13/12/2008 15:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γαλλογερμανική ….Ελλάδα

«Μόλις προχθές ανακοινώθηκε επίσημα ότι η γαλλική Suez Environment, κολοσσός στη διαχείριση υδάτινων πόρων και αποβλήτων, απέκτησε τον έλεγχο ποσοστού άνω του 5%, που της δίνει δικαιώματα μειοψηφίας, στην εταιρία ύδρευσης της Θεσσαλονίκης, τη γνωστή ΕΥΑΘ»

Η Suez Environment προσπαθεί να αγοράσει την ΕΥΔΑΠ και την ΕΥΑΘ από την πρώτη τετραετία Σημίτη, πριν από την «μετοχοποίησή» τους. Όπως και με τον ΟΤΕ, φαίνεται ότι το τέλος της «ελληνικής» Ελλάδας τέλειωσε τότε.

Ξέρω, με Γάλλους ιδιοκτήτες και managers εδώ και Γερμανούς εκεί, φανταζόμαστε καλύτερη εξυπηρέτηση.

Μόνο η ΔΕΗ έχει μείνει, μάλλον γιατί δεν τα έχουν βρει στην μοιρασιά, ή επειδή έχει ακόμα φαγάκι για κρυφούς και λιγότερο κρυφούς Έλληνες

Archaeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/12/2008 15:18:14

    επιτέλους γινόμαστε Ευρώπη

    :-)

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 15:25:26

    Το έστειλα, γιατί κάθε φορά που θα πηγαίνουμε τουαλέττα θα πληρώνουμε en francais. Τουλάχιστον το χαρτί υγείας είναι ακόμα κυρίως ελληνικό. Ωστόσο, η Αθηναϊκή Χαρτοποιία ροκανίστηκε από το Πασόκ, από τους νόμιμους ιδιοκτήτες, μετά βρέθηκε διαμελισμένη σε ΔΟΛοπαρέα, αρα κάθε φορά που χρησιμοποιούμε χαρτί υγείας...

    Η Αθηναϊκή Χαρτοποιία διαλύθηκε εις τα εξ ων συνετέθη κατά την πρώτη τετραετία Σημίτη. Η σιδηρά ωραία κυρία υφυπουργός το χειρίστηκε με τον Ειδικό Γραμματέα σύμβουλό της. Από ειλημμένη τεχνοκρατική απόφαση (παρουσία δύο υπουργών και δύο διοικητών) να μεταβιβαστεί σε διεθνή χαρτοβιομηχανία, μεταβιβάστηκε σε αντιπρόσωπο κονσερβών τόννου σολωμού και σκουμπριού.

    Έκτοτε αγνοείται η τύχη του μικρού ...άσε μην λέμε ονόματα, του "Συμβούλου" που το κανόνισε, 1 βδομάδα στο Λονδίνο και γυρίζοντας είπε "είναι πολλά τα λεφτά..."

    Βρε μήπως η βίαιη ανατροπή είναι η λύση και παραμυθιαζόμαστε με θεωρίες? Μπά... θα χασουμε τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, την Θεσσαλονίκη και την Θράκη.

    Για ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, θεωρείστε τελειωμένη την δουλειά (εκτός αν κόψουμε το νερό και χέ_ιμο)

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/12/2008 15:33:11

    ...να σου πω ακόμα και σε αυτό υπάρχει ελπίδα, καθώς το 1897 γέννησε το 1904 που δημιούργησε το 1912 - 1913.
    Απλά ελπίζω και φοβάμαι μην πάμε κατευθείαν στο 1922

  4. Factorx avatar
    Factorx 13/12/2008 15:37:27

    θα σε πέρναμε σοβαρα αν δεν ήσουν κι εσυ κουκουλοφόρος. Πως το είπε εκείνο ο Τσε Γκεβάρα;Οι πραγματικοί επαναστάτες δεν κυκλοφορούν με κουκούλες, για έναν επιπλέον λόγο: Γιατί τον καιρό της επανάστασης ο λαός θα πρέπει να αναγνωρίζει στα πρόσωπα των επαναστατών την πρωτοπορία του. Ο λαός δε θεωρεί τιμή του να συναναστρέφεται με κουκουλοφόρους»

    Ερνέστο Τσε Γκεβάρα

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 15:38:21

    ιθαγενή...

    κάποιος που διαβάζει σχόλια με ρώτησε αν είμαι ...εσύ (που δεν είμαι) αλλά έκανα ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια σκέψη και ήθελα να τελειώσω το σχόλιο μου με το ερώτημα: "τα στρατά μας σε τι κατάσταση είναι" και μετά λέω, άσε θα φύγουμε σε άλλη κατέυθυνση (και ο εχθρός θα μάθει τα ...μυστικά μας)

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 15:42:52

    ανώνυμε 8,
    έχουμε και χαρτί υγείας αν χρειάζεσαι

  7. Factorx avatar
    Factorx 13/12/2008 15:42:52

    Ε οχι και κολλητός μου ο Μάκης

  8. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 13/12/2008 15:55:43

    @archaeopteryx τα στρατά μας είναι όπως και η χώρα, έτοιμα να κάψουν τα πάντα....την φορά του ανέμου (άτιμος στρατηγός) δεν γνωρίζω

    Πλάκα πλάκα τιμή και δόξα στον ΚΚ τον Α που μας έβαλε στην ΕΟΚ και στον ακατονόμαστο κοντό που έχουμε το € αλλιώς θα γελούσε το παρδαλό κατσίκι

  9. κρατισμος avatar
    κρατισμος 13/12/2008 16:13:15

    μαγκας ο καραμανλης.
    δινει τις κρατικες επιχειρησεις σε ΣΟΒΑΡΑ ΚΡΑΤΗ.
    δεν τις ιδιωτικοποιει.
    ποιοι διαφωνουν?
    οι φιλελευθεροι νταβατζηδες,και τα δημοσιογραφικα τσιρακια τους.
    οι δεξιοι που θα χασουν την δυνατοτητα να διορισθουν.

  10. κρατισμος avatar
    κρατισμος 13/12/2008 16:17:03

    αρχαιοταδε οταν ενας φιλελευθερος οπως εσυ διαφωνει,και παριστανει τον εθνικοσοσιαλιστη,εκφραζει την λυσσα,των νταβατζηδων,που χανουν τα φιλετα.
    για δεξιο που θελει να διοριστει δεν σε κοβω.
    σε ποιους "ελληνες" νταβαδες επρεπε να δοθουν οι κρατικες επιχειρησεις? ελα πες μας...

  11. τιμωρός avatar
    τιμωρός 13/12/2008 16:47:04

    Ανοησίες ελληνικές. Ημιμάθεια και παραμόρφωση.
    Λείπει η ιστορική ματιά και η αίσθηση τους συνεχούς.
    Η Ελλάδα αγαπητέ επανέρχεται στη μεσοπολεμική κατάσταση. Οσοι έχουν την ηλικία μου θυμούνται την Ούλεν, την Πάουερ κ.λπ. Ας μην συνεχίσω επί του προφανούς.
    Από το μόνο που κινδυνεύει το έθνος είναι ότι στις παρυφές της εξουσίας βρίσκονται αμόρφωτοι και βλάκες, οι λεγόμενοι προοδευτικοί. Οι οποίοι είναι και τα μεγαλύτερα λαμόγια...

  12. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 17:03:56

    κακίες κακίες

    δεν θα πω ότι θυμάμαι την Ούλεν (αλλά την Ευδαπ την θυμάμαι Ούλεν)

    Όσο το έγραφα αυτό το σχόλιο, σκεφτόμουν μέσα μου "κοιτά ρε _αμώ το και νόμιζα ότι συμπαθούσα την πρώτη τετραετία". Την δεύτερη αγάπες μου δεν την συμπαθούσα καθόλου. Μετά, σε κλάσματα δευτερολέπτου σκέφτηκα: μα οι σημιτικόι καλοί, οι προεδρικοί αλλιώς. Και μετά είπα μα η Αννούλα, σημιτική δεν ήταν. Εξ ού και τα περί βίαιας εξέγερσης. (Μην φοβηθεί κανείς, είμαι αστικός τύπος)

    Εγώ λοιπόν σας τα λέω όπως τα σκέφτομαι, εσείς πασχίζετε να μου βάλετε ταμπέλες. Δεν πειράζει, συμφωνώ με τον ιθαγενή, αυτό με καλύπτει πλήρως.

    Θέλετε ταμπέλες? Ναι είμαι φιλελεύθερος. Μου αρέσει η ελευθερία, η πάσης φύσεως ελευθερία. Μην τολμήσετε να πείτε τίποτα, γιατί σε θέματα αγοράς όσα χρόνια είμαι εδώ, και ξέρω την αγορά, δεν έχω δει τίποτα ελεύθερο ή νεοφιλελεύθερο. Σικε πουλημένες δουλειές έχω δεί πολλές, νεοφιλελέυθερο τίποτα.

    Όπως το είπε ο Ιθαγενής κύριοι (και κυρίες): Ευτυχώς που ο ΚΚ ο Α μας έβαλε στην ΕΟΚ και ευτυχώς που ο Σημίτης μάς έβαλε στο ευρώ. Ειδεμή τα χνώτα μας θα μύριζαν από την πείνα. (Ή θα είμαστε μετανάστες στην Αμερική, πανευτυχείς)

    @κρατισμέ... ούτε εγώ σε κόβω για πιτσικόμη των Γάλλων, τους έχω συναντήσει, και φορούσα ...μπλέ γραβάτα.

  13. κρατισμος avatar
    κρατισμος 13/12/2008 17:19:12

    περιεργο..
    το capital.gr εχει αρθρο του γιωργου παπανικολαου.
    με τιτλο
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ..ΝΕΡΟ.
    γιατι ενας χρηματιστηριακος παπαγαλος,και ο αρχαιοταδε,που ειναι και οι δυο φιλελευθεροι,
    διαμαρτυρονται ..εναντια στις "ιδιωτικοποιησεις"?
    αρχαιοταδε αποφευγεις να απαντησεις..
    και εγω φιλελευθερος ειμαι και θα χαρω εαν φυγει η ευδαπ απο τον ελεγχο των πολιτικων.
    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ,ΚΑΝΕΙ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΗ ,ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ,ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Ο ΟΤΕ?
    ΣΤΟΥΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ"?
    Η ΔΕΗ ΣΤΟΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ?
    Η ΕΥΔΑΠ ΣΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ?

  14. ataktos avatar
    ataktos 13/12/2008 17:51:17

    Anonymous-τοσο καιρω δεν σε βαρεσε!!!!
    με μας να ασχολησε....
    υπερωρια η απλο σαββατο εχεις ;;;;

  15. ataktos avatar
    ataktos 13/12/2008 18:14:44

    Η Ελλάδα, αναλογικά με τον πληθυσμό της, διαθέτει τον μεγαλύτερο αριθμό αστυνομικών στην Ε.Ε των 27 κρατών...... Ωστόσο το αίσθημα ανασφάλειας των πολιτών είναι μεγάλο..... Σημάδια αποδιοργάνωσης του κρατικού μηχανισμού σε συνδυασμό με τις παθογένειες της ελληνικής διοίκησης μεγεθύνονται ακόμη πιο εντυπωσιακά από την έλλειψη επαγγελματικής ωριμότητας.....

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 19:47:53

    @κρατισμέ

    δεν νομίζω ότι ποτέ μου απέφυγα να απαντήσω σε ερώτημα (αν ξέρω την απάντηση). Ρωτάς τρία ρητορικά ή τρία πραγματικά ερωτήματα;

    Ο ΟΤΕ στους Εργολάβους; Εάν εννοείς τον Κόκκαλη, δεν ξέρω εάν ενδιαφέρθηκε να τον αγοράσει, έχω ακούσει ότι προμήθευε με όρους που οι κριτική λέει ότι δεν ήταν συμφέροντες. Δεν έχω πρωτογενή γνώση ή άποψη. Οσον αφορά τον Κόκκαλη, ξέρω την Ιντρακόμ, δεν έχω στοιχεία της Ιντρακόμ που να σχετίζονται με αυτό που ρωτάς. Κακίες πολλές εχω ακούσει για τον Κόκκαλη. Δεν είμαι Ολυμπιακός και είμαι κατά οποιουδήποτε στοιχήματος. Υποθέτω με ρωτάς αν θα ήταν πιο διαφανής και τίμια η εξαγορά του ΟΤΕ από τον Κόκκαλη; Πιο αδιαφανής από ότι της DT αποκλέιεται να ήταν. Θα ήταν καλύτερος ιδιοκτήτης/manager ο Κόκκαλης; Που να ξέρω, υποθετικό θέμα, και δεν έχω δει την DT. Σε περίληψη, ειδικά για τον Κόκκαλη, θεωρώ ότι θα μπρούσε να είχε κανει συμφερότερη για μένα τον φορολογούμενο deal για τον ΟΤΕ. Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερος από την DT, κύρίως γιατί η DT θα κοιτάξει τα συμφέροντα στην δικιά της μητρόπολη. Προτιμώ να είμαι εγώ ο ιμπεριαλιστής στα Βαλκάνια, από το να είμαι η κατσαρή τρίχα της DT.

    H ΔΕΗ στον Μυτιληναίο; Θεωρώ τον Μυτιlηναίο περισσότερο έμπορο από ότι ιδιοκτήτη ΔΕΗ. H ΔΕΗ χρειάζεται ή άλλη, ξένη, ΔΕΗ, ή σοβαρό, αδιάβλητο manager. Είσαι υποψήφιος; Σε περίληψη, όχι δεν θεωρώ τον Μυτιληναίο κατάλληλο. Αλλά θεωρώ τον Φώλια πιο ακατάλληλο, και ο νοών ή ο άτακτος, νοείτο. Ξέρω ένα δύο ίσως τρεις Ελληνες που θα ήταν καλοί, αλλά δεν έχουν δηλώσει ότι είναι υποψήφιοι και δεν θέλουν να μπλέξουν με ελληνικά σκατά. Εξ άλλο, δωσμένη δεν έιναι η ΔΕΗ;

    Η ΕΥΔΑΠ στον Μπόμπολα; Λοιπόν, όσο τους ξέρω, δεν έχω την φρικιαστική εικόνα που υπαινισσεται ο τρόπος που ρωτάς. Και αν αναφέρεσαι σε «κόμματα» ο Ακτωρ και η Τεχνοδομική είναι ένα. Έχουν καλά στελέχη, δεν μου αρέσουν όλα όσα έχουν κάνει ή θέλουν να κάνουν, αλλά επαγγελματικά είναι καλοί. Ναι, θα προτιμούσα την ΕΥΔΑΠ στην Ελλακτωρ από ότι στους Γάλλους. Οι Γάλλοι είναι περίεργοι, έχουν μια θεώρηση των ξένων επενδύσεών τους σαν Αλγερία. Trust me, I know.

    Δεν με ρώτησες: Λάδωσε η DT για να πάρει τον ΟΤΕ αγοράζοντας το 20% από την πίσω πόρτα; Οι Γερμανοί λαδώνουν και λαδώνονται αλλά σε αυτήν την περίπτωση και στον Σκαραμαγκά, μάλλον τράβηξαν Λουγκερ.

    Λάδωσαν οι Γάλλοι για να φτάσουν ως εδώ; Mais non mon vieu οι Γάλλοι ποτέ δεν κάνουν τέτοια.

    Όσο για το φιλελεύθερος που κάνει προπαγάνδα, θα σου απαντούσα όχι κόσμια, αλλά βαριέμαι.

    Έχεις άλλες ερωτήσεις;

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 19:56:28

    Το κουτσομπολιό που σου χάρισα, στην αρχική ανάρτηση ήταν, ότι όπως και στον ΟΤΕ, η ΕΥΑΘ και η ΕΥΔΑΠ προφανώς δρομολογήθηκαν παλαιότερα.

    Όλα τα άλλα είναι για αερολογία

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 20:17:33

    και, σε περίπτωση που εμφανιστείς, να σε ρωτήσω εγώ:

    Τα Ναυπηγεία Ελευσίνος θα ήταν καλύτερος ή χειρότερος από την HDW, που εν τω μεταξύ φαλίρισε, και ήταν εν γνωσει του Χριστοδουλάκη ότι τα οικονομικά της δεν ήταν πολύ καλά;

    Η Lafarge καλύτερη από τους Τσάτσους στην ΑΓΕΤ;

    Το τίποτα καλύτερα από τους Κεφάλα στην Σόφτεξ;

    Η Credit Agricole καλύτερη από τον Ανδρεάδη στην Εμπορική;

    αχ κακομοίρη...

  19. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 13/12/2008 22:37:40

    Σα λίγο ελαφρά τη καρδία δεν το παίρνουμε το θέμα του νερού, γνώστες όντας του τί έρχεται σχετικά με την έλλειψή του στην επόμενη πεντηκονταετία;
    Τώρα δηλαδή θα φταίω εγώ που θέλω να πω στα δεκαπεντάχρονα που θέλουν να θρηνήσουν για τον συμμαθητή τους να βγάλουν και κάνα ουρλιαχτό για το νεράκι του θεού που το θεωρούν δεδομένο; ε;

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/12/2008 22:59:03

    Νομίζω ότι είμαστε καλοί στο να διαμαρτυρόμαστε συναισθηματικά, και με άποψη, κατόπιν εορτής, αλλά ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ενεργήσουμε τώρα, για κάτι που θα γίνει σε δύο ή τρία χρόνια. Κακοί managers

  21. εκ των εσω avatar
    εκ των εσω 14/12/2008 01:58:51

    archaeopteryx + κρατισμέ
    καλες οι θεωριες και λοιπα φιλελευθερα χαιδεματα
    αλλα οφειλετε να συνεκτιμησετε οτι μιλατε για φυσικο αγαθο απολυτως απαραιτητο για καθε μορφη ζωης
    και το δινετε σε αυτους
    ποιους?? αυτους που μας πουλανε οτιδηποτε με μονο γνωμωνα το κερδος
    δεν θα σας πω πολλα παρα μονο ενα απο την αγορα (και τα κολπα της)λετε οτι ξερετε
    τι γινεται με τα φαρμακα τις φαρμακοβιομηχανιες την ερευνα και τις μελετες ξερετε????
    να μην λεω πολλα αν ξερατε τι γινεται με την επεξεργασια του νερου τωρα και τι θα γινει μετα δεν θα γραφατε θεωριες
    μπορειτε να φανταστειτε τι μπορει να περασει μεσα απο αυτο το καναλι που λεγεται υδρευση???

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/12/2008 10:43:53

    έδωσα εγώ το νερό σε κανέναν;

    Από το 60, και με αποκορύφωμα την περίοδο Μητσοτάκη, γίνεται καυγάς εταξύ εγχωρίου και ξένου κεφαλάιου.

    Δεν υπάρχει τίποτα κομψό, νεοφιλελελεύθερο ή πες το ότι θες, στο να θες να πουλήσεις σε ξένους αυτά που μπορείς να διαχειρίζεσαι εσύ

    Οι νεοέλληνες μπερδέυουν τό πούλημα σε ξένους, με κίνητρο την μίζα, με «νεοφιλελευθερισμό». Τρίχες (με το συμπάθειο).

    Αν καυγάς είναι για το αν θα το πάρουν έλληνες ή ξένοι, προτιμώ έλληνες. Δεν νομίζω ότι πήρα θέση στο αν πρέπει η ΕΥΔΑΠ να είναι «Δ»ΕΚΟ ή όχι. Θεωρητικά, καλύτερα να είναι εισηγμένη ΔΕΚΟ από μη εισηγμένη ΔΕΚΟ.

    Στην ΕΥΔΑΠ (σε αντίθεση με τον ΟΤΕ) δεν υπάρχει θεωρητική ή πρακτική δικαιολογία για να συμμετέχει ξένος .

    Θα πάψω να δηλώνω «νεοφιλελεύθερος», εφ εξής θα δηλώνω «σαρδανάπαλος» και θα ενημερώσω και τον Μπαμπινιώτη.

  23. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/12/2008 10:45:50

    και για να ανακουφιστεί όποιος ζορίζεται, με εξάιρεση τις τράπεζες, και ελάχιστες βιομηχανίες, όλο και περισσότερο κομματι της οικονομικής δαστηριότητας ανήκει σε ξένους. Με ελληνικό προσωπικό, εννοείται

  24. mesas avatar
    mesas 14/12/2008 23:49:43

    στο ερώτημα του ποστ δίνω απάντηση:
    έχει ακόμα φαγάκι για κρυφούς και λιγότερο κρυφούς Έλληνες

    archaeopteryx @30

    όμως από την άλλη ένα μεγαλύτερο κομμάτι ξένης δραστηριότητας, πχ Βαλκάνια, Τουρκία, ΝΑ Ευρώπη (που φαληράει μέρα με τη μέρα), ανήκει σε ξένους (για εκείνους) ή αλλιώς Έλληνες με το προσωπικό να είναι "τοπικό"

    αυτό είναι το μοντέλο... που δεν πάει καλά...

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/12/2008 08:35:23

    το «μοντέλο» πράγματι δεν πάει καλά. Υπάρχει Ελληνικό «κεφάλαιο» στα Βαλκάνια και η υφεση το ζορίζει. Το «μοντέλο» υπερτίμησε τις διοικητικές ικανότητες και την αντοχή του ελληνικού κεφαλαίου.

    Όσο για μέσα στην Ελλάδα, εμενα μου θυμίζει τελευταίες μέρες του Βυζαντίου, με όλα τα προνόμια παραχωρημένα.

  26. seeyath avatar
    seeyath 15/12/2008 16:40:40

    για suez, το ξεπουλημα που ετοιμάζουν εδω:seeyath.blogspot.com

  27. εκ των εσω avatar
    εκ των εσω 15/12/2008 21:31:57

    archaeopteryx

    δεν θετω θεμα Ελληνες ή ξενοι θετω θεμα ειδικα για το νερο κρατικη ή ιδιωτικη διαχειρηση
    με ολα τα καλα και τα κακα τους
    λεπτομερειες δεν μπορω να γραψω δημοσια (για τεχνικα θεματα)αλλα το "εκ των εσω" εδω εχει την σημασια του αν αντιλαμβανεσαι

    το ερωτημα ηταν ρητορικο συγχωρα με προφανως δεν εννοουσα εσενα οταν ελεγα "δινεται το νερο" αλλωστε αν μπορουσες να το δωσεις εσυ προσωπικα δεν θα ειχες χρονο να γραφεις εδω

    τωρα για τα λοιπα ο καθενας εχει τις αποψεις του σεβαστες ειτε συμφωνω ειτε οχι
    π.χ. θεμα εισηγμενης που θετεις θεωρητικα εχεις δικιο αλλα στην πραξη η επερχομενη (πιθανη) λειψυδρια να ξερεις ειναι και απορροια του οτι η Ευδαπ ειναι εισηγμενη τα λοιπα δεν μπορω δυστυχως να σου τα αναλυσω δημοσιως αλλα εχουν σχεση με τις προθεσεις των οποιονδηποτε κυβερνωντων σε συνδιασμο με τους μετοχους
    συμφωνω περι Βυζαντιου

  28. nnn avatar
    nnn 26/12/2008 13:22:25

    ο Γκεβάρα κι ο Μπογιόπουλος

    http://allotriosi.wordpress.com/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.