02/06/2008 18:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γάμοι παντού, η απάντηση της ομοφυλοφιλικής κοινότητας

Γάμους σε πολλές περιοχές της Ελλάδας είναι η απάντηση των ομοφυλοφιλικών οργανώσεων στην παραγγελία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου να ελέγξει ποινικά τον δήμαρχο Τήλου, εφόσον προχωρήσει στην τέλεση γάμου μεταξύ ομοφύλων. Τουλάχιστον για σήμερα, αναβάλλεται το ραντεβού του δημάρχου της Τήλου με τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Γιώργο Οικονόμου, ο οποίος θα τον ενημέρωνε για την παραγγελία του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Με νέες δηλώσεις του χθες ο δήμαρχος της Τήλου υποστήριξε ότι πολλοί νομικοί διαφωνούν με την άποψη του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, ενώ παράλληλα επικαλέστηκε και οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν απαγορεύει τους γάμους μεταξύ ομοφύλων. «Υπάρχει μια σύγχυση γύρω από το θέμα. Πρέπει να υπάρξει μια τεκμηριωμένη άποψη ώστε να μην αμφισβητείται η εγκυρότητα της πράξης. Δεν πρόκειται να κάνω τους γάμους για διαφημιστικούς σκοπούς» κατέληξε ο δήμαρχος της Τήλου. Παρέμβαση μέσω του Διαδικτύου ώστε τελικά να πραγματοποιηθούν οι γάμοι στην Τήλο ξεκινούν και blogger οι προτρέπουν σε κινητοποίηση ενάντια στην παρέμβαση του κ. Σανιδά (από το in.gr)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. KAN avatar
    KAN 02/06/2008 18:51:52

    σαν να υπάρχει πρόβλημα με αλλα blogs.Εδω και 10 λεπτά (ειναι τώρα 1950)δεν ανοιγει κανένα απο τα γνωστα..

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/06/2008 18:57:03

    Το να παντρεύονται είναι λίγο ή πολύ περίεργο. Το να τους δίνεις τις φοροαπαλαγγές και τα κληρονομικά των παντρεμένων, δεν έχω άποψη, ούτε ξέρω τι λένε οι δικηγόροι και κυριώς η Εφορία. Αλλά το να ασχολείται ο εισαγγελέας, τι να πω, μου θυμίζει τον Εβερτ. Είμαι κατά όλων των τέτοιου είδους Μεταξικών παρεμβάσεων.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/06/2008 18:58:33

    KAN, έχει πρόβλημα το server της Google.

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 02/06/2008 20:01:34



    ΠΕΛΙΑΣ

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/06/2008 21:47:48

    Array

  6. Factorx avatar
    Factorx 02/06/2008 22:28:01

    @ΠΕΛΙΑ:
    Το σχόλιό σου σβύστηκε επειδή δεν προσέφερε τίποτα.
    Το περιεχόμενο της σεξουαλικής πράξης δεν μας ενδιαφέρει.Και η ελευθερία έκφρασης και πράξης ή είναι πλήρης ή δεν είναι.
    @archaeopteryx
    σβύστηκε και το δικό σου σχόλιο επειδή αναφέρεται στον ΠΕΛΙΑ το όποίο όμως σβήσαμε.

  7. Theodore avatar
    Theodore 02/06/2008 22:59:22

    Eγω θα ηθελα να σας πω,οτι αυτο που ζητανε εδω και μας λενε οτι στην Ευρωπη ειναι θεσφατο, δεν ισχυει, παρα μονο σε τρια, απο τα Ευρωπαικα κρατη.
    Στην πλειοψηφια, ισχυει η συμβολαιογραφικη πραξη, η οπως αλλοιως το λενε.

  8. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 02/06/2008 23:05:35

    Σε γενικές γραμμές δεν έχω πρόβλημα με το να παντρεύονται οι ομοφυλόφιλοι. Το θέμα όμως είναι ποια σε τι θα χρησίμευαν; Σημασία έχει να αντιμετωπίζονται με ανεκτικότητα και σεβασμό ή να μπορούν να παντρεύονται εν μέσω άγνοιας και μίσους;

    Σαν καπρίτσιο μου μοιάζει εξάλλου, παρά σαν πραγματική ανάγκη. Το σημαντικό είναι να ξεπεραστούν τα συμπλέγματα.

  9. Σπύρος avatar
    Σπύρος 02/06/2008 23:07:20

    Προσπαθώ να καταλάβω τί θέλει τον γάμο μιά μερίδα Gays...
    Μόνον όποιος δεν νοιώθει συμφιλιωμένος μέ την συγκεκριμένη ερωτική επιλογή,δηλαδή με τον εαυτό του επιζητά ΄νομιμοποίηση΄μέσω τού θεσμού τού γάμου..Τώρα εάν κάποιοι θέλουν να ντυθούν Νυφούλες σιγά τά ωά..Μέγα πολιτικό ζήτημα.........
    Εξυπακούεται ότι πρέπει να υπάρχει Σύμφωνο συμβίωσης για τούς ομοφυλόφιλους..
    Οταν κάποιος ζεί μέ έναν άλλον άνθρωπο γιά πολλά χρόνια είναι εντελώς άδικο να εμφανίζεται μιά μακρινή εξαδέλφη και να παίρνει την κληρονομιά..
    Υ.Γ.
    Τώρα πού έσκασε μύτη ο Σανιδάς άλειψε βούτυρο στο ψωμί τών Συριζαίων..
    Αειντε τώρα πάλι,θά κάνουν μείζον ζήτημα τόν ΄Γάμο΄...
    Μιά χαρά δουλεύει τό σύστημα..Θά συζητάμε γιά ΄Γάμους΄ενώ γύρο μας καίγονται τά πουρνάρια στίς αυλές μας μέ τήν νεοφιλελευθερη πολιτική Αλογοσκούφη...

  10. factorx avatar
    factorx 02/06/2008 23:37:22

    Σπύρο, συμφωνούμε απολύτως

  11. Αναλογίες avatar
    Αναλογίες 03/06/2008 00:06:48

    Νομίζω ότι η όλη σύγχυση προκαλείται από το ότι μπερδεύονται τα συναισθηματικά των ομοφυλοφίλων με τις κοινωνικές συνέπειες. Σαφώς και συναισθηματικά αλλά και ερωτικά έχουν δικαίωμα να δίνονται σε όποιον επιθυμούν.

    Κοινωνικά αυτό έχει τη συνέπεια ότι σε πρώτη φάση δεν έχουμε παιδιά.

    Τώρα ο θεσμός της κληρονομίας υπηρετούσε και υπηρετεί την οικονομική συνέχεια της οικογένειας.Τώρα ας υποθέσουμε ότι ένας πατέρας αφήνει την περιουσία του σε δύο παιδιά του εκ των οποίων ο ένας ομοφυλόφιλος. Ο ομοφυλόφιλος τα παίρνει τρώει όσα προλάβει δεξιά αριστερά και τα υπόλοιπα τα κληροδοτεί στο σύντροφό του που συνεχίζει να τα σπαταλάει δεξιά αριστερά. τι ωφελείται η κοινωνία από αυτό? Ο άλλος γιος τα παίρνει έχει οικογένεια και μεγαλώνει με αυτά τα χρήματα τα παιδιά του. Σαφώς και η κοινωνία ωφελείται από αυτό.

    Για τις συντάξεις. Λυπάμαι αλλά είμαι κάθετος. Παλιά που η γυναίκα δε δούλευε κι έμενε στο σπίτι ίσχυε και ισχύει μέχρι σήμερα να παίρνει η γυναίκα, με την οποία είχε κάνει παιδιά, τη σύνταξη του άντρα αν η γυναίκα δεν είχε δική της. Υπήρχε μια λογική κοινωνικής ανταμοιβής και κοινωνικής πρόνοιας. Η γυναίκα είχε παιδιά, δε μπορούσε να εργάζεται και στα γεράματα δεν την πετάμε. Ένας ομοφυλόφιλος γιατί δε μπορεί να εργάζεται? Αν εργάζεται έχει δική του σύνταξη. Επίσης υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει ότι με τις Ρωσίδες που παντρεύονται γέρους για να πάρουν τη σύνταξη. Θα έρχεται ο κάθε ομοφυλόφιλος θα παντρεύεται ένα άλλο και θα πληρώνουν τα κορόιδα.

    Η άποψή μου. Αν θέλουν σύμφωνο να τους το δώσουμε χωρίς κληρονομικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα. Θα πάρουν το ανιδιοτελές το προσωπικό το συναισθηματικό τέλος πάντων αλλά όχι αυτό που σχετίζεται με την κοινωνία. Όχι σύνταξη κι όχι κληρονομία. Αυτά ανήκουν σε αυτούς που συνεχίζουν την κοινωνία και που της έχουν προσφέρει.

  12. Basil avatar
    Basil 03/06/2008 10:38:28

    Το κύριο πρόβλημα μου με αυτούς τους τύπους και τις σχέσεις τους, είναι ότι δεν μπορούν να αναπαράγουν ζωή. Η προοπτική τους είναι μόνο ο θάνατος. Τραγικό δεν είναι?? Είναι εξ'ορισμού παρακμιακοί.

    Ας μη θίξουμε το θέμα του Παρατηρητήριου του Ελσινκι (δημητρας-βαλιανάτος κλπ) τρίτη είδηση στο Σκαι κλπ κλπ κλπ

  13. Gay avatar
    Gay 03/06/2008 11:12:39

    Λίγες παρατηρήσεις από έναν διεστραμμένο:
    1. Είμαι εξ ορισμού παρακμιακός επειδή δεν μπορώ να αναπαράγω ζωή; Πιστεύει ο Basil το ίδιο για ετερόφυλα ζευγάρια που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν; Επίσης, τι πιστεύει για τις κατσαρίδες; Και αυτές αναπαράγουν ζωή.
    2. Το ποιός ζει μέσα στο σκοτάδι φαίνεται από τα ηλίθια σχόλια. Σε μια άλλη εποχή θα θεωρούσε σκοτεινούς και ακατανόμαστους τους αριστερόχειρες και τις δυναμικές γυναίκες (μάγισσες - φωτιά, κανείς;)
    3. Η λέξη γάμος είναι όντως συνεδεμένη με τη θρησκευτική τελετή. Και φυσικά η θρησκεία σήμερα απορρίπτει την πρακτική της ομοφυλοφιλίας. Άσχετο για ένα κοσμικό κράτος. (και εγώ απορρίπτω την οργανωμένη θρησκεία - να αρχίσω να διαδηλώνω κατά των τελετών;)
    4. Αυτό που πιστεύουν οι πολλοί δεν είναι πάντα το σωστό. Για αυτό υπάρχουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, για να εξασφαλίζουν ισότητα και δικαιοσύνη ανεξαρτήτως της γνώμης της (φασιστικής / λαϊκής / σκατά) πλειοψηφίας.
    5. Οι άνθρωποι έχουν τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις απέναντι στο νόμο και το κράτος. Αν λοιπόν δεν πρέπει να κληρονομήσω τους γονείς μου επειδή (θα) είμαι άτεκνος, τότε γιατί να πληρώνω φόρους για εκπαίδευση (αφού δεν θα τους χρειαστούν τα παιδιά μου) ή για οτιδήποτε μακροπρόθεσμο(αφού δε με νοιάζει τι πατρίδα θα κληρονομήσουν). Τέτοιες απόψεις είναι αστείες. Απαιτώ για εμένα και το συντροφό μου τα ίδια δικαιώματα που έχουν τα υπόλοιπα ζευγάρια, και για αυτό υποστηρίζω το σύμφωνο συμβίωσης.
    6. Ίσως κάποτε, λόγω της υπερβολικής κοινωνικής πίεσης και του στιγματισμού, να τεκνοποιούσαν κάποιοι gay. Αυτό τώρα το θεωρείτε σωστό για τους εμπλεκόμενους (πατέρα, μητέρα, ή παιδιά); Και σε κάθε περίπτωση, αφού αισθάνεστε τόσο σημαντικό το ζήτημα της τεκνοποίησης και της υπογεννητικότητας, γιατί δεν κάνετε οι straight περισσότερα παιδιά; Και αυτό από τους gay το περιμένετε;
    7. Κάτι τελευταίο. Gay γεννήθηκα, δεν έγινα gay ούτε επειδή είδα γάμους gay, ούτε επειδή δεν με πρόσεχε οι οικογενειά μου, ούτε από επιλογή (λες και θα διάλεγε κανείς να αντιμετωπίζει καθημερινά όλους αυτούς τους σκοταδιστές κάφρους, την κοροϊδία, τις διακρίσεις, και την υποτίμηση).
    Αυτά.

  14. Basil avatar
    Basil 03/06/2008 13:16:20

    @ Gay
    Κατάρχας δεν αποκάλεσα διεστραμμένο κανένα. Απλά χαρακτήρισα την κατάσταση σας αδιέξοδη-παρακμιακή (βιολογικά).Ουτε πιστεύω οτι η υιοθέτηση παιδιών λύνει το πρόβλημα.
    1. Ναι σε όλα. Ακμή-Παρακμή το θέμα είναι απλά βιολογικό.
    2. Δεν ζώ στο σκοτάδι kai δεν χαρακτήρισα κανέναν. Προφανώς δεν είπα να καίμε ανθρώπους ή να τους στιγματίζουμε κλπ.
    3. Δεν με αφορά.
    4. Σωστό το πρώτο. Τα ανθρωπινα δικαιωμάτα είναι κάτι πολύ αμφιλεγόμενο.
    5. Δεν το πολυκαταλαβαίνω αυτό το σημείο.
    Τους φόρους δεν τους πληρώνεις για τα παιδιά. Η κληρονομία δεν προυποθέτη straight behavior.
    6.Σε αυτό έχεις δικιο η ελληνική κοινωνια είναι σε παρακμή με δείκτη 1.36 γεννήσεις ανα γυναίκα.
    7. Δεν με αφορά.

    Ενα σημείο: γιατί όλη αυτή η αναστάτωση?? Αυτό είναι το κύριο θέμα που μας απασχολεί? Παρακαμψη ζωτικών θεμάτων:
    Α) κοινωνικής συνοχής (ανεργία-εργασία-ακρίβεια κοινωνικά αποκλεισμένοι)
    Β)Ασταθούς γεωπολιτικού περίγυρου. Σε ασυμφωνία με την υπερδύναμη και τους γερμανούς-βρεταννούς
    (πιθανό θερμό επεισόδιο?)
    Γ) Πολιτικού αδιεξόδου.
    Δ) Οικολογικού αδιεξόδου.

    Επομένως είμαι απολυτα αρνητικός με την προσπάθεια που γίνεται από συγκεκριμένα κέντρα να αναδειχθεί το θέμα ώς Ν1 ή έστω Ν2 θέμα της ελληνικής κοινωνίας.

    Τέλος αν βρεθεί ένας τρελλαμενος παπάς και αρχίσει να παντρεύει ζευγάρια θα πάτε όλοι στον παπά να πάρετε την ευχή του?

  15. Georgia avatar
    Georgia 04/06/2008 16:01:52

    Παιδιά λέτε μαλακίες. Και συγγνώμη που εκφράζομαι έτσι αλλά έχω βγει απ'τα ρούχα μου με αυτά που διαβάζω. Λοιπόν ανώνυμε:

    1) Οι γονείς μου είναι και οι δυο straight και μεγάλωσα με τα γνωστά 'πω πω, κοίτα κάτι πισωγλέντηδες, τα παλιοπουστράκια! Ανωμαλάρες παλιοτζιβιτζιλούδες, αίσχος.' Άρα αντι-γκέι παιδεία απ'την οικογένειά μου...

    2) Ο πατέρας μου δούλευε και η μάνα μου μεγάλωνε τα παιδιά στο σπίτι. Άρα οι συνηθείς ρόλοι των γονιών στην ελληνική κοινωνία υπήρχαν και στο σπίτι μου.

    3) Οι περισσότεροι από τους φίλους της παιδικής μου ηλικίας βγήκαν πολύ 'καλά' παιδιά με το μότο: 'Σφάξτε τις ανωμαλάρες στο γόνατο μπας και σωθούμε'. Άρα σύμφωνα με σένα οι επιρροές από τους πρώην αυτούς φίλους μου έπρεπε να μ'είχαν κάνει ετεροφυλόφιλη.

    4) Με το χέρι στην καρδιά, δεν έχω βιαστεί, χτυπηθεί ή κακοποιηθεί σωματικά ή ψυχικά από κανένα. Άντρα ή γυναίκα. Ίσα ίσα είμαι απ'τις λίγες τυχερές που έχουν μια οικογένεια που είναι προοδευτική και προσπάθησε να καταλάβει, αδιαφορώντας για τον κόσμο. Και ξέρεις γιατί; Γιατί το παιδί τους ήταν σημαντικότερο από τις απόψεις των άλλων. Οπότε αυτό που ισχυρίζεσαι δε στέκει. Και η άλλη ηλιθιότητα που ισχυρίζονται ορισμένοι. Πώς ένα αγοράκι που βιάστηκε από ΑΝΤΡΑ μπορεί να γίνει ομοφυλόφιλο; Αν δεν κάνω λάθος αυτή είναι μια τραγική, επίπονη και βασανιστική εμπειρία. Γιατί να θελήσει αυτό το αγόρι να την επαναλάβει λοιπόν;

    5) Ουδέν σχόλιον. Το μόνο που δεν κάνει η ελληνική κοινωνία είναι να προβάλει το γκέι πρότυπο. Να το διακωμωδεί μέσω σαχλών εκπομπών ή και να το αγνοεί παντελώς, το δέχομαι ναι.

    6) Ούτε εμένα με ενδιαφέρουν οι ομοφοβικές κοτσάνες που βλέπω εδώ αλλά θα το επαναλάβω όπως και το παιδί παραπάνω. Πες μου με επιχειρήματα ΓΙΑΤΙ να επιλέξω κάτι τέτοιο; Μήπως γιατί γουστάρω να τραβάω την προσοχή και να με δείχνουν με το δάχτυλο; Ή μήπως γιατί θέλω να έχω αντιμετώπιση ζώου από τους 'ηθικούς' πολίτες αυτής της χώρας;

    Ο σκοπός του διαλόγου είναι να ακούγονται και να συζητιούνται όλες οι απόψεις και μέσω των επιχειρημάτων να προσπαθούμε να πείσουμε τον συνομιλητή μας. Μη λες λοιπόν βασίλη πως δε σε ενδιαφέρει.

    1) Σαφέστατα και συμφωνώ πως εδώ τα παιδιά πεινάνε και εμείς κάνουμε πρώτο θέμα τους γάμους των γκέι. Όμως αυτά τα λέτε εσείς που θεωρείστε νορμάλ και 'άνθρωποι'. Εμείς όμως οι διεστραμμένοι με τις 'σκοτεινές' και 'ακατανόμαστες' επιλογές μας εκτός από τα όργια των πολιτικών και τα παιδιά που πεινάνε έχουμε να φοβόμαστε και για την ίδια μας τη ζωή. Βλέπετε, είμαστε το λιγότερο αποβράσματα και φτάνουμε σε σημείο να συγκρινόμαστε με τους δολοφόνους και τους παιδεραστές. Αυτές τις συγκρίσεις τις αφήνω στην νοημοσύνη του καθενός βέβαια. Γι'αυτό και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την αναγνώριση των σχέσεών μας. Για να ενταχθούμε -όπως θα έπρεπε να έχει γίνει- στην κοινωνία και να ζήσουμε μια ήρεμη ζωή χωρίς φόβο. Όχι γιατί έχουμε αμφιβολίες για το ποιοι είμαστε.

    2) Ο γάμος τον οποίο απαιτούμε δεν έχει καμία σχεσή με αυτόν που έχετε στο μυαλό σας εσείς. Ποιός μίλησε για νυφούλες και για γαμπρούς; Απαιτούμε ΠΟΛΙΤΙΚΟ γάμο που είναι ουσιαστικά ένα συμβόλαιο το οποίο θα μας δίνει όλα τα δικαιώματα του αντίστοιχου δικού σας γάμου. Συνταξιοδοτικά, κληρονομικά, φοροαπαλλαγές και υιοθεσίας. Και για όνομα του θεού και της παναγίας, σταματήστε να λέτε πως ο γάμος νοείται μεταξύ μόνο της γυναίκας και του άντρα επειδή θα κάνουν παιδιά. Δηλαδή τα ετερόφυλα ζευγάρια που μένουν άτεκνα τι να τα κάνουμε; Να τα πυροβολήσουμε μήπως επειδή δεν μπόρεσαν να φέρουν νέα μέλη στην κοινωνία; Ή μήπως να κάνουμε τέστ γονιμότητας σ'όσους σκοπεύουν να παντρευτούν προκειμένου να τους χορηγηθούν τα απαραίτητα χαρτιά; Μη γελοιοποιήστε. Αν ανοίξετε ένα βιβλίο θρησκευτικών, θα δείτε πως ο πολύτιμος χριστιανικός γάμος σας δεν έχει σκοπό την γέννηση παιδιών. Έχει σκοπό την ένωση των δύο φύλων στα μάτια του θεού και άμα προκύψουν τέκνα, προέκυψαν. Δεν είναι η απαραίτητη προυπόθεση αυτή. Επίσης, εδώ η εκκλησία δεν ασχολήθηκε με τους δικούς σας πολιτικούς γάμους και κάθεται και ασχολείται με εκείνους των ομοφυλοφίλων. Οι εκπρόσωποι της είναι μανούλες στο να σπέρνουν το μίσος. Και κατά τ'άλλα είμαστε χριστιανοί και αγαπάμε αλλήλους. Δεν είναι η ύψιστη υποκρισία αυτό;

    Και δεν είμαστε μια μερίδα γκέις... Είμαστε πολύ περισσότεροι. Στην Ελλάδα 500.000 πολίτες είναι τέτοια διεστραμμένα όντα. Δεν καταλαβαίνετε όμως κάτι. Δε χρειαζόμαστε τη λύπησή σας ούτε και 'θεραπεία' για να 'ρθουμε στον 'ίσιο' δρόμο. Έίτε σας αρέσει είτε όχι είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ, πληρώνουμε και προσφέρουμε τα ίδια με σας και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ τα δικαιώματά μας. Άμα δεν σας αρέσει μην παρευρεθείτε σε γάμο ομοφύλων. Δεν έχετε καμία δικαιοδοσία όμως να συνδράμετε στην ανήθικη μεταχείρηση μια ομάδας ανθρώπων επειδή δεν σας καλαρέσει εσάς.

    3) Και ποιός σας είπε μάγκες μου πως οι γκέι μένουν άτεκνοι ή είναι ανίκανοι; Ξέρετε πως σε λίγα χρόνια μια γυναίκα μπορεί να είναι ικανή να γονιμοποιήσει τη σύντροφό της; Και άμα δε με πιστεύεις ψάξε στο google. Τι θα είχατε να πείτε τότε παιδιά; Για τη δεδομένη στιγμή όμως ένα ζευγάρι γυναικών όταν αποφασίσει να μείνει μαζί δεν μπορεί να προσφέρει παιδιά στην κοινωνία; Ένα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι = 1.36 παιδιά. Ένα ομοφυλόφιλων γυναικών όμως = 2 τουλάχιστον. Ή ένας ομοφυλόφιλος άντρας δεν μπορεί να συμφωνήσει με μια γυναίκα και να κάνει ένα παιδί; Σας παρακάλώ μην μπερδεύετε τα πράγματα. Άμα δε γνωρίζετε μη μιλάτε. Δεν μπορεί εσείς που είστε ετεροφυλόφιλοι να γνωρίζετε περισσότερα για τους γκέι απ'τους ίδιους τους γκέι. Δεν είναι δυνατόν.

  16. Sappho avatar
    Sappho 04/06/2008 19:16:56

    Αδικα παιδεύεσαι Georgia. Σκαρφίζονται διάφορες ιστορίες μέσα στο μυαλό τους, για να κρύψουν το μίσος που κρύβουν μέσα τους. Και αν δεν είναι μίσος, είναι κρυφός φόβος. Ξέρεις τι φόβο εννοώ. :-)))

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.