05/09/2008 17:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Βαθιά η κρίση

«Αποφασισμένος να τα λύσει όλα» δηλώνουν υπουργοί της κυβέρνησης για τις προθέσεις του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με τους ίδιους η ομιλία του Κ. Καραμανλή θα είναι «βαρυσήμαντη» και θα οριοθετήσει τις εξελίξεις. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες «αποκλείεται» το θέμα πρόωρων εκλογών αλλά το θέμα του ανασχηματισμού είναι παρών και θα είναι δομικός. «Θα φύγει πολύς κόσμος» λένε.

Σε αυτό το μήκος κύματος κινήθηκε και ο Μιχάλης Λιάπης (που ήταν αυτός;) που δήλωσε ότι «δεν βλέπει εκλογές» και πρόσθεσε: «Η ανανέωση και σε πρόσωπα και σε ιδέες είναι ένα ιδιαίτερα θετικό στοιχείο για την πολιτική»

Πάντως το κλίμα είναι πολύ βαρύ στην Θεσσαλονίκη. Αίσθηση προκάλεσε η απουσία του δημάρχου Θεσσαλονίκης που δεν συνόδευσε τον πρωθυπουργό επικαλούμενος υποχρέωση στο δημαρχιακό του γραφείο. Ενώ πολλοί βουλευτές απέφυγαν τις κάμερες για να μην βρεθούν σε δύσκολη θέση.

Επειδή δεν μπορούμε να φανταστούμε σε τι θα συνίσταται αυτός ο περίφημος «δομικός ανασχηματισμός», ο οποίος εδώ που άφησε ο Καραμανλής να φτάσουν τα πράγματα περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσει παρά θα λύσει, η γνώμη μας είναι η ίδια όπως και πριν. Ή ο Καραμανλής θα προχωρήσει σε μια «εν συνειδήσει» απώλεια της δεδηλωμένης και εκλογές, ή θα περιμένει να διαλυθεί το σύμπαν και ότι γίνει. Και ανασχηματισμό να κάνει πάλι στο ίδιο σημείο θα οδηγηθεί σε λίγο. Για τι εκλογές πάντως πρέπει να περιμένουμε τις 26 Σεπτεμβρίου, επειδή να προκηρυχθούν μέχρι τότε θα τις διεξάγει «υπηρεσιακή κυβέρνηση». Κάτι που δεν θέλει ο κ. Καραμανλής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kraepelin avatar
    Kraepelin 05/09/2008 17:56:33

    Όλα; To μόνο που έχει λύσει στη ζωή του είναι τα κορδόνια του.

  2. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 05/09/2008 18:19:20

    Συμφωνώ απολύτως.

  3. αλλος avatar
    αλλος 05/09/2008 19:03:18

    παντως η φατσα του σημερα ηταν σαν να τον ειχανε μαλωσει

  4. Factorx avatar
    Factorx 05/09/2008 19:14:32

    saska, asade κλπ : δεν νομίζετε ότι κάνετε κατάχρηση; Και όσοι νοείτω. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;

  5. machiavelli avatar
    machiavelli 05/09/2008 19:29:14

    "The party it's over"
    Σιούφας

  6. ataktos avatar
    ataktos 05/09/2008 19:48:51

    Δυστυχώς για όλους μας η κρίση είναι τεράστια οικονομική ,κοινωνικοί ,πολιτική, ενεργειακή και η διαπλοκή ακόμα και τώρα το παίζει ανεξέλεγκτα- υπόθεση Βατοπαιδιου –λέτε να την γλιτώσει

  7. Greek citizen avatar
    Greek citizen 05/09/2008 20:18:01

    Τι να γλιτωσει! Ο Καραμανλης ειναι τελειωμενος... τι να το κανει τον ανασχηματισμος, με τι "παγκο".... Αδιεξοδο!

  8. ο νοών....νοείτω avatar
    ο νοών....νοείτω 05/09/2008 20:22:59

    @Φάκτορα,
    Εάν είδες αυτό ανέφερα και στο τελευταίο σχόλιό μου.

  9. αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις avatar
    αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις 05/09/2008 20:24:47

    @factorx

    το σωστό είναι νοείτωσαν και όχι νοείτω.

    το νοείτω είναι προστακτική τρίτου προσώπου ενικού αριθμού, ενώ το υποκείμενο της πρότασης είναι το ''όσοι'' και η προστακτική που το ακολουθεί πρέπει να είναι στο τρίτο πρόσωπο πληθυντικού αριθμού(δηλαδή νοείτωσαν).

  10. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 05/09/2008 20:40:41

    Η ουσιαστική πολιτική εξέλιξη των τελευταίων άχαρων μηνών είναι ότι ο σοφός Μητσοτάκης δεν λέει κουβέντα για τίποτα.
    Η απλή εξήγηση λέει ότι δεν ομιλεί για να μην κατηγορηθεί.
    Η πιο σύνθετη λέει ότι ο οξυδερκής Μητσοτάκης ήδη βλέπει την επόμενη μέρα στην οποία προφανώς δεν υπάρχει το σημερινό κομματικό σχήμα της "Δεξιάς" και συνεπώς η όποια τοποθέτηση - νεκρολογία δεν έχει νόημα. Και αν ισχύει αυτό δεν έχει κανένα λόγο να κριτικάρει τους Υπουργούς της Κυβέρνησης και τις ανύπαρκτες πολιτικές τους.

  11. χρηματιστης avatar
    χρηματιστης 05/09/2008 20:55:39

    Διακρινω μια βιασυνη του οτι ο Καραμανλης τελειωσε ..προφανως δεν κατανοουν καποιοι οτι τα χτυπηματα σε Ρουσοπουλο, Βουλγαρακη καταδεικνυουν απο την μια την αδυναμια του πασοκ για αντιπολιτευτικη δραση,απο την αλλη προσπαθειες απεγλωβισμου διαφορων βλ.κοντομηνας..απο δυσκολη θεση που εχουν περιελθει..ο κοσμος αντιλαμβανεται τι ειναι σκανδαλο,τι ειναι γκαφα,τι ειναι επικοινωνια..στις δημοσκοπησεις του οκτωβριου που ενδιαφερουν ιδιαιτερα το πασοκ θα αποτυπωθουν πολλα..

  12. Rio Grande avatar
    Rio Grande 05/09/2008 20:58:27

    Οχι "Νοειτωσαν", αλλα "Μαλακειτωσαν".
    Ακου ασυναρτησιες, που αραδιαζει ο 145αρης!

  13. aionios avatar
    aionios 05/09/2008 22:14:05

    @ο νοών....νοείτω
    φίλε τι παίχτηκε όσο έλειπα? Πέσανε μπινελίκια και τα σβησε ο factorX?

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/09/2008 22:14:10

    τα κορδόνια αμφιβάλλω αν τα λύνει. Την ζώνη ίσως.

    Οι εκλογές δεν λύνουν τίποτα, τώρα, και η οικονομία θα αρχίσει τις βουτιές ούτως ή άλλως.

    Εγώ κύριε πρωθυπουργέ, προτείνω να ξεφορτωθείτε τον Ρουσσώ γιατί είναι προκλητικός, βάλτε τον Χατζηδάκη στο Οικονομίας, τον Σαμαρά στο παιδείας, τον Χατζηγάκη σπίτι του και πείτε με απλά λόγια "η κατάσταση είναι δύσκολη, δεν μας παίρνει να κάνουμε άλλες μαλα_ίες, θα κάνουμε λίγο κατενάτσιο μέχρι να περάσει η μπόρα."

    Κόψτε μερικά λουσάτα μη παραγωγικά προγράμματα και επιδοτρήσεις του _ώλου, μειώστε εταιρικούς φορολογικούς συντελεστές, η την φορολογία στις συναλλαγές του ΧΑ (ποιος κρετίνος το σκέφτηκε αυτό). Κόψτε ΟΛΑ τα υπουργικά, κυβερνητικά και βουλευτικά αυτοκίνητα και καλούδια και κάντε και μια συμβολική μειωση συντελεστή στους φτωχούς.

  15. Nick avatar
    Nick 05/09/2008 22:14:22

    Οχι η κρίση ήταν βαθιά από καιρό. Απλά ο βούρκος ξεχείλισε και τώρα βγαίνουν όλα.

    Κάτι άλλο: Η Κατσέλη που χάθηκε; Έφαγε μήπως "κόκκινη κάρτα" για αυτά που είπε περί ΔΕΚΟ;

  16. Naruto avatar
    Naruto 05/09/2008 22:31:09

    Θελω να δω εκλογές (ας είναι και δημοτικές) με τους υποψήφιους πολιτικούς να δημοσιεύουν το C.V. τους και να μιλούν για την προϋπηρεσία τους.
    Αυτο για τον χαβαλέ.

    Αν δεν αλλάξει ο Έλληνας, να ξεφύγει από τα συμπλέγματά του και να συνειδητοποιήσει τι του αξίζει στην καθημερινότητα και σε εθνικό επίπεδο και να προσπαθήσει σαν μονάδα και σαν σύνολο, είμαστε τυχεροί που έχουμε τον Καραμανλή πρωθυπουργό όχι Τον Μέγα Ultra Super Charged Extra Horsepower ή τον Κύριο του οποίου το όνομά κατά διαβολική συμπτωση, που only ο λιακοπουλος θα μπορουσε να εξηγησει, ειναι παρομοιο με Οικου κοσμηματων ιταλικου στυλ.

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 05/09/2008 22:40:37

    «Αποφασισμένος να τα λύσει όλα»

    Περιμένω απαντήσεις λοιπόν για:

    -σκάνδαλο με το καρτέλ του γάλακτος / κουμπάροι
    -σκάνδαλο Τσιτουρίδη το 1ο
    -σκάνδαλο Μαγγίνα
    -σκάνδαλο Τσιτουρίδη το 2ο
    -σκάνδαλο τηλεφωνικών υποκλοπών
    -C4i
    -σκάνδαλο δομημένων ομολόγων
    -Ζορμπάς
    -σκάνδαλο Ζαχόπουλου
    -Κλαδάς
    -ΜΜΕ
    -SIEMENS
    -ο Λιάπης και οι παρέες του
    -τροπολογία Γεροντόπουλου
    -σκάνδαλο Μονής Βατοπεδίου
    -σκάνδαλο ΟΤΕ
    -σκάνδαλο ΟΣΕ
    -διάλυση του ΕΣΥ
    -διάλυση της Πυροσβεστικής με αδυναμία ελέγχου των καταστροφικότερων πυρκαγιών της τελευταίας εικοσαετίας
    -αδυναμία πάταξης της εγκληματικότητας
    -σύρραξη εγκληματικών ομάδων στην ΟΜΟΝΟΙΑ για έλεγχο της πώλησης ναρκωτικών / αγοραίου έρωτα
    -απαξίωση της δημόσιας παιδείας (μιλάνε όλοι για τα ΑΕΙ για τα νηπιαγωγεία τίποτα? για 700 παράνομους Ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς τίποτα? εξαιρείται το διδακτορικό)
    -καθήλωση των μισθών , αύξηση άμεσων και έμμεσων φόρων, αύξηση χρόνου εργασίας με ταυτόχρονη μείωση των συντάξιμων αποδοχών
    -διόγκωση του δημόσιου χρέους
    -Φόρο-αποφυγή
    -Κτηματολόγιο (το ξανά πληρώνω)
    -Τέλος Ακίνητης Περιουσίας
    -Ακρίβεια
    -Ταμείο πυροπλήκτων
    -Φόρο-επιδρομή
    -Περιβάλλον
    -θα πει τίποτα για τις σημαίες που άφησε πίσω του? νταβατζήδες? βασικό μέτοχο? της σεμνότητας και ταπεινότητας? της επανίδρυσης?

    Γιατί προτού λύσει κάποιος ένα πρόβλημα, θα πρέπει να το μελετήσει, να το κατανοήσει και να το λύσει (συγνώμη αλλά το "θάψιμο" δεν είναι λύση Καταλληλότερος ο Β΄ ...προηγήθηκε ο Σημίτης ως Καταλληλότερος ο Α΄)

    Ως ΕΛΛΗΝΑΣ πολίτης, ως τέως ψηφοφόρος, ως δεξιός, μπορεί να απαντήσει σε κάτι από τα παραπάνω, σε οτιδήποτε γαμώτο και όχι στις ερωτήσεις των ...επιχορηγούμενων δημοσιογράφων.

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/09/2008 22:46:19

    ιθαγενή, σε πειράζει, να αντιγραψω την λίστα σου για να μπει αλλού (με το "ονομά" σου και το site εδω;)

  19. saska avatar
    saska 05/09/2008 22:46:45

    Για τον Ρουσόπουλο τίποτα;
    Ούτε για τον Βουλγαράκη;
    Καλά την μάυρη βίβλο αντέγραψες ;

  20. aionios avatar
    aionios 05/09/2008 23:15:17

    Ο Μαγγίνας είχε 3 σκάνδαλα.
    Αναψυκτήριο,Ινδοί και διορισμός κόρης(πταίσμα).
    Επίσης Π&Κ, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, FINANSBANK.

  21. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 05/09/2008 23:34:25

    Και μην ξεχνάτε την σύμβαση με τον Πουτην για Sount Stream που προχθές πέρασε ασυζήτητα από το δικομματισμό ,με λευκή ψήφο τον άλλων 2 κομμάτων και μας έδεσαν χειροπόδαρα για τα επόμενα 25 χρόνια στο άρμα του Τσάρου ..

  22. aionios avatar
    aionios 05/09/2008 23:36:30

    πού είναι το πρόβλημα με τον αγωγό?
    απλή διέλευση κάνει προς Ιταλία.

  23. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 05/09/2008 23:37:57

    Θέλω να ξεκινήσω την προβληματική με τη διαπίστωση ότι η Θεσσαλονίκη είναι η πόλις του Καραμανλή, αλλά και η πόλις των τρίκυκλων και της καρφίτσας.
    Τι γύρευε εκεί ο "αρχηγός" μια μέρα πριν; Το να αποφύγει κάποιες διαμαρτυρίες κατά την αποβίβασή του δεν μπορεί να ευσταθεί. Τι μπορεί να εξυφαίνει;
    Η αντίστροφη μέτρηση προχωράει γοργά. Γίνεται επικίνδυνη. Θα μπορέσει να σώσει τη κατάσταση ο εντυπωσιασμός ενός μετασχηματισμού, όποια θορυβώδη ονόματα και εάν αυτός περιέχει;
    Τι προέχει χρονικά;
    Οι εσωτερικές μεταρρυθμίσεις της αποδόμησης των πάντων και του έρποντος πλήρους εκφασισμού, ή οι εξωτερικές απειλές και "επιλογές";
    Ολοκλήρωσε το "έργο" του ο αρχηγός, για να εγκαταληφθεί από τους πάτρωνες, που σκόπιμα κρατείται εκτός σκηνής; Είναι σε θέση μια κυβέρνηση με συμμετοχή του Πασόκ να ολοκληρώσει το χτύπημα των βαριών;
    Μήπως μια σκηνοθετημένη "αποστασία" είναι προτιμότερη; Οι εκλογές με λίστα θα απάλλασσαν και από τον πονοκέφαλο να μην χρειαστεί να μπεί για τρίτη φορά το μακρύ χέρι των νταβατζήδων στο επικρατείας.

  24. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 05/09/2008 23:52:37

    @aionos -Αμ εδω σε θελω καβουρα ...
    από τα δικά μας χωράφια θα περάσει άρα χρειαζόταν διακρατική σύμβαση. ποιος τελικά οφείλετε ο έλληνας φορολογούμενος η πάλι οι χαλβατζήδες .
    Ερώτηση κάνεις ? Μήπως ο Κωστάκης παει στη θέση του Schroeder ?

  25. aionios avatar
    aionios 06/09/2008 00:02:32

    Η Ελλάδα παίρνει τέλη διέλευσης ατακτε.
    Ως τώρα συνδεόμαστε με Ιταλία και Βουλγαρία και ο επιπλέον αγωγός θα φτάσει εως τα σύνορα. Μετά θα συνδέεται με το ελληνικό σύστημα και θα δίνει αέριο στον υποθαλάσιο του Ιονίου.
    Δεν κατασκευάζεται νέος αγωγός στο δικό μας έδαφος.

  26. Kraepelin avatar
    Kraepelin 06/09/2008 00:03:38

    Τώρα θα πιάσει δουλειά; Θα πάει κατευθείαν από την αεργία στη σύνταξη.

  27. aionios avatar
    aionios 06/09/2008 00:05:07

    Μετά την αποχώρηση του ο αρακτός άτακτε απλά θα συνεχίσει τις διακοπές του. Σιγά μην δουλέψει.
    Εξάλλου δεν ξέρει πως είναι αυτό.

  28. ςςς avatar
    ςςς 06/09/2008 00:15:30

    Βάσανο κάθε πρωί να ξυπνάς στις 08"00 για να σε πάνε στου Μαξίμου.Φτάνει πέντε χρόνια είναι πολλά.

  29. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/09/2008 00:29:48

    @ ατακτος.
    Δεν είναι ο μόνος αγωγός.Αυτός είναι στα σχέδια.
    Ο αγωγός TGI (Τουρκία - Ελλάδα - Ιταλία) που εγκαινιάσθηκε πριν μερικούς μήνες από Καραμανλή - Ερντογάν παρουσία των Αμερικανων που τον προωθούν ήδη εκτελείται.
    Ομως αεριο δεν φέρνει γιατί οι Τούρκοι τσακώνονται με τους ομοθρήσκους τους του Αζερμπαιτζάν γιατί θέλουν να μεταπωλούν το αζέρικο αέριο και να βγάζουν παραπάνω.Προφανώς η Ελλάδα δεν μπορεί να κάνει κάτι γιαυτό.
    Ο Τσένυ βρίσκεται στο Αζερμπαιτζάν για να ενθαρρύνει τους Αζέρους που φοβούνται πλέον μετά από αυτό που έπαθαν οι Γεωργιανοί αλλά δεν έχει να προσφέρει και πολλά εκεί.
    Η Ελλάδα έχει φτιάξει επίσης και σταθμό υγροποιημένου αερίου στη Ρεβυθούσα για καράβια από την Αλγερία.Δεν έχει αρνηθεί καμμια μη-ρωσική πρόταση για αέριο.Το πρόβλημα είναι ότι οι άλλοι για διάφορους λόγους δεν μπορούν και επειγόμεθα να μειώσουμε την εξάρτηση από πετρέλαιο.
    Οι Αμερικανοί φωνάζουν αλλά εναλλακτική λύση δεν έχουν και για αντιρωσικές χώρες της Ευρώπης που πολύ θα ήθελαν άλλες πηγές στο αέριο.

  30. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/09/2008 01:10:51

    @20 archaeopteryx

    το μόνο που με πειράζει, προσωπικά, είναι ότι η ψήφος μου τους έδινε άλλοθι, τίποτα άλλο.

    @21 saska

    δεν αντέγραψα τη μαύρη βίβλο, τις εξαπατημένες προσδοκίες (του 2004), κατέγραψα.

    Όσο για
    Ρουσόπουλο: ΜΜΕ - Βασικός Μέτοχος
    Βουλγαράκη: σκάνδαλο τηλεφωνικών υποκλοπών - C4i - Φόρο-αποφυγή

    Το πρόβλημα είναι ότι όλα είναι νομότυπα, σωστά?, άρα και ηθικά.
    & επειδή δεν υπάρχει ούτε πολιτική ευθύνη, όχι για σκάνδαλα (πραγματικά ή υποτιθέμενα για όψιμους δικτυακούς υποστηρικτές / δακτυλογράφους) που διερευνά η ανεξάρτητη Ελληνική Δικαιοσύνη (και δεν έχει αποφανθεί), αλλά για ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ, (δέχομαι καλοπροαίρετα ότι τίποτα από όσα ανέφερα δεν είναι σκάνδαλο, παρά μόνο: αστοχίες, αταξίες, αδαής διοικήσεις, επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις κλπ), να ρωτήσω κάτι απλό: στις κυβερνήσεις του Κωνσταντίνου Καραμανλή-Γεωργίου Ράλλη (1974-1981), ή στο κόμμα της ΝΔ του Ευάγγελου Αβέρωφ, τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές τι αντιμετώπιση θα είχαν?
    Αλλά σωστά τότε κάποιοι συναναστρέφονταν τον Χορν ή τον Χατζηδάκη, τώρα την Χώρα του κ Τράγκα.
    ΑΠΛΑ και ΣΙΩΠΗΛΑ

  31. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 06/09/2008 01:28:43

    ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ, ΤΑ "ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ"...

    "Στη φυλακή ο δήμαρχος..."
    . .
    (Από την Καίτη Σγουρού)
    .

    Ο 38χρονος δήμαρχος του Detroit, Kwamer Kilpatrick, κρίθηκε ένοχος γιατί προσπάθησε να παρεμποδίσει την δικαιοσύνη στο έργο της και να συγκαλύψει με την πρώην βοηθό του ατασθαλίες που έκαναν στο δήμο. Επίσης, κατηγορείται ότι απέλυσε αστυνομικούς υπαλλήλους που διεξήγαγαν έρευνες για το πάρτυ "οργίων" που έγινε στο δημαρχιακό μέγαρο. Ο ίδιος άσκησε αγωγές εναντίον των αστυνομικών και το ποσό αυτών που ήταν 8,4 εκατομμύρια δολλάρια το πλήρωσε η πόλη.

    Τελικά, ο 38χρονος και ο νεότερος δήμαρχος του Detroit θα παραιτηθεί από το αξίωμα του και ΘΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ από τον Οκτώβρη για 4 μήνες. ΑΚΟΜΑ, θα ανακληθεί η δικηγορική άδειά του, θα πληρώσει 1 εκατομμύριο στην πόλη και δεν θα μπορεί να βάλει υποψηφιότητα για τα επόμενα 5 χρόνια.

  32. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 06/09/2008 05:39:44

    @ψυχραιμια-Είναι πολύ ποιο απλό από αυτά που γράφεις και το λέμε ενεργειακό ισοζύγιο .Έχει δει κάνεις σας πουθενά κάποιο αξιόπιστο για την επόμενη χρονιά ,μηνα κλπ .
    Σε τέτοιου είδους επενδύσεις χρειάζεται προγραμματισμός 20 –τιας

  33. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/09/2008 09:46:28

    @ ατακτος
    Προγραμματισμός δεν ξέρω αν υπάρχει.Το ενεργειακό ισοζύγιο πρέπει να περιλαμβανει και Ανανεωσιμες Πηγές και πυρηνικά εργοστάσια (στις άλλες χώρες σίγουρα) και άλλα.
    Το θέμα που ετέθη όμως δεν είναι αυτό.Το θέμα είναι ότι ενώ η Ελλάδα δεν απέρριψε ΚΑΜΜΙΑ πρόταση που τις έγινε από καμμία πλευρά κάποιοι θέλουν να απορρίψει οπωσδήποτε κάθε πρόταση από τη Ρωσία χωρίς να υπάρχει εναλλακτική λύση.Γιατί;Άγνωστον.
    Χθες στη Βουλγαρία εγκαινιάσθηκε ρωσικό πυρηνικό εργοστάσιο στο Μπέλενε.Η Βουλγαρία τώρα είναι μέλος του ΝΑΤΟ και της ΕΕ όπως εμείς.Φαντάζεται κανείς τι θα γίνοταν αν κατασκευαζόταν πυρηνικό εργοστάσιο ρωσικής ιδιοκτησίας στην Ελλάδα;
    H Τουρκία τροφοδοτείται εδώ και χρόνια από ρωσικό φυσικό αέριο με τον αγωγό Blue Stream χωρίς κανείς να το βρίσκει περίεργο.
    Για μερικούς η μόνη χώρα που δεν πρέπει να έχει ενεργειακές σχέσεις με τη Ρωσία είναι η Ελλάδα.

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/09/2008 11:11:30

    Οι ρωσικές μονάδες έγιναν σε αντάλλαγμα για τον υπάρχοντα αγωγό που φερνει φυσικό αέριο από τη Βουλγαρία και είναι μονάδες λιγνίτη και όχι πυρηνικά όπως στη Βουλγαρία.
    Το Nabucco είναι δυτικό σχέδιο που δεν θα περνάει από την Ελλάδα και είναι τώρα σε αμφισβήτηση.
    Αλλά το ερώτημα παραμένει : Ποιά μη-ρωσική λύση φυσικού αερίου απέρριψε η Ελλάδα ;
    Εάν είσαι υπέρ των πυρηνικών σταθμών ενέργειας μαζί σου αλλά ξέρεις στην Ελλάδα δε γίνονται.
    Οι οικολόγοι απαγορεύουν τα πυρηνικά στην Ελλάδα,η συνθηκη του Κιότο προβλέπει πρόστιμο για το λιγνίτη και αέριο σε συνεχείς και μεγάλες ποσότητες δεν υπάρχει εκτός Ρωσίας.

  35. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/09/2008 12:08:31

    να τα πάλι με τις ανανεώσιμες επιδοτήσεις (ή είναι επιδοτούμενες ανανεώσεις). Όταν δεν βγάζουν αρκετά οι γενικοι γραμματείς, δίνουμε και καμιά άδεια.

    Ρωτήστε έναν μηχανικό: Η κατασκευή των φωτοβολταϊκών καταναλώνει περισσότερη ενέργεια από όση θα παράξουν ποτέ. Περίπου και στις ανεμογεννήτριες. Αντίστοιχο και στο ισοζύγιο του CO2. Πληρώνετε, κορόϊδα, για να παρασιτολογούν οι "επιχειρηματίες".

    Ακόμα και οι σοβαρές περιβαλλοντολιγικές οργανώσεις το έχουν καταλάβει.

    Δεν απαγορεύουν οι οικολόγοι τα πυρηνικά, οι μεταφορείς πετρελαίου, οι επιδοτούμενοι αεριάδες και οι ημιμαθείς, απαγορεύουν τα πυρηνικά. Ή για να το πω πιο σωστά, το πυρηνικό, είναι που είναι πανάκριβο, εμπλέκονται και τόσοι που θέλουν μίζα, γιαυτό δεν γίνεται.

  36. ataktos avatar
    ataktos 06/09/2008 12:44:05

    archaeopteryx-parola pou iposhethika sto factorx na min mbo allo me ipohreonis na sou apantiso .Meta 20 hronias embirias sta ipethria Orihia ligniti sou leo ipevthina oti ime KATA tis listrikis ,aprogramatistis ,spatalis ,antiepistimonikis ,barbaris ekmetalevsis tou enhoriou ligniti .Ena noumero na sou po mono ta 51 hronia Ellinadikis ekmetalevsis katastrepsame sti Ditiki Makedonia iperaksia gis pou antistihi sta 900 hronia kanonikis agrotikis ekmetalevsis .Diladi mia -dio genies mas ,fagame paragogi 18 geneon . Tha perimeno ena sholio sou .

  37. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 06/09/2008 17:19:04

    Ει ψιτ , για ψάξτε το λίγο : thermal depolymerization . Έρχεται ! Κι αφήστε τις κυψέλες και τους ανεμιστήρες για τη ΤΕΡΝΑ .

    Όποιος θέλει κι άλλες πληροφορίες εδώ είμαστε .

    αρχαιοπτέρυξ #20 : εγώ το έκανα χωρίς να ρωτήσω , πειράζει ?

  38. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 06/09/2008 17:21:33

    Αλλά τι να πει κανείς όταν τώρα (!!!!!) εν έτη 2008 συζητάνε ακόμα για εργοστάσια πολτοποίησης λίγο έξω απ' την Αθήνα !

    Κλάφτα χαράλαμπε στο Ελλαδιστάν .

  39. Kraepelin avatar
    Kraepelin 06/09/2008 21:00:00

    Μόλις τέλειωσε η ομιλία του πρωθυπουργού. Για όσους διατηρούσαν κάποιες αμφιβολίες, είπε ό,τι συνήθως λέει στις ομιλίες του, δηλαδή τίποτα. Για την ακρίβεια είπε ένα πράγμα. Ότι όσα συμβαίνουν στη χώρα είναι σύμφωνα με τον κυβερνητικό σχεδιασμό! Πράγμα που φυσικά δεν ισχύει και ευτυχώς που δεν ισχύει. Για μια ακόμα φορά δηλαδή ο πρωθυπουργός έλυσε τα κορδόνια του. Το μόνο ευχάριστο ήταν ότι κατέβηκε από το βήμα με λυτά κορδόνια χωρίς να σαβουριαστεί.

  40. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/09/2008 06:17:50

    άτακτε δεν διαφωνώ, αν και δεν έχω πρωτογενή στοιχεία για τα αποθέματα λιγνίτη. Εχω ακούσει ότι φτάνουν για 30 ή 50 χρόνια. Ωστόσο, αν πιστέψουμε ότι θέλουμε να έχουμε ρεύμα όταν ανα΄βουμε τον διακόπτη, στο σπίτι ή στο εργοστάσιο ή στο νοσοκομείο, με τα σημερινά τεχνολογικά δεδομένα, ή κάτι θα καίμε ή θα έχουμε nuclear.

    Η ολιγωρία και η άγνοια και η αδυναμία να μοιράσουν τα ποσοστά μας έχει μπλοκάρει το πυρηνικό. Λυπάμαι που ακόμα γίνονται συζητήσεις για ΑΠΕ. Οι πορδές από αγελάδες είναι εξίσου σημαντικές όσο οι ΑΠΕ (αλλά χρειάζεται μεγάλο δίκτυο από κλανιόλες) Τουλάχιστον οι αγελάδες, αν τις ταϊζεις, πέρδονται επί 24ώρου βάσεως, σε αντίθεση με τα φωτοβολταϊκά και τις ανεμογενήτριες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.