#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/09/2011 13:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βουλευτές ΠΑΣΟΚ κατά Ραγκούση για τα ταξί



Με επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό 10 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ διατυπώνουν προτάσεις για το θέμα των ταξί που είναι σε αντιδιαστολή με τις προτάσεις του Ραγκούση. Οι βουλευτές μεταξύ άλλων ζητούν να υπάρξει πληθυσμιακό κριτήριο και να αναγνωριστεί το δικαίωμα ιδιοκτησίας και η άυλη αξία της άδειας κυκλοφορίας, καθώς «από τις προτεινόμενες ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου για τα ΤΑΞΙ διαφαίνεται μια τάση κατάργησης ή ακύρωσης του παραπάνω ουσιώδους δικαιώματος και μάλιστα με ένα τρόπο, ο οποίος προφανώς δημιουργεί ζήτημα σοβαρότατης κοινωνικής αδικίας».

Την πρωτοβουλία για την συλλογή των υπογραφών, η οποία συνεχίζεται, είχε ο Δημήτρης Παπουτσής. Το κείμενο της επιστολής που στέλνεται στον Ραγκούση έχει ως εξής:

 

 

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

 

Με την παρούσα επιστολή μας επιθυμούμε να καταθέσουμε έγκαιρα τις θέσεις μας, αναφορικά με ορισμένα κρίσιμα σημεία της προτεινόμενης νομοθετικής ρύθμισης, έτσι ώστε αυτή να μην καταγραφεί σαν τετελεσμένο προσχέδιο νόμου, αλλά αντίθετα σαν προϊόν διαβούλευσης και σύγκλισης της Κυβέρνησης και της Βουλής αφενός και των ενδιαφερομένων επαγγελματιών και κατόχων αδειών ΤΑΞΙ αφετέρου.

Η επιστολή μας εντάσσεται στην προσπάθειά μας να συμβάλουμε με αυτό τον τρόπο στην αποκλιμάκωση μιας έντασης που κακώς έχει δημιουργηθεί μέχρι τώρα στις σχέσεις μεταξύ της ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων και της επαγγελματικής τάξης των ιδιοκτητών ΤΑΞΙ, γεγονός που ταλάνισε σχεδόν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με τα γνωστά σε όλους αρνητικά αποτελέσματα για τη διεθνή εικόνα της χώρας και για τον τουρισμό.

Άλλωστε, όπως καταδείχθηκε και από πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων (Ι.Μ.Ε.) της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) σε σχέση με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου για τα ΤΑΞΙ, μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων πολιτών επιθυμεί να υπάρξει εποικοδομητικός διάλογος χωρίς εντάσεις για την επίλυση του θέματος, ενώ παράλληλα οι πολίτες καταλογίζουν ευθύνες, τόσο στο αρμόδιο Υπουργείο, όσο και στους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ, για τη μη εξεύρεση, ως τώρα, κοινού πεδίου συνεννόησης.

Επιπλέον, σημαντικό εύρημα της εν λόγω επιστημονικής έρευνας αποτελεί το ότι οι πολίτες σε σημαντικό ποσοστό (61%) εκτιμούν ότι η απελευθέρωση του κλάδου των ΤΑΞΙ πρέπει να γίνει με κανόνες και κριτήρια, γεγονός που αποτελεί πάγιο αίτημα μεγάλου μέρους της Κ.Ο. του ΠΑ.ΣΟ.Κ., συμπεριλαμβανομένων και των υπογραφόντων την παρούσα επιστολή.

Με βάση τα παραπάνω πιστεύουμε ότι θα πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να συμπεριληφθεί ρύθμιση στο σχέδιο νόμου, που θα κάνει σαφή το σεβασμό στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας, σε σχέση με την υπαρκτή και αναγνωρισμένη μέχρι τώρα από το Ελληνικό Δημόσιο, άυλη αξία της άδειας κυκλοφορίας Επαγγελματικού Δημοσίας Χρήσεως (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτου ταξί, έτσι όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.

Ήταν, άλλωστε, διαχρονικά γνωστή στο Ελληνικό Δημόσιο η ύπαρξη αυτής της αξίας, η οποία αποτελούσε μάλιστα αντικείμενο νόμιμης συναλλαγής, όπως π.χ. πώληση, ή δωρεά ή γονική παροχή κλπ. Επιπλέον, η συγκεκριμένη άϋλη αξία φορολογούνταν ως περιουσία προς μεταβίβαση, από την κατά περίπτωση φορολογική αρχή.

Ωστόσο, από τις προτεινόμενες ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου για τα ΤΑΞΙ διαφαίνεται μια τάση κατάργησης ή ακύρωσης του παραπάνω ουσιώδους δικαιώματος και μάλιστα με ένα τρόπο, ο οποίος προφανώς δημιουργεί ζήτημα σοβαρότατης κοινωνικής αδικίας.

Επιπρόσθετα, κατά τη γνώμη μας, προκύπτει ζήτημα αντισυνταγματικότητας της συγκεκριμένης διάταξης, αφού αν αυτή εφαρμοστεί έτσι όπως προτείνεται εξαφανίζει κατ’ ουσία ένα κρίσιμο περιουσιακό αγαθό, χωρίς μάλιστα αυτό να απαλλοτριώνεται ή να αποζημιώνεται κατά το πνεύμα άλλωστε και του Συντάγματος, που προστατεύει το ατομικό δικαίωμα της ιδιοκτησίας. Γίνεται αντιληπτό, λοιπόν, ότι η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα πρέπει να λάβει σοβαρά αυτήν την αδήριτη συνταγματική επιταγή.

Πλέον των παραπάνω, η υπό συζήτηση νέα νομοθετική πρόταση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων θα πρέπει να κινείται στο πνεύμα του ν. 3919/2011 και ιδιαίτερα στα όσα προβλέπονται στο άρθρο 2, παρ. 4 και όχι στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τα οριζόμενα σε αυτό.

Επιπλέον, εκτιμούμε ότι θα πρέπει να διευκρινιστεί από το αρμόδιο Υπουργείο και τους συντάκτες του εν λόγω σχεδίου νόμου, ο λόγος για τον οποίο εξαιρείται για μια ακόμη φορά από τις προωθούμενες διατάξεις το λεγόμενο πληθυσμιακό κριτήριο, το οποίο έχει βρει πεδίο εφαρμογής σε όλες τις χώρες του αναπτυγμένου κόσμου.

Αυτή η ηθελημένη αγνόηση του πληθυσμιακού κριτηρίου δεν μπορεί να γίνει κατανοητή, ιδίως από τη στιγμή που η διεθνής εμπειρία αξιοποιείται στη μεγάλη πλειονότητα των Νόμων που εισηγήθηκε η Κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κατά την τελευταία διετία και κατόπιν ψήφισε η Βουλή.

Πέραν του πληθυσμιακού κριτηρίου θα μπορούσε, επιπρόσθετα, το υπ’ όψη σχέδιο νόμου να συμπεριλάβει και άλλα αναγκαία και ιδιαιτέρως ουσιώδη κριτήρια, τα οποία να στηρίζονται σε συναφείς επιστημονικές μελέτες και κριτήρια, όπως π.χ. το είδος και η πυκνότητα των προσφερόμενων συγκοινωνιακών μέσων, το κατά κεφαλήν εισόδημα των κατοίκων της κατά περίπτωση περιοχής, ο χαρακτήρας ορισμένων περιοχών ως τουριστικών, νησιωτικών, ορεινών προβληματικών κ.α.

Θα μπορούσε, επίσης, να εξεταστεί η αύξηση των ορίων των τελών αδείας, τα οποία αντί να ορίζονται κλιμακούμενα από τις 15.000 έως τις 40.000 ευρώ, θα μπορούσαν ενδεικτικά να ορίζονται από τις 30.000 έως τις 80.000 ευρώ, ανάλογα με το που ορίζεται η έδρα του ΤΑΞΙ, η περιοχή δραστηριοποίησής του, το ύψος του πληθυσμού, το κατά κεφαλή εισόδημα, το είδος και η πυκνότητα των προσφερόμενων συγκοινωνιακών μέσων, με τη χρήση σχετικού αλγορίθμου.

Αναφορικά με τα όσα ορίζονται ως πρόταση εφαρμογής του ΕΣΠΑ θα μπορούσε να επανεξεταστεί η περίπτωση, ώστε το καταβαλλόμενο ποσό υπέρ των εντασσόμενων δικαιούχων να ορίζεται μέχρι το ποσό των 50.000 ευρώ και όχι όπως προτείνεται μέχρι το ποσό των 100.000 ευρώ κατά όχημα και αυτό ώστε να ενταχθεί στο παραπάνω πρόγραμμα διπλάσιος αριθμός δικαιούχων. Επίσης προτείνεται να εστιαστεί η εφαρμογή αυτού του προγράμματος κυρίως στην ανάγκη αντικατάστασης των παλαιών οχημάτων ως ένα κίνητρο, προκειμένου να εκσυγχρονιστεί και να ανανεωθεί ο στόλος των πεπαλαιωμένων ταξί.

Στο πλαίσιο της ανωτέρω πρότασης εκτιμούμε ότι θα πρέπει να δοθεί το δικαίωμα ένταξης σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ κατά βάση στους ήδη υφιστάμενους κατόχους αδειών, και μάλιστα μετά από τη συμπλήρωση 7 ετών λειτουργίας του ταξί.

 

Επιπλέον, θεωρούμε ότι θα πρέπει να τροποποιηθεί η ρύθμιση που αφορά τα οχήματα ειδικής μίσθωσης, ώστε να προβλέπεται ο ορισμός έδρας αυτών των οχημάτων ανά Νομό ή Περιφερειακή Ενότητα και όχι πανελλαδικά.

Άλλο σημείο το οποίο κρίνουμε ότι θα πρέπει να επισημανθεί και να βρεθεί χρυσή τομή μεταξύ Υπουργείου και των επαγγελματιών ΤΑΞΙ αφορά το δικαίωμα των ήδη υφισταμένων ιδιοκτητών ΤΑΞΙ, καθώς και των εταιρικών μορφών στις οποίες συμμετέχουν, για την παροχή προς τον πολίτη υπηρεσιών οχημάτων ειδικών μισθώσεων, όπως ταξί για ΑΜΕΑ, πολυθέσια οχήματα, λιμουζίνες κ.α.

Εξίσου σημαντικό με τα παραπάνω ζητήματα είναι και αυτό το οποίο αφορά τη διατήρηση της δυνατότητας μεταβίβασης της αδείας Ε.Δ.Χ. από τους ιδιοκτήτες σε συγγενείς πρώτου βαθμού, όταν το φυσικό πρόσωπο καταδικαστεί αμετάκλητα ή όταν συντρέξει άλλος λόγος.

Τέλος, θεωρούμε αυτονόητο ότι δεν θα πρέπει να εκδοθεί νέα άδεια ταξί προτού συμπληρωθούν 6 μήνες από τη ψήφιση του σχετικού νόμου, προτού δηλαδή αποφανθεί η προτεινόμενη από το άρθρο 14 του σχεδίου νόμου Επιτροπή (παρατηρητήριο Ε.Δ.Χ.), όπως άλλωστε προβλέπεται και από το νομοσχέδιο.

 

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

 

Σε κάθε περίπτωση τάσσουμε εαυτούς υπέρ των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων σε όλα τα κλειστά επαγγέλματα, με κανόνες και κριτήρια ως, μεταξύ άλλων, αναγκαία προϋπόθεση εξόδου της χώρας από το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας στο οποίο έχει περιέλθει, με τις γνωστές σε όλους τους πολίτες συνέπειες.

Η θέση μας αυτή είναι άλλωστε εκπεφρασμένη και μέσα από το πνεύμα του νόμου 3919/2011, καθώς και άλλες συναφείς νομοθετικές πρωτοβουλίες που αφορούν τη λεγόμενη απελευθέρωση των επαγγελμάτων.

Από την άλλη πλευρά θεωρούμε ότι οι επιχειρούμενες μεταρρυθμίσεις, για να επιτύχουν πρέπει να διέπονται από συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις, γιατί έχει διαχρονικά αποδειχθεί ότι όταν αυτές επιβάλλονται κάθετα και χωρίς διάλογο μόνο προβλήματα προσθέτουν κοντά σε αυτά που υποτίθεται ότι έρχονται να επιλύσουν.

Την επιστολή υπογράφουν 10 βουλευτές: Δημήτριος Π. Παπουτσής, Αθανάσιος Παπαδόπουλος, Βασιλική Τσόνογλου – Βιλιώτη, Μιχαήλ Κατρίνης, Ευτύχιος Δαμιανάκης, Σπυρίδων Μοσχόπουλος, Γεώργιος Παπαμανώλης, Ανδρέας Τριανταφυλλόπουλος, Αθανάσιος Γικόνογλου και Γεώργιος Αρβανιτίδης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Mpompolas avatar
    Mpompolas 29/09/2011 14:13:58

    Τσάμπα πάει το μελάνι των επιστόλων τους ... αφού θα το ψηφίσουν στο τέλος!
    Κότες όλοι τους....

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/09/2011 14:20:43

    δουλάκια όλοι τους, μην ασχολείστε καθόλου, ούτε να τους προβάλλετε πρέπει

    εξαφανίστε τους από τη δημοσιότητα που θέλουν να δείξουν δήθεν ότι κάνουν αντιπολίτευση

  3. ΓΙΆΝΝΗΣ ΔΙΑΤΙΚΟΣ avatar
    ΓΙΆΝΝΗΣ ΔΙΑΤΙΚΟΣ 29/09/2011 14:30:41

    Κάκιστα δημοσιεύεις την επιστολή τους προς τον Ραγκούση. Πιστεύω ότι είναι σχέδιο αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης έστω και για λίγο, να δείξουν προς τους ψηφοφόρους τους ότι κάνουν αντίσταση, αλλά όλοι ξέρουμε ότι είναι όλοι τους ΑΝΤΑΡΤΕΣ και στο τέλος σαν κότες, όπως τους αποκαλεί η ελληνοφρένεια, θα δείξουν υψηλό αίσθημα ευθύνης και θα το ψηφίσουν για την σωτηρία της Πατρίδος μας.
    ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ

  4. anaconda avatar
    anaconda 29/09/2011 14:34:49

    Οι Βούρ(ι)οι επαναστάτησαν!
    Άσχετο : Βλέπω τον Μανώλη στην Β΄Aθηνών να σαρώνει, λόγω των ταξί.

  5. teos avatar
    teos 29/09/2011 14:50:25

    Το επαγγελμα των ταξιτζήδων πρέπει να ανοίξει και ανοίξει με βάση τα συμφερόντα του πολιτη, είναι απίστευτο γιατι παντα οι κύριοι του Πασοκ ψαχνουν παραθυρακια να εξυπηρετήσουν συντεχνίες. Ο κύριος Λυμπερόπουλος πρεπει επιτέλους να μάθει ότι τα συμφέροντα του Ελληνικου λαου είναι πιο πάνω από τις συντεχνίες που εξυπηρετεί. Το ταξί θα πρέπει να είναι φθηνό και προσιτο σε ολους γιατι απλούστατα στην Ελλαδα υποστήριζει τα συμπληρώνει τα μαζικά μέσα μεταφοράς που είναι προβληματικά σε σχέση με την ευρωπη. Αν περάσαου τα πλυθυσμιακόα κριτήρια ευρωπαικων χωρών που τα τραμ, μετρό και λεωφορεία καλύπτους τις ευρωπαίκες πόλεις από ακρη σε ακρη με πολύ αξιόπιστο τρόπο σε σχεση με την Ελλαδα που το μετρο και το τραμ θα χρειαστει αλλα 20 χρονια μεγαλων επενδυσεων για να φτασει τον ευρωπαικο μεσο ορο. Αν περάσει του Λυμπερόπουλο το ταξί αντί να ανοίξει θα κλείσει, γιατι απλούστατα η αδεια του ταξί θα ακρίβυνει παρα πολυ και αυτό θα πρεπει να καλυφτεί σε τελική ανάλυση από τον επιβατη ετσι η ταρίφα θα ακρίβυνει και αλλο και ο μόνος κερδισμενος θα ειναι ο κυριος Λυμπεροπουλος και η κλικα που εξυπηρετει, επιπλεον το ανοιγμα το ταξι θα δημιουργησει νεες θεσεις εργασιας για οδηγούς και οχι μόνο εφοσον θα κυκλοφουν περισσοτερα ταξί.

  6. brankaleon avatar
    brankaleon 29/09/2011 15:00:08

    Μετά την υπερψήφηση του τελευταίου νομοσχεδίου για το χαράτσι στην κατοικία, όλα τ' αλλα είναι μουσαντένια και τσιριτσάντζουλες.
    ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ.
    Εδώ που φτάσαμε πλέον, τίποτε άλλο δεν τους δικαιολογεί.

  7. Mike avatar
    Mike 29/09/2011 15:26:15

    Ειμαι ταξιτζης...λοιπον το απελευθερωσει η οχι λιγη σημασια εχει πια για εμενα κ για εσας.Να πατε που αφου σε λιγο δουλεια γιοκ κ οσοι εχετε τις δουλειες σας σε λιγο τα χρηματα σας ουτε για μια μπυρα δεν θα φτανουν,ποιος θα παρει ταξι λοιπον; Σημερα γυρναμε γυρω γυρω και δουλεια πανω απο 70% πεσμενη αρα το ανοιξει δεν το ανοιξει δεν μας νοιαζει.Για τον teos προφανος ο ανθρωπος δεν γνωριζει η ειναι συγγενης του (βλεπε παρος).Στο σωματειο ειναι γραμμενοι 1000 ταξι προς πληροφορηση του.
    Αυτα καλη τυχη σε ολους

  8. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 29/09/2011 15:45:17

    ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΚΟΤΕΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=Ob6TTU1knUM

  9. soulful avatar
    soulful 29/09/2011 16:06:01

    Προφνως εισαι ασχετος γιατι αλλιως θα γνωριζες οτι υπαρχει κοινοτικη οδηγια που εξαιρει τα ταξι τις αστικες συγκοινωνιες τα αγοραια και τα ασθενοφορα απο την πληρη απελευθερωση...επισης αν ρωταγες θα μαθαινες οτι οι οδηγοι κανουν μια και 2 ωρες τωρα να βρουβ πελατη και αρα με τη προσθηκη κι αλλων ταξι ο χρονος θα ανεβαινει,χωρια που ο κοσμος δεν εχει να παρει ουτε λεωφορειο πια.Ακομα επρεπε να γνωριζεις και για τα πληθυσμιακα κρητηρια που ισχυουν σε ολη την ευρωπη και για αυτα κανεις μοκο...για ποιες συντεχνιες μιλας ? μηπως γιαυτες που θα γινουν οταν τα ταξι θα τα εχουν λιγοι και θα εχουν το κομιστρο υψηλοτερο απ'οτι ειναι τωρα ? για μπες σε κανα σαιτ της aegean η της ολυμπιακης να ενημερωθεις...και τελος αν ο πατερας σου σου εγραφε μια αδεια που την ειχε πληρωσει ( αντι να σου αγοραζε ενα σπιτι ) θα σου αρεσε να στη παρουν ? το σπιτι θα στο επαιρναν ? κανε μας τη χαρη λοιπον πρασινοφρουρε...

  10. soulful avatar
    soulful 29/09/2011 16:17:36

    για τον teos τα παραπανω

    • juliet avatar
      juliet @ soulful 29/09/2011 16:27:03

      πρόσεχε τα γράμματα....

  11. juliet avatar
    juliet 29/09/2011 16:25:19

    Μην τους πιστεύετε αγνοήστε τους .
    Αποσπάνε την προσόχή σας .Η τακτική ίδια τάχα συμπαραστέκονται και πονάνε και κλαίνε και μόλις καθήσουνε στα έδρανα σας έχουνε γραμμένους.
    Κόντρες και δημιοσιότητα μιας στιγμής τα χαμένα ανθρωπάκια ζητούν .
    Είχα γράψει για τον Βούρο το εξής παράδειγμα και το επαναλαμβάνω.
    Υπήρχε μια διαφήμιση με το τάδε απορρυπαντικό .Καθότανε ο Αρναούτογλου και περίμενε την πελάτισσα να βγει,είχε στο μεταξύ αγοράσει αυτή το απορρυπαντικό.Να σας πάρω το δικό σας και να σας δώσω αυτό και προσέφερε και χρήμα.Η πελάτισσα έλεγε όχι προτιμώ το δικό μου και τελικά ξεσκέπαζε το κουτί και το απορρυπαντικό ήτανε το ίδιο.
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ .ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΣΑΣΤΕ.Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.
    Ο Brankaleon το έθεσε σωστά ,ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ.
    Daugter of mercy λείπουν 2 κότες ,λες να πήγανε για το καλαμπόκι της επιβράβευση που κακαρίζανε δυνατά ;

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ juliet 29/09/2011 20:56:37

      :)
      καλαμπόκι?

  12. teos avatar
    teos 29/09/2011 16:36:33

    Κύριοι ταρίφες λοιπόν την χάρη δεν θα σας την κάνω, και δεν θα σας την κανω την χαρη γιατι λογω δουλειας χρησιμοποιώ ταξί σε πολλες πρωτεύουσες της ευρώπης για πολλά χρόνια τωρα. Να μάθουν λοιπον ολοι γιατι εσεις το ξερετε και προφανως κανετε την παπια οτι στις 8 απο 10 κουρσες απο το αεροδρομιο μετα τις 12 το βραδυ κατακλεβέται τον τουριστα και εαν σας παιρνει θα κλεβεψε και τον Ελληνα γιατι για αυτο δεν κανεται τιποτα; δεν ξερετε το ταξι ειναι η βιτρινα μας στο εξωτερικο; Γιατι λοιπον να μην το δωσει σε εταιρειες που θα χρεωσουν κατι παραπανω αλλα δεν θα μας κατακλεψουν κιολας;

    • avanti avatar
      avanti @ teos 29/09/2011 17:34:18

      Τα ταξί είναι η βιτρίνα μας στο εξωτερικό? τότε οι ανύπαρκτες τουαλέτες στον κεντρικό ηλεκτρικό σταθμό του Πειραιά που υποδέχεται εκατοντάδες τουρίστες όλο το καλοκαίρι είτε με τα κρουαζιερόπλοια είτε όσους ταξιδεύουν για τα νησία μας τι είναι? Μήπως ο σταθμός ολόκληρος που ζέχνει όλο το καλοκαίρι γιατί έχουν σταματήσει τις υπηρεσίες καθαριότητας τι είναι? Δεν θα συνεχίσω όμως...... βγάλτε τα αποθημένα σας αλλού ... ίσως στον επόμενο γιατρό που θα σας ζητήσει φακελάκι για μιά απλή απλούστατη εγχείρηση .... και αφήστε τους έρμους τους ταξιτζήδες να βολοδέρνουν 12 ώρες για ένα κομμάτι ψωμί.

    • SAVAS avatar
      SAVAS @ teos 30/09/2011 12:56:04

      ο σκοπός της ανάρτησης σου δεν είναι για το κοινωνικό καλό. Εδώ γράφεις για να βγάλεις τη χολή σου. Και το λέω γι' αυτό γιατί. Γράφεις πρίν:

      "Το ταξί θα πρέπει να είναι φθηνό και προσιτο σε ολους γιατι απλούστατα στην Ελλαδα υποστήριζει τα συμπληρώνει τα μαζικά μέσα μεταφοράς που είναι προβληματικά σε σχέση με την ευρωπη."

      Και μετά γράφεις:
      " Γιατι λοιπον να μην το δωσει σε εταιρειες που θα χρεωσουν κατι παραπανω αλλα δεν θα μας κατακλεψουν κιολας;"

      Θες να είναι φτηνό ή ακριβό. Έχεις μπει ποτέ μέσα σε ΤΑΞΙ;
      Το 35 ευρώ το όρισε το κράτος σαν σταθερή τιμή απο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ προς ΚΕΝΤΡΟ. Σε κάθε κούρσα που κάνεις μπορείς να ζητήσεις την απόδειξη απο τον οδηγό να σου τη δώσει. Αν δεν σου τη δώσει δεν πληρώνεις. Αν το μηχάνημα είναι χαλασμένο όπως λές, τότε σου δίνει χειρόγραφη εφόσον τη ζητήσεις. Αυτό λέει ο κανονισμός λειτουργίας.

      Ο κανονισμός λειτουργίας λέει ότι οι τιμές χρέωσης αναγράφονται εντός του οχήματος. Δεν λέει πουθενά ότι πρέπει να αναγράφονται εκτός του οχήματος. Άρα απ' ότι καταλαβαίνω αυτό που ζητάς δεν είναι απελευθέρωση του επαγγέλματος του ΤΑΞΙ αλλά αλλαγή του κανονισμού λειτουργίας.

      Εκτός και αν αυτό που ζητάς είναι να φύγει το ΤΑΞΙ απο τους 50.000 και πλέον αυτοαπασχολούμενους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ και να πάει σε 150 εταιρείες που στο τέλος καταλήγουν και σε λιγότερα χέρια όπως έχει γίνει με πολλά άλλα επαγγέλματα. (Αεροπορικές εταιρείες ήδη διαφημίζουν τα ΤΑΞΙ τους με ακριβότερες τιμές - Ξέρεις οι αεροπορικές εταιρείες ανήκουν σε μικρούς μισθωτούς)

      ή απλά μισείς τους ταξιτζήδες γιατί η κοινωνία σε έμαθε να μισείς το γείτονα σου.

      • teos avatar
        teos @ SAVAS 30/09/2011 16:24:05

        Οταν ταξιδεύω σε Αγγλία και Γερμανία και ο ταξιτζής μου φερεται με ευγενεια και αξιοπρεπεια τοτε λεω δεν βαριεσαι αυτοί οι λαοί είναι μπροστά μην συγκρινουμε με την Ελλαδιτσα μας.... Αλλα οταν ταξιδευω σε χωρες που ήτανε 30 χρονια πισω απο την Ελλάδα όπως στη Ρουμανία και ο ταξιτζης μου με εκλεβε εχει αντικατασταθεί από εταιρεία που ειναι μεν πιο ακριβη αλλα δεν χρειαζεται να δειξω στον ταξιτζή τις αποδείξεις της προηγουμενηε εβδομαιδας για να συμφωνησουμε στο οτι με εχει χρεωσει παραπανω και οτι δεν ειμαι Αμερικανανακι να με δουλευει. Για αυτό μου βγαινει χολή εχεις δίκιο σε αυτό, οπως μου βγαινει χολη και σε πολλά αλλα πραγματα που σε αλλες χωρες πανε καλυτερα και εμεις μενουμε στα ιδια.
        Ειλικρινα ευχομαι να βρειτε το δικιο σας αλλα για εμενα θα εχετε δικιο εαν βρειτε και ενα τροπο οταν ο τουριστας χρησιμοποιεί το ταξί να μη το μετανοιωνει γιατι τοτε θα ξαναερθει και θα πει και σε αλλους να ξαναερθουν στην Ελλαδα, και φυσικα αυτο εχει να κανει με παρα πολλα πραγματα και οχι μονο με το ταξί.

  13. teos avatar
    teos 29/09/2011 16:37:36

    Δηλαδη γιατι ειμια πρασινοφρουρος επειδη δεν γουσταρω την μια κουρσα να μου την βγαζεται 35 ευρω το ενα βραδυ και το αλλο βραδυ 45 ειτε 60 ευρω αναλογα σε ποιον θα πεσω; δεν εχετε καταλαβει οτι μας πηραν και οι ξενοι χαμπαρι και εχουμε γινει ρεζιλι παντου; καλα κανει το ξενοδοχειο και το αεροδρομιο και οποιος γουσταρει τελος παντων να βαλει ταξι να εξυπηρετει τους πελατες τους οπως νομιζει καλυτερα γιατι θα πρεπει να ρωτήσει εσας δηλαδή αφου και στα βασικα εχετε αποτύχει;
    Καταλαβετε το λοιπον εχουμε μεινει πισω σε ολα, οι λαοι πανε στο διαστημα και εμεις ασχολουμαστε με το μαγαζακι του καθενος. Θελετε να μιλησω με συγκρεγκριμενα παραδειγματα; Στο Βουκουρεστι απο τοτε που δωσαν το αεροδρομιο σε εταιρεια εδω και 10 χρονια δηλαδη ο τουριστας εξυπηρετειται πολυ καλυτερα απο την Ελλαδα και δεν υπαρχει κλεψιμο, και μαλιστα στα ταξι εκει η ταριφα αναγραφεται σε πινακιδα εξω απο τα ταξι να ξερεις τι πληρωνεις πριν μπεις και παντα με μηχανογραφημενη αποδειξη. Στην Ελλαδα καθε χρονο και χειροτερα τωρα που σφιξανε τα πραγματα θυμηθήκατε και τις μηχανογραφημενες αποδειξεις, τοσα χρονια μια το μηχανημα χαλασε μια δεν ειναι υποχρεωτικο, μαθετε λοιπον οτι ειμαστε Αφρικη και Αφρικη θα μεινουμε οσοι οι συντεχνιες ειναι πανω απο τους πολιτες.

  14. Mike avatar
    Mike 29/09/2011 17:00:56

    Φιλε teos εχω μια συμβουλη να σου δωσω: αντε μεινε στο βουκουρεστι λοιπον και οπου αλλου θες....αααα παρε και την παρεα σου μαζι γαπ και σια και ξεφορτωσου μας που θα μας πεις κ κλεφτες ...εσυ φτες που τα δινεις δεν ειναι ολοι ιδιοι...θες να σου κανω δωρο το αεροπορικο;

  15. markos avatar
    markos 29/09/2011 17:06:30

    και στο ελ βενιζελος εχει ταμπελα εξω και γραφει την τιμη για ολες σχεδον τις περιοχες αλλα αμα εισαι στραβος και δεν βλεπεις ειναι αλλο θεμα

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ markos 29/09/2011 17:24:35

      Οταν κοιτας με πρασινα γυαλια δεν βλεπεις τετοια ποταπα πραγματα.

  16. alexis avatar
    alexis 29/09/2011 17:26:06

    ...Εχω παει περισοτερες απο 50 φορες κουρσα στο αεροδρομιο...ποτε δεν εκλεψα κανεναν!!! μαλιστα καποιες φορες πηρα και λιγοτερα λεφτα γιατι καποιοι ξεχασαν να παρουν πορτοφολια..οπως και αρκετες φορες περνουμε κουρσες ειδικα το βραδυ και μας δινουν πολυ λιγοτερα λεφτα... σιγουρα ειπαρχουν και επαγγελματιες που δεν κανουν καλα την δοθλεια τουσ οπως αλωστε σε ολους τουσ κλαδους αλλα....με το να θελεις φιλε να καουν ολοι επειδη καποιος σε εκλεψε δεν νομιζω οτι ειναι το πιο σωστο...

  17. teos avatar
    teos 29/09/2011 17:28:25

    Εγώ μέγαλε δεν ειμαι στραβός , την εχω δει την ταμπελα , αλλα εσείς παρολο που την βλεπεται καθα μερα παλι κλεβεται γιατι προτιματε να κανατε το βραδυ μια κουρσα των 60 και 80 ευρω απο αεροδρομιο μεχρι Ομόνοια αναλογα με το ποσο χαζο θεωρείται το τουριστα και μετά να πατε για υπνο παρα να βγειτε να δουλεψεται, καλυτερα λοιπον να δωσουν σε εταιρεια.

    • juliet avatar
      juliet @ teos 29/09/2011 17:50:01

      Εντάξει ,μας έπεισες νομοταγή Ελληνα πολίτη.....και ένα μπράβο και απο τον Ραγκούση .

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ teos 29/09/2011 19:10:18

      ολοι οι ταρίφες είναι κλέφτες δηλαδή;

      • teos avatar
        teos @ Γιώργος 29/09/2011 19:27:25

        Εχεις δίκιο δεν ειναι ολοι κλέφτες αλλα οι τιμιοι δυστυχώς εχει παραμεριστεί από καθε καρυδιάς καρύδι που μπηκε στο επαγγελμα σας και ο μόνος τροπος να μπει ταξη όπως και σε πολλά αλλα ειναι ιδωιτικος τομεας, η επιχειρηση και ο ανταγωνισμος, σκεψου μόνο ποσο ήτανε όταν εχουμε μόνο την Ολυμπιακή ή το Οτε και πως εγινε η αγορα όταν μπηκαν οι ιδιωτες με την aegean, με την easy jet με την Vodafone, με την Wind, το ιδιο θα γινει με τα ταξη, θα είναι λιγο πιο ακριβα αλλα θα παψει ο καθε ενας που θελει να λεγεται ταξιτζης να κανει οτι θελει οπως νομιζει εκεινος οτι ειναι σωστό

        • SAVAS avatar
          SAVAS @ teos 30/09/2011 12:58:17

          Συγνώμη είδες πουθενά φτηνότερες τιμές. Είδες πουθενά καμία αύξηση του τουρισμού με τις καλύτερες αεροπορικές εταιρείες. Με τις ιδιωτικοποιήσεις που έγιναν όλα τα προηγούμενα χρόνια είδες να γίνεται καλύτερη η χώρα σου. Εγώ πάντως βλέπω πως ο περισσότερος κόσμος είναι στα όρια της εξαθλίωσης.

    • teos avatar
      teos @ teos 29/09/2011 19:20:11

      Βέβαια εσύ δεν είσαι ταρίφας, είσαι πολίτης και πάντα σου τυχαίνει οι ταξιτζήδες να σε εξυπηρετούνε, και για αυτό τώρα στενοχωρήθηκες που αυτοί οι ευγενικοί και τίμιοι επαγγελματίες θα χάσει σε αξία η αδειά τους και θα ερθουν εταιρείες, μεγάλη αδικία! Δεν σου έτυχε ποτέ
      να μην σου κόβουν απόδειξη, το ταριφόμετρο ποτέ δεν το εχουν πειράξει, πάντα σταμάτανε να πάρουν την γυναίκα με τα παιδία της που ξεροσταλιάζει στο δρόμο και δεν ενδιαφέρονται για διπλές και τριπλές κούρσες, που δεν χρεώνουν το Αμερικάνακι του αεροδρομίου διπλά και τριπλά, που δεν σταματάνε όπου βρουνε αδιαφορώντας έαν κολλήσει ο αλλος από πίσω τους, ολα αυτά σου φαίνονται ξένα, ή συμβαίνουν σπάνια, μόνο οι κακοί ταρίφες που σπανίζουν τα αυτά, εσύ και ο Λυμπερόπουλος δεν άκουσατε ποτέ για αυτά. Ασε ρε μεγάλε και εμένα το μαγαζί μου εάν δεν παει καλά επειδή ανοίξει απεναντι ενα αλλο τι πρεπει να κάνω; να κλείσω το δρομο να μην περνάς, θα με αποζημιώσει κανένας ; τι διαφορά εχει ενα ταξί από μια επιχειρήση; γιατί δηλάδη επειδή εχει κορνα και κλεινεις τους δρομους εχεις περισότερα δικαιώματα από εμένα; οταν εχεις μια επιχειρηση μεγαλε παιρνεις και τα ρισκα σου αλλιως ας αγοραζες ενα σπιτι ή τα εβαζες στην τραπεζα τα λεφτα σου.

  18. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 29/09/2011 18:21:31

    Αλέξη, ο κόμπος έφτασε στο χτένι, φίλε μου, μήν ελπίζετε οτι ο Σαμαράς θα σας λυπηθεί λόγω Λυμπερόπουλου. Ο άνθρωπος είναι απλά πολιτευτής, ξέρει τί κεραμίδα πρόκειται να φάτε μόλις αναλάβει η ΝΔ - και το πρόβλημά σας δέν θα είναι πιά τα χρήματα της άδειας του ταξί αλλά η βαρειά και αδυσώπητη τιμωρία για κάθε παράπτωμα και για κάθε ιταμή συμπεριφορά που ο κλάδος σας έχει παγιώσει. Θα τον στρώσει μιά χαρά τον κλάδο σας, θα του βάλει επιτέλους μυαλό με τον τρόπο που η Δεξιά μόνο μπορεί, αφού ούτε απο λόγια παίρνετε ούτε απο παρακάλια, ούτε και απο νόμους. Θα σας κάνει με το ζόρι ανθρώπους, ευγενικούς, εξυπηρετικούς, νομοταγείς και η κάθε γιαγιά που παρατάτε με τη σακούλα στο χέρι, ταλαιπωρημένη, στην άκρη του δρόμου χρόνια τώρα, γιατί "δέν πάτε Γαλάτσι", θα χαμογελάσει βλέποντάς σας να στέκεστε σούζα, κλαρίνο, και θα πιεί ένα ποτήρι κρύο νερό στο όνομα του Σαμαρά.

    Εδώ θά'μαστε !

    : με την τιμωρία, τον εξαναγκασμό

  19. alexis avatar
    alexis 29/09/2011 19:16:38

    Δεν ελπιζω οτι ο Σαμαρας θα κανει κατι και ουτε και σε κανεναν αλλον πλεων αλωστε αν το εχετε καταλαβει χωρευουμε οπως θελει η ευρωπη...και αυτο γιατι εδω και 30 χρονια ο καθε Σαμαρας η ο καθε Παπανδρεου εμαθε αυτον τον λαο να ζει βολεμενος...(αγροτες να ζουν με επιδοτησεις ...δημοσιους υπαλιλους να γεμιζουν τις υπηρεσιες ....επειχηριματιες να περνουν διαγωνισμους αβαβα και να αδειαζουν κρατικα κονδηλια...και ενα σωρο αλλα σκανδαλα βλεπε siemmens βλεπε υποβρυχια βλεπε βιλα της λιανης βλεπε βατοπαιδι και 1000 αλλα )...." με τιμωρια τον εξαναγκασμο" ... δεν θα τον δουνε μονο οι ταξιτζιδες οπως λες "φιλε" αλλα ολοι οι Ελληνες !!!! και αντι να το βλεπουμε αυτο καθετε ο καθενας και κοιταει να βγαλει το ματι του διπλα νου του......

  20. vaggelis avatar
    vaggelis 29/09/2011 19:32:55

    ασχετε Teos με την αναδουλεια που εχουν τα ταξι τωρα διαλεγουμε με τι μαρκα ταξι θαεπιβιβαστουμε MERCEDES TOYOTA OPEL SKODA κλπ σε λιγο θα επιλεγουμε και νουμερο . ΟΣΟ για το ΡΑΓΚΟΥΣΗ ειναι πολλα τα ΛΕΦΤΑ βασιλακης βγενοπουλος ξενοδοχοι

  21. anaconda avatar
    anaconda 29/09/2011 21:07:34

    Προς teos :

    Φίλε απλά είσαι κομπλεξάρα.
    Άν ταξίδευες όντως στο εξωτερικό θα ήξερες ότι παντού εφαρμόζονται πληθυσμιακά κριτήρια, οι άδειες αγοράζονται και πωλούνται και το ελληνικό ταξί είναι το φθηνότερο στην κοινότητα.

    Μάλλον γουστάρεις να βλέπεις φτωχοποιημένους ανθρώπους, αλλά η χάρη δεν θα σου γίνει! Γουστάρεις να αγοράζεις τον κόπο του άλλου για ένα κομμάτι ψωμί! Απλά αυτός είσαι!

    Άντε γιατί γίνατε όλοι ειδικοί της ελεύθερης αγοράς, χωρίς να ξέρετε τι λέτε!

  22. TARAMAS avatar
    TARAMAS 29/09/2011 22:02:12

    Ρε παιδιά, κανας δεξιός που να πιστεύει στην ελεύθερη οικονομία στη ΝΔ ... ; Όλοι Αντρίκο ψηφίζατε πριν 25 χρόνια;..

    • teos avatar
      teos @ TARAMAS 29/09/2011 23:04:35

      Με κάτι τέτοια βλέπεις ότι δεν εχει μείνει τίποτα ορθιο, ούτε δεξιοί ούτε ΝΔημοκράτες ούτε Πασόκοι υπάρχουν σε αυτή την χώρα ο καθένας ψηφίζει με βάση την τσέπη του και οι πολιτικοί κοιτάνε να εξυπηρετήσουν όσο μπορούν περισσότερους για να ξαναβγούν στις επόμενες εκλογές ετσι φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Οι βλαμένοι Πασοκοι δεν κατάλαβαν οτι τους διορισμούς και τις προωρες συντάξεις που χάριζε ο Αντρίκος ήτανε με δανεικά λεφτά που τώρα θα πρεπει να πληρώσουν με τόκο τα παιδια τους, γιατί έαν είχαμε μυαλο θα ψηφίζαμε με βάση το κοινωνικο συμφερον και οχι με βαση την τσεπουλα και το μαγαζακι μας.

  23. teos avatar
    teos 29/09/2011 22:33:21

    Μεγάλε τα πληθυσμιακά κριτήρια που λες ισχύουν στην Ευρώπη, αλλά εκεί το τραμ, μετρο πανε παντου και τα λεωφορεία εχουν πινακάκι που λενε ακριβως τι ωρα θα περάσουν σε αυτές τις πόλεις το ταξί ειναι είδος πολυτελείας . Στην Ελλάδα τα τάξι παίζουν συμπληρωματικό των μεσων μαζικής μεταφοράς τώρα κατάλαβες γιατι δεν τα πληθυσμιακά κριτήρια δεν ταιριάζουν στην Ελλάδα ; Εάν αύριο ήθελες να βγάλεις άδεια για τα ταξί γιατι να μην βγάλεις τζάμπα και θα πρεπεις να πληρώνεις την δόση σου στην τράπεζα για το δάνειο που πήρες; Δεν θα ήσουν καλύτερα χωρίς τα κερατιάτικα της άδειας; Ναι ή οχι για πες; Αρα λοιπό το πρόβλημα είναι η τσεπη σου και τιποτα αλλο και ασε τωρα τα διδαγματα ότι με ενδιαφέρει εμένα να δουλεύεις για ενα κομμάτι ψωμί. Εμένα με ενδιαφέρει να δουλεύει οποιος θελει για οσα θελει αυτός, και οχι ο ταξιτζής να ρωτάει τον Λυμπερόπουλο, ο δικηγόρος τον δικηγορικό σύλλογο και ο οδοντίαντρος τον οδοντιατρικό σύλλογο παρτε το χαμπάρι η Ελλάδα έμεινε 30 χρονια πίσω για αυτό μας πήρανε και τα σώβρακα.

    • anaconda avatar
      anaconda @ teos 29/09/2011 23:33:29

      Καταρχάς, δεν ήθελα να σε προσβάλω, αλλά δώσε λίγη σημασία στα παρακάτω :
      1. Με βάση το π.δ. Ρέππα, θα υπήρχε απελευθέρωση με την δημιουργία άλλης κατηγορίας ταξί, χωρίς πληθυσμιακά, χωρίς ταξίμετρο, χωρίς πληρωμή για άδεια και επιβίβαση κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού.
      2. Τα πληθυσμιακά για την Ελλάδα ήταν τα διπλάσια του μέσου όρου της Ε.Ε.
      3. Με τον νόμο Ραγκούση, για να αποκτήσεις άδεια θα πληρώσεις στο κράτος περί τις 40.000€. Τζάμπα δεν είναι.
      4. Ο Ρέππας αυστηροποίησε τις ποινές και φρόντισε να εκσυγχρονίσει το επάγγελμα.
      5. Με τον Ραγκούση θα έχουμε καρτέλ σίγουρα, χαμηλά κομιστρα για δύο χρόνια και μετά στα πρότυπα Αγγλίας.
      6. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με αλοδαπούς ταξιτζήδες, αλλά Έλληνες οικογενειάρχες, όπου το ταξί έχει άυλη αξία και τους δίνει ένα μεροκάματο για να μεγαλώσουν την οικογενειά τους.
      7. Σε όλα αυτά συμφώνησε το Πασόκ, η Ν.Δ. και η Τρόικα και κατέληξαν στο π.δ. του Ρέππα.

      Άσε γιατί, σε λίγο θα νιώσω Ρεππικός και δεν γουστάρω!

      • teos avatar
        teos @ anaconda 30/09/2011 00:38:20

        Σίγουρα πρέπει να μπει τάξη και εσεις να βγάζεται το μεροκαματό σας δεν αντιλέγει κανένας. Το ζητούμενο ομως σήμερα είναι οτι η αυλη αξία δημιουργείτα στα Πανεπιστήμια, στην τεχνολογία και στις επιστήμες στην Ελλάδα μείναμε να δημιουργουμε αύλες αξίες με βαση τα ισχύοντα στον προηγουμενο αίωνα. Εσεις την αδεια σας, ο δημοσιος την μονιμοτητα του, η 45αρα την συνταξή της, ολα με δανεικά ομως χωρίς αντικρυσμα , χωρις μελλον. Δυστυχώς ετσι είναι , ολη η Ελλάδα εχει βγει χαμένη από αυτή την ιστορία, και τα παιδια μας που θα φύγουν στο εξωτερικο για να βρουν δουλειά και εμείς εδώ που θα μείνουμε να κλαιμε τις αυλες αξίες που χάσαμε αλλα πριν από αυτό χάσαμε τις αξίες μας ως κοινωνία που αφησαμε πολιτικους να παιζουν την κολοκυθια με τους εισαγγελείς απο ποια απο οφφσορ μπηκαν και απο ποια βγηκαν οι μιζες . Γιατι εαν κανανε αυτα που επρεπε οταν επρεπε δεν φταναμε ως εδω.

  24. dino avatar
    dino 29/09/2011 23:44:25

    Οσο και να γραφεις Τεος δεν βγαζεις ακρη με συντεχνιτες που νοιαζονται για τη κοιλια τους.Δεν σε βλεπουν και σαν ανθρωπο.Ποτε δεν σε βλεπανε οι περισσοτεροι.Οσο πιο λιγη δουλεια και οσο ευκολοτερα φραγκα ειναι το συνθημα τους.Λεξεις οπως εξυπηρετηση πελατων ανταγωνιστικες τιμες διαφημιση καθαριοτητα ξενες γλωσσες ποιοτητα υπηρεσιων κ.α. που ειναι πρωταρχικο μελημα στην Ευρωπη εδω ειναι μονο για να κανουν πλακα μεταξυ τους οταν περιμενουν στις πιατσες.

    • teos avatar
      teos @ dino 30/09/2011 00:52:22

      Πες τα μεγάλα, δεξία σε ολο τον κοσμο σημαίνει ανταγωνισμος, μείωση της φορολογιας και της γραφειοκρατίας , ενθάρυνση της καινοτομιας και της επιχειρηματικοτητας, θελω να πιστευω οτι ο Σαμαράς σπουδασμένος στην Αμερική θα καταλαβει οτι η εποχη που τα μαγαζακια και οι συντεχνιες κανουν κουμμάντο εχει περάσει και οτι θα ξεπεράσει το κακο παρελθον του Καραμανλή.

      • SAVAS avatar
        SAVAS @ teos 30/09/2011 13:09:51

        Μια ερώτηση:

        Στη γειτονιά που έχεις το μαγαζί σου, πόσα κτίρια χωράει και έχει:
        Θα μου πεις έναν αριθμό π.χ. 30 έχει και χωράει άλλα 10

        Φαντάσου να ερχόταν ο υπουργός και να σου έλεγε:
        Εδώ μπορεί να έρθει ο οποιοσδήποτε, τα κτίρια γυρίζουν στο κράτος, τους βάζω μια σταθερή τιμή 50.000 ευρώ για κάθε κτίριο, και μάλιστα όποιος θέλει του δίνω και το δικαίωμα να χτίσει και όσα κτίρια θέλει, για να φτιάξει μαγαζί σαν το δικό σου. Το μαγαζί σου όταν βγείς στη σύνταξη ή φύγεις απο το επάγγελμα θα το δώσουμε σε άλλον και δεν θα σου ανήκει. Μεταβίβαση δεν θα του κάνεις.

        Αρχικά θα υπάρξει μια γειτονιά με μαγαζιά σαν το δικό σου, θα υπάρξουν επιχειρηματίες που θα αγοράσουν τη γειτονιά ολόκληρη θα σε κλείσουν και αυτό εσύ το πράγμα λές ότι είναι σωστό.

        Εκτός και αν έχεις δόλο, μην έχεις αυταπάτες ότι αυτή η πολιτική του δήθεν ανταγωνισμού οδηγεί σε καλύτερες μέρες για τον απλό λαό. Ανταγωνισμός μεταξύ Γολιάθ και Δαβίδ δεν μπορεί να υπάρξει, μόνο τελειωτικό χτύπημα.

  25. giannis avatar
    giannis 30/09/2011 01:02:51

    Ενω εσυ τεο που εχεις μαγαζι δεν εισαι κλεφτης δηλαδη και παντα δινεις αποδειξη,τα ταξι εδω και ενα χρονο εχει που φορολογουνται με αποδειξης και οταν βαλεις το ταξιμετρο να δουλευει ειτε ο πελατης παρει την αποδηξη ειτε οχι η μηνμη το γραφει το ποσο και με αυτο φορολογειται,οχι οπως εσυ στο μαγαζι σου που πουλας ενα προιον δεν κοβεις αποδειξη παιρνεις το φπα και δεν το δινεις στο κρατος,συ εισαι εντιμος δηλαδη και ετσι πρεπει να γινουν ολοι ε?

  26. giannis avatar
    giannis 30/09/2011 01:14:01

    Ενω εσυ τεο τοσα χρονια με το μαγαζι εκοβες παντα αποδειξη ε?και δεν επαιρνες το φπα για την παρτι σου χωρις να το δινεις στο κρατος,το ταξι οταν βαλει το ταξιμετρο βγαζει αποδειξη την παρει δεν την παρει ο πελατης,οπως φυσικα και εσυ σαν τοσο εντιμος που εισαι οταν ο πελατης δεν επαιρνε αποδειξη εσυ την εκοβες ε?αντε ρε τζαμπα μαγκες

  27. giannis avatar
    giannis 30/09/2011 02:22:43

    Οσο για το οτι την ιδια διαδρομη την πληρωνεις διαφορετικο ποσο καθε φορα δεν ισχυει και το ιδιο στο μαγαζι σου με ενα προιον το οποιο μεσα στην αγορα εαν ψαξεις θα το βρεις σε εκατο διαφορετικες τιμες?ΚΛΕΦΤΕΣ και ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ υπαρχουν παντου.Ασε τοσα χρονια που κατακλεβατε τον κοσμακι ο οποιος τωρα εχει μαθει να κανει αγορες απο εξω πληρωνοντας το ιδιο προιον πολλες φορες στα μισα λεφτα,αυτο δεν ειναι κλεψιμο, η οχι δεν ισχυει για σας γιατι εσεις εχετε το δικαιωμα να κλεβετε αφου δεν ανηκετε στα κλειστα επαγγελματα,η δικη σας συντεχνια κοιτουσε το συμφερον του πελατη ε και οχι την δικη της κοιλια γιαυτο και εχετε ακομη πελατες και δεν εχουν καταφυγει ολοι στην λυση του ebay γιατι ειχατε ανταγωνιστικες τιμες ε?οπως λεει και ο λαος"τι ειναι εκατο ξυλιες στον κωλο του αλλου"και οπως ειπα και πιο πριν ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ

  28. dino avatar
    dino 30/09/2011 07:22:42

    Φιλαρακο Giannis στο κλαδο του ταξι το προιον ειναι μια απλη υπηρεσια μεταφορας και τα εξοδα αυτοκινητου οδηγου και φορολογιας.Στο θεμα των προιοντων το πραγμα γινεται πιο συνθετο αφου περιλαμβανει σχεδιασμο προιοντος κατασκευη διανομη διαφημιση σημεια πωλησης εργατικα γραφειοκρατια και ενα σωρο αλλες παραμετρους που θες χιλιαδες ωρες σκεψης και εμπειριας για να τα καταφερεις να τα βγαλεις περα με τον ανταγωνισμο.Το οτι δεν παραγουμε προιοντα σημαινει οτι εχουμε και ακριβοτερα προιοντα και οχι οτι ολοι οι επιχειρηματιες ειναι κλεφτες.Το οτι καποιος πουλαει τα προιοντα του στο ebay σημαινει οτι γλυτωνει τουλαχιστον απο 10 μεχρι 90% λειτουργικα εξοδα.Ποιος σου πε οτι ενας πωλητης ebay πληρωνει ταμειες λογιστες υπαλληλους εφοριακους ενοικια εμπορικων σημειων διαφημιση αποθηκες βιτρινα κτλ. που απαιτει ενας καταναλωτης με καλο εισοδημα.Ενας ελληνας μπορει ευκολα να κλεισει το μαγαζακι του και να πουλαει μεσω internet με κοστος πολυ μικροτερο μη πληρωνοντας στην εφορια τεβε ενοικια υπαλληλους ουτε τα μισα απο τα λειτουργικα εξοδα.Θα τους λες κλεφτες μετα?

  29. giannis avatar
    giannis 30/09/2011 11:55:44

    Το πρωτο μου παραδειγμα ηταν τα εγχωρια μαγαζια τα οποια αγοραζουν απο τον ΙΔΙΟ προμηθευτη και ο καθενας βαζει οτι τιμη του γουσταρει γιατι εσυ μιλησες για ανταγωνιστηκες τιμες και αυτο το βλεπεις και σε μαγαζια τα οποια βρισκονται σε ιδιους εμπορικους δρομους,αυτοι δηλαδη δεν ειναι κλεφτες και παντα σε κυνηγανε απο πισω εαν δεν παρεις την αποδειξη και σου δωσει τα ρεστα ανοιγοντας παρανομα την ταμειακη απο πισω με το φπα το οποιο εχεις πληρωσει και εσυ φυσικα μην κοβοντας δεν το δινεις,τοσα χρονια που φωναζουν ολοι οτι οι ελευθεροι επαγγελματιες κλεβουν ηταν απο τα ταξι που δεν ειχαν αποδειξης ε και οχι απο τα μαγαζια σας που σχεδον ποτε δεν εδιναν ,το καθεστως με τις αποδειξης εχει ενα χρονο που εχει μπει και μας τον εχετε πριξη για να κοβουμε οπως εισασταν εσεις σωστοι επαγγελματιες τοσα χρονια και κοβατε,αρα πιοι πραγματικα ειναι οι κλεφτες,ολοι φιλε μου το ιδιο ημαστε γιατι ημαστε ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ και το μονο που μας νοιαζει ειναι πως θα καταστραφει ο διπλανος μας και οχι πως θα γινουμε καλυτεροι εμεις

  30. dino avatar
    dino 30/09/2011 15:52:06

    Και αφου ολοι ειναι το ιδιο πως γινεται να χουν βαρεσει κανονι χιλιαδες μαγαζια σε εμπορικα σημεια σουβλατζιδικα ρουχαδικα καφετεριες κτλ. και κανενας απο τα κλειστα επαγγελματα π.χ. ταξι φαρμακεια.Κλεινουν οι κλεφτες? Κι εξαλλου σαν πελατης καταλαβαινω απο την τιμη ποιος με κλεβει η οχι και δεν αγοραζω γιατι ξερω ενω στο ταξι δεν εχω αλλη επιλογη γιατι δεν μπορω να επιλεξω.

    • juliet avatar
      juliet @ dino 30/09/2011 16:55:30

      Κλείνουνε και φαρμακεία και άσε τους χαρακτηρισμούς γι΄αυτούς που πραγματικά ρημάξανε τη χώρα.
      Οσο για τα φαρμακεία ,αν ο άλλος δεν έχει χρήματα να αγοράσει τα φάρμακα για τα όποιο δίνεις εσύ το 25% ή 10% τα υπόλοιπα τα βάζει ο φαρμακοποιός απο τη τσέπη του και περιμένει του αγίου κερατά να πληρωθεί.
      Παντού έχεις επιλογές και άσε τις γκρίνιες .Με το πέρασμα των χρόνων θα γίνουμε οι καλύτεροι .Η κοινωνία είμαστε έμεις οι ίδιοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.