#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/05/2008 12:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαρύ το αντάλλαγμα για να λήξει η απεργία

Σε εξέλιξη βρίσκεται η συνεδρίαση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων. Μερίδα των απεργών θεωρεί ότι η απεργία πρέπει να λήξει καθώς ικανοποιήθηκαν κατά ένα μεγάλο μέρος τα αιτήματά τους. Άλλοι υποστηρίζουν ότι η αύξηση 5% των κομίστρων δεν καλύπτει τις ανάγκες τους.  Πάντως το μεγάλο αντάλλαγμα για να λήξει η απεργία είναι να κυκλοφορούν τα βυτιοφόρα στα τούνελ και οι νταλίκες τις Παρασκευές. Και είναι πολύ βαρύ, επειδή τα βαρέα οχήματα ευθύνονται για το 25% των θανατηφόρων τροχαίων στο εθνικό οδικό δίκτυο. Νεότερη ενημέρωση (6:00 μμ)Ασαφές παραμένει το τοπίο στην αγορά, καθώς οι μεν βυτιοφορείς αποφάσισαν αναστολή της απεργίας τους, ενώ οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης αποφάσισαν να την συνεχίσουν. Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης διατυπώθηκαν διάφορες προτάσεις, ενώ οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων - οι οποίοι πρότειναν τη λήξη της απεργίας -, αποχώρησαν από την αίθουσα. Τελικά οι προτάσεις τέθηκαν σε ψηφοφορία και επί συνόλου 72 ψήφων οι 43 τάχθηκαν υπέρ της συνέχισης. Μετά την απόφαση των ιδιοκτητών φορτηγών, άγνωστο παραμένει τι θα πράξουν οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων, οι οποίοι συνεδριάζουν εκ νέου στις 7 το απόγευμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νικολ.... avatar
    Νικολ.... 14/05/2008 13:18:12

    Τώρα που οι διάφοροι Ατσίδες φούλαραν της δεξαμενές λες να υπάρχει πρόβλημα έκρηξης ,αυτανάφλεξης κλπ και το παιντι τρέχει και σφυρά ….

  2. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 14/05/2008 13:21:15

    Εδώ ο Τερενς πρωί πρωί το έσκασε εσύ ρε factorx ακόμα παιδεύεσαι???

  3. Rogue avatar
    Rogue 14/05/2008 13:50:03

    Προσπαθούν να κάνουν τη δουλειά τους. Όταν Κόρινθος με Πάτρα έχει 1 + 1/2 λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς διαχωριστικό, δεν είναι εύκολο να υποχρεώσεις τα βαρέα να κινούνται δεξιά μόνο.

    Από την άλλη, πόσο έυκολο θα ήταν χρόνια τώρα, να έχει φαρδύνει κατά μία λωρίδα η Εθνική και να μπεί τσιμεντένιο διαχωριστικό; Αλλά αυτό δεν έχει ίσως μεγάλους προϋπολογισμούς, όπως μια εντελώς νέα εθνική (με τις συνυφασμένες μίζες), ούτε περνάει από καμμένα που θα αξιοποιηθούν τουριστικά κλπ (και θα αγοραστούν φτηνά πλέον, καλά να είναι οι εμπρηστές).

    Καλά, για αστυνόμευση, δεν συζητώ. Συνήθως ένα περιπολικό κάθεται μετά τα διόδια, έτσι για να δίνει το παρών.

  4. Theodore avatar
    Theodore 14/05/2008 18:43:23

    Δεν καταλαβατε.
    Οι ανθρωποι ζητανε ασφαλιστικες ρυθμισεις, που αν γινουν, θα μπουν μεσα τα Ταμεια 300 εκατομμυρια Ευρω.
    Καταλαβατε για τι μιλαμε; Οι ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ, κανουν "απεργια",παιζονας με τη λεξη και με ο,τι αυτη φερνει μαζι της.
    Μα απεργια κανουν "της γης οι κολασμενοι", που δεν εχουν να χασουν τιποτ αλλο, εκτος απο τις αλυσσιδες τους", οπως ελεγαν οταν ξεκινησε η απεργια.
    Οχι οι ιδιοκτητες, που εχουν ΚΡΑΤΙΚΕΣ αδειες, που τις πουλανε και τις αγοραζουν και η τιμη τους εχει παει στα 300 χιλιαρικα η μια.
    Μα αν δεν τους συμφερει, πως πληρωνουν τοσα λεφτα για μια αδεια και δεν πανε να κουβαλανε τσουβαλια στη λαχαναγορα;
    Αλλα τετοιοι χαχολοι εισαστε, που δεν καταλαβαινετε οτι μας δουλευουν ψιλο γαζι.
    Και οι δημοσιογραφοι; Ε αυτοι πια, ειναι σκετη αντικειμενικοτητα.Με το σας και με το σεις τους φερονται.
    Αλλα γιατι να φωναξουν; Εχουν καμια αναγκη αυτοι;
    Ο ενας, πηρε 14 μυρια, ο αλλος κοκορευοταν οτι επαιρνε απο παλια, 10 φορες το μισθο ενος βουλευτη.
    Οι πιο πολλοι, εχουν βιλλαρες, αυτοκινηταρες και χωροφυλακες που πληρωνουμε εμεις οι μαλακες, για να τους φυλανε.
    Γιατι να κανουν τη δουλεια τους, οπως πρεπει;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.