#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/02/2011 05:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαρύτατο κοινωνικό πλήγμα οι συγχωνεύσεις των σχολείων



Η Άννα της Παιδείας και της Διά βίου Αμάθειας, κτύπησε πάλι! Έτσι και την αφήσουμε να διαχειριστεί τα της Παιδείας μας για κάμποσο καιρό ακόμα, θα πάμε πολλά χρόνια πίσω.

Θέλει λέει να κάνει εξορθολογισμό  στην κατανομή του μαθητικού δυναμικού της χώρας, για να είναι λέει τα σχολειά μας «βιώσιμα»! Τί είναι εν τέλει το  ελληνικό σχολείο;  Η  επιχείρηση που πρέπει να είναι κερδοφόρα και που γι αυτό  επιβάλλεται να ελέγχεται η βιωσιμότητά της;

Η Παιδεία βεβαίως και είναι Επένδυση, αλλά όχι για την κερδοφορία της σε χρήμα και υλικά αγαθά, αλλά  ως η σημαντικότερη Επένδυση στην Ποιότητα του Ανθρώπου που παιδεύεται και που αυτός θα είναι ο αυριανός  πολίτης!  Και τι σκέφτηκε;  Σκέφθηκε με περίσσια «σοφία»,  να κάνει συνενώσεις σχολείων για να εξοικονομήσει προσωπικό και κτήρια. Βρήκε σαν αφορμή, το αναντίρρητο πρόβλημα στην εκπαίδευση των παιδιών της αραιοκατοικημένης ελληνικής επαρχίας και το κατέστησε καθολικό, για ολόκληρη τη χώρα.  Το έφερε και στην Αττική, που ως γνωστόν στεγάζει τη μισή Ελλάδα, χώρια τους μετανάστες της.

Ναι, προτίθεται να στοιβάξει ξανά τα παιδιά σε τμήματα που ο αριθμός των μαθητών θα είναι «εναρμονισμένος» με το νόμο και να συγχωνεύσει, να συνενώσει  σχολεία, δηλαδή στην ουσία να καταργήσει σχολεία! H συγχώνευση σχολείων είναι στην ουσία κατάργηση και η κατάργηση σχολείου επιφέρει βαρύτατο κοινωνικό κτύπημα.

Εντελώς φαρισαϊκά και αφού έχει διαβουλευτεί καιρό τώρα με τους διευθυντές της Α/βάθμιας και της Β/βάμιας Εκπαίδευσης και έχει ήδη στα χέρια της τις προτάσεις τους, θυμήθηκε ότι υπάρχει και μια αιρετή Τοπική Αυτοδιοίκηση και την καλεί τάχα σε διαβούλευση, με καθυστέρηση δύο τουλάχιστον μηνών. Άνοιξε υποτίθεται και έναν διάλογο με τους πολίτες, μέσω του opengov του υπουργείου της, για μόνον τέσσερις μερούλες και ήσυχη πια πως ο διάλογος ολοκληρώθηκε στο τετραήμερο, συνεχίζει ακάθεκτη το φιλεκπαιδευτικό της έργο! Δεν είδε, ή μάλλον δεν της είπαν οι ακριβοπληρωμένοι σύμβουλοί της, πως υπάρχει ένας νόμος ο γνωστός 1566, ο οποίος είναι εν ισχύ ακόμα και ο οποίος καθορίζει πως στις μεταβολές των σχολείων συμμετέχει και έχει καθοριστικό λόγο και η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Το γιατί είναι αυτονόητο! Πέρα από τη Σχολική Μέριμνα, την οποία έχει ήδη ως αρμοδιότητα εδώ και πολλά χρόνια, είναι και η κατ’ εξοχήν εξουσία, η πλησιέστερη προς τον πολίτη και γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα ασχετόπουλο της κεντρικής εξουσίας, τα του οίκου της.

Επειδή λοιπόν η κυβέρνηση του μνημονίου, δεν είπε ποτέ την αλήθεια στον ελληνικό λαό και επειδή πρόσφατα ο ίδιος ο Στρος  Καν ξεμπρόστιασε κανονικότατα τον πρωθυπουργό, είναι καιρός να μάθουμε και όλοι εμείς, πως απ’ όπου πέρασε το ΔΝΤ, πέρα από τα γνωστά κτυπήματα που επέφερε, κτύπησε αλύπητα και την Παιδεία και έκλεισε σχολεία. Το αν άνοιξε φυλακές δεν το ξέρουμε, αλλά κι αν άνοιξε θα μας το λέγανε;

Καλούνται την προσεχή  Δευτέρα 28/2  οι δήμαρχοι, να πάνε με τις προτάσεις τους για να επικυρώσουν τις ειλημμένες αποφάσεις της  κυβέρνησης. Μιας κυβέρνησης, που φρόντισε πριν καλά-καλά ορκιστεί, να απαλείψει από τον τίτλο του υπουργείου τον ορισμό  της Παιδείας ως «Εθνική», που ακολουθεί πιστά τις εντολές του ΔΝΤ και μιας υπουργού που «εκτιμά»  ιδιαιτέρως πολύ, το δημόσιο σχολείο. Γι αυτό και δεν του εμπιστεύθηκε το δικό της παιδί, για καμιά από τις βαθμίδες της Δημόσιας Εκπαίδευσης!

Επειδή όμως εμείς, δεν είμαστε και τόσο πολύ «σοσιαληστές» σαν αυτούς που μας κυβερνάνε, ζητάμε από τους τοπικούς άρχοντες να εναρμονίσουν τις προτάσεις τους, όχι  με τα σχέδια της υπουργού αλλά με το κοινό αίσθημα των δημοτών  και των κατοίκων του Δήμου τους και να στηρίξουν με όλες τους τις δυνάμεις το Δημόσιο Σχολείο. Τους ζητάμε να πουν το μεγάλο όχι, σε αυτήν την επιχειρούμενη υποβάθμισή του και να προτάξουν τα αδιαμφισβήτητα επιχειρήματα, που προβάλουν οι τοπικές κοινωνίες, τόσο σε επίπεδο γονιών όσο και σε επίπεδο εκπαιδευτικών. Οφείλουν να συμβάλλουν στην αναβάθμιση της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας και να αντισταθούν στην όποια υποβάθμισή της επιχειρηθεί, για τα σχολεία του Δήμου τους.

Τα επιχειρήματά τους πολλά! Τα σημαντικότερα όμως συνοψίζονται:

1.Στο ενδιαφέρον τους για την  ασφάλεια των μαθητών, οι οποίοι δεν επιτρέπεται να  βαδίζουν μεγάλες αποστάσεις μεταξύ σπιτιού και σχολείου και προπαντός να μην  διασχίζουν δρόμους μεγάλης κυκλοφορίας.

2.Στο ενδιαφέρον τους να μην χαθεί το σχολείο της γειτονιάς,  η απόκτηση του οποίου  αποτέλεσε  μια κατάκτηση τα τελευταία χρόνια, μετά το αποτυχημένο μοντέλο των τεράστιων   και απρόσωπων διδακτηρίων, τύπου Γκράβας. Για  να διαφυλαχθεί όμως αυτή η κατάκτηση, οι όποιες συγχωνεύσεις πρόκειται να γίνουν με το πρόσχημα του δήθεν «εξορθολογισμού», δεν πρέπει να επιτρέψουν μετακινήσεις παιδιών και την επαναδημιουργία μεγάλων σχολικών μονάδων.

3.Στην ιδιαίτερη γνώση τους   για τη  δυναμική ανάπτυξης, που παρουσιάζουν οι Δήμοι τους τα τελευταία χρόνια και βάσει της οποίας  κάποιοι Δήμοι θα έπρεπε να προβλέπουν και να μεριμνούν για απόκτηση νέων σχολικών κτηρίων και όχι να καταργούνται τα ήδη λειτουργούντα σχολεία. Σε αυτό συνηγορεί και το γεγονός ότι αυτή τη χρονιά θα γίνει η απογραφή από τη στατιστική υπηρεσία, που διενεργείται κάθε  10ετία, από τα στοιχεία της οποίας θα αντληθούν σημαντικά συμπεράσματα.

4. Στην πίστη  τους  πως η αύξηση του αριθμού των μαθητών στα τμήματα είναι στην ουσία  πισωγύρισμα, που θα δημιουργήσει προβλήματα σε πολλές περιπτώσεις και κυρίως στη εφαρμογή του προγράμματος του Νέου Σχολείου, που ευαγγελίζεται η υπουργός. Διότι  κάθε αύξηση του αριθμού μαθητών στην τάξη , μπορεί προσωρινά να επιφέρει ευημερία στον αριθμό των αιθουσών που ενδεχομένως θα εξοικονομηθούν, αλλά θα αποβεί εις βάρος των ίδιων των μαθητών. Το κέρδος από την εξοικονόμηση των χώρων είναι άνευ  σημασίας, όταν συγκρίνεται με τη ζημιά που θα επιφέρει στη διαδικασία της μάθησης. Αναμφισβήτητα η αύξηση του αριθμού των μαθητών θα ταυτιστεί απολύτως με την  αύξηση των μαθησιακών ελλειμμάτων.

5.Στην πεποίθησή τους ότι οι συγχωνεύσεις θα δημιουργήσουν επιπλέον και εργασιακά προβλήματα στους εκπαιδευτικούς, κάποιοι εκ των οποίων θα  ξαναγυρίσουν στην «ομηρία» του παρελθόντος, με την υπαγωγή τους στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ και  ΠΥΣΔΕ και με ό, τι αυτό συνεπάγεται. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως αυτή η εργασιακή ανασφάλεια, θα έχει  αντίκτυπο  δυστυχώς και στην απόδοση του εκπαιδευτικού τους έργου και κατ’ επέκταση στην εκπαιδευτική διαδικασία. Οι εκπαιδευτικοί όμως αποτελούν βασικότατο μοχλό της σχολικής κοινότητας, μαζί με τους μαθητές τους και τους γονείς των και τους αξίζει καλύτερη μεταχείριση.

Με γνώμονα πάντα, πως  η χρηματοδότηση της Παιδείας δεν πρέπει να θεωρείται ως Δαπάνη, ώστε να υπόκειται σε αυξομειώσεις ανάλογα με την οικονομική κατάσταση, αλλά ως η σοβαρότερη και επικερδέστερη Επένδυση για το αύριο της Πατρίδας, ελπίζουμε πως τουλάχιστον η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και δεν θα επιτρέψει να δοθεί το τελειωτικό κτύπημα στο Εκπαιδευτικό μας Σύστημα. Γιατί η Παιδεία είναι δικαίωμα για τους πολλούς και όχι προνόμιο για τους λίγους.

Αφροδίτη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Triantafillidis Ioanis avatar
    Triantafillidis Ioanis 23/02/2011 06:15:15

    ... για όσους δεν το ξέρουν, ας δουν τι είναι η βυζοδιασκέδαση...
    http://moulari.blogspot.com/2009/04/blog-post_26.html
    http://kourelarios.wordpress.com/2010/10/08/tittytainment/

  2. Μιχαήλ Μανωλόπουλος avatar
    Μιχαήλ Μανωλόπουλος 23/02/2011 09:41:52

    Τα τεκταινόμενα δεν πρέπει να τα βλέπουμε αντιπολιτευτικά αλλά πρωτίστως με γνώμονα το όφελος της εκπαίδευσης και της παιδείας και δευτερευόντως με το προκύπτον οικονομικό όφελος. Παιδαγωγικά οι μικρές σχολικές μονάδες και μιλάμε για μονάδες 10 ή 20 μαθητών δεν προσφέρουν πλήρη εκπαίδευση γιατί λείπει ο κατάλληλος εξοπλισμός που υπάρχει στα μεγάλα σχολεία για προφανείς λόγους, λείπει η άμιλλα και εκ των πραγμάτων λείπει και το κατάλληλο καθηγητικό προσωπικό αφού για να μην υπάρχουν μετακινήσεις καθηγητές αναγκάζονται να κάνουν μαθήματα δεύτερης ανάθεσης δηλαδή όχι της ειδικότητάς τους. Προκύπτει επίσης πρόβλημα αξιολόγησης των μαθητών των μεγάλων τάξεων του Λυκείου και όχι μόνο. Αναμφίβολα θα μειωθούν οι θέσεις εργασίας, αλλά οι καθηγητές μετά ένα χρόνο θα έχουν καλλίτερες συνθήκες εργασίας αφού δεν θα καλύπτουν ωράριο και σε άλλα σχολεία και θα διδάσκουν μαθήματα της ειδικότητάς τους.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Μιχαήλ Μανωλόπουλος 23/02/2011 10:29:11

      Παραμύθια!
      Οι συγχωνεύσεις που προτείνει η Διαμαντοπούλου δεν έχουν καμία σχέση με την εκπαιδευτική διαδικασία και αφορούν αποκλειστικά την μείωση των λειτουργικών εξόδων, που θα ωφελήσει ίσως τα κρατικά ταμεία αλλά θα πλήξει τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.
      Βέβαια η ίδια έχει φροντίσει το βλαστάρι της να φοιτά σε ιδιωτικό σχολείο ακολουθώντας το Ι.Β, οπότε δεν έχει λόγο να ανησυχεί για τίποτε άλλο πέραν των λογιστικών στο δημόσιο σύστημα παιδείας.

      • effie B. avatar
        effie B. @ Κάποιος 23/02/2011 12:31:25

        Καποιε,
        νομιζω οτι θα πρεπει να συμφωνησουμε με τον κ. Μιχαηλ Μανωλοπουλο οτι την παιδεια δεν θα πρεπει να την βλεπουμε αντιπολιτευτικα. Και στο λεει καποια που εχει ασκησει και ασκει καθημερινα δριμεια κριτικη στην κα. Διαμαντοπουλου για τις επιλογες της στην τριτοβαθμια εκπαιδευση. Νομιζω οτι οι ακραιες συνθηκες της χωρας επιβαλλουν περισοτερο απο ποτε ενα κοινο τοπο με οριζοντα δεκαετιας για τα προβληματα της εκπαιδευσης στη χωρα. Πολυ σωστα η Αφροδιτη επισημαινει τον κινδυνο δημιουργιας τεραστιων σχολειων τυπου Γκραβας!! Απο την αλλη μερια σχολεια με 22 μαθητες και 23 δασκαλους δεν ειναι βιωσιμα, οχι μονο για οικονομικους λογους!! Υπαρχουν και τετοια... Η τοπικη αυτοδιοικηση πρεπει να εχει και λογο αλλα και ευθυνες στην πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια εκπαιδευση!! Επιμενω οτι το μελλον μας, τα παιδια μας δηλαδη, δεν μπορει να γινουν μεσο αντιπαραθεσης. Υπαρχει κοινος τοπος!!! Αυτο πρωτιστως ομως θα πρεπει να αντιληφθει η κα. Διαμαντοπουλου!!!

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ effie B. 23/02/2011 13:28:22

          Πέντε μήνες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και εκατοντάδες παραμένουν οι ώρες που χάνονται στα σχολεία του νομού, λόγω έλλειψης δασκάλων.
          Το παραπάνω καταγγέλλει ο αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου, κ. Ζαχαρίας Καψαλάκης.

          Σύμφωνα με τον ίδιο, παραμένουν κλειστά 22 ολοήμερα τμήματα, επτά ένταξης και έξι υποδοχής.

          Συνολικά, απουσιάζουν από τα σχολεία του νομού 41 δάσκαλοι, από το πρωινό πρόγραμμα έξι, από ολοήμερα τμήματα 22, από τμήματα υποδοχής έξι και από τμήματα ένταξης 7.

          Όσο αφορά στους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής, 85 σχολεία ζητούν γυμναστές, στο πρωινό ωράριο χρειάζονται γυμναστές 23 σχολεία, στο ολοήμερο πρόγραμμά τους 35 σχολεία, στο ολοήμερο πρόγραμμα, επίσης, έξι σχολεία έχουν ζητήσει χορό, που γίνεται από γυμναστές ενώ 23 κλειστά τμήματα ολοήμερων σχολείων χρειάζονται και γυμναστή, αν ανοίξουν.

          Για τους εκπαιδευτικούς ξένης γλώσσας, αγγλικών ζήτησαν 39 σχολεία, 15 στο πρωινό τους πρόγραμμα, ένα στο απογευματινό και 23 κλειστά τμήματα ολοήμερων σχολείων χρειάζονται και αγγλικά, αν ανοίξουν. Εκπαιδευτικό γαλλικών, χρειάζονται ακόμη πέντε σχολεία στο πρωινό τους ωράριο ως δεύτερη ξένη γλώσσα.΄

          Αίτημα για μουσική κατέθεσαν επτά σχολεία, τρία στο πρωινό πρόγραμμα και τέσσερα στο απογευματινό. « Πολλοί συνάδελφοι διευθυντές σχολείων μου δήλωσαν ότι δε ζητούν πλέον μουσικούς στο πρωινό τους πρόγραμμα, γιατί έχουν απογοητευτεί», λέει ο κ. Καψαλάκης.

          Το μάθημα των εικαστικών ζητούν ακόμη 23 σχολεία.

          Επίσης, για θεατρική αγωγή υπάρχει ανάγκη σε 14 σχολεία.

          Υπάρχουν ακόμη πέντε κενά πληροφορικής στα σχολεία του νομού

      • Γιάννης Κ. avatar
        Γιάννης Κ. @ Κάποιος 23/02/2011 13:18:08

        Δεν μπορώ να διαβάζω βλακείες με συγχωρείτε. Πολλά σχολεία στην επαρχία πρέπει να κλείσουν αφού έχουν 20 μαθητές και 30 καθηγητές. Αποτέλεσμα. Μάθημα όποτε θυμηθεί κάποιος να χτυπήσει το κουδούνι, ανταγωνισμός μηδέν και υποδομές καφενείου. Αν με αυτά τα μυαλά νομίζετε πως μπορούμε να ξανακυβερνήσουμε γελιέστε. Οι λαϊκιστές να πάνε στο ΛΑΟΣ. Θα βρείτε θαλπωρή ....

        • Έρεβος avatar
          Έρεβος @ Γιάννης Κ. 23/02/2011 13:24:27

          Δεν χρειάζεται να κλείσουν Γιάννη μου και να πάνε οι μαθητές στο χωράφι. Μπορούν 15 καθηγητές να πάνε σε κάποιο άλλο σχολείο και να φύγουν από τα βουλευτικά γραφεία που τους έχουν.

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 23/02/2011 10:37:17

    Από πού όμως να περιμένουμε αντιδράσεις; Από τους ψοφοδεείς δημάρχους-επαίτες του "Καλλικράτη"; Αστεία πράγματα...

  4. Έρεβος avatar
    Έρεβος 23/02/2011 10:47:23

    Το σύνθημα του υπουργείου άφραγκης παιδείας κλπ είναι ένα:

    "Πρώτα το μνημόνιο"
    μετά ακολουθούν οι μαθητές, οι φοιτητές, οι καθηγητές κ.ο.κ.

    Δύο είναι οι στόχοι της υπουργού:
    1) Να μειώσει τα λειτουργικά έξοδα του υπουργείου, περικόπτωντας θέσεις εκπαιδευτικών και σχολικές μονάδες και
    2) Να συντηρήσει το προφιλ της πουλεν δελφίνας εξαγγέλωντας βαρύγδουπα σχεδια για "νέα σχολεία", "νέα πανεπιστημια" και τριχες κατσαρές χωρίς να έχει καλά καλά λεφτά ούτε να συντηρήσει την λειτουργία των υπαρχόντων.

    Για παράδειγμα, κάτι που δεν ξέρει πολύς κόσμος, η κα Άννα έχει εξαγγείλει διάφορα για ψηφιακά σχολεία και ιστορίες με αγρίους ενώ παράλληλα βγάζει το μάθημα της πληροφορικής από το λύκειο και ουσιαστικά την αφήνει με μια ώρα τη βδομάδα μόνο στο γυμνάσιο.

    Επειδή και τα στουρνάρια γνωρίζουν ότι ψηφιακό σχολείο χωρις πληροφορική δεν γίνεται καταλαβαίνουμε ότι προφανής στόχος της υπουργού είναι η σταδιακή "μετάταξη" των περισσοτέρων εκπαιδευτικών πληροφορικής από τα σχολεία σε άλλες υπηρεσίες ή στα σπίτια τους.

    Προσωρινά βέβαια μπορεί να μεταταχθούν στα δημοτικα όπου το λαμπρό υπουργείο ισχυρίζεται ότι θα εισαγαγει την πληροφορική αλλά οι θέσεις αυτές θα υπάρχουν μέχρι να μετεκπαιδευτούν δάσκαλοι που θα υποστηρίζουν το μάθημα το οποίο φυσικά σιγα σιγα θα εκφυλιστεί και θα καταργηθεί.

    Εν ολίγοις επειδή όλοι γνωρίζουμε ότι λεφτά δεν υπάρχουν το μόνο που έχει να κάνει το υπουργείο είναι να μην ανακατέβει τα πράγματα στην παιδεία. Παιδεία χωρίς χρήματα δεν αναβαθμίζεται. Ας αφήσουν τα πράγματα ως έχουν ή το πολύ ας κάνουν κάποιες μικρές αλλαγές όπου μπορούν.

    Όταν δεν μπορεις να βελτιώσεις κάτι τουλάχιστον μην το καταστρεφεις.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Έρεβος 23/02/2011 12:35:01

      Ερεβος,
      "Όταν δεν μπορεις να βελτιώσεις κάτι τουλάχιστον μην το καταστρεφεις."
      Απολυτως σωστος!!!!
      Θα συμπληρωνα: Συμμαζεψε το οσο μπορεις!!!
      Εχεις απολυτο δικαιο, χρειαζονται τρομακτικα πολλα λεφτα οι εξαγγελειες της κας. υπουργου!!!!

  5. victoria avatar
    victoria 23/02/2011 12:23:32

    Αφροδίτη μπράβο. Πραγματικά αυτό δεν πρέπει να περάσει. Δεν ξέρω τι θα μπορούσαμε να κάνουμε, η νδ πρέπει να μην τους αφήσει!

    Πρόκειται για πλήγμα κοινωνικό, δημογραφικό και εθνικό.
    Σιγά τα δις που θα σώσουν από κάθε σχολειάκι στα χωριά μας!!!!! Σιγά τα λειτουργικά!!!! Η τσίπα μας τελείωσε ΤΟΣΟ πολύ κα. Υπουργέ;;;;;
    Αλλά τι λέμε, άλλο είναι το πρόβλημά σας, να τα διαλύσετε όλα, τόσο απλά.
    Το μόνο που ελπίζω είναι ότι προσπάθησαν κι άλλοι, πιο έξυπνοι από σας, και δεν τα κατάφεραν. Κα. Υπουργέ, δεν θα είσαι για πολύ Υπουργός, έρχεται το ΟΥΣΤ!

  6. miden_agan avatar
    miden_agan 23/02/2011 12:39:09

    Διοίκηση είναι η κατανομή ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ πόρων στις (ουσιαστικά απεριόριστες) ανάγκες. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Όπως όταν σχεδιάζεις ένα δίκτυο διανομής ρεύματος δεν θεωρείς ότι ταυτόχρονα όλοι οι καταναλωτές θα "ανοίξουν" το σύνολο των φορτίων τους, έτσι αντίστοιχα (θα πρέπει να) σχεδιάζονται όλα τα συστήματα.

    Επί της αρχής λοιπόν η συγχώνευση σχολικών μονάδων δεν πρέπει να την κρίνουμε αρνητικά μόνο και μόνο γιατί εκπορεύεται από την κα. Διαμαντοπούλου.

  7. factorx avatar
    factorx 23/02/2011 12:57:44

    H κυβέρνηση κλείνει το 28ο Δημοτικό Σχολείο της Νίκαιας

    Ένα από τα ιστορικότερα σχολεία της Νίκαιας, το 28ο Δημοτικό, κλείνει μετά από την απόφαση της υπουργού Παιδείας, Άννας Διαμαντοπούλου, για ενοποίηση και συνένωση του 30% των σχολείων της Αττικής.
    Το 28ο Δημοτικό είναι ένα από τα ιστορικότερα σχολεία της ευρύτερης περιοχής. Χτίστηκε το 1946 και στις τάξεις του έχουν φοιτήσει χιλιάδες Νικαιώτες. Σήμερα, με συνολική δύναμη 120 μαθητών, το σχολείο έχει πετύχει να έχει τμήμα ένταξης και αναλογία ενός δασκάλου ανά είκοσι μαθητές. Επιπλέον, πληροί όλες τις προϋποθέσεις για τη φιλοξενία μαθητών με ειδικές ανάγκες καθώς εδώ και καιρό έχει εγκαταστήσει ειδικές μπάρες σε όλους τους χώρους.
    Ο Σύλλογος Γονέων, το διδακτικό προσωπικό, οι μαθητές αλλά και όλοι οι δημότες της Νίκαιας και του Ρέντη είναι αποφασισμένοι να αντισταθούν και να ανατρέψουν αυτή την αυθαίρετη απόφαση που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση της ζωής και της μόρφωσης των παιδιών. Σήμερα επιχειρούν να συγχωνέψουν σχολεία, αύριο θα απολύουν δασκάλους στοιβάζοντας 30 ή και παραπάνω μαθητές σε καθε τάξη, μεθαύριο θα μας ζητάνε να πληρώσουμε τα βιβλία και τα δίδακτρα φοίτησης.
    Οι δημότες Νίκαιας και Ρέντη απαιτούν να μην συγχωνευτούν σχολεία στο δήμο τους, να μην χαθεί ούτε ένα τμήμα, να μην φύγει ούτε ένας δάσκαλος. Την Τετάρτη 23 Φεβρουρίου στις 7μμθα πραγματοποιηθεί συνέλευση στο σχολικό συγκρότημα επί της οδού Π. Ράλλη προκειμένου να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα του αγώνα. Το δίκιο είναι με το μέρος των μαθητών και όλοι θα αγωνιστούν για να μην περάσει αυτή η αυθαίρετη απόφαση.

  8. Έρεβος avatar
    Έρεβος 23/02/2011 13:09:19

    "αύριο θα απολύουν δασκάλους"

    Αυτός και μόνον είναι ο στόχος τους.

    Όλο το καλοκαίρι άλλωστε είχαν λυσσάξει όλοι οι μάνοι και τα παπαγαλάκια τους για τό πόσο μεγάλος είναι ο αριθμός των εκπαιδευτικών σε σχέση με το εξωτερικό και άλλες άρες μάρες κουκουνάρες.

    Να καταλάβει καλά η Διαμαντοπούλου ότι τα 30αρια τμήματα, οι συγχωνευσεις σχολείων και οι απολύσεις εκπαιδευτικών θα είναι η οριστική ταφόπλακα στις πολιτικές της επιδιώξεις.

  9. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 23/02/2011 14:50:30

    Πείτε με, αποκαλέστε με "παρακμιακό συνωμοσιολόγο" αλλά, απ΄τη στιγμή που την είδα να παίρνει μέρος στη Buildeberg, δε θέλω να τη βλέπω... Πόσω μάλλον ως υπουργό παιδείας...

  10. xriteo avatar
    xriteo 23/02/2011 15:53:14

    Η εν λογω κυρια εχει παρει μια εντολη απο την λεσχη Μπιλντεμπεργκ.Και την εκτελει πιστα.

  11. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 23/02/2011 16:54:51

    Διαβαστε με προσοχη σας παρακαλω εκει που ανφερεται στην ιδιωτικη εκπαιδευση. Στα Δημοσια σχολεια τι ειδους δυνατοτητες δινει στους διδασκοντες καθως και στους καθηγητες Ξενων γλωσσων δεν ερωτηθηκε η κ. υφυπουργος.

    Εύη Χριστοφιλοπούλου (μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ) χθες 22-02-2011
    Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
    Δημοσιογράφος: Όσον αφορά τις συγχωνεύσεις των σχολείων, όλο και περισσότερο διαβάζουμε συναντήσεις που κάνουν είτε οι καθηγητές είτε οι δάσκαλοι είτε δήμοι κλπ. οι οποίοι αντιδρούν σ’ αυτές τις συγχωνεύσεις. Έχετε εικόνα τι ακριβώς γίνεται; Εμείς νομίζαμε ότι ήταν μόνο στην περιφέρεια, αλλά απ’ ό,τι είδαμε και στην Αττική υπάρχουν συγχωνεύσεις.

    Υφυπουργός: Κατανοώ, χωρίς να το υποστηρίζω, ότι ορισμένη μερίδα των εκπαιδευτικών επενδύει κομματικά και πολιτικά πάνω στη λογική αγωνία κάποιων εκπαιδευτικών ότι μπορεί μια συνένωση να συμμαζέψει κάπως τις οργανικές θέσεις. Όμως αν οι εκπαιδευτικοί σκεφτούν πρώτα το συμφέρον του μαθητή κι αν οι εκπαιδευτικοί σκεφτούν επίσης για τους εαυτούς τους ότι θα υπάρξουν και φέτος πολλές συνταξιοδοτήσεις, τότε δεν θα υπάρχει πρόβλημα και δεν θα υπάρχει πρόβλημα για κανέναν. Και σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί οι συνενώσεις που είναι εκπαιδευτικά επωφελείς να γίνονται έρμαιο στα χέρια συντεχνιών. Και να σας πω και το τελευταίο, σε ορισμένες περιπτώσεις που αντιδρούν οι τοπικές κοινωνίες και έχουν δίκιο είτε γιατί έχουμε αριθμό μεταναστών, παιδιών που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή στα αστικά κέντρα είτε στην περιφέρεια, περιπτώσεις όπου πραγματικά το οδικό δίκτυο δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση, δεν θα πάμε σε συνενώσεις. Δεν συνενώνουμε για να συνενώσουμε. Αλλά σε περιπτώσεις όπου σε διπλανά χωριά η συνένωση θα φτιάξει ένα καλύτερο σχολείο, ό,τι και να γίνει εγώ θα πάρω το κόστος υπέρ του μαθητή. Αυτό, λοιπόν, είναι ο γνώμονας των συγχωνεύσεων και τίποτε άλλο. Είμαστε σε μια περίοδο στην παραμικρή προσπάθεια για οποιαδήποτε αλλαγή- ακόμα και για τις συνενώσεις σχολείων, που είναι μία πάγια διαδικασία που γίνεται κάθε χρόνο- αντιδρούμε ως κοινωνία και ως πολιτεία στο οτιδήποτε, δεν θα γίνει τίποτα σ’ αυτή τη χώρα ποτέ.

    Δημοσιογράφος: Παρατηρείτε κι εσείς, ότι υπάρχει πρόβλημα συντονισμού στην κυβέρνηση;

    Υφυπουργός: Εμμέσως νομίζω το είπα, όταν αναφέρθηκα στο ότι κάθε μεγάλη διαρθρωτική αλλαγή και αναφέρθηκα στη δική μας την επικείμενη για την τριτοβάθμια, θα πρέπει να γίνεται αντικείμενο σοβαρής και ενδελεχούς συζήτησης και να συσχετίζεται και με άλλες αλλαγές στο πότε θα έρχεται στη συζήτηση και στο υπουργικό και πότε θα πηγαίνει στη Βουλή. Αυτό γίνεται. Δεν γίνεται πάντα με την ίδια επιτυχία. Όμως, απ’ την άλλη, έχουμε μια κυβέρνηση που τους τελευταίους μήνες- όλους τους μήνες, απ’ τον Οκτώβρη του ’09 μέχρι σήμερα- έχει κάνει ένα έργο το οποίο, νομίζω, δεν έχει προηγούμενο. Είναι φυσικό, λοιπόν, όταν σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα πρέπει να γίνουν τόσο μεγάλες αλλαγές, επίπονες πολλές φορές, δίκαιες άλλες φορές- τις περισσότερες φορές δίκαιες- νομίζω ότι είναι φυσικό να γίνονται και αστοχίες και λάθη και το βασικό είναι να τα αναγνωρίζουμε. Και είμαστε μια κυβέρνηση που αναγνωρίζει τα λάθη της, θέλει να τα βελτιώσει, μπορεί να τα βελτιώσει και μπορούμε να πάμε καλύτερα απ’ ό,τι πάμε τώρα.

    Δημοσιογράφος: Ποια είναι κατά τη γνώμη σας η τελευταία αστοχία ή το τελευταίο λάθος που έγινε, σοβαρό;

    Υφυπουργός: Η τελευταία εβδομάδα, δεν ήταν η καλύτερη για την κυβέρνηση. Νομίζω ότι ούτε η συζήτηση έτσι όπως έγινε στο υπουργικό, έπρεπε να γίνει για τον οικονομικό εισαγγελέα. Δεν μπορεί να γίνεται αυτό και δεν μπορεί να αφήνουμε τη φοροδιαφυγή, διότι μας αρέσει ή δεν μας αρέσει ο τρόπος εκλογής ή το πρόσωπο ενός εισαγγελέα, που νομίζουμε ότι μπορεί να πάει. Και πολλά άλλα. Δηλαδή, η εβδομάδα ήταν μια εβδομάδα πολύ βαριά φορτωμένη. Είπα όμως και το άλλο και το εννοώ, γιατί δεν μ’ αρέσει να μασάω τα λόγια μου ως πολιτικός, διότι πρέπει να φύγουμε από τον ξύλινο λόγο. Κοιτάξτε να δείτε, ο Παπανδρέου και η κυβέρνησή του έχουν κάνει πράγματα που δεν έχουν ξαναγίνει στη χώρα, που έπρεπε να γίνουν δεκαετίες τώρα. Αν μη τι άλλο, γι’ αυτό έχουμε αν όχι την αποδοχή την πλήρη, έχουμε την ανοχή και την αποδοχή πολύ σημαντικού μέρους της κοινωνίας. Το εισπράττω, εισπράττω και τον θυμό, εισπράττω και την αγωνία των πολιτών. Όμως, πρέπει να πάμε μπροστά και πρέπει να διορθώνουμε τα λάθη μας και να τα λέμε οι πολιτικοί τα λάθη μας. Να μη φοβόμαστε να τα πούμε.


    ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

    Η αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης συνδυάζεται παράλληλα με τη στήριξη της Ιδιωτικής είπε η υφ. Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου μιλώντας στην παρουσίαση της μελέτης του Ιδρύματος Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) με θέμα: «Ιδιωτική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Προκλήσεις και Προοπτικές» σημειώνοντας «Το Νέο Σχολείο που εφαρμόζουμε στη Δημόσια Εκπαίδευση θέλουμε να ισχύσει και στην Ιδιωτική Εκπαίδευση».



    Η υφ. Παιδείας τόνισε πως με απόφαση του υπουργείου, επιτρέπεται στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια να παρεκκλίνουν από το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται συμφέρον για τα παιδιά. Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα να διδάσκεται η ξένη γλώσσα σε επίπεδα με ολιγομελή τμήματα.

    Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΥΦ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ

    Η Ιδιωτική Εκπαίδευση αποτελεί συμπληρωματικό πυλώνα της εκπαίδευσης και όχι ανταγωνιστικό κομμάτι της. Θέλω να υπογραμμίσω την αναγκαιότητα επικαιροποίησης του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου, το οποίο προκαλεί σοβαρά προβλήματα κατά την εφαρμογή του λόγω, τόσο της παλαιότητάς του, όσο και των αλλεπάλληλων τροποποιήσεων που έχει υποστεί.

    Προτεραιότητά μας αποτελεί η προώθηση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου, το οποίο θα ρυθμίζει με σαφήνεια και με σύγχρονο παιδαγωγικό πρίσμα, όλα τα ζητήματα της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης δίνοντας ταυτόχρονα και λύσεις.

    Γνωρίζουμε πως στις δύσκολες εποχές που περνά η χώρα, η Ιδιωτική Εκπαίδευση συμβάλλει στον περιορισμό της ανεργίας και στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης. Ενισχύουμε τόσο τη Δημόσια όσο και την Ιδιωτική Εκπαίδευση. Η Παιδεία αποτελεί ένα σημαντικό μέσο για να βγούμε από την κρίση που ταλανίζει τη χώρα μας. Αλλάζουμε Παιδεία, για να αλλάξουμε την Ελλάδα.

    Σκοπός μας δεν είναι να κρατήσουμε την ιδιωτική εκπαίδευση πίσω. Θέλουμε να σταθούμε αρωγοί στη δουλειά που κάνουν τα ιδιωτικά σχολεία και οι δάσκαλοί τους, να στηρίξουμε τα καινοτόμα προγράμματα που εφαρμόζουν, να δώσουμε την ευελιξία που ζητούν στο ωρολόγιο πρόγραμμα.

    Οι αλλαγές στο Νέο Σχολείο βασίζονται πάνω σε τρεις βασικούς πυλώνες:

    Ο πρώτος είναι η Αξιολόγηση, και με την ευκαιρία θέλω να σας συγχαρώ για την συμμετοχή πολλών ιδιωτικών σχολείων στο πρώτο πρόγραμμα πιλοτικής αυτοαξιολόγησης, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο και ολοκληρώνεται τον Ιούνιο. Πρέπει επιτέλους να καταργήσουμε τα στεγανά του παρελθόντος και να δούμε την αυτοαξιολόγηση ως εργαλείο. Εργαλείο προς το συμφέρον του μαθητή, του καθηγητή, του δασκάλου. Δεύτερος πυλώνας είναι η Επιμόρφωση. Επιμόρφωση όπως ποτέ δεν την εφαρμόσαμε. Όχι πια στην από καθ’ έδρας διδασκαλία. Προσδοκούμε σε μία συμμετοχική, βιωματική μάθηση με πολλές και πολλαπλές παιδαγωγικές μεθόδους. Τρίτος πυλώνας είναι τα προγράμματα σπουδών. Τον επόμενο Σεπτέμβρη 130 σχολεία θα εφαρμόζουν πιλοτικά τα νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών. Στο Υπουργείο Παιδείας δεν επικεντρώνουμε στην αλλαγή της ύλης. Θέλουμε λιγότερη ύλη περισσότερο υλικό. Να φύγουμε επιτέλους από το σχολείο της παπαγαλίας και πάμε σε ένα σχολείο ουσίας. Ένα σχολείο στο οποίο ο μαθητής αφομοιώνει και μαθαίνει με χαρά. Η εποπτεία που παρέχει το Υπουργείο Παιδείας είναι προς όφελος όλων, ιδιοκτητών, εκπαιδευτικών και κυρίως μαθητών. Το σύνθημά μας «πρώτα ο Μαθητής» ισχύει και στην Ιδιωτική Εκπαίδευση. Θέλουμε, όπως και εσείς, να διασφαλίσουμε το καλύτερο για τα παιδιά.

    Με δική μας απόφαση, επιτρέπεται στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια να παρεκκλίνουν από το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται συμφέρον για τα παιδιά. Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα να διδάσκεται η ξένη γλώσσα σε επίπεδα με ολιγομελή τμήματα. Εξάλλου, στο Νέο Σχολείο το ωρολόγιο πρόγραμμα θα έχει ευέλικτο και ελαστικό χαρακτήρα προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Με την ίδια Εγκύκλιο δίνεται η δυνατότητα χρήσης των κτηριακών εγκαταστάσεων, μετά το πέρας των μαθημάτων, για δραστηριότητες, όπως πολιτισμός, αθλητισμός, ψυχαγωγία και βεβαίως Διά Βίου Μάθηση, που συνάδουν με τη φύση της εκπαίδευσης. Έτσι ακριβώς θέλουμε και τα δημόσια σχολεία, να είναι ανοικτά.

    Πολλά από τα προγράμματα που εφαρμόζετε υιοθετήθηκαν και στα δημόσια σχολεία, στα 800 Ολοήμερα Δημοτικά που λειτουργούν πιλοτικά με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα σε όλη τη χώρα. Αυτό αποτελεί μια αλήθεια που φανερώνει την αλληλεπίδραση, αλλά και την κατάργηση των στεγανών και των στερεοτύπων που υπήρχαν.

    Τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια στην Ελλάδα αποτελούν έναν κλάδο που προσφέρει εργασία σε χιλιάδες εργαζόμενους. Η αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης συνδυάζεται παράλληλα με τη στήριξη της Ιδιωτικής.

    Το Νέο Σχολείο που εφαρμόζουμε στη Δημόσια Εκπαίδευση θέλουμε να ισχύσει και στην Ιδιωτική Εκπαίδευση. Ένα σχολείο ανοικτό, που καλλιεργεί την κριτική ικανότητα των μαθητών, απελευθερώνει τις δημιουργικές τους δυνάμεις και μαζί με τη βοήθεια και τη συμπαράσταση του εκπαιδευτικού τα παιδιά εντρυφούν στη γνώση, απαλλαγμένα από το άγχος και την στείρα αποστήθιση. Οι αλλαγές της Παιδείας που οραματιζόμαστε, προωθούν την ευγενή άμιλλα και το συναγωνισμό μεταξύ όλων των σχολείων, δημοσίων και ιδιωτικών.

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ Ρήγας Φερραιος 23/02/2011 17:18:30

      "Οι αλλαγές της Παιδείας που οραματιζόμαστε, προωθούν την ευγενή άμιλλα και το συναγωνισμό μεταξύ όλων των σχολείων, δημοσίων και ιδιωτικών."

      1) Αυτό και μόνο αφήνει αέρα για την εισαγωγή των κουπονιών του Πανάρετου.
      2) Εαν εισαχθούν τα κοπόνια του Πανάρετου σε 5-6 χρονάκια adios δημόσια εκπαιδευση.

      άρα λοιπόν πάμε στο:
      3) Το ΠΑΣΟΚ είναι πλέον υπέρ της ιδιωτικής εκπαιδευσης!
      Ποιο; Το "σοσιαλιστικό" κόμμα της Ελλάδας!

      Ας αναφωνήσουμε λοιπόν όλοι μαζί:
      "Ελα νινί στον τόπο σου"

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ Έρεβος 23/02/2011 17:20:16

        Ρε μην μπας και το ΠΑΣΟΚ υπονοει την παιδεία όταν μιλάει για "ιδιωτικοποιήσεις";

  12. ΙΑΝ. avatar
    ΙΑΝ. 23/02/2011 17:18:48

    OI ΕΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ,ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟ'Υ'ΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑ ΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ Η ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΥΣ. ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ........
    1ο) (ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΖΑΒΕΛΛΑ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΕΝΩΣΗ 2ου,5 ου,ΓΥΜΝ+ΛΥΚ ,ΚΑΚΙΣΤΑ ΑΦΗΣΑΝ ΑΠΕΞΩ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ Γ +Λ .ΚΑΣΤΕΛΛΑΣ (10-15 ΜΑΘ./ΤΑΞΗ),ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΙΓΟΥΝ 2 ΟΡΓ.ΘΕΣΕΙΣ Δ/ΝΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΜΟΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ,ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΥΚΕΙΟ.
    2 ) ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ 12ο ΛΥΚ.( ΒΑΣ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ)ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ
    ΓΕΡΟ ΜΙΣΘΩΜΑ Σ'ΕΝΑ ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΤΙΡΙΟ ,ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΕΝΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ,ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΞΟΔΟ,ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ
    ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.....ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟ 9ο ΛΥΚ.ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ....
    3 )ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ,ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ,ΤΟ 13 ο ΛΥΚ.(ΠΡΩΗΝ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ) ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΤΙΡΙΑΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (ΠΡΩΗΝ ΟΡΦΑΝ/ΦΕΙΟ ΖΑΝΝΗ) ΜΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΜΑΘ.ΔΥΝΑΜΙΚΟ ,ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΜΕ...ΜΕΤΑΓΓΙΣΕΙΣ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.
    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ,ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ,ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ,ΓΙΑΤΙ Η ΡΕΜΠΕΛΗ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ,ΠΕΡΑΝ
    ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΛΑΜΟΓΕΣ,ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΦΑΛΙΜΕΝΤΟ.
    ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ........
    ΙΑΝ.

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ ΙΑΝ. 23/02/2011 17:58:20

      Εσύ έχεις περάσει μέσα από όλα αυτά τα σχολεία που αναφέρεις και μάλιστα λες:
      "ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟ 9ο ΛΥΚ.ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ…"
      με το μάτι τα'κοψες;

      Εαν ήταν το παιδί σου σε κάποιο από αυτά τα σχολεία και από 15 συμμαθητές στην τάξη βρισκόνταν με 30 και βάλε θα σου άρεσε;

      Ή δεν σε νοιάζει;

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Έρεβος 23/02/2011 18:18:21

        Δεν τους νοιαζει Ερεβος!!!!!!!!!!!
        Η επιστημες και η η τεχνολογια προχωρουν με αλματα εμπρος και η παιδεια στην Ελλαδα παραμενει στασιμη.
        Αλλα προσεξε σε παρακαλω τι λεει η κ ΥΦ/ΓΟΣ (4 υπουργους εχει το Μαρουσι....ζωη ναχουν)
        .......Η εποπτεία που παρέχει το Υπουργείο Παιδείας είναι προς όφελος όλων, ιδιοκτητών, εκπαιδευτικών και κυρίως μαθητών. Το σύνθημά μας «πρώτα ο Μαθητής» ισχύει και στην Ιδιωτική Εκπαίδευση. Θέλουμε, όπως και εσείς, να διασφαλίσουμε το καλύτερο για τα παιδιά.

        Με δική μας απόφαση, επιτρέπεται στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια να παρεκκλίνουν από το ωρολόγιο πρόγραμμα, όπου αυτό κρίνεται συμφέρον για τα παιδιά. Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα να διδάσκεται η ξένη γλώσσα σε επίπεδα με ολιγομελή τμήματα. Εξάλλου, στο Νέο Σχολείο το ωρολόγιο πρόγραμμα θα έχει ευέλικτο και ελαστικό χαρακτήρα προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.............

        Στα Δημοσια σχολεια επιτρεπονται αυτα;;; Κανεις δεν ενδιαφερεται....παρα μονον να χωριζουν καποιοι επιτηδειοι τις ειδικοτητες των διδασκοντων σε χρησιμες και μη.
        Δεν εχουμε δει τιποτε ακομη.....τα καλα(!!!!!) ερχονται σε λιγο..!!!
        (και φυσικα δεν εννοω για τις συγχωνευσεις των 1/θ και 2/θ δημοτικων σχολειων)

    • victoria avatar
      victoria @ ΙΑΝ. 23/02/2011 18:08:19

      Φίλε, δεν ξέρω αν τα παραδείγματα που λες είναι σχολεία που προτείνεται να ενοποιηθούν τώρα. Πλάκα θα είχε, να μην ενοποιούνται ούτε τώρα, οπότε αν θες να μιλήσουμε τεχνοκρατικά πες μου με ποια μελέτη προτείνονται όλα αυτά, ποιος την έκανε και πώς αποφασίστηκε ποιο θα ενωθεί με ποιο και γιατί, τώρα που γίνονται όλα ορθολογικά... Καταλαβαίνουμε το επιχείρημα, δεν γεννηθήκαμε χτες, και δεν παίρνουμε ποσοστά να μείνουν ανοικτά σχολεία, ούτε όλοι είμαστε καθηγητές που έχουμε συμφέροντα (να μείνουμε στο κάθε απομονωμένο σχολειό...;), άλλη είναι η ευαισθησία και περαστικά μας.

      Πραγματικό παράδειγμα είναι το σχολείο όπου πήγε η μητέρα μου και τα αδέρφια της, γιατί στο δικό τους χωριό δεν είχε σχολείο (!!) και αντίστοιχα μάζευε παιδιά από όλη την πειοχή, κλείνει. Όχι ενοποιείται, κλείνει. Και τα πάνε τα παιδιά στο ακόμα μεγαλύτερο χωριό.
      Στο τέλος μόνο πρωτεύουσες νομών θα έχουν σχολείο, αυτό είναι το αμέσως επόμενο βήμα ενοποίησης! Θα έλεγε κανείς ότι στο θέμα των σχολείων, της παιδείας, της πνοής που δίνεται στα μυαλά των παιδιών του αύριο, θα έδινε κανείς περισσότερη σημασία. Δεν είναι οικονομικός δείκτης τα σχολεία. Σιγά μη φαληρίσαμε από το Λύκειο 'Κολοκωτρονιτσίου' που κλείνει. Κλείστε το (που παρεπιμπόντως χτίστηκε πριν 80 χρόνια και αντέχει και το βάφουν και το ασβεστώνουν οι χωριανοί). Καληνύχτα.

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ victoria 23/02/2011 23:55:39

        Αγαπητή victoria, θαρρώ πως οι προτεινόμενες συγχωνεύσεις θα τους δώσουν πιο πολλά από τα ποθούμενα! Θα καταφέρουν να ξεγυμνώσουν τα χωριά της Ελληνικής υπαίθρου από τους μόνιμους κατοίκους, γιατί είναι παραπάνω από βέβαιον πως όταν λείψει και το σχολείο από αυτά, οι γονείς θα μετακομίσουν σε κωμοπόλεις και πόλεις για το χατίρι των παιδιών τους. Έτσι θα παραδοθούν τα χωριά στους ελληνοποιημένους μετανάστες μας, μια και πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς το πόσο φιλόξενοι και διεθνιστές είμαστε, εμείς οι Έλληνες. Και σ' αυτό η κυβέρνηση είναι πρωτοπόρος!
        Στις δε μεγαλουπόλεις, οι συγχωνεύσεις-καταργήσεις στην ουσία κάνουν πλάτες στην ιδιωτική εκπαίδευση. Παρότι λογικά θα έπρεπε να προβλέπουν τώρα επιπλέον σχολικές αίθουσες, για εκείνα τα παιδιά που θα έρθουν στο δημόσιο σχολείο με μεταγραφή από το ιδιωτικό, λόγω των ευεργετημάτων του μνημονίου, προσπαθούν να αποτρέψουν ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Και μάλλον ελπίζουν, πως μπορεί να μετακινηθούν προς την ιδιωτική εκπαίδευση και παιδιά, που μέχρι τώρα φοιτούσαν στο δημόσιο σχολείο.
        Άρα η κυρία υπουργός με μια κίνηση, αυτή των συγχωνεύσεων, θα κτυπήσει τρεις φλέβες! Θα μειώσει τη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης, θα υποβαθμίσει το δημόσιο σχολείο και θα δώσει πόντους στην αγαπημένη της ιδιωτική εκπαίδευση. Άξιος ο μισθός της!

        • victoria avatar
          victoria @ Αφροδίτη 24/02/2011 11:10:12

          Συμφωνώ.
          Ειδικά για το θέμα του ρεύματος μαθητών από το ιδιωτικό προς το δημόσιο που λόγω κρίσης είναι αδιαμφισβήτητο, είναι εντελώς εξώφθαλμο το πώς η πολιτική του Υπουργείου εστιάζεται στο ακριβώς αντίθετο από ό,τι συμβαίνει...

  13. a8ineos avatar
    a8ineos 24/02/2011 14:08:39

    τωρα έρχεται η σειρά καθηγητών και δασκάλων.
    Τωρα θα τους εξευτιλίσουν και θα τους διαλύσουν. Έναν έναν κλάδο. Με σοσιαληστρικό τρόπο. Θα αμολύσουν και τα κανάλια να τους βρίζουν, που κάνουν φροντιστηρια και βγάζουν μαύρα λεφτα κλπ κλπ
    Πού ήταν όμως οι δάσκαλοι και οι καθηγητές όταν το πασοκ διέλυε άλλους κλάδους εργαζομένων ? πουθενα. Καμμία αλληλοβοήθεια. Υποστήριξαν τους φορτηγατζήδες, τους φαρμαοκοποιούς, τους μηχανικούς, το εμπόριο, τα ΜΜΜ ? οχι
    Νομιζαν πως θα την γλυτώσουν. Λέγανε εμείς έχουμε τα παιδιά για ασπίδα δεν θα τολμήσουν. Νόμιζαν πως θα την έβγαζαν "καθαρή"
    ΑΜ δεν καταλάβατε πως η ιστορία έχει αλλάξει σελλίδα πια.
    Τώρα ήρθε η σειρά σας και το τέλος σας φυσικα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.