#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2013 11:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαρύς και ασήκωτος ο Βενιζέλος για τον Σαμαρά



"Ως μια πολύ δύσκολη πολιτική άσκηση που ενίσχυσε την κυβερνητική συνοχή και σφυρηλάτησε την ενότητα των τριών κυβερνητικών εταίρων", αξιολογείται από το Μέγαρο Μαξίμου η μάχη στη Βουλή για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής. Όπως μάλιστα διαβάζουμε στον Τύπο υψηλόβαθμες κυβερνητικές πηγές εκτιμούν ότι το πιο σημαντικό επίτευγμα της τρικομματικής συμμαχίας ήταν "η κοινοβουλευτική αποδόμηση του ΣΥΡΙΖΑ και η ανάδειξη της «τυχοδιωκτικής του πολιτικής»" . Σύμφωνα πάντα με τους ίδιους,  το τελικό αποτέλεσμα, αλλά κυρίως η ίδια η διαδικασία, ανέδειξαν και το στρατηγικό αδιέξοδο της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Και ως επιχείρημα προτάσσουν το στοιχείο, ότι στην πιο κρίσιμη κάλπη που αφορούσε τον κ. Βενιζέλο οι παραπεμπτικοί ψήφοι ήταν, τελικά, λιγότερες από το άθροισμα των αντιπολιτευόμενων βουλευτών που ψήφισαν για την παραπομπή ή μη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

Ωστόσο, οι  δικές μας πληροφορίες περιγράφουν μια διαφορετική εικόνα στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος. Για παράδειγμα, στις συνάξεις των περισσότερων βουλευτών της Ν.Δ. στο εντευκτήριο, στους διαδρόμους και στο καφενείο της Βουλή, κυρίαρχος ήταν ο προβληματισμός για τις συνέπειες που θα έχει και στην εικόνα του Πρωθυπουργού, αλλά και του κόμματος η ολόθερμη στήριξη στον Βενιζέλο.

Η γκρίνια είναι έντονη στο εσωτερικό της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ και τα πρώτα σημάδια άρχισαν να φαίνονται από το πρωί της Πέμπτης. Όσο περνούσε η μέρα και ειδικά το βράδυ, ενισχύθηκε η άποψη ότι η προσωπική αγωνία του Βενιζέλου για να διασωθεί πλήττει ευθέως τη Ν.Δ.

Τα τηλεοπτικά πλάνα που έδειχναν βουλευτές της ΝΔ να χειροκροτούν και να ομονοούν με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ δεν ήταν και η καλύτερη εικόνα στη βάση της ΝΔ που έχει αρνητική άποψη για τον Βενιζέλο, τον οποίο θεωρεί ιδεολογικό εχθρό και όχι σύμμαχο.

Οι συνεχείς μεταλλάξεις της τρικομματικής κυβέρνησης για το θέμα επί της διαδικασίας της ψηφοφορία και για το πόσες κάλπες θα στηθούν, ενόχλησε πολλούς «γαλάζιους» βουλευτές που έλεγαν ευθέως ότι η ηγεσία της ΝΔ σύρθηκε από τον Βενιζέλο.

Δεν είναι τυχαίο, ότι στα περισσότερα ΜΜΕ κυριαρχούσαν οι θετικές αναφορές στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και στο πως με την παρουσία του στη Βουλή ενίσχυσε την κυβερνητική συνοχή και αναδείχθηκε σε βασικό πρωταγωνιστή της χθεσινής ημέρας.

Η Ν.Δ. ουσιαστικά ήταν σε δεύτερο ρόλο, ενώ η ΔΗΜΑΡ έμεινε στη γωνιά της, χάνοντας πολλούς επικοινωνιακούς και πολιτικούς πόντους, αφού τη μετωπική σύγκρουση με τον Αλέξη Τσίπρα έκανε ο Βενιζέλος.

Η στρατηγική επιλογή του Βενιζέλου να σηκώσει ο ίδιος το βάρος της αντιπαράθεσης με το ΣΥΡΙΖΑ και προσωπικά με τον Τσίπρα, σε μια ώρα τηλεοπτικής αιχμής, έπληξε τη Ν.Δ. που είχε στα υπουργικά έδρανα μόνο τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζο και κάποιες στιγμές τον υπουργό Επικρατείας Δημήτρη Σταμάτη.

Στο Μέγαρο Μαξίμου δεν φαίνεται να έχουν αντιληφθεί το πρόβλημα που υπάρχει με τη στήριξη που δίνουν στο Βενιζέλο που προσπαθεί να διασωθεί, πατώντας στη σανίδα της ΝΔ. Και δεν είναι μόνο η χθεσινή μέρα στη Βουλή που δείχνει το μέγεθος του προβλήματος, αλλά συνολικά η πορεία της κυβέρνησης που σχετίζεται άμεσα με τις επιθυμίες, τις αντιπάθειες, τις επιδιώξεις, τις φιλοδοξίες και τα σχέδια του προέδρου του ΠΑΣΟΚ.

Ο Σαμαράς ξέρει ότι δεν μπορεί να πορευθεί μόνος του και θέλει πάση θυσία το Βενιζέλο να έχει ρόλο και να δείχνει στην κοινωνία ότι αποτελεί βασικό κυβερνητικό εταίρο.

Αυτό εμπεριέχει και πολύ μεγάλο ρίσκο και κανείς δεν ξέρει εάν θα του βγει του Πρωθυπουργού, που από τη μια επιθυμεί μια κυβέρνηση ενωμένη, αλλά από την άλλη δεν έχει καταφέρει να πείσει την κομματική βάση της ΝΔ, ότι πρέπει να βαδίσει αγκαζέ με το Βενιζέλο και να σηκώσει και τα βαρίδια που κουβαλάει.

Μάρκος Αυρήλιος

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kpylos avatar
    kpylos 20/01/2013 10:52:54

    Όταν ο Ελληνικός λαός κατανοήσει σιγά-σιγά το μέγεθος του πολιτικού άνδρα Αντώνη Σαμαρά τότε θα σταματήσει και ο "θανάσιμος" εναγκαλισμός με τον Βενιζέλο που μας τραβάει στην άβυσσο.

    • Eθνικοφρων avatar
      Eθνικοφρων @ kpylos 20/01/2013 11:37:47

      για ακομη μια φορα φυσικα και φταιει ο Ελληνικος λαος,
      δεν ευθυνετε που ο Σαμαρας δεν επεισε και βγηκε μονο γιατι ο Ελληνικος λαος φοβηθηκε τον Συριζα ας πουμε...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Eθνικοφρων 20/01/2013 14:38:01

        Και πάλι καλά να λέμε με βάση την ιεράρχηση των αξιών των τελευταίων 2 γενεών Ελλήνων που η παιδεία τους είναι ανύπαρκτη και τους οδήγησε να βάλουν πάνω από όλα την τσέπη ή την οργή. Μυαλό καθόλου στην κάλπη. Και ανήκω σε μια από τις γενιές που κρίνω αυστηρά και ξέρω την αριστερόστροφη, μηδενιστική, διεθνιστική παιδεία που έχουμε από μέσα. Αυτό είναι και το βασικότερο σημείο που πρέπει να διορθωθεί άμεσα για να βγαίνουν υπεύθυνοι πολίτες από τα σχολεία μας και όχι ελαφρόμυαλα Τσιπράκια ή Κασιδιαράκια...

      • James avatar
        James @ Eθνικοφρων 20/01/2013 14:41:55

        Πολύ σωστή και εμπεριστατωμένη η ερμηνεία σου ότι ο Σαμαράς δεν έπεισε και η ΝΔ βγήκε επειδή ο Ελληνικός λαός φοβήθηκε το ΣύΡιζΑ. Είμαι σίγουρος ότι τη στηρίζεις σε έρευνες, μετρήσεις, επιχειρήματα και όχι σε απλές κουβέντες καφενειακής πολιτικής "ανάλυσης".
        Τώρα, το ότι παρουσιάζεις τους Έλληνες σαν φοβισμένα ανθρωπάκια, που υπό το καθεστώς του φόβου κάνουν ό,τι να'ναι και παρασύρονται σε αποφάσεις κόντρα στην πραγματική τους βούληση (όπως μόνο εσύ είσαι σε θέση -εξ αποκαλύψεως;- να τη γνωρίζεις), μάλλον δε σε κάνει εθνικόφρονα, αλλά κομματικώς τυφλωμένο ανθέλληνα...

        • Eθνικοφρων avatar
          Eθνικοφρων @ James 20/01/2013 18:36:49

          πρεπει να εισαι τελειως πορομενος με αυτα που λες, κριμα

  2. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 20/01/2013 10:55:27

    Πολύ άδικο για τον κ. Α.Σαμαρά που εξαναγκάζεται να συμπορευτεί με άτομα του ύφους, ήθους και του ....ένδοξου παρελθόντος του Β.Βενιζέλου και όχι μόνον.... Βαρύς ο συμβιβασμός και φθοροποιός η κάλυψη των ενόχων.
    Η πολιτική τελικά, όταν εκ των συνθηκών αδυνατεί να ξεφύγει από την αναγκαιότητα των στρατηγικών υποχωρήσεων και των επιβεβλημένων ισορροπιών - συνθηκολογήσεων, γίνεται εξόχως επώδυνη διαδικασία απ΄όπου η έμπνευση, η σύγκρουση και η προσωπική σφραγίδα, απουσιάζουν.
    Πιό πίσω βρίσκεται το λάθος....

    '' Το κατά λάθος λάθος, μπορεί να σε οδηγήσει και σε άλλα επόμενα, δεν σε επαναφέρει όμως στο σωστό ποτέ.'' Οδυσσέας Ελύτης

    • nikias avatar
      nikias @ BLACKQUEEN 21/01/2013 11:24:38

      Πολύ ορθά,αγαπητή κυρία !

  3. aris. aold avatar
    aris. aold 20/01/2013 11:41:21

    Αν ο Σαμαράς έχει αποφασίσει να αυτοτονήσει και να απαξιωθεί πολιτικά στο πρόσωπο του Βενιζέλου έχει βρει το κατάλληλο βαρίδι που λόγω βάρους και ύφους θα τον πάει σίγουρα στον πάτο.

    Οσοι δεν βλέπουν το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί στην ΝΔ και τον Σαμαρά από την στήριξη στον ΒΕνιζέλο είναι οι ίδιοι που πίστευαν ότι η βάση της ΝΔ θα χωνέψει επιλογές Ψυχάρηδων και λοιπών υποψήφιων στις πρώτες εκλογές με αποτέλεσμα η παράταξη να πάει στο 19%.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ aris. aold 20/01/2013 13:25:40

      Eαν ως πρωτο κομμα αρνειτο να κυβερνησει και ακολουθουσε χρεωκοπια θα πηγαινε στο 9%.

  4. tak avatar
    tak 20/01/2013 11:59:08

    Έχουμε σημειώσει πολλές φορές πως τον Αντώνη Σαμαρά, δεν τον δελεάζει η εξουσία τόσο όσο νομίζουν ορισμένοι και καρφί δεν του καίγονταν ποτέ αν θα γινόταν πρωθυπουργός ούτε ακόμα του καίγεται για το αν θα παραμείνει πρωθυπουργός.
    Ειλικρινά και το σημειώνουμε ξανά καρφάκι δεν του καίγεται επί προσωπικού! Ο Αντώνης είναι ο άνθρωπος του καθήκοντος και τίποτα δεν είναι περισσότερο σημαντικό γι αυτόν, από το να υπηρετήσει όπως και όσο μπορεί καλύτερα τον τόπο.
    Όταν κάποτε γραφεί η Ιστορία ξεκάθαρα και για το σκοπιανό ξεχωριστά και για τα μετέπειτα, για το βίο και την πολιτεία των πρωταγωνιστών και για τη σημερινή κρίση, όχι απλά θα δικαιωθεί ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά θα τοποθετηθεί και στη θέση που του αξίζει.
    Δυστυχώς στη Δημοκρατία, μπορεί αντί Τρικούπη να προκύπτει Γουλιμής ή ακόμα να σου κάνει κριτική και η κυρία Κουντουρά!
    Επί του θέματος ο κ. Σαμαράς ενήργησε πάρα πολύ σωστά, δίνοντας την ευκαιρία στον κ. Βενιζέλο να υπερασπίσει τον εαυτό του, όσο δε για τους "εκλεκτούς" ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας και κυρίως αυτούς της βάσης, ας μη το συζητήσουμε καλύτερα!
    Τη στάση του πρωθυπουργού την έκρινε με τον καλύτερο τρόπο ο ελληνικός λαός στο σύνολό του, άλλωστε αυτό ήταν και το ζητούμενο που θα προέκυπτε από τις επί του θέματος επιλογές του.

    • Διογενης (ο αλλος) avatar
      Διογενης (ο αλλος) @ tak 20/01/2013 12:23:26

      τη ξερω αυτη την επιχειρηματολογια. μονα ζυγα δικα σου. αν ο σαμαρας δεν ειχε αναγκη τον μπενι κ τον κυνηγουσε μεχρις εσχατων (καλα, λεμε τωρα), θα εκθιαζες τουμπαλιν το αναστημα του αδιαφθορου αντρος που ηρθε για να εξυγιανει το πολιτικο συστημα! και αν υπο διαφορετικες συνθηκες ο "τακτικισμος" απο μερους του σαμαρα θα ειχε τη σημασια του...σκοπου που αγιαζει τα μεσα, σημερα θα πρεπει να κατανοησουμε οτι χωρις αμεση δικαιοσυνη δεν προκειται να ησυχασει η κοινωνια. εαν στις επομενες εκλογες το πασοκ συνεχισει να υφισταται ως-εστω-κομμα "ρυθμιστης", θα ειναι καθαρα εργο σαμαρα. προσωπικα δεν πιστευω οτι υπαρχει μεγαλυτερη ντροπη απο αυτο

      • DebbyTant avatar
        DebbyTant @ Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 12:35:46

        Διογενη
        μενα δαχτυλο δεν τρως λουκουμα
        οσο κι αν κολλαει...

  5. Γιαννης Κ avatar
    Γιαννης Κ 20/01/2013 12:21:39

    Χωρισμος απο τον ιδεολογικο αντιπαλο οπως σωστα αποκαλειτε τον Βενιζελο σημαινει πτωση της κυβερνησης με επακολουθα το χαος και ισως την καταστροφη της χωρας. Αντιπαθεστατος και πολιτικος αλαζωνας ειναι, την τελευταια του μαχη για να σωσει το σαρκιο του δινει, αλλα μπορει να μας πει καποιος ποια ειναι η εναλλακτικη λυση? Η μηπως πιστευετε οτι η ΝΔ θα παρει αυτοδυναμια σε ενδεχομενες εκλογες? Αυτοδυναμες κυβερνησεις ευτυχως η δυστυχως αποτελουν πλεον παρελθον. Φιλε και συμπατριωτη απο την Πυλο εχεις δικιο σε αυτο που λες για τον Σαμαρα. Οσο γρηγορα το καταλαβουν ολοι τοσο το καλυτερο για τον τοπο.

    • Διογενης (ο αλλος) avatar
      Διογενης (ο αλλος) @ Γιαννης Κ 20/01/2013 13:01:22

      ρε συ γιαννη, τι γινεται με το "στη δημοκρατια δεν υπαρχουν αδιεξοδα"? θα μου πεις, που την ειδες τη δημοκρατια. δεν το 'πες ομως....
      ξερεις εχω αποκτησει ενα προβλημα και μια αρχη πλεον.
      α)εχω προβλημα με το γεγονος οτι θα με σωσουν αυτοι που με εφεραν ως εδω και β) δεν πιστευω λεξη απ' ο,τι μου λεει η κυβερνηση. ιδιως αυτο, το εχω ως αρχη

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 14:43:11

        Το β να το προσέχεις γιατί ναι μεν έχεις ένα δίκιο με όσα έχουμε πάθει 200 χρόνια τώρα οι Έλληνες από Βασιλιάδες, δικτάτορες και δημοκράτες αλλά το να απορρίπτω την κυβέρνηση πρέπει να με βάζει σε σκέψη και για την αντιπολίτευση που κάποτε γίνεται κυβέρνηση και τότε έρχονται τα χειρότερα. Για θυμήσου σύγκριση ΚΚ και ΓΑΠ. Πως τα βλέπαμε πριν τις εκλογές και μετά από ένα χρόνο τα πράγματα; Φαινόταν καθαρά πριν το τι θα γίνει αν βγει ο ΓΑΠ; Λίγοι είχαν σιγουριά για το τι θα ακολουθούσε. Μόνο αυτοί που θυμούνταν τις ιδέες του ΓΑΠ τόσα χρόνια στα υπουργεία που υπηρέτησε.

    • Eθνικοφρων avatar
      Eθνικοφρων @ Γιαννης Κ 20/01/2013 13:30:51

      εαν η επιχειρηματολογια της ΝΔ ειναι οτι "αν πεσει η κυβερνηση θα ερθει το χαος"

      τοτε υπαρχει πραγματικα πολυ μεγαλο προβλημα στην ΝΔ

      • Διογενης (ο αλλος) avatar
        Διογενης (ο αλλος) @ Eθνικοφρων 20/01/2013 13:41:17

        αυτο λεω και 'γω...

  6. EΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    EΠΙΔΕΞΙΟΣ 20/01/2013 12:50:23

    Απ’ την διαχείριση της υπόθεσης της λίστας Λαγκαρντ προκύπτει ότι ο ΣΑΜΑΡΑΣ ανέλαβε να υποστηρίξει τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ προς χάριν της κυβερνητικής συνοχής και κατ’ επέκταση της βιωσιμότητας της τρικομματικης κυβέρνησης συνεργασίας.
    Το ότι επέλεξε ο ίδιος(ο ΣΑΜΑΡΑΣ) να ψηφίσει σε μια μόνο κάλπη ήταν το καλύτερο μήνυμα στήριξης προς τον κυβερνητικό του εταίρο που στην κυριολεξία έκανε απ’ τις χειρότερες εμφανίσεις του στην Βουλή.
    Τώρα αν όλα αυτά θα καταλήξουν να είναι υπέρ ‘η κατά του ΣΑΜΑΡΑ θα φάνει πολύ σύντομα.
    Έμενα άλλο με ανησυχεί.
    Η εκτίμηση του ΔΝΤ για την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ και των υπολοίπων αντιμνημονιακων Δυνάμεων.
    Γεγονός που δεν προκύπτει απ’ τις πρόσφατες δημοσιευμένες δημοσκοπήσεις.
    Μήπως ξέρουν κάτι παραπάνω αυτοί;
    ‘Η μήπως είναι μια ακόμα προσπάθεια υπονόμευσης του ΣΑΜΑΡΑ απ’ τους ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ;
    Είτε το ένα είτε το άλλο χρειάζονται προσοχή .

    • Σόφο avatar
      Σόφο @ EΠΙΔΕΞΙΟΣ 20/01/2013 21:11:12

      Η έκθεση του ΔΝΤ έγινε τα Χριστούγεννα.
      Οι μετρήσεις που χρησιμοποίησε, των αρχών Δεκέμβρη

  7. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 20/01/2013 12:59:17

    Αγαπητοί φίλοι τα πράγματα είναι απλά: Ας δίναμε αυτοδυναμία στον Σαμαρά ώστε να μπορούσε να παραπέμψει τόσο τον ΓΑΠ όσο και τον Παπακωνσταντίνου για το σοβαρότερο αδίκημα της άνευ όρων παράδοσης της Ελλάδας τον Μάιο του 2010. Από τη στιγμή που η κυβέρνηση στηρίζεται στις ψήφους των ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, είναι δυνατόν να ψηφίσει για την παραπομπή στελεχών του ΠΑΣΟΚ; Δηλαδή να πέσει η κυβέρνηση και να οδηγηθούμε ξανά στο χάος;
    Ας προσεχε ο λαός τι ψήφιζε στις προηγούμενες εκλογές λοιπόν.

    • Eθνικοφρων avatar
      Eθνικοφρων @ Μιχάλης 20/01/2013 13:33:04

      αρα με λιγα λογια λες , προτιμω την αδιαφανια απο το να μην ειμαι κυβερνηση

      υγ το πρωτο μου σχολιο παει και σε εσενα

    • Διογενης (ο αλλος) avatar
      Διογενης (ο αλλος) @ Μιχάλης 20/01/2013 13:50:26

      οτι εσυ το 'χεις σιγουρο, πως αν ο σαμαρας επαιρνε αυτοδυναμια θα κυνηγουσε τον τζεφρυ. εχω μια ερωτηση. γιατι προεκλογικα δεν καταλογισε προσωπικες ευθυνες και δεν ειπε δωστε μου την κυβερνηση να τους κλεισω ολους μεσα? νομιζω οτι οι συγκυριες ηταν στο πλευρο του. δεν υπηρχε ελληνας που να μην αηδιαζε καθημερινα με τις φατσες των παπανδρεου, βενιζελου, παπακωνσταντινου, χρυσο-"δεν διαβασα το μνημονιο"-χοϊδη κ λοιπους ταραμαδες της πολιτικης. θαρρω δεν του το επετρεπε ο πολιτικος του πολιτισμος. ομως σε περιοδους κρισεις μιχαλη δεν κερδιζεις το λαο με...πολιτικο πολιτισμο. το κερδιζεις μονο αν τον εμπνευσεις. πηγε να το κανει στο Ζαπειο Ι, τα 'κανε σκατα απο 'κει κ περα. ας μην κατηγουρουμε το λαο λοιπον τοσο ευκολα

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 14:45:38

        Με λαϊκισμό ήθελες να κερδίσει το λαό δηλαδή; Όχι με ευπρέπεια; Διαφωνώ απόλυτα! Το να γινόταν ένας Καμμένος ακόμη δε θα πρόσφερε τίποτα και το απέδειξε η πορεία των Ανελ τόσον καιρό τώρα.

        • Διογενης (ο αλλος) avatar
          Διογενης (ο αλλος) @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 15:21:06

          λαϊκοσμος η πολιτικη βουληση για παταξη της διαφθορας? ενδιαφερουσα αποψη...

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Μιχάλης 20/01/2013 15:58:17

      Εμείς του την προσφέραμε την αυτοδυναμία.
      ΟΛΟΨΥΧΑ κι ας μην''ανήκαμε'' στο χώρο.
      Εκείνος όμως, δεν αποδέχτηκε ΤΗ ΜΟΙΡΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ !!!
      Μετά, ήτανε πλέον αργά......
      Σ΄αυτές τις περιπτώσεις, οι συνθήκες σε επιλέγουν. Δεν επιλέγεις τις συνθήκες εσύ.

      • kosvag avatar
        kosvag @ BLACKQUEEN 20/01/2013 19:57:47

        +++++++

      • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
        ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ BLACKQUEEN 21/01/2013 09:56:34

        ακριβώς ++++

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/01/2013 13:29:29

    Να τελειωνουν οι ανοησιες.Το 1948 ο αρχηγος του Λαικου Κομματος Παναγης Τσαλδαρης ενω ηταν πρωτο κομμα εδωσε και την πρωθυπουργια στο Σοφουλη για να πετυχει το μεγαλυτερο δυνατο μετωπο κατα της αριστερας.Εδω σχεδον ολα τα υπουργεια τα εχουν νεοδημοκρατες.Σιγα τη θυσια.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 20/01/2013 18:28:58

      Κωνσταντίνος Τσαλδάρης, ο Παναγής είχε πεθάνει από το 1936.

  9. foofootos avatar
    foofootos 20/01/2013 13:31:35

    Πρέπει να βρεθεί τρόπος να τραβάει το λούκι το ΠΑΣΟΚ και να επιβραβεύεται η ΝΔ.-

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ foofootos 20/01/2013 16:28:22

      Το Πασόκ βρίσκεται ήδη στο λούκι και ότι και να κάνει ο Λούκουλος, σύντομα θα καταλήξουν όλοι μαζί στον υπόνομο. Εκεί που ανήκουν :-). Να είστε σίγουρος καλέ μου Φούφουτε, οτι θα το φροντίσουμε...

  10. Διογενης (ο αλλος) avatar
    Διογενης (ο αλλος) 20/01/2013 13:51:29

    *κρισης

  11. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 20/01/2013 13:55:59

    Η foto αφιερώνεται στον φίλο μου τον Φαήλο και στα υπόλοιπα,αν υπάρχουν, της πάλαι ποτέ........ας πούμε δεξιάς.
    Ολα τα λεφτά.

  12. Karenin avatar
    Karenin 20/01/2013 13:56:22

    Σωστή η απόφαση να προστατευτεί ο αβάσταχτα καβαλημένος χοντρός. Στο προσωπό του ο Σύριζα επιχείρησε να πλήξει τους θεσμούς, τη δημοκρατία, την ασφάλεια, και να υπονομεύσει το μελλον και τις χρυσές προοπτικές της χώρας.
    ΥΓ. Αυτό που αηδιάζει είναι η απο κοινού προσπάθεια με το Μεγα να γράψουν σήριαλ για το ποιός φταίει για την δημοσίευση της λίστας, και ουχί ποιος την κράτησε κρυφή και αναξιοποίητη για 2 χρόνια.

    • Χρήστος Χ. avatar
      Χρήστος Χ. @ Karenin 20/01/2013 23:04:29

      Στην Ελλάδα όποιος αποκαλύπτει πάει φυλακή.

  13. Σπορέας avatar
    Σπορέας 20/01/2013 14:36:29

    Δεν με πειράζει τόσο η απόφαση της κυβέρνησης να υπερασπιστεί το Βενιζέλο, είναι διάφανη απόφαση, είτε συμφωνείς, είτε διαφωνείς μαζί της.
    Το θέαμα όμως αυτό των, διαφωνούντων κατά τα άλλα, βουλευτάδων που ο καθένας έριχνε και έναν δεκάρικο υπέρ Βενιζέλου - ΓΑΠ - Παπαδήμου ήταν αηδιαστικό.
    Υπάκουσε, έστω, στην κομματική πειθαρχία ρε φίλε, ψήφισε, έστω, αυτό που σου λέει το κόμμα, μην αγορεύεις όμως από το βήμα για τους λόγους, δήθεν, πού επιβάλλουν την αθώωση του παρακράτους.
    Αύριο οι "αγορεύσεις" θα βρίσκονται στα προεκλογικά σποτάκια του ΣΥΡΙΖΑ και όλοι μας θα πρέπει να φοράμε κουκούλες.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σπορέας 20/01/2013 14:47:55

      Αυτό επιβάλλει η μάχη απέναντι στο λαϊκισμό της αντιπολίτευσης. Δε γουστάρω στο ελάχιστο το Μπένυ αλλά ποινικές ευθύνες δεν έχει στην υπόθεση λίστα Λανγκάρντ. Άλλωστε αν βρεθεί κάτι μπορεί να μπει κατά τη διάρκεια της διαδικασίας στο κάδρο. Γιατί να πέσει η κυβέρνηση προτού να είναι αναγκαστικό δηλαδή; Για να πάνε στράφι οι θυσίες μας;

      • Σπορέας avatar
        Σπορέας @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 15:11:50

        Το αν έχει ή δεν έχει ποινικές ευθύνες ένας υπουργός οικονομικών, (Βενιζέλος), πού δεν αξιοποίησε στοιχεία για το κυνήγι της φοροδιαφυγής???
        Αυτό είναι ο ορισμός της ανευθυνότητας.
        Παρόλα αυτά το δικό μου σχόλιο αναφερόταν σε άλλο θέμα.

      • Διογενης (ο αλλος) avatar
        Διογενης (ο αλλος) @ Γεώργιος Τ. 20/01/2013 15:26:22

        οι θυσιες πανε στραφι ουτως ή αλλως γεωργιε! ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ!! ας το παρουμε αποφαση..

  14. Διογένης avatar
    Διογένης 20/01/2013 14:49:21

    Νομίζω ότι είναι ρίσκο που ο Σαμαράς πρέπει να το πάρει και θα του βγει κιόλας.

    Οι επιλογές του είναι δύο: είτε να αποκηρύξει τον Βενιζέλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, είτε να τον στηρίξει. Από τη στιγμή που δεν μπορεί ή δεν είναι ακόμη σε θέση να τον αποκηρύξει, ο Σαμαράς καλώς ποιεί την ανάγκη φιλοτιμίαν και τον στηρίζει ενεργά και με έναν τρόπο που κάνει και θα κάνει την κυβέρνησή του λειτουργικότερη. Διότι, ταυτόχρονα με την ολόθερμη και σχεδόν εκ του μη όντος στήριξη, ο Βενιζέλος έχει γίνει όμηρος του Σαμαρά και όλη αυτή η στήριξη μια μέρα θα εξαργυρωθεί πολλαπλάσια από τον Σαμαρά.

    Διότι ας μην γελιόμαστε. Όλη αυτή η ιστορία με την λίστα Λαγκάρντ έχει κάνει τον Βενιζέλο ακόμη πιο πολιτικό πτώμα από ό,τι ήταν. Το βασικό που έχει στα χέρια του αυτή τη στιγμή είναι η σφραγίδα του ΠΑΣΟΚ και ένας ακόμη κραταιός συνδικαλιστικός και αυτοδιοικητικός μηχανισμός, κατάλοιπο της παλιάς εποχής. Αυτά όλα κάποιος θα τα κληρονομήσει. Ο Σαμαράς με τη στάση του που δείχνει ενωτική και υπερκομματική σε αυτούς τους μηχανισμούς, βάζει σοβαρή υποψηφιότητα να τα κληρονομήσει. Τα ιμάτια του ΠΑΣΟΚ θα διαμοιραστούν πολύ σύντομα και είναι καλύτερα να πάρει και η ΝΔ από αυτά, παρά να μην πάρει καθόλου. Ή, έστω, το κόμμα που θα διαδεχθεί τη ΝΔ, αν τελικά ο Σαμαράς κάνει το βήμα της ίδρυσης νέου κόμματος (αργά ή γρήγορα θα πρέπει να το κάνει).

    Αντιλαμβανόμαστε όλοι οι εχέφρονες ότι αυτή η στήριξη είναι αναγκαστική και ότι δεν είχε αυτή τη στιγή τη δυνατότητα για κάτι άλλο. Δεν πιστεύω ότι τον βλάπτει πολύ, τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να του στοιχίσει πολύ δημοσκοπικά - εκλογικά. Σε λίγους μήνες η ιστορία θα έχει ξεχαστεί και, αν πάει καλά η οικονομία, ο Σαμαράς θα αναδειχθεί σε σωτήρα της χώρας. Αν δεν πάει καλά η οικονομία, θα τον φάει κι αυτόν το μαύρο σκοτάδι της ιστορίας. Η στήριξη του Βενιζέλου θα είναι και στις δύο περιπτώσεις απλή υποσημείωση.

  15. viva avatar
    viva 20/01/2013 15:05:59

    .....στην Γερμανια που υπαρχουν συμμαχικες κυβερνησεις τα θαβουν τα σκανδαλα για να μην πεσει η κυβερνηση ? οσο για νομικες ευθηνες μην ανυσηχειται ο χοντρος με κανα νομο με αναδρομικη ισχυ θα αθωωσει εαυτον !

  16. viva avatar
    viva 20/01/2013 15:07:35

    ....γινεται αμα ερθει η εφορια στην επιχειρηση μου κ δεν βρει καποιο τιμολογιο να τους πω ,οτι εχω μονο πολιτικες ευθηνες ?

  17. Mike avatar
    Mike 20/01/2013 16:53:12

    Ηδη εχει αρχισει να βγαινει η φημη για νεα μετρα...get ready for the party

  18. Δικερως avatar
    Δικερως 20/01/2013 19:03:03

    Kαλος ο Μαρκος Αυρηλιος αλλα ας μην ξεχναμε πως εχρισε,ατυχεστατα,διαδοχο του τον Κομμοδο.
    Μετα τον θανατο του τελειωσε η περιφημη εποχη της Pax Romana.
    Να μην ξεχναμε και την πανδημια κατα την εποχη διακυβερνησης του.
    Προς "τιμην" του,δε,ονομαστηκε και "επιδημια του Αντωνινου".
    Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, γεγονότα ή καταστάσεις είναι εντελώς τυχαία.

  19. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 21/01/2013 11:46:33

    Μια φωτογραφία, Χίλιες λέξεις...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.