#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/09/2010 07:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΓΑΠ: «Πονάτε αλλά αντέξτε, κάποια στιγμή θα σταματήσετε να πονάτε...



Χιούμορ με τους Ελληνες και τους μετανάστες στην Αμερική, φαίνεται ότι κάνει ο Γ. Παπανδρέου στο μακρύ ταξίδι του στις ΗΠΑ. Η επιχείρηση ωραιοποίησης της εικόνας της χώρας συνεχίστηκε, εκτός κι αν ο πρωθυπουργός έχει σχέδιο να φέρει επενδυτές στην Ελλάδα οπότε πρέπει να παρουσιάσει μια ειδυλλιακή εικόνα.

“Πριν έξι μήνες όλοι δήλωναν βέβαιοι ότι η Ελλάδα θα χρεοκωπούσε, τόνισε ο πρωθυπουργός και συμπλήρωσε ότι σήμερα η Ελλάδα είναι μια διαφορετική χώρα, σταθερά προσηλωμένη προς μια μακρόχρονη σταθερότητα και ανάπτυξη, κάτι που προσελκύει το ενδιαφέρον των επενδυτών, και στο πλαίσιο αυτό επικαλέσθηκε την πρόσφατη ανταπόκριση που βρήκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εθνικής Τράπεζας, αλλά και την απόφαση των ασφαλιστικών ταμείων της Νορβηγίας να επενδύσουν σε ελληνικά ομόλογα. Η επιστροφή των επενδυτών οφείλεται στο ότι η ελληνική κυβέρνηση απέδειξε ότι εννοεί αυτά που λέει, πετυχαίνει τους στόχους που θέτει, και ξεπερνά τις προσδοκίες, τόνισε και σημείωσε ότι μέσα σε λίγους μήνες έχει προωθηθεί το πιο φιλόδοξο και εκτενές πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας”.

Αυτά είπε μιλώντας σε χρηματιστές και επενδυτές  Economic Club της Νέας Υόρκης ο κ. Παπανδρέου και μας άφησε όλους άφωνους εδώ στην Ελλάδα η οποία βρίσκεται σε βαθιά ύφεση, πολιορκημένη από τους φορτηγατζήδες και σε εθνική κατάθλιψη.

Δήλωσε μάλιστα αποφασισμένος να διασφαλίσει ότι οι θυσίες του ελληνικού λαού δεν θα πάνε χαμένες, και βέβαιος ότι τα βραχυπρόθεσμα κόστη και ο πόνος θα αντισταθμισθούν από μακροπρόθεσμα οφέλη.

Πονάτε αλλά αντέξτε, κάποια στιγμή θα σταματήσετε να πονάτε, με λίγα λόγια.

Είπε προς τους επενδυτές ότι η κρίση δεν ήταν η αρχή του τέλους, αλλά μια νέα αρχή, και τόνισε ότι ένα από τα πλεονεκτήματα της "νέας Ελλάδας" είναι η σταθερότητα στο πλαίσιο της οποίας η κυβέρνηση δεσμεύθηκε να διατηρήσει ένα σταθερό φορολογικό περιβάλλον για μια δεκαετία.
Τέλος, υπογράμμισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει χρεοκοπία και εμφανίσθηκε πεπεισμένος ότι σύντομα η Ελλάδα θα επανέλθει σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης όπως συνέβαινε έως το 2008.

Αν ήξεραν τα Αμερικανάκια τι του λέει και ποια είναι η πραγματικότητα μάλλον θα τον άφηναν σύξυλο να μιλάει μόνος του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. TASSOS avatar
    TASSOS 23/09/2010 09:21:56

    Δυστυχώς για εμάς, τα πιστεύει αυτά που λέει.

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ TASSOS 23/09/2010 12:08:22

      ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΟ GAP. ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΣ ΤΑΪΖΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;
      ………….
      Μάθετε, λοιπόν, ότι η «πτώχευση», η «χρεοκοπία», η «εντατική», ο «Τιτανικός» προήλθαν επειδή οι καλοκάγαθοι ταγοί του Εθνους, καλόψυχοι και συναισθηματικοί καθώς είναι, ενέδιδαν στις απαιτήσεις του ανεπρόκοπου λαού και τον «διόριζαν» στο Δημόσιο!

      Τι διαφορετικό έκανε ο τσιφλικάς, που ενώ γέμιζε την κοιλιά του με το αίμα των κολίγων, κραδαίνοντας την εξουσία του βούρδουλα και του κνούτου, γύριζε στους «χωριάτες» και έλεγε απαιτώντας να τον προσκυνήσουν: «Εγώ σας ταΐζω»!

      Πράγματι, πρόκειται για μια πρωτοφανή ιστορία αθλιότητας. Ετσι την αποκάλεσε ο Πάγκαλος: «Αθλιότητα». Μόνο που πρόκειται για τη δική τους, την ολόδική τους πολιτική και προσωπική αθλιότητα. Οι «κοτζαμπάσηδες» του δημόσιου βίου, οι εκμαυλιστές συνειδήσεων, οι «τζουμπέδες» της ρουσφετοκρατίας (…) είναι τα... θύματα! Τους πήρε στο λαιμό του ο λαός!(Ημεροδρόμος)

  2. tony avatar
    tony 23/09/2010 09:32:12

    Εξέταση για αλτσχαιμερ έχει κάνει?

  3. Y. avatar
    Y. 23/09/2010 09:39:36

    Άπιαστος ο τίτλος του άρθρου, «Πονάτε αλλά αντέξτε, κάποια στιγμή θα σταματήσετε να πονάτε…
    Και το συμπλήρωμά του: «...και θα γουστάρετε»

    Η διαπίστωση? Τελικά είμαστε και πολύ μακάκες πολίτες.

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 23/09/2010 09:47:44

      2η διαπίστωση? Μέγας μύθος περί του υψηλού IQ του Έλληνα

    • aengus avatar
      aengus @ Y. 23/09/2010 11:07:40

      «Να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μακάκες/ να δεις που κάποτε θα μας πούνε και χαζούς» --Μα αυτό δεν είπε ο εντιμότατος Πάγκαλος;
      Να δεις όμως που σήμερα θα κατέβουν στη διαδήλωση μέχρι και άνθρωποι εγχειρισμένοι με καρκίνο που κάνουν χημειοθεραπείες.

  4. Γιωργης avatar
    Γιωργης 23/09/2010 10:14:39

    "καποια στιγμη θα ψοφησετε",εννοει απευθυνομενος σε μας στην πραγματικοτητα

    • aengus avatar
      aengus @ Γιωργης 23/09/2010 10:52:11

      Ναι, ναι ….ας κάνει όρεξη….
      Θα μας βρει σήμερα στο Συλλαλητήριο στην Ομόνοια στις 6.30 και μετά στις πορείες, απ΄ όπου θα του στείλουμε ….χαιρετίσματα στους δικούς του –και από άλλες 59 πόλεις. Όποιος «ψοφήσει» πρώτος. Εμείς είμαστε πιο ανθεκτικοί….

      • aengus avatar
        aengus @ aengus 23/09/2010 10:54:46

        Μέχρις εσχάτων λοιπόν, αφού αυτό θέλει και μας προκαλεί…

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ aengus 23/09/2010 12:47:48

        Χθες, σε άλλη ανάρτηση, κάποιος είχε γράψει ότι ο νεοέλληνας περιμένει εναγωνίως στον καναπέ την έναρξη του νέου κύκλου του Big Brother.

        Φοβάμαι ότι σήμερα, στα συλλαλητήρια, θα επιβεβαιωθεί η εκτίμηση αυτή...

    • ένας Άμλετ avatar
      ένας Άμλετ @ Γιωργης 23/09/2010 12:10:59

      «κάποια στιγμή θα σταματήσετε να πονάτε»
      ή
      θα πονάτε και θα σας αρέσει….

  5. TASSOS avatar
    TASSOS 23/09/2010 10:48:10

    Σκεφτείτε πόσοι από την αγέλη που κατοικεί σε αυτή την χώρα θα ξαναψηφίσουν τους Γερμανοτσολιάδες το Νοέμβριο.

    • Ζαβός avatar
      Ζαβός @ TASSOS 23/09/2010 10:49:11

      Οι ηλίθιοι είναι άπειροι. τελειωμό δεν έχουν.

  6. Green St avatar
    Green St 23/09/2010 11:01:04

    O GAP μόνος του τα λεει μόνος του τα ακούει. Κανένας σοβαρός επενδυτής δεν έρχεται να επενδύσει στην ελλάδα. Εκτός αν βαπτίσουμε επενδύσεις τις αγορές ομολόγων όπως πρόσφατα κάνει ο ΓΑΠ και γελάει η υφήλιος. Είναι γνωστό ότι με την ίδια άνεση που σήμερα αγοράζεις ένα ομόλογο με την ίδια άνεστη το πουλάς αυριο, μεθαύριο σε δέκα μέρες κοκ. Αυτό δεν είναι ούτε ανάπτυξη ούτε επενδύσεις.

  7. aengus avatar
    aengus 23/09/2010 11:18:55

    Συλλαλητήριο στην Ομόνοια στις 6.30 και μετά στις πορείες, απ΄ όπου θα του στείλουμε τα χαιρετίσματα, και από άλλες 59 πόλεις. Μέχρις εσχάτων .

    Για όσους και όσες ενδιαφέρονται:

    Αθήνα: 6.30 μ.μ., πλατεία Ομονοίας
    Θεσσαλονίκη: 7 μ.μ., Αγαλμα Βενιζέλου
    Μουδανιά: 7.30 μ.μ., πλατεία
    Καβάλα: 6.30 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Νάουσα: 7.30 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Ξάνθη: 6.30 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Αλεξανδρούπολη: 7 μ.μ., στο Δημαρχείο
    Κομοτηνή: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Δράμα: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Κιλκίς: 7 μ.μ., πλατεία Ειρήνης
    Κατερίνη: 7.30 μ.μ., στο Σιντριβάνι (πλατάνι)
    Εδεσσα: 7 μ.μ., Μικροί καταρράκτες
    Γιαννιτσά: 7 μ.μ., πλατεία ΕΠΟΝ (Πεζόδρομος)
    Βέροια: 7 μ.μ., πλατεία Ωρολογίου
    Σέρρες: 6.30 μ.μ., πλατεία Ελευθερίας
    Κοζάνη: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Φλώρινα: 6 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Καστοριά: 6.30 μ.μ., απέναντι από τη Νομαρχία
    Γιάννενα: 6.30 μ.μ., δημαρχείο
    Πρέβεζα: 7.30 μ.μ., Θεοφάνειο
    Αρτα: 8.30 μ.μ., πλατεία Κιλκίς
    Ηγουμενίτσα: 7 μ.μ., Πεζόδρομος
    Αγρίνιο: 7 μ.μ., πλατεία Δημοκρατίας
    Μεσολόγγι: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Ναύπακτος: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Κέρκυρα: 6.30 μ.μ., πλατεία Σαρόκο
    Λευκάδα: 7.30 μ.μ., Αγιος Μηνάς
    Κεφαλονιά: 7.30 μ.μ., Εργατικό Κέντρο
    Λάρισα: 7.30 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Βόλος: 7 μ.μ., πλατεία Πανεπιστημίου
    Τρίκαλα: 7 μ.μ., πλατεία Ρήγα Φεραίου
    Καρδίτσα: 7.30 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Λαμία: 6.30 μ.μ., πλατεία Πάρκου
    Χαλκίδα: 7 μ.μ., πλατεία Αγοράς
    Αλιβέρι: 7 μ.μ., Εργατικό Κέντρο
    Λιβαδειά: 7.30 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Θήβα: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Αμφισσα: 8 μ.μ., πλατεία Λαού
    Πάτρα: 7 μ.μ., πλατεία Ελευθερίας
    Καλαμάτα: 7 μ.μ., πλατεία 23ης Μάρτη
    Πύργος: 7.30 μ.μ. πλατεία Δεξαμενής
    Τρίπολη: 7 μ.μ., πλατεία Αγ. Βασιλείου
    Αργος: 8 μ.μ., πλατεία Αγ. Πέτρου
    Κόρινθος: 7.30 μ.μ., Περιβολάκια
    Σπάρτη: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία
    Ζάκυνθος: 7.30 μ.μ., Εργατικό Κέντρο
    Ηράκλειο: 7 μ.μ., στη Νομαρχία
    Χανιά: 7 μ.μ., στα Νέα Καταστήματα
    Ρέθυμνο: 7 μ.μ., στο Δημαρχείο
    Λασίθι: 7 μ.μ., κεντρική πλατεία Αγίου Νικολάου
    Ρόδος:, 7 μ.μ., Πανεπιστήμιο Αιγαίου
    Σάμος: 7 μ.μ., Εργατικό Κέντρο
    Κως: 7.30 μ.μ., Εργατικό Κέντρο
    Κάλυμνος: 6.30 μ.μ., Πνευματικό Κέντρο
    Μυτιλήνη: 6.30 μ.μ., πλατεία Σαπφούς
    Λήμνος: 7.30 μ.μ., λιμάνι Μύρινας
    Ικαρία: 8 μ.μ., στον Εύδηλο
    24 Σεπτ.
    Χίος: 7 μ.μ., είσοδος Απλωταριάς

    • Misha avatar
      Misha @ aengus 23/09/2010 12:29:36

      ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

  8. GUS P avatar
    GUS P 23/09/2010 11:18:59

    Καλημέρα Θα ήθελα να ρωτήσω τι εστί Χατζημαρκάκης ο οποίος είναι ευρωβουλευτής των Φιλελευθέρων Δημοκρατών της Γερμανίας. Με ποιό δικαίωμα επεμβαίνει κάθε λίγο και λιγάκι στα εσωτερικά της χώρας και κάνει απαράδεκτες κρισεις για τον πρωην Πρωθυπουργό και πρωην υπουργούς; Σήμερα βγήκε να υπερασπιστεί τον Σκυλακάκη και κινδυνολόγησε ότι η ΝΔ θα βγεί από το ΕΛΚ για τη διαγραφή του. Επίσης, όπως πάντα, δεν παρέλειψε να εκθειάσει τον ΓΑΠ. Δεν υπάρχει κάποιος να τον βάλειστη θέση του; Υπάρχει Έλληνας Βουλευτής ή Ευρωβουλευτής που να επεμβαίνει τόσο ωμά στην εσωτερική κατάσταση άλλης Χώρας;

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ GUS P 23/09/2010 11:21:44

      Ψάξε για το λήμμα Γενίτσαρος στην Εγκυκλοπαίδεια.

      • aengus avatar
        aengus @ αλλενάκι 23/09/2010 11:24:44

        Σωστά, εκεί θα βρει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται….για το «τί εστί»…

      • GUS P avatar
        GUS P @ αλλενάκι 23/09/2010 11:33:21

        Επιμένω, δεν υπάρχει κάποιος να του το "βουλώσει"; Αυτός διατυπώνει κατηγορίες και προτρέπει τους δικαστές να βάλουν φυλκή των ΚΚ.(για όποιον έχει δει παλιότερες συνεντεύξειες στου στα καθεστωτικά ΜΜΕ)

      • aengus avatar
        aengus @ αλλενάκι 23/09/2010 11:53:15

        Ε, δεν θα πρέπει να του απαντήσουν από τη ΝΔ; Ακόμη κάθονται;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ αλλενάκι 23/09/2010 13:03:11

        Αλλενάκι, οι νεοφιλελεύθεροι είναι εξ ορισμού γενίτσαροι. Πάρε ως παράδειγμα ΟΛΟΥΣ τους εδώ εκπροσώπους τους. Ευρωλιγούρηδες μνημονιολάγνοι, πουλάνε και τη μάνα τους για να τους ανεβεί η αδρεναλίνη από την αποδιάρθρωση του κοινωνικού ιστού.

    • Misha avatar
      Misha @ GUS P 23/09/2010 12:32:43

      Ο Χατζημαρκάκης είχε πει και το σωστό , πως οι απογραφές μας έφεραν στο σημερινό χάλι.Δε πας να καταγγείλεις το μαγαζί που διοικείς ως απατεωνα γιατί μετά κανείς δε σε εμπιστεύεται.
      Αυτό έκαναν αρχικά οι ΚΑΚ-Αλογοσκουφης και τωρα οι ΓΑΠ-Παπακωνσταντίνου.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 23/09/2010 12:34:51

        Α, να προσθέσω εκείνη την καταπληκτική εικόνα του αρχηγού του γερμανικού κόμματος των Φιλελευθέρων να φιλιεται με το γκόμενο του, τον οποίο περιφέρει και στις επισήμες εκδηλώσεις.
        Αυτοί θα μάς βάλουν σε τάξη!Ζούμε σε τελειώς σουρεάλ εποχές, σαν σε live πίνακες του τρελαμένου Νταλί.

    • Y. avatar
      Y. @ GUS P 23/09/2010 17:31:50

      Βρε μπας κι έχει συγγένεια με κείνον τον εκ Λόνδρας Παπαμαρκάκη με τα ομόλογα, και πήγε στους Άγιους Τόπους για αλλαγή στο πρόθεμα και ξεκάρφωμα?

  9. armageddon avatar
    armageddon 23/09/2010 11:25:57

    ΛΙΤΟΤΗΤΑ ,ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΜΙΣΘΩΝ ,ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ,ΔΩΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ
    ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ .1000000 ΔΟΛ.
    ΚΣΤΙΣΑΝ ΤΑ ΕΞΟΑΔΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ....

    • aengus avatar
      aengus @ armageddon 23/09/2010 11:50:58

      Τζάμπα πράγμα. Πληρώνουν οι ιθαγενείς. Πάλι μαζί τα τρώμε….

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/09/2010 12:18:25

    Ας παραθέσουμε τρία αριθμητικά παραδείγματα, για να αντιληφθούμε την έκταση της επίθεσης που δεχόμαστε ως Έλληνες.

    Έχουμε και λέμε:

    1. Από 460 εκατομμύρια ευρώ το 2009, το κονδύλι για τις εφημερίες των Δημόσιων Νοσοκομείων [EΣΥ] μειώνεται στα 395 εκατομμύρια ευρώ φέτος!!!

    Ήτοι, περικοπή πόρων από την Δημόσια Υγεία ύψους 165 εκατομμυρίων ευρώ!!!

    [ταυτόχρονα, ο υπουργός στην επίσκεψή του προχθές σε νοσοκομείο διαπίστωσε ότι το ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΧΑΡΑΤΣΙ των 3 ευρώ ανά κεφάλι για εξετάσεις το πληρώνουν μόνο οι ούτως οι άλλως ασφαλισμένοι Έλληνες, ενώ οι λάθρο και οι "νομιμοποιημένοι", ΔΕΝ το πληρώνουν. Έδωσε, λέει, εντολή να οργανωθούν οι υπηρεσίες των νοσοκομείων, ώστε ΝΑ... αρχίσουν να πληρώνουν και αυτοί...]

    2. Σύμφωνα με έγγραφο του υπουργείου οικονομικών που υπογράφει ο υφυπουργός Φ. Σαχινίδης, δεν θα δίδεται πλέον το ποσό των 20 εκατομμυρίων ευρώ για την πληρωμή των σαββατοκύριακων των αστυνομικών και ως λύση προτείνεται η χορηγία ρεπό μέσα στην εβδομάδα, από τώρα και στο εξής.
    [οι περικοπές αυτές προφανώς και δεν αγγίζουν τους τυχερούς και ευνοημένους εκείνους αστυνομικούς, που προστατεύουν πολιτικούς και διάφορους άλλους δημόσιους κυρίους και κυρίες, που έχουν λόγους, δικαιολογημένους ή αδικαιολόγητους, να επικαλούνται και να αποκτούν προστασία, εις βάρος όλων ημών των υπολοίπων]

    ΣΥΝΟΛΟ: εξοικονόμηση "ΜΗ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ" ύψους 185 εκατομμυρίων ευρώ, που θα κατευθύνονταν σε ΕΛΛΗΝΕΣ πολίτες, οργανικά απασχολούμενους σε 2 ζωτικούς τομείς, τη δημόσια υγεία και την στοιχειώδη, έστω, ασφάλεια των πολιτών.

    Ποιός λόγος άραγε συντρέχει για να εξαθλιωθούν ακόμα περισσότερο οι ασθενείς, οι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι λοιποί εργαζόμενοι στο ΕΣΥ, και οι αστυνομικοί;

    Και που θα πάνε αυτά τα λεφτά που "εξοικονομούνται" από αυτές τις μη αναγκαίες προφανώς... κατά την κυβέρνηση, δαπάνες;

    Να που θα πάνε τα μισά και πλέον:

    Εγκρίθηκε τον Απρίλιο το κονδύλι ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ για την ανέγερση του τεράστιου τζαμιου στον Ιερό Χώρο του Αρχαιου Βοτανικού! το οποίο όμως "δεν είναι αρκετό για τους 750.000 μουσουλμάνους της Αθήνας" σύμφωνα με την προκλητική δήλωση του προέδρου των συλλόγων τους- πηγή εφημερίδα τα ΝΕΑ.

    Ιδού λοιπόν πως περισφίγγεται μεθοδικά η θηλειά στο λαιμό του Ελληνικού λαού, με σκοπό να εξοντωθεί [soft genocide] και πως "ΣΠΡΩΧΝΕΤΑΙ" με όλους τους δυνατούς τρόπους το λαθροαλλοδαπό στοιχείο ώστε να τον αντικαταστήσει, και μάλιστα ΆΜΕΣΑ!

  11. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 23/09/2010 12:21:55

    ΕΞΩΘΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΕ ΜΙΑ ΤΥΦΛΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ - ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΩΣ ΑΛΛΟΘΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΛΙΣΘΗΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΑΠΟΛΥΤΟ.
    ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΚΚ.Ε ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΜΕ:
    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΘΑΡΟ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΔΗΓΟΥΝ ΜΕ ΠΟΝΗΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Η Ν.Δ. ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΩΣ ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ "ΠΡΟΘΑΛΑΜΟ ΑΕΡΙΩΝ".
    ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΜΜΑΤΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΕ ΠΑΓΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ.
    ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑ.ΜΕ ΛΕΜΕ: ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΣΥΝΘΛΙΨΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΑΝΤΟΥ. ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 23/09/2010 12:25:09

      Θέση για τους μεταφορείς πήρε το ΚΚΕ?
      Και αν όχι, γιατί?

      • Misha avatar
        Misha @ αλλενάκι 23/09/2010 12:28:28

        To KKE ,αγαπητη μου "allenaki", καταψήφισε το αποικιοκρατικό νομοσχέδιο του ΓΑΠ για το «άνοιγμα».
        Η ΝΔ πλην Καμμένου το υπερψήφισε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 23/09/2010 12:39:45

        Και γιατί η ηχηρή του απουσία από τις κινητοποιήσεις τους;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ αλλενάκι 23/09/2010 12:52:30

        @ αλλενάκι

        Γιατί, προφανώς, οι ενώσεις των μεταφορέων δεν ελέγχονται από το ΠΑΜΕ. Δεν είναι ΠΝΟ...

      • Misha avatar
        Misha @ αλλενάκι 23/09/2010 13:09:07

        Είναι γνωστός ο δεξιός προσανατολισμός των αυτοκινητιστών γενικώς.Η πλάκα είναι πως με το άνοιγμα των επαγγελμάτων που προωθεί η ΕΕ, οι δεξιοί αυτοκινητιστές θα μεταβληθούν σε κολίγους της φεουδαρχικής ΕΕ όπως επιθυμεί και η ΝΔούλα...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 23/09/2010 13:18:35

        Misha, δεν θα περίμενε κανείς το 2010 η κοινωνική μας διαστρωμάτωση να παρουσιάζει χαρακτηριστικά μεσοπολέμου και να ήταν όλοι οι Έλληνες σοβιετικού τύπου εργάτες της δεκαετίας του 1930 π.χ.
        Οι κινητοποιήσεις των αυτοκινητιστών αποτελούν τμήμα της λεγόμενης “εξέγερσης της πολύ μεγάλης πλέον Ελληνικής μικρομεσαίας και μεσαίας τάξης”, η οποία πρέπει να αποδομηθεί και να φτωχοποιηθεί το ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ.

        Ότι θα μεταβληθούν σε κολίγους, το γνωρίζουν οι μεταφορείς πολύ καλύτερα από πολλούς άλλους.
        Γι αυτό στο ΠΑΜΕ δεν πάνε καθόλου καλά.

      • Misha avatar
        Misha @ αλλενάκι 23/09/2010 13:30:09

        Αλλενάκι

        Οφείλουμε να διεκδικήσουμε την πατρίδα μας πίσω.

    • Misha avatar
      Misha @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 23/09/2010 13:33:08

      Αλλενάκι

      Οφείλουμε να διεκδικήσουμε την πατρίδα μας πίσω.
      Μέχρι πρότινος είχαμε την ψευδαίσθηση πως η ΕΕ θα μά ςβοηθήσει με το θέμα της κατοχής της Κύπρου και ενάντια στην Τουρκική επιθετικότητα.
      Σημερα βλέπουμε πως με αφορμή την απόφαση της ΕΕ για το Κόσσοβο χαθηκε ακόμα κι αυτό το πρόσχημα των ευρωπαϊστών.
      Το ΚΚΕ έχει σφάλει σε πολλά αλλά για την σημερινή κατάληξη μιλούσε με λεπτομέρειες, σχεδόν σαν deja vu.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Misha 23/09/2010 13:35:50

        @ Misha

        Οφείλουμε, πρώτα-πρώτα, να συμβάλουμε στη διάλυση του τυραννικού μορφώματος που λέγεται Ε."Ε".

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 23/09/2010 13:45:23

        Με την τελευταία πρότασή σου συμφωνώ απόλυτα, και για τα δύο σκέλη.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 23/09/2010 13:46:00

        για τον Misha το σχόλιο

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 23/09/2010 13:55:52

        επι του πρακτέου λοιπόν, αν δουν στις επερχόμενες εκλογές ένα 20% στον Παφίλη θα πάθουν τον πανικό της αλεπούς.

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 23/09/2010 12:23:15

    διόρθωση: περικοπή 65 εκατομμυρίων ευρώ από τη δαπάνη για το ΕΣΥ

    ΣΥΝΟΛΟ 85 εκ. ευρώ περικοπές, τέμενος 100 εκ. ευρώ.

    (για τα 20 εκ. που λείπουν, ας είναι καλά οι περικοπές στους δημόσιους υπάλληλους και συνταξιούχους του δημοσίου και ότι άλλο εφεύρουν τα χολερικά τους μυαλά)

    • 11888 avatar
      11888 @ αλλενάκι 23/09/2010 15:09:43

      Τι τεμενος θα ειναι αυτο που κοστιζει 100μυρια!!!!
      Μιλαμε για τρελα λεφτα και απο τωρα φανταζομαι ποια και ποιανου κατασκευαστικη εταιρια θα παρει με "απολυτη διαφανεια" το εργο.

  13. Thabishop avatar
    Thabishop 23/09/2010 12:52:21

    Τζαμί να φτιάξουν αν θέλουν, ο καθένας πρέπει να έχει το δικαίωμα να μπορεί να προσκυνήσει η οτιδήποτε κάνουν οι πιστοί στους χώρους λατρείας, γιατί να το πληρώσω εγώ όμως? Πόσοι από αυτούς τους μουσουλμάνους που δεν τους φτάνει κιόλας 1 τζαμί είναι φορολογούμενοι? Ας αγοράσουν οικόπεδο να κάνουν και έρανο μεταξύ τους να το σηκώσουν.
    θα τρελαθούμε τελείως? Μήπως να τους δώσουμε και σπίτια από τον ΟΕΚ???

    αστ' ανάθεμα 100 εκ. ευρώ θα πάει ολόκληρο το οικοδόμημα στο ground zero εκ του οποίου ένα μικρό τμήμα είναι ένα τζαμί (άλλος σαλλος από κει) εδώ 100 εκ θα μας πάει μόνο το τζαμί???

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Thabishop 23/09/2010 12:55:55

      Μην το γελάς καθόλου. Εγώ είμαι απολύτως βέβαιος ότι ΑΝ και ΟΤΑΝ ο ΟΕΚ ορθοποδήσει ξανά και αρχίσει την κατασκευή εργατικών κατοικιών, τότε "όλως τυχαίως" θα έχουμε μια προσφυγή από νομιμοποιηθέντα πρώην λάθρο, η οποία θα αποτελέσει την αφορμή για να μπουν κι αυτοί κανονικότατα στις κληρώσεις εργατικών κατοικιών.

      Εμ, τι νόμιζες; Μόνο στην προσχολική ηλικία -όπου τα παιδιά των λάθρο γεμίζουν τις (μη υποχρεωτικές) τάξεις των προνηπίων, αφήνοντας εκτός Έλληνες ακόμα και με 3 παιδιά- θα έμεναν;

  14. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 23/09/2010 12:54:51

    Το ΠΑΜΕ έγινε ΠΗΓΑΜΕ.
    Το καθήκον του κόμματος το επετέλεσε η άρνηση της ψήφισης του νομοσχεδίου.
    Είναι μάλλον αποτέλεσμα του γεγονότος ότι δεν είχε την οργάνωση της διαμαρτυρίας.
    Το ΠΑΜΕ δεν ανέχεται να έχει άλλος τις πρωτοβουλίες διαμαρτυρίας, καθ' ότι κατέχει τα πρωτεία στους αγώνες των εργαζομένων.
    Έτσι είναι, ή κάτι άλλο συμβαίνει;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ο νοών...νοείτω 23/09/2010 12:57:30

      "Die Partei, Die Partei hat immer Recht", όπως έλεγε κι ένα κομμουνιστοπατριωτικό τραγουδάκι στην Ανατολική Γερμανία του Χόνεκερ...

    • ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
      ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ @ ο νοών...νοείτω 23/09/2010 13:36:03

      ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΔΙΟΤΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ.
      ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΣΒΕΥΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
      ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
      Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΖΕΤΑΙ. ΘΕΛΕΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
      ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
      ΕΞΑΛΟΥ ΦΙΛΕ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.
      ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΑΛΟΥΧΗΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΕΙΒΑΛΛΟΝ ΝΑ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ.
      Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΡΔΗΝ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΟΙ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΜΑΡΞ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ.
      ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΜΙΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 23/09/2010 14:20:35

        Αφού δεν θέλετε να διεκδικήσετε μέσα σε αυτό το σύστημα την άλλη κοινωνία που οραματίζεστε, ποιος ο λόγος των επιλεκτικών συλλαλητηρίων απέναντι σε αυτό το σύστημα;
        Η κοινωνία ανέκαθεν ήταν μία, και εναλλασσόταν μέσα από διαφορετικά συστήματα.
        Η όλη διαδικασία γίνεται για αυτήν όχι ως συμμέτοχο, αλλά ως πείραμα προς εφαρμογή του εκάστοτε συστήματος.
        Τα συστήματα δεν ανατρέπονται πρώτα στην σφαίρα του διαστήματος, και μετά στην γήϊνη εκδοχή τους.
        Τα συστήματα εκτρέφονται στα μυαλά κάποιων επιτήδειων που θεωρούν ότι κατέχουν την άκρη του νήματος του Μίτου του λαβύρινθού τους.

        Όσο λοιπόν το ΚΚΕ και τα συστήματά του, αγνοούν την κοινωνία, έστω και εάν είναι ενταγμένη στο λάθος σύστημα, επιλέγοντας αλαζονικά τον τρόπο που θα πείσουν την κοινωνία να συστρατευθεί, ουσιαστικά δηλαδή κουνώντας και αυτό όπως όλοι οι άλλοι το δάχτυλο και λέγοντας αλαζονικά ότι κατέχει την λύση αλλά και τον τρόπο, τόσο θα παραμένει σε ένα επίπεδο απήχησης που θα ισοδυναμεί με το ποσοστό του συνόλου της κοινωνίας, που νομίζει ότι καταλαβαίνει τι του λέτε.
        Τα λόγια τύπου «...όσοι δεν συμφωνούνε με την θέση μας δεν είναι μαζί μας», είναι το προφανέστατο δείγμα της «αυθεντίας», της αλαζονείας και του δογματισμού που διακατέχει το κόμμα σου.
        Το γεγονός ότι ουσιαστικά αποκαλείτε όλους τους υπόλοιπους ηλίθιους, επειδή δεν μπορούν να συλλάβουν τα υψηλά νοήματα της σκέψης σας, έχει και το αποτέλεσμα που διαχρονικά αποζητείτε.
        Αυτό του μέσου όρου 7%.
        Και επειδή δεν είστε αλληλέγγυοι στην κοινωνία εν γένει, αλλά επιλεκτικά, για αυτό και η κοινωνία εν γένει, είναι επιλεκτικά και αντιθετικά, διακείμενη απέναντί σας.

  15. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 23/09/2010 13:23:09

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ Φ.Δ.Χ. ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΙΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΙΔΟΚΤΗΤΕΣ.
    ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΙΣ 20-30 ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΛΕΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΟΡΑΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ 1-2-5-6 ΑΔΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ - ΔΥΟ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΣΠΙΤΙΑ Ή ΧΩΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ.
    ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΡΩΣΤΟ ΜΕΣΟΣΤΡΩΜΑ, ΤΩΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΛΙΩΣΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΑΞΕΙΣ.
    Ο ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΣ ΘΑ ΛΙΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΤΟ. ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
    ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΝ Κ.Κ.Ε ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΦΤΩΧΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΝΙΩΘΟΥΝ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ. ΕΝΑ ΣΑΠΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ. ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΔΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 23/09/2010 14:49:34

      Για να δεις φίλε ΨΑΧΤΗΡΙ ότι κάνετε λάθος με αυτούς τους ανθρώπους, είναι όντως οικογενειάρχες και το τελευταίο που τους ένοιαζε μέχρι τώρα ήταν να κάνουν καλά την δουλειά τους και όχι να τρώνε με πενήντα μασέλες κρατικό χρήμα!!!

      Γι αυτό άλλωστε και ο τομέας αυτός είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ που δεν έχει δει ΚΑΜΙΑ επιδότηση από τα 3+1 ΚΠΣ – ΕΣΠΑ μέχρι τώρα (αν και μέσα στα στρατηγικά τους σχέδια των ΚΠΣ ορίζονταν μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ)!!!

      Δεν είναι να απορεί κανείς που το ΚΚΕ δεν κατορθώνει να κεφαλαιοποιήσει από την αντίδραση του Ελληνικού λαού στο Μνημόνιο.

  16. Minnie avatar
    Minnie 23/09/2010 14:09:02

    ROFLΜAOPIMP...

  17. ένας Άμλετ avatar
    ένας Άμλετ 23/09/2010 14:50:06

    @αλλενάκι

    Παρακολουθώντας τον ρ/σ 902, πρόσεξα σταθερή και καθημερινή στήριξή τους. Το ότι δεν πρόσκεινται στο ΠΑΜΕ (το «ελέγχονται» του φίλου Αυριανιστή το βρίσκω τραβηγμένο) δεν σημαίνει τίποτε στην πραγματικότητα.
    Στην προηγούμενο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ είχαν έλθει και φίλοι μου, έμποροι ρούχων, που παραδοσιακά ψηφίζουν ΝΔ.
    Προσωπικά είμαι πολύ δύσπιστος απέναντι στις «συμφωνίες κορυφής». Σημασία έχει τί συμβαίνει ανάμεσα στους ίδιους τους εργαζόμενους.
    Αυτό δεν μπορεί να το «ελέγξει» κανείς.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ένας Άμλετ 23/09/2010 15:13:12

      Δεν μπορώ να ξέρω που οφείλεται η εσωστρέφεια, αλλά γεγονός είναι ότι η αριστερά αυτή που είναι η πιο συγκροτημένη από τις άλλες αριστερές, δεν φαίνεται να κεφαλαιοποιεί αυτό που ο καθένας θα περίμενε ότι θα κεφαλαιοποιούσε, δεδομένης της αντίδρασης του Ελληνικού λαού προς το Μνημόνιο.
      Της διαφεύγουν ρεύματα που έχουν αναπτυχθεί στην ελληνική κοινωνία, ή επιμένει να τα αγνοεί.

  18. aengus avatar
    aengus 23/09/2010 15:16:50

    Τα πράγματα αλλάζουν καθημερινά και σχεδόν ανεπαίσθητα. Σήμερα οι φορτηγατζήδες θα είναι με το παμε. Δεν σημαίνει ότι θα ψηφίσουν κκε στις εκλογές. Κάποιοι ενδεχομένως. Αλλά δεν έχει σημασία. Η ίδια η «κεφαλαιοποίηση» της αντίδρασης του ελληνικού λαού απέναντι στο Μνημόνιο δεν μπορεί να είναι αυτοσκοπός –είναι ευκαιριακή όταν δεν συνοδεύεται από ουσιαστικότερη συνειδητοποίηση των πραγμάτων. Εγώ ο ίδιος, που συμφωνώ με το κκε κατά περίπου 60%, που δεν υπήρξα ποτέ μέλος του, όπως και κανενός άλλου κόμματος, είμαι πάντα κοντά στις κινητοποιήσεις του παμε, όπως και πολλοί άλλοι σαν εμένα. Οι αλλαγές που επιχειρούνται στην ελληνική κοινωνία είναι καταστροφικές, σεισμικά ρήγματα που θα καταπιούν τεράστιες ομάδες και στρώματα. Το σοκ είναι πολύ μεγάλο και ξαφνικό, δύσκολο να αφομοιωθεί από τη μια στιγμή στην άλλη. Στο τέλος όμως, οι σχέσεις που διαμορφώνονται είναι πάντα αμφίδρομες.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ aengus 23/09/2010 15:33:18

      Η κεφαλαιοποίηση δεν ειναι μια ευκαιριακή, χαλαρή ψήφος ούτε πολύ περισσότερο αυτοσκοπός, ήξερα ότι η χρήση της λεξης ενοχλεί φίλους του ΚΚΕ, σκόπιμα όμως δεν χρησιμοποίησα εισαγωγικά.
      Δεν είναι κακό να κεφαλαιοποιείς.
      Προϋποθέτει ότι έχεις εργαστεί [επενδύσει] σωστά και σύγχρονα.

      • aengus avatar
        aengus @ αλλενάκι 23/09/2010 16:05:01

        Ευχαριστώ για την προσοχή σου στο σχόλιό μου. Διευκρινίζεις το πώς εννοείς την κεφαλαιοποίηση, διότι συχνά ερμηνεύεται σαν το αντίθετο αυτού που λες εσύ. Ένα πρόβλημα είναι ότι οι θέσεις του κκε συχνά φθάνουν με λάθος απόηχο. Δεν ξέρω γιατί. Πιστεύω ότι το επικοινωνιακό δεν είναι και το μεγαλύτερο ατού τους. Παράδειγμα: ο φίλτατος ΨΑΧΤΗΡΙ γράφει πιο πάνω: «ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ». Εγώ όμως άλλο έχω καταλάβει, έχοντας ακούσει την Παπαρήγα να λέει και να ξαναλέει (πρέπει να έχει μαλλιάσει η γλώσσα της…) ότι «Δεν είναι ανάγκη να συμφωνεί κάποιος σε όλα με το κκε για να είναι μαζί μας –αρκεί που συμφωνεί σε κάποιες βασικές θέσεις». Εξ΄ου, φαντάζομαι, και η παρουσία στα ψηφοδέλτια μη κομμουνιστών (συνεργαζόμενοι). Εξ ου και οι χαιρετισμοί που απευθύνει στις συγκεντρώσεις του παμε τόσο ο πρόεδρος της χριστιανικής δημοκρατίας, όσο και η κεθα (κίνηση για την εθνική άμυνα… αυτό εξηγεί και τα γρήγορα αντανακλαστικά του κκε στα θέματα του Αιγαίου κλπ.). Εν κατακλείδι, ναι, υπάρχει πρόβλημα λέω εγώ που είμαι «συνοδοιπόρος» και το πρόβλημα αυτό εστιάζεται στο επικοινωνιακό.

      • aengus avatar
        aengus @ αλλενάκι 23/09/2010 16:24:45

        Η απάντησή μου βρίσκετει σε moderation

      • aengus avatar
        aengus @ αλλενάκι 23/09/2010 16:40:12

        Και μάλλον έχει ξεχαστεί (;), παρ΄ότι αγνοώ τα τεχνικά θέματα.

  19. ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ avatar
    ΤΟ ΨΑΧΤΗΡΙ 23/09/2010 17:12:39

    ΑΛΕΝΑΚΙ:

    ΑΝ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ 35% ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ;
    ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ;
    ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΝΟΧΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΛΙΤ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΕΙ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ.
    ΕΚΕΙ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΙ ΧΩΡΑΜΕ.
    ΤΟ ΠΑ.ΜΕ ΚΑΙ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ;
    ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ, ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΧΟ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ.
    ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚ, ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΙΧΑΘΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΩΣ Κ.Κ.Ε ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΜΕ, ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΟΥΜΕ, ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΠΕΝΑΣΤΑΣΗΣ.
    ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΟ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
    ΑΚΟΜΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ Ή ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ. ΤΙ ΕΞΕΓΡΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΚΟΥΩ.
    ΟΣΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ...ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.