#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/06/2012 20:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βόμβα από τις Βρυξέλλες για την έξοδο από το Ευρώ



Μετεκλογική βόμβα ετοιμάζεται να εξαπολύσει η Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει έτοιμο σχέδιο για την περίπτωση νίκης του Αλέξη Τσίπρα και εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ. Το σχέδιο προβλέπει τον περιορισμό στις αναλήψεις από όλα τα ATM της Ευρώπης, τον διασυνοριακό έλεγχο των κεφαλαίων, έλεγχο στα σύνορα και μια σειρά άλλων κινήσεων που θα περιορίσουν το bank run που υποθέτουν ότι θα δημιουργηθεί.

Την πληροφορία για σχέδιο εκτάκτου ανάγκης επιβεβαίωσαν αξιωματούχοι της ΕΕ μιλώντας στο Reuters και επιβεβαίωσαν επίσης ότι εδώ και μερικές εβδομάδες υπάρχουν συσκέψεις για το ενδεχόμενο εκλογής του ΣΥΡΙΖΑ στις 17 Ιουνίου.

Μεταξύ των μέτρων που συζητήθηκαν είναι επίσης το ενδεχόμενο της αναστολής της συμφωνίας του Σένγκεν, που επιτρέπει τα ταξίδια χωρίς βίζα μεταξύ 26 χωρών, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. «Ο σχεδιασμός έκτακτης ανάγκης για ένα σενάριο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ βρίσκεται σε εξέλιξη», δήλωσε μια από τις πηγές, η οποία έχει εμπλακεί στις τηλεδιασκέψεις.

Παρά το γεγονός ότι κανείς δε γνωρίζει το αποτέλεσμα των εκλογών κι όλα είναι ντέρμπι, εντούτοις φαίνεται ότι και η Τράπεζα της Ελλάδος έχει γίνει κοινωνός του σχεδίου εκτάκτου ανάγκης που αποφασίστηκε στις Βρυξέλλες.

Ήδη, πάντως στις τράπεζες υπάρχει μαζικό κύμα αναλήψεων και ειδικά αυτή και την επόμενη εβδομάδα (σε περίπτωση εκλογής του Αλέξη Τσίπρα) θα κριθούν τα πάντα για τις τράπεζες.

Διαβάστε και τι γράφαμε τις προάλλες: Τραπεζικό “μπλακ άουτ” σε εξέλιξη

Το τηλεγράφημα του Reuters

EXCLUSIVE-UPDATE 1-Euro zone discussed capital controls if Greek exits euro -sources

* Euro zone officials have discussed options in case of Greek euro exit

* Limits on ATM withdrawals, capital controls among possibilities raised

* No decisions taken; officials want to be ready for worst-case scenarios

(Adds details)

By Luke Baker

BRUSSELS, June 11 (Reuters) - European finance officials have discussed limiting the size of withdrawals from ATM machines, imposing border checks and introducing euro zone capital controls as a worst-case scenario should Athens decide to leave the euro.

EU officials have told Reuters the ideas are part of a range of contingency plans. They emphasised that the discussions were merely about being prepared for any eventuality rather than planning for something they expect to happen - no one Reuters has spoken to expects Greece to leave the single currency area.

But with increased political uncertainty in Greece following the inconclusive election on May 6 and ahead of a second election on June 17, there is now an increased need to have contingencies in place, the EU sources said.

The discussions have taken place in conference calls over the past six weeks, as concerns have grown that a radical-left coalition, SYRIZA, may win the second election, increasing the risk that Greece could renege on its EU/IMF bailout and therefore move closer to abandoning the currency.

No decisions have been taken on the calls, but members of the Eurogroup Working Group, which consists of euro zone deputy finance ministers and heads of treasury departments, have discussed the options in some detail, the sources said.

Belgium's finance minister, Steve Vanackere, said at the end of May that it was a function of each euro zone state to be prepared for problems. These discussions have been in that vein, with the specific aim of limiting a bank run or capital flight.

As well as limiting cash withdrawals and imposing capital controls, they have discussed the possibility of suspending the Schengen agreement, which allows for visa-free travel among 26 countries, including most of the European Union.

"Contingency planning is underway for a scenario under which Greece leaves," one of the sources, who has been involved in the conference calls, said. "Limited cash withdrawals from ATMs and limited movement of capital have been considered and analysed."

Another source confirmed the discussions, including that the suspension of Schengen was among the options raised.

"These are not political discussions, these are discussions among finance experts who need to be prepared for any eventuality," the second source said. "It is sensible planning, that is all, planning for the worst-case scenario."

The first official said it was still being examined whether there was a legal basis for such extreme measures.

"The Bank of Greece is not aware of any such plans," a central bank spokesman in Athens told Reuters when asked about the sources' comments.

The vast majority of Greeks - some surveys have indicated 75 to 80 percent - like the euro and want to retain the currency, something Greek politicians are aware of and which may dissuade them from pushing the country too close to the brink.

However, SYRIZA is expected to win or come a strong second on June 17. Alexis Tsipras, the party's 37-year-old leader, has said he plans to tear up or heavily renegotiate the 130-billion-euro bailout agreed with the European Union and International Monetary Fund. The EU and IMF have said they are not prepared to renegotiate.

If those differences cannot be resolved, the threat of the country leaving or being forced out of the euro will remain, andhence the need for contingencies to be in place.

Switzerland said last month it was considering introducing capital controls if the euro falls apart.

In a conference call on May 21, the Eurogroup Working Group told euro zone member states that they should each have a plan in place if Greece were to leave the currency.

Belgium's Vanackere said two days after that call that it was a basic function of each euro zone member state to be prepared for any eventuality.

"All the contingency plans (for Greece) come back to the same thing: to be responsible as a government is to foresee even what you hope to avoid," he told reporters.

"We must insist on efforts to avoid an exit scenario but that doesn't mean we are not preparing for eventualities."

(Additional reporting by Martin Santa in Bratislava and George

Georgiopoulos in Athens; Writing by Luke Baker; Editing by

Jeremy Gaunt and Catherine Evans)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 11/06/2012 20:41:13

    Ο λαος να αναλαβει την ευθυνη του. Οτι ηταν να λεχθει εχει ειπωθει.
    Ειτε θα ψηφιστει ο Σαμαρας, ειτε ανοιγει η πυλη της κολασης.
    Δεν υπαρχει καμια δικαιολογια μετα. Ο λαος εχει ενημερωθει πληρως.
    Δεν υπαρχει δεν ηξερα

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ man8os 11/06/2012 20:53:17

      Ο λαός, διαβάζοντας να εκπονούν τέτοια σενάρια οι ευρωναζί, τόσο εξαγριώνεται. Με άλλα λόγια, όσο οι ευρωναζί εκπονούν και "διαρρέουν" τέτοια σενάρια, τόσο "σπρώχνουν" ψηφοφόρους στον Τσίπρα. Ή μήπως... αυτό επιδιώκουν;

      • S.P. avatar
        S.P. @ Αυριανιστής 11/06/2012 21:01:45

        Στο δεύτερο σκέλος του συλλογισμού σου, μπορεί να έχεις δίκιο. Μπορεί έτσι να σπρώχνουν τον κόσμο στον σύριζα. Αν και ο κόσμος τζογάρει με τον σύριζα, λέει: ή επαναφορά κεκτημένων δηλαδή δανεικό, αδούλευτο άκοπο, χρήμα με ρουσφέτι ή τίποτα.
        Το "ευρωναζί" τι το θέλεις; Νομίζεις ότι είσαι δημοκράτης; Στην Ελλάδα αν πεις στον ταξιτζή: γιατί κάνεις διπλομίσθωση, ή να πεις σε μία καφετέρια: βρε παιδιά καπνίστε έξω (όπως γίνεται στην Ευρώπη και με τα γκαρσόνια ακόμη) θα φας ξύλο.
        Να είσαι προσεκτικότερος στους χαρακτηρισμούς σου!

        • αντιθετικός avatar
          αντιθετικός @ S.P. 12/06/2012 12:11:42

          Το γκάου καθωσπρέπει υποκριτές σου κάνει;

          • S.P. avatar
            S.P. @ αντιθετικός 12/06/2012 14:42:53

            Πως μιλάς έτσι; Να μάθεις γράμματα. Τι γραμματικές γνώσεις έχεις;

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Αυριανιστής 11/06/2012 21:03:54

        Ε στην τελική, αν είναι μαλάκες οι ψηφοφόροι ας πάμε στο διάολο άλε τσουζάμεν.

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 11/06/2012 21:12:46

        Eγώ πάντως αγαπητέ Αυριανιστή (welcome...) σε ΚΑΘΕ περίπτωση, βλέπω μετά τις εκλογές ένα άτυπο "εμφύλιο" να ξετυλίγεται, με αφορμή ΕΙΤΕ τα μέτρα που έχουν ψηφιστεί, ΕΙΤΕ την καινούργια κατάσταση που θα επικρατήσει, και με δεδομένο ότι ΔΕΝ γίνεται να προχωρήσουμε σε νέες εκλογές, θα γίνει ΜΠΑΧΑΛΟ αν ΔΕΝ προκύψουν ΑΜΕΣΑ κάποιες συνεργασίες...
        Με δεδομένο λοιπόν -απο τις μέχρι στιγμής προβλέψεις- ότι ΔΕΝ προκύπτει αυτοδυναμη κυβέρνηση, ο Μεγαλοδύναμος να βάλει το χέρι του (και το πόδι του...)

      • Inno avatar
        Inno @ Αυριανιστής 11/06/2012 21:28:02

        ναι, γίνεται ο πλανήτης μούτι για να ψηφίσει ο κυρ Μπάμπης σφύριζα ή νδ.
        το ανέκδοτο με τον λύκο και τον βοσκό ζούμε, απλά.

      • Nikos avatar
        Nikos @ Αυριανιστής 12/06/2012 14:10:28

        Χέστηκαν οι Ευρωπαίοι για το πως θα αυτοκτονήσουμε. Όσοι νομίζουν πως ψηφίζοντας τΣΥΡΙΖΑ εκδικούνται την Ευρώπη ή έστω τη Μέρκελ, θα βρεθούν πολύ σύντομα προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
        Ας διαβάσουν σκηνές από χώρες που πτώχευσαν και θα με καταλάβουν.

        Μετά από 2-3 χρόνια θα ομαλοποιηθεί πάλι η κατάσταση, αλλά τότε θα βρισκόμαστε σε επίπεδο Βουλγαρίας (όχι το σημερινό, αλλά αυτό μετά την πτώση του τείχους).

    • bankrun avatar
      bankrun @ man8os 11/06/2012 21:41:43

      Η απαντηση σας δηλ. στο ηλιθιο αυτο τηλεγραφημα ειναι τα σχολια που κανετε;
      Δηλ. δεν εχετε ιχνος εθνικης αξιοπρεπειας;
      Σε ποια χωρα ζειτε;
      Ποιανης κυβερνησης την αρχη ψηφιζετε;
      Στο μικροκομματικο συμφερον σας υποθηκευετε τα παντα;
      Δηλωσεις μετανοιας ζηταγαν απο τους κομμουνιστας , τωρα τις δινετε εσεις.
      Μετα τον αρχηγο σας ενας ενας περναει απο το γραφειο για την δηλωση.
      Αληθεια τοσα πολλα ειναι αυτα που πιστευετε οτι θα χασετε;

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ bankrun 11/06/2012 22:18:16

        Βάλε και κανέναν τόνο, σύντροφε συριζάκι "bankrun" ή "αγρότη" ή όπως αλλοιώς σε λένε...
        Όσο για το σχόλιο, κατά το προσφιλές κόλπο του sexi Alexi, δεν λέμε τίποτα επί της ουσίας και πετάμε τη μπάλλα στην εξέδρα.
        Το γεγονός παραμένει: ο ΣΥΡΙΖΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ. Μόνο που αν γίνει αυτό, δεν θα χάσω μόνο εγώ. Θα χάσεις κι εσύ! Και 10 εκατομμύρια άλλοι.
        Τελικά, όμως, η αυτο-τύφλωση είναι ατομικό δικαίωμα...

        • bankrun avatar
          bankrun @ Κόνδωρας 11/06/2012 23:00:37

          Χωρις εττικετες δεν μπορεις να λειτουργησεις βλεπω.
          Περι τυφλοτητος , σε παραπεμπω στο αντιστοιχο μυθιστορημα του Ζοζε Σαραμαγκου.
          Το προβλημα σου ειναι οτι θα χασεις ΕΣΥ κι οχι εγω.
          Κι αυτο με βαζει σε σκεψεις.

          • Κόνδωρας avatar
            Κόνδωρας @ bankrun 12/06/2012 12:28:21

            ... ό,τι πεις...

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ bankrun 12/06/2012 17:14:09

            Το ποιος θα χάσει μόνο στην πράξη θα το δούμε. Αλλά ο υπερφιαλισμός των συνιστωσών πράγματι τυφλώνει ειδικά όταν συνδυάζεται με τον φανατισμό της πίστης στα κομμουνιστικά ιδεώδη. Και μετά λένε πως είναι άθεοι και ελεύθεροι...

        • Γιάννης Μ. avatar
          Γιάννης Μ. @ Κόνδωρας 12/06/2012 04:29:54

          Κόνδωρα θα σου πάρω ένα άλλο σενάριο πιο αισιόδοξο... Βγαίνει ΝΔ πρώτη και κάνει κυβέρνηση παραμονής στο ευρώ κλπ με κάποιες βελτιώσεις στο υπαρχον μνημόνιο. Με τα μέτρα που έχει το μνημόνιο για πόσο θα αντέξει η ελλάδα? Ή θα μας ξεζουμίσουν πρώτα και αφού έχουν αρπάξει τα πάντα θα μας πετάξουν στην δραχμή? το σενάριο αυτό το έχεις σκεφτεί? Προσωπικά πιστεύω ότι βαδίζουμε για έξοδο από το ευρώ σε κάθε περίπτωση ότι και να γινει.

          • Κόνδωρας avatar
            Κόνδωρας @ Γιάννης Μ. 12/06/2012 12:35:45

            Μα λέμε τι ΙΔΙΟ: το Μνημόνιο πρέπει να ΑΛΛΑΞΕΙ αλλοιώς δεν πάμε πουθενά. Άμεσα μέτρα για ανάπτυξη, και παράταση της δημοσιονομικής προσαρμογής (για μάζεμα της κρατικοδίαιτης σπατάλης). Ο Σαμαράς το έλεγε από το 2010: τώρα το λένε όλοι στην Ευρώπη με πρώτο τον Ολάντ.
            Διαφωνώ: από το ευρώ θα αναγκαστούμε να φύγουμε εμείς ΜΟΝΟ αν μας σταματήσουν τη χρηματοδότηση για ελλείματα. Αν κάνουμε τις διαρθρωτικές αλλαγές, πέσουν λεφτά σε ανάπτυξη, και ξαναγίνουμε υγιής οικονομία, ΔΕΝ θα βγούμε.
            Το δίλημμα είναι: μπορούμε να ξαναγίνουμε ανταγωνιστικοί/παραγωγικοί ΜΕ ευρώ; Εγώ λέω ΝΑΙ, γιατί έχουμε έτοιμα 12 δις από ΕΣΠΑ (το πρώτο αναπτυξιακό σοκ) και έχουμε σταθερό οικονομικό περιβάλλον για επενδύσεις/εξαγωγές. ΜΟΝΟ έτσι!

  2. man8os avatar
    man8os 11/06/2012 21:03:26

    Ο λαος θα παθει αυτο που θελει. Εαν θελει να αυτοκτονισει τιποτα δεν τον εμποδιζει.
    Αυτη ειναι η δημοκρατια. Και πρεπει να τη σεβομαστε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ man8os 11/06/2012 21:06:46

      Αν οι ευρωναζί επεδίωκαν πράγματι αυτό που δημοσίως διακηρύττουν, θα έβγαζαν -τουλάχιστον- το σκασμό μετά τις εκλογές της 6/5 και θα άφηναν τους Έλληνες να επιλέξουν πραγματικά νηφάλιοι (αλλά και με επίγνωση του τι σημαίνει κάθε επιλογή). Για να κάνουν το αντίθετο, συστηματικά μάλιστα, σημαίνει ότι άλλα έχουν πραγματικά στο μυαλό τους.

      • man8os avatar
        man8os @ Αυριανιστής 11/06/2012 21:09:59

        Το οτι λενε την αληθεια δε σου περασε απο το μυαλο?

        Κοιτα να δεις φιλε μου, μπορει κανεις να αγνοει την αληθεια. Αυτο ομως δε σημαινει οτι δεν υπαρχει.

        Και το χειροτερο ειναι οτι θα εμφανιστει στις 18/6

      • Δημήτρης Κρ avatar
        Δημήτρης Κρ @ Αυριανιστής 12/06/2012 01:00:32

        Αυριανιστή, αν νομίζεις ότι οι έλληνες είναι ενημερωμένοι και θα ψηφίσουν με νηφαλιότητα και επίγνωση του τι επιλέγουν είσαι βαθιά νυχτωμένος.
        Δυστυχώς όμως μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγβωρίζεται.-

  3. dirty harry avatar
    dirty harry 11/06/2012 21:09:02

    Φιλτατοι, δυστυχως οποιος και να βγει η Ελλαδα τελειωσε.
    Εχει μπει σε καναλι χωρις επιστροφη.
    Τωρα πια μας αρεσει ή οχι μονο με τοπικο νομισμα θα τα καταφερουμε.
    Αργησαμε πολυ. Η κοινωνια διαλυθηκε και η οικονομια το ιδιο.
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩς.
    Νομιζω οτι το διαπιστωνετε ολοι καθημερινα

    • man8os avatar
      man8os @ dirty harry 11/06/2012 21:10:33

      Ακομη υπαρχει χρονος

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ dirty harry 11/06/2012 21:20:47

      Απίστευτη "παραίτηση" και απογοήτευση, "βρώμικε Harry"!
      Τί πάει να πει "αργήσαμε, η κοινωνία/οικονομία διαλύθηκαν";
      ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΘΗΚΕ!
      Το 1979, ο Lee Iacocca, έγινε πρόεδρος μιας ΔΙΑΛΥΜΕΝΗΣ Chrysler στις ΗΠΑ: ζημιές, χρέη.
      Σε 3 χρόνια, την έσωσε από την καταστροφή, και την έκανε κερδοφόρα.
      Δεν παράτησε τα όπλα. Αγωνίστηκε!
      Εσύ γιατί τα παράτησες;

      • GO avatar
        GO @ Κόνδωρας 11/06/2012 21:24:10

        Γιατί τα κράτη δεν είναι επιχειρήσεις και η πολιτική δεν είναι λογιστική.

      • dirty harry avatar
        dirty harry @ Κόνδωρας 11/06/2012 21:41:43

        Φιλε Κονδωρα, πραγματι αλλο Κραισλερ αλλο Ελλαδα.
        Η σηψη και η διαλυση της κοινωνιας ειναι τοσο μεγαλη που πια ουτε τα στοιχειωδη δεν γινονται ( βλεπε φαρμακα).
        Επειδη δε δουλευω και στην βιομηχανια σου λεω πως ακομη και οι μεγαλοι επιχειρηματιες βλεπουν πια το ...τιποτα μπροστα τους. Πιστεψε με.
        ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΑ.
        Πουθενα. Ουτα τα στοιχειωδη δεν γινονται

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ dirty harry 11/06/2012 22:34:53

          Το σπίτι μας είναι παιδιά. Για το σπίτι μας παλεύουμε , γιατί αν το χάσουμε, δεν έχουμε να πάμε πουθενά αλλού... Εμείς με την ανοχή μας , την αδιαφορία μας , τη πονηριά μας , τον εγωϊσμό μας , φτάσαμε σ'αυτό το σημείο. Εμείς θα ξανασηκωθούμε , όπως πολλές φορές έχουμε κάνει. Και μπορούμε να το κάνουμε ! Κλείνοντας τ'αυτιά μας σ'όσους μας τα χαϊδεύουν , σ'όσους θέλουν να μείνουμε εδώ που είμαστε , παίζοντας με το θυμό και την αγωνία μας. Τίποτα δεν χάθηκε! Το σπίτι μας, εμείς θα το σώσουμε , γιατί μόνο εμείς μπορούμε να το κάνουμε!

        • ktisias avatar
          ktisias @ dirty harry 12/06/2012 18:23:23

          πες τα να βγούν απο τα βουλευτικά γραφεία και να μιλήσουν με τον κόσμο, γιατί μου φαίνεται ότι έχουν χάσει τελείως τον σφυγμό!

      • airman avatar
        airman @ Κόνδωρας 11/06/2012 22:15:23

        Όπως και χθες (08:40 am) έτσι και σήμερα επαναλαμβάνω μια δυσάρεστη επιστροφή/διαπίστωση.
        ''Το ”στράτευμα”, ακόμα και εάν τελικά αποφασίσει να πολεμήσει, δεν έχει αξιόμαχο. Αυτό το γνωρίζει το ”παιδί με το καλάμι” και το σύστημα που εκπροσωπεί αλλά ακόμα χειρότερα το έχει αποδεχτεί και το ίδιο το ”στράτευμα”.
        Με τέτοια δεδομένα η επιλογή είναι πολύ δύσκολη. Μπαίνεις στη μάχη; Συνθηκολογείς; Παραδίδεσαι αμαχητί;
        Αυτά τα κρίσιμα διλήμματα βασανίζουν το μυαλό πολλών που ναι μεν θέλουν αλλά δεν έχουν εμπιστοσύνη στον ίδιο τους τον εαυτό για να υποστηρίξουν έμπρακτα τη βούλησή τους.Μπορούν να εμπιστευθούν εκείνον που τους λέει ότι είναι σε θέση να τα καταφέρουν;
        Κοντός ψαλμός αλληλούια!''
        Η πρώτη προσπάθεια αφορά στην επιλογή της Κυριακής, δηλαδή εάν η άποψη που θα επικρατήσει στο εκλογικό σώμα είναι να ''πολεμήσει'' ή όχι. Εφόσον αποφασίσει να ''πολεμήσει'' τότε από τη Δευτέρα θα χρειαστεί μια ακόμα πιο μεγάλη προσπάθεια για να πιστέψει ότι η μάχη που πρέπει να δοθεί θα είναι σκληρή αλλά αξίζει τον κόπο και μπορεί να κερδιθεί.
        Το ''στράτευμα'' μετά από τη διετία που πέρασε δεν έχει ούτε ηθικό ούτε αξιόμαχο. Δυστυχώς αυτό κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα.
        Τίποτα λοιπόν δεν μπορεί να αποκλείσει μια επιλογή που να οδηγεί σε ''ηρωϊκή έξοδο'' - ιδιαίτερα όταν αυτή έντεχνα παρουσιάζεται ως ''λυτρωτική'' - και ''γαία πυρί μειχθήτω''!

        • Κόνδωρας avatar
          Κόνδωρας @ airman 11/06/2012 22:26:52

          ΚΑΝΕΝΑ στράτευμα δεν πάει ΜΟΝΟ του στη μάχη: ακολουθούν το παράδειγμα του Αρχηγού.
          Ο Αλέξανδρος, πριν 2.300 χρόνια, "ξεδίψασε" ένα αποδεκατισμένο και μισο-διαλυμένο στράτευμα στη Γεδρωσία, ΧΥΝΟΝΤΑΣ το νερό που του έφεραν.

  4. ΝΙΚΟΣ ΝΔ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΝΔ 11/06/2012 21:27:33

    Mα και βέβαια οι Ευρωπαίοι στέλνουν τον κόσμο στον τσίπρα! Είναι ο ιδανικός για να περάσουν αυτά που θέλουν! Είναι σαν το ν ανδρέα του 80! Μετά τις εκλογές όλα ξεχάστηκαν! Έτσι θα γίνει και τώρα! Στον ελληνικό λαο αρέσει το παραμύθι και να νομίζει οτι κάνει επανάσταση! Ετσι δεν νομιζε και το 80? Οτι έκανε επανάσταση! Απλά το πασοκ σήμερα δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει άλλο τα συμφέροντα των ευρωπαίων και την θέση του πηρε ο συριζα! Και όπως το 80 έτσι και σήμερα θα ακούμε το περίφημο: Περιμένετε ρε παιδιά θα τα κάνει αυτά που υποσχέθηκε! Και μόλις περασε ο καιρός έλεγαν:|"εεεεε τώρα αυτά ξεπεράστηκαν κοιτάμε μπροστά"!! Μόνο που ποτέ οι ψευτοαριστεροι δεν κατάλαβαν οτι οδηγούν με την όπισθεν και το μπροστά είναι ουσιαστικά πίσω!

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΝΙΚΟΣ ΝΔ 11/06/2012 21:45:10

      Νικόλα, τα "περιμένετε θα τα κάνει" και τα "πάνε αυτά τώρα, κοιτάμε μπροστά" δεν ισχύουν στην παρούσα φάση. Όποιος και να βγει θα περπατάει σε τεντωμένο σκοινί. Τότε μπορεί να ειπώθηκαν και τέτοια, σήμερα δεν υπάρχει μία. Αυτή είναι η διαφορά. Επιπλέον είναι η μοναδική φορά που ο οποιοσδήποτε κερδίσει, δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν είχε πραγματική γνώση της κατάστασης και να πάρει το λόγο του πίσω. "Παραλάβαμε καμένη γη" και παρόμοιου ύφους μετεκλογικά τσιτάτα δεν πιάνουν πια. Το περίφημο "λεφτά υπάρχουν" είδαμε τι προκάλεσε στους εκφραστές του, καθώς και το ανέξοδο εμπόριο ελπίδας στο οποίο επιδόθηκαν το 2009.

    • chris avatar
      chris @ ΝΙΚΟΣ ΝΔ 11/06/2012 21:55:47

      Μακάρι να ήταν έτσι...δεν θα φοβόμουν τόσο πολύ.

  5. AGGELOS avatar
    AGGELOS 11/06/2012 21:30:16

    ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ!!
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ;;;
    ΔΗΛΑΔΗ, Μ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΗ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΟΥ. Ε, ΤΟΤΕ ΤΙ ΜΑΧΟΜΕΘΑ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ANTINEWS;;
    ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!! ΑΛΛΩΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΕ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ!!! ΑΜΕΣΩΣ!!

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ AGGELOS 11/06/2012 22:22:56

      ΜΗΝ ζητάς από τους άλλους "ένεση ψυχολογίας".
      ΓΙΝΕ ΕΣΥ η "ένεση ψυχολογίας" για τους άλλους.
      (αν κρίνω από τον εκνευρισμό και την απελπισία των συριζαίων με το πρέσινγκ που τους κάνει η ΝΔ, μάλλον χάνουν το παιχνίδι...)

  6. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 11/06/2012 22:02:57

    Ρε παιδιά, τί τσιτάτα είναι αυτά; "τα κράτη δεν είναι επιχειρήσεις"
    Από πότε η αποφασιστικότητα για σκληρή δουλειά είναι αποκλειστικό πεδίο των επιχειρήσεων;
    Ο Παπαφλέσσας στο Μανιάκι, ή οι 100 Τεξανοί στο Άλαμο επιχειρηματίες ήσαν;
    Βαστάτε ρε αδέρφια...

  7. Factorx avatar
    Factorx 11/06/2012 22:06:08

    Οι προστάτες των λαθρέμπορων ανθρώπων κι εκείνοι που προετοίμασαν την έλευση του Μνημονίου με τα Δεκεμβριανά, οι υπερασπιστές της τρομοκρατίας και των Σκοπίων δεν έχουν δικαίωμα να μιλανε ούτε για δημοκρατία ούτε για εθνική ανεξαρτησία

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Factorx 11/06/2012 23:40:56

      Αϊ να αγειάσει το στόμα σου Φάκτορα.

    • marios avatar
      marios @ Factorx 11/06/2012 23:54:15

      Μην ασχολείστε με τρόλ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Factorx 12/06/2012 01:45:28

      Πἔς τα Χρυσόστομε! ῎Αϊ σιχτίρ πιά μέ τούς μπαχαλάκηδες τῶν συνιστοσῶν τοῦ συριζα καί τοῦ βαθέως πασοκ πού ἔκαψαν τήν ᾿Αθήνα τό 08 καί τούς ἄτυχους τῆς Μαρφίν!!!  ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ, ἀλεξάκι. 
      Τό μνημόνιο εἶιναι ἐπίτευγμα τοῦ σοσιαλιστή (sic)γαπ!

    • Γιάννης Μ. avatar
      Γιάννης Μ. @ Factorx 12/06/2012 04:22:22

      Factorx καλά το λες. Αυτοί που δημιούργησαν τα Δεκεμβριανά προετοίμασαν το Μνημόνιο. ΟΙ γνωστοί άγνωστοι. Επαληθεύονται έτσι όσα έχουν ειπωθεί για τις σχέσεις ΠΑΣΟΚ - Παρακράτους. Το θέμα είναι όμως ότι οι κουκουλοφόροι το προετοίμασαν αλλά βουλευτές το στήριξαν με την ψήφο τους. ΑΥτο ξεχνάς να αναφέρεις. Και ναι μεν το ΠΑΣΟΚ είχε λόγους. Η ΝΔ?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Factorx 12/06/2012 17:11:52

      Και επειδή με έβαλες στην πρίζα να προσθέσω κι άλλα Φάκτορα, επίσης δε δικαιούνται στο σπίτι του κραμεασμένου (=προδότη) να μιλούν για έθνος και πατρίδα οι απάτριδες που θα το ρισκάρουν με την Τουρκία και που παραχωρούν το όνομα της Μακεδονίας μας στους σκοπιανούς συμμάχους του Χίτλερ. Και μετά βρίζουν για νεοναζί τους Χρυσαυγίτες. Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα!

  8. Factorx avatar
    Factorx 11/06/2012 22:07:51

    Τι έγινε; επέστρεψες από τον Καμμένο; ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΘΡΟ ΓΝΩΜΗΣ

    • AGGELOS avatar
      AGGELOS @ Factorx 11/06/2012 22:11:35

      Όταν εγώ έτρωγα ξύλο στη Κομοτηνή με τον Στυλιανιδη στη ΔΑΠ, ΕΣΥ ΘΣ ΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΑ ΓΡΑΦΕΙΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΤΆΜΕ!!!

      • Factorx avatar
        Factorx @ AGGELOS 11/06/2012 22:48:53

        Ασε μεγάλε. σοβαρό παραδειγμα μου έφερες. Εγώ ημουν στα ειδικά δικαστήρια εναντίον του Ανδρέα, αν θες να σου απαντήσω ετσι

    • Αείμνηστος avatar
      Αείμνηστος @ Factorx 11/06/2012 22:20:18

      Φακτορα συνεχίζεις να πουλάς εξυπνάδα και ειρωνεία.
      Ακόμη και άν επέστρεψε απο τον καμμένο, σε χαλάει?

      • Factorx avatar
        Factorx @ Αείμνηστος 11/06/2012 22:47:23

        Μεγάλε εμεις δεν είμαστε ούτε κόμμα, ούτε Πάπας για να συγχωρούμε. και δεν θα αφήσω αναπάντητη την λάσπη που εφαγα απο τους καραγκιόζηδες τόσα χρονια

    • airman avatar
      airman @ Factorx 11/06/2012 22:20:48

      Μήπως είναι το αντίστροφο, δηλαδή άρθρο γνώμης και όχι είδηση;

      • man8os avatar
        man8os @ airman 12/06/2012 00:49:50

        Ειναι ειδηση που επαιξε σε ολο τον κοσμο

  9. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 11/06/2012 22:09:13

    "Κάθε δειλός μπορεί να αγωνιστεί σε μια μάχη,
    όταν είναι σίγουρος ότι θα κερδίσει.
    Δως μου όμως εκείνον,
    που έχει το στομάχι να αγωνιστεί,
    όταν είναι σίγουρος ότι θα χάσει"
    - George Eliot

    Το ξέρω ότι τα πάντα παρέλυσαν. Στην ελεύθερη αγορά είμαι κι εγώ.
    Αλλά όσο αναπνέω, θα επιμείνω.
    ΤΟ ΕΝΝΟΩ, φίλε dirty.
    Και ελπίζω, σε κάποιο διπλανό μετερίζι, να επιμείνεις κι εσύ!

    • dirty harry avatar
      dirty harry @ Κόνδωρας 11/06/2012 22:41:05

      Φυσικα και θα ειμαι.
      Αλλα φοβαμαι εις ματην ....

      • Κόνδωρας avatar
        Κόνδωρας @ dirty harry 11/06/2012 22:53:28

        "εις μάτην": ΔΕΝ πειράζει. Αρκεί που θα είσαι.
        Στο ύψωμα 731 της Πίνδου τον Μάρτη του '41, "εις μάτην" αγωνίστηκε ο Κασλάς και τα παληκάρια του. Αλλά οι Ιταλοί δεν πέρασαν...
        Είναι ώρα για "Κασλάδες". Δεν είναι σχήμα λόγου.

  10. panos avatar
    panos 11/06/2012 22:16:05

    Aς ελπισουμε οτι τα πελατακια και οι βολεμενοι του πασοκ που δυστυχως με τις οικογενειες τους ειναι πανω απο 2 εκατομυρια και πανε συριζα για τα κεκτημενα, να σκεφτουν εστω και μια φορα τη ΠΑΤΡΙΔΑ το μελλον των παιδιων τους και οτι η Ελλαδα ανηκει στην Ευρωπη και εκει πρεπει να πορευτουμε για το μελλον, και οχι να γινουμε Β.ΚΟΡΕΑ-ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ της Ευρωπης.

  11. λαλακης avatar
    λαλακης 11/06/2012 22:23:20

    Ο λαος ειναι γενικα αποπροσανατολισμενος και δεν εχει καταλαβει το ενδεχομενο τσουναμι μιας ατακτης εξοδου απο την ευρωζωνη.
    Οι ΔΥ βρισκονται σε διλημμα, αν ψηφισουν Συριζα ειναι σιγουροι για τη μονιμοτητα τους και ας καλυπτουν ανυπαρκτες θεσεις ομως υπαρχει το ενδεχομενο να πλερονονται σε δραχμες...
    Αν πανε Σαμαρα κρατουν το ευρω αλλα φοβουνται μην μπει ταξη στο δημοσιο.
    Οι υπολοιποι δηλ ιδιωτες ,ανεργοι ,υποαπασχολουμενοι δεν ασχολουνται
    με τις εκλογες εχουν τοσα προβληματα και βλεπουν μαλλον απαθεις....

  12. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 11/06/2012 22:37:16

    Δηλ. θα τιμωρήσουν τον ελληνικό λαό εαν τελικά ψηφίσει Τσίπρα?? Αυτό μας προσβάλλει όλους όσο και εαν διαφωνώ με τον ΣΥΡΙΖΑ

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 11/06/2012 22:52:26

      όχι κύριε, αυτό θα είναι το αποτέλεσμα των εξαγγελλόμενων χειρισμών Τσίπρα. Οι ευρωπαίοι φωνάζουν και εδώ φωνάζουν. Ποιός τους ακούει όμως έχει σημασία. Εκτός και αν κάνει την...κωλοτούμπα. Και μετά ποιός τον γλυτώνει από αυτούς που τον ψήφισαν...καλό ε; Και το καλύτερο είναι ότι θα πιαστεί μόνος στη φάκα που αυτός δημιούργησε...παίρνοντας και τους άλλους μαζί του, δηλαδή το λαό.

      • Ιωαννης Τ avatar
        Ιωαννης Τ @ GreekInLux 12/06/2012 01:28:29

        ναι ο ερμος ο λαος σε απασχολει τωρα. φωναζει η ευρωπη? σορρυ δεν ακουω τι λεει!!!

      • dim avatar
        dim @ GreekInLux 12/06/2012 02:41:27

        Δυστυχώς δε θα προλάβει καν να κάνει τη κωλοτούμπα. H αγορά είναι αμείλικτη, θα αντιδράσει ακαριαία την ώρα που θα ανακοινωθεί η επικράτηση Σύριζα, τα κεφάλαια θα αυτοπροστατευτούν την ίδια μέρα, η πατρίδα μας θα οδηγηθεί σε άτακτη χρεωκοπία μέσα σε λίγες μόνο ώρες (κατάρρευση τραπεζικού συστήματος, επιχειρήσεων, εισαγωγών, ελλείψεις σε βασικά προϊοντα, καύσιμα, ενέργεια, , μηδενικοί τζίροι, μαζικές απολύσεις, εσωτερική σταση πληρωμών, λεηλασίες, ληστείες μετά φόνου κλπ...)....

        Η Ευρώπη θα κοιτάει ατάραχη, και θα λέει «Σας τα λέγαμε αλλά δε μας πιστεύατε. Θέλατε να πουλήσετε τσαμπουκά, και ψηφίσατε δημοκρατικά μεν, αλλαζονικά δε, νομίζοντας ότι μπορείτε να απειλείτε και να πιστεύετε ότι μπορείται να έχετε και τη πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Δε ξέρετε πόση τέλειο σενάριο είναι αυτό για εμάς. Χωρίς να ακούμε καν κατακραυγή από μερίδα των λαών μας, αφού σας τα λέγαμε, και δε φταιμε εμείς που είσασταν αλλαζόνες, πετυχαίνουμε τώρα το απόλυτο...οι σκηνές αυτές από τη χώρα σας, είναι ο καλύτερος παραδειγματισμός για όλες τις άλλες χώρες, να εφαρμόσουν πιστά τη δημοσιονομική προσαρμογή, και με πακέτα ανάπτυξης που θα τους δώσουμε τώρα, να ξεπεράσουν οριστικά και αποτελεσματικά τη κρίση»

        Αυτό που μας κρατάει ακόμα από το να μη καταρρεύσουμε είναι η παράσταση νίκης... ΟΙ αγορές πιστεύουν ότι θα επικρατήσει τελικά η λογική και ο νικητης θα είναι η ΝΔ. Ο απλός κόσμος, η μέση οικογένεια που ξέρει τι έχει να χάσει πρέπει να επιλέξει σωστά... Οι μπαχαλάκηδες, οι καμικάζι, οι τζογαδόροι, τα λαμόγια έχουν κάνει την επιλογή τους..... Οι υπόλοιποι πρέπει να καταλάβουν οτι μισθοί θα ξανανέβουν, και η ανεργία θα μειωθεί μόνο μέσα από την ανάπτυξη, μέσα στο ευρώ και μέσα στα επόμενα δυο χρόνια... Με τη κατάρρευση της χώρας όμως η πτώση του βιοτικού επιπέδου του μέσου Έλληνα θα είναι άνω του 60%, και αυτό δε πρόκειται να επανέλθει ούτε μετά από 20 χρόνια....

    • man8os avatar
      man8os @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 12/06/2012 00:52:19

      Δεν ειναι θεμα τημωριας. Τι νομιζεις φιλε μου οτι εισαι στο δημοτικο? Διεθνης σχεσεις ειναι, ο Τσιπρας θα αποσυνδεσει τα συμφεροντα τους απο την Ελλαδα και κανεις δε κραταει παρασιτα και τρομοκρατες.

  13. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 11/06/2012 22:45:14

    τι πλακωσαν και εδω τα τρολ,καμια ανοχη στους συριζεους

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Διηνεκης 12/06/2012 01:50:34

      Παντοῦ εἶναι! ῾Η Κουμουνδούρου πληρώνει τά τρολλάκια overtime!

  14. Factorx avatar
    Factorx 11/06/2012 22:45:48

    Σωστός, αλλά εκεί φτάσαμε όταν τυχοδιώκτες εκπροσωπουν την Ελλάδα; Θυμάστε που βρίζαε εσεις ο ίδιος τον Σαμαρά γιατί αναγνώριζε το χρέος και υπέγραφε την δανειακή; Με ποιούς να πήγαινε να κάνει πόλεμο; με τους νεοδημοκρατες που σε κάθε ευκαιρία διασπούν τον κόμμα τους, ή τον Ιφικράτη

  15. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 11/06/2012 22:50:48

    Δεν φτάνει η καμμένη γη που παραδίνει η συγκυβέρνηση του μνημνείου στη νέα κυβέρνηση, επιτείνετε και σεις το χάος με το να στέλνετε τους πολίτες στα ATM με τα τρομολαγνικά σας σενάρια. Έχετε εξελιχθεί σε οικονομικούς τρομοκράτες, πολύ περισσότερο επικίνδυνοι από τον θλιβερό Aμιρα...

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Evro-skeptikos 11/06/2012 23:04:44

      "σε κάποιον έδειχναν τον ήλιο, κι αυτός κοιτούσε το δάχτυλο"
      Το πλοίο χτυπάει τα βράχια, και κάποιοι ακόμα εθελοτυφλούν και μιλούν για τρομολαγνεία.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Evro-skeptikos 11/06/2012 23:06:53

      να τη και η καμένη γη....πρώτον μη βιάζεσαι (από καμιά ρόζα είσαι 'συ σε κόβω). Τι έγινε; προετοιμάζουμε από τώρα τις δικαιολογίες και τις παραμύθες που θα σερβίρουμε στο λαό μετά εν είδει "μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος κλπ κλπ";;; Αφού αναγνωρίζετε λοιπόν την κατάσταση γιατί υπόσχεστε τα πάντα στον κόσμο; Τι φοβάστε και ζητάτε και το λόγο για τον κοσμάκη που σηκώνει τα λεφτά του από τα ΑΤΜ; μην και δεν βρείτε τι να φορολογήσετε μετά; μην την "κάνουν" και οι τελευταίοι επιχειρηματίες για Βαλκάνια μεριά και ψάχνετε να βάλετε φόρο στο "πλούτο"; Μην σας μείνουν αμανάτι οι ΔΥ και οι συνδικαλιστάδες του ΠΑΣΟΚ και δεν βρίσκετε λεφτά να τους πληρώνετε και σας αρριβάρουν με το τραμ το τελευταίο κατά τη Κουμουνδούρου; Που θα μιλήσεις και για τρομοκράτες...τσιπράκι...ε τσιπράκι!

  16. ΚΕΡΒΕΡΟΣ avatar
    ΚΕΡΒΕΡΟΣ 11/06/2012 23:08:47

    Χαλαρά ξεκίνησα, φανατισμένος καταλήγω.
    Ειλικρινά έχετε κάνει τα πάντα, για να βγει ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Τέτοια λύσσα μεταπολεμικά εναντίον ενός κόμματος δεν έχει υπάρξει ξανά.
    Προφανώς πολλοί θα χάσουν πολλά...

    • Α avatar
      Α @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 11/06/2012 23:12:33

      θα είσαι και συ ένας απ΄αυτούς που θα χάσουν πολλά...
      μαζί με όλους μας φυσικά ....
      μια δοκιμή ... θα σε πείσει!
      Μόνο που για να πειστείς εσύ, θα μας πάρεις όλους στο λαιμό σου.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΚΕΡΒΕΡΟΣ 11/06/2012 23:14:33

      Πως...έχει υπάρξει. Το 2009. Και να που είμαστε σήμερα. Να επιβιώνει τελικά ο Μανωλιός, μόνο και μόνο επειδή έκανε λίφτινγκ και έβαλε τα ρούχα αλλιώς.

  17. Γιαννης Π. Μητρόπουλος avatar
    Γιαννης Π. Μητρόπουλος 11/06/2012 23:16:09

    ΚΥΡΙΑΚΗ 17/06/2012: Ημέρα του Πατέρα και..Κατά της Ερημοποίησης και Ξηρασίας

    Ας ελπίσουμε ότι κάθε Ελληνας πατέρας θα σκεφτεί το μέλλον των παιδιών του στην κάλπη και ότι αυτός ο Τόπος, η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ,
    δεν θα μπει σε διαδικασία ... ερημοποίησης και ξηρασίας που κάποιοι θιασώτες της συμφοράς θέλουν να την οδηγήσουν.
    Ο Θεός να βάλει το χέρι του!!!

  18. bodys avatar
    bodys 11/06/2012 23:18:44

    Φάκτορα

    Ο Αντώνης πρέπει να κάνει ΤΩΡΑ άνοιγμα στους σοβαρούς ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που πλέον έρχονται σωρηδόν ή το σκέφτονται να ψηφίσουν ΝΔ. Ειδικά στο λεκανοπέδιο δεν υπάρχει αξιοπρεπής πασοκτζής που να μην το σκέφτεται ή να έχει πάρει ήδη την απόφασή του.

    Ανοιγμα σε αυτούς τους ανθρώπους ΤΩΡΑ.

  19. airman avatar
    airman 11/06/2012 23:24:44

    Σωστά! Μόνο που ο Αλέξανδρος αναδείχθηκε/αποδείχθηκε/αναγνωρίσθηκε ως ηγέτης και έγινε Μέγας στα πεδία των μαχών.
    Οι εκλογές με τον..... Αλέξη απέναντι δεν είναι το ίδιο πράγμα! Και σαφώς δεν μπορεί κάποιος να προσομοιάσει το εκλογικό σώμα με τη Μακεδονική φάλαγγα.

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ airman 12/06/2012 11:11:11

      Η μακεδονική φάλαγγα ήταν το μισό στράτευμα: το υπόλοιπο μισό ήταν "συρφετό" από πρώην εχθρικές μεταξύ τους ελληνικές πόλεις. Αλλά ΚΑΙ η μακεδονική φάλαγγα προήλθε από συρφετό: μακεδονικές φυλές και χωριά, που ενώθηκαν κάτω από το Φίλιππο. Η ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ και η ανάδειξή τους ήταν έργο του Αρχηγού.

  20. Mixalis avatar
    Mixalis 11/06/2012 23:34:23

    Πληροφοριακα η νδ εχει διαφορα 2-4 μοναδες απο τσυριζα...και υπαρχει μεγαλη πολωση μαθαινω και οι δυο μαζι 60% το μπατσοκ μονοψηφιο και η ΧΑ τσιμπησε 1,5 μοναδα απο το χαστουκι...απο εσωτερικες πληροφοριες εγκυρες

  21. panos avatar
    panos 11/06/2012 23:40:20

    Δυστυχως ειναι και πολλοι δικοι μας που περιμενουν πως και πως να παμε στη δραχμη για να εκμεταλευτουν την καμενη γη που θα βρουν και να γινουν πλουσιοτεροι. Βεβαια αυτοι πιστευουν οτι θα ζησουν αιωνια και στο πισω μερος του εγκεφαλου τους εχουν τη γνωστη ρηση - ειναι πολλα τα λεφτα ΑΡΗ, και αμφιβαλλω αν ψηφισαν Ν.Δ.

  22. aggelosview avatar
    aggelosview 11/06/2012 23:42:26

    Όχι Φάκτορα, να ψηφιστούν οι αριστεροί φασίστες. Να ζήσουμε και οι νεότεροι τι σημαίνει ενημέρωση με στιλ Μαρούδα. Άσκηση εσωτερικής πολιτικής αλλά Κουτσόγιωργα. Αστυνόμευση αλλά Αρκουδέα.
    Αριστεροί φασίστες, γουστάρουν να στήνουν Υπατίες, να χαϊδεύουν λαθρομετανάστες, να καίνε και να λεηλατούν. Αδιαφορούν για το αν η Αθήνα έχει μετατραπεί σε πόλη-βόθρο. Όταν θα φορέσουν τις μαντήλες, τότε θα είναι αργά. Έχουν μετατρέψει τα πανεπιστήμια σε χωματερές και το απολαμβάνουν. Αυτή είναι η αριστερά.
    Καληνύχτα Ελλάδα.....

  23. Nik avatar
    Nik 12/06/2012 00:09:58

    "Προφανώς πολλοί θα χάσουν πολλά…"

    Οχι, λάθος! Ολοι θα χάσουμε την ευκαιρία να κερδίσουμε λίγα. ¨Η θα φύγουμε για νε ξεφύγουμε από το κύμα βλακείας που αυταπόδεικτα έρχεται. Οι γελοίοι συνιστωσάριοι που πάνε στα κανάλια και αντιφάσκουν μεταξύ τους, ενδέχεται σε μια εβδομάδα να είναι υπουργοί.

  24. Κρίτων avatar
    Κρίτων 12/06/2012 00:42:10

    ¨Ενας ασθενής κάνει τα πάντα για να βρεί το φάρμακο.Υπάρχουν οι αναγνωρισμένοι γιατροί ,τα νοσοκομεία ,η επιστήμη όλοι οι διεθνείς οργανισμοί που του συνιστούν επώδυνη θεραπεία.Υπάρχει όμως και ένας Τσιπρολάνος που του συνιστά ένα δικό του φάρμακο . Δεν θα πονέσεις του λέει θα γίνεις καλά του λέει,θα τρως όσο θέλεις,θα ..θα...Αν ο ασθενής διάλεγε το φάρμακο και δεν είχε επιπτώσεις στους άλλους με για του και χαρά του. Αν όμως μ΄αυτό το φάρμακο,πέσει σε κώμα,τι φταίνε οι γύρω του; Να τραβούν τα πάνδηνα από την βλακεία-εγωπάθεια-παραξενιά-χωριατοσύνη-κομπλεξ του λεγάμενου.Θα τον αφήσουμε ελέυθερο να κάνει την πατάτα.ΟΧΙ. ΟΧΙ. Δέκα είκοσι φορές όχι μέχρι το κλείσιμο της κάλπης.Γι αυτό εδώ είμαστε εδώ.Να αποτρέψουμε το μοιραίο.

  25. σφαλιαρας avatar
    σφαλιαρας 12/06/2012 00:53:09

    Mακαρι να γινοταν να βγουμε απο το ευρω και να κλεισουν τα συνορα για την ανεξελεγκτη εκροη συναλλαγματος...
    Αυτο θαταν μια απλη και δημοκρατικη λυση κατα της κολοπαγκοσμιοποιησης
    που σακατευει την χωρα μου...
    Αλλα θα γινει τελικα κατι τετοιο αραγε;
    ή θα κολοτουμπαρει ο τσιπρας ως γνησιος πρακτορας των αμερικανογερμανοκαι δενξερωποιωναλλων;

  26. Θωμαή Παγιάντζα avatar
    Θωμαή Παγιάντζα 12/06/2012 02:06:46

    ΔΙΑΨΕΥΔΕΤΑΙ:Εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κληθείς να σχολιάσει σημερινό τηλεγράφημα του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου «Reuters» σύμφωνα με το οποίο ετοιμάζονται στην ευρωζώνη σχέδια ενόψει ενδεχόμενης αποχώρησης της Ελλάδας από το ευρώ, δήλωσε ότι δεν έχουν υποπέσει στην αντίληψή του ανάλογα σχέδια.

    Συνέχισε δε σημειώνοντας ότι τα όσα αναφέρονται στο τηλεγράφημα, του φαίνονται αναληθή.

    Το απόγευμα το «Reuters» σε τηλεγράφημά του έκανε λόγο για την ύπαρξη σεναρίων στην ευρωζώνη, όπου μεταξύ άλλων προβλέπουν τον περιορισμό αναλήψεων χρημάτων από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών, σε περίπτωση που η Ελλάδα αποχωρήσει από τη ζώνη του ευρώ. Σύμφωνα με το τηλεγράφημα του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου, πηγές του συγκεκριμένου ρεπορτάζ αποτελούσαν «Ευρωπαίοι αξιωματούχοι» που δεν κατονομάζονταν.

    Πηγή: ΑΜΠΕhttp://www.enikos.gr/economy/51954,Analh8es_to_dhmosieyma.html

    • man8os avatar
      man8os @ Θωμαή Παγιάντζα 12/06/2012 10:20:37

      Περιμενες να επιβεβαιωσει?

  27. blue nile avatar
    blue nile 12/06/2012 02:26:50

    Ώρες που είναι κάθομαι και σκέφτομαι τι έφταιξε άραγε και φτάσαμε σε αυτό το σημείο.
    Καταλήγω στο ότι για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ. Και δεν μιλώ για το μνημόνιο μόνο αλλά για το τι έγινε μετά.
    Μπορούσε τον Ιούνιο του 2011 να αφήσει τον ΓΑΠ να παραιτηθεί. Δεν το έκανε γιατί οι εθισμοί του ΠΑΣΟΚ έχουν να κάνουν αποκλειστικά με το γάντζωμα στην εξουσία. Μόνο που εκείνη τη φορά την πάτησαν γιατί μάλλον ήταν γι'αυτούς η ιδεώδης στιγμή να αποχωρήσουν με τις όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες.
    Αργότερα όταν μετά τις παρελάσεις της 28ης Οκτωμβρίου αντί να πάει ο ΓΑΠ σε εκλογές αποσυμπίεσης της λαικής οργής αναζήτησε σωσίβια λέμβο στο μοιραίο δημοψήφισμα. Με συνέπεια την συγκυβέρνηση με τον Σαμαρά (ο οποίος για μια ακόμα φορά πρόταξε το εθνικό συμφέρον) .
    Κατά τη διάρκεια της συγκυβέρνησης ο Βενιζέλος σε αγαστή σύμπνοια με τους Γερμανούς, που είναι πάντα φίλοι μας, προσπάθησε να εγκλωβίσει τον Σαμαρά πράγμα που το κατάφερε με την ψήφιση της νέας δανειακής.
    Από όλους τους στόχους του ΠΑΣΟΚ τελικά μόνο ο ως ένα βαθμό συμπαρασυρμός της ΝΔ κουτσά στραβά επιτεύχθηκε και η αποφυγή της αυτοδύναμης κυβέρνησης της ΝΔ.
    Ως βαρύ αντίτιμο όμως πλήρωσε την απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης και τη διάλυση του κόμματος.
    Τη διαπλοκή δεν τη πολυνοιάζει, θα βρει να φτιάξει να κάνει άλλο κόμμα να ενωθεί. Γι'αυτό κσι θυσίασε το ΠΑΣΟΚ με τους πασόκους να πιάνονται κορόιδα
    Το 2011 τον Ιούνιο (και μερικώς τον Νοεμβριο) θα μπορούσε το ΠΑΣΟΚ να χάσει μεν τις εκλογές αλλά να παραμείνει δεύτερο κόμμα δε. Και να παλαίψει μετά για ανάκαμψη.
    Εντωμεταξύ θα σχημάτιζε ο Σαμαράς αυτοδύναμη κυβέρνηση και θα είμασταν αρκετά καλύτερα από ότι τώρα. Κια όταν πάει κάτι καλά γρήγορα ξεχνάμε το δυσάρεστο παρελθόν που πλέον δεν φαίνεται και τόσο δυσάρεστο...
    Στα πράσινα χνάρια και ο ΣΥΡΙΖΑ που μεθυσμένος από την προοπτική της εξουσίας τάζει στους πάντες τα πάντα ενώ υπάρχει ρεαλιστική προοπτική εξόδου της χώρας από το ευρώ σε περίπτωση νίκης του.
    Νομίζουν ότι μετά θα γλυτώσουν από την λαική οργή; Aς προσέξουν γιατί αυτά που τραγουδούσαν στυλ: μια νύχτα μαγική να δούμε στο ελικόπτερο ποιος θα πρωτομπεί...υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τα λουστούν οι ίδιοι...

  28. Γ. Ε. Καλογρίδης avatar
    Γ. Ε. Καλογρίδης 12/06/2012 07:57:46

    "...νεοδημοκρατες που σε κάθε ευκαιρία διασπούν τον κόμμα τους"
    Τι είπες, τώρα;

    • Factorx avatar
      Factorx @ Γ. Ε. Καλογρίδης 12/06/2012 13:15:10

      διαφωνείς;

  29. RED avatar
    RED 12/06/2012 11:52:57

    Αν έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ στη εξουσία και συμβούν όλα αυτά, είναι ντροπή να αποδίδουμε την ευθύνη στο λαό. Την ευθύνη θα την έχουν όλοι οι άλλοι, που έχασαν οριστικά την εμπιστπσύνη του κόσμου.
    Ακόμη και οι βολεμένοι, κρατικοδίαιτοι, λεφταυπαρχουνάκηδες. Ένα πολιτικό κόμμα δεν έχει ρόλο να κάνει κριτική στο λαό. Ακόμη και στα άρρωστα κομμάτια της κοινωνίας οφείλει να δίνει υγιείς διεξόδους και όχι να κάνει τον ηθικοδιδάσκαλο.
    Την οργή τους λοιπόν γιατί ο κόσμος ποντάρει σε λάθος άλογο ας την κρατήσουν τα άλλα κόμματα για την αφεντία τους. Και συμπεριλαμβάνονται και το δικό μου κόμμα, το ΚΚΕ, φυσικά.
    Αυτά, γιατί έχει καταντήσει πλέον ανυπόφορο τόσος κόσμος εδώ μέσα να επιμένει ότι ο Σαμαράς πλέει σωστά και αυτό που φταίει είναι ο γυαλός.

  30. Nikos avatar
    Nikos 12/06/2012 14:11:43

    Χέστηκαν οι Ευρωπαίοι για το πως θα αυτοκτονήσουμε. Όσοι νομίζουν πως ψηφίζοντας τΣΥΡΙΖΑ εκδικούνται την Ευρώπη ή έστω τη Μέρκελ, θα βρεθούν πολύ σύντομα προ δυσάρεστων εκπλήξεων. Ας διαβάσουν σκηνές από χώρες που πτώχευσαν και θα με καταλάβουν. Μετά από 2-3 χρόνια θα ομαλοποιηθεί πάλι η κατάσταση, αλλά τότε θα βρισκόμαστε σε επίπεδο Βουλγαρίας (όχι το σημερινό, αλλά αυτό μετά την πτώση του τείχους).

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/06/2012 14:20:26

    Χε χε, τι γίνεται σήμερα στις αγορές με Ισπανία και Ιταλία;
    6,67 % και 6,17 % τα δεκαετή ομόλογα.
    Το πακέτο για τις Ισπανικές τράπεζες ήταν μια πατάτα και μισή.
    Ακόμη και η Λαγκάρντ εγκατέλειψε την στρατηγική της αργόιστροφης Ευρωδεξιάς: Τάσσεται με τις απόψεις Σόρος. "Εχετε 3 μήνες χρόνο, μετά το Ευρώ καπούτ".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.