28/03/2009 13:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βατοπέδι τουρς για Βαυαρούς... φιλέλληνες

Οργανωμένα μετέβησαν το 2007 και το 2008 (καλοκαίρια των ιερών ανταλλαγών) στη μονή Βατοπαιδίου, ως προσκυνητές, Γερμανοί επιχειρηματίες, μαζί με τον ισχυρό άντρα των ελληνικών μαύρων ταμείων της Ζήμενς στην Ελλάδα, Μιχάλης Χριστοφοράκος.

Διαβάστε εδώ το ρεπορτάζ της Αριστέας Μπουγάτσου

Στο μεταξύ, Αριστέα μου, πληροφορούμε ότι δεν πρόκειται να ανοίξουν οι περίφημοι τραπεζικοί λογαριασμοί. Λες να τους ευλόγησε το άγιο πνεύμα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/03/2009 13:32:58

    Δεν βλέπω ποιο είναι το πρόβλημα. Αν δεν υπάρχει κάτι άλλο και απλώς πήγαν στο Βατοπαίδι όλοι αυτοί, τότε δεν αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο προβάλλεται το ζήτημα αυτό. Τι το κακό έχει να πάνε στο Άγιο Όρος και στο Βατοπαίδι όλοι αυτοί; Γιατί πρέπει να είναι ντε και καλά κακό;

    Αν θέλει να δει κανείς κάτι ως ύποπτο μπορεί να τα βλέπει όλα ύποπτα. Αλλά αν δεν έχετε κάνενα άλλο έστω και τόσο δα ύποπτο στοιχείο, δεν νομίζω ότι σημαίνει κάτι αυτή η ανάρτηση και το ρεπορτάζ της Αριστέας Μπουγάτσου.

  2. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 28/03/2009 13:37:23

    Ωρα ειναι να βγει κανένας και να ισχυρισθεί ότι ο Χριστοφοράκος ενίσχυε, εκτός από τα λαμόγια, και τον Ελληνικό τουρισμό. Ειναι αλήθεια οτι ο τύπος πρόσκειταιστον περίγυρο της κυρίας ΥΠΕΞ, με τα 3 ονόματα σε 1, ????

  3. PATRA avatar
    PATRA 28/03/2009 14:26:25

    Η Siemens στο Βατοπεδι,
    σαν να λεμε οι κουκουλοφοροι στα Εξαρχεια,
    ο Κεφαλογιαννης στο Μυλοποταμο,
    ο Παυλιδης στην αγονη γραμμη,
    ή ο Βουλγαρακης στην ...Κυβερνηση.

    Προφανως, ολα αυτα ειναι κακίες και στερεοτυπα,
    και δεν υπαρχει λογος να προβαλλονται....
    Αλλωστε ολοι οι προεναφερομενοι με μονη την ιδιοτητα του "εκδρομεα - περαστικου" βρεθηκαν στα παραπανω μερη.

    Ετσι δεν ειναι Επωνυμε?

  4. WB avatar
    WB 28/03/2009 14:26:40

    Δεν ειπε κανένας ότι είναι κακό να πάνε οι άνθρωποι. Αλλα η πρόξενος δεν ζήτησε αυτό. Παρακάλεσε να φιλοξενηθούν.... επειδή βοηθούν το Γενικό Προξενείο! Τι σοι βοήθεια έδωσαν τραπεζίτες και επιχειρηματίες για να ζητά να τους φιλοξενήσουν; Καιη συνθεση δεν είναι της παρεάς δεν είναι τυχαία. Εκεί είναι η ουσία του ζητήματος....

  5. Οθων ο Βαυβαρός avatar
    Οθων ο Βαυβαρός 28/03/2009 16:16:37

    Το κείμενο της Ελευθεροτυπίας, πίσω από τις γραμμές, έχει άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία. Πέραν της επισήμανσης ότι τα ταξιδάκια γίνονταν την περίοδο των μεγάλων αγοραπωλήσεων γής από τη Μονή Βατοπεδίου, πολύ ενδιαφέρουσα είναι η εξής επισήμανση: "Ενδιαφέρον είναι ότι σε όλα τα VIP groups περιλαμβάνονται ο δικηγόρος Μονάχου Σταύρος Κωνσταντινίδης και ο ομότεχνός του (Μονάχου και Αθηνών) Φίλιππος Λογοθέτης.Ο πρώτος διατηρεί στενές σχέσεις με τον Μιχάλη Χριστοφοράκο αλλά και με Ελληνες πολιτικούς, συνάμα και φίλους της Siemens, διαχρονικά. Ο Σ. Κωνσταντινίδης πρόσφατα εξελέγη μέλος της Εξελεγκτικής Επιτροπής του CSU και κινείται ως λομπίστας στη Βαυαρία, ενώ απέτυχε να εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος στο Μόναχο".

    Ερώημα: Με ποιούς πολιτικούς διατηρεί σχέσεις ο συγκεκριμένος δικηγόρος. Η ομογένεια στη Γερμανία βοά ότι πρόκειται για σχέσεις με πασίγνωστη ελληνικη πολιτική οικογένεια, που φημίζεται για τις στενές σχέσεις -διαχρονικά- με τη Γερμανία. Αν εξαιρέσουμε το Σημίτη, τον Ακη και άλλους πολιτικούς που παραδοασικά είχαν σχέσεις με τη Γερμανία -αλλά δεν αποτελούν πολιτικές "οικογένειες"- μια οικογένεια μένει. Η "Αγία".

  6. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 16:22:41

    Ο κ.Κωνσταντινίδης, όταν ήταν υπουργός Πολιτισμού ο κ.Γιώργος Βουλγαράκης, διορίστηκε εκπρόσωπος του ελληνικού Δημοσίου, για τη διεκδίκηση και τον επαναπατρισμό στη χώρα μας κάποιων αρχαιοτήτων. Ξέχωρα από αυτή την τυπική διαδικασία και τον διορισμό, οι κακές γλώσσες μιλούν και για σχέσεις του δικηγόρου με τον Γ.Βουλγαράκη, ο οποίος, είναι γνωστό ότι ενεπλάκη αμεσότατα στην υπόθεση Βατοπεδίου, όπως και η συμβολαιογράφος σύζυγός του, κ.Πελέκη.

  7. Οθων ο Βαυβαρός avatar
    Οθων ο Βαυβαρός 28/03/2009 16:30:59

    ΦακτορΧ, όπως φαίνεται από παλαιότερη ανάρτησή σου (http://www.antinews.gr/?p=5172), ο Χριστοφοράκος και η Ζημενς, είχαν αναπτύξει καλές σχέσεις γενικότερα με την Εκκλησία. Είχες παρουσιάσει επίσης, κάποιες μικροδωρεές που έκανε η Ζημενς στην Αλληλεγγύη, την ΜΚΟ της Εκκλησίας της Ελλάδας (δεν ξέρουμε για τα χοντρά ποσά, ούτε επίσης και γιατο εάν έριξε και πόσο βαρύς ήταν ο οβολός του προς το Βατοπέδιο). Τότε είχες βάλει και μια φωτογραφία από ειδική εκδήλωση της Εκκλησίας της Ελλάδος για να απονείμει ο τότε αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος στον πρώην πρόεδρο της Ζημενς, Φον Πίρερ, το σταυρό του Αγίου Νεκταρίου. Στην εκδήλωση που έγινε το 2004 παραβρισκόταν και ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Το ένα μετά το άλλο τα κομμάτια του παζλ, υπάρχουν. Και σαν να παραδένουν μεταξύ τους. Αραγε, η Δικαιοσύνη θα το στήσει το παζλ;

  8. kanis avatar
    kanis 28/03/2009 16:32:46

    Μήπως συνέπεσε ο Χριστοφοράκος και με τον Λαζόπουλο που είχε επισκεφτεί το Βατοπαίδι με τον Κοντομηνά;

    Ωραίες προσευχές θα κάνανε, όλοι μαζί!

  9. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 16:35:19

    WB Says:Καιη συνθεση δεν είναι της παρεάς δεν είναι τυχαία. Εκεί είναι η ουσία του ζητήματος….

    Μιλάμε ουσιαστικά για την άρχουσα πολιτικο-οικονομική-εκδοτική τάξη της γνωστής για το πολιτικό της βάρος, Βαυαρίας.

  10. WB avatar
    WB 28/03/2009 17:33:16

    Le canard. Πράγματι έτσι είναι. Για να δούμε τι συνέχεια θα έχει αυτή η ιστορία...

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/03/2009 17:40:12

    Πάτρα, κοίτα, μια φορά που γύριζα από το Άγιο Όρος (από τη Μονή που συχνάζω, που δεν είναι το Βατοπαίδι), γνώρισα πάνω στο πλοίο το Φρανσουά Λεοτάρ, πρώην Υπουργό Άμυνας της Γαλλίας, που είχε επισκεφθεί το ίδιο μοναστήρι με εμένα. Ήταν και άλλοι δυο φίλοι του μαζί Γάλλοι, σημαντικοί και αυτοί, αλλά δεν θυμάμαι τις ιδιότητές τους. Επειδή τα γαλλικά μου ήταν ακόμη καλά τότε, πιάσαμε καλή κουβέντα. Ήταν έξω φρενών που δεν τους άφησαν στο μοναστήρι να παρακολουθήσουν τις ακολουθίες στην Εκκλησία. Προσπάθησα να τους εξηγήσω όσο πιο ήπια γινόταν ότι οι καθολικοί θεωρούνται αιρετικοί στην Ορθοδοξία (οι καθολικοί δεν μας θεωρούν πια αιρετικούς από το 1960 και τη δεύτερη βατικάνεια σύνοδο) και ότι δεν ήταν κάτι προσωπικό με αυτούς και το μόνο που κατάφερα ήταν να γίνουν ακόμη πιο έξω φρενών. Υπουργός ξε-υπουργός όμως δεν παίζει ρόλο στα πνευματικά θέματα στο Άγιον Όρος.

    Από αυτόν τον γενικό κανόνα απέστη κάπως ο Εφραίμ και δημιούργησε πολλές καλές σχέσεις με ισχυρούς αυτού του κόσμου. Εξ όσων γνωρίζω όμως, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε θέματα πνευματικά. Ήταν επίσης γενικότερα πολύ πιο ανοιχτός σε θέματα αντιμετώπισης αλλοθρήσκων και αλλοδόξων. Μια φορά που ήθελα εγώ να φέρω κάτι αλλοδαπούς φίλους στο Όρος, μου είπε ένας Γέροντας εκεί στο μοναστήρι που πηγαίνω (που είναι αυστηρό, απόδειξη η αντιμετώπιση του πρώην Υπουργού Άμυνας της Γαλλίας) ότι θα ήταν καλύτερα να μην τους φέρω εκεί και μου είπε μάλιστα να πάω στο Βατοπαίδι, όπως και πήγα (η μοναδική φορά που πήγα και σας διαβεβαιώ ότι δεν έχει ούτε σουίτες, ούτε κανένα ελικόπτερο πουθενά, βέβαια τα δωμάτια είναι πολύ πιο όμορφα και περιποιημένα από τα άλλα μοναστήρια, κοιμηθήκαμε και στα "καλά" γιατί οι φίλοι μου ήταν κάπως σημαντικοί στην ιδιότητά τους και γι' αυτό ξέρω ότι δεν έχει σουίτες - τέσσερις όμως στο ίδιο δωμάτιο, που αυτό δεν λέγεται σουίτα).

    Αυτό που θέλω να πω και ανέφερα για το Φρανσουά Λεοτάρ είναι ότι γενικά στο Όρος θέλει να πας συστημένος, και Ορθόδοξος να είσαι, πόσο μάλλον αν δεν είσαι Ορθόδοξος. Για μένα που έχω αρκετή επαφή με το Όρος, δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενη η επίσκεψη. Από την επαφή μου με τους ξένους - και έχω αρκετή λόγω της δουλειάς μου - ξέρω ότι τρελαίνονται στην ιδέα να επισκεφθούν το Όρος. Πολλές φορές στο εξωτερικό τους λέω ότι είμαι Έλληνας και από τα πρώτα πράγματα που σπεύδουν να μου πουν, είναι πόσο πολύ θα ήθελαν να επισκεφθούν το Όρος.

    Όταν έλεγα λοιπόν για στοιχεία, εννοούσα ότι μια τέτοια επίσκεψη για να είναι ύποπτη και όχι στα πλαίσια του συνήθους ενθουσιασμού των ξένων για το Άγιο Όρος, θα πρέπει να συνδέεται και κάπως αλλιώς. Η Ζήμενς έχει να κάνει κυρίως με ΟΤΕ, άντε και με προμήθειες στρατιωτικών συστημάτων. Το Βατοπαίδι στο θέμα για το οποίο κατηγορήθηκε, είχε να κάνει με ακίνητα. Συνεπώς, φαίνονται τελείως άσχετα τα δύο θέματα μεταξύ τους. Σε εμένα τουλάχιστον. Γι' αυτό και δεν μου φαίνεται ότι η είδηση αυτή έχει κάποια σημασία.

  12. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 17:58:16

    @WB 13

    Ηθελα να ξερα, η Ζημενς Γερμανίας, η "μαμά", που τόσο κόπτεται για το που έχουν φύγει δεξιά και αριστερά οι μίζες και οι "δωρεές", δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει τι συμβαίνει με τέτοιου είδους αλλαξοκωλιές; Διότι, προφανώς, ο Χριστοφοράκος δεν βρέθηκε σε αυτό το "τουριστικό" γκρουπάκι για το Βατοπέδιο, απλά ως ιδιώτης Χριστοφοράκος, αλλά ως εκπρόσωπος μιας κραταιάς γερμανικής εταιρείας, μαζί με άλλους εκπροσώπους των ρετιρέ της γερμανικής ελίτ. Εν πάση περιπτώσει. Ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρθηκε η Ζημενς, οι Ελληνες εισαγγελείς που ερευνούν την υπόθεση, θα μείνουν αδιάφοροι;

  13. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 18:05:28

    @Επώνυμος

    Αν δεν ήταν το βιογραφικό των "ενδιάμεσων" τέτοιο που περιγράφεται τόσο στο κείμενο της Ε, όσο και στα προηγούμενα σχόλια τέτοιο, θα δεχόμουν τις επισημάνσεις σου. Εδώ όμως, φαίνεται πως συμβαίνει κάτι σοβαρότερο. Πόσο μάλλον, όταν συναντιούνται τα πρόσωπα των δύο σημαντικότερων πρόσφατων σκανδάλων: Της Ζημενς και του Βατοπεδίου. Επίσης, οι κάθε λογής πολιτικές οικογένειες. Με την Αγία Οικογένεια μάλιστα, είναι διάχυτη η βασιμότατη υποψία περί πολύ στενών σχέσεων του Χριστοφοράκου.

  14. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/03/2009 19:19:12

    Ναι, le canard, προφανώς αυτό είναι το μόνο "στοιχείο" που υπάρχει. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Και για τον Εφραίμ, πιστεύω βάσιμα ότι είναι αθώος του κρίματος. Όχι επειδή έχω επαφή με το Άγιον Όρος, αλλά επειδή δεν μου "βγαίνει" η ενοχή του. Αφού ο άνθρωπος από την πρώτη στιγμή λέει: να σας τα επιστρέψω όλα και να μου δώσετε πίσω τη Βιστωνίδα. Δεν ξέρω ακριβώς τι παίχτηκε στο θέμα Βατοπαιδίου (πιστεύω προσωπικά ότι απλώς τους έπιασε κορόιδα όταν του ζήτησαν τη Βιστωνίδα), αλλά από τη στιγμή που λέει "να γυρίσουμε στην αρχική κατάσταση", μόνος αυτός, και οι άλλοι κάνουν πως δεν ακούν, εμένα ο άνθρωπος αυτός μου φαίνεται ότι δεν είναι ο εγκληματίας που τον έχουν διασύρει παντού. Πιθανόν να μην φέρθηκε όπως θα περιμέναμε από έναν Αγιορείτη ηγούμενο. Άλλο αυτό όμως και άλλο να τον κρεμάμε δημόσια στην πλατεία Συντάγματος.

  15. ariel avatar
    ariel 28/03/2009 19:50:15

    Επώνυμε @18
    Πως θα τα δώσει πίσω? Το Ολυμπιακό ακίνητο έχει πουληθεί σε τρίτους. Αυτοί που είναι καλόπιστοι και αγόρασαν δεν χάνουν τα δικαιώματά τους. Δεν ξέρω τι έγινε και πως, δεν ρίχνω ανάθεμα στον Εφραιμ, αλλά το να τα δώσω πίσω είναι γράμμα κενό που δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Οπότε μιλάει εκ του ασφαλούς. Τα υπόλοιπα είναι θέμα αποδείξεων και δεν κατηγορώ κανένα, από την στιγμή που δεν ξέρω. Μιλάω μόνο για θέμα νομικό.

  16. oikonomologos avatar
    oikonomologos 28/03/2009 20:43:12

    Ωραία τα σχολιάζουμε εμείς εδώ. Η τυφλή δικαιοσύνη όμως προχωρά σε απαλλαγές. Για απαλλαγή πάνε Παπαμαρκάκης και Ακρόπολις Χρηματιστηριακή για τα ομόλογα. Για απαλλαγή ο Κυρανίδης και οι άλλοι επιχειρηματίες που είχαν εμπλοκή στο Βατοπαίδιο. Ο Χριστοφοράκος, δεν έχει κληθεί καν να καταθέσει.

  17. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 21:30:52

    @Επώνυμος

    Να προσθέσω στα παραπάνω που γράφτηκαν σήμερα, μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση που είχε κάνει το αντινιούς http://www.antinews.gr/?p=3294

    Εγραφε, ανάμεσα στα άλλα, τότε: "Γράφτηκε στο διαδίκτυο ότι ο εφοπλιστής κ. Σπύρος Πολέμης που φέρεται να ελέγχει το 50% της εταιρείας που αγόρασε το ολυμπιακό ακίνητο από τη Μονή Βατοπεδίου έχει σχέση με τις καταγγελίες που είχε κάνει παλιά ο Κώστας Λαλιώτης για την εταιρεία Mayo και «μαύρο χρήμα» στη ΝΔ (επί Επίτιμου). Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για την ίδια οικογένεια, αλλά όχι για τον ίδιο Πολέμη. Ο αναμειγνυόμενος στην υπόθεση Βατοπεδίου είναι εξάδελφος του αναφερθέντος στην υπόθεση Mayo".

  18. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 21:33:16

    @Επώνυμος


    Ειχε γραψει το Αντινιους σε ανάρτησή του προ μηνών, μεταξύ των άλλων, τα εξής: “Γράφτηκε στο διαδίκτυο ότι ο εφοπλιστής κ. Σπύρος Πολέμης που φέρεται να ελέγχει το 50% της εταιρείας που αγόρασε το ολυμπιακό ακίνητο από τη Μονή Βατοπεδίου έχει σχέση με τις καταγγελίες που είχε κάνει παλιά ο Κώστας Λαλιώτης για την εταιρεία Mayo και «μαύρο χρήμα» στη ΝΔ (επί Επίτιμου). Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για την ίδια οικογένεια, αλλά όχι για τον ίδιο Πολέμη. Ο αναμειγνυόμενος στην υπόθεση Βατοπεδίου είναι εξάδελφος του αναφερθέντος στην υπόθεση Mayo”.

  19. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/03/2009 21:49:11

    Άριελ, αυτό που είπε ο Εφραίμ ήταν ότι θα δώσει τα ακίνητα και από όσα πούλησε θα δώσει το πλήρες αντίτιμο που εισέπραξε.

    Για την εμπλοκή των προσώπων αυτών Πολέμη κλπ. είναι αρκετά πιθανόν να μην πηγαίνει κάτι καλά από την πλευρά του κράτους (αν και δεν μάθαμε ποτέ ακριβώς τι). Όμως το σκάνδαλο για το οποίο κατηγορείται ο Εφραίμ είναι ο πλουτισμός από τη διαφορά αξίας Βιστωνίδας και ακινήτων. Και αυτός ο επιπλέον πλουτισμός, τον οποίο δεν είχε κανένα πρόβλημα να παραδεχθεί η Μονή, γιατί έγινε με πρωτοβουλία του κράτους και όχι δική της, θα ανατρεπόταν πλήρως με την ακύρωση των ανταλλαγών και την απόδοση των χρημάτων που εισπράχτηκαν από τις πωλήσεις.

    Εκεί είναι που δεν μπορώ να δω εγώ σκάνδαλο από την πλευρά της Μονής. Είναι βέβαια εξωφρενικό το τι πήραν και το τι έδωσαν. Όμως αυτό αφορά την κρατική διαχείριση. Μίζες λίγο δύσκολο να υπήρξαν - αν επιστρέψεις το προϊόν του εγκλήματος, θα σου μείνει μετά η ζημιά της μίζας. Για το λόγο αυτό ή κάτι παίζεται που δεν το έχουμε μάθει ακόμη ή απλώς έχουμε να κάνουμε με τεράστια κρατική και κυβερνητική ανικανότητα και αδυναμία υπεράσπισης των συμφερόντων του δημοσίου. Το πιθανότερο για μένα είναι το δεύτερο. Αποτελεί σκάνδαλο ως προς το μέγεθος της ζημιάς του ελληνικού κράτους, που προξενήθηκε με δική του (του κράτους-διοίκησης και της κυβέρνησης) υπαιτιότητα. Δεύτερο σκάνδαλο, ότι πάνε να κρατήσουν τώρα και τα ακίνητα και τη Βιστωνίδα, ενώ τα δικαιώματα της Μονής επί της Βιστωνίδας ήταν αδιαμφισβήτητα εδώ και 900 χρόνια και τα σεβάστηκαν όλες οι κυβερνήσεις. Ειδικά αυτό το τελευταίο εγώ δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα. Πρόκειται για μένα για καθαρή κυβερνητική λαμογιά εις βάρος του Εφραίμ, με τη σύμπραξη όλων των κομμάτων.

  20. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 22:08:23

    Η ανάρτηση εμμέσως θίγει το σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Ας μην μιλήσουμε για τις μονές που ευνοήθηκαν επί ΠΑΣΟΚ, τι έγινε στο Αγιον Ορος όταν διοικητής ήταν ο Ψυχάρης (από αυτόν έμαθαν οι καλογέροι όλα τα κόλπα για "μπίζνες") και ποσοι υπουργοί είχαν περελάσει από εκεί την εποχή Σημίτη. Προσωπικώς έχω δεί βιβλίο επισκέψεων γνωστής μονής και έπαθα την πλάκα μου. Ολο το Υπουργικό Συμβούλιο επι Σημίτη, είχε περάσει. Αν σε αυτό προσθέσουμε και τα κονδύλια που είχε πάρει η συγκεκριμένη Μονή και τις πολιτικές σχέσεις του ηγούμενου, τότε έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα.

    Ξέχωρα από αυτά όμως, η ανάρτηση αμέσως βάζει θέμα διασύνδεσης προσώπων (πχ Χριστοφοράκου) που τα συναντάμε στο μείζον σκάνδαλο της Ζημενς και τώρα στο Βατοπέδι. Το κύριο στοιχείο του δημοσιεύματος της Ε, είναι ότι στο θέμα παρελαύνουν άτομα που συνθέτουν μια αλυσσίδα πολιτικών-προσωπικών-οικονομικών σχέσεων, που, πολύ πιθανώς ακολουθούνται από "μπίζνες". Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι πρόκειται για πρόσωπα, για τα οποία υπάρχουν βάσιμες υποψίες για σχέσεις με την "Αγία οικογένεια". Και εν πάση περιπτώσει, το κύριο ζητούμενο είναι πως και για ποιό λόγο ένα-δύο άτομα οργανώνουν σε τακτική βάση "τουριστικά" γκρουπάκια με την οικονομική-πολιτική ελίτ της Βαυαρίας για το Βατοπέδι και όχι μόνον. Στην ομογένεια στη Γερμανία πάντως, οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, γνωρίζουν πολύ καλά ότι δεν επρόκειτο απλά για ...θρησκευτικό τουρισμό.

  21. ariel avatar
    ariel 28/03/2009 22:19:18

    Eπώνυμε, δεν μπαίνω στα του Βατοπαιδίου, δεν τα ξέρω και δεν θέλω να αδικήσω. Στις επισκέψεις σου στο Ορος, μήπως πέρασες από την Μονή Οσίου Γρηγορίου? Ο ηγούμενος ο πατέρας Γεώργιος Καψάνης, είναι από τους πολύ καλούς, μορφωμένους και σωστούς ιεράρχες. Τον ξέρω από πολύ παληά, συνεργαζόμουνα με τον πατέρα και τον αδελφό του. Ο αδελφός μου τον είχε καθηγητή Θεολόγο, έχει κάνει πολλά για τα παιδιά του Π.Φαλήρου και όχι μόνο. Τέτοιους παπάδες θέλουμε, αλλά πόσοι υπάρχουν?

  22. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/03/2009 22:34:16

    Στη Μονή Γρηγορίου έχω πάει μόνον μια φορά το 1992, αλλά αυτά που μου λες πρέπει να ισχύουν, από ό,τι ξέρω κι εγώ.

    Οι της Ζήμενς φυσικό είναι να είχαν πολύ στενές σχέσεις με τους Μητσοτάκηδες αφού τους τάιζαν τόσα χρόνια. Κανονικό μισθό τους έκοβαν όλη την οικογένεια. Τώρα, αν η ομογένεια ξέρει ότι δεν επρόκειτο για θρησκευτικό τουρισμό, ας μας πει για τι πράγμα ακριβώς επρόκειτο. Και ο Κάρολος της Αγγλίας πάει εκεί κάθε χρόνο. Τι σημαίνει αυτό; Υπάρχει και το γνήσιο ενδιαφέρον για το Άγιο Όρος και αυτό δεν πρέπει να παραβλέπεται. Το θέμα είναι αν ξεπερνιούνται τα όρια του γνήσιου ενδιαφέροντος, όμως δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε δεδομένο ότι ξεπερνιούνται, όταν εμείς οι ίδιοι καλά καλά δεν το ξέρουμε ότι αυτό πράγματι συνέβη.

  23. grigoris avatar
    grigoris 28/03/2009 22:45:22

    @Le canard

    Το είδες σε Μονή το βιβλίο, όταν πήγες;

  24. οκτώ avatar
    οκτώ 28/03/2009 22:54:05

    Εντύπωση δεν προκαλεί ότι το πλιάτσικο στην περιουσία του ελληνικού λαού έχει πλέον μεταφερθεί στα μονόστηλα κάποιων μόνο εφημερίδων ενώ τα κανάλια ήδη το ξέχασαν ;
    Πέρα από το νηπιακό mea culpa, είδαμε κανένα γιώτ να κατάσχεται ; καμία off shore να γίνεται φύλλο και φτερό ; κανέναν κατεργάρη να πληρώνει έστω και ένα ευρώ από τα κλεμμένα ;
    Αλλά φαίνεται ότι γνωρίζουν πολύ καλά αυτοί που κινούν τα νήματα ότι απέναντί τους έχουν ένα λαό με μνήμη χρυσόψαρου, οπότε για λίγο ξαποσταίνουν και ξανά προς την δόξα τραβούν.

  25. Le canard avatar
    Le canard 28/03/2009 22:56:32

    @grigoris

    Ναι, βλέπεις ήμουν ένας από τους VIP επισκέπτες!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.