#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/09/2012 22:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βουλευτής της Χρυσής Αυγής έβγαλε πιστόλι σε Αντιεξουσιαστές

Συμπλοκή μεταξύ μελών της Χρυσής Αυγής και αντιεξουσιαστών κατά την οποία σύμφωνα με την αστυνομία, βουλευτής του κόμματος της ακροδεξιάς επέδειξε πιστόλι, έγινε στις 19.30, απόψε στο Βόλο.

Όπως έγινε γνωστό από το αρχηγείο της ΕΛΑΣ, συνεπλάκησαν στην πόλη του Βόλου, για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, ομάδα αντιεξουσιαστών με ομάδα της Χρυσής Αυγής στην οποία μετείχε και ο βουλευτής του κόμματος Παναγιώτης Ηλιόπουλος. Κατά την συμπλοκή, ο βουλευτής έβγαλε το πιστόλι που κατέχει νόμιμα επιδεικνύοντάς το στην αντίπαλη ομάδα.

Στον τόπο της συμπλοκής έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες προσήγαγαν έξι μέλη της Χρυσής Αυγής και έξι αντιεξουσιαστές στο αστυνομικό τμήμα, όπου διενεργείται προανάκριση. Ανάμεσα σε αυτούς που οδηγήθηκαν στο ΑΤ ειναι και ο βουλευτής Ηλιόπουλος. Λίγο πριν τις 23.00 το βράδυ του Σαββάτου και οι δώδεκα προσαχθέντες αφού έδωσαν καταθέσεις αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή εισαγγελέα. Ο εισαγγελέας διέταξε να γίνει προανάκριση για την υπόθεση.

Διαφορετική εκδοχή δίνει ο κ.Ηλιόπουλος

Για διακίνηση ψευδών ειδήσεων, οι οποίες αποτελούν συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπό του, κατηγορεί το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο βουλευτής Μαγνησίας της Χρυσής Αυγής, Παναγιώτης Ηλιόπουλος, με αφορμή τηλεγράφημα του Πρακτορείου για τις συνθήκες του επεισοδίου χθες το βράδυ μεταξύ μελών της Χρυσής Αυγής και αντιεξουσιαστών.

Στην επιστολή του ο βουλευτής δίνει μία διαφορετική εκδοχή του επεισοδίου, υποστηρίζοντας πως τα μέλη της Χρυσής Αυγής -μεταξύ των οποίων και ο ίδιος δεν προσήχθησαν στην αστυνομική διεύθυνση Μαγνησίας, αλλά μετέβησαν εκεί οικειοθελώς, και κάνει λόγο για ανυπόστατα ψεύδη σε βάρος του, με κακόβουλη πρόθεση.

Αναλυτικά η επιστολή του κ. Ηλιόπουλου προς το Αθηναϊκό Πρακτορείο:

«Οφείλω να σας ενημερώσω πως έχετε πέσει θύματα παραπληροφόρησης και διακινείτε ψευδείς ειδήσεις οι οποίες παράλληλα αποτελούν και συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπο μου. Προς αποκατάσταση της αλήθειας σας ενημερώνω ότι: Σήμερα (σ.σ. χθες) Σάββατο και ώρα 19:25 ομάδα εγκληματιών προερχόμενη από τον αναρχικό χώρο που εδράζεται σε κατάληψη του πανεπιστημίου επιχείρησε να επιτεθεί στα γραφεία της Χρυσής Αυγής του Βόλου. Επενέβη η αστυνομία, σταμάτησε τους παρανομούντες και προσήγαγε έξι από αυτούς. Έξι μέλη της Χρυσής Αυγής μετέβησαν οικειοθελώς στην αστυνομική διεύθυνση και έδωσαν κατάθεση για το συμβάν».

«Όλα όσα αναφέρονται στην "είδηση" (εντός πολλών εισαγωγικών) που μέσω του πρακτορείου σας έχει διακινηθεί σε πάρα πολλές ιστοσελίδες είναι ανυπόστατα ψεύδη που στρέφονται κατά του προσώπου μου ως βουλευτή του ελληνικού κοινοβουλίου. Η πρόθεση όσων την διαρρέουν είναι κακόβουλη και αποτελεί ξεκάθαρη συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος μου. Σε προσωπική επικοινωνία που είχα με την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας διαψεύσθηκε και επισήμως το φανταστικό συμβάν που δημοσιεύετε», καταλήγει ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, δηλώνοντας ότι επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΔημήτρηςΚ avatar
    ΔημήτρηςΚ 29/09/2012 22:55:06

    Επιπόλαιες κινήσεις όπως η απόσυρση των αστυνομικών
    από την φύλαξη βουλευτών, έχουν αυτά τα αποτελέσματα.

    Όποιος διαβάζει Indymedia καταλαβαίνει ότι οι επιθέσεις
    είναι καθημερινές. Προς το παρών, χωρίς νεκρό.

    • anorfogafos avatar
      anorfogafos @ ΔημήτρηςΚ 30/09/2012 03:28:14

      αντε καλα ο καθενας και ο πονος του indymedia..,ελευθερια του λογου και της σκεψης αυτο ειναι η δημοκρατια ..και αν για ολα τα δεινα της ελλαδας εφτεγε ο ιστοτοπος αυτος ας εκλεινε αλλα μηπως φταινε που καποιοι αστυνομικοι εδειξαν υπερβαλον ζηλο και αναποδογυριζαν πανερια σε λαικες????οταν συνοδευουν βουλευτες της χρυσης αυγης απο οργανα της ταξης και της δικαιοσυνης μετατρεπονται s.a

    • alex23 avatar
      alex23 @ ΔημήτρηςΚ 30/09/2012 06:28:05

      δηλαδη αμα ειχε αστυνομικη συνοδεια, δεν θα τραβαγε οπλο για να κανει τον μαγκα..νοοτροπια νονων της νυχτας ή συμμοριων μαυρων στο χαρλεμ..

  2. usound avatar
    usound 29/09/2012 23:01:23

    Κόβεις φάτσα,βγάζεις συμπέρασμα.............Τον βλέπεις και λες "αυτός είναι!".

    • τάσος avatar
      τάσος @ usound 29/09/2012 23:08:31

      αυτός είναι, όντως.

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 29/09/2012 23:17:23

      Χωρίς ίχνος ρατσισμού το σχόλιο σας

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 30/09/2012 00:27:15

      Πιτσιρίκο εδω γράφε ..........

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ usound 30/09/2012 04:50:53

      Το να κρίνεις κάποιον από τη φάτσα του λέγεται Φατσισμός.

  3. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 29/09/2012 23:10:31

    Τρίπολη.
    Γιορτή για την απελευθέρωση της Τρίπολης. Στην πλατεία κόσμος και δημοτικά τραγούδια στα μεγάφωνα( δηλαδή όχι μάζωξη τίποτα απάτριδων).
    Ο Παναγιώταρος εκδιώκεται με ύβρεις και χλευασμούς από τους πολίτες.
    Κοσμαγάπητη η ΧΑ, όντως ανεβαίνει...
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mMeBMWRHuAs

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Kώστας ΜΠ 29/09/2012 23:37:17

      Βρήκες κι εσυ το θέμα με τους "ανάρχες" να το θέσεις...

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Kώστας ΜΠ 30/09/2012 05:00:30

      Είτε αγαπούν πολύ τους λαθρομετανάστες εκεί στην Τρίπολη, είτε η παρέα που προπηλάκισε τον βουλευτή ήταν ολίγον αριστερή (υπέρ αυτοδιαχειριζόμενων ή αυτοοργανωμένων χώρων, απαλλοτριώσεων καταστημάτων, υποστήριξης ταξικών συμμάχων κλπ)

  4. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/09/2012 23:16:42

    Καί πού εἴμαστε ἀκόμη...Αὐτό βέβαια ἔρχεται ὥς ἀπάντηση στό: ἀντιεξουσιαστής ἔβγαλε μολότωφ...

  5. usound avatar
    usound 29/09/2012 23:22:45

    Πιλότε,μάλλον αγνοείς την έννοια τής λέξης "ρατσισμός".Οι εγκληματικές φάτσες δεν έχουν ράτσα...........

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 29/09/2012 23:38:45

      Αλλά φάτσα έχουν ε ;
      Πολύ προοδευτικό ακούγεται ξέρεις.
      Κόψε φάτσα που λένε οι πορτιέρηδες

      • τάσος avatar
        τάσος @ ΠΙΛΟΤΟΣ 29/09/2012 23:55:43

        ούνα φάτσα, ούνα ράτσα.

  6. pontikos avatar
    pontikos 29/09/2012 23:22:59

    Μεχρι το τελος της χρονισς ο εμφύλιος θαχει ξεκινήσει...δυστυχώς

  7. usound avatar
    usound 29/09/2012 23:38:05

    Alexei,οι βουλευτές τού μορφώματος της Χ.Α συμπεριφέρονται ως τσαμπουκάδες προστάτες των πολιτών.Αν δεν μπορούν να προστατεύσουν τους εαυτούς των κι απαιτούν αστυνομική κάλυψη,τί σόι παλληκαράδες είναι;

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ usound 30/09/2012 05:13:07

      Αγαπητέ κάνεις λάθος, δεν τους ψηφίσαμε μισό εκατομμύριο λαός γιατί είναι παλληκαράδες αλλά γιατί είναι πατριώτες. Άμα θέλουμε να δούμε σούμο η κατς βλέπουμε στην τηλεόραση. Από τους πολιτικούς ζητάμε να εκπροσωπήσουν τα συμφέροντά μας. Και ως Έλληνες έχουμε πολλά κοινά συμφέροντα, που σήμερα υποεκπροσωπούνται. Έχουμε πολλά που μας ενώνουν, κι ας μην είμαστε όλοι στην ίδια οικονομική κατάσταση (ή τάξη αν προτιμάς). Έχουμε έναν πολιτισμό να υπερασπιστούμε, έναν τρόπο ζωής, μια παράδοση. Τι είναι πιο βιώσιμο μακροπρόθεσμα, να διακρίνεις τους ανθρώπους ανάλογα με πόσα λεφτά έχουν στην τσέπη, ή ανάλογα με τη γλώσσα την κουλτούρα και τα ήθη τους;

  8. usound avatar
    usound 29/09/2012 23:41:58

    Πιλότε,δεν έχει φάτσα πορτιέρη ο περί ου ο λόγος; Κάτσε να γίνει εξουσία και θα δεις τί πόρτα θα φας αν δεν συμφωνείς μαζί του.Μαζί με κανα βρωμόξυλο........

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 29/09/2012 23:45:21

      Ξέρεις αν το πείς αυτό σε έναν άνεργο Πατέρα
      ή έναν απεγνωσμένο ελεύθερο επαγγελματία θα σου πεί
      "Ο Βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται"
      ...

      • τάσος avatar
        τάσος @ ΠΙΛΟΤΟΣ 30/09/2012 00:20:00

        άμα είναι να φάμε και ξύλο από πάνω άσε καλύτερα.

        • Carl Sagan avatar
          Carl Sagan @ τάσος 30/09/2012 05:28:36

          Άμα είσαι πατριώτης, τίμιος, εργατικός, φιλοπρόοδος και κοινωνικά συνειδητοποιημένος, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Είσαι από το υλικό το οποίο έχει ανάγκη αυτός ο τόπος για να ορθοποδήσει και να ξαναενώσει τον ρημαγμένο κοινωνικό ιστό του. Αν είσαι προδότης, παράσιτο, τεμπέλης, φιλοτομαριστής και λαμόγιο, όποιος και να σε βαρέσει καλά θα σου κάνει. Αν είσαι κάτι ενδιάμεσο, προσπάθησε να αλλάξεις προς το καλύτερο. Απλά είναι τα πράματα.

          • Δημήτρης avatar
            Δημήτρης @ Carl Sagan 30/09/2012 11:42:16

            Διαφωνώ τελείως με τα περί ξύλου. Δεν έχει σχέση ο τρόπος ζωής του Έλληνα με ζούγκλα και βαρβαρότητα. Διαβάστε λίγη ιστορία και φιλοσοφία.

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Carl Sagan 30/09/2012 12:45:57

            Ποιος μίλησε για Ζούγκλα; Στη Ζούγκλα ο ισχυρός τρώει τον ανίσχυρο, όχι ο δίκαιος τον κατεργάρη. Όσο για τον ισχυρισμό ότι η ζωή του Έλληνα ουδέποτε περιλάμβανε στοιχεία βίας, θέλεις πραγματικά να αρχίσω να παραθέτω αντιπαραδείγματα; Να ένα για να ευθυμήσουμε κιόλας: Ο Πειραιώτης και ο Κοκκινιώτης στο λαϊκό άσμα "Τα μισοφόρια". :-)

          • τάσος avatar
            τάσος @ Carl Sagan 30/09/2012 23:12:23

            μάλλον προβλέπω φίλε πως τελικά εσύ θα το φας το ξύλο και θα ξανααράξεις για ακόμη σαράντα χρόνια όπως έχεις συνηθίσει, γιατί φίλε τελικά μόνο για φάπες είσαι.

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ usound 01/10/2012 08:52:49

      Γιατί τώρα τι τρώς ρε φιλε usound? Έχεις νόμους? Εφαρμόζονται? Κλοπές? Φόνοι? Ληστείες? Φοροδιαφυγή? Καταχρήσεις? να πώ και άλλα? Αλλά σε κόβω και σένα του συστήματος!!! Τα κόμματα να είναι καλά και να λυμαινόμαστε το παραδάκι και άσε τους άλλους να πληρώνουν .....χε ....χε τους μακάκες τα κορόιδα. χε...χε!!!!!!! ΕΕΕΕ?

  9. usound avatar
    usound 29/09/2012 23:54:12

    Αν θεωρείς πως η Χ.Α θα σου βρει δουλειά ή θα σου αυξήσει τον τζίρο τού ελεύθερου επαγγελματία,ευχαρίστως ν' ακούσω την άποψή σου.Επιχειρήματα θέλω και τρόπους επίλυσης των προβλημάτων,όμως,κι όχι κραυγές μίσους.

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 29/09/2012 23:57:48

      Δε θα σου δώσω εγω λύση.
      Επίσης δε θα χαρακτηρίσω τον οποιοδήποτε απο την εμφάνιση του, το χρώμα του ή τα παπούτσια που φοράει.

  10. usound avatar
    usound 30/09/2012 00:00:46

    Αν η εμφάνισή του συνάδει με το κουμπούρι που προτάσσει,δεν έχω πρόβλημα να τον κακοχαρακτηρίσω.

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 30/09/2012 00:04:40

      Αν βάλεις και άλλα 2-3 "αν" δίπλα απο την εμφάνιση μπορεί να φτάσεις σε ασφαλή συμπεράσματα για την κατηγοριοποίση λόγω φάτσας ;
      Γιατί αυτό έργαψες αρχικώς.
      (εκτός κι αν με τις ξεχωριστές απαντήσεις ξεχνάμε τί γράφουμε)

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ usound 01/10/2012 09:05:08

      Τελικά το έβγαλε ή δεν το έβγαλε το κουμπούρι? Γιατί το Α.Τ Μαγνησίας έβγαλε επίσημη ανακοίνωση ότι δεν έγινε κάτι τέτοιο!!!!!

  11. usound avatar
    usound 30/09/2012 00:12:26

    Το αρχικό σχόλιο είχε σχέση με την ανάρτηση, στην οποία σαφώς αναφέρεται πως ο κοντοκουρεμένος παλληκαράς έβγαλε κουμπούρι.Πρώτα διαβάζω την ανάρτηση και μετά σχολιάζω.Δεν απαντώ σε σχόλια πρώτα κι αγνοώ την ανάρτηση.Απλά μαθήματα δημοτικής σχολικής διδασκαλίας δεν παραδίδω δωρεάν.

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 30/09/2012 00:16:45

      Απο Η/Υ πως πας... ;

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ usound 30/09/2012 11:44:46

      Τώρα τι λες; Τι σχέση έχει η ανάρτηση με το ότι έκανες διάκριση του τύπου με βάση τη φάτσα του; Κι αν ακόμη είναι παλιόμουτρο, το να τον κρίνεις (και) από τη φάτσα δεν είναι καθόλου ασφαλές, το αντίθετο. Από τις πράξεις κρίνουμε, όχι από το dna και τη μούρη που δίνει αυτό το dna. Δεν καταπολεμείται έτσι η χα.

    • Κριτική Σκέψη avatar
      Κριτική Σκέψη @ usound 01/10/2012 16:24:33

      Γιατί? Θα μπορούσες να παραδώσεις μαθήματα? Δεν το βλέπω!!!! Δεν το βλέπω!!! Αντιθέτως διαπιστώνω αδυναμία η οποία μεταφράζεται σε επιθετικότητα!!!!!! Κάνω λάθος? Το δημοσίευμα αναρτήθηκε στις 29/9/12 και συ σχολιάζεις στις 30/9/12. Μήπως εσύ θέλεις μαθήματα? Είμαι πάντως διατεθιμένος να σου παραδώσω δωρεάν, λόγω κρίσης βέβαια!!!!

  12. usound avatar
    usound 30/09/2012 00:24:23

    Άλλα αντ' άλλα, της Χρυσαυγής το γάλα.Χαιρετίσματα στον Παναγιώταρο.Μην τον βάλεις στο πιλοτήριο, θα νομίζει πως είναι playstation και θα στην κάνει την παπαριά........

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ usound 30/09/2012 00:26:27

      Δώστους τα εσυ που τους ξεχωρίζεις απο τη φάτσα !

  13. usound avatar
    usound 30/09/2012 00:32:10

    Έχω εντρυφήσει στις φάτσες.Αν μου ζήταγες,για παράδειγμα,να σου δώσω ένα παράδειγμα βλακός θα σου έβαζα την φωτό τού ΓΑΠ. Έχεις αντίρρηση;

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ usound 30/09/2012 10:44:39

      Ναι,εγώ έχω.
      Ο γαπ αυτή τη στιγμή κάνει ταξιδάκια,δίνει διαλέξεις στο Χάρβαρντ και σε λίγο καιρό τον βλέπω μέχρι και γενικό γραμματέα σε πολύ μεγάλο διεθνή οργανισμό.Αντιθέτως,εσύ κάθεσαι εδώ και ανταλλάσεις απόψεις με θαυμαστές του παναγιώταρου και του καιάδα και μάλιστα από πάνω δέχεσαι και τις απειλές του Carl Sagan ότι θα σε κάνει ντα αν δεν είσαι καλό παιδί όταν πάρουν στα χέρια τους την εξουσία τα ορφανά του χίτλερ (κατά τα ορφανά ενός άλλου υπέρτατου μαλ...).

      Ποιος είναι ο βλάκας είπαμε ;
      Εμείς ή ο γαπ ;
      Θέλετε και τα λέτε ; Εδώ ο άλλος ψήνεται για εμφύλιο (με το μίσος που κουβαλά μέσα η καρδιά του,πως θα γίνονταν διαφορετικά ;) και ο κάθε γαπ αυτού του πλανήτη μας βλέπει και γελά.

      Αν δεν το κατάλαβες,είμαστε παιχνιδάκια στα χέρια του κάθε αρπακτικού,από την άκρα αριστερά μέχρι τη ναζιστική φιδοφωλιά της χα.

  14. man8os avatar
    man8os 30/09/2012 00:32:59

    δεν χρειαζεται να εισαι ο Θεος για να αντιληφθεις οτι η αφαιρεση των αστυνομικων θα οδηγησει σε δημιουργια οπλισμενων ομαδων προστασιας...

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ man8os 30/09/2012 01:15:11

      Μήπως έπρεπε να τους αφήσουν να έχουν αστυνομικούς για να τους βοηθάνε στις παρανομίες τους;

      • Carl Sagan avatar
        Carl Sagan @ Νικόλας 30/09/2012 06:09:26

        Ποιες παρανομίες βρε Νικόλα; Που γκρέμισαν τους πάγκους με τα λαθραία εμπορεύματα; Αυτά για τα οποία δεν πληρώνονται φόροι στο κράτος, με αποτέλεσμα σήμερα να υποχρεωνόμαστε να ξεζουμιστούμε φορολογικά όλοι οι τίμιοι πολίτες; Σοβαρέψου επιτέλους, και σκέψου λιγάκι πριν το πατήσεις το τιμημένο το κουμπάκι "Αποστολή Σχολίου". Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής κινδυνεύουν περισσότερο από όλους τους άλλους βουλευτές, και προστατεύονται λιγότερο ή καθόλου. Θέλεις να δεις αίματα; Ε; Θέλεις; Αυτό θέλεις;

        • lord tanamo avatar
          lord tanamo @ Carl Sagan 30/09/2012 10:45:55

          Νομίζω αυτό θέλει πριν απ'όλα ο μιχαλολιάκος που κάνει θυσίες στον πάνα.Αίμα και σπέρμα.

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ lord tanamo 30/09/2012 13:05:46

            Για τον Μιχαλολιάκο λέγανε ότι είναι πράκτορας της ΕΥΠ, παρουσιάζοντας μάλιστα και έγγραφο μισθοδοσίας. Το έγγραφο αποδείχτηκε πλαστό. Ο Μιχαλολιάκος έκανε μήνυση και την κέρδισε, αλλά παρόλα αυτά η διάδοση εξακολουθεί να κάνει κύκλους στο internet. Αν λοιπόν θες να σε πιστέψω ότι ο Λάκωνας κάνει θυσίες στον Πάνα, πέστο επωνύμως ώστε να μπορεί να σε διαψεύσει (και να σε μηνύσει, γιατί όχι;).

          • Carl Sagan avatar
            Carl Sagan @ Carl Sagan 30/09/2012 13:36:31

            Τι το κακό βρίσκεις; Η μήνυση είναι δημοκρατικό δικαίωμα κάθε πολίτη. Υπάρχει κάτι το κακό στο να τιμωρούνται οι συκοφάντες και
            οι λασπολόγοι; Μήπως η έλευση του internet σηματοδότησε την έλευση μιας νέας εποχής, που η συκοφαντική δυσφήμιση έπαψε να είναι ηθικά κατακριτέα και ποινικά κολάσιμη;

          • factorx avatar
            factorx @ Carl Sagan 30/09/2012 14:14:25

            Μπά, επικαλούμεθα τα δικαιώματα της δημοκρατίας που στήνετε στο απόσπασμα, όταν μας συμφέρει; Εγω δεν είδα να συκοφαντεί κανείς κανένας.Άποψη εξλεφρασεμ αλλά φαίνεται σας ενοχλεί κι αυτή

  15. Νικόλας avatar
    Νικόλας 30/09/2012 00:35:28

    Ομπομπο αρχίσαν τα όργανα. Πάρε φάτσα και βγάλε συμπέρασμα!

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Νικόλας 30/09/2012 14:36:36

      Αν είναι να κρίνουμε τον άλλο από την φάτσα του, ζήτω που καήκαμε...

  16. usound avatar
    usound 30/09/2012 00:39:27

    Μάνθο, έχεις λάθος.Το να προβαίνεις σε παράνομες ενέργειες ,παρουσία αστυνομικών οργάνων που σε προστατεύουν, το θεωρείς σωστό; Θα ζούσαμε το τρελλό ,αστυνομικοί που φυλάνε βουλευτές να τους συλλαμβάνουν.Έλεος!

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ usound 30/09/2012 11:36:09

      Πάλι ζητάς αθέμιτη διάκριση εις βάρος βουλευτών αντίπαλου κόμματος. Ευτυχώς που ενδιαφέρεσαι τόσο πολύ για τη δικαιοσύνη. Πάντως αφού μπορείς να προβλέψεις ποιος θα εγκληματίσει θα μπορούσες να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου στην αστυνομία.

  17. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 30/09/2012 01:14:16

    "...έβγαλε το πιστόλι που κατέχει ΝΟΜΙΜΑ..."

    • Χρήστος Χορταράκος avatar
      Χρήστος Χορταράκος @ Κωνσταντίνος 30/09/2012 02:08:54

      Και το έχει για να υπερασπιστεί τη ζωή του σε περίπτωση που αυτή τεθεί σε κίνδυνο.Δεν προκύπτει απο πουθενά οτι τέθηκε σε κίνδυνο η ζωή του!!!Κωσταντίνε μη κρατάς ότι σε βολεύει!!!

      • Κ. Βέρος avatar
        Κ. Βέρος @ Χρήστος Χορταράκος 30/09/2012 02:25:31

        Ήσουν παρόν στο περιστατικό;

        • lord tanamo avatar
          lord tanamo @ Κ. Βέρος 30/09/2012 13:57:36

          Σε αντικείμενο μιλάς ; Παρών γράφεται.Χα ψηφίζεις ;

  18. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 30/09/2012 01:39:38

    Το πιστόλι το κατέχει νόμιμα. Υποθέτω ότι το έχει για να προστατευτεί αν βρεθεί σε κίνδυνο. Διαφορετικά ποιος ο λόγος να το έχει; Επίσης δεν πυροβόλησε κανέναν και αν βρισκόταν σε άμυνα θα μπορούσε να το κάνει ούτε επιχείρησε να δολοφονήσει κανέναν περαστικό.

  19. aixaigis avatar
    aixaigis 30/09/2012 02:35:04

    Παιδιά, όπα ! Μία ερωτησούλα, μιάς και μιλήσατε όλοι γιά "φάτσες" (ωραία λέξη...) πολύ ωραιότερη η ελληνική "φυσιο-γνωμία" :
    τις φάτσες των "αντιεξουσιαστών "τις έχετε προσέξει;
    Αν έχετε παιδιά μην τις δούν, γιά να κοιμηθούν το βράδυ.
    Οχι, αλλά γιά να λέμε και του στραβού το δίκιο...

  20. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 30/09/2012 02:41:00

    Ας παραφρασουμε λιγο το συμβαν και ας δωσουμε εναν φανταστικο τιτλο: "Η βουλευτης του ΚΚΕ κ. Λιανα Κανελη, επεδειξε το οπλο της που κατεχει νομιμα, οταν δεχτηκε απειλη απο ομαδα ακροδεξιων". Ολοι πιστευω παλι θα κατηγορουσαμε τη Χρυση Αυγη γιατι αποτελει απειλη για τη σωματκη ακεραιοτητα των φιλησυχων πολιτων... Κανω λαθος;

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ ΝΕΚΚ 30/09/2012 02:53:37

      Εγώ θα σοκαριζόμουν πριν 5 χρόνια από την είδηση πάντως εάν βουλευτής κατείχε πιστόλι και μάλιστα το έδειχνε και δεν το έκρυβε σπίτι του να μην το μάθει κανείς.

      Τη Χρυσή Αυγή την κατηγορούμε γενικά επειδή είναι ναζιστές και τη βρίσκουν με το να δέρνουν μετανάστες και Έλληνες αντιφρονούντες και κουβαλάνε μαζί τους σουγιαδάκια.

  21. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 30/09/2012 02:46:03

    Στο προηγουμενο μου σχολιο δεν θελω μα υπερασπιστω κανεναν. Δεν ημουν παρων, δεν ξερω εαν το επεδειξε για μαγκια ή οντως δεχτηκε απειλη. Βλεπω ομως οτι ειναι θεμα χρονου να αρχισουν να χοντραινουν το παιχνιδι ακραιες ομαδες. Η αφορμη δεν ειναι μακρυα. Και τοτε απο την κατω βολτα θα ερθει η κατρακυλα.

  22. αλλόφρων avatar
    αλλόφρων 30/09/2012 02:50:39

    Άγριο ξυλοδαρμό από νεαρά παιδιά που κινούνται στον αντιεξουσιαστικό χώρο δέχτηκε χθες το βράδυ στην Κοζάνη,

    νεαρός συνομήλικος τους, οπαδός της Χρυσής Αυγής. Μόλις εντοπίστηκε ότι ο συγκεκριμένος ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής, περισσότερα από 6-7 άτομα άρχισαν να τον γρονθοκοπούν και να τον

    κλωτσoύν στο πρόσωπο.

    Μάταια κάποια πιο ψύχραιμα μέλη της συγκεκριμένης αντιεξουσιαστικής ομάδας προσπαθούσαν να τους συγκρατήσουν. Τουλάχιστον για 4-5 λεπτά ο νεαρός δεχόταν σωρηδόν χτυπήματα, με αποτέλεσμα το κεφάλι του να γεμίσει αίματα. Τελικά ο νεαρός με τη συνδρομή κάποιων νηφάλιων ανθρώπων, φυγαδεύτηκε πριν γίνουν ακόμη χειρότερα τα πράγματα. Λίγο αργότερα την εμφάνισή τους έκαναν και τα ΜΑΤ (που ειδοποιήθηκαν για το περιστατικό σχετικά αργά) και η ένταση μεταφέρθηκε για λίγο σε χώρο κοντά στην Μητρόπολη (δείτε τη σχετική φωτογραφία του kozan.gr). Αυτή τη στιγμή έχει επέλθει και πάλι ηρεμία.

    politiki.blogspot.gr

  23. Νικόλας avatar
    Νικόλας 30/09/2012 02:55:20

    Κατ' αρχάς εσείς που λέτε ότι καλά έκανε, που καταλάβατε ότι οι χρυσαυγίτες την πέσαν σε αναρχικούς; Εμένα σα ραντεβουδάκι μου φαίνεται. Στα ραντεβουδάκια καλό είναι να πέφτει μόνο ξύλο, άντε και κανάς σουγιάς να βγει. Αν βγει πιστόλι υπάρχει πρόβλημα.

  24. αλλόφρων avatar
    αλλόφρων 30/09/2012 03:11:37

    Επιστολή Παναγιώτη Ηλιόπουλο προς Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
    Οφείλω να σας ενημερώσω πως έχετε πέσει θύματα παραπληροφόρησης και διακινείτε ψευδείς ειδήσεις οι οποίες παράλληλα αποτελούν και συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπο μου. Προς αποκατάσταση της αλήθειας σας ενημερώνω ότι : Σήμερα Σάββατο και ώρα 19:25 ομάδα εγκληματιών προερχόμενη από τον αναρχικό χώρο που εδράζεται σε κατάληψη του πανεπιστημίου επιχείρησε να επιτεθεί στα γραφεία της Χρυσής Αυγής του Βόλου. Επενέβη η αστυνομία, σταμάτησε τους παρανομούντες και προσήγαγε έξι από αυτούς. Έξι μέλη της Χρυσής Αυγής μετέβησαν οικειοθελώς στην αστυνομική διεύθυνση και έδωσαν κατάθεση για το συμβάν. Όλα όσα αναφέρονται στην "είδηση" (εντός πολλών εισαγωγικών) που μέσω του πρακτορείου σας έχει διακινηθεί σε πάρα πολλές ιστοσελίδες είναι ανυπόστατα ψεύδη που στρέφονται κατά του προσώπου μου ως βουλευτή του ελληνικού κοινοβουλίου. Η πρόθεση όσων την διαρρέουν είναι κακόβουλη και αποτελεί ξεκάθαρη συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος μου. Σε προσωπική επικοινωνία που είχα με την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας διαψεύσθηκε και επισήμως το φανταστικό συμβάν που δημοσιεύετε.
    Παρακαλώ όπως δημοσιευτεί αυτούσια η διάψευση μου και επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου.
    Παναγιώτης Ηλιόπουλος
    Βουλευτής Μαγνησίας
    Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή.

  25. Ίωνας avatar
    Ίωνας 30/09/2012 03:12:42

    Κακώς αφαιρέθηκαν οι αστυνομικοί από τους βουλευτές της χ.α. είναι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι του λαού στο κοινοβούλιο.Δεν θα υπήρχε τώρα η δικαιολογία από τον βουλευτή της χ.α. ότι φοβήθηκε για την σωματική του ακεραιότητα και για αυτό έβγαλε το όπλο.Όσο γι αυτά που γράφονται σχετικά με την ασχήμια του, ισχύει αυτό που γνωρίζουν όλοι η ομορφιά είναι θέμα υποκειμενικό, σε άλλους π.χ. δεν αρέσουν οι άπλυτοι με μακριά μαλλιά και γένια.

  26. anorfogafos avatar
    anorfogafos 30/09/2012 03:22:31

    Mπα αποκλειεται φενεται απο τι φατσα ο ανθρωπος,πιστευει κανεις αληθεια οτι ο ανθρωπος της φωτογραφιαςς ειναι ανθρωπος που θα τραβουσε οπλο

  27. Carl Sagan avatar
    Carl Sagan 30/09/2012 05:53:36

    Νικόλα σε βρίσκω λιγουλάκι προκατειλημμένο. Ξεκόλλα από τη Χρυσή Αυγή του 0.2%, σήμερα εκπροσωπεί πολιτικά τους 7 στους 100 Έλληνες. Επίσημα. Υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη βουλή 18 Έλληνες που μιλάνε για λογαριασμό μισού εκατομμυρίου, και αυτό το μισό εκατομμύριο χαίρεται να ακούει τους εκπροσώπους του να μιλάνε γιατί τα λένε όπως ακριβώς πρέπει να ειπωθούν. Τα κίνητρα του παλιού 0.2% μπορεί να ήταν τόσο ρηχά όσο τα περιγράφεις: δέρνω για να δέρνω. Αλλά τα κίνητρα του μισού εκατομμυρίου δεν είναι καθόλου ρηχά, εκτός αν θεωρήσουμε ότι το ένστικτο της συλλογικής επιβίωσης είναι ρηχό κίνητρο.

  28. Carl Sagan avatar
    Carl Sagan 30/09/2012 05:58:52

    Άλλος ένας φατσιστής. Δεν είστε και λίγοι τελικά. Προσοχή, οι αντιφατσίστες καραδοκούν! :-)

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Carl Sagan 30/09/2012 10:51:44

      Ναι,και μάλιστα μερικοί έδρασαν στην Κοζάνη όπως διάβασες παραπάνω.Για κάθε αντιφατσίστα κι ένας φατσίστας.Χοντραίνει το παιχνίδι κι αν η χα το θέλει έτσι,με πιστόλια και αίματα,δε νομίζω οι απέναντι να κάτσουν με σταυρωμένα χέρια να τις τρώνε από κάθε ...αντιφατσίστα !

      Άσε που ακόμα δεν κινητοποιήθηκαν τα 3.000.000 των λάθρο,χα χα ! Που να βγουν κι αυτοί με τα χατζάρια στο κυνήγι του αντιφατσίστα! Την έκατσε τη βάρκα μετά η πολιτική σκηνή της χώρας.

      Αλλά εφόσον κάποιο σπρώχνουν τη χα ώστε να δημιουργηθούν συνθήκες εμφυλίου,κανένα πρόβλημα.Ό,τι θέλει η χα,της χάλασε κανείς χατήρι ;

      • aixaigis avatar
        aixaigis @ lord tanamo 30/09/2012 23:03:18

        Αγαπητοί συνΕλληνες μήπως έχουμε παραφρονήσει ομαδικώς;;;
        Μήπως πρέπει να συνέλθουμε πρίν να είναι πολύ αργά; Τι λέτε όλοι, ακούτε ; Μιλάτε γιά ...εμφύλιο;
        Ανατριχιάζω. Ποιοί εναντίον ποιών ;
        Ελληνες εναντίον Λαθρο-πολύχρωμων ;;;;
        Υπάρχει κανείς με σώας τας φρένας πού θα είναι με τούς ...δεύτερους;
        Διότι έχουμε ξεχάσει και την ετυμολογία : Εμφύλιος σημαίνει " διαμάχη εντός ίδιας φυλής "

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ Carl Sagan 30/09/2012 13:21:48

      Το παιχνίδι χοντραίνει, και σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε ποιος το χόντρυνε πρώτος, και θα ζυγίζουμε το αίμα από τη μια και από την άλλη για να δούμε προς τα πού γέρνει η πλάστιγγα. Σιχαμερά πράματα. Το ζητούμενο είναι η ομόνοια μεταξύ μας, αλλά αν αυτή δεν μπορεί να επιτευχθεί, ε δε θα κάτσω να υποδουλωθώ στους ισλαμιστές χωρίς μάχη. Θα πολεμήσω και ότι γίνει.

      • lord tanamo avatar
        lord tanamo @ Carl Sagan 30/09/2012 13:56:25

        Κι εγώ το ίδιο.Θα πολεμήσω κατά του ναζισμού και ό,τι γίνει.

      • DI.KO avatar
        DI.KO @ Carl Sagan 01/10/2012 01:23:50

        Το έχω ξαναγράψει αλλά καλό είναι να το επαναλάβω. Σ' ένα τοίχο ήταν γραμμένο:
        "οι παππούδες μας πρόσφυγες, οι γονείς μας μετανάστες και εμείς ρατσιστές". Αφιέρωσε ένα μόνο λεπτό και σκέψου το.

  29. ΟΡΕΣΤΗΣ avatar
    ΟΡΕΣΤΗΣ 30/09/2012 06:26:19

    Οι νεοχρυσαυγίτες έχετε πλημμυρίσει τα σχόλια παντού στο ίντερνετ και ως νεοφώτιστοι μιας ακραίας ιδεολογίας αποδεικνύετε το φανατισμό σας.
    Δυστυχώς κάποιοι δεν έχουν διαβάσει ιστορία και αγνοούν την κατάληξη του ναζισμού και του φασισμού που είναι πάντα πόλεμος , αιματηρη κατάρρευση του καθεστώτος και ενίοτε απώλεια εθνικών εδαφών.
    Έπειτα η Χρυσή Αυγή έχει ταβάνι και αυτό δεν ξεπερνά το 30%(ευρύτερα).
    Πως θα κυβερνήσετε με το 70% των Ελλήνων να σας αντιπαθούν και να είναι απέναντί σας στα κάγκελα;
    Η αριστερά ,όπως και η Χρυσή Αυγή έχει ταβάνι.
    Μην ονειρεύεστε κυβέρνηση Χρυσής Αυγής, γιατί με αυτό το Σύνταγμα και τα σχετικά απαιτούμενα ποσοστά δεν θα κατακτήσετε ποτέ την εξουσία.
    Κλείνοντας , όσοι γουστάρουν αυτοδικίες και αίματα στους δρόμους μπορούν να εγκατασταθούν στην υποσαχάρια Αφρική και να ζήσουν εκεί το "μύθο" τους.
    Η εφαρμογή του νόμου και η άσκηση βίας είναι αρμοδιότητα των αρμόδιων κρατικών αρχών κι όχι του κάθε παραστρατιωτικού τραμπούκου!

    • Scarface avatar
      Scarface @ ΟΡΕΣΤΗΣ 30/09/2012 08:55:02

      Για να δουμε ποιοι δεν θα ψηφιζαν ποτε ΧΑ. Εχουμε κατα τη γνωμη μου τις εξεις κατηγοριες που απαρτιζουν ενα πολυ μεγαλο ποσοστο του 70% στο οποιο αναφερεσαι.
      1. Οι, ακομα, κολλημενοι με τον εμφυλιο παπουδες.
      2. Οι, μαζι τα φαγαμε, λαμογια κρατικοδιαιτοι γκρουεζες, διαπλεκομενοι νταβατζηδες, συνδικαλισταραδες και "δημοσιογραφοι".
      3. Οι βολεμενοι δημοσιοι υπαλληλοι.
      4. Οι απλυτοι τεμπεληδες θολοκουλτουριαριδες.
      5. Γυναικες που φοβουνται το στυλ της ΧΑ.

      Τι μας μενει λοιπον? Ενα μεγαλο ποσοστο νεων ανδρων και γυναικων, αυτοαπασχολουμενων, ιδιωτικων υπαλληλων, ανεργων και ισως και οχι βολεμενων δυ. Δηλαδη με λιγα λογια, το πιο δυναμικο κομματι του πληθυσμου. Οι πολιτες-οπλιτες. Καιρος να παρουμε τη χωρα στα χερια μας. Ποσο χειροτερα μπορει να γινει? Τουλαχιστον απο το να την καταστρεψει η γενια της "μαζι τα φαγαμε" μεταπολιτευσης και να μας κληροδοτησει το χαος, καλυτερα να την καταστρεψουμε μονοι μας. Αν δεν ηταν η ΧΑ θα ηταν καποιος αλλος.

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ Scarface 30/09/2012 10:27:26

        Το 3 ισχύει μόνο για τους βολεμένους από το σύστημα Δ.Υ., καθώς υπάρχουν πολλοί που παίρνουν 800,00 € (με τα διπλώματά τους, τα πτυχία τους και όλα τους τα κόλπα) και δουλεύουν σαν μ......κες και για τους υπόλοιπους.Οι περισσότεροι έχουν μπει με ΑΣΕΠ και θα γράψουν και διαγώνισμα στην Γεωγραφία (χαχαχα..) για να μείνουν στην δουλειά.Το ακούω από φίλους για να μην παρεξηγηθώ ως υποστηρικτής της χ.α.

        • Scarface avatar
          Scarface @ Ίωνας 30/09/2012 10:39:37

          Προς Θεου δεν εννοω οτι ολοι οι δυ ειναι βολεμενοι αλλα οτι εκεινοι που ειναι βολεμενοι δε θα ψηφιζαν ποτε ΧΑ.

      • Thesti avatar
        Thesti @ Scarface 30/09/2012 10:53:39

        Ο συλλογισμός σου σπάει κόκκαλα. ΕΓΩ δε θα ψήφιζα ποτέ τα αυγά. Δεν εμπίπτω σε καμία από τις παράλογα ορισμένες "κατηγορίες" σου.
        Μία και μόνο κατηγορία Ελλήνων δε θα ψήφιζε ΠΟΤΕ ΧΑ:
        Οι Έλληνες, που έχουν Ελληνική παιδεία, Χριστιανοί Ορθόδοξοι, νοικοκύρηδες, νομιμόφρονες, δημοκράτες και αντιπαθούντες τα άκρα, που αντιλαμβάνονται ότι οποιαδήποτε τυχαία επιλογή για τη διοίκηση της Κοινότητας των Ελλήνων είναι καλύτερη από τη ζούγκλα των αναρχικών ή των ναζί. Αυτοί που ως σύνολο ιστορικά επέλεγαν να μην ξεπουλήσουν την Ελλάδα, ούτε στους κομμουνιστές της Μόσχας, ούτε στους ναζί του Βερολίνου.

    • Carl Sagan avatar
      Carl Sagan @ ΟΡΕΣΤΗΣ 30/09/2012 09:26:48

      Ορέστη ο επαγωγικός λογισμός ως μέθοδος πρόβλεψης του μέλλοντος έχει γνωστά προβλήματα. Ακόμα και χίλια ναζιστικά καθεστώτα να είχαν καταρρεύσει στο παρελθόν, θα υπήρχε πάντα το ενδεχόμενο το επόμενο ναζιστικό καθεστώς, το χιλιοστό πρώτο, να αποφύγει την κατάρρευση. Όση ιστορία λοιπόν και να διαβάσεις, οι προβλέψεις σου για το μέλλον θα είναι επισφαλείς. Άσε που τα ναζιστικά καθεστώτα στα οποία στηρίζεις την πρόβλεψή σου μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού (και μάλιστα ακρωτηριασμένου), και επιπλέον η ιστορική τους μοίρα υπήρξε συνδεδεμένη άρα το πλήθος των ανεξάρτητων δεδομένων σου μειώνεται στη μονάδα. Και αυτή ακόμα η μονάδα, η Γερμανία δηλαδή, κατέληξε τελικά 65 χρόνια μετά την κατάρρευσή της να ηγεμονεύσει οικονομικά την Ευρώπη. Άρα;

      Για τα ταβάνια που λες πρόκειται για αυθαιρεσίες, βασισμένες στην καλύτερη περίπτωση σε στατικές αναλύσεις. Έχεις εξετάσει αν αντέχει το ταβάνι στην περίπτωση που εκδηλωθούν οι εντός των τειχών ισλαμιστές, και βγουν τσάρκα στις γειτονιές της Αθήνας θερίζοντας τους απίστους με τα πολυβόλα; Λες για χάρη της δημοκρατίας το 70% των Ελλήνων να συναινέσει στη φυσική του εξόντωση; Ή μήπως έχεις αποκλείσει εξ αρχής το ενδεχόμενο ισλαμικής επίθεσης διότι δεν βρίσκεις ιστορικό προηγούμενο με το οποίο να το ταυτίσεις; Άλλο πρόβλημα της στατικής ιστορικής ανάλυσης: αδυνατεί να προβλέψει τα γεγονότα που θα συμβούν για πρώτη φορά.

  30. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 30/09/2012 08:41:07

    Έχετε διαβάσει για το μέλος του "προοδευτικού" ΣΥΡΙΖΑ το οποίο σε άρθρο του επικρίνει την αντίσταση του Ελληνικού λαού στην επίθεση του Μουσολίνη ;
    Αν δείτε τη φυσιογνωμία του (σύμφωνα με το φυσιογνωμιστή ρτου εδω άρθρου...) θα πείτε...
    "Τί φασισταριό είναι αυτό" ;
    Κι όμως τα όσα γράφει μοιάζουν πιο πολύ στο Μουσολίνι απο ότι η φάτσα του.

  31. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/09/2012 10:18:25

    Γιατί επιμένετε να λέτε τη Χρυσή Αυγή "κόμμα της ακροδεξιάς". Δεν έχει καμία σχέση ο εθνικοσοσιαλισμός με την άκρα δεξιά. Η στρέβλωση αυτή βολεύει μόνο την αριστερά.

  32. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/09/2012 10:22:19

    Το Πρώτο Θέμα είναι αυτό που γράφει για βουλευτή του κόμματος της "ακροδεξιάς". Η Αστυνομία ουδέποτε είπε αυτό. Μίλησε για βουλευτή της ΧΑ και τίποτε περισσότερο

  33. factorx avatar
    factorx 30/09/2012 12:49:37

    Για διακίνηση ψευδών ειδήσεων, οι οποίες αποτελούν συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπό του, κατηγορεί το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο βουλευτής Μαγνησίας της Χρυσής Αυγής, Παναγιώτης Ηλιόπουλος, με αφορμή τηλεγράφημα του Πρακτορείου για τις συνθήκες του επεισοδίου χθες το βράδυ μεταξύ μελών της Χρυσής Αυγής και αντιεξουσιαστών .

    Στην επιστολή του ο βουλευτής δίνει μία διαφορετική εκδοχή του επεισοδίου, υποστηρίζοντας πως τα μέλη της Χρυσής Αυγής -μεταξύ των οποίων και ο ίδιος δεν προσήχθησαν στην αστυνομική διεύθυνση Μαγνησίας, αλλά μετέβησαν εκεί οικειοθελώς, και κάνει λόγο για ανυπόστατα ψεύδη σε βάρος του, με κακόβουλη πρόθεση.

    Αναλυτικά η επιστολή του κ. Ηλιόπουλου προς το Αθηναϊκό Πρακτορείο:

    «Οφείλω να σας ενημερώσω πως έχετε πέσει θύματα παραπληροφόρησης και διακινείτε ψευδείς ειδήσεις οι οποίες παράλληλα αποτελούν και συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπο μου. Προς αποκατάσταση της αλήθειας σας ενημερώνω ότι: Σήμερα (σ.σ. χθες) Σάββατο και ώρα 19:25 ομάδα εγκληματιών προερχόμενη από τον αναρχικό χώρο που εδράζεται σε κατάληψη του πανεπιστημίου επιχείρησε να επιτεθεί στα γραφεία της Χρυσής Αυγής του Βόλου. Επενέβη η αστυνομία, σταμάτησε τους παρανομούντες και προσήγαγε έξι από αυτούς. Έξι μέλη της Χρυσής Αυγής μετέβησαν οικειοθελώς στην αστυνομική διεύθυνση και έδωσαν κατάθεση για το συμβάν».

    «Όλα όσα αναφέρονται στην "είδηση" (εντός πολλών εισαγωγικών) που μέσω του πρακτορείου σας έχει διακινηθεί σε πάρα πολλές ιστοσελίδες είναι ανυπόστατα ψεύδη που στρέφονται κατά του προσώπου μου ως βουλευτή του ελληνικού κοινοβουλίου. Η πρόθεση όσων την διαρρέουν είναι κακόβουλη και αποτελεί ξεκάθαρη συκοφαντική δυσφήμιση εις βάρος μου. Σε προσωπική επικοινωνία που είχα με την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας διαψεύσθηκε και επισήμως το φανταστικό συμβάν που δημοσιεύετε», καταλήγει ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, δηλώνοντας ότι επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός του.

  34. factorx avatar
    factorx 30/09/2012 13:25:13

    Τι έγινε τεράστιε; θα αρχίσετε και μηνύσεις στο διαδίκτυο τώρα;

  35. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 30/09/2012 14:49:34

    Για τον Νάσο Θεοδωρίδη του ΣΥΡΙΖΑ και τις απόψεις του για την Μακεδονία, τίποτα; Γιατί;

  36. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 30/09/2012 18:03:39

    Η αλαζονεία και ο ελιτισμός που έχετε όλοι εσείς οι "προοδευτικοί", σας έχει κάνει απίστευτα αντιπαθητικούς στον κόσμο. Συζητάτε με ανθρώπους καθημερινούς ή μόνο με όσους βλέπετε στα λημέρια σας?

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Θησειώτης 30/09/2012 21:29:18

      Εγώ μιλάω με όλους αρκεί να ξέρουν να συνεννοούνται στη μητρική μας γλώσσα και να μη λένε ηλιθιότητες.Από ηλίθιους εγώ προσωπικά χόρτασα.Απλά τώρα με τη χα το φαινόμενο πολλαπλασιάστηκε.Δεν πειράζει,μπόρα είναι θα περάσει,έχει φάει ξανά Κατοχή η χώρα αυτή και ο Έλληνας απέδειξε ότι δε σηκώνει και πολλά πολλά όταν μπεις μέσα στο σπίτι του για να το παίξεις μάγκας.

      Άλλωστε η αυθεντική μαγκιά είναι προνόμιο των λίγων και των μη αγελαίων.

  37. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 30/09/2012 18:04:35

    Γιατί δεν είναι βουλευτής της χα.

  38. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/09/2012 18:37:07

    Άν θέλουν ωραία όπλα οι σκληροί Ψευδαργυραυγίτες, κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για τα πασχαλινά πιστόλια με τις "τάπες".
    Λοιπόν, στη δεκαετία του '60 όταν ήμουν παιδί και έτρεχαν τα τρίκυκλα σαν Formula 1, το Πάσχα έκαναν θραύση τα πιστόλια με τις "τάπες". Για να οπλίσουν δεν έπαιρναν την γνωστή χάρτινη σπειροειδή δεσμίδα με καψούλια, ούτε γεμιστηράκι, αλλά είχαν μύλο. Τον γέμιζες με μικρούς κυλίνδρους- κάλυκες από συμπιεσμένο πριονίδι, με μια κοιλότητα στη μέση γεμάτη πραγματικό μπαρούτι. Γέμιζες, όπλιζες, τραβούσες σκανδάλη και το "μπούμ" ήταν σαν πραγματικού όπλου. Έβγαζε και φωτιά, και το καλύτερο, κάπνιζε από την κάννη.
    Το καλύτερο ήταν ότι κυκλοφορούσαν σαν απομίμηση, στο σχήμα πραγματικών τύπων πιστολιού. Εμένα μου άρεζε η απομίμηση 45άρι "Κόλτ Buntline Special". Και σε πολλούς αλλους. Ήταν και βαρύ, σαν πραγματικό κόλτ. Το όπλο του Γουάιατ ΄Ερπ.
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, σε 7 μήνες θα έχουμε Πάσχα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 30/09/2012 18:55:15

      Colt Buntline Special, ένα πραγματικό κομψοτέχνημα. Η αξεπέραστη "Μίς Κόσμος" των περιστρόφων.
      Η Πασχαλινή έκδοση 1960 -τόσο, ήταν πολύ καλό αντίγραφο. Ως ενδεκαετής, είχα μαζέψει το χαρτζηλίκι 12 μηνών για να το αγοράσω.
      h**p://www.therpf.com/f45/prop-store-first-look-tombstone-buntline-special-138868/

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ Ο Θείος 30/09/2012 21:31:52

      Χα χα,συνομήλικος κι εσείς ; Αν και τα προλάβαμε και στη δεκαετία του '70 αυτά τα "όπλα".

      Ωραία ήταν,κρίμα που δεν κράτησα κανένα για κειμήλιο !

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/09/2012 18:44:31

    Είμαστε καουμπόïδες από το Μεξικό
    Κανέναν δεν φοβόμαστε, μόνον τον Νίκο αρχηγό...

    Ειρήνη υμίν "αντιμνημονιακοί σύντροφοι της Πλατείας"
    Oh, Susannah,
    Oh don't you cry for me
    For I come from Alabama
    With a banjo on my knee.

  40. dim avatar
    dim 30/09/2012 19:01:33

    Ποιο πολιτισμό υπερασπίζονται τα άτομα αυτά? Είναι πολιτισμός να τραβάς στιλέτα και πιστόλια σε όποιον διαφωνεί μαζί του, ή είναι πολιτισμός να σαπίζεις στο ξύλο όποιον έχει διαφορετικό χρώμα απο εσένα?

    Επίσης, εσείς εκει της Χρυσής Αυγής έχετε μπερδέψει τις έννοιες "Πατριώτης", "Εθνικιστής" και "Υπερεθνικιστής". Όταν καταλάβετε πόσο διαφορετικά σκέπτεται, δρα, και υπηρετεί τη πατρίδα του ένας πατριώτης από έναν υπερεθνικιστή, θα καταλάβετε ότι όλες αυτές οι ενέργειες των δήθεν 'πατριωτών' στην ουσία καταλήγουν να κάνουν περισσότερο κακό στην ίδια τους τη πατρίδα, που τόσο κόπτονται ότι αγαπούν...

  41. dim avatar
    dim 30/09/2012 19:10:39

    Το είχε πει και σε παλαιότερο σχόλιο, και δυστυχώς βλέπω τελικά οτι το εννοείς, και το επαναλαμβάνεις. Το να πιστεύει κάποιος ότι ακόμα και ο τεμπέλης (ή ο ομοφυλόφιλος που είχες πει σε προηγούμενο σχόλιο) αξίζει να φάει ξύλο!!!, είναι ο ορισμός της ναζιστικής - φασιστικής νοοτροπίας. Οπότε, μια χαρά εισαι εσύ, ειλικρινής και κατασταλαγμένος, έχεις βρει το κόμμα που σε εκφράζει...

  42. η Dimi avatar
    η Dimi 30/09/2012 20:12:09

    “Στο φασισμό τίποτε δεν είναι καινούργιο, εκτός από τα ονόματα και τις συνθήκες που επικρατούν κάθε φορά.”
    ~Σαράντος Ι. Καργάκος: “Προβληματισμοί”

  43. fox42 avatar
    fox42 30/09/2012 21:02:51

    Είτε είχε, ειτε οχι φρουρα ενα και το αυτό.Παλι θα εκανε κινηση.

  44. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 30/09/2012 23:10:24

    Oταν από το 1974 και εδώ η αριστερή βία, συνήθως ένοπλη (έστω και με καδρόνια, όταν δεν χρησιμοποιούνταν ευθέως πυροβόλα όπλα) έχει κάνει τη χώρα ένα απέραντο χαμαιτυπείο (για να το πω στην καθαρεύουσα και να μην...κοπώ).... Όταν τα ΑΕΙ έχουν γίνει τα ΑΘΛΙΟΤΕΡΑ σε εμφάνιση σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Αλβανίας, χάρη στην Αριστερά και μόνο σε αυτή... Τότε, το αν τράβηξε ή όχι όπλο ένας ακροδεξιός βουλευτής, και ειδικά αφότου δέχτηκε επίθεση από ακροαριστερούς, πιστέψτε με, αφήνει τη συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗ.
    Όσο για μερικούς ελληνόφωνους της που θρηνούν ακόμα τον Στάλιν ή τον Πολ Ποτ ή τον Μάο ή και τους τρεις μαζί, καθώς και τους εισαγόμενους κουτοπόνηρους προστατευόμενούς τους, τους ομιλούντας ουρντού ή μπανγκαλί ή την αραβική διάλεκτο του Μαγκρέμπ, καταλαβαίνω ότι η είδηση είναι άκρως δυσάρεστη, αλλά έχω μία καταπληκτική συνταγή της γιαγιάς μου που θα τους θεραπεύσει τη δυσανεξία: Ξύδι.

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ ΒΙΣ 01/10/2012 01:36:42

      Perfect!

    • lord tanamo avatar
      lord tanamo @ ΒΙΣ 01/10/2012 09:18:33

      Εσύ έχεις το ελεύθερο να θρηνείς τον αδόλφο,νο πρόμπλεμ.

      Η χαζομάρα -για να μην πω ηλιθιότητα- έχει πολλά ονόματα.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΒΙΣ 02/10/2012 01:34:04

      ...ευθέως πυροβόλα όπλα...

      Μα καλά... φασίστας είσαι;!
      Τους αρκούσε ένα σ/κ στο ΕΑΤ/ΕΣΑ και μια μερίδα φάλαγγα!
      Εκεί να δεις πως θα ίσωνε το παΐδι στα άπλυτα και με τι χαρά θα έκαναν καθημερινό μπάνιο!!!

  45. DI.KO avatar
    DI.KO 01/10/2012 01:41:24

    Έχεις πάει σε πανεπιστήμιο στην Αλβανία; σε σχολείο;
    Το πραγματικό πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι οι λαθρομετανάστες. Το πρόβλημα μας , το πραγματικό, είναι ότι δεν έχουμε κράτος. Και αυτό από πολλές δεκαετίες. Εμείς ψηφίζαμε τους πολιτικούς και τις κυβερνήσεις τους. Ας προσέχαμε!
    Γνώθι σ' αυτόν έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.

  46. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 01/10/2012 09:48:06

    Αγαπητέ μου δεν κατάλαβες, είμαι της αστικής δεξιάς εγώ, δεν θρηνώ κανέναν Αδόλφο, ούτε έχω λόγο να το κάνω. Οι παππούδες μου υπέφεραν αρκετά στην Κατοχή, πάρα πολύ θα έλεγα. Οφείλετε, όμως, εσείς οι αριστεροί να κάνετε βαθιά αυτοκριτική για το χάλι που οδηγήσατε την ελληνική κοινωνία τις τελευταίες δεκαετίες. Η εποχή αυτο-ηρωοποίησής σας πέρασε. Μας στοιχίσατε πολλά, δυσανάλογα πολλά με την πραγματική σας αξία. Σε αφήνω να συνεχίσεις ανενόχλητος τα μουγκανίσματα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.