#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/05/2010 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βγενόπουλος: Άριστα οργανωμένη δολοφονική επίθεση



Μήνυμα του Ανδρέα Βγενόπουλου, μη εκτελεστικού Προέδρου της MARFIN POPULAR BANK μητρικής Τράπεζας της MARFIN EGNATIA BANK, προς όλους τους εργαζομένους της Τράπεζας.

18 Μαΐου 2010

Φίλες και φίλοι συνάδελφοι,

Δεκατρείς μέρες μετά τα τραγικά γεγονότα η οδύνη μας δεν έχει υποχωρήσει και η οργή μας έχει μεγαλώσει.  Με την ιδιότητά μου, του μη εκτελεστικού Προέδρου του Ομίλου της MARFIN POPULAR BANK, ολοκλήρωσα σήμερα τη δική μου έρευνα για τις συνθήκες της άνανδρης δολοφονίας, αφού είχα και προσωπικές επαφές με το Σύλλογο Εργαζομένων στην MARFIN – ΕΓΝΑΤΙΑ και με τους διασωθέντες συναδέλφους του Καταστήματος Σταδίου.

Γνωρίζετε όλοι σας ότι, προτού καν κηδεύσουμε τους νεκρούς μας συναδέλφους, δεχθήκαμε μια απίστευτη επίθεση λάσπης κυρίως μέσα από blogs που δημοσίευαν ανώνυμες ή «επώνυμες» επιστολές ανύπαρκτων συναδέλφων μας.  Τα ασύστολα ψεύδη των ανώνυμων ή «επώνυμων» δήθεν συναδέλφων υιοθετήθηκαν χωρίς κανέναν έλεγχο αλλά, αντίθετα, με ενθουσιασμό, από όλους αυτούς που ψάχνουν αφορμή για να τα βάλουν με το κεφάλαιο και την «κακή εργοδοσία», από αυτούς που τα κομματικά τους στελέχη και οι θιασώτες τους φώναζαν έξω από κατάστημα «κάψτε τους» και πετούσαν πέτρες σ’αυτούς που προσπαθούσαν να διασωθούν.

Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική.

Η MARFIN – ΕΓΝΑΤΙΑ είναι ένα παράδειγμα εργοδοσίας που έχει άριστες σχέσεις με τη συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων της.  Πραγματοποιήσαμε συγχώνευση τριών τραπεζών και παρόλο που προέκυψαν πολλοί υπεράριθμοι δεν απολύθηκε κανείς.  Τα αιτήματα των εργαζομένων που μας διαβιβάζονται μέσω του Συλλόγου τους ικανοποιούνται πάντα, στον βαθμό που αυτό είναι εφικτό.  Και φυσικά, ποτέ δεν έχουν υπάρξει οποιασδήποτε μορφής εμπόδια για όποιον εργαζόμενο θέλει να απεργήσει.  Ποτέ δεν έχει υπάρξει επίπτωση σε έναν εργαζόμενο που έχει απεργήσει ούτε για την προαγωγή του, ούτε για τη μισθολογική του εξέλιξη, ούτε για το bonus του.  Ποτέ δεν μου έχει καταγγείλει ο Σύλλογος ότι υπήρξε περίπτωση διάκρισης σε βάρος εργαζομένου που έχει απεργήσει.  Οι εργαζόμενοι στο κατάστημα της Σταδίου δέχθηκαν επίσκεψη από εκπροσώπους του Συλλόγου και στις 4 Μαΐου αλλά και στις 5 Μαΐου το πρωί για να ενημερωθούν για την απεργία.  Οι διασωθέντες συνάδελφοι με διαβεβαίωσαν ότι ουδείς τους πίεσε ή τους πιέζει να μην απεργήσουν.  Τη λάσπη λοιπόν αυτή ότι δήθεν οι εργαζόμενοι στην Τράπεζά μας πιέζονται ή απειλούνται να μην απεργήσουν την γυρίζουμε πίσω σε όλους αυτούς που με χαρά την πέταξαν.  Δεν μας αγγίζει.

Στις 5 Μαΐου, με ευθύνη των Διευθυντών επτά καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα που ανησύχησαν, τα καταστήματά τους δεν λειτούργησαν για πολλές ώρες ή και καθόλου.  Στην Τράπεζά μας, εάν υπάρχει οποιαδήποτε ανησυχία σε θέματα ασφαλείας, τα καταστήματα δεν λειτουργούν.  Ουδείς πίεσε ποτέ τους Διευθυντές καταστημάτων για το αντίθετο.  Το κατάστημα Σταδίου, έχοντας πολλές προηγούμενες εμπειρίες όπου ακόμα και επίθεση με βόμβες μολότοφ έχει αντιμετωπισθεί και η φωτιά έχει σβήσει με τη χρήση πυροσβεστήρων, δεν ανησύχησε από τη μεγάλη ειρηνική πορεία που εξελισσόταν υπό τη φρούρηση των ΜΑΤ.  Εάν ανησυχούσαν, δεν θα τους εμπόδιζε κανείς να κλείσουν το κατάστημα και να φύγουν.  Όταν ανησύχησαν από την επίθεση των κουκουλοφόρων στο απέναντι βιβλιοπωλείο πήραν την απόφαση ότι ήταν πιο ασφαλές να μείνουν μέσα στο κατάστημα, παρά να βγουν έξω.  Τη λάσπη ότι δήθεν οι συνάδελφοί μας ήθελαν να φύγουν από το πρωί και κάποιος δεν τους άφησε τους τη γυρίζουμε πίσω.  Δεν μας αγγίζει.

Το κατάστημα Σταδίου είχε όλα τα από το νόμο προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας, πυρανίχνευση, πυρασφάλεια με 16 πυροσβεστήρες, έξοδο κινδύνου, ενισχυμένα τζάμια, με τους περιορισμούς όμως ενός διατηρητέου κτιρίου που δεν μπορούσε από την υφιστάμενη νομοθεσία να μετατραπεί σε φρούριο.  Η Τράπεζά μας συνεργάζεται και με εξωτερικούς συμβούλους, εξειδικευμένη εταιρεία η οποία μας αναφέρει κάθε μήνα μετά από επί τόπου επιθεώρηση εάν υπάρχει κάποια έλλειψη ή παράλειψη για τα μέτρα ασφαλείας και για το κατάστημα αυτό δεν υπήρχε καμία παρατήρηση.  Μάλιστα, το κατάστημα αυτό έχει δεχθεί επανειλημμένα επιθέσεις και με πυροσβεστήρες είχε σβηστεί και  πυρκαγιά που ξέσπασε από απλές βόμβες μολότοφ.  Όμως εδώ επρόκειτο για άριστα οργανωμένη δολοφονική επίθεση που δεν θα σταμάταγε αν δεν υπήρχαν νεκροί.  Το τζάμι χτυπήθηκε με αλλεπάλληλα χτυπήματα από δύο βαριοπούλες και, παρόλο που δεν έσπασε, σε κάποια σημεία υποχώρησε και κάπου ανοίχτηκε μια τρύπα υπό συνθήκες που ασφαλώς θα μας εξηγήσει το πόρισμα των ανακριτικών αρχών.  Από εκεί πετάχτηκαν ειδικές μη συνηθισμένες βόμβες μολότοφ και αδειάστηκε το περιεχόμενο ενός μπιτονιού που περιείχε ένα ειδικό εύφλεκτο υλικό που προκαλεί άμεσα πυκνό καπνό και συνθήκες ασφυξίας.  Οι διασωθέντες το παρομοιάζουν με «βόμβες napalm».  Ένας συνάδελφος χρησιμοποίησε πυροσβεστήρα και εγκατέλειψε την προσπάθεια όταν είδε ότι δεν είχε κανένα αποτέλεσμα.  Μια άλλη συνάδελφος έπιασε ένα πυροσβεστήρα που δεν πρόλαβε καν να τον χρησιμοποιήσει, λόγω των συνθηκών ασφυξίας που είχαν δημιουργηθεί.  Το όλο δράμα εκτυλίχτηκε μέσα σε 4 λεπτά το πολύ.  Τη λάσπη λοιπόν ότι δήθεν δεν υπήρχαν μέτρα ασφαλείας ή ότι δεν δούλεψαν αποτελεσματικά τους τη γυρίζουμε πίσω.  Δεν μας αγγίζει.

Την ώρα όπου εξελισσόταν το δράμα οι συνάδελφοι μας που προσπαθούσαν να διαφύγουν δεχόντουσαν επίθεση με πέτρες και φραστικές επιθέσεις από ένα τμήμα των διαδηλωτών που φώναζαν «κάψτε τους» και «να πεθάνουν οι απεργοσπάστες τα γουρούνια».  Ένας συνάδελφος που διέφυγε από την κυρία είσοδο, που σύμφωνα με τη λάσπη ήταν κλειδωμένη, κινδύνεψε να λιντσαριστεί δια λιθοβολισμού.  Αυτοί οι λίγοι υπάνθρωποι είναι κυρίως αυτοί που προσπαθούν να ολοκληρώσουν το έργο τους μέσω των μηχανισμών που διαθέτουν πετώντας λάσπη.  Τους τη γυρίζουμε πίσω.  Δεν μας αγγίζει.

Είμαι υπερήφανος για τους συναδέλφους που αποφάσισαν να απεργήσουν, όμως είμαι υπερήφανος και για τους συναδέλφους που αποφάσισαν να δουλέψουν.

Είμαι υπερήφανος για την υποδιευθύντρια και τον ταμία που την ώρα που οι δολοφόνοι χτυπούσαν με τις βαριοπούλες το τζάμι το πρώτο μέλημά τους από υπερβολική ευσυνειδησία ήταν να βάλουν τις επιταγές των πελατών στο χρηματοκιβώτιο και μετά να φροντίσουν για την αποχώρησή τους (γενναία πράξη που βέβαια δεν πρέπει να επαναληφθεί από κανέναν συνάδελφο σε παρόμοιες περιστάσεις).

Είμαι υπερήφανος για τους δύο συναδέλφους που διέσωσαν άλλους πέντε συναδέλφους με κίνδυνο της ζωής τους.

Είμαι υπερήφανος που η Τράπεζά μας δεν έχει πάρει καμία κρατική ενίσχυση και που όλοι μαζί, Διοίκηση και εργαζόμενοι, προσπαθούμε να προστατέψουμε με την εργασία μας την ανεξαρτησία της Τράπεζας και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας.

Φίλες και φίλοι,

Για να μην ξαναθρηνήσουμε θύματα ούτε εμείς, ούτε άλλοι εργοδότες, ούτε η κοινωνία, η υπόθεση της δολοφονίας των συναδέλφων μας πρέπει να εξετασθεί με ηρεμία, ειλικρίνεια και σε βάθος από όλες τις αρμόδιες Αρχές ως προς την ενεργητική ή παθητική συμμετοχή όλων των κατά νόμο εμπλεκομένων, Αστυνομία, Πυροσβεστική, Πολεοδομία, Επιθεώρηση Εργασίας, Εργοδοσία και για την απόδοση τυχόν ευθυνών αλλά και για προληπτικούς λόγους για το μέλλον.

Ως προς την ουσία όμως του τραγικού περιστατικού σας διαβεβαιώνω και προσωπικά ότι δεν πρόκειται να ησυχάσουμε ποτέ αν δεν βρεθούν και τιμωρηθούν οι δολοφόνοι των συναδέλφων μας.  Όσο για τους ηθικούς αυτουργούς και τους κομματικούς και συνδικαλιστικούς μηχανισμούς που τους συντηρούν και τους φανατίζουν ας λογοδοτήσουν στην οικογένειά τους, στην κοινωνία και στο Θεό.

Εμείς στην οικογένεια της MARFIN – ΕΓΝΑΤΙΑ με μεγαλύτερη συσπείρωση και αποφασιστικότητα από ποτέ, είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε τη δουλειά μας για τους εαυτούς μας και τις οικογένειές μας και προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας.  Θα εξακολουθήσουμε να θεωρούμε και το δικαίωμα της απεργίας αλλά και το δικαίωμα της εργασίας ιερά.  Και δεν θα ξεχάσουμε ΠΟΤΕ τους συναδέλφους μας.  Το τραγικό κατάστημα στην Σταδίου δεν θα λειτουργήσει ποτέ ξανά.  Η 5η Μαΐου θα είναι πάντα για μας μέρα αργίας και μνήμης των συναδέλφων μας και οι οικογένειές τους έχουν γίνει ήδη και δικές μας.  Η λάσπη δεν μας αγγίζει.  Η οδύνη μας βαραίνει, αλλά και μας δυναμώνει για τη κρίσιμη περίοδο που διανύουμε.  Αναπάντητο όμως μένει το ερωτηματικό σε ποια Πολιτεία και σε τι κοινωνία ζούμε επιτέλους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/05/2010 11:24:43

    Προσωπική δήλωση μεγαλοστελέχους άλλης τράπεζας συνηγορεί ότι επρόκειτο για οργανωμένη ενέργεια με τον συγκεκριμένο τελικό σκοπό

  2. Tramparifopoulos avatar
    Tramparifopoulos 18/05/2010 11:34:39

    >Το τζάμι χτυπήθηκε με αλλεπάλληλα χτυπήματα από δύο βαριοπούλες και, παρόλο που δεν έσπασε, σε κάποια σημεία υποχώρησε και κάπου ανοίχτηκε μια τρύπα

    1. Ασαφής "κάπως" η διατύπωση. Στην τηλεόραση είδαμε σπασμένο το κάτω μέρος του τζαμιού, στο 1/2 του. ΣΠΑΣΙΜΟ κι όχι "υποχώρηση".

    2. Γενικότερα το μήνυμα δείχνει πως γράφτηκε με συναισθηματική φόρτιση . Ίσως θα ήταν καλύτερο να γραφεί από δικηγόρο ή επαγγελματία δημοσιογράφο.

    3. Δε γνωρίζω αν η τράπεζα αυτή έχει το δικαίωμα από το νόμο να προκηρύξει με αμοιβή την παροχή πληροφοριών. Αλλά μια γενναία αμοιβή, θα έδινε άλλο βάρος στην υπόθεση. 'Ισως θα ικανοποιούσε τους εργαζόμενους και τους συγγενείς. Υπάρχουν τόσες εταιρείες ερευνών στο εξωτερικό - κύρους κι αποδοχής.

    4. "Από εκεί πετάχτηκαν ειδικές μη συνηθισμένες βόμβες μολότοφ και αδειάστηκε το περιεχόμενο ενός μπιτονιού που περιείχε ένα ειδικό εύφλεκτο υλικό που προκαλεί άμεσα πυκνό καπνό και συνθήκες ασφυξίας. Οι διασωθέντες το παρομοιάζουν με «βόμβες napalm». Ένας .. " Κι αυτό αόριστο. Ας απευθύνονταν σε κάποιον ειδικό να διατυπώσει αυτή τη φράση.

    Περίμενα τελικά πιο συγκροτημένο - συγκεκριμένο κείμενο.

    • ErnestoCHE avatar
      ErnestoCHE @ Tramparifopoulos 18/05/2010 12:15:39

      To ευφλεκτο διαφανες υγρό που χύθηκε ηταν καθαρό φωτιστικό πετρέλαιο (κηροζίνη)που είναι ελαιώδες και καίγεται για πολλή ώρα. Πωλείται σε λίγα πρατήρια βενζίνης και στο πρατήριο της KEROSAN στον Ταύρο. Δεν ηταν βανζίνη. Ενα μπουκάλι βενζίνης ανάβει αμέσως, κάνει μικροέκρηξη και επειδή είναι πτητικό υγρό, σβήνει γρήγορα. Απο αυτό και μόνο φαίνεται οτι η δουλειά ηταν προσχεδιασμένη. Τώρα αν ηταν οι χ,ψ, πράκτορες ή οι ψυχοπαθείς "αναρχοκάποιοι" θα δείξει. Αλλώστε στον "χώρο" τουε μαίνεται ο πόλεμος ανακοινώσεων.

      • Tramparifopoulos avatar
        Tramparifopoulos @ ErnestoCHE 18/05/2010 16:48:17

        η κηροζίνη δεν είναι βενζίνη πολλών οκτανίων για καύσιμο αεροπλάνων;
        το φωτιστικό πετρέλαιο δε βγάζει (τόσο) καπνό από όσα θυμάμαι από την εποχή του 50 στο χωριό μου

        λέου λέου λέου, τενεκές του πετρρλαίου! ρεφραιν

      • ΤΙΝΑ avatar
        ΤΙΝΑ @ ErnestoCHE 18/05/2010 16:58:00

        αν θυμαστε στο περιστατικό με τους συλληφθέντες στον ελευθεριακό χώρο Ρεσαλτο,το "στέκι" των "παιδιών" ήταν γεμάτο μπουκάλια για ...ανακύκλωση, καμια 300αριά!,3 βαριοπούλες για ...διακόσμηση και ...ειδικό υγρό( 2 μπιτόνια), για την ...κεροσάν!(13 αντιασφυξιογόνες μάσκες, 2 σφυριά, 3 βαριοπούλες, δύο μπιτόνια με εύφλεκτο υλικό, 3 κράνη, 7 κοντάρια, εύφλεκτα υλικά και μια χειροβομβίδα κρότου λάμψης).
        Ετσι δικαιολόγησε την ...επίπλωση του στεκιού και εναντιώθηκε στη σύλληψη των ...ντεκορατερ και ..ντεκορατρις, ενας γονιός που καμάρωνε ως η γνωστή αλπού, για τα βλασταρια του.
        Συντρόφια των οποίων, και, εκείνα του κυρίου Βουλευτού!

        Δείτε και πως περιγράφουν τους δολοφόνους της Μαρφίν και θα δείτε τις ομοιότητες, χωρίς διαφόρές, με εκείνες του Κερατσινίου! Ως προς τα υλικά και τα μέσα!
        αλλά άν η αστυνόμία κάνει την δουλειά της πάλι και συλλάβει άλλους κατόχους τόσο χρησίμων υλικων, θα τρέξουν οι γνωστοί και μή εξαιρετέοι να περιθάλψουν τους ταλαιπωρημένους και αθώους περιστέερες, με γνωστους και αγνωστους πατέρες!
        Το περιοδικό ρεσάλτο κατήγγειλε την κλοπή του ονόματός του και την ταύτισή του με το στέκι. Τωρα λίγους μήνες μετά δικαιολογείται απολύτως

        http://3.bp.blogspot.com/_DQV3XGkMgyE/SxzH4RffW9I/AAAAAAAAB-0/t0vesD3iqII/s640/assets_LARGE_t_420_7463222_type11104.jpg

        Ο Θύμιος Παπανικολάου και το περιοδικό ΡΕΣΑΛΤΟ καταγγέλουν την προβοκατόρικη ονομασία και όταν χθές μπούκαρε η αστυνομία και συνέλαβε αρκετούς, επανήλθε και εδω, δίνει κι άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία που έχουν σχέση με τον εμπρησμό των γραφείων του περιοδικού ΡΕΣΑΛΤΟ από τους ρεσαλταρισμένους, προβοκάτορες χούλιγκανς..
        http://skinious.blogspot.com/2009/12/blog-post_06.html

        (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΤΗ ΧΑΡΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (μη ξεχνάμε και τους εισαχθέντες αλλοδαπούς) ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΩ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ και ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ. ΚΟΙΝΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΑΥΤΙΖΟΜΕΝΟΙ πλήρως στις μεθόδους τους με τους ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ.)

        Αλλά, εδω τελειώνει το κλάμα. Ας προχωρήσουμε και στο γέλιο...

        Αφου τους πιάνει στον ύπνο ο Χρυσοχοΐδης, μαθαίνουμε ότι βρέθηκαν πάμπολλα άδεια μπουκάλια μπύρας, αντιασφυξιογόνες μάσκες, σφυριά, βαριοπούλες, μπιτόνια με εύφλεκτο υλικό, κράνη, κοντάρια, άλλα εύφλεκτα υλικά και μια χειροβομβίδα κρότου λάμψης... Το πρωΐ λοιπόν, ανοίγω την τηλεόραση και πέφτω πάνω σε ένα πρωϊνό πρόγραμμα με ένα δίδυμο δημοσιογράφων (δεν συγκρατω τα ονόματά τους) που εκείνη τη στιγμή, είχαν τον Σόμπολο ο οποίος αναφερόταν στην εκδοχή της αστυνομίας για τη σύλληψη ατόμων στο χώρο Ρεσάλτο. Και για να ακουστεί κι η άλλη άποψη, βγάζουν στον αέρα ένα πενηντάρη πατέρα του οποίου ο 17χρονος γιός ήταν μεταξύ των συληφθέντων. Και ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΣΟΟΥ:

        Ξεκινάει ο πατέρας και μας παρουσιάζει το ΡΕΣΑΛΤΟ σαν ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΟ (και όχι υπό κατάληψη) χώρο. Δεν μας λέει ποιός πληρώνει τα νοίκια. Συνεχίζοντας μας το παρουσιάζει σαν ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (!) κέντρο με πολλές παρεμβάσεις σην κοινωνία του Κερατσινίου, στα οικολογικά, στα ναρκωτικά κλπ κλπ.

        Εν τω μεταξύ το MEGA δείχνει μια φωτο από μια σειρά από ράφια του χώρου φίσκα από τακτοποιημένα ΑΔΕΙΑ μπουκάλια μπύρας. "Τι είναι όλα αυτά τα μπουκάλια κε Τάδε" τον ρωτάει ο δημοσιογράφος.. "Ε, να" λέει ο τύπος, "τα παιδιά πίνουνε καμμια μπύρα και μετα τα μαζεύουν για να τα πάνε για ανακύκλωση"!!!! "Οκ", λέει ο δημοσιογράφος, "αλλα το εύφλεκτο υγρό τι το θέλανε εκεί"? Α, λέει ο πατέρας, αυτό ήταν κηροζίνη που την χρησιμοποιούν στη σόμπα τα παιδιά για να ζεσταίνονται!!!! Αρχίζω να ψιλογελάω..

        Εντάξει λοιπόν, λέει ο ερωτών," αλλά τις μάσκες τι τις θέλανε"? "Ε, να τα παιδιά πάνε και σε καμμιά διαδήλωση και πρέπει να προστατεύονται από τα δακρυγόνα! Μάλιστα ο δικός μου είναι και ασθματικός και πρέπει οπωσδήποτε να φοράει" !!!!!!!!!!

        Απτόητοι οι δημοσιογράφοι, κι ενώ εγώ αρχίζω να ακούγομαι στο διπλανό σωμάτιο από τα γέλια, ρωτούν και πάλι (στην οθόνη μια βαριοπούλα): "Εντάξει και οι μάσκες, αλλά τις βαριοπούλες? Τι γυρεύανε εκεί μέσα?" "Ελα μωρέ" απαντάει ο πατέρας, "κι εγώ εργάτης είμαι, αν έρθεις στο σπίτι μου, θα βρείς 5-6 βαριοπούλες, τι σημαίνει αυτό?" !!!!!!!!!!!!

        Στο σημείο αυτό έγινε το σώσε. Εχω πέσει στο πάτωμα και δεν μπορώ να κρατηθώ από τα γέλια...! Η όλη σκηνή ήταν απόλαυση. Μακάρι να μπορούσα να την βρώ σε κανα Yοu Τube, γι αυτό παρακαλώ τον οποιονδήποτε, αν βρεί το βίντεο να μου το στείλει. ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ!!!

      • filokroustis avatar
        filokroustis @ ErnestoCHE 18/05/2010 18:40:32

        Τίνα αυτό είναι;

        http://www.youtube.com/watch?v=bZ1W-TQk5Ac&feature=related

      • TINA avatar
        TINA @ ErnestoCHE 18/05/2010 19:22:07

        οΧΙ δεν είναι το απόσπασμα αυτό. Ηταν ένας άλλος πατέρας που άνέπτυξε την θεωρία της ανακύκλωσης και της κεροσαν!
        από τηλεφωνου! αλλά σ΄ αυτωνών την εκπομπή ηταν το σπαρταριστό επαναλαμβανόμενο εδώ και τόσα χρόνια επεισόδιο!
        ώστε να αποκτά σάρκα και όστά το όν "Γνωστός Αγνωστος"!
        Παντα ένοχος και πάντα αθώος!
        Μεχρι χθές προχθές
        τωρα πια μόνο δολοφόνος!

  3. Misha avatar
    Misha 18/05/2010 11:37:13

    KΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ-ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΓΡΙΒΑΣ:
    «Κατά την περίοδο 1970-1980, οι αμερικανικές και ιταλικές μυστικές υπηρεσίες συνεργάστηκαν με τη Μαφία και διάφορες ακροδεξιές τρομοκρατικές οργανώσεις για την εφαρμογή της τρομοκρατικής στρατηγικής της έντασης. Από κοινού πραγματοποίησαν χιλιάδες πολύνεκρες τρομοκρατικές, αποσταθεροποιητικές και ανατρεπτικές ενέργειες (βομβιστικές επιθέσεις, δολοφονίες, απόπειρες πραξικοπημάτων), πολλές από τις οποίες έγιναν σε συνεργασία με τα μέλη της μασονικής στοάς Προπαγάνδα 2 (P2) του Λ. Τζέλι, που ήταν συγχρόνως συνεργάτες της μαφίας και ισχυροί παράγοντες στο χώρο της οικονομίας, της πολιτικής, της εκκλησίας και των ενόπλων δυνάμεων.»

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=52759&cid=21

    Την ίδια μέρα που έγινε το κακό στη Μαρφίν, 4 συμπολίτες μας έβαλαν τέλος στη ζωή τους λόγω χρεών.
    Μπορεί να είναι και γι αυτούς περήφανος ο Mr MIG.

    • Kagkas avatar
      Kagkas @ Misha 18/05/2010 11:55:15

      ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΓΡΙΒΑΣ

      Ποιός ο γνωστός;


      χαχαχαχαχαχχχιχιχιχιχι

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Misha 18/05/2010 12:25:41

      Μιχαλάκη, μάλλον τα έχεις μπλέξει λιγάκι. Οι αυτοκτονίες λόγω χρεών είναι λογικό να αυξηθούν γιατί με 900 ευρω ο άλλος έχει δόση δανείου 1200! Ένας επιχειρηματίας κόβει επιταγές λες και είναι μαργαρίτες. Αυτό πρέπει να σταματήσει γιατί δεν είναι υγιές.

      Λέει ο σοφός Λαός: "Άπλώσου μέχρι εκεί που φτάνει το χέρι σου", πήξαμε στον αέρα και τη μόστρα, ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ και οι ΠΟΡΣΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

      Να είστε μετροεπείς και ολιγαρκείς....

      Μακάρι να ήταν και άλλοι επιχειρηματίες σαν τον Βγενόπουλο...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΑΡΚΑΣ 18/05/2010 12:44:38

        Δηλαδή, τον θεωρείς μετροεπή; Ή το γεγονός ότι απλώνεται μέχρι εκεί που φτάνει, και αυτό το "εκεί" είναι μακριά, του δίνει τη δυνατότητα να είναι και α-μετροεπής (στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις του);

    • Misha avatar
      Misha @ Misha 18/05/2010 15:01:40

      Aρκούλη,
      όταν όλα τα ΜΜΕ διαφημίζουν από το πρωι μέχρι το βράδυ ( χρησιμοποιώντας πρόστυχες μεθόδους νευρομάρκετινγκ οι οποίες παρακάμπτουν το συνειδητό) τα δάνεια τού Λάτση , τού Βγενόπουλου, τού Σάλλα είναι φυσικό και επόμενο να εξαπατήσουν πολλούς.
      Όπως εξαπατούσε η Μαρλμπορο με τις διαφημίσεις των τσιγάρων της, κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο εξαπατούν οι τραπεζίτες τους πιο αφελείς.
      Και όση συνενοχή έχουν οι καπνοβιομηχανίες για τους δεκάδες εκατομμύρια νεκρούς από το κάπνισμα (βεβαιωμένη και με δικαστικές αποφάσεις πλέον) άλλη τόση έχουν και οι επίσημοι τοκογλύφοι του Ελλαδιστάν , που θέλουν να μάς σώσουν κιόλας.

  4. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 18/05/2010 12:38:24

    Απομένει να βγουν αυτοί που δήλωναν ως υπάλληλοι της marfin και ανέφεραν ότι είχαν πάρει εντολή να παραμείνουν στο κατάστημα και ότι όποιος δεν πήγαινε στην δουλειά εκείνη την ημέρα δεν θα ξαναπατούσε την επομένη, να αδειάσουν τον Βγενόπουλο.

    Πάντως στο συγκεκριμένο μήνυμα υπάρχουν πολλές ασάφειες και αντιφάσεις όπως εκεί που αναφέρεται ότι :"το κατάστημα αυτό έχει δεχθεί επανειλημμένα επιθέσεις και με πυροσβεστήρες είχε σβηστεί και πυρκαγιά που ξέσπασε από απλές βόμβες μολότοφ. Όμως εδώ επρόκειτο για άριστα οργανωμένη δολοφονική επίθεση που δεν θα σταμάταγε αν δεν υπήρχαν νεκροί".
    Δηλαδή θεωρεί λογικό να ρισκάρει την παραμονή εργαζομένων σ'ένα νεοκλασσικό κτήριο ελπίζοντας ότι οι μολότωφ που θα πέσουν θα σβήσουν με τους πυροσβεστήρες όπως τις προηγούμενες φορές.

    Το επιχείρημα δε είναι ότι"Το κατάστημα Σταδίου, έχοντας πολλές προηγούμενες εμπειρίες όπου ακόμα και επίθεση με βόμβες μολότοφ έχει αντιμετωπισθεί και η φωτιά έχει σβήσει με τη χρήση πυροσβεστήρων, δεν ανησύχησε από τη μεγάλη ειρηνική πορεία που εξελισσόταν υπό τη φρούρηση των ΜΑΤ".

    Ρε Bγενόπουλε δε κόβεις το δούλεμα ;

    Αναρωτιέμαι πως θα αισθάνονται οι συγγενείς των θυμάτων την ώρα που θα διαβάζουν αυτές τις μπούρδες που αραδιάζεις.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 12:56:01

      Δηλαδή τι μας λες ότι πρέπει να σταματά κάθε δραστηριότητα όταν γίνεται διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας?
      Να θεωρούμε ότι είναι δυνατόν μια Τράπεζα να είναι ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΗ όταν κάποιοι οργανωμένοι δολοφόνοι αποφασίσουν να την κάψουν?
      Χρειάζεται μυαλό να καταλάβεις ότι τα μέσα πυρασφάλειας προλαμβάνουν μια απλή αναφλεξη από βλαχυκύκλωμα,τσιγάρο και οχι από...Ναπάλμ?
      Πόσων πηθίκων θράσος χρειάζεσαι για να επιχειρείς να μεταφέρεις τις ευθύνες των δολοφόνων στους "συνήθεις" υπευθύνους δηλαδή τους κακούς εργοδότες,το κεφάλαιο και τα μίσθαρνα όργανά τους?

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 13:06:31

        Χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος, ειδικά μετά τον περασμένο Δεκεμβρη που κάηκαν δεκάδες κτήρια στο κέντρο της Αθήνας, ότι είναι υψηλό ρίσκο να έχεις εργαζομένους κλειδαμπαρωμένους σ'ένα νεοκλασσικό κτήριο τράπεζας που βρίσκεται στην πορεία μιας τεράστιας διαδήλωσης ;
        Ακόμα και ένας πίθηκος θα μπορούσε να σκεφτεί ένα ενδεχόμενο σαν αυτό που δυστυχώς προέκυψε.
        Πολλά sites ακόμα και το antinews είχαν προβλέψει το ενδεχόμενο σοβαρής προβοκάτσιας την συγκεκριμένη μέρα.
        Οταν όμως κάποιοι επιχειρηματίες έχουν στο μυαλό τους σε πρώτη μοίρα τα κέρδη αντί για τον άνθρωπο τέτοιες αβλεψίες, λάθη ή παραλείψεις είναι δυστυχώς δεδομένες.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 13:25:43

        Επιμένεις να μη θέλεις να καταλάβεις.
        Οτι δεν έχει δικαίωμα μια κοινωνία να "τρομοκρατηθεί"και να υποκύψει σε δολοφόνους.
        Μεγαλύτερη αξία και από την ανθρώπινη ζωή έχει η Ελευθερία.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 13:28:53

        Δηλαδή εσύ στο όνομα της ελευθερίας θα ρίσκαρες να καεί ζωντανή μια έγγυος γυναίκα ;
        Αν ήσουν προιστάμενος σε μια τράπεζα και είχες επιλογή να αποφασίσεις (όπως ισχυρίζεται ο Βγενόπουλος) θα έπαιρνες το ρίσκο ;

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 13:34:06

        Δεν είναι ρίσκο.
        Είναι στάση ζωής.
        Κανένας δεν μπορεί να με τρομοκρατήσει γιατί αν τρομοκρατηθώ είμαι ήδη "νεκρός".
        Φαντάζεσαι δηλαδή να ζούμε σε μιά Αθήνα που να αποδεχθούμε να μην κατεβαίνουμε στη δουλειά μας επειδή κάποιοι διαδηλώνουν?

      • nancy avatar
        nancy @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 13:40:13

        Κάποιε

        εκείνη την ημέρα λειτουργούσαν όλες οι Τράπεζες. Αν έκλεινε μόνο μία τί μήνυμα θα έδινε? Σας φοβάμαι, είμαι ο στόχος σας?
        Τα μέτρα ασφαλείας υπήρχαν, πώς να διαννοηθεί κανείς την οργανωμένη δ ο λ ο φ ο ν ί α? Ας περιμένουμε λοιπόν την έρευνα απο τις αρμόδιες Αρχές για να μην προκαλούμε κι άλλο πόνο στην ιστορία αυτή.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 13:59:06

        δίπλα στο συγκεκριμένο υποκατάστημα βρίσκονται οι κινηματογράφοι ΑΠΟΛΛΩΝ, ΑΤΙΚΟΝ. Την περασμένη εβδομάδα στον Απόλλωνα υπήρχε το φεστιβάλ αρχαιολογικών ταινιών, με προβολές κάθε απόγευμα. Σε ερώτησή μου στο ταμείο για τα απογεύματα της Τετάρτης και Παρασκευής, όπου υπήρχαν προγραμματισμένες συγκεντρώσεις, η απάντηση που πήρα ήταν: "Εμείς θα είμαστε εδώ".

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 14:28:22

        Nancy άλλο θέμα οι τράπεζες και άλλο οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σε αυτές.
        Οι τράπεζες σε πολύ μεγάλο βαθμό είναι υπεύθυνες για το οικονομικό δράμα που ζούμε στις μέρες μας όχι μόνο σε εθνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.
        Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι δικαιολογουνται πράξεις όπως ο δολοφονικός εμπρησμός της 5ης Μαίου.
        Το γεγονός επίσης ότι οι εργαζόμενοι ήταν απεργοσπάστες δεν δικαιολογεί τον θάνατο τους.
        Οσο φασιστικό, αποτρόπαιο και ειδεχθές είναι να μπαίνει οποιαδήποτε ιδεολογία, πάνω από την ανθρώπινη ζωή άλλο τόσο είναι να μπαίνουν και τα κέρδη.

        Οι τράπεζες δεν ασκούν κάποιο κοινωφελές έργο ώστε να πρέπει να λειτουργούν διαρκώς και ανεμπόδιστα.
        Ο μοναδικός λόγος ύπαρξης τους είναι να ρουφάνε το αίμα των πολιτών πουλώντας τους ακριβά χρήμα, με την συναίνεση του κράτους που τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν τοκογλυφικά επιτόκια.
        Θα ήταν πολύ καλό μήνυμα την ημέρα της απεργίας να μην πάταγε ούτε ένας εργαζόμενος στην οποιαδήποτε τράπεζα.

    • gram avatar
      gram @ Κάποιος. 18/05/2010 13:26:59

      Κάνετε λάθος να θεωρείτε ότι η απεργία ήταν εκείνη τη μέρα γενικευμένη ή ακόμα και επιτυχημένη μόνον και μόνον επειδή η πορεία ήταν μεγάλη. Αντίθετα, μου έκανε εντύπωση πως σε πολλές (δεν έχω φυσικά ίδια γνώση για να πω στις περισσότερες) δημόσιες υπηερεσίες τουλάχιστον το 50% των υπαλλήλων δούλευαν και φυσικά το ίδιο συνέβαινε στις ιδιωτικές εταιρείες. Τώρα αν καταλήξουμε να τρομοκρατούμαστε από τους δολοφόνους και τους κακομποιούς αυτούς και να κάνουμε ότι λένε οι επαγγελματίες των διαδηλώσεων και της διατάραξης της οικονομίας, δηλαδή να μην πηγαίνουμε στις δουλειές μας, θα είμαστε άξιοι της χείριστης μοίρας...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 13:39:40

      Βεβαίως όταν επισυμβεί απειλή για ζωές δεν κάθεσαι να καείς για να μη δείξεις ότι τρομοκρατείσαι.
      Και βεβαίως θα συνιστούσα να μείνουν στην Τράπεζα από το να τους αφήσω να βγούν στο έλεος των κουκουλοφόρων.
      Και στην κόρη μου που εγλωβίστηκε σε δικηγορικό γραφείο στην Κλαυθμώνος της συνέστησα να μείνει μέχρι να τελειώσουν οι ταραχές.

  5. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 12:38:52

    Πάντα σοβαρός,μετρημένος και όταν χρειαστεί θυμωμένος ο Βγενόπουλος.

  6. ataktos avatar
    ataktos 18/05/2010 13:05:53

    Έχουμε και την επιχορήγηση από την Marfin και έτσι …απαγορεύουμε κάθε άτακτο να κάνει επικριτικά σχόλια …..άπλα τον σβήνουμε .zegnam na zawsze…

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ ataktos 18/05/2010 13:11:26

      Είμαι σίγουρος πως αν οι κουκουλοφόροι ήταν βασικοί χορηγοί στα ΜΜΕ θα φορτώνανε το έγκλημα στον Βιατσεσλάβ Μόλοτοφ!

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 13:29:05

        Η στο Βγενόπουλο.
        τί λές?

        • Κάποιος. avatar
          Κάποιος. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 13:36:05

          Για τον Βγενόπουλο που έφαγε γιούχα από το κόσμο κατά την επίσκεψη του στον τόπο του εγκλήματος δεν παίχθηκε ούτε ένα βίντεο από τα κανάλια που τρώνε ψωμάκι από τις χορηγίες του.
          Αν τον χειροκροτούσε όμως ο κόσμος θα έπαιζε ως πρώτη είδηση.

          Στον Βγενόπουλο δεν χρεώνεται το κάψιμο της τράπεζας αλλά η μη επαρκής προστασία του προσωπικού του από μια δολοφονική ενέργεια που έχει ξαναπαιχθεί πολύ πρόσφατα (γεγονότα περασμένου Δεκέμβρη με τις πυρπολήσεις, τα πλιάτσικα κτλ).
          Πάλι είχε κινδυνέψει να καεί κόσμος και μάλιστα μέσα σε πολυκατοικίες.

          • Κάποιος. avatar
            Κάποιος. @ Κάποιος. 18/05/2010 13:36:38

            @ ΣΟΝ ΠΕΝ

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 13:48:37

            Αλλο αυτό.Ισως έχεις δίκιο.Ασφαλώς οι ισχυροί διαθέτουν καλύτερους τρόπους προστασίας της εικόνας τους. Αλλά για ποιόν κόσμο μιλάμε? Γι'αυτούς που φώναζαν αφήστε τους να καούν.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 13:50:22

            Να αδειάζουν οι πολυκατοικίες απο τους κατοίκους όταν γίνεται διαδήλωση στο κέντρο.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 14:07:05

            διαδηλώσεις και επεισόδια στο κέντρο γίνονται πάρα πολύ συχνά. Σίγουρα δεν θα το έλεγες αυτό αν έμενες εκεί.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 13:53:12

            Τελικά μήπως είσαι απλά...Ολυμπιακός και στη λέω...τζάμπα?

          • Κάποιος. avatar
            Κάποιος. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 14:30:24

            Δεν είναι τυχαίο που ο βγενόπουλος ψάχνει τώρα τελευταία λαικά ερείσματα στους ανεγκέφαλους των γηπέδων.
            Εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο κόκκαλης...

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 14:44:58

            Ισως φανώ απολογητής του Βγενόπουλου αλλά δε με νοιάζει.
            Τι σε χαλάει από το Βγενόπουλο?
            Απλά επειδή είναι επιχειρηματίας?
            Εμένα πάντως μου γουστάρει και μόνο που τα χώνει στούς πολιτικούς σημερινής και χθεσινής κοπής,που τους τραβάει μηνύσεις(εναντίον Γ.Παπανδρέου,Τσίπρα,Σηφουνάκη,Ντόρακ.λ.π)χωρίς να τους φοβάται,πράγμα που σημαίνει ότι μετά απο 30 και πλέον χρόνια επιχειρηματικής δράσης δεν έχει σκελετούς στη ντουλάπα του,μου φθάνει.

          • nancy avatar
            nancy @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 14:58:21

            Και εμένα, αρκεί οι μηνύσεις να παραμείνουν!

          • ΒΡΑΧΟΣ avatar
            ΒΡΑΧΟΣ @ nancy 18/05/2010 15:00:13

            Και ,κάποτε, να εκδικαστούν κιόλας...

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ nancy 18/05/2010 15:01:42

            Αφερίμ!!!

          • ΒΡΑΧΟΣ avatar
            ΒΡΑΧΟΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 15:04:53

            Αδερφέ, χωρίς παρεξήγηση, μην μου απαντάς στα βαρβαρικά...
            Δεν μπορώ ούτε να τα ακούω ,ούτε να τα διαβάζω.Σε παρακαλώ.
            Άμποτε; Ακούγεται καλύτερα.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΒΡΑΧΟΣ 18/05/2010 22:23:38

            Βράχε

            Ετσι που πάμε καλύτερα να αρχίσεις να τα μαθαίνεις.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ataktos 18/05/2010 13:42:03

      Ρε φίλε δεν έχω καμία σχέση με το blog αλλά μου τη δίνουν οι υπερβολές.
      Δεν είδες επικριτικές αναρτήσεις για Βγενόπουλο?

  7. firiki2010 avatar
    firiki2010 18/05/2010 13:14:34

    Δεν μ΄ ενδιαφέρει αν ο Βγενόπουλος τα λέι σωστά ή όχι. Και μόνο να συζητάμε για απεργοσπάστες, πυρασφάλεια, κεφάλαιο κλπ είναι ξεκάθαρος αποπροσανατολισμός απο κοινούς εγκληματίες που είναι υπεύθυνοι για τον θάνατο 3 ανθρώπων και τους συνεργούς τους που παρήλαυναν μπροστά από το φλεγομενο κατάστημα είτε αδιάφοροι είτε βρίζοντας αυτούς που ζούσαν τις τελευταίες στιγμές τους
    "Τελειωμένοι" 6 ΜΑΙΟΥ "Επιλεκτική ευαισθησία" 12 ΜΑΙΟΥ
    http://firiki2010.wordpress.com/

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ firiki2010 18/05/2010 13:22:58

      Δεν είναι κοινοί εγκληματίες, είναι δολοφόνοι.
      Το θέμα είναι ότι δεν γνωρίζουμε την ταυτότητα τους και επομένως τα κίνητρα τους και τους εντολείς τους.

      Απορώ από που αντλησε την βεβαιότητα του ο Βγενόπουλος ότι την τραγική εκείνη μέρα τα ΜΑΤ θα προστατευαν επαρκώς το κέντρο κατά την διάρκεια της πορείας.
      Προφανώς παρασύρθηκε από τις επιτυχίες που είχαν το περασμένο Δεκέμβρη και από τις αθρόες συλλήψεις κουκουλοφόρων.
      Ρε δεν πάτε να πνιγείτε που μας δουλεύετε ψιλό γαζί...

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κάποιος. 18/05/2010 13:28:15

        Ομολογώ ότι έκανες κάποια σημαντικά βήματα.

  8. Greg avatar
    Greg 18/05/2010 13:17:12

    Ηθικός αυτουργός της δολοφονικής επίθεσης είναι η κυβέρνηση που με τα μέτρα της δημιούργησε ιδανικές συνθήκες για την τέλεση του εγκλήματος. Έχει την πολιτική ευθύνη, θα έπρεπε να έχει και την ποινική. Είναι επίσης ηθικός αυτουργός χιλιάδων απολύσεων, έχει συμμετοχή σε απροσδιόριστο αριθμό αυτοκτονιών που πυροδοτεί η πολιτική της, είναι δολοφόνος κατά συρροή της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας.

  9. Νικόλας avatar
    Νικόλας 18/05/2010 13:59:54

    Ηθικοί αυτουργοί είναι όσοι μετέτρεψαν τα μπάχαλα σε λαιφστάιλ κουλτούρα και τις ρίψεις μολότοφ σε "νεανικό καπρίτσιο", προσφέροντας ηθική νομιμοποίηση σε κάθε ψυχανώμαλο μικροαστούλη να παριστάνει τον επαναστάτη. Και προσφέροντας παράλληλα πεδίο δράσης λαμπρό σε κάθε πράκτορα και ασφαλίτη να κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα.
    Το αν υπήρχαν ή όχι πυροσβεστήρες και το αν άφησε ο Μπαινοβγαινό τους υπαλλήλους να απεργήσουν είναι το τελευταίο που έχει σημασία.
    Εκτός και αν αποφασίσουν οι αναρχομπάχαλοι (ή οι πράκτορες, όποιοι είναι τέλοσπάντων - δεν έχει διαφορά, το ίδιο πράγμα κάνουν) να ρίχνουν μολότοφ αφού πρώτα συμβουλευθούν τους πίνακες ασφαλείας του χώρου και πάρουν συνέντευξη από όλους τους παριστάμενους.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Νικόλας 18/05/2010 14:57:47

      σωστός Νικόλα

  10. firiki2010 avatar
    firiki2010 18/05/2010 14:08:00

    Aναζητεί ο "Κάποιος" τα "κίνητρα και τους εντολείς". Προφανώς το θεωρεί προβοκάτσια. Όπως προβοκάτσια θεωρείται από κάποιους κάθε εγκληματική ενέργεια που έχει θύματα που δεν μπορούν να οικειοποιηθούν.
    Η περίπτωση οι δολοφόνοι να ήταν κάποιοι , που ήταν ενα ή δύο βήματα "πιο μπροστά" από τους παρελαύνοντες που επιδοκίμαζαν το έγκλημα, παίζει?

  11. ataktos avatar
    ataktos 18/05/2010 14:50:44

    ΣΟΝ ΠΕΝ -10§1 Ν.Δ. 54/1974 [«[π]αν πρόσωπον έχει δικαίωμα εις την ελευθερίαν εκφράσεως. Το δικαίωμα τουτο περιλαμβάνει την ελευθερίαν γνώμης ως και την ελευθερίαν λήψεως ή μεταδόσεως πληροφοριών ή ιδεών, άνευ επεμβάσεως δημοσίων αρχών...»], όπως ιδίως έχει ερμηνευτεί από την απόφαση ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ataktos 18/05/2010 15:00:04

      Ποιός διαφωνεί?
      Κάντο μου λιανά να...πιάσω το υπονοούμενο.

      • ataktos avatar
        ataktos @ ΣΟΝ ΠΕΝ 18/05/2010 15:03:29

        Το ερώτημα το απεύθυνες προφανώς ..έναν παλιό… μου σύντροφο και συνεργάτη

  12. nancy avatar
    nancy 18/05/2010 15:04:12

    Μωρε μπράβο αντανακλαστικά! χαχα

    • nancy avatar
      nancy @ nancy 18/05/2010 15:05:23

      Τί γίνεται με τα σχόλια και μπερδεύονται?

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ nancy 18/05/2010 15:08:29

        Δεν μας προλαβαίνει ο διαχειριστής...Nancy.

      • nancy avatar
        nancy @ nancy 18/05/2010 15:20:54

        Σωστός.. ΄Αμποτε!

  13. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 18/05/2010 15:11:00

    Εντάξει ρε παιδία είναι γνωστό ότι στον ιδιωτικό τομέα και με την τρέχουσα ανεργία, απεργία δεν υφίσταται. Ότι κάνουν όλα τα "αφεντικά" κάνει και ο Βγενόπουλος.

    Η κύρια ευθύνη είναι αυτών που αποφάσισαν να χτυπήσουν τον συγκεκριμένο επιχειρηματία, καίγοντας τους υπαλλήλους του.

  14. Greg avatar
    Greg 18/05/2010 15:19:37

    Η κυβέρνηση έχει την απόλυτη ευθύνη γιατί δημιουργεί συνθήκες ζούγκλας. Όταν καταργείς τον ΚΟΚ, δεν μπορείς να μιλάς για ατζαμήδες οδηγούς ούτε για λάιφσταιλ οδηγών που δεν σέβονται την ζωή των άλλων...

  15. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 18/05/2010 15:35:37

    ...ενισχυμένα τζάμια, με τους περιορισμούς όμως ενός διατηρητέου κτιρίου που δεν μπορούσε από την υφιστάμενη νομοθεσία να μετατραπεί σε φρούριο.

    -Δηλαδή τα άλλα υποκαταστήματα που δεν βρίσκονται σε διατηρητέα κτίρια είναι ασφαλέστερα;
    -Εάν είναι ασφαλέστερα γιατί το συγκεκριμένο δεν παρέμεινε κλειστό για το διάστημα της διαδήλωσης;

    ...Όταν ανησύχησαν από την επίθεση των κουκουλοφόρων στο απέναντι βιβλιοπωλείο πήραν την απόφαση ότι ήταν πιο ασφαλές να μείνουν μέσα στο κατάστημα, παρά να βγουν έξω.

    -Ίδια απειλή διατρέχει ένα βιβλιοπωλείο και μία τράπεζα;
    -Μετά από τόσες βομβιστικές επιθέσεις σε τράπεζες, και μετά από ένα σωρό προβοκατόρικες ενέργειες σε ειρηνικές διαδηλώσεις, οι διευθυντές, και οι διευθυντές αυτών, δεν ανησύχησαν;

    ...Η Τράπεζά μας συνεργάζεται και με εξωτερικούς συμβούλους, εξειδικευμένη εταιρεία η οποία μας αναφέρει κάθε μήνα μετά από επί τόπου επιθεώρηση εάν υπάρχει κάποια έλλειψη ή παράλειψη για τα μέτρα ασφαλείας και για το κατάστημα αυτό δεν υπήρχε καμία παρατήρηση.

    -Οι εξωτερικοί σύμβουλοι, εξειδικευμένη εταιρεία, θα απολυθεί τώρα που δεν προέβλεψε εξειδικευμένη πρόβλεψη για ένα διατηρητέο κτίριο με περιορισμούς στον τομέα ασφαλείας;
    -Οι άνθρωποι εντός των υπό περιορισμών διατηρητέων κτιρίων λογίζονται ως ντουβάρια και κρύσταλλα, και αποζημιώνονται αναλόγως;

    Κύριε Βγενόπουλε, μπορεί να είσαστε υπερήφανος για τους συναδέλφους σας υπαλλήλους (ένας απλός υπάλληλος είστε και εσείς;;;) που είτε απήργησαν είτε δεν απήργησαν, αλλά την δημοσιότητα που εσείς έχετε αποκτήσει με την «αξία» σας, κάποιοι «συνάδελφοί» σας και ένας απόγονός τους, την απέκτησαν όχι με δηλώσεις και εμφανίσεις, αλλά με αγγελτήρια θανάτου.
    Συνεχίστε την καλή δουλείά σας και ελπίζω να αντέξετε την απώλεια ενός υποκαταστήματος.
    Άλλωστε υπόκειτο σε περιορισμούς ως διατηρητέο κτίριο.
    Ευτυχώς η μνήμη των ανθρώπων είναι διατηρητέα, και χωρίς «νομοθετικούς» περιορισμούς.

  16. g700 και κάτι ψιλά avatar
    g700 και κάτι ψιλά 18/05/2010 16:00:00

    Ας πως και γω την άποψή μου γιατί πολύ φόρα πήρατε ορισμένοι.
    Λοιπόν όσο είναι δικαίωμά μου να απεργήσω άλλο τόσο δικαίωμά μου είναι να ΜΗΝ απεργήσω.

    Κατά τα άλλα, δυστυχώς, δυστυχώς ξαναλέω φέραμε τη ζωή μας σε τέτοιο τέλμα και μπροστάρηδες αυτής της κατάστασης οι συνδικαλισταράδες ως επί το πλείστον.
    Αυτή η φαρμακερή φάρα που κινεί τα νήματα απ' τα ψηλά ως τα χαμηλά.
    Πόσα Δ.Σ Τραπεζών ειδικά δεν έχουν υποχωρήσει στα κατά καιρούς αιτήματά τους;

    Οι σύλλογοι, οι περίφημοι συνδικαλιστικοί σύλλογοι που κάθε φορά μας τα αλλάζουν. Πότε προτρέπουν σε απεργία και την περιφρουρούν με απειλές πότε συμμετέχουν αλλά κρατούν και τα μπόσικα του τιμονιού.

    Και ρωτώ, είναι επιλογή μου να απεργήσω η να δουλέψω; Είναι.
    Είναι επιλογή μου να μη χάσω το πενιχρό μου μεροκάματο; Είναι.
    Επιλογή μου δεν είναι είναι να με κάψουν ανεγκέφαλα τέρατα.

    Αλλά κι αν συμβεί με τρόπο τόσο ειδεχθή από που κι ως που θα ευθύνεται η διοίκηση της κάθε Τράπεζας ή Οργανισμού;
    Δεν φταίει ο ταχυδρόμος για τις κακές ειδήσεις. Ούτε αυτός που τις έγραψε.
    Διεφθαρμένα, άβουλα και μουντά πιονάκια φταίνε.

    Να πούμε και το άλλο. Πόσες φορές μια εντολή "σχολάστε" δεν έκανε παραπάνω κι από ώρα να φθάσει κάπου;

    Εργάζομαι κάπου που καθημερινά σκέφτομαι οτι έτσι και συμβει κάτι "κιχ" δεν θα προλάβουμε να κάνουμε καμιά 300 και βάλε νοματαίοι.

    Αλλά όσο αυτά τα μουντά, άβουλα και διεφθαρμένα ανθρωπάκια ΔΕΝ κυκλοφορούν, αν όλοι μαζί προσπαθήσουμε να τα περιορίσουμε και να τα ποδοπατήσουμε,ΤΙΠΟΤΑ παρόμοιο θλιβερό δεν θα ξανασυμβεί.

    Κι ένα τελευταίο, πόσοι από μας έχουν στις οικείες τους εξόδους διαφυγής απ' τον κίνδυνο παρεξόν μπαλκόνια και ταράτσες;

    Σημ1. Τον κ. Βγενόπουλο δεν τον γνωρίζω ούτε συχνάζει στον περίγυρό μου, όπως και κάθε άλλος Τραπεζίτης ή εργοδότης.

    2. Τα μπέρδεψα λίγο, γιατί τυχαίνει με το ένα θύμα να είμαι πρώην συνάδελφος (συναισθηματική φόρτιση λοιπόν).

    Αλλά να λέμε και του στραβού το δίκιο που και που.
    Ανάπαυση στην ψυχή των παιδιών και του αγέννητου μωρού κι ανάθεμα στους δολοφόνους τους.

  17. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 18/05/2010 22:13:44

    Πρεπει να ξεκαθαριστει οτι το εγκλημα της 5ης Μαίου ειχε προετοιμασσθει απο χρονια. Και πιο συγκεκριμενα, απο τοτε που πρωτοεμφανιστηκαν οι πενηντα "γνωστοι αγνωστοι" και δεν τους μαντρωσαν αμεσως ενω μπορουσαν αν ηθελαν, δεδομενου οτι οι "αγνωστοι" ηταν γνωστοι. Αυτο σημαινει οτι "καποιοι", κατα τη διακυβερνηση της χωρας και απο το ΠΑΣΟΚ και απο τη ΝΔ, τους ηθελαν. Η καθε πλευρα για τους δικους της λογους. Οι εκαστοτε κρατουντες ηθελαν, κατα την ταπεινη μου γνωμη, τη "δραση" των "γνωστων αγνωστων" για να εδραιωσουν στην κοινη γνωμη την αποψη οτι τα ΜΑΤ ειναι μοναδες της αστυνομιας με ειδικες αποστολες, ενω στην ουσια προκειται για δυναμεις επιβολης, γι' αυτο και φροντισαν να τους εφοδιασουν με ολα τα απαιτουμενα για να μπορουν να διεπεραιωνουν αποτελεσματικα την αποστολη τους που ειναι αποκλειστικα η καταστολη - αυτοι που υπηρετουν στα ΜΑΤ δεν ειναι σε καμμια περιπτωση "μπατσοι", ειναι απλα γενιτσαροι του επικρατουντος καθε φορα καθεστωτος. Αλλα ουτε και οι θιγομενοι απο τις "επιδρομες" των "γνωστων αγνωστων" επιχειρηματιες εκαναν απο την αρχη εκεινο που θα οδηγουσε στην αμεση εξουδετερωση τους. Δεν ζητησαν, δεν αξιωσαν, δηλαδη, με αγωγες απο τους υπευθυνους αξιωματουχους της Αστυνομιας για την τηρηση της ταξης να πληρωσουν απο την τσεπη τους τις ζημιες που προκαλουνταν στις επιχειρησεις και στις περιουσιες τους, οποτε θα γινοταν γνωστο αν ευθυνονταν αυτοι ή εκτελουσαν συγκεκριμενες εντολες και "οδηγιες" και απο ποιους. Ετσι οι 50 εγιναν 100, 200, 300 και παει λεγοντας με την τραγικη καταληξη της 5ης Μαίου.
    Για οσα ακουστηκαν ή μαλλον γραφηκαν σημερα αλλα και αλλες φορες για τις Τραπεζες πρεπει να ειπωθει οτι δεν προκειται για φιλανθρωπικα ιδρυματα αλλα για επιχειρησεις που επιδιωκουν το κερδος - μεχρι πριν λιγες ημερες υπηρχαν διαμαρτυριες οτι η ελλειψη ρευστου στις Τραπεζες εχει "στεγνωσει" την αγορα και σημερα εξαπολυουμε κεραυνους εναντιον τους και εναντιον του Ανδρεα Βγενοπουλου που ειναι ενας ιδιαιτερα επιτυχημενος επιχειρηματιας, ο οποιος εχει αναμεσα στα σκελη του εκεινα που δειχνουν το αρσενικο, τον αντρα, που τολμησε να τα βαλει με ορισμενους απο αυτους που παριστανουν τους ηγετες της χωρας - ειναι καιρος να σταματησουμε να καταπολεμαμαι την επιχειρηματικοτητα, που ειτε το θελουμε, ειτε οχι συμβαλλει στη δημιουργια πλουτου.
    Και κατι τελευταιο, ουδεις δικαιουται να αρνηθει το δικαιωμα των πολιτων να διαδηλωνουν, αρκει να μην καταστρατηγειται το δικαιωμα αλλων πολιτων να πανε στη δουλεια τους, να βγουν για να ψωνισουν ή για διασκεδαση, ακομη και να συναντησουν τον φιλο ήτη φιλη τους. Και, φυσικα, σε μεγαλες και πολυπληθεις εκδηλωσεις, οπως ειναι οι διαδηλωσεις των ημερων αυτων εναντιον του ΔΝΤ και των ακαταλογιστων μετρων κατα του λαου θα κλεισουν και οι δρομοι και θα διακοπει για ορισμενες ή και πολλες ωρες η κυκλοφορια ειδικα στους κεντρικους δρομους. Δεν δικαιολογειται, ομως, σε καμμια περιπτωση το κλεισιμο των δρομων γιατι εκατο, πεντακοσιοι, χιλιοι ανθρωποι θελουν να διαδηλωσου για να υποστηριξουν τα οποπια αιτηματα τους. Ναι, θα ειμαστε μαζι τους, διπλα τους, οταν κινουνται στο πεζοδρομιο.

  18. Ioannis avatar
    Ioannis 19/05/2010 08:22:18

    Γνωρίζω πάρα πολύ καλά την Μαρφίν τράπεζα. Ποτέ δεν άκουσα από κανέναν της τράπεζας ότι αυτός που απεργεί θα υποστεί διώξεις. Ούτε εκείνη την ημέρα. Ρωτήστε και τον σύλλογο εργαζομένων της Marfin. Αυτά που γράφηκαν κάποιοι τα βγάλαν από το μυαλό τους και δεν ξέρω για ποιόν λόγο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.