28/01/2009 13:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γαλάζιο «πάρτι» από δηλώσεις Παπανδρέου

«Κόλαση» στο ΠΑΣΟΚ από τις ομιλίες, προτάσεις και δεσμεύσεις του Γιώργου  Παπανδρέου σχετικά με την αγροτική πολιτική. Οι...άσπονδοι σύντροφοί του βρήκαν την ευκαιρία για νέο γύρο εσωκομματικής κριτικής. Άλλοι μιλούν για...σαρδάμ και άλλοι για «νέα γκάφα» !

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Παπανδρέου θέλοντας να γίνει περισσότερο αρεστός στους αγρότες επιχείρησε να ξεπεράσει την κυβέρνηση σε δωράκια και βγήκε στην εξοχή μοιράζοντας αφειδώς «θα» και... «όταν»! Όταν όμως βιάζεται κανείς, σκοντάφτει, ειδικά ο ΓΑΠ.

Προσέξτε τι έγινε:

Ομιλία Γ. Παπανδρέου στις Σέρρες:

«...Γι' αυτό και σήμερα, από εδώ, από τις Σέρρες, προτείνουμε την λήψη 10 άμεσων μέτρων, οικονομικής ανακούφισης και στήριξης του εισοδήματος των γεωργών και των κτηνοτρόφων... 1) Ένα δισεκατομμύριο ευρώ, από το συνολικό ποσό των 28 δις ευρώ που δίνονται στις τράπεζες, να διοχετευθεί στον αγροτικό τομέα για την κάλυψη των βραχυπρόθεσμων και μεσοπρόθεσμων αγροτικών δανείων της περιόδου 2009-2010».

Ομιλία Γ. Παπανδρέου στα Τρίκαλα:

«Έχουμε ολοκληρωμένο σχέδιο και, στο πλαίσιο αυτό, προτείνουμε να εφαρμόσουμε άμεσα δέκα μέτρα οικονομικής ανακούφισης γεωργών και κτηνοτρόφων:...1)  Ένα δισεκατομμύριο ευρώ, από το συνολικό ποσό των 28 δισεκατομμυρίων ευρώ που δίνονται στις τράπεζες, να διοχετευθεί στον αγροτικό τομέα».

Δηλαδή στις Σέρρες ο ΓΑΠ βγήκε και είπε να δοθούν δάνεια στους αγρότες, ενώ η κυβέρνηση τους μοίραζε 500 εκατομμύρια. Έτσι αφού παραλίγο να γίνει αγροτική ...εξέγερση στο Κίνημα, στα Τρίκαλα το άλλαξε και είπε το «ένα δισεκατομμύριο ευρώ...να διοχετευθεί στον αγροτικό τομέα»

Πάρτι πάρτι στο γραφείο του Χατζηγάκη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Swell avatar
    Swell 28/01/2009 14:18:00

    Mα γιατί δεν τον αφήνουν να μιλά αγγλικά, με ταυτόχρονη μετάφραση στα ελληνικά;

  2. donaE avatar
    donaE 28/01/2009 14:36:48

    Μα μπορουν τελικα να δοθουν τα 28,οπουδηποτε αλλου εκτος απο τις τραπεζες?Δεν το γνωριζουν ?

  3. tiramola avatar
    tiramola 28/01/2009 14:58:23

    Δεν μου λες φακτορα...
    Οι αγροτες χρωστανε ναι ή οχι στις τραπεζες?
    Τα 500 εκατ. που εδωσε η κυβέρνηση είναι η δεν είναι για την καλυψη τους λόγω της χασουρας απο τις τιμες των προιοντων?
    Τι σχέση έχει το 1 απο τα 28 δις που δινονται στις τραπεζες με τα 500 εκατ. που δινει η κυβερνηση?

    Το παιζεις καλα το επικοινωνιακο παιχνιδακι...
    Συγχαρητηρια!

  4. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 28/01/2009 15:03:01

    Η Ε.Ε . εγκρίνει σήμερα πακέτο ύψους 5 δις στο Τομέα Ενέργειας .Για να δούμε τι σκατα θα πάρουμε εμείς ….

  5. Aurora avatar
    Aurora 28/01/2009 15:03:23

    8, τιραμολα

    με δυο λεξεις θα σου πω τι καταλαβα.
    Το 1 δις προερχεται απο τον αερα των 28 δις,
    ενω τα 500 εκ. ειναι καθ' αυτου αλλος αερας απο καινουρια κατευθυνση.
    Δηλαδη εδω προκειται για αεροΝαυμαχια Ευρω/Πουλακιων

  6. tiramola avatar
    tiramola 28/01/2009 15:05:57

    @4 donaE

    στείλτους ενα μειλ για να καταλαβουν....
    ισως να μην γνωριζουν αυτο που εσυ γνωριζεις....

  7. tiramola avatar
    tiramola 28/01/2009 15:11:34

    Και που εισαι... να γραψεις να μαθουμε ποιοι ειναι αυτοι στο ΠΑΣΟΚ που μιλουν για σαρδαμ ή γκαφα!

  8. Xase avatar
    Xase 28/01/2009 15:13:16

    Καλα, και στην πρωτη περιπτωση μιλαει για αγροτες ΚΑΙ για κτηνοτροφους, ενω στην δευτερη μονο για τον αγροτικο τομεα.
    Κατα τα αλλα το σχεδιο ειναι και ολοκληρωμενο.

    Τιραμολα!
    καπου καπου ανθρωπε μου πρεπει να κανεις το παγωνι. Δεν μπορεις συνεχεια να κανεις τον συνηγορο του (κατα τα αλλα) πανεξυπνου αρχηγου σου, ιδιαιτερα σε περιπτωσεις σαν αυτες. Την δικη σου νοημοσυνη προσβαλλεις.

  9. tiramola avatar
    tiramola 28/01/2009 15:17:29

    Αλλα λογια να αγαπιομαστε xase...
    Δεν μας εξηγεις εσυ που καταλαβες τι σχεση εχει το 1 απο τα 28 δις με τα 500 εκατ. που εδωσε η κυβερνηση?

  10. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 15:21:07

    Σιγά ρε φακτορα διυλιζων τον κώνωπα. σιγά τη λεκτική διαφοροποίηση και τη διαφορετική θέση
    Τρέξαν και οι πανέξυπνοι να ρωτήσουν αν είναι τόσο βλάκας.
    Δεν ξέρω αν και πόσο βλάκας είναι αλλά από την παράθεση που έκανες δεν συνάγεται
    Εγώ δεν πιστεύω ότι κάνεις προμόσιον της ΝΔ. Μάλλον από την ΚΝΕ σου έμεινε

  11. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 28/01/2009 15:22:26

    tiramola- παλι τα ιδια τυμπανα βαρανε αμαν χμ

  12. Aurora avatar
    Aurora 28/01/2009 15:23:02

    14, Τιραμολα

    Μη μαλωνετε. Περιμενετε να εγκριθει το μνμ μου με νρ. 10 και θα δειτε το φως της αληθειας.

  13. minister avatar
    minister 28/01/2009 15:23:18

    θα διαφωνήσω με το τόνο και την αισθητική του ποστ Φάκτορα. Δεν σε εχω συνηθησει έτσι. Αν ήταν τόσο πασιφανές τότε δε χριεαζόταν σχόλιο επεξήγησης.
    Επισης η πρώτη δήλωση δεν αναιρεί την δεύτερη και κατα την αποψη μου δεν αναφέρεται σε νέα δάνεια αλλά στις πληρωμές τους. Κατα αυτη την έννοια και η πρόταση της ΝΔ και του Πασοκ προστατεύουν εισόδημα - που στη τελική ειναι βραγχυχρόνιο μέτρο. Δέ λυνει το πρόβλημα...οπότε αποψη μου οτι και τα δυο μεγάλα κόμματα είναι για τα μπάζα, και 'εμείς' μαζί τους που τους ψηφίζουμε και πάνω απο όλα οι αγρότες που εμφανέστατα δε ξέρουν και οι ίδιοι γιατί πολεμάγανε. Ξεφτίλα όλα.

  14. tiramola avatar
    tiramola 28/01/2009 15:28:17

    Εγω περιμένω απαντησεις απο τον φακτορα...
    διαφορετικα θα ποσταρω και τα δυο σεντονια με τις ομιλιες του στις 8 και στις 18/01 για να δουμε ποιος κανει παρτυ στου Χατζηγακη αλλα και να καταλαβουμε ποιο ειναι και το μεγεθος της αθλιοτητας μερικων....

  15. Xase avatar
    Xase 28/01/2009 15:32:49

    Δεν κρινουμε τις τραπεζες φιλε μου, ουτα τι δωσανε στις τραπεζες οι δεξιοι.Αυτα που ειπε ο ΓΑΠ κρινουμε.
    Αν θελεις μπορουμε να πουμε και για ποδοσφαιρο, μην αποπροσανατολιζεις.
    Κατα τα αλλα μπορεις να ποσταρεις οτι θελεις.

  16. Γραφίδης avatar
    Γραφίδης 28/01/2009 15:33:39

    Γιατί τόση ανησυχία για τον ΓΑΠ? Όταν μιλάει τα κάνει θάλασσα, όλοι το γνωρίζουμε αυτό!

    Την έκανε την ΠΑΤΑΤΑ ας το παραδεχτούμε ΟΛΟΙ. Ο Καραμανλής του την έκανε πάλι!
    Και κάτι άλλο...
    Το ΑΝΤΙ news είναι ΠΑΣΟΚΙΚΟ blog ?

  17. anetos avatar
    anetos 28/01/2009 15:53:03

    @1 "Πρόστιμα συνολικού ύψους 10.200.000 ευρώ σε βάρος 17 τραπεζών για παραβάσεις διατάξεων περί προστασίας καταναλωτή στον τραπεζικό κλάδο ...."

    κατι ειναι και αυτο .. Σχεδόν όλες ! κρατικές και μη τα έπαιρναν για κάθε κίνηση από τα ΑΤΜ ,εκτός από μια ιδιωτική ...

  18. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 15:55:11

    Γραφίδης
    δεν ξέρω τι είναι το antinews αλλά δεν συνάγεται τίποτα από τις δυο παραγράφους που παρατέθηκαν. Μην χαίρεσαι τόσο ότι Ο Καραμανλής του την έκανε πάλι! την έχει κάνει ούτως η άλλως στον ελληνικό λαό
    Πάντως δεν θεωρώ τον εαυτό μου τόσο βλάκα για να μην βλέπω ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στις δυο παραθέσεις

  19. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 16:00:16

    Δέκα άμεσα μέτρα για τους αγρότες
    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αναφέρθηκε σε δέκα μέτρα άμεσης στήριξης των αγροτών, λόγω της οικονομικής κρίσης:
    1. Να δοθεί 1 δισ. ευρώ στον αγροτικό τομέα από τα 28 δισ. για τις τράπεζες.
    2. Επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών των αγροτών και περίοδος χάριτος δύο ετών.
    3. Πάγωμα όλων των ενήμερων δανείων για δύο χρόνια, χωρίς δόσεις κεφαλαίου, τόκους υπερημερίας και ανατοκισμό των τόκων.
    4. Επέκταση των παραπάνω ρυθμίσεων και για «συγκεκριμένες περιπτώσεις υγιών οργανώσεων που αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω χρηματοπιστωτικής κρίσης, βάσει αντικειμενικών κριτηρίων.
    5. Αμεση επέκταση του ΤΕΜΠΜΕ και στις επιχειρήσεις του αγροτικού τομέα
    6. Αύξηση απο το 7% στο 11% της επιστροφής ΦΠΑ στους αγρότες που υπάγονται στο ειδικό καθεστώς για όλα τα προϊόντα φυτικής και ζωϊκής προέλευσης.
    7. Επιστροφή ειδικού φόρου κατανάλωσης πετρελαίου σε ποσοστό 4% επί του συνολικού ύψους των τιμολογίων πώλησης αγροτικών προϊόντων.
    8. Χορήγηση ουσιαστικού επιδόματος θέρμανσης.
    9. Κατάργηση του Ενιαίου Τέλους Ακίνητης Περιουσίας και επαναφορά του φόρου Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας.
    10. Αύξηση της επιδότησης του μεταφορικού κόστους ζωοτροφών για τις μειονεκτικές και νησιώτικες περιοχές.
    ΥΓ1 Στις τα μέτρα που ανακοίνωσε ήταν μακροπρόθεσμα. Δεν είχαν σκάσει ακόμα τα μπλόκα
    ΥΓ 2 Δεν είμαι πασοκος. δουλεια μου είναι να ξερω τι ειπε σε Σερρες και Τρίκαλα

  20. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 16:00:56

    ΥΓ1 Στις Σερρες*

  21. osaperas avatar
    osaperas 28/01/2009 16:23:09

    @23
    τιραμόλα έχεις αμφιβολία ότι κάθε φορά που λέει κάτι (σωστό ή λάθος δεν έχει σημασία) ο ΓΑΠ υπάρχουν μέσα στο ΠΑΣΟΚ διάφοροι που τον θάβουν;
    Μα τι ψάχνεις να βρεις τώρα;
    Ποιος μέσα στο ΠΑΣΟΚ μίλησε εναντίον του ΓΑΠ;
    Σίγουρα οι μισοί.

  22. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 16:31:31

    Πάρτε και τα μακροπροθεσμα απο σερρες
    Πρώτο. αύξηση των Δημοσίων Επενδύσεων για τη βελτίωση των υποδομών αποταμίευσης και διαχείρισης του νερού, και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της ποιότητας των προϊόντων.
    Δεύτερο. εντατικοποίηση των ελέγχων στην αγορά και τη ριζική αντιμετώπιση των ελληνοποιήσεων γεωργικών και κτηνοτροφικών προϊόντων.
    Τρίτο. θέσπιση κινήτρων για την προώθηση νέων, σύγχρονων και ισχυρών συλλογικών δομών που παρεμβαίνουν αποτελεσματικά στην προμήθεια λιπασμάτων, φυτοφαρμάκων, σπόρων, ζωοτροφών και στην εμπορία των προϊόντων.
    Χρειάζονται αλλαγές και τομές στις συνεταιριστικές οργανώσεις σε όλα τα επίπεδα Τέταρτο. καθιέρωση μητρώου εμπόρων αγροτικών προϊόντων για να σταματήσουν τα γνωστά σε όλους «κανόνια» στην αγορά.
    Πέμπτο. διασφάλιση συνεχούς, έγκυρης και αποτελεσματικής ενημέρωσης, εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των αγροτών για τις νέες παραγωγικές και τεχνολογικές εξελίξεις με συμβουλευτικές δομές αποτελεσματικές, αποκεντρωμένες, και αξιόπιστες. Για το λόγο αυτό θα ιδρύσουμε μαζί με τους συνεταιρισμούς αγροτική σχολή που θα εκπαιδεύει και νέους και
    Έκτο. χωροταξικό σχεδιασμό, τον καθορισμό των χρήσεων γης και τη διαμόρφωση προϋποθέσεων χρήσης και ενοικίασης της γης με ευνοϊκούς όρους για τους αγρότες.
    Έβδομο. εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση του ΕΛΓΑ και του συστήματος ασφάλισης της αγροτικής παραγωγής έτσι ώστε να καλύπτονται και οι νέοι κίνδυνοι που προκαλούνται λόγω των έντονων κλιματικών αλλαγών.
    Και όγδοο. σύγχρονο κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα και δίκτυο κοινωνικής προστασίας (Αγροτικά Ιατρεία, Κέντρα Υγείας, Βρεφονηπιακοί Σταθμοί, Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων, Βοήθεια στο Σπίτι).

  23. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2009 16:33:36

    Γεια σου GAP μάστορα με τα ωραία σου!!!!

  24. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 16:41:11

    @28 εγω δεν τον υπερασπιζοαι. Α-κομματικός ειμαι.στα ΝεοΔημοκρατακια που βηκαν τη χαρα τους με το ποστ του φακτορα απαντησα

  25. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 16:41:31

    βρηκαν*

  26. dimitris avatar
    dimitris 28/01/2009 16:55:47

    ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ;ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑ;ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΑ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝ-ΝΟΥ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ,ΝΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΠ,ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ.ΤΟΣΟ ΑΘΛΙΟΙ..
    Α, ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΕΙΟΔΟΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΝ ΓΑΠ;

  27. "Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη avatar
    "Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη 28/01/2009 17:39:18

    Τρίχες κατσαρες κι άλλα καραμανλικά μπλογκίστικα κόλπα.
    Τι ακριβώς σημαίνει "Ένα δισεκατομμύριο ευρώ, από το συνολικό ποσό των 28 δις ευρώ που δίνονται στις τράπεζες, να διοχετευθεί στον αγροτικό τομέα για την κάλυψη των βραχυπρόθεσμων και μεσοπρόθεσμων αγροτικών δανείων της περιόδου 2009-2010"; Το σκεφτήκατε; Καταλαβαίνετε καλά τα Ελληνικά;

    Τελικά, δάνεια τους δίνει ή ρευστό για να πληρώνουν τα ληξιπρόθεσμα του 2009-2010;
    Έφυγε ο ρουσόπουλος και ξανά στις παλιές αγάπες. Αυτός σας πείραζε μόνον. Όχι ο Καραμανλής και η ΝΔ.
    Όχι πώς το ΠΑΣΟΚ έχει αγία αγροτική πολιτική. Αλλά εσείς οι αριστεροί καραμνλικοί δεν παίζεστε.

  28. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/01/2009 17:46:36

    Έγινε δήθεν δημοψήφισμα το `74 για να καταργηθεί η κληρονομική βλακεία και έχουμε βάλει στο κεφάλι μας 2-3 οικογένειες που φημίζονται για τα βλαστάρια τους.
    Γιατί ρε παιδιά τους ψηφίζουμε;

  29. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2009 17:52:52

    @ #34
    Μήπως να προμηθευτείς ένα ηλεκτρονικό βιβλίο για να το κατανοήσεις καλύτερα το απόσταγμα λόγου του GAP?

  30. "Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη avatar
    "Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη 28/01/2009 17:57:52

    @ Ορέστιε 37,
    στον Αμαζόνιο είστε πράσινο-πορτοκαλί (με μακριά ουρά και λοφίο). Εδώ τι πάθατε και είστε κολλημένοι με το μπλέ;

  31. stelios avatar
    stelios 28/01/2009 18:05:19

    Ρε που καταντησαμε...
    Να αναπολουμε τον Τζουμακα επειδη οι διαδοχοι ηταν πιο αχρηστοι...
    Εγω ξερω οτι 1 μηνα πριν το καλοκαιρι εδωσε την Πυροσβεση δασων στην Πυροσβεστικη με αποτελεσμα να καει το Σεχ Σου στη Θεσσαλονικη επειδη η Πυροσβεστικη ηταν τελειως ανετοιμη.
    Οσον αφορα την εξυπναδα του Γιωργακη,εχει παρει απο τον συνονοματο θειο του.

  32. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2009 18:18:41

    @ #38
    Evolution. Το πρασινο-πορτοκαλί δεν μπορεί να προσαρμοστεί στην Ελλάδα. Παρουσιάζει δυσλειτουργικότητα και δυσπροσαρμοστική συμπεριφορά. Στην έκφραση του λόγου κάνει γκάφες(GAPhes)

  33. Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη avatar
    Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη 28/01/2009 18:36:27

    O Ρουσόπουλος σου λέω, έφυγε κι έκατσε πάλι η μπίλια εκεί που ήταν, ρώτα άν θέλεις και το συνωνόματό μου πρώην, το παλιό του επάγγελμα εξασφαλίζει καλή "εσωτερική" πληροφόρηση.

  34. Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη avatar
    Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη 28/01/2009 18:40:06

    @ για τον 42 ήταν το προηγούμενο.
    + Φυσικά και για Σαμαρά. Επιπέδου, νομίζουν ότι πήραν τον Κακά. Γυάλιζε το μάτι τους από το Σεπτέμβριο. Φαντάσου να τους βγεί Χούτος!

  35. Greco avatar
    Greco 28/01/2009 18:55:10

    ψηφιστε γαπ ρε!το παιδι του μπαμπα!σας πειραξε ο φακτορας τωρα,ενω οταν τα ριχνει στη νδ ειναι καλα...

  36. factorx avatar
    factorx 28/01/2009 19:12:33

    1. Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά οτι οι σχολιαστές του ΠΑΣΟΚ που μπαίνουν εδω βρίσκονται στο 89, ακόμα.

    2. Όταν τα "χώνουμε" στη ΝΔ, είμαστε ανεξάρτητοι και όταν γράφουμε για το ΠΑΣΟΚ, γαλάζιοι;

    3. Χα χα χααααα

  37. Factorx avatar
    Factorx 28/01/2009 19:24:10

    @tiramola: Το "σαρδαμ" το είπαν βουλευτές του Κινήματος στη Βουλή. Την "¨γκάφα" ψάξε να την βρείς κατά εκσυχγρονιστες μεριά

  38. φτου avatar
    φτου 28/01/2009 19:25:19

    Πόσοι ανεγκέφαλοι κυκλοφορούν στην πιάτσα? Το πρόβλημά σας είναι τι δήλωσε ο Γιώργος ή τι δηλώνει και περισσότερο πράττει η ΝΔ που αυτή είναι η κυβέρνηση? Γιατί βρίζετε χυδαία όλους τους μετανάστες που έτυχε να γενηθούν στο εξωτερικό και δεν μιλούν καλά Ελληνικά ή μάλλον σκέπτονται πρώτα με την σύντακτικό της γλώσσας της χώρας όπου γεννήθηκαν και μεγάλωσαν και μετά Ελληνικά> Και εσείς Ελληναράδες, που υποτίθετε γνωρίζετε τέλεια Ελληνικά έχει αυτό καμμία σχέση με το πως συμπεριφέρεστε? Γιατί τόσο κανιβαλλισμός? Τουλάχιστον το ηθικό ανάστημα του Γιώργου και τον πατριωτισμό του κανείς δεν τον αμφισβήτησε.και όταν χρειάσθηκε για λόγους εντιμότητος διέγραψε, χωρίς καν να είναι Πρωθυπουργός 10 βουλευτές ου ΠΑΣΟΚ. Απλά δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του.

  39. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/01/2009 19:25:54

    Πάντως ότι και να υποσχέθηκε στα Τρίκαλα ή στις Σέρρες ή στην Άνω Κακαβιά... όταν θα γίνει κυβέρνηση θα τα ξεχάσει όλα.
    Όπως ξέχασε ο Χατζηγάκης τα μαρσαρίσματά του επάνω στα τραχτέρια...
    Εμείς φταίμε που τους ανεχόμαστε και τους επιβραβέυουμε σταθερά με τις ψήφους μας.
    "Οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν"

  40. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 28/01/2009 19:29:55

    @46 Ο ΓΑΠ 13 χρόνων έφυγε από την Ελλάδα. Λίγο ακόμη και θα έίχε πάει φαντάρος. Χαλάρωσε. Μην συγχέεις πατέρες με γιους και ταράζεσαι τσάμπα.

  41. lap avatar
    lap 28/01/2009 19:33:10

    φακτορ
    1. Εσείς είστε στο 74, μοιάζει και το ακροατήριο.

    2. H ΝΔ είναι κυβέρνηση και αυτή η ανάρτηση δεν είναι χώσιμο στο ΠΑΣΟΚ. Είναι μια χαζή ανάρτηση που γράφτηκε για καταναλωτικούς λόγους. Καταλαβαίνω πως είναι να έχεις ένα μπλογκ και να θες να γράψεις, όχι για να κάνεις πολιτικά παιχνίδια, απλά κάτι που να ενοχλεί. Άλλωστε το συνηθίζετε. Έχει την πλάκα του κι αυτό, είδες πως τσατίζονται τα κομματόσκυλα;

    3. Χο χο χοοοοο

  42. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2009 19:38:02

    @ #46
    Πες μας κι άλλα ωραία για ηθική, εντιμότητα και ακαμψία γενικά. Το ανέκδοτό σου ήταν μια στάλα δροσιάς μέσα στην ζέστη των ημερών. Πάγωσε το γέλιο στο στόμα μας. Ούτε σε συγκέντρωση του ΛΑΟΣ δεν ακούς τόσο πατριωτισμό.
    Την ικανότητα με την μύγα την απέκτησε μετά από εκπαίδευση με τον MIYAGI?

  43. hiong avatar
    hiong 28/01/2009 20:01:35

    Φάκτορα δεν απάντησες στον 3 πουλάκια. Την "γκάφα" από τις Σέρρες την έκανε πριν τα μπλόκα.

  44. osaperas avatar
    osaperas 28/01/2009 20:01:36

    @49
    1. Από ότι έχω καταλάβει- μόνο εγώ και μερικοί άλλοι είναι στο 74 και ίσως και πιο παλιά. Η μεγάλη πλειοψηφία εδώ πέρα είναι σαφέστατα αρκετά σύγχρονη.

    2. Μόνο καταναλωτικούς λόγους δεν βρίσκω στο συγκεκριμένο κείμενο (στο οποίο δεν συμφωνώ με τα συμπεράσματα). Η ουσία είναι ότι (άσχετα εάν μου αρέσει η δεν μου αρέσει) σε αυτό το μπλογκ ...πάνε συνέχεια "αντί" δηλαδή στην "ανάποδη, στην άλλη την άποψη, την ιδέα, το προβληματισμό. Αυτή είναι η φιλοσοφία τους.
    3. Δεν βρίσκω τίποτε το αστείο γύρω μου για να γελάσω

  45. lap avatar
    lap 28/01/2009 20:05:02

    osaperas
    Και εγώ πάω "συνέχεια “αντί” δηλαδή στην “ανάποδη, στην άλλη την άποψη, την ιδέα, το προβληματισμό."
    Δηλαδή και anti-antinews

  46. osaperas avatar
    osaperas 28/01/2009 20:06:53

    @53
    Μόνο εσύ ξέρεις τι είναι το καλύτερο για σένα

  47. stelios avatar
    stelios 28/01/2009 20:21:56

    40@
    Με εξαιρεση ισως το...Μπασιακο,χαχαχαχαχα!

  48. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 28/01/2009 20:23:58

    Παντως -ουτως η αλλως- το συγκεκριμένο μπλογκ είναι οαση..τοχω πει και στον φακτορα.(καρφωθηκα τωρα!!!)

  49. Factorx avatar
    Factorx 28/01/2009 20:40:23

    Εγω νομίζω οτι ακόμα δεν έγινε αντιληπτό ποιο είναι το θέμα: ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αυτοαναιρείται οχι σε ένα θέμα που αφορά την κωλοπετινίτσα, αλλά που συγκλονίζει όλη την Ελλάδα και αφορά μια σημαντικότατη κατηγορία του πληθυσμού της. Και δεν θα το επισημάνουμε; Σοβαρά μιλάμε τώρα;

  50. Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη avatar
    Κόκκινος Πάνος" και σεμνότητα-ταπεινότητα πέτσινη 28/01/2009 20:42:48

    To 42 μου ήταν για τον ... αρχικό 42 (κάποιος "σχολιαστής") που ... κατεβάστηκε.
    Προς αποφυγή παρεξηγήσεως ξαναγράφω, γιατί τώρα μοιάζει με ασυναρτησία.
    Αυτός έλεγε κάτι για trolling, για τον ανασχηματισμό και τις επιπτώσει του στα blog, για κυρίες Υπουργών και για το εδώ επίπεδο Πολιτισμού. Άν κατάλαβα καλά, προσπαθούσε να εξηγήσει το "γιατί" αυτής εδώ της δυσνόητης αναφοράς σε δήθεν "γαλάζιο πάρτυ" και "αντικρουόμενες δηλώσεις".

  51. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 28/01/2009 22:24:11

    "Παπαντρέας παπατρέχας" junior.
    Είναι οικογενειακό τους.

  52. donaE avatar
    donaE 28/01/2009 22:37:23

    Παπαντρεας...Παντα αναρωτιομουν αυτο ειναι η δημοτικη της δημοτικης,τι προσφωνηση ειναι αυτη!Δηλαδη κατι σαν λαικος ηρωας.

  53. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 28/01/2009 22:49:29

    Σίγουρα όχι λαικός ήρωας.
    Αυτή η φράση λέχτηκε για να περιγράψει τη διγλωσσία του γεροΠαπανδρέου.

  54. tiramola avatar
    tiramola 29/01/2009 00:55:42

    @factor 45.
    Ευχαριστω για την τις διευκρινησεις...
    Θα παρατησω οτι δουλεια εχω και θα αρχισω το ψαξιμο...

  55. Underdog avatar
    Underdog 29/01/2009 01:15:13

    Ο ΓΑΠ και γενικότερα το ΠΑΣΟΚ έχει πρόβλημα στρατηγικής. Η τελευταία κρίση με τους αγρότες το απέδειξε περίτρανα. Προσθέστε και τη γκάφα με την Προεδρολογία, όπου ανέκρουσε πρύμνη αφού τους την βγήκαν οι μπλέ ,για να δείτε πόσο σοβαρό πρόβλημα υπάρχει.
    Σκεπτόμαστε ψύχραιμα και αναλύουμε. Και προπαντός Mind the Gap που λέει ο φίλος του Underdog στον λονδρέζικο Underground.

  56. Γιώργης Χολιαστός avatar
    Γιώργης Χολιαστός 29/01/2009 18:20:18

    ΑΓΡΟΤΕΣ-ΟΙ ΝΕΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ

    Ποιος είπε πως δεν είναι απογόνοι
    εκείνων των αρχαίων μας προγόνων-
    ή ότι εκείνοι πως δεν είν’ προγόνοι
    των τόσο που τους μοιάζουν απογόνων;

    Κι ιδού η απόδειξη μπροστά μας ζώσα:
    Οι αγρότες μας, η δόξα κι η τιμή μας,
    που όλοι οφείλουμε σε κείνους τόσα-
    που με το αίμα τους καρπίζει η γη μας-

    οι αγρότες μας λοιπόν οι τιμημένοι
    Σπαρτιατική λιτότητα εδείξαν
    κι όταν τους δώσαν ψίχουλα-οι καημένοι...-
    τους δρόμους που ‘κλειναν ευθύς ανοίξαν!

    Και παν τα μπλόκα…πάνε οι φωνές τους…
    Και δείξαν ότι όσα τσαμπουνούσαν
    δεν τα πιστέψαν ούτε αυτοί ποτέ τους .
    Κι ήταν νεκροί όταν λέγαμε πως ζούσαν.

    Μπράβο αγρότες σεις! Σπαρτιάτες νέοι!
    Που αντί ως αυτούς οι νόμοι της Ακέλας,
    εσάς ένας ζωμός φτηνός σας καίει,
    που όμως Γαλάζιος είναι κι όχι Μέλας.

    Γιώργης Χολιαστός

  57. AGRICOLAS avatar
    AGRICOLAS 29/01/2009 19:26:48

    ..ΣΥΜΦΩΝΩ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΜΤΑΦΡΑΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΤΡΙΚΟΥΠΗ ΣΕ ΚΑΣΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΑΡΔΑΜ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΙΤΣΕΣ ΤΟΥ.
    ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΜΠΑΡΔΕΨΕΙ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΒΑ
    ΚΑΙ
    ΤΟ ΒΟΛΕΥ ΜΕ ΤΑ ΤΡΟΛΕΥ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.