24/08/2009 21:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βουλιάζει η υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης, αλλά η κυβέρνηση θα πληρώσει..



Η αδυναμία και η κρατική αβελτηρία αναμένεται να αναγκάσει την κυβέρνηση να πληρώσει... κερατιάτικα στον όμιλο Μπόμπολα για την υποθαλάσσια στη Θεσσαλονίκη η οποία, μάλλον, βουλιάζει.

 Όπως όλα δείχνουν το έργο δεν θα γίνει, γεγονός που αποκάλυψε πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος της ολλανδικής εταιρείας Boskalis η οποία συμμάχησε με την ΕΛΛΑΚΤΩΡ και την Αρχιρόδον και πήραν το έργο. Μάλιστα η εταιρεία του ομίλου Μπόμπολα έχει ποσοστό 50%. Ο κ. Berdowski σε πρόσφατη conference call αποκάλυψε ουσιαστικά ότι το έργο πάει στις ελληνικές καλένδες και η επένδυση της τάξης περίπου των 500 εκατ. ευρώ δεν θα γίνει.

 Τι σημαίνει αυτό; Οτι ο Μπόμπολας ξεσκονίζει τη συμφωνία που υπέγραψε με τις φίλιες δυνάμεις του ΥΠΕΧΩΔΕ ώστε να διεκδικήσει σημαντική αποζημίωση για την πιθανή ακύρωση του έργου.

 Εκτός κι αν του τάξουν κάποιο άλλο μεγάλο έργο που θα βγει σε διαγωνισμό ώστε να πατσίσει τη χασούρα. Σύντομα τα νεότερα...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 24/08/2009 21:39:50

    Αφού τέτοιο παρανοειδή και μεγαλεπήβολο «έργο» μόνο σε πολύ αρρώστα μυαλά γεννιέται ,κάποιος πρέπει να την πληρώσει δηλ. ο ψηφοφόρος της κυβερνητικής πλειοψηφίας…..

  2. Swell avatar
    Swell 24/08/2009 21:49:53

    Κανονικά τις ρήτρες πρέπει να τις πληρώσει ο Σουφλιάς, αρχίζοντας με τον πλειστηριασμό του αυθαίρετου.

  3. ataktos avatar
    ataktos 24/08/2009 22:01:17

    Ποιος Σουφλιάς οι Νέο Δημοκράτες της Σαλλονικης που φλόμωσαν στις υποσχέσεις και τώρα πάνε ολοταχώς στον Καρατζ…από την ντροπή τους ..ε να δεις τώρα έργα που θα εξαγγείλει πάλι ο ΚΚβ στην ΔΕΘ …το αυθαίρετο είναι ένα δωράκι (δεν το πε ο σιδερένιος)

  4. Οδυσσέας avatar
    Οδυσσέας 24/08/2009 22:50:16

    Οι νεοδημοκράτες της Θεσσαλονίκης θα κάτσουν εκεί που είναι...
    Αν το μετράς με τεχνικά έργα, επειδή στη Θεσσαλονίκη φτιάχνεται επιτέλους μετρό - η υποθαλάσσια ήταν μια τεράστια φούσκα για να κονομήσουν οι εργολάβοι, και καλώς ακυρώνεται.
    Αν πάλι το μετράς πολιτικά, θα κάστουν στη ΝΔ επειδή ξέρουν ότι ψήφος στον Καρατζαφέρη σημαίνει Γιωργάκης στην εξουσία...

  5. tsolias avatar
    tsolias 24/08/2009 22:59:41

    προτασεις... φωτια
    Αγαπητε Υπουργε Αμυνας βαγγελη Μειμαρακη
    οτν υηρετησαμε στον στρατο ολοι μας εκπαιδευτικαμε για την πυρασφαλεια...
    Βγαλτε τον στρατο στους δρομους που οδηγουν στα βουνα οταν εχει δυνατο ανεμο.
    Με τον ελενχο στα αυτοκινητα που θα γινεται δεν θα περαση εμπριστης...
    Τελικα ολο το καλοκαιρι τι κανουν οι φανταροι και οι καραβαναδες που βγαινουν στη ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΤΑ 48 τους χρονια....

  6. ατακτος avatar
    ατακτος 24/08/2009 23:01:15

    Οδυσσέα-Νικο – ότι αγαπάει η καρδούλα τους .Μήπως όμως και το Μετρό είναι μια φούσκα (να....) ακομα από την εποχή του ψυχρού πολέμου …
    ας είναι η τελευταία αγαπητέ ..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ατακτος 24/08/2009 23:42:49

      Δεν μου το βγάζεις απ το μυαλό, πως το μετρό της θεσσαλονίκης θα έχει την ίδια τύχη με την περίφημη τρύπα του Κούβελα. (Τον θυμάστε τον υπουργό με το φιδίσιο βλέμμα; μπρρρ.....)

  7. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 24/08/2009 23:43:46

    Mήπως είναι κάποιος σε θεση να μας πεί πόσα έχουμε πληρώσει ή θα πληρώσουμε στην γαλλική Μπουϊκ σαν αποζημίωση, επειδή παρά την δημοπρασία που κέρδισε σαν τελευταία μειοδότρια για την κατασκευή του μετρο της Θεσσαλονίκης, δέν την άφησαν οι Λαλιώτης και Σια να προχωρήσει στην κατασκευή αυτού του έργου, το οποίο άρχισε με καθυστέρηση πολλών ετών η Αττικόν Μετρό;

    Το ποσό είναι συγκλονιστικό και φυσικά δέ πρόκειται να το πληρώσει ο οδοντογιατρός και τότε ΥΠΕΧΩΔΕ, που στο Πανεπιστήμιο έμαθε ότι, οι γέφυρες είναι μόνο για να μασσούν και να τρώνε!

    ΠΕΛΙΑΣ

    • αχβαχ avatar
      αχβαχ @ ΠΕΛΙΑΣ 25/08/2009 00:02:45

      Πελία, τον πρώτο διαγωνισμό για το μετρό της Θεσσαλονίκης τον μπλόκαρε ο Εμφιετζόγλου (Μηχανική) με προσφυγές στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κόντρα στον Λαλιώτη. Μπλόκαρε επίσης την παράκαμψη Αγρινίου, τη διευθέτηση του χειμάρρου Ξηριά, τμήμα του ΠΑΘΕ στο πέταλο του Μαλιακού, και διάφορα έργα της Εγνατίας οδού. Όλα ξεμπλοκαρίστηκαν μετά το 2004, όταν μπήκε στις κοινοπραξίες.

      • αχβαχ avatar
        αχβαχ @ αχβαχ 25/08/2009 00:58:28

        Δεν είπα αν έκανε καλά ή όχι. Ειδικά για το μετρό, το ποσό με το οποίο το είχαν πάρει οι Γάλλοι ήταν αστείο θυμάμαι, 50 εκατομμύρια ή κάτι τέτοιο.

        Βέβαια με τη συμπερίληψη της μηχανικής στις κοινοπραξίες, ξαφνικά δεν είχαν κανένα πρόβλημα οι αναθέσεις και ξεμπλόκαραν.

  8. ατακτος avatar
    ατακτος 24/08/2009 23:53:06

    Αγαπητέ ΠΕΛΙΑ- ας τα βρουν ο ένας κουφός υπουργός με έναν οδοντίατρο... σε εν κελί στο Όρος ...που τους παραχωρούν ..πάλι οι ψηφοφόροι τους..... η εμείς θα το πληρώσουμε ….αιαιαι

  9. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 25/08/2009 00:10:52

    Για τους απληροφόρητους

    ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΟΥΝΑΓΕ

    Η υποθαλάσσια άν κατασκευάζονταν με την πρώτη μελέτη θα είχε η Θεσσαλονίκη αυτό που είχε οραματισθεί ο Κούβελας. Μία λύση που προέβελεπε 6.500 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ σήμερα η Θεσσαλονίκη μόλις διαθέτει 3.000 και προέκταση της παραλίας σε απόσταση 150 μ απο τα σημερινά της μπλόκια. Λύση που εξασφάλιζε πέρα απο ανοικτή προς τον ατμοσφαιρικό αέρα διέλευση των αυτοκινήτων, παιδιές, περιπάτους και λιμανάκι για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών.

    Σήμερα ο λόγος της ακυρώσεως είναι ότι, δέν υπάρχει ούτε μία τεχνική προδιαγαφή στον κόσμο, που να επιτρέπει την κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας, όπως μεταγενέστερα μελετήθηκε, δίπλα στον κεντρικό αγωγό μεταφοράς φυσικού αερίου υπο πίεσιν, που έχει τοποθετηθεί δίπλα στα αρχαία μπλόκια της παλιάς παραλίας της Θεσσαλονίκης, που εχουν θεμελιωθεί επι τουρκοκρατίας και σήμερα δέν αντέχουν επιπονήσεις ούτε κάν απο βαριές θαλασσοταραχές. Η τοποθέτηση του αγωγού αυτού επι Λαλιώτη και δημάρχου Κοσμόπουλου αγνόησε παντελώς την πρόβλεψη της υποθλάσσιας αρτηρίας. Άς μήν συζητούμε για σεισμό και για την επανάληψη της ιστορίας του υποβρυχίου Κούρσκ στον Θερμαϊκό

    Γιατί είναι γνωστό ότι, το φυσικό αέριο δεν ανάβει μόνο, αλλά και εκρήγνυται. Και στην δεύτερη περίπτωση, που μπορεί να συμβεί και μόνο με μία αναμένη γόπα, όπως οι πρώτοι διδάξαντες μας προειδοποιούν, δέν μένουν ξοπίσω τραυματίες!

    Ευτυχώς που - όπως πάντα καθυστερημένα - το κατάλαβε και ο εθνικός μας Σαρακατσάνος και βάζει τώρα την ουρά στα σκέλια. Όσον δέ για την σύμβαση με τον Μπόμπολα σας λέω υπεύθυνα πως, άν αυτή εφαρμοσθεί κατα γράμμα, ούτε οι ημιϋπαίθριοι ούτε οι φόροι της ΜΑΠ θα μπορέσουν να καλύψουν τις ποινικές ρήτρες που υποσχέθηκε ο εθνικός Σαρακατσάνος στον εθνικό μας κατασκευαστή. Μήν επιχειρήσετε να διαβάσετε τους όρους αυτής της συμβασεως, γιατί μετά την ανάγνωση και συνειδητοποίησή τους θα αυτοκτονήσετε.

    ΠΕΛΙΑΣ

    • αχβαχ avatar
      αχβαχ @ ΠΕΛΙΑΣ 25/08/2009 01:27:03

      Εγώ ήξερα ότι το πρόβλημα είναι οι προδιαγραφές που όρισε το ΚΑΣ (δηλαδή ο Λιάπης). Δηλαδή: χρήση μετροπόντικα, πρόβλεψη για το αρχαίο λιμάνι και τα νεοκλασσικά, βύθιση της αρτηρίας στα 25 μέτρα και άλλα τέτοια, που έκαναν το έργο ασύμφορο για τους αναδόχους. Για αγωγό φυσικού αερίου πρώτη φορά ακούω. Σχετίζεται με τον γνωστό, Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη;

  10. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 25/08/2009 09:19:36

    Για τους αθηναίους, κάθε ευρώ που δέν πάει στην πόλη τους είναι κακώς ξοδεμένο ! Παράξενη φάρα...

    Πολύ θα θέλανε να μείνει έτσι όπως είναι η Θεσσαλονίκη : ερωτική, απλή, με καλή μπουγάτσα, ομίχλη τα πρωϊνά. -Ωραία ζωή εκεί στην "επαρχία", έ άτακτε ;

  11. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 25/08/2009 15:06:04

    Είναι και αυτό αγαπητέ αχβαχ. Αλλά με την ακόλουθη σειρά:

    Πρώτα η μελέτη με την υπογραφή Μουτσόπουλος-Αρχιτέκτων καθηγητής του ΑΠΘ. Η πλέον λογική και απλή λύση, όπως την περιέγραψα ήδη, άν δεν επιτίθετο ο υπο τον Μπουτάρη και Βούγια συρφετός, υποκινούμενος απο Παπαθεμελή και πολλούς κατοίκους της Παλιάς Παραλίας με το πρόσχημα ότι, στον υποθαλάσσιο χώρο θα στήνονταν πολυκατοικίες που θα τους έκοβαν την θέα προς την θάλασσα και τον 'Ολυμπο.

    Έβαλαν μπρος λυτούς και δεμένους και παρουσίασαν, μόνο για να παρουσιάσουν κάποιες διαφορές, την λύση με την οριζόντια τρύπα στο νερό, όπου με το δίκαιό του αντέδρασε ο Λιάπης.

    Απο την πρώτη μέχρι την δεύτερη μελέτη μεσολάβησε πολύς χρόνος, μέσα στον οποίο κατασκευάσθηκε ο αγωγός φυσικού αερίου, που και εσύ δέν γνωρίζεις όπως δέν γνώριζαν ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΑΥΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ (!!!) (που κόστισε χάρη στον Νομάρχη Παπαδόπουλο με την συμμετοχή και του τεχνικού του γραφείου 4.5 δισ), οι οποίοι έπεσαν απο τα σύννεφα, όταν στην παρουσίασή τους στο Μακεδονία Παλλάς πέρνοντας τον λόγο είπα ότι, το έργο αυτό για τους γνωστούς λόγους προδιαγραφών ασφαλείας κ.λ.π. απαγορεύεται να γίνει. Το λόγια μου δέν άρεσαν και απο τον τότε Πρόεδρο του ΤΕΕ διαγράφηκαν (!!!) τελείως αυθαίρετα απο τα πρακτικά. Φυσικά για τους ευνοήτους λόγους της ανωτέρω δαπάνης στον βρόντο, σε αντίθεση με την πρώτη μελέτη, που έκπονήθηκε ΔΩΡΕΑΝ για τους θεσσαλονικείς απο συνολικά 40 επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων.

    'Εχοντας στην ευθύνη μου γύρω στο 50% της πρώτης μελέτης και έχοντας παρακολουθήσει εκ τους συνεγγυς όλες τις μέχρι σήμερα εξελίξεις ενός σοβαρού έργου που κατέληξε σε πρωτοφανή φαρσοκωμωδία, μπορώ να γράψω bestseller. Ίσως αυτό σε πρώτη φάση να ενδιέφερε και τον αρχηγό μας εδώ μέσα, τον ακούραστο Fx.

    Mακάρι να ενεδιέφερε και τους θεσσαλονικείς, μιάς και το έργο αυτό μαζί με το μετρό θα μπορούσε να τους χαρίζει καθημερινά τουλάχιστο 1-2 ώρες για προσωπική χρήση, αντί να τις περνούν μέσα στα σημερινά ΜΜΜ στα δρομολόγια απο σπίτι-δουλειά και αντίστροφα.


    ΠΕΛΙΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.