#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/04/2009 14:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γίναμε Ρουάντα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. osaperas avatar
    osaperas 10/04/2009 14:46:19

    Ξέχασες να αναφέρεις και για την δολοφονία και τον βιασμό της 83χρονης. Ο δράστης συνελήφθη. Ήταν έλληνας.

  2. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2009 14:47:46

    Ακραίος φθόνος και μηδενισμός εκφράζονται με διαστροφικές πράξεις, όπως η αφαίρεση ζωής.
    Μην ψάχνετε μόνο στα σχολεία. Μόλις εχθές κάπιοι άλλοι μηδενιστές ήθελαν να αφαιρέσουν ζωές σε χώρους όπου συναθροίζονται άνθρωποι.

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/04/2009 14:54:30

    Κι' αν ρίξουμε λευκό δεν τους εναποθέτουμε εν λευκώ τις τύχες μας; Ο δικομματισμός συνέρχεται παντοδύναμος και με άλλοθι μάλιστα ολίγη απο-παγκοσμιοποίηση. 60 χρόνια τώρα ανεχόμαστε να κυβερνούν οι γόνοι, οι επίγονοι και τα περιβάλλοντά τους. Σε ποια χώρα της Ευρώπης συμβαίνει αυτό, στη Ρουάντα ναι συμφωνώ. Το δικό μας πολίτευμα είναι μοναρχία δια του τρία και τυραννία αν όχι δια του τριακόσια, δια του διακόσια πενήντα τουλάχιστον.

  4. ataktos avatar
    ataktos 10/04/2009 14:57:34

    @-Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω "με το να ρίξουμε άπαντες λευκό στις ερχόμενες ευρωεκλογές;"
    Αντίθετα ψήφο στα μικρά τα κόμματα και συμμετοχή .
    Η άρχουσα τάξει μας θέλει πάντα απολιτικά όντα .

  5. max avatar
    max 10/04/2009 15:04:24

    Γιατί κλαιγόμαστε άραγε?εμμέσως πλήν σαφώς όλα αυτά που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες είναι η πρεμιέρα ενός έργου που μόνοι μας θέλαμε να δούμε ενός έργου που πάιζεται στην πολιτισμένη δύση εδώ και πολύ καιρό

  6. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:07:34

    Για ποιά οικογενειοκρατία μιλάς αλλενάκι?
    Τους Καραμανλήδες?
    Τους Μητσοτάκηδες?
    Τους Κεφαλογιάννηδες?
    Τους Βαρβιτσιώτηδες?
    .........
    Ο Γεώργιος Παπανδρέου ήταν ένας δάσκαλος στην Αχαία...
    Ο γυιός του Ανδρέας ήταν επι σειρά ετών εξόριστος και ηγέτης του ΠΑΚ , όταν οι ανωτέρω ρουφιάνοι των Γερμανών τα έκαναν εκ των υστέρων πλακάκια με την χούντα και κυνηγούσαν αντιστασιακούς πολίτες!
    Ο ΓΑΠ ζήτησε την νομιμοποίηση δυό φορές από την βάση του κόμματος του.
    Όλοι στο ίδιο καζάνι έτσι?
    Να χαρώ εγώ αντικειμενικότητα....

  7. max avatar
    max 10/04/2009 15:09:19

    Εάν το 50% σύν 1 τον ψηφησάντων ρίξει λευκό,ξέρει κάποιος συνταγματικά τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

  8. ataktos avatar
    ataktos 10/04/2009 15:13:35

    καλη σου μερα
    υπαρχη π.χ.και η Φωφη Γεννηματα ,Παπακωνσταντινου Γ. κλπ

  9. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2009 15:17:39

    @ 7
    Στη Δημοκρατία της Βαρδαρίας αρκεί το 40% να συμετέχει για να νομιμοποιήσει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.

  10. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/04/2009 15:21:22

    Οσον αφορα στο που βρισκονται οι πολιτικοι μας,εχεις δει το Μαυρογιαλουρο;Σιγουρα.
    Θυμασαι εκει,το Γαβριηληδη,που εκανε εναν αλλο υπουργο,ο οποιος ελεγε οτι εκανε ελεγχο στις αποδειξεις για να μην τον κλεβουν,με ενα αθωο,εως ηλιθιο υφος;
    Και πως του κολλησε ο Μαυρογιαλουρος, στα μουτρα τις υπευθυνες δηλωσεις των εργατων που ελεγαν οτι αλλη τιμη επαιρναν και αλλη υπεγραφαν;
    Σ αυτη την κατασταση βρισκονται οσοι υπουργοι,δεν ειναι κλεφτες οι ιδιοι.
    Η κλεφτες δηλαδη,ή ηλιθιοι.

  11. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:23:26

    Όπως τα λέει ο ανώνυμος 10 είναι...
    Τόσα χρόνια οι Αμερικανοί παλεύουν να "εκδημοκρατίσουν" το Πακιστάν και το Αφγανιστάν αλλά μάταια...

  12. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2009 15:24:23

    @ τιραμολα
    Ξέχασες το Ιράκ.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/04/2009 15:24:53

    tiramola: Το βασικό μέγεθος που καθορίζει την οικογενειοκρατία ή μη είναι ο χρόνος. Και αυτή η οικογένεια επικυριαρχεί στην πολιτική ζωή πολλά χρόνια πλέον, ώστε να μην μπορεί να εξαιρεθεί από τον πυρήνα της οικογενειοκρατίας.

  14. kanis avatar
    kanis 10/04/2009 15:32:13

    OTAN...στα σχολεία μπαινοβγαίνει ανεξέλεγκτα, ο κάθε πικραμένος...
    ΟΤΑΝ...η αστυνομία ασχολείται, κατά κύριο,με την περιφρούρηση των αναγκών των "πρώην" και των "κοσμικών"...
    ΟΤΑΝ... η "καταστολή" (κι όχι η "πρόληψη") συμφέρει, να έχει το προβάδισμα...

    ΤΟΤΕ ΑΥΤΑ ... είναι τα αποτελέσματα, που κάποιοι, επιφυλάσσουν, πριν από μας για μας...

  15. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:33:53

    Φυσικά Ορέστιε...
    Και Ιρακινούς έχουμε στην Ελλάδα...
    Φαίνεται ότι ούτε και εκεί τα κατάφεραν οι Αμερικανοί...
    Αλλά πως να τα καταφέρουν αφού ο σκοπός τους είναι η εξυπηρέτηση των συμφερόντων της υπερεθνικής ελίτ...
    Και ο strange προβληματίζεται με την Ελληνική πολιτική ηγεσία....

  16. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:38:59

    Είναι γνωστό ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες ικανότητες , αλλά δεν γίνεται οι 10 πλουσιότεροι στον κόσμο να έχουν περιουσία όσο το ΑΕΠ 50 χωρων μαζί...
    Κάτι δεν πάει καλά...

  17. kanis avatar
    kanis 10/04/2009 15:42:55

    @τιραμόλα 17

    ..παλιά συζήτηση κι ..άλυτη.

    Στο δια ταύτα, τι γίνεται,ενδιαφέρει, όταν τα μεγάλα προβλήματα είναι για τους μεγάλους και τα καθημερινά, για την στάσης ζωής του κάθε πολίτη και των απαιτήσεών του από τους διοικούντες!

  18. max avatar
    max 10/04/2009 15:53:09

    Ορέστιε μάλλον δεν διατύπωσα σωστά την ερώτηση εαν από αυτούς που θα συμμετέχουν στην ψηφοφορία το 50% +1 ρίξουν λευκό εδώ στον έρημο τούτο τόπο το Σύνταγμα τι προβλέπει?

  19. tiramola avatar
    tiramola 10/04/2009 15:54:19

    Δεν διαφωνώ kanis...
    Στο δια ταύτα?
    Να επιστρέψουμε στις δουλειές μας και να αφήσουμε τη δηλωτή στο καφενείο παριστάνοντας τους προύχωντες!
    θα βοηθήσει (η δουλειά) να καθαρίσει και το κεφάλι μας για να ξέρουμε και τι να απαιτουμε από τους πολιτικούς εκπροσώπους μας!

  20. kanis avatar
    kanis 10/04/2009 16:02:40

    Τιραμόλα πλέον στα καφενεία ..ασχολούνται μόνο, με το ποδόσφαιρο ή τις κηδείες φίλων!

    Με την δουλειά τους όλοι ασχολούνται (είτε υπο απειλή απόλυσης, είτε υπό απειλή μη πρόσληψης, είτε υπό ανεργία).

    Ασε, που οι του Δημοσίου, είναι υπό το συνεχή φόβο πλέον της απόλυσης, αν δεν εξυπηρετήσουν τις διαταγές ... πρώην, κοσμικών και άλλων!

    Στο δια ταύτα λοιπόν, λέω, ποιός τελικά βάζει τα όρια στην σημερινή καθομολογούμενη παρακμιακή καθημερινότητα;

  21. sinak avatar
    sinak 10/04/2009 16:08:49

    χαχαχαχα χαχαχα χαχαχαχα καλό καλό

  22. kanis avatar
    kanis 10/04/2009 16:10:52

    @sinak 22

    "Οι γύφτοι τα μαλώματα τα 'χουν για πανηγύρια."

  23. AnonymOs avatar
    AnonymOs 10/04/2009 16:25:41

    "... Μήπως ..... θα πρέπει να συνεννοηθούμε ..... άπαντες ......"

    Αυτιστική αλλαζονεία, αρμοδιότητος, τό πολύ, Δημήτρη Σούρα, όχι σοβαρώτερου....

  24. Νίκος avatar
    Νίκος 10/04/2009 16:46:51

    Οσο τα συμφεροντα της πολιτικης ελιτ (Αλαβανοι, ΓΑΠ, ΚΚ, και των "διαπλεκομενων") δεν απειλουνται δεν θα κανουν τιποτα ως οργανωμενα συμφεροντα. Θα την πληρωνει ο απλος πολιτης και η περιουσια του. Η διαστροφικη αλητεια του κατεστημενου (να προσαρμοστουμε εμεις στους λαθραιους και οχι αυτοι σε μας!!!) θα εχει κυριολεκτικα μακροπροθεσμες αντεθνικες συνεπειες. Μετα απο 20 χρονια λαθρομεταναστευσης και επικοισμου, ακομα δεν εχουν εθνικη πολιτικη για το θεμα. Και ολα ξεκινησαν με την ηλιθια, ναι ηλιθια αποφαση Παπουλια/ΠΑΣΟΚ να αρει το με την Αλβανια εμπολεμο. Τωρα θα κοιμηθουμε οπως στρωσαμε, με εθνικες συνεπειες για τα παιδια μας στο μελλον. ΟΙ πολιτικες για να ειναι καλες πρεπει να καμβανουν υποψιν τα εθνικα συμφεροντα και οχι να βαφτιζονται "προοδευτικες" βλακωδως.

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/04/2009 17:05:26

    Σε κάποιο προηγούμενο σημείωμά μου με αφορμή την έξαρση της εγκληματικότητας είχα γράψει πως σε λίγο θα δούμε και σειριακούς δολοφόνους τύπου Χάνιμπαλ Λέκτορ. Ή περιστατικά αλά Columbine High School. Το χθεσινό περιστατικό σε λύκειο του ΟΑΕΔ πλησιάζει σε αυτό το μοντέλο. 18 χρονος ομογενής με δυο όπλα παρακαλώ. Κατά τα άλλα απαγορεύεται στη χώρα μας η οπλοκατοχή και η οπλοφορία. Τι λέτε ρε παιδιά; Πάντα έλεγα και θα λέω. Η απαγόρευση ισχύει μόνο για τους νομταγείς. Οι παράνομοι και οι ψυχασθενείς πάντα θα οπλοφορούν και αλίμονό μας.

  26. isnogood avatar
    isnogood 10/04/2009 17:15:21

    ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ …ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

    Είχα πολλά χρόνια να περπατήσω στο κέντρο της Αθήνας.
    Και είχα επίσης ακόμη περισσότερα να χρησιμοποιήσω τα μαζικά μέσα μεταφοράς της.
    Το ταξί με άφησε στο κέντρο, στην πόρτα ακριβώς του γραφείου όπου είχα το ραντεβού μου. Έπειτα από δυο ώρες τελείωσα και σκέφτηκα, πως αντί να ξαναπάρω ταξί για να πάω πίσω στα νότια προάστια όπου έμενα, θα ήταν καλύτερα να περπατήσω λίγο και να δοκιμάσω μια βόλτα με τα …μεταολυμπιακά σύγχρονα μέσα μεταφοράς που απολαμβάνουν οι Αθηναίοι, αυτά που εμείς στη Θεσσαλονίκη μόνο ονειρευόμαστε…
    Το πρώτο σοκ το έπαθα όταν άρχισα να περπατάω στο πεζοδρόμιο για να πάω στη στάση: δεν άκουσα ούτε μια λέξη στα ελληνικά σε όλα τα δέκα λεπτά που περπάτησα!
    Το δεύτερο σοκ, ήταν στη στάση του λεωφορείου: από τους δώδεκα ανθρώπους που περιμέναμε εκεί, οι τρεις ήταν νεαροί Αλβανοί, οι δυο πρέπει να ήταν Πακιστανοί ή Ινδοί, μια γιαγιά, δυο φοιτήτριες, τρεις μάλλον από τα βάθη της Αφρικής και εγώ.
    Μάλιστα άρχισα να νιώθω και λίγο περίεργα, γιατί φορούσα κοστούμι γραβάτα και η όλη εμφάνισή μου δεν ταίριαζε γενικά με την όλη εικόνα που μόλις σας περιέγραψα.
    Ακριβώς απέναντί μας, νομίζω ότι ήταν ο χώρος του Μουσείου, άρχισε να μαζεύεται αρκετά μεγάλη ομάδα ανθρώπων για να ξεκινήσουν μάλλον μια ακόμη πορεία.
    Η διακριτική εμφάνιση λίγων ΜΑΤ στην παρακάτω γωνία, επιβεβαίωνε τη σκέψη μου.
    ‘Στην Αθήνα βρίσκομαι ή στη Βαβυλώνα’ αναρωτιόμουν, καθώς η γιαγιά με κοιτούσε.
    Ήρθε το αστικό. Ανεβήκαμε.
    Εκεί ήταν το τρίτο σοκ: οι συνθήκες των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης…. ήταν καλύτερες!
    Το σύνολο των επιβατών του αστικού, ήταν παρόμοιο με αυτό της στάσης. Μόνο τρεις τέσσερις σκόρπιοι, συνταξιούχοι Αθηναίοι μάλλον, με βλέμμα απλανές, κοιτούσαν έξω από το παράθυρο.
    Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου, ήταν ο φίλος μου ο Ηλίας που είχε έρθει κι εκείνος στην Αθήνα για δουλειές του και έμενε σε ένα ξενοδοχείο πάνω στη Συγγρού.
    ‘Άστα που να στα λέω’ άρχισε να μου λέει με έντονο ύφος στη φωνή του.
    ‘Άφησα την BMW έξω από το ξενοδοχείο για λίγο για να ανέβω στο δωμάτιο και μαζεύτηκε μια παρέα Αλβανών από διπλανό καφενείο, δαρθήκανε, μαχαιρώθηκε ένας από αυτούς μπροστά στο αμάξι μου και το έκανε χάλια. Παντού αίματα. Καλά που δεν το σπάσανε.’
    ‘Έρχομαι από εκεί’ του είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.

    Αθήνα 500 Π.Χ….Η αρχή του πολιτισμού
    Αθήνα 2009 Μ.Χ….Η πρώην πρωτεύουσα του κράτους των Ελλήνων.

    Και αυτό δυστυχώς είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα του ελληνικού κράτους σήμερα: έχουμε μια πρώην ελληνική πόλη για πρωτεύουσα, που διοικείται μεν ακόμη από Έλληνες, αλλά δεν είναι μακριά η ώρα που θα αποκτήσει τον πρώτο πολυπολιτισμικό δήμαρχο…αγνώστου προελεύσεως.
    Έχουμε μια πρωτεύουσα, στην οποία οι ίδιοι Αθηναίοι είναι το πρόβλημά της:
    είναι λαθρομετανάστες στην ίδια τους την πόλη!
    Και αυτό δυστυχώς το πρόβλημα το πληρώνει καθημερινά ολόκληρη η υπόλοιπη Ελλάδα!
    Ποιος θα ασχοληθεί με τη Μακεδονία, με τη Θράκη, με την ανεργία στην Ήπειρο, με τους αγρότες της Ελλάδας;
    Οι 25.000 Αφγανοί –όπως μας ενημέρωσε ο Αμερικανός πρέσβης- οι 30.000 Ιρακινοί, οι 50.000 Ινδοί και Πακιστανοί ή οι 700.000 Αλβανοί που έχουν μαζευτεί στην Αθήνα ψάχνοντας ψωμί για να φάνε;

    Αλήθεια κύριοι 300 της βουλής, γιατί δεν αλλάζετε την Πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους προς Θεσσαλονίκη μεριά, δε βάζετε και έναν Αφγανό διοικητή στην Αθήνα – με υποδιοικητή τον Αλαβάνο-και δεν έρχεστε να ξαναχτίσουμε την Ελλάδα από την αρχή;



    Υ.Γ.
    Το ιστορικό κτήριο της βουλής, μπορείτε κάλλιστα να το κάνετε ένα Πολυπολιτισμικό Μουσείο και να βάλετε διοικητή του τον Προκόπη τον Παυλόπουλο. Για να θυμίζει …Ελλάδα.

  27. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 10/04/2009 17:20:12

    Ας συνεννοηθούμε πρώτα με τον εαυτό μας.
    Εάν τα καταφέρουμε, δεν θα χρειαστεί να συνεννοηθούμε με τους άλλους.
    Απλά θα καταλαβαινόμαστε.
    Όχι όπως τώρα, που άλλα βλέπουμε, άλλα ακούμε, άλλα σκεφτόμαστε, άλλα καταλαβαίνουμε, άλλα λέμε, και στο τέλος άλλα κάνουμε.
    Πλήρης σύγχηση στην πλειοψηφία.
    Μα αυτή δεν βγάζει κυβερνήσεις;

  28. Νίκος avatar
    Νίκος 10/04/2009 17:25:47

    Τα συγκοινωνουντα δοχεια του ακραιου, αλλα με πολιτικες συνεπειες ατομισμου και ευθυνης ...ολων των αλλων και της κοινωνιας, με τον πολιτικο καιροσκοπισμο των ελληνικων κομματων της αριστερας κυριως, ειναι μιγμα καταστροφικο. Δεν εχετε παρα να διαβασετε το σημειωμα που αφησε ο βλαξ φονεας και αυτοχειρ. Για την πραξη του φταιει η κοπελλα που δεν...ανταποκριθηκε, η κοινωνια και ολοι, εκτος απο αυτον. Αυτο ακριβως καλλιεργουν ολοι, το σχολειο που προβιβαζει διχως ελεγχους, το κρατος που δεν τιμωρει κανενα (απο τους διαπλεκομενους κλεπτοκρατες μεχρι τους αναρχοβλαμμενους), και τα ΜΜΕ(ξαχρειωσεως) που για να εχουν πελατεια τους χαιδευουν ολους.

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/04/2009 17:29:49

    @26 Ιζνογκουντ. Πολύ καλό σχόλιο. Είμαστε όλοι λαθρομετανάστες στο ψευδοκράτος των Αθηνών.... Πάντως και η Θεσσαλονίκη κατα `κεί πάει ολοταχώς αν δεν έχει ήδη φτάσει. Η όποια χρονική υστέρηση με την πρωτεύουσα είναι πλέον αμελητέα.

  30. Lavazza avatar
    Lavazza 10/04/2009 17:58:06

    H λύση είναι εύκολη όσον αφορά στην κατάσταση στο κέντρο των Αθηνών.

    ΟΛΟΙ οι ΛΑΘΡΟμετανάστες επιχείρηση σκούπα και κατόπιν να οδηγηθούν σε ειδικά στρατόπεδα συγκεντρώσεως από όπου θα προωθηθούν στις πατρίδες τους (εννοειται οτι οι πατρίδες τους θα στείλουν καράβια να τους πάρουν).
    Όσοι χρησιμοποιούν το τέχνασμα οτι και καλά δεν έχουν χαρτιά για να μην ξέρουμε από πού ήρθαν, αυτούς σε λέμβους παράτημα ανοιχτά του λιβυκού πελάγους στα διεθνή ύδατα, να πάνε από εκεί που ήρθαν μόνοι τους.

    Οι τοξικομανείς που είναι άρρωστοι άνθρωποι, όλοι μάζεμα και προώθηση σε κέντρα αποτοξίνωσης (υπό τύπου χωριουδάκια) που θα έχουμε φτιάξει στην Επαρχία. Εκεί θα υπάρχει ιατρική και ψυχολογική μέριμνα. Έτσι έχει γίνει με επιτυχία και στο Σίδνεϋ και αλλού.

    Οι νόμοι και ιδιώς οι ποινές για τα κακουργήματα να αυστηροποιηθούν τα μέγιστα. Στις φυλακές να επικρατούν συνθήκες Guantanamo ώστε να ξέρει αυτός που θέλει να παρανομήσει τί τον περιμένει στη συνέχεια.

    Η Αστυνομία να εκπαιδευτεί να χρησιμοποιεί αυτά τα ρημάδια τα όπλα κι όχι να τα φέρει βόλτα.
    Καταδιώξεις φαρ ουέστ (σαν αυτές που βλέπουμε τις τελευταίες μέρες) και ένοπλες συρράξεις λαθρομεταναστών θα κοπούν αυτόματα όταν ο δράστης θα πυροβολείται από την Αστυνομία (έτσι θα παραδειγματίζοντε και οι υπόλοιποι). Στη Γερμανία και σε άλλες χώρες προβλέπεται (αλλά και εφαρμόζεται) αυτός ο πυροβολισμός προκειμένου να μην κινδυνεύσουν πολίτες και ονομάζεται "finaler rettunsschuss" (τελεσίδικη σωτήρια βολή) και εφαρμόζεται όταν ο δράστης κρατά όπλο που μπορεί να σκοτώσει (και τα γιαταγάνια, λοστάρια, τσεκούρια, όπλα που μπορούν να σκοτώσουν είναι).

    Άμα μείνουν καμιά 15αριά από αυτούς στον τόπο, οι υπόλοιποι επίδοξοι θα κ..σουν μέντες.

    Και το ΠΑΣΟΚ που θα βγεί να πάρει τέτοια μέτρα (που δεν πήρε η Ν.Δ και ήρθαμε σε αυτό το χάλι) να το καταχειροκροτήσουμε!

    Για βάλε τον Δακτύλιο σε ειδική διοίκηση υπό τύπου στρατιωτικού νόμου μετά τις 21:00 η ώρα, να δεις πως μπαίνει τάξη σε τρεις μήνες...

  31. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/04/2009 18:16:47

    Όντως. Στο Ιράν για παράδειγμα ή στην Ρουάντα, και σε αντίθεση με τον τίτλο της ανάρτησης, τέτοιο πράγμα δεν γίνεται. Για πολλούς λόγους, ένας εκ των οποίων είναι πως οι κοινωνίες τυγχάνουν έτσι διαμορφωμένες, ώστε τέτοιες συμπεριφορές εντοπίζονται και αντιμετωπίζονται σε πολύ μικρότερη ηλικία. Ειδικά στους ιθαγενείς της Αφρικής, ο νεαρός που θα εξωτερικεύσει υποψία επικίνδυνης αντικοινωνικής συμπεριφοράς, συνοδεύεται συνήθως από δυο γέροντες στα βάθη της Σαβάνας "να του δείξουν κάτι". Αργότερα, επιστρέφουν μόνο δύο.

  32. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 10/04/2009 18:35:14

    Όταν αποδομείς το καρότο του γαιδουριού, θλιβερό ή όχι, φροντίζεις να το αντικαταστήσεις με κάτι ανώτερο. Η έστω, απλά να το αντικαταστήσεις. Αν αφήνεις το πράγμα εντελώς στην τύχη του και «καθίστε όπου και όπως βολεύεστε αρκεί να μη μας ενοχλείτε όταν μετράμε χρήματα», κάποια στιγμή θα πάθεις χουνέρι μεγάλο. Και οι Ρουάντες και τα Ιράν θα γελούν μαζί σου, αρπάζοντας την ευκαιρία να σου πούν οτι αν εκείνοι είναι ωμοί και απολίτιστοι, εσύ είσαι απλά αστείος. Γι αυτό δεν γκρεμίζουμε ποτέ χωρίς σοβαρό (ή τουλάχιστον υπαρκτό που να πάρει και να σηκώσει) σχέδιο άμεσης ανοικοδόμησης κάτι διαφορετικού και λειτουργικότερου, στη θέση των ερειπίων που άφησες.

  33. Κανένας avatar
    Κανένας 10/04/2009 18:50:48

    Μόνο που ο τύπος, αγαπητοί μου ρατσιστές που βρήκατε αμέσως ευκαιρία να βγάλετε το μίσος σας, δεν ήταν ούτε Αφγανός, ούτε Αλβανός, ούτε Γεωργιανός. Ήταν ΕΛΛΗΝΑΣ. Δημήτρης Πατμανίδης.

  34. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/04/2009 19:37:41

    @34 Σηκώνει πολύ συζήτηση η θέση σου.

  35. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 10/04/2009 19:39:38

    Κανένας. #34 Είσαι σίγουρος; Έχεις ακούσει για μαιμού Ελληνοποιήσεις; Ψάξτο πρώτα.

  36. Orestios avatar
    Orestios 10/04/2009 20:10:50

    @ 34
    Και τα όπλα τα προμηθεύτηκε από τους έλληνες της αμπχαζίας, συνομιλώντας μαζί τους, μιας και αυτά είναι ανατολικής προέλευσης.
    Άσε μας ρε κανένας.

  37. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 10/04/2009 20:10:59

    Μιλούσαμε πολλοί εδώ και αρκετό καιρό γι' αυτό το πρόβλημα κι έβγαιναν διάφορες κάργιες (όχι αυτές ''στους μαύρους τοίχους και στα κεραμίδια'' του Κώστα Καρυωτάκη, από τις άλλες - αυτές των ΜΜΕ και των μπλογκς) και μας ''στόλιζαν'' με όλα τα κοσμητικά, εκ των οποίων τα ευγενέστερα ήταν ''ρατσιστής'' και ''φασίστας''...
    Η κοινωνία μας έμοιαζε μουδιασμένη από το τεχνητά (αν όχι βίαια) διαμορφωμένο και διάχυτο παντού ιδεολογικό κλίμα και δεν αντιδρούσε. Αν μάλιστα κάποιος τολμούσε να παραπονεθεί, άρχιζε σχεδόν πάντα ''με δηλώσεις μετανοίας'' του τύπου: ''Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά αυτοί οι λαθρομετανάστες, βρε παιδί μου...''
    Οι ιδεολόγοι (ή, έστω, οι υποστηρικτές) του ''πολυεθνικού τουρλουμπουκίου'' (σχεδόν απ' όλο το φάσμα του πολιτικού μας σκηνικού) διαγωνίζονταν και διαγκωνίζονταν ποιος θα πρωτοπρολάβει να χαϊδέψει την εθνική μας αλλοίωση. Ο Πάκης ευχαριστούσε τους ξένους που μας προτίμησαν. Ο GAMP διακήρυττε ότι το ΠΑΣΟΚ του θα ''πρωτοστατήσει'' για τη διαμόρφωση μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας στον τόπο μας. Το ΚΚΕ εκινείτο (και συνεχίζει) στον αστερισμό του ''ξένοι εργάτες - αδέρφια μας''. Ο δε ΣΥΡΙΖΑ έδειχνε (και συνεχίζει) να το είχε πάρει πολύ βαριά που σ' αυτόν τον τόπο κατοικούν ακόμα Έλληνες. Έμενε ένας Καρατζαφέρης να μιλάει, αλλά αυτόν τον είχαμε από χέρι όλοι μας στη γωνία, σαν τον ψωριάρη, και δεν του δίναμε σημασία. Από την άλλη, στις καθέδρες, στα αμφιθέατρα, στα στρογγυλά τραπέζια, στους δρόμους, στις πλατείες σπιθαμιαίοι ''εθνομηδενενιστές'' κατακεραύνωναν την άναυδη ελληνική κοινωνία που εκμεταλλεύεται τους ξένους, και κατά διαστήματα του έκαιγαν τα πανεπιστήμια, τα μαγαζιά και τα περίπτερα, να μάθει να μην συμπεριφέρεται έτσι στην Κούνεβα, στον Σαμίρ, τον Αλία και τον Γουίλι τον μαύρο θερμαστή από το Τζιμπουτί...
    Όταν τα πράγματα άρχισαν κάπως να σφίχνουν, τα περί ''ρατσισμού'' άρχισαν να αποσύρονται και να βγαίνουν μπροστά τα ''ανθρωπιστικά''. Τα κακόμοιρα τα παιδάκια, ο πεινασμένος Αφγανός, ο θαλασσοπνιγμένος Πακιστανός...
    Λες και η κοινωνία δεν ήξερε ότι αυτοί οι άνθρωποι είχαν ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Αδυνατούσε όμως να τους το λύσει. Δεν είναι δυνατόν ένα κράτος με υποτυπώδη υποδομή και παραγωγή να λύσει τα προβλήματα της πείνας της Ασίας και της Αφρικής.
    Κι ήρθαν εκατομμύρια εδώ. Και δεν βρήκαν δουλειές όλοι. Κι άρχισαν να κλέβουν. Κι άρχισαν να σκοτώνουν. Κι άρχισαν να σκοτώνονται και συναμεταξύ τους για το ποιος θα ελέγξει την πορνεία, το εμπόριο ναρκωτικών, το εμπόριο όπλων, την προστασία στα μαγαζιά. Και άρχισαν να δημιουργούνται γκέτο (όλο το κέντρο της ιστορικότερης πόλης του κόσμου). Κι άρχισαν ολόκληρες περιοχές να υποβαθμίζονται. Κι άρχισε ο κόσμος να κλειδαμπαρώνεται...
    Τώρα είμαστε στη φάση της αφύπνισης. Και της διερκώς διευρυνόμενης συζήτησης (ακόμα κι ο Πάγκαλος άνοιξε το στοματάκι του). Και της αναζήτησης λύσης.
    Ας ακούγονται προτάσεις σαν κι αυτή του Παράξενου Ελκυστή. Ας λένε κι άλλοι φίλο τη γνώμη τους. Ας επικαιροποιούν τα ΑΝΤΙΝΕΑ τακτικά αυτό το ζήτημα. Ας αναγκάσουμε τη Αριστερά να πάρει θέση – στην Ευρώπη το κάνει ήδη, ξεπερνώντας τις χαζοχαρούμενες αγκυλώσεις και ιδεοληψίες της. Ας φτιάξουμε, σε τελευταία ανάλυση μια άλλη, πατριωτική αριστερά. Θα τη βρούμε τη λύση!

  38. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/04/2009 20:37:03

    @24 Anonymous σου το αφιερώνω.
    -Υπάρχουν και τα κωμικοτραγικά εγκλήματα. Προχθές έκλεψαν από εστιατόριο της Θεσσαλονίκης το καζάνι με τον πατσά!!!!-
    Τράβα τώρα στον Σούρα να σε αναλύσει.

  39. thanos avatar
    thanos 10/04/2009 21:15:39

    Βρε κατι συμβουλους που κανει ο Αβραμοπουλος σαν το κυριο Σουρα....!!!

  40. Νικόλας avatar
    Νικόλας 10/04/2009 22:44:53

    Το καζάνι με τον πατσά το έκλεψαν επίσης Έλληνες.
    Τι έχετε πάθει και δεν βλέπετε πως η εγκληματικότητα πάει χέρι χέρι με την φτώχεια. Οι ξένοι είναι κατά βάση φτωχοί και όχι κατά βάση εγκληματίες.

    Και αν δεν έχετε την καλλιέργεια ή την πνευματική ανησυχία που χρειάζεται για να κάνετε αυτή την διαπίστωση απορώ αν δεν ντρέπεστε ακόμα; Είναι ντροπή να τσουβαλιάζει κανείς όλο τον κόσμο με τόσο αυθαίρετο τρόπο.

  41. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 10/04/2009 23:34:12

    Κοιτα φιλε μου.
    Παντα υπηρχε η κλεψια και η απατη,αλλα αυτο που βιωνουμε τα τελευταια χρονια,δεν ειχε ξαναγινει παλαιοτερα.
    Η κακοποιοι,ανηκουν σημερα σε αλλη συνομοταξία.
    Βια.Πολυ βια και θανατος.
    Παλαιοτερα,υπηρχε η δαμοκλεια σπαθη της εκτελεσης, για τα ιδιαζοντως ειδεχθη εγκληματα και τις ληστειες μετα φονου.
    Σημερα ομως,μπαινοντας στην πολιτισμενη ΕΕ,εχουμε καταργησει και στα χαρτια αυτη τη δυνατοτητα,που ειχε μεν καταργηθει στην πραξη,αλλα οχι στα χαρτια.
    Ετσι,κανεις δε φοβαται τιποτα,και ετσι ρισκαρει τα παντα.
    Και να τον πιασουν,και τις αδειες του θα παιρνει και αλλα εγκληματα μπορει να ξανακανει κατα τη διαρκεια αυτων,αφου τιποτα παραπανω,δεν μπορουν να του κανουν.
    Για να δειτε τι κανουν οι Αραβες με τη Σαρια σε χρηση σ αυτες τις περιπτωσεις.Αλλα και οι Κινεζοι.
    Χρραππ,οι πρωτοι,με τη σπαθα, μπαμ και κατω,οι δευτεροι,με την μπιστολα.
    Εκει να δεις πως σφιγγουν οι κωλοι.
    Και βεβαια,υπαρχει το μυστηριο,πως στην Κινα ,που και "σοσιαλιστικη", ειναι,αλλα και η θανατικη ποινη,υπαρχει και εφαρμοζεται,γιατι εξακολοθουν να γινονται αδικηματα που την επιφερουν.
    Cherchez la femme,κυριοι.
    Οι Κινεζοι,παρασυρονται,απο γυναικες,η γκομενες.
    Ναι οι πουτανες.Τους παιρνουν στο λαιμο τους,τους ανθρωπακους.Και η ποινη,ειναι δημοσια εκτελεση με πιστολι, στο πισω μερος του κεφαλιου, σε μια εβδομαδα απο την καταδικη,και τα εξοδα της,τα πληρωνει ο ιδιος ο καταδικος!!

  42. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/04/2009 23:36:13

    @41 Νικόλα φίλτατε, ας το πώ για χιλιοστή φορά. Είμαι κατά των κακοποιών και της παραβατικής συμπεριφοράς. Είτε είναι Έλληνας είτε Σουηδός είτε Αφγανός ο κακοποιός. Ποσώς με ενδιαφέρει η εθνικότητα του. Αλλά όπως και να το κάνουμε, καθόσον κάποιας ηλικίας πλέον, θυμάμαι πως πριν την άφιξη των εξ`ανατολής (κυρίως) ορδών ποτέ δεν είχαμε τόση σκληρή εγκληματικότητα. Φτώχια και πείνα είχαμε. Χατζάρια και καλάσνικοφ ποτέ. Σταματήστε πια αυτό το τροπάρι με τον ρατσισμό. Εσείς δεν βλέπετε ότι γίναμε εμπόλεμη ζώνη; Που στο διάολο ζείτε; Σε φρούρια; Δεν έχετε παιδιά; Δεν φοβόσαστε; Σας αρέσει αυτή η εικόνα φαρ ουέστ;

  43. Νίκος avatar
    Νίκος 10/04/2009 23:56:18

    Νικολα, εχεις αδικο. Πεινα υπηρχε και παλια στην Ελλαδα, αλλα κοιμομασταν με ανοιχτες θυρες και δεν φοβομασταν... Αντε, ξυπνηστε πια στον τοπο αυτο.

  44. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 11/04/2009 00:16:41

    @41 Νικόλα
    Αν και σου απάντησε κατάλληλα ο Strange Attractor στο @43, θα ήθελε να εκφράσεις καθαρά την άποψή σου σα παρακάτω ερωτήματα:
    Ας πούμε ότι συμφωνώ (με το ζόρι) μαζί σου ότι η εγκληματικότητα πάει χέρι-χέρι με τη φτώχεια. Το ζήτημα είναι γιατί είμαι υποχρεωμένος εγώ (ως άτομο, γειτονιά, πόλη, κράτος)να πληρώνω τη φτώχεια (και ως εκ τούτου την εγκληματικότητα) του Πακιστανού, του Ινδού, του Αλβανού, του Νιγηριανού κλπ; Δεν μου φτάνουν οι δικοί μου φτωχοί-εγκληματίες; Κι αν τον πατσά τον έκλεψαν Έλληνες, με ποια λογική πρέπει να προσθέσω (ανεχτώ) κι άλλους ''διεκδικητές'' του ίδιου ''πατσά'' από τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία ή την Ατλαντίδα;

  45. Νικόλας avatar
    Νικόλας 11/04/2009 00:31:50

    @Strange Attractor Αφού επικαλείσαι την ηλικία σου θα θυμάσαι μια περασμένη εποχή τότε που το νεοφιλελεύθερο όραμα προσγειώθηκε και στην Ελλάδα, δηλαδή στα μέσα της δεκαετίας 80 και αρχές 90. Χωρίς να γνωρίζουμε την επικείμενη κατάρρευση των καθεστώτων στην Ανατολική Ευρώπη αντιμαχόμασταν (οι αριστεροί) τον νεοφιλελευθερισμό γιατί "προβλέπαμε" την αύξηση των εισοδηματικών ανισοτήτων, την δημιουργία μιας ολόκληρης στρατιάς ανέργων και απόκληρων και στο τέλος την υποχώρηση της κοινωνικής συνοχής. Η αύξηση της εγκληματικότητας ήταν από τότε μια εντελώς φυσιολογική συνέπεια του κοινωνικού μοντέλου που πρόβαλε.
    Στην πορεία όλα αυτά επιβεβαιώθηκαν. Σήμερα οι μετανάστες, αφού έχουν πάρει την θέση τους μέσα στα ποιο φτωχά στρώματα της Ελληνικής κοινωνίας, είναι περισσότερο επιρρεπείς στη βίαιη εγκληματικότητα ακριβώς λόγω του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν. Οι φτωχοί κάνουν περισσότερα βίαια εγκλήματα, ενώ οι πλούσιοι κάνουν συχνότερα οικονομικά εγκλήματα. Δεν ξέρω κανέναν λαό που να έχει την κλεψιά και την εγκληματικότητα ανάμεσα στις πολιτισμικές του αξίες.

  46. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 11/04/2009 19:07:05

    Μια παρατηρηση μονο.
    Η μεγαλη ποιοτικη διαφορα στο εγκλημα,εγινε,οταν πλακωσανε οι Αλβανοι και οχι γενικως οι μεταναστες.
    Οι Αλβανοι,που ειναι μια απο τις χειροτερες φυλες στον πλανητη,και μονο με τιποτα Κολομβιανους μπορουν να συγκριθουν.
    Και μην ξεχνατε,οτι οι Τουρκοι,το 1821,και για τις χοντροδουλειες,τις βρωμικες δουλειες,ειχαν παντα τους Αλβανους,οι οποιοι ειχαν εφευρει,ειρησθω εν παροδω, μια φοβερη μεθοδο,για να σουβλιζουν ανθρωπους,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ,αλλα μονο επι της πυράς.Για να υποφερουν.
    Καταλαβαινετε για τι "πραματα",μιλαμε;

  47. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 11/04/2009 22:43:17

    @47 Προβοκατωρ
    ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.