#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/03/2008 10:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βόμβα στα ...θεμέλια της Εκκλησίας

Δεν τον βλέπω καλά τον Ιερώνυμο , ο οποίος, όπως μου λένε είναι ένας ασκητικός ιεράρχης και κοιμάται στο κελί της μονής του. Μιλώντας χθες στους 500 κληρικούς που υπηρετούν στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών τους κάλεσε να μη συναλλάσσονται με το χριστεπώνυμο κοινό: «Να μη ζητάτε από τους πιστούς …τυχερά» τους προέτρεψε και πρόσθεσε: «Αντιλαμβάνομαι ότι ιδιαίτερα οι έγγαμοι κληρικοί έχετε ανάγκες και μπορεί οι πιστοί να σας προσφέρουν χρήματα. Πρέπει να υπάρχει αξιοπρέπεια». Δεν διευκρίνισε όμως τι πρέπει να γίνεται στη συνέχεια. Να μην τα παίρνουν τα «τυχερά», ή να τα παίρνουν …αξιοπρεπώς; Θα το δούμε στην …πράξη. Επειδή φοβούμαι ότι αν η γραμμή εφαρμοστεί αυστηρά, ούτε εμάς μας βλέπω καλά. Θα μας στέλνουν …«χωρίς παπά και ευαγγέλιο». Άκλαυτους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nariman Sarif  (Εβραία διασποράς) avatar
    Nariman Sarif (Εβραία διασποράς) 13/03/2008 15:15:08

    Μετά τις προθέσεις της πολιτείας για το συμβολαιογραφικό σύμφωνο, θα πέσουν πολλά κεσάτια στα παραταμεία των εκκλησιών.

    Οι νέοι δε γούσταραν πέρα από τα παπαδαριά και τις καταστάσεις "μουνοπανέ" των δημαρχείων. Αυτοί που καλλιεργούν τις ανειλικρινείς πελατειακές σχέσεις, αυτοί να τους παντρέψουν!

    Τους έχουν όλους αυτούς στο φτύσιμο.

    Κέρδος για τα νέα ζευγάρια των 600 ευρώ το μήνα πάνω από 3.000 ευρώ. Όσο στοιχίζει ο οικιακός εξοπλισμός.

    Καιρός ήταν.

    Σύμφωνα με τους νόμους της αγοράς, η εκκλησία πρέπει να δικεκδικήσει το μερίδιό της, αντιπροφέροντας ελκυστικά πακέτα... π.χ. μια τιμή "γάμος+δυο βαφτίσια+2 κηδείες... ή π.χ. στο μπάσκετ έβαλαν τα τσιρλίντερς για να δικαιολογήσουν την αξία του εσιτήριου (λίγο θέαμα από ακριβό σεξσόου της συγγρού) Ή να βάλει σούπερντούπερ χορωδίες... με προσθήκη και λίγου γυμνού ίσως, πάντα πουλάει.

  2. thanos avatar
    thanos 13/03/2008 17:17:07

    Perimene nteeee....
    einai arxh akoma...tha deixei to prama.

  3. Theodore avatar
    Theodore 13/03/2008 19:32:31

    Oχι φιλε , δεν ειναι σωστο αυτο που λες για τους νεους.
    Μπορει να μην ερχοντουσαν να κανουν προσευχη το πρωι στο Σχολειο,(ειμουν για 35 χρονια καθηγητης), αλλα στη εκκλησια θα πανε με τα τεσσερα, αφου οι γυναικες τους, τους εχουν βαλει στο βρακι τους και αυτες θελουν εκκλησια, τοσο για γκλαμουρια,(οι χαμενες), οσο και απο κουτοπονηρια οτι και καλα ο γαμος στην εκκλησια, ειναι πιο σιγουρος, απ ο,τι στο Δημαρχο.(τοσο ηλιθιες).

  4. Nariman Sarif  (Εβραία διασποράς) avatar
    Nariman Sarif (Εβραία διασποράς) 13/03/2008 19:49:38

    Ναι... έχεις δίκιο αγαπητέ theodore, αυτό που γράφες συμβαίνει 120%. Αλλά τώρα προβάλλει ανάγλυφo κι όχι ιδεατό το κέρδος των 3.000 ευρώ.

    Σήμερα οι νεαρές, χάρισέ τους ένα ταξίδι και θα σου δώσουν την ψυχή.

    Με 3000 κάνουν 2 10ήμερα ταξίδια το χρόνο στο Πουκέ!

    Έτσι θα μπει το ζήτημα. Με αυτή την έννοια, πάλι στο βρακί τους έχουνε!

  5. Nariman Sarif  (Εβραία διασποράς) avatar
    Nariman Sarif (Εβραία διασποράς) 13/03/2008 19:55:38

    Δες εδώ και το τελευταίο βίντεο τραγουδιού της σάσας

    http://youtube.com/watch?v=XT1dSXt9gUo

    τερμα ο γαμος:

  6. AnonymOs avatar
    AnonymOs 13/03/2008 22:36:35

    Οχι μη φοβάσαι δεν παθάινει τίποτα η εκκλησία.
    Πάντα υπήρχαν οι αρνητές και πολλές φορές είχε να
    αντιμετωπίσει σφοδρούς διώκτες.
    Κι όμως επεζησε.
    Οι διώκτες όμως καταποντίστηκαν.

  7. AnonymOs avatar
    AnonymOs 13/03/2008 22:39:43

    Δικαιολογία είναι τα οικονομικά στην εκκλησία.
    Αν ήταν έτσι, υπάρχουν και τα εξωκλήσια.
    Θα έλυναν το θέμα έτσι.

    Ωστόσο οι Ελληνες μολονότι γκρινιάζουν στο τέλος
    στην Εκκλησία πάνε κανονικά!

    Οι περισσότεροι παπάδες δεν ζητάν τίποτα.
    Άλλο αν οι κουβαρτάδες μεγαλοποιάνονται και δίνουν.

  8. Nariman Sarif  (Εβραία διασποράς) avatar
    Nariman Sarif (Εβραία διασποράς) 13/03/2008 23:06:12

    για τον 10:36
    ?
    σου πείραξαν την εκκλησία;

    στην εποχή μας - ευτυχώς που ζούμε σήμερα- δεν υπάρχουν ΑΠΕΙΡΑΧΤΑ

    προσωπικά βλέπω φθίνουσα την πορεία της εκκλησίας, σαν ιδέα, σαν φορέα, σαν εταιρεία, σαν σύλλογο.

    αν πούμε πως ξεκίνησε από την εποχή του ιδρυτή της, τους τελευταίους αιώνες η πορεία της είναι πτωτική. και σε αριθμό μελών και σε ποιότητα-ποσότητα δράσης.

    Σήμερα υπάρχει εξαιτίας της κτηματικής περιουσίας, και της κάποιας παρασκηνιακής πολιτικής επιρροής κάποιων ανθρώπων που μαζεύονται γύρω από αυτή τη διαχείριση.

    Δεν προσφέρει κάτι σήμερα στον κόσμο.

    Αν έχω να επιλέξω μεταξύ λαντόζ και εξομολόγησης (λέμε τώρα), θα έπαιρνα το λαντοζ.

    μην αρχίσετε τώρα τα συνήθη ιστορικά υστερικά...

  9. Nariman Sarif  (Εβραία διασποράς) avatar
    Nariman Sarif (Εβραία διασποράς) 13/03/2008 23:11:22

    Γιατί η κόρη της Μητσοτάκαινας ασχολη΄θηκε ή ασχολείται κάποια εποχή με τα παιδιά της Αφρικής; Κάπια μη κεριοσκοπική οργάνωση κλπ.

    Γιατί το μητσοτακέικο, που τα προσέχει όλα αυτά δεν την προώθησε να δράσει κοινωνικά (επένδυση για αργότερα του ονόματος) σε μια εσωτερική κοινωνική δράση, υπό τη σκέπη ή τη συνεργασία της εκκλησίας; Εδώ δεν υπάρχουν παιδιά φαναριών; δεν υπάρχουν παιδιά έξω από τις δομές παροχών της πολιτείας;

    μήπως δεν πουλάει τελικά αυτή η ιδέα στον τόπο μας σήμερα; Και πως μόνο η περιουσία της την κρατά ;

  10. "χωσιά" avatar
    "χωσιά" 14/03/2008 00:06:39

    Σαλόμ, Nariman!

    “Κόκκινος πατριώτης Says:
    March 13th, 2008 at 8:06 pm
    Άλλος ένας εκσυγχρονιστής αριστεροδέξιος ενοχλήθηκε” + “Nariman Sarif (Εβραία διασποράς) Says: March 13th, 2008 at 4:05 pm Το ίδιο σκέφτομαι κι εγώ τώρα σαν (τέως πλέον) ψηφοφόρος της νουδού !!!” = "θα πεις κι αλήθεια", -ελλ. παροιμία.

    Εκκρεμεί ακόμα η ερώτηση: "Αυτή την επεξήγηση “Εβραία διασποράς”, γιατί την έβαλες; Κάποιο λόγο θα έχεις που δεν τον κατάλαβα, κι αν κρίνω από τα γραφόμενά σου, θα ‘ναι καλός. Για πες…".

    Ξέρεις, φιλενάς, έναν Έλληνα μαθητή είχε ο Γιέσουαχ και αυτός, ο ...αθεόφοβος, ΖΗΤΗΣΕ να βάλει το χέρι του στην πληγή για να πιστεί, όταν οι άλλοι 11 Εβραίοι (όχι, βέβαια, της Διασποράς) είχαν πέσει στα γόνατα, καθώς εμφανίσθηκε, -λέει!-, ολοζώντανος μπροστά τους, αν και μέρες νεκρός.

  11. Ζαβουλών (και το λουρί της μάνας) avatar
    Ζαβουλών (και το λουρί της μάνας) 14/03/2008 05:09:44

    Βρε σεις Χωσιά...
    ???

    Αυτά τα γράφετε με τελετουργικό ή έτσι σκέτα όπως σας έρχονται;

    'νταξ' απαλύνεται στα βιβλία της εκκλησίας η ακαταληψία (λόγων και τροφών) , αλλά εδώ στο φόρουμ επειδή εκλείπει η σκηνική παρουσία χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες για να γίνετε καταληπτός (να σας καταλάβουν τι θέλετε να πείτε).

  12. "χωσιά" avatar
    "χωσιά" 14/03/2008 10:45:56

    "Nariman Sarif (Εβραία διασποράς)",
    "Τουρλουμπούκι",
    "πρώην μεσανατολίτισσα νυν αφγανοεσκιμώος",
    "Ζαβουλών (και το λουρί της μάνας)",

    “Αυτή την επεξήγηση “Εβραία διασποράς”, γιατί την έβαλες; Κάποιο λόγο θα έχεις που δεν τον κατάλαβα, κι αν κρίνω από τα γραφόμενά σου, θα ‘ναι καλός. Για πες…”.
    Πιο απλά; Το "Εβραία διασποράς" τι σηματοδοτεί και το επέλεξες;

  13. Suhoi avatar
    Suhoi 14/03/2008 15:03:33

    Καλός ο ρητορικός (;) λόγος του/της Sharif (με h έτσι, και όχι χωρίς), που στην πραγματικότητα είναι αραβικό και όχι εβραϊκό όνομα. Αλλά δεν απαντά ο/η (σαν τραβεστι βγαίνει τελικά) Sharif σε κανένα ερώτημα, από αυτά που τίθενται. Εντάξει, δικαίωμα του καθενός είναι να κάνει μνόλογο, αλλά, όταν μπαίνει σε ένα μπλόγκ για κουβέντα, πρέπει να έχει την στοιχειώδη ευγένια (σικ) να συνομιλήσει.

  14. Μπαραναρατρανάικε (πρων Ζαβουλών) avatar
    Μπαραναρατρανάικε (πρων Ζαβουλών) 14/03/2008 19:30:28

    Έγραψε ο/η/το σουχόι:

    > Εντάξει, δικαίωμα του καθενός είναι να κάνει μνόλογο, αλλά, όταν μπαίνει σε ένα μπλόγκ για κουβέντα, πρέπει να έχει την στοιχειώδη ευγένια (σικ) να συνομιλήσει.

    Συγνώμη, η τακτική μου είναι να σχολιάζω (με όποιον τρόπο νομίζω κατάλληλο) το αρχικό άρθρο/δημοσίευμα, αυτό που διατίθεται για κρίση.

    Οι επόμενες απαντήσεις των περαστικών (κατά την τακτική μου) δεν κρίνονται, δε σχολιάζονται, γιατί κι αυτές απαντούν στο αρχικό δημοσίευμα, στον πρώτο αρθρογράφο.

    Να το κάνω λιανά.

    Αυτός που μπλογκάρει, γράφει δηλαδή τις σκέψεις του, είναι ο ιδιοκτήτης του μπλογκ.

    Οι υπόλοιποι δε μπλογκάρουν.

    Γιατί αν μπλογκάρουν κι αυτοί, τότε θα ανοίξουν άλλα νέα θέματα που θα αδυνατίσουν τη δύναμη του ιδιοκτήτη του blog. Καταργείται δηλαδή ο προσωπικός του δικτυακός χώρος αυτοέκφρασης.

    Π.χ. σκέψου έναν νεοδημοκράτη να φτιάξει μπλογκ και να παινεύει (λένε τώρα) την πολιτική του Καραμανλή.

    Αν πλακώσουν σε λίγο 5-6 οργανωμένοι κνίτες ή συνασπιστήρια αρθρογράφοι, κι αρχίζουν να γράφουν τα δικά τους σεντόνια ερμηνείες - διαφωνίες π.χ. για τον επιστημολογικό αναρχισμό - απάντηση της CIA - στην πορεία επέκτασης της κομμουνιστικής σκέψης, τότε, θα χαθεί η ουσία - η αξία του γραπτού κειμένου του ιδιοκτήτη blogger.

    Αν λοιπόν νομίζεις πως blog είναι ένας διάλογος μεταξύ άγνωστων μεταξύ τους χρηστών του ίντερνετ, τότε τι νόημα έχει το usenet και τα newsgroups του;

    Αν γίνει κατανοητή η έννοια του usenet και των newsgroups, τότε θα γίνει κατανοητή και η αντιδιαστολή με τα blogs

    Στα newsgroups κάποιος γράφει - ρωτάει, κάποιος του απαντάει και η απάντηση μπαίνει από κάτω απο το αρχικό μήνυμα, στη συνέχεια κάποιος άλλος απαντάει αλλά οδηγεί τη συζήτηση αλλού, οπότε η αρχιή στζήτηση διακλαδίζεται σε δυο - τρία τέσσερα μονοπάτια ή και περισσότερα.

    Κάποια στιγμή, ανοίγεις π.χ το 103ο άρθρο- απάντηση (RE: RE: RE: RE: ...] με συγκεκριμένο τίτλο, αλλά βλέπεις το κείμενό του να μην έχει σχέση με τον τίτλο του.

    Τα blogs λοιπόν δεν είναι newsgroups σε περιβάλλον (πρωτόκολλο) http. Είναι τα σύγχρονα προσωπικά ημερολόγια Κι ας είναι δικτυακά και φανερά. Ψάχνουν ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΚΙ ΑΝΩΝΥΜΑ τις αδελφές ψυχές.

  15. Γιώργης Χολιαστός avatar
    Γιώργης Χολιαστός 15/01/2009 05:24:01

    Ο ΝΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ

    -Σε τούτο το χωριό ήξερα έναΝ νιο
    τραγουδιστή.
    Πού έχει πάει μικρή μελαχρινή κοπέλα μου;
    -Είναι αυτός εδώ, μα η φωνή του
    στ' ουρανού τα πλάτια τραγουδάει.
    -Και ποιος ακούει στον ουρανό
    τα θλιβερά τραγούδια του κοπέλα μου;
    -Τ αστέρια με τα λαμπερά τ' αυτιά τους.
    Και το φεγγάρι, με το μαντήλι η γη να του κρατάει, γύρω της αυτό χορεύει.
    -Αχ! Και πού τον έχουνε θαμένον;
    -Στου τζίτζικα το φράκο μέσα το λευκό καιχρυσαφένιο
    και στον λαιμό του πεθαμένου του αηδονιού.

    Γιώργης Χολιαστός

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.