19/03/2009 22:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βόμβα λίγα μέτρα από την ΓΑΔΑ !!!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ben gurion avatar
    ben gurion 19/03/2009 22:44:22

    ναι εσταξε η ουρα του γαιδαρου τωρα.αληθεια αυτοι οι τυποι οταν γυριζουν σπιτι πηγαινουν στον καθρεφτη και αυνανιζονται;πρεπει να ειναι πολυ δυστυχισμενοι οι καψεροι.τους λυπαμαι.

  2. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/03/2009 22:44:59

    Ναι,κατι ειπε η τιβι κοντα στον Αρειο Παγο.
    Το Σ/κυριακο, θα φαμε καλα.
    Και μετα ψαχνουμε να βρουμε μαλακες,για να κανουν τους τουριστες.
    Καποιοι, εχουν βαλθει να μας καταστρεψουν.
    Και να μην ειναι βαλτοι,αυτο καταφερνουν τελικα.
    Εχει να πεσει πεινα...

  3. Le canard avatar
    Le canard 19/03/2009 22:47:52

    Πέταξε τη θεϊκή ατάκα πριν λίγο ο Αβραμόπουλος στην εκπομπή της Παναγιωταρέα. "Θέλουμε να ισχύσει νόμος και τάξη στην Ελλάδα" (δισ). Τουέστιν μεθερμηνευόμενο:

    1.Δυο χρόνια μετά το σκάνδαλο των ομολόγων, ουδείς έχει κατηγορηθεί, ουδείς δικαστεί και πολιτικές ευθύνες δεν έχουν αποδοθεί. Επίσης, "νόμος και τάξη" σημαίνει ότι ο φίλος μου ο Καπράνος (Ταμείο δημοσιογράφων, υπόθεση ομολόγων) μένει στις θέσεις που έχει διοριστεί σε Δημόσιους φορείς, αν και κεντρικό πρόσωπο στην υπόθεση. Ως γνωστόν διορίστηκε από Κακλαμάνη-Αβραμόπουλο σε ΔΣ νοσοκομειου, ήταν σε ΔΣ μουσείου (τον έβγαλε πρόσφατα ο Σαμαράς) και δεν ξέρω που αλλού έχει μένει.

    2."Νομος" είναι ότι δεν αποδίδονται ευθύνες για το μέγα σκάνδαλο των υποκλοπών, η δικογραφία παραμένει διαβαθμισμένη (απόρρητη) και κανείς δεν μαθαίνει, όχι τους εγκεφάλους, αλλά ούτε καν 1-2 εκτελεστικά όργανα.

    3."Νόμος και τάξη" είναι να μην έχει βγεί τίποτε έως τώρα για το μείζον σκάνδαλο της Ζημενς (στη Γερμανία εδώ και σχεδόν ένα χρόνο έχουν αρχίσει οι δίκες), να μην έχει προφυλακιστεί κανείς και βέβαια να κάνουν όλοι την πάπια για τις πολιτικές ευθύνες (σιγά μην υπάρχουν).

    4.Το αυτό και για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου.

    ...και πάει λέγοντας!!!

  4. Le canard avatar
    Le canard 19/03/2009 22:48:49

    συμπλήρωση ... η κουβέντα ήταν με θέμα τις κουκούλες (τι άλλο, τα σκάνδαλα θα συζητάμε τώρα;)

  5. Keep Talking avatar
    Keep Talking 19/03/2009 23:01:29

    Αληθεια γιατι ο υπουργος Υγειας αντι για το συστημα Υγειας που τον αφορα μιλα για θεματα δημοσιας ταξης;

  6. Le canard avatar
    Le canard 19/03/2009 23:03:52

    .. ε, ως δελφίνος το παιδί

  7. saaladin avatar
    saaladin 20/03/2009 00:55:52

    να πέσει και λίγη πείνα προβοκάτορα,καλό θα σου κάνει και μάλλον πρέπει νάχεις τα κιλάκια σου για να διαμαρτύρεσαι..σε κόβω ψιλοχέστη με το ψευδώνυμο που έχειςδιαλέξει.Μη φοβάσαι,πάντα η γιαλατζί Δημοκρατία που γουστάρεις έβρισκε τρόπους να φοβίσει τ ανθρωπάρια.

  8. Ηρακλής Πουαρώ avatar
    Ηρακλής Πουαρώ 20/03/2009 02:36:28

    ΚΕΔ, όπως Κάψτε Εξυπηρετήσατε Δώσατε.
    Το φιλαράκι προώθησε τις δουλειές κι έχει πετάξει γι αλλού από το Σεπτέμβρη. Και τώρα, o δρόμος ανοιχτός για πληρώσουν οι επίγονοι τη νύφη;
    Άν αυτά που ακούγονται για τα πεπραγμένα Μαρκογιαννάκη στην Kretan Law Free Zone αληθεύουν, τότε η μέθοδος "καλύπτω τα ίχνη" με καπνό και κρότο μπορεί να έχει πολλές ακόμα εφαρμογές και πολύ μέλλον.

  9. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 20/03/2009 05:13:06

    Τα δύο άτομα που εθεάθησαν να τοποθετούν την βόμβα φορούσαν κουκούλες; This is the question.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/03/2009 06:40:16

    τι να πω... το επίπεδο του διαλόγου στην Αθήνα δεν έχει βελτιωθεί. Ωστόσο μεταξύ των φαιδρών που εμείς εκλέξαμε και που παριστάνουν ότι κυβερνούν και της δικιάς μας ηλιθιότητας, δεν μας βλέπω καλά τους επόμενους 18 μήνες.

  11. Naruto avatar
    Naruto 20/03/2009 08:48:54

    Αρα μηπως δεν ψαχνει η Ελληνικη Αστυνομια για τον Επαναστατικο Αγωνα αλλά ο Επαναστατικος Αγώνας για την Ελληνικη Αστυνομια?
    Εχουν και τα ιδια αρχικα και μας κουραζουν οι μπαγασες.

  12. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/03/2009 09:41:03

    Το τρομολάγνο ενεργούμενο έβαλε αυτή τη βόμβα προφανώς για δυο λόγους: Ο κύριος ήταν να πείσουν, ότι η ωμή βία τους απευθύνεται ενάντια σε πράγματα και όχι ενάντια σε πρόσωπα, όπως ισχυρίστηκαν στην προκύρηξή τους, μετά την απομόνωσή τους στην συνείδηση της κοινής γνώμης, που τους αντιμετωπίζει σαν χαφιέδες. Ο δεύτερος αφορά την επιλογή του μέρους, που αποτελεί επίδειξη δύναμης, με στόχο την τρομοκράτηση του μέσου πολίτη.
    Αυτό που κλιμακώνεται είναι προφανές: Σε αυτή τη φάση επιχειρούν να σώσουν τα προσχήματα, με στόχο την μερική αποκατάσταση του καταρρακωμένου γοήτρου. Μόλις κρίνουν ότι αυτό συντελείται, θα ακολουθήσει και το αίμα σε βάρος αθώων πολιτών. Δεν είναι μόνο το μπάχαλο που επιδιώκεται, ως προστάδιο της νέας τάξης πραγμάτων. Τα κυκλώματα που κινούν τα νήματα, εμφορούνται από διεστραμμένο μίσος ενάντια στον λαό και απάνθρωπα σύνδρομα καταστροφικότητας. Ουραγός τους το κράτος.

  13. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/03/2009 10:23:09

    Ρε σεις,θα πεινασουμε μ αυτες τις μαλακιες,δεν το καταλαβαινετε;
    Σημερα ολος ο κοσμος,βουιζει για το θεμα.
    ΠΟιος μαλακας νομιζετε οτι θαρθει να κανει τουρισμο σε μια χωρα που τρωει τις σαρκες της;

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/03/2009 10:27:11

    @ Προβοκατωρ
    Δεν ενδιαφερονται αυτοι που εβαλαν τη βομβα για το αν θα πεινασουμε.Καλυτερα για να κανουν επανασταση.
    Οι ξενοι τιτλοι.
    http://iht.com/articles/reuters/2009/03/19/europe/OUKWD-UK-GREECE-EXPLOSION.php

  15. exiled avatar
    exiled 20/03/2009 10:34:09

    @16: Μα η απάντηση είναι προφανής. Ποιος άλλος από το ν Εφραίμα και την οικογένεια Βουλγαράκη;

  16. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 11:01:18

    Προβοκάτωρ θα το ξαναγράψω...
    Αν η ΚΕΔ είχε αποκαλύψει την κομπίνα με τα οικόπεδα της μονής και είχε διαπομπεύσει τους εμπλεκόμενους?
    Αν δηλάδή έκανε σωστά τη δουλειά της?
    Μακριά από μένα οι επιθέσεις με βόμβες!
    Ούτε το γράφω για να δικαιολογήσω τρομοκρατικές ενέργειες!
    Αλλά επιτέλους δεν μπορούμε να διακρίνουμε τους πραγματικούς κουκουλοφόρους?
    Τα πράγματα είναι απλά κατά την ταπεινή μου άποψη...
    Κάποιοι παίρνουν περισσότερες ανάποδες από εμάς εδώ μέσα....

  17. ariel avatar
    ariel 20/03/2009 11:04:05

    Μήπως, λέω μήπως, έχετε προσέξει πως κάθε φορά που ο πρωθυπουργός μας λείπει στας Βρυξέλλας για τα οικονομικά, κάτι γίνεται? Ξαναλέω μήπως??

  18. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 11:09:11

    Ναι...όταν είναι στη Ραφήνα φοβόνται...

  19. ariel avatar
    ariel 20/03/2009 11:19:25

    Τιραμόλα μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Λέω μήπως είναι βαλτά, για να ξεφύγουνε και να μην συζητάμε για το χάλι της οικονομίας. Απλή σκέψη έκανα.

  20. tiramola avatar
    tiramola 20/03/2009 11:32:05

    ΟΚ
    Δεν συμφωνώ όμως...
    Η άποψή μου είναι ότι το πρόβλημα της οικονομίας που έχει να κάνει με την τσέπη όλων μας δεν κρύβεται , ακόμα και αν κάψουν τη βουλή.
    Η επικαιρότητα 3-4 ημερών δεν μπορεί να σε κάνει να βλέπεις γεμάτο το ψυγείο ενώ είναι άδειο...
    Αυτού του είδους οι θεωρίες προέρχονται εδώ και χρόνια μόνο από το ΚΚΕ.
    "Αποπροσανατολισμός απο τα πραγματικά προβλήματα των εργαζομένων"
    Τρίχες κατσαρές λέω εγώ...
    Αν ρωτήσεις συμπολίτες μας θα σου έλεγαν καλά τους κάνανε...
    Και θα έχουν δίκιο!
    Δεν γίνεται οι πολίτες να κάνουν συνεχώς εκπτώσεις την ίδια ώρα που κάποιοι φουσκώνουν τους λογαριασμούς τους με την βοήθεια με το αζημίωτο φυσικά , κρατικών λειτουργών και "παραπλανηθέντων υπουργών"...
    Δεν γίνονται αυτά....

  21. ariel avatar
    ariel 20/03/2009 12:02:42

    Το ότι δεν κρύβεται είναι σίγουρο, γιατί το νοιώθουμε στο πετσί μας, οι μη προνομιούχοι. Τα ΜΜΕ όμως, το έχουν σήμερα δεύτερο θέμα, ενώ παίζει πρώτο η βόμβα. Δεν συζητάω βέβαια πως μέχρι αργά μιλούσαν για διαρροή αερίου. Αστεία πράγματα!!

  22. ariel avatar
    ariel 20/03/2009 12:03:24

    Και δεν είμαι ΚΚΕ. Παρελθέτω απ'εμού!!

  23. tsikis avatar
    tsikis 20/03/2009 13:54:11

    εγω παντως ειμαι με τα παιδια (του επ αγωνα) το θεμα ειναι να μην υπαρξουν ανθρωπινες απωλειες

  24. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 13:55:01

    @Naruto

    Αν και πολύ προβοκατόρικο το σχόλιο, ζωγράφισες

  25. kanis avatar
    kanis 20/03/2009 13:55:56

    @tiramola 11:32

    Με τέτοιου είδους κτυπήματα, όμως, δεν οφελείται ούτε η τσέπη του απλού πολίτη, ούτε το ΠΑΣΟΚ.
    Μόνοι οφελημένοι είναι οι "βιαστικοί" του συστήματος Μητσοτάκη!

  26. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 13:57:32

    Μια ημέρα μετά τη δημοσίευση της συμπληρωματικής προκήρυξης του ΕΑ, νέα βόμβα; Η προκήρυξη ήταν σαν πραναγγελία.

  27. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 14:00:46

    ... δυο ημέρες μετά την ανακοπινωση του ιδιώνυμου για την κουκούλα, νέα βόμβα; Ηταν η ... άνετη απάντησή τους στο κυβερνητικό μέτρο. Και μετά τους ενόχλησε η διαρροή της -κατά ήπιον χαρακτηρισμό αφελούς, αν όχι χαλκευμένης- λίστας με τους επικίνδυνους στόχους για κτύπημα, και έκαναν ΕΔΕ για να φάνε κάποιους απο την αντιτρομοκρατική (ΠΑΣΟΚος). Οχι ότι αυτό δεν χρειάζεται, αλλά τι έκαναν πέντε χρόνια. Και διέλυσαν την υπηρεσία και κομματικό παραμάγαζο ανικάνων το έκαναν.

  28. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 14:57:39

    "Της επίθεσης, λέει η ΕΛΑΣ, δεν προηγήθηκε προειδοποιητικό τηλεφώνημα και από καθαρή τύχη δεν υπήρξαν θύματα, καθώς ο στόχος βρίσκεται σε αμιγώς κατοικημένη περιοχή".

    Ρε μπάς και ξαναπήραν στα ΝΕΑ, αλλά κοιμούνται εκεί στη Μιχαλακοπούλου; Εάν πάντως, δεν τηλεφώνησαν γεννώνται σοβαρότατα ερωτήματα. Μετά την κόντρα που είχε ο ΕΑ με τα Νέα και την επιμονή της οργάνωσης να πείσει (με διπλή προκήρυξη) ότι έκανε δύο μάλιστα τηλεφωνήματα στην εφημερίδα, είναι περίεργο να μην τηλεφώνησαν. Εκτός κι αν δεν είναι ο ΕΑ. Σε αυτή την περίπτωση, παραβρώμισε το πράμα.

  29. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 15:04:25

    Με την ευκαιρία, σε αυτή την απαράδεκτη λίστα της ΕΛΑΣ με τα ονόματα των πιθανών τρομοκρατικών "στόχων", δεν υπήρχε κανένα πρόσωπο που να εμπλέκεται στο σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Κι όμως, χτές το κτύπημα στην ΚΕΔ, έγινε ακριβώς με αυτό το στόχο. Δεν θέλει και πολλές γνώσεις για να καταλάβει κανείς ότι ορισμένα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στα μεγάλα σκάνδαλα της τελευταίας τριετίας, έπρεπε να είναι στη λίστα. Γενικότερα, η λίστα αυτή είναι τουλαχιστον περίεργη κατασκευή.

  30. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 15:09:02

    Από Ελευθεροτυπία.

    Η «Επαναστατική Απελευθερωτική Δράση» ανέλαβε, με τηλεφώνημα αγνώστου στην «Ε», την ευθύνη για το εμπρηστικό «χτύπημα» στο πολιτικό γραφείο του βουλευτή της Ν.Δ., Κυριάκου Μητσοτάκη, το βράδυ της Τετάρτης. «Εγκαινιάσαμε τα νέα μέτρα καταστολής τοποθετώντας εμπρηστικούς μηχανισμούς στα πολιτικά γραφεία του βουλευτή της Ν.Δ. Κυριάκου Μητσοτάκη. Ενός χαρακτηριστικού εκπροσώπου της πολιτικής και οικονομικής ελίτ, η οποία θωρακίζεται για να αντιμετωπίσει τις επερχόμενες εξεγέρσεις. Οι τόνοι χημικών, οι εκατοντάδες συλλήψεις και οι δεκάδες προφυλακίσεις δεν μπόρεσαν να ανακόψουν τη μεγαλειώδη έκρηξη της κοινωνικής και ταξικής οργής μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου», ανέφερε.

    «Τα νέα μέτρα θα έχουν την ίδια τύχη. Τα θεμέλεια του καθεστώτος της εκμετάλλευσης και της υποταγής θα τρίζουν και πάλι συθέμελα. Απαιτούμε την άμεση απελευθέρωση όλων των κρατουμένων της εξέγερσης. Δηλώνουμε την αμέριστη αλληλεγγύη μας στον αναρχικό Γιάννη Δημητράκη, που δέχτηκε ύπουλη επίθεση από τρεις παρακρατικούς ρουφιάνους χθες το πρωί στη φυλακή», κατέληξε.

    -------------
    Καλά, διάβασε που διάβασε όλο αυτό το κατεβατό, ο τύπος δεν βρήκε να προσθέσει και μια αράδα για τα "δωράκια" της Ζημενς;

  31. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/03/2009 15:18:43

    ....egv eimai με τα παιδια.../
    Κι εγω σου λεω οτι εισαι βλαξ.
    Βρε μπυμπουνοκεφαλε,αμ συνεχιστει αυτη η κατασταση,δε θα πατησει ψυχη εδω,και θα πεσει πεινα.Και τοτε,θα φαει ο ενας τον αλλο,αφου ουτε αγροτικη παραγωγη δεν υπαρχει πια.Ουτε φασολια,ουτε λεμονια δεν παραγουμε.
    Τοσα πολλα λεφτα εχεις εσυ,και δε σε νοιαζει;
    Η μηπως τα παιρνεις απο καμια πρεσβεια;

  32. Suhoi avatar
    Suhoi 20/03/2009 15:25:44

    Γράφει η Καθημερινή: "Από τα ευρήματα στον τόπο της έκρηξης επιβεβαιώνεται η αρχική εκτίμηση, ότι η πυροδότηση του μηχανισμού έγινε με τηλεχειριστήριο από κοντινή απόσταση, πιθανότατα για να έχουν οι δράστες οπτική επαφή, ώστε να μην υπάρξουν περαστικοί θύματα".

    "Για το λόγο αυτό εκτιμάται ότι δεν έγινε προειδοποιητικό τηλεφώνημα. Το εύρημα, που παραπέμπει στην πυροδότηση με τηλεχειριστήριο, είναι μία πλακέτα παραμορφωμένη από την έκρηξη, η οποία, σύμφωνα με τους ειδικούς, χρησιμοποιήθηκε ως δέκτης του σήματος από το τηλεχειριστήριο πυροδότησης του μηχανισμού, το οποίο πιθανότατα είναι αντίστοιχο με εκείνο του συναγερμού αυτοκινήτου".

    -Αυτό δείχνει το πιθανότερο Επ.Αγώνα. Ηθελε και πάλι να δείξει ότι μπορεί να κάνει κτύπημα χωρίς να κινδυνεύσουν τρίτοι. Οπως έκανε και μετά την αποτυχημένη επίθεση στη Σιτι μπάνκ στην Κ.Κηφισιά, μετά τον ισχυρισμό των Νέων ότι δεν τους είχε γίνει τηλεφώνημα. Τότε έβαλαν σε υποκατάστημα βόμβα που την πυροδότησαν από κοντά, για να πουν στη συνέχεια ότι μπορούν να κάνουν τέτοιες ενέργειες, με γνώμωνα να μην κινδυνεύσουν τρίτοι.

    Αν κρίνουμε από τη μεθοδολογία της τελευταίας επίθεσης και τις πληροφορίες γύρω από τη συνδεσμολογία της βόμβας, μάλλον η επίθεση δείχνει Ε.Αγώνα. Αρα, μια ημέρα μετά την δεύτερη συμπληρωματική προκήρυξη-απάντηση στα Νεα, και μερικές μέρες μετά το μέτρο για την κουκούλα, η οργάνωση αυτή στέλνει καραμπινάτο μήνυμα ότι μπορεί να κτυπάει όποτε θέλει, στόχους που έχουν εμπλακεί σε σκάνδαλα, και μάλιστα πολύ κοντά στο κεντρικό κτίριο της Αστυνομίας.

    Το θέμα είναι ότι οι επιθέσεις αυτές -εκτός απροόπτου- θα συνεχιστούν. Πολύ πιθανώς, να κλιμακωθούν. Και ουδείς μπορεί να αποκλείσει πιο θεαματικά κτυπήματα, τύπου αμερικάνικης πρεσβείας,το 2007, ή ακόμα και επίθεση σε ανθρώπινο στόχο. Τι μπορεί να κάνει τότε μια κυβέρνηση, όπως η σημερινή, που δεν δείχνει να κρατιέται και τόσο καλά στην εξουσία; Να αποχωρήσει σιγα σιγα με ελαφρά πηδηματάκια; Και κατόπιν, να ακολουθήσει το φημισμένο για τη διαχειριστική του ικανότητα (τρομάρα του) ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση; Βέβαια, μαζί με τον Σημίτη ο κ.Παπανδρέου δεν πρέπει να ξεχάσει να πάρει και τον κ.Γκόλντεν (τον Χρυσοχοΐδη, ντε), αυτόν τον "εξολοθρευτή" της τρομοκρατίας. Στο μεταξύ, η διαπλοκή, την οποία ωστόσο κατατρόπωσε στη μάχη του Μπαϊρακτάρη, ο κ.Καραμανλής, μπορεί ήσυχη να τρίβει τα χέρια της.

  33. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 15:26:40

    @Suhoi

    ...και τα αμερικανάκια θα τρίβουν τα χέρια τους.

  34. kanis avatar
    kanis 20/03/2009 15:31:42

    Πως είναι δυνατό, η ΚΕΔ να φυλάσσεται απο σεκουρητι κι όχι την αστυνομία;

  35. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 15:43:20

    Τα κονόμησαν φαίνεται με το Βατοπέδιο (και όχι μόνο)...

  36. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 15:44:35

    ...η υπόθεση με τις ιδιωτικές σεκιούριτι, πως παίρνουν τις δουλειές και ποιές είναι, είναι ένα άλλο πολύ μεγάλο θέμα, με το οποίο θα ασχοληθούμε σύντομα. θα δοθούν άλλωστε, πολλές αφορμές.

  37. Naruto avatar
    Naruto 20/03/2009 16:14:12

    @38 Ειδα και εγω την επισημη δηλωση της αστυνομιας και ειχα την ιδια απορία. Αλλα και να φυλασεται απο εταιρια security τι σημαινει οτι η αστυνομια δεν το φυλαει?
    Ειναι οπως το ΥΠΕΧΩΔΕ και οι δημοι με τους δρομους που δεν ξεραν ποιος ηταν αρμοδιος μια περίοδο?

  38. Factorx avatar
    Factorx 20/03/2009 16:18:33

    Με τηλεχειριστήριο από κοντινή απόσταση έγινε η πυροδότηση του μηχανισμού που εξερράγη το βράδυ της Πέμπτης έξω από το της Κτηματική Εταιρία Δημοσίου (ΚΕΔ), στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, σε κοντινή απόσταση από το κτίριο του Αρείου Πάγου και τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση.

    Στο χώρο της έκρηξης οι πυροτεχνουργοί περισυνέλεξαν μία πλακέτα παραμορφωμένη από την έκρηξη, η οποία, σύμφωνα με τους ειδικούς, χρησιμοποιήθηκε ως δέκτης του σήματος από το τηλεχειριστήριο πυροδότησης του μηχανισμού, το οποίο πιθανότατα είναι αντίστοιχο με εκείνο του συναγερμού αυτοκινήτου. Για το λόγο αυτό εκτιμάται ότι δεν έγινε προειδοποιητικό τηλεφώνημα.

    Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι η εκρητική ύλη ήταν περίπου δύο κιλά, ενώ η βόμβα είχε τοποθετηθεί μέσα σε μπλε σακούλα, στη βάση του κάγκελου του πεζοδρομίου, κοντά στην είσοδο της ΚΕΔ, επί της οδού Κόνιαρη και ανάμεσα σε σταθμευμένα αυτοκίνητα.

  39. Le canard avatar
    Le canard 20/03/2009 17:12:43

    "Οι αστυνομικοί εκτιμούν ότι η εκρητική ύλη ήταν περίπου δύο κιλά".

    -Αν κρίνουμε από το σχετικώς εκτεταμένο μέγεθος των ζημιών που έκαναν τα 2,5 κιλά, το εκρηκτικό δεν ήταν δυναμίτιδα, ως αρχικώς ειπώθηκε, αλλά κάτι πιο ισχυρό.

    ΑΛΛΑ:

    -ΣΥΜΠΤΩΣΗ (!): Ο ΠΑΣΟΚος-μέλος της αντιτρομοκρατικής που τον έβαλαν στο "στόχαστρο" της εσωτερικής έρευνας της ΕΛΑΣ για τη διαρροή της λίστας με τους υποψήφιους "στόχους" της τρομοκρατίας, φέρεται ως συγγενής ατόμου της ΚΕΔ που ενεπλάκη στην υπόθεση Βατοπεδίου.

    Ο ίδιος φέρεται να στηρίζεται από κύκλους του Βουλγαράκη.

    ΓΑΛΑΖΟΠΡΑΣΙΝΕΣ ΑΛΛΑΞΟΚΩΛΙΕΣ;
    -Βουλγαράκης και Χρυσοχοΐδης είχαν πολύ καλές σχέσεις όταν ο πρώτος ανέλαβε υπουργός Δημόσιας Τάξης. Θυμάστε τα καλά λόγια που λεγε ο Μιχαλάκης για τον Βουλγαράκη; Ηταν μάλιστα εκείνος που τον στήριξε στο μείζον σκάνδαλο των υποκλοπών. Σήμερα, πληροφορούμαι, ότι εξακολουθούν τα δύο "παλληκάρια" να χουν παρα μα πάρα πολύ καλές σχέσεις.

  40. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 20/03/2009 19:26:57

    Μα η ΚΕΔ,ειναι υπηρεσια.Δεν ειναι απατεων.Οι ανθρωποι της ΚΕΔ ειναι ο,τι ειναι,αρα,αν αυτοι φταινε, αυτοι να πανε στον Εισαγγελεα.
    Το να γκρεμισεις το κτιριο,κερδιζει κανεις τιποτα;
    Δεν το καταλαβαινετε οτι ειναι μαλακια;

  41. Ηρακλής Πουαρώ avatar
    Ηρακλής Πουαρώ 20/03/2009 20:20:44

    @ 44
    Μακακία είναι (ασφαλώς, άν είναι οι ανεγκέφαλοι), αλλά άν, λέω άν, άν είναι οι "εγκέφαλοι", είναι άραγε πάλι μακακία;
    Ε ναί, πάλι είναι: Όσο ήταν μακακία η "εντολή" άνωθεν (άν είναι έτσι, όπως υποθέτει κάθε μη αγαθιάρης), άλλο τόσο είναι μακακία και η "κουκούλα" κρότου λάμψης. Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.