληνικών επιχειρήσεων;

  9. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/07/2011 23:48:06

    ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ? ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΓΑΛΑ "ΔΕΛΤΑ",
    ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ?

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/07/2011 00:01:42

    Η ανάρτηση έχει να κάνει με την υποκρισία όχι με αντι-γερμανισμό.
    Ίσα-ίσα οι καλοί Γερμανοί, μειοψηφία βέβαια, σε προσωπικό επίπεδο είναι οι πιο αξιόλογοι της Ευρώπης, συγκρινόμενοι με αγγλογάλλους, και φιλέλληνες.
    Σε επίπεδο κρατικής πολιτικής άλλο παιγνίδι.
    Που βέβαια αφορά και το τι κάνουμε, κυρίως όμως το τι ΔΕΝ κάνουμε, εμείς τόσο εσωτερικά όσο και στα όργανα της ΕΕ.

  11. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 04/07/2011 00:59:27

    Φανταστείτε να μπαίναμε σε ένα χρονοντούλαπο, να γυρνάγαμε κάπου στο 1946 και να και να βρισκόμασταν μπροστά στην ισοπεδωμένη Γερμανία διοικούμενη από Άγγλους Γάλλους Ρώσους Αμερικανούς κτλπ.

    Φανταστείτε τώρα να πετυχαίναμε κάπου ας πούμε τον Τσόρτσιλ και να του λέγμε:
    "Κ Πρωθυπουργέ έχουμε έρθει από το μέλλον. Θα θέλαμε απλά να σας ενημερώσουμε ότι αυτούς εδώ τους Γερμαναράδες που έχετε κάτω από το παπούτσι σας τώρα, θα τους έχετε αφεντικά σε 4-5 δεκαετίες".

    Πιο εύκολα θα πίστευε ότι είμαστε ταξιδιώτες του χρόνου παρά το ότι οι Γερμανοί θα ορθοποδούσαν.

    Το μεγαλείο και το "ανάστημα" αυτού του Γερμανικού λαού δεν συγκρίνεται με οποιουδήποτε άλλου τις εποχές που ζούμε. Μιλάω φυσικά για το σήμερα δεν μιλάω για Αρχαίους Έλληνες, Αιγύπτιους, Βαβυλώνιους και Σουμέριους.

    Φυσικά κάθε λαός μαζί με το "ανάστημά" του έχει ΚΑΙ την "σκοτεινή" του πλευρά. Και όσο πιο μεγάλο το ανάστημα τόσο πιο μεγάλη και η "στραβή" πλευρά του. Στην εποχή που ζούμε η Γερμανία κάνει κουμάντο και στα όμορφα και στα άσχημα. Κάνει κουμάντο σε πολλά επίπεδα, των οποίων τις ευχάριστες συνέπειες ζούσαμε για αρκετά χρόνια. Τώρα είμαστε στο κατώφλι της εποχής του λογαριασμού.

    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν τα σχόλια των συγκεκριμένων Γερμανών των οποίων μιλάει η "σκοτεινή" πλευρά. Δεν με ενδιαφέρει αν με ειρωνεύεται κάποιος. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι:
    1ον) κατά πόσο είναι αλήθεια αυτό για το οποίο με ειρωνεύεται
    2ον) σε τι βαθμό έχω ευθύνη ΕΓΩ για αυτό
    3ον) αν μπορώ ΕΓΩ να κάνω κάτι για να το αλλάξω

    Εμένα με ενδιαφέρει να γνωρίσω τη δική μας στραβή πλευρά. Αυτή είναι η ΑΙΤΙΑ της κρίσης. Αυτήν βρήκαν οι Γερμανοί ως ΜΕΣΟ και μπουκάρανε. Οι Γερμανοί δεν δημιούργησαν τη διαφθορά που φωλιάζει στη σύγχρονη Ελληνική ψυχή και "ενσαρκώθηκε" στα έργα ΠΑΣΟΚ. Οι Γερμανοί βρήκαν την (σύγχρονη) Ελληνική ψυχή εύθραυστη, τη "μπόλιασαν" με το σήμα της Mercedes και την άφησαν να ευδοκιμήσει τα πράσινα χρόνια. Να μην μπερδεύουμε το ΜΕΣΟ με την ΑΙΤΙΑ.

    Το να κατηγορώ τους Γερμανούς για τα "σκατά" τα δικά τους είναι εύκολο, ψυχαγωγικό και πολλές φορές δικαιολογημένο. Όμως δεν μου προσφέρει ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Είναι χάσιμο χρόνου, είναι αντιπαραγωγικό. Και αυτή τη στιγμή χρειάζεται να παράγουμε έργο και τίποτα άλλο.

    Να αποκτήσουμε και εμείς ανάστημα μέσω ΕΡΓΩΝ.

    Μόνο έτσι πιστεύω θα έχουμε τα μούτρα μια μέρα να φτύνουμε από εδώ και να βρέχει εκεί. Να μιλάμε και να ακουγόμαστε. Να παράγουμε, να πουλάμε και να μας λένε και "ευχαριστώ". Οι Γερμανοί και "ευχαριστώ" θα σου πούνε και "μπράβο" θα σου πούνε.

    Έως τότε κακομοίρικα παράπονα, δικαιολογίες και κατηγορίες για τους "έξω"είναι κατανοητά μεν χωρίς αντίκρισμα δε. Είναι ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.

    ΥΓ: Εννοείται ότι δεν αποδέχομαι το λογαριασμό όπως αυτός έχει "συμφωνηθεί" από τον ΓΑΠ και τα υπόλοιπα σκυλάκια. Απλά προσπάθησα να κάνω focus στην ουσία του προβλήματος όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Χαζούλης 04/07/2011 01:53:54

      Στις παρατηρήσεις σου δεν έχεις άδικο. Ομως θα το επαναλάβω: Οφείλουμε να φτιάξουμε το κράτος μας, αλλά και την κοινωνία μας, όχι γιατί έχουμε τιμητές τους Γερμανούς, αλλά γιατί το χρωστούμε σε εμάς τους ίδιους. Δεν δίνω κανένα δικαίωμα στους Γερμανούς να είναι τιμητές μας.
      Και για να το πάω λίγο παρακάτω, είναι βαθιά πεποίθησή μου από την αρχή της κρίσης και πολύ πριν αυτή ακομα ξεσπάσει, ότι το ουσιαστικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι πρόβλημα παιδείας και επικράτησης ενός χυδαίου μηδενισμού και υλισμού (για τον οποίο, σε μεγάλο βαθμό, ευθύνεται η κυριαρχία της μηδενιστικής ή λαϊκίστικης Αριστεράς) από το 1974 και εδώ.
      Αν σκύψουμε βαθιά μέσα μας, θα δούμε το πρόβλημα.
      Θυμάμαι ορισμένους σχολιαστές εδώ μέσα που από τη μια καταριώνταν το Μνημόνιο και από την άλλη έβλεπες ότι επιδίωκαν την επικράτηση ενός μπάχαλου στην κοινωνία. Με τέτοια θεώρηση είμαι κατηγορηματικά αντίθετος. Κοινωνία χωρίς ευνομία και ισονομία είναι προορισμένη να καταρεύσει, θα γίνει έρμαιο των πλέον ισχυρών και των πλέον ακραίων.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/07/2011 01:03:49

    Ορίστε και για όποιον έχει αμφιβολίες περί των προθέσεων της Γερμανίας ένα άρθρο του Γ. Μαλλούχου στο "Βήμα", με παραπομπή στα λεγόμενα του - διαβόητου - Βεστερβέλλε:
    h++p://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=409269&h1=true

    Ο Μαλλούχος δεν είναι κανένας λαϊκοδεξιός, ούτε φυσικά συριζοανταρσιακός. Τον θεωρώ έναν συνετό φιλελεύθερο συντηρητικό δημοσιογράφο. Είναι, βέβαια, γεγονός ότι τα γραφόμενά του αποτελούν παραφωνία στο "Βήμα", γι' αυτό όμως αξίζει συγχαρητήρια.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΒΙΣ 04/07/2011 01:14:02

      Σωστά μιλά. Και θα μπορούσε να λέει περισσότερα..

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ ΒΙΣ 04/07/2011 01:15:17

      Προσέξτε και τις επιθέσεις εναντίον του Μαλλούχου πολλών "ορθοφρονούντων" σχολιαστών.
      Είμαι βέβαιος ότι αν ερχόταν αυτή τη στιγμή το Δ΄ Ράιχ, με κανονική μπότα, οι γραικύλοι συνεργάτες-γκαρσόνια θα ήταν απείρως περισσότεροι από ό,τι το 1941-44.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΒΙΣ 04/07/2011 01:25:23

        Μην πας μακριά. Οι κοινωνικοί αυτοματιστές που θέλουν να δουν αίμα 200.000 ΔΥ, στον ίδιο μύλο κουβαλάνε νερό, άθελά τους ή όχι.

    • Nemesis avatar
      Nemesis @ ΒΙΣ 04/07/2011 10:27:31

      Μάλλον είναι κατά παραγγελία το απίθανο αυτό άρθρο...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Nemesis 04/07/2011 16:12:11

        Σωστά. Αυθόρμητα είναι μόνο τα άλλα άρθρα του "Βήματος" που υμνούν το μνημόνιο...
        Ο,τι δεν μας συμφέρει, το βαφτίζουμε "απίθανο¨. Ελα μου όμως που είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ρεαλιστικό το άρθρο του Μαλλούχου....

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/07/2011 10:04:01

    Η Μονη σιγουρη δουελια ειναι το Γραφειο Τελετων !
    Τα οποιο επαγγελμα θα απελευθερωθει ! χαχαχαχαχαααααα

    Θα μας θαβουν Γερμανοι ! ..

    ΠΠ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/07/2011 12:27:26

      "Δεν θα πεθάνουμε ποτέ ..."

    • danaos avatar
      danaos @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/07/2011 14:14:23

      Και πως είναι ρε ΠΠ στα γερμανικά το:"Μακαρία η οδός η πορεύει σήμερον, ότι ητοιμάσθη σοι τόπος αναπαύσεως...".

  14. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 04/07/2011 12:44:54

    ΤΡΙΤΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ…


    ¨ Ο ΜΠΡΑΟΥΝ- Ο ΦΙΣΕΡ ΚΑΙ Ο ΚΡΑΦΤ – ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΜΑΡΞ – ΓΙΑ ΤΡΑΣΤ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΡΑΧ - ΞΑΝΑΣΜΟΙΞΑΝ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΤΡΑΣΤ…¨

    http://www.youtube.com/watch?v=CiexUTODoLY

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Με την ¨Γερμανική Ενοποίηση και την Πτώση τουΤείχους¨... ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 1990 Ο 3ος ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ…


    ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΝΕΟ- ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ…

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    Το παρακάτω άρθο του Δ. Κωνσταντακόπουλου επιβεβαιώνει την άποψη μας…

    Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011
    ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΚΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ

    Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
    ΕΔΩ :

    http://www.istrilatis.blogspot.com/
    http://gregordergrieche.blogspot.com/2011/07/blog-post_04.html

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.