Γερμανία: «Οχι» στην ελληνική πρόταση
19/02/2015 14:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γερμανία: «Οχι» στην ελληνική πρόταση

Αρνητικό εμφανίζεται το Βερολίνο στην ελληνική πρόταση που κατατέθηκε στους δανειστές, σύμφωνα με εκπρόσωπο του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η πρόταση απορρίπτεται γιατί δεν ανταποκρίνεται στα κριτήρια του Eurogroup.

«Η επιστολή από την Αθήνα δεν αποτελεί ουσιαστική πρόταση λύσης» δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργού Οικονομικών της Γερμανίας Μάρτιν Γέγκερ, ενώ σημείωσε ότι στην πραγματικότητα στοχεύει σε μία χρηματοδότηση-γέφυρα, χωρίς να εκπληρώνει τις απαιτήσεις του προγράμματος.

«Το έγγραφο δεν ανταποκρίνεται στα κριτήρια, τα οποία συμφωνήθηκαν στο Eurogroup την Δευτέρα» ανέφερε.

«H Γερμανία λέει όχι!» , είναι ο τίτλος της γερμανικής εφημερίδας "Bild" σχολιάζοντας την απόρριψη της ελληνικού αιτήματος από την κυβέρνηση του Βερολίνου. H μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα της Γερμανίας επικαλούμενη τον εκπρόσωπο του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών, Μάρτιν Γιέγκερ, υποστηρίζει ότι το Βερολίνο απορρίπτει την πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης.

Σύμφωνα με ανώτατες πηγές στην Ελλάδα, η απόρριψη του ελληνικού αιτήματος από το Βερολίνο στην παρούσα φάση δεν είναι το τέλος. Την απόφαση θα πάρει το Eurogroup που έχει οριστεί για αύριο το απόγευμα. Αν αυτό τελικά δεν πραγματοποιηθεί τότε θα μιλάμε για οριστικό ναυάγιο στην προσπάθεια της Αθήνας για έναρξη των διαπραγματεύσεων. Αν πάλι γίνει κανονικά το συμβούλιο των Υπουργών Οικονομικών τότε πολλά μπορούν να αλλάξουν στην πορεία. Ακόμη και να υπάρξουν αμοιβαίες υποχωρήσεις ώστε να «κλειδώσει» ένας συμβιβασμός.

imerisia.gr

ΣΧΟΛΙΑ

  1. airman avatar
    airman 19/02/2015 15:16:28

    Από Τρίτη μεγάλη Σαρακοστή και βίος λιτός. Με προσευχή και το κεφάλι ψηλά πάντα!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ airman 19/02/2015 15:24:40

      Γιατί όμως οι Γερμανοί προδικάζουν το αποτέλεσμα και δεν περιμένουν το eurogroup;

      • alex23 avatar
        alex23 @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 15:27:11

        ισως για να αποφυγουν παρασκηνιακες πιεσεις απο φιλο-ατλαντικα μμε

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 15:37:00

        Άβυσσος η ψυχή των δανειστών ! Πώς να ξέρεις γιατί λέγετε τι και πότε ; .... Πάντως οι 'Αγγλοι έχουν το ρητό "No news is good news", οπότε αν υπήρχε μηδενική αντίδραση από την πλευρά όλων των εταίρων ως αύριο, που είναι εργάσιμη για τις ελληνικές τράπεζες, αυτό θα εκλαμβανόταν ως good news και θα είχε θετικό αντίκτυπο.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 15:42:15

        Γιατι οι Γερμανοι ειναι results oriented . Γιατι θελουν νουμερα, προγραμμα . Διαφορετικα δεν καταλαβαινουν. Ειναι θεμα κουλτουρας και ειδικα οταν ζητας δανεικα. Στη Γερμανια βλεπουμε πολλα που στην Ελλαδα δεν καταλαβαινουμε. Π.χ 1. Διευθυντικο Στελεχος της Daimler οδηγει Golf ή Polo αν το γραφειο του δεν ειναι μακρυα απο το σπιτι του. Δεν εχει μανια 'show off'. 2. Ο 75ρης αγροτης οργωνει μονος του τα χωραφια με ανοιχτο τρακτερ του 80. Δεν υπαρχουν Αλβανοι κλπ. 3. H γνωση και τα προσοντα αναγνωριζονται . Δεν εχει σημασια αν εισαι Ελληνας ή Τουρκος ή Πολωνος 4. Εχουμε δωσει πολλα αρνητικα παραδειγματα τα τελευταια ετη. Ακομα ο μεσος Γερμανος φορολογουμενος δεν εχει δεχτει την επιπροσθετη φορολογια για την ενωση της Ανατολικης Γερμανιας. Ποσο μαλλον να ακουσει οτι καποιοι φοροι του πηγαινουν στην Ελλαδα, στην Ιταλια κλπ. 5. Εχουν ενημερωση και βλεπουν τις στρεβλωσεις στην Ελλαδα. Πως λοιπον να δεχτουν οτι ο Γερμανος οδηγος Αστικου εχει μισθο (με 60 ωρες την εβδομαδα) πολυ μικροτερο απο τον αντιστοιχο Ελληνα. Πως να δεχτουν οτι οι υπαλληλοι της ΔΕΗ κλπ αμοιβονται πολυ καλλιτερα απο τους αντιστοιχους Γερμανους? Πως να δεχτουν οτι εχουμε 50δες συνταξιουχους? Με τετοια παραδειγματα δεν παιρνουν ευκολα απο την βουλη τους δανεικα και αγυριστα (κατα πολλους π.χ Καμμενος).

        • Αιρετικός avatar
          Αιρετικός @ Ρεαλιστης 19/02/2015 15:56:45

          Ας δουν όμως επίσης τον Χριστοφοράκο, τις μίζες της Siemens κλπ., τα άχρηστα όπλα τους κ.α. υλικά που μας πούλησαν πανάκριβα, τις αποτυχίες στο πρόγραμμα που επέβαλαν, τις δικές τους καθυστερήσεις στις δικές τους μεταρρυθμίσεις, τα πολύ μεγαλύτερα σκάνδαλα στα δημόσια έργα τους, τους Έλληνες που διαπρέπουν στα μέρη τους...

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Αιρετικός 19/02/2015 17:34:01

            Για τις μιζες συμφωνω αλλα δεν φταιει ο καθες Σοιμπλε αν παρανομουν καποιες εταιριες. Αλλωστε αυτοι του δικασαν. Για την αποτυχια διαφωνω. Οι καθυστερησεις και ηα αποτυχια του προγραμματος οφειλεται 100% σε εμας. Οι δανειστες μας εδωσαν απιστευτα ποσα. Εμεις τι μεταρρυθμισεις καναμε? Ποσο μειωθηκε το Δημοσιο? Ποσες συνταξεις σταματησαν σε 50ηδες? Ποσους επιασαν για φοροδιαφυγη? Ειναι η δεν ειναι ακομα γεγονος το 150ρικο στις πολεοδομιες, η διαφθορα κλπ? Ποσοι πηγαν φυλακη? Ποσες περιουσιες δεσμευτηκαν. Απο την αλλη δειτε σιγα σιγα τι επιτυγχανει η Πορτογαλια......

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Ρεαλιστης 19/02/2015 21:29:32

            Προφανώς έχει η ελληνική πλευρά το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης της κατάστασης...Όμως δεν το αρνείται πια...Υπάρχει όμως αστοχία στο πρόγραμμα όσον αφορά τον ρεαλισμό των στόχων και αυτό το ξέρουν...Αρκετές μεταρρυθμίσεις που επέβαλαν, με παρεμβολές δικών καλοθελητών, δεν ήταν οι κατάλληλες για την ελληνική οικονομία και το γνώριζαν...Δεν μπορούμε να βάλουμε επίσης σε ένα τσουβάλι όλες τις οικονομίες...Η Πορτογαλία δεν έχει τα ίδια ποσοστά ανεργίας, ούτε τους ίδιους φορολογικούς συντελεστές και άλλους δείκτες...Η ευθύνη των ξένων είναι ότι βλέπουν την λάθος πολιτική αλλά δρουν σαν τον Προκρούστη...

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Αιρετικός 19/02/2015 21:37:58

            ενν. με παρεμβολές δικών μας και δικών τους καλοθελητών...

          • Σωκράτης avatar
            Σωκράτης @ Αιρετικός 19/02/2015 19:13:31

            Αγαπητέ "Αιρετικός" - Στον Χριστοφοράκο εμείς ανοίξαμε την πόρτα , - τις μίζες της Siemens κλπ εμείς τις δεχθήκαμε με χαρά - τα άχρηστα όπλα τους κ.α. υλικά που μας πούλησαν πανάκριβα εμείς δεχθήκαμε να αγοράσουμε, -Για τις αποτυχίες στο πρόγραμμα που επέβαλαν, εμείς ευθυνόματε γιατί σφυρίζαμε αμέριμνα - Για τις δικές τους καθυστερήσεις στις δικές τους μεταρρυθμίσεις, τα πολύ μεγαλύτερα σκάνδαλα στα δημόσια έργα τους, αν συμβαίνει ας απολογηθούν στους δικούς τους πολίτες, δεν είναι λόγος να τους αντιγράψουμε - Ναι έχεις δίκιο, οι περισσότεροι Έλληνες διαπρέπουν έξω, που έχουν το ζόρι, αλλά στην Ελλάδα θυμούνται τις "παραδόσεις" τους

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Σωκράτης 19/02/2015 22:31:05

            Όταν λέτε "εμείς", προφανώς, δεν εννοείτε όλους τους Έλληνες, που υφίστανται τα δεινά της πρακτικής αυτής...Ο δωροδοκών ποινικά αντιμετωπίζεται όπως και ο δωροδοκούμενος γιατί η μίζα θέλει δύο...Στην ΕΕ υπάρχει αναγκαία συνευθύνη στην διαχείριση ευρωπαϊκών χρημάτων(και για την πάταξη του διακρατικού εγκλήματος πρέπει να υπάρχει και διακρατική συνεργασία)...Δεν αρνούμαι ο.π. τις σοβαρότατες ευθύνες της ελληνικής πλευράς...

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 15:49:15

        Μα οι Γερμανοί ανακοινώνουν ακριβώς τη στάση που θα κρατήσουν στο Eurogroup. Έχουν ψήφο και αυτοί όπως και οι άλλες 19 χώρες και θα ψηφίσουν "όχι", αυτό λένε. Με βάση το κείμενο που είδαν. Δεν υπάρχει κάτι το παράξενο. Το θέμα είναι ότι χρειάζεται ομοφωνία, άρα, εάν ένας λέει "όχι", τότε είναι όχι γενικό. Και ειδικά αν κάποιος έχει το ειδικό βάρος που έχει αποκτήσει η Γερμανία, το "όχι" μετράει στην πράξη περισσότερο από των άλλων.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Διογένης 19/02/2015 16:13:55

          Aγαπητοί φίλοι,αυτό όμως αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι το eurogroup υπάρχει απλά και μόνο για να επικυρώνει τις γερμανικές εμμονές...

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 16:30:50

            Το να πούμε ότι οι Γερμανοί είναι οι κακοί της υπόθεσης είναι λάθος ανάλυση. Η στάση της Γερμανίας ήταν ανέκαθεν δεδομένη. Έχουμε ξεχάσει τις προσπάθειες Σαμαρά να αλλάξει έστω και μία υποπαράγραφο στη συμφωνία για το PSI, προκειμένου να το συνυπογράψει; Τότε δεν ήταν ακόμη κυβέρνηση, αλλά μετείχε στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Κατέληξαν σε φιάσκο. Σε μηδέν. Σε τίποτα. Από τότε που ξεκίνησε η ελληνική κρίση η Γερμανία έχει χαράξει αυτή τη γραμμή και δεν την έχει αλλάξει ούτε θα την αλλάξει, εκτός εάν π.χ. χάσει κάποιον πόλεμο. Περιμέναμε λοιπόν τον ΣΥΡΙΖΑ για να το μάθουμε ότι έτσι είναι; Διαφωνώ όμως με τη θέση σου και για έναν ακόμη λόγο: Τη Δευτέρα έβγαλε ένα τελεσίγραφο το Eurogroup και λέει, θα δεχθώ να συνεχίσω τη συζήτηση μόνον εάν υποβάλεις αίτημα που να περιέχει αυτά και αυτά. Και η Ελλάδα υποβάλει αίτημα που περιέχει λιγότερα από αυτά που απαιτούσε το τελεσίγραφο. Εμμονή - ξε-εμμονή, η ουσία είναι ότι εάν ο Σόιμπλε υπαναχωρούσε θα εξευτελιζόταν. Δεν μπορούσε να υποχωρήσει. Ο Βαρουφάκης πήγε πάλι με κουτοπονηριές να περάσει το δικό του κατά ένα μέρος. Και ο άλλος από απέναντι του είπε "άλλα σου είπα ότι θα δεχθώ και τελεία". Δεν είναι κάποια εμμονή, είναι υπεράσπιση της αρχικής τους θέσης. Πολύ φοβάμαι ότι τείνουμε όλοι να πιστέψουμε ότι υπάρχει κάποια διαπραγμάτευση, ενώ στην πραγματικότητα βιώνουμε για μία ακόμη φορά πώς η Γερμανία υπαγορεύει τους όρους της, ενώ πλέον ίσως να βιώσουμε κιόλας τι συμβαίνει ότι μια χώρα δεν δέχεται τους όρους της Γερμανίας. Ήδη βλέπουμε ότι η ελληνική κυβέρνηση ακόμη δεν έχει αντιδράσει στο "όχι" της Γερμανίας, ενώ παλιότερα οι αντιδράσεις της ήταν πιο γρήγορες (το να μας πει δηλαδή το "δεν είναι αυτό που νομίζετε"). Στην πραγματικότητα το δίλημμα ανέκαθεν ήταν "χρεωκοπία ή Μνημόνιο", μόνον που υπήρχε άρνηση από πολλούς, από τους περισσότερους να το καταλάβουν. Τώρα είναι ευκαιρία να το καταλάβουν πολλοί.

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Διογένης 19/02/2015 16:43:42

            Δεν διαφωνώ. Εννοείς όμως ότι, η άρνηση του Σόϊμπλε ήταν μια έμμεση προειδοποίηση πρός την ελληνική πλευρά να διαφοροποιηθεί,διότι θα συναντήσει τοίχο αύριο;...

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 17:40:43

            Ήταν μια αμεσότατη και καθόλου έμμεση προειδοποίηση ότι "ή υποταγή/ταπείνωση ή Grexit και καταστροφή σου". Στη Γερμανία επικρατεί κλίμα ενθουσιασμού για το Grexit. Οι της "Εναλλακτική για τη Γερμανία" έχουν μάλιστα αποφασίσει ότι θα πρέπει να έχουμε διπλό νόμισμα, να έχουμε και το ευρώ, για να μας κάνουν και λίγο κουμάντο - ενώ κατά τη γνώμη μου δεν θα έχει κανένα πλεονέκτημα το διπλό νόμισμα παρά μόνον θα συμβάλει στην αποτυχία της νέας δραχμής. Αυτοί συζητάνει για την επόμενη μέρα μας, εμείς αγρόν αγοράζουμε! Η έξοδος από το ευρώ θα είναι για αυτούς μια επιβεβαίωση στο υποσυνείδητο της ανωτερότητάς τους. Θα κερδίσει πολλούς πόντους η Μέρκελ από ένα Grexit. Ο Σόιμπλε δεν θέλει να αφήσει το θέμα να σέρνεται και θεωρεί ότι ο Βαρουφάκης πάει πάλι να τον κοροϊδέψει. Πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη μας και τις micro-πτυχές του ζητήματος. Στο Γιούρογκρουπ της 16 Φεβρουαρίου ο Βαρουφάκης εισήλθε με 20 λεπτά καθυστέρηση και ακολουθούμενος από μια κάμερα (!). Μπήκε στην αίθουσα την ώρα ακριβώς που μιλούσε ο Ντράγκι, που μιλούσε για το θέμα της Ελλάδας χωρίς να είναι μπροστά ο Έλληνας Υπουργός! Ο Ντάισελμπλουμ διέκοψε τον Ντράγκι και είπε στον Βαρουφάκη να πει στην κάμερα να φύγει. Μεγάλη δυσφορία προκλήθηκε και στους υπόλοιπους. Μετά τους ξαναέκανε περίπου την ίδια διάλεξη-έκθεση ιδεών που είχε κάνει και την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου. Λογικό είναι όλα αυτά να τους έχουν εξοργίσει. Εμ ζητάς, εμ δεν θέλεις να τηρήσεις τίποτε, εμ τους φέρεσαι και σαν είναι σκουλίκια. Μετά του απευθύνουν ένα τελεσίγραφο και πάει με κουτοπονηριές ο Βαρουφάκης να περάσει λίγο από τα δικά του και να διασωθεί και στο εκλογικό του ακροατήριο. Ε, δεν θα του κάνει αυτό το χατήρι. Θα θελήσει να αξιοποιήσει την ισχύ που έχει τώρα ο Σόιμπλε για να αποκτήσει πλεονέκτημα ο ίδιος στο δικό του, το γερμανικό ακροατήριο. Και θα το ευχαριστηθεί πολύ να ταπεινώσει τον Βαρουφάκη στο δικό του, το ελληνικό ακροατήριο. Διότι του έχει μπει στο μάτι, δεν τον πάει και θέλει να του κάνει κακό. Αυτό εννοώ με την έκφραση micro-παραμέτρους, διότι όλα αυτά προκαλούν μια συγκεκριμένη αντίδραση, ορμώμενη όχι από οργή, αλλά από ψυχρό υπολογισμό ("να κερδίσω εγώ έναντι των ψηφοφόρων μου") που τους κάνει να μην έχουν το παραμικρό στοιχείο βούλησης να σε αντιμετωπίσουν ως ισότιμο κλπ.

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ Διογένης 19/02/2015 18:01:38

            Πόσες φορές νά τό βάλω στά σχόλια;. Γινομαι κουραστικός, αλλά θά τό ξαναβάλω: « Ετοιμάζεται να συγκρουστεί χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα τι συνεπάγεται η σύγκρουση γι’ αυτήν, και χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα για το τι πραγματικά επιδιώκει-διότι το να χαρίσουν οι “δανειστές” ένα ποσό ανάλογο των 317 δισεκατομμυρίων ευρώ που έχουν επωμισθεί οι φορολογούμενοι πολίτες τους είναι κάτι που έχει συμβεί στην παγκόσμια ιστορία μόνο μία φορά και αυτό ως συνέπεια παγκοσμίου πολέμου. Είναι γνωστό άλλωστε ότι, όσον αφορά την Ελλάδα, οι “δανειστές” έχουν πάντα τον τρόπο να παίρνουν πίσω τα δανεικά-σε βάθος χρόνου. Το κυριότερο απ’ όλα, όμως, είναι ότι η Ελλάδα ετοιμάζεται για την τιτάνια αυτή σύγκρουση χωρίς να διαθέτει το πιο στοιχειώδες όπλο, δηλαδή ένα εθνικό νόμισμα (το οποίο για να τυπωθεί, να εισαχθεί στην οικονομία και να γίνει αποδεκτό ως μέσο συναλλαγής και οικονομικού λογισμού θα χρειαζόταν τουλάχιστον μία δεκαετία, οπότε δεν υπάρχει λόγος και να το συζητάμε). Εξ αιτίας αυτής της μικρής λεπτομέρειας, όμως, δεν μπορεί να γίνει ούτε καν Ζιμπάμπουε: εάν, δηλαδή, εκδηλωθεί κρίση ρευστότητας, δεν θα είναι σε θέση ούτε καν να πληθωρίσει την οικονομία της προκειμένου, τουλάχιστον, να μην απονεκρωθούν όλες οι ζωτικές της λειτουργίες. Μοιάζει με έναν άοπλο χωλό, ο οποίος επιπροσθέτως έχει και τα χέρια δεμένα με χειροπέδες, και ο οποίος, μόνο και μόνο επειδή “κάτι του φάνηκε” και “του την έδωσε“, ετοιμάζεται να επιτεθεί σε μία σιδηρόφρακτη στρατιά. Ποιά είναι η μοναδική του ελπίδα να επιβιώσει; Μα, να δείξουν μεγαθυμία οι “αντίπαλοί“ του και να τον λυπηθούν για την άμετρη ανοησία του.» Καί από όσο θυμάμαι ο Σαμαράς (όχι μόνο προεκλογικά, αλλά καί κατά τήν διάρκεια τών προγραμματικών δηλώσεών τής νέας βουλής) προειδοποίησε, όπως είχε χρέος (καί έτσι έκανε). Αλλά ποιός ακούει ένα «γερμανοτσολιά» καί «μερκελιστή»; Πρώτη φορά αριστερά, μιάς βδομάδας ανάσες αξιοπρέπειας. Από τό ωσαννά μέχρι τήν Σταύρωση μεσολαβεί μιά βδομάδα. Ποιός τό είπε; Θυμάστε;

          • Ο Επιπόλαιος avatar
            Ο Επιπόλαιος @ Διογένης 19/02/2015 16:45:16

            Οπως τα λέτε είναι, εκείνο που ενοχλεί στην παρούσα φάση είναι το γιατί όλο αυτό το 15νθήμερο σώου από την πλευρά της Γερμανίας, αφεντικό είναι ότι θέλει κάνει, ας ξεκαθάριζε τα πράγματα από την αρχή. Προς τι όλο αυτό το πήγαινε-έλα, για τα προσχήματα? μα ο φερετζές έχει πέσει πλέον. Τελικά θα επιβεβαιωθεί ο ΓΑΠ που μίλησε & μιλάει για δημοψήφισμα, το οποίο βέβαια έπρεπε να γίνει το 2010 αλλά ποτέ δεν είναι αργά. Ας γίνει δημοψήφισμα λοιπόν και ας αποφασίσει ο λαός εάν επιθυμεί συνέχιση των μνημονίων που έτσι κι αλλιώς τώρα ξέρει τι σημαίνουν ή έξοδο και χρεοκοπία. Αλλωστε μπορεί μεν να βρεθούμε πάλι στον πάτο αλλά τουλάχιστον θα εξισορροπήσει το πολιτικό σύστημα και θα σταματήσουν όλες οι διχαστικές τάσεις που βιώνουμε τόσα χρόνια, αυτές των μνημονιακών, αντιμνημονιακών, προδοτών και πάει λέγοντας.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Ο Επιπόλαιος 19/02/2015 17:10:57

            Δεν βλέπω να κάνει κάποιο σώου η Γερμανία, ο Τσίπρας κάνει σώου. Ακόμη και τώρα λέει "οι Βρυξέλλες θα αποφασίσουν". Ο άνθρωπος είναι πραγματικά επικίνδυνος. Δεν αποφασίζουν "οι Βρυξέλλες", αποφασίζει το Γιούρογκρουπ, όπου κάθε κράτος μέλος της ευρωζώνης έχει δικαίωμα βέτο. Άρα, αποφασίζει ΚΑΙ η Γερμανία και πάντως σίγουρα όχι η Κομισιόν, η οποία δεν έχει καν δικαίωμα ψήφου στο Γιούρογκρουπ. Δεν ήταν η Γερμανία αυτή που πήγε να κάνει τουρ στις πρωτεύουσες της Ευρώπης, ούτε ήταν η Γερμανία αυτή που διάλεξε ο Βαρουφάκης να δει όλους τους άλλους πλην του Σόιμπλε και όταν όλοι του είπαν "πρέπει να δεις και τον Σόιμπλε" τότε το κατάλαβε και πήγε να τον δει. Αφού πρώτα τον έκανε εχθρό του πηγαίνοντας να δει τον Άγγλο υπουργό, που δεν είναι καν στην ευρωζώνη και δεν έχει καν δανείσει λεφτά στην Ελλάδα! Ο Βαρουφάκης δεν ήταν που έλεγε "αν πάρει τηλέφωνο ο Ντράγκι τον Τσίπρα, ο Τσίπρας θα πρέπει να του κλείσει το τηλέφωνο"; Τα έλεγε μόλις τον Νοέμβριο του 2014! Ποιος λοιπόν κάνει σώου; Η πραγματικότητα είναι ότι η Γερμανία είναι/ήταν εξαρχής σταθερή στη θέση της. Εμείς παραμυθιαζόμασταν τόσα χρόνια ότι μπορεί και να αλλάξει στάση. Η πραγματικότητα είναι ότι το μόνο σημείο στο οποίο μπορούσαμε να διαμορφώσουμε άλλους όρους ήταν τον Απρίλιο του 2010. Μετά είχε μπει το νερό στο αυλάκι. Τότε όμως είχαμε τον ΓΑΠ. Η πραγματικότητα είναι ότι από εκεί και πέρα η επιλογή είναι υποταγή ή χρεωκοπία. Για ρωτήστε και κανέναν πραγματικό αντιμνημονιακό και όχι τον γιαλανατζί αντιμνημονιακό τον Τσίπρα που θέλει και ευρώ και να φύγει το Μνημόνιο, όταν βρίσκεται εκτός αγορών. Η πραγματικότητα είναι ότι η μόνη σώφρων αντιμνημονιακή επιλογή, πλην της (οργανωμένης και με όραμα/σχέδιο) χρεωκοπίας στις στιγμές που το Μνημόνιο ήταν πλήρως αδιέξοδο (2010-2012) ήταν η έξοδος στις αγορές και η απεξάρτηση από τον μνημονιακό βραχνά. Η κυβέρνηση Σαμαρά, όμως, όταν πήγε (με λάθος τρόπο, είναι αλήθεια) να βασιστεί μόνον στις αγορές πετώντας το Μνημόνιο, το Σεπτέμβριο του 2014, λοιδορήθηκε και δεν υποστηρίχθηκε από κανέναν. Γκρινιάζουμε λοιπόν τώρα που η Γερμανία μας λέει όχι; Όταν θα μπορούσε ο ΣΥΡΙΖΑ να βοηθήσει ουσιωδώς την Ελλάδα λέγοντας "τάσσομαι στο πλευρό της κυβέρνσης (Σαμαρά) για να υλοποιηθέι ο εθνικός στόχος της εξόδου από το Μνημόνιο", έβγαζε ειρωνικές ανακοινώσεις και οι Ελληναράδες (και εσείς μαζί, να υποθέσω) από κάτω χασκογελούσαν. Ε, κρατήστε τη σοφία σας λοιπόν, εάν νομίζετε ότι εδώ έχουμε οποιοδήποτε σώου της Γερμανίας! Σώου και μάλιστα αποτυχημένο έχουμε μόνον από τον V for Varoufakis και από κανένα άλλον. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα! Και καιρός είναι να το πάρετε απόφαση όλοι εσείς που πιστεύετε σε μια "σκληρή διαπραγμάτευση για μια νέα συμφωνία με αμοιβαίες υποχωρήσεις". Τη μεγαλύτερη και πιο πρόσφατη πολιτική απάτη της πλούσιας σε πολιτικές απάτες ελληνικής πολιτικής ιστορίας!

          • Fotini avatar
            Fotini @ Ο Επιπόλαιος 19/02/2015 17:26:30

            ᾿Επιπόλαιε, Μά ἀκριβῶς ἐκεῖ τό πᾶνε, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, PLAN B!

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Ο Επιπόλαιος 19/02/2015 18:29:55

            Αστειεύεσαι! Σόου και ουάου κάνει μόνο ο Βαρουφάκης με τα καραγκιοζιλίκια του και την ανύπαρκτη διαπραγμάτευση ουσίας που μόνο κάκιστες εντυπώσεις δημιουργεί και επιβεβαιώνει όσους έλεγαν για τον άνθρωπο που μας οδηγεί στη δραχμή χωρίς καν προτάσεις με αριθμούς και προβλέψεις που να στηρίζουν την άποψή του. Μόνο θεωρία και διαλέξεις όπως έκανε στα πρωϊνά του Παπαδάκη...

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 16:24:11

        Προδικαζουν ?? Αγαπητε Κυθηριε το ειπαν μια, δυο, πεντε, δεκα. Τι δεν καταλαβες απο οσα ειπε ο Σοιμπλε της τελευταιες 10 μερες?? Απο την πρωτη ωρα ολοι, τοσο στην Ευρωπη οσο και απο τους αλλους που θα μας γεμιζαν με δολαρια, ρουβλια. Υεν κτλ τους λενε Τηρήστε τις δεσμεύσεις σας... Τι δεν καταλαβες? Δεν ειναι μονο οι Γερμανοι, ειναι η Ε.Ε. αγαπητε φιλε.

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Vassilis 19/02/2015 16:33:45

          Βασίλη,ας περιμένουν το αυριανό eurogroup για να πούν ως ισότιμοι εταίροι τη γνώμη τους. Με το να απορρίπτουν μια μέρα πρίν το κείμενο,όσο κι αν δεν τους αρέσει,τί θέλουν να καταφέρουν,να προκαταλάβουν και των υπολοίπων τις θέσεις, ή να προτρέψουν την κυβέρνηση να αλλάξει την αίτηση;

          • Ο Επιπόλαιος avatar
            Ο Επιπόλαιος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 16:58:41

            Και το αυριανό bunk run στις ελληνικές τράπεζες που το βάζεις?

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Επιπόλαιος 19/02/2015 18:26:25

            Αν ο Σόϊμπλε φοβόταν το αυριανό bank run,θα προέτρεπε την ΕΚΤ ήδη να επιβάλλει έλεγχο στις κινήσεις κεφαλαίων,οπότε μάλλον δεν τους καίγεται καρφάκι.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 17:12:06

            Ακριβώς αυτό θέλουν να καταφέρουν, τι νόμιζες δηλαδή ότι θέλουν καταφέρουν; Να περάσουν τις δικές τους θέσεις. Και έχουν την ισχύ να τις περάσουν. Τους είναι πολύ εύκολο. Λοιπόν;

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ Διογένης 19/02/2015 17:21:41

            Διογενη...το αυριανο BankRun ειναι το προβλημα οχι τα υπολοιπα....
            Τι να πω.

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 19/02/2015 17:19:26

            Οχι αγαπητε φιλε... Δεν εχει να κανει με τους υπολοιπους της Ε.Ε. αυτους εχουν τα τηλεφωνα τους . Εχει να κανει με το 36% που τους εκαναν κυβερνηση και με ολο τον Ελληνικο λαο που μας λενε παπαρολογιες οτι κανουν ΣΚΛΗΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ. Η Γερμανοι σημερα ( ποιο πανω το αναφερε ο Διογενης λιγο διαφορετικα ) τελειωνουν το ψεμα οτι η Ελλαδα κανει διαπραγματευση. Αυτος ειναι ο λογος που ονομαστικα ( Στα ΜΜΕ ) ειπαν ΟΧΙ σημερα. Απο σημερα ΨΕΜΑ ΤΕΛΟΣ.

  2. Ο Επιπόλαιος avatar
    Ο Επιπόλαιος 19/02/2015 15:31:55

    Δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα πιά, καλά όλο το Eurogroup είναι o Herr Σόϊμπλε, τι να πει κανείς. Βέβαια θα μπορούσε να ξεκαθαρίσει είτε ο Σόϊμπλε είτε η Μέρκελ - υπήρχε χρόνος από τότε που βγήκε η νέα κυβέρνηση - και να τους πουν κύριοι ή συνεχίζετε το μνημόνιο όπου ακριβώς το αφήσαμε με την προηγούμενη κυβέρνηση χωρίς καμία διευκόλυνση είτε άντε στο καλό και στην καλή την ώρα. Εν πάσει περιπτώσει να δώσουν στον Τσίπρα να καταλάβει με την μία ποιός είναι το αφεντικό και ποιός όχι. Προς τι όλο αυτό το 15νθήμερο ευρωθέατρο δεν καταλαβαίνουμε. Αν η Γερμανία θέτει τους όρους και η υπόλοιπη ευρώπη ακολουθεί ως πρόβατο τότε τι να πούμε, είτε το αποδέχεσαι είτε όχι.

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Ο Επιπόλαιος 19/02/2015 20:44:49

      @Επιπόλαιος Μαλλον ξεχνας. Εχουμε μια συμβαση για τα λεφτα που μας εδωσαν. Ποιος ο λογος να στο ξεκαθαρισουν μετα της εκλογες τι πρεπει να κανεις? Δηλαδη αλλαξε η κυβερνηση και πρεπει να βγει ολη η Ε.Ε. να σου πει τι πρεπει να κανεις? Ολοι στον ΣΥΡΙΖΑ δεν ελεγαν οτι εχουν σχεδιο??

  3. ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ avatar
    ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ 19/02/2015 15:57:31

    Ο μεν ένας πάει και κάνει διάλεξη περι οικονομίας και ο άλλος ζητάει νούμερα και ισοδύναμα . Μεγάλη διαφορά.

  4. Παρης avatar
    Παρης 19/02/2015 16:07:34

    Οι Έλληνες θέλουν να δανείζονται δίχως όρους και δεσμεύσεις, δώστε μας πρώτα τα δάνεια και μετά βλέπουμε........ Τι να πει κανείς, η παράνοια του Έλληνα χρειάζεται επιστημονική μελέτη.

  5. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 19/02/2015 17:57:50

    εαν δεν υπαρχει επιλογη τοτε γιατι εγιναν εκλογες? Ας απαγορευθουν οι εκλογες για 20 χρονια η μεχρι να εξοφλησουμε...

  6. η Dimi avatar
    η Dimi 19/02/2015 17:59:41

    Ένας από τους χειρότερους της Ελλάδας πρωθυπουργός, επί των ημερών της αλήστου πρωθυπουργίας του οποίου, η Ελλάδα έχασε μέρος της Εθνικής της Κυριαρχίας ("Ίμια, η Ελληνική Ρίζα που έγινε Γκρίζα"). Ο “Ευχαριστούμε”, ο Γερμανολάτρης Ααρών Αβούρης (Κώστας Σημίτης) ο οποίος, στη μάταιη προσπάθειά του να ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ την Εγκληματική Πυραμίδα του Χρηματιστηρίου και την ανήκουστη, πρωτοφανή, βίαιη μετατόπιση του πλούτου που αυτή η Πυραμίδα Ponzi της Απάτης, προκάλεσε. Για να σώσει την αφεντιά του, ΤΗΝ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΧΕΓΓΥΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΕΠΛΕΞΕΚΑΙ ΕΝΕΤΑΞΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ, σ’ έναν αδηφάγο, άνισο, αδυσώπητο και συνεχή, οικονομικό πόλεμο. Με τη σχιζοφρενική ισοτιμία, η οποία, τον προϋπολογισμό των ελληνικών νοικοκυριών, τίναξε κυριολεκτικά στον αέρα: 1 Ευρώ = 340,75 Δραχμές!. Επιτέλους! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ο Κώστας Σημίτης και οι Υπουργοί του για να καταδικαστούν; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ο Μνημονιολάτρης-Τουρκόφιλος, Ενδοτικός ("για να κοιμάμαι ήσυχος", έχει στον Καναδά, δημόσια παραδεχθεί), ο Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου (Jeffrey Mineiko), ο Πρωθυπουργός ΔΝΤ, ο από πρόθεση Εθνοκτόνος και Υποθηκευτής για φακές, της Ασυλίας της Ελλάδας και του Μέλλοντος των αγέννητων γενεών Ελλήνων; Που είναι η μητέρα του; (σε σύγκριση με την οποία, στους παλιότερους, η Φρειδερίκη φαντάζει με Αρσακειάδα); ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ οι Συνεργάτες/Συνεργοί Του στις ΕΘΝΟΚΤΟΝΙΕΣ Του, για να λογοδοτήσουν και ΧΩΡΙΣ το Ευεργέτημα της Υπεράσπισης σε πολλαπλά Ισόβια να καταδικαστούν; Και οι ακίνητες-κινητές περιουσίες τους, μέχρι και τα signé υποδήματα των πρώην ξυπόλητων και σημερινών της ζωής μας τυράννων να δημευτούν, για την αποπληρωμή των Χρεών που όλοι αυτοί μαζί δημιούργησαν; Επιτέλους! Πότε; Τον “σκληρό κι απάνθρωπο” 5ο π.Χ. χρυσό αιώνα, όταν έχτιζαν Παρθενώνες, για τους ηθικά και οικονομικά ζημιογόνους/παραβάτες πολιτικούς, ίσχυε το "Αυθημερόν Τελευθησάτω". Τον “καθωσπρέπει" 21ο μ.Χ. αιώνα, επιτέλους! Τί ισχύει;

  7. Λιψ avatar
    Λιψ 19/02/2015 18:15:21

    Να μην ξεχνάμε ότι πήγαινε ο Τσίπρας και ο Βαρουφάκης στας Ευρώπας να διαπραγματευθούν και την ίδια ώρα η επίσημη εφημερίδα του Σύριζα, η "Αυγή" δημοσίευε σκίτσο που παρουσίαζε τον Σώυμπλε ως ναζί. Και η κυβέρνηση το καταδίκασε κάμποσες μέρες μετά, αντί να το αποδοκιμάσει αμέσως, για λόγους τακτ και μόνο. Αν ήμουν γερμανός ΥπΟικ και είχα απέναντί μου μία τέτοια κυβέρνηση (και πού να ήξερε ο Σώυμπλε τις δηλώσεις Μπαλτά, ότι τα πρότυπα είναι "χιτλερικά"...), σας διαβεβαιώ ότι θα ήμουν πολύ πιο σκληρός με τους Έλληνες. Δεν κάνω πλάκα...

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Λιψ 19/02/2015 20:50:23

      Ο Καμμενος λεει θα το κανει Κουγκι...αληθεια σε ποιον το ελεγε??? Στον Ελληνικο λαο??? Για να το κανεις Κουγκι πρεπει να μην εχεις τιποτα αλλο να χασεις. ( αλλα μαλλον φταιει ο ψεκασμος )

  8. alex avatar
    alex 19/02/2015 19:40:04

    Δεκατρια χρονια ευρωζωνη και πολλα μας ηταν!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.