#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/06/2009 21:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαρύ το κατηγορητήριο για τον Θ. Τσουκάτο


_______________________________________________________________________________________________________
Σε χρηματισμό στελεχών του ΟΤΕ, αλλά και στο προσωπικό του περιουσιακό χαρτοφυλάκιο και όχι στο ταμείο του ΠΑΣΟΚ
, κατέληξε το ένα εκατομμύριο μάρκα που είχε πάρει από τη Siemens ο Θόδωρος Τσουκάτος, σύμφωνα με το κατηγορητήριο εις βάρος του.

Ο Θ. Τσουκάτος κατηγορείται για το  αδίκημα της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα κατ' επάγγελμα και έχοντας διαμορφώσει την υποδομή για τον πορισμό εισοδήματος. Ταυτόχρονα, αναφέρεται ότι το ένα εκατομμύριο γερμανικά μάρκα, από τα "μαύρα ταμεία" της Siemens κατέληξε σε στελέχη και υπαλλήλους του ΟΤΕ. Ο ανακριτής αναφέρει ότι ο ρόλος του κ. Τσουκάτου ήταν μεσολαβητικός και το ποσό έφτασε, από τον Απρίλιο έως τον Μάιο του 1999, σε στελέχη του οργανισμού, αρκετά από τα οποία δεν έχουν εντοπιστεί από την ανάκριση.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=57978

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/06/2009 22:07:48

    Γιατί;

  2. eirini avatar
    eirini 26/06/2009 22:18:11

    Δεν κατάλαβα. Τα πήρε για να χρηματίσει υπαλλήλους του ΟΤΕ; Για ποιο λόγο να τους χρηματίσει (κατά το κατηγορητήριο);

  3. mareli avatar
    mareli 26/06/2009 23:45:42

    Ο Χριστοφοράκος έκανε "δωρέες" μέσω Τσουκάτου!
    Τα έδινε στον Τσουκάτο για να τα μοιράσει αυτός!
    Άρα ούτε ο Χριστοφοράκος ξέρει ποιος πήρε χρήμα!
    Μένει, λοιπόν, στον Τσουκάτο για να μην την πληρώσει μόνο αυτός (γιατί με τέτοιο κατηγορητήριο σε "σκίζουν" κανονικά και τα φορτώνεσαι όλα!) να αποδείξει ότι τα έδωσε στο ΠΑΣΟΚ...
    Κάτι μου λέει ότι κάποιος θα του κλείσει το στόμα...
    Sexτα μου μυρίζει...

  4. Orestios avatar
    Orestios 27/06/2009 00:05:56

    Βρε τον Τσουκάτο! Έχει πολύ ψωμί η υπόθεση. Νομιμοποίηση "μαύρων" κατ'επάγγελμα. Και εμείς νομίζαμε πως ήταν μέλος της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ για τους Έλληνες. Ωραίοι οι ΠΑΣΟΚΟΙ.

  5. Orestios avatar
    Orestios 27/06/2009 00:06:22

    Επαγγελματίες απατεώνες

  6. αχβαχ avatar
    αχβαχ 27/06/2009 00:23:18

    orestios, αν ήταν μέλος της κυβέρνησης θα τον είχε καθαρίσει ο άσπρος σίφουνας άζαξ. Επειδή δεν ήταν, είναι περίπτωση κλειδί.

  7. ataktos avatar
    ataktos 27/06/2009 11:43:22

    Μα παιδί του «λαού» δεν ήταν , μορφωμένος σπουδαγμένος όλα τα προσόντα είχε ο καημένος για να είναι δεξί χέρι του Σημίτη ,ήταν και «αριστερός» ….το έβανα στα κλάματα παιδία

  8. rs avatar
    rs 27/06/2009 12:06:18

    Το "άκρον άωτον" της πολιτικής ξεφτίλας. Τα κόμματα δεν ξέρουν τίποτα. Όλες οι δοσοληψίες και οι χρηματισμοί έγιναν απο στελέχη εν αγνοία των.... μηχανισμών.
    Αντί να κάνουν πολιτικό χαρακίρι και να "αυτοδιαλυθούν" για να δούμε ενδεχομένως τι "μέλλει γενέσθαι" σφυρίζουν αδιάφορα και τα φορτώνουν όλα σε.... πρόσωπα.
    Και γώ ο αφελής ερωτώ: Γιατί να δεχθώ οτι ο Γ.Π. Ο Κ.Κ και τα ηγετικά στελέχη για να μην πώ όλοι στα κόμματα, δεν γνωρίζουν τίποτε για τις ...σκοτεινές διαδρομές του χρήματος; Και εάν οι "λαδιάρηδες" είναι ο Τσουκάτος ο Βουλγαράκης, ο Μαντέλης και ο Παυλίδης, γιατί να είναι "καθαροί" ο Πάγκαλος ο Γιακουμάτος και ο Χρυσοχοϊδης;
    Αλλά όταν ,ο κατά τ΄άλλα χειμαζόμενος (γενικά) λαός επικροτεί με πάνω από 60% την ξεφτίλα δεν ...."δικαιούται να ομιλεί".

  9. christos avatar
    christos 27/06/2009 13:59:07

    Είθισται.... ο στρατηγός να έχει την ευθύνη για όλο το στράτευμα...

  10. ataktos avatar