#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2011 11:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Β. Κωνσταντίνου τώρα

[caption id="attachment_106474" align="alignnone" width="600" caption="φωτό Antinews"][/caption]

[caption id="attachment_106475" align="alignnone" width="600" caption="φωτό Antinews"][/caption]

[caption id="attachment_106476" align="alignnone" width="600" caption="φωτό Antinews"][/caption]

[caption id="attachment_106477" align="alignnone" width="600" caption="φωτό Antinews"][/caption]

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΛΛΑΣ avatar
    ΕΛΛΑΣ 15/06/2011 11:27:30

    ΑΝ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΠΧ ΧΑΚΙ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕ ΚΑΤΙ?

  2. Tempus avatar
    Tempus 15/06/2011 11:39:03

    Οχι χακί, ασπρες να τις αλλάξεται δεν σας θυμήζουν stormtroopers απο το STAR WARS; lol

  3. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 15/06/2011 11:43:46

    ολοι στα οδοφράγματα παιδιά. μαζι μετην πτώχευση να έχουμε νεκρούς, χάος, να φύγουν ολοι οι τουρίστες, να λεηλατήσουμε τα μπακάλικα και να μείνουμε με τον τσίπρα και τον μίκη. ο Σωκράτης το ήπιε το κώνειο και ας είχε αποδείξει οτι είχε δίκιο, εμείς οι νεοέλληνες για λίγο κωνειάκι να αιματοκυλίσουμε τη χώρα......προβοκάρω μήπως?

    • lampros avatar
      lampros @ μετρό-στάση γουδί 15/06/2011 12:29:08

      Όχι, απλά λες σαχλαμάρες.

      Λίγο «κωνειάκι» το ξεπούλημα της χώρας; Η καταστροφή της Ελλάδας;

      Και να μην βγούμε στους δρόμους μπας και ...χάσουμε τουρίστες ή έχουμε νεκρούς;

      Ωραία λογική. Και επί Τουρκοκρατίας αυτό θα έπρεπε να πούνε, μην κάνουμε τίποτα παιδιά μπας και σκοτωθεί κανένας ή δεν πάνε καλά οι δουλειές μας...

  4. Basilio Emm... avatar
    Basilio Emm... 15/06/2011 11:44:02

    Χουντα είναι , θα περάσει...

    • Theo avatar
      Theo @ Basilio Emm... 15/06/2011 11:47:21

      δεν θα περασει!
      ΘΑ ΤΗ ΡΙΞΟΥΜΕ..........

    • Theo avatar
      Theo @ Basilio Emm... 15/06/2011 11:47:21

      δεν θα περασει!
      ΘΑ ΤΗ ΡΙΞΟΥΜΕ..........

  5. Cal avatar
    Cal 15/06/2011 11:45:46

    Έπεσαν αυγά στην πομπή του Τσολάκογλου

  6. dacord avatar
    dacord 15/06/2011 11:46:18

    Καμμια μολοτωφ δεν βλεπω..
    Τα πασοκια δεν καταλαβαινουν απο ..."ευγενεις συμπεριφορες'..

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ dacord 15/06/2011 11:48:36

      Μην το προβοκάρεις πατριώτη. Υπάρχουν ειδικά δικαστήρια για τους κατοχικούς δοσίλογους. Να μην φύγουν αυτή τη φορά...

  7. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 15/06/2011 11:49:46

    Όχι μολώτοφ και τέτοια. Αυτά οδηγούν σε καταστροφή του αγώνα. Η παθητική αντίσταση όπως αυτή που κάνουν οι Αγανακτισμένοι μέχρι τώρα είναι απείρως πιο ισχυρή από οποιαδήποτε βιαιότητα. Για έναν και μόνον αλλά ικανό λόγο: Έχει το ηθικό πλεονέκτημα

    • Berlousconication avatar
      Berlousconication @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 15/06/2011 13:22:43

      +++
      Σωστός 100%
      Ο Γκάντι κατάφερε και έδιωξε τους Αγγλους από την Ινδία με αυτή την μέθοδο!
      h++p://en.wikipedia.org/wiki/Mahatma_Ghandi
      h++p://en.wikipedia.org/wiki/Civil_resistance

  8. co avatar
    co 15/06/2011 11:51:53

    xa xa

  9. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 15/06/2011 11:52:06

    Οχι καλά τα λες αλλά ασε να τα πω εγω καλύτερα !
    Μείνετε στους καναπέδες και αφήστε το Γιωργάκη να σας πιεί το αίμα με φόρους. Μετά να λεηλατήσει κάθε γωνιά της Ελλάδας και να τα ξεπουλήσει με επαναφορά Σημίτη ως πρωθυπουργού.
    Εμείς τον ήπιαμε τον π@υλο καιρός να τον πιεί και ο ΓΑΠ με τη φάρα του...

  10. co avatar
    co 15/06/2011 11:52:26

    το θεαμα ειναι πραγματικα εμετικο, βρισκονται παρατεταγμενοι σαν επιτροπη υποδοχης γαμου
    ξεφτιλα