#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/03/2011 22:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Β. Τζότζολα: "δεν είμαστε όλοι ίδιοι"



Η Αναπληρώτρια Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Βασιλική Τζότζολα, με αφορμή πληροφορίες που κυκλοφόρησαν, σχετικά με μεταφορά της ως δικηγόρου στον ΟΑΣΑ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ως δικηγόρος του ομίλου της πρώην Ολυμπιακής, όπως και οι υπόλοιποι 4.500 εργαζόμενοι, είχα το δικαίωμα μεταφοράς στο Δημόσιο / ευρύτερο Δημόσιο Τομέα. Με καθυστέρηση 18 μηνών η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ φρόντισε να μου το υπενθυμίσει με το υπ' αριθμ.: 98/2011 ΦΕΚ. Όσοι βιάστηκαν να πουν ότι και η Τζότζολα ... "μια από τα ίδια", δε φρόντισαν να με ρωτήσουν πριν.

Ώστε να λάβουν την απάντηση ότι, ως πολιτικό πρόσωπο, για λόγους αρχής, δεν θα ασκήσω το εν λόγω δικαίωμα και αρνούμαι τη θέση.

Γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι ...»

Η συνέχεια εδώ: Ο Ρέππας σώζει από την…ανεργία τον Καρχιμάκη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 21/03/2011 22:42:45

    !!!!

  2. Kennan avatar
    Kennan 21/03/2011 22:46:53

    Μπράβο Βασιλική. Γκολάρα

    • Arianos avatar
      Arianos @ Kennan 22/03/2011 02:09:31

      Αυτογκόλ, μήπως;

      • gram avatar
        gram @ Arianos 22/03/2011 11:19:22

        Wow! Τι ηγετική φυσιογνωμία και στάση είναι αυτή! Και τι ...deeeep thoughts! Αστέρι

        • Heaven avatar
          Heaven @ gram 22/03/2011 12:10:01

          Εμένα πάλι μου άρεσε το "Όσοι βιάστηκαν να πουν ότι και η Τζότζολα … “μια από τα ίδια”, δε φρόντισαν να με ρωτήσουν πριν."

          Σώπα ρε επαναστάτρια του κομματικού σωλήνα!!!
          Κόψε κάτι... Φοβηθήκαμε...

          • Orestios avatar
            Orestios @ Heaven 23/03/2011 02:10:59

            Ο Καρχιμάκης που παραμένει διορισμένος δεν σε πειράζει?
            Μάλλον έχετε το ίδιο ήθος.

          • αχ κουλα!! avatar
            αχ κουλα!! @ Orestios 23/03/2011 07:54:55

            Χάνεις το δίκαιο σου Ορέστιε, και λυπάμαι γι' αυτό.
            Διάβασε την αμετροέπεια που χαρακτηρίζει τις χτεσινές δηλώσεις της Τζότζολα:
            «Επειδή κάποιοι προσπαθούν να με παρουσιάσουν ως αργόμισθη, θα σας πω ότι η αγορά με δέχθηκε μετά βαΐων και κλάδων και όλοι θα σας πουν για την πορεία μου στη δικηγορία, παρότι ολιγοετής. Από την αγορά με πήρε τότε ο ΓΓ Εμπορίου, Γιάννος Μπενόπουλος, για να τον βοηθήσω οικειοθελώς και αμισθί και αυτό επιβεβαιώνεται πανεύκολα. Από την αγορά με πήρε ο Κωστής Χατζηδάκης, για την απόλυτα «καυτή πατάτα» της «Ολυμπιακής» επί κυβέρνησης Καραμανλή. Δεν με πήρε για τα ωραία μου μάτια, όπως λένε ορισμένοι. Μ’ αυτή την ιδιότητα έγινε και το τελικό κλείσιμο της ιδιωτικοποίησης της «Ολυμπιακής» και από εκεί και πέρα ζήτησε τη συνδρομή μου και στο υπουργείο Ανάπτυξης."

            Όλοι πια οι κομματικοί μηχανισμοί προσέτρεξαν στη Τζότζολα να βρει λύσεις στα προβλήματα του τόπου? Και αφού ήταν τόσο καλή και η αγορά όπως λέει τη ζητούσε, γιατί δέχτηκε να διοριστεί στην ποταπή θέση μιας υπαλλήλου της Ολυμπιακής? Δεν της έφταναν όσα έβγαζε από την αγορά?

            Αποδεικνύεται και "κακή" στη διαχείριση της επικοινωνίας!

  3. ΦωΚ avatar
    ΦωΚ 21/03/2011 22:52:21

    Ωραια κοπελα

  4. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 21/03/2011 22:53:28

    Eτσι Μπράβο!
    Αντε να δούμε τώρα τι θα κάνει ο Καρχιμάκης;
    Αν και η Βασιλική ούτε βουλευτής είναι (που εύχομαι να εκλεγεί), ούτε υπουργός (που εύχομαι να γίνει)

    • gynner avatar
      gynner @ Κώστας Ροδινός 21/03/2011 23:06:37

      Εντάξει τώρα!Εχουμε φορτωθεί τόσους "ταλαντούχους".Αλλη μία θα μας πειράξει;

    • Dr. Joy avatar
      Dr. Joy @ Κώστας Ροδινός 22/03/2011 01:38:54

      κε. Ροδινε,
      δεν ειναι βουλευτης (και μαλλον μετα απο αυτο δεν θα γινει), ειναι αναπληρωτρια εκπροσωπος τυπου της ΝΔ.
      λυπαμαι παρα πολυ για την μεροληψια με την οποια κρινετε τα πραγματα.
      Αν δηλαδη δεν ειχε αποκαλυφθει η κ. Τζοτζολα θα συνεχιζε την εμμισθη θεση της.
      Παραιτηθηκε απο αναγκη και μονο. Τα μπραβο σας περισσευουν.
      Λυπαμαι πολυ και για εκεινη και για σας!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Dr. Joy 22/03/2011 01:45:21

        Την στάση του Καρχιμάκη την επικροτείς?

        • Dr. Joy avatar
          Dr. Joy @ Orestios 22/03/2011 01:53:17

          φυσικα και δεν την επικροτω. Θα περιμενω να παραιτηθει και αυτος.
          Αυτο δεν αναιρει ομως σε καμμια περιπτωση την αρχικη πραξη της κ. Τζοτζολα!!
          Αν δεν ειχε αποκαλυφτει θα συνεχιζε την εμμισθη θεση της!!
          Δεν το εκανε με δικη της πρωτοβουλια, το εκανε μετα την αποκαλυψη και βεβαιως το εκανε για να διασωθει!!
          ετσι ακριβως...

          • Orestios avatar
            Orestios @ Dr. Joy 22/03/2011 02:15:24

            Η παγίδα που έστησε ο Καρχιμάκης δεν έπιασε.
            Τώρα είναι υπόλογος σε όλους τους Έλληνες καθώς στερεί από άξιους ανθρώπους μια θέση που κατέλαβε εξαιτίας της πολιτικής του θέσης.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Dr. Joy 22/03/2011 02:18:21

            Ο Καρχιμάκης αποτελεί την πεμπτουσία της ευνοιοκρατίας, που το GAP καταγγέλει.
            Το GAP τί θέση παίρνει στον διορισμό του ημέτερου ΓΓ του ΠΑΣΟΚ?
            Συμφωνεί?
            Είναι νόμιμο και ηθικό?????

          • Dr. Joy avatar
            Dr. Joy @ Orestios 22/03/2011 02:29:15

            Για τη Τζοτζολα που εκανε το ιδιο φανταζομαι οτι δεν σε πειραζει και πολυ!!
            Παραιτηθηκε μετα την "συλληψη" της, καταλαβε το επιτελους!!!
            ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. Αν δεν το εκανε η ιδια θα της το επεβαλε ο Σαμαρας!! (Δεν ξερω αν το εκανε κιολας!!)

            ΥΣ. Αυτες οι θεσεις ειναι για τους ανεργους νεους και οχι για κρατικοδιαιτους κομματαρχες και κομματαρχισες!!

          • Orestios avatar
            Orestios @ Dr. Joy 22/03/2011 18:11:18

            Η Τζότζολα είχε guts και παραιτήθηκε.
            Τον ευνοιοκρατικό διορισμό Καρχιμάκη όμως τον υποστηρίζεις.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Dr. Joy 22/03/2011 09:31:59

        Dr Joy
        και αν το έκανε από ανάγκη και πάλι μπράβο της, γιατί δεν ξέρω πολλούς, τέτοιους καιρούς που θα εγκατέλειπαν τη σιγουριά μιας θέσης του δημοσίου.

        και αν ακόμα της το επέβαλλε ο Σαμαράς, μπράβο και σ' αυτόν που το επέβαλλε!

        Σ' αντίθεση με τον Πρωθυπουργό που σφυρίζει αδιάφορα για τον Καρχιμάκη, αλλά και την Αποστολάκη που πληρώνει ο ελληνικός λαός τις οικογενειακές της διαφορές.

        • Dr. Joy avatar
          Dr. Joy @ Κώστας Ροδινός 22/03/2011 09:45:21

          κ. Ροδινε,
          μην στεναχωριεστε για τη Τζοτζολα. Θα φροντισει το κομμα να την αποκαταστησει με μια θεση στο δημοσιο (μπορει αυτο να λεγεται και βουλευτικη εδρα αν το θελετε με απολαβες μεχρι τα βαθεια γεραματα!). Ουτε η πρωτη θα ειναι, ουτε η τελευταια. Εχουμε αποδεχτει αλλους και αλλους. Ακομη μια τζοτζολα λιγο το κακο!

          Εκεινο που θελω να σας επισημανω ειναι οτι σε τετοιες περιπτωσεις λεμε συγνωμη και σκυβουμε το κεφαλι.
          Η δηλωση της στα ορια του αμετροεπους!!
          Σε καμμια περιπτωση δεν το παρουσιαζουμε σαν ΜΕΓΙΣΤΗ ΗΡΩΙΚΗ ΠΡΑΞΗ!

          Επειδη και σας παρακολουθω και σας εκτιμω....

          • Dr. Joy avatar
            Dr. Joy @ Dr. Joy 22/03/2011 09:50:05

            και κατι τελευταιο κ. Ροδινε και ισως και το πιο σημαντικο:
            ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΗΡΕ?
            Δεν αναρωτηθηκατε τουλαχιστον γι'αυτο?
            Απο κομματικη θεση σε κομματικη θεση το βιογραφικο της!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Dr. Joy 22/03/2011 11:22:23

            Μήπως με καλές σπουδές εδώ και στην Αγγλία; Κι επειδή την έχω δει σε Δικαστήριο, μήπως επειδή είναι και εξαιρετική Δικηγόρος στο ακροατήριο; Δεν σου πέρασε από το μυαλό, ε;

          • DrNo avatar
            DrNo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/03/2011 11:49:33

            Ασε μας βρε Κρανιδιώτη.
            Ποιο δικαστήριο και παραμύθια;
            Μία από τις πολλές περιπτώσεις πράσινων και μπλέ παρατρεχάμενων των κομμάτων, που διορίστηκαν στο Δημόσιο ρουσφετολογικά και φυσικά δεν πατάνε ποτέ για δουλειά στο φορέα που τους μισθοδοτεί, αφού τρέχουν για το κόμμα.
            Ας τους πλήρωνε τουλάχιστον το κόμμα, αλλά τι να λέμε τωρα στη χώρα της φαυλοκρατίας...

          • Heaven avatar
            Heaven @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/03/2011 12:15:55

            κ. Κρανιδιώτη,
            Μην δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα και το ξέρεις πάρα πολύ καλά!
            Εσύ γιατί δεν έχεις θέση στο Δημόσιο??

            Υπάρχουν πολλοί καλοί δικηγόροι με εξαιρετικότερες παρουσίες στο δικαστήριο και όχι με τις πλάτες μεγαλοδικηγόρων τύπου Λυκουρέζου, αλλά δεν βρέθηκε κανένας Χατζηδάκης να τους βάλλει απο το παράθυρο στο Δημόσιο.

          • Λάμπρος avatar
            Λάμπρος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/03/2011 17:07:27

            κ. Κρανιδιώτη,
            Μην δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα και το ξέρεις πάρα πολύ καλά! Εσύ γιατί δεν έχεις θέση στο Δημόσιο??

            Επειδή δεν το ΕΠΕΔΙΩΞΕ, ούτε επέβαλλε σχετικά χαρτιά, κλπ;

            Μην τρελλαθούμε, έχουμε 750,000 δημοσίους υπαλλήλους ―όλους τους διόρισε το κόμμα, και όλοι είναι άχρηστοι και «αντιπαραγωγικοί»; Είσαι με την λογική του Παγκάλου;

            Άμα ξέρεις κάτι σχετικό και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ για την περίπτωση ―π.χ. ότι προσπέρασε την συνήθη διαδικασία, ή ότι δεν πατούσε στην δουλειά, κλπ―, να το πείς, αλλιώς απλά πετάς λάσπη.

          • Heaven avatar
            Heaven @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/03/2011 17:34:19

            @Λαμπρος
            εγώ δεν βλέπω μέσα απο κομματικά γαλάζια γυαλιά.
            Την διόρισε ο Χατζηδάκης. Τι άλλο πιο κομματικό θέλεις επιτέλους?
            Κάτι κομματικοί υπερασπιστές σαν και σένα κάνουν τον κόσμο να ακούει πολιτικούς και κόμματα και να κάνει εμετό!

          • Arianos avatar
            Arianos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/03/2011 12:02:18

            Πρόταση: Να εμπλουτιστεί η επόμενη έκδοση του Λεξικού του Μπαμπινιώτη με το δόκιμο πλέον λήμμα "αργοµισθιο-βουλευτο-θήρας"...

  5. Wolf avatar
    Wolf 21/03/2011 23:09:50

    Αυτο σου έλειπε Βασιλικη.
    Να είσαι ίδια με τον Καρχιμακη!!!
    Μπράβο για την πολυ καθαρή στάση σου.

    • factorx avatar
      factorx @ Wolf 22/03/2011 12:55:47

      Μίλησε και ο κομματικός σωλήνας

      • Wolf avatar
        Wolf @ factorx 22/03/2011 13:13:43

        !!!

  6. Orestios avatar
    Orestios 21/03/2011 23:24:57

    Εξαιρετική η Βασιλική.
    Είναι αντράκι.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Orestios 21/03/2011 23:30:45

      Γιά καλό το λές αυτό ? Ελπίζω να είναι αστείο...

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΝΑΥΤΗΣ 21/03/2011 23:32:43

        Εννοώ την αντρίκια στάση.
        Σε αντίθεση με τους ντιντίδες.

  7. Orestios avatar
    Orestios 21/03/2011 23:32:00

    Πήγαν να την παγιδέψουν από το ΠΑΣΟΚ αλλά απέτυχαν.
    Τα κόλπα του Καρχιμάκη δεν πιάνουν πια.
    Αλήθεια την θεσούλα θα την κρατήσει ο ΓΓ του ΠΑΣΟΚ συμβάλοντας στην αύξηση της ανεργίας?

  8. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/03/2011 23:32:19

    Φονικότατον των Θρακών το γένος!
    Ωραία απάντηση από μια γυναίκα για πράσινα αγόρια, που φορούν τα παντελόνια μόνο για το κρύο.
    Ρε σεις, αυτό ο Καρχιμάκης, Καχριμάκης, πως τον λένε, δεν ήταν εκ των φυντανίων που ανεδείχθησαν παρά τω πολιτικώ κολοσσώ που λεγόταν Δήμητρα Λιάνη - Παπανδρέου;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 21/03/2011 23:33:20

      Βασικά άλλοι μαζικοί αδένες φρόντισαν.

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/03/2011 23:42:02

    Ναι, τέτοιο φυντάνι ήταν. Φέρεται μάλιστα ως ο αγοραστής, νύκτωρ στην Πλατεία Ομονοίας, του φύλλου της "Αυριανής" με τη γνωστή φωτογραφία της Μιμής με τη φίλη της στην παραλία. Αγόρασε την εφημερίδα για να τη δείξει μια ώρα αρχύτερα στην αφεντικίνα του, η οποία δεν μπορούσε να περιμένει το επόμενο πρωί.

  10. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/03/2011 23:48:21

    Βρε Ορέστιε, στο θεό που πιστεύεις: νομίζεις ότι, αν δεν επανεκλεγεί βολευτής, θα μπορέσει να βρει πουθενά δουλειά στον ιδιωτικό τομέα ο Καρχιμάκης; Εδώ δεν θα βρουν τόσοι και τόσοι προσοντούχοι μέλλοντες απολυμένοι (ελέω ΔΝΤ) δημόσιοι υπάλληλοι, που μάλιστα μπήκαν αξιοκρατικά μέσω ΑΣΕΠ στο δημόσιο, θα βρει αυτός;

  11. Orestios avatar
    Orestios 21/03/2011 23:58:18

    Αυτός όχι.

  12. sawas avatar
    sawas 21/03/2011 23:59:14

    Πως, Πότε και Γιατί έγιναν Καρχιμακης, Τζοτζολα και δεν ξέρουμε ποιοι ακόμα, υπάλληλοι στην Ολυμπιακή?

    • Αίθρα avatar
      Αίθρα @ sawas 22/03/2011 09:38:51

      Καλή ερώτηση.

    • Λάμπρος avatar
      Λάμπρος @ sawas 22/03/2011 17:10:32

      Κάτσε ρε φίλε, τον Καρχιμάκη τον ξέρεις 20 χρόνια στην πολιτική, σωστά;

      Η Τζότζολα που πρόσφατα μπήκε, τι έπρεπε να κάνει μέχρι τότε; Να πλέκει σπίτι της;

      Δηλαδή θα απαγορεύεται εκ των προτέρων η απασχόληση στο δημόσιο σε όποιον στο ΜΕΛΛΟΝ θα ασχοληθεί με την πολιτική;

      • Heaven avatar
        Heaven @ Λάμπρος 22/03/2011 17:37:00

        Λάμπρο,
        άστο καλύτερα. Μην το συνεχίζεις και μην προσπαθείς μάταια.

        Όλοι καταλάβαμε!!!
        Πολύ καλά, πάρα μα πάρα πολύ καλά!!

      • sawas avatar
        sawas @ Λάμπρος 22/03/2011 23:04:54

        Πριν σου απαντήσω θέλω να ξέρω το Πως, Πότε, Γιατί.

        Αλλά, αντί "να πλέκει σπίτι της" έπρεπε να δικαιολογήσει το αθυρόστομο (κήτος) και να συνεχίσει την παθογένεια της Ελλάδας την οποία θα κληθεί αύριο να πολεμήσει?

        Το ίδιο ισχύει για τον κάθε Καρχιμακη.

        Θα πιστέψεις τις καλές τους προθέσεις?

  13. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 22/03/2011 00:02:54

    H άρνηση της εργασίας είναι μια παρά πολύ σοβαρή πράξη ανατρεπτικού περιεχομένου..,
    Βέβαια, ( από εμπειρία το γράφω) εάν δεν έχεις άλλους πόρους δεν μπορείς να συμμετέχεις στην κοινωνία της κατανάλωσης με αποτέλεσμα οι «αντίπαλοι» σου να αποκτούν πλεονέκτημα.
    αξίζουν συγχαρητήρια στην Βασιλική Τζότζολα.

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ o βουνίσιος 22/03/2011 12:32:09

      το γεγονός οτι διορίστηκε κομματικά στην Ολυμπιακή ενώ η εταιρία κατέρρε και ήταν αργόμισθη δεν το αξιολογείς!!
      Δυστυχώς γι' αυτό φτάσαμε σήμερα στη χρεωκοπία. γιατί υπήρξαν παλλές μα πάρα πολλές Τζότζολες, ανεξαρτήτου χρώματος

  14. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 22/03/2011 00:18:12

    Γκολάρα! Τέτοια σέντερ φορ χρειαζόμαστε.

  15. fwteinh avatar
    fwteinh 22/03/2011 01:17:54

    σπάνιο είδος η Βασιλική (να καταψύξουμε το dna της). έχουμε συνηθίσει τόσο πολύ στην ακόρεστη πείνα των δημόσιων προσώπων που αυτή η κίνηση φαίνεται ακατανόητη.

  16. Dr. Joy avatar
    Dr. Joy 22/03/2011 01:45:09

    Νομιζω οτι μονο σιωπη αρμοζει στην πραξη της κ. Τζοτζολα. Ας ξεχαστει η οποια παρεκτροπη. Οχι ομως και μπραβο, αγαπητοι φιλοι.
    Συνεληφθει να "κλεπτει οπωρας" και ανεφωνησε παραιτουμαι, παραιτουμαι!!
    Προς θεου, δεν προκειται για ηρωικη πραξη.
    Επειδη ο Καχριμακης δεν παραιτηθηκε δεν αναιρει την "κλοπη οπωρων".
    Για να μην χανουμε το μετρο...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Dr. Joy 22/03/2011 01:46:16

      Ο Καρχιμάκης τα έκανε όλα νόμιμα και ηθικά.

      • Dr. Joy avatar
        Dr. Joy @ Orestios 22/03/2011 02:00:54

        Ορεστιε,
        καταλαβε το. Και οι δυο διεπραξαν ακριβως την ιδια πραξη.
        Η Τζοτζολα παραιτηθηκε για να διασωθει και ενδεχομενως ο Καχριμακης να κανει το ιδιο. Ενδεχομενως ομως και οχι. Και θα κριθει και για το ενα αλλα και για το αλλο!!

        Νομιζω ομως οτι εχουμε χασει το μετρο εδω μεσα.
        Το εγραψα και παραπανω.
        Δεν παραιτηθηκε απο δικη της πρωτοβουλια αλλα επειδη ¨συνεληφθει".
        Αν εσυ νομιζεις οτι αυτο ειναι ακρως ηρωικη πραξη η δικη μου γνωμη περισσευει, οπως και ολων των υπολοπων ψηφοφορων που θα κληθουν να ψηφισουν ατομα σε παρυφες....

  17. Orestios avatar
    Orestios 22/03/2011 02:13:29

    Η εξομοίωση που επιχειρείται από το ΠΑΣΟΚ εκπορευόμενη διαλύθηκε από την αντρίκια στάση της Βασιλικής.
    Ο Καρχιμάκης ακόμα κρύβεται πίσω από φουστάνια?
    Δεν σε ενοχλεί που αποδέχεται τον διορισμό του?
    Σε ενοχλεί που η Βασιλική έτριψε την προβοκάτσια στα μούτρα του Καρχιμάκη?
    Ποιό είναι το ήθος του Καρχιμάκη?
    Το ήθος του κρατικοδίαιτου?

    • Dr. Joy avatar
      Dr. Joy @ Orestios 22/03/2011 02:22:51

      Ορεστιε,
      ΞΕΚΟΛΛΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ!!

      Δεν ειμαστε πρασινοι και βενετοι.
      Κρινουμε μια πραξη.
      Δεν με αφορα καθολου τι εκανε ο Καχριμακης. Ειναι αλλωστε γνωστο το ποιον του!!
      Με πειραζει αφανταστα που ενα νεο πολιτικο προσωπο στην αρχη της καρριερας του ξεκιναει ετσι.
      Δυστυχως δεν υπαρχει ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΣΤΑΣΗ!!
      Το οτι το εκανε και ο Καχριμακης δεν απαλασσει την Τζοτζολα.
      Δεν μπορουμε να εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα αν θελουμε να παμε μπροστα.
      Παραδεχομαι μονο οτι αναγνωρισε το λαθος της και παραιτηθηκε.
      Το αν ειναι ολοι ιδιοι ας αφησει καλυτερα να το κρινει ο κοσμος...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Dr. Joy 22/03/2011 02:25:19

        Και βέβαια δεν σε αφορά τί κάνει ο Καρχιμάκης, αφού έχεις τις ίδιες ιδέες με αυτόν.
        Άσε μας ρε Joy.
        Αυτά τα σάπια του ΠΑΣΟΚ τα ξέρουμε.
        Αλλού να τα πουλήσετε τα ξεφτιλίκια σας.
        Κλέβετε τον κοσμάκη και έχετε το θράσος να το παίζετε ηθικοί.

        • Dr. Joy avatar
          Dr. Joy @ Orestios 22/03/2011 02:33:43

          Καπως ετσι καταντησατε τη ΝΔ στο 20%. Μιμουμενοι σε ολα τα βρωμικα το Πασοκ.
          Αυτη τη φορα ομως δεν θα σας περασει.
          Λυπαμαι αλλα με το να υπερασπιζεσαι βρωμιες γινεσαι χειροτερος και απο τον χειροτερο Καχριμακη.
          Τελικα ξερεις οτι εχω πολυ δικαιο.

        • Έλεος avatar
          Έλεος @ Orestios 22/03/2011 03:04:00

          Ξεκόλλα, Ορέστιε. Ξεκολλήστε όλοι. Μας/σας δουλεύουν.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Orestios 22/03/2011 18:42:20

          Προς το παρόν εκείνοι που τρώνε δούλεμα είναι όσοι ψηφίσατε ΠΑΣΟΚ.

  18. spiros avatar
    spiros 22/03/2011 07:10:59

    Τζότζολα
    Πολύ καλά έκανε. ΄Δεν είχε καμμιά μα καμμιά υποχρέωσει να ενημερώνει αν δεν υπάρχει θέμα. Η ενημέρωση αφορά την τοποθέτηση όλωω της πρώην Ολυμπιακής. Δεν ρωτήθηκε κανένας. ¨οσοι θέλουν την αποδέχονται αλλοι την απορρίπτουν. Όλα όσα λέγονται υποθετικά τι θα έκανε είναι για συζήτηση. Η πράξη έχει σημασία και το αποτέλεσμα. Ας τολμούσαν και άλλοι να έχουν το θάρρος και την τόλμη παρά να σιωπούν. Αν δεν μας αρέσει γιατί θέλουμε να κατηγορούμε συλήβδην τότε συνεχίζουμε στην κατεύθυνση ότι όλοι ίδιοι είναι.

  19. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 22/03/2011 08:13:54

    DR.JOY . Δυστυχώς οι κομματικές παρωπίδες είναι μια απο τις κακοδαιμονιες της χώρας μας, απο αρχαιοτάτων ετών! Όπως βλέπεις κανείς δεν ενδιαφέρεται να δει πως αυτά τα παλληλαρια διορίστηκαν στις θεσουλες τους στην ΟΑ! Για σωτήρες ψάχνουμε, να ΜΑΣ σώσουν, ανάλογα το χρήμα μας. Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ δεν ενδιαφέρει κανέναν κομματικό...

    • Dr. Joy avatar
      Dr. Joy @ ΝΑΥΤΗΣ 22/03/2011 08:42:42

      Ναυτη,
      χαιρομαι παρα πολυ οτι τουλαχιστον δεν εχουμε ΟΛΟΙ κομματικες παρωπιδες.
      Μου φαινεται οτι "εχουμε χασει και τα αυγα και τα πασχαλια" και ειναι τετοια η εποχη που αναλογα με το "χρωμα" απαλλασεσαι των αδικηματων σου.

      Δυστυχως για την Τζοτζολα και πολυ ευτυχως για μας ο κοσμος επαψε να λειτουργει με αυτον τον τροπο.
      Αυτο δειχνει και η μεγαλη απαξια του κοσμου στα κομματα και στους πολιτικους.
      60% τους φτυνουν!!!!

  20. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 22/03/2011 08:21:09

    Λάθος: ανάλογα με το χρωμα μας...

  21. dimos avatar
    dimos 22/03/2011 09:47:30

    Διορίστηκε η κ. Τζότζολα το 2007 στην Ολυμπιακή ?? Με ποιά διαδικασία ? Μα με το κομματικό της διαβατήριο ενώ και τα ωραία της μάτια θα έπαιξαν κάποιο ρόλο.

    Πραγματικά όλοι ίδιοι είστε...

  22. dimos avatar
    dimos 22/03/2011 09:53:28

    Αυτό της έλειπε να αποδεχτεί την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για την μετάταξη της. Υποθέτω ο Σαμαράς θα την είχε στείλει από εκεί που ήρθε. Δηλαδή από πού ???

    • Χριστινα Μελ. avatar
      Χριστινα Μελ. @ dimos 22/03/2011 10:02:52

      Από που? Από τα κομματικά γραφεία πρώην υπουργών!!
      Έχουνε το θράσος και μιλούν, όλοι οι διορισμένοι.

      Πως είχε αποκαλέσει τον Κώστα Καραμανλή? Βαρίδιο?
      Αυτή δηλαδή η χθεσινή τι είναι?

      Δυστυχώς αποδεικνύεται περίτρανα ότι όχι μόνο όλοι είναι ίδιοι αλλά οι καινούριοι είναι πολύ χειρότεροι από τους παλιούς!!

      Δυστυχώς έχασες Βασιλική!!

  23. Dimojenis avatar
    Dimojenis 22/03/2011 10:12:12

    Βρε λεβέντες όλοι, γιατί μαλώνετε, και μου θυμήζετε την παροιμία? Δύο γαιδάροι μάλωναν σε ξένη αχερώνα!!!! Αυτό το σύστημα άρχησε το 1981 και εφαρμόζεται ακόμη σήμερα, κι ας μη το παραδέχονται όσοι είναι βολεμένοι, και έχουν και άνωθεν στηρίγματα, όπως και ο κ. Παγκαλος που μιλάει σαν να είναι ο Γκρουέφσκι των Σκοπίων και ο ΓΑΠ τον καμαρώνει. Αυτό δεν σας λέει τίποτα?

  24. victoria avatar
    victoria 22/03/2011 10:42:56

    Είναι χειρότεροι και με περισσότερ θράσος! Ήρθε η Τζότζολα, ποιος ξέρει από που και γιατί... να μας δώσει λέει μαθήματα ήθους! Τι λες κοπέλα μου; Πόσο δούλεψες γι' αυτό το κόμμα στο οποίο μια μέρα προέκυψες ως αναπληρώτρια Τύπου; Ποια είναι η πολιτική σου "προίκα", εκτός απ' το ότι "τσίμπησες" τη θεσούλα; Είναι πρόκληση να μιλάς για ήθος. Με τέτοιους πολιτικούς "ογκόλιθους" θα πάμε μπροστά; Κάπως έτσι ξεκίνησαν κάποτε και όλοι αυτοί που τους πληρώσαμε ακριβά στις εκλογές. Αλλά σήμερα δεν "μασάμε".
    Μια Νεοδημοκράτισσα

  25. Σοβαρευτείτε avatar
    Σοβαρευτείτε 22/03/2011 11:17:17

    Δεν περνάει πια ούτε η πράσινη ΑΛΛΑ ούτε κι η γαλάζια προπαγάνδα παίδεεεεες.

  26. popolaros avatar
    popolaros 22/03/2011 11:41:18

    Αφήστε την κοπέλα ήσυχη, έχει καθαρό μάτι.
    Τους δεινόσαυρους πιάστε.

    Πάντως το Δημόσιο το κατάντησαν κάτι σαν την περίοδο της χούντας.
    Όσοι πέρασαν από εκεί θα στιγματίζονται.
    Ζήτω ο νεοφιλελευθερισμός.
    Όλα στο κεφάλαιο.

    • Iokasti@gr avatar
      Iokasti@gr @ popolaros 22/03/2011 12:03:07

      όχι, δεν θα αφήσουμε ήσυχο ΚΑΝΕΝΑΝ πιά
      οι κομματικοί διορισμοί στο Δημόσιο δεν τιμούν κανένα.
      Τελείωσαν και οι πράσινοι και οι γαλάζιοι...

  27. DrNo avatar
    DrNo 22/03/2011 12:02:12

    Δρ Τζου, μην το παλεύεις άλλο, δεν αξίζει. Καταλαβαίνω την οργή σου.
    Και εγώ έχω αηδιασει με τα πρασινα και μπλέ κομματόσκυλα, που τα βολευουν στο δημόσιο ρουσφετολογικά, για να μας παριστάνουν τους σωτήρες ενώ δεν μπορούν να διοικήσουν ούτε περίπτερο. Αυτή είναι η μοιρα της σύγχρονης Ελλάδας και τα ζούμε τα αποτελέσματα.
    Παρεπιπτόντως τη Τζότζολα τη διόρισε στην Ο.Α. το 2007 ο Χατζιδάκης, οπότε το να αυτοαποκαλείται "νομικός σύμβουλος της ΟΑ" υποτιμά τη νοημοσύνη μας.
    Αλλά και οι πασόκοι έχουν κάνει τέτοια ρουσφέτια επί 1000.

    • loretta avatar
      loretta @ DrNo 22/03/2011 15:32:09

      ....δηλ συμφωνουμε στην πληρη καταργηση του ευρητερου δημοσιου τομεα.!!

      ισως ετσι θα καταλαβουν οι ελληνες οτι μονιμες καρεκλες τελος!!

      • DrNo avatar
        DrNo @ loretta 22/03/2011 16:02:22

        Μονιμες καρέκλες τέλος; Από ποιον; Απο το Βασιλέα Όθωνα;
        Για να στησω ενα θερμοκηπιο για χομπυ, τραβιεμαι 2 μηνες για άδειες. Τι θα μου έλεγαν οι Καρχιμακηδες και οι Τζοτζολες για να με βοηθήσουν στο πρόβλημα και να μου πάρουν την ψήφο;

  28. Aggelos avatar
    Aggelos 22/03/2011 12:09:46

    "Αφήστε την κοπέλα ήσυχη, έχει καθαρό μάτι."

    και ωραιο..

    βγαλτε την εξω ρε παιδια να τη δουμε..


    καλος ο μιχελακης,αλλα λιγο κομης δρακουλας..

  29. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 22/03/2011 12:54:38

    Για αυτό που λες δεν γνωρίζω τίποτα.
    Απάντησα σ αυτό που εισέπραξα. Με αυτό το σκεπτικό αξιολόγησα εγώ.

  30. Blade avatar
    Blade 22/03/2011 13:04:45

    Κανένας σας δεν έχει πιάσει την ουσία. Η διαδρομή της κ. Τζόζολα δεν είναι διαδρομή σε κοινωνικούς ή άλλους αγώνες. Είναι διαδρομή σε ένα συστηματάκι (Δίκτυο 21 και διάφορες φιλίες) στις οποίες πόνταρε για να ανέλθει.

    Το βασικό ερώτημα: ποιος την πρότεινε στον Σαμαρά; Γιατί την πρότεινε; Ποιος την σώνει από τις αμέτρητες γκάφες που έχει κάνει μέχρι σήμερα; Οι δημοσιογράφοι γελάνε μαζί της. Στην αρχή τα έβαλαν μαζί της λόγω Παναγιωτόπουλου ο οποίος είδε σε αυτήν ....απειλή και άρχισε να την πολεμάει. Όταν όμως τον "αναβάθμισε" ο Σαμαράς και άρχισαν να μιλάνε μαζί της κατάλαβαν ότι βρήκαν τεφαρίκι. Ετσι άρχισαν και οι διαρροές περί της υποψηφιότητας της στην Β΄ Αθηνών. "Λέγε μας για να σε παιζουμε". Ποιος τις έβγαλε πρώτος; Ο Κουρτάκης του συστήματος Ντόρα - Μαρινάκη. Ο μεγάλος αντίπαλός της είναι τώρα ο ....Γεροντόπουλος που τον έβαλε κι αυτόν αναπληρωτή ο Σαμαράς για να προβάλει τον εαυτό του στην real News.

    Μιλάμε για χαμένο παιχνίδι. Εντελώς όμως. Αν στην θέση του προηγούμενου κατεστημένου είναι να βλέπουμε σε λίγο ένα πατριωτικό (λέμε τώρα) κατεστημένο είναι να παίρνουμε τους δρόμους και τα βουνά.

    Σαμαρά ξύπνα επιτέλους και άνοιξε τα μάτια σου

    • Heaven avatar
      Heaven @ Blade 22/03/2011 13:34:57

      Επειδή λοιπόν είναι ήδη φανερό ότι η πορεία της είναι διαδρομή μέσα από μονοπάτια, καλό θα είναι να βγουν όλα στο φως!! Αυτό πάλι το Δίκτυο 21 πολύ συχνά δεν εμφανίζεται τώρα τελευταία?
      Τι σχέση έχει αληθεια με τη ΝΔ?

      Θυμάμαι και γω τις απίστευτες γκάφες της που γελούσαν ομαδικά όλα τα μπλογκς και μου έκανε εντύπωση η αναβάθμιση της!
      Πάλι κάποιον καινούριο πατρώνο θα βρήκε!
      Θα το μάθουμε που θα πάει!
      Όσο για τις αποκλειστικές πληροφορίες που πλασάρει νόμισε η ανερμάτιστη οτι με αυτό τον τρόπο θα βγει βουλευτής!!
      Ηδη βλέπει τον εαυτό της σε υπουργικά έδρανα, τρομάρα της!!

      Δυό τέτοιους ακόμα και μπατάρισε η βάρκα τελείως!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Blade 22/03/2011 15:20:42

      ρε παιδιά, πότε πρόλαβε η γυναίκα και έγινε διαπλεκόμενη.
      Ήμαρτον, μέχρι προ μηνών ούτε την ήξερα.
      Βυζαντινά παρασκήνια,δίκτυα,τρίκτυα,γκάφες...πότε έγιναν αυτά και δεν τα διάβασα.
      Links please.

  31. Heaven avatar
    Heaven 22/03/2011 13:05:52

    Η μέγιστη αχαριστία της είναι ότι διορίστηκε επί ΚΚ και το πρώτο πράγμα που έκανε όταν έγινε αναπληρώτρια εκπρόσωπος ήταν να πει ότι δεν "θα απολογηθεί αυτή για τα λάθη του".
    Ο διορισμός της Τζότζολα ήταν και αυτός μέσα στα λάθη?

    Φίλη νεοδημοκράτισσα ακριβώς ίδια με σένα αισθάνομαι και εγώ!!

  32. dinos avatar
    dinos 22/03/2011 13:17:51

    Αν είναι αλήθεια οτι προσελήφθη το 2007, σε μια καταρρέουσα πράσινη Ολυμπιακή, θα πρέπει να επιληφθεί ο Σαμαράς του θέματος. Γιατι πράγματι κα Τζότζολα, δεν είναι όλοι ίδιοι, ο Αντώνης δεν είναι ίδιος και αρκετά με τα βαρίδια που σέρνει αυτό η ρημάδα παράταξη....

    • Heroic.SNG avatar
      Heroic.SNG @ dinos 22/03/2011 16:44:44

      Καποιος εγραψε:
      Απο ότι ειδα στον Νόμο 3717/2008 άρθρο 7, παρ 2 και 4 (ΦΕΚ 239Α) βάσει του οποίου έγινε η μεταφορά της κ. Τζοτζόλα, για να γίνει η μεταφορά κάποιου από την Ολυμπιακή σε άλλη θέση πρέπει ο ενδιαφερόμενος να έχει κάνει αίτηση. Παρακαλώ ερευνήστε το και εσείς εάν είναι έτσι, οπότε σε αυτήν την περίπτωση το πρόβλημα είναι πολύ χειρότερο για την κ. Τζοτζόλα, από το να είχε αποδεχθεί τον διορισμό της Ευχαριστώ

      • Λάμπρος avatar
        Λάμπρος @ Heroic.SNG 22/03/2011 17:15:24

        Και γιατί να μην κάνει αίτηση το 2008 ρε φίλε; Είχε άλλη απασχόληση τότε;

        • Heroic.SNG avatar
          Heroic.SNG @ Λάμπρος 22/03/2011 17:22:57

          Το πρόβλημα κ. Λάμπρο, είναι ότι κατέλαβε κομματική θέση στο δημόσιο διορισμένη απο τον Χατζηδάκη.
          Εσάς δεν σας πειράζει που όλοι οι κομματικοί, πράσινοι και γαλάζιοι, είναι τακτοποιημένοι στο δημόσιο?

  33. Κοκκαλης Α. avatar
    Κοκκαλης Α. 22/03/2011 13:24:38

    Προφανεστατα ειναι μια κινηση που δειχνει αρετες δυσευρετες για την εποχη μας . Σε αντιδιαστολη με τους "Καχριμακηδες" - οπου δη - φανερη ειναι η ποιοτικη διαφορα καποιων νεων πολιτικων σε σχεση οτι καθιερωθηκε ως "πολιτικη συμπεριφορα " απο το 1980 και μετα ......

  34. victoria avatar
    victoria 22/03/2011 15:58:31

    Ποπολάρε
    Αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Οι διαπλεκόμενοι και οι ευνοούμενοι ξεπετάγονται μια μέρα σε κάποιο πόστο, τώρα κομματικό στη ΝΔ αύριο, ίσως, κυβερνητικό, χωρίς να τους ξέρει κανείς από πριν. Και λες από που ξεφύτρωσε πάλι αυτός ή αυτή; Στο μεταξύ και μέχρι να το πάρεις χαμπάρι στον/στην επιβάλλουν κι αρχίζεις να το συνηθίζεις. Έτσι έπεσε ο πήχης στην πολιτική. Με πρόσωπα που ξεπετάγονταν ξαφνικά, με την πάροδο του χρόνου έπαιρναν θέσεις κι αξιώματα, χωρίς να φαίνονται ικανοί κι αποτελεσματικοί ασκώντας τα. Δεν ξέρω αν είναι διαπλεκόμενη η συγκεκριμένη. Δεν γνωρίζω τι ξέρουν όσοι το λένε. Είναι όμως ευνοούμενη. Όχι μόνο για το διορισμό (γεγονός που δεν συγχωρεί κανείς σήμερα κι έχει απόλυτο δίκιο ο Dr. Jo, αν δεν το αποκάλυπταν δεν υπήρχε παρίπτωση να αποποιηθεί κανένα προνόμιο), αλλά και για τη θέση που έλαβε στο κόμμα. Γιατί είναι μέτρια και για τις απαιτήσεις της εποχής που διανύουμε "λίγη".

  35. victoria avatar
    victoria 22/03/2011 16:04:03

    Factorx: chil out

  36. Heroic.SNG avatar
    Heroic.SNG 22/03/2011 16:19:26

    Εμένα με πείραξε πιό πολύ ότι δεν ντρέπεται γιά τον κομματικό διορισμό της.
    Τολμάει να υπερασπίζεται ακόμη και μέχρι σήμερα την κομματική κρατικοδίαιτη θέση της.

    Θα ήθελα πάρα πολύ και γω να είχα την άνεση μιας μόνιμης κομματικής θέσης στο δημόσιο. Τουλάχιστον εγώ θα πατούσα, δεν θα ήμουν επιπλέον και αργόμισθος!!
    Ντροπή της και ντροπή τους...
    Το ποτάμι όμως ξεχείλησε... και θα τους πάρει όλους μαζι!!

  37. nine avatar
    nine 22/03/2011 16:37:06

    Η τζότζολα κι ο Γεροντόπουλος είναι κουμπάροι!!!! Για ξανα δες λίγο το συλλογισμό σου Blade!!!!

  38. dimos avatar
    dimos 22/03/2011 16:43:22

    ξεχάσαμε την περίφημη "συνέντευξη" του Προκόπη για να μπείς στο Δημόσιο ? Τέρμα οι πλάκες, η Τζότζολα ήταν εξαιρετική στη διαδικασία της συνέντευξης.

  39. factorx avatar
    factorx 22/03/2011 17:09:34

    "Ο κ. Καρχιμάκης ήταν υπάλληλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Όπως όλοι οι υπάλληλοι της Ο.Α. μετατάχθηκε σε κάποιο υπουργείο, στο υπουργείο Μεταφορών. Αυτή είναι η δουλειά του. Όπως γνωρίζουμε οι βουλευτές έρχονται και παρέρχονται ως προς τη βουλευτική τους ιδιότητα και φυσικά κανείς δεν θα είχε την απαίτηση από έναν βουλευτή να σταματήσει να έχει επαγγελματικό μέλλον όταν σταματήσει να είναι βουλευτής".

    Αυτό είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής, ερωτηθείς εάν ο Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Μιχ. Καρχιμάκης θα απορρίψει τη μετάταξή του σε άλλη θέση του δημοσίου, όπως δήλωσε ότι θα κάνει η αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Β. Τζότζολα.

    "Το τι έκανε η κ. Τζότζολα δεν το ξέρουμε και δεν μας ενδιαφέρει. Το να γίνονται συγκρίσεις δεν τιμά ούτε την κ. Τζότζολα ούτε κανέναν που το διακινεί αυτό", είπε ο κ. Πεταλωτής και πρόσθεσε ότι "η κ. Τζότζολα, προφανώς, για να αποποιείται μια θέση που είχε στην Ο.Α. ως δικηγόρος, θα έχει εξασφαλισμένους άλλους πόρους ζωής".

    Συμπλήρωσε δε ότι ο κ. Καρχιμάκης ήταν υπάλληλος της Ο.Α. και ότι θα πρέπει με κάποιον τρόπο, όταν δεν θα έχει τη βουλευτική ιδιότητα, να διασφαλίσει το οικογενειακό του εισόδημα. "Όσοι έχουν άλλους πόρους ή οικογενειακά εισοδήματα από άλλες πηγές μπορούν να κάνουν ελεύθερα τις επιλογές τους", κατέληξε.

  40. victoria avatar
    victoria 22/03/2011 17:28:09

    Κουμπάρα με τον άλλο ογκόλιθο της πολιτικής, το Γεροντόπουλο! (Θυμάστε, αυτός δεν είναι που είπε κάποτε το αμίμητο "πείτε με και βλάκα" για να δικαιολογήσει την υπόγραφή του σε μια τροπολογία που μύριζε διαπλοκή;
    Κουμπαριά, λοιπόν, να τα κριτήρια! Κι ας τους Έλληνες να κουρεύονται!

    • Arianos avatar
      Arianos @ victoria 22/03/2011 21:43:30

      η αυτογνωσία του Άκη είναι παροιμιώδης, εδώ που τα λέμε όμως 'τον λες και βλάκα' (για να θυμηθούμε και την Μαλβίνα!)

  41. tiramola avatar
    tiramola 22/03/2011 17:36:54

    Εγώ σας τα έλεγα για τη Τζο και εσεις την κοιτάγατε στα μάτια...
    Και μάλιστα κάποιοι την χειροκροτάτε κιόλας επειδή δεν είναι Καρχιμάκης...

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 22/03/2011 18:12:01

      Κάτω η ευνοιοκρατία τιραμόλα. Με μπροστάρη τον Καρχιμάκη.

  42. thanasis avatar
    thanasis 22/03/2011 17:42:46

    ολαλιστατος παντοτε καταγγελων την νεα δημοκρατια
    εκανε χρηση του νομου της για μεταταξη αλλα δεν
    μας λεει γιατι εκανα γαργαρα τις καταγγελιες ο
    ατεκτος βουλευτης του καμματος του μνημονιου

  43. Orestios avatar
    Orestios 22/03/2011 18:14:56

    Πόσοι υποστηρικτές του Καρχιμάκη έσκασαν μύτη ξαφνικά?
    Όλοι όσοι κατακεραυνώνουν την Τζότζολα επειδή παραιτήθηκε, όχι μόνο με αξιοπρέπεια αλλά και πρωτοφανή γενναιότητα, στηρίζουν τον διορισμό Καρχιμάκη.
    Αβαβά κάνουν για τον ΓΓ του ΠΑΣΟΚ.

  44. nine avatar
    nine 22/03/2011 18:31:08

    Εγω επισύμανα μόνο οτι είναι κουμπάροι. Η οικογένεια της ασχολείται με την πολιτική. Ο Θείος της ήτανε Δήμαρχος σε πόλη του Εβρου. Είναι Δεξιά οικογένεια. Εχω την εντύπωση οτι στηρίζανε Ντόρα στις εσωκομματικές! Πέρα των πολιτικών, απ όσο τη γνωρίζω είναι εξαιρετική κοπέλα και χαμηλών τόνων. Κι ας μην είμαστε υποκριτές... Όλοι μας αν είχαμε μια τέτοια δουλειά, ή διασυνδέσεις τα ίδια θα κάναμε.. Δεν έσφαξε και κανένα!!!! Στην Ελλάδα ζούμε ρε παιδιά!

    • Orestios avatar
      Orestios @ nine 22/03/2011 18:43:28

      Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.

  45. nine avatar
    nine 22/03/2011 18:48:49

    Δίκιο έχεις Orestie... Αν και δε τα κρίνω εξ ιδίων.. Εσπασε η χολή μου με τα τόσα που γίνονται, ωστε κάτι τέτοια μοy περνάνε πια αδιάφορα....

  46. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 22/03/2011 22:37:51

    Τελικά φίλοι μου αρκετοί εδώ μέσα τα δίνουν όλα για να μας πείσουν ότι "όλοι ίδιοι είναι", το ίδιο προσπαθούν να παίξουν και τα μνημονιοκάναλα, τα ίδια σχόλια με πολλούς έκανε και το πρωί ο Κύρτσος στον "φλασ" ασχολούμενος όχι με τον Καρχιμάκη αλλά με το πότε διορίστηκε η Τζότζολα! Το "όλοι ίδιοι είναι" είναι η έσχατη σανίδα σωτηρίας των Γκεμπελίσκων που μας κυβερνάνε, έτσι νομίζουν δηλαδή, οι φτωχοί ...

  47. juliet avatar
    juliet 22/03/2011 22:49:45

    στήσατε ένα δικαστήριο, θέλοντας να δικαιολογήσεται την εξασφάλιση του βουλευτή,ξεχάσατε οτι φωνάζετε για τους χιλιάδες ανέργους άρα είσαστε υποκριτές,ποσώς ενδιαφέρεστε για τα παιδιά που αφήνουν οι γονείς στα χωριά ΣΟΣ.Εσείς ενδιαφέρεστε για τον διορισμό του βολευτή σας.ΜΠΡΑΒΟ
    Το δεύτερο ,κάποια η οποία τυγχάνει κομματικό στέλεχος δεν αποδέχεται έναν διορισμό,και πάλι διαφωνήτε γιατί βλέπετε σκοπιμότητες ,κλπ...κλπ,δηλ.ο βουλευτής που δέχτηκε τον διορισμό είναι έντιμος και πληρεί τις προδιαγραφές σας περί ηθικής,ενώ η Τζότζολα που δεν δέχτηκε να διοριστεί δεν πληρεί τις προδιαγραφές σας .Θυμηθήκατε οτι είναι κουμπάρα του Ακη κλπ.Εσεις δε θέλετε νέο αίμα;οχι ,θέλετε τα ίδια σκάτα για να έχετε το πάνω χέρι,σας αρέσει να σας χαιδεύουν,να σας κολακεύουν να νομίζετε οτι είσαστε ρυθμιστές.
    Τώρα που βουλιάζουμε ,τι ρυθμίσεις θα κάνετε;
    Τι λαός είσαστε;

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ juliet 23/03/2011 06:44:10

      juliet,
      έχουμε μιλήσει πολλές φορές και χαίρομαι για αυτό. Συνήθως συμφωνούμε.
      Σήμερα όμως σε βρίσκω τελείως κομματική.
      Η Τζότζολα και η κάθε τζότζολα διορίστηκε από τον κομματικό της προιστάμενο στην καταχρεωμένη Ολυμπιακή. Δεν σκέφτηκε τότε το καλό της πατρίδας που συνήθως επικαλείται στους λόγους της. Κάποιος αναφέρει παραπάνω οτι, σύμφωνα με το νόμο, για τη μετάταξη αυτή έκανε αίτηση. Άρα ήξερε ακριβώς τι ζητούσε. Τώρα που "έγινε" τσακωτή παραιτήθηκε. Πληρώνεται από αυτή τη θέση μέχρι σήμερα και έχει το θράσος να μιλάει με ύφος ότι δεν είναι όλοι ίδιοι. Θα συμφωνήσω. Είναι πολύ χειρότερη!!
      Ξέρεις πολύ καλά οτι δεν κάνω πράσινη κριτική! Ξέρεις οτι όταν ο Πρόεδρος αγωνίζεται στις Βρυξέλλες για τα δίκαια της Ελλάδας είναι κρίμα, πολύ κρίμα, ΜΙΡΑΚΙΑ και ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΟΙ της πολιτικής να του κάνουν τόσο κακό.
      Και τέλος με τι πρόσωπο τώρα πια μπορεί να βγει και να απαντάει στο Πασοκ?
      Κρίμα που δεν εκτίμησε την εμπιστοσύνη που της έδειξε ο Πρόεδρος!

      • juliet avatar
        juliet @ αχ κουλα!! 23/03/2011 07:52:10

        @αχ, κούλα
        Καλή μέρα,συμφωνούμε ,είμαι κατά του σκυψίματος για μιά θεσούλα.Πολιτική είναι ,να επαινεί κάποιον που στο βάθος ξέρεις οτι ουδέποτε θα έκανες το ίδιο.Σου ανάλυω,όλοι αυτοί είναι ματαιόδοξοι, λίγοι είναι οι νορμαλ,αν επαινέσει έναν, υπάρχει περίπτωση,σύμφωνα να το νόμο των πιθανοτήτων,να ακολουθήσουν και άλλοι.Τότε ήτανε άλλος αρχηγός ,ο ΚΑΚ,δεν τον συμπάθησα ποτέ,τον θεωρούσα λίγο.
        Να σε ρωτήσω,αχ Κούλα,βρες μου έναν που να πληρεί τις δικές μας προΰποθέσεις.Ξέρεις που μειονεκτούν ; οτι δε προλαβαίνουν τα γεγονότα.Οταν κάνεις κάτι μετά το ξεφώνημα του άλλου δεν είναι ηθική είναι βλακεία.Εχω ζήσει απο κοντα πρόσωπα και αυτός ήτανε ο λόγος που σιχάθηκα,βιβλίο εκδίδω με την βλακεία τους. Με τις εκλογές στην ανάδειξη του Σαμαρά ήμουνα στη πρώτη γραμμή,και αν ξαναχρειάστει θα το ξανακάνω.
        Επιμένω οτι η κίνηση δεν έγινε τη σωστή χρονική στιγμή!!όλα τα υπόλοιπα θέλουν οχι ανάλυση αλλά σανίδα για να ισιώσουν μερικοί -μερικοί.
        Αχ,Κούλα,τι φταίει ο πρόεδρος ,αυτοί που είναι κοντά του δε πρέπει να εξετάζουν όλες τις παραμέτρους ειδικά όταν έχεις να αντιμετωπίσεις απαντήσεις του τύπου''δεν ήξερα οτι ο σύντροφος Κανταφι με είχε τιμήσει με τη εμπιστοσύνη του και μου είχε ιδρύει ΜΚΟ'' .Εσυ και εγώ καταλαβαίνουμε ,αυτοί .......,με πατάς εκεί που πονάω .......
        Θα σου παραθέσω τον τρίτο θεμελιώδη νόμο περι βλακείας του Cipolla:
        ''Ενα ηλίθιο άτομο είναι ένα πρόσωπο που προκαλεί ζημιά σε ένα αλλό πρόσωπο ή ομάδα προσώπων,χωρίς ταυτόχρονα να εξασφαλίζει κάποιο πλεονέκτημα για το ίδιο,πολλές φόρες μάλιστα,το ίδιο υφίσταται μιαν απώλεια''.
        Αν δικαιολογώ το κάνω για τον Πρόεδρο,ρε,γάμωτο.

        • αχ κουλα!! avatar
          αχ κουλα!! @ juliet 23/03/2011 08:31:26

          Δεν ξέρω αν το σωστό είναι η δικαιολογία η η απαλλαγή από κάθε φθοροποιό στοιχείο!
          καλημέρα σου, και χαίρομαι πολύ που συμφωνήσαμε και πάλι!!

          • juliet avatar
            juliet @ αχ κουλα!! 23/03/2011 09:43:45

            εδώ ζυγίζεις τα υπερ και τα κατά,αλλά η ώρα του ζυγίσματος δεν ήλθε ακόμη.....αυτό είναι βέβαιο!!!!

  48. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 22/03/2011 23:09:02

    Καρχιμάκη δεν σε άκουσα . Είπες τίποτα;;;;;;;;

  49. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 22/03/2011 23:13:25

    Όλη αυτή η συζήτηση για τη Τζότζολα και τον Καρχιμάκη μου θυμίζει τον δημόσιο διάλογο των κομάτων για τη διαφθορά και το χρέος. -Εσείς κλέψατε , κάνατε σκάνδαλα και χρεώσατε τη χώρα -Όχι εσείς κλέψατε περισσότερα και δικά σας ήταν τα σκάνδαλα και το χρέος. Ανάλογα με τα κοματικά μας γυαλιά που παραμορφώνουν την οπτική μας γωνία βλέπουμε διαφορετικά τα πράγματα.
    Απορώ πως κάποιος συμπολίτης μου θα ψήφιζε Καρχιμάκη για να τον κυβερνήσει και δεν λυπάμαι τη Τζότζολα που παραιτήθηκε. Εκεί στις παρυφές του κοματικού συστήματος θα την βολέψει μια χαρα δεν θα έχει ανάγκη. Αλλίμονο αλλά και μπράβο όχι στη Τζότζολα αλλά σε αυτούς που είναι ηθελημένα εκτός του συστήματος.

    • juliet avatar
      juliet @ Ηράκλειτος 22/03/2011 23:26:53

      Δεν πιστευω, οτι το έκανε για να την λυπηθούμε,αυτή την χρονική δύσκολη στιγμή ο Σαμαράς πρεσβεύει κάτι διαφορετικό και αυτή ακολούθησε τη γραμμή αυτή ,κακό είναι;

      • Mακεδονας Θεσσαλονικιος avatar
        Mακεδονας Θεσσαλονικιος @ juliet 23/03/2011 01:51:47

        Μου αρέσει που το κάναμε θέμα!
        Ε, ρε με τι πράματα ασχολούμαστε......
        Πόσο κατευθυνόμενος είναι ό τρόπος σκέψης μας.......

        • juliet avatar
          juliet @ Mακεδονας Θεσσαλονικιος 23/03/2011 10:15:21

          ωραίο συμπέρασμα έβγαλε!!ουτε θέμα το κάναμε,αν θες να κερδίσεις κάτι,ακούς και συμπεραίνεις .
          καλή μέρα,οι Αθηναίοι είναι αλλίως, μέχρι και καταλήψεις Δημαρχείων κάνουν ,αμα λάχει........
          Κανόνας ,ρίχνεις άδεια για βρείς τη μέση λύση.Στη πολιτική είσαι μπροστά απο τον αντίπαλο και πίσω απο τον ψηφοφόρο ,για να είσαι στο σωστό σημείο......

    • Aίθρα avatar
      Aίθρα @ Ηράκλειτος 22/03/2011 23:53:15

      +1 για Ηράκλειτο.

  50. Gaetano avatar
    Gaetano 23/03/2011 00:58:26

    Δεν δέχτηκε την θέση . Αυτο μετράει και την τιμάει . Τα αλλα είναι κουραφεξαλα .
    Το ίδιο πρέπει να κάνει και ο Καχριμακης και κάθε άλλος πολιτικός που ήταν στην Ολυμπιακη . Αν δεν το κάνουν θα είναι ανάξιοι . Απλά πράγματα .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.