#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/01/2011 19:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βρισκόμαστε στα πρόθυρα μιας παγκόσμιας επανάστασης;



Στη διάρκεια της πρώτης φάσης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης τον Δεκέμβριο του 2008, το ΔΝΤ προειδοποίησε τις κυβερνήσεις για το ενδεχόμενο εκδήλωσης «βίαιων ταραχών στους δρόμους». Όπως είπε ο επικεφαλής του Ταμείου, «Βίαιες ταραχές μπορεί να ξεσπάσουν σε όλες τις χώρες, αν το χρηματοοικονομικό σύστημα δεν μεταρρυθμιστεί έτσι ώστε να ωφελεί όλους, και όχι μόνο τους λίγους».

Τον Ιανουάριο του 2009, ο τότε επικεφαλής της αμερικανικής National Intelligence, Dennis Blair, ανέφερε στην αρμόδια επιτροπή της Γερουσίας των ΗΠΑ, ότι η μεγαλύτερη απειλή που αντιμετωπίζουν οι ΗΠΑ δεν είναι η τρομοκρατία, αλλά η παγκόσμια οικονομική κρίση. Όπως ανέφερε: «Η τρέχουσα κρίση είναι η σοβαρότερη των τελευταίων δεκαετιών, αν όχι αιώνων… Οι κρίσεις αυτού του είδους, αυξάνουν τα ρίσκα πολιτικής αστάθειας και ανατροπής καθεστώτων, αν διαρκέσουν για ένα ή δύο χρόνια… η αστάθεια αυτή μπορεί να χαλαρώσει τον εύθραυστο έλεγχο που πολλές αναπτυσσόμενες χώρες διατηρούν επί του νόμου και της τάξης. Τυχόν αστάθεια εκεί, μπορεί πολύ εύκολα να επηρεάσει επικίνδυνα τη διεθνή κοινότητα».

Το 2007, το βρετανικό υπουργείο Άμυνας δημοσίευσε μια αναφορά με την οποία εκτιμούσε τις παγκόσμιες τάσεις για τα επόμενα 30 χρόνια. Στο κεφάλαιο Παγκόσμια Ανισότητα, η αναφορά σημείωνε πως στα επόμενα 30 χρόνια «Το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών προφανώς θα μεγαλώσει, και η απόλυτη φτώχεια θα αποτελέσει τη νέα βασική παγκόσμια πρόκληση… Οι διαφορές σε πλούτο και προνόμια θα γίνουν πολύ πιο εμφανείς, όπως θα γίνει και η αντίστοιχη δυσαρέσκεια, ακόμη και μεταξύ πληθυσμών που είναι σε σαφώς καλύτερη κατάσταση από ότι ήταν οι γονείς και οι παππούδες τους. Η απόλυτη φτώχεια και η ανισότητα θα τροφοδοτήσουν το αίσθημα της αδικίας μεταξύ αυτών των οποίων οι προσδοκίες δεν εκπληρώνονται, ανεβάζοντας έτσι στα ύψη τις εντάσεις και την αστάθεια, τόσο μέσα όσο και μεταξύ κοινωνιών, με αποτέλεσμα τις εκδηλώσεις βίαιης διαμαρτυρίας, αταξίας, εγκληματικότητας, τρομοκρατίας και εξέγερσης. Η οικονομική ανισότητα και ο αποκλεισμός, μπορεί να οδηγήσουν στην αναβίωση όχι μόνο αντικαπιταλιστικών ιδεολογιών, που σχετίζονται με θρησκευτικά, αναρχικά, και μηδενιστικά κινήματα, αλλά ακόμη και σε μια αναβίωση του Μαρξισμού».

Τέλος, η αναφορά υπογράμμισε τους κινδύνους για τη καθεστηκυία τάξη από μια επανάσταση η οποία θα ξεκινούσε από τη δυσαρέσκεια της μεσαίας τάξης! «Η μεσαία τάξη μπορεί να μετατραπεί σε επαναστατική, αναλαμβάνοντας το ρόλο που ο Μάρξ επιφύλασσε για το προλεταριάτο. Η παγκοσμιοποίηση της αγοράς εργασίας και η μείωση των κοινωνικών παροχών, μαζί με την αύξηση της ανεργίας, θα μειώσει την αφοσίωση των ανθρώπων στα κράτη τους. Η μεγάλη οικονομική ανισότητα, και η ύπαρξη αρκετών υπερπλουσίων ανθρώπων θα οδηγήσουν στην απαξίωση της έννοιας της αξιοκρατίας, την ίδια ώρα που η όλο και μεγαλύτερη σε αριθμούς μη προνομιούχα τάξη των πόλεων, θα αποτελεί απειλή για τη σταθερότητα, ειδικά όταν θα συνειδητοποιήσει πως τα χρέη της και η αποτυχία των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων θα την οδηγήσουν στη πλήρη εξαθλίωση».

Σήμερα φτάσαμε στο σημείο όπου η παγκόσμια κρίση ξεπέρασε τα δυο χρόνια. Οι κοινωνικές συνέπειες αρχίζουν να γίνονται αισθητές σε παγκόσμιο επίπεδο. Και αφού η κρίση πλήττει περισσότερο τον τρίτο κόσμο, εκεί είναι που θα δούμε και τις πρώτες πολιτικές εξελίξεις. Με βάση την ιστορική εμπειρία, οι ταραχές εξαιτίας του κόστους των τροφίμων θα εξαπλωθούν παντού, όπως έγινε το 2007 και το 2008. Αυτή τη φορά όμως, επειδή τα οικονομικά πράγματα είναι πολύ χειρότερα, οι αντιδράσεις θα είναι και αυτές πολύ σκληρότερες.

Η κοινωνική δυσαρέσκεια σύντομα θα μεταδοθεί από τους δρόμους του τρίτου κόσμου στην άνεση των σπιτιών μας στην αναπτυγμένη Δύση. Μόλις συνειδητοποιήσουμε πως δεν πάμε για ανάκαμψη αλλά για περαιτέρω ύφεση, και μόλις οι κυβερνήσεις ξεφορτωθούν τη δημοκρατική τους βιτρίνα, ασκώντας αυστηρούς ελέγχους, καταργώντας δικαιώματα και ελευθερίες, και ξεκινώντας πολεμοχαρείς εξωτερικές πολιτικές, τότε όλοι εμείς στη Δύση, θα συνειδητοποιήσουμε πως  όλοι είμαστε Τυνήσιοι!





Στις 23 Απριλίου του 2010, το Canadian International Council, και το  Montreal Council on Foreign Relations, φιλοξένησαν τον πρώην σύμβουλο εθνικής ασφάλειας των ΗΠΑ Zbigniew Brzezinski. Ο Dr. Brzezinski  μίλησε για τις επιλογές εξωτερικής πολιτικής που διαθέτει η Αμερική. Μεταξύ άλλων, είπε και τα εξής:

«Για πρώτη φορά στην ανθρώπινη ιστορία, το σύνολο της ανθρωπότητας είναι πολιτικά αφυπνισμένο και δραστηριοποιημένο… Ο πολιτικός αυτός ακτιβισμός αναζητεί προσωπική αξιοπρέπεια, πολιτισμικό σεβασμό, και οικονομικές ευκαιρίες σε ένα κόσμο που χαρακτηρίζεται ακόμη από αιώνες αποικιοκρατικής και ιμπεριαλιστικής κυριαρχίας… Η αναζήτηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας αποτελεί τη κεντρική πρόκληση στη νέα παγκόσμια πολιτική αφύπνιση… μια αφύπνιση που θα είναι κοινωνικά τεράστια και πολιτικά ριζοσπαστική.

Η ελεύθερη πρόσβαση στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο, δημιουργεί μια κοινότητα κοινών αντιλήψεων αλλά και φθόνου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από δημαγωγικά και θρησκευτικά πάθη. Αυτού του είδους οι ενέργειες ξεπερνούν τα εθνικά σύνορα και προκαλούν τόσο τα υπάρχοντα καθεστώτα όσο και τη νυν παγκόσμια ιεραρχία, πάνω στην οποία στηρίζεται η Αμερική.

Η νεολαία του τρίτου κόσμου είναι ιδιαίτερα ανυπόμονη και γεμάτη πικρία. Η δημογραφική επανάσταση την οποία ενσαρκώνει, γίνεται μια ωρολογιακή βόμβα… η επαναστατικότητά της θα εκδηλωθεί μέσα από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα των αναπτυσσόμενων χωρών. Σήμερα υπάρχουν περίπου 80-130 εκατομμύρια φοιτητών παγκοσμίως. Προερχόμενοι κυρίως από τις κοινωνικά ανασφαλείς χαμηλές και μεσαίες τάξεις, και οργισμένοι από τις κοινωνικές αδικίες, αυτοί οι φοιτητές είναι εν δυνάμει επαναστάτες, ήδη σε μια κατάσταση ημι- κινητοποίησης, ενωμένοι μέσα από το διαδίκτυο, και έτοιμοι να κάνουν τα ίδια με αυτά που έγιναν πριν από χρόνια στη πόλη του Μεξικού και στη πλατεία Τιανανμέν του Πεκίνου. Η έμφυτη φυσική τους ενέργεια, απλά περιμένει να πυροδοτηθεί από κάποιον σκοπό, κάποια πίστη, ή κάποιο μίσος…

Οι μεγάλες δυνάμεις του πλανήτη, παλιές και νέες, αντιμετωπίζουν μια νέα  σκληρή πραγματικότητα: Αν και διαθέτουν τις ισχυρότερες και πλέον αποτελεσματικές στρατιωτικές δυνατότητες όλων των εποχών, η δυνατότητά τους να ελέγξουν τις πολιτικά αφυπνισμένες μάζες, είναι ελάχιστες. Για να το θέσω ωμά: Τις παλιές εποχές, ήταν πιο εύκολο να ελέγξεις ένα εκατομμύριο ανθρώπους από το να τους δολοφονήσεις. Σήμερα, είναι πιο εύκολο να τους δολοφονήσεις, από το να τους ελέγξεις».*



S.A. – Global Research

* -Zbigniew Brzezinski, The Global Political Awakening. The New York Times: December 16, 2008:

-America’s Geopolitical Dilemmas. Speech at the Canadian International Council and Montreal Council on Foreign Relations: April 23, 2010: http://www.onlinecic.org/resourcece/multimedia/americasgeopoliticaldilemmas

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DARK-BLUE avatar
    DARK-BLUE 28/01/2011 19:37:58

    Έτσι φαίνεται αλλά με μια εξαίρεση...την Ελλάδα.

  2. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2011 19:39:30

    Ναί. Η Παγκοσμιοποίηση έλαβε τέλος

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Orestios 28/01/2011 21:22:48

      Ναί, η παγκοσμιοποίηση του κεφαλαίουτελειώνει,με σπασμούς,όμως, επώδυνους.
      Επανατίθεται το θέμα του αυθεντικού δι-εθνισμού, της ενότητας λαών και
      εθνών σε αυτοδιάθεση....ο τρίτος γύρος επί τελείως νέας βάσεως!

  3. Κάποιος avatar
    Κάποιος 28/01/2011 19:42:22

    Μόλις η πλειοψηφία του κόσμου δεν θα μπορεί πια ούτε στο σούπερ-μάρκετ να μπει, θα ζήσουμε ανάλογα σκηνικά και στην χώρα μας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κάποιος 28/01/2011 19:46:03

      Ευτυχώς προνοεί γι' αυτό ο Σοσιαλισμός, όπως συνέβη και σε αυτές τις χώρες

  4. φωτεινη avatar
    φωτεινη 28/01/2011 19:44:36

    τακουσατε?η αλεκα εξουσια.

  5. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 28/01/2011 19:49:23

    Πολύ βιάζεστε....
    Η ιστορία μας έχει διδάξει ότι οι αυτοκρατορίες διαλύονται από μέσα.
    Βάλαμε και τον... μπρεζίνσκι να μας κάνει μαθήματα...
    Έλεος...

    Χαρίλαος

    • Orestios avatar
      Orestios @ Χαρίλαος 28/01/2011 19:50:50

      Έρχεται και η σειρά της Αμερικής. Περίμενε λίγο

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Orestios 28/01/2011 21:14:30

        Η σειρά της Αμερικής... Από το 1993 μέχρι το 2001, είχε την σειρά της, μέσα στην Αμερική. Μετά πήρε την φασαρία και την πήγε στο Αφγανιστάν. Έχει full time σειρά έκτοτε...

  6. φωτεινη avatar
    φωτεινη 28/01/2011 19:52:34

    αυτο κυκλοφορει απο πολλα χρονια.λεγανε για το 2015.

  7. neotera avatar
    neotera 28/01/2011 20:42:14

    Εμάς τους έλληνες μας συμφέρει να έχουν όσο το δυνατόν χειρότερο πρόβλημα οι αγγλοαμερικάνοι και οι μπάνκς που διαφεντεύουν τον τόπο μας και γενικώς όλοι οι ισχυροί να βρεθούν στα ...κακά, ιδίως τούρκοι και ισραλήτες, μήπως τους βρούμε μπόσικους και ξεγλυστρήσουμε από κατοχή και προγραμματισμένο αφανισμό μας. Κατά το "η κολοβή αλεπού θέλει όλες οι αλλες να κόψουν την ουρά τους". Αλλωστε σε διαδικασίες πολέμων, ή μεγάλων αναστατώσεων γεννιούνται και αυθεντικές ηγεσίες που είναι η πρώτη μεγάλη ανάγκη του γένους μας.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ neotera 28/01/2011 21:23:21

      neotera, τον τόπο μας τον διαφεντεύουν Γερμανικές και Γαλλικές τράπεζες. Γερμανικές, Γαλλικές, Βελγικές, Ολλανδικές, Δανέζικες εταιρίες, Ισπανικές, Ιταλικές. Ούτε Αγγλικές, ούτε Αμερικάνικες. Ούε για δείγμα. Εκτος αν αναφέρεσαι στα 5-6 καταστήματα της Citibank, ή εκτός εάν ...κρύβονται.

      Αλλά αν πιστεύεις ότι το τέλος της Αμερικανικής ή Ισραηλινής παρουσίας στην Ανατολική Μεσόγειο θα είναι για καλό μας. Άποψη. Να ένας χάρτης αυτού που επιθυμείς, όπως ήταν το 1811: h++p://4.bp.blogspot.com/_4F9Y4gFRm9k/TUE_332N6uI/AAAAAAAACXI/_dZ3_Fhqxtg/s1600/1811.png

      Η δες τον προτελευταίο χάρτη στο h++p://www.antinews.gr/2010/01/06/30114/
      (Είναι η ...ευρωπαϊκή εκδοχή αυτού του 1811)

      Εγώ, μαζί σου, όποιον προτιμάς.

      • neotera avatar
        neotera @ archaeopteryx 29/01/2011 02:24:41

        Οι αγγλοαμερικάνοι και οι μπανκς είπαμε, όχι οι μπανκς των αγγλοαμερικάνων. Τι πίνεις και τι προσπαθείς να υπερασπιστείς ? Αιστάνεσαι ανασφάλεια και φοβάσαι μήπως ? Γιατί υπογραμιζεις αυτό που πρέπει να κρύβεις για την πάρτι σου ?

  8. WY avatar
    WY 28/01/2011 20:45:08

    Εμάς ευτυχώς δέν μάς αγγίζει ή ''""Παγκόσμια Επανάσταση""""!!!!
    Ευρισκόμεθα........μακριά της!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/01/2011 20:52:44

    Δεν ξέρω για "παγκόσμια επανάσταση"... Για παγκόσμιο πόλεμο, ίσως.

    Όσοι έχετε όρεξη, κοιτάξετε τα εξής
    Τον "Πόλεμο των 7 ετών" 1754-1763
    Τον πόλεμο του Ναπολέοντα
    Τον Πρώτο ΠΠ
    Τον Δεύτερο ΠΠ
    Τον Ψυχρό

    Οι πρώτοι 4 είναι ενοδευρωπαϊκοί πόλεμοι σε παγκόσμια κλίμακα για την μοιρασιά των αποικιών (και του πετρελαίου, στους τελευταίους 2)
    Ο τελευταίος είναι Ανατολή-Δύση (που ξεκίνησε από τους ...Περσικούς.)

    Από το 90 και μετά είναι Βοράς Νότος, αν και ο Βοράς συχνά χρησιμοποιεί τον Νότο για εσωτερικούς του καυγάδες.

    Προσωπικά, πιστεύω ότι αυτό που ζούμε είναι η συνέχιση των παραπάνω. Δηλαδή, δεν νομίζω ότι έχε προκύψει κάποιος νέος Σαλαντίν να ενώσει τα μεμέτια εναντίον της Δύσης, απλά βαρέθηκε ο κόσμος και κάποιος (ή κάποιοι) από τους παίκτες του Β' ΠΠ ή του Α' ΠΠ κάνει φουστιές.

    Εμένα μου θυμίζει 1900, με προσθήκη της Κίνας, των Αράβων που τους έρριξαν οι Αγγλοι (στο έργο με τον Ελ Ωράνς της Αραβίας), του Ισραήλ. Όλοι οι παλιοί παίκτες (Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Ρωσία συν 3 νέοι. Η Αγγλία έχει υποκατασταθεί λιγάκι από την Αμερική, αλλά και η Αμερικη έχει πάρει δική της διάσταση.

    Η "σειρά" της Αμερικής που λέει ο Ορέστιος...

    Η καντεμιά τους είναι ότι έχουν καπελωθεί με Ανδρέα Παπανδρέου. Ιδίου επιπέδου αλητείας και σοσιαληστικού εξανδραποδισμού. Αλλά αυτά έχει η Δημοκρατία. Τον ψήφισαν φτωχοί που πίστεψαν ότι θα σταματήσουν να εξυπηρετούν τα δάνειά τους. Cloward-Piven και Community Reinvestment Act. Στο τελευταίο οφείλουν οι αμερικάνοι τα sub primes. Σε σολιαλιστικές απάτες. Και κάθε φορά που πέφτει ο μελαχροινός με τα μεγάλα αυτιά, "κάτι" γίνεται. Πριν τις εκλογές, το κραχ. Τώρα που ήταν πεσμένος μπρούμυτα, η δολοφονία. Μπορεί και να βλέπω φαντάσματα...

  10. Orestios avatar
    Orestios 28/01/2011 20:57:17

    Θα έλεγα πως ακολουθούν την πολιτική και τα διδάγματα του Παρέτο

  11. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 28/01/2011 20:58:42

    Φοιτητές σε κουτούκι είστε ; Γιατί αλλοιώς...

  12. WY avatar
    WY 28/01/2011 21:05:16

    Ακόμη κι οί διαρκώς μαστουρωμένοι Χασάν(-ες),ξεσηκώθηκαν κι απαιτούν ανατροπή τού καθεστώτος τού Μουμπάρακ – πρώην ταξίαρχος/ιπτάμενος τής πολεμικής αεροπορίας τής Αιγύπτου καί μέ στρατιωτικές σπουδές,στίς σχετικές Ακαδημίες τής Μόσχας κι ό οποίος είναι πρόεδρος της,από τό 1981 παρακαλώ,όπου διεδέχθη τόν Σαντάτ,μετά τήν δολοφονία του,μέχρι σήμερα,δλδ 30 χρόνια(!!!!!) κι εμείς συνεχίζουμε νά φιλοσοφούμεν ΜΕΤΑ ΜΑΛΑΚΙΑΣ,(παραβλέπω τό “”ευτελείας”") στά διάφορα blogs καί νά ασκούμε καναπεδάτικη(!!!) καί φραπεδάτικη(!!!) κριτική καί νά προτείνουμε ""αυτό πρέπει νά γίνη…αυτό έπρεπε νά γίνη……κ.ο.κ"",στά διάφορα sic blog-cafe!.
    Ό δέ γαπ από τό Νταβός,νά δηλώνει μέσω πληρωμένων τηλεοπτικών συνεντεύξεων σέ μεγάλα διεθνή τηλεοπτικά κανάλια ότι ""ό Λαός στηρίζει τά μέτρα καί τίς πολιτικές αποφάσεις τής κυβέρνησης""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μήπως χρειαζόμεθα κι ένα άλλο ΔΝΤ,σχετικό μέ τήν Εθνική Αφύπνιση,εκτός αυτού, διά τήν οικονομία????
    Ή μήπως τελικά χρειαζόμεθα έναν άλλον ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΝ ή έστω τήν “”Αρσακειάδα”" Ιωαννίδη?????

    Δειλός καί Μαλθακός Λαός,δέν έχει Καμμία Θέση στίς σελίδες τής Ιστορίας!!!!!

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ WY 28/01/2011 21:16:33

      Εμεις ειμαστε σε χειροτερη μοιρα. Τα τελευταια 65 χρονια, ενας Παπανδρεου κι ενας Καραμανλης μας κυβερνανε... Να δω ποτε θα τους ανατρεψουμε!

    • A.M. avatar
      A.M. @ WY 28/01/2011 21:32:40

      Κάποια πιο συγκεκριμένη πρόταση;
      Αυτά που περιγράφεις είναι ΔΙΑΠΙΣΤΏΣΕΙΣ και όχι προτάσεις για δράση.

      Το να βγείς στον δρόμο με τις διαθέσεις των βορειοαφρικανών διαδηλωτών σημαίνει πως είσαι έτοιμος να φτάσεις στα άκρα, να υπάρξουν νεκροί, να υπάρξουν αυτοδικίες και γενικά να υπάξει ΑΊΜΑ!

      Εάν είμαστε έτοιμοι να φτάσουμε μέχρι εκεί θα πρέπει να έχει υπάρξει και μια αναμενόμενη θετική εξέλιξη στα πράγματα της χώρας τόσο σοβαρή που να αξίζει το τίμημα, δηλ. το ΑΊΜΑ που θα χυθεί.

      Γιατί αν βγούμε στους δρόμους, υπάρξουν νεκροί, χυθεί ΑΊΜΑ και μετά θα φάμε στην μάπα μια απ τα ίδια επειδή θα μας καβαλήσει ένας άλλος ΓΑΠ με άλλο όνομα και η ζωή μας θα παραμείνει ίδια όπως σήμερα ή και πιθανόν να γίνει και χειρότερη τότε δεν αξίζει την θυσία.

      Για παράδειγμα αν μετά απ όλα όσα γίνονται στην Αίγυπτο αντί για Μουμπάρακ τους κάτσει ένα άλλο τσιράκι των ΗΠΑ και η φτώχεια, η πείνα, η ανεργία και η ανέχεια των Αιγυπτίων και γενικά η ζωή τους δεν βελτιωθεί τότε προς τι η όλη φασαρία;

      Και τα γράφω αυτά επειδή γνωρίζουμε ότι πολλές φορές μετά από πολιτικές ανατροπές έρχονται νέες εξουσίες που πολλές φορές είναι χειρότερες απ τις προηγούμενες.

      • WY avatar
        WY @ A.M. 28/01/2011 22:06:39

        Μήπως θά πρέπει νά θέσουμε,κατά τήν γνώμην σου,τήν ""Επανάσταση''' στό opengov.gr,διά ''διαβούλευση'' καί νά σφυγομετρήσουμε τίς προθέσεις???

        Εάν δέν έχεις τήν ικανότητα,νά διακρίνεις τά ""εθνικο-φυλετικά αίτια"" μίας επανάστασης,καλύτερα νά ""σιωπήσης"",διότι όταν κι όποτε αυτή ξεσπάσει,θά είσαι ένα από τά πολλά καί πρώτα θύματά της (καί τό εννοώ όχι προσωπικά αλλά ρητορικά!!!!).
        Τήν επανάσταση δέν τήν γεννούν οί δειλοί,οί ρομαντικοί,οί μαλθακοί, σοφοί,ιδεαλιστές κι αιθεροβάμωνες καί πολύ περισσότερο πολιτικοί!!!
        Τήν δημιουργούν επαναστάτες μέ θάρρος κι ιδανικά,έτοιμοι νά αρπάξουν τό ξίφος,νά σηκώσουν τήν γροθιά καί νά θυσιάσουν εαυτούς,εστίες καί βωμούς,διά τήν επικράτησίν της!!!

        Σήμερα ό Ελληνικός Λαός,πάσχει από τό σύνδρομο τού Άμλετ κι ή Ιστορία ήδη μάς προσπέρασε!!!!!!!!!!

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/01/2011 21:41:33

    δεν νομίζω ότι ονειρεύονται "δημοκρατία". Mahdi ονειρεύονται...

    • Α.Μ. avatar
      Α.Μ. @ archaeopteryx 28/01/2011 21:45:27

      Συμφωνώ.
      Και δεν ξέρω αν αυτό - ως χώρα Ελλάδα - μας συμφέρει.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Α.Μ. 28/01/2011 22:01:58

        Κατί σαν "φρίκη"

        • A.M. avatar
          A.M. @ archaeopteryx 28/01/2011 22:15:15

          Κάπως έτσι.
          Σκέφτεσαι τόσα εκατομμύρια φανατικών μουσουλμάνων ακριβώς κάτω απ την Κρήτη;
          Και με αμερικάνικη βάση στην Σούδα;
          Δεν μου προκαλεί θετικά συναισθήματα αυτή η σκέψη.
          Βασικά δεν θέλω να το σκέφτομαι.
          Γιατί μπορεί ο Μουμπάρακ να είναι (ήταν μάλλον) χούντα για του Αιγύπτιους, ελεγχόμενος όμως απ τις ΗΠΑ για μας δεν ήταν και κακός.

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ A.M. 29/01/2011 01:17:38

            Δεν με ζορίζει εμένα ο Μουμπάρακ. Θα έπρεπε να έχουν σκεφτεί διαδοχή. Τα διαφορα σάϊτς στην Δύση λένε για την ηλικία του από πέρυσι.

            Θα πω κακία. Φταίει ο ...σοσιαλιστής στον Λευκό Οίκο χαχαχάααα

  14. Misha avatar
    Misha 28/01/2011 21:41:51

    A.M.

    Xωρίς αίμα, ο τραπεζίτης δεν θα σε αφήσει από τα νυχια του...
    Χαζός είναι ο Στρος Καν να αφήσει τον αιμοδότη του;
    Προπερσι κόντεψε να τα τινάξει ...κι εμείς του δωσαμε ζωή και πάλι...

    • A.M. avatar
      A.M. @ Misha 28/01/2011 21:48:37

      Ναι.
      Το καταλαβαίνω.
      Αυτό που λέω όμως είναι πως αν είναι να φτάσουν τα πράγματα εκεί θα πρέπει - επιβάλλεται δηλαδή - οι εξελίξεις για την Ελλάδα και για την ζωή των Ελλήνων να είναι θετικές τόσο ώστε να δικαιολογεί τις θυσίες.
      Να έχει εξασφαλιστεί σε κάποιο βαθμό ότι δεν θα πάνε χαμένες οι θυσίες όσων χαθούν στην προσπάθεια για ανατροπή της κατάστασης.

      • abyssus avatar
        abyssus @ A.M. 28/01/2011 23:51:34

        θυσίες με εξασφάλιση... χα-χα!

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Misha 28/01/2011 21:53:23

      Ναι με αίμα θα σε δανείζει αβέρτα. Τρέχα να τα πάρεις από Κινέζους που μαζεύουν όλο το χρήμα, μια μούτζα για προκαταβολή μπορεί να σου δώσουν.

      Στα αραβικά κράτη έχει νόημα η επανάσταση ώστε να εκπέσουν οι σοσιαλιστικές χούντες.

      • A.M. avatar
        A.M. @ Σοσιαληστής 28/01/2011 22:00:43

        @Σοσιαληστής
        Αυτό που λέω είναι ότι εκτός του να πέσει μια χούντα - που καλώς θα πέσει - επιβάλλεται η διάδοχη κατάσταση να είναι καλύτερη για τις χώρες και για τους πολίτες τους.
        Αν απ την χούντα του Μουμπάρακ πάνε στην χούντα των «αδελφών μουσουλμάνων» τι το όφελος;
        Εκτός και εάν οι «αδελφοί μουσουλμάνοι» βελτιώσουν την ζωή των Αιγυπτίων οπότε μπορούμε να πούμε ότι άξιζε τις θυσίες.

        • Σοσιαληστής avatar
          Σοσιαληστής @ A.M. 29/01/2011 12:40:08

          δεν ηταν για σένα το σχόλιο.

  15. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 28/01/2011 21:51:26

    Μετά την επανάσταση που προγραμματίζεται να μου κρατήσετε ένα κομμάτι μπακλαβά γωνία. Όποιος νομίζει ότι με επανάσταση θα ανέβει το βιοτικό επίπεδο το λιγότερο που μπορώ να το πω είναι ότι το έχει καμένο.

    • WY avatar
      WY @ Σοσιαληστής 28/01/2011 22:08:21

      Θά φυλαχθή,αλλά πίστεψέ με,θά είναι τό τελευταίο!!!

  16. καπα avatar
    καπα 28/01/2011 21:51:57

    Αγνοείτε ότι εξελίσσεται αυτή τη στιγμή άλλη παρόμοια
    Κατάληψη Μεταναστών με αλληλέγγυους στην Ηγουμενίτσα στο ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ,
    την οποία για την ώρα την κρατούν κάτω από το χαλί.
    Αυτό αποδεικνύει ότι όλα αυτά είναι προσχεδιασμένα και καθοδηγούμενα από έλληνες
    ‘αλληλέγγυους’ οι οποίοι με την σειρά τους εξυπηρετούν αλλότρια παιγνίδια.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ καπα 28/01/2011 21:54:36

      Σχεδιασμένα είναι όλα, αλλά από μέσα ή απέξω; ή και τα δύο;

  17. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 29/01/2011 00:10:14

    Βρισκόμαστε στα πρόθυρα μιας παγκόσμιας επανάστασης;

    Όχι. Δεν μπορεί καν να νοηθεί επανάσταση χωρίς σχέδιο συγκρότησης μιας νέας τάξης, που θα αντικαταστήσει την παλιά. Για αυτό λέγεται 'επανάσταση', σημαίνει στήνω κάτι καινούριο στη θέση του παλιού, το οποίο κατέρρευσε. Είμαστε ωστόσο στα πρόθυρα της χειρότερης εποχής της ιστορίας της ανθρωπότητας. Και οι υπάρχουσες ιδεολογίες μόνο χειροτερεύουν την κατάσταση. Άλλωστε αυτές ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τα υπάρχοντα προβλήματα.

    • WY avatar
      WY @ Δημήτρης 29/01/2011 15:35:42

      @@ Δημήτρης.


      Αυτοί οί 24 νεκροί κι άλλοι 1000 τραυματίες επαναστάτες τού Καίρου,θεωρείς ότι πρίν επαναστατήσουν, είχαν έτοιμο plane-B,σχετικά μέ τήν διακυβέρνηση???
      Ή οί επαναστάτες τού τρίπτυχου ""Ελευθερία Ισότης Αδελφότης"" ή οί δικοί μας μέ τό ""Ελευθερία ή Θάνατος""????

      Τό κύριο κι απλό αίτημά τους,είναι """Φύγε!!!!Φύγε!!!!!..........Φύγε!!!!!!"""" καί αναφέρονται φυσικά στόν διδακτορίσκο-σοσιαΛΗστή καί επί 30 χρόνια πρόεδρό τους (περισσότερα σχεδόν κι από αυτά τού great our leader Kim Il Shungk,πού φωνάζουν κι οί Β/Κορεάτες) Μουμπάρακ (Νέος Φαρούκ) καί διά αυτό τό απλό(!!!!!!!) άιτημα,έχουν ήδη θυσιασθή 24!!!!!!

      • WY avatar
        WY @ WY 29/01/2011 20:20:20

        Διόρθωσις στό σχετικό σχόλιο μου.


        """"...είχαν έτοιμο plan-B,σχετικά μέ τήν διακυβέρνηση???."""""
        αντί
        '''''........plane-B........""""

  18. Πυθία avatar
    Πυθία 29/01/2011 03:04:47

    Ο κόσμος άρχισε την επανάσταση χωρίς εμάς. Βαρέθηκε να περιμένει να δέσουμε τα κορδόνια των παπουτσιών μας.

  19. ellinas_oute anarxikos_oute ethnikistis avatar
    ellinas_oute anarxikos_oute ethnikistis 29/01/2011 16:29:54

    παιδιά πρέπει όλοι μας να νοιώσουμε αδέλφια όχι για μας αλλά για την χώρα μας!Φτάνει πιά έξω οι σοσιαλιστές έξω οι δεξιοί όλοι μαζί μόνο κάνουμε δουλεία ΠΑΡΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!

  20. thanasis avatar
    thanasis 29/01/2011 17:36:52

    η επανασταση αρχισε σδιοτιοι πεινασμενοι του κοσμου
    βλεποντας τους κοιλαραδες με τα κοχιμπρα και απο την
    αλλοι την πεινα ξεσηκωνονται και το ποταμι
    θα παρασυρη στο περασμα του το παλιο ειτε
    σοσιλιστικο ειτε καπιταλιστικο ειτε
    μωαμεθανικο ειτε οπως τελος παντων λεγεται και
    θα το γκρεμιση με παταγο

  21. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ avatar
    ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 29/01/2011 17:56:16

    Aχ! παππού Κάρολε Μάρξ! Πόσο ηλίθιοι ήταν όλοι αυτοί που βιάστηκαν να σαλπίσουν το τέλος της ιστορίας!
    Πόσο ηλίθιοι ήταν αυτοί που θεώρησαν ξεπερασμένη την θεωρία σου. Δες του τώρα πως αναμασούν διάφορες απίστευτες δικαιολογίες. Δες μπούρδες και παρλαπίπες που αραδιάζουν οι μικρόμυαλοι εδώ. Είναι φοβισμένοι παππού Κάρολε! Το ξέρεις και το ξέρω πως τα ανθρωπάκια που τελούν υπό καθεστώς φόβου ψελίζουν λογια ακατανόητα και , εν πολλοις, ανόητα.
    ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΡΟΛΕ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΤΟΤΕ.

    ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ 29/01/2011 18:05:39

      Aχ φίλε, αείμνηστε Παναγιώτη Κονδύλη.
      Που εκ των πρώτων κατατρόπωσες τον Φουκουγιάμα και τα φληναφήματά του περί τέλους της Ιστορίας.
      Πόσο λίγο σε έχουν διαβάσει οι κόκκινοι φίλοι... Για να μάθουν πως η Ιστορία δεν τελείωσε. Απλά αυτοί χρεοκόπησαν. Γιατί ήταν γραφειοκράτες. Συγκεντωτικοί. Εχθροί της Ελευθερίας. Όχι της Ελεύθερης Αγοράς. Σε αυτήν και εμείς θέλουμε έλεγχο, ρύθμιση, γκέμια. Εχθροί της ανθρώπινης ελευθερίας είναι.

      "Δικτατορία του προλεταριάτου"... Τι αποκρουστική η λέξη δικτατορία..;Και δεν ντρέπονται. Νομίζουν δε οτι φοβόμαστε. Τι να φοβηθούμε; Είμαστε δημοκράτες. Δεν θέλουμε ούτε μαύρη, ούτε κόκκινη δικτατορία, του προλεταριάτου και την κάθε τρέλα του Καρόλου. Για ανάλυση, να τον λάβουμε υπ'όψη. Προσέφερε. Για πρόταση πολιτική-κοινωνική; Ανελεύθερος εφιάλτης...

  22. Κατερίνα Κ. avatar
    Κατερίνα Κ. 29/01/2011 19:38:00

    Το ΔΝΤ με τα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2οο8 προειδοποίησε τις κυβερνήσεις, για το ενδεχόμενο βίαιων ταραχών στους δρόμους. Γι΄αυτό στην Ελλάδα εφήρμοσε με το μνημόνιο σχέδιο, αναδιανομής πλούτου στους μισθωτούς και συνταξιούχους, για την αποφυγή συγκρούσεων.
    Εδώ τους αρμόζει το " Αιδώς Αργείοι "

  23. αβλαβης avatar
    αβλαβης 03/02/2011 13:10:24

    ειδατε τι νομους προωθει για την λαθρεπιβιβαση η σοσιαλιστικη κυβερνηση μας;
    ειδατε που εχουν παει οι τιμες των ειδων πρωτης αναγκης;
    ειδατε ποσοι αστυνομικοι κυκλοφορουν τελευταια;
    ειδατε τι πλυση εγκεφαλου πεφτει απο την tvq
    ειδατε τι αγανακτηση υπαρχει;
    παρατηρειτε οτι η κυβερνηση χανει τους βολεμενους της(δημοσιοι υπαλ);
    μηπως θα γινουμε αιγυπτος;
    γτ αυτο που εχουμε δεν ειναι δημοκρατια, ειναι συγκεκαλημενη κατοχη!
    το αρνειται κανεις;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.